Dat is dan ook meer dan genoeg!

Nu, we hebben op het gelijkvloers mooie zicht-beton plafonds en door de lage wife-approval factor komen er geen APs aan het plafond op +0 (op +1 wel een EAP650 ceiling mounted in de nachthal en op -1 een EAP650 ceiling mounted in de fitness ruimte / knutselruimte). Op +0 dan ook zitten kijken naar de subtiele EAP650 wall. Tegen de achtergevel komt dan een EAP650 outdoor om de achtertuin en tuinhuis te voorzien van wifi.
Ik zou zoveel mogelijk met Wall modellen werken en dan op zo'n manier dat je bijvoorbeeld vanaf de achterkant van de Zolder de achterste kamers van de 1ste verdieping dekt en vanaf de voorkant van de 1ste verdieping ook de voorkant van je Zolder en de voorkant van de begane grond dekt
Op de begane grond zou ik dan iets meer richting de achterkant plaatsen of juist heel erg centraal indien mogelijk.
Concrete vraag: is een 650 wall voldoende om een verdiep (6x12meter) afdoende van wifi te voorzien (met een 650 outdoor tegen de achtergevel, ik neem aan dat die zeer directioneel is gericht? of plaats ik best nog een extra 650 wall in de keuken?
Het kan zijn dat ik een beetje duf ben op het moment, maar ik snap echt niks van die tekeningen qua wat nou daadwerkelijk echt de muren zijn en welke ruimte waar zit
Kan je het volgende doen :
- Aangeven waar de muren zitten.
- Aangeven welke ruimte wat is.
- Hoe deze boven elkaar geplaatst zijn zeg maar...
- Eventueel ook aangeven waar een WiFi signaal ongewenst is of juist heel erg belangrijk ?!
IMHO heb je op het moment namelijk teveel Accesspoints gepland en kan je alles gewoon afdekken met één Wall model per verdieping, afhankelijk van je eisen uiteraard

Wellicht gigantisch overkill voor een simpele thuis situatie maar werk veel van thuis uit en spotty wifi is mijn pet peeve #1.
Heb je dan geen "PC Kamer/Kantoortje" waar je gewoon alles lekker bekabeld aangesloten hebt staan
Blijft nog steeds de beste oplossing!

Als je het goed doet juist niet of heel weinig!

[Voor 4% gewijzigd door nero355 op 31-12-2022 15:00]