RIC ook wel lekker bezig, paar mooie inhaalacties.
Juist, dit is toch super om te zien.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Wat heb ik dit gemist man. Heerlijk dit.
" he wants to play bumper cars or something"
lol
And the crowd goes wild,
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
VET een powerslide?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
VET wordt lekker gefrustreerd zo, die ramt straks hopelijk Bottas eraf
Max zat er gewoon voor, en daarna gooide Max de deur dicht voor Vettel. Episch dit
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
EejKrukar schreef op zondag 16 juli 2017 @ 14:31:
VET wordt lekker gefrustreerd zo, die ramt straks hopelijk Bottas eraf
Vettel was even aan het glijden, die heeft het lastig, en nu zit BOT bij hem op de staart. Ach, VER heeft misschien de pace niet, maar dit gevecht is wel even leuk. Zit ie wat minder lang in niemandsland
haha wat een actie, mooi
Je weet gewoon dat de bloeddruk van VET ieder rondje weer wat stijgt op deze manier
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Max je wordt me toch een grote coureur. Haha. Ricciardo had hem voorbij gelaten.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
En prachtig in Bottas gedrukt. Heerlijk Max.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hier teken ik voor!!!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Whhaha dat handje van vettel... Eerst zelf max eraf douwen en als max dan terug doet gelijk weer huilie huilie... moge bottas vettel ook pakken..
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Max laat wel even zien wat ie in huis heeft! Dit heb ik gemist de afgelopen races!
Publiek wordt helemaal gek, gaaf dit.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Wel tactisch goed van VER.
Nu moet VET op twee fronten strijden. En daar hebben de Duitsers slechte herinneringen aan
Nu moet VET op twee fronten strijden. En daar hebben de Duitsers slechte herinneringen aan
DUGG
Max al bijna 10 sec achter RAI
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Heerlijk dit jongens! Dit hebben we vijf races gemist!
Waiting on the world to change
Seb verragde even zn banden met die slide, denk dat ie voorlopig wel even klaar is.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Haha die is foutMach schreef op zondag 16 juli 2017 @ 14:32:
Dit zijn toch de gevechten die ik gemist heb de laatste paar races
Deze actie van VER maakt de hele vorige race goed

Volgens mij was het Verstappen die we hoorde klagen over de radio?v8power67 schreef op zondag 16 juli 2017 @ 14:32:
Whhaha dat handje van vettel... Eerst zelf max eraf douwen en als max dan terug doet gelijk weer huilie huilie... moge bottas vettel ook pakken..
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Honestly ?Mach schreef op zondag 16 juli 2017 @ 14:32:
www.google.nl
Lewis Hamilton mag max wel bedanken na de wedstrijd.
HAM heeft z'n wagen op de cruise-control staan
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Dat was geen klagen. Dat was grappen tegen z'n crew.fsfikke schreef op zondag 16 juli 2017 @ 14:33:
[...]
Volgens mij was het Verstappen die we hoorde klagen over de radio?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hopelijk maakt VET BOT het niet al te makkelijk.
Goed voor WK stand.Gekkenhuis schreef op zondag 16 juli 2017 @ 14:33:
Bottas had wel wat dichterbij mogen zitten hoor...
Grappig, hij klaagde inderdaad wel, maar zijn intonatie kwam eerder grappig overfsfikke schreef op zondag 16 juli 2017 @ 14:33:
[...]
Is hij überhaupt in beeld geweest langer dan 5sec?Gekkenhuis schreef op zondag 16 juli 2017 @ 14:33:
Vettel heeft ongetwijfeld ook wel geklaagd, maar mogelijk is de regie nog bezig met het censureren van de scheldwoorden in die fragmenten.fsfikke schreef op zondag 16 juli 2017 @ 14:33:
[...]
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Geloof me, die van Vettel is niet uitgezondenfsfikke schreef op zondag 16 juli 2017 @ 14:33:
Sky geloof er ook niks van dat hier een straf op zou volgen. Waarom ook? VET drukt VER buiten de baan, VER drukt VET buiten de baan. Beiden mogen niet klagen
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Light drizzle!!
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Handje van VET
:

VET zit zichzelf op te vreten daar. Die Mercedes in de achtergrond... En het geklaag is er weer
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
We zijn al ruimschoots de 12 ronden voorbij.... :-)
RIC al naar P11 gesneaked.
mooie huilebalk.
Haters everywhere but I don’t really care
Move under breaking?
Ik denk dat ze die radioknop eruit hebben gehaald bij vet
die regel was toch verdwenen dit jaar?DutchCrownNL schreef op zondag 16 juli 2017 @ 14:36:
Move under breaking?
Opbokken met die regel, dit is wat de mensen willen zien!DutchCrownNL schreef op zondag 16 juli 2017 @ 14:36:
Move under breaking?
Move under breaking haha. Tja, Vettel weet daar alles van ROFL
Haha die Vettel maakt zichzelf echt belachelijk.
Dat dacht ik ook, want datw as de zgn verstappen regel....
VET pit eieren voor z'n geld
DUGG
Ik verwacht dat VER de seconde nadat VET hem passeert direct de pits in gaat.
Regel is geschrapt voor dit jaar als ik het goed heb.DutchCrownNL schreef op zondag 16 juli 2017 @ 14:36:
Move under breaking?
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Helaas Vettel, maar er is geen Verstappen regel meer, en dat is jou schuld.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik bedoelde het niet negatief, eerder het commentaar van VETGekkenhuis schreef op zondag 16 juli 2017 @ 14:36:
[...]
Opbokken met die regel, dit is wat de mensen willen zien!
VET gaat naar binnen, het lukt hem dus niet
Ik denk niet dat VER voor VET gaat eindigen, maar leuk is het wel.
Bottas wordt de lachende derde zo op z'n softs.
Slim van Ferrari, had misschien iets eerder gemoeten?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Max naar binnne.
VER de pit in.
Druppels op de lens.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) de Tour de France.
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat
-Verwijten naar elkaar
-Beschuldigen van een F1 noob zijn
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) de Tour de France.
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat
-Verwijten naar elkaar
-Beschuldigen van een F1 noob zijn
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1