Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-10 22:17
Ging gisterenavond eens door mijn games library heen om te kijken welke spellen ik naast de grote toppers veel heb gespeeld. (dus BF, Fifa heb ik er maar niet in meegenomen)

Kom ik toch op een mooi lijstje aan games

Batman Arkham Knigh
Dishonered II
Uncharter L.L.
SteamWorld Dig
SteamWorld Heist
Wolfenstein (deel 1 en uitbreiding)
Hitman
Rachtet and Clank
Resogun
Dying Light
Rayman Legends
Life is Strange
Valiant Hearts
Hotline Miami
Oddworld New N Tasty

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij die eindbaas ben ik inderdaad.

Frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
Owh. Dus jullie zijn al veel verder? Haha. Damn.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-10 16:46
Die lava baas kan ik me al niet meer herinneren, is ook al even geleden. Ik weet wel nog dat ik de echte eindbaas ook een redelijk aantal keer heb moeten proberen. Je moet echt goede timing hebben en een goede volgorde vinden waarin je alle wapens gebruikt.

Ergens is Bloodborne toch een vreemde game on bij Ps+ te geven. Dat zie je ook aan de discussie hierboven. De echte fans hebben Bloodborne al lang gekocht, was ook heel goedkoop. De mensen die het nog niet hadden gekocht, gaan het nu proberen en waarschijnlijk ondervinden dat ze het niks vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Anton.net reactie van Bram incoming in 3.. 2.. 1..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Jasphur schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 11:37:
Owh. Dus jullie zijn al veel verder? Haha. Damn.
Ik ben R&C al opnieuw aan het spelen met New Game Plus. Ik heb bijna alle trophies nou.
Dit komt ook omdat ik het spel al eerder had gekocht. ;)

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Oh crap, die moet ik ook nog uitspelen! Ben ongeveer op de helft volgens mij. Vond het in elk geval wel een indrukwekkend spel. Net als This war of mine geeft het eens een andere invalshoek van oorlog.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-09 22:23
Meeste van jullie hadden gelijk. Ac: Unity is een geode game. Alleen in het begin komt het langzaam op gang en lijkt het erg glichy maar uitiendelijk valt het reuze mee. En gaat alles soepel.

Ga proberen om de meeste dingen te verzamelen. Gaat wel een lange tijd duren heb ik het vermoeden.

[ Voor 21% gewijzigd door theduke1989 op 13-03-2018 11:57 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• juggle
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-09 22:10

juggle

Papa, ondernemer, gamer

poor Leno schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 11:01:
Ik krijg steeds minder zin om er aan te beginnen }:|
Doe jezelf een lol en zet je eroverheen. Ja het kost even tijd om de game onder de knie te krijgen maar het is zo'n heerlijk gevoel als het wel lukt. Daarnaast zijn de omgevingen prachtig, de lore altijd een plezier om uit te zoeken en is er altijd wat nieuws te ontdekken. Je moet de gameplay een beetje doorhebben. Niet rushen, geen meerdere vijanden tegelijk aanvallen en geen button bashing. Dan kom je al veel verder dan menig ander.

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/WuGj3NHKAR2n9jQNp9d8Y0o8/full.jpg

Kon ze niet laten liggen, vrijwel allemaal 7,99 op Reus na (daar was ik naar op zoek en was 11).
Zit nu op rond de 165 fysieke PS4 discs volgens mij :P

Far Cry 5 staat in pre-order, als het goed is met soundtrack-CD. Verder is het nog wachten op Detroit Become Human >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:10
musiman schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 11:51:
[...]

Ik ben R&C al opnieuw aan het spelen met New Game Plus. Ik heb bijna alle trophies nou.
Dit komt ook omdat ik het spel al eerder had gekocht. ;)
Moet er nog 1, dat je op elke vijand groovitron moet gebruiken, heb hem bij 2e play-through bij elk gevecht gebruikt, maar niet unlocked, ga het echt niet nog een 3e keer spelen, is erg leuke game maar zo leuk ook weer niet. :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 12:18:
Hier wat nieuwe FC5 footage. Ik ben heel benieuwd hoe de game zich grafisch verhoudt ten opzichte van FC4.
In welk opzicht? Vond je FC4 mooi en hoop je dat ie minstens zo mooi wordt of vond je FC4 qua graphics tegenvallen en hoop je dat ze een sprong voorwaarts hebben gemaakt?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 12:33:
[...]

In welk opzicht? Vond je FC4 mooi en hoop je dat ie minstens zo mooi wordt of vond je FC4 qua graphics tegenvallen en hoop je dat ze een sprong voorwaarts hebben gemaakt?
Neuh niet tegenvallen, maar het was natuurlijk het post-Pro tijdperk toen. Ik neem aan dat FC5 wel iets van CB rendering of een dynamische resolutie heeft en HDR zal ook hartstikke mooi in zo'n game passen, gezien die andere Ubi game die dat ook zo mooi deed (AC Origins).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:20

s0kkie

Cowabunga

Lol de eindbaas van R&C is echt niks vergeleken met sommige levels van Crash :P
Had de eindbaas vrij makkelijk behaald na 5 pogingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 10:18:
[...]

Nee ik niet. Dat zou echt afbreuk doen. Je kan altijd nog op de wiki kijken als je dat wilt. Ik vind het opzoeken van dingen op de wiki persoonlijk zelfs een essentieel onderdeel van het spel.
Het uitpluizen van de levels is een van de leukere dingen in Bloodborne. Waypoints en dergelijke zouden de game echt onderuit halen...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 28-09 06:36
s0kkie schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 12:42:
Ik heb volgens mij ook nergens moeite gehad met R&C.. Crash bandicoot daarentegen.. Vooral sommige levels van deel 1 waren extreem frustrerend, het is echt een wonder dat ik die game heb uitgespeeld zonder controllers doormidden te breken, haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:44
Joetje079 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 12:52:
[...]

Ik heb volgens mij ook nergens moeite gehad met R&C.. Crash bandicoot daarentegen.. Vooral sommige levels van deel 1 waren extreem frustrerend, het is echt een wonder dat ik die game heb uitgespeeld zonder controllers doormidden te breken, haha.
Begreep uit dit topic dat dit voornamelijk zou komen door de hogere framerate ofzo? Ik mag het in juli gaan uitproberen. Ik heb er wel mooie herinneringen aan. Heb recent alle drie de Playstation 1 spellen verkocht in de originele doosjes, aangezien ik er toch niets meer mee kon doen.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 12:54:
[...]

Begreep uit dit topic dat dit voornamelijk zou komen door de hogere framerate ofzo? Ik mag het in juli gaan uitproberen. Ik heb er wel mooie herinneringen aan. Heb recent alle drie de Playstation 1 spellen verkocht in de originele doosjes, aangezien ik er toch niets meer mee kon doen.
Dat zei ik denk ik, maar het ligt aan het springen. Zie ook:

https://www.polygon.com/2...y-hard-difficulty-jumping

http://www.eurogamer.net/...er-you-arent-imagining-it

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:44
Ja volgens mij hadden we het er eerder over inderdaad. Thanks voor de linkjes :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
Over 10 dagen komt A Way Out ook uit.
Spannend! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 13:46
Anton.net schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 13:22:
Over 10 dagen komt A Way Out ook uit.
Spannend! :P
Die staat bij mij ook in de pre-order. Ik ben heel benieuwd hoe het is,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
s0kkie schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 12:42:
Grappig is dat. Ik had, op een enkel level na, nauwelijks problemen met Crash haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dm-dutchman schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 13:25:
[...]

Die staat bij mij ook in de pre-order. Ik ben heel benieuwd hoe het is,
Just curious, op basis waarvan heb je een pre-order geplaatst? In principe een nieuwe IP die voor hetzelfde geld enorm slecht ontvangen gaat worden en vol met bugs zit. Ik kijk liever de kat even uit de boom bij dit soort releases.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yakumos
  • Laatst online: 14:35
De aanhouder wint :P . Net Nier: Automata Day One Edition samen met Persona 5 en The Last Guardian voor 40 euro opgehaald. Denk dat ik wel een tijdje zoet ben nu...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dm-dutchman
bram1984 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 13:59:
[...]

Just curious, op basis waarvan heb je een pre-order geplaatst? In principe een nieuwe IP die voor hetzelfde geld enorm slecht ontvangen gaat worden en vol met bugs zit. Ik kijk liever de kat even uit de boom bij dit soort releases.
Ik heb dit spel samen met mijn broer aangeschaft waardoor we 15 euro per persoon betalen (avondje Bios is duurder) Beide vonden we de beelden die we hebben gezien interessant genoeg om het risico te nemen dat het helemaal niks word.

En een spel wat is gemaakt voor coöp juich ik toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-09 17:00
Yakumos schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 14:00:
De aanhouder wint :P . Net Nier: Automata Day One Edition samen met Persona 5 en The Last Guardian voor 40 euro opgehaald. Denk dat ik wel een tijdje zoet ben nu...
Dat denk ik ook wel, alleen met Persona 5 ga je al over de 100 uren heen (als ie bevalt). Mooie titels! Al heb moet ik The Last Guardian nog spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dm-dutchman schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 14:06:
[...]

Ik heb dit spel samen met mijn broer aangeschaft waardoor we 15 euro per persoon betalen (avondje Bios is duurder) Beide vonden we de beelden die we hebben gezien interessant genoeg om het risico te nemen dat het helemaal niks word.

En een spel wat is gemaakt voor coöp juich ik toe
Ah okay. Ben benieuwd of het goed gaat werken. Het idee erachter juich ik in ieder geval toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merdera
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-09 00:13
Uit nieuwsgierigheid, waar haalde je ze op ?

Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
bram1984 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 14:10:
[...]

Ah okay. Ben benieuwd of het goed gaat werken. Het idee erachter juich ik in ieder geval toe.
Als we twee uur hebben gespeeld zal ik hier mijn eerste ervaring posten zonder spoilers ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yakumos
  • Laatst online: 14:35
Merdera schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 14:12:
[...]

Uit nieuwsgierigheid, waar haalde je ze op ?
Klein beetje vals spelen: ik woon in het buitenland (Azië) waar je af en toe bij moving away sales hele mooie deals kan scoren omdat men haast heeft.. Zoals nu :*) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-10 18:59
Zo dat is een mooie deal, 2/3 games die ik ook nog wel wil spelen en zeker voor die prijzen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:30
Joetje079 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 12:52:
[...]

die levels met die bruggen hoog in de wolken waarbij ook zo stier op je af komt rennen? Die vondt ik inderdaad......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Amdwarrior schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 14:39:
[...]
die levels met die bruggen hoog in de wolken waarbij ook zo stier op je af komt rennen? Die vondt ik inderdaad......
Road to Nowhere is dat denk ik. Ook met die ijs-planken

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

'Tom Clancy’s Splinter Cell 2018 duikt op bij Amazon'

Hier zitten ik en de fans op te wachten.

Splinter Cell op de PS4 Pro.

:9~

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 28-09 06:36
Jasphur schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 14:45:
[...]

Road to Nowhere is dat denk ik. Ook met die ijs-planken
Dat level kan je “cheesen’ door over de touwen van die brug te lopen :+ Het level “slippery climb” zorgde bij mij voor de meeste rage gevoelens :9 Geeft trouwens wel een voldaan gevoel als je zo’n level uitgespeeld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 15:05:
[...]

Zou dat die BluePoint remake kunnen zijn?
Het kan inderdaad een remaster/remake zijn of een nieuw current gen deel in de serie.

Het zijn hele vette games en dat weet ik omdat ik ze allemaal uitgespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 15:00:

Zou mooi zijn, vond de laatste Splinter Cell echt meesterlijk.

Plus all light effecten in HDR

[ Voor 4% gewijzigd door steefje op 13-03-2018 15:32 ]

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-09 22:23
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 15:00:

Klopt, maar echt een nieuwer deel, geen remaster/remake van de oudere versies.
Met veel mogelijkheden weer om verder te komen. En het moeilijk te houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-10 19:23
Toevallig bracht ik de mogelijkheid van een nieuwe splinter cell spel vorige week ter sprake. Niemand bleek er echt in te geloven dat er nog behoefte was aan een verhalende Stealth Action spel. Ben blij dat er toch nog hoop is op een nieuwe splinter cell.

[ Voor 4% gewijzigd door Lasmibalsingh op 13-03-2018 15:54 ]

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Lasmibalsingh schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 15:53:
Toevallig bracht ik de mogelijkheid van een nieuwe splinter cell spel vorige week ter sprake. Niemand bleek er echt in te geloven dat er nog behoefte was aan een verhalende Stealth Action spel. Ben blij dat er toch nog hoop is op een nieuwe splinter cell.
Ahww :(:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
Thanks. Nu ik weet dat er geen metal gear solid spellen meer uitkomen is het echt afzien voor spelers zoals ik.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lasmibalsingh schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 15:59:
[...]

Thanks. Nu ik weet dat er geen metal gear solid spellen meer uitkomen is het echt afzien voor spelers zoals ik.
De Sniper Elite serie is wel vet hoor :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albinoraptor
Lasmibalsingh schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 15:59:
[...]

METAL GEAR SURVIVE *O* *O*

-O- :N :N :r

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
poor Leno schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 16:00:
[...]

De Sniper Elite serie is wel vet hoor :)
Ik heb de eerste paar delen wel geprobeerd maar het is naar mijn mening meer een veredelde schietspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lasmibalsingh schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 16:03:
[...]

Ik heb de eerste paar delen wel geprobeerd maar het is naar mijn mening meer een veredelde schietspel.
Nouja, ligt eraan, je kunt alles supersneaky doen.. maar ook inderdaad wat minder tactisch.. eigen keuze ;)

En de laaste twee (?) kun je met 2 personen coop doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
poor Leno schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 16:05:
[...]

Nouja, ligt eraan, je kunt alles supersneaky doen.. maar ook inderdaad wat minder tactisch.. eigen keuze ;)

En de laaste twee (?) kun je met 2 personen coop doen :)
Zal even kijken of sniper elite 4 een ps4 demo heeft.

Als je mijn spellenlijst bekijkt op PSN profiles dan zul je zien dat ik geen shooters speel of ander van dat soort online of coöp spellen.
Dus ik zit altijd in de niche markt te vissen qua spellen zoals gran turismo, metal gear en andere single player verhalende games.

Ik denk dat ik na watch dogs 2 (waar ik nu mee bezig ben) trouwens een pauze neem en wacht op een the last of us 2 bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Geen idee of je de Dishonored series wel eens hebt geprobeerd? Erg leuk qua verhaal, mogelijkheden van spelen en waar ik enorm plezier uit kan halen, hele game uitspelen zonder ook maar 1 iemand te doden. :)

[edit]
Toch even op profiel gekeken en daar heb jij je ook mee vermaakt zo te zien. :P
Dishonored 2 zag ik er wel nog niet tussen staan dus... :)

[ Voor 26% gewijzigd door Albinoraptor op 13-03-2018 16:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beun de Haas BV
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 20:43
@Lasmibalsingh
Ik begrijp dat je je honger naar stealth(-action) games wilt stillen? Dan kan ik Hitman echt aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
@Albinoraptor @Beun de Haas BV

Ja, bedankt. Ze stonden al in mijn wishlist bij budgetgaming.nl. Ik ben nog old school en wens spellen op disc te hebben ipv online. Dus ik wacht meestal tot dat de spellen (het liefst de definitive editions daarvan) voor een goedkope prijs zijn aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lasmibalsingh schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 15:53:
Ik was er wel voor te porren hoor! Reageerde ook positief. Hoop wel op een nieuwe game en niet een remake ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:43

Aight!

'A toy robot...'

[YouTube: https://www.youtube.com/embed/eew-MZZstO0]

Van de makers van City Skylines geloof ik. Lijkt me wel vet :D

Survival game waar je Mars moet koloniseren.

Komt morgen uit :)

[ Voor 63% gewijzigd door Aight! op 13-03-2018 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
Aight! schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 18:32:
[video]

Van de makers van Tropico geloof ik. Lijkt me wel vet :D

Survival game waar je Mars moet koloniseren.

Komt morgen uit :)
van de makers van Cities Skylines, niet Tropico ;)

Maar het ziet er goed uit en als het net zo lekker speelt als CS dan komt het wel goed :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roybs
Zojuist Gundahar verslagen op Hard bij de eerste keer :) Was wel veel geluk bij maar dat geeft niet. Heb ook al aardig wat treasures gefarmed dmv Knacks Quest! Paar losse onderdelen en dan alleen nog de crystals verzamelen voor de very hard try!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Lasmibalsingh schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 17:31:
@Albinoraptor @Beun de Haas BV

Ja, bedankt. Ze stonden al in mijn wishlist bij budgetgaming.nl. Ik ben nog old school en wens spellen op disc te hebben ipv online. Dus ik wacht meestal tot dat de spellen (het liefst de definitive editions daarvan) voor een goedkope prijs zijn aan te schaffen.
Deus Ex niet wat voor je?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m.z
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 26-09 23:36

m.z

--

Ik weet niet zeker of ik het hier kan vragen, maar weet iemand de reden dat de Pro door minder (web)winkels wordt verkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:03
Ik zou raden dat ze denken dat er minder mensen zijn die er één willen kopen en het daarom niet de moeite waard vinden.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dxue
  • Laatst online: 30-09 21:41

Dxue

PSN:EvilDrunk

Wat betreft Ratchet and clank, ik merkte dat ik veeeeels te zuinig ben met de krachtige wapens. de discobal samen met de sniper en mr zurkon (of hoe heet die ook alweer) is 1 van de betere combo's voor mij om echt over snel langs te gaan. jammer dat de ammo voor de sniper zo laag is.
de rocket launcher is ook erg krachtig, zeker tegen de grotere robots. als je de wapens hebt geupgrade, dan is de normale game te makkelijk eigenlijk. de lava baas kan je relatief makkelijk verslaan met de groovitron, die pulsende bal, mr zurkon en mocht je de rocket launcher hebben die gebruiken. als je de upgrade hebt gedaan dat groovitron zorgt voor meer damage is het dan de taak om zoveel mogelijk damage te geven in een zo kort mogelijke tijd.

voor de laatste eindbaas
spoiler
spoiler:
volgens mij hoef je hem maar 2x de ster in te laten gaan en de 3e keer gaat die echt dood. ikzelf deed in het begin beetje te voorzichtig met de wapens, maar als je direct de groovitron gebruikt met de sniper en mr zurkon heb je hem heel snel dood. de rocket launcher gebruiken om de robot op de andere eiland snel dood te maken en je kan met 2x vliegen naar een eiland hem dood hebben

ik ga zo maar eens de game plus spelen en proberen uit te vogelen hoe ik in godsnaam sommige gouden bolts kan halen zonder een walkthrough erbij te halen...

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Woei! Hier krijg ik een Alone in the Dark vibe van...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roybs
-SaveMe- schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 01:24:

[video]
Yeah die game komt net als Vampyre op mijn lijstje van gewilde games te staan :P

Zijn er mensen die A Way Out een beetje volgen? Als ik de video zie van wat gameplay met Josef Fares moet ik toch wel zeggen dat ik nog meer gehyped ben. Vooral het stukje waar ze het hebben over 'niet terugkerende gameplay', als in, je bent niet de hele game bezig met het stealthy neerhalen van guards. De gameplay evolved. Ook het feit dat het alleen co-op te spelen is, en dat je een 'friend-token' kan geven aan een vriend als je de game zelf koopt zodat hij/zij met je kan meespelen.

Wat ook zoooo cool is IMO moet je kijken vanaf:23:05.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Roybs schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 10:59:
[...]

Yeah die game komt net als Vampyre op mijn lijstje van gewilde games te staan :P

Zijn er mensen die A Way Out een beetje volgen? Als ik de video zie van wat gameplay met Josef Fares moet ik toch wel zeggen dat ik nog meer gehyped ben. Vooral het stukje waar ze het hebben over 'niet terugkerende gameplay', als in, je bent niet de hele game bezig met het stealthy neerhalen van guards. De gameplay evolved. Ook het feit dat het alleen co-op te spelen is, en dat je een 'friend-token' kan geven aan een vriend als je de game zelf koopt zodat hij/zij met je kan meespelen.

[video]
Yes, pre-order staat al tijdje uit. Ga hem met een maat spelen (die hem ook heeft besteld) en dan netjes lokaal op de bank, zoals het hoort >:)

[video]
Hmm, erg interessant :)

[ Voor 11% gewijzigd door Exorcist op 14-03-2018 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
[...]

Zijn er mensen die A Way Out een beetje volgen?

[video]
Ik ga geen filmpjes meer kijken van deze game om spoilers te voorkomen ;)\

EDIT: Pre order maand geleden geplaatst

[ Voor 6% gewijzigd door dm-dutchman op 14-03-2018 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

[video]
Blijft er interessant uitzien. Wel erg benieuwd naar wat meer daadwerkelijke gameplay.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

[video]
Ik was in de veronderstelling dat dit splitscreen was, maar vanaf 23 minuten lijkt me dit vrij irritant spelen als je allebei op de bank zit. Ik ziet eigenlijk niets meer dan om de beurt een stukje rennen en wat QTE's uitvoeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dm-dutchman
bram1984 schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 12:13:
[...]

Ik was in de veronderstelling dat dit splitscreen was, maar vanaf 23 minuten lijkt me dit vrij irritant spelen als je allebei op de bank zit. Ik ziet eigenlijk niets meer dan om de beurt een stukje rennen en wat QTE's uitvoeren.
Hmm, dan kan de ander wel mooi even bier of koffie halen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik snap eigenlijk iets niet met betreffende crossplay. Dat is nu een big issue bij Fortnite en dan met name dat Sony niet mee doet. Maar wat ik sowieso niet snap is dat je als speler crossplay wil tussen PC en console. Dat is toch altijd een enorm voordeel voor de PC speler (muis en keyboard vs controller) ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roybs
bram1984 schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 12:13:
[...]

Klopt alleen is zoals ik al zei deze stijl/vorm van gameplay alleen in dit 'hoofdstuk' zo. Naar wat ik opneem uit de uitleg krijg je deze vorm niet meer terug te zien in de rest van de game, waardoor het weer teruggaat naar splitscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:18
-SaveMe- schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 12:33:
Ik snap eigenlijk iets niet met betreffende crossplay. Dat is nu een big issue bij Fortnite en dan met name dat Sony niet mee doet. Maar wat ik sowieso niet snap is dat je als speler crossplay wil tussen PC en console. Dat is toch altijd een enorm voordeel voor de PC speler (muis en keyboard vs controller) ?
Dat snap ik ook niet, ik zou er niet blij van worden.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpman schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 12:43:
[...]

Dat snap ik ook niet, ik zou er niet blij van worden.
Precies. Zou voor mij een reden zijn dat spel niet (multiplayer) te spelen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Beetje offtopic, maar bij Fortnite zal je altijd in servers komen van je eigen platform, tenzij jij er voor kiest om cross platform met vrienden te spelen. Er zijn eigenlijk 3 niveau's: mobile --> console --> PC. Je komt telkens in de server van jouw eigen niveau. Wanneer vrienden cross platform samen spelen, zullen jullie altijd in de server van het hoogste niveau worden gestopt. Enige uitzondering is dat ps4 en Xbox one niet in elkaars server kunnen spelen dacht ik.
Uiteindelijk draait het er om dat Epic Fortnite zo groot mogelijk wil maken. Daarvoor ondersteunen ze zoveel mogelijk platforms, liefst met cross platform. De Switch zal later ook wel volgen....

Ik ben zelf wel tevreden met deze regeling omtrent cross platform. Ik speel Fortnite op ps4, mijn broer op PC. Door deze regeling kunnen we toch samenspelen. Ik merk trouwens wel degelijk een verschil in niveau op de ps4 en PC server.

BTW: Fortnite op ps4 kan je ook met keyboard/mouse spelen. Dan zit je ook gewoon in de ps4 server...

[ Voor 3% gewijzigd door Anton.net op 14-03-2018 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 12:51:
[...]

Ik ben zelf wel tevreden met deze regeling omtrent cross platform. Ik speel Fortnite op ps4, mijn broer op PC. Door deze regeling kunnen we toch samenspelen. Ik merk trouwens wel degelijk een verschil in niveau op de ps4 en PC server.
Psies, dat bedoel ik. Toch niet leuk dat de PC players een duidelijk voordeel hebben ? :? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
-SaveMe- schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 12:53:
[...]

Psies, dat bedoel ik. Toch niet leuk dat de PC players een duidelijk voordeel hebben ? :? :/
PC spelers hebben geen voordeel. PS4 spelers spelen tegen PS4 spelers, pc spelers spelen tegen pc spelers. Enkel wanneer jij op de ps4 met een vriend op pc wil spelen, ontstaat er cross platform.
Begrijp je? Wanneer jij samen speelt met een vriend op pc ben jij benadeeld ja, maar ik zie echt niet hoe ze dit anders kunnen oplossen? :?

[ Voor 7% gewijzigd door Anton.net op 14-03-2018 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 13:04:
[...]

PC spelers hebben geen voordeel. PS4 spelers spelen tegen PS4 spelers, pc spelers spelen tegen pc spelers. Enkel wanneer jij op de ps4 met een vriend op pc wil spelen, ontstaat er cross platform.
Begrijp je? Ik zie echt niet hoe ze dit anders kunnen oplossen? :?
Als iedereen alleen maar tegen hetzelfde platform speelt dan is er geen crossplay ... Je PC vriend heeft toch een voordeel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je speelt pas met PC spelers als je zelf een PC speler joint.
Ja dat is nadelig, maar het is de oplossing om met iemand die geen console heeft te kunnen gamen.
Je wordt niet willekeurig in lobbys met PC/PS gestopt, daar kies je zelf voor.

Het issue is dat Sony niet toestaat om crossplay met Xbox te spelen.
Dat is raar, want daar zou het juist wel goed samen kunnen, doordat je allemaal een controller gebruikt.
Dat ligt dan weer financieel, Sony is nu de grotere en dus moet je een PS kopen wil je met je vrienden spelen.

[ Voor 17% gewijzigd door dutchgio op 14-03-2018 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 13:09:
[...]

Je speelt pas met PC spelers als je zelf een PC speler joint.
Ja dat is nadelig, maar het is de oplossing om met iemand die geen console heeft te kunnen gamen.
Je wordt niet willekeurig in lobbys met PC/PS gestopt, daar kies je zelf voor.
Duidelijk! En in mijn ogen is het dan veel gedoe om crossplay terwijl de meeste mensen toch niet crossplay zullen spelen. En dus snap Ik Sony ook wel dat ze er niet voor te vinden zijn ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
-SaveMe- schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 13:05:
[...]

Als iedereen alleen maar tegen hetzelfde platform speelt dan is er geen crossplay ... Je PC vriend heeft toch een voordeel ?
Ik denk dat je niet echt begrijpt wat de bedoeling is van deze cross platform en hoe het werkt. Zoek het anders nog eens op, wat ik krijg het je precies niet uitgelegd. :P

Een voorbeeld van die niveaus
ps4 met ps4 --> ps4 server
mobile met ps4 --> ps4 server
pc met ps4 --> pc server
Xbox met ps4 --> gaat niet

En over het gevalletje Sony: cross platform tussen PC en ps4 zat er altijd al in. Het komt er gewoon op neer dat Sony geen zin heeft om samen te werken met Xbox. Dat zou alleen tot klantenverlies kunnen leiden.

[ Voor 30% gewijzigd door Anton.net op 14-03-2018 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
bram1984 schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 12:21:
[...]

Haha er is over nagedacht inderdaad. :P
Ik vind het wel jammer dat dit een verplichte co-op is. Ik vond Brothers van hun erg gaaf en het besturen van beide broers met 1 controller werkte ook prima. Ben bang dat ik deze over sla.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuke behind the scenes video van NI No Kuni II :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
De nieuwe tomb raider wordt morgen gerevealed.

https://www.resetera.com/...er-14th-apparently.29432/

Release date lijkt 14 september te worden volgende the source code van de website.

[ Voor 70% gewijzigd door Nieuwevolger op 14-03-2018 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Store deal van de week geeft korting op Hellblade: Senua’s Sacrifice:

https://store.playstation...07527_00-HELLB2017NT002EN

Een koopje voor €18,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Nieuwevolger schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 13:59:
Volgens mij was jij ze voor:)

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan wordt het tijd om Rise of the Tomb Raider eens te gaan halen :)
Eerst nog 'even' Nier Automata uitspelen.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laat maar komen. Erg genoten van de laatste twee releases!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

https://www.resetera.com/...er-14th-apparently.29432/

Release date lijkt 14 september te worden volgende the source code van de website.
Ik ben benieuwd welke kant ze uitgaan. Hopelijk wordt het allemaal wat kleurrijker en minder treurig. Het Syrië level in RotTR smaakte naar meer. Sneeuw en regen hebben we nu wel gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Vond de laatste Tombraider die ik gespeeld heb (1 na laatste release) nou niet echt denderend. Misschien ooit uit de budgetbak maar enthousiast word ik er niet van.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geteisem schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 14:14:
Vond de laatste Tombraider die ik gespeeld heb (1 na laatste release) nou niet echt denderend. Misschien ooit uit de budgetbak maar enthousiast word ik er niet van.
De reboot uit 2013 bedoel je? Ik vind 'm op zich wel vet, maar Rise is wel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

bram1984 schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 14:19:
[...]

De reboot uit 2013 bedoel je? Ik vind 'm op zich wel vet, maar Rise is wel beter.
Jup. Zal Rise een dezer dagen nog een kans geven. Maar misschien is het gewoon niet aan mij besteed :9

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-10 11:22

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik vond 2013 nog wel redelijk maar Rise of the TR had zo'n kinderachtig flutverhaal dat ik de volgende versie bij voorbaat al links ga laten liggen.

De gameplay was ook niet erg boeiend. De game zou me nog enigzinds kunnen interesseren als er geen compleet idiote vijanden in zouden zitten en het meer een focus op survival zou krijgen.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

Nou, ik vond Rise of the Tombraider anders ERG leuk!!! En wat een lekker ding, die Lara Croft. :)

Hoe ze door smalle openingen gaat, wohhh...

Ik ben zéér benieuwd naar een nieuwe Tombraider. :) En dan ook graag helemaal in VR te spelen, please...!!!

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!
musiman schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 14:29:
Nou, ik vond Rise of the Tombraider anders ERG leuk!!! En wat een lekker ding, die Lara Croft. :)

Hoe ze door smalle openingen gaat, wohhh...

Ik ben zéér benieuwd naar een nieuwe Tombraider. :) En dan ook graag helemaal in VR te spelen, please...!!!
Dat laatste gaat ongetwijfeld niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:20

s0kkie

Cowabunga

Goede timing ook samen met de film release :)
Ben zeer benieuwd naar de film al is het een copy paste van de 2013 game. Maar Vikander vind ik een betere Lara dan Jolie :9~
Hopelijk komt de PS4 versie deze keer niet weer een jaar later!

[ Voor 15% gewijzigd door s0kkie op 14-03-2018 14:38 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!
s0kkie schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 14:35:
Goede timing ook samen met de film release :)
Ben zeer benieuwd naar de film al is het een copy paste van de 2013 game. Maar Vikander vind ik een betere Lara dan Jolie :9~
Hopelijk komt de PS4 versie deze keer niet weer een jaar later!
Films (zijn er toch meerdere?) met Jolie waren kut , maar ik vind haar wel veel meer "Lara" uitstralen dan Vikander.

Ik had liever gewoon de voice actrice uit de games gezien.

Afbeeldingslocatie: https://www.nyfa.edu/student-resources/wp-content/uploads/2014/06/Camilla-Luddington.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

bram1984 schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 14:33:
[...]

Dat laatste gaat ongetwijfeld niet gebeuren.
In de huidige Rise o/t Tombraider zit ook al een stukje met PSVR ondersteuning: in de Blood Ties VR experience.

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 14:42:
[...]

Ik had liever gewoon de voice actrice uit de games gezien.

[afbeelding]
*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
musiman schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 14:42:
[...]

In de huidige Rise o/t Tombraider zit ook al een stukje met PSVR ondersteuning: in de Blood Ties VR experience.
Klopt. Een low effort first person ervaring in de Croft Mansion die vrij kort duurt. Ik kan me niet voorstellen dat ze voor die paar VR owners de complete 3rd person game met z'n (verwacht ik) semi open wereld gaan omzetten naar VR.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
Ben ik dan de enige die Tomb Raider 2013 veel beter vond dan Rise? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@bram1984 Ze willen met de nieuwe actrice het complete sex-appeal uit Tomb Raider halen, zodat het serieuzer wordt genomen etc etc

(dan ga ik wel Indiana Jones kijken als ik dat wil }:| )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 14:47:
@bram1984 Ze willen met de nieuwe actrice het complete sex-appeal uit Tomb Raider halen, zodat het serieuzer wordt genomen etc etc

(dan ga ik wel Indiana Jones kijken als ik dat wil }:| )
Ja inderdaad. Lara hoort gewoon sex appeal te hebben wat mij betreft.
Pagina: 1 ... 80 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)