[Multi] Hell Let Loose

Pagina: 1 ... 14 ... 16 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-07 08:10

Oxigeon

En zo is dat!

Ik ben benieuwd. Ze hebben het over Farmlands. Kan me voorstellen dat ze dan Market Garden pakken. Maar weet niet of dat onder "Farmlands" valt. Enigsinds wel gok ik.

Ik denk dat als je een slag in Nederland wil laten zien dat je het beste Market Garden zou willen pakken omdat de meeste mensen dit kennen

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-07 09:25
Oxigeon schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 16:28:
[...]

Ik ben benieuwd. Ze hebben het over Farmlands. Kan me voorstellen dat ze dan Market Garden pakken. Maar weet niet of dat onder "Farmlands" valt. Enigsinds wel gok ik.

Ik denk dat als je een slag in Nederland wil laten zien dat je het beste Market Garden zou willen pakken omdat de meeste mensen dit kennen
Destijds lag er aan de zuidkant van de brug nog vooral platteland ja, dat is tegenwoordig wel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Nieuwe maps altijd goed, al hoop ik dat ze niet te open zijn. De Normandie-maps (met uitzondering van Purple Heart Lane) blijf ik het leukst vinden... combinatie van struiken, bebouwing, landschap/obstakels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSanex
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:50

InSanex

serenity now!

Hier gaan we !

El Alamein en naar alle waarschijnlijkheid Arnhem... (Britse map tijdens Market Garden maakt de opties wel beperkt :) )

YouTube: El Alamein Has Been Revealed and Market Garden Confirmed - Hell Let ...

[ Voor 0% gewijzigd door InSanex op 22-04-2023 15:36 . Reden: typo ]

Het weer in Halfweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchLetLoose
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 07-10-2024
Eindelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20:17
Nog mensen die op de console spelen? Ik zou wel graag is willen beginnen met de game maar met randoms die niet praten is er weinig aan.

PSN: Brwmaster

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 1shot1kill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSanex

InSanex

serenity now!

As if anyone ever said :) Maar toch tof dat ze een andere kant gekozen hebben. Had wellicht wat meer bij de Poolse fractie gepast die later aankomt maar is dan ook weer een andere fase van Market Garden.

Die El Alamein map heeft wel heel veel hardcaps zeg, denk dat ze daar snelheid in willen hebben.

Ben heel benieuwd, hoop dat ze geen tweede Remagen hebben gemaakt...

Het weer in Halfweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 22:28
Br3wmaster schreef op maandag 1 mei 2023 @ 16:08:
Nog mensen die op de console spelen? Ik zou wel graag is willen beginnen met de game maar met randoms die niet praten is er weinig aan.
Ik heb het 2 dagen terug voor het eerst gespeeld (ps5). Ben er best van onder de indruk hoe tof het is. Ik zit wel vaak met Amerikaanse randoms, die praten op zich wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
drusloos schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 14:45:
[...]

Ik heb het 2 dagen terug voor het eerst gespeeld (ps5). Ben er best van onder de indruk hoe tof het is. Ik zit wel vaak met Amerikaanse randoms, die praten op zich wel
Ja de game is awesome. Moet wel zeggen dat ik ook pitjes heb gespeeld waarbij niemand iets zei en dan is het toch wel een stuk minder leuk helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
Br3wmaster schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 15:42:
[...]

Ja de game is awesome. Moet wel zeggen dat ik ook pitjes heb gespeeld waarbij niemand iets zei en dan is het toch wel een stuk minder leuk helaas
Mijn psn is: schermutsel
Met nog een paar tweakers kan het denk ik best lachen zijn in een squad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
drusloos schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 16:31:
[...]

Mijn psn is: schermutsel
Met nog een paar tweakers kan het denk ik best lachen zijn in een squad
Ik zal zodra ik tijd heb je even toevoegen! Mijn PSN is Brwmaster

[ Voor 3% gewijzigd door Br3wmaster op 12-05-2023 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 23:23
Twee potjes op xbox gespeeld. Heb nog niks nuttigs via mic gehoord. Wel veel commentaar op medics. Had 21 revives in een potje, veelal rondom een punt waar we flink in gevecht waren om een tank op te laten rukken, en hoorde doorlopend 'thanks, medics are on a roll' afgewisseld met 'The medics are shit man'. Had wel wat meer strategie via mic verwacht.

Medics lijken me verder niet echt nuttig. We wonnen het gevecht toen er eindelijk spawn points net achter het gevecht werden gebouwd en een flinke spawn wave in combinatie met die tank teveel werd voor de tegenstander. De lui die ik in leven hield hadden daar niet zoveel mee van doen geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Exactor it schreef op zondag 14 mei 2023 @ 10:25:
Had wel wat meer strategie via mic verwacht.
Als medic heb je enkel proximity en squad-chat. Speel je als officer, tank commander of spotter dan zit je ook in command-chat. Daar zit meer strategie. Dat die twee spawn points achter het gevecht werden gebouwd is waarschijnlijk besproken in de command-chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PLAE
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-07 13:02
Ik zou wel voorstander zijn van (verplaatsbare) mortieren als nieuwe feature in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 23:23
Tom schreef op zondag 14 mei 2023 @ 11:11:
[...]

Als medic heb je enkel proximity en squad-chat. Speel je als officer, tank commander of spotter dan zit je ook in command-chat. Daar zit meer strategie. Dat die twee spawn points achter het gevecht werden gebouwd is waarschijnlijk besproken in de command-chat.
Dat is me helder. Ik heb echter geen woord gehoord van squadmates terwijl we er met z'n zessen stonden (buiten die tien minuten vechten in de rest van de speeltijd ook niet, althans niets behalve zeuren dat de medics pet waren :+) . Dat verbaasde me een beetje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stef.NL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-07 10:36
Exactor it schreef op zondag 14 mei 2023 @ 14:47:
[...]
Dat is me helder. Ik heb echter geen woord gehoord van squadmates terwijl we er met z'n zessen stonden (buiten die tien minuten vechten in de rest van de speeltijd ook niet, althans niets behalve zeuren dat de medics pet waren :+) . Dat verbaasde me een beetje.
Het wisselt nogal hoe praatgraag een squad is. Mijn ervaring (op PC) is dat als er 1 of 2 in een squad actief communiceren de anderen vaak volgen (als ze een mic hebben tenminste). Vooral communicatie vanuit de squad leader is daarbij van belang. Inmiddels switch ik vrij snel naar een andere squad als het in de squadchat doodstil is. Een groot deel van de fun in dit spel zit voor mij in ieder geval in een leuke squad met goede samenwerking.
PLAE schreef op zondag 14 mei 2023 @ 12:55:
Ik zou wel voorstander zijn van (verplaatsbare) mortieren als nieuwe feature in de toekomst.
Hierover zeiden ze in de een na laatste dev brief het volgende:

Are mortars coming, and will some other items on the old roadmap be implemented?
At some point, yes. We don’t currently have a timeframe on this feature, but it’s something we want to include.

Klinkt als iets dat inmiddels op de heel lange baan is geschoven dus.

--

Overigens nog 10 dagen tot update 14 uitkomt. Fijn dat dit erg snel gaat opeens maar ergens ben ik ook bang dat er een enorme hoeveelheid bugs in de eerste release zal zitten. Met de laatste update van begin april zijn er ook best wel wat storende extra bugs bij gekomen en het nieuwe ontwikkelteam van Team17 lijkt te zijn gestopt met public tests (PTE) van nieuwe updates waardoor er niet op grote schaal op bugs getest kan worden voorafgaand aan een release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 25-06 11:55
Gestopt met PTE? Elke release was al een drama...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKnight
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 05-02 10:40
Afgelopen vrijdag kwam er meer info vrij over de update van morgen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oIkvNn6Ut1bQscQ9mVAKWJ-ih-Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZZebPi6uFvwC14SLIyEiq5ua.jpg?f=fotoalbum_large
Gemiste kans voor een mooie Hollandse molen :/

Vote to Kick Functionality komt eindelijk naar console. En verbeterde locomotion. Waarvan gelijk op de grond duiken een hele fijne is. De hoeveelheid keren dat ik dood ging doordat ik wilde gaan liggen maar dat als een 80 jarige gebeurde....

Loadout bug is wel gemaakt. Maar de handgranaat bug nog steeds niet.

Maar erg veel zin in de update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:48
Ik vind hem ook wat frans ogen, maar zonder gekheid wat is een Hollandse molen?
Mijn pa heeft enkele molens gedraaid en ze waren allemaal totaal anders, deze stonden dan wel in Nederland en niet in Holland.

Ik dacht dat het market garden was?! Dat ligt toch niet in holland?

Edit:
Een van de oude molens van mijn pa lijkt toch best aardig!
Afbeeldingslocatie: https://www.touristserver.nl/img/124347-1544438640/B1200X1200/Molen+van+Frielink+Jos+Richters.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door kneusteun op 24-05-2023 13:41 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pimskie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-07 12:46
Exactor it schreef op zondag 14 mei 2023 @ 14:47:
[...]

Dan houd het bij mij snel op. Zodra ik server join kijk ik eerst of er plek is in een squad met een squad leader. Zonder SL ga ik er niet in. Als ik dan gejoined ben zeg ik gelijk gedag. Hoor ik niks, probeer zsm een andere squad te joinen.

Bij mij zit het plezier juist in het, voornamelijk als squad, samenwerken. Wie pakt de tanks aan, waar gaat de MG'er liggen, hoe manoeuvreren we ons, etc. Zonder communicatie voelt het voor mij echt alsof ik in m'n eentje speel, en bereik je niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSanex

InSanex

serenity now!

Eerste rondjes erop zitten en het is toch altijd leuk om weer nieuwe omgevingen te hebben...voor wat betreft de nieuwe maps gaat Driel denk ik hetzelfde lot als Remagen tegemoet....
Verder servercrash tijdens Driel, een paarse woestijn in El Alamein, serieus, waarom niet de CTE gebruiken.

Het weer in Halfweg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Gister ook drie potjes op de nieuwe maps gedaan, 2x Driel (offensive) en 1x El Alamein (warfare, was helaas een korter potje). Beide leuk. Driel heeft wel wat Remagen-vibes maar dan platter. El Alamein is wel weer even anders, lijkt mij wel een toffe map. Helaas kakt de fps wel regelmatig in op de PS5. Het sneller lopen is wel handig gezien de afstanden die je aflegt, maar of het nou leuker is voor de gameplay betwijfel ik. Die snelheid mag denk ik nog wel een standje teruggezet worden, tussen beide settings in. Van rennen naar liggen is wel netjes gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1shot1kill
Driel is een prima map, de enige overeenkomst met Remagen is dat er een brug in het midden zit, dat je niet geforceerd wordt om die te gebruiken maakt een groot verschil. De matches op die map doen niet onder voor die op bijvoorbeeld SME.

El Alamein heeft nogal wat issues en dan vooral voor de Britten. Doordat de map zo open is heb je bij elke heuvel waar je overheen kijkt meteen een verzameling MG42 kogels in je kop. Ook hebben de Duitsers bruine camo op hun tanks (die toch al het voordeel hebben) en AT guns gekregen terwijl die van de Britten van grote afstand zichtbaar zijn door hun kleur. Als je als de Britten op offensive bepaalde caps krijgt wordt het ook verdomde lastig om een kans van winnen te hebben door hoe open die gebieden zijn en het voordeel dat de Duitsers hebben.

Dit samen met dat het openen van de map alles wat je op dat moment doet cancelt en de breed gedeelde mening dat de Britse wapens wat zwak lijken en de animaties het lastig maken om snel te richten heeft Team17 niet heel veel positieve reacties opgeleverd. Vooral omdat het er op lijkt dat er weinig tot niet getest is voor release.

Het nieuwe niet-verbale radial wheel is wel weer tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
Je zou zeggen dat deze vraag simpel op te zoeken is, maar ik zie werkelijk zoveel diverse antwoorden dat ik nog steeds niet weet wat nou klopt. Kan je HLL nou spelen met crossplay tussen PC en PS5. Ik lees dat het bij de release niet kon, maar nu lees ik verschillende antwoorden dat het nu wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-07 17:38

ScreamGT

joejoe

1shot1kill schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 14:12:
Driel is een prima map, de enige overeenkomst met Remagen is dat er een brug in het midden zit, dat je niet geforceerd wordt om die te gebruiken maakt een groot verschil. De matches op die map doen niet onder voor die op bijvoorbeeld SME.

El Alamein heeft nogal wat issues en dan vooral voor de Britten. Doordat de map zo open is heb je bij elke heuvel waar je overheen kijkt meteen een verzameling MG42 kogels in je kop. Ook hebben de Duitsers bruine camo op hun tanks (die toch al het voordeel hebben) en AT guns gekregen terwijl die van de Britten van grote afstand zichtbaar zijn door hun kleur. Als je als de Britten op offensive bepaalde caps krijgt wordt het ook verdomde lastig om een kans van winnen te hebben door hoe open die gebieden zijn en het voordeel dat de Duitsers hebben.

Dit samen met dat het openen van de map alles wat je op dat moment doet cancelt en de breed gedeelde mening dat de Britse wapens wat zwak lijken en de animaties het lastig maken om snel te richten heeft Team17 niet heel veel positieve reacties opgeleverd. Vooral omdat het er op lijkt dat er weinig tot niet getest is voor release.

Driel > El Alamein. De MG42 is daar erg populair en het is bijna niet te doen om de grote vlaktes over te steken zonder kapot geschoten te worden. De map doet verder wat saai af.

Driel geniet ik op dit moment wel van! Zit een leuke variatie in, en genoeg plekken om je schuil te houden of om ongezien te flanken. Ben tot op heden niet tevreden met de Britse troepen en hun uitrusting. Veel wapens geven een raar geluid af, zeker als Duitse soldaat komt iig voor mij het geluid zo op mij over dat ze direct onder mij zitten. Ook vind ik de britse troepen zéér slecht zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 13-07 12:54
drusloos schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 14:23:
Je zou zeggen dat deze vraag simpel op te zoeken is, maar ik zie werkelijk zoveel diverse antwoorden dat ik nog steeds niet weet wat nou klopt. Kan je HLL nou spelen met crossplay tussen PC en PS5. Ik lees dat het bij de release niet kon, maar nu lees ik verschillende antwoorden dat het nu wel kan.
Zover ik weet zijn de consoles nog steeds gescheiden van de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchLetLoose
kneusteun schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 11:17:
Ik vind hem ook wat frans ogen, maar zonder gekheid wat is een Hollandse molen?
Mijn pa heeft enkele molens gedraaid en ze waren allemaal totaal anders, deze stonden dan wel in Nederland en niet in Holland.

Ik dacht dat het market garden was?! Dat ligt toch niet in holland?

Edit:
Een van de oude molens van mijn pa lijkt toch best aardig!
[Afbeelding]
Stond er ook een ergochair in? ;) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKnight
1shot1kill schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 14:12:

Grotendeels eens. Inmiddels beide mappen meer dan vijf keer gespeeld.
El Alamein - 1 keer tank gespeeld en geen of nauwelijks last van Rubber- banding. De andere keren tank altijd wel. De look and feel van de map zijn erg goed. Maar zoals gezegd Britten zijn erg in het nadeel. Firefly zonder boord machinegeweer (klopt historisch overigens). Maar is echt een sitting duck hierdoor. Zeker nu het rennen met 15% verhoogt is waardoor infanterie sneller rent dan een zware tank.
Driel: oftewel Polen Heart Lane. Lijkt niet op Nederland. Wel een leuke map. De balans ben ik nog niet helemaal over uit. Persoonlijk hadden ze de Rijn niet overal even diep / doorgaand moeten maken. Het is veel te makkelijk. Gisteren beleefde ik mijn Band of Brothers moment. Ik liep een dijk over en ik keek neer op een squad die mij niet zagen en van me weg liepen. Bijna een op een ervaring met de aflevering die in Nederland afspeelt. Kippenvel gewoon.
Britten: Tsja, de weapon sway animatie blokkeert het zicht aanzienlijk. Kleine sights. De geluiden zijn fenomenaal. Van de Webley revolver tot de Brengun, tot de lancaster. Erg goed gedaan. De look en feel is erg Brits. Helaas zie je af en toe de schedel door de helm heen. Brengun heeft een bipod maar kan je niet gebruiken.
Suggesties:
  • Ren snelheid moet echt omlaag, of beperkt per klasse bv dat je minder hard rent met MG / zware bepakking. Sneller rennen dan een tank in WW2 is niet realistisch. Het gelijk op de grond vallen wel, maar niet gelijk in een keer weer op staan.
  • Stemmen op Console: Tijdens een open stemming kan je nauwelijks andere dingen doen. Je kan niet in een voertuig, geen verband om doen etc. Erg vervelend. Stemmen lukt nu trouwens ook al nauwelijks omdat meeste mensen geen stem uit brengen.
  • Hitbox op Engelse tanks kloppen niet (altijd).

[ Voor 0% gewijzigd door McKnight op 31-05-2023 14:38 . Reden: opmaak ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-07 12:29
Wat een verassend leuke game is dit. Ik speel al een tijdje geen games meer (COD moe). Op aanraden van een maatje toch de game gekocht. Na wat graphic en setting aanpassingen speelt de game nu ook een stuk soepeler waardoor ik meer kan focussen wat er op de battleground gebeurd.

Waar ik nog wat tegenaan loop is dat ik servers zoek waar goed gecommuniceerd wordt. ik kom nog te vaak op servers waar de gehele squad niks zegt of maar eentje en de rest doet maar wat. de DLL (Dutch Let Loose) servers zitten helaas altijd vol. Zijn er nog andere goeie servers die jullie aanraden? En zijn er mensen die met mij een potje willen spelen? Ik hou enorm van de teamplay en communicatie om bv garrisons en andere doelwitten te flanken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aasas
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 07-07 14:23
Je kan lid worden van hun discord, voeg DLL aan je tag toe in de game en je krijgt VIP voor server#1 en server#2. Voor de overige servers gelden andere regels.
Zaratrass schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 15:29:

Waar ik nog wat tegenaan loop is dat ik servers zoek waar goed gecommuniceerd wordt. ik kom nog te vaak op servers waar de gehele squad niks zegt of maar eentje en de rest doet maar wat. de DLL (Dutch Let Loose) servers zitten helaas altijd vol. Zijn er nog andere goeie servers die jullie aanraden? En zijn er mensen die met mij een potje willen spelen? Ik hou enorm van de teamplay en communicatie om bv garrisons en andere doelwitten te flanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

Wat een verassend leuke game is dit. Ik speel al een tijdje geen games meer (COD moe). Op aanraden van een maatje toch de game gekocht. Na wat graphic en setting aanpassingen speelt de game nu ook een stuk soepeler waardoor ik meer kan focussen wat er op de battleground gebeurd.

Wat heb je precies gedaan qua graphic aanpassingen? Ik heb de laatste tijd veel last van niet ladende pixels en ook vijanden die je nauwelijks ziet. Echt bijna niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
Aasas schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 16:38:
Je kan lid worden van hun discord, voeg DLL aan je tag toe in de game en je krijgt VIP voor server#1 en server#2. Voor de overige servers gelden andere regels.

[...]
Dankje erg goeie tip!

Vandaag in de kharson winter map gespeeld als sniper! Erg leuk maar ik merkte enorme.lag zodra ik in in zoom de sneeuw en bomen in. Daardoor voornamelijk kunnen spotten en niks raken helaas.

Weet iemand welke graphic settings dit kan verbeteren? Ik ben niet heel bekend welke setting wat doet.

ik heb een Legion 5-15ACH6 Laptop (Lenovo) - Type 82JW

Processor
1x AMD Ryzen™ 5 5600H Processor(Ryzen™ 5 5600H)
Geheugen
1x 8 GB DDR4-3200 (zelf upgrade naar 16gb)
Graphics
1x NVIDIA® GeForce RTX™ 3050 4GB
ScreamGT schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 11:47:
[...]

Wat heb je precies gedaan qua graphic aanpassingen? Ik heb de laatste tijd veel last van niet ladende pixels en ook vijanden die je nauwelijks ziet. Echt bijna niet te doen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bq0H-RL78MUb1NnF7ckCSFlRwvw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gis1YmhR6j93UcgfEqbxftlh.jpg?f=fotoalbum_large

deze video heb ik gebruikt

[ Voor 48% gewijzigd door Zaratrass op 08-06-2023 09:02 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• InSanex

InSanex

serenity now!

Nou mensen, ik denk dat we langzamerhand wel weten waar het spel heen gaat...wtf was dat voor trailer.

Het weer in Halfweg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Graft
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-07 07:50
InSanex schreef op maandag 12 juni 2023 @ 19:29:
Nou mensen, ik denk dat we langzamerhand wel weten waar het spel heen gaat...wtf was dat voor trailer.
Ik mistte nog wel wat slide cancelling en bunny hopping in de trailer to be honest. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSanex

InSanex

serenity now!

Graft schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 09:44:
[...]

Ik mistte nog wel wat slide cancelling en bunny hopping in de trailer to be honest. :+
But he was taking a German OooPieeeeeeee :o

Het weer in Halfweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:48
Zaratrass schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 17:43:
[...]

Dankje erg goeie tip!

Vandaag in de kharson winter map gespeeld als sniper! Erg leuk maar ik merkte enorme.lag zodra ik in in zoom de sneeuw en bomen in. Daardoor voornamelijk kunnen spotten en niks raken helaas.

Weet iemand welke graphic settings dit kan verbeteren? Ik ben niet heel bekend welke setting wat doet.

ik heb een Legion 5-15ACH6 Laptop (Lenovo) - Type 82JW

Processor
1x AMD Ryzen™ 5 5600H Processor(Ryzen™ 5 5600H)
Geheugen
1x 8 GB DDR4-3200 (zelf upgrade naar 16gb)
Graphics
1x NVIDIA® GeForce RTX™ 3050 4GB

[...]

[Afbeelding]

deze video heb ik gebruikt

[YouTube: 50% FPS Increase! | Hell Let Loose Graphics Settings Guide]
Ik denk dat je Vram weinig is voor 1440 resolutie.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stef.NL
Voor degenen die niet weten waar het over gaat raad ik aan onderstaande analyse van de U15-trailer te kijken.

Ik hoop dat de reacties voor de nieuwe ontwikkelaar een wake up call gaan zijn dat ze niet allerlei nieuwe content constant moeten rushen maar zich beter eerst kunnen focussen op kwaliteit / bugfixes en eens goed moeten gaan zitten voor de vraag hoe de kern van het spel, die in de basis erg goed is, versterkt kan worden in plaats van deze kern geweld aan te doen met allerlei bizarre updates. Of dit ook daadwerkelijke gaat gebeuren? Ik ben bang van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
kneusteun schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 10:52:
[...]

Ik denk dat je Vram weinig is voor 1440 resolutie.
Ik speel sinds een aantal dagen op Full HD wat al een enorme progressie is qua smoothness. Ook snipen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Ik vind de reacties (niet hier, maar op o.a. Reddit) een beetje overtrokken. Die trailer is kut maar Team17 is ook een relatief kleine ontwikkelaar (200 man personeel volgens Wikipedia). Grote kans dat die trailer is gemaakt door de (relatief kleine) marketingafdeling van een paar man. Vast met goede bedoelingen maar het slaat inderdaad de plank mis.
Er is nog genoeg kut in HLL en ik ben ook nog niet overtuigd van Team17 en de richting die ze ermee op willen, maar afgeven op zo'n trailer en een hele community die kinderachtig slechte reviews op Steam achterlaat vind ik ook onnodig. Wacht eerst die update even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

A Message to The Community
We’re sorry, everyone.

What we’d hoped would be an exciting and immersive trailer for our next update - Devotion to Duty - has unfortunately fallen short of expectations. We understand that you were eagerly awaiting the trailer, and we deeply apologize for the disappointment, frustration, and sense of let-down felt among the community.

Hell Let Loose has always aimed to provide an authentic and immersive experience, and the latest updates haven’t reflected this as well as they should have. We hear and value your feedback and are dedicated to actioning it across future updates.

Team17 and Cover 6 Studios’ vision is to remain true to the game's origins, retaining the core strategic squad-based shooter Hell Let Loose is known for, while inviting more like-minded players, so everyone can enjoy the game.

Like Hell Let Loose, communication is the key to success, something we are continuing to work to improve. With an initial focus on improving the Hell Let Loose experience, we have been slower than we had hoped in addressing the core gameplay and meta, with our latest updates having fallen short of expectations. Although such changes won’t happen overnight, our commitment remains unwavering.

We want to improve on each update we deliver and are learning from and embracing your experiences and feedback. We will take steps to address this in future updates and are revisiting the ways in which we can actively work with you, with a renewed focus on delivering the best possible Hell Let Loose experience.

In our next Dev Brief, landing on Friday the 16th of June, we’ll be outlining the initial fixes for the patch releasing on the 22nd of June. In subsequent dev briefs, we’ll deliver an overview of when fixes for other known issues come online, while determining how we further improve the quality of life of Hell Let Loose, keeping you up to date with any progress and changes.

Thank you for all of your heartfelt feedback, passion, and continued support.

We’ll see you all on the frontline.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drusloos
Stef.NL schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 10:53:
Voor degenen die niet weten waar het over gaat raad ik aan onderstaande analyse van de U15-trailer te kijken.

[YouTube: The Update 15 Trailer For Hell Let Loose Is So Bad It Will Kick Your Dog]

Ik hoop dat de reacties voor de nieuwe ontwikkelaar een wake up call gaan zijn dat ze niet allerlei nieuwe content constant moeten rushen maar zich beter eerst kunnen focussen op kwaliteit / bugfixes en eens goed moeten gaan zitten voor de vraag hoe de kern van het spel, die in de basis erg goed is, versterkt kan worden in plaats van deze kern geweld aan te doen met allerlei bizarre updates. Of dit ook daadwerkelijke gaat gebeuren? Ik ben bang van niet.
Als we alles frame voor frame gaan uitlichten zijn zelfs oscar winnende films slecht. Begrijp de kritiek niet zo goed. Het spel speelt gewoon prima en er zijn wat kleine dingen die beter kunnen, maar kritiek leveren zijn veel mensen goed in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:40
Tja als je een slechte update hebt uitgebracht en dan een nieuwe trailer met vol met bugs en nieuw dingen zoals parachutisten erin uitbrengt en vervolgens zegt dat de engine geen parachute sprongen ondersteund, dan heb je bij mij echt 0 vertrouwen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSanex

InSanex

serenity now!

Denk dat de kritiek zo heftig is, omdat het een spel is wat mogelijk gemaakt is door de spelers zelf door middel van een kickstarter. Toen ik de eerste keer in het spel door Carentan liep en gewoon 1 op 1 locaties herkende vond ik dat zo vet...en het idee dat dat hele realistische gewoon losgelaten wordt, vind ik erg jammer.
Toegegeven, een groot deel van de spelers heeft dat waarschijnlijk veel minder.

De kwaliteit van de updates geven gewoon geen vertrouwen. 13.5 moest een kwaliteitspatch worden en nam eigenlijk helemaal niets weg van de bugs en voegde er zelfs nog wat aan toe, net als 14.
Waar bij nummer 14 ook nog eens afgestapt werd van historische accuraatheid.

Dus nee, ik geloof niet dat dit nog goed gaat komen, en om een beeld te krijgen hoe slecht die laatste trailer was, zou je eens de trailer van vorig jaar moeten zien :
YouTube: Hell Let Loose I Console Launch Date Reveal Trailer

Ook team 17 maar zo belachelijk veel beter.
Ach, ik zal af en toe nog wel spelen, gewoon omdat er op dit moment niet echt een alternatief is, en met een leuke club spelers blijft dat toch tof.

[ Voor 0% gewijzigd door InSanex op 14-06-2023 08:45 . Reden: Typo ]

Het weer in Halfweg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

drusloos schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 23:41:
[...]

Als we alles frame voor frame gaan uitlichten zijn zelfs oscar winnende films slecht. Begrijp de kritiek niet zo goed. Het spel speelt gewoon prima en er zijn wat kleine dingen die beter kunnen, maar kritiek leveren zijn veel mensen goed in.
Nou, nee.

De kritiek die hier geleverd wordt is gewoon onderbouwd. Dit is gewoon tergend slecht. En het spel speelt prima? Als je sprint lijkt het net of je soldaat een COPD patiënt is. De textures zijn echt schrijnend.

Vergeleken met 1 of 2 jaar geleden is gewoon bergafwaarts gegaan, en hard ook. Ze proberen er een COD achtige shooter van te maken, en dat bevalt veel mensen niet. Inclusief ikzelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleeon
Speel dit spel nu zo'n anderhalf jaar denk, nog steeds rubberbanding met de voertuigen, menu's zijn kut op console en nog een hoop andere bugs. Elke update komen er nieuwe bij en lossen ze er 1/2 op. Ik heb er geen vertrouwen in, maar toch even proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSanex

InSanex

serenity now!

Nou, de uittocht is begonnen..... :'(

https://steamcharts.com/app/686810#1y

Het weer in Halfweg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• InFamous
  • Laatst online: 10-07 17:58

InFamous

excommunicado

Niet heel gek, sinds de update heb ik, en meerdere uit onze clan, gigantisch last van lag spikes en een vreselijke rubberbanding.

Onze server heeft een test update gehad en nou moet ik zeggen dat de rubberbanding minder is, maar de lag spikes er nog steeds zijn. Resultaat van de update is dan ook bedroevend, zeker gezien onze server nu regelmatig crasht sinds de laatste update.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleeon
En terecht, ze hebben twee jaar de tijd om iets te fixen, maar het lukt ze niet.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Stef.NL
Er is vandaag weer een nieuwe dev brief verschenen (https://bit.ly/DevBrief191). Hierin geeft het ontwikkelteam aan dat zo’n beetje de hele aangekondigde roadmap in de prullenbak gaat. Ze gaan zich de rest van het jaar vooral focussen op het fixen van bugs en het verbeteren van de performance. Op korte termijn al wordt de running speed weer teruggedraaid zoals die voor april was.

De overweldigende hoeveelheid negatieve feedback lijkt dus wel geland te zijn. Ik ben in ieder geval positief dat ze het op deze manier oppakken en serieus lijken te nemen.

[ Voor 5% gewijzigd door Stef.NL op 12-07-2023 19:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

Maar wel een in-game store releasen :’)

Echt…. Team17 zat de laatste maanden in een bubbel met de gedachte hier even flink wat geld aan te verdienen. Want iedereen wil toch een CoD type shooter spelen? Not.

Eerst zien, dan geloven. Tot op heden hebben ze er zo’n bende van weten te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SndR.7
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 05-07 00:09
Ik speel dit spel nu ook een paar dagen, zou me leuk lijken om met Nederlands sprekende gamers dit spel te spelen. Discord is nieuw voor mij en het spel ben ik nog aan het uitvogelen ben inmiddels ook al 35 jaar haha. Heb jij of iemand anders zin om samen dit spel te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
SndR.7 schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 10:07:
[...]

Ik speel dit spel nu ook een paar dagen, zou me leuk lijken om met Nederlands sprekende gamers dit spel te spelen. Discord is nieuw voor mij en het spel ben ik nog aan het uitvogelen ben inmiddels ook al 35 jaar haha. Heb jij of iemand anders zin om samen dit spel te spelen?
Welk platform speel je op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SndR.7
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 05-07 00:09
drusloos schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 16:23:
[...]

Welk platform speel je op?
PS5
Ps id: Zndr7 of sndr7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 0xygen500
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 04-07 06:22
Zitten hier nog wat actieve lui die HLL spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Ik speel het nog vrij regelmatig (console).

[ Voor 21% gewijzigd door Tom op 21-07-2023 09:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-07 12:57

RoyK

Hobby tekenaar

Sinds Battlebits ben ik al even niet meer in HLL geweest. Ik moet zeggen dat BB al mijn beschikbare gametijd opsleurpt haha. Stiekem wel weer zin in een potje HLL

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 13-07 12:54
Voor mij hetzelfde, sinds de launch van BattleBit remastered heb ik geen andere game meer gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aasas
Nog actief in de Dutch Let Loose Discord en Server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickown
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01-07 22:11
Voor diegene die op PS5 speelt en samen dit spel wil spelen voeg mij dan toe. ID: Rickown

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McKnight
ik speel het nog steeds zeer regelmatig op console. ik krijg het idee dat TEAM17 geleerd heeft van de fouten en dat ze op een verbeterende weg zijn.
Er zijn nog steeds fouten en issues die nog steeds niet opgelost zijn. Maar het spel blijft me trekken door de toch weer gevarieerde gameplay. Je moet alleen zorgen dat je spelers hebt / kent op wie je kan bouwen en mee kan samenwerken. Dat maakt een wereld van verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-series22
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 08-07 10:13
Hm, tot voorheen nooit last gehad van lag of framedrops. Met die laatste update is het voor mij juist alléén maar slechter geworden. Ondanks dat stop ik er nog 4-5 uur per week in, geweldig spel.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03:47

Coldcat

HODL

Gisteren toch weer een gouden potje met een squad in de woestijn. We waren de Britten en waren tot het laatste punt teruggedrongen. De Duitsers hadden het vliegveld bezet. Onze taak was om de hangars te heroveren.

Overal vlogen de kogels uit de MG ons om de oren. We wisten een garisson in de bergen neer te zetten door met een jeep uit de basis weg te rijden. Daarna met de volle jeep de berg af in een hangar en de OP neergezet. Met 6 man de hangar verdedigen terwijl de bergen omringd waren door Duitsers. Van voor, achter en via de zijkanten werden we onder schot gehouden. De OP hield stand. Uiteindelijk bleef de versterking uit en moesten we het OP opgeven na een minutenlange intense strijd.

Daarna nog een keer geprobeerd maar het machinegeweer uit de MG’s was te heftig. Besloten om een Recon vehicle te halen om twee officers in een hangar af te zetten. Met 10 man moet het te doen zijn. Helaas hadden we geen commander en moest ik via diverse rollen bij de leiding een recon vehicle aanvragen. Die kwam er uiteindelijk, twee Squad leads erin en gaan. Helaas waren de Duitsers te sterk op het laatste punt en was het potje over.

Mooie tactiek om vanuit een onmogelijke positie creatief toch schade aan te doen. Deze momenten zijn onvergetelijk in deze game!

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stef.NL
Vandaag komt update 14.3 uit. Als het goed is wordt met deze update de performance beter. Ook zijn de wapens van de Britten nu beter afgesteld. En voor nieuwe spelers is er nu een basic training en practice range waar de basis van het spel wordt uitgelegd en je een aantal wapens en dergelijke kan uitproberen. De volledige changelog is hier te vinden: https://store.steampowere.../view/6240356028547527500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:07
Iemand hier al sinds de nieuwe update gespeeld? Is de overall performance nu beter? :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-07 12:57

RoyK

Hobby tekenaar

Partypooper schreef op zondag 17 september 2023 @ 14:14:
Iemand hier al sinds de nieuwe update gespeeld? Is de overall performance nu beter? :)
Ik had geen grote performance problemen, behalve op Stalingrad, daar ging het wel steeds mis. Nu speel ik die map niet zo vaak omdat ik hem niet leuk vind en nog niet getest haha. Ik de Engelsen speel ik niet zo vaak. Gewoon omdat hun wapens niet lekker spelen. Ik snap dat ze iets realistisch neer willen zetten, maar spelplezier moet toch wel bovenaan staan voor me. Als ik iron sight geen klap meer kan zien, is de lol er wel af. De MG is ook helemaal ruk, en ik speel graag de Machine gunner.

Wat me de afgelopen periode is opgevallen: heeeeel veel spelers zonder microfoon. En gered worden door een medic komt nog zelden voor.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aasas
Partypooper schreef op zondag 17 september 2023 @ 14:14:
Ja stukken beter in mijn optiek.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03:47

Coldcat

HODL

Gisteren een hevige strijd gaande rond Sainte-Marie-du-Mont! Als spotter in het recon team was het even stevig discussiëren over het wel of niet meenemen van een supply truck. Daarom zit ik ook in een recon team, je ziet de commander bij de briefing, en daarna ben je gevlogen.

Het plan was om via een omtrekkende beweging via een paar stallen naar Pierre's Farm te rijden, om daar achter de linies garissons uit te schakelen. Onderweg 2 garissons opgezet omdat de Amerikanen zich al verschanst hadden in de boerderij. Het vinden van de vijandelijke versterking was eenvoudig, maar toevallig kwam er een spitfire langs, net toen ik de sabotage wilde plaatsen.

Op dat moment kwamen de eerste Amerikanen de kerk binnen in Saint-Marie. Al snel was de overmacht te sterk. Onze laatste hoop was the Fields. Het was paniek, de Amerikanen waren al achter onze linies gekropen. De flare gun deed wonderen deze indringers terug te dringen. Wat volgde was een hevige strijd rond St. Maire du Mont. Vanuit de Hamlet begonnen we met het opzetten van versterkingen om de flank van de vijand vanchter aan te vallen. De hoofdmacht viel St. Maire du Mont aan vanuit het noorden en zuiden. Dit resulteerde in een intense strijd die 30 minuten duurde.

Na hevige bombardementen was er een gat geslagen in de verdediging. Een Tiger kwam via de andere kant de stad binnenrijden. Ons hele peleton was nodig om de kerk te heroveren van de Amerikanen. Zo'n zware strijd heeft gevolgen, alle reservers waren uit het achterland weggetrokken. Na het veroveren van de kerk kwam er een enorme tegenaanval. Tegelijkertijd wist ik een versterking op te zetting in Pierre's Farm waardoor we snel de boerderij konden overnemen. Ik was ondertussen alweer doorgelopen naar Cattlesheds waardoor de Amerikanen de regie kwijt waren. Hierdoor konden we de boerderij op tijd versterken. Helaas, na een half uur zware strijd verloren we de regie over de boerderij met nog 15 minuten te gaan.

Onze Tiger tank werd uitgeschakeld en het zag er somber uit. Ik sommeerde de tank crew achter de artillery te gaan zitten. Flare na flare hielp om continue te weten waar de vijand zich bevond. Met een perfect uitgevoerde artillery barrage kwamen we steeds dichter bij de boerderij. Maar met nog 5 minuten te gaan waren er teveel Amerikanen en werden we teruggeslagen uit het oosten. Via het zuiden kwam er versterking van een Tiger, gecobmineerd met een extra push uit het westen wisten we het garisson te neutraliseren. Ik heb nog nooit zo'n gecombineerde vorm van explosies gezien door 2 artillery guns, een Tiger, grenades en bombers. Het zicht was gereduceerd tot 5 meter door alle smoke. Met 3 minuten te gaan begonnen we de boerderij te heroveren. De Amerikanen bleven komen, en van veel dappere strijders bleef niets anders over dan stof. Met nog 1 minuut te gaan was de boerderij weer in Duitse handen en trok de vijand zich terug.

Als het teamwerk van twee kanten sterk is kun je enorm intensieve gevechten hebben in Hell Let Loose _/-\o_

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:07
Afgelopen maandag weer eens met een maat gespeeld. Was weer erg vermakelijk om het weer te spelen. Performance is gelukkig positief verbeterd en ik heb nagenoeg geen last meer van de stutters, die ik voor de patch nog wel had.

Imo vind ik dit by far de beste twee wereldoorlog shooter die er is. Niet 30 kogels in iemand raggen voordat die eindelijk eens neer gaat. Nee, gewoon een goed geplaatst schot en je ligt.

Af en toe als je ergens doorheen loopt (sloot oid) en je peaked even met je hoofd of de kust veilig is om vervolgens gesniped te worden en geen idee waar het vandaan kwam. Dan denk je wel 2x na als je er de eerst volgende keer langs loopt. :p

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchLetLoose
Aankomende donderdag is er weer een nieuwe update.
Met een stuk of negen nieuwe mapversies, nachtmap achtig meen ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stef.NL
DutchLetLoose schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 20:49:
Aankomende donderdag is er weer een nieuwe update.
Met een stuk of negen nieuwe mapversies, nachtmap achtig meen ik.
De update van aankomende donderdag bevat alleen de night map-varianten van Carentan en Sainte-Mere-Eglise (wat op zich bij veel spelers de favoriete mappen zijn dus ben benieuwd hoe deze worden ontvangen).

Over de komende weken/maanden worden nog eens 7 andere nacht-varianten van mappen gelanceerd in verschillende updates. Afgelopen weekend was er een playtest (PTE) waar wel alle in totaal 9 nacht-varianten konden worden getest (ik heb de test niet gedaan). Zie: https://store.steampowere...31852209646263737?l=dutch

Een ander aandachtspunt rondom HLL vormt voor mij het recente nieuws over een reorganisatie bij Team17 (nieuws: Worms- en Overcooked-uitgever Team17 bevestigt reorganisatie en ontsl...). Ik hoop dat dit het ontwikkelteam van HLL niet al te hard gaat raken. Ze waren juist na wat eerste misstappen na de overname begin dit jaar nu op de goede weg met focus op performance en bugfixes en het langzaam brengen van kwalitatief goede content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Laatst online: 10-07 17:58

InFamous

excommunicado

Stef.NL schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 12:41:
[...]

De update van aankomende donderdag bevat alleen de night map-varianten van Carentan en Sainte-Mere-Eglise (wat op zich bij veel spelers de favoriete mappen zijn dus ben benieuwd hoe deze worden ontvangen).

Over de komende weken/maanden worden nog eens 7 andere nacht-varianten van mappen gelanceerd in verschillende updates. Afgelopen weekend was er een playtest (PTE) waar wel alle in totaal 9 nacht-varianten konden worden getest (ik heb de test niet gedaan). Zie: https://store.steampowere...31852209646263737?l=dutch

Een ander aandachtspunt rondom HLL vormt voor mij het recente nieuws over een reorganisatie bij Team17 (nieuws: Worms- en Overcooked-uitgever Team17 bevestigt reorganisatie en ontsl...). Ik hoop dat dit het ontwikkelteam van HLL niet al te hard gaat raken. Ze waren juist na wat eerste misstappen na de overname begin dit jaar nu op de goede weg met focus op performance en bugfixes en het langzaam brengen van kwalitatief goede content.
In onze clan zit een gebruiker die onze RCON tool heeft ontwikkeld en die gebruikt T17 momenteel ook om de performance te testen door de uitgebreide logging, zover mij bekend blijven deze ontwikkelaars gewoon actief, in ieder geval Craig.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef.NL
Vanmiddag om 15.00 komt update 14.4 dus beschikbaar. De changelog is eerder vandaag gepubliceerd. Zie: https://store.steampowere...43113111088121659?l=dutch

Naast de twee nieuwe nacht-mappen komt dive to prone in aangepaste vorm weer terug en ze lijken vrij zeker van hun zaak dat ze een fix hebben kunnen vinden voor de loadout bug. Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSanex

InSanex

serenity now!

En de patch is weer ingetrokken.... ongelooflijk...

Het weer in Halfweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchLetLoose
InSanex schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 19:35:
En de patch is weer ingetrokken.... ongelooflijk...
Jup, zonde. Maar Hell Let Loose updates gaan vrijwel nooit vlekkeloos helaas.
Burning Lands launched waarschijnlijk ergens deze week, een soort Hell Let Loose maar dan Vietnam Era.
Nog 300 kickstarter followers en iets van 700 discord leden er bij en als die goals behaald zijn launchen ze de game. Ben benieuwd!
Even wat anders om te spelen tot de nieuwe Hell Let Loose update werkend beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graft
Vandaag na maanden samen met een maatje het spel maar weer eens opgestart. Was genieten!

3x flink volle servers op console. We hadden Kursk nog nooit gespeeld. Bijzondere map. Remagen idem, hier hebben we de dag én nacht gespeeld. Die laatste was echt tof.

Game liep stukken beter dan enkele maanden terug. Wel nog wat stutters op Kurk en Remagen (day) , de nachtmap liep echt als een zonnetje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:15
Ik heb ook weer positieve ervaringen met HLL, ook weer meer teammaats die praten. Sowieso is dé tip zoek een squad met 3 (liefst meer) mensen die meepraten.

Tegelijk valt me op, met name Nederlanders kunnen erg 'talkative' kunnen zijn. :9 Enorme overbodige verhalen of veel te uitgebreide beschrijvingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
weet iemand of je op de Xbox One X (of series X) Hell Let Loose met toetsenbord en muis kunt spelen? Ik vond de vraag op reddit maar daar zei de ene helft dat het wel kan en de andere helft van niet. Verder ook niet veel over te vinden of ik kijk er overheen :')

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G-series22
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 08-07 10:13
Jadero schreef op zondag 12 november 2023 @ 14:48:
Ik heb ook weer positieve ervaringen met HLL, ook weer meer teammaats die praten. Sowieso is dé tip zoek een squad met 3 (liefst meer) mensen die meepraten.

Tegelijk valt me op, met name Nederlanders kunnen erg 'talkative' kunnen zijn. :9 Enorme overbodige verhalen of veel te uitgebreide beschrijvingen.
Ik filter vaak op West-Amerika volgens mij, zitten voor mijn gevoel vaak meer communicerende spelers in dan wanneer ik op Europa filter. Wellicht een tip. :9 PS5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graft
FireFoz schreef op zondag 12 november 2023 @ 20:46:
weet iemand of je op de Xbox One X (of series X) Hell Let Loose met toetsenbord en muis kunt spelen? Ik vond de vraag op reddit maar daar zei de ene helft dat het wel kan en de andere helft van niet. Verder ook niet veel over te vinden of ik kijk er overheen :')
Volgens mij kan dat niet. Controller spelers zouden het in deze game compleet afleggen tegen M&K spelers.
Ik meen een keer gelezen te hebben dat dat ook dé reden is dat er - helaas - geen crossplay mogelijk is tussen PC & Console.

Hoop dat dat ooit nog komt, kunnen wij met onze gehele Warzone groep eindelijk eens HLL proberen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-07 14:38
HLL nu op xbox gamepass.

Kan nu mooi met mn zoon samenspelen.
hebben al een heel gaaf avondje gehad waarin we samen hebben gespeeld.

Hij is 15 en dacht altijd, dat spel is niet zo moeilijk en pa kan er geen reet van, hahaha nou hij denkt nu wel anders maar hij vind het supergaaf!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-06 13:59

Xymox

Determinism rulez !

Met UEVR (Unreal Engine VR plugin/injector) is het mogelijk non-vr games te spelen in VR.

Dit moeten we hebben voor Hell Let Loose. Lijkt mij geweldig om daadwerkelijk ondergedompeld te worden in de HLL environment in virtual reality.

Hier gameplay van Squad gepost door Nano. Het geeft letterlijk extra dimensie.

YouTube: Squad VR (Yes really)

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:40

Hu9o

Schokkend

Xymox schreef op zondag 7 januari 2024 @ 14:54:
Met UEVR (Unreal Engine VR plugin/injector) is het mogelijk non-vr games te spelen in VR.

Dit moeten we hebben voor Hell Let Loose. Lijkt mij geweldig om daadwerkelijk ondergedompeld te worden in de HLL environment in virtual reality.

Hier gameplay van Squad gepost door Nano. Het geeft letterlijk extra dimensie.

YouTube: Squad VR (Yes really)
Zou het spel die injector ook als cheaten zien?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stef.NL
Vandaag is update 14.8 voor Hell Let Loose beschikbaar gekomen.

Belangrijkste aanpassing is een nieuwe gamemodus genaamd 'Skirimish'. In deze modus is de map kleiner en vecht je alleen om het middelste punt op de map. Hierdoor is er meer actie en de rondes zijn ook korter. Ben benieuwd hoe dit in de praktijk gaat werken en of het een populaire modus gaat worden.

Verder hebben de Britten een update gekregen. De map El Alamein is aangepast zodat er meer dekking is tegen snipers en er zijn andere Britse tanks en wapens toegevoegd bij El Alamein en Driel die historisch beter aansluiten.

Voor mij in ieder geval genoeg reden om HLL dit weekend weer eens te spelen. Meer informatie over de update is te vinden in Dev Brief 199 via deze link: https://store.steampowere...32686533130720531?l=dutch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Is het spel nog iets om bijvoorbeeld op te pakken voor de ps5?

Burp

• Barista
  • Laatst online: 22:32
Ah fijn, eindelijk de El Alamein update. Die map was -op zijn zachtst gezegd- iets minder geslaagd maar afgezien daarvan blijft het een fantastisch spel.
Beste game in het genre van dit moment denk ik.

Ook als je alleen speelt tref je soms een goed squad. Vaak hop ik aan het begin even door de squads om een actief squad te zoeken en probeer juist de gesloten squads te joinen omdat die in de regel iets actiever zijn (geen garantie). Maar soms ook gewoon zelf als officer aan de slag en proberen constructief squad te zijn.

En heb je één iemand anders om mee te doen dan is snipers quad leuk en met twee anderen is juist een tank interessant maar kun je ook zeer effectief als infantry zijn. Sowieso is de verscheidenheid aan rollen mooi en maakt het het spel iedere keer weer even anders.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaXz
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 22:24
Wii4all schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 15:06:
Dat vraag ik mij ook af, hij is nu in de aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
Goed spel, ook op de PS5.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stef.NL
Wii4all schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 15:06:
Zelf heb ik het spel op de PC maar volgens mij is het ook op de PS5 nog steeds behoorlijk actief en het spel wordt de komende tijd nog verder doorontwikkeld dus je koopt zeker geen 'dode' game.

Met de komst van HLL naar de Gamepass van Microsoft lijkt er zelfs een flinke nieuwe impuls te zijn voor het spel (in ieder geval voor Xbox en PC). Op de Xbox is het spel zelfs gestegen tot in de top 10 meest gespeelde spellen afgelopen maand (https://newzoo.com/resour...x-games-series-s-x-global).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• h1ttent1t
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-07 09:51
Ook belangrijk voor console-spelers: er is eindelijk een server browser aangekondigd, die dit jaar nog komt.

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/official-hll-roadmap-2024-v0-cg50lg9y1rjc1.png?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=231a5a62cd137953b910d2e298593edebb225324

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-07 08:10

Oxigeon

En zo is dat!

h1ttent1t schreef op maandag 4 maart 2024 @ 15:10:
Ook belangrijk voor console-spelers: er is eindelijk een server browser aangekondigd, die dit jaar nog komt.

[Afbeelding]
Hier een console speler. Die server browser had er natuurlijk allang moeten zijn. Dat zou het vele malen makkelijker maken o. Eventueel met een hele groep/clan samen te spelen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Aantal potten gespeeld het spel bevalt me wel alleen de missies in de avond zijn wat minder.

Ik kies nu steeds bij het begin van e pot om squad leader te zijn dan kan je tenminste outpost en plaatsen. Had pas ook een goeie commander die gooide er gelijk supplies bij. Ben nog meer aan het ontdekken maar het bevalt mij prima

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barista
  • Laatst online: 22:32
Wii4all schreef op maandag 4 maart 2024 @ 21:18:
Aantal potten gespeeld het spel bevalt me wel alleen de missies in de avond zijn wat minder.

Ik kies nu steeds bij het begin van e pot om squad leader te zijn dan kan je tenminste outpost en plaatsen. Had pas ook een goeie commander die gooide er gelijk supplies bij. Ben nog meer aan het ontdekken maar het bevalt mij prima
Heb je je brightness naar 200% gezet als je op een nacht map speelt? Dat helpt echt goed bij mij qua speelbaarheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theRich
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-07 16:03
Stef.NL schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 14:31:
Vandaag is update 14.8 voor Hell Let Loose beschikbaar gekomen.

Belangrijkste aanpassing is een nieuwe gamemodus genaamd 'Skirimish'. In deze modus is de map kleiner en vecht je alleen om het middelste punt op de map. Hierdoor is er meer actie en de rondes zijn ook korter. Ben benieuwd hoe dit in de praktijk gaat werken en of het een populaire modus gaat worden.

Verder hebben de Britten een update gekregen. De map El Alamein is aangepast zodat er meer dekking is tegen snipers en er zijn andere Britse tanks en wapens toegevoegd bij El Alamein en Driel die historisch beter aansluiten.

Voor mij in ieder geval genoeg reden om HLL dit weekend weer eens te spelen. Meer informatie over de update is te vinden in Dev Brief 199 via deze link: https://store.steampowere...32686533130720531?l=dutch
Gisteravond nog even gekeken, alle dedicated skirmish servers leeg.
Wel jammer want ik heb niet altijd de hele avond te tijd voor 1 of 2 potjes

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:12

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

*meld

Ben hier ook aan begonnen als alternatief voor Battlefield - V zit ramvol cheaters and 2042 vind ik gewoon geen zak aan, heeft totaal geen karakter.

Dus.... de graphics zijn wat minder bij HLL, maar grappig genoeg zijn de explosies/rookwolken echt super realistisch :P bij een bombing run of satchel charge zie je echt heel vet de rook/vlammen de lucht in schieten. De vibe zit dus zeker goed bij deze game. So far Medic naar level 3 geleveld, dat heb ik vooral gedaan omdat ze verwachten dat je als medic niet constant frontline aan het schieten bent, je gaat dus ietsje minder vaak dood en hebt meer tijd te luisteren/kijken naar wat ze nu precies allemaal doen, want dat is echt wel een dingetje als je BF gewend ben, je moet hier heel tactisch denken en handelen.

Tot zover alleen gespeeld op 2 servers in scandinavie (Scandinavians Let Loose en Scand Tiger) want 1) er is meestal plek en 2) ze zijn super vriendelijk/behulpzaam. Er word ook wel wat geroleplayed (grappig als je medic speelt en er ligt iemand luid kreunend op het pad voor je) en er is veel communicatie.

Waar ik nog wel moeite mee heb is het daadwerkelijk spotten van vijanden, en zeker wanneer je neergeschoten word. Ik vind het helemaal prima dat je vrijwel altijd met 1 kogel al om ligt (een stuk realistischer, vind ik) maar 99 van de 100 keer (je gaat veel dood in dit spel) heb ik geen enkel benut waarvandaan, zelfs niet als het uit de richting was waar ik op dat moment keek. En echt niet altijd tijdens een sprint, soms ligt je verstopt in een heg of andere camouflage, zonder te bewegen, en ineens *pats* dood. Ik hoop dat ik daar snel beter in word want dit kan nog wel eens frustrerend zijn.

Gisteren mijn eerste tank neergehaald in een dorp (leuk) maar later in de match was er een tank op behoorlijke afstand en we kwamen met het hele clubje gewoon niet dichtbij genoeg, zelfs als je via verdekte heggen prone dichterbij wilde kruipen werd je gewoon uit de bossen gesniped, ik snapte echt compleet niet hoe ze op zo'n enorme afstand iedereen overal kunnen vinden.

Echt wel een hele vette game, en op wat kleine gameplay changes na echt perfect gedaan. Zo snap ik b.v. niet waarom er perse een 10 seconden timer moet zijn op een redeploy met een verplichte spatie (wat heeft het voor nu als er ook al timers op de spawns zitten) en waarom de meeste klasses 1) zo belachelijk weinig kogels bij hebben (ok, een medic hoeft geen rambo te spelen maar 20 kogels is wel erg schaars) en 2) waarom je maar 1 keer mag resupplyen per leven? Niet echt logisch... alsof je afdwingt dat mensen moeten sterven en redeployen als je teveel geschoten hebt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aasas
HTT-Thalan schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 09:53:
*meld

Ben hier ook aan begonnen als alternatief voor Battlefield - V zit ramvol cheaters and 2042 vind ik gewoon geen zak aan, heeft totaal geen karakter.

Dus.... de graphics zijn wat minder bij HLL, maar grappig genoeg zijn de explosies/rookwolken echt super realistisch :P bij een bombing run of satchel charge zie je echt heel vet de rook/vlammen de lucht in schieten. De vibe zit dus zeker goed bij deze game. So far Medic naar level 3 geleveld, dat heb ik vooral gedaan omdat ze verwachten dat je als medic niet constant frontline aan het schieten bent, je gaat dus ietsje minder vaak dood en hebt meer tijd te luisteren/kijken naar wat ze nu precies allemaal doen, want dat is echt wel een dingetje als je BF gewend ben, je moet hier heel tactisch denken en handelen.

Tot zover alleen gespeeld op 2 servers in scandinavie (Scandinavians Let Loose en Scand Tiger) want 1) er is meestal plek en 2) ze zijn super vriendelijk/behulpzaam. Er word ook wel wat geroleplayed (grappig als je medic speelt en er ligt iemand luid kreunend op het pad voor je) en er is veel communicatie.

Waar ik nog wel moeite mee heb is het daadwerkelijk spotten van vijanden, en zeker wanneer je neergeschoten word. Ik vind het helemaal prima dat je vrijwel altijd met 1 kogel al om ligt (een stuk realistischer, vind ik) maar 99 van de 100 keer (je gaat veel dood in dit spel) heb ik geen enkel benut waarvandaan, zelfs niet als het uit de richting was waar ik op dat moment keek. En echt niet altijd tijdens een sprint, soms ligt je verstopt in een heg of andere camouflage, zonder te bewegen, en ineens *pats* dood. Ik hoop dat ik daar snel beter in word want dit kan nog wel eens frustrerend zijn.

Gisteren mijn eerste tank neergehaald in een dorp (leuk) maar later in de match was er een tank op behoorlijke afstand en we kwamen met het hele clubje gewoon niet dichtbij genoeg, zelfs als je via verdekte heggen prone dichterbij wilde kruipen werd je gewoon uit de bossen gesniped, ik snapte echt compleet niet hoe ze op zo'n enorme afstand iedereen overal kunnen vinden.

Echt wel een hele vette game, en op wat kleine gameplay changes na echt perfect gedaan. Zo snap ik b.v. niet waarom er perse een 10 seconden timer moet zijn op een redeploy met een verplichte spatie (wat heeft het voor nu als er ook al timers op de spawns zitten) en waarom de meeste klasses 1) zo belachelijk weinig kogels bij hebben (ok, een medic hoeft geen rambo te spelen maar 20 kogels is wel erg schaars) en 2) waarom je maar 1 keer mag resupplyen per leven? Niet echt logisch... alsof je afdwingt dat mensen moeten sterven en redeployen als je teveel geschoten hebt.
Ik raad je aan om de Nederlandse Hell Let Loose community te joinen. Dutch Let Loose heeft 4 servers waar elke dag Admins actief meekijken om het spel in de gaten te houden. Daarnaast spelen veel mensen met mic in deze servers. https://discord.gg/nxEjU5sY

Als Medic heb je weinig munitie maar wel veel medische spullen bij je. Bij andere klassen heb je een stuk meer munitie over het algemeen.

Een tip om het spel beter te begrijpen is om op de kaart te kijken. Wanneer je weet wat het verdedigende punt is en het aanvallende punt is, is het logisch dat er tussen die twee punten de meeste mensen zich bevinden (zowel friendlies als enemies). Hieruit kun je ook vaak opmaken waar de garrisons en outposts kunnen staan.

Handig bij het spel is dat wanneer er op je wordt geschoten, je weet waar het schot ongeveer vandaan kan komen. Dit zal je helpen de juiste dekking te vinden. Loop ook nooit over een leeg veld heen, de kans is groot dat je wordt gezien en wordt beschoten. Kijk ook op de kaart waar je het beste kan lopen, het spel gaat niet persé om veel kills te maken maar om het volgende punt te veroveren. Het kan dus handig zijn om de vijand te 'flanken'.

De 10 seconden timer is puur om het spel iets trager te laten verlopen zoals een battlefield. Nu merk je dat de gameplay soms 'sloom' kan aanvoelen ten opzichte van de veel bekendere shooters. Dit is puur om het wat realistischer te laten aanvoelen. Anders wordt het lastig om het volgende punt te veroveren als iedereen binnen 5 seconden weer is gespawnd.

Met munitie is het volgens mij een cooldown periode dat je weer opnieuw munitie kan pakken. Dit hebben ze volgens mij gedaan zodat je niet oneindig granaten kan gooien of de enemy kan sprayen met kogels. Dit is puur om het realisme in het spel te verbeteren. En dat je soms tactisch met je munitie moet omgaan.

Ook kan het handig zijn om mensen met een hoog level te volgen in het spel. Hier kun je veel van leren.

Veel plezier met HLL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Aasas schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:00:
[...]

Ik raad je aan om de Nederlandse Hell Let Loose community te joinen. Dutch Let Loose heeft 4 servers waar elke dag Admins actief meekijken om het spel in de gaten te houden. Daarnaast spelen veel mensen met mic in deze servers. https://discord.gg/nxEjU5sY

Als Medic heb je weinig munitie maar wel veel medische spullen bij je. Bij andere klassen heb je een stuk meer munitie over het algemeen.

Een tip om het spel beter te begrijpen is om op de kaart te kijken. Wanneer je weet wat het verdedigende punt is en het aanvallende punt is, is het logisch dat er tussen die twee punten de meeste mensen zich bevinden (zowel friendlies als enemies). Hieruit kun je ook vaak opmaken waar de garrisons en outposts kunnen staan.

Handig bij het spel is dat wanneer er op je wordt geschoten, je weet waar het schot ongeveer vandaan kan komen. Dit zal je helpen de juiste dekking te vinden. Loop ook nooit over een leeg veld heen, de kans is groot dat je wordt gezien en wordt beschoten. Kijk ook op de kaart waar je het beste kan lopen, het spel gaat niet persé om veel kills te maken maar om het volgende punt te veroveren. Het kan dus handig zijn om de vijand te 'flanken'.

De 10 seconden timer is puur om het spel iets trager te laten verlopen zoals een battlefield. Nu merk je dat de gameplay soms 'sloom' kan aanvoelen ten opzichte van de veel bekendere shooters. Dit is puur om het wat realistischer te laten aanvoelen. Anders wordt het lastig om het volgende punt te veroveren als iedereen binnen 5 seconden weer is gespawnd.

Met munitie is het volgens mij een cooldown periode dat je weer opnieuw munitie kan pakken. Dit hebben ze volgens mij gedaan zodat je niet oneindig granaten kan gooien of de enemy kan sprayen met kogels. Dit is puur om het realisme in het spel te verbeteren. En dat je soms tactisch met je munitie moet omgaan.

Ook kan het handig zijn om mensen met een hoog level te volgen in het spel. Hier kun je veel van leren.

Veel plezier met HLL!
Ja, die heb ik ondertussen ook gevonden en geprobeerd. Helaas was mijn eerste ervaring eentje met weinig tot geen communicatie en de servers zitten of ramvol of zijn compleet leeg :P.

Gisteren op de Scand server een iets minder slecht potje gehad waarbij ik echt mijn best heb gedaan op het kijkgedrag te letten en inderdaad, langzamer spelen. Het irritante is dat alles, ondanks dat het 'langzaam speelt' zo snel verandert... ene moment dat je doodgaat ben op op punt X en dus denk je, ik probeer zo snel mogelijk weer in de buurt van lijn X te komen om te helpen, maar dan opeens zwermen de vijanden al ruim over lijn Y heen en heb je weer een random headshot te pakken. Weer een corpserun... en bij poging 3 is je spawn ineens overrun en krijgt je binnen .5 sec een spray binnen :+.

Mensen zijn ook echt verdomd accuraat in de meeste gevallen maar er zijn ook situaties waarbij ik echt het gevoel heb dat ze door bosjes/heggen heen kunnen kijken.

Ben nu de rifleman aan het levelen en speel af en toe auto/assault afhankelijk van de map. De STG44 bevalt me echt uitstekend, de bolt actions bij de germans/russen zijn me echt erg lastig als je tegen een garand of mp40 staat. Als je 1 schot mist ben je in feite al dood.

Goeie game hoor, dit zijn geen klachten maar observaties. Ik zou gewoon wensen dat er een newbie modus was ofzo, IETSJE meer ondersteunen in je eerste uren zodat je niet constant door trial and error moet ontdekken wat je (waarschijnlijk) fout deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiezZ_BE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-07 01:12
De keren dat ik op de 1 van de NL servers speelde was er totaal geen balans. Ofwel won mijn partij de ronde door ze totaal af te maken, of we werden totaal afgeslacht. Ook was er vaak geen of gebrekkige communicatie, als er wel een squad met communicatie was, heb ik ook meermaals meegemaakt dat enkele 'simpele zielen' het grappig vonden om te lachen met niet-NL'ers. Hierna heb ik de NL servers links laten liggen, want het typische HLL spelplezier was er totaal zoek...

De beste partijen heb ik gehad wanneer er balans, en liefst ook degelijke squad play (met comm's) is.

https://www.techpowerup.com/review/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

TiezZ_BE schreef op maandag 11 maart 2024 @ 12:24:
De keren dat ik op de 1 van de NL servers speelde was er totaal geen balans. Ofwel won mijn partij de ronde door ze totaal af te maken, of we werden totaal afgeslacht. Ook was er vaak geen of gebrekkige communicatie, als er wel een squad met communicatie was, heb ik ook meermaals meegemaakt dat enkele 'simpele zielen' het grappig vonden om te lachen met niet-NL'ers. Hierna heb ik de NL servers links laten liggen, want het typische HLL spelplezier was er totaal zoek...

De beste partijen heb ik gehad wanneer er balans, en liefst ook degelijke squad play (met comm's) is.
Dat is in alle multiplayers games zo - verliezen is nooit tof, maar met 1 vinger in je neus over de vijand heen walsen net zo min. Btw:

YouTube: Operation Tank Escort - Hell Let Loose Event!

ik heb wat video's van hem bekeken en 1) je leert er veel van en 2) hij heeft ontzettend veel lol in zijn plays, vooral ook samen met andere mensen. Echt gaaf dat er nog zo lol gemaakt kan worden online, dat heb ik nu in een paar dagen HLL al vaker meegemaakt dan in enkele jaren CS en BF tesamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiezZ_BE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-07 01:12
HTT-Thalan schreef op maandag 11 maart 2024 @ 17:15:
[...]

Dat is in alle multiplayers games zo - verliezen is nooit tof, maar met 1 vinger in je neus over de vijand heen walsen net zo min. Btw:

...
Dat was dan ook de reden om weer op andere (en betere) servers te joinen.

Het is ook niet mijn eerste fps game... ;)

https://www.techpowerup.com/review/

Pagina: 1 ... 14 ... 16 Laatste

Let op:
Superleuke en handige Gids voor nieuwe spelers:
- Reddit link (afbeeldingen)
- PDF Download (via Mega)