Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricktachtig
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-05 17:44
Van der Berg schreef op maandag 5 mei 2025 @ 12:27:
[...]

Ik kan je uit mijn eigen ervaring vertellen dat ik op 23 April de fysieke kaart Revolut Mastercard heb besteld voor €7,99. De kaart is op 24 April verzonden volgens de app en ik heb hem nog steeds niet gekregen tot vandaag. Er staat in de app dat hij op 6 mei wordt verwacht (verwacht 2 mei tot 6 mei) De kaart is verzonden
Dank. Was dat express of reguliere verzending?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 01:16
Ricktachtig schreef op maandag 5 mei 2025 @ 12:41:
[...]

Dank. Was dat express of reguliere verzending?
Het is zonder tracking ik kan het niet volgen. Daarvoor moest ik €19,99 betalen. Ik heb standaard €7,99 gekozen. Ik vond het eerlijk gezegd niet nodig om €19,99 te betalen om een kaart te volgen :)

Volgens mij was het reguliere verzending

[ Voor 10% gewijzigd door Van der Berg op 05-05-2025 13:19 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 01:16
Mijn Fysieke Revolut kaart Mastercard is binnen 06 mei 2025 (verstuurd 24 April) lag vandaag in mijn brievenbus en heb hem binnen. Ik ben benieuwd. De kaart werkt

Ik heb nog tot 1 oktober 2025 mijn lopende ANWB VISA GO CARD

Vooral tijdens vakanties erg handig
Er staat op de Fysieke kaart "World"
Via de app heb ik hem geactiveerd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0ceQeYZpWE_aXD1SMUy75Pldc4E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9DxcIpRrgsiK7wBjhcKULe5y.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 115% gewijzigd door Van der Berg op 07-05-2025 08:35 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Captain Obvious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-05 22:16
Stukfruit schreef op maandag 4 november 2024 @ 17:40:
Ik was en ben nog steeds enthousiast over Revolut, maar wat ik sinds kort ervaar is dat de zwaardere en dikkere Metal-kaart niet erg goed tegen hardhandig gebruik kan bij pinautomaten van winkeliers.

De zwarte laag van de kaart begint hier al binnen een jaar af te bladderen. Voor zo'n relatief dure kaart + abo vind ik dat wel een kleine tegenvaller :/
Lees inderdaad veel klachten over de metal-kaart. Bij normaal gebruik lijkt die al snel te beschadigen en wordt zelfs door sommige geldautomaten ingeslikt vanwege het gewicht. Heb een gewone kaart en die is na 4 jaar nog in vrij goede staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peacelord
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-05 17:50
Mijn bestedingsgeld voor de komende zomer in de VS heb ik overgeboekt van de dollar rekening naar het geldfonds. Dat levert toch wat rendement op dat dagelijks wordt uitgekeerd. Het risico lijkt ook laag aangezien het op de AFM risico benchmark een 1 op de 7 schaal scoort. Onduidelijk is voor mij om welke horizon in tijd dat ongeveer gaat.

Dat vraag ik omdat ik overweeg om mijn spaargeld er deels ook in te storten. Ik ga dan van 1.35% rente naar een rendement dat minimaal het dubbele is. Heeft iemand ervaring met de geldfondsen van Revolut? Zoekfunctie hier maar ook Google levert niet veel meer op dan prospectus e.d.

4130 WP zuidelijke oriëntatie 14 x ja solar en SE 3500 HD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05:24
peacelord schreef op zaterdag 10 mei 2025 @ 08:39:
Mijn bestedingsgeld voor de komende zomer in de VS heb ik overgeboekt van de dollar rekening naar het geldfonds. Dat levert toch wat rendement op dat dagelijks wordt uitgekeerd. Het risico lijkt ook laag aangezien het op de AFM risico benchmark een 1 op de 7 schaal scoort. Onduidelijk is voor mij om welke horizon in tijd dat ongeveer gaat.

Dat vraag ik omdat ik overweeg om mijn spaargeld er deels ook in te storten. Ik ga dan van 1.35% rente naar een rendement dat minimaal het dubbele is. Heeft iemand ervaring met de geldfondsen van Revolut? Zoekfunctie hier maar ook Google levert niet veel meer op dan prospectus e.d.
Geen ervaring mee, maar houd er wel rekening mee dat de belastingdienst (standaard) met een hoger rendement rekent bii geldmarktfondsen. Zijnde 6,xx% (vastgesteld vooraf aan het jaar) i.p.v. 1,xx% (gecorrigeerd aan het eind van het jaar als daadwerkelijke rentepercentages bekend zijn) bij een bankrekening.
Uiteraard kun je dat tegenwoordig wel weer laten "corrigeren" naar het werkelijke rendement. En als je totale vermogen onder het heffingsvrije vermogen is is het natuurlijk ook irrelevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:49
Mmm vreemd. Lijkt alsof mijn account gegevens gelekt zijn ofzo. Gisteren al een kaart verificatie voor uber gehad op mijn Bunq pas, Uber America, even later van Walmart Mexico. Naja, vandaag zelfde riedeltje op mijn Revolut pas. Kan echt niks geks vinden, hoe dit kan.

Naja kaarten geblokkeerd en nieuwe aangevraagd, maar blijf het gek vinden. Geen gekke online aankopen gedaan op shady sites ofzo.

Add me op Stadia: Gloogle

Pagina: 1 ... 52 53 Laatste