amphora schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 16:15:
[...]
De routebalk van TT vind ik op CarPlay ook een groot gemis. Ze zijn wel bezig met een update waarbij dit (deels) ook met CarPlay kan. Overigens heb ik m'n iPhone ook nog in een houder en heb ik tomtom daar ook vaak open staan (of flitsmeister) speciaal voor de route balk (en overzichtskaart). Dat vind ik dan wel weer een nadeel van Google Maps: tijdens navigatie kan je op de telefoon niets doen in de GM app. In tomtom kan ik tijdens navigatie een tussenpunt of zo toevoegen of alternatieve route bekijken. Door de bijrijder dan hè

Is een beta van TT ?
Sinds gisteren heeft HERE WeGo (vroeger Nokia Maps) ook Carplay support, dus qua navigatie apps zitten we nu op:
- TomTom Go - offline mogelijk, dan toch traffic en flitsers, toont alleen file als je er in zit
- HERE WeGo - offline mogelijk, maar geen traffic
- Sygic - offline mogelijk, toont huidige snelheid, toont vertraging
- Magic Earth - cached (beperkt offline), toont huidige snelheid, toont vertraging
- Google Maps - cached
- Waze - cached
- Flitsmeister - toont huidige snelheid, ook als er vertraging is
Ik gebruik dagelijks TomTom Go. Grootste ergernis dat ze nog steeds niet vertraging tonen bij de reistijd (bv. in oranje, of + xx min),
moet toch kunnen met de interface elementen van Carplay. Anderen doen dat ook.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel