Illegaal streampje.PWM schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 21:23:
Zit voor de liefhebber, gewoon op YT te kijken:
YouTube: LIVE: Nice vs Ajax
[ Voor 12% gewijzigd door Saturnus op 26-07-2017 21:26 . Reden: Stream uit de quote ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Illegaal streampje.PWM schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 21:23:
Zit voor de liefhebber, gewoon op YT te kijken:
YouTube: LIVE: Nice vs Ajax
[ Voor 12% gewijzigd door Saturnus op 26-07-2017 21:26 . Reden: Stream uit de quote ]
Ik heb liever niets gekocht dan kopen om het kopen. Dat is de laatste 10 jaar vaker slecht afgelopen dan goed bij Ajax. 31 augustus sluit de transfermarkt pas.ephymerous schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 21:22:
[...]
Jep, Ajax is veel zwakker dan vorig seizoen. Op een 2e spits en 2e doelman na is niemand aan de selectie toegevoegd. Heb je de bank gezien?
Gaan we echt met Dijks verder? Gaan we echt nog een Braziliaan voorin kopen? Volgens mij moeten er verdedigers en middenvelders bij.
Als ze wel winnen zijn ze er ook nog nietjaapstobbe schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 21:23:
Vergeef mijn onwetendheid, maar mocht Ajax na 2wedstrijden de verliezer zijn, is het europese avontuur direct afgelopen?
Float like a butterfly, sting like a bee.
Voorheen was het zo dat het dan einde verhaal was. Alleen als je de play-off (dus de pot hierna) niet overleefde kwam je in de voorronde Europa League. Of dan was je rechtstreeks in de Europa League?
Ik weet het niet 100% zeker, maar vaak wel. Is ook een kopie van de Ziggo-uitzending.PWM schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 21:25:
[...]
Serieus? Stond gewoon op de homepage van YouTube.
Verwijderd
Je begreep mijn vraag niet helemaal....
3de worden in CL en dan EL doorstromen lijkt mij beterjaapstobbe schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 21:27:
[...]
Je begreep mijn vraag niet helemaal....
Europaleague is natuurlijk meer geschikt. In de CL heeft een NL team niks te zoeken.
Jazeker wel. Namelijk het enige waar de CL om draait: knaken.jaapstobbe schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 21:27:
Europaleague is natuurlijk meer geschikt. In de CL heeft een NL team niks te zoeken.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Is die niet gewoon van Ziggo? Zag net doodleuk Jack v Gelder en Wim Kieft de voorbeschouwing doen op Eurosport ...Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 21:26:
Was absoluut geen Rood voor Mario..
Hij trok op het einde zijn been nog terug, geel... Jazeker.... Rood nee..
Erger me wel kapot aan de commentator van Eurosport.....
Alles wat Ajax doet is perfect en goed, en alles wat Nice doet is geluk en mag niet..
Nice is wel stukken beter, Ajax speelt gigantisch slordig...
En je ziet nu echt hoe erg ze een aanjager zoals Klaassen missen.
[ Voor 8% gewijzigd door apis29 op 26-07-2017 21:51 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ja op Eurosport is dezelfde commentator als bij Ziggo.apis29 schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 21:50:
[...]
Is die niet gewoon van Ziggo? Zag net doodleuk Jack v Gelder en Wim Kieft de voorbeschouwing doen op Eurosport ...
Zet ik net het commentaar weer uit en wordt er gescoord(maar kreeg er niks van mee qua geluid
)
PSN: DutchTrickle PVoutput
Moet van Keizer, als hij te goed is zijn we hem gegarandeerd kwijt eind augustus.Maverick schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 21:58:
Sanches wel erg matig hoorde hele wedstrijd. Zowel verdedigend als opbouwend. Op z'n hoge ballen na.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Voorzetten naar wie? Dolberg staat constant in dubbele dekking.418O2 schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 22:00:
Ook Keizer ziet niet dat Younes er niets van kan dus. Weet hij dat je ook zonder dribbel mag voor zetten?
Naar wie dan ook. Hij doet er zelf hoe dan ook niks zinnigs mee.Martinusz schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 22:01:
[...]
Voorzetten naar wie? Dolberg staat constant in dubbele dekking.
[ Voor 42% gewijzigd door Martinusz op 26-07-2017 22:08 ]
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Als een wissel is aangevraagd bij de 4e man vindt die op het eerstvolgende dode spelmoment plaats.Martinusz schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 22:13:
Rare regel eigenlijk, wil je snel ingooien, wordt je terug gefloten omdat de tegenstander wilt wisselenZouden ze eigenlijk pas moeten toestaan wanneer jouw ploeg een dood spelmomemt in het voordeel heeft.
10 minuten? En Nice kreeg hem niet cadeau? Ik proef wat anti Ajax...Leon Zwiers schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 22:12:
Ajax moet deze score wel vasthouden. 10 minuten goed gespeeld in het potje. Mooie goal cadeau moet je koesteren
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nou inderdaad, Ziyech werd er echt 2x neergetrapt.Gonadan schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 22:21:
Vuile scheids. Die zag heus wel dat het een heel mooie plek voor een vrije trap was, maar vindt het niet terecht als Ajax de 1-2 zou maken.![]()
Your Friendly Neighborhood Moderator
Ziggo en Eurosport oaJorgen schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 22:28:
Waar wordt dit eigenlijk uitgezonden?
Ziggo en EurosportJorgen schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 22:28:
In Nederland en Frankrijk sowiesoJorgen schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 22:28:
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Nou, die vallen zelfs. Zie liever de goals.
[ Voor 14% gewijzigd door Vos op 26-07-2017 22:34 ]
Poe, twee keer zelfs.jaapstobbe schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 22:33:
Nou ja Ajax komt ook goed weg, pfff
XXXVI
Verwijderd
Deze wedstrijd lijkt wel een kopie van een aantal vorige Europese duels.jaapstobbe schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 22:32:
Precies het Ajax van vorig seizoen, voor elke goal zijn 10 kansen nodig....
Gelukkig niet, vorig jaar verloren ze uit haast alles.Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 22:34:
[...]
Deze wedstrijd lijkt wel een kopie van een aantal vorige Europese duels.
[ Voor 32% gewijzigd door ephymerous op 26-07-2017 22:38 ]
XXXVI
PSN: DutchTrickle PVoutput
Ik was halverwege vorig seizoen al klaar met Schone. Die kan het niet meer belopen helaas. Zijn trap blijft echter wel prachtig.Maverick schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 22:37:
Had van te voren wel getekend voor 1-1. En positief: Frenkie de Jong gaat Schone nog wel uit de basis spelen dit seizoen.
Dit. Volgende week in de Arena afmaken, het kan altijd beter en mooier maar prima gezien de omstandigheden. (Nouri, 1e wedstrijd, uit Europees, nice)Maverick schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 22:37:
Had van te voren wel getekend voor 1-1. En positief: Frenkie de Jong gaat Schone nog wel uit de basis spelen dit seizoen.
Frenkie viel goed in maar hij kwam er wel in toen de helft van Nice er doorheen zitten dat voetbalt toch makkelijker. Zonde dat de 1-2 niet valt. Maar gelukkig valt de kans van Nice ook niet alsnog.Vos schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 22:38:
[...]
Ik was halverwege vorig seizoen al klaar met Schone. Die kan het niet meer belopen helaas. Zijn trap blijft echter wel prachtig.
Ik hoop dat Younes en Veltman weggaan.jaapstobbe schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 23:14:
hopelijk blijft dit team een beetje intact
[ Voor 9% gewijzigd door KingKoning op 27-07-2017 08:41 ]
De vraag is ook of die jongen al weer niet te snel op een voetstuk is geplaatst. Het zou niet de eerste aanvallende speler in Nederland zijn die uiteindelijk vies tegenvalt. Het gebrek aan een nieuwe Robben/van Persie begint erg zorgwekkende vormen aan te nemen.KingKoning schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 08:39:
Als Kluivert zo blijft spelen raakt die zijn plek snel kwijt lijkt me.
Dat hij kwaliteiten heeft staat buiten kijf, echter je kunt niet van hem nu al verlangen om 40 wedstrijden belangrijk te zijn. Gewoon goed afwisselen met Neres, waarbij ik vind dat Neres op dit moment verder is dan Justin en dus in de basis zou moeten starten. Kluivert kun je ook voor Younes inbrengen als die niet draait, echter in het verleden werd Younes ook zelden gewisseld.D-e-n schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 11:07:
[...]
De vraag is ook of die jongen al weer niet te snel op een voetstuk is geplaatst. Het zou niet de eerste aanvallende speler in Nederland zijn die uiteindelijk vies tegenvalt. Het gebrek aan een nieuwe Robben/van Persie begint erg zorgwekkende vormen aan te nemen.
Aan diepte had je juist helemaal niets tegen deze tegenstander, aangezien deze op de counter speelt en dus dicht op de eigen keeper speelt.In gesprek met Ziggosport legt Keizer zijn keuze voor Kluivert uit. "Justin staat er goed op", spreekt de coach lovende woorden. "David ook, maar we willen aan de ene kant in de aanval heel veel diepte hebben. Daarin is Justin op dit moment beter dan David. Daarom kies ik voor hem."
[ Voor 31% gewijzigd door Martinusz op 27-07-2017 11:27 ]
Lijkt er wel op, RTL 7 of Ziggo Sport hebben het sowieso niet. Ik heb een kaartje voor de wedstrijd, maar eigenlijk helemaal geen zinHarribo schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 10:53:
Vanavond de EL alleen te zien bij fox? Geen publieke zender die het uitzendt?
En dat zal ook we zo blijven want als clubs als Ajax, Feyenoord & PSV voor de voorste posities alleen maar buitenlanders kopen komen de NL boys nooit op een nivo wat internationaal goed is. Ik denk trouwens, wat jij ook schrijft, dat Kluivert te snel op een veel te hoog nivo is geplaatst maar dat gebeurt natuurlijk vaker bij Ajax. Soms lukt dat maar vaker duidelijk niet dus wees aub een keer wat gereserveerder, is ook beter voor die gasten om niet gelijk te hoge verwachtingen met de daarbij horende druk te krijgen.D-e-n schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 11:07:
[...]
De vraag is ook of die jongen al weer niet te snel op een voetstuk is geplaatst. Het zou niet de eerste aanvallende speler in Nederland zijn die uiteindelijk vies tegenvalt. Het gebrek aan een nieuwe Robben/van Persie begint erg zorgwekkende vormen aan te nemen.
De laatste tijdRobertdj schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 12:48:
Ben wel bang voor een vroege tegentreffer tegen Nice, dat zou weer typisch zijn. Vervolgens moet Ajax tegen een muur beuken, in de slotminuten scoort Balotelli (die inmiddels diverse gele kaarten en overtredingen heeft uitgelokt) de 2e treffer... Ajax is de laatste tijd koning van het (bijna) verprutsen van goede uitgangsposities.
Vanavond naar FCU, ben benieuwd! Hoop wel dat die debielen m'n stad een beetje heel houden.
Tegen Schalke en Lyon.Martinusz schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 12:52:
[...]
De laatste tijdwanneer precies?
Het is sowieso tegen een muur beuken, Nice speelt op de counter. Dat veranderde niet toen zij 1-0 voorstonden. Negen van de tien clubs komen ingegraven naar de Arena, dus dat is niets nieuws voor ze.
Beiden zijn goed gegaan toch?Robertdj schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 13:00:
Tegen Schalke en Lyon.
Ajax kan echter nooit zo goed controlerend spelen, dus die zullen toch ruimte gaan geven.Nice moet nu scoren in de Arena, ze kunnen in het begin een beetje loeren, maar als het langer 0-0 blijft zullen ze toch echt initiatief moeten nemen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Daarom zei ik ook bijnaGonadan schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 13:16:
[...]
Beiden zijn goed gegaan toch?
Maar ik zie daar eigenlijk nog wel een ander scenario. In mijn optiek zijn beide tegenstanders toch wel verrast geweest in de eerste wedstrijd waardoor ze het in de tweede moesten recht zetten. Ik weet zeker dat bijvoorbeeld Lyon toch ergens iets van onderschatting had waardoor ze totaal overrompeld werden. Als die twee wedstrijden 100% op hun kunnen hadden gespeeld dan was Ajax niet door gegaan ben ik bang.
Dat was het grote verschil in de finale. Mourinho is nogal arrogant, maar niet zo stom om zich te laten verrassen.
[...]
Ajax kan echter nooit zo goed controlerend spelen, dus die zullen toch ruimte gaan geven.
Dit was eigenlijk ook wel een beetje te verwachten. Vorig jaar kreeg die voornamelijk invalbeurten waar die het ook niet onverdienstelijk deed. Maar dit was wel het hele seizoen in de schaduw van Traoré (die zagen we 20 kansen verprutsen soms). Kluivert is gelijk op een voetstuk gezet. Nu zie je dat die vanaf minuut 1 moet en tegen een fitte back dat is heel wat anders helaas dan de laatste 20 min in mogen vallen.Martinusz schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 11:11:
[...]
Dat hij kwaliteiten heeft staat buiten kijf, echter je kunt niet van hem nu al verlangen om 40 wedstrijden belangrijk te zijn. Gewoon goed afwisselen met Neres, waarbij ik vind dat Neres op dit moment verder is dan Justin en dus in de basis zou moeten starten. Kluivert kun je ook voor Younes inbrengen als die niet draait, echter in het verleden werd Younes ook zelden gewisseld.
Opvallend van de trainer:
[...]
Aan diepte had je juist helemaal niets tegen deze tegenstander, aangezien deze op de counter speelt en dus dicht op de eigen keeper speelt.
Maar hopelijk heeft hij dat gezien, want Neres deed het een stuk beter, veel steviger in duels en dartelde er een aantal keer goed doorheen, waar Kluivert zich constant vast liep of eenvoudig van de bal werd gezet.
[ Voor 6% gewijzigd door LZ86 op 27-07-2017 18:49 ]
Dat is al jaren niet meer. eigenlijk vreemd want ze hebben gewoon een openbaar kanaal.Harribo schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 10:53:
Vanavond de EL alleen te zien bij fox? Geen publieke zender die het uitzendt?
[ Voor 46% gewijzigd door HollowGamer op 27-07-2017 19:19 ]
Ik vond De Jong ook echt goed invallen, maar dat was wel nadat de spelers van Nice leeg begonnen te raken en last kregen van krampjes enz. Ben benieuwd hoe hij het vanaf minuut 1 doet.Leon Zwiers schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 17:47:
Als Keizer dapper genoeg is om Younes, Schöne en Kluivert meteen te vervangen zal het wel goedkomen in de Arena volgende week.
Vond Frenkie de Jong echt goed invallen.
En nu PSV en Utrecht
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
[ Voor 37% gewijzigd door LZ86 op 27-07-2017 20:17 ]
Ik denk dat Cocu wil kijken hoe hij reageert op het verliezen van zijn aanvoerdersband aan een huurspelerLeon Zwiers schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 20:16:Waarom staat die de Jong er uberhaupt nog in
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq