Buitenlandse TV Series 2017-2018 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 17 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Nu online
Er zal nog genoeg te zien zijn. Amazon heeft de voorbije maanden vele nieuwe series aangekondigd en Apple lijkt ook een poging te doen (maar dat is ztz allemaal family friendly zoals ze zelfs Car Pool Karaoke helemaal opnieuw opnemen omdat er teveel "slechts" in werd gezegd).

En er wordt meer gepraat over cancels dan renewals, omdat het jammerlijke einde meer impact heeft dan een volgend seizoen wat stil wachten is. Dus het geeft een vertekend beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ennn weer een stom einde aan een serie (NCIS: New Orleans)

Wat is dat toch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:41

m0nk

16-09-2003 15.15

Ezechiel schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 11:06:
Nooooo, mijn Lucifer, wat doe je :(
Acteurs en fanbase op twitter zijn bezig om te kijken of een andere zender de show kan overnemen.. Hoop het van harte! Ik twitter elke dag mee op #savelucifer #pickuplucifer
Kan niet na die cliffhanger dat het nu afgelopen is.. :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:58
Dat gaat lekker bij The 100, verdragen worden bijna sneller geschonden dan dat ze gemaakt zijn.
Tot nu toe is seizoen 5 erg sterk. Als ze dit vol weten te houden, is een zesde seizoen een no-brainer.

The Flash was wederom middelmatig, leek bijna een filler aflevering. Nog 1 aflevering te gaan, eens zien of de finale het nog weet te herstellen.

Heb ook een "nieuwe" serie ontdekt: Salvation, aardig doomsday concept met scifi aspecten.

[ Voor 37% gewijzigd door AcidBurn op 16-05-2018 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-09 20:22
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 14:48:

Wat is dat toch??
Is die ook gecancelled dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 14:48:

Wat is dat toch??
Eerst Bull, dan Riggs, nu in NCIS NO, gaat lekker zo :/

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezechiel
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 13:26
m0nk schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 14:51:
[...]

Acteurs en fanbase op twitter zijn bezig om te kijken of een andere zender de show kan overnemen.. Hoop het van harte! Ik twitter elke dag mee op #savelucifer #pickuplucifer
Kan niet na die cliffhanger dat het nu afgelopen is.. :P
Netflix even een mailtje sturen ^_^

| PoE | iPhone 13 Pro |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incolumis
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-09 11:56
New Girl is afgelopen! :'( :'( :'(

I hide at work because good employees are hard to find.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Dat was toch ook wel een beetje klaar ondertussen? Eerste paar seizoenen waren leuk maar daarna ging het snel bergafwaarts.

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incolumis
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-09 11:56
Gekkenhuis schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 07:57:
[...]

Dat was toch ook wel een beetje klaar ondertussen? Eerste paar seizoenen waren leuk maar daarna ging het snel bergafwaarts.
Vorig seizoen was toch wel weer goed, maar het laatste seizoen is een beetje afgeraffeld, slechts 9 afleveringen. Ze hadden geen ideeën meer denk ik.

I hide at work because good employees are hard to find.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Incolumis schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 08:54:
[...]
Vorig seizoen was toch wel weer goed, maar het laatste seizoen is een beetje afgeraffeld, slechts 9 afleveringen. Ze hadden geen ideeën meer denk ik.
volgens mij was eigenlijk de bedoeling dat het vorige seizoen het laatste was, maar hebben ze deze er nog bij gedaan om het verhaal wat meer af te sluiten.
Maar om eerlijk te zijn vond ik de laatste aflevering van vorig seizoen meer een series finale, dan deze aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Blijkbaar gaat de Engelse versie binnenkort eindelijk weer verder :D , volgens IMDB loopt Äkta människor echter nog steeds maar daar is nog steeds niets nieuws van uitgekomen :/

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:05

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

S05 van The Blacklist net gezien; wat een onzin curve zeg :')

Mag hopen dat S06 er een einde aan gaat breien. De truukjes worden oud, de verhaallijnen gaan te vaak heen en weer en nu is er weer een nieuw mysterie opgezet.

Het is dat ik al 5 seizoenen heb gekeken en mijn OCD er niet tegen kan gewoon te stoppen. Maar anders...

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 16:54
LA-384 schreef op zondag 13 mei 2018 @ 08:48:
Expanse is een echte sci-fi serie, zonder comedy of veel drama. Ik kan me voorstellen dat het publiek select is. Te select om de benodigde centen in special effects te steken.

Het is jammer, maar gelukkig is het gebaseerd op een boekenreeks die ik zelf beter vind. De eerste twee delen zijn ook in het Nederlands, de andere 6 alleen in het Engels (boek 9 verschijnt volgend jaar). Persoonlijk vind ik de boeken in het Engels beter.
Het verbaast me dat ze uberhaupt zo ver nog gekomen zijn. Ik ben groot fan van de boeken, maar heb ondanks herhaalde pogingen het einde van ep2 niet eens gehaald.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Salvation is echt goed. Is alweer een tijdje geleden dat ik een serie zo gebinged heb als deze (Sons of Anarchy en The 100 waren de laatsten waar ik dat bij deed) maar in 2 avonden ben ik nu al tot aflevering 7 gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

Echt raar dat ze deze deleted scene hebben geschrapt uit de laatste aflevering van Chicago PD. Het zou zo goed passen in de afronding, nu is het een beetje half gaar.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Gisteren in een keer The Rain doorgekeken
Mooi verhaal

https://www.netflix.com/title/80154735

Komt vast een vervolg

[ Voor 3% gewijzigd door FreshMaker op 17-05-2018 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:43
ijdod schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 16:43:
[...]

Het verbaast me dat ze uberhaupt zo ver nog gekomen zijn. Ik ben groot fan van de boeken, maar heb ondanks herhaalde pogingen het einde van ep2 niet eens gehaald.
Dat snap ik op zich wel. Ik vond seizoen 1 wel leuk, lekker wat trager met karakterontwikkeling en realistische sci-fi. Ik ben naar aanleiding van dit seizoen de boeken gaan lezen. Het eerste deel van het eerste boek vond ik niet zo geweldig, omdat ik het verhaal eigenlijk al deels kende. Ik vond het vooral storend dat het boek en de serie niet exact gelijk waren qua verhaal en karaktereigenschappen.

Na halverwege boek twee gelezen te hebben, ook seizoen 2 gezien en vond dat al een stuk minder. Er werd nòg meer van de boeken afgeweken en ik had de indruk dat de kwaliteit van de serie an sich ook minder was dan seizoen 1. Minder karakterontwikkeling, onnodig traag. Ik vond het zelfs wat saai op momenten.

Na seizoen 2 verder gegaan met het tweede boek en lang nagedacht om de rest aan te schaffen (vooral vanwege dat deze nog niet vertaald waren). Uiteindelijk toch de stap genomen en kan het iedereen aanraden. Hoewel de Nederlandse boeken zeker niet slecht vertaald zijn, leest de Engelse schrijfwijze toch een stuk lekkerder weg (lijkt ook wat ruwer geschreven te zijn).

Ik wil uiteindelijk het 3e seizoen ook bekijken, maar wil eerst bijgelezen zijn. Ik vind het vooral leuk/mooi om bepaalde gebeurtenissen in cgi uitgebeeld te zien.
Notna schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 13:33:
S05 van The Blacklist net gezien; wat een onzin curve zeg :')

Mag hopen dat S06 er een einde aan gaat breien. De truukjes worden oud, de verhaallijnen gaan te vaak heen en weer en nu is er weer een nieuw mysterie opgezet.

Het is dat ik al 5 seizoenen heb gekeken en mijn OCD er niet tegen kan gewoon te stoppen. Maar anders...
Ik vind het gewoon bar slecht geworden. Ik heb de eerste twee of drie seizoenen nooit teruggekeken, maar volgens mij stak dat toch veel beter in elkaar. Het is niet alleen een kwestie van herhalende, oude truukjes. De uitwerking van de actiescènes is gewoon slecht en gehaast. Slecht camerawerk, slechte geluidseffecten, slecht verhaal. Er zit voor mij geen spanning of lol meer in de serie ik wil niet eens weten wat er in die sporttas zit. Toch blijf ik het kijken, in de ijdele hoop dat de kwaliteit weer terugkeert.

[ Voor 23% gewijzigd door LA-384 op 17-05-2018 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
LA-384 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 20:39:
[...]

Dat snap ik op zich wel. Ik vond seizoen 1 wel leuk, lekker wat trager met karakterontwikkeling en realistische sci-fi. Ik ben naar aanleiding van dit seizoen de boeken gaan lezen. Het eerste deel van het eerste boek vond ik niet zo geweldig, omdat ik het verhaal eigenlijk al deels kende. Ik vond het vooral storend dat het boek en de serie niet exact gelijk waren qua verhaal en karaktereigenschappen.
Dan hoop ik voor je dat je geen fan bent van The 100.
Die serie is gebaseerd op een boek, maar dat kun je beter "inspired by" ipv "based on" noemen.
Ik vind het een geweldige serie, maar de helft van de karakters komen niet voor in de boeken, en de karakters die wel bestaan in de boeken, zijn in de serie behoorlijk anders dan op papier.
Voor mij een belangrijke reden om het boek niet te lezen, want ik vind de karakters in de serie interessant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:05

The_Worst

Unox

@Martinspire, het lijkt er wel op dat wij een compleet nieuwe lichting krijgen. De hoeveelheid annuleringen van lang(er)lopende series lijkt erg hoog te zijn ineens.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
AcidBurn schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 19:18:
Salvation is echt goed. Is alweer een tijdje geleden dat ik een serie zo gebinged heb als deze (Sons of Anarchy en The 100 waren de laatsten waar ik dat bij deed) maar in 2 avonden ben ik nu al tot aflevering 7 gekomen :)
Whow dan heb ik naar iets heel anders zitten kijken denk ik 8)7

Mijn versie van salvation had een enorm matig verhaal en vooral heel slecht acteerwerk

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, b-acteurs, matig verhaal en de rode lijn word ontzettend uitgemolken en is vervolgens maar een beetje bijzaak.

edit, maar als ik dan lees dat je the 100 ook een goede serie vind dan zie ik wel een verband. Niet lullig bedoeld maar dat is ook gewoon een ontzettend matige serie.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2018 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Raven schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 09:17:
[video]
Blijkbaar gaat de Engelse versie binnenkort eindelijk weer verder :D , volgens IMDB loopt Äkta människor echter nog steeds maar daar is nog steeds niets nieuws van uitgekomen :/
Humans S3 is inmiddels begonnen :D

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Raven schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 23:50:
[...]

Humans S3 is inmiddels begonnen :D
Is dat echt een remake of wijkt het verhaal ook af?
Heb de Zweedse seizoenen gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janet_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-12-2022
Jammer, Jane the Virgin stopt ook na het volgende seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:34

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 22:49:
Inderdaad, b-acteurs, matig verhaal en de rode lijn word ontzettend uitgemolken en is vervolgens maar een beetje bijzaak.

edit, maar als ik dan lees dat je the 100 ook een goede serie vind dan zie ik wel een verband. Niet lullig bedoeld maar dat is ook gewoon een ontzettend matige serie.
Gelukkig verschillen smaken.
The 100 had bij de verhaallijn rondom Anya een zwakke periode, maar daarna werd het toch heel vermakelijk.
Salvation vond ik zelf ook erg tof.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:43
@AcidBurn The 100 wel deels gezien, maar is niet echt mijn serie. Het begon erg slecht en werd pas halverwege seizoen 1 interessant om in seizoen 2 weer volledig in te kakken. Toen ben ik er mee gestopt, maar nu ik hierboven lees dat het eigenlijk pas na seizoen 2 leuker wordt, ga ik het misschien nog een kans geven. De boeken ga ik sowieso niet lezen van deze serie, dus daar hoef ik dan niets te vrezen. Maar bedankt voor de heads up ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-01-2022
Zojuist de finalle ep gezien van Arrow & Gotham.

- Er komt wederom een seizoen aan waar ik niet meer op zit te wachten. De Arrow verhaallijn is uitgestorven na Ragman if you ask me. :(

-Wat Gotham betreft tja... WE WANT MORE!!! :P
Volgens mij gaat het verhaal dan nu echt losbreken! Volgend seizoen dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

sambalbaj schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 00:38:
[...]

Is dat echt een remake of wijkt het verhaal ook af?
Heb de Zweedse seizoenen gezien.
Verhaal is zo van wat ik mij nog kan herinneren van de Zweedse ongeveer hetzelfde.
Janet_ schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 00:46:
Jammer, Jane the Virgin stopt ook na het volgende seizoen.
Misschien omdat de makers iets anders te doen hebben?
...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Sveninho schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 08:18:
-Wat Gotham betreft tja... WE WANT MORE!!! :P
Volgens mij gaat het verhaal dan nu echt losbreken! Volgend seizoen dan...
finale nog niet gekeken.
Maar wat ik wel mooi vind (en ook weer jammer)
is dat ze nu al hebben aangekondigd dat volgend seizoen het laatste word.
Zo kunnen ze in ieder geval duidelijk toewerken naar een afronding.

Dit is in ieder geval stukken beter dan series die elk seizoen maar een halve afsluiting, met opening naar vervolg hebben omdat ze nog niet weten of de serie nog wel verder gaat.
of nog erger, eindigen op cliffhanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Lol, iemand Greys Anatomy al gezien? Wat een bruiloft _O-

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sveninho
  • Laatst online: 06-01-2022
M a r c o schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 10:51:
[...]

finale nog niet gekeken.
Maar wat ik wel mooi vind (en ook weer jammer)
is dat ze nu al hebben aangekondigd dat volgend seizoen het laatste word.
Zo kunnen ze in ieder geval duidelijk toewerken naar een afronding.

Dit is in ieder geval stukken beter dan series die elk seizoen maar een halve afsluiting, met opening naar vervolg hebben omdat ze nog niet weten of de serie nog wel verder gaat.
of nog erger, eindigen op cliffhanger.
Je meent het? Nee dat zou inderdaad jammer zijn!
Dan moeten ze wel een hele shitload gaan uncoveren!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Sveninho schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 11:27:
[...]

Je meent het? Nee dat zou inderdaad jammer zijn!
Dan moeten ze wel een hele shitload gaan uncoveren!
The Batman origin story will get one final chapter on Fox. The network has ordered a fifth season of Gotham, which will be the DC Comics drama’s last. Said to be 13-episode and eyed for midseason, the final season will focus on:
spoiler:
Bruce Wayne’s transformation into the caped crusader
http://deadline.com/2018/...new-superhero-1202384012/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Raven schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 09:26:
[...]

Verhaal is zo van wat ik mij nog kan herinneren van de Zweedse ongeveer hetzelfde.

[...]

[video]...
So far I'm not impressed :/

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Spike_wolf schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 14:09:
[...]

So far I'm not impressed :/
Humans of de vervangsters van Alyssa Milano, Holly Marie Combs en Shannen Doherty? :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Raven schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 17:32:
[...]

Humans of de vervangsters van Alyssa Milano, Holly Marie Combs en Shannen Doherty? :P
Humans interesseert me helemaal niet :P Ik doelde op dat charmed aftreksel.

Humankind… be both.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• justmike
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12-09 12:28
Een nieuwe charmed ? Ik zal het waarschijnlijk wel een kans geven. Maar of het een eerlijke kans zal zijn? Daarvoor had ik destijds een te grote crush op Alyssa Milano en later ook op Rose McGowan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janet_
Raven schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 09:26:
[...]

[...]

[video]...
Hmm een nieuwe Charmed, dat lijkt me nou echt niks.

Er komt trouwens ook een spin off van The Originals in het najaar.

[ Voor 8% gewijzigd door Janet_ op 18-05-2018 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 22:49:

Ik zeg nergens dat het goede acteurs zijn, alleen dat ik de serie wel gaaf vind om te volgen.
Als een serie me weet te pakken, kan er best slecht in geacteerd worden. Zolang me dat niet tegen gaat staan, kan ik ermee leven. Ga ik me er echt aan irriteren, dan stop ik met kijken.

Ik kan je ook echt niet zeggen wat me trekt aan een serie, want ik kijk er niet zoveel.
Mijn interesse moet op een of andere wijze getriggerd worden, ik kijk nooit series op aanraden van anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Janet_ schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 18:36:
Er komt trouwens ook een spin off van The Originals in het najaar.
:o . dat wist ik nog niet :P , wist al wel van deze spinoff:
justmike schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 17:50:
Daarvoor had ik destijds een te grote crush op Alyssa Milano en later ook op Rose McGowan
Vergeet Holly en Shannen niet O-) :9

[ Voor 29% gewijzigd door Raven op 19-05-2018 09:40 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Zo, dat was de season finale van Blindspot s3. Op zich wel mooi gedaan, al wordt ik het geheugen wissen geintje wel een keer zat. Seizoen 4 gaat dus beginnen met Remy/Jane als big bad infiltrator.
Kan op zich wel interessant worden, aangezien Jaime Alexander en Luke Mitchel (Roman) de enige 2 van de cast zijn die fatsoenlijk kunnen acteren. Maar ik ga er vanuit dat Jane toch wel weer bijdraait, ze laten haar en Kurt toch elke keer weer bij elkaar terug komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 08:29
Raven schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 11:18:
Lol, iemand Greys Anatomy al gezien? Wat een bruiloft _O-
In ieder geval geen over the top dramatische seizoens einde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Gotham, kan me niet lang genoeg duren, ik vind het nog steeds een geweldige serie. Maar het is nu eenmaal een serie met een duidelijk eindpunt. Zodra hij Batman wordt is het voorbij. Al hoop ik al op een spinoff waarin ze verder gaan met het verhaal en de eerste jaren van Batman gaan vertellen.

Lucifer heeft een vergelijkbaar "probleem". Die serie draait (draaide?) om de spanning rond Decker die Lucifer maar niet wilde geloven. Nu is dat punt voorbij, ok, het is Hollywood, als ze willen stoppen ze de geest wel weer terug in de fles, maar ik weet niet hoe interessant de serie nog gaat zijn hierna.
Hoe kun je als agent nu Lucifer in je gezelschap tolereren, bij de eerste de beste rechtzaak ga je nat.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

CAPSLOCK2000 schreef op zondag 20 mei 2018 @ 12:58:
Lucifer heeft een vergelijkbaar "probleem". Die serie draait (draaide?) om de spanning rond Decker die Lucifer maar niet wilde geloven. Nu is dat punt voorbij, ok, het is Hollywood, als ze willen stoppen ze de geest wel weer terug in de fles, maar ik weet niet hoe interessant de serie nog gaat zijn hierna.
Hoe kun je als agent nu Lucifer in je gezelschap tolereren, bij de eerste de beste rechtzaak ga je nat.
Lucifer is gecancelled dus die heeft dat probleem niet meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Kenzi schreef op zondag 20 mei 2018 @ 13:10:
[...]

Lucifer is gecancelled dus die heeft dat probleem niet meer :P
Vandaar het "draaide" tussen haakjes, ik heb nog hoop dat de serie door een andere zender wordt opgepikt, ook al weet ik niet of het nog wel de moeite waard is na de grote onthulling.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Laatst online: 12-09 20:06

zeroday

There is no alternative!

Geen idee in welk genre deze nieuwe serie hoort maar

'Sweetbitter' is leuk om naar te kijken .. Starz, gebaseerd op een novelle/boek (je moet er wel van houden)

https://www.nytimes.com/2...eetbitter-starz-show.html

en Starz! steekt ook z'n nek uit met 'Vida' ..

Apart en eens wat anders.

Survival freaks
Alone Season 5 starts op June 14th ..
met deelnemers uit de eerdere 4 seizoenen.
Plaats: Mongolie.
Zender: History

[ Voor 30% gewijzigd door zeroday op 21-05-2018 09:10 ]

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Pffff, nóg een serie met drama-einde :/ (NCIS LA)

Mocht iemand
Afbeeldingslocatie: https://www.ravenslair.nl/GoT2/Backstrom.S01E11.jpgmet NL-subs willen zien, vanaf vanavond op Rtl7 :)

[ Voor 58% gewijzigd door Raven op 21-05-2018 18:14 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

binnenkort weer verwacht: Claws !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 09:28
Volgende week worden twee nieuwe afleveringen van Lucifer back to back uitgezonden, waren oorspronkelijk bedoeld voor nieuw seizoen.

https://tvline.com/2018/0...gaiman-ella-ghost-friend/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Pompi schreef op maandag 21 mei 2018 @ 22:36:
Volgende week worden twee nieuwe afleveringen van Lucifer back to back uitgezonden, waren oorspronkelijk bedoeld voor nieuw seizoen.

https://tvline.com/2018/0...gaiman-ella-ghost-friend/
Gelukkig nog "iets". Ze konden het echt niet maken om na deze cliffhanger te stoppen met de serie :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 09:28
Gekkenhuis schreef op maandag 21 mei 2018 @ 22:46:
[...]

Gelukkig nog "iets". Ze konden het echt niet maken om na deze cliffhanger te stoppen met de serie :/
Maar ze zeggen losstaande afleveringen dus volgens mij niet de aflevering die na de cliffhanger moest komen, eerder afleveringen die ze nu al moesten schieten door de agenda van acteurs en dus eigenlijk later in seizoen horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Pompi schreef op maandag 21 mei 2018 @ 22:53:
[...]

Maar ze zeggen losstaande afleveringen dus volgens mij niet de aflevering die na de cliffhanger moest komen, eerder afleveringen die ze nu al moesten schieten door de agenda van acteurs en dus eigenlijk later in seizoen horen.
Er staat toch echt het volgende:
the two “bonus” episodes that were filmed earlier this spring to air as part of Season 4
Misschien zijn het niet precies afleveringen S04E01 en S04E02 maar wel ergens in S04 lijkt mij zoals het er staat. Enige relatie aan de cliffhanger zal er dan toch hopelijk wel inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Klinkt meer als twee case of the week afleveringen die los van het doorlopende verhaal staan en als filler dienen om aan die geplande 22 aflevering te komen. Afzonderlijk vast leuk, maar ik verwacht geen aansluiting op de cliffhanger.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AcidBurn
In 3 dagen het tweede seizoen van 13 Reasons Why erdoor gejaagd.... de laatste 2 afleveringen hakken er echt keihard in wat emoties betreft.
spoiler:
Ik vind het echt knap hoe ze je kijk op een aantal personages compleet veranderen door hun geschiedenis erbij te halen. Dingen die je in het eerste seizoen niet wist.
Vooral Zach wist me te verbazen, hoe hij Alex bijstaat, en later een statement maakt en definitief voor de "goede" kant kiest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Van de makers van Castle :o

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Wat een complete bagger finale van The Flash. Dat DeVoe verhaal viel natuurlijk ook weinig van te bakken. Op naar weer een nieuwe reïncarnatie van Wells en nu met de dochter uit de toekomst.

Into the Badlands blijft wel genieten, prima seizoen tot heden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Als het goed is, dan heeft Fauda morgen seizoen twee
zijn internationale premiere. Ik kijk er naar uit, seizoen 1 was erg goed.

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

sambalbaj schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:29:
Wat een complete bagger finale van The Flash. Dat DeVoe verhaal viel natuurlijk ook weinig van te bakken. Op naar weer een nieuwe reïncarnatie van Wells en nu met de dochter uit de toekomst.
Gelukkig een erg leuke dochter uit de toekomst :P , * Raven denkt aan een bepaald gifje van Jessica Parker Kennedy uit Decoys 2 :9

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Rachel for the win, maar dit is Take Two van Castle? Exact hetzelfde maar dan omgekeerde rollen... euhm... tja, geen idee of ik daar op zit te wachten to be honest.

Humankind… be both.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Spike_wolf schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 09:25:
[...]

Rachel for the win, maar dit is Take Two van Castle? Exact hetzelfde maar dan omgekeerde rollen... euhm... tja, geen idee of ik daar op zit te wachten to be honest.
Rachel zit erin, dus het is ze vergeven :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Laatst online: 12-09 20:52
Gisteren de allerlaatste aflevering van The Middle gekeken.

Was een waardige afsluiter na 9 seizoenen.

Iedere aflevering was vermakelijk en goed voor een gulle lach !

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:05

The_Worst

Unox

Colony is ook weer lekker bezig. Hoor er weinig over maar ik vind het een serie die lekker in elkaar zit.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-09 13:40
Raven schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 09:11:
[...]

Gelukkig een erg leuke dochter uit de toekomst :P , * Raven denkt aan een bepaald gifje van Jessica Parker Kennedy uit Decoys 2 :9
ohhhh vertel ? :)
of nog beter.....waar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Buzzie schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 14:37:
[...]

ohhhh vertel ? :)
of nog beter.....waar ?
Dat zul je zelf moeten Googlen, 't is geen HK hier dus dergelijke topjes omhoogtrekkende gifjes zijn hier niet gewenst :P Maar de naam van de actrice, de film en dat het een .gif is is genoeg voor Google om de juiste te vinden ;)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Dat was de seizoensfinale van The Flash. Al vond ik het in geen velden of wegen aanvoelen als een finale aflevering. Dit hele seizoen sloeg gewoon nergens op, denk dat dit het punt is waarop ik afhaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Er komt een remake van Magnum PI.
Noem me vooringenomen, maar op basis van de trailer, ga ik deze serie absoluut niet kijken.
Ik heb te veel goede herinneringen aan het orgineel, die wil ik niet verpesten met wat ik tot nu toe heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Ome Ernst schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 00:12:
Er komt een remake van Magnum PI.
Noem me vooringenomen, maar op basis van de trailer, ga ik deze serie absoluut niet kijken.
Ik heb te veel goede herinneringen aan het orgineel, die wil ik niet verpesten met wat ik tot nu toe heb gezien.
Een vrouwelijke Higgins vind ik ook wel 'heiligschennis', waarom in hemelsnaam?? 8)7
Ik sla deze ook graag over... ;)

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

KillerBee schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 07:22:
[...]

Een vrouwelijke Higgins vind ik ook wel 'heiligschennis', waarom in hemelsnaam?? 8)7
Dat vonden we bij Starbuck ook in BattleStar Galactica.
uiteindelijk is dat goed gekomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 06:23
AcidBurn schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 17:43:
Dat was de seizoensfinale van The Flash. Al vond ik het in geen velden of wegen aanvoelen als een finale aflevering. Dit hele seizoen sloeg gewoon nergens op, denk dat dit het punt is waarop ik afhaak.
Begin het idee te krijagen dat ze aan het rekken zijn om het rekken.

Weer net iets anders verzinnen wat eigenlijk hetzelfde is en je kan weer een seizoen vooruit.

Hef was een leuke serie, maar ik ben ook benieuwd waar ze mee gaan komen.

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Die waar ik op doelde staat daar niet tussen :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

KillerBee schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 07:22:

Een vrouwelijke Higgens zou ik nog niet eens problemen mee hebben, hadden ze het type mens hetzelfde gelaten, dus bij wijze van spreken een Helen Mirren die een "Dame" neer zet, en niet eentje die karate trappen uitdeelt, en de looks heeft van "het scharreltje van de week", die er altijd in dit soort series inzit.

zeroday schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 07:27:

Dat vonden we bij Starbuck ook in BattleStar Galactica.
uiteindelijk is dat goed gekomen ;)
Ik sla Battlestar Galactica wel iets hoger in, dan deze reboot. ;)
Alleen al 2 crashende Ferrari's in 1 trailer.....NEXT !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buzzie
Raven schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 09:11:
[...]

Die waar ik op doelde staat daar niet tussen :P
Nope....en inmiddels wel gevonden thanks :)

niet verkeerd hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Buzzie schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 09:44:
[...]

Nope....en inmiddels wel gevonden thanks :)

niet verkeerd hoor :)
Jammer dat we zoiets niet in The Flash gaan zien :/ :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
Raven schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 09:51:
[...]

Jammer dat we zoiets niet in The Flash gaan zien :/ :P
hahaha inderdaad......samen met Danielle en Candice en Violet allemaal tegelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Buzzie schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 09:54:
[...]

hahaha inderdaad......samen met Danielle en Candice en Violet allemaal tegelijk :)
:Y :9

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Ome Ernst schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 09:36:
[...]

Een vrouwelijke Higgens zou ik nog niet eens problemen mee hebben, hadden ze het type mens hetzelfde gelaten, dus bij wijze van spreken een Helen Mirren die een "Dame" neer zet, en niet eentje die karate trappen uitdeelt, en de looks heeft van "het scharreltje van de week", die er altijd in dit soort series inzit.
[...]
Ikzelf val meer over de politieke correctheid, want 'laten we nu vooral de vrouwen wat meer voorrang geven en niet discrimineren' in deze industrie (ik ben een vrouw, dus als ik dit al vind... :P ).
Net zoals bij Ghostbusters :') .
Of wat dacht je van de plannen die ze hadden (paar jaar geleden) voor een remake van Murder She Wrote, met een zwarte Jessica Fletcher in de hoofdrol... hier gaan mijn haren echt van overeind staan. Angela Lansbury heeft hier destijds gelukkig een stokje voor gestoken en de remake is er daarom nooit gekomen.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Is er al een overzichtje van nieuwe releases deze zomer die ik over het hoofd zie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

KillerBee schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 13:06:
Ikzelf val meer over de politieke correctheid, want 'laten we nu vooral de vrouwen wat meer voorrang geven en niet discrimineren' in deze industrie (ik ben een vrouw, dus als ik dit al vind... :P ).
Zonder in een politieke discussie te willen uitmonden, want daar is dit topic niet voor, ben ik van mening dat vrouwen te kort worden gedaan door ze extra voorrang te geven "omdat het politiek correct is". Er zijn zat
goede en briljante actrices, die prima op eigen kunnen een mooie acteerprestatie
kunnen neerzetten.
Toen ik de trailer zag, dacht ik, laat maar. :P
Of wat dacht je van de plannen die ze hadden (paar jaar geleden) voor een remake van Murder She Wrote, met een zwarte Jessica Fletcher in de hoofdrol... hier gaan mijn haren echt van overeind staan. Angela Lansbury heeft hier destijds gelukkig een stokje voor gestoken en de remake is er daarom nooit gekomen.
Wist dit niet, maar inderdaad, de haren recht overeind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katerin
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 14:12
KillerBee schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 13:06:
[...]

Wat is er mis met een zwarte actrice?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Katerin schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 08:09:
[...]

Wat is er mis met een zwarte actrice?
Ansich helemaal niets, maar niet ter vervanging van een rol die ooit gespeeld werd door een blanke actrice, hoogstwaarschijnlijk alleen met een politieke motivatie. En daar walg ik van.
Vreemd trouwens dat je bij mijn eerdere voorbeelden niet de vraag stelde: 'wat is er mis met een vrouw?', maar wel valt over dit ene voorbeeld van een zwarte actrice :? .

Maar ik sluit me aan bij wat @Ome Ernst al heeft gezegd, dit topic is niet de plaats voor een discussie als deze. Laten we het maar houden bij (toekomstige) tenenkrommende remakes :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Ome Ernst schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 09:36:
[...]

[...]

Ik sla Battlestar Galactica wel iets hoger in, dan deze reboot. ;)
Alleen al 2 crashende Ferrari's in 1 trailer.....NEXT !
Ik zeg: je ziet de trailer en je ziet de hoogtepunten, moeten we dan nog wel kijken? ;-)
zoals altijd kijk ik even een paar afleveringen. Wellicht maken ze er wat van. Mac Guyver (kijk ik niet echt meer,), draait ook nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katerin
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 14:12
KillerBee schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 08:30:
[...]

Ansich helemaal niets, maar niet ter vervanging van een rol die ooit gespeeld werd door een blanke actrice, hoogstwaarschijnlijk alleen met een politieke motivatie. En daar walg ik van.
Vreemd trouwens dat je bij mijn eerdere voorbeelden niet de vraag stelde: 'wat is er mis met een vrouw?', maar wel valt over dit ene voorbeeld van een zwarte actrice :? .

Maar ik sluit me aan bij wat @Ome Ernst al heeft gezegd, dit topic is niet de plaats voor een discussie als deze. Laten we het maar houden bij (toekomstige) tenenkrommende remakes :P ;)
Omdat ik mij af vroeg of daar racisme bij kwam kijken en niet alleen seksisme zoals de rest.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:05

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

The Expanse wordt door Amazon overgenomen als een Prime Original *O*

Spooksel in "[Serie] The Expanse"

[ Voor 32% gewijzigd door Notna op 26-05-2018 08:43 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Katerin schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 08:38:
[...]
Omdat ik mij af vroeg of daar racisme bij kwam kijken en niet alleen seksisme zoals de rest.
Dan zou je Vida eens moeten gaan kijken. Hier zit juist een bepaalde gedachte aan dat ze het verhaal zo "authentiek" niet het platte, lieve en zoetsappige, maar gewoon boem, dit gebeurd, willen laten zijn.

zie hier
http://www.vulture.com/20...eer-latina-sex-scene.html
of het verhaal van queers, non binaries en latin american racisme en/of seksisme is? tsja ben dan wel benieuwd in wel hokje deze serie ziet (als je dan ook het commentaar van de makers mee neemt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

zeroday schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 08:34:
Ik zeg: je ziet de trailer en je ziet de hoogtepunten, moeten we dan nog wel kijken? ;-)
zoals altijd kijk ik even een paar afleveringen. Wellicht maken ze er wat van. Mac Guyver (kijk ik niet echt meer,), draait ook nog steeds.
Als ik heel eerlijk ben, ik vond de originele Mac Guyver ook niet echt leuk. Had hij iemand overmeesterd met
een kalasjnikov of zo, ging hij weer verder met z'n zakmesje, op naar de volgende boef. |:(
Maar ik ben het met je eens, altijd eerst een paar afleveringen kijken.
The Pacific begon zo slecht, maar vanaf het moment dat ze in de jungle aanbeland waren, was het ZO verschrikkelijk goed, en overeenkomend hoe oorlogsvoering in zo'n gebied is. Ben blij dat ik toen heb doorgezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Teckna schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 13:48:
Is er al een overzichtje van nieuwe releases deze zomer die ik over het hoofd zie?
Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. Dit topic is (of lijkt mij) voor het seizoen wat begint in de herfst en nu zo ongeveer afgelopen is. Voorheen kwam er altijd ruim van te voren een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 19:55
Ome Ernst schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 17:46:
[...]

Als ik heel eerlijk ben, ik vond de originele Mac Guyver ook niet echt leuk. Had hij iemand overmeesterd met
een kalasjnikov of zo, ging hij weer verder met z'n zakmesje, op naar de volgende boef. |:(
Dat deed hij vervolgens ook in Stargate SG1. Met een beetje goodwill was het hele leger op de thuisbasis al bevoorraad met ingenomen energy-staffs :+

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Joarie schreef op zondag 27 mei 2018 @ 07:41:
[...]

Dat deed hij vervolgens ook in Stargate SG1. Met een beetje goodwill was het hele leger op de thuisbasis al bevoorraad met ingenomen energy-staffs :+
_O-

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

[YouTube: https://youtu.be/RxutUgc1kQc]

Aankomende Donderdag: Reverie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Reverie, hmm. Sarah Shahi in een rol die soort kruizing lijkt van haar rollen in Person of Interest en Life? Ben wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notna schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 08:42:
The Expanse wordt door Amazon overgenomen als een Prime Original *O*

Spooksel in "[Serie] The Expanse"
Tof, daarop heb ik ook een abonnement. Maar ik heb liever dat ze de lord of the rings serie eerder uitbrengen :9 Amazon mag trouwens sowieso meer op de USA versie gaan lijken, maar dat terzijde.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2018 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Hier een aantal cancelled tv shows

Zitten er toch nog een paar bij die ik wel keek ..

Code Black (CBS),
The Chew (ABC),
LA to Vegas (FOX),
Falling Water (USA Network),
Hap and Leonard (SundanceTV),
Kevin Can Wait (CBS),
Superior Donuts (CBS), (was geinig in het begin .. )
Scorpion (CBS),
Marvel’s Inhumans (ABC),
Quantico (ABC),
Designated Survivor (ABC),
The Exorcist (FOX),
Lucifer (FOX),
Great News (NBC),
Alex Inc. (ABC),
Rise (NBC),
The Crossing (ABC),
Deception (ABC),
Kevin (Probably) Saves the World (ABC),
The Brave (NBC),
The Mick (FOX),
The Last Man on Earth (FOX),
Life Sentence (The CW),
Valor (The CW),
The Last Post (Amazon),
Howards End (Starz),
Girlfriends’ Guide to Divorce (Bravo),
Trollhunters (Netflix),
Here and Now (HBO).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janet_
MdO82 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 07:42:
[...]

Begin het idee te krijagen dat ze aan het rekken zijn om het rekken.

Weer net iets anders verzinnen wat eigenlijk hetzelfde is en je kan weer een seizoen vooruit.

Hef was een leuke serie, maar ik ben ook benieuwd waar ze mee gaan komen.
Ik denk dat ze terug gaan komen op killer frost. Want in de 1 na laatste aflevering was toch te zien dat ze toen ze jong was al killer frost was? Ook denk ik dat haar vader misschien nog wel terugkomt omdat ze hem lieten zien. Ik vind dit interessanter dan die hele verhaallijn van het kind van Barry en zn vrouw... (vind haar zo irritant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

zeroday schreef op maandag 28 mei 2018 @ 11:42:

Zitten er toch nog een paar bij die ik wel keek ..

Code Black (CBS),
The Exorcist (FOX),
Lucifer (FOX),
The Brave (NBC),
Deze vier keek, waar ik het meest van baal is dat Exorcist gecanceld is. Ik genoot zo van die serie en het eind was nog niet in zicht! Ook The Brave vond ik de beste van de huidige special forcesachtige shows (bijna niveau Strike Back) terwijl Seal Team en S.W.A.T. wel vernieuwd zijn. Valor is terecht gecanceld :+
zeroday schreef op zondag 27 mei 2018 @ 21:52:
[video]

Aankomende Donderdag: Reverie
Leuk! Sarah Shahi, zag haar pas nog in Chicago Fire. Wat een babe :9
Zie dat Dennis Haysbert ook in Reverie speelt, cool :) Vond hem wel goed in The Unit.

[ Voor 22% gewijzigd door Nitai op 28-05-2018 12:58 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 12:30
Nitai schreef op maandag 28 mei 2018 @ 12:54:

[...]

Zie dat Dennis Haysbert ook in Reverie speelt, cool :) Vond hem wel goed in The Unit.
En als president in 24.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

zeroday schreef op maandag 28 mei 2018 @ 11:42:
The Mick (FOX),
Neee! ;(
Dat was één van de weinige echt leuke komedies die de mrs en ik nog kijken keken... -O-

[ Voor 9% gewijzigd door Bra-Jo op 28-05-2018 13:50 ]

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
[...]

Deze vier keek, waar ik het meest van baal is dat Exorcist gecanceld is. Ik genoot zo van die serie en het eind was nog niet in zicht! Ook The Brave vond ik de beste van de huidige special forcesachtige shows (bijna niveau Strike Back) terwijl Seal Team en S.W.A.T. wel vernieuwd zijn. Valor is terecht gecanceld :+
Six heb je nog, die vond ik best prima en seizoen 2 begint over een paar dagen.

Code Black gaat mevrouw hier niet leuk vinden, maar goed toch een overkill aan ziekenhuisseries.

[YouTube: https://youtu.be/JQh36eStMqk]
Patrick Melrose is een prima Britse miniserie (5 afleveringen) die nu loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Bra-Jo schreef op maandag 28 mei 2018 @ 13:49:
[...]

Neee! ;(
Dat was één van de weinige echt leuke komedies die de mrs en ik nog kijken keken... -O-
laatste seizoen vond ik al enigszins tegenvallen.

Zo heb ik ook last om Young Sheldon te blijven kijken.
Kan me niet voorstellen dat die jaren door blijft draaien, of de echte BBT fans moeten het blijven steunen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

[...]

Dé reden om te kijken :+

Oscar Wilde

Pagina: 1 ... 14 ... 17 Laatste