Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sinds ik met stuur rij heb ik besloten om nooit meer een serieuze racegame met controller te spelen, de vergelijking met Driveclub ga ik dus niet kunnen maken.
Wat ik wel weet is dat Driveclub niet gemaakt was voor een stuurtje, de ffb was echt nauwelijks aanwezig.
Maar wat een lol heb ik gehad met die game :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
TimmieVelthuis schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 09:33:
Zijn er nog mensen Child of Light aan het spelen? Was er nog niet aan toegekomen, maar gisteravond veel te laat gemaakt omdat het een pareltje is. Dacht aan een simpele indiegame, maar de jongens van Ubisoft Montreal hebben prachtig werk geleverd. De muziek is ook erg mooi.

Aanradertje voor wie em in z'n bibliotheek heeft staan, maar ook nog niet heeft gespeeld.
Lang geleden al gespeeld en op 100%. Echt een prachtige game idd. Zeer sfeervol, goede combat, top game!

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

-SaveMe- schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 11:21:
Morgen in de psn store:

[video]

Ziet er goed uit uit vind ik ...
Cool! Dit ziet er inderdaad interessant uit.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:34
Mud.Starrr schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:15:
[...]

Tja ik dus niet, behalve in die filmpjes waar ze de auto's showen (4k Hdr Oled overigens).
In de race vind ik het niet heel bijzonder.
Maar zal wel aan mij liggen. Ik ben weer lekker verder gegaan met HZD. Top spel.
Ik ervaar hetzelfde (ook 4k Oled). Het ziet er prima uit, maar ook met HDR kan ik niet zeggen dat ik weg wordt geblazen door de pracht en praal.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:36
Slaapje schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 12:09:
[...]

Ik ervaar hetzelfde (ook 4k Oled). Het ziet er prima uit, maar ook met HDR kan ik niet zeggen dat ik weg wordt geblazen door de pracht en praal.
Hier hetzelfde, menus enzo zijn erg mooi maar de races zelf.. meh.

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:25
Slaapje schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 12:09:
[...]

Cidolfas schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 12:18:
[...]

Hier hetzelfde, menus enzo zijn erg mooi maar de races zelf.. meh.
Spelen wij dezelfde game? :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:44
Iemand die een tweede playthrough heeft gedaan bij HZD? Ik had het spel een tijd geleden gekocht als eerste PS4 spel en toen redelijk snel uitgespeeld op Easy, aangezien ik RPG's nog niet echt gewend was (de pussy die ik was :D). Inmiddels ben ik gek geworden op dit soort games en heb ik ook een leuke 4K TV in huis. Nu baal ik dus een beetje dat ik destijds het spel zo doorheen ben geknald (weinig side quests gedaan etc).

Dus zit beetje te twijfelen of ik het spel weer moet gaan halen en helemaal opnieuw moet spelen. Maar juist het verhaal sprak me erg aan en dat zal dus niks nieuws meer zijn voor me. Wat zijn voor jullie de beweegredenen om een spel een tweede maal te spelen als je het verhaal al wel kent? Voor mij zou het dus zijn: side quests doen, moeilijkheidsgraad omhoog, meer ontdekken etc. Twijfel alleen nog een beetje of het niet "zonde" is om weer zoveel tijd in een game te steken die ik al heb gespeeld :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!
MitchellHearth schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 12:55:
Iemand die een tweede playthrough heeft gedaan bij HZD? Ik had het spel een tijd geleden gekocht als eerste PS4 spel en toen redelijk snel uitgespeeld op Easy, aangezien ik RPG's nog niet echt gewend was (de pussy die ik was :D). Inmiddels ben ik gek geworden op dit soort games en heb ik ook een leuke 4K TV in huis. Nu baal ik dus een beetje dat ik destijds het spel zo doorheen ben geknald (weinig side quests gedaan etc).

Dus zit beetje te twijfelen of ik het spel weer moet gaan halen en helemaal opnieuw moet spelen. Maar juist het verhaal sprak me erg aan en dat zal dus niks nieuws meer zijn voor me. Wat zijn voor jullie de beweegredenen om een spel een tweede maal te spelen als je het verhaal al wel kent? Voor mij zou het dus zijn: side quests doen, moeilijkheidsgraad omhoog, meer ontdekken etc. Twijfel alleen nog een beetje of het niet "zonde" is om weer zoveel tijd in een game te steken die ik al heb gespeeld :)
Het enige dat zonde is, is dat je als een malle door zo'n top game bent gerushed, alle side content overslaand! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Laatst online: 21:36
Rivanov schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 12:30:
[...]

[...]

Spelen wij dezelfde game? :+
We hebben in ieder geval allemaal dezelfde TV denk ik :)

Maar tijdens gameplay was ik niet onder de indruk van de graphics in ieder geval.

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:44
-SaveMe- schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 13:04:
[...]

Het enige dat zonde is, is dat je als een malle door zo'n top game bent gerushed, alle side content overslaand! :/
I know. Was toen te erg gefocused op het uitspelen van het spel aangezien het m'n eerste RPG op de PS4 was. Inderdaad erg zonde, vandaar dus dat ik zit te twijfelen om het weer te spelen (maar dan inclusief side content :)) Zo speel ik momenteel The Witcher 3 maar trekt dat me iets minder. Zit al wel redelijk wat uur er in maar merk gewoon dat ik enthousiaster over HZD was.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
MitchellHearth schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 12:55:

Horizon is in mijn optiek dan ook geen RPG (maar een adventure game met een skill tree, net als Far Cry), dus je had de difficulty net zo makkelijk iets op kunnen cranken. De game is ook verre van moeilijk. Ik heb 'm meteen op Hard gespeeld en alle zijshit ook gedaan. Ben wel begonnen met NG+ omdat ik de game nog eens met de endgame armor wilde doorlopen, maar nooit echt meer mee verder gegaan vanwege de backlog en te weinig tijd. Tja, je kan 'm opnieuw opstarten, maar die eerste ervaring zal je nooit meer hebben. Zonde dat je er op easy doorheen gerushed bent.

De enige recente game die ik een keer of 5 heb doorlopen en nog zeker vaker ga doorlopen (en wellicht mijn PS4 nooit voor zal verkopen) is Bloodborne, maar dat is puur omdat ik dat de beste game ooit vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe‏

Take a first look at the new officially licensed compact controllers and mini gamepad for PS4:

https://blog.eu.playstati...epad-for-ps4/#sf121058274

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DL3kUGVVQAALQKA.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1. Draadloos boven alles
2. Die mini pad :X

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18:45
Die rode controller is er ook verbaasd over dat 'ie is uitgebracht. :Y)

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MCKenzy99
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 15-09 14:50
Die kleine controllers kunnen misschien handig zijn voor jongere gebruikers of mensen met kleine handen, maar wat is de functie van die gamepad controller, ziet er op geen enkele manier ergonomisch of wat dan ook uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-07 08:17

Mud.Starrr

I shoot people for money

Ik ben trouwens een playstation gamer vanaf de eerste playstation. Maar ik vraag mij oprecht af waar die pad eigenlijk voor gebruikt wordt op de ps4.
Tot nu is het enige waarvoor ik hem heb nodig gehad, erop klikken om een menu te openen. Iets wat vroeger gewoon met de select knop ging.
Doe ik iets fout, of zijn er gewoon weinig games die er wat mee doen?

