Buitenlandse TV Series 2017-2018 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 17 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:01
Quido schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 22:06:
[...]

Beide series aan het volgen, maar sharp objects springt er wel boven uit! Vooral laatste aflevering werd ik compleet ingezogen. 😊
Ja, die aflevering was geweldig!
Gelukkig nog vier in het vooruitzicht. :)

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Haas schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 15:47:
Kijken jullie ook zo graag naar Sharp Objects en Yellowstone? :)
Yep, samen met Castle Rock de favorieten van het seizoen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

xoniq schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 21:57:
Zo lekker einde van aflevering 4 van Castle Rock. Wel hele vette serie. Ook die intro is vet, met wel tientallen referenties naar Stephen King novels. Maar afl. 4 zat echt even wat nare actie in, en zoals vaak bij die Stephen King films en series doet het geluid 't 'm. Meer van dit, en wat een opluchting na dat gedrocht van een 'The Mist'.
Prachtige serie voor zover. Echt genieten voor een Stephen King liefhebber maar als fan van thriller/mystery is dit een prima serie om te volgen zonder de achtergrond te weten van alle verhalen van King.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:18
xoniq schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 21:57:
Zo lekker einde van aflevering 4 van Castle Rock. Wel hele vette serie. Ook die intro is vet, met wel tientallen referenties naar Stephen King novels. Maar afl. 4 zat echt even wat nare actie in, en zoals vaak bij die Stephen King films en series doet het geluid 't 'm. Meer van dit, en wat een opluchting na dat gedrocht van een 'The Mist'.
Ook leuke referenties naar de film Shawshank Redemption:

-De operamuziek
-De opmerking dat de directeur zelfmoord had gepleegd op zijn kantoor
-Het afgesloten cellenblok was volgens mij het blok waar Andy en Red zaten opgelsoten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Noppesnada schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 10:11:
[...]

-De operamuziek
-Het afgesloten cellenblok was volgens mij het blok waar Andy en Red zaten opgelsoten
En de muis, was dat niet een referentie naar Delacroix uit The green mile?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-07 16:07

Martinspire

Awesomeness

xoniq schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 22:52:
Dus... Ik had helemaal geen idee dat ik naar de series finale zat te kijken van Colony... Wat een kak einde zeg! Dus die kan ik direct verwijderen en zal ik nooit opnieuw kijken.
Wait what? Dat was het einde? Het zag eruit alsof er gewoon nog een aflevering of wat komt. Pff wat een kul. Een einde van niks. Seizoen 3 kun je beter overslaan, zo lijkt het. Ze hadden verder nog 3 andere punten waarop ze de serie konden eindigen en ze hebben nu gewoon vrijwel alles open en onbeantwoord gelaten. :(

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-07 07:55
Martinspire schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 11:17:
[...]

Wait what? Dat was het einde? Het zag eruit alsof er gewoon nog een aflevering of wat komt. Pff wat een kul. Een einde van niks. Seizoen 3 kun je beter overslaan, zo lijkt het. Ze hadden verder nog 3 andere punten waarop ze de serie konden eindigen en ze hebben nu gewoon vrijwel alles open en onbeantwoord gelaten. :(
Ik keek even in Sonarr wanneer de volgende aflevering kwam, stond erbij ended en in de aflevering omschrijving stond series finale. Dikke bagger voor een serie die zoveel meer had kunnen zijn. Heb Colony van begin tot eind met plezier gekeken, heel jammer en triest. Dus die is nu in de prullenbak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Noppesnada schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 10:11:
[...]

-De operamuziek
Klopt, in het begin inderdaad dat ze zeiden dat je het pistool schot nog hoort van een warden die zichzelf doodschoot in het kantoortje. En dat bubbel raam van dat kantoor met de naam van de directeur komt ook overeen.

En bij die cellen blok die afgesloten was zeiden ze ook dat die 30 jaar afgesloten zijn geweest, lieten ze ook even de camera doorheen gaan, is inderdaad identiek aan de cellen waar Red en Andy zaten. Die muis deed me ook gelijk denken aan de film.

Leuk gedaan, toen ze met dergelijke referenties kwamen was ik in m'n nopjes, daar kan ik van smullen.

Wat dat betreft zetten ze Castle Rock goed in elkaar, met respect naar andere films en series die er eigenlijk los van staan.

Die opera muziek viel me ook op dat die identiek was aan die muziek die Andy opzette toen hij alleen in dat kantoortje was.
"You're mine now" - Hadley dreigend met z'n gummy knuppel

[ Voor 8% gewijzigd door xoniq op 02-08-2018 11:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:37
ph4ge schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 08:11:
[...]

Colony is helaas voortijdig gecanceld, maar ik vond het een prima serie die dit lot niet verdiende. Er is een redelijke kans dat Netflix of een andere partij de serie oppikt en wel een waardig einde geeft.
Ik had aan het einde het idee, yes we gaan beginnen, dikke teleurstelling dat ze ermee stoppen. Hopelijk pakt een andere zender dit op.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ghighoegha
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 26-05-2022
Laatst A Very English Scandal gekeken. Mini-serie van de BBC over een bekend politiek figuur die zijn homoseksuele geaardheid voor het grote publiek geheim probeert te houden. Erg goede serie met veel humor en een vlot verhaal. Drie afleveringen dus een leuk tussendoortje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-07 17:43

The_Worst

Unox

xoniq schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 22:52:
Dus... Ik had helemaal geen idee dat ik naar de series finale zat te kijken van Colony... Wat een kak einde zeg! Dus die kan ik direct verwijderen en zal ik nooit opnieuw kijken.
Wat geannuleerd? :(

Ik vond dit juist een van de betere series de laatste tijd. :( :(

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

xoniq schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 11:27:
[...]

