Word lachen dus morgen! Of zal ik toch vanavond kijken...AcidBurn schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 16:26:
The 100 S5 wordt beter en beter, aflevering 7 was weer een erg goede
Zijn er ook mensen die naar Supergirl kijken? Zo ja; What happened?!?!

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Word lachen dus morgen! Of zal ik toch vanavond kijken...AcidBurn schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 16:26:
The 100 S5 wordt beter en beter, aflevering 7 was weer een erg goede
Ja het is idd wat langdradig maar dat kan wel bij goeie drama en dat is dit zeker.sambalbaj schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 15:09:
[...]
Is dat nog wat?
Zitten nu einde seizoen 2 en het is al vrij langdradig aan het worden.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Red Son Daughter volgend seizoenSveninho schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 18:48:
Zijn er ook mensen die naar Supergirl kijken? Zo ja; What happened?!?!
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
You lost me there?
[ Voor 5% gewijzigd door Spike_wolf op 20-06-2018 20:27 ]
Humankind… be both.
Anoniem: 19894
Ik ben blij dat die donkere side van Supergirl weg is. Hopelijk komt er iets leuks next season.Spike_wolf schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 20:25:
Red Son is een beroemd Superman verhaal.
What if Kal niet in Kansas neer kwam maar in de USSR.
Dat gaan ze zo te zien nu hier soort van uitwerken met de afgesplitste Kara.
De League afsplitsen was iets dat in me op kwam, maar dat lijkt me niet. Er zijn al zoveel DC series op het moment die niet spectaculair zijn en ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze met deze cast een sterker serie neer kunnen zetten.
Het lijkt me meer dat die Winn acteur wat anders wilde gaan doen ofzo maar dat ze op deze manier de deur open houden om hem weer terug te laten komen.
[Edit]
Ah, best goed gegokt
https://www.instagram.com/p/BkNUA6Ug8hT/
You and me both. Begon me te irriteren aan Samantha/Rain!Anoniem: 19894 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 20:31:
[...]
Ik ben blij dat die donkere side van Supergirl weg is. Hopelijk komt er iets leuks next season.
Reign was inderdaad niet al te best, maar eigenlijk heel de serie ook niet meer.Sveninho schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 16:41:
[...]
You and me both. Begon me te irriteren aan Samantha/Rain!
nou ja .. heel erg spannend. .. ik vond het een goede seizoen 1, het verhaal wordt heel 'langzaam' opgebouwd en er zit een giga story in over de omgeving waar ze woont. Het hoofdthema verwacht je meer nadrukkelijk aanwezig wat het niet is. Tuurlijk het speelt een grote rol maar het komt in S1 niet tot volle wasdom tot uitting, als ze zo doorgaan kun je nog een S2,3 en 4 makkelijk maken ..Simbirsk schreef op maandag 11 juni 2018 @ 22:23:
[...]
Waar zijn de laatste paar uur gebleven?
Wel een redelijke goede serie. De eerste aflevering voelt wel een beetje aan als een tienerserie. Al komt dat vooral door de leeftijd van de hoofdpersoon. Dat gevoel verdwijnt vrij snel. Er zitten ook wel een paar kleine foutjes in vooral met sneeuw en verdwenen sneeuw.
Het is erg spannend.
There are no secrets, only information you do not yet have
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Thnx.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Yep Preacher is leuk en heel raar.pletter schreef op maandag 25 juni 2018 @ 17:14:
Heb er weer een gevonden,vandaag/gisteren uitgezonden.
Iemand liefhebber van de Preacher, deze serie 3 is ook weer begonnen.
bij deze ook veel kijk plezier, vond het persoonlijk wel een goede serie.
plet
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Heeft mij ook blij verrast! Benieuwd naar aflevering 2.zeroday schreef op maandag 25 juni 2018 @ 18:52:
Yellowstone heeft me aardig verrast .. Aanrader.
Seizoen 3?! Waarom staat 2 nog niet op Netflix dan? Prutsers.pletter schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 14:11:
Queen of the south serie 03
veel kijk plezier lijkt mij.
mvg plet
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Sorry, meen je dit? Ik kan het maar niet accepteren dat het zo super vaag is/begint!Nitai schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 17:29:
Cloak and Dagger is wel echt spannend! Er gebeurt op zich niet heel veel maar, elke keer vind ik het weer jammer dat de aflevering afgelopen is en ik weer een week moet wachten. Heb ik lang niet gehad bij een serie!
Ja waarom zou ik het niet menenSveninho schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 19:17:
[...]
Sorry, meen je dit? Ik kan het maar niet accepteren dat het zo super vaag is/begint!
Nou snap ik dat je niet meteen alles kan prijs geven, maar geef ons meer dan 'we hebben elkaar nodig'.![]()
Nu is het wel een beetje het omgekeerde....we hebben vier afleveringen gehad met amper anderhalf uur verhaal. Dat is een probleem dat ik bij steeds meer series zie, we hebben 5 aflevering verhaal maar we vullen er 10 delen mee (en dan een cliffhanger voor het volgende seizoen).Nitai schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 11:00:
[...]
Ja waarom zou ik het niet menen![]()
Is toch wel bekend van Marvel series dat ze vaag beginnen... (Luke Cage, Jessica Jones etc,)
Verhaal opbouw kan ik wel waarderen, is weer eens wat anders dan 'laten we alles in een half uur proppen en dan ook gelijk oplossen'.
Destiny schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 11:35:
[...]
Nu is het wel een beetje het omgekeerde....we hebben vier afleveringen gehad met amper anderhalf uur verhaal. Dat is een probleem dat ik bij steeds meer series zie, we hebben 5 aflevering verhaal maar we vullen er 10 delen mee (en dan een cliffhanger voor het volgende seizoen).
Wat @Destiny zegt. We zijn 4 episodes verder en we weten eigenlijk nog niets. Ja de 2 hebben special abilities, maar verder???Nitai schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 11:00:
[...]
Ja waarom zou ik het niet menen![]()
Is toch wel bekend van Marvel series dat ze vaag beginnen... (Luke Cage, Jessica Jones etc,)
Verhaal opbouw kan ik wel waarderen, is weer eens wat anders dan 'laten we alles in een half uur proppen en dan ook gelijk oplossen'.
Sveninho schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 08:44:
[...]
[...]
Wat @Destiny zegt. We zijn 4 episodes verder en we weten eigenlijk nog niets. Ja de 2 hebben special abilities, maar verder???
Dit een seizoen die er niet meer had hoeven zijn. Ze hadden 4 moeten afsluiten en het daarbij moeten laten. Nu zijn ze aan het melken en krijgen we inderdaad nutteloze verschijningen van de main characters.AcidBurn schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 18:11:
Aflevering 8 is de eerste aflevering van The 100 S5, die ik middelmatig vond. En toch eindigd het weer ontzettend sterk. Bob Morley speelt dit seizoen erg sterk.spoiler:Ik vind Monty dit seizoen wel een matige rol hebben. Lijkt teveel op Jasper in het vorige seizoen. Ook Raven heeft verdomd weinig te doen. Weten ze niet wat ze met haar aanmoeten of heeft de actrice het te druk?Ik had echt niet verwacht dat Bellamy Octavia toch zelf aanpakt. Altijd kwam zij op de eerste plaats, maar deze keer kiest hij voor Clarke en de rest van wat er over is van hun groep.
Misschien komt het verschil doordat ik de karakters ken van de comics. Ik kan mij voorstellen dat het dan inderdaad een beetje vaag blijft.Sveninho schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 08:44:
[...]
[...]
Wat @Destiny zegt. We zijn 4 episodes verder en we weten eigenlijk nog niets. Ja de 2 hebben special abilities, maar verder???
Best een aardig seizoen jaSveninho schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 07:28:
Zijn er ook mensen die naar Luke Cage kijken? Ik vind seizoen 2 toch echt geweldig!!!
spoiler:Irons Fist & Luke Cage samen? WHUT?! Was een beter actie moment dan heel 'The Defenders'.
Ben benieuwd! Lijkt me wel tof.Terranova schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 10:42:
[...]
Best een aardig seizoen ja
spoiler:Die 2 hebben in de comics ook hele series als Heroes for Hire, daar gaat ook een serie voor komen als die samenwerken bevalt, en als ik zo het internet af leest vond iedereen die aflevering echt heel vet. Maar eerst S2 van Iron Fist eind van dit jaar nog
Wat een aflevering!zeroday schreef op zondag 1 juli 2018 @ 20:38:
Power S5 is begonnen !!
Tjsa.. ik ben benieuwd hoe ze het dit seizoen gaan doen. vind de verhaallijn erg dun aan het worden.Sveninho schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 09:05:
[...]
Wat een aflevering!
spoiler:En wat een rot kind die Tariq. Lekker de enemy inlichten over wat er gaat plaatsvinden terwijl je zusje door jouw schuld is vermoord!
Exact mijn gedachten.zeroday schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 10:10:
[...]
Tjsa.. ik ben benieuwd hoe ze het dit seizoen gaan doen. vind de verhaallijn erg dun aan het worden.
en ben bang dat ze het niveau van eerdere seizoenen niet meer kunnen halen.
dat laatste was een leuke wending anders was het wel heel snel met het seizoen afgelopen
Ik kijk het ook maar af en toe vraag ik me wel af waarom. Het draait maar om 1 ding en dat is of het aan of uit is tussen de 2 hoofdrolspelers. Een andere verhaallijn is er niet. Het is leuk om te kijken maar als het stopt zal ik het niet missen.Arunia schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 10:49:
On a different note! Young and Hungry is net beginnen voor de tweede helft van dat seizoen.
Die maar even mee wachten tot alle afleveringen er zijn en dan achter elkaar kijken.
Jammer genoeg is het ook echt daarna afgelopen. Maar halverwege was het iig niet echt afgerond.
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
omdat fox nl de rechten heeft van die serie en die moeten nog seizoen 2 uitzenden.Brammos85 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 14:34:
[...]
Seizoen 3?! Waarom staat 2 nog niet op Netflix dan? Prutsers.
[ Voor 48% gewijzigd door Haas op 10-07-2018 10:11 ]
Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED
Heel goed gedaan ..Haas schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 10:09:
[afbeelding]
Wie heeft aflevering 1 van Sharp Objects al gezien?
Wat een sfeer!
[ Voor 10% gewijzigd door zeroday op 10-07-2018 19:16 ]
Kan mij die sfeer schelen.Haas schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 10:09:
[afbeelding]
Wat een sfeer!
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
[ Voor 9% gewijzigd door Raven op 11-07-2018 15:36 ]
Oscar Wilde
lol ... mijn vrouw kreeg al de kriebels bij de muziek van de eerste minuten.Wie heeft aflevering 1 van Sharp Objects al gezien?
Wat een sfeer!
Ik kwam niet door de trailer heen, maar na al die Amy Adams opmerkingen toch even een poging wagen.Haas schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 10:09:
[afbeelding]
Wat een sfeer!
Ik ben nog niet eens op de helft van de laatste ep, maar damndrfruit schreef op zondag 10 juni 2018 @ 14:46:
Het einde was vrij schokkend, meer zal ik er niet over zeggen.
Oscar Wilde
Nope, ik volg het ook nogAcidBurn schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 20:16:
Ben ik de enige hier die The 100 nog kijkt? Ook aflevering 9 was weer prima, flinke spanningen aan alle kanten. John Murphy doing what he does best... Weet niet of het bewust gedaan is, maar ik irriteer me dit seizoen behoorlijk aan Abby (Paige Turco).
www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/
Ik volg het braaf. En Abby mag wel weg jaAcidBurn schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 20:16:
Ben ik de enige hier die The 100 nog kijkt? Ook aflevering 9 was weer prima, flinke spanningen aan alle kanten. John Murphy doing what he does best... Weet niet of het bewust gedaan is, maar ik irriteer me dit seizoen behoorlijk aan Abby (Paige Turco).
