[F1 2017] Race 10 - GP van Groot Brittannië Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 27 Laatste
Acties:
  • 63.066 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
sjaool schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 00:24:
Nog even over het weer gesproken... :+
[video]
Haha netjes. Leuk dat Buienradar hier zo op in springt. Was dit er bij de vorige races ook al?

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
TinusTegengas schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 22:40:
_O- Geniaal dat interview. Helmut breek even in en Horner controleert de drankjes
Ik kreeg op de een of andere manier het idee dat Marko niet wist dat ze draaiden. Zeg maar hetzelfde idee als laatst met Sainz en Marko toen hij wel de tip kreeg dat er gedraaid werd. Ik denk niet dat ze even komen vragen hoe FP ging middenin een interview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08-09 20:56

TinusTegengas

Formula Racing

Jasphur schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 08:27:
[...]

Haha netjes. Leuk dat Buienradar hier zo op in springt. Was dit er bij de vorige races ook al?
Dat vroeg ik me ook al af.
Ik zag op YT dat ze het in ieder geval voor Baku en Oosterijk ook hebben gedaan
UltraSub schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 08:28:
[...]

Ik kreeg op de een of andere manier het idee dat Marko niet wist dat ze draaiden. Zeg maar hetzelfde idee als laatst met Sainz en Marko toen hij wel de tip kreeg dat er gedraaid werd. Ik denk niet dat ze even komen vragen hoe FP ging middenin een interview.
Ik weet het niet of het per ongeluk was. Hij kon toch zien dat Max met een microfoon onder zijn neus zat.
Anders had hij het nog kunnen merken aan de reacties van iedereen aan tafel.
Ach ja, het gaf wel weer een leuk stukje tv.

[ Voor 4% gewijzigd door TinusTegengas op 15-07-2017 08:44 ]

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Was dit filmpje al langs gekomen?
Scarbs over de Ferrari front wing

https://www.motorsport.co...ntain-the-pressure-94206/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusTegengas

TinusTegengas

Formula Racing

Ik vind dit altijd wel geinig om te lezen. Fake news.
http://www.redbullracing.com/article/spys-fake-news-britain

[ Voor 82% gewijzigd door TinusTegengas op 15-07-2017 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusTegengas

TinusTegengas

Formula Racing

UltraSub schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 20:36:
[...]

offtopic:
Kijk maar uit die aanbieding stopt niet vanzelf, je betaalt nu waarschijnlijk gewoon ;)
offtopic:
Ik had niks moeten zeggen :X ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstraat
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 21:35
Ricciardo krijgt waarschijnlijk ook een gridstraf van 5 plekken voor het wisselen van de versnellingsbak. zou het 'geluk' dan zijn gedraaid. O-)

http://www.skysports.com/...r-five-place-grid-penalty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:39
(jarig!)
Heb t idee dat die gridstraf vaker voorkomt dan vorig seizoen, of heb ik dat mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
rik86 schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 10:21:
Heb t idee dat die gridstraf vaker voorkomt dan vorig seizoen, of heb ik dat mis?
De regels zijn ook _nog_ strenger geworden t.o.v. de jaren hiervoor. En ik vraag me af hoeveel zin het heeft om ze nog strenger te maken. 5 plekken grid straf is voor de top teams best te compenseren door een beter preseterende motor of versnellingsbak die daardoor een stuk minder lang hoeft mee te gaan.

Als je versnellingsbak ipv 6 races ineens maar 4-5 races mee hoeft te gaan, is dat een enorm verschil voor de ingenieurs die ze ontwerpen. Dan pak je 1x in een toch al kansarmere situatie (situatie waar je niet favoriet bent) een penalty en kun je misschien wel alsnog op het podium komen. Het is een beetje zoals in het racen: altijd voorzichtig zijn en net naast het podium eindigen is een slechter resultaat dan eens in de 4 races uitvallen en de rest op het podium eindigen / winnen.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:32

Edd

Dijkstraat schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 10:13:
Ricciardo krijgt waarschijnlijk ook een gridstraf van 5 plekken voor het wisselen van de versnellingsbak. zou het 'geluk' dan zijn gedraaid. O-)

Dat...
Of Verstappen valt uit met een kapotte versnellingsbak :X

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:02
https://f1-start.glitch.me/ formule 1 start reactietest.

F1 test

f1 test 2

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Wachten tot iemand een scriptje schrijft dat 0.001s haalt. Of misschien is 0.000s wel mogelijk?

Overigens: ik heb deze site al geprobeerd op mijn telefoon en mijn laptop, in beide gevallen had ik moeite om onder de 0.280s te komen. Nu doe ik het op mijn PC en heb ik in 4 pogingen van alles van 0.194 tot 0.235. Iets zegt me dat je hardware teveel invloed heeft, want je maakt mij niet wijs dat ik op zaterdagochtend, na een hele avond sauna en relaxen en mijn duffe kop op dit moment een betere reactietijd heb dan doordeweeks overdag :D

[ Voor 70% gewijzigd door Grrrrrene op 15-07-2017 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
Hm das ook niks aan.

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12:27
Dijkstraat schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 10:13:

Moa moa dat ligt eraan denk ik.
Links is de ''race'' (schone) kant?
Stel Max wordt P5 in de kwali, dan zal die naar P4 gaan wegens Bottas. Dat is de vuile kant?
Stel Max wordt P6 in de kwali, dan zal die ook naar P4 gaan wegens Bottas + Ricciardo..

Dat Ricciardo een gridstraf krijgt zal Max niet helpen lijkt mij zo, hij zal hoe dan ook 2 ferrari's + 1 mercedes voor zich hebben (of er moet al iets geks gebeuren in de kwalificatie).

Het is hopen dat Max op 1 of andere manier in de kwali HAM, VET of RAI weet te pakken zodat Max op P3 kan beginnen, maar die kans acht ik klein.

Maar puur op de gedachten dat links de schone kant is, P4 zou dan de ''vuile'' kant zijn (als ik dit fout heb dan wordt het wel leuk ja).

Het enige lichtpuntje aan de gridstraf van zowel Bottas als Ricciardo is de ''zekerheid'' van de 2e startrij.

[ Voor 4% gewijzigd door LopendeVogel op 15-07-2017 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
LopendeVogel schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 10:44:
[...]

Moa moa dat ligt eraan denk ik.
Links is de ''race'' (schone) kant?
Stel Max wordt P5 in de kwali, dan zal die naar P4 gaan wegens Bottas. Dat is de vuile kant?
Stel Max wordt P6 in de kwali, dan zal die ook naar P4 gaan wegens Bottas + Ricciardo..

Dat Ricciardo een gridstraf krijgt zal Max niet helpen lijkt mij zo, hij zal hoe dan ook 2 ferrari's + 1 mercedes voor zich hebben (of er moet al iets geks gebeuren in de kwalificatie).
Maar achter zich heeft hij niet direct zijn teamgenoot zitten, die begint rond p10. Alleen Bottas zit er potentieel dicht achter, maar hopelijk niet naast. Daarvoor zou hij op pole position moeten kwalificeren en dan nog staat hij er "slechts" achter. Als Max een Force India o.i.d. naast zich heeft en misschien ook wel achter zich, is dat een mooi schild tegen de snelle Mercedes van Bottas.
Het is hopen dat Max op 1 of andere manier in de kwali HAM, VET of RAI weet te pakken zodat Max op P3 kan beginnen, maar die kans acht ik klein.
Alleen met regen zou zoiets kunnen, of er moet inderdaad iets heel erg fout gaan met iemands kwalificatie.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jasphur
Grrrrrene schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 10:41:
Wachten tot iemand een scriptje schrijft dat 0.001s haalt. Of misschien is 0.000s wel mogelijk?

:+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/6O7RvkbiZVtdNgcVnLEnDAoG/full.png

En wie vond vorig jaar dit soort filmpjes zo leuk om als gifje te zien? :P >:)

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/kGDaiEl94Lf3y/giphy.gif

[ Voor 33% gewijzigd door Jasphur op 15-07-2017 10:50 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dijkstraat
Ik blijf het geweldige auto's vinden :D :9
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DEw3PZuXYAASVS5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
@Jasphur wat was je menselijke tijd?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Alsof jij menselijke tijden hebt gepost :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 20:04

Mad-Matt

TheDoctor#2181

mijn snelste is 0.230

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
@mell33 .280 oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 23:05
Edd schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 10:34:
[...]

Dat...
Of Verstappen valt uit met een kapotte versnellingsbak :X
Als dat zo is dan komen de complottheorieën weer snel omhoog, zal niet de eerste keer zijn dat Ricciardo dan een reparatie krijgt op een onderdeel wat Verstappen dan in de steek laat.

Laten we hopen dat het gewoon niet gebeurd en dat Max de race pakt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Het is niet alsof er nu veel slijtage zal zijn bij Max zijn versnellingsbak. O-)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mel33
Grrrrrene schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 10:55:
[...]

Alsof jij menselijke tijden hebt gepost :*
Ja dat waren mijn tijden. Sneller ben ik niet geweest. Dat zou flauw zijn als ik het aangepast had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Grrrrrene schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 10:49:
[...]

Maar achter zich heeft hij niet direct zijn teamgenoot zitten, die begint rond p10. Alleen Bottas zit er potentieel dicht achter, maar hopelijk niet naast. Daarvoor zou hij op pole position moeten kwalificeren en dan nog staat hij er "slechts" achter. Als Max een Force India o.i.d. naast zich heeft en misschien ook wel achter zich, is dat een mooi schild tegen de snelle Mercedes van Bottas.

[...]

Alleen met regen zou zoiets kunnen, of er moet inderdaad iets heel erg fout gaan met iemands kwalificatie.
Mee eens, leuke is volgens mij ook dat het voornamelijk met flink wat bochtenwerk begint. Indien Max niet gebeukt wordt heeft hij direct een paar kansen om iets uit te halen in de bochten.
Echter dat rechts beginnen tsja... Ik weet zo even niet hun racelijn (zou ik voorgaande Silverstone GP's even terug moeten kijken), maar hopelijk pist hij niet naast de pot door rechts te beginnen. Hoewel het voor Max niet vreemd is om rechts te beginnen en de bocht alsnog via links in te duiken haha, stel hij weet dat voor elkaar te krijgen zonder gebeukt te worden dan knalt hij die volgende bochten volgas door.

Ja precies of regen of een defect bij Mercedes / Ferrari, mja hoe groot is de kans op een defect bij hun??? Vrijwel 0, zoals het hoort..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 22:52

pinda powerrr

Slow down...

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 10:58:
Het is niet alsof er nu veel slijtage zal zijn bij Max zijn versnellingsbak. O-)
Maar is Max' zijn bak niet al vervangen na het uitvallen? Als je de race niet eindigt, dan mag je toch "straffeloos" wisselen? Zo'n soort regel was er toch?

Waiting on the world to change

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
mell33 schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 10:58:
[...]

Ja dat waren mijn tijden. Sneller ben ik niet geweest. Dat zou flauw zijn als ik het aangepast had.
De gemiddelde menselijke reactietijd op visuele stimuli is 0.25s (bron) en jij doet het 10x zo snel. Sure. Ik ren de 100m in 1.36s en ik kan zo'n 1200kg bankdrukken :z

De enige manier waarop je zo'n tijd "legaal" haalt is anticiperen. Dus 99x valse start en 1x een legitieme start. Geef je die stats ook nog even door? :P

[ Voor 30% gewijzigd door Grrrrrene op 15-07-2017 11:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Grrrrrene schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 23:42:
[...]

Ik begin dit trouwens (niet persoonlijk bedoeld) bijzonder irritant te vinden: compleet random reacties op "iets op sky" of "iets in dat interview nu". We hebben hier mensen die Sky kijken, anderen kijken Ziggo, Channel 4, RTL... Kunnen we als-je-blieft minstens vermelden wat er zo geniaal is en wat er gezegd is, zodat degenen die het niet hebben gezien / kunnen zien ook weten waar het over gaat? Dat is nou iets wat van mij in de topicwarning mag :X

Nogmaals: niet persoonlijk bedoeld naar jou, @TinusTegengas :*
Niet eens een heel slecht idee, proberen waard. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
drie minuten te laat :o

Green Green Green. FP3 is van start

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
Grrrrrene schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 10:59:
[...]

De gemiddelde menselijke reactietijd op visuele stimuli is 0.25s (bron) en jij doet het 10x zo snel. Sure. Ik ren de 100m in 1.36s en ik kan zo'n 1200kg bankdrukken :z

De enige manier waarop je zo'n tijd "legaal" haalt is anticiperen. Dus 99x valse start en 1x een legitieme start. Geef je die stats ook nog even door? :P
Nee het is idd vaak 0.217 enz, in f1 als je 0.030 start dan is het vaak vals, want idd je kan niet sneller als 0.200 als mens. Maar het is wel leuk testje als je het goed timed, sneller ben ik nog niet geweest, het is ook meer voor je eigen competitie. Nee ik zet het wel eerlijk neer en niet aangepast oid.
6x keer geprobeerd.

[ Voor 43% gewijzigd door Mel33 op 15-07-2017 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Lucht ziet er behoorlijk grijs uit op silverstone (of de stream is belabberd qua kleuren xd)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Ahhhhh wat lief. Hamilton die even zwaait naar al zijn trouwe fans :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Wat lief HAM zwaait naar het publiek. (Zou hij wat goed te maken hebben?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd

Edd

LopendeVogel schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 11:03:
Lucht ziet er behoorlijk grijs uit op silverstone (of de stream is belabberd qua kleuren xd)
80% kans op regen in deze sessie. Dus daarom is het zo grijs ;)

-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:43

beany

Meeheheheheh

Ah, ze hebben geleerd van vroeger... dat ze met zijn allen op een radar scherm zat te kijken OF er regen kwam terwijl het op 20cm achter ze met bakken tegelijkertijd naar beneden kwam :P

https://twitter.com/Renau...ivefeed%2F11288%2F2593%2F

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Saubers bovenaan. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
LopendeVogel schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 11:03:
Grey skies above Silverstone, but this guy's a permanent ray of sunshine
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DEw54JHXsAACTnf.jpg

Awh.

https://twitter.com/F1/status/886147819458965504

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:28

Pierre

Van nature lui!

Verstappen nog niet naar buiten ?

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusTegengas

TinusTegengas

Formula Racing

Lekkere opmerking op sky over Kvyat.
A Russian who says it's cold in Silverstone :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dijkstraat
haha op Sky hadden ze het erover dat ze volgende seizoen nog maar 3 motoren mogen gebruiken ipv 4 nu :') Zal dan wel voldoende gridpenalty's opleveren :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Voor de mensen die op Sky kijken, HAM zat net ergens over te klagen, weet niet meer wat, maar wat hield dat in?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Dijkstraat schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 11:07:
haha op Sky hadden ze het erover dat ze volgende seizoen nog maar 3 motoren mogen gebruiken ipv 4 nu :') Zal dan wel voldoende gridpenalty's opleveren :X
Biased naar Mercedes en HAM dit. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

En we hebben regen volgens Kimi

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-09 10:55
Mad-Matt schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 11:08:
Voor de mensen die op Sky kijken, HAM zat net ergens over te klagen, weet niet meer wat, maar wat hield dat in?
Volgens mij omdat hij allemaal D-rating meldingen op z'n stuur kreeg.

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11:29
Regendruppels op bepaalde cameralenzen zag ik.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Er worden druppels gemeld door diverse coureurs

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• LopendeVogel
Mad-Matt schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 11:04:
Wat lief HAM zwaait naar het publiek. (Zou hij wat goed te maken hebben?)
Neuh, dit doet hij vrijwel standaard. Net als dat hij gisteren (of eergisteren? Met dat fiets gebeuren) naar het publiek rent, handtekeningen uitdeelt en ermee op de foto's gaat.

Net als dat Hamilton in de pers zei van: ik doe zoveel als ik kan met fans, zo ben ik onlangs naar het ziekenhuis geweest om daar zieke kinderen te bezoeken die fan van mij zijn (was vlak (1-2weken?) voordat hij Londen gemist had).
Media belicht helaas niet de leuke dingen wat Ham doet met zijn fans, ziek, rijk, arm, Ham bezoekt ze allemaal.

Mja men hier vond Vettel ook al zo'n kwal, ook niemand die zich er een heel, heel klein beetje in verdiept heeft want op oa youtube zijn genoeg video's te zien met wat Vettel buiten het werk doet (wat een toffe, humor volle gast is dat, mja dat komt niet op gpupdate en f1today xd).
Is leuk, Vettel doet zich voor als 1 of andere monteur, dan gaat Vettel wel even een proefritje maken samen met de eigenaar van de auto.. Uiteraard op 99% racestyle haha.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

LopendeVogel schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 11:11:
[...]
Vettel doet zich voor als 1 of andere monteur, dan gaat Vettel wel even een proefritje maken samen met de eigenaar van de auto.. Uiteraard op 99% racestyle haha.
Dat was een reclame die hij deed, weet alleen niet meer voor welk merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Pierre schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 11:15:
[...]

Zal vast een Italiaans merk geweest zijn :P :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TinusTegengas

TinusTegengas

Formula Racing

[...]

Hoort eigenlijk niet hier, maar deze?
Was met Infinity, de sponsor van RB

[ Voor 6% gewijzigd door TinusTegengas op 15-07-2017 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Prima, geen enkel probleem... ;)
Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/5wxzq.jpg

Nothing beats Photoshop... :+

Maar mijn snelste was iets van 0.237 ofzo.

[ Voor 8% gewijzigd door sjaool op 15-07-2017 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
[...]

Daar staat me inderdaad ook iets van mij, tof die video's :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstraat
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DEw_y6VXoAACx-M.jpg

Ik blijf de pitlane vreemd vinden aan de pitlane dat het laatste gedeelte veel dieper ligt waardoor het publiek daar niks kan zien.

[ Voor 52% gewijzigd door Dijkstraat op 15-07-2017 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
sjaool schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 11:19:
[...]

Prima, geen enkel probleem... ;)
[afbeelding]

Nothing beats Photoshop... :+

Maar mijn snelste was iets van 0.237 ofzo.
Haha das flauw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
@sjaool Oke ik heb het nog een keer geprobeerd. De laatste keer. Daarna weer gewoon serieus F1 volgen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/CfoZXa0fMt0KneeQ1xhEEYtv/thumb.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11:29
Nette tijd van Vandoorne, hij lijkt zich te herpakken na een moeizame eerste seizoenshelft.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Jasphur schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 11:23:
@sjaool Oke ik heb het nog een keer geprobeerd. De laatste keer. Daarna weer gewoon serieus F1 volgen.

[afbeelding]
Dat is wel flink binnen de marge. Ik heb net nog een keer geprobeerd en kwam uit op 0.230 (op de laptop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Max P5 op soft en wel weer sneller dan RIC ook op soft.

[ Voor 12% gewijzigd door sjaool op 15-07-2017 11:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LopendeVogel
TinusTegengas schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 11:19:
[...]

Hoort eigenlijk niet hier, maar deze?
[video]
Ja oa de prank video's bedoelde ik inderdaad, maar Vettel heeft nog wel wat meer online staan (volgens mij ook de mini tractor race (ofja, grasmaaier haha) of dit was met RAI dat weet ik niet meer :D Geniaal die gasten :D

Gewoon jammer dat de grotere nieuwssites dit soort zaken niet mee neemt, waardoor sommige kijkers de leuke kanten niet kent van een coureur. Veelal lees je negatieve zaken rondom coureurs (behalve Max) waardoor sommige mensen ook maar negatief erover gaan praten en denken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

LopendeVogel schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 11:25:
[...]
Gewoon jammer dat de grotere nieuwssites dit soort zaken niet mee neemt, waardoor sommige kijkers de leuke kanten niet kent van een coureur. Veelal lees je negatieve zaken rondom coureurs (behalve Max) waardoor sommige mensen ook maar negatief erover gaan praten en denken..
Dat is een eigenschap van de grote nieuwssites. Vooral de negatieve kanten van de wereld en samenleving belichten. De positieve kant kom bijna niet aan bod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
En toch denk ik dat BOT straks pole pakt.
Gewoon omdat hij op het moment lekkerder in zijn vel zit, zover ik kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukadad
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:18
McLaren meldt binnen 10 min regen

Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
lukadad schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 11:27:
McLaren meldt binnen 10 min regen
Geloof dat "Helga" Raikkonen al roept dat het regent.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Jasphur schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 11:27:
Het is Hamilton's thuisrace, ik denk dat hij gewoon pole pakt straks :)

Wat betreft Stoffel: het valt ook niet mee om te beginnen in F1 en dan met zo'n auto rond te moeten rijden die 9 van de 10x achteraan moet starten ivm een mechanisch probleem of uitvalt met een mechanisch probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

Jasphur schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 11:27:
Start ie alsnog 6e

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LopendeVogel
sjaool schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 11:27:
[...]

Dat is een eigenschap van de grote nieuwssites. Vooral de negatieve kanten van de wereld en samenleving belichten. De positieve kant kom bijna niet aan bod.
Precies! Maar die sfeer hoeft natuurlijk niet naar een site waar veel computer techneuten zitten (tweakers dus) doorgestoken te worden. Iedereen hier is wel handig met google en kan dus ook wel de andere kant vinden (helaas lijkt dat niet te gebeuren, vandaar dat ik een paar positieve en leuke kanten belicht van verschillende coureurs waar men hier een ''haat'' tegen lijkt te hebben).
HAM en VET vallen wel mee, zo'n slechte mensen zijn ze niet buiten de auto..

En weer naar de vrije training
VER nog altijd (ietsiepietsie) voor RIC, ik ben benieuwd naar vanmiddag. Dan kan de auto wel de extra kwali boost missen, RIC lijkt die boost in zijn voeten te hebben zitten haha.
Laten we hopen dat RBR nog geen ronde hard gegaan is.. HAM op de Soft zat er niet ver van de SS af, RBR met de soft zit zga een seconde nu achter de SS van Ferrari en Mercedes :O

[ Voor 8% gewijzigd door LopendeVogel op 15-07-2017 11:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dijkstraat
Grrrrrene schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 11:28:
[...]

Wat betreft Stoffel: het valt ook niet mee om te beginnen in F1 en dan met zo'n auto rond te moeten rijden die 9 van de 10x achteraan moet starten ivm een mechanisch probleem of uitvalt met een mechanisch probleem.
En dan ook nog Alonso als teamgenoot, dan kun je inderdaad wel zeggen dat je een lastig seizoen hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Grrrrrene schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 11:28:
[...]

Thuis race of niet. HAM leek in de interviews de afgelopen dagen niet helemaal lekker in zijn vel te zitten. Het zal mij straks niet heel erg verbazen als hij in Q3 een klein foutje maakt en BOT met 0,02 sec verschil de pole pakt.

Aan de andere kant HAM is wel een erg goede coureur en kan zich best wel eens helemaal afsluiten van de wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Heeft BOT een gridpanelty ja? Oke die had ik nog niet mee gekregen. Wat heeft hij (zijn team) aangepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusTegengas

TinusTegengas

Formula Racing

Wow Hulk op p5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dijkstraat
Jasphur schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 11:33:
[...]

Heeft BOT een gridpanelty ja? Oke die had ik nog niet mee gekregen. Wat heeft hij (zijn team) aangepast?
Versnellingsbak wissel, zelfde issue als Hamilton vorige week.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DExC0ojXkAAroWi.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Dijkstraat op 15-07-2017 11:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 18:18

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

LopendeVogel schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 11:30:
[...]

HAM en VET vallen wel mee, zo'n slechte mensen zijn ze niet buiten de auto..
HAM heeft (zeer) veel credits verspeeld toen hij in zijn badass-gangstah-bieber-gold-jewelry-tatoo fase zat. Daar lijkt ie nu weer wat overheen te zijn gegroeid :')

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:25
Wat is er met Renault gebeurt? Gisteren achteraan met Sauber, en nu ineens P5 en P11. Ben benieuwd naar de kwalificatie straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

HUL heeft een goede run gehad zeg.
Hoe zit het met het weer morgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:18

swv

alex3305 schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 11:37:
Wat is er met Renault gebeurt? Gisteren achteraan met Sauber, en nu ineens P5 en P11. Ben benieuwd naar de kwalificatie straks.
Geen idee. Ik ben meer onder de indruk van MAS en STR met P8 en P20 :X Not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

alex3305 schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 11:37:
Ik begreep net op Ziggo dat ze gisteren (FP2) een nieuw type vloer hebben gemonteerd en vandaag ook nog wat updates hebben doorgevoerd.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy The Cat
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 23:36
RIC 1,5 sec langzamer dan HAM en VET op SS. Groot gat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Lekker weer daar, de mensen op de tribune hebben een winterjas aan, mutsen op en een dekentje over de benen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Max hebben ze veel te laat naar buiten gestuurd, zo jammer dit. Enig idee waarom hij zolang binnen heeft gestaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 14:59

d0s

sssst

Dan maar regen in de Q :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Grrrrrene schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 11:42:
Max hebben ze veel te laat naar buiten gestuurd, zo jammer dit. Enig idee waarom hij zolang binnen heeft gestaan?
Dit lijkt een standaard strategie bij RBR. Als anderen al een compleet programma hebben afgewerkt, starten zij pas de motor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Maxbot wordt alleen maar beter in de regen, duh. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Misschien bewust gewacht op de regen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 17:23
Geen flauw idee, maar ik vind het verontrustend dat RIC tussen een Renault en een Haas instaat haha.

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ze willen gewoon extra screentime. ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 14:59

d0s

sssst

Haha max.... 'yeah that's because of me' :D

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Engineer aan Max: "There are yellows at turn 7. Yellows at turn 7."

Max: "Yeah, that's because of me" *lacht*

_o-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstraat
Haha ze letten goed op bij Red Bull _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Zelfs Maxbot kan niet meer rijden. Is goed bezig met de regen daar. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

d0s schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 11:44:
Haha max.... 'yeah that's because of me' :D
Je hoorde Max zelfs een beetje lachen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 11:43:
Maxbot wordt alleen maar beter in de regen, duh. :P
Haha hij ''vliegt'' er direct vanaf xd, gelukkig doet hij het rustig aan nu wegens de regen / SS. Gelukkig kan hij er zelf om lachen en gaat nu de pit in :D

[ Voor 10% gewijzigd door LopendeVogel op 15-07-2017 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Yellows at turn 7
VER: Yeah its because of me, hihi

Heerlijk

[ Voor 11% gewijzigd door Mad-Matt op 15-07-2017 11:46 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Stuur Max nu nog even naar buiten op full wets of intermediates... please. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:04

Spotmatic

Ken sent me

Volgens de live timing is max Retired, dus die komt niet meer naar buiten lijkt mij.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
sjaool schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 11:46:
Lijkt me een goed idee. Ook omdat er morgen een aardige kans op regen is :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dijkstraat
Inderdaad beter schroeven ze er nog een setje intermediates onder, gewoon voor het publiek :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
sjaool schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 11:46:
Staan er full wet banden überhaupt? Dacht alleen de inter banden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-09 10:55
pinda powerrr schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 11:43:
[...]

Dit lijkt een standaard strategie bij RBR. Als anderen al een compleet programma hebben afgewerkt, starten zij pas de motor.
En daar is VER nu het slachtoffer van want nu heeft hij geen quali run kunnen doen. Lijkt me dus logischer dat er een klein issue was met zijn wagen wat ze niet op tijd opgelost kregen voordat de regen begon te vallen.

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Pagina: 1 ... 8 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) de Tour de France.
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat
-Verwijten naar elkaar
-Beschuldigen van een F1 noob zijn
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1