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sommige games gebruiken het door naar boven te swipen om de world map te openen ipv eerst een menu te openen. Dat is het beste wat ik kan bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04
Het zijn vooral exclusives die er wat mee doen, maar de rest komt vaak niet verder dan "extra knop". Wel jammer, maar dat is het nadeel van multiplatform.

Al is het van veel games wel erg slecht dat ze er zo weinig mee doen, sommigen kunnen echt meer doen dan dat. Desnoods een PS-exclusieve feature

[ Voor 50% gewijzigd door Martinspire op 11-10-2017 20:46 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 31-07 21:55
Mud.Starrr schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 20:15:
Ik ben trouwens een playstation gamer vanaf de eerste playstation. Maar ik vraag mij oprecht af waar die pad eigenlijk voor gebruikt wordt op de ps4.
Tot nu is het enige waarvoor ik hem heb nodig gehad, erop klikken om een menu te openen. Iets wat vroeger gewoon met de select knop ging.
Doe ik iets fout, of zijn er gewoon weinig games die er wat mee doen?
Er zijn inderdaad maar weinig games die 'm echt intensief gebruiken, vind ik. Bij de game Tearaway (die een tijdje geleden gratis was als onderdeel van het PS Plus-abo) zit de touchpad wel vaak in verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr

Mud.Starrr

I shoot people for money

Wat ik ook gek vind is dat Sony het ook niet heeft geïmplementeerd in de browser.
Toch veel fijner als muis, dan met een stick?

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-09 06:36
Mud.Starrr schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 20:15:
De belangrijkste functie voor mij is dat tikken van tekst (mail enzo) met dat TouchPad een stuk sneller gaat. Op een meer game-gerelateerde noot: Far Cry 4 maakt er goed gebruik van door met swipen wapens te selecteren. Dat is de beste use die ik ervan gezien heb. Bij andere games is dat vaak L1 plus richting.

@MitchellHearth HZD heeft voor mij persoonlijk weinig replay waarde, inderdaad omdat je het verhaal al kent, maar ook omdat de speelstijl bij een 2e playthrough niet echt veranderd ('t blijft toch pijl en boog, hoe vet ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:45
Ben niet blij met de recente firmware-update: het heeft de rest-mode weer om zeep geholpen.

Toen ik de PS4 nieuw had werkte de rest-mode ook niet goed: na een uurtje (of zo) in rest-mode, ging de PS4 uit, en kon alleen nog maar met de fysieke knop aangezet worden. Dan ging 'ie harddisk-scan doen en meldde dat de PS4 niet goed was uit gezet.

Na een update (meer dan een jaar geleden) werkte rest-mode opeens wel goed. Kon gewoon weken in rest mode staan, en dan één klikje op de controller en ik kon weer verder spelen waar ik gebleven was. Dat heeft meer dan een jaar goed gewerkt.

Nu, sinds de update vorige week, weer hetzelfde gezeik en kan ik de PS4 alleen maar aanzetten met de knop op de PS4.

Ben er niet blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 22:48

Turfschipper

Hup NAC

Tijdje mijn ps4 niet gebruikt en wilde gaan gamen. Alles deed het heel langszaam en na een tijdje crashed mijn ps4.

Heb hem maar helemaal opnieuw gestart, alles weg dus. Nou.... dan ben je wel ff bezig met al je games, dlcs en updates te downloaden haha!

Morgen maar een avondje gamen dan. Heb wel het idee dat de ps4 weer soepel loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:49
Turfschipper schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 02:52:
Tijdje mijn ps4 niet gebruikt en wilde gaan gamen. Alles deed het heel langszaam en na een tijdje crashed mijn ps4.

Heb hem maar helemaal opnieuw gestart, alles weg dus. Nou.... dan ben je wel ff bezig met al je games, dlcs en updates te downloaden haha!

Morgen maar een avondje gamen dan. Heb wel het idee dat de ps4 weer soepel loopt.
Had ik ook vorige week, alleen niet alles kwijt. Alles werdt soort van wazig/ interlaced/gestreept

Heel irritant. Maar wat ik als zei. Gelukkig had ik alles nog. Wel meteen even hard in alle ventilatiekanalen geblazen :)

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben ik overigens de enige die regelmatig (ongeveer wekelijks) zijn PS4 backupt ? :P Ik ben wel redelijk obsessief als het op backups aankomt. Alle PCs thuis en de NAS worden automatisch en om de 2 uur zowel lokaal als in de cloud gebackupt (met versioning). Voor de PS4 hang ik gewoon een oude HDD aan de PS4 en gebruik de backup functionaliteit. Die HDD hang ik dan aan mijn server zodat die ook mee in het globale backup schema komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:59
Twixie schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 10:31:
Ben ik overigens de enige die regelmatig (ongeveer wekelijks) zijn PS4 backupt ? :P Ik ben wel redelijk obsessief als het op backups aankomt. Alle PCs thuis en de NAS worden automatisch en om de 2 uur zowel lokaal als in de cloud gebackupt (met versioning). Voor de PS4 hang ik gewoon een oude HDD aan de PS4 en gebruik de backup functionaliteit. Die HDD hang ik dan aan mijn server zodat die ook mee in het globale backup schema komt.
waarom zou je dat doen?

je saves gaan automatisch naar de cloud en al je games kun je zo opnieuw downloaden / installeren mocht het echt ooit misgaan op je ps4?

Het lijkt me een hoop werk voor niets om dat elke 2 weken te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Niet online
robinez schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 10:41:
[...]

waarom zou je dat doen?

je saves gaan automatisch naar de cloud en al je games kun je zo opnieuw downloaden / installeren mocht het echt ooit misgaan op je ps4?

Het lijkt me een hoop werk voor niets om dat elke 2 weken te doen.
Het lijkt mij ook een hoop werk, voor een paar saves die misschien echt belangrijk zijn. Echter, volgens mij worden alleen saves voor het betalende PS Plus-account automatisch in de cloud opgeslagen.

Mochten er meer accounts gebruikmaken van de PS4, zou je dus eigenlijk voor de andere accounts wel een handmatig backup-schema moeten bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Jammer dat die controllers weer bedraad zijn. Ik zou best een 3rd party draadloze controller willen hebben aangezien ik niet een heel groot liefhebber van de DS4 ben. Hij doet het prima en is functioneel maar ik kan er toch niet echt omheen dat ik de controllers van mijn X360 wel echt fijner vind gamen.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:59
MartijnS72 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 10:58:
[...]

Het lijkt mij ook een hoop werk, voor een paar saves die misschien echt belangrijk zijn. Echter, volgens mij worden alleen saves voor het betalende PS Plus-account automatisch in de cloud opgeslagen.

Mochten er meer accounts gebruikmaken van de PS4, zou je dus eigenlijk voor de andere accounts wel een handmatig backup-schema moeten bedenken.
Ja alleen ps plus gebruikers hebben het automatisch, maar zelfs dan, als je geen psn plus heb (zijn die er echt nog :D) dan kun je heel simpel je saves even op een usb stick backuppen, dat gaat razendsnel.

Maar waarom je elke twee weken je hele schijf wil backuppen in de huidige tijd begrijp ik zelf niet zo goed (tenzij je slecht internet hebt en niet in staat bent om die game en update even te downloaden.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Laatst online: 31-10-2023
Over saves gesproken. Ik ben opnieuw met MGS V begonnen. Ik was al een heel eind maar op een of andere manier is mijn savegame van toen weg. Ik moest opnieuw beginnen want ik had ook geen load savegame optie. Maar als ik naar mijn resources kijk ingame heb ik alles nog incl. tanks en AA guns die ik heb gefultoned in mijn eerdere playtrough. In mijn huidige game heb ik de optie nog niet om materiaal te fultonenen (is dat een woord?) dus heel vreemd. Andere mensen hier ook last van?

[ Voor 11% gewijzigd door P.E.No.1 op 12-10-2017 11:27 ]

PSN id: PENo1

Acties:
  • +1 Henk 'm!
P.E.No.1 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 11:26:
Over saves gesproken. Ik ben opnieuw met MGS V begonnen. Ik was al een heel eind maar op een of andere manier is mijn savegame van toen weg. Ik moest opnieuw beginnen want ik had ook geen load savegame optie. Maar als ik naar mijn resources kijk ingame heb ik alles nog incl. tanks en AA guns die ik heb gefultoned in mijn eerdere playtrough. Heel vreemd. Andere mensen hier ook last van?
Staat er ook geen save in de cloud? Die moet je dan eerst downloaden en dan de game opnieuw starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
robinez schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 11:10:
[...]
Ja alleen ps plus gebruikers hebben het automatisch, maar zelfs dan, als je geen psn plus heb (zijn die er echt nog :D) dan kun je heel simpel je saves even op een usb stick backuppen, dat gaat razendsnel.

Maar waarom je elke twee weken je hele schijf wil backuppen in de huidige tijd begrijp ik zelf niet zo goed (tenzij je slecht internet hebt en niet in staat bent om die game en update even te downloaden.)
Tuurlijk zijn er nog hopen gamers die geen PS+ hebben. Jij hebt duidelijk geen kinderen. Of ga jij voor elk gezinslid PS+ betalen ? ;)
Ik zou inderdaad enkel de save games op USB kunnen zetten, maar dat is volgens mij net méér werk omdat je dan in elk profiel moet gaan duiken. Dat zijn er 4 hier. Nu duurt de backup misschien wel effen, maar dat is gewoon in het menu naar de backup functie duiken en al de rest gebeurt automatisch.

Overigens worden de games zélf niet gebackupt, want die kun je inderdaad gemakkelijk terug herinstalleren. Dit kun je overigens gewoon aangeven in de backup utility. Overigens zou mijn backup schijfje (120GB) veel te klein zijn, want mijn games staan op een externe 4TB schijf geinstalleerd :P.

[ Voor 13% gewijzigd door Twixie op 12-10-2017 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
bram1984 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 11:27:
[...]

Staat er ook geen save in de cloud? Die moet je dan eerst downloaden en dan de game opnieuw starten.
Ik ben daar laatst wel mee bezig geweest inderdaad. Zal er eens naar kijken. Aan de andere kant vind ik het ook wel weer vet om opnieuw te beginnen. MGS blijft een van mijn favoriete series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-09 16:32
Wat zit er toch een verschil qua update/download snelheid per game op PSN. Destiny 2 update is zo binnen met 100 Mb/s en Fortnite duurt echt 6 uur over 3GB.. meer mensen dit probleem?

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Over saves gesproken. Ik ben opnieuw met MGS V begonnen. Ik was al een heel eind maar op een of andere manier is mijn savegame van toen weg. Ik moest opnieuw beginnen want ik had ook geen load savegame optie. Maar als ik naar mijn resources kijk ingame heb ik alles nog incl. tanks en AA guns die ik heb gefultoned in mijn eerdere playtrough. In mijn huidige game heb ik de optie nog niet om materiaal te fultonenen (is dat een woord?) dus heel vreemd. Andere mensen hier ook last van?
Die ability krijg je toch als je naar dat boorplatform gaat? Eerste keer?

Ben zelf na missie 3 afgehaakt. Op de een of andere manier deed dat Japanse sausje me weinig en vond ik het allemaal wat overdreven. Teveel fantasy/horror/fake bullshit.

[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 12-10-2017 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
Martinspire schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 12:03:
[...]

Die ability krijg je toch als je naar dat boorplatform gaat? Eerste keer?

Ben zelf na missie 3 afgehaakt. Op de een of andere manier deed dat Japanse sausje me weinig en vond ik het allemaal wat overdreven. Teveel fantasy/horror/fake bullshit.
De ability om materiaal te fultonenen heb je niet gelijk als je de eerste keer naar dat boorplatform gaat. Je moet wel experience opbouwen of liever gezegd de je crew die je opbouwt kan steeds meer ontwikkelen.Ik ben er ook al geweest maar dan nog. Ik heb geen materiaal gefultoned in deze playthrough maar toch staat er heel veel in mijn inventaris zeg maar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinspire
Nieuwe spintires trailer:

Lijkt me nog best gaaf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Martinspire schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 12:24:
Nieuwe spintires trailer:
[video]

Lijkt me nog best gaaf.
Lijkt op een soort side-mission van GTA ofzo _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Destiny
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:06
bram1984 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 12:42:
[...]

Voor alles is een markt, blijkt wel weer. Ik vraag me echt af waarom iemand dit zou willen spelen. :D
Waarom willen mensen steeds dezelfde rondjes rijden op een circuit? Waarom spelen mensen truck simulator of farm simulator. Mij lijkt dit eigenlijk best leuk. Ik vind beetje door terrein heen crossen leuker dan de drie voorgaande dingen....en zeg nou zelf. Wie wil er geen real time mud physics :) Laat maar komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Destiny schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 13:01:
[...]

Waarom willen mensen steeds dezelfde rondjes rijden op een circuit? Waarom spelen mensen truck simulator of farm simulator. Mij lijkt dit eigenlijk best leuk. Ik vind beetje door terrein heen crossen leuker dan de drie voorgaande dingen....en zeg nou zelf. Wie wil er geen real time mud physics :) Laat maar komen.
Op die eerste: ik denk om steeds sneller hun eigen tijd te verbeteren of om een race te winnen. Het competitieve element dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn genoeg off road racers te vinden. Had deze game ook al bijna gekocht in een steam sale.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Destiny
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:06
poor Leno schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 12:59:
[...]

Lijkt op een soort side-mission van GTA ofzo _O-
Maar dan zonder eikels met een rocket launcher :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Destiny schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 13:11:
[...]

Maar dan zonder eikels met een rocket launcher :+
Ik zou t niet weten, speel nooit online en vervloek Rockstar elke dag dat ze geen SP verhaallijn uitbrengen :(

Daar zou ik echt wel weer geld voor neerleggen. Online is geen zak aan bij GTA (vind ik)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

[...]

Voor alles is een markt, blijkt wel weer. Ik vraag me echt af waarom iemand dit zou willen spelen. :D
Haha, ik zat net hetzelfde te denken. Het leek me zo saai dat ik dacht dat de trailer een grap was.
Maar voor ieder wat wils gelukkig.

[ Voor 5% gewijzigd door rajackar op 12-10-2017 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
[...]

Ik heb de game destijds tijdens pre-release gekocht op PC en vond hem best aardig, al had ie toen nog weinig content.

Maar er is toch nog best wat aan om een eigen pad te maken door een modderig en waterig terein. Het rijden erover is best uitdagend en vastzitten zit je erg snel en vaak. Vervolgens kun je je er weer uit worstelen door juist manoeuvreren en auto goed in te stellen.

De PC (en waarschijnlijk deze ook) had als doel dat je bv hout van plek A naar B moest brengen, of zelfs een brug bouwen in het water van boomstronken om een ander voertuig aan de overkant te krijgen. Je moet dus best nadenken hoe je het 1 en ander gaat doen. Samen rijden en elkaar lostrekken was ook grappig. Je kon ook eigen missies in elkaar zetten en door je voertuigen van andere equipment te voorzien, kon je dan andere dingen doen. Al dan niet tegen tijdsdruk (en competitief wie het snelste dat kan doen). En volgens mij had het ook een carrière waarbij je met opdrachten geld verdiende om meer dingen te kopen en zo vrij te spelen. Maar ik ben niet bekend met hoe deze game gaat zijn.

Het is niet zo saai als Farm Simulator, maar ook niet zo snel als Call of Duty. Verder ook niet echt heel frustrerend. Grafisch zat ie op PC prima in elkaar en ook deze lijkt wel goed te zijn. Het doet me denken aan Screamer 4X4, een game uit het jaar 2000 waarbij je over bergen/rotsen/heuvels moest rijden en tussen poortjes moest manouvreren. Snelheid had je weinig aan, maar ging juist om positioneren en de juiste gearing/aandrijving/etc selecteren en door de poortjes te gaan.

Spintires is ook nog eens begonnen als tech-demo waarbij een groot modderig stuk land was gemaakt waar je met een paar auto's doorheen kon proberen te komen (zonder verder een doel te hebben). Dat er vervolgens een gamefranchise van is gekomen, is indrukwekkend. Het is ook nog een indie-dev (al weet ik niet hoe het nu qua contract in elkaar zit), dus kan in ieder geval op dat gebied op sympathie rekenen. Is ook geen AAA titel. Bij lange na niet.

Een oude vriend had deze game samen gedaan met wat gasten via internet en kon zich er prima mee vermaken. Lijkt me dan ook vooral leuk in coop

[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 12-10-2017 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Klinkt alsof je eerst de disk versie hebt gespeeld en nu opnieuw begon met de download versie :)
(ongetwijfeld is daar iets niet compatible, maar snapt hij wel de link met je PSN account voor een aantal items)

[ Voor 4% gewijzigd door YakuzA op 12-10-2017 15:14 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 14:33:
[...]

Ik heb de game destijds tijdens pre-release gekocht op PC en vond hem best aardig, al had ie toen nog weinig content.

Maar er is toch nog best wat aan om een eigen pad te maken door een modderig en waterig terein. Het rijden erover is best uitdagend en vastzitten zit je erg snel en vaak. Vervolgens kun je je er weer uit worstelen door juist manoeuvreren en auto goed in te stellen.

De PC (en waarschijnlijk deze ook) had als doel dat je bv hout van plek A naar B moest brengen, of zelfs een brug bouwen in het water van boomstronken om een ander voertuig aan de overkant te krijgen. Je moet dus best nadenken hoe je het 1 en ander gaat doen. Samen rijden en elkaar lostrekken was ook grappig. Je kon ook eigen missies in elkaar zetten en door je voertuigen van andere equipment te voorzien, kon je dan andere dingen doen. Al dan niet tegen tijdsdruk (en competitief wie het snelste dat kan doen). En volgens mij had het ook een carrière waarbij je met opdrachten geld verdiende om meer dingen te kopen en zo vrij te spelen. Maar ik ben niet bekend met hoe deze game gaat zijn.

Het is niet zo saai als Farm Simulator, maar ook niet zo snel als Call of Duty. Verder ook niet echt heel frustrerend. Grafisch zat ie op PC prima in elkaar en ook deze lijkt wel goed te zijn. Het doet me denken aan Screamer 4X4, een game uit het jaar 2000 waarbij je over bergen/rotsen/heuvels moest rijden en tussen poortjes moest manouvreren. Snelheid had je weinig aan, maar ging juist om positioneren en de juiste gearing/aandrijving/etc selecteren en door de poortjes te gaan.

Spintires is ook nog eens begonnen als tech-demo waarbij een groot modderig stuk land was gemaakt waar je met een paar auto's doorheen kon proberen te komen (zonder verder een doel te hebben). Dat er vervolgens een gamefranchise van is gekomen, is indrukwekkend. Het is ook nog een indie-dev (al weet ik niet hoe het nu qua contract in elkaar zit), dus kan in ieder geval op dat gebied op sympathie rekenen. Is ook geen AAA titel. Bij lange na niet.

Een oude vriend had deze game samen gedaan met wat gasten via internet en kon zich er prima mee vermaken. Lijkt me dan ook vooral leuk in coop
Haha het klinkt echt als de meest boring shit die ik ooit gehoord heb, Martin. :P

Maar goed, wat ik al zei: overal is blijkbaar een markt voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
bram1984 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 15:53:
[...]

Haha het klinkt echt als de meest boring shit die ik ooit gehoord heb, Martin. :P

Maar goed, wat ik al zei: overal is blijkbaar een markt voor.
Mja het is lastig uit te leggen hoe je daarmee om moet gaan. Maar je leest het nu een beetje in versimpelde woorden. Net als dat Fifa een potje voetballen is, Dark Souls met zwaardjes spelen en koprollen maken, is Spintires in de modder rijden :P

Kijk anders een review van die pc-game, dan krijg je een idee ;)

Lewis Hamilton heeft wat reference-tijden neergezet in GT Sport. Ben benieuwd hoe goed die zijn (wel snel gok ik, maar leuke uitdaging)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb weer last van belachelijk lage downloadsnelheden op PSN. Fortnite update komt met nog geen 500kB/s binnen. Meer mensen hier last van? Internet test op mijn PS4 geeft wel gewoon een hoge snelheid aan ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

-SaveMe- schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 20:59:
Ik heb weer last van belachelijk lage downloadsnelheden op PSN. Fortnite update komt met nog geen 500kB/s binnen. Meer mensen hier last van? Internet test op mijn PS4 geeft wel gewoon een hoge snelheid aan ...
Heb ik ook vaak, wat ik dan doe is de PS4 opnieuw opstarten en dan gaat het weer met fatsoenlijke snelheden voor een 5-10 tal minuten voor ik het weer moet doen.

Bekend probleem met de PS4 maar het kan Sony blijkbaar geen f*ck schelen want deze bug feature zit er al vanaf het begin in.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScrooLoose schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 21:37:
[...]

Heb ik ook vaak, wat ik dan doe is de PS4 opnieuw opstarten en dan gaat het weer met fatsoenlijke snelheden voor een 5-10 tal minuten voor ik het weer moet doen.