Nee, sorry. Nee.Sveninho schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 18:09:
[...]
Ik kwam niet door de trailer heen, maar na al die Amy Adams opmerkingen toch even een poging wagen.
The Outpost (in de trailer) doet me een beetje denken aan Sleepy Hollow?sambalbaj schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 18:25:
Picnic At Hanging Rock
[video]
The Outpost
[video]
AcidBurn schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 20:16:
Wat @GokuSsj zegt. Dit is een 'ik kan het op de achtergrond aanzetten' seizoen.GokuSsj schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 10:45:
[...]
Nope, ik volg het ook nog, al moet ik wel zeggen dat ik er dit seizoen minder in zit als de seizoenen ervoor. Vind dat er iets te weinig gebeurd.en ja, met abby heb ik ook niet zoveel.
Ja, ik kijk ookAcidBurn schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 20:16:
ik heb the Outpost eraf gezet, ik vond het begin zo dramatisch gespeeld en goedkoop aanvoelend dat ik dit geen kans verder geef.Sveninho schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 20:19:
[...]
The Outpost (in de trailer) doet me een beetje denken aan Sleepy Hollow?
[ Voor 22% gewijzigd door zeroday op 13-07-2018 11:41 ]
1ste aflevering was ook gelijk mijn laatste.ik heb the Outpost eraf gezet, ik vond het begin zo dramatisch gespeeld en goedkoop aanvoelend dat ik dit geen kans verder geef.
Of iemand moet met bere goede argumenten komen.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Oscar Wilde
Dus er zijn mensen die dit serieus volgen als zijnde een seizoen. Ik zie het wel eens op de tv langskomen en blijf hangen, maar nooit fatsoenlijk een seizoen gekeken!Raven schreef op maandag 16 juli 2018 @ 13:48:
Ik zag vanmorgen dat het nieuwe seizoen van Dr. Pol vorige week is begonnen
Is wel een aanrader ... heb zelf al 4 afleveringen gezien en kijk uit naar nr 5Gekkenhuis schreef op zondag 15 juli 2018 @ 23:44:
Zojuist de eerste aflevering van Condor gezien. Best een aardig begin van een serie die zeker wel wat potentie heeft volgens mij. Ik blijf deze iig wel even volgen.
Ik volg het af en toe op NGC tijdens het zappen, maar ga nu maar eens hele seizoenen volgenSveninho schreef op maandag 16 juli 2018 @ 14:11:
[...]
Dus er zijn mensen die dit serieus volgen als zijnde een seizoen. Ik zie het wel eens op de tv langskomen en blijf hangen, maar nooit fatsoenlijk een seizoen gekeken!
Oscar Wilde
A, dat had ik gemist. S01 was erg tof. Thanks!
Your Friendly Neighborhood Moderator
Laura Vandervoort (Supergirl), Kyle Breitkopf (The Whispers) and Kimberly-Sue Murray (Crimson Peak) have been cast opposite Ian Somerhalder, Adrian Holmes, Jacky Lai and Peter Outerbridge in Netflix’s upcoming vampire drama V-Wars.
The book, published in 2012 by IDW Publishing, debuted as a collection of prose stories that chronicles the first Vampire War. In the series, Somerhalder will star as Dr. Luther Swann, who enters a world of untold horror when a mysterious disease transforms his best friend, Michael Fayne (Holmes), into a murderous predator who feeds on other humans. As the disease spreads and more people are transformed, society fractures into opposing camps pitting normal people against the growing number of these “vampires.” Swann races against time to understand what’s happening, while Fayne rises to become the powerful underground leader of the vampires.
Vandervoort will play Mila, Breitkopf is Dez and Murray will portray Danika.
Brad Turner (Human Cargo, 24, Stargate and Stargate Atlantis) will direct the pilot episode and executive produce. William Laurin and Glenn Davis will serve as showrunners. Eric Birnberg and Thomas Walden will executive produce for High Park, with David Ozer and Ted Adams for IDW Entertainment and James Gibb for Marada Pictures. V-Wars is produced by High Park in association with IDW.
Actress, writer and producer Vandervoort is known for her roles on Supergirl, Smallville, V and Bitten, among others. She’s repped by Abrams Artists Agency, Industry Entertainment and Noble Caplan Abrams.
Breitkopf had a lead role in ABC’s summer drama series The Whispers and will next be seen in Netflix’s upcoming feature film The Silence. He’s repped by Innovative Artists and Noble Caplan Abrams.
Murray’s credits include My Perfect Romance for Netflix, Guillermo del Toro’s Crimson Peak and Lifetime’s The Lizzie Borden Chronicles. She’s repped by Amanda Rosenthal Talent Agency and Van Johnson Company.
Oscar Wilde
Juh... mijn reacties toen ik de berichten zag "Buffy reboot met meer diversiteit"... euhm.. okay dan.. reboot, lekker. Niet helemaal waar we op zitten te wachten jongens... weer zo'n studio die denkt te kunnen cashen door een oude naam "nieuw leven in te blazen".
Humankind… be both.
Ik zit er ook niet op te wachten eigenlijk. De orginele serie is nog te vers eigenlijk. Maar ze volgen wel weer de trend van reboots enzo. Kennlijk is er toch nog iets aan te verdienenSpike_wolf schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 08:30:
[...]
...Maar tot dusver kan ik niet zeggen dat ik warm wordt van een nieuwe Buffy. 2 was genoeg
Maargoed, afwachten maar tot er meer over bekend wordt.
Het feit dat Joss er bij zit geeft een klein beetje hoop dat het niet de richting van al die andere op gaat en na een half seizoen bagger sterft en de naam voorgoed bederft.Anoniem: 19894 schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 08:38:
[...]
Ik zit er ook niet op te wachten eigenlijk. De orginele serie is nog te vers eigenlijk. Maar ze volgen wel weer de trend van reboots enzo. Kennlijk is er toch nog iets aan te verdienen
Humankind… be both.
Oscar Wilde
Nu onlineRaven schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 09:14:
[...]
... de Earpszouden ook terug zijn, maar bij mijn bron nog niets te zien
Oscar Wilde
Wordt wel een beetje moe van al dat moralistische diversiteit geneuzel waarin ze momenteel naar mijn mening vooral in de VS wel erg aan het doorslaan zijn. En alweer een reboot? Verzin eens wat nieuws.Spike_wolf schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 08:30:
[...]
Juh... mijn reacties toen ik de berichten zag "Buffy reboot met meer diversiteit"... euhm.. okay dan.. reboot, lekker. Niet helemaal waar we op zitten te wachten jongens... weer zo'n studio die denkt te kunnen cashen door een oude naam "nieuw leven in te blazen".
* Spike_wolf kijkt verder... met Joss Whedon... euh.. wut?
Geen idee wat er gaat gebeuren dan. Meer dan "reboot" waarbij een zwarte actrice Buffy zal spelen weten we niet. Maar tot dusver kan ik niet zeggen dat ik warm wordt van een nieuwe Buffy. 2 was genoeg
Maargoed, afwachten maar tot er meer over bekend wordt.
Brammos85 schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 13:05:
[...]
Ik volg het braaf. En Abby mag wel weg ja
[ Voor 19% gewijzigd door guyver3636 op 21-07-2018 22:11 ]
nee hoor ik ben op de helft van seizoen 2 dus ik loop zelfs nog verder achterAcidBurn schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 20:16:
Ik loop niet achter, kijk nieuwe afleveringen zodra ze beschikbaar zijn op alternatieve wijze.guyver3636 schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 22:12:
[...]
nee hoor ik ben op de helft van seizoen 2 dus ik loop zelfs nog verder achter
Met een vette cameo '-)
Oscar Wilde
[ Voor 35% gewijzigd door AcidBurn op 25-07-2018 19:16 ]
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
* Raven kijkt trailersambalbaj schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 03:33:
[video]
Castle Rock, al begonnen op Hulu met 3 afleveringen. JJ Abrams en Stephen King- serie met bijzonder veel verwijzingen naar bekende Stephen King verhalen. Ziet er op het eerste gezicht prima uit.
Oscar Wilde
Niet vergeten dat Shawshank Redemption ook een Stephen King verhaal is, de fictieve gevangenis die ook in deze serie voor komt. Zulke referenties kan ik waarderen, ga ik zeker aan beginnen.Raven schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 13:41:
[...]
* Raven kijkt trailer
* Raven ziet de acteur van Pennywise v2017 en actrice van Carrie
Dat zijn al 2 duidelijke verwijzingen ja
Shooter is inderdaad heel tof. Op aanraden van een vriendin begonnen en in no-time helemaal bij. Phillippe acteert erg sterk als Bob Lee. Ik vind de meeste afleveringen superspannend.AcidBurn schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 15:24:
Ben inmiddels verslingerd aan Shooter. Ryan Philippe speelt die rol erg goed.
Shantel van Santen kan ik ook waarderen als zijn vrouw. Het leeftijds verschil dat ze in werkelijkheid hebben valt in de serie niet eens op. Wat ik me wel afvraag: waar is Mary gebleven? In de eerste 2 seizoenen was ze bijna elke aflevering in beeld, maar in het derde seizoen kan ik me niet herinneren haar gezien te hebben...
Your Friendly Neighborhood Moderator
Anjunabeats
wizai schreef op zondag 29 juli 2018 @ 22:38:
La Casa De Papel in 1 weekend gekeken, wat een enorm toffe 2 delen waren dat zeg![]()
Ik heb 1 vraag over het einde van deel 2,
spoiler:kan iemand in dm vertellen wat er met die "liefde" van Berlin is gebeurd? Die blijft alleen over, wat zou er met haar gebeurd zijn? Er wordt op het eind niets meer over haar verteld. Zou ze meegenomen zijn of toch doorzeefd?
Als ik het goed heb heet zij Adriana.
There's no place like 127.0.0.1
Heb net de eerste twee afleveringen gezien. Vind het erg sterk, beetje horror/thriller, lekker sfeertje.Ook her en der wat verwijzingen naar andere films/series/boeken van King.sambalbaj schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 03:33:
[video]
Castle Rock, al begonnen op Hulu met 3 afleveringen. JJ Abrams en Stephen King- serie met bijzonder veel verwijzingen naar bekende Stephen King verhalen. Ziet er op het eerste gezicht prima uit.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Die was inderdaad erg goed maar had ook echt niet langer dan 5 afleveringen moeten duren.Slabbysl schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 12:32:
Ik hoor nogal weinig mensen over Patrick Melrose. Een miniserie met Benedict Cumberbatch in de hoofdrol. Erg goed! Die vijf uur heb je er zo doorheen gejast.
Een dikke aanrader.
Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED
Oscar Wilde
Ik heb afgelopen week beide seizoenen gekeken. Een hele toffe serie!wizai schreef op zondag 29 juli 2018 @ 22:38:
La Casa De Papel in 1 weekend gekeken, wat een enorm toffe 2 delen waren dat zeg
[ Voor 46% gewijzigd door wizai op 01-08-2018 22:04 ]
Anjunabeats
Beide series aan het volgen, maar sharp objects springt er wel boven uit! Vooral laatste aflevering werd ik compleet ingezogen. 😊Haas schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 15:47:
Kijken jullie ook zo graag naar Sharp Objects en Yellowstone?
[ Voor 13% gewijzigd door AcidBurn op 01-08-2018 22:13 ]
Colony is helaas voortijdig gecanceld, maar ik vond het een prima serie die dit lot niet verdiende. Er is een redelijke kans dat Netflix of een andere partij de serie oppikt en wel een waardig einde geeft.xoniq schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 22:52:
Dus... Ik had helemaal geen idee dat ik naar de series finale zat te kijken van Colony... Wat een kak einde zeg! Dus die kan ik direct verwijderen en zal ik nooit opnieuw kijken.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq