Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
Kom op dames en heren. Even levellen met Track Mania! Dan raken de hogere level rooms ook vol :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-09 13:59
Jasphur schreef op woensdag 4 april 2018 @ 19:41:
Kom op dames en heren. Even levellen met Track Mania! Dan raken de hogere level rooms ook vol :P
Sorry heb me voorgenomen om vanavond zoveel mogelijk knack crystals te halen anders was ik wel begonnen aan trackmania :( Wil volgende week toch wel beginnen met de knack very hard > clean up > platinum :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:51
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/TyTNtG5.gif
Afbeeldingslocatie: https://farm1.staticflickr.com/866/41186246132_86fbcaa9fa_h.jpg
Afbeeldingslocatie: https://farm1.staticflickr.com/822/41186246592_ae0a5f009c_h.jpg
Afbeeldingslocatie: https://farm1.staticflickr.com/786/41186246522_40305d5b9d_h.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Samenvatting van Game Informer:
Reading through and wanted to provide people some details on the article:

Controls:
L3 to dive and gain momentum
X to send out a zip web (used to move around buildings quickly and make sudden turns in direction
Scan environment by pressing R3
Suits:
You start off with the traditional suit
They don't explain the white spider, but do explain some aspects of the new suit, the red parts on the suit are made for armor reinforcement, where he might get hit the most and the blue parts are used for flexibility in order to traverse easier
They saw silhouettes of a dozen suits, but they said there would be more in the final game
It seems like certain suits will have their own abilities
Combat:
It's fast and fluid
Spider-Man jumps from one enemy to the next with ease
All about giving the player choices; webbing up and using items, fighting enemies in the air, using gadgets, finishing moves.
Peter Parker:
The part that they got to play with Peter Parker is the one we see in the PGW trailer at the F.E.A.S.T shelter
Walk around the shelter interacting with various items, speaking to characters
They compare it to those quiet moments in Uncharted games where people are walking around going about their business interacting with each other and various things in the environmentThe Open World:
The city is densely packed with people and life. Saying that none of the details disappear when they are at a distance
Can interact with citizens; take selfies with them, high five, finger guns
Definitely Marvel's Universe; Avengers building, Wakandan EmbassySide Activities:
One has you grabbing various backpacks that Peter has webbed up in the past , the one they picked up in the demo had and image Spider-Man's old webshooters
Taskmaster has placed various bombs all over the city that need to be defused
Earn crafting components for competing these missions, bonus objectives during them give you more materials
Outposts that are run by Kingpin need to be taken down
Seems like Shocker bit from the trailer is tied into a side mission
Random crimes happen; robberies (actually get to go into interiors), car chases.
Take photos of some golden cats that are strewn about by Black CatLeveling System:
Gain experience for doing various tasks; finding landmarks, combat, exploration.
Various traversal upgrades; swing speed, faster launchingGadgets:
Tripwire which we've seen in the demo
Web bomb which incapacitates a group of enemies at once
Spider Drone which can shoot webs of it's own at enemiesDLC "City Never Sleeps":
Committed to keeping people engaged after the main story
Each will feature a unique villain, storyline, missions, challenges, and suits
First one is called "The Heist" and features the Black Cat
Minor Story Details:
Mary Jane and Peter are not together at the time
Game opens up with having to take down Kingpin
Opens up in Peter's apartment showing some daily bugle cut outs of Vulture, Electro, and Rhino. Doesn't confirm them as villains in the game, just that some cutouts of them getting captured by Spider-Man are there. The best part is the quote at the end:

"I walked away from Spider-Man with one word in mind: Amazing. Insomniac is poised to do for Spider-Man what Rocksteady did for Batman. Only experienced a small part of what will be in the final product, but what I played is exactly what I want from a Spider-Man game"
Die laatste quote belooft veel goeds. :9~

Edit: @Sefaex Die gif is echt briljant. Als dat slingeren goed is gedaan, wordt dit echt zo vet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:04
Heb echt goede hoop dat spiderman epic game word.
Wat ze tot nu toe laten zien ziet er gewoon echt extreem polished en strak uit. Vooral de snelle en smoothe aninaties zorgen voor een realistische weergave van Spiderman zoals in de films.
Zeker de gif hierboven is gewoon bijna film qualiteit.
Jammer dat film games eigenlijk wel een slechte naam hebben. ( Ken er geen eentje die goed is).
Hopelijk dat deze game dit gaat veranderen.
Plus als je leest dat er een avengers gebouw is en wakanda ambassade. Dan hoop ik wat andere marvel characters te zien erin.
Plus als dit goed verkoopt, hopelijk meer van dit soort kwaliteit marvel games.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-09 18:01
Damn, ik heb echt een vaag probleem met mijn PS4. Zondagavond start mijn PS4 zonder enige reden en spuugt hij de disc uit die er in zit. Ik schuif de disc er dus terug in en schakel hem uit.

Zondagnacht kwam ik wakker doordat het ding zich weer opstartte en weer de disc uitspuugde. Ik heb toen de disc er uit gelaten tot gisterenavond. Ik heb toen zonder problemen de disc er in kunnen plaatsen en heb toen ff wat AC: Origins gespeeld. Ik sloot hem toen weer af. Start het ding wel na een halfuur zich eigen op en spuugt hij alweer de disc uit. |:(

Maar nu wil de disc er niet meer in (spuugt het direct uit). Ook maakt hij constant het geluid alsof hij de disc aan het uitspugen is, maar de disc zit er niet mee in.

Een snelle Google search toont me dat dit betekent dat de disc speler einde verhaal is. Het toestel is uit garantie, dus terug brengen is geen optie. Is er iemand bekend met dit probleem en weet om dit op te lossen (of hoe je best dit kan herstellen)?

Ik heb zo het gevoel dat er iemand me iets wil zeggen dat het tijd is om die Pro samen met een OLED scherm toch te kopen, Maar mijn vriend de portemonnee zal dit niet graag op prijs stellen, ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Le Enfant! schreef op woensdag 4 april 2018 @ 21:09:
Damn, ik heb echt een vaag probleem met mijn PS4. Zondagavond start mijn PS4 zonder enige reden en spuugt hij de disc uit die er in zit. Ik schuif de disc er dus terug in en schakel hem uit.

Zondagnacht kwam ik wakker doordat het ding zich weer opstartte en weer de disc uitspuugde. Ik heb toen de disc er uit gelaten tot gisterenavond. Ik heb toen zonder problemen de disc er in kunnen plaatsen en heb toen ff wat AC: Origins gespeeld. Ik sloot hem toen weer af. Start het ding wel na een halfuur zich eigen op en spuugt hij alweer de disc uit. |:(

Maar nu wil de disc er niet meer in (spuugt het direct uit). Ook maakt hij constant het geluid alsof hij de disc aan het uitspugen is, maar de disc zit er niet mee in.

Een snelle Google search toont me dat dit betekent dat de disc speler einde verhaal is. Het toestel is uit garantie, dus terug brengen is geen optie. Is er iemand bekend met dit probleem en weet om dit op te lossen (of hoe je best dit kan herstellen)?

Ik heb zo het gevoel dat er iemand me iets wil zeggen dat het tijd is om die Pro samen met een OLED scherm toch te kopen, Maar mijn vriend de portemonnee zal dit niet graag op prijs stellen, ;)
zo te horen heb je nog een oud model, dus als je dan iets verder gegoogled had had je misschien gelezen dat er een probleem kan zijn met 1 van de voetrubbers die tegen de eject knop aandrukt ;) zou dat eerst even checken voor je meteen honderden euro's ergens tegenaan gooit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:52
@Le Enfant! gewoon voor die Pro en oled gaan want: yolo, en genieten zul je er zeker van :7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Ook net Rime uitgespeeld. Ben normaliter niet zo van de Indies. Maar mooi stukje werk dit :)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:17
Geteisem schreef op woensdag 4 april 2018 @ 21:32:
Ook net Rime uitgespeeld. Ben normaliter niet zo van de Indies. Maar mooi stukje werk dit :)
Wat maakt het naar jouw idee een indie? Is naar mijn idee gewoon een “echte” game

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

steefje schreef op woensdag 4 april 2018 @ 21:57:
[...]

Wat maakt het naar jouw idee een indie? Is naar mijn idee gewoon een “echte” game
Het spel zelf en niet zo vreemd blijkt. Van de Wiki van het spel dit: The first released trailer for the game was shown in August 2013 in the indie game section of Sony's press conference at Gamescom; showing third person, adventure video game-type gameplay with a 'cel-shaded' art style.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:02
Aaaah Spyro! Good old memories :D
Er komen veel exclusives uit dit jaar voor de PS4, maar Spiderman is wel de game die mij zou kunnen overhalen om een PS4 te lenen ;). Insomniac is wel een kei in het maken van een game waarbij de movement echt excelleert. Zij hebben ook Sunset Overdrive gemaakt en dat is voor mij een van de leukste en coolste game met de tofste movementset van deze generatie.

[ Voor 58% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-04-2018 08:32 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien volg ik je niet helemaal, maar Spyro is toch al een paar weken terug aangekondigd? Of is dit weer een andere versie?

@uchiha tijntje Yep, er zijn veel overeenkomsten zichtbaar. Ik heb Sunset nooit gespeeld, maar wel eens wat footage van gezien.

Als er al een moment is om een PS4 te bemachtigen is het wel nu. Het zijn echt de exclusive hoogtijdagen.

[ Voor 23% gewijzigd door bram1984 op 05-04-2018 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Spyro sla ik over niet mijn kopje thee. Gisteren even Tera binnen gehaald. Van het weekend even proberen.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Kan toeval zijn. Maar zo niet eh why the hell not ;)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Amazon India heeft de game nog online staan inclusief wat screenshots: https://www.amazon.in/Spy...ativeASIN=B07BX4CVXG&th=1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
ik dacht eerst waarom die hype om spiderman? nu zie ik het, ziet er dik uit.

[ Voor 3% gewijzigd door Farabi op 05-04-2018 09:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-09 22:19
lennox-06 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 09:38:
Mwah, ik snap het nog steeds niet helemaal hoor. :-)

Maar goed heeft ook wel met mijn allergie voor Marvel en Superheroes te maken. Al is het straks een kruising tussen Bloodborne en Nier Automata: als ik dat Spiderman pak zie ben ik al klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lennox-06 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 09:38:
Niet alleen omdat het er goed uit ziet natuurlijk. Spider-Man biedt als superheld natuurlijk enorm veel potentieel voor een game, alleen is het er nog nooit echt goed uitgekomen.

Rocksteady heeft met de Arkham games aangetoond dat een superhelden game briljant kan zijn en dat willen de mensen met Spider-Man zien.

Spider-Man is natuurlijk ook bij uitstek wel een van de populairste karakters. Een doorsnee dude in New York die per ongeluk superkrachten krijgt. Lekker makkelijk om je in te verplaatsen.

Edit: De ongeduldigen onder ons kunnen de standaard editie alvast pre-orderen.

https://www.bol.com/nl/p/...736f46b8.1.3.ProductTitle

[ Voor 14% gewijzigd door bram1984 op 05-04-2018 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Homeland schreef op donderdag 5 april 2018 @ 09:35:
Amazon India heeft de game nog online staan inclusief wat screenshots: https://www.amazon.in/Spy...ativeASIN=B07BX4CVXG&th=1
Leuk!!!

Release Date: 21 September 2018

:P

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-09 11:02
Tweakmans schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 21:08:
Verse beelden uit Catastronauts. Lijkt op een soort Overcooked maar dan in space. :)

[video]
Overcooked met Faster Than Light (maar dan niet turn based denk ik).

Maar idd wel leuk. Moeten meer van dit soort games komen imo. Overigens kwam Overcooked van Turn10 (die van Worms) en dit is iemand anders. Dus gevalletje "beter gejat"...

[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 05-04-2018 11:37 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:14
Spider-Man is een game die ik niet snel zou kopen, maar ik moet toegeven het ziet er goed uit. Als de controls en de gameplay ook nog eens goed zijn, ga ik het zeker een kans geven.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 21-09 21:16
Weet iemand hoe lang het duurt om de ps4 firmware te installeren op een SSD? Ik ga dit weekend als test de 2e SSD uit mijn laptop halen en in de ps4 pro plaatsen aangezien mijn prive laptop bijna niet word gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
dm-dutchman schreef op donderdag 5 april 2018 @ 12:23:
Weet iemand hoe lang het duurt om de ps4 firmware te installeren op een SSD? Ik ga dit weekend als test de 2e SSD uit mijn laptop halen en in de ps4 pro plaatsen aangezien mijn prive laptop bijna niet word gebruikt.
vorige week op mijn HDD heeft het ongeveer 10-15min geduurd, tel uit..

ik weet niet of je het eerder hebt gedaan maar je moet wel het bestand van ongeveer 980MB (volledige clean install) downloaden en niet die van +/-500MB (update). ik heb vorige week zitten klooien hierdoor.

[ Voor 19% gewijzigd door Farabi op 05-04-2018 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Spud82 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 09:50:
[...]

Mwah, ik snap het nog steeds niet helemaal hoor. :-)

Maar goed heeft ook wel met mijn allergie voor Marvel en Superheroes te maken. Al is het straks een kruising tussen Bloodborne en Nier Automata: als ik dat Spiderman pak zie ben ik al klaar.
Snap het ook niet. Pak kan ik nog wel hebben maar dit soort spellen falen helaas vaak hard.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-09 16:49

s0kkie

Cowabunga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 21-09 21:16
lennox-06 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 12:28:
[...]

vorige week op mijn HDD heeft het ongeveer 10-15min geduurd, tel uit..

ik weet niet of je het eerder hebt gedaan maar je moet wel het bestand van ongeveer 980MB (volledige clean install) downloaden en niet die van +/-500MB (update). ik heb vorige week zitten klooien hierdoor.
Dat valt heel mee..

Ik volg het stappen plan van sony zelf: https://www.playstation.c...ates/ps4/#newinstallation

Ik ben benieuwd hoe dat gaat en of ik verschil merk tussen de stock HDD en een SSD, en ja ik heb veel vergelijkingen gezien. Maar als ik het verschil zelf niet merk weet ik genoeg ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
dm-dutchman schreef op donderdag 5 april 2018 @ 13:26:
[...]

Dat valt heel mee..

Ik volg het stappen plan van sony zelf: https://www.playstation.c...ates/ps4/#newinstallation

Ik ben benieuwd hoe dat gaat en of ik verschil merk tussen de stock HDD en een SSD, en ja ik heb veel vergelijkingen gezien. Maar als ik het verschil zelf niet merk weet ik genoeg ;)
Ik had het ook via die stappenplan gedaan, maar ik had het 2e stuk nodig. Ik was te haastig en had gelijk het bestand van de 1e uitleg gedownload 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geteisem schreef op donderdag 5 april 2018 @ 12:41:
[...]

Snap het ook niet. Pak kan ik nog wel hebben maar dit soort spellen falen helaas vaak hard.
Maar op dit moment wijst juist alles erop dat het een goede game gaat worden, dus het is in dat opzicht juist vrij simpel te snappen. Het is een exclusive met zowel Sony als Marvel die er vol achter staan en Insomniac is een prima studio waar je dit wel aan kan overlaten. Er heeft nooit enorme tijdsdruk achter gezeten omdat deze game niets te maken heeft met een film die uit gaat komen waarbij het verhaal volledig op zichzelf staat. Daarbij ziet het geheel er ook nog eens bijzonder gelikt uit.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Leuk die hype voor Spiderman, ik ben blij met het nieuws van Spyro *O* Maar dat blijkt hier niemand wat te boeien gezien de lauwe ontvangst :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
@Joosie200 Dat komt denk ik omdat niet heel veel personen hier het origineel hebben gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
ziet er nog niet eens zo gedateerd uit. als je PS2 had gezegt, was ik er ook ingetrapt.

Acties:
  • +8 Henk 'm!
Joosie200 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 13:41:
Leuk die hype voor Spiderman, ik ben blij met het nieuws van Spyro *O* Maar dat blijkt hier niemand wat te boeien gezien de lauwe ontvangst :D
Het is een beetje zoals met Instagram- en Youtubemeisjes: als het er een beetje leuk uitziet krijgt het vaak de meeste aandacht, maar dat wil nog niets zeggen over de inhoud ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hier staan trouwens Spyro screenshots + boxart.

https://www.resetera.com/...te-screenshots-too.34099/

Het ziet er best leuk uit. Ik heb de game nooit gespeeld, maar mijn kiddo's gaan dit zeker weten awesome vinden. Ze kunnen ook al geen genoeg van Rayman krijgen, of het nu de iOS, Vita of PS4 versie is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:15
bram1984 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 13:55:
Hier staan trouwens Spyro screenshots + boxart.

https://www.resetera.com/...te-screenshots-too.34099/

Het ziet er best leuk uit. Ik heb de game nooit gespeeld, maar mijn kiddo's gaan dit zeker weten awesome vinden. Ze kunnen ook al geen genoeg van Rayman krijgen, of het nu de iOS, Vita of PS4 versie is.
Ik vond het vroeger echt een heel leuk spel. Denk dat ik nu al chillende op de bank het ook dikke lol weer aan ga beleven :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Spyro was ook echt supertof :)

Zo ga ik in juli mijn Crash Bandicoot memories weer laten doen herleven :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dxue
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

spyro was een goede game om te spelen vroeger. ik zal hem waarschijnlijk uit de budgetbak halen, net als crash bandicoot. ah, good old memories, x keer proberen en dan ging de controller verder en mocht de andere het weer proberen. hield ons toch aardig van de straat, alhoewel ik denk dat de rest in huis ons liever op straat had gezien hahaha

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
bram1984 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 14:09:
[...]

Laatste gedaan met mijn wederhelft. Man, de souls games zijn er niets bij.

[afbeelding]
Hoever ben je met Trackmania? :P >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Dxue schreef op donderdag 5 april 2018 @ 14:11:
ik zal hem waarschijnlijk uit de budgetbak halen, net als crash bandicoot
geloof me, 'budgetbak' bestaat niet met zulke populaire spellen. die prijzen blijven hoog. zie crash bandicoot op de 2ehands markt, vraag is gewoon veel te groot. er zal geen tijd komen dat je deze spellen voor 5 of 10 euro kan oppikken op de 2ehands (of nieuw) markt, tenzij iemand er echt vanaf wil.

[ Voor 34% gewijzigd door Farabi op 05-04-2018 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

lennox-06 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 14:15:
[...]

geloof me, 'budgetbak' bestaat niet met zulke spellen. die prijzen blijven hoog. zie crash bandicoot op de 2ehands markt, vraag is gewoon veel te groot.
ha, met een backlog zo groot als die van mij, zeg maar ongeveer vanaf begin ps4 tot nu, heb ik genoeg andere spellen om te spelen en zal die game vast wel ergens in een budgetbak/digitale budgetbak komen te liggen. zo heb ik ook verscheidene ps3 games voor een tientje of minder gehaald waar die nu nog voor 20 euro te koop liggen. Maar je hebt wel degelijk een goed punt, al die mazzeltjes waren een toevallige aanbieding en de prijzen waren later ook weer 'normaal'. we zullen het wel merken, heb geen haast en nog veels te veel games om te spelen en veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeels te weinig tijd om het te doen.

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Dxue schreef op donderdag 5 april 2018 @ 14:20:
[...]

ha, met een backlog zo groot als die van mij, zeg maar ongeveer vanaf begin ps4 tot nu, heb ik genoeg andere spellen om te spelen en zal die game vast wel ergens in een budgetbak/digitale budgetbak komen te liggen. zo heb ik ook verscheidene ps3 games voor een tientje of minder gehaald waar die nu nog voor 20 euro te koop liggen. Maar je hebt wel degelijk een goed punt, al die mazzeltjes waren een toevallige aanbieding en de prijzen waren later ook weer 'normaal'. we zullen het wel merken, heb geen haast en nog veels te veel games om te spelen en veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeels te weinig tijd om het te doen.
ik probeer nog steeds klassieke hd remasters op de kop te tikken voor de ps3, maar de prijzen vallen vies tegen en als er een mooie prijs langskomt, is het direct weg. zoals je zegt, je moet mazzel hebben. het probleem is maakt niet uit hoe groot je backlog is, zodra je een mooie aanbieding tegenkomt, weet je dat je het direct moet kopen op de 2e handsmarkt want weg = weg.

[ Voor 8% gewijzigd door Farabi op 05-04-2018 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 14:22:
[...]
Zal ze eens aanklikken, maar ik verwacht eerlijk gezegd niet dat ik Trackmania snel zal opstarten. ;)
Gewoon die VR bril op en gaan!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Jasphur schreef op donderdag 5 april 2018 @ 13:44:
@Joosie200 Dat komt denk ik omdat niet heel veel personen hier het origineel hebben gespeeld :)
Ik wel, een van mijn favorieten op de PS1. Samen met Driver, Tony Hawk. Dus wanneer gaat Sony op de Nintendo tour en komt er een mini PS1? :7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Joosie200 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 14:56:
[...]

Ik wel, een van mijn favorieten op de PS1. Samen met Driver, Tony Hawk. Dus wanneer gaat Sony op de Nintendo tour en komt er een mini PS1? :7
Bwoah! Driver! Heb de Driver game op de PS3 gespeeld Was wel vermakelijk. Maar never niet zo leuk als deel 1 en 2 op de PSone. Zeker de splitscreen multiplayer Cops n Robs was tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01:43
Trackmania doet me eigenlijk eerder denken aan een platform game als Crash Bandicoot, dan aan een normale race game.
Het spel is erg trail-and-error, je moet constant opnieuw beginnen omdat iedere fout gelijk staat aan mislukking.
@bram1984 Als je wel van platformers houdt, maar niet van race games, zou ik Trackmania toch een kans geven hoor!

Het was een tijdje terug mijn bedoeling om alle tracks op zilver niveau te halen, maar ik heb het uiteindelijk nooit afgemaakt. Ooit komt het er wel van :P . Deze game heeft echt 1 van de moeilijkste platinum's denk ik.

Graphics en framerate zijn top trouwens. Controls zijn soms iets te onvoorspeelbaar en te sensitive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Anton.net schreef op donderdag 5 april 2018 @ 15:33:
Trackmania doet me eigenlijk eerder denken aan een platform game als Crash Bandicoot, dan aan een normale race game.
Het spel is erg trail-and-error, je moet constant opnieuw beginnen omdat iedere fout gelijk staat aan mislukking.
@bram1984 Als je wel van platformers houdt, maar niet van race games, zou ik Trackmania toch een kans geven hoor!

Het was een tijdje terug mijn bedoeling om alle tracks op zilver niveau te halen, maar ik heb het uiteindelijk nooit afgemaakt. Ooit komt het er wel van :P . Deze game heeft echt 1 van de moeilijkste platinum's denk ik.