Bekend probleem met de PS4 maar het kan Sony blijkbaar geen f*ck schelen want deze bug feature zit er al vanaf het begin in.
Heb er heel lang geen last meer van gehad en nu ineens weer wel ... Wat is dat toch met dat PSN!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
het ligt niet aan psn en ook niet aan jullie internet

https://twitter.com/FortniteGame/status/918436255704276992

Die update is zo populair dat het gewoon traag gaat omdat iedereen hem tegelijk binnen wil harken ;)

[ Voor 31% gewijzigd door RubenSaurus op 13-10-2017 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
zetje01 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 00:29:
Ben niet blij met de recente firmware-update: het heeft de rest-mode weer om zeep geholpen.
...
Nu, sinds de update vorige week, weer hetzelfde gezeik en kan ik de PS4 alleen maar aanzetten met de knop op de PS4.
Uhhhm, he? Alleen maar aan met knop op de ps4? Ik gebruik die knop überhaupt nooit? Ook als de ps4 volledig uit staat kun je door de ps knop op de controller ingedrukt te houden de ps4 opstarten. Daar heb je geen rest mode voor nodig.

Dat of je hebt een defecte console of controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
Pepper92 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 01:28:
[...]

Uhhhm, he? Alleen maar aan met knop op de ps4? Ik gebruik die knop überhaupt nooit? Ook als de ps4 volledig uit staat kun je door de ps knop op de controller ingedrukt te houden de ps4 opstarten. Daar heb je geen rest mode voor nodig.

Dat of je hebt een defecte console of controller.
Bedankt voor je reactie.

Tsja, defect... Wèl als in: "functioneert niet zoals bedoeld".
Maar verder werkt alles goed, is hij stil en loopt zelden vast. 22 Maanden geleden gekocht bij mediamarkt, met 1 TB opslag en twee controllers.

Toen hij een paar maanden oud was heb ik wel eens met Sony gebeld met dit probleem. Ik moest maar een factory reset doen, misschien zou dat het oplossen. Daar had ik geen zin in, want honderden Gigs data opnieuw downloaden vond ik een beetje zonde.

Anyways, na een paar maanden kwam er een firmware-update, en automagisch werkte rest-mode opeens gewoon. Top! Dat heeft meer dan een jaar prima gefunctioneerd, tot de firmware-update van vorige week dus.

-Overigens, als ik de PS4 gewoon uit zet (vanuit de user-interface) kan ik hem wel aanzetten met de controller. Maar zet ik hem in rest-mode (die toch wel makkelijk is) dan gaat na een poosje het gele lampje uit, en reageert hij niet meer op de controller.

-Overigens staat het web vol met problemen met de rest-mode.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
zetje01 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 06:00:
[...]

Bedankt voor je reactie.

Maar verder werkt alles goed, is hij stil en loopt zelden vast. 22 Maanden geleden gekocht bij mediamarkt, met 1 TB opslag en twee controllers.

Toen hij een paar maanden oud was heb ik wel eens met Sony gebeld met dit probleem. Ik moest maar een factory reset doen, misschien zou dat het oplossen. Daar had ik geen zin in, want honderden Gigs data opnieuw downloaden vond ik een beetje zonde.

Anyways, na een paar maanden kwam er een firmware-update, en automagisch werkte rest-mode opeens gewoon. Top! Dat heeft meer dan een jaar prima gefunctioneerd, tot de firmware-update van vorige week dus.

-Overigens, als ik de PS4 gewoon uit zet (vanuit de user-interface) kan ik hem wel aanzetten met de controller. Maar zet ik hem in rest-mode (die toch wel makkelijk is) dan gaat na een poosje het gele lampje uit, en reageert hij niet meer op de controller.

-Overigens staat het web vol met problemen met de rest-mode.
Waarom is honderden GB's aan data downloaden zonde? Betaal jij per MB bij je ISP ofzo?

Ik heb vorige week mijn Pro schijf geswapped met de 2TB die in mijn andere PS4 zat. Gewoon complete clean install gedaan. 's Nachts slaap ik en overdag werk ik. Alles probleemloos binnen gehengeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
bram1984 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 08:58:
[...]

Waarom is honderden GB's aan data downloaden zonde? Betaal jij per MB bij je ISP ofzo?

Ik heb vorige week mijn Pro schijf geswapped met de 2TB die in mijn andere PS4 zat. Gewoon complete clean install gedaan. 's Nachts slaap ik en overdag werk ik. Alles probleemloos binnen gehengeld.
Mijn internetverbinding is niet zo snel. Bovendien had ik niet het idee dat het iets zou oplossen. Het probleem speelde al vanaf dag 1, dus vanaf een clean install.

(Alleen had ik geen ervaring met PS4, en wist ik in het begin dus niet dat ik een probleem had.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zetje01 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 09:08:
[...]

Mijn internetverbinding is niet zo snel. Bovendien had ik niet het idee dat het iets zou oplossen. Het probleem speelde al vanaf dag 1, dus vanaf een clean install.

(Alleen had ik geen ervaring met PS4, en wist ik in het begin dus niet dat ik een probleem had.)
Dan nog. Installeer de game die je wilt spelen en laat de rest op de achtergrond downloaden.

Maar het kan geen kwaad als je even de database laat rebuilden en het ding opnieuw installeert. Je weet pas of het werkt als je het probeert. En anders is het een hardware probleem.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P.E.No.1
YakuzA schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 15:13:
[...]

Klinkt alsof je eerst de disk versie hebt gespeeld en nu opnieuw begon met de download versie :)
(ongetwijfeld is daar iets niet compatible, maar snapt hij wel de link met je PSN account voor een aantal items)
Klopt inderdaad! Zelfde deed ik overigens ook met Infamous. Die had ik ook al op disk en heb de game vorige maand gedownload. Daarmee had ik geen problemen en kon de game verder spelen waar ik 2 jaar geleden gestopt ben. (Playthrough op hard en inmiddels geplatinumed, mijn eerste! 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20:03
Afgelopen week trouwens aan HZD begonnen. En wauw. Je bent echt meteen hooked.

Maar zijn er meer mensen waarbij de pro met het spel op voorkeur framerate enorm gaat blazen?

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jasphur schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 09:27:

Maar zijn er meer mensen waarbij de pro met het spel op voorkeur framerate enorm gaat blazen?
Ik heb die optie nooit gebruikt. Snap ook niet waarom die er überhaupt op zit. Het is niet zo dat de game ineens een stabiele 60fps aantikt en je mist bovendien supersampling op die stand. Favor resolution is wat mij betreft de way to go.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 09:34:
[...]

Ik heb die optie nooit gebruikt. Snap ook niet waarom die er überhaupt op zit. Het is niet zo dat de game ineens een stabiele 60fps aantikt en je mist bovendien supersampling op die stand. Favor resolution is wat mij betreft de way to go.
Tsja dat lijkt me persoonlijk voorkeur? Maar als je de game hebt zou je het even kunnen testen toch?
Ik heb de game (nog) niet. Hij lijkt me aan de ene kant tof aan de andere kant is het niet echt mijn genre.

Ik moet zeggen dat mijn pro zich voorbeeldig gedragen heeft de zomer, ik heb hem wel een paar keer gehoord maar zeker niet zo erg als mijn vanilla ps4.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Laatst online: 20:46

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik was ook wel aardig blown away toen ik HZD voor het eerst probeerde. Moet er nog even voor gaan zitten om er echt mee te beginnen, maar de indruk was heel erg goed. En ook ik hecht meer waarde aan hoge frame rate dan aan marginaal betere graphics.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 09:39:
[...]

Tsja dat lijkt me persoonlijk voorkeur? Maar als je de game hebt zou je het even kunnen testen toch?
Ik heb de game (nog) niet. Hij lijkt me aan de ene kant tof aan de andere kant is het niet echt mijn genre.

Ik moet zeggen dat mijn pro zich voorbeeldig gedragen heeft de zomer, ik heb hem wel een paar keer gehoord maar zeker niet zo erg als mijn vanilla ps4.
Lijkt mij ook, vandaar dat ik ook zeg "wat mij betreft".
Exirion schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 09:44:
[...]

Ik was ook wel aardig blown away toen ik HZD voor het eerst probeerde. Moet er nog even voor gaan zitten om er echt mee te beginnen, maar de indruk was heel erg goed. En ook ik hecht meer waarde aan hoge frame rate dan aan marginaal betere graphics.
Ook als de framerate niet stabiel is? Want op de Pro is de fps ook maar "marginaal" beter en een stabiele 30 voelt vloeiender dan geschommel tussen 40 en 60. Ik heb bijvoorbeeld RotTR en inFamous heel even op hoge framerate geprobeerd, maar ik irriteerde me vrijwel direct aan de fluctuaties (rond kijken ging vrij schokkerig en andere zaken voelde weer heel vloeiend). Daarbij heeft RotTR in mijn optiek echt significant lelijkere graphics op High Framerate.

HZD is met downsampling al heel mooi stabiel, dus die kreeg direct mijn voorkeur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024

De Pro wil wel eens blazen bij bepaalde spellen, is niet abnormaal hoor. Verschilt gewoon ook erg per apparaat.

Wat betreft HZD: "favor resolution" geeft al een praktisch locked 30 fps, met alleen minidipjes hier en daar (zoals in bepaalde dorpen, volgens Digital Foundry). De hoge framerate optie voegt dus nauwelijks wat toe (want is capped 30 fps) en je mist de briljante supersampling.

Het spel zelf heeft me tot nu toe nauwelijks kunnen boeien... heb het nu alweer een tijdje laten liggen, ga binnenkort maar weer eens verder. Maar op veel fronten viel het me een beetje tegen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
bassGunner schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 10:01:
[...]

De Pro wil wel eens blazen bij bepaalde spellen, is niet abnormaal hoor. Verschilt gewoon ook erg per apparaat.

Wat betreft HZD: "favor resolution" geeft al een praktisch locked 30 fps, met alleen minidipjes hier en daar (zoals in bepaalde dorpen, volgens Digital Foundry). De hoge framerate optie voegt dus nauwelijks wat toe (want is capped 30 fps) en je mist de briljante supersampling.

Het spel zelf heeft me tot nu toe nauwelijks kunnen boeien... heb het nu alweer een tijdje laten liggen, ga binnenkort maar weer eens verder. Maar op veel fronten viel het me een beetje tegen helaas.
Ik zal als ik weer terug ben uit België HZD eens op betere graphics zetten. Kijken wat er gebeurd. Mn pro had er na die 60fps update van Final Fantasy XV ook veel last van blazen bij drukke stukken zoals gevechten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 09:58:
[...]
Lijkt mij ook, vandaar dat ik ook zeg "wat mij betreft".
Ok ga ik even een analogie gebruiken.
Als iemand vraagt 'waar kan ik het beste parkeren bij schiphol'
jouw antwoord zou dan zijn 'trein gebruiken'

Wat een prima antwoord is, maar je negeert de voorkeur van de vragensteller.

Dat is mijn punt. En daarom mijn vraag/suggestie aan jou, kijk even wat jou ps4pro (toch?) doet met die setting, lijkt mij een kleine moeite (toegegeven dat is natuurlijk ook een aanname :) )

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Sagat schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 10:20:
[...]

Ok ga ik even een analogie gebruiken.
Als iemand vraagt 'waar kan ik het beste parkeren bij schiphol'
jouw antwoord zou dan zijn 'trein gebruiken'

Wat een prima antwoord is, maar je negeert de voorkeur van de vragensteller.

Dat is mijn punt. En daarom mijn vraag/suggestie aan jou, kijk even wat jou ps4pro (toch?) doet met die setting, lijkt mij een kleine moeite (toegegeven dat is natuurlijk ook een aanname :) )
Omdat ik daar geen antwoord op heb. Ik kan ook helemaal niet reageren. Nu geef ik het voordeel van de andere optie aan. Ik zou als vraagsteller het laatste fijner vinden dan geen reactie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
bram1984 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 10:35:
[...]
Omdat ik daar geen antwoord op heb. Ik kan ook helemaal niet reageren. Nu geef ik het voordeel van de andere optie aan. Ik zou als vraagsteller het laatste fijner vinden dan geen reactie.
Zo kan je het ook bekijken, lets agree to disagree. Genoeg over dit onderwerp zou ik zeggen. Back on topic :)

Ik ga zondag iig lekker gamen. In ieder geval ook (same as always) SF5, maar nu met local mp ivp via internet.
Ik neem de ps4 mee naar een vriend.

Toen sf5 net uit was al is eerder gedaan, maar toen dus op mijn vanilla ps4, die erg veel herrie maakte. Ben benieuwd of mijn protje bij een lange sessie ook stiller blijft, en of met de boost mode het laden wat dragelijker is. De game heeft ook al gigantisch veel patches gehad, dus het zou op een gewone ps4 inmiddels ook al beter kunnen zijn.

Ik verwacht echter dat we na een uurtje ofzo teruggrijpen naar sf4, of de retro KOF klassiekers. Allen gespeeld op x360.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:16
Heb hem besteld ben benieuwd.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

bram1984 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 09:58:
Ook als de framerate niet stabiel is? Want op de Pro is de fps ook maar "marginaal" beter en een stabiele 30 voelt vloeiender dan geschommel tussen 40 en 60. Ik heb bijvoorbeeld RotTR en inFamous heel even op hoge framerate geprobeerd, maar ik irriteerde me vrijwel direct aan de fluctuaties (rond kijken ging vrij schokkerig en andere zaken voelde weer heel vloeiend). Daarbij heeft RotTR in mijn optiek echt significant lelijkere graphics op High Framerate.

HZD is met downsampling al heel mooi stabiel, dus die kreeg direct mijn voorkeur.
Ik vond HZD met de standaard settings inderdaad al goed vloeiend, dus ik heb het nog niet geprobeerd. Bij Tomb Raider heb ik wel met 60fps gespeeld omdat ik dat mooier vond. Als er bij HZD zichtbare verbetering is dan zal ik het wel overwegen, maar dan moet het verschil in renderingkwaliteit niet te groot zijn.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
zetje01 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 06:00:
[...]

Bedankt voor je reactie.

Tja ik snap dat je 't probleem accepteert. Aan de andere kant zit je nog wel in je garantieperiode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exirion schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:05:
[...]

Ik vond HZD met de standaard settings inderdaad al goed vloeiend, dus ik heb het nog niet geprobeerd. Bij Tomb Raider heb ik wel met 60fps gespeeld omdat ik dat mooier vond. Als er bij HZD zichtbare verbetering is dan zal ik het wel overwegen, maar dan moet het verschil in renderingkwaliteit niet te groot zijn.
Je vond het denk ik fijner spelen, want mooier is het zeker niet. ;) Je krijgt heel veel texture flickering op high framerate.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:33

RBH

Heb even gezocht op NFS Payback, maar kon geen niks vinden van een topic of bericht hier op GoT, de gameplay trailer sprak mij wel aan eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenn456
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:22
Iemand ervaring hoe lang het duurt voordat je een reactie krijgt van de playstation klantenservice?

Ik zit met het probleem dat ik mijn wachtwoord niet kan herstellen en mijn geheime vraag niet kan invullen. Heel dom normaal ben ik hier heel secuur mee, oud account gemaakt toen ik jonger was.

Ik heb maandag een mail gestuurd maar nog steeds geen antwoord. Iemand tips? heeft het zin om ze een belletje te doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zag dat de Uncharted Nathan Drake collection nu maar 20 euro is in de store!

Aangezien ik nooit Uncharted heb gespeeld kon ik dit niet laten schieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 12:33:
Zag dat de Uncharted Nathan Drake collection nu maar 20 euro is in de store!

Aangezien ik nooit Uncharted heb gespeeld kon ik dit niet laten schieten :)
Heel veel plezier ermee! Top serie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

glenn456 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 12:28:
Iemand ervaring hoe lang het duurt voordat je een reactie krijgt van de playstation klantenservice?

Ik zit met het probleem dat ik mijn wachtwoord niet kan herstellen en mijn geheime vraag niet kan invullen. Heel dom normaal ben ik hier heel secuur mee, oud account gemaakt toen ik jonger was.

Ik heb maandag een mail gestuurd maar nog steeds geen antwoord. Iemand tips? heeft het zin om ze een belletje te doen?
Bellen werkt het beste en snelste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 13:13:
[...]

Bellen werkt het beste en snelste.
Ja en eigenlijk nooit een wachtrij d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@poor Leno

Hij wacht al op antwoord via Email sinds maandag, dus die wachtrij via telefoon is korter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 14:32:
@poor Leno

Hij wacht al op antwoord via Email sinds maandag, dus die wachtrij via telefoon is korter.
Het was geen sarcasme.. De keren dat ik SonyPS belde, kreeg ik vrijwel direct iemand aan de lijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07:46
Ik heb sinds kort een playstation. Nu heb ik een vraag over ps4 plus. Ik zie online PS4 plus voor 48 euro maar er staat BE achter. Kan je die op je Nl account innen?
Bij de xbox zijn live kaarten uit elk land te gebruiken maar ken het principe van de PS4 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@mike0001

Je moet de NL versie hebben op een NL account.

Voorbeeld:

https://www.bol.com/nl/p/...stionType=suggestedsearch

Let op: Dit abonnement is alleen geschikt voor Belgische PSN Accounts!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike0001
Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 17:11:
@mike0001

Je moet de NL versie hebben op een NL account.

Voorbeeld:

https://www.bol.com/nl/p/...stionType=suggestedsearch

Let op: Dit abonnement is alleen geschikt voor Belgische PSN Accounts!
dank je wel. Dat wordt dan sparen voor mijn zoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
Misschien nog even een additionele vraag over de playstore. Hoe kan je snel en simpel zoeken op genre? Ik zie de aanbiedingen in de playstore en zelf een RPG speler (Ik ben Horizon dan ook met plezier aan het spelen) Kan ik ook ergens simpel zoeken op genres?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BasGrunn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-05 17:25
Firmware update voor de HyperX cloud2 headset op de ps4.

https://www.psx-sense.nl/...e-ps4-na-firmware-update/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mike0001 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 17:20:
Misschien nog even een additionele vraag over de playstore. Hoe kan je snel en simpel zoeken op genre? Ik zie de aanbiedingen in de playstore en zelf een RPG speler (Ik ben Horizon dan ook met plezier aan het spelen) Kan ik ook ergens simpel zoeken op genres?
In de Store menu links naar beneden scrollen tot je bij games komt. Dan in het volgende scherm weer naar beneden scrollen tot je links bij Genres komt. Daarna kun je naar rechts door de genres scrollen en eventueel binnen een genre filters instellen bv alleen full games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:30

PBP

v8power67 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 10:55:
[...]

Heb hem besteld ben benieuwd.
Een tip, er is net een nieuwe firmware update voor uit, zodat de soundcard ook werkt op PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
PBP schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 20:43:
[...]

Een tip, er is net een nieuwe firmware update voor uit, zodat de soundcard ook werkt op PS4
Hey top thnx !! Krijg hem morgen gelijk doen dan. Werkt deze toevallig dan ook gelijk op de xbox one ? Weet verkeerde topic maar denk vraag gelijk efkes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:30

PBP

v8power67 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 20:48:
[...]

Hey top thnx !! Krijg hem morgen gelijk doen dan. Werkt deze toevallig dan ook gelijk op de xbox one ? Weet verkeerde topic maar denk vraag gelijk efkes
Geen idee ik heb zelf geen Xbox, ik weet alleen dat de soundcard nooit werkte op de PS4. Dus je kon de volumeknoppen en muteknop niet gebruiken. Nu werkt dat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
PBP schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 20:53:
[...]

Geen idee ik heb zelf geen Xbox, ik weet alleen dat de soundcard nooit werkte op de PS4. Dus je kon de volumeknoppen en muteknop niet gebruiken. Nu werkt dat prima.
Ah okee naja we gaan het zien met x1. Zal hem voornamelijk op ps4 en pc gebruiken. En Af en toe op de x1. Verheug me nu al op deze te gebruiken icm gt sport. oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mud.Starrr

Mud.Starrr

I shoot people for money

Heerlijk spel, ik ben er sinds vorig weekeind mee bezig, ik ben echt helemaal Hooked.
Lang geleden dat ik een spel heb gespeeld wat mij zo kan boeien dat ik zelfs op mn werk al zit te denken aan hoe ik s'avonds weer eens verder zou gaan spelen 8)
Dat heb ik als laatste gehad met The last of us.

Zelf heb ik beide 'Pro' opties geprobeerd, de framerate is beide locked op 30fps, en ik merk (daardoor denk ik) weinig verschil in framerate. Hij zou stabieler moeten zijn.
Ik heb eigenlijk geen last van vervelende framedrops op de hoge resolutie modus, maar op mijn 4k TV ziet het er wel veel mooier uit. Uiteindelijk speel ik dan ook op die modus.
Blazen doet hij bij mij op beide opties, maar zit 5m van mn PS4 Pro af, dan hoor je hem al niet zo erg.
Daarnaast en zet mn geluid altijd lekker hard. No probleem dus :*)
Sagat schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 09:39:
[...]

....Ik heb de game (nog) niet. Hij lijkt me aan de ene kant tof aan de andere kant is het niet echt mijn genre...
Datzelfde had ik ook, maar met The last of Us had ik dat ook al. Ik heb niets met Zombie's, maar na de lovende verhalen toch maar geprobeerd en vond het een machtig mooie game.
Na die ervaring nu hetzelfde geprobeerd met Horizon, gewoon maar proberen vanwege de lovende verhalen.Dat ondanks dat ik over het algemeen niet de meest mainstream games speel, en die vaak niet erg boeiend vindt, en de mening van vele mensen niet deel en daarom daar niet perse veel waarde aan hecht. Maar deze games zijn gewoon pareltjes en een must play wat mij betreft.

Voor mij trok Horizon mij niet zo omdat ik RPG niet perse leuk vind, daarnaast heb ik dus niets met Robots/monsters, maar toegegeven stiekem wel weer wat met apocalyptische werelden.
Maar man man man wat een spel.
Het maakt qua verhaal een hoop goed dat het, zei het ver gezocht, zou kunnen gebeuren in een verre toekomst. Er is wel echt over nagedacht zeg maar.
Ik ben erg van realisme, maar oorlogsgames ben ik na al die jaren ook al lang zat, lastig in een tijd waar de meeste games over oorlog, monster, magie en dat soort dingen gaan |:( .

[ Voor 10% gewijzigd door Mud.Starrr op 14-10-2017 10:17 ]

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Laatst online: 19:22
Mud.Starrr schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 10:12:
[...]

Datzelfde had ik ook, maar met The last of Us had ik dat ook. Ik heb niets met Zombie's, maar na de lovende verhalen toch maar geprobeerd. Na die ervaring nu hetzelfde gedaan met Horizon, gewoon maar proberen vanwege de lovende verhalen. Ik heb niets met Robots/monsters, maar toegegeven stiekem wel weer wat met apocalyptische werelden. Maar man man man wat een spel.
Het maakt qua verhaal een hoop goed dat het, zei het ver gezocht, zou kunnen gebeuren in een verre toekomst. Er is wel echt over nagedacht zeg maar.
Ik ben erg van realisme, lastig in een tijd waar de meeste games over monster, magie en dat soort dingen gaan |:( .
Ik ben een beetje aan het zeuren, maar:
-In TLOU komen geen zombies voor. Het is een kwaadaardige infectie die overslaat op mensen.
-Aangezien deze infectie echt bestaat (bij mieren), is het in principe mogelijk dat het ook ooit bij mensen kan gebeuren.
Ik vind dat over het verhaal van TLOU veel beter nagedacht is, en realistischer dan HZD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:37
RBH schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:44:
Heb even gezocht op NFS Payback, maar kon geen niks vinden van een topic of bericht hier op GoT, de gameplay trailer sprak mij wel aan eigenlijk.
In deze versie ook weer met politie terwijl je rond rijdt of niet? Daar had ik echt een hekel aan in andere versies

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Anton.net schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 10:23:
-In TLOU komen geen zombies voor. Het is een kwaadaardige infectie die overslaat op mensen.
-Aangezien deze infectie echt bestaat (bij mieren), is het in principe mogelijk dat het ook ooit bij mensen kan gebeuren.
Het komt op hetzelfde neer. Waarschijnlijk wordt een parasitaire infectie bedoeld. Er zijn parasieten die zombiegedrag veroorzaken doordat ze de psyche beinvloeden. Verschillende soorten insecten kunnen volledig in de macht van parasieten komen en hun eigen ondergang slaafs ondergaan. Ik zie niet in waarin dit verschilt van de traditionele zombie. Het gaat er om dat het slachtoffer zichzelf niet meer is en volledig geprogrammeerd gedrag gaat vertonen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Exirion schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 12:21:
[...]

Het komt op hetzelfde neer. Waarschijnlijk wordt een parasitaire infectie bedoeld. Er zijn parasieten die zombiegedrag veroorzaken doordat ze de psyche beinvloeden. Verschillende soorten insecten kunnen volledig in de macht van parasieten komen en hun eigen ondergang slaafs ondergaan. Ik zie niet in waarin dit verschilt van de traditionele zombie. Het gaat er om dat het slachtoffer zichzelf niet meer is en volledig geprogrammeerd gedrag gaat vertonen.
Zombies zijn (zover ik weet, ben geen Zombie expert :+) organismen (zoals een mens) die dood gaat en dan weer uit de dood terug komt. Ook wel “undead” dus genoemd. Niet levend meer, maar ook niet meer dood. Maar ze zijn dood gegaan.

Dat is niet hetzelfde als een infected als je het mij vraagt.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • +3 Henk 'm!
ASNNetworks schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 12:45:
[...]

Zombies zijn (zover ik weet, ben geen Zombie expert :+) organismen (zoals een mens) die dood gaat en dan weer uit de dood terug komt. Ook wel “undead” dus genoemd. Niet levend meer, maar ook niet meer dood. Maar ze zijn dood gegaan.

Dat is niet hetzelfde als een infected als je het mij vraagt.
Het wordt nu wel heel 'wetenschappelijk', en niet zo relevant voor de gameplay, maar inderdaad Zombies zijn ondoden en Infected vertonen Zombie achtig gedrag. Zullen we het daar op houden ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr

Mud.Starrr

I shoot people for money

Anton.net schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 10:23:
[...]

Ik ben een beetje aan het zeuren, maar:
Ik vind dat over het verhaal van TLOU veel beter nagedacht is, en realistischer dan HZD.
Tja het verhaal erachter en alles maakt het officieel geen Zombie's, maar het komt op hetzelfde neer qua gedrag, en daardoor mag het wel onder de noemer zombie game vallen vind ik.
Daarnaast is het geen infectie maar een schimmel, als we toch aan het mierenneuken zijn (pun intended, want die schimmel werkt dus onder andere in het echt bij mieren zo).
Hier een filmpje met mieren die last hebben van cordyceps fungus:
https://www.youtube.com/watch?v=XuKjBIBBAL8

Edit:
Over beter nagedacht of realistischer dan HZD, het verschil zit hem ook dat in TLOU niet zoveel tijdverschil in zit, en bij HZD meer dan 1000 jaar. Daardoor alleen al lijkt en voelt TLOU dichter bij de realiteit.
Je ziet ook veel meer van het vergane stedelijk landschap. Maar beide zijn gewoon erg goede game's, die zelfs leuk zijn voor mensen die niet perse van dat genre houden. Wat voor mij beide wel leuk maakt is dat het beide deels ook adventure games zijn met stealth mogelijkheden. Een type gameplay waar ik erg van houd.

[ Voor 22% gewijzigd door Mud.Starrr op 14-10-2017 14:27 ]

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een oud naughty dog ontwikkelaar verteld op twitter dat hij in 2015 seksueel misbruikt is door iemand van naughty dog. Sony wou de zaak onder de lakens houden door 20.000 dollar zwijg geld te bieden. De dader is dus in bescherming genomen door Sony. De tweets van de dev: https://mobile.twitter.com/dbal/status/919284577566412801

Hele kwalijke zaak dit en dit kan nog wel eens tot iets heel groots leiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Nieuwevolger schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:46:
Een oud naughty dog ontwikkelaar verteld op twitter dat hij in 2015 seksueel misbruikt is door iemand van naughty dog. Sony wou de zaak onder de lakens houden door 20.000 dollar zwijg geld te bieden. De dader is dus in bescherming genomen door Sony. De tweets van de dev: https://mobile.twitter.com/dbal/status/919284577566412801

Hele kwalijke zaak dit en dit kan nog wel eens tot iets heel groots leiden.
Las net op neogaf dit.. kansloos van sony.
Is sowieso nu een beetje een beerput open aan het gaan, in hollywood maar blijkbaar in meer entertainment kanten blijkbaar.
Heel triest en zeer kwalijk van sony. Altijd jammer dat bedrijven liever voor imago kiezen ipv moeilijke keuzes maken. Its all about the moneyzz...

Pagina: 1 ... 10 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)