Klopt, in het begin inderdaad dat ze zeiden dat je het pistool schot nog hoort van een warden die zichzelf doodschoot in het kantoortje. En dat bubbel raam van dat kantoor met de naam van de directeur komt ook overeen.

En bij die cellen blok die afgesloten was zeiden ze ook dat die 30 jaar afgesloten zijn geweest, lieten ze ook even de camera doorheen gaan, is inderdaad identiek aan de cellen waar Red en Andy zaten. Die muis deed me ook gelijk denken aan de film.

Leuk gedaan, toen ze met dergelijke referenties kwamen was ik in m'n nopjes, daar kan ik van smullen.

Wat dat betreft zetten ze Castle Rock goed in elkaar, met respect naar andere films en series die er eigenlijk los van staan.

Die opera muziek viel me ook op dat die identiek was aan die muziek die Andy opzette toen hij alleen in dat kantoortje was.
"You're mine now" - Hadley dreigend met z'n gummy knuppel
Hier een hele lijst :) (let op, eventueel spoilers als je nog niet alle afleveringen hebt gekeken!)

http://www.vulture.com/20...reference-easter-egg.html

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Het 2de seizoen van The Sinner is weer begonnen IMDB: The Sinner (TV Series 2017–2018) Nieuwe verhaallijn, maar zit er gelijk weer helemaal in.

Daarnaast vermaak ik me momenteel vooral met:

IMDB: Yellowstone (TV Series 2018– )
IMDB: Animal Kingdom (TV Series 2016– )
IMDB: Snowfall (TV Series 2017– )
IMDB: The Affair (TV Series 2014– )

En voor de droge humor:

IMDB: Who Is America? (TV Series 2018– )

[ Voor 60% gewijzigd door Greatsword op 07-08-2018 13:30 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• wontcachme
  • Laatst online: 08:49

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Ik zal binnenkort een nieuwe TS maken voor komend tv seizoen.

Het is een stuk later dan normaal, maar ik heb sinds eind november dan ook al geen tv series meer bekeken. Had er opeens genoeg van en heb een pauze ingelast. Wanneer ik weer ga kijken ga ik ook meer filteren.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Soms wordt je verrast door een uitzendschema, zeker als de cyclus ongeveer eens in de twee jaar is.

Maar Cuckoo seizoen 4 is dus begonnen. Blijft een leuke Britse komedie, alleen niet meer op NL Netflix.
IMDB: Cuckoo (TV Series 2012– )

Quantico is nu dus ook klaar na 3 seizoenen.
Zit het over de helft van het seizoen en dat is compleet anders van opzet dan de vorige seizoenen. Waar die veel te langdradig over 1 verhaal waren, is het nu case of the week geworden waarbij de verhaaltjes meestal nog best aardig zijn, maar nu wel wat te kort door de bocht.

Lodge 49
[YouTube: https://youtu.be/zefUMaa5W7w]

[ Voor 23% gewijzigd door sambalbaj op 07-08-2018 18:16 . Reden: +trailer -oeps ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Dude! Kijk eens boven je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-07 16:37
Over 4 weken zit ik minstens een maand in de ziektewet, en ben ik ook zeer beperkt mobiel.
Heeft iemand goede ideen voor series die ik dan kan gaan kijken?
Mijn voorkeur: Actie, geweld, mystery, thriller, dystopian future.
Waar ik niet op zit te wachten: soapseries, Nederlands, drama, musical, sitcoms/comedies.
Breaking Bad, Game of Thrones, Peaky Blinders, (Fear) The Walking Dead trekken me niet.

Series die ik momenteel kijk (als in: ze zijn nog niet compleet gestopt):
Blindspot, The Flash, The 100, The Gifted, 13 Reasons Why, Mr. Robot, Salvation en Shooter.

Series die niet meer lopen, maar ik wel goed vond:
Sons of Anarchy, Californication, Prison Break, House MD, Bron/Broen, Jordskott.
Helemaal een van mijn favo series vergeten te noemen: Orphan Black. My bad :o

Erg trage/vage series trek ik niet (Mr. Robot s1 was goed, s2 was me eigenlijk te traag en vaag).

[ Voor 4% gewijzigd door AcidBurn op 08-08-2018 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

AcidBurn schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 16:37:
Over 4 weken zit ik minstens een maand in de ziektewet, en ben ik ook zeer beperkt mobiel.
Waar ik niet op zit te wachten: soapseries, Nederlands, drama, musical, sitcoms/comedies.
Breaking Bad, Game of Thrones, Peaky Blinders, (Fear) The Walking Dead trekken me niet.

Blindspot, The Flash, The 100, The Gifted, 13 Reasons Why, Mr. Robot, Salvation en Shooter.

Sons of Anarchy, Californication, Prison Break, House MD, Bron/Broen, Jordskott.

Erg trage/vage series trek ik niet (Mr. Robot s1 was goed, s2 was me eigenlijk te traag en vaag).
Yellowstone (o.a. met Kevin Costner), Sharp Objects (Amy Adams) en Castle Rock (categorie Stephen King mystery) voldoen wel aan die eisen denk ik? Zijn op dit moment mijn favoriete nieuwe series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-07 16:07

Martinspire

Awesomeness

Als je minstens een maand niets kunt doen zou ik kijken naar series van 5 of meer seizoenen. En dan niet alleen nieuwe series, maar bv ook alle Star Trek, Star Gate of andere lange series en vervolgen. Zijn vast wel sites waar je kunt sorteren op hoeveel afleveringen of tijd ze kosten om doorheen te gaan. Zoals http://followmy.tv/ bv. Overigens is Game Of Thrones wel even zitten en begrijpen hoe alles werkt en kan het daarna wel een leuke serie zijn, maar als je het echt een paar afleveringen hebt gegeven zou ik er inderdaad niet opnieuw aan beginnen.

Overigens kan ik je ook afgelopen series als Person of Interest, Burn Notice, White Collar, Flashpoint en Strike Back wel aanraden. Verder kun je nog kijken naar hele oude series. Knight Rider, A-Team, Macgyver e.d. zijn ook nog wel leuk om terug te zien. En eventueel nog wel goedkoop op DVD e.d. verkrijgbaar. Misschien zelfs nog wel volledig op streaming diensten. Sowieso kun je een maandje trial doen met de meeste diensten waardoor je weer even vooruit kunt. Series als Blue Bloods zijn ook niet echt in Nederland een ding geworden maar zeker wel tof en aardig wat content om af te gaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 07-08-2018 22:59 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:42
The Expanse! 3 seizoenen, was gecancelled, maar inmiddels overgenomen door Amazon. Seizoen 1 perfect, seizoen 2 iets minder, seizoen 3 moet ik nog zien, maar schijnt beter dan seizoen 1 te zijn. Rauwe sci-fi, een meer realistisch toekomstbeeld (geen utopie). De boeken zijn nog beter.

Dark Matter. Helaas gecancelled, maar wel 3 seizoenen. Eindigt met een cliffhanger. Het begint als een eenvoudige, luchtige sci-fi, maar het veranderd al snel in een best diepgaand en volwassen verhaal. De kijkcijfers hebben deze serie parten gespeeld, wat je terugziet in de kwaliteit van de latere afleveringen (beperkt budget).

@Martinspire Person of Interest! Zeker aanrader. Burn Notice, leuk tussendoortje, maar meer dan een paar afleveringen moet je naar mijn mening niet achter elkaar kijken. Verder Chuck, ook leuke serie (Sarah <3) . En Fringe natuurlijk, met een geweldig spelende John Noble. En een kleine rol voor Spock.
Oh en Dexter! (niet de tekenfilm). Nog nooit was een seriemoordenaar zo likeable. Seizoen met John Lithgow is echt werelds.
Bosch, een wat trage detective serie, maar mooi geacteerd, mooi in beeld gebracht en mooie muziek zo nu en dan. Beste intro, samen met die van The Expanse. Boeken schijnen ook goed te zijn.
wontcachme schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:54:
Ik zal binnenkort een nieuwe TS maken voor komend tv seizoen.

Het is een stuk later dan normaal, maar ik heb sinds eind november dan ook al geen tv series meer bekeken. Had er opeens genoeg van en heb een pauze ingelast. Wanneer ik weer ga kijken ga ik ook meer filteren.
Zo'n TS lijkt mij altijd ontzettend veel werk, of heb je een handige bron die UBB-code uitspuugt? Zoniet, dan dikke respect voor de moeite die je er in steekt. Zo wel, dan ook dikke respect voor de moeite die je er in steekt :+

[ Voor 43% gewijzigd door LA-384 op 08-08-2018 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-07 20:10

Er zijn al een aantal hele goede voorstellen gedaan. Zelf kan ik nog aanvullen met
Limitless, Claws, Marvel series, Banshee, Travellers, Westworld, Altered Carbon, Counter Part, X-files, Timeless, 12 Monkeys, The man in the High Castle, Kiljoys, Van Helsing, into the badlands
Firefly (heb ik zelf onlangs nog opnieuw bekeken ... blijft goed :) )
Scandinavische series zoals o.a. Sorjönen (Bordertown op Netflix)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

Castle Rock is heftig. Kippenvel net :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12:10
@AcidBurn Leftovers, The Handmaid's Tale en Jericho zijn redelijk dystopisch. Orphan Black heeft al 5 seizoenen en is meer een mysterie over het hoofdpersonage. Fringe was een langlopende scifi serie. Colony en Battlestar Galactica zijn dystopisch en scifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 738905

algalid schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 13:50:
@AcidBurn Leftovers, The Handmaid's Tale en Jericho zijn redelijk dystopisch. Orphan Black heeft al 5 seizoenen en is meer een mysterie over het hoofdpersonage. Fringe was een langlopende scifi serie. Colony en Battlestar Galactica zijn dystopisch en scifi.
Allemaal toppers, jericho helemaal. Van fringe is ook een mooi boek te koop hoe alles gemaakt is e.d., dat boek is een net zo’n grote aanrader als de serie (september’s notebook is de titel), nog te koop voor 38 euro bij bol.com, als je fringe een 8 of hoger geeft is dat boek een must have.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raketje
  • Laatst online: 25-06 20:22
algalid schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 13:50:
Colony is helaas cancelled, werd net echt leuk. Als je nu nog met seizoen 1 moet beginnen kan ik je dat niet aanraden...
Aangezien ik het nog niet heb zien langskomen raad ik Outcast aan, is een exorcist serie O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:31
Net begonnen met de laatste helft van het laatste seizoen van Young & Hungry. Echt weer lekker lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12:40
Anoniem: 738905 schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 22:38:
[...]

Allemaal toppers, jericho helemaal. Van fringe is ook een mooi boek te koop hoe alles gemaakt is e.d., dat boek is een net zo’n grote aanrader als de serie (september’s notebook is de titel), nog te koop voor 38 euro bij bol.com, als je fringe een 8 of hoger geeft is dat boek een must have.
Was Jericho niet ook een serie die voortijdig is gecanceld? Of wordt het verhaal echt afgerond? Heb em namelijk al langer op m'n lijstje staan, maar wil eigenlijk niet beginnen aan een verhaal zonder (bevredigend) eind..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 16:27
Vind dat er maar weinig goede "domme series" meer worden gemaakt.In de trand van Bones, Castle, ... Van die series waar je met de vrouw kan naar kijken, die dan toch in slaap valt. Maar dat is dan niet zo erg want volgende week is er weer een andere zaak. Case of the week met een knipoog
Volg nu wel Private Eyes (valt beter mee dan verwacht) en Elementary maar dat is het dan ook wel een beetje.

Moet nu niet altijd zoiets zijn. Zijn bijvoorbeeld door The Handsmaid's Tale gevlogen in een dag of tien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:42
Die vrouw uit will&grace maakt nu toch een politieserie? Is dat niet wat voor jullie?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:34
Kenhas schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 10:22:
Vind dat er maar weinig goede "domme series" meer worden gemaakt.In de trand van Bones, Castle, ... Van die series waar je met de vrouw kan naar kijken, die dan toch in slaap valt. Maar dat is dan niet zo erg want volgende week is er weer een andere zaak. Case of the week met een knipoog
Volg nu wel Private Eyes (valt beter mee dan verwacht) en Elementary maar dat is het dan ook wel een beetje.

Moet nu niet altijd zoiets zijn. Zijn bijvoorbeeld door The Handsmaid's Tale gevlogen in een dag of tien.
ik kijk graag ook vaak "case of the week" series, misschien zit hier wel iets voor jullie tussen:

Death in Paradise
Deception (helaas na 1 seizoen gecanceld)
Gone
Instinct
Lethal Weapon
MacGyver
Ransom
Sherlock
Take Two (van de producers van Castle)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12:10
Raymond schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 10:36:
Die vrouw uit will&grace maakt nu toch een politieserie? Is dat niet wat voor jullie?
Will (Eric McCormack) heeft ook een leuke serie gemaakt "Perception" met een misdaad van de week. Er zit ook een beetje humor in dus uitgetekend om bij in slaap te vallen.

Misschien moet je eens zoeken op de term "episodic tv shows" maar dat genre van shows is minder besproken op fora en dergelijke omdat ze bijna onmiddellijk vergeten worden.

Uit de suggestie thread elders op dit subforum is er nog de Chicago franchise (Med, PD, Fire) en The Good Doctor. Madam Secretary is er ook zo een. 0 spanning en je weet dat iedereen het overleeft, je kan zelfs hun zinnetjes voorkauwen, ideaal!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 738905

mefjoew schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 10:02:
[...]

Was Jericho niet ook een serie die voortijdig is gecanceld? Of wordt het verhaal echt afgerond? Heb em namelijk al langer op m'n lijstje staan, maar wil eigenlijk niet beginnen aan een verhaal zonder (bevredigend) eind..
Beiden :)

Gecancelled, later een paar extra afleveringen met een bevredigend einde. Al had ik liever een seizoen 3, leuke serie, ook spannende laatste afleveringen. Op youtube staat ook een alternatief einde voor als er wel een seizoen 3 zou komen.

Helaas is hij momenteel ook nergens legaal te bekijken in Nederland, ook raar voor een oudere serie. Zoveel goede dystopie series zijn er niet en dit was echt een interessante die ook (redelijk) realistisch was.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 738905 op 09-08-2018 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Dat was de season finale van The 100 S5. Eigenlijk is dit de meest suffe aflevering van een sterk seizoen.
spoiler:
Dit wordt wel erg voorspelbaar: weer een soort reboot dmv timejump. Samen met alle wisselingen van allianties dit seizoen is de geloofwaardigheid definitief weg bij deze serie. En toch blijf ik kijken, puur vanwege de dynamiek tussen Bellamy en Clarke. En dat Murphy de dans steeds weer weet te ontspringen ;)

Inmiddels is - op de main cast na - alleen Miller nog over van de originele 100.
Moet wel zeggen dat ik niet zo hyped ben voor seizoen 6 als dat ik voor dit seizoen was.
Maar toch wel benieuwd hoe ze verder gaan....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

[YouTube: https://youtu.be/ev09kuYVss4]

Ik ben toch best benieuwd :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Als het ook maar een beetje het niveau haalt van SOA ben ik heel blij. Ik zag zo snel geen bekende gezichten in de trailer. Is het compleet standalone, maar in dezelfde wereld, of kunnen we cameo's en terugkerende rollen verwachten?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Stand alone serie in dezelfde wereld, die zich een aantal jaar na het einde van SoA afspeelt.
Alvarez zal waarschijnlijk wel in beeld komen, en er zullen ook zaken gerefereerd worden.
Mogelijk dat er nog een of twee bekenden langs komen mocht de serie lang genoeg lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 04-07 10:35
Heb ook echt wel zin aan de Mayans. Heb me heel erg vermaakt met SOA alleen vond ik het laatste seizoen erg jammer.

Gisteren weer een aflevering van Castle Rock gezien en wat een heerlijke serie. Het sfeertje , de beelden, het mysterieuze, de acteurs.. Echt alles is tof aan de serie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
  • Laatst online: 06-01-2022
AcidBurn schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 16:45:
Dat was de season finale van The 100 S5. Eigenlijk is dit de meest suffe aflevering van een sterk seizoen.
spoiler:
Dit wordt wel erg voorspelbaar: weer een soort reboot dmv timejump. Samen met alle wisselingen van allianties dit seizoen is de geloofwaardigheid definitief weg bij deze serie. En toch blijf ik kijken, puur vanwege de dynamiek tussen Bellamy en Clarke. En dat Murphy de dans steeds weer weet te ontspringen ;)

Inmiddels is - op de main cast na - alleen Miller nog over van de originele 100.
Moet wel zeggen dat ik niet zo hyped ben voor seizoen 6 als dat ik voor dit seizoen was.
Maar toch wel benieuwd hoe ze verder gaan....
Man, wat een vreselijk einde! Inderdaad heel voorspelbaar. Ik had een 'here we go again' gevoel na het kijken. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Achteraf blijkt dat Jason Rothenberg (het brein achter The 100) pas laat bevestiging kreeg dat ze nog minstens een seizoen door mochten gaan, en noodgedwongen dit einde heeft bedacht dat zowel dienst kon doen als series finale maar toch mogelijkheden over laat om verder te gaan. In dat opzicht is hij wel geslaagd.
Was dit het einde geweest, dan had ik er inderdaad vrede mee kunnen hebben. Geen enorme cliffhanger oid.

Zojuist aflevering 7 van Salvation s2 gekeken. Weet niet waar ze mee bezig zijn, maar dit slaat werkelijk nergens meer op. As the saying goes: Power Corrupts, absolute power corrupts absolute.
Nou is het niet echt heel verbazend wat Darius doet, want hij is altijd zijn eigen gang gegaan. Maar de wijze waarop karakters nu met elkaar omgaan vind ik echt slecht geschreven. Als ze nu eerst op "divide and conquer" aan willen sturen om iedereen aan het einde weer bij elkaar terug te brengen, is mijn mening: Er is teveel gebeurd, teveel vertrouwen geschonden om weer samen te werken. Ik dacht bijna naar een CW serie te kijken, maar het is CBS....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
AcidBurn schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 13:05:
Achteraf blijkt dat Jason Rothenberg (het brein achter The 100) pas laat bevestiging kreeg dat ze nog minstens een seizoen door mochten gaan, en noodgedwongen dit einde heeft bedacht dat zowel dienst kon doen als series finale maar toch mogelijkheden over laat om verder te gaan. In dat opzicht is hij wel geslaagd.
Was dit het einde geweest, dan had ik er inderdaad vrede mee kunnen hebben. Geen enorme cliffhanger oid.

Zojuist aflevering 7 van Salvation s2 gekeken. Weet niet waar ze mee bezig zijn, maar dit slaat werkelijk nergens meer op. As the saying goes: Power Corrupts, absolute power corrupts absolute.
Nou is het niet echt heel verbazend wat Darius doet, want hij is altijd zijn eigen gang gegaan. Maar de wijze waarop karakters nu met elkaar omgaan vind ik echt slecht geschreven. Als ze nu eerst op "divide and conquer" aan willen sturen om iedereen aan het einde weer bij elkaar terug te brengen, is mijn mening: Er is teveel gebeurd, teveel vertrouwen geschonden om weer samen te werken. Ik dacht bijna naar een CW serie te kijken, maar het is CBS....
First of all; Ik val jou niet aan, ik rant want!

Dus in jouw hoofd (Jason Rothenberg) is dit je laatste seizoen en je finale episode en kies je ervoor om ons
precies te laten op hetzelfde punt als waar je vorige seizoen is afgelopen? Slecht!
Dat de wereld wederom ten einde is gekomen en opnieuw moet opstarten, prima, maar dat we wéér een seizoen krijgen om het mee te maken? Zucht!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zijn er meer die Shades of Blue volgen? Ik vraag mij af hoe Cristina het wist en gezien berichten op Twitter ben ik niet de enige :S

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raketje
  • Laatst online: 25-06 20:22
Sveninho schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 20:12:
[...]

First of all; Ik val jou niet aan, ik rant want!

Dus in jouw hoofd (Jason Rothenberg) is dit je laatste seizoen en je finale episode en kies je ervoor om ons
precies te laten op hetzelfde punt als waar je vorige seizoen is afgelopen? Slecht!
Dat de wereld wederom ten einde is gekomen en opnieuw moet opstarten, prima, maar dat we wéér een seizoen krijgen om het mee te maken? Zucht!
Ach je weet maar nooit wie er nu weer op de grond is, ik verwacht zelf meerdere generaties off-spring van die miners ; aangezien er honderden jaren verstreken zijn (owja natives ook nog natuurlijk).
Van mij mag deze serie nog een aantal seizoenen doorgaan, die J.R gast schrijft best goed :D , toch :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
Raven schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:59:
Zijn er meer die Shades of Blue volgen? Ik vraag mij af hoe Cristina het wist en gezien berichten op Twitter ben ik niet de enige :S
Yes, me! And yes WTF?! Zoals ik het begreep heeft ze niet eens oogcontact gehad.
Misschien een spiegel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Raketje schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 12:10:
[...]

