Toon posts:

[Multi] Hell Let Loose

Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste
Acties:

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Wat mij ook opvalt is dat de meeste squads gewoon vol in de aanval gaan en niet echt verdedigen, ik bedoel het gaat niet alleen om de objectives maar je moet toch de hele sector in de gaten houden vanwege flanks etc.

Volgens mij is het zo dat bij de game mode 'Offensive' de aanvallers niet eerder winnen voordat ze het laatste punt ook hebben overgenomen.

Las laatst op Reddit dat daar een paar Engineers en Supports het laatste punt vol gebouwd hadden met prikkeldraad, mijnen, level 3 bunkers etc en zo alsnog de match gewonnen hebben, zo in de verdediging zitten lijkt mij ook wel een keer 8)

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-06 08:06

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Het is aan de commander om aan te geven welke squads blijven, ivm verdedigen van het net veroverde object. Eventueel resources laten halen en engineers die toegangswegen blokkeren ed.. Pas als de vijand ver genoeg is terug getrokken kunnen deze squads ook weer voorwaarts. Maar alles valt en staat net een goeie communicatie en de wil van de squads.

Het blijft een spel, mooier was nog, als je maar 3 respawn had per game. Dan werd er nog voorzichtiger gespeeld.. Ik zie nog veel rambo's rondrennen. 😋

• Sipio
  • Niet online
@Frank1973 Maar 3 spawns per game?

Ik denk dat er dan nog servers zijn waar het totaal aantal spelers niet meer dan 10 is hehe, das wel erg hardcore.

Al zullen medics dan wel weer meer gewaardeerd worden, de meeste spawnen alweer opnieuw voordat je ze kunt reviven aangezien ze dan weer vol in de ammo zitten.

• Frank1973

Frank1973

3 spawns per objective dan.. elke verovering een reset..😋

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-06 16:39
Wat een game _/-\o_

Als je een beetje een leuke squad hebt is het echt genieten. Vandaag voor het eerst maar eens als SL gespeeld. Poeh, er komt veel op je af hoor. Lastig filteren wat belangrijk is tussen vallende bommen, ratelende geweren en 3 voice channels die in je oor tetteren.

PSN: bollsie

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:46

Oxigeon

En zo is dat!

Nadeel vind ik dat als je SL bent je echt een rot gun hebt. Ik speel veel liever met die rifle.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Frank1973

Frank1973

Als SL concentreer ik me op de squad en her zetten van OP en Garrissons. Dat is je hoofddoel, daarna anticiperen op wat er gebeurd. Ook ben je afhankelijk van je squad, welke class en communiceren ze ook.. Gewoon hardop praten, en veel je verrekijker gebruiken.

• BvanOsch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13:08
Oxigeon schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 18:43:
Nadeel vind ik dat als je SL bent je echt een rot gun hebt. Ik speel veel liever met die rifle.
Even doorbijten dan. Uiteindelijk kun je de M1 Garand gewoon unlocken als squad-leader zijnde.

• Sipio
  • Niet online
BvanOsch schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 08:26:
[...]

Even doorbijten dan. Uiteindelijk kun je de M1 Garand gewoon unlocken als squad-leader zijnde.
Gewehr 43 aan de Ericaaaaaa! kant, die is ook lekker hoor.

• h1ttent1t
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:15

Opnieuw een must-see van Mono voor nieuwe spelers. Velen rennen gewoon in de rechtstreekse meat grinder-looplijnen en vragen zich dan af waarom ze zo dikwijls doodgaan...

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 24-06 15:19
Blijft die update joh, man man.

• Frank1973

Frank1973

Video was ok, maar dan ga je uit van de ideale situatie. Vaste squads die veel met elkaar spelen en een goeie commander.. Zonder coms en met veel nieuwe spelers ga je dit niet zo redden..

Ik zie het ook dagelijks, ze spawnen en rennen rechtsreeks zonder cover na de objective. Wat nog irritanter is als een OP of Garrissons onder vuur ligt en er evengoed op blijven spawnen met zijn alle..

Communiceren en kijken op de map wat er gebeurd is iets wat je veel moet doen. Af en toe een ergens wachten in defense is geen schande. Als ik als MG speel, kan het zo maar zijn dat ik ruim 5 min op dezelfde plek lig, om een weg of kruispunt te dekken. Of alleen paar surpressing file geef zonder überhaupt iets te raken, zo dat ze kunnen pushen..

Het spel wat dat aan gaat echt wel een aanwinst, en ik snap dat de leercurve hoog is. Geef het een half jaar en de diehards blijven over, en de potjes zullen intenser en langer worden. Kan niet wachten..😁

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 13:21
Hmm wordt toch wel erg benieuwd naar dit spel! Is er nog een manier waarop ik hem gratis kan uitproberen op de XSX?

• Frank1973

Frank1973

Ananas_NL schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 12:07:
Hmm wordt toch wel erg benieuwd naar dit spel! Is er nog een manier waarop ik hem gratis kan uitproberen op de XSX?
Ik had het geluk dat ik het kon testen op de PS5 van mijn zoon.. Daarna op de xbox gekocht.

Zeker was ik, na dat ik de demo had gespeeld van de nieuwe BF.

Maar wat ik weet is er geen demo op de xbox, dus je zou hem moeten kopen voor 39 euri

• Sipio
  • Niet online
Ananas_NL schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 12:07:
Ik zag dat ik de trial nog op de xbox had staan, ik ga er vanuit dat die het niet meer doet maar ik laat het je zo weten.. wordt vervolgd.

* Als je de 10u trial nog ergens kunt downloaden, ik kom gewoon een server in dus die werkt nog steeds.

[Voor 12% gewijzigd door Sipio op 20-10-2021 12:45]

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Ja echt he.. ik heb nu al poosje niet meer gespeeld, na 3x alles gereset te hebben gehad; level, progressie etc, was ik er wel even klaar mee ;w

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 13:21
Sipio schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 12:30:
[...]

Ik zag dat ik de trial nog op de xbox had staan, ik ga er vanuit dat die het niet meer doet maar ik laat het je zo weten.. wordt vervolgd.

* Als je de 10u trial nog ergens kunt downloaden, ik kom gewoon een server in dus die werkt nog steeds.
Net gekeken staat er helaas niet meer bij.. Ik ga eens kijken of ik mijn vrienden hiervoor enthousiast kan krijgen!

• BvanOsch
Het valt mij enorm op dat maps zoals Hill 400, Foy en Hurtgen vrijwel niet gespeeld worden.. Ik krijg enkel de maps in Normandie.

Toch hoop ik dat er een soort van vote systeem komt voor de maps na afloop van een match.

Gisteren een heerlijke match aan het spelen totdat ik vrijwel tegen het einde die T17 error krijg.

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:31

Xymox

Determinism rulez !

Wat ik zo hoor ben ik blij dat ik een PC-HLL speler ben. Daar gewoon kiezen welke map je wilt spelen, hoe "druk" de server is en selectie maken obv kwaliteit van de server (qua admins, regulars, regels etc).

Ben geen console speler dus geen idee hoe andere games dit doen aangaande keuze voor servers.
Zou in de console versie van HLL ook een server browser kunnen komen? Of werkt dat heel anders op consoles in het algemeen?

Het lijkt mij echt jammer dat je niet zelf je map kan kiezen maar gewoon in een random map wordt gegooid met de kans dan je bepaalde maps nooit te zien krijgt.

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
BvanOsch schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 09:35:
Het valt mij enorm op dat maps zoals Hill 400, Foy en Hurtgen vrijwel niet gespeeld worden.. Ik krijg enkel de maps in Normandie.

Toch hoop ik dat er een soort van vote systeem komt voor de maps na afloop van een match.
Het lijkt inderdaad niet helemaal willekeurig nu. Ik heb al wel veel Normandie gedaan, de maps die je noemt minder vaak. En gister ineens twee keer achter elkaar Carentan, maar dat was voor het eerst. Ook hele vette map trouwens.

• Frank1973

Frank1973

Tot op heden geen errors gehad gelukkig, behalve dat het chat gebeuren af en toe niet werkt..

Map rotatie kan beter ja, speel heel vaak st mere eglise en heartbreak lane de laatste 2 dagen..

Hebben jullie ook dat je bij de MG die bipod zo slecht kan deployen. Op sommige mappen zoals hill 400 is het gewoon nutteloos om een MG te pakken, zeker als je tussen de bomen bent.

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-06 12:45
Tom schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 10:01:
[...]

Het lijkt inderdaad niet helemaal willekeurig nu. Ik heb al wel veel Normandie gedaan, de maps die je noemt minder vaak. En gister ineens twee keer achter elkaar Carentan, maar dat was voor het eerst. Ook hele vette map trouwens.
Ik heb tot op heden nog geen enkele keer Carentan gespeeld. maar wel al verschillende keren die Forest map, omaha en st mere eglise..

Edit: PS 5 overigens.

Gisteravond wel met wat vrienden een mooie pot gehad in St. Mere Eglise.
De hele match een beetje in en om de stad zelf lopen klooien. Op een begeven moment waren we bij de laatste sector aanbeland, maar waren de Amerikanen ons net te snel af door onze positie weer over te nemen.
En toen liepen we als duitsers een beetje achter de feiten aan.

We werden helemaal terug gedrukt naar de Route du Haras.
In de laatste 10 minuten wisten we daar weer helemaal doorheen te breken, en was het tot op het laatste moment spannend wie St. Mere eglise wist te houden tot het einde van de game.

Uiteindelijk in de laatste 2 minuten de stad weten te winnen en vast weten te houden.
Dat zijn toch wel de mooiste potjes moet ik zeggen!

[Voor 43% gewijzigd door Swaxie op 21-10-2021 10:38]

• MrAelon
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20:25
Mocht iemand nog een keer samen met mij en een maat een squadje willen vormen, voeg me toe :)

PS5: MrAelon

• Sipio
  • Niet online
MrAelon schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 11:04:
Mocht iemand nog een keer samen met mij en een maat een squadje willen vormen, voeg me toe :)

PS5: MrAelon
Laatste tijd iets minder online maar zal je later toevoegen, mijn PSN is
MicBar71

Als anderen mij willen toevoegen mag ook (y)

• Sipio
  • Niet online
Xymox schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 09:54:
Wat ik zo hoor ben ik blij dat ik een PC-HLL speler ben. Daar gewoon kiezen welke map je wilt spelen, hoe "druk" de server is en selectie maken obv kwaliteit van de server (qua admins, regulars, regels etc).

Ben geen console speler dus geen idee hoe andere games dit doen aangaande keuze voor servers.
Zou in de console versie van HLL ook een server browser kunnen komen? Of werkt dat heel anders op consoles in het algemeen?

Het lijkt mij echt jammer dat je niet zelf je map kan kiezen maar gewoon in een random map wordt gegooid met de kans dan je bepaalde maps nooit te zien krijgt.
Server browser is gewoon mogelijk op de consoles, BF5 heeft het ook gewoon.

Maar ik heb ergens gelezen en of het waar is weet ik niet, de PC HHL servers worden voornamelijk door communities beheerd?

Aangezien dit op de console niet het geval is vraag ik me af of we ooit een server browser krijgen.

Hopelijk komt het er wel een keer op de een of andere manier, er gaat niks boven zelf een server te kunnen kiezen.

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Sipio schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 11:16:

Maar ik heb ergens gelezen en of het waar is weet ik niet, de PC HHL servers worden voornamelijk door communities beheerd?
Klopt. Zijn maar een paar "officiële" servers. Rest zijn allemaal clan servers.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-05 18:48
Server browser zou indd wel erg welkom zijn, ik ben nu al bijna 30min proberen om een vol potje te vinden. Ben nu al 8x achter elkaar in dezelfde map terecht gekomen, Utah Beach met minder dan 50 spelers, dit haalt toch wel de fun uit de game. Als ik region op all zet, kom ik alleen maar in lege servers terecht. Het is ook maar geluk hebben dat je in een volle server terecht komt op de consoles, en als je maar 2uurtjes hebt om te spelen en je bent al 30 min kwijt om een fatsoenlijke server te vinden, blijft er niet veel tijd meer over zo.

• Sleeon
Vanavond uur of 7 paar potjes doen?
T17 code 'leonosNL#1511
PSN: LeonosNL

• BvanOsch
Ik hoop stiekem toch op een server browser. Die Hurtgen maps zijn mega tof, er hangt echt een duister sfeertje.

Momenteel hard op weg om de squad leader class naar rank 5 te krijgen.

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Die server browser zal er wel niet komen denk ik. Nadeel ervan is dat we met lege servers komen te zitten (denk ik).

Voordeel is wel dat je een map kan kiezen.

Verder heb ik de laatste dagen veel Utah en St mere Eglise. Laatste vind ik best wel een leuke map.

Gisteren op Eglise een leuke pot gehad. Ging de gehele tijd gelijk op. Op een gegeven moment had de tegenstander 4 punten en stonden we op het punt te verliezen. 10 minuten later hadden wij 4 punten. Uiteindelijk met nog 5 minuten te gaan 3 punten in ons bezit. Laatste minuut was het billenknijpen. Gaan ze dat 3e punt van ons afpakken of houden we het punt. Uiteindelijk nipt gewonnen als Duitsers.

Vind het trouwens een nadeel dat je na elk schot de rifle moet laden. Dit probleem hebben de Amerikanen niet. Daar kun je een compleet magazijn leegschieten voordat je moet laden.

• Sleeon
Weer een vaag bericht op Twitter dat ze nog nog met de patch bezig zijn.

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Sleeon schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 14:05:
Weer een vaag bericht op Twitter dat ze nog nog met de patch bezig zijn.
Dit is inderdaad een heel vaag bericht. Ze kunnen toch gewoon zeggen dat het euvel bij Sony ligt? Moet wel bekennen dat ik de laatste 3 potten geen crash meer heb gehad. Crossplay staat op dit moment UIT bij mij.

Verder wel nog een aantal bugs
- Spawn Bug, af en toe kun je niet kiezen waar je wil spawnen
- Controls die fucked zijn.
- Options die niet gesaved blijven.

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:27
Ik heb crossplay sowieso uitgezet in deze game. Als er mensen zonder mic liepen waren het veelal gamers op de PlayStation. Op de Xbox hoor ik veel meer mensen praten. Ook lijkt het publiek op de Xbox wat ouder te zijn, dat ligt mij in teamverband toch wat beter ;) Kan er ook mee te maken hebben dat de game op de PS gratis is te verkrijgen, dit trekt toch een wat ander publiek.

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Nol_NL schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 15:49:
Ik heb crossplay sowieso uitgezet in deze game. Als er mensen zonder mic liepen waren het veelal gamers op de PlayStation. Op de Xbox hoor ik veel meer mensen praten. Ook lijkt het publiek op de Xbox wat ouder te zijn, dat ligt mij in teamverband toch wat beter ;) Kan er ook mee te maken hebben dat de game op de PS gratis is te verkrijgen, dit trekt toch een wat ander publiek.
Ja ik moet bekennen dat er op de PS5 inderdaad wat pikkies rondrennen die commander willen zijn en geen woord zeggen. Je hebt commanders die de hele tijd liggen te zaniken wat je moet doen (wat ik wel tof vind) want dan doe je je taak eer aan. En je hebt er die zeggen werkelijk niets. Dan zou ik inderdaad zeggen, begin een eigen Unit en doe daar je ding en ga niet die commander positie pakken als je toch niet doet wat je zou moeten doen.

Op de PS wordt inderdaad weinig gesproken. Is nog eventjes wachten tot de game gratis uit de store is en de Die-Hards blijven zitten. Al merk ik zelf ook als we met 4 vrienden spelen we de Party van Playstation gebruiken ipv de Party in de game.

Meestal begint een van de vrienden te zeveren dat het te slecht te verstaan is enzo (ik vind het wel nostalgisch dat je een soort van grr.grrr. ertussen door hoort). En dan schakelen we over op PS Party. Als ik alleen speel heb ik altijd mijn mic aan.

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:17

justifire

Shut up and squat !!

:9

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Sleeon
Yes!

• Sipio
  • Niet online
Een hoop fixes mooi zo, alleen een 'partial' fix voor server disconnects oh oh.

We zullen zien, ook mooi dat het resetten van de Barracks gefixed is.

En een hoop verandering aan de Aim assist, dat wordt zeker opnieuw leren knallen :+

[Voor 23% gewijzigd door Sipio op 21-10-2021 19:19]

• Frank1973

Frank1973

Ben je nu meer in het voordeel als je het aan laat staan.. vind het beetje een vreemde verandering.

Of je laat het weg, of je houd het zo. Nu heb je weet ik veel hoeveel instellingen naar mijn idee

• Sipio
  • Niet online
Frank1973 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 19:03:
Ben je nu meer in het voordeel als je het aan laat staan.. vind het beetje een vreemde verandering.

Of je laat het weg, of je houd het zo. Nu heb je weet ik veel hoeveel instellingen naar mijn idee
Idd, ik hoop iig dat het minder misbruikt kan worden.

• Sipio
  • Niet online
Sleeon schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 12:42:
Vanavond uur of 7 paar potjes doen?
T17 code 'leonosNL#1511
PSN: LeonosNL
Ben straks waarschijnlijk nog wel online maar denk pas iets na 20u.

Zal wel ff kijken of er nog wat te knallen valt he he

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-06 16:39
Vreemde bug nu. Probeer tot twee keer toe squad te joinen tegelijk met schijnbaar iemand anders. Krijg de melding full en dan kan ik alleen nog maar naar scoreboard en server verlaten.

PSN: bollsie

• Sipio
  • Niet online
sjufke schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 23:32:
Vreemde bug nu. Probeer tot twee keer toe squad te joinen tegelijk met schijnbaar iemand anders. Krijg de melding full en dan kan ik alleen nog maar naar scoreboard en server verlaten.
Ook een paar keer gehad hier idd, dan kun je helemaal niks meer in het menu.

* Schijnt idd nieuwe bug te zijn, om geen risico te nemen kun je beter als 1 vd eerste een squad joinen al valt dat niet altijd mee natuurlijk, wachten op een fix maar weer.

Toch gisteren nog een mooie lange knok partij gehad met een aantal tweakers 8)

Mischien vanavond weer online

[Voor 27% gewijzigd door Sipio op 22-10-2021 15:37]

• BvanOsch
Gisteren een prachtige match op Utah Beach gehad als US zijnde. Mijn squad werkte goed samen, communicatie was top en we hadden support van één Sherman tank die nauw samenwerkte met ons.

Dit soort matches zijn zo ontzettend tof.

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:27
Was dat toevallig een avondvullend potje ? Dan liep ik daar waarschijnlijk ook ergens als medic op het slagveld. Steeds airdrops achter de linies...

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-06 11:23
Hoe kan ik iemand die op pc speelt toevoegen aan t17 vrienden, speel zelf op ps5

• BvanOsch
Nol_NL schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 16:28:
Was dat toevallig een avondvullend potje ? Dan liep ik daar waarschijnlijk ook ergens als medic op het slagveld. Steeds airdrops achter de linies...
Mwah, was een gemiddelde match qua tijd. Begin kwam erg traag op gang maar eenmaal daarna was onze push richting de laatste objective vrij overweldigend.

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

dm-dutchman schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 21:13:
Hoe kan ik iemand die op pc speelt toevoegen aan t17 vrienden, speel zelf op ps5
Ps5 kan enkel met xbox spelen.

• Sipio
  • Niet online
En dan ben je ff aan het knallen met @Sleeon en @J0rdym23

Is het zo ineens 2.30u, ik ging naar bed en mijn vriendin moest alweer opstaan _O-

Was een mooie game avond guy's 8)

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Sipio schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 11:41:

Is het zo ineens 2.30u, ik ging naar bed en mijn vriendin moest alweer opstaan _O-

Whehe. Na 23.00 start ik geen game meer op. Voor hetzelfde geld duurt de pot 2.5 uur.

• Sipio
  • Niet online
Oxigeon schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 12:16:
[...]

Whehe. Na 23.00 start ik geen game meer op. Voor hetzelfde geld duurt de pot 2.5 uur.
Hehe idd, wij zaten ook in zo'n lange touw trek match, maar weer flinke leuke momenten meegemaakt.

En ik moet zeggen, normaal gesproken geef ik weinig om achievements etc, maar wat gisteren wel leuk was, moesten op een gegeven moment verder terug vallen en ik dacht nou ik plaats hier eerst nog ff een mijn in de grond.

3 kwartier later komt de 'Death from Below' achievement ineens op in mijn scherm :+

Nu ff wachten op de 'Ding' trophy voor 100 headshots.

[Voor 4% gewijzigd door Sipio op 23-10-2021 12:53]

• Tom
  • Niet online
Oxigeon schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 12:16:
[...]

Ik was gister ook online tot half twee, nog even een potje is er niet bij :P Zag helaas de invite van @Sleeon te laat, die notificatie laat ie alleen in het menu zien en niet in-game (en na een potje ben ik gewoon blijven hangen).

[Voor 3% gewijzigd door Tom op 23-10-2021 13:27]

• J0rdym23
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 18:01
Sipio schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 11:41:

Was zeker een mooie avond! d:)b

• Frank1973

Frank1973

Echt veel lege servers overdag, crossplay aan en de EU server geselecteerd.. beetje vreemd lijkt me..

• BvanOsch
Frank1973 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 16:29:
Echt veel lege servers overdag, crossplay aan en de EU server geselecteerd.. beetje vreemd lijkt me..
Haha, ik zag je vanmiddag nog voorbij komen in een vrijwel lege server.
De game opnieuw opgestart en gezocht naar een server, kwam meteen in een vrij volle server terecht.

• GluonC
Mijn aim gaat af en toe van zelf omhoog/omlaag, ik dacht dat het aan mijn controller lag, dus heb gister die pro controller V2 gekocht voor de Xbox, maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem, meer mensen die hier last van hebben?

Ik heb het probleem met al mijn controllers.
Dalijk even kijken of ik het met andere shooters ook heb lijkt alsof het een probleem van HLL zelf is, heel irritant kan niet meer normaal richten op deze manier.

EDIT: 3 andere shooters geprobeerd maar daar had ik geen problemen met richten. Misschien eens mijn settings resetten hoop tot dat helpt.

Probleem is weg gelukkig na het resetten van mijn settings.

[Voor 50% gewijzigd door GluonC op 25-10-2021 14:25]

• BvanOsch
Ik ben de huidige map rotatie al aardig beu.. Continue dezelfde D-day maps... Gisteren eindelijk Hill 400 bij mijn laatste potje.

Speel nu met een vast groepje wat enorm scheelt met de tactieken. Merk dat wij als squad enorm veel verschil kunnen maken tijdens een match.

Gisteren eens de North American servers geprobeerd Aangezien de Europese servers nagenoeg leeg waren gedurende de ochtend/middag. Moet zeggen dat het niet tegenvalt, qua ping zat ik rond de 100. Valde mij wel op dat er vrijwel geen Amerikanen online waren.

• McKnight
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 23-06 13:24
Gisteren wel opeens andere mappen. Hill 440 twee keer achter elkaar, ene keer gewoon andere keer offensive. Carentan komt gewoon niet voorbij om de een of andere reden.
Hill 440 is logischerwijs sowieso geen tankmap. 8 minuten rijden, aankomen om ondersteuning te bieden. En meteen uitgeschakeld door AT. Frustrerend maar hoort er bij.
Daarna weer door naar Normandië met een paar Engelsen in een Panther en Tiger, vaak doodgegaan maar zoveel lol en goede score behaald. We hadden wel een discussie over tanks en ik ben wel benieuwd wat de rest hier denkt.
Feitelijk heb je weinig verschil meer tussen de tanks. Tier 1,2,3 en het maakt niet uit of je Amerikaans of Duits bent (Russisch ken ik nog niet). Een Tier 3 heeft betere penetratie richting een Tier 2. Maar toch vind ik de Panther fijner vanwege de snelheid. Meningen?

• Sipio
  • Niet online
Zelf nog te weinig in de tanks gespeeld dus daar heb ik nog geen mening over.

Nog wel ff gespeeld gisteravond maar wel weer een paar keer een disconnect gehad helaas, leek ervoor beter te gaan.

• BvanOsch
McKnight schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:46:
Gisteren wel opeens andere mappen. Hill 440 twee keer achter elkaar, ene keer gewoon andere keer offensive. Carentan komt gewoon niet voorbij om de een of andere reden.
Hill 440 is logischerwijs sowieso geen tankmap. 8 minuten rijden, aankomen om ondersteuning te bieden. En meteen uitgeschakeld door AT. Frustrerend maar hoort er bij.
Daarna weer door naar Normandië met een paar Engelsen in een Panther en Tiger, vaak doodgegaan maar zoveel lol en goede score behaald. We hadden wel een discussie over tanks en ik ben wel benieuwd wat de rest hier denkt.
Feitelijk heb je weinig verschil meer tussen de tanks. Tier 1,2,3 en het maakt niet uit of je Amerikaans of Duits bent (Russisch ken ik nog niet). Een Tier 3 heeft betere penetratie richting een Tier 2. Maar toch vind ik de Panther fijner vanwege de snelheid. Meningen?
Persoonlijk vecht ik liever met de Panther als de Sherman.. Die voelt wat mij betreft trager aan.

Gisteren wel een hilarische actie met onze truck.. Ineens konden we zelf niet meer sturen, hoe zou dat toch komen?

• McKnight
BvanOsch schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:56:
[...]

Persoonlijk vecht ik liever met de Panther als de Sherman.. Die voelt wat mij betreft trager aan.

Gisteren wel een hilarische actie met onze truck.. Ineens konden we zelf niet meer sturen, hoe zou dat toch komen?

[Afbeelding]
hahaha, heel grappig.

Ik ben het met je eens als het gaat over de Panther. Die rijdt gewoon heerlijk.

• Sipio
  • Niet online
@BvanOsch _O-

Dat soort momenten blijven toch ook mooi aan de game.

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:06
Super gave game,
Maar ik krijg het niet voor elkaar om ook maar 1 potje af te ronden en daardoor in ranking te stijgen.

3 uur achter elkaar gamen gaat helaas niet meer met een kleine 😅

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• Sleeon
Volle squad opeens gisteravond! Weet niet wie jullie waren, maar het was weer mooi!

• Sipio
  • Niet online
Sleeon schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 09:28:
Volle squad opeens gisteravond! Weet niet wie jullie waren, maar het was weer mooi!
Hier ff wachten op een medic na een klein uitstapje chirurg in het ziekenhuis (niks ernstigs gelukkig) maar hoop ook snel weer aan te sluiten 8)

• Sleeon
Sipio schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 09:39:
[...]

Hier ff wachten op een medic na een klein uitstapje chirurg in het ziekenhuis (niks ernstigs gelukkig) maar hoop ook snel weer aan te sluiten 8)
Miste je al, niemand ging bier halen of roken :P
Beterschap!

• Sipio
  • Niet online
Sleeon schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 09:49:
[...]

Miste je al, niemand ging bier halen of roken :P
Beterschap!
_O-

Tnx, snel weer terug naar het slachtveld binnenkort.

• Tom
  • Niet online
Ik wil ook een keer joinen maar die ingame notificaties vallen niet erg op :)

• Sleeon
Tom schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 10:19:
Ik wil ook een keer joinen maar die ingame notificaties vallen niet erg op :)
Nee, irritant is dat.
Als je mij toevoegt dan stuur ik steeds iedereen invite als wij een nieuw potje starten, anders kan je tussentijds joinen als er plek is.

• McKnight
Tank/ voertuigrijden was gisteravond echt niet te doen. Zoveel last van rubberbanding. Meerdere servers geprobeerd, game opnieuw gestart niets hielp. Hadden anderen dit ook?

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17:03
McKnight schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 13:08:
Tank/ voertuigrijden was gisteravond echt niet te doen. Zoveel last van rubberbanding. Meerdere servers geprobeerd, game opnieuw gestart niets hielp. Hadden anderen dit ook?
Niet gehad, moet zeggen dat mijn performance/lag uitermate goed en soepel gaat laatste tijd.

Waar ik wel van baal is dat je als squad eigenlijk niks kan doen tegen een middelzware of zware tank. Gisteren op een flank op purple lane ( ja die map ) nou dan weet je dat dat betekend minuten lang door sloten kruipen. Komen we eindelijk achter de tank. Ik als AT raak een perfect schot van achter. Ik herlaad, de tank draait. Ik raak hem zijkant achter. En dat was het dan. De tank leeft nog en mijn 2 raketten zijn op.

Al onze tanks rijden head first op hem af en gaan dood en geen enkele andere squad neemt de moeite te flanken. Die ene tank heeft de hele ronde vanaf de andere kant van de kaart onze posities bestookt.

5800X - B550 - 32GB 3600MHZ - 3080Ti FTW3 Ultra - @4k 144hz - Win11

• Sleeon
Vanavond kan ik weer spelen trouwens! PSN LeonosNL, T17 code 'leonosNL#1511'.
Uur of 7 online?!

• benmoei
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-05 20:53
1900 red ik niet maar sluit iets later zeker even aan!

• venneke
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-06 15:24
Spreken jullie altijd af op dit forum?

Ik heb recentelijk pas een PS5 en ben een beginner met Hell Let Loose (beginner is een lichtelijke understatement :) ), maar wil wel een keer meedraaien met een wat meer ervaren club.
Tanks zijn nog een beetje hit/miss gebeuren sinds recente updates.
Laatst kregen we met geen mogelijk een tank kapot met de panther. ook al raakte we de tank op de meest zwakke plekken, er gebeurde niks.......

Voor wat extra tank info is https://theline.gg/tankbible eventueel nog handig.

• Sleeon
venneke schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 16:29:
Spreken jullie altijd af op dit forum?

Ik heb recentelijk pas een PS5 en ben een beginner met Hell Let Loose (beginner is een lichtelijke understatement :) ), maar wil wel een keer meedraaien met een wat meer ervaren club.
Ik post soms een berichtje, maar als je een keer meegedaan hebt, moet je ff online T17 vrienden worden, dan vind je altijd wel iemand in de avonduren, altijd welkom.
Voor de liefhebbers/geïnteresseerde is dit youtube kanaal nog een tip:

YouTube: YouTube

Geen HLL beelden maar then/now reportages van gebeurtenissen tijdens WW2

• Sipio
  • Niet online
Skybullet schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 15:19:
[...]

Niet gehad, moet zeggen dat mijn performance/lag uitermate goed en soepel gaat laatste tijd.

Waar ik wel van baal is dat je als squad eigenlijk niks kan doen tegen een middelzware of zware tank. Gisteren op een flank op purple lane ( ja die map ) nou dan weet je dat dat betekend minuten lang door sloten kruipen. Komen we eindelijk achter de tank. Ik als AT raak een perfect schot van achter. Ik herlaad, de tank draait. Ik raak hem zijkant achter. En dat was het dan. De tank leeft nog en mijn 2 raketten zijn op.

Al onze tanks rijden head first op hem af en gaan dood en geen enkele andere squad neemt de moeite te flanken. Die ene tank heeft de hele ronde vanaf de andere kant van de kaart onze posities bestookt.
Ik had begrepen dat ze dit opzettelijk hebben gedaan zodat een zware tank (die toch wat resources kost) niet zomaar gesloopt kan worden door 1 random AT guy.

De 'angst' is natuurlijk ook een stuk minder als er een zware tank opduikt wetende dat je met 1 AT role in squad dat ding makkelijk op kunt ruimen.

Om een zware tank aan te pakken heb je toch echt een AT guy van een ander squad erbij nodig, of nog beter, een support class Level 3 in je squad erbij.

• J0rdym23
Sipio schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 09:39:
[...]

Beterschap !

Developer Briefing #151 - PTE Inbound, Half-tracks and Community Content

https://store.steampowere.../view/3101284846824743828

• Sleeon
Komt dit ook naar consoles of alleen PC?

• Tom
  • Niet online
Volgens mij loopt de console wat achter op de pc, de Stalingrad en Kursk-maps hebben we op console ook nog niet.
Die half-tracks kunnen wel grappig worden, dat zijn mobiele garissons.

Iemand vanavond online (console)?

[Voor 9% gewijzigd door Tom op 30-10-2021 12:54]

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17:03
Wat ik vooral wil weten is het geluid. Nu kun je een truck uitzetten en dan is die stil. Als die halftrack stil staat in zijn "deployed state" zoals de ontwikkelaars het noemen dan kun je er op spawnen. Maar staat de motor van de truck dan aan of uit ? Want een garrison en op maken geluid dmv radioberichten die je op een redelijke afstand kan horen en zo dus pinpointen. Als je halftracks uit kan zetten ( en dmv bosjes of huizen verstoppen heb je een stealth spawn

5800X - B550 - 32GB 3600MHZ - 3080Ti FTW3 Ultra - @4k 144hz - Win11

• McKnight
Skybullet schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 15:19:
[...]

Ik heb ook al een paar keer gehad dat een tank gewoon niet te vernietigen was. 20 shells op voorkant en zijkant. Het was een Panther en ik zat in een 76 Jumbo.

Lijkt af en toe een bug. Overigens vind ik tanks juist weer te kwetsbaar tegen AT, althans vooral de Tiger. Als je bedenkt hoe langzaam dat ding is, het kost gewoon in sommige mappen 8 minuten om naar de andere kant van de map te rijden.

Overigens heb ik nu ook geen last meer van rubberbanding, was maar 1,5 dag. Nu de nieuwe PS Plus games binnenkort uitkomen (los van hoe goed ze zijn) ben ik benieuwd hoeveel mensen nog blijven hangen.

• Sleeon
Ook wel zo natuurlijk als er een Tiger gespot is, alle squads daar meestal gelijk op gaan beuken.

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Wat leuk is om naar te kijken zijn de clan matches met commentaar.
Leuke views van bovenaf waarbij je de twee teams tegen elkaar ziet vechten.
Mooi om te zien wat de tactiek is en hoe men tracht te flanken en de squads zich verplaatsen ten opzichte van de vijand.

Een voorbeeld is deze van HLL Premier League:

Start ongeveer vanaf 39.30 minuten.

[Voor 20% gewijzigd door Xymox op 01-11-2021 14:26]

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

• McKnight
Xymox schreef op maandag 1 november 2021 @ 14:13:
Wat leuk is om naar te kijken zijn de clan matches met commentaar.
Leuke views van bovenaf waarbij je de twee teams tegen elkaar ziet vechten.
Mooi om te zien wat de tactiek is en hoe men tracht te flanken en de squads zich verplaatsen ten opzichte van de vijand.

Een voorbeeld is deze van HLL Premier League:

[YouTube: Hell Let Loose Premier League | 20thPzG/Exodus vs Sturm Elite HPL Week 8]

Start ongeveer vanaf 39.30 minuten.
Toevallig laatst ook eens naar zitten kijken. Naast dat het leuk is om naar te kijken geeft het ook een beter beeld van wat er nu eigenlijk allemaal gebeurt. Zelfs bij de georganiseerde clans.

Deze https://theline.gg/tankbible door @Paulus07 geplaatste tankbible is een long read maar goud waard. Gisteren al goed gebruik van gemaakt.

• J0rdym23
Eindelijk Foy gespeeld ! Ik werd zo langzamerhand gek van steeds de maps van D-day.

Potje zelf was soms best intens vooral op de openvlakte. Leuke map om op te spelen!

[Voor 8% gewijzigd door J0rdym23 op 02-11-2021 17:48]

• Sipio
  • Niet online
J0rdym23 schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 17:45:
Eindelijk Foy gespeeld ! Ik werd zo langzamerhand gek van steeds de maps van D-day.

Potje zelf was soms best intens vooral op de openvlakte. Leuke map om op te spelen!
Foy is idd een mooie map, vanmorgen weer eens ff opgestart maar kwam niet in een volle server terecht dus niet echt lang gespeeld.

Snel maar weer eens goed voor gaan zitten 8)

• J0rdym23
Sipio schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 18:54:
[...]

Foy is idd een mooie map, vanmorgen weer eens ff opgestart maar kwam niet in een volle server terecht dus niet echt lang gespeeld.

Snel maar weer eens goed voor gaan zitten 8)
Moeten we zeker weer doen! 8)

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

PTE is nu live (PC only)

Hier de wijzigingen:
Update 11 PTE #1 Changelog

Voor wie dit niet weet: PTE = Public Testing.

De devs gegeven zo nu en dan speciale test servers vrij die alleen gespeeld kunnen worden met een aparte Hell Let Loose build op Steam. Dit is om nieuwe features en bugfixes door ons te testen.

Iedereen kan meedoen. Het is wel een aparte download naast de officiële HLL versie.
Bugs kunnen gerapporteerd worden zodat de devs dit kunnen oplossen voordat de officiële update uitgebracht wordt.

[Voor 66% gewijzigd door Xymox op 03-11-2021 12:30]

• GluonC
Ik ben nu al bijna 30 minuten aan het proberen om een volle server te vinden. Als er geen server browser gaat komen, ben ik bang dat dit spel heel snel gaat dood bloeden op de console.
Toch maar weer crossplay gaan aanzetten, wat ik liever niet doe. Als ik alleen met Xbox gebruikers speel, word er veel meer gecommuniceerd. Als ik niemand hoor praten, ben ik er al vrij snel klaar mee. Op de Playstation lopen nog teveel mensen rond die geen idee hebben wat ze moeten doen. Gisteravond zag ik 2 full squads met alleen maar Riflemans, dat schiet dan ook niet echt op natuurlijk, meteen de game verlaten. Toen weer hetzelfde probleem dat ik alleen maar in lege servers terecht kom en toen heb ik hem maar weer afgesloten.
Zo jammer, zoals nu kan ik maar 3uurtjes spelen, maar ik ben nu alweer 30min kwijt, het heeft al bijna geen zin meer, zonde haalt echt alle fun voor mij eruit en ik denk dat er veel mensen hetzelfde over denken.

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:56
Ben sinds kort ook met deze game begonnen (PC)

Eerste potje ging me redelijk af, 6 kills, 7 deaths. Zijn er nog mensen hier die in teamverband spelen? Moet wel zeggen dat de potjes die ik tot zover gespeeld hebt iedereen wel communiceerde. In vergelijking met bijvoorbeeld een Battlefield voelde het echt aan als een verademing. :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

• Sleeon
Ff in de DM geslide bij een developer op Discord.
Leonos — Today at 1:42 PM
Hi gothic, you also got an update on bug fixes for consoles?

Gothic — Today at 1:43 PM
Keep an eye on our social feeds. The Steam Dev Brief is mainly PC focused. Works are progressing on console fixes. Twitter and FB and the Discord console channels will keep you up to date with that.

Developer Briefing #152 - Plash-Palakta Cape, PTE Rundown
Meer info: https://store.steampowere.../view/3101285480909131848

• Tom
  • Niet online
Hopelijk fixen ze de menu's ook, ik raak regelmatig m'n menu-selectie kwijt (o.a. bij kiezen van je squad). Ook het scrollen door de lijst met teamleden gaat brak.

• benmoei
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-05 20:53
Patch qol2 is te downloaden nu. Ben benieuwd

• Sleeon

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Is het ook mogelijk dit spel normaal te kunnen spelen zonder te hoeven voice chatten? Elke keer als ik een squad join begint er een Duitser te ouwehoeren.

[Voor 5% gewijzigd door MaZo op 20-11-2021 20:58]

Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste

Let op:
Superleuke en handige Gids voor nieuwe spelers:
- Reddit link (afbeeldingen)
- PDF Download (via Mega)

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee