Toon posts:

Buitenlandse TV Series 2017-2018 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 16 17 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

zeroday schreef op maandag 28 mei 2018 @ 11:42:
Hier een aantal cancelled tv shows :
Trollhunters (Netflix),
Dit was altijd al de planning. Het gaat verder met 3 Below : Tales of Arcadia, en daarna in 2019 met de serie Wizards.

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sveninho
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-01-2022
Kan iemand mij vertellen waarom een heleboel van mijn (onze) series gestopt zijn?
Ik heb zowaar niets meer te doen. :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:46

Spike_wolf

Moderator Devschuur®

Genius Or Madman?.. You Decide

Sveninho schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 08:21:
Kan iemand mij vertellen waarom een heleboel van mijn (onze) series gestopt zijn?
Het zomerseizoen komt er aan. Alle winter TV Seizoenen lopen op hun eind. Er starten een hoop nieuwe weer, maar alles dat je de afgelopen maanden gekeken hebt stopt er voor een paar maanden of altijd mee.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sveninho
Spike_wolf schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 08:55:
[...]

Het zomerseizoen komt er aan. Alle winter TV Seizoenen lopen op hun eind. Er starten een hoop nieuwe weer, maar alles dat je de afgelopen maanden gekeken hebt stopt er voor een paar maanden of altijd mee.
Ach. Dan mag ik weer op zoek naar nieuws dus!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Sveninho schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 09:05:
[...]

Ach. Dan mag ik weer op zoek naar nieuws dus!
Of wat ouds, ik ben Rex aan het herkijken, inmiddels ben ik in het seizoen waar Kunz het van Hollerer heeft overgenomen en waar Rex niet meer door Reginald von Ravenhorst wordt gespeeld.

Spin-off Stockinger staat ook klaar, alleen heb ik nog niet gekeken of daar begrijpbare subs voor bestaan, voor prequel Baby Rex heb ik die niet kunnen vinden en het vervolg van Rex ben ik nog niet naar op zoek gegaan.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Sveninho schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 08:21:
Leuk die smiley. :P
Had ik maar die luxe. NASje begint een beetje te vol te raken, ik kan het niet bijhouden doordat
ik net een appartement heb gekocht, en aan het verbouwen ben. Ik loop "iets" achter.
Nog maar 315 afleveringen en 243 films te gaan. ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sveninho
Ome Ernst schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 10:14:
[...]

Leuk die smiley. :P
Had ik maar die luxe. NASje begint een beetje te vol te raken, ik kan het niet bijhouden doordat
ik net een appartement heb gekocht, en aan het verbouwen ben. Ik loop "iets" achter.
Nog maar 315 afleveringen en 243 films te gaan. ;)
Haha dat is een waslijst! Je hoeft je in de winter niet te vervelen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-02 16:32
Ik heb mijn schijf eens even zorgvuldig gecleaned. Met name series die ik nog moest kijken, maar na 1 á 2 seizoen gecanceld zijn; heb ik gelijk /dev/null gedaan. Dan ga ik er niet eens aan beginnen.

iPhone 12 128GB |  MacBook Pro M2 | Mazda CX-30 (2022)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-10-2022
Ik vind het helemaal niet erg als serieus na 1 of 2 seizoenen stoppen, er moet alleen wel een goed einde aan zitten en niet dan het orginele idee niet is afgerond. Menig serie is gebaseerd op een aardig idee maar heeft eigenlijk niet meer aan spanningsboog dan een aflevering of 30-40. Liever dan mooi stoppen dan rekken. Helaas alleen door om commerciele redenen gedwongen cancellations komt geregeld dat afgeronde einde er niet van.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Katerin
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-10-2022
zeroday schreef op maandag 28 mei 2018 @ 16:46:
[...]

laatste seizoen vond ik al enigszins tegenvallen.

Zo heb ik ook last om Young Sheldon te blijven kijken.
Kan me niet voorstellen dat die jaren door blijft draaien, of de echte BBT fans moeten het blijven steunen ;)
grappig ik denk juist dat het ook heel leuk is voor niet bb fans.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:23

zeroday

Dream within a dream

Voor de Maria Sharapova fans: Billions even kijken .. ;)
cameootje ..

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Vannacht begint het nieuwe (3de) seizoen van IMDB: Animal Kingdom (TV Series 2016– )

Heb er weer zin in en het is echt een aanrader voor de actie en spanning liefhebbers.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

Unidentified schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:11:
Vannacht begint het nieuwe (3de) seizoen van IMDB: Animal Kingdom (TV Series 2016– )

Heb er weer zin in en het is echt een aanrader voor de actie en spanning liefhebbers.
Dan nog een tip; Killing Eve .. erg leuk en verassend !

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@zeroday Yang van Greys Anatomy?

Aan welke film/serie doet Killing Eve je denken?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:15
Voor de fans: Roseanne is nu ook R.I.P., omdat Roseanne Barr afgaande op de tweets die ze rondstuurt eigenlijk gewoon niet spoort. Beetje wereldvreemd figuur die kicked op Trump .. of zoiets. Goed besluit van ABC/Disney.

iMac 24" 2021 | Mac mini (M1, 2020) | iPhone 14 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 8 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 AX (XS4ALL)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-02 22:41
Katerin schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 18:56:
[...]

grappig ik denk juist dat het ook heel leuk is voor niet bb fans.
Inderdaad, het heeft echt een Wonder Years fibe als je het mij vraagt. Young Sheldon heeft ook iets meer diepgang vind ik. Ik kijk nu meer uit naar Young Sheldon dan naar TBBT.

TBBT eindigde laatste seizoen redelijk sterk, het midden van het seizoen was het slechtste wat ik van ze had gezien, gaat toch naar achteruit.

Ik zoek eigenlijk iets wat een beetje in die richting zit, TBBT, Young Sheldon, Friends. Een luchtige comedy tijdens het eten, lekker mainstream, niet te moeilijk. Iemand tips?

Yippie kayak, other buckets!

• Krusher
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
American Chopper is weer terug!

:+

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

Unidentified schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:44:
@zeroday Yang van Greys Anatomy?

Aan welke film/serie doet Killing Eve je denken?
Geen idee eigenlijk .. heb jij een idee? het heeft van alles wat en blijkbaar in het buitenland een (wat ik kan begrijpen want ik vind de serie ook leuk).

Even over The Walking Dead die geheel uitgemolken wordt.. er verdwijnen weer wat acteurs die al wat jaartjes meespelen.

Nieuwe TV serie met een van de hoofdrolspelers: Whiskey Cavalier

[Voor 61% gewijzigd door zeroday op 30-05-2018 08:06]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Anoniem: 93986
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
jmk schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 22:36:
[...]

Inderdaad, het heeft echt een Wonder Years fibe als je het mij vraagt. Young Sheldon heeft ook iets meer diepgang vind ik. Ik kijk nu meer uit naar Young Sheldon dan naar TBBT.

TBBT eindigde laatste seizoen redelijk sterk, het midden van het seizoen was het slechtste wat ik van ze had gezien, gaat toch naar achteruit.

Ik zoek eigenlijk iets wat een beetje in die richting zit, TBBT, Young Sheldon, Friends. Een luchtige comedy tijdens het eten, lekker mainstream, niet te moeilijk. Iemand tips?
Brooklyn 99, The Detour, Schitt's Creek.

• jmk
Anoniem: 93986 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 08:34:
[...]

Brooklyn 99, The Detour, Schitt's Creek.
Dankje :) , ik zal The Detour eens testen, kende ik nog niet. B99 is 1 van mijn favorieten. Schitt's Creek vond ik wat minder.

• pdukers
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Kan iemand mij vertellen of Designated Survivor min of meer een gesloten einde heeft? Ik moet nl. nog aan seizoen 2 beginnen en dat zou ik zonde van de tijd vinden als dat met een enorme cliff hanger eindigt.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-11-2022

odan

The dark side is within all!

loekf2 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 21:50:
Voor de fans: Roseanne is nu ook R.I.P., omdat Roseanne Barr afgaande op de tweets die ze rondstuurt eigenlijk gewoon niet spoort. Beetje wereldvreemd figuur die kicked op Trump .. of zoiets. Goed besluit van ABC/Disney.
omdat 1 persoon wat tweets de wereld in stuurt een hele serie (en dus al die mensen werkloos maakt) cancelen een goed besluit?

je kunt het eens zijn met die tweets of niet, maar dit soort tweets stuurde ze ook al voor de show "herstart" de wereld in. dus ze wisten waar ze aan begonnen.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-02 17:36
pdukers schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 10:00:
Kan iemand mij vertellen of Designated Survivor min of meer een gesloten einde heeft? Ik moet nl. nog aan seizoen 2 beginnen en dat zou ik zonde van de tijd vinden als dat met een enorme cliff hanger eindigt.
Doe het maar gewoon niet. Seizoen 1 was top, seizoen 2 was rotzooi.

• loekf2
  • Laatst online: 09:15
odan schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 10:00:
[...]

omdat 1 persoon wat tweets de wereld in stuurt een hele serie (en dus al die mensen werkloos maakt) cancelen een goed besluit?

je kunt het eens zijn met die tweets of niet, maar dit soort tweets stuurde ze ook al voor de show "herstart" de wereld in. dus ze wisten waar ze aan begonnen.
Maatschappij waar we in leven, social media (beroeps) klagers (zeikers) met hele lange tenen en korte lontjes hebben veel impact. Ik wordt oud, want ik heb eerlijks gezegd ook iets "ja duh", vroeger waren die kanalen er ook niets. Ja, je kon een ingezonden brief insturen bij een krant.

Neemt niet weg dat Roseanne nogal grof en (extreem ?) rechts is. Je kan natuurlijk nadenken voordat je dat soort onzin de wereld in stuurt. Geloof dat ze Chelsea Clinton ook van onzin beschuldigde. ABC zag waarschijnlijk ook alleen advertentie geld (18 miljoen kijkers = $$$) toen ze er aan begonnen.

iMac 24" 2021 | Mac mini (M1, 2020) | iPhone 14 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 8 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 AX (XS4ALL)

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

odan schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 10:00:
[...]

Charlie Sheen begint nu al te Twitteren over het feit dat nu de weg vrij is voor een reboot van zijn oude show ;-)

• jmk
zeroday schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 11:08:
[...]

Charlie Sheen begint nu al te Twitteren over het feit dat nu de weg vrij is voor een reboot van zijn oude show ;-)
Winning! ;)

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:07
De 2 extra Lucifer-afleveringen waren duidelijk stand-alone fill-afleveringen.
Met de cliffhanger van het seizoenseinde wordt niks gedaan, mocht iemand zich dat afvragen.
Desalniettemin waren ze wel vermakelijk.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%

• Krusher
  • Niet online
Joarie schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 11:06:
Met de cliffhanger van het seizoenseinde wordt niks gedaan, mocht iemand zich dat afvragen.
Ze waren ook redelijk anders dan normaal, vooral de laatste aflevering.

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Season opener van Six seizoen 2 was niet bijster briljant.
Zonder spoilers weg te geven, maar als dit het niveau gaat worden, dan ga ik na aflevering 2 stoppen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Stephaniedt
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-05-2022
8 juni eindelijk de finale van Sense8 :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Joarie schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 11:06:
Logisch, waren al van te voren opgenomen en niet gepland als eerste van het nieuwe seizoen.

Ik vond ze wel prima, al ben ik blij dat we die Azrael geen half seizoen hoeven te zien. Vond het nu al vrij irritant. De tweede was wel apart met het vertelperspectief van papa (god) als die het net even iets anders gedaan had.

Overigens schijnt er toch nog gesproken te worden over een doorstart.

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

uhm toch wel tegenvallend: Reverie ..
ik had er meer van verwacht.

en .. helaas het einde van 6 seizoenen 'The Americans' met een voor mij zeer mooie laatste aflevering.
sniff..

[Voor 45% gewijzigd door zeroday op 31-05-2018 22:40]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@zeroday Ik ga The Americans echt missen. Ook echt weer zo'n serie waar geen vervanging of alternatief voor is. De spanning zat er dit seizoen echt goed in.

Spoiler

spoiler:
Heb het zelf niet zo met open eindes, dus vondt het einde wat minder. Het had van mij een shoot out mogen worden in de garage, waar alleen Elizabeth en Paige het overleefden. Stan's vermoeden bleek de waarheid te zijn, maar hij handelde er niet naar. Hierdoor kwam hij voor mij echt te soft over. Hij heeft al wat vaker steken laten vallen, maar dit was gewoon hoog verraad.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

Unidentified schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 01:03:
@zeroday Ik ga The Americans echt missen. Ook echt weer zo'n serie waar geen vervanging of alternatief voor is. De spanning zat er dit seizoen echt goed in.

Spoiler

spoiler:
Heb het zelf niet zo met open eindes, dus vondt het einde wat minder. Het had van mij een shoot out mogen worden in de garage, waar alleen Elizabeth en Paige het overleefden. Stan's vermoeden bleek de waarheid te zijn, maar hij handelde er niet naar. Hierdoor kwam hij voor mij echt te soft over. Hij heeft al wat vaker steken laten vallen, maar dit was gewoon hoog verraad.
Ben het met je eens 'Stan' was te soft, maar zou hij het nu anders hebben gespeeld dan was dat voor mij minder geloofwaardig omdat ie altijd al een softie was.

hier een mooie verhandeling over de finale
https://www.nytimes.com/2...-the-americans-recap.html
(niet lezen als je de finale nog niet gezien hebt) ;)

Zo langzaam worden de jaren 80 series gestopt. Halt and Catch Fire, The Americans .. etc.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
zeroday schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 19:58:
uhm toch wel tegenvallend: Reverie ..
ik had er meer van verwacht.
Ik was er al een beetje bang voor, want traditionele zenders als NBC en ABC brengen meestal dit soort series uit, die allemaal op elkaar lijken qua uitwerking, ook als de opzet van het verhaal verschilt.

Zelfs het schrikeffect aan het einde van de eerste aflevering is niet genoeg om mij te laten blijven kijken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-02 17:36
Stephaniedt schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 13:00:
8 juni eindelijk de finale van Sense8 :D
Nog steeds diep bedroefd dat ze hier niet meer door gaan :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stephaniedt
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-05-2022
Brammos85 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 13:18:
[...]

Nog steeds diep bedroefd dat ze hier niet meer door gaan :(
Idem, maar ook wel blij dat er dan toch een finale aflevering komt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

drfruit schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 08:37:
[...]

Ik was er al een beetje bang voor, want traditionele zenders als NBC en ABC brengen meestal dit soort series uit, die allemaal op elkaar lijken qua uitwerking, ook als de opzet van het verhaal verschilt.

Zelfs het schrikeffect aan het einde van de eerste aflevering is niet genoeg om mij te laten blijven kijken.
En als ik dit lees
https://www.forbes.com/si...hryn-morris/#5a2d96232223

dan vraag ik me echt af of het publiek daar op zit te wachten, we zullen wel zien ..

Dan Animal Kingdom ..
Ik moest er even weer inkomen en zo leek aflevering 1 ook wel een beetje te zijn.. want als ik zie wat er komen gaat dit seizoen .. nou nou ... ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Noppesnada
  • Laatst online: 03-02 22:36
zeroday schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 07:16:
[...]

Ben het met je eens 'Stan' was te soft, maar zou hij het nu anders hebben gespeeld dan was dat voor mij minder geloofwaardig omdat ie altijd al een softie was.

hier een mooie verhandeling over de finale
https://www.nytimes.com/2...-the-americans-recap.html
(niet lezen als je de finale nog niet gezien hebt) ;)

Zo langzaam worden de jaren 80 series gestopt. Halt and Catch Fire, The Americans .. etc.
Dit was een mooie finale inderdaad en netjes afgerond.

Wel een beetje verrassend dat Paige achterblijft, wat gebeurd daar mee ?

Om de een of andere reden verwachtte ik dat Philip en Elizabeth geliquideerd zouden worden. Dat ritje in die auto in Rusland en dat uitstappen bij dat uitzicht. Ik zat te wachten op de kogels (die niet kwamen).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

Noppesnada schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 14:48:
[...]

Dit was een mooie finale inderdaad en netjes afgerond.

Wel een beetje verrassend dat Paige achterblijft, wat gebeurd daar mee ?

Om de een of andere reden verwachtte ik dat Philip en Elizabeth geliquideerd zouden worden. Dat ritje in die auto in Rusland en dat uitstappen bij dat uitzicht. Ik zat te wachten op de kogels (die niet kwamen).
Dat is nu wel het interessante, je kan zelf invullen wat er met Paige gebeurd. Ze zit in een glas wodka te drinken in het huis van dat russische mokkel ;)
dan wat gebeurd er met hun zoon .. je kan eigenlijk het verhaal zelf verder invullen met wat er gebeurd.
En wat met onze FBI agent en zijn vriendin ..

Ik snap heel goed dat men ook iedereen had neer kunnen knallen maar dan was het wel de meest makkelijke weg geweest. Nu is het meer algeheel invulbaar.
Nu hebben Philip en Elizabeth het bericht zelf over gebracht en vul maar in ..

• Noppesnada
jmk schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 22:36:
[...]

Mom

Daar kijken mijn vrouw en ik samen met veel plezier naar.

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

sniff .. Bravo cancelled: Imposters ..

volgende week finale ..
damn ..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-02 21:31

Nitai

Feels good man

Noppesnada schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 11:27:
[...]

Mom

Daar kijken mijn vrouw en ik samen met veel plezier naar.
Inderdaad, en Modern Family is ook hilarisch.

Vinnu#2173 | Thats all folks!

Acties:
  • +6Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 31-01 20:28
Zojuist Cobra Kai gekeken. Een (mini) serie dat zich afspeelt jaren na Karate Kid.
Uiteraard was het niet heel origineel, voorspelbaar etc etc, maar ik heb hem in 1 ruk uitgekeken.
Echt heel leuk gedaan als je de Karate Kid films meegekregen hebt vroeger.

De grappen die gemaakt worden zijn soms nog best 'hard' voor deze tijd (iets minder politiek correct), en ook worden er grappen gemaakt over het verschil in generaties. De chemistry is erg leuk tussen de spelers en ik vond het acteerwerk nergens echt vervelend (eigelijk prima voor de serie). Op naar seizoen 2. _/-\o_

(De afleveringen duren maar een half uurtje per stuk)

Strike Hard, Strike First. NO MERCY!!!

[Voor 48% gewijzigd door 038Zwolle op 04-06-2018 05:29]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

De Cock "met cee oo cee kaa" komt terug :o
Baantjer terug met Waldemar Torenstra in de hoofdrol
Rechercheur De Cock keert terug op televisie. De Amsterdamse rechercheur keert terug bij RTL 4 en Videoland, twaalf jaar nadat de oorspronkelijke serie Baantjer werd gestopt.

De serie speelt zich af in de roerige jaren 80, als het personage De Cock net rechercheur is geworden. De hoofdrol wordt vertolkt door Waldemar Torenstra. Tygo Gernandt speelt de rol van zijn vaste partner, Tonnie Montijn. Het idee voor de serie is afkomstig van Thijs en Peter Römer, de kleinzoon en zoon van Piet Römer, die de oude Baantjer in de oorspronkelijke reeks speelde.

De nieuwe serie wordt voorafgegaan door een speelfilm die volgend jaar in de bioscoop te zien zal zijn. Thijs Römer heeft mede het scenario van de film geschreven. In de film stuiten De Cock en Montijn op een moordzaak die leidt naar een mogelijke aanslag tijdens de kroning van prinses Beatrix. Ze moeten alles op alles zetten om een drama op de kroningsdag te voorkomen.

,,Het is een enorme eer en tegelijkertijd een grote uitdaging om in de huid te kruipen van een van Nederlands meest bekende personages, inspecteur De Cock", zegt hoofdrolspeler Waldemar. Tygo Gernandt: ,,Ik kijk er enorm naar uit om met Waldemar dit detective duo te gaan spelen. Het verhaal speelt zich af in de jaren 80 maar het zal heel erg van nu voelen.”

De opnames van de nieuwe Baantjer starten in september. De regie is in handen van Arne Toonen (Dik Trom, De Boskampi's); de productie is in handen van Millstreet Films. Het personage De Cock werd ooit bedacht door rechercheur Appie Baantjer, die zeventig boeken rond de Amsterdamse diender schreef. Van de Baantjer-boeken zijn 7 miljoen exemplaren verkocht.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:30
Da's niet echt een buitenlandse tv-serie ;)

Maar goed, er is niet echt een topic voor Nederlandse series. Wordt ook niet heel veel.over gediscussieerd. Misschien moet het huidige topic in het vervolg maar gewoon "TV Series (insert seizoen)" gaan heten?

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ghighoegha
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 26-05-2022
Noppesnada schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 14:48:
[...]

Dit was een mooie finale inderdaad en netjes afgerond....
Doe ff niet spoilen man. Dit is een algemeen topic. Niet relaxed

[Voor 36% gewijzigd door ghighoegha op 05-06-2018 09:03]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ghighoegha
zeroday schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 15:05:
[...]

Dat is nu wel het interessante....
Spoiler tags!!

[Voor 59% gewijzigd door ghighoegha op 05-06-2018 09:04]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:28
@ghighoegha wil je dan zelf even die tekst in spoiler tags zetten?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ghighoegha
Arunia schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 09:04:
@ghighoegha wil je dan zelf even die tekst in spoiler tags zetten?
Heb het al aangepast. Dacht dat ik het gedaan had. Excuses

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Noppesnada
ghighoegha schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 09:00:
[...]

Doe ff niet spoilen man. Dit is een algemeen topic. Niet relaxed
Excuses. Ik was in de veronderstelling dat het na uitzending niet in de spoilertags hoefde.

Zal er de volgende keer rekening mee houden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ghighoegha
Noppesnada schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 09:24:
[...]

Excuses. Ik was in de veronderstelling dat het na uitzending niet in de spoilertags hoefde.

Zal er de volgende keer rekening mee houden.
Dit is een topic waar series in het algemeen worden besproken. Dit soort dingen moeten altijd in spoilers. Niet iedereen kijkt alle series op het moment dat het wordt uitgezonden. Maar willen wel graag in dit topic kijken voor tips

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

dreamscape schreef op maandag 4 juni 2018 @ 22:39:
Da's niet echt een buitenlandse tv-serie ;)

Maar goed, er is niet echt een topic voor Nederlandse series. Wordt ook niet heel veel.over gediscussieerd. Misschien moet het huidige topic in het vervolg maar gewoon "TV Series (insert seizoen)" gaan heten?
Nee, maar er is bij mijn weten geen topic voor Nederlandse series :P Waarschijnlijk omdat er sinds Flodder nou niet bepaald veel bijzonders in NL is gemaakt....

Waar valt Flikken (de originele met Brit, Tony en dingske) dan eigenlijk onder? Het is buitenlands, maar wel Nederlands gesproken, soort van dan.

Oscar Wilde

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-01 19:50
Raven schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 09:29:
[...]

Nee, maar er is bij mijn weten geen topic voor Nederlandse series :P Waarschijnlijk omdat er sinds Flodder nou niet bepaald veel bijzonders in NL is gemaakt....

Waar valt Flikken (de originele met Brit, Tony en dingske) dan eigenlijk onder? Het is buitenlands, maar wel Nederlands gesproken, soort van dan.
@dreamscape Als Belg is dit voor mij echt wel een buitenlandse serie ;)

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02:19
The 100: Holy fuck, Octavia is echt doorgeslagen.
spoiler:
Mooi dat ze op haar plaats gewezen wordt door Bellamy tijdens een direct gevecht.
Al was dat gevecht wel erg snel afgelopen, had veel meer van Octavia verwacht. Zelfs tegen haar eigen broer.

Valt me ook op dat Monty en Harper verdomd weinig te doen hebben dit seizoen. Harper is altijd al guest star geweest, maar Monty lijkt dat ook te worden. Is op zich ook wel begrijpelijk, Clarke/Bellamy/Octavia is interessanter.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-02 18:38

Deathchant

Don't intend. Do!

WTF zijn dat voor 2 episodes van Lucifer?? Heeft 0,0 met het einde te maken :(

Canon: R6 | 16-35 | 70-200 II
Zeiss: 50MP | 100MP | 135 APO

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-02 09:21
Deathchant schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 15:33:
De ene is een oneshot aflevering, de andere lijkt meer een aanzet voor een volgend seizoen. Die helaas niet gaat komen tenzij het alsnog wordt opgepakt.

• Blerp
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Blerp

Geüpgegraded

Deathchant schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 15:33:
Ze hadden voordat de serie definitief op cancelled kwam al 2 afleveringen geheel opgenomen. Zonde om weg te gooien dus toch maar back-to-back uitgezonden. Passen inderdaad niet echt bij de afgelopen seizoenen, maar als losse afleveringen nog best aardig.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Krusher
  • Niet online
Cloak and Dagger ziet er tot nu toe aardig uit :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:54
Oh ja, dat was vandaag. Die ga ik wel even kijken

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:59
Nieuwe serie van Youtube.

Impulse gaat over een tiener die ontdekt dat ze kan teleporteren.

Als je denkt 'hey dat komt me bekend voor', dan kan dat kloppen, want de film Jumper en deze serie zijn beiden gebaseerd op een boekenreeks van Steven Gould.

Ik heb zelf enkel de pilot gezien, maar die is goed genoeg om de volgende aflevering te willen zien.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MatHack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

LA-384 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 21:10:
[video]

Als je denkt 'hey dat komt me bekend voor', dan kan dat kloppen, want de film Jumper en deze serie zijn beiden gebaseerd op een boekenreeks van Steven Gould.

Ik heb zelf enkel de pilot gezien, maar die is goed genoeg om de volgende aflevering te willen zien.
Bedankt voor de tip. Zelf een groot fan van de Jumper boekenserie. Helaas was de film Jumper meer een belediging van de boeken... Hopelijk doet deze serie de serie wel eer aan.

There's no place like 127.0.0.1

Acties:
  • +2Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Pose

Succession

Condor
[YouTube: https://youtu.be/vNdgXSFxNmc]

American Woman
[YouTube: https://youtu.be/ROtQJuS6rQc]

Dietland

Hidden (2018)

[Voor 20% gewijzigd door sambalbaj op 11-06-2018 02:45. Reden: +2]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

* Raven is net met IMDB: The Tunnel (TV Series 2013– ) begonnen
Eens kijken of die net zo leuk is als de Zweedse/Deense :)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
Raven schreef op zondag 10 juni 2018 @ 10:37:
* Raven is net met IMDB: The Tunnel (TV Series 2013– ) begonnen
Eens kijken of die net zo leuk is als de Zweedse/Deense :)
Da's laat. Ik heb de hele serie de afgelopen jaren gevolgd en vond hem op zijn manier boeiend, zoals de meeste versies van dit verhaal over politiediensten in twee aan elkaar grenzende landen met een autistische rechercheur in de hoofdrol.
Het einde was vrij schokkend, meer zal ik er niet over zeggen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

drfruit schreef op zondag 10 juni 2018 @ 14:46:
[...]

Da's laat. Ik heb de hele serie de afgelopen jaren gevolgd en vond hem op zijn manier boeiend, zoals de meeste versies van dit verhaal over politiediensten in twee aan elkaar grenzende landen met een autistische rechercheur in de hoofdrol.
Het einde was vrij schokkend, meer zal ik er niet over zeggen.
Ach, ik heb de Zweedse/Deense amper een half jaar terug pas gezien :P

Oscar Wilde

• Nitai

Nitai

Feels good man

Raven schreef op zondag 10 juni 2018 @ 15:09:
[...]

Ach, ik heb de Zweedse/Deense amper een half jaar terug pas gezien :P
Ja ik vraag me dan ook af of dit wel leuk is, de Amerikaanse remake heb ik ook niet afgekeken, was by far niet op het niveau van Bron/The Bridge.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

The Crossing, geen idee waarom deze serie met potentie in 1 seizoen gekilled is, de makers hebben er ook totaal geen rekening mee gehouden. Hoofdthema op zich wel afgerond, maar er kon nog zoveel meer en nog zoveel dingen die onduidelijk waren. Jammer. Helaas. ;)

Pose: aan begonnen een stukje, alleen al even naar kijken ivm jeugdsentiment en de muziek. Maar heb geen idee of het verhaal interessant genoeg is.

Succsession: tsja.. pilot gezien, maar ik kan er nog even niet bij hoe een seniele oude man ineens weer 'Total Power' krijgt om zijn kinderen te 'fucken' .. wellicht toch nog meer afleveringen kijken ..

American Woman had ik nog niet op mijn lijstje staan en de rest ben ik nog aan het kijken of dat wat is ;) (ben niet zo van de engelse series).

• Simbirsk
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-02 23:41
LA-384 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 21:10:
[video]

Waar zijn de laatste paar uur gebleven?

Wel een redelijke goede serie. De eerste aflevering voelt wel een beetje aan als een tienerserie. Al komt dat vooral door de leeftijd van de hoofdpersoon. Dat gevoel verdwijnt vrij snel. Er zitten ook wel een paar kleine foutjes in vooral met sneeuw en verdwenen sneeuw.

Het is erg spannend.

• LA-384
@Simbirsk Ik kijk het zelf niet op YouTube, mogelijk dat het een tijdelijke promotie was en je er nu voor mag betalen? Er zijn 10 afleveringen, ik ben zelf bij aflevering 8.

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:43
En dat was ook weer de laatste aflevering van Billions dit seizoen ;( blijft een steengoede serie!

spoiler:
zie ik daar trouwens ook een mooi vriendschap/samenwerking opbloeien tussen Chuck en Axe? :P Zou wel leuk zijn! na zo lang elkaar tegenwerken nu samenwerken om hun beide problemen op te lossen...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

[YouTube: https://youtu.be/JHCJQJ0ka8k]
* Raven kan niet wachten *O*

Oscar Wilde

• LA-384
Ik heb nu alle 10 afleveringen van Impulse gezien en kan zeggen dat de serie goed in elkaar steekt. De serie neemt flink de tijd om karakters te ontwikkelen, wat het soms een klein beetje saai maakt, maar dan gebeurt er weer iets waardoor je toch door blijft kijken.

Ondanks dat de hoofdrolspeelster een tiener speelt, doet de serie erg volwassen aan en deinst niet terug voor wat geweld (fysiek maar ook zeker mentaal) en een beetje gore. De cast speelt goed en overtuigend en de diverse verhaallijnen zijn niet helemaal gesneden koek.

De laatste 2 afleveringen brengen wat meer vaart in het verhaal en de cliffhanger en open verhaallijnen geven genoeg om je te doen verlangen naar seizoen 2.

Naar mijn idee steekt deze serie aanzienlijk beter in elkaar dan de film van een paar jaar terug (Jumper).

De eerste 3 afleveringen zijn gratis te bekijken op YouTube, de overige 7 kosten €2,49 per aflevering.

• Simbirsk
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-02 23:41
LA-384 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 22:42:
@Simbirsk Ik kijk het zelf niet op YouTube, mogelijk dat het een tijdelijke promotie was en je er nu voor mag betalen? Er zijn 10 afleveringen, ik ben zelf bij aflevering 8.
Ik heb netjes betaald want er zijn geen manieren van twijfelachtige ethiek om die afleveringen te zien.

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-10-2022
Simbirsk schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 22:08:
[...]

Ik heb netjes betaald want er zijn geen manieren van twijfelachtige ethiek om die afleveringen te zien.
Tuurlijk wel.

Maar netjes dat je betaald hebt, ze zijn de prijs wel waard.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 03-02 14:44
Blerp schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 17:12:
[...]

Ze hadden voordat de serie definitief op cancelled kwam al 2 afleveringen geheel opgenomen. Zonde om weg te gooien dus toch maar back-to-back uitgezonden. Passen inderdaad niet echt bij de afgelopen seizoenen, maar als losse afleveringen nog best aardig.
Was wel echt een vage overgang, wist dat de laatste twee er niet echt bij hoorden maar toch. Van ep24 naar ep 25 was wel heel raar.

Vond 28 wel gaaf om te zien.

1+10 Pro | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

• Blerp
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Blerp

Geüpgegraded

vuurtjih schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 09:52:
[...]

Was wel echt een vage overgang, wist dat de laatste twee er niet echt bij hoorden maar toch. Van ep24 naar ep 25 was wel heel raar.

Vond 28 wel gaaf om te zien.
De overgang was wat vreemd, maar goed, zou ook waarschijnlijk pas later in het gecancelde seizoen zitten en niet als E01. Was wel benieuwd waar ze met Azrael heen zouden zijn gegaan qua verhaal.

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

Voor de Survival geeks onder ons:

Season 5 van Alone is weer gestart

dit keer met mensen die in een eerdere seizoen ook meededen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

12 Monkeys S4 begint komende nacht en er komen zo te zien 3 ep's per avond :o

Oscar Wilde

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:02

Martinspire

Awesomeness

Raven schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 19:20:
12 Monkeys S4 begint komende nacht en er komen zo te zien 3 ep's per avond :o
Enerzijds gaaf, want lekker snel veel afleveringen. Anderzijds vaag want dat kan toch niet voldoende geld opleveren lijkt me? Of is dat meer omdat de zender exclusieve rechten heeft om het eerst uit te zenden waarna het naar Netflix oid gaat waar het uiteindelijk meer oplevert? :o

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:46

Spike_wolf

Moderator Devschuur®

Genius Or Madman?.. You Decide

https://www.tor.com/2018/...tm_campaign=9780765334336

Zou het dan toch daadwerkelijk zover komen?

Ik geloof nog niets tot ik een trailer zie :P Maar liever een Wheel of Time serie van Amazon dan een of andere wazige studio waar nog nooit iemand van gehoord heeft :)

[Voor 23% gewijzigd door Spike_wolf op 15-06-2018 20:47]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • +1Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:20
Lucifer is toch nog renewed voor seizoen 4 door Netflix :)

https://www.hollywoodrepo...-fox-cancellation-1120632

[Voor 44% gewijzigd door EDIT op 15-06-2018 23:16]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:37

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

WE DID IT :D #WeSavedLucifer

Geweldig. ik vond het zo'n leuke serie om te kijken. hoopte echt dat het door een studio opgepakt ging worden. Nu dat netflix het gaat doen heb ik er helemaal extra vertrouwen in.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:13
Simbirsk schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 22:08:
[...]

Uh jawel hoor. :P
Al ga ik beginnen op YouTube, nog nooit een serie gekeken via yt.

Edit: hier word ik weer pissen van he..
Ik cast de youtube versie naar mijn chromecast die in mijn onkyo receiver zit. Stereogeluid.
De pirated versie heeft gewoon 5.1 geluid.

Waarom is pirated zo vaak beter.. :F

[Voor 26% gewijzigd door Dacuuu op 16-06-2018 08:04]

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:33

m0nk

16-09-2003 15.15

Ricmaniac schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 01:27:

Geweldig. ik vond het zo'n leuke serie om te kijken. hoopte echt dat het door een studio opgepakt ging worden. Nu dat netflix het gaat doen heb ik er helemaal extra vertrouwen in.
Heb stiekem elke dag getweet ook :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Shades of Blue S3 is begonnen :)

Oscar Wilde

• Sveninho
Raven schreef op maandag 18 juni 2018 @ 09:11:
Shades of Blue S3 is begonnen :)
Hallo Jennifer. :9~

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oscar Wilde

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Haas
  • Laatst online: 09:14
The Affair seizoen 4 is ook begonnen. :)

De hoofdrolspeler blijft voor mij Jimmy McNulty...

[Voor 46% gewijzigd door Haas op 18-06-2018 10:18]

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M1 (2020), iPhone 13 Pro (2021), iPad Air (2020) & AirPods Max (2021) | Cambridge Audio CXA80 | Rega Planar 2 | Q Acoustics 3050i | AudioQuest Dragonfly Cobalt | Meze 99 Classics | LG 55B6V 55" OLED

• LA-384
Ricmaniac schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 01:27:

Ik hoop dat het ook gepaard gaat met een beter verhaal, want de laatste tijd vond ik het toch wel bergafwaards gaan. Het eerste seizoen heb ik genoten van de manier waarop Lucifer werd neergezet, maar na drie seizoenen wordt dat toch wat repetitief. Het verhaal is dan weer niet boeiend genoeg om dat goed te maken. En dat constante welles-nietes gedoe met Decker begon me eigenlijk ook te vervelen. Op een gegeven moment moet er vooruitgang zijn en niet op hetzelfde concept blijven hangen.

• sambalbaj
  • Niet online
LA-384 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 13:12:
[...]

Ik hoop dat het ook gepaard gaat met een beter verhaal, want de laatste tijd vond ik het toch wel bergafwaards gaan. Het eerste seizoen heb ik genoten van de manier waarop Lucifer werd neergezet, maar na drie seizoenen wordt dat toch wat repetitief. Het verhaal is dan weer niet boeiend genoeg om dat goed te maken. En dat constante welles-nietes gedoe met Decker begon me eigenlijk ook te vervelen. Op een gegeven moment moet er vooruitgang zijn en niet op hetzelfde concept blijven hangen.
Ik hoop vooral dat ook Jerry Bruckheimer van de serie af gaat. Het CSI gehalte aan de case van de week was wel erg groot, precies waar die groot mee geworden is. Maar verder erg blij dat Netflix er mee verder gaat, die hebben Longmire ook een mooi vervolg gegeven.

• CAPSLOCK2000
  • Laatst online: 03-02 20:22

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Ik deel in de dubbele gevoelens over Lucifer. Wat mij betreft is het verhaal eigenlijk voorbij nu Dekker weet dat Lucifer "echt" is, daar draaide alles om in die serie.
Dat neemt niet weg dat ik hoop dat ze er toch nog een leuke draai aan weten te geven, zonder terug te krabbelen met "ze gelooft het toch niet echt" of "het was maar een droom" of zo iets.
Ik hoop dat ze besluiten om de nog één seizoen te maken waarin ze nog een beetje kunnen spelen met de karakters en wat losse draadjes afronden en daarna basta. Zeg maar zoals het bonus-level in sommige spelletjes waar je even lekker ongestraft om je heen mag knallen.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

• Donstil
  • Niet online
CAPSLOCK2000 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 18:28:
Ik deel in de dubbele gevoelens over Lucifer. Wat mij betreft is het verhaal eigenlijk voorbij nu Dekker weet dat Lucifer "echt" is, daar draaide alles om in die serie.
Dat neemt niet weg dat ik hoop dat ze er toch nog een leuke draai aan weten te geven, zonder terug te krabbelen met "ze gelooft het toch niet echt" of "het was maar een droom" of zo iets.
Ik hoop dat ze besluiten om de nog één seizoen te maken waarin ze nog een beetje kunnen spelen met de karakters en wat losse draadjes afronden en daarna basta. Zeg maar zoals het bonus-level in sommige spelletjes waar je even lekker ongestraft om je heen mag knallen.
Er was al besloten dat er nog een seizoen komt toch? Netflix gaat dat maken.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• CAPSLOCK2000
  • Laatst online: 03-02 20:22

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Netflix gaat verder, maar ik hoop dat ze niet méér dan 1 seizoen doen. Gewoon nog een keer lol maken en dan naar een bevredigend einde.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Feels good man

Spoilers graag in de spoiler tag!

[Voor 10% gewijzigd door Nitai op 18-06-2018 19:33]

• Donstil
  • Niet online
CAPSLOCK2000 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 19:29:
Netflix gaat verder, maar ik hoop dat ze niet méér dan 1 seizoen doen. Gewoon nog een keer lol maken en dan naar een bevredigend einde.
Ooh zo :)

Ja wie weet, was ergens halverwege seizoen 2 al afgehaakt maar zag het nieuws ergens online voorbij schuiven.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:47

Notna

Where are you?®

Martinspire schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 20:20:
[...]

Enerzijds gaaf, want lekker snel veel afleveringen. Anderzijds vaag want dat kan toch niet voldoende geld opleveren lijkt me? Of is dat meer omdat de zender exclusieve rechten heeft om het eerst uit te zenden waarna het naar Netflix oid gaat waar het uiteindelijk meer oplevert? :o
Dit is afaik toch het laatste seizoen. Zal ze denk ik niet zo enorm meer boeien.

Wel jammer; ik vond het een leuke serie. Tikkeltje afgezaagd soms, maar goed onderhoudend. En Carry en Jennifer zijn best fijn om naar te kijken :Y

Ben benieuwd wat voor einde ze er aan gaan breien. Ik denk zelf dat ze voor een happy ending gaan en dus alles gaan resetten.

Xbox Live ID:Notna8310

• sambalbaj
  • Niet online
Haas schreef op maandag 18 juni 2018 @ 10:17:
The Affair seizoen 4 is ook begonnen. :)

De hoofdrolspeler blijft voor mij Jimmy McNulty...
Is dat nog wat?
Zitten nu einde seizoen 2 en het is al vrij langdradig aan het worden.

Seizoenseinde van Supergirl was net zo matig als de rest van dit seizoen. Ik betwijfel sterk of ik daar nog mee verder ga.

• Haas
  • Laatst online: 09:14
Ja, The Affair is wel een vrij langzame serie. Toch wel leuk om te kijken wat seizoen 4 in petto heeft.

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M1 (2020), iPhone 13 Pro (2021), iPad Air (2020) & AirPods Max (2021) | Cambridge Audio CXA80 | Rega Planar 2 | Q Acoustics 3050i | AudioQuest Dragonfly Cobalt | Meze 99 Classics | LG 55B6V 55" OLED

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02:19
The 100 S5 wordt beter en beter, aflevering 7 was weer een erg goede :)
Pagina: 1 ... 15 16 17 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee