Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 14:39

TDB

bram1984 schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:36:
[...]

KS7000 is er gewoon in 49 inch hoor. En de 7500 ook.

Maar ben je aan de maat van een kast gebonden ofzo? Anders zou ik echt zo groot gaan als je budget het toelaat.
Ik ben "gebonden" aan iemand die een grotere TV niet wilt hebben..... ;)

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jero_B
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-09 18:45
chimera2 schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:46:
Zijn er nog mensen die ervaring hebben met thumbsticks vervangen?
Volg deze guide, easy peasy

https://www.ifixit.com/Gu...+Covers+Replacement/22675

succes 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:49

Nitai

Live the life you love.

bram1984 schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:55:
[...]

Dus dan bestel je gewoon een 55 en zeg je dat het een 49 is. 8)
Haha, ja dat verschil zie je toch niet ;)

Wel snel de doos wegdoen....

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:53
TDB schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:49:
[...]

Ik ben "gebonden" aan iemand die een grotere TV niet wilt hebben..... ;)
:X ;)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMC90
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 18:02
Kort vraagje. Als ik PS4 in UK koop (pro is nu in aanbieding), kan ik dan al mijn NL games (en andere EU region games)op deze PS4 spelen? Ik dacht dat UK andere region was dan EU, of was dit alleen voor DLC op sommige games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:31
willieboy90 schreef op maandag 20 november 2017 @ 10:16:
Kort vraagje. Als ik PS4 in UK koop (pro is nu in aanbieding), kan ik dan al mijn NL games (en andere EU region games)op deze PS4 spelen? Ik dacht dat UK andere region was dan EU, of was dit alleen voor DLC op sommige games?
Dat gaat prima. Denk er aan dat er een UK stekker bij zit. Je moet dus nog een EU stekker regelen.

Ik kan niet in een glazen bol kijken, maar ik verwacht dat intertoys, Gamemania etc. aan het einde van deze week met een gelijkaardige actie komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt erop dat cod ww2 in z'n 3e week beter verkocht heeft dan star wars battlefront 2 z'n eerste week in de uk. Skyrim vr heeft de op 2 na best vr launch achter vr worlds en farpoint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retroguy
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 23:59
Jumpman schreef op maandag 20 november 2017 @ 08:27:
Nu of nooit! PlayStation 4 Pro + FIFA 18 + COD:WW2 € 350,00. Betaal in ponden voor deze prijs: https://www.amazon.co.uk/gp/product/B0774X64S7/.
Totaal, bij het uitchecken, is het bedrag GBP 308,53 (incl. verzending). Dat zal ongeveer op € 360 uitkomen.

Hm, toch maar even wachten op BF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morion
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-09 10:34
maartend schreef op zondag 19 november 2017 @ 22:34:
[...]

Yeppa.
40 euro strax bij Gamemania. Ik dacht 24-11
Hij is nu in de aanbieding bij NedGame voor 45euro volgens de pricewatch alert die ik net krijg :)
pricewatch: Sony PlayStation Plus Card 365 dagen (Nederland)

Wat is de bron van de 40 euro bij Gamemania de 24ste? Want dan wil ik daar wel ff op wachten natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op maandag 20 november 2017 @ 10:44:
Lijkt erop dat cod ww2 in z'n 3e week beter verkocht heeft dan star wars battlefront 2 z'n eerste week in de uk. Skyrim vr heeft de op 2 na best vr launch achter vr worlds en farpoint.
Lekker hoor. Ik hoop dat de huidige aanbieding samen met Skyrim een enorme boost geeft aan VR, zodat VR een interessant platform wordt voor ontwikkelaars en Sony voor de PS5 goede hardware gaat gebruiken om het mooier te maken.

Een Far Cry zou bijvoorbeeld ook fantastisch werken in VR. Gewoon een aim systeem net als RE7 en Skyrim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-09 13:46
Morion schreef op maandag 20 november 2017 @ 11:02:
Wat is de bron van de 40 euro bij Gamemania de 24ste?
Gamemania zelf. :)

[edit] oeps! De link die ik hier poste bestaat niet meer, maar ik weet heel zeker dat het klopt. Ik denk dat ze de pagina met aanbiedingen iets te snel hebben gepubliceerd en dat nog niet de bedoeling was.

[ Voor 42% gewijzigd door grun93 op 20-11-2017 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Ike. schreef op zondag 19 november 2017 @ 17:51:
Uncharted 10th Anniversary-bundel

[...]
Ik kan deze niet vinden in de store?

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Thanx! Gek dat ik deze niet kan vinden in de store als ik zoek op Uncharted...
Oeps wel als ik zoek op anniversary :o

[ Voor 6% gewijzigd door P.E.No.1 op 20-11-2017 11:48 ]

PSN id: PENo1

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Network - PlayStation Plus 12 maanden PROMO (NL) voor €39,99:

https://www.gamemania.nl/...-plus-12-maanden-promo-nl

Sla je slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Verwijderd schreef op maandag 20 november 2017 @ 11:58:
PlayStation Network - PlayStation Plus 12 maanden PROMO (NL) voor €39,99:

https://www.gamemania.nl/...-plus-12-maanden-promo-nl

Sla je slag.
Was gisteravond ook al gemeld.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Yorinn

Het was een herinnering en nu met link.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Verwijderd schreef op maandag 20 november 2017 @ 12:33:
@Yorinn

Het was een herinnering en nu met link.
Oeps, had niet meegekregen dat de aanbieding nu al geldig is. Gisteren stond er nog dat het een Black Friday aanbieding is, en dus geldig was vanaf 24 november.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:56
GT sport voor die Mediamarkt aanbieding lijkt me wel wat! Maar zelfs dan weet niet helemaal of het aan mijn verwachtingen gaat vol doen. Wel hele mooie prijs om hem is te proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekkerboeie86 schreef op maandag 20 november 2017 @ 13:13:
GT sport voor die Mediamarkt aanbieding lijkt me wel wat! Maar zelfs dan weet niet helemaal of het aan mijn verwachtingen gaat vol doen. Wel hele mooie prijs om hem is EENS :X te proberen!
Oké, simpele vraag dan: wat verwacht je?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
dvdkiwi schreef op maandag 20 november 2017 @ 13:19:
[...]

Oké, simpele vraag dan: wat verwacht je?
Driveclub maar dan nog beter :p

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Sla 'm dan maar over; het is niet te vergelijken met Driveclub ;)
GT gaat een stuk meer de sim kant op en heeft 90% de focus op online dus een uitgebreide single player campaign kun je ook vergeten.
Het zal je verbazen hoeveel "lore" er in de game te vinden is.
Zo ben ik al dingen te weten gekomen over treinen, Windows '95, prins William en het Argentijnse voetbalelftal _O-
En nee, dit is geen grap.

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 20-11-2017 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:05
Wat is een betere deal ?

PS4 Slim 500GB + 2 controllers voor €220 incl
of
PS4 Slim 1TB + 2 controllers + Fifa 18 voor €279 incl

Degene voor wie de PS4 wordt gekocht houdt niet van Fifa. Dus die wordt sowieso verkocht (denk dat ik hier wel €30 voor krijg).

€29 meer betalen voor 1TB ? of gewoon die van 500GB nemen ?

[ Voor 10% gewijzigd door Sefaex op 20-11-2017 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Sefaex schreef op maandag 20 november 2017 @ 13:33:
Wat is een betere deal ?

of

Degene voor wie de PS4 wordt gekocht houdt niet van Fifa. Dus die wordt waarschijnlijk verkocht voor €30 (moet wel lukken).

Voor de goedkope gaan, mocht je ruimte te kort komen dan kan je goedkoop een 1tb of 2tb schijf kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
dvdkiwi schreef op maandag 20 november 2017 @ 13:27:
[...]

Sla 'm dan maar over; het is niet te vergelijken met Driveclub ;)
GT gaat een stuk meer de sim kant op en heeft 90% de focus op online dus een uitgebreide single player campaign kun je ook vergeten.

[...]

Het zal je verbazen hoeveel "lore" er in de game te vinden is.
Zo ben ik al dingen te weten gekomen over treinen, Windows '95, prins William en het Argentijnse voetbalelftal _O-
En nee, dit is geen grap.
Opzich vind ik het tof dat er online veel te doen is. Dat het meer de sim kant op gaat, hoeft niet een probleem te zijn. Maar ik heb geen zin om mijn auto af te stellen en te kiezen hoeveel bar er in mijn banden moet. Gewoon kleurtje kiezen en gaan. Best kans dat ik hem gewoon ga kopen.

Voor deze prijs kan ik hem makkelijk verkopen als het niet naar mijn zin is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Lekkerboeie86 schreef op maandag 20 november 2017 @ 13:40:
[...]
Maar ik heb geen zin om mijn auto af te stellen en te kiezen hoeveel bar er in mijn banden moet. Gewoon kleurtje kiezen en gaan.
Bij de online races is tuning veelal uitgeschakeld en er is ook gewoon te winnen met ongetunede wagens d:)b
Gewoon kleurtje kiezen en gaan!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• v8power67
  • Laatst online: 21-09 15:01
Ik heb 26 uur gespendeerd aan de singleplayer campaign. Het bestaat uit de driving school, de driving missions en circuit experience.
Je kan ook custom races maken tegen ai. Heb dit ook heel veel gedaan. Dus voor 29 euro heb je genoeg singleplayer content voor de prijs.
Maar het is niet meer het "koop een civic en tune deze tegen ferraris" type singleplayer.
Plus je hebt een van de beste online ervaringen van het moment. De daily races en de championships hebben een qualificatie en een race gedeelte.
Ik zelf doe meestal alleen qualificatie als een soort van battlen met de mensen uit mijn vrienden lijst.
Maar de online races in de hogere levels( dr A en sr op S) zijn vaak zeer clean en mooie battles.
Plus je hebt custom lobbies als je dat leuker vind. Er zijn een hoop tweakers die het spelen dus je kan meestal wel wat mensen vinden voor een avondje lobbyen.
Heb zelf 35 euro betaald bij release( gamesharing met mijn broertje) maar heb er al 172 uur inzitten. En vermaak me prima.
Owh ja nog bijna vergeten, er zit een briliante livery editor in. Dat alleen al is uren en uren erin steken ;)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wat is een betere deal ?

of

Degene voor wie de PS4 wordt gekocht houdt niet van Fifa. Dus die wordt sowieso verkocht (denk dat ik hier wel €30 voor krijg).

Homeland schreef op maandag 20 november 2017 @ 13:34:
[...]

Voor de goedkope gaan, mocht je ruimte te kort komen dan kan je goedkoop een 1tb of 2tb schijf kopen.
Dan moet je juist voor de duurdere gaan. FIFA voor 3 tientjes verkopen. Voor € 30,- heb je volgens mij geen 1 TB en dan nog: geen gekut met overzetten en firmware etc.

Maar mijn advies is sowieso altijd de Pro pakken. Misschien even wachten op Black Friday? Alleen het snellere menu is al fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Heb zelf een Pro!
Snellere menu ? Ja misschien als je een SSD schijf erin doet. Ik merk persoonlijk geen verschil!

Enig merkbaar verschil is het geluid. Mijn oude slim was HEEL stil. En mijn Pro maakt erg veel geluid (gelukkig niet zo erg als de base PS4).

Amazon UK heeft nu ook een Pro in de aanbieding

PS Pro + Fifa + WW2 voor €350 incl. Ook geen slechte deal!

Denk dat ik toch even tot vrijdag ga wachten. Misschien dat die losse 1TB Slim nog in de aanbieding komt. Op Amazon komen er elke dag nieuwe aanbiedingen. Dus je weet het maar nooit.

Van Nederlandse (web)winkels verwacht ik niet zo veel. Maar ik laat me graag verrassen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Sefaex schreef op maandag 20 november 2017 @ 14:09:
Heb zelf een Pro!
Snellere menu ? Ja misschien als je een SSD schijf erin doet. Ik merk persoonlijk geen verschil!

Enig merkbaar verschil is het geluid. Mijn oude slim was HEEL stil. En mijn Pro maakt erg veel geluid (gelukkig niet zo erg als de base PS4).

Denk dat ik toch even tot vrijdag ga wachten. Misschien dat die losse 1TB Slim nog in de aanbieding komt. Op Amazon komen er elke dag nieuwe aanbiedingen. Dus je weet het maar nooit.

Van Nederlandse (web)winkels verwacht ik niet zo veel. Maar ik laat me graag verrassen!
Tijdens het gamen is het ophalen van je UI wel sneller ivm de losse 1gb ddr3 module. Maar sinds de laatste firmware update is de ui zonder game even snel op beide ps4's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sefaex schreef op maandag 20 november 2017 @ 14:09:
Heb zelf een Pro!

Oké ik heb zelf nooit een slim gehad maar een day 1 exemplaar uit 2013. Die was me een partij traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 09:15
Hebben die nieuwe modellen ook nog steeds de bug dat de PS store alleen werkt als je deze direct, na het starten van de console, opstart?
Start je de PS store pas na een tijdje of na het spelen van een game, dan kan je het wel vergeten.
Gewoon waanzin dat zoiets onbenulligs na 3 jaar nog niet gefixt is... (heb trouwens de 500GB uit 2014)

PSN: breminem

Acties:
  • +1 Henk 'm!
breminem schreef op maandag 20 november 2017 @ 14:59:
Hebben die nieuwe modellen ook nog steeds de bug dat de PS store alleen werkt als je deze direct, na het starten van de console, opstart?
Start je de PS store pas na een tijdje of na het spelen van een game, dan kan je het wel vergeten.
Gewoon waanzin dat zoiets onbenulligs na 3 jaar nog niet gefixt is... (heb trouwens de 500GB uit 2014)
Op mijn Pro geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ontvang nu tijdelijk 25% korting op een PlayStation®Plus-lidmaatschap van 12 maanden en bekijk als eerste alle Black Friday-deals.*
Ik dacht eerst WTF... Early Access als je nu 12m koopt. Maar het lijkt erop dat alle PS+ leden morgen de Black Friday deals te zien krijgen. Ben al benieuwd (al zou ik beter niets kopen met al die backlog :p).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, de pro in iedergeval wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 19:56
Nee, niet op het eerste model en ook niet op de pro die ik sinds kort heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
Verschillende ervaringen dus. Vreemd. Misschien toch eens naar m'n thuisnetwerk kijken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Yep, op mijn eerste model (uit 2014) en op mijn Pro (uit 2017) allebei nog steeds last van deze bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
To be honest, ken ik het eigenlijk niet anders van de Store. Maar dat komt meestal omdat ik eerst iets download en dan pas ga gamen. En niet eerst ga gamen en dan iets uit de store halen :P
Ik ga er vanavond eens naar kijken.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:15
Ik spring toch echt vaker naar de store, ook nadat ik games heb gespeeld, heb er nu nooit meer last van dat hij niet meer wilt laden.

Op mijn oude PS4 had ik er soms wel last van, maar nu op Pro echt nooit meer.

Misschien een verschil met bekabeld en WIFI verbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Laatst online: 21-09 16:13
Albinoraptor schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:46:
Ik spring toch echt vaker naar de store, ook nadat ik games heb gespeeld, heb er nu nooit meer last van dat hij niet meer wilt laden.

Op mijn oude PS4 had ik er soms wel last van, maar nu op Pro echt nooit meer.

Misschien een verschil met bekabeld en WIFI verbinding?
Maar ben je dan voordat je bent gaan gamen al naar de store geweest?

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
WiFi of bedraad; maakt (bij mij) niet uit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:15
Jasphur schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:48:
[...]

Maar ben je dan voordat je bent gaan gamen al naar de store geweest?
Ja zeker, start store vaak genoeg op als ik al aantal uur gegamed heb/ als ik aan het gamen ben en iemand in party zegt, hey kijk eens naar die leuke deal. Kan me niet herinneren dat ik sinds ik de Pro heb eens probleem heb gehad.

Zal eerlijk zijn op oude PS4 had ik er ook niet heel vaak last van, soms maar ook vaak genoeg wel te openen na game gestart te hebben.

KPN/Ziggo, internet provider misschien?
Heb zelf KPN. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Albinoraptor op 20-11-2017 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Albinoraptor schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:52:
[...]

Ja zeker, start store vaak genoeg op als ik al aantal uur gegamed heb/ als ik aan het gamen ben en iemand in party zegt, hey kijk eens naar die leuke deal. Kan me niet herinneren dat ik sinds ik de Pro heb eens probleem heb gehad.

Zal eerlijk zijn op oude PS4 had ik er ook niet heel vaak last van, soms maar ook vaak genoeg wel te openen na game gestart te hebben.

KPN/Ziggo, internet provider misschien?
Heb zelf KPN. :)
Ik heb heel vaak dat de store wel start, maar zeer unresponsive is. Dan wil ik iets bestellen, het item komt in de winkelwagen, maar het laden van de winkelwagen duurt vervolgens eindeloos. Wat dat betreft vind ik de store maar zeer matig werken. Ik werk trouwens bedraad met de Pro. Ook op de PS3 had ik dit probleem al.

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMC90
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 18:02
Even ter verduidelijking voor mijzelf. Als ik die PS4 Pro aanbieding van amazon.co.uk bestel, kan ik de games dan gebruiken op een PS4 gekocht in NL? Mijn Oude PS4 gaat namelijk naar mijn broertje, en hij wil de nieuwe COD gaan spelen die ik dan bij die bundel krijg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Jeeej net de day one edition gekocht bij MM. Thx @dvdkiwi en @v8power67 voor de tips. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
breminem schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:35:
Verschillende ervaringen dus. Vreemd. Misschien toch eens naar m'n thuisnetwerk kijken dan.
Bij mij waren diezelfde problemen (niet laden van de store, traag menu etc) opgelost toen ik mijn Ubee modem de deur uit deed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
dvdkiwi schreef op maandag 20 november 2017 @ 16:16:
[...]

Bij mij waren diezelfde problemen (niet laden van de store, traag menu etc) opgelost toen ik mijn Ubee modem de deur uit deed ;)
Ah, dat is idd een poging waard. Heb je nu een Cisco of is ie vervangen door een eigen model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
willieboy90 schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:59:
Even ter verduidelijking voor mijzelf. Als ik die PS4 Pro aanbieding van amazon.co.uk bestel, kan ik de games dan gebruiken op een PS4 gekocht in NL? Mijn Oude PS4 gaat namelijk naar mijn broertje, en hij wil de nieuwe COD gaan spelen die ik dan bij die bundel krijg.
Ja, je kunt buitenlandse games op je Nederlandse account spelen.

Hou er wel rekening mee dat DLC wel regio gebonden is.

Als je bijv een Amerikaans spel koopt en je wil DLC kopen van het betreffende spel, zul je de DLC in de Amerikaanse store moeten kopen. Lijkt een hoop gedoe! Maar is vrij makkelijk; US account aanmaken (3 min werk). US account op primaire zetten, en je kunt de DLC gewoon op je Nederlandse account spelen.

Weet alleen niet hoe het zit met een spel uit de UK.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Sefaex schreef op maandag 20 november 2017 @ 16:36:
[...]

Ja, je kunt buitenlandse games op je Nederlandse account spelen.

Hou er wel rekening mee dat DLC wel regio gebonden is.

Als je bijv een Amerikaans spel koopt en je wil DLC kopen van het betreffende spel, zul je de DLC in de Amerikaanse store moeten kopen. Lijkt een hoop gedoe! Maar is vrij makkelijk; US account aanmaken (3 min werk). US account op primaire zetten, en je kunt de DLC gewoon op je Nederlandse account spelen.

Weet alleen niet hoe het zit met een spel uit de UK.
Huh? Volgens mij kun je op deze manier juist niet op je NL account spelen. Overigens stel je geen accounts primair in, maar je console. Vanuit je NL account stel je in dat je PS4 primair is. Dan kun je via je US account content aanschaffen en deze op je NL account spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkanjo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:55
Die problemen met de store, heb het zelf ook op de pro, had het ook op de normale.

Als de store niet werkt even netwerkcontroile doen vanuit settings en store doet het direct weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ralph075 schreef op maandag 20 november 2017 @ 16:22:
[...]
Ah, dat is idd een poging waard. Heb je nu een Cisco of is ie vervangen door een eigen model?
Geen eigen modem, gewoon een nieuwe van Ziggo gehad, een cbn ch7465ce.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:52

Cis

Wat is een betere deal ?

of

Waar ben jij die aanbieding tegengekomen van 220,- ?! :9~

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Store en andere dingen werken altijd goed hier op mijn Pro. Als er iets niet werkt hier dan ligt psn eruit ;)

Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4521/38402208562_aa01bb52c1_c.jpg

Wees er snel bij! :+

[ Voor 53% gewijzigd door -SaveMe- op 20-11-2017 17:07 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gizmokat
  • Laatst online: 21-09 15:46
Ik heb er ook last van op min pro, en ook als ik een spel gespeeld heb en daarna netflix wil kijken dan laad ie netflx niet en blijft in zijn menu hangen en moet hem dan weer opnieuw opstarten. met mijn vorige gewone ps4 had ik daar nooit last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Cis schreef op maandag 20 november 2017 @ 16:48:
[...]

Waar ben jij die aanbieding tegengekomen van 220,- ?! :9~
Amazon.de €228

En als je €80 opwaardeert krijg je gratis €8 tegoed
https://nl.pepper.com/aan...anaf-eur80-amazonde-52850

Maar is inmiddels alweer uitverkocht

Ga dus gewoon voor de Slim van BS/Intertoys

Acties:
  • 0 Henk 'm!
musiman schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:56:
[...]
Ik heb heel vaak dat de store wel start, maar zeer unresponsive is. Dan wil ik iets bestellen, het item komt in de winkelwagen, maar het laden van de winkelwagen duurt vervolgens eindeloos. Wat dat betreft vind ik de store maar zeer matig werken. Ik werk trouwens bedraad met de Pro. Ook op de PS3 had ik dit probleem al.
Sinds de PS3 en hoe slecht de store daar werkt, ben ik eigenlijk nooit meer op de console zelf naar de store geweest. Ook het geluid van de Store op de PS3 was vreselijk en deed gewoon pijn aan de oren, weet niet wat het juist was.
Anyway, hier dus altijd de Store ofwel via Chrome (ook handig is die PSDLE plugin), ofwel op de iPad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Reeker
  • Laatst online: 17-09 15:46
GT Sport vandaag gehaald. Bizar realistisch zowel qua graphics als besturing. Gaat weer flink wennen worden maar wat een interface, erg professioneel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 20-09 20:15
Reeker schreef op maandag 20 november 2017 @ 17:58:
GT Sport vandaag gehaald. Bizar realistisch zowel qua graphics als besturing. Gaat weer flink wennen worden maar wat een interface, erg professioneel!
Heb je de day one edition ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reeker
Yes heb ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 23:25

Voxalizer

Quicksilver Bullets

breminem schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:35:
Bij mij was het over nadat ik van Ziggo een nieuw type modem had gekregen. Had een oude UB-nogwat en kreeg de nieuwe witte Horizon Box dit jaar, daarna nooit meer dat probleem met het openen van de store gehad.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:18
https://store.playstation...MSF75508-MOBOPTIONSPLUS/1

Die jaar optie is bij mij niet aan te kopen. Bij jullie wel? Heb nu geen plus, maar dat zou niet moeten uitmaken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reeker
418O2 schreef op maandag 20 november 2017 @ 18:35:

Die jaar optie is bij mij niet aan te kopen. Bij jullie wel? Heb nu geen plus, maar dat zou niet moeten uitmaken toch?
Bij mij ook niet. Waarom haal je m niet via gamemania?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:18
Reeker schreef op maandag 20 november 2017 @ 18:38:
[...]

Bij mij ook niet. Waarom haal je m niet via gamemania?
Was niet op de hoogte van die aanbieding. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook maar ff bij GM een code gescoord. Kan ik er weer bijna 2 jaar tegenaan :) En dat terwijl ik zo vaak online speel :N O-)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
bram1984 schreef op maandag 20 november 2017 @ 16:39:
[...]

Huh? Volgens mij kun je op deze manier juist niet op je NL account spelen. Overigens stel je geen accounts primair in, maar je console. Vanuit je NL account stel je in dat je PS4 primair is. Dan kun je via je US account content aanschaffen en deze op je NL account spelen.
Dat is wat ik zeg

US account op primaire zetten om content uit de Amerikaanse PS Store op je Nederlandse account te spelen.

Koop zelf al jaren Amerikaanse tegoed via PCgamesupply. Hun verkopen vaak $10 tegoed voor €5 nog wat.

En spellen die in de Nederlandse store €70 kosten, zijn in US store te koop voor $60 (als je een Amerikaanse account aanmaakt, wel even een tax free stad uitkiezen... ik woon volgens mijn Amerikaanse account in Helena, Montana :+ )

Als je die $10 codes opspaart (je kan er maar 1 per keer kopen).

Dan heb je voor €30-€36 een nieuw spel ipv €70. Zo doe ik het al jaren eigenlijk!

Maar goed, wat ik alleen duidelijk probeerde te maken is dat DLC regio gebonden is (spellen zelf niet).

Als je op amazon.com een spel koopt kun je het gewoon op je Nederlandse account spelen. Maar eventuele DLC zul je wel uit de Amerikaanse store moeten halen.
Als je een spel uit Amerika haalt en DLC uit de Nederlandse store koopt dan gaat het niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
418O2 schreef op maandag 20 november 2017 @ 18:35:

Op de be store werkt het ook niet. Lijkt me een bug, temeer daar ze er reclame voor maken. De 1m en 3m opties werken wel gewoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nou jongens, de boycot van sw bf2 heeft dus helemaal geen zin gehad als je naar de verkopen in de uk kijkt. Want dankzij de slechte verkopen van sw bf2 heeft cod ww2 alleen maar beter verkocht waardoor Activision (een grotere evil als EA) er alleen maar rijker van is geworden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• retroguy
Sefaex schreef op maandag 20 november 2017 @ 19:09:
[...].... wel even een tax free stad uitkiezen...
Verdikkie, dat is waar. Hè, woon ik net sinds gisteren in een prachtig hotel in Miami, moet ik er al weer uit. Nou ja, heb goede herinneringen aan Laconia, New Hampshire, dus morgen maar weer de koffers pakken en een tripje naar het Noorden maken. LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Gran Turismo Sports € 19,99 bij Intertoys met Black Friday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Formula one
Jumpman schreef op maandag 20 november 2017 @ 23:56:
Shit heb net gister bij mediamarkt besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe‏

PlayStation Store’s #BlackFriday discounts start today, with early access for PS Plus members! Save up to 60% on GT Sport, FIFA 18, more. Full list of deals:

https://store.playstation...F75508-BLACKFRIDAY17PS4/1

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DPHir83VwAApB66.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:12
Jumpman schreef op maandag 20 november 2017 @ 23:56:
Wat is het verschil met die versie van intertoys en de gewone rode hoes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay_Snake
  • Laatst online: 30-03 07:21
Gran Turismo is al voor 20 eurie te bestellen bij intertoys: https://www.intertoys.nl/...port-plus-edition/1390801

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-07 08:17

Mud.Starrr

I shoot people for money

Aggressor schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 06:28:
[...]

Black friday is geen versie van die game hoor 8)7
Google maar even black friday is, dan gaat er een wereld voor je open

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Formula one
Aggressor schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 06:28:
[...]

Day one edition is die zwarte.
krijg je gratis autos en 250.000 geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben een soort van blij dat nier maar afgeprijst is naar 42 euro. Met z'n prijs hoef ik mij niet kut te voelen als ik hem niet haal omdat ik een te grote backlog heb haha.

En die deal van gt sport zorgt ervoor dat de vr bundel een minder goeie deal was... /s

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:12
Mud.Starrr schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 07:46:
[...]

Black friday is geen versie van die game hoor 8)7
Google maar even black friday is, dan gaat er een wereld voor je open
dat bedoel ik helemaal niet.
Natuurlijk weet ik wel wat black friday is

Intertoys verkoopt de Sport Plus editie: https://www.intertoys.nl/...urismo-sport-plus-edition

En ik heb zelf de https://www.bol.com/nl/p/gran-turismo-sport-standard-edition (standaard editie)

Is het waard om de Sport Plus editie te kopen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Formula one
Kan je een mediamarkt bestelling gewoon met doos en al retourneren zonder te openen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 21:16
Aggressor schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 08:19:
[...]

dat bedoel ik helemaal niet.
Natuurlijk weet ik wel wat black friday is

Intertoys verkoopt de Sport Plus editie: https://www.intertoys.nl/...urismo-sport-plus-edition

En ik heb zelf de https://www.bol.com/nl/p/gran-turismo-sport-standard-edition (standaard editie)

Is het waard om de Sport Plus editie te kopen dan?
Vind ik niet, tenzij het voor een euro of 5 is. De meeste auto's die ik met de Deluxe edition heb gekregen heb ik nu dubbel door gewoon te racen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Bizar 2 weken terug voor 44 euro opgepikt daar en dat vond ik al goedkoop :F

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 09:21
Megaupdate, er is een grote lijst uitgekomen met alle aanbiedingen voor Intertoys.nl. Sommige aanbiedingen zijn vandaag al geldig, andere gaan pas vrijdag in.
Hardware
Sony PS4 VR+Camera V2+VR Worlds + GT Sport 249
Sony PS4 VR 159
Sony PS4 1TB + FIFA 18 + extra controller 279
Dualshock V2 Controller standaard kleuren 52,99
Dualshock V2 Controller speciale kleuren 56,99

Xbox one s 500gb minecraft 179
Xone s 500gb + forza horizon 3 + dlc hot wheels 179
Xbox one s 500gb + forza horzion 3 179
Xbox one s 500gb + fifa17 179
One s 500gb + minecraft 179
Xbox one s 500gb assassins creed 179
Xbox One S Controller - Wit 52,99
Xbox One S Controller - Speciale kleuren 56,99

Nintendo switch + mario odyssey 359
2DSXL + Pokemon Ultra Sun of Moon 169

Games
3 maanden xbox live gold 12,99
Agents of Mayhem 16,99
ARK Survival Evolved 39,99
Assassins Creed Ezio Collection 16,99
Assassins Creed Origins: 39,99
Battlefield 1 revolution 27,99
Battlezone vr 17,99
Bioshock Collection 14,99
Bloodborne GOTY 39,99
Call of Duty: Black Ops 3 Zombies 34,99
Call of Duty: Modern Warfare Remastered 19,99
Call of Duty: WWII: 44,99
Crash Bandicoot 34,99
Dark souls 3 16,99
De sims 4 aan het werk 17,99
De sims 4 beleef het samen 17,99
De sims 4 stedelijk leven 17,99
Destiny 2: 39,99
DiRT 4 24,99
Dishonored 2 16,99
Disney adventures def edition 14,99
Diverse lego dimensions fun packs 6,49
Dragon ball xenoverse 2 16,99
Driveclub 16,99
Driveclub vr 17,99
Elite Dangerous 29,99
Eve valkyrie vr 17,99
Everybody's Golf 7 16,99
Evil Within 34,99
F1 2017 Special Edition 39,99
Fallout 4 27,99
Farpoint + aim controller 49,99
Fifa 18 44,99
Final fantasy xii zodiac age 24,99
Final fantasy xv day-one edition 19,99
For Honor 14,99
Forza horizon 3 19,99
Forza motorsport 7 34,99
Gears of war 4 14,99
Ghost Recon Wildlands 22,99
God of War 3 16,99
Gravity rush 2 16,99
GT Sport 19,99
GT Sport Bonus Edition 19,99
GT Sport Collectors Edition 74,99
GT Sport Special Edition 29,99
GTA V 34,99
Halo wars 2 19,99
Heavy rain/ beyond collection 16,99
Helldivers 17,99
Hidden agenda 12,99
Horizon Zero Down 22,99
Infamous: second son 16,99
Injustice 2 44,99
Journey 17,99
Killzone: shadow fall 16,99
Knack 2 16,99
Knowledge is power 12,99
Lego dimensions starter pack (ps3/wiiu/xbox 360) 19,99
Lego dimensions starter pack (xbox one / ps4) 39,99
Mafia 3 7,99
Mario + Rabbids Kingdom Battle 39,99
Mass effect: andromeda 24,99
Micromachines World Series 16,99
Middle-earth: shadow of war 44,99
NBA 2k18 39,99
Nioh 16,99
No man's sky 16,99
Overwatch GOTY: 27,99
Pixar rush definitive edition 14,99
Planet Coaster 22,99
Playstation plus 12 maanden kaart nl 44,99
Prey 14,99
Project cars 2 standard 34,99
Ratchet & clank 16,99
Rayman Legends (Switch) 24,99
Rise of the Tomb Raider 27,99
Shadow of war - silver edition 59,99
Singstar celebration 12,99
Skylanders IM Starter Pack (PS3/Xbox 360/WiiU) 29,99
Skylanders IM Starter Pack (PS4/Xbox One) 34,99
Sniper Elite 4 24,99
Sniper Ghost Warrior 3 16,99
Sonic Forces 24,99
South Park The Fractured But 39,99
Super lucky's tale 14,99
Tekken 7 37,99
Thats u+knowl pwr+hid agenda+singstr 29,99
That's you 12,99
The Elder Scrolls Online: Morrowind 14,99
The Escapists 2 14,99
The last guardian 16,99
The last of us remastered 16,99
The order: 1886 16,99
The sims 4 27,99
The witcher 3 goty 16,99
Uncharted 4 17,99
Uncharted nathan drake collection 16,99
Uncharted The Lost Legacy 19,99
Until dawn 16,99
Veel Skylanders IM Figuren 6,99
Vr farpoint 17,99
Vr rigs: mechanized combat league 17,99
Vr robinson: the journey 17,99
Vr starblood arena 17,99
Vr worlds 17,99
Watch Dogs 2 16,99
Wipeout omega collection 16,99
Wolfenstein II 37,99
World of Warcraft: Legion 22,99
WWE 2k18 39,99
Yooka Laylee 16,99
Zoo tycoon 14,99
Bron: https://www.budgetgaming....j-intertoys.html#c1262181

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:05

Mauz1978

Console War Veteran

Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 05:40:
PlayStation Europe‏

PlayStation Store’s #BlackFriday discounts start today, with early access for PS Plus members! Save up to 60% on GT Sport, FIFA 18, more. Full list of deals:

https://store.playstation...F75508-BLACKFRIDAY17PS4/1

[afbeelding]
Voor het eerst dat ik Persona 5 met een goeie korting zie. Tijd om uit te proberen. South Park is ook in de aanbieding, die gaat mn backlog ook aandikken... nu nog de tijd vinden met twee kids haha.

Something under the bed is drooling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• retroguy
Formula one schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 08:32:
Kan je een mediamarkt bestelling gewoon met doos en al retourneren zonder te openen ?
Je hoeft een doos niet persé geopend te hebben om van het consumenten retourrecht gebruik te maken. Dus ja. :)

Maar wellicht moet je wel een retourformulier invullen dat in de doos zit. Dus ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-07 08:17

Mud.Starrr

I shoot people for money

henkyyyyyyy schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 09:18:
Megaupdate, er is een grote lijst uitgekomen met alle aanbiedingen voor Intertoys.nl. Sommige aanbiedingen zijn vandaag al geldig, andere gaan pas vrijdag in.

[...]

Bron: https://www.budgetgaming....j-intertoys.html#c1262181
Sony PS4 VR 159 8)7

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Psvr 159 euro wtf... Hmmm denk dat er een nieuwe versie aan zit te komen. Aankondiging op de psx event in december ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

v8power67 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 09:46:
Psvr 159 euro wtf... Hmmm denk dat er een nieuwe versie aan zit te komen. Aankondiging op de psx event in december ?
Nieuwe versie is er al en dat is de V2. :)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 09:46:
Haha oud nieuws dude. Nieuwe versie is allang aangekondigd. Begin oktober al, geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Geteisem schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 09:50:
[...]

Nieuwe versie is er al en dat is de V2. :)
bram1984 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 09:57:
[...]

Haha oud nieuws dude. Nieuwe versie is allang aangekondigd. Begin oktober al, geloof ik.
Ik bedoel een echte v2 niet een v1.1 zoals de hdr versie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
bram1984 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:06:
[...]

Dat lijkt me heel onwaarschijnlijk. De nieuwe versie is nog niet eens overal verkrijgbaar.
Kans is idd wel heel klein alsnik het zo bedenk. Ps4 pro moet eerst stuk krachtiger worden willen ze hogere resolutie en meer fps eruit halen.
Zal pas komen met een ps5/pro 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
v8power67 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:10:
[...]

Kans is idd wel heel klein alsnik het zo bedenk. Ps4 pro moet eerst stuk krachtiger worden willen ze hogere resolutie en meer fps eruit halen.
Zal pas komen met een ps5/pro 2.
Dit wilde ik net exactly typen. De oude psvr valt nog grafisch veeeeel meer uit te halen. Ik verwacht ook dat psvr V1 met de ps5 gaat werken.

De games worden nog veel mooier in de toekomst voor de huidige psvr.
Inprinciepe is het net een TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-09 21:20
Ik heb een PS4 Pro vanuit Amazon.co.uk besteld, nu zag ik dat hier een Engelse stroomkabel mee wordt geleverd. Na wat gegoogle heb ik nergens een Nederlandse stroomkabel kunnen vinden.

Heeft hier iemand ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Poulske schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:15:
Ik heb een PS4 Pro vanuit Amazon.co.uk besteld, nu zag ik dat hier een Engelse stroomkabel mee wordt geleverd. Na wat gegoogle heb ik nergens een Nederlandse stroomkabel kunnen vinden.

Gewoon een 2 pin eu cable (vrouwelijke C7 aansluiting ) kopen. Die kan tenminste in de PS4.

Edit:

De ps4 pro heeft geen C7 aansluiting, de PS4 Pro heeft 3 pin met aarde. Die in je pc gaat idd

[ Voor 13% gewijzigd door DeeSung op 21-11-2017 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 09:21
Poulske schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:15:

https://www.allekabels.nl...012/apparaatsnoer-c7.html

Hier toch gewoon?

Deze dus https://www.allekabels.nl...59/apparaatsnoer-c13.html

[ Voor 10% gewijzigd door henkyyyyyyy op 21-11-2017 10:42 ]

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
Gewoon zo'n PC voeding net snoer is goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

v8power67 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:03:
[...]

[...]

Ik bedoel een echte v2 niet een v1.1 zoals de hdr versie is.
Die gaat er echt niet binnen nu en < 2 jaar komen. Zou een hele vreemde en stomme zet zijn van Sony.

www.gevoeligeplaten.nl

Pagina: 1 ... 27 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)