Ach je weet maar nooit wie er nu weer op de grond is, ik verwacht zelf meerdere generaties off-spring van die miners ; aangezien er honderden jaren verstreken zijn (owja natives ook nog natuurlijk).
Van mij mag deze serie nog een aantal seizoenen doorgaan, die J.R gast schrijft best goed :D , toch :P ?
De show heeft wel een paar slippers gemaakt maar zich goed hersteld. Een van de uitdagingen is de grote cast die ervoor zorgt dat er altijd een hoop karakters te weinig tijd krijgen. Je begon dit seizoen met Clarke, Bellamy, Murphy, Octavia, Jaha, Kane, Abby, Raven, Echo, Miller, Monty, Harper, Madi, Indra en Gaia. Plus Diyoza, McCreary, Shaw die ook nog eens geintroduceerd moeten worden met hun backstory. Gelukkig hebben ze wel de tijd genomen met de nieuwe cast, de Eligius crew was erg goed neergezet.

En met -3 (Jaha, Monty,Harper) en +3 (Diyoza,Shaw,Jordan) beginnen we straks weer met net zoveel. De show zit ook wel vast met hun lokaties in Canada dus het zal wel weer meer van hetzelfde worden.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Sveninho schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 15:02:
[...]

Yes, me! And yes WTF?! Zoals ik het begreep heeft ze niet eens oogcontact gehad.
Misschien een spiegel?
Spiegel denk ik niet, stond een korte tussenwand tussen waardoor ze vanuit de gang hem niet kon zien en ze keek niet eens in een richting waarmee dat (met spiegel) alsnog zou kunnen. Of was het die vraag die JLO stelde (iets met een rehearsal), misschien klopte daar wat niet aan en had ze daarom door dat het misse boel was?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
Raven schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 15:14:
[...]

Spiegel denk ik niet, stond een korte tussenwand tussen waardoor ze vanuit de gang hem niet kon zien en ze keek niet eens in een richting waarmee dat (met spiegel) alsnog zou kunnen. Of was het die vraag die JLO stelde (iets met een rehearsal), misschien klopte daar wat niet aan en had ze daarom door dat het misse boel was?
Ik denk dat ik dat stuk even opnieuw moet kijken. Heerlijk deze speculaties. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
IJzerlijm schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 15:11:
Een van de uitdagingen is de grote cast die ervoor zorgt dat er altijd een hoop karakters te weinig tijd krijgen. Je begon dit seizoen met Clarke, Bellamy, Murphy, Octavia, Jaha, Kane, Abby, Raven, Echo, Miller, Monty, Harper, Madi, Indra en Gaia.
Van die hele meuk zijn Harper, Miller, Madi, Indra en Gaia geen regulars maar recurring castmembers, die zijn dus geen screentime verplicht. Maar zowieso hebben ze dat dit seizoen behoorlijk omgegooid, want zelfs de main cast was niet allemaal in alle afleveringen te zien.
Sterker nog, het enige karakter dat in alle afleveringen van S5 zat was Clarke.
Degene van de main cast met minste screentime is volgens mij Monty.
Harper en Miller doen vanaf het begin mee, maar zijn nooit regulars geworden.

Zowieso zijn er maar 2 karakters echt essentieel voor de serie: Clarke en Bellamy.
Zolang de serie niet eindigd, en Bob en Eliza niet stoppen, zullen die 2 nooit dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Sveninho schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 15:21:
[...]

Ik denk dat ik dat stuk even opnieuw moet kijken. Heerlijk deze speculaties. :9
Er zijn er wat op Twitter die het na 4 of 5 keer terugkijken nog niet snappen, ik ook niet :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
Raven schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 18:23:
[...]

Er zijn er wat op Twitter die het na 4 of 5 keer terugkijken nog niet snappen, ik ook niet :P
Tried it. Still don't get it.

Ik neem mijn verlies maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:45

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Holy Crap, Mark Hamill krijgt een recurring role in Knightfall én S02 is aangekondigd zodoende :o

https://www.hollywoodrepo...ason-2-at-history-1134279?

Vond Knightfall in schril contrast staan met Vikings, maar ben hier best aangenaam verrast door :Y

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeroday
  • Laatst online: 05-07 17:31

zeroday

There is no alternative!

Niet eens een seizoensfinale maar Ohhhh wat is Animal Kingdom dit seizoen toch goed .. wooowwwieee..
zojuist na de vakantie 2 afleveringen gekeken en je zit op het puntje van je stoel ;) ..

ben benieuwd wat ze van The 100 gaan maken, vond het zo wel een mooi einde na een goed begin, 2 slechte seizoenen en dit seizoen zo so ..

op naar 'Claws' ..

There are no secrets, only information you do not yet have

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@zeroday waarmee kan ik het vergelijken? SoA?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaRk PoIsOn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:13
Ik zal hier wel de enige zijn, maar zijn er ook mensen die "Trial & Error kijken?
Wat is dit een heerlijke serie om 's avonds je hersens bij uit te schakelen. Onderuit op de bank, wijntje, lekkers en staren.

who put a "stop payment" on my reality check

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@DaRk PoIsOn Hij staat op mijn lijstje, maar nog niks van gezien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Laatst online: 11:18
DaRk PoIsOn schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 01:41:
Ik zal hier wel de enige zijn, maar zijn er ook mensen die "Trial & Error kijken?
Wat is dit een heerlijke serie om 's avonds je hersens bij uit te schakelen. Onderuit op de bank, wijntje, lekkers en staren.

[video]
John Lithgow, altijd leuk !

Ga ik eens proberen, bedankt voor de tip.

• DaRk PoIsOn
Jorgen schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 01:44:
@DaRk PoIsOn Hij staat op mijn lijstje, maar nog niks van gezien.
Ik vind het echt briljant, vooral de personages die ze verzonnen hebben.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• xoniq
Castle Rock is zojuist renewed voor een tweede seizoen, mogelijk met een nieuwe storyline.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:41

Oekol

waka waka hey hey

Heeft iedereen het hierboven die over SOA of SoA praat over sons of anarchy? En is dat dan zo goed? Vrij oude serie right?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-07 14:21

Tijntje

Hello?!

DaRk PoIsOn schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 01:41:

[video]
Was bang dat het tweede seizoen zonder John Litgow zou tegen vallen maar tot op heden is het nog steeds erg leuk.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Jorgen schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 01:24:
@zeroday waarmee kan ik het vergelijken? SoA?
Animal Kingdom
pfff .. nee geen SoA ..daarvoor is het te lief
tis gebaseerd op een Australische film
vind hem wel enigszins uniek. Bende, Relaties,
Ik zou um op je lijstje zetten ;)

The Sinner S2 (eerste afleveringen) is er ook zag ik even tot mijn verbazing.. ;)

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Tijntje schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 19:49:
[...]

Was bang dat het tweede seizoen zonder John Litgow zou tegen vallen maar tot op heden is het nog steeds erg leuk.
moet hem nog kijken, zal het eens aanzwengelen, als ik me door Sharp Objects heb heen gebeten. Da's een mooie serie, maar taai en je moet er bij blijven ;)

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
zeroday schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 19:50:
[...]

The Sinner S2 (eerste afleveringen) is er ook zag ik even tot mijn verbazing.. ;)
Inderdaad, weer een serie die ten onrechte als Ended was gemarkeerd op diverse sites.
De eerste drie afleveringen van S2 zijn adembenemend en veelbelovend.

Edit: S2 is een nieuw geval, dus je hoeft S1 niet gezien te hebben, al zou ik dat iedereen aanraden omdat het zo'n goede serie is.

[ Voor 15% gewijzigd door drfruit op 16-08-2018 20:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Leoon. schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 18:34:
Heeft iedereen het hierboven die over SOA of SoA praat over sons of anarchy? En is dat dan zo goed? Vrij oude serie right?
Jep!

Ik heb het jarenlang tegengehouden om te kijken. Mede omdat iemand uit mijn kennissenkring de serie pushte. Ik dacht "criminelen, bikers, drugs" daar heb ik niks mee, dus dat hoef ik ook niet te zien. Totdat ik toevallig 1 aflevering zag op de zender waar net mijn programma afliep. Dat was niet eens de leukste aflevering, maar mijn interesse was gewekt. Twee dagen later Netflix aangeslingerd en in een week of 4 alle 7 seizoenen gezien. Het eerste seizoen is uit 2008; het laatste uit 2014.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Jorgen schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 20:56:
[...]

Jep!

Ik heb het jarenlang tegengehouden om te kijken. Mede omdat iemand uit mijn kennissenkring de serie pushte. Ik dacht "criminelen, bikers, drugs" daar heb ik niks mee, dus dat hoef ik ook niet te zien. Totdat ik toevallig 1 aflevering zag op de zender waar net mijn programma afliep. Dat was niet eens de leukste aflevering, maar mijn interesse was gewekt. Twee dagen later Netflix aangeslingerd en in een week of 4 alle 7 seizoenen gezien. Het eerste seizoen is uit 2008; het laatste uit 2014.
Awesome! Gaat die op m'n watchlist. Klinkt veel belovend :)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-07 14:21

Tijntje

Hello?!

zeroday schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 19:51:
[...]

moet hem nog kijken, zal het eens aanzwengelen, als ik me door Sharp Objects heb heen gebeten. Da's een mooie serie, maar taai en je moet er bij blijven ;)
Die heb ik ook nog staan Sharp Objects, is dat wat en waar kan je het mee vergelijken?

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorn1
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-06 07:19
Niemand die Queen of the South volgt? Persoonlijk mijn huidige favoriete serie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-07 20:48
bjorn1 schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 00:05:
Yep, goeie serie. Ik moet nog aan S3 beginnen maar wacht tot hij compleet is. Dit is zo'n serie waar ik niet een week op de volgende aflevering wil wachten :)

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-07 14:42

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Topserie, samen met The Shield imho de beste serie van de betreffende periode.

Ook ik hield hem even af, daarna samen met mijn vriendin in zo goed als 1 ruk uitgekeken :9

[ Voor 13% gewijzigd door Ghostrider op 17-08-2018 11:25 ]

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-07 17:43
Het is geloof ik wel meer een 'mannen'serie, omdat de thema's, drugs, geweld en vrouwen wel erg vaak voorkomen. Behalve dat is het gewoon een document over hoe een jonge kerel automatisch door zijn vader in het biker-gang milieu terecht is gekomen en langzaam gaat worstelen met de keuzes die hij hierin vaak moet maken. De familieband is een heel groot onderdeel van de serie. Ik was ook sceptisch, maar vind het één van de beste series die ik de laatste tien jaar gezien heb.

Overigens: Netflix gaat het er binnenkort afgooien las ik, dus ik zou opschieten als je via die weg wilt kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Ghostrider schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 11:24:
[...]

Ook ik hield hem even af, daarna samen met mijn vriendin in zo goed als 1 ruk uitgekeken :9
Snel mee beginnen dan maar, ik vind het leuke thema's.
Brammos85 schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 11:35:
[...]

Het is geloof ik wel meer een 'mannen'serie, omdat de thema's, drugs, geweld en vrouwen wel erg vaak voorkomen. Behalve dat is het gewoon een document over hoe een jonge kerel automatisch door zijn vader in het biker-gang milieu terecht is gekomen en langzaam gaat worstelen met de keuzes die hij hierin vaak moet maken. De familieband is een heel groot onderdeel van de serie. Ik was ook sceptisch, maar vind het één van de beste series die ik de laatste tien jaar gezien heb.

Overigens: Netflix gaat het er binnenkort afgooien las ik, dus ik zou opschieten als je via die weg wilt kijken.
Blijkt te meer maar eens dat ik een topwijf van een vriendin heb. Ze heeft hem al gedeeltelijk (of helemaal dat weet ik niet 100% zeker) in haar eentje gekeken. :D

edit: Lees nu het stuk wat je zei dat netflix het er af gaat gooien.. Nadat ik gisteren de laaste 3 seizoen van HIMYM heb moeten downloaden kan dit er ook nog wel bij. Waarom hebben we Netflix -O-

[ Voor 7% gewijzigd door Oekol op 17-08-2018 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorn1
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-06 07:19
winwiz schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 10:30:
[...]

Yep, goeie serie. Ik moet nog aan S3 beginnen maar wacht tot hij compleet is. Dit is zo'n serie waar ik niet een week op de volgende aflevering wil wachten :)
Klopt ben erin getrapt en zit weer iedere week te wachten helaas... Serie verslapt nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Tijntje schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 21:23:
[...]

Die heb ik ook nog staan Sharp Objects, is dat wat en waar kan je het mee vergelijken?
tsja. waarmee .. geen idee. psychologisch .. en op zoek naar een of meerdere moordenaars..
geweldige serie. Maar wel doorbijten ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• wontcachme
  • Laatst online: 08:49

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Het topic voor het TV seizoen 2018-2019 is geopend!

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dan wordt het denk ik tijd om Buitenlandse TV series zomer 2017 eens dicht te gooien lijkt mij :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRk PoIsOn
zeroday schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 19:51:
[...]

Ik hoor het iedere keer, die zal ik zo ook eens gaan bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Briljante verwijzing in Castle Rock, ep04:

spoiler:
So my uncle went all axe homicidal on his wife and son. No one is ever talking about that anymore

En later ook nog
spoiler:
Juniper Hill én dat er gevangen waren ontsnapt. Verwijzing naar It?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRk PoIsOn
bjorn1 schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 00:05:
Ga ik ook even toevoegen. Ben net begonnen met Harlots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Vrijdag schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 13:14:
Briljante verwijzing in Castle Rock, ep04:

spoiler:
So my uncle went all axe homicidal on his wife and son. No one is ever talking about that anymore
Die ligt er wel heel dik bovenop ja. Helemaal met de naam Torrence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Sveninho schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 18:33:
[...]

Tried it. Still don't get it.

Ik neem mijn verlies maar.
https://www.reddit.com/r/...nts/97e9x9/spoiler_alert/
Sorry this is late but after Stahl is killed, Loman and Harlee have a conversation outside of Harlee’s apartment. Loman reveals that he has been listening to the police scanner to know if anyone is close to finding Wozniak. Loman heard that a black woman in her 30’s was killed in her apartment and immediately knew that Stahl had killed Gail Baker (the FBI agent who had been protecting him). Loman says that he knew after Stahl killed Gail, Stahl had nothing left so he would be coming for Harlee next. So he sent in Cristina with a gun. Hope this helps!
Dat stukje herinner ik mij nog wel, maar dat Loman haar gewapend naar binnen stuurde niet.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
Raven schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 19:31:
[...]

https://www.reddit.com/r/...nts/97e9x9/spoiler_alert/

[...]
Dat stukje herinner ik mij nog wel, maar dat Loman haar gewapend naar binnen stuurde niet.
Vind ik wel ver gezocht! Er vind namelijk helemaal geen scene plaats tussen Loman en Christina.
Alleen het gesprek achteraf, zoals hierboven staat, word ons getoond.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 02-07 21:47
Ghostrider schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 11:24:
[...]

Deze serie zelfs 2 keer gekeken. Grote kans dat ik deze in de toekomst voor een derde keer ga aangooien.
Jorgen schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 20:56:
[...]

Jep!

Ik heb juist heel veel bekenden aan de serie geholpen toen. Onlangs pas nog iemand. Die dacht ook niks te vinden. Twee dagen later een berichtje: "Jezus wat verslavend. Lig al twee avonden te laat op bed" :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

xoniq schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 15:37:
[...]

Die ligt er wel heel dik bovenop ja. Helemaal met de naam Torrence.
Die
spoiler:
sloperij
is ook wel een terugkerend Stephen King ding. Komt ook voor in It en Stand bij me. Net als mensen met een Franse achternaam trouwens. Dat zijn vaak de wat mentaal labielere mensen ook :P

Pagina: 1 ... 16 17 Laatste