Je moet je afvragen op welke manier men de winst heeft pogen te drukken. Eerder afschrijven heeft meer voordelen dan een hoge winst boekenMartinusz schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:42:
[...]
Als je als PSV zijnde (grote club) 2,2 miljoen overhoudt, vind ik nou niet echt fantastisch nee
Jij wel?
Een buffer lijkt mij anders wel gezond om te hebben, als je elk jaar uitkomt op 0 loop je genoeg risico's als het eens misgaatAnkona schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:45:
[...]
Kan me zo voorstellen dat het doel van een dergelijke organisatie niet primair is om geld over te houden. Niet elke club hoeft aandeelhouders tevreden te stellen, sommige kunnen gewoon hun geld in de selectie steken en hoeven alleen maar financieel gezond te blijven.
Dat is al een ander verhaal, maar goed jij plaatst hier een oneliner met er is 2,2 miljoen over, voor een grote club vind ik dat niet veel. (met bovenstaande in achterhoofd is dat natuurlijk anders)Family Guy schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:46:
[...]
Toon Gerbrands: "De afgelopen drie jaar is volgens de algemeen directeur 48 miljoen aan langlopende schulden en achtergestelde leningen weggewerkt."
bron.
PSV presteert financieel goed. Winst zegt niks.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Wil je een buffer opbouwen, dan moet je het geld aan de balans toevoegen en niet als winst uitkeren. Boek je het als winst, dan is het weg uit de organisatie.Martinusz schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:55:
[...]
Een buffer lijkt mij anders wel gezond om te hebben, als je elk jaar uitkomt op 0 loop je genoeg risico's als het eens misgaat
alles kan off-topic
PSV keert winst uit aan wie?Ankona schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:59:
[...]
Wil je een buffer opbouwen, dan moet je het geld aan de balans toevoegen en niet als winst uitkeren. Boek je het als winst, dan is het weg uit de organisatie.
Ze spreken over winst. Winst is een betaling aan de eigenaar.
alles kan off-topic
Volgens de balans hebben ze 19.9 miljoen liquide en totaal 44 miljoen vlottende activa. Dus met de reserve zit het wel goed denk ik.Martinusz schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:55:
[...]
Een buffer lijkt mij anders wel gezond om te hebben, als je elk jaar uitkomt op 0 loop je genoeg risico's als het eens misgaat
[...]
Dat is al een ander verhaal, maar goed jij plaatst hier een oneliner met er is 2,2 miljoen over, voor een grote club vind ik dat niet veel. (met bovenstaande in achterhoofd is dat natuurlijk anders)
Voor geintereseerde: http://www.psv.nl/jaarverslag/jaarverslag-1/2016-2017.htm
19,9 miljoen in kas en de selectie is 44 miljoen waard? (valt selectie onder vlottende activa?)MPM schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 12:07:
[...]
Volgens de balans hebben ze 19.9 miljoen liquide en totaal 44 miljoen vlottende activa. Dus met de reserve zit het wel goed denk ik.
Voor geintereseerde: http://www.psv.nl/jaarverslag/jaarverslag-1/2016-2017.htm
Wat ik dan niet begrijp met deze buffer van 20 miljoen, waarom ze dan zo nodig spelers moeten verkopen om die 5 miljoen van Europees voetbal te compenseren? Tenminste dat wordt ook door Toon gezegd, we moeten verkopen om het missen Europees voetbal te compenseren.
Maar goed, het huishoudboekje was dus op order afgelopen jaar
Tja. De nadelige gevolgen van het zijn van een beursgenoteerde onderneming.Vincent Dave schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:48:
[...]
Allemaal leuk en aardig, PSV hoeft nergens verantwoording voor af te leggen enkel de RvC. Ze kunnen wel vanalles roepen, in tegenstelling tot Ajax waar vrijwel het hele huishoudboekje bekend is. Toon Gerbrands roept iets dus het het waar.
Is gewoon terug te vinden op de balans hoorVincent Dave schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:48:
[...]
Allemaal leuk en aardig, PSV hoeft nergens verantwoording voor af te leggen enkel de RvC. Ze kunnen wel vanalles roepen, in tegenstelling tot Ajax waar vrijwel het hele huishoudboekje bekend is. Toon Gerbrands roept iets dus het het waar.

Steam ID = Ackerfiets
Zucht, daar gaan we weer. Nooit gehoord van creatief boekhouden? Iedereen die niveautje MAVO Economie heeft gehad weet dat zoiets niets voorstelt..Family Guy schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 12:29:
[...]
Is gewoon terug te vinden op de balans hoor
Nogmaals, ze kunnen vanalles noteren in die boekhouding van ze. Ik word alleen zo moe van die Gerbrands, die mooiprater heeft AZ (mede) naar de knoppen geholpen.
Dus PSV doet aan creatief boekhouden? Nogal een beschuldiging die je doet. Kun je me vertellen waarom je ze daarvan verdenkt?Vincent Dave schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 12:35:
[...]
Zucht, daar gaan we weer. Nooit gehoord van creatief boekhouden? Iedereen die niveautje MAVO Economie heeft gehad weet dat zoiets niets voorstelt..
Nogmaals, ze kunnen vanalles noteren in die boekhouding van ze. Ik word alleen zo moe van die Gerbrands, die mooiprater heeft AZ (mede) naar de knoppen geholpen.
Steam ID = Ackerfiets
Heb hem niet helemaal doorgespit maar las op twitter dat de selectie voor 26 miljoen op de balans staat.Martinusz schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 12:19:
[...]
19,9 miljoen in kas en de selectie is 44 miljoen waard? (valt selectie onder vlottende activa?)
Met de bedragen in de huidige spelersmarkt is dat de waarde van 1 gehypte speler ongeveer
nog helemaal geen gek bedrag als je kijkt naar de bedragen die PSV de laatste tijd krijgt voor spelers. Hun beste speler gaat ook niet veel opleveren door die constructie qua doorverkoop etc.MPM schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 12:40:
[...]
Heb hem niet helemaal doorgespit maar las op twitter dat de selectie voor 26 miljoen op de balans staat.
Met de bedragen in de huidige spelersmarkt is dat de waarde van 1 gehypte speler ongeveerDus denk dat ze daar voorzichtig genoeg in zijn
Maaruhh... NL elftal selectie is bekend. Advocaat selecteert Locadia

de Ligt erbij ondanks hersenschudding. Worden 2 fantastische potjes
Locadia scoort tenminste wél doelpuntenLeon Zwiers schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 13:43:
[...]
nog helemaal geen gek bedrag als je kijkt naar de bedragen die PSV de laatste tijd krijgt voor spelers. Hun beste speler gaat ook niet veel opleveren door die constructie qua doorverkoop etc.
Maaruhh... NL elftal selectie is bekend. Advocaat selecteert Locadia![]()
de Ligt erbij ondanks hersenschudding. Worden 2 fantastische potjes
Steam ID = Ackerfiets
Onzin natuurlijk, je selecteert wel spelers die veel minder hebben gespeelt of alleen tegen lokale eredivisie clubjes. Alleen de wedstrijd tegen NAC is een verrassing en verder waren zijn er 5 geblesseerde basis spelers.Family Guy schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 13:47:
[...]
Vast ook de reden dat van laatstgenoemde club alleen Vilhena opgeroepen is.
Leuk dat sneren naar andere clubs maar wel bij feiten blijven aub ipv dit.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Jorgensen is na de interlandbreak weer terug, heel belangrijk voor een drukke periode met o.a de Klassieker.
Nieuwkoop weer fit, nu alleen nog wedstrijdritme opdoen ( Stom dat je niet bent ingestroomd in de voetbalpiramide, breekt je nu op ) hopelijk lukt het ze een paar oefenpotjes te regelen.
Helaas kan Kramer ook weer ingezet worden, hopen dat Gio m op de bank laat
Nieuwkoop weer fit, nu alleen nog wedstrijdritme opdoen ( Stom dat je niet bent ingestroomd in de voetbalpiramide, breekt je nu op ) hopelijk lukt het ze een paar oefenpotjes te regelen.
Helaas kan Kramer ook weer ingezet worden, hopen dat Gio m op de bank laat
Ik verwonder mij overigens dat Vilhena is opgeroepen voor Oranje, speelt laatste tijd toch een stuk minder. Vorig seizoen vond ik Vilhena veel beter.
Och, als je ziet wie er nog meer allemaal zijn opgeroepen is het niet zo gekJST94 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 23:15:
Ik verwonder mij overigens dat Vilhena is opgeroepen voor Oranje, speelt laatste tijd toch een stuk minder. Vorig seizoen vond ik Vilhena veel beter.
Benieuwd of Ajax kans maakt tegen H'veen. Keizer denkt dat ze gaan winnen.
PSV zal Wilhelm 2 wel oprollen vanavond
[ Voor 4% gewijzigd door LZ86 op 30-09-2017 12:29 ]
Kans altijd, maar in de huidige staat vrees ik weer puntverlies.Leon Zwiers schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 12:22:
Benieuwd of Ajax kans maakt tegen H'veen.
Dat zou ik toejuichen als het daadwerkelijk gevolgen heeft voor de organisatiestructuur, maar ik ben bang dat het hooguit gevolgen heeft voor Keizer. Alsof ze vooraf vast een zondebok hadden neergezet.
Correctie, hij zegt dat hij dat denkt. Ik vermoed dat hij stiekem iets heel anders denkt, maar dat zeg je niet als coach van een top drie club.Keizer denkt dat ze gaan winnen.
Weer prijs schieten voor Locadia.PSV zal Wilhelm 2 wel oprollen vanavond
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik denk eerder dat die Locadia eerder negatief gaat opvallen de komende tijd. Vind het zo'n gehypte speler sinds die 4-trick. Het blijft een beperkte spits die het eigenlijk nooit heeft waargemaakt, en hij kan zich aardig vervelend gedragen.Gonadan schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 12:40:
Weer prijs schieten voor Locadia.
100% eens, maar ik denk nog niet vanavond. Ik gok dat het vanavond weer goed gaat en dat hij dan binnenkort tegen een beter team (of bij oranje als hij mag) alles zelf wil doen.Leon Zwiers schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 12:48:
Ik denk eerder dat die Locadia eerder negatief gaat opvallen de komende tijd. Vind het zo'n gehypte speler sinds die 4-trick. Het blijft een beperkte spits die het eigenlijk nooit heeft waargemaakt, en hij kan zich aardig vervelend gedragen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
En toch zijn de statistieken van Locadia bij PSV prima: 167 wedstrijden, 58 goals waarvan seizoenen als linksbuiten. Eigenlijk kan het oordeel pas geveld worden na 34 wedstrijden in de spits. Niet ondenkbaar dat hij er 25 maakt.
Hoe verhoudt zich dat tussen verschillende typen tegenstanders?
Maar wat is er mis met een tussentijdse beoordeling? Mensen roepen vaker dat je pas bij x kunt oordelen, maar een wedstrijd heeft toch ook gewoon een ruststand? Een oordeel kan ook prima bijgesteld worden gedurende de tijd.
Maar wat is er mis met een tussentijdse beoordeling? Mensen roepen vaker dat je pas bij x kunt oordelen, maar een wedstrijd heeft toch ook gewoon een ruststand? Een oordeel kan ook prima bijgesteld worden gedurende de tijd.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
De andere spelers zie ik doorgaans een stuk minder voetballen, dus dan durf ik zo niet te zeggen of het wel/niet terecht is of ze er bij zitten. Alleen als ik zie dat Vilhena in zijn huidige vorm wordt opgeroepen voor Oranje vraag ik mijzelf gewoon af of er echt niks beters rondloopt op het moment?Leon Zwiers schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 12:22:
[...]
Och, als je ziet wie er nog meer allemaal zijn opgeroepen is het niet zo gek![]()
Benieuwd of Ajax kans maakt tegen H'veen. Keizer denkt dat ze gaan winnen.
PSV zal Wilhelm 2 wel oprollen vanavond
Is De Ligt al helemaal hersteld van zijn hersenschudding? Lijkt mij niet dat je nu risico wilt gaan lopen met een interland wedstrijd.
Ik vind dat je sowieso een risico loopt met De Ligt. Ook zo zonde dat er nu zoveel centrumverdedigers niet beschikbaar zijn.
Gelukje voor Ajax. Dijks is ziek
Ken die hele vervanger van m eigenlijk niet. Is dat wat, die Dankerlui?
Edit: Zo man, daar kwam PSV weer eens goed weg. Mooi gespeeld van de Willems
Edit: Zo man, daar kwam PSV weer eens goed weg. Mooi gespeeld van de Willems
[ Voor 26% gewijzigd door LZ86 op 30-09-2017 19:51 ]
psv willem2 lijkt wel soms in slow motion af te spelen :x maar goed die had er toch in gekunt voor w2 
en rust
, willem 2 had gewoon verdient op voorsprong kunnen staan

en rust

[ Voor 27% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 30-09-2017 20:33 ]
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
2 grote kansen Willem 2. PSV eigenlijk ongevaarlijk. Die kunnen het spel niet echt maken. Benieuwd hoe het afloopt.
Edit: Willem 2 blundert.... en goal psv.
[ Voor 16% gewijzigd door LZ86 op 30-09-2017 20:52 ]
een willem 2 speler veranderd de bal van richting en gelijk een eerste geluksdoelpunt voor psv deze wedstrijd, terwijl eig willem 2 verzorgd bleef spelen. jammerLeon Zwiers schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 20:36:
2 grote kansen Willem 2. PSV eigenlijk ongevaarlijk. Die kunnen het spel niet echt maken. Benieuwd hoe het afloopt

[ Voor 5% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 30-09-2017 20:57 ]
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Inmiddels al 3... Donder speech heeft gewerkt.Leon Zwiers schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 20:36:
2 grote kansen Willem 2. PSV eigenlijk ongevaarlijk. Die kunnen het spel niet echt maken. Benieuwd hoe het afloopt.
gaat hardNiku schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 20:57:
Lozano en Pereiro: 2-0!

[...] een pingel [....]
bal werd weggetikt en locadia is te laat
en m dan krijgen , waar is de video scheidsrechter als we hem nodig hebben ?

Nou, dat was niet echt een pingel. Maar mooi, 4-0. Gaat hard.
Dankerlui is een aardige speler, maar ik dacht eigenlijk een rechtsback.Leon Zwiers schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 14:51:
Gelukje voor Ajax. Dijks is ziek![]()
Maar wat ik dan niet snap, waarom wisselen ze bij W2 dan niet eerder? Ik kijk de wedstrijd dan niet (geen mogelijkheid toe) maar in de 83e minuut de eerste (en tot nu toe de enige) wissel, wat wil je dan nog doen?
Of speelde W2 gewoon redelijk/goed voor hun kunnen en was er geen reden toe?
Of speelde W2 gewoon redelijk/goed voor hun kunnen en was er geen reden toe?
Jammer W2 had een eretreffer verdient op het einde. Goed PSv wint uiteindelijk relatief uiteindelijk na een stroeve start, willem 2 had beter verdient kwa uitslag imo
eerste helft van Willem 2 was prima. Ze waren beter dan PSV en hadden op voorsprong moeten komen. In de 2e helft maken ze een kapitale fout waaruit PSV meteen scoort. Toen moesten ze komen en gingen ze ruimte weggeven.
Beetje geflatteerde zege ( alweer ), maar wel verdiend uiteindelijk
Zo geflatteerd is het niet, op die gratis pingel na dan. PSV speelde onder het 0 punt de 1ste helft, maar liet Willem II voornamelijk komen en kwam er zelf slecht uit.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Niet echt geflatteerd. 4-0 is wel een correcte weergave van de verhoudingen in de tweede helft.Leon Zwiers schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 21:37:
eerste helft van Willem 2 was prima. Ze waren beter dan PSV en hadden op voorsprong moeten komen. In de 2e helft maken ze een kapitale fout waaruit PSV meteen scoort. Toen moesten ze komen en gingen ze ruimte weggeven.
Die 1e goal was een cadeautje, en die pingel was geen pingel. 2-0 max was terecht geweest. Zeker aangezien PSV 2 x erg goed wegkwam in de 1e helft.carpebios schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 21:40:
Zo geflatteerd is het niet, op die gratis pingel na dan. PSV speelde onder het 0 punt de 1ste helft, maar liet Willem II voornamelijk komen en kwam er zelf slecht uit.
Maar hey, wel weer 3 punten
Vind je? Dankerlui is echt ondermaats, maar wel typisch zo'n vriendje van de trainer. Speelt bij Jong Ajax altijd op wat voor positie dan ook. Zolang hij maar in het veld staat, al is het op goalMartinusz schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 21:18:
[...]
Dankerlui is een aardige speler, maar ik dacht eigenlijk een rechtsback.

Vraag me toch echt af welke redenatie die scheidsrechter kan hebben gehad om hier een penalty te gevenHanG-BuiK-ZwijN schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 21:12:
[...] een pingel [....]![]()
bal werd weggetikt en locadia is te laat
en m dan krijgen , waar is de video scheidsrechter als we hem nodig hebben ?
![]()
![]()
![]()

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Kan zijn dat ik er ff naast zit hoor, ben ik in de war met zeefuik wellicht?Terranova schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 22:31:
[...]
Vind je? Dankerlui is echt ondermaats, maar wel typisch zo'n vriendje van de trainer. Speelt bij Jong Ajax altijd op wat voor positie dan ook. Zolang hij maar in het veld staat, al is het op goal
Naja beide voor linksback positie lijkt mij sterk, gaat Wober spelen wellicht
Schöne staat basis morgen. Wöber ook samen met de Ligt ( Kan die uberhaupt spelen met een zware hersenschudding? ) en Kluivertje mag weer in het veld naar Neres zwaaien die de bank warmhoudt voor m.
Heerlijk avondje weer, PEC gewonnen, PSV gewonnen. Morgen weer lekker achterover leunen om te kijken hoe de concurrenten Heerenveen en AZ het gaan doen (om de 3e plaats uiteraard, want PSV is geen kampioenskandidaat
)
[ Voor 7% gewijzigd door St@m op 30-09-2017 23:34 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Opstelling Feyenoord:
Gio snapt het eindelijk! Geen Diks, Bilal en geen Kramer! Larsson en Amrabat Basis, lijkt op 4-4-2. Heb er zin in!
Gio snapt het eindelijk! Geen Diks, Bilal en geen Kramer! Larsson en Amrabat Basis, lijkt op 4-4-2. Heb er zin in!
Mag het een keer?Qu3st schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 12:39:
Lucky Feyenoord! Geen buitenspel net
We zijn zowaar de eerste 10 minuten door zonder tegengoal!

Edit: Woooo en zowaar voor!! ( gief doellijntech! NAO)
[ Voor 9% gewijzigd door LZ86 op 01-10-2017 12:42 ]
Nee!Leon Zwiers schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 12:40:
[...]
Mag het een keer?al genoeg pech gehad dit seizoen.
We zijn zowaar de eerste 10 minuten door zonder tegengoal!
Lekker doelpuntje Berghuis
Watjaapstobbe schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 12:46:
AZ pakt de winst nog wel uiteindelijk.
Poe! Mooi doelpuntje, hij heeft naar Kevin de Bruyne gekeken.
[ Voor 50% gewijzigd door Qu3st op 01-10-2017 12:49 ]
heerlijke pot om te kijken zie het het wel 2-6 ofzo worden
Komen wij uit Rotterdam! Ken je dat niet horen dan!
Legioen doet het in het AFAS stadion beter dan in de Kuip
Edit: Geef die Berghuis aub geel voor die schwalbes
Legioen doet het in het AFAS stadion beter dan in de Kuip
Edit: Geef die Berghuis aub geel voor die schwalbes
[ Voor 19% gewijzigd door LZ86 op 01-10-2017 12:53 ]
Dit soort dingen moet Berghuis echt afleren. Hij laat zien dat hij voetballend van meerwaarde is, maar die domme gele / rode kaarten die hij pakt door zijn temperament zijn echt een smet op zijn anders tot nu toe prima carrière bij Feyenoord.Qu3st schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 12:54:
Fantastische schwalbe Berghuis
Van Den Brom is toch ook wel een falende trainer. Verliest eigenlijk alle duels tegen PSV, Feyenoord en Ajax.
Ook vandaag. Feyenoord speelt niet met een spits. En dan speel je met Wuytens en Vlaar van Eijden centraal die steeds lucht lopen te denken en bijna omvallen als een van de Feyenoord aanvallers met de bal op hun af komt lopen.
Ook vandaag. Feyenoord speelt niet met een spits. En dan speel je met Wuytens en Vlaar van Eijden centraal die steeds lucht lopen te denken en bijna omvallen als een van de Feyenoord aanvallers met de bal op hun af komt lopen.
Als coach ben je afhankelijk van je materiaal en ook dit zwaar gehavende Feyenoord is in principe op elke positie sterker. Daar komt bij dat topclubs tegen AZ niet snel onderschatting zullen hebben. Vd Brom kan hier in principe weinig aan doen, het is gewoon goed als hij vierde wordt met dit materiaal.Fleximex schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 13:16:
Van Den Brom is toch ook wel een falende trainer. Verliest eigenlijk alle duels tegen PSV, Feyenoord en Ajax.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Moet ook zeggen dat Nijhuis weer uitstekend fluit. Alleen jammer dat ie die schwalbe van Berghuis onbestraft liet
Klopt. Maar dan hoef je niet in de eerste helft met 0-3 af te gaan. De meeste clubs uit het rechter rijtje staan niet bij rust met 0-3 achter tegen dit Feyenoord.ph4ge schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 13:29:
[...]
Als coach ben je afhankelijk van je materiaal en ook dit zwaar gehavende Feyenoord is in principe op elke positie sterker. Daar komt bij dat topclubs tegen AZ niet snel onderschatting zullen hebben. Vd Brom kan hier in principe weinig aan doen, het is gewoon goed als hij vierde wordt met dit materiaal.
Maar hij heeft ook vaak genoeg tegen een PSV, Feyenoord of Ajax ploeg gespeeld waar een van die drie dan een slechte helft of zelfs wedstrijd speelde. Maar toch met de winst er van doorgaan.
Edit: 0-4 lol. Ik bedoel kun je wel leuk voetballen AZ. Maar verdedigen maakt ook deel uit van het voetbal

[ Voor 6% gewijzigd door Fleximex op 01-10-2017 13:46 ]
Keizer start met Schöne, goede beslissing! Rest van opstelling:
Onana
Veltman, de Ligt, Wöber, Viergever
Van de beek, Schöne, Ziyech
Neres, Huntelaar, Younes
Wel jammer van Younes en Veltman.
Onana
Veltman, de Ligt, Wöber, Viergever
Van de beek, Schöne, Ziyech
Neres, Huntelaar, Younes
Wel jammer van Younes en Veltman.
[ Voor 7% gewijzigd door Qu3st op 01-10-2017 13:47 ]
0-4. Gespeeld lijkt me. AZ kan eigenlijk niet meer gevaarlijk worden. Feyenoord kan lekker counteren
Ploegen uit het rechterrijtje voetballen niet mee zoals AZ, en hebben nog weleens het geluk dat de topclub het onderschat.Fleximex schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 13:43:
[...]
Klopt. Maar dan hoef je niet in de eerste helft met 0-3 af te gaan. De meeste clubs uit het rechter rijtje staan niet bij rust met 0-3 achter tegen dit Feyenoord.
Maar hij heeft ook vaak genoeg tegen een PSV, Feyenoord of Ajax ploeg gespeeld waar een van die drie dan een slechte helft of zelfs wedstrijd speelde. Maar toch met de winst er van doorgaan.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Wat kan Nijhuis eraan doen dat de lijnrechter het niet goed ziet. Bij de herhaling op TV vind ik het zelfs al zeer lastig te zien.Pos2007 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 13:42:
En die goal van AZ afkeurde natuurlijk...
Edit: al 2 x bijna 5-0. Mijn god, maak m dan gewoon
[ Voor 8% gewijzigd door LZ86 op 01-10-2017 13:55 ]
Je staat met 0-4 voor. Van Beek, Nieuwkoop hebben ritme nodig en ze blijven lekker op de bank zitten. Soms snap ik hem echt niet.
En wel Nelom erin om de 1 of andere reden.
Dit was ideaal geweest voor Nieuwkoop
Edit: lol, daar had Nelom zich onsterfelijk kunnen maken. Wat een geniale pass van Larsson
Dit was ideaal geweest voor Nieuwkoop
Edit: lol, daar had Nelom zich onsterfelijk kunnen maken. Wat een geniale pass van Larsson
[ Voor 36% gewijzigd door LZ86 op 01-10-2017 14:17 ]
0-4 is netjes. Wisselbeleid snap ik echt niet, maar 0-4 is goed.
Hopelijk wordt het zo dadelijk 4-0 in Heerenveen
Hopelijk wordt het zo dadelijk 4-0 in Heerenveen
Ah, toch geen Kluivert. Verbazingwekkend.
Maar eens kijken wat Ajax gaat doen. Bijzonder ook dat ie het risico met de Ligt aandurft. Zowieso al veel fouten, nu met een geschud koppie misschien wel erger?
We gaan het zien, ben erg benieuwd
Maar eens kijken wat Ajax gaat doen. Bijzonder ook dat ie het risico met de Ligt aandurft. Zowieso al veel fouten, nu met een geschud koppie misschien wel erger?
We gaan het zien, ben erg benieuwd
Ik verwacht verlies Ajax en ontslag Keizer. Ik hoop het niet voor die man maar hij is geen topcoach.
De kans op verlies is behoorlijk groot. Hoop nog steeds op de ommekeer, maar heel hard hoofd in.
Zo, Waza-ari van Kik Pierie ( wat een naam )
Ooooooh Odegaard, waarom mis je die nu
Ooooooh Odegaard, waarom mis je die nu

[ Voor 34% gewijzigd door LZ86 op 01-10-2017 14:47 ]
Gozubuyuk vond waarschijnlijk dat hij nog net genoeg #Respect kreegPWM schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 14:50:
Waarom kreeg Neres geen geel voor dat vragen om een kaart? Dat is toch de regel?
Wist niet dat die regel er tegenwoordig is. Zal pas dit seizoen zijn dan, heb er tenminste nog nooit een kaart voor gegeven zien wordenPWM schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 14:50:
Waarom kreeg Neres geen geel voor dat vragen om een kaart? Dat is toch de regel?
Hahaha, moest wel even smakelijk lachenTerranova schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 14:51:
[...]
Gozubuyuk vond waarschijnlijk dat hij nog net genoeg #Respect kreeg
Wat een kut naam heb je dan zegLeon Zwiers schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 14:46:
Zo, Waza-ari van Kik Pierie ( wat een naam )
Hedde um toch, waza-ari van kik pierie

[ Voor 36% gewijzigd door Mosin op 01-10-2017 15:02 ]
Wat speelt Ajax weer waardeloos slecht zeg. Structureel aan de verkeerde kant verdedigen, aanvallend niks laten zien. Elk balletje wat hoog over de verdediging gaat zorgt voor gevaar. En nu een muur die spontaan breekt als de bal erop af komt 'want dat doet pijn'....
Zo. Tegen de verhouding in en uit het niets...
1x maar hoor, de 1e keer was het buitenspelLeon Zwiers schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 15:10:
Ja hoor, 2 x gered door de paal. Waardeloos spelen, maar wel voor....
En dat is wel 2
[ Voor 4% gewijzigd door Terranova op 01-10-2017 15:12 ]
Daarna buitenspel, maar de vrije trap ging toch echt op de paal.
Wow.... het begrip lucky Ajax is voor deze keer wel gepast. Wat een ontzettend onterechte voorsprong.
Ga er een beetje vanuit dat Keizer nu ook inziet dat die Kluivert toch echt een heel stuk minder is dan die Neres
Ga er een beetje vanuit dat Keizer nu ook inziet dat die Kluivert toch echt een heel stuk minder is dan die Neres
[ Voor 37% gewijzigd door LZ86 op 01-10-2017 15:14 ]
Dit topic is gesloten.