Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolfus
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-06 21:26
Hoe kan dat?
Je moet toch inloggen?
Of log je niet in op die website maar viavia op je eigen hw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhrto
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Je kan / moet kiezen voor lokaal inloggen / direct connection. En dan advanced, zodat je het lokale ip adres van het homewizard basis station kan invoeren. Vervolgens log je volledig lokaal in.

[ Voor 5% gewijzigd door dhrto op 17-05-2025 19:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unconnected
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:55
mb1 schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 15:09:
[...]

Klopt! Nu zij ook maar eens geüpdatet heeft naar ios18 doet bij haar de 1W weergave het ook niet meer!
Thanks voor de bevestiging! Ben bang dat er geen update van HW uit meer zal komen ;( Sip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unconnected
dhrto schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 09:34:
[...]

De vraag stellen is 'm beantwoorden :)
Het is me gelukt met deze gratis en open source utility: https://www.httrack.com

Hiermee download je de gehele 'web directory' naar een map op je computer. Vervolgens kun je - zonder verbonden te zijn met internet - de index.html openen in een browser en vooralsnog lijkt alles te functioneren. Er is dus helemaal geen eigen webserver nodig oid.
Heb het ook even geprobeerd maar je local copy connect nog steeds naar een .php file op de homewizard server helaas (kijk maar eens met de devtools in Edge met F12 en dan 'network'). Had anders een leuke truc geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhrto
  • Nu online
Hmm, ik heb het getest op een pc die helemaal geen internetverbinding heeft, en ik kon gewoon lokaal inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unconnected
dhrto schreef op maandag 19 mei 2025 @ 17:52:
Hmm, ik heb het getest op een pc die helemaal geen internetverbinding heeft, en ik kon gewoon lokaal inloggen.
Ik ga het vandaag nog eens proberen. Ik kan het internet niet uitzetten van mijn laptop want dan heb ik ook geen wifi meer naar de HW toe dus moet even kijken hoe ik dat ga testen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhrto
  • Nu online
Kijk even of je in de router/firewall jouw laptop tijdelijk kan blokkeren van het internet, dat is denk ik het makkelijkst (afhankelijk van je router/firewall)

Een andere optie is om op je laptop handmatig je ip-adres en dns in te stellen, maar de default gateway leeg te laten. Dan zul je ook niet het internet op kunnen, maar wel bij ip-adressen in hetzelfde subnet kunnen (waar de HW base dan ook in zit als het goed is).
Pagina: 1 ... 14 15 Laatste