Graphics en framerate zijn top trouwens. Controls zijn soms iets te onvoorspeelbaar en te sensitive.
Alleen bij de races met die Beetle in Duitsland. De rest is goed te doen. Na 1.000.000 x oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op donderdag 5 april 2018 @ 15:33:
Controls zijn soms iets te onvoorspeelbaar en te sensitive.
De controls zijn juist spot on en ontzettend nauwkeurig.
Het scheelt ontzettend veel met welk autootje je rijdt en vooral op welke ondergrond je je bevindt,
de verschillen kunnen enorm zijn.
Als je de autootjes en ondergronden eenmaal doorhebt kun je met uiterste precisie over de baantjes heen scheren. Houten loopings even daargelaten, die zijn namelijk wél onvoorspelbaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
dvdkiwi schreef op donderdag 5 april 2018 @ 15:40:
[...]

De controls zijn juist spot on en ontzettend nauwkeurig.
Het scheelt ontzettend veel met welk autootje je rijdt en vooral op welke ondergrond je je bevindt,
de verschillen kunnen enorm zijn.
Als je de autootjes en ondergronden eenmaal doorhebt kun je met uiterste precisie over de baantjes heen scheren. Houten loopings even daargelaten, die zijn namelijk wél onvoorspelbaar.
Valt wel mee. Zorgen dat je recht gaat en heel even gas los op het moment dat je er op rijdt. Die houten curved bochten idem. Heel even gas los.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Jasphur schreef op donderdag 5 april 2018 @ 15:30:
[...]

Bwoah! Driver! Heb de Driver game op de PS3 gespeeld Was wel vermakelijk. Maar never niet zo leuk als deel 1 en 2 op de PSone. Zeker de splitscreen multiplayer Cops n Robs was tof.
Shiiiit, weet je dit nog? Je kon het spel ook pas verder spelen als je dit gehaald had.

Dit was wel echt een epische game trouwens. 8)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 15:54:
[...]

Shiiiit, weet je dit nog? Je kon het spel ook pas verder spelen als je dit gehaald had.

[video]
De tijd wanneer ik als klein jochie niet wist wat 'slalom' betekende en daardoor 2 dagen lang niet door deze level heen kwam. geen google geen youtube walkthrough nikssss. alleen savagen op eigen kracht.

[ Voor 3% gewijzigd door Farabi op 05-04-2018 16:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
bram1984 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 15:54:
[...]

[video]
Heerlijk om te zien! En wat was het ineens tof om met Driver 2 uit je wagen te kunnen stappen om in een andere auto verder te gaan. En die escape in de regen met de reflectie op de weg :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:32
Jasphur schreef op donderdag 5 april 2018 @ 16:01:
[...]

Heerlijk om te zien! En wat was het ineens tof om met Driver 2 uit je wagen te kunnen stappen om in een andere auto verder te gaan. En die escape in de regen met de reflectie op de weg :o
NEE, Driver 2 was echt compleet ruk, reed helemaal niet zo fijn. En was zo'n half bakke game omdat er idd opeens iets extra's bij moest komen, ipv zich alleen maar geconcentreerd hadden op hele car mechanics.

Spyro nooit gespeeld, want in die tijd was ik net 'te oud' voor zo'n platformer, dat ik nu 15 jaar later geen probleem meer heb met 'kinderachtigere' spelen zullen we maar groei noemen he. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-09 16:49

s0kkie

Cowabunga

Sony moet gewoon potverdikkie heel snel een SOCOM (1-2-3 bundel) remaster uitbrengen :(
Daar is veeeeel meer vraag naar in de PS community dan een saaie Spyro wat nooit echt zo populair was als Crash/Mario toentertijd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uchiha tijntje
s0kkie schreef op donderdag 5 april 2018 @ 17:04:
Sony moet gewoon potverdikkie heel snel een SOCOM (1-2-3 bundel) remaster uitbrengen :(
Daar is veeeeel meer vraag naar in de PS community dan een saaie Spyro wat nooit echt zo populair was als Crash/Mario toentertijd.
Spyro was echt wel populair hoor en zeker niet saai!! :o ;)

Ik denk dat je juist geen SOCOM remaster wilt hebben. Dat soort type games overleven de tand des tijds gewoonweg niet goed. Ook niet met leukere graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ohwja, deze hebben we ook nog. Komt bijna gelijk met Spidey uit, dus die gaat voor. Maar deze staat wel op mijn verlanglijst :)

[YouTube: https://youtu.be/Y-wsrKufDKU]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 12:11
Martinspire schreef op donderdag 5 april 2018 @ 11:37:
[...]

Maar idd wel leuk. Moeten meer van dit soort games komen imo. Overigens kwam Overcooked van Turn10 (die van Worms) en dit is iemand anders. Dus gevalletje "beter gejat"...
Jij bent over het algemeen goed geinformeerd, maar Worms is toch van team17? (of haal ik publisher en ontwikkelaar door de war in dit geval?)

Een snelle goolge zoek opdracht op turn 10 brengt me naar een rits forza games :+

========
Spiderman ziet er zeker goed uit, i.t.t. bij vrouwen youtube meisjes O-) >:) vind ik het inderdaad wel belangrijk dat het ook inhoud heeft oftewel uhm....lekker speelt....errr ok door naar Spyro, die lijkt me ook leuk ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Sagat op 05-04-2018 17:37 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • +3 Henk 'm!
En mijn tijd gaat nu helemaal in een sinkhole:

Deel 1 was al zooooooo goed. Dit gaat hemels worden en tough as nails. Bring it on :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op donderdag 5 april 2018 @ 13:48:
[...]

Het is een beetje zoals met Instagram- en Youtubemeisjes: als het er een beetje leuk uitziet krijgt het vaak de meeste aandacht, maar dat wil nog niets zeggen over de inhoud ;)
Ohoh, iemand is pissig omdat ie een 3e ban heeft gekregen vanwege stalking..

:>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Martinspire schreef op donderdag 5 april 2018 @ 11:37:

Sagat schreef op donderdag 5 april 2018 @ 17:33:

Jij bent over het algemeen goed geinformeerd, maar Worms is toch van team17? (of haal ik publisher en ontwikkelaar door de war in dit geval?)
Voor alle duidelijkheid: Overcooked werd ontwikkeld door Ghost Town Games en uitgegeven door Team17 (van Worms). Catastronauts is gemaakt door Inertia Game Studios, die zich inderdaad goed door een aantal andere bekende games hebben laten inspireren.

[ Voor 4% gewijzigd door Tweakmans op 05-04-2018 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans

Is al te pre-orderen in de PS Store voor 39,99 euro.

[ Voor 56% gewijzigd door Tweakmans op 05-04-2018 17:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:44
-SaveMe- schreef op donderdag 5 april 2018 @ 17:34:
En mijn tijd gaat nu helemaal in een sinkhole:

[video]

Deel 1 was al zooooooo goed. Dit gaat hemels worden en tough as nails. Bring it on :) _/-\o_
Valt dit ook in een team online te spelen?

Ah net even gekeken en ze noemen inderdaad cooperative campaign, ik moet wat mensen gaan warm maken hiervoor ;)

[ Voor 13% gewijzigd door psych op 05-04-2018 18:16 ]

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
Nieuwe game waarin je een buitenaardse invasie moet afwenden door allerlei levels met maffe obstakels te overwinnen. Verschijnt deze zomer voor consoles.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-09 21:44
Goed om te zien dat alle Bronies ook aan hun trekken gaan komen met die nieuwe Spiro game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op donderdag 5 april 2018 @ 17:33:
Ohwja, deze hebben we ook nog. Komt bijna gelijk met Spidey uit, dus die gaat voor. Maar deze staat wel op mijn verlanglijst :)

[video]
Is dit ook een september release ja? Dan moeten ze die echt gaan uitstellen, anders worden ze vermorzeld: Dragon Quest, Spider-Man, Tomb Raider en Spyro. Volstrekt kansloos om in die maand nog een game te gaan releasen. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Fallout 4 ziet er strak uit op de ps4 pro, komt dit door de pro patch? Of valt het verschil mee vergeleken met voorheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Laatst online: 23:28

Oekol

waka waka hey hey

Was net bij de MediaMarkt, Sony blijkt leveringsproblemen te hebben oid? De winkel stond helemaal leeg en de andere MM in de stad had nog 3 normale staan van de pro maar ik wilde de bundel van Gran Turismo. Dacht meld het even, geen idee waardoor er een leveringsprobleem is..

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-09 15:15
Leoon. schreef op donderdag 5 april 2018 @ 20:50:
Was net bij de MediaMarkt, Sony blijkt leveringsproblemen te hebben oid? De winkel stond helemaal leeg en de andere MM in de stad had nog 3 normale staan van de pro maar ik wilde de bundel van Gran Turismo. Dacht meld het even, geen idee waardoor er een leveringsprobleem is..
Lijkt zo ja, op Coolblue ook al een week ofzo geen Pro te krijgen, Slim was ook een weekje ofzo weg maar is nu blijkbaar terug in stock.
In Belgie ook geen slim of Pro modellen afhankelijk van de winkel en bij Dreamland ook al een dikke week geen slim en daar staat dat die pas na 11/4 terug binnen komen, dus dan zijn die een dikke 2 weken out of stock geweest, de witte slim is zelfs pas voor na 14/4.

Normaal hier in de MM staan er altijd vlot 15 Pro's en een heel pallet slims maar nu niet.
In heel Belgie zijn er maar 4 MM's ofzo met een witte slim op stock, en de vraag is dan nog hoeveel want dat kan je niet zien online.

[ Voor 9% gewijzigd door Katmi op 05-04-2018 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lennox-06 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 20:49:
Fallout 4 ziet er strak uit op de ps4 pro, komt dit door de pro patch? Of valt het verschil mee vergeleken met voorheen?
Ik zou zeggen check de DF analyse op YouTube. :)
Leoon. schreef op donderdag 5 april 2018 @ 20:50:
Switches en PS4's gaan beide als warme broodjes nu. Mensen maken zich klaar voor God of War waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

was vanmorgen bij de mediamarkt in hengelo, ze hadden daar nog 3 pro startklaar en 2 pro gewoon liggen. zou best kunnen dat er gewoon een run is geweest bij jullie in de stad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 21:00:
[...]

Ik zou zeggen check de DF analyse op YouTube. :)

[...]

Switches en PS4's gaan beide als warme broodjes nu. Mensen maken zich klaar voor God of War waarschijnlijk.
Had ik al bekeken, maar het blijven streamvideotjes. Verschil zie/voel je niet altijd duidelijk. Echte beleving is anders.

[ Voor 5% gewijzigd door Farabi op 05-04-2018 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Katmi schreef op donderdag 5 april 2018 @ 20:55:
[...]

Lijkt zo ja, op Coolblue ook al een week ofzo geen Pro te krijgen, Slim was ook een weekje ofzo weg maar is nu blijkbaar terug in stock.
In Belgie ook geen slim of Pro modellen afhankelijk van de winkel en bij Dreamland ook al een dikke week geen slim en daar staat dat die pas na 11/4 terug binnen komen, dus dan zijn die een dikke 2 weken out of stock geweest, de witte slim is zelfs pas voor na 14/4.

Normaal hier in de MM staan er altijd vlot 15 Pro's en een heel pallet slims maar nu niet.
In heel Belgie zijn er maar 4 MM's ofzo met een witte slim op stock, en de vraag is dan nog hoeveel want dat kan je niet zien online.
Ja klopt! In Nederland waren er nog bij 5 offline winkels de bundel beschikbaar met gran turismo voor 410 euro(je kunt idd niet zien hoeveel), dat spel verkoop ik wel weer door op marktplaats. Hoop ik dat ik er een leuk bedrag voor krijg en koop ik daar een tweede controller van.
bram1984 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 21:00:
[...]
Zou 't? Hm, nou ik heb in ieder geval mijn exemplaar online besteld. Als het goed is komt die morgen binnen.

Vond het wel bijzonder dat er blijkbaar een probleem is qua leveren vraag me dan af wat :9

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Ps4 consoles hebben in het verleden ook al eens leveringsproblemen gehad op random momenten en dat was toen ver voor E3 of kerstmis of de release van een top game, trouwens hier in Belgie is de PS4 Pro of slim op plaatsen al bijna 3 weken uitverkocht dus lijkt me raar dat dat al voor GoW zou zijn, en dat zou voor de meeste mensen ook geen systemseller zijn.

GoW gaat wel een goede game zijn maar niet de soort game die 5 weken voor release een heel pallet slims bij de MM zou verkopen aan volle prijs.
Nuja ze lijken bij CB al terug binnen te komen buiten de Pro en bij Dreamland ook na 11/4 en 14/4 dus lijkt me eerder een vertraagde levering, geen idee of die dingen per vliegtuig of boot de EU binnenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Advocaat van de duivel:

Toen de Oneplus 5T niet meer beschikbaar was en niet meer werd geproduceerd werd de OnePlus 6 aangekondigd (net gebeurd). Zou er een nieuwe Playstation aankomen? Want dan baal ik heel erg van m'n aankoop van deze avond :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lennox-06 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 21:08:
[...]

Had ik al bekeken, maar het blijven streamvideotjes. Verschil zie/voel je niet altijd duidelijk. Echte beleving is anders.
Ik volg je niet. Je zegt dat Fallout er goed uitziet en vraagt of dit door de Pro patch komt. De DF video beantwoordt deze vraag. Of deze op 540p is geschoten of op 8K, is totaal niet relevant. Ze bespreken uitgebreid alle verbeteringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Leoon. schreef op donderdag 5 april 2018 @ 21:17:
Advocaat van de duivel:

Toen de Oneplus 5T niet meer beschikbaar was en niet meer werd geproduceerd werd de OnePlus 6 aangekondigd (net gebeurd). Zou er een nieuwe Playstation aankomen? Want dan baal ik heel erg van m'n aankoop van deze avond :D
Neen want deze ps4 tekorten hebben we al 4-5x gehad het afgelopen 1.5 jaar + er is geen deftige APU beschikbaar als follow up for Jaguar, die komt pas in 2019 van AMD + er zijn nog teveel AAA+ games voor ps4 eind 2018 en in 2019.

Het idee dat je een ps5 aankondiging gaat zien op E3 is onbestaand, hoe graag Sony misschien zou willen wat gaan ze erin duwen ? nogmaals de Jaguar ? :+ + de ps4 verkoopt als zoete koek, dat gaan ze heus nog wel 2 jaar uitmelken hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Katmi schreef op donderdag 5 april 2018 @ 21:21:
[...]

Neen want deze ps4 tekorten hebben we al 4-5x gehad het afgelopen 1.5 jaar + er is geen deftige APU beschikbaar als follow up for Jaguar, die komt pas in 2019 van AMD + er zijn nog teveel AAA+ games voor ps4 eind 2018 en in 2019.

Het idee dat je een ps5 aankondiging gaat zien op E3 is onbestaand, hoe graag Sony misschien zou willen wat gaan ze erin duwen ? nogmaals de Jaguar ? :+ + de ps4 verkoopt als zoete koek, dat gaan ze heus nog wel 2 jaar uitmelken hoor.
Ah dit maakt mijn avond weer goed. Goeie koop gedaan dus. Ben benieuwd hoe de pro is op m'n oude TV vergeleken met normale ps4 en dan vanaf 23 april op een 4k tv. Ik ben zoooo blij haha! Vervelend voor Sony dat de vraag hoger is dan aanbod. Tenzij ze het expres doen.. Soort van schaarste kweken, 'kijk ons een goeie console hebben!' Doe er toevallig m'n thesis over: over scarcity principle due to demand van dhr. Cialdini. :) d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Bwa zo schaarste is vaak ook gewoon meteen over, lijkt eerder alsof winkels door de stock verkopen en de volgende bestelling vertraging ofzo oploopt, is nu ook niet de eeuwige durende schaarste zoals bij de Switch in het begin.

Heb de MM al vaak zonder slim of Pro gezien en dan 2 weken later staan er weer 20 pro's en 40 slims ofzo, nuja boeien zolang er maar genoeg stock is net voor E3 wanneer de sales beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 21:21:
[...]

Ik volg je niet. Je zegt dat Fallout er goed uitziet en vraagt of dit door de Pro patch komt. De DF video beantwoordt deze vraag. Of deze op 540p is geschoten of op 8K, is totaal niet relevant. Ze bespreken uitgebreid alle verbeteringen.
Oh, ik dacht continue beeldmateriaal naast elkaar. En de afkorting DF betekent?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

lennox-06 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 21:32:
[...]

Oh, ik dacht continue beeldmateriaal naast elkaar. En de afkorting DF betekent?
Digital Foundry, zoals het kanaal heet waar het filmpje van komt, waarbij de naam in beeld komt en ze het ook nog eens benoemen in het filmpje...........

39

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Reviewers zijn inmiddels druk aan de slag met GoW.

https://mobile.twitter.com/garfep/status/981226971840503809

Een aantal laten al subtiel doorschemeren dat het een toppertje wordt. Volgende week droppen de reviews. Ik gok op een 9+ metascore. Yep, ik zet 'm hoog in. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lordloeder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-07-2024
Ik geloof ook niet dat we dit jaar zelf nog de ps5 in handen gaan krijgen. Heel misschien komt er een aankondiging, maar ik denk dat de reden dat er nu geen console bundels zijn is dat de verkoper gewoon nog bundle met God of war wil hebben.

Enige wat ik me kan voorstellen is dat ze op hun eigen event de ps5 laten zien (die dan in 2019 najaar er is), E3 laat last of us 2 zien en showcase van nieuwe hardware in combinatie met cyberpunk 2077.
Gok zelf dat de ps5 de splitter waar iedereen overklaagt ingebouwd heeft in de console zelf (gelijk hdr Passthrough), wie weet zoeken ze een oplossing voor de kabel zelf.
Nee ik denk dat Sony niet bang is geworden van de one X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:04
bram1984 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 21:43:
Reviewers zijn inmiddels druk aan de slag met GoW.

https://mobile.twitter.com/garfep/status/981226971840503809

Een aantal laten al subtiel doorschemeren dat het een toppertje wordt. Volgende week droppen de reviews. Ik gok op een 9+ metascore. Yep, ik zet 'm hoog in. :P
Ja ik gok ook wel zoiets. Rond de 93.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@lordloeder Dat zou me zeer verbazen, een aankondiging dit jaar. Ze hebben echt nog een hele trits exclusives in de pijplijn zitten waarmee ze volle focus op de PS4 willen houden. Een aantal hebben nog niet eens een releasedatum. Daar zitten wellicht nog cross gen titels bij en die willen ze natuurlijk dubbel verkopen. Die aankondiging gaan ze echt zolang mogelijk uitstellen. Wellicht 2020 zelfs.

CDPR zijn bilmaatjes met Microsoft, dus Cyberpunk gaan ze vrijwel zeker niet op Sony hardware laten zien.

En de splitter ingebouwd? Je hebt het over PS VR neem ik aan? Ze gaan voor een relatief klein groepje mensen een HDR passthrough box in de console zelf bouwen? En dan alle niet VR gebruikers daarvoor laten betalen? Dat lijkt me niet heel erg logisch. Ik verwacht dat je het gehele VR systeem weer gewoon los moet gaan kopen. Wellicht dat ze gewoon verder gaan met de huidige HMD, want die kan in principe meer dan wat er nu mee wordt gedaan. Zolang de hardware maar snel genoeg is.

Natuurlijk maakt Sony zich niet druk om de X. Waarom zouden ze? Dat is al een tijdje geen echte concurrent meer. De top exclusive daar is, met alle respect, op dit moment een veredelde multiplayer lobby met een piratenthema. Als ze zich al ergens druk om moeten maken, is het de Switch en die heeft een andere doelgroep en die 2 kunnen prima naast elkaar bestaan. Nee, als ze het niveau van hun exclusives zo hoog als nu kunnen houden, dan maakt het ook weinig uit wie de volgende generatie de grootste hardware penis heeft. Komen wel weer leuke tijden aan in ieder geval. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:45

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
lennox-06 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 20:49:
Wat is je referentie kader? :+ ik heb het destijds nog op de gewone PS4 gespeeld en dat was best matig, kan me niet voorstellen dat een Pro patch daar heel veel aan veranderd. Fallout komt niet in de buurt van games als Horizon of Origins.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Chaoss schreef op donderdag 5 april 2018 @ 22:33:
[...]

Wat is je referentie kader? :+ ik heb het destijds nog op de gewone PS4 gespeeld en dat was best matig, kan me niet voorstellen dat een Pro patch daar heel veel aan veranderd. Fallout komt niet in de buurt van games als Horizon of Origins.
Vergeleken met de andere fallouts is deze zeker wel een vooruitgang qua graphics. De fallout serie heeft nooit denderend uitgezien. Deze heeft mij positief verrast. horizon is andere koek natuurlijk.

[ Voor 9% gewijzigd door Farabi op 05-04-2018 22:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:41
Spyroooooo. Echt vet. 1 van mijn favoriete games vroeger. Crash bandicoot had ik nooit iets mee. Maar spyro, man man. Alles grijs gespeeld. Ik preorder hem gewoon, ha!

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lennox-06 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 22:46:
[...]

Vergeleken met de andere fallouts is deze zeker wel een vooruitgang qua graphics. De fallout serie heeft nooit denderend uitgezien. Deze heeft mij positief verrast. horizon is andere koek natuurlijk.
Dat is wel lijp. Een game uit 2015 heeft betere graphics dan een game uit 2010. Je verwacht het niet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:52
Spyro was echt een topper!! Crash Bansicoot ook trouwens... heerlijke games toen.... durf het bijna niet aan om ze weer te spelen (bang dat het toch tegen zal vallen?

Iemand real life ervaring met de “oude” CUH-7016 PS4 Pro en het nieuwere CUH-7116 model??

De nieuwere schijnt stiller te moeten zijn maar als ik een beetje rond Google dan zijn de meningen behoorlijk verdeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 23:12:
[...]

Dat is wel lijp. Een game uit 2015 heeft betere graphics dan een game uit 2010. Je verwacht het niet. :+
Fallout 3 was destijds ugly. New vegas iets beter en Bij fallout 4 hebben ze er speciaal aandacht aan besteedt, maar ik weet niet of het door de pro patch komt. Dat wilde ik even weten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
lennox-06 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 23:31:
[...]

Fallout 3 was destijds ugly. New vegas iets beter en Bij fallout 4 hebben ze er speciaal aandacht aan besteedt, maar ik weet niet of het door de pro patch komt. Dat wilde ik even weten.
Nooit tijd gehad om de wel of geen uglyness bij Fallout 3 te zien. De game was gewoon too damn good :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
-SaveMe- schreef op donderdag 5 april 2018 @ 23:47:
[...]

Nooit tijd gehad om de wel of geen uglyness bij Fallout 3 te zien. De game was gewoon too damn good :9
Dat zijn ze sowieso.
Pagina: 1 ... 91 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)