Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Nogmaals, je poneert iets wat je niet hard kunt maken: 'Napoli ging niet voluit en Feyenoord was machteloos wanneer Napoli aanzette, alleen kwamen daar geen doelpunten uit voort.'Gonadan schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 23:08:
[...]
Feiten? Het blijft een subjectieve beoordeling maar wat ik heb gezien is dat Napoli nergens voluit is gegaan. Feyenoord was machteloos en zodra een paar spelers van Napoli aanzetten was het chaos achterin. Daar zijn inderdaad geen doelpunten uit gevallen maar gezien het wedstrijdbeeld is een scenario waar Feyenoord over Napoli heen gaat het minst waarschijnlijk.
Ieder zijn meug hoor, we leven in een vrij land, maar ik was bepaald niet onder de indruk van Napoli. Dankzij domme persoonlijke fouten heeft Feyenoord zichzelf uit de wedstrijd gespeeld.
Verwijderd
Van mij mocht Feyenoord ook wel hun 4-3-3 spelen, zoals ik voor de wedstrijd reeds stelde. Maar ja, helaas heb ik het niet voor het zeggen.toolkist schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 23:09:
[...]
Wat heeft Feyenoord dan precies laten zien, behalve 1x goed doorzetten van Amrabat en een duikeling van Berghuis die zomaar tot penalty werd gepromoveerd?
Als je claimt dat Napoli niks heeft laten zien waarom we mogen denken dat ze op halve kracht spelen, waarom geldt voor Feyenoord dan wel dat ze, als ze die 2-1 scoren, het ineens ook echt 2-2 kan worden?
Dat zeg ik toch al? Het is een subjectieve beoordeling, jij probeert te doen alsof jouw subjectieve beoordeling uit feiten bestaat.Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 23:17:
Nogmaals, je poneert iets wat je niet hard kunt maken: 'Napoli ging niet voluit en Feyenoord was machteloos wanneer Napoli aanzette, alleen kwamen daar geen doelpunten uit voort.'
Ieder zijn meug hoor, we leven in een vrij land, maar ik was bepaald niet onder de indruk van Napoli. Dankzij domme persoonlijke fouten heeft Feyenoord zichzelf uit de wedstrijd gespeeld.
Ik zag Napoli veel afwachten en pas met drie of vier spelers in actie komen als het nodig was. Maar goed, zie wat je wilt zien. Als je de kracht van een Italiaanse club op hun veldspel wilt beoordelen dag ben je nog naïever dan Gio. Maar liefst z'n meug.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wellicht dat wij het wat anders zien aangezien Ajax hetzelfde de afgelopen jaren pas een keer of 5 heeft gehad tegen een Italiaans team... repeP moet daar nog wat meer ervaring mee krijgenGonadan schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 23:23:
[...]
Dat zeg ik toch al? Het is een subjectieve beoordeling, jij probeert te doen alsof jouw subjectieve beoordeling uit feiten bestaat.
Ik zag Napoli veel afwachten en pas met drie of vier spelers in actie komen als het nodig was. Maar goed, zie wat je wilt zien. Als je de kracht van een Italiaanse club op hun veldspel wilt beoordelen dag ben je nog naïever dan Gio. Maar liefst z'n meug.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat is het nou juist altijd met Nederlandse tegen Italiaanse ploegen. Je denkt, op basis van balbezit of leuk combineren tot halverwege hun helft, dat je enigszins in de wedstrijd zit. Echter, aan het eind verlies je toch. Gisteren was Feyenoord de eerste helft vrijwel volkomen kansloos (letterlijk), pas in de tweede helft ging het af en toe ergens op lijken. Napoli speelde duidelijk op halve kracht. Heb je ze al in de competitie zien spelen dit jaar? Die kwamen zonder overmatige inspanningen op 2-0, en dan gaan ze echt niet veel moeite meer doen hoor. Dat je nog met een versierde penalty bijna in de wedstrijd lijkt te komen is dan een mazzeltje, maar die moet je dan wel maken. Ik heb echter altijd het idee gehad dat als Napoli even gas zou geven, dat Feyenoord weg was geweest.Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 23:17:
[...]
Nogmaals, je poneert iets wat je niet hard kunt maken: 'Napoli ging niet voluit en Feyenoord was machteloos wanneer Napoli aanzette, alleen kwamen daar geen doelpunten uit voort.'
alles kan off-topic
Uit bij City ga je natuurlijk verliezen, uit bij Shaktar ook, dan heb je nog 2 thuiswedstrijden om punten te pakken, maar zie het somber in tegen Napoli en Shaktar thuis, die gaan allebei vol gas omdat ze de punten nodig zullen hebben.
Nou ja vooruit beetje positivisme, een punt tegen Shaktar thuis
Float like a butterfly, sting like a bee.
Waarom is iedereen geblesseerd behalve degene die t mag zijn --> Diks
Nou nou, iemand een blessure toewensen?Leon Zwiers schreef op woensdag 27 september 2017 @ 09:47:
v/d Heijden er ook 6 weken minimaal uit.....
Waarom is iedereen geblesseerd behalve degene die t mag zijn --> Diks
Maar alle spelers die je eigenlijk amper kan missen vallen uit. En de speler die je graag mist blijft maar opgesteld worden. Gewoon zuur. Zijn medespelers zijn ook klaar met m. El Ahmadi was erg duidelijk, Berghuis ook. Ze slaan m in het veld inmiddels ook veel over.
Ben beetje heel erg klaar met Diks. Die gast kost je punten.
[ Voor 25% gewijzigd door LZ86 op 27-09-2017 10:01 ]
Uiteindelijk jammer dat persoonlijke fouten je de kop kostte, ook al speelde Napoli niet op 100% (Dat is hun probleem, niet die van ons).
Nee, ik ben het wel met je eens. Als hij die idiote acties nalaat die hij af en toe eruitgooit dan is het best een goede speler. Viel alleen bij die pirouette op t middenveld waar die 3e goal uitviel zwaar door de mand. Verder won ie veel duels en speelde hij tenminste met durf naar voor en gaf steekpasses. De andere verdedigers spelen enkel lange ballen.JST94 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:02:
Ben ik trouwens de enige die positief verrast werd door Tapia? Ik vond hem vrij aardig spelen (op twee momenten na), maar die jongen maakt amper minuten (Feyenoord 2 speelt zelden) en stond ineens in de basis in een CL wedstrijd.
Uiteindelijk jammer dat persoonlijke fouten je de kop kostte, ook al speelde Napoli niet op 100% (Dat is hun probleem, niet die van ons).
Ik zou hem zolang van der Heijden en Botteghin geblesseerd zijn nog het vertrouwen geven. Ondertussen voorzichtig doen met van Beek.
Tapia speelt eigenlijk altijd wel leuk voetbal, alleen laat hij standaard ook altijd verdedigend flinke steken vallen. Als hij dat eens afleert kan het een prima middenvelder worden.JST94 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:02:
Ben ik trouwens de enige die positief verrast werd door Tapia? Ik vond hem vrij aardig spelen (op twee momenten na), maar die jongen maakt amper minuten (Feyenoord 2 speelt zelden) en stond ineens in de basis in een CL wedstrijd.
Wat betreft de persoonlijke fouten, ik denk niet dat die de kop gekost hebben. Ze werden netjes afgestraft en daarmee kwam de uitslag op het bord. Maar zonder die fouten had Napoli ook wel gewonnen.
alles kan off-topic
Nieuwkoop er weer in voor Diks, desnoods Amrabat RB als noodgreep, maar die Diks hoef ik nooit meer in een Feyenoordshirt te zien.
Ja, maar ik heb liever dat je 3-1 verliest van Napoli door vloeiend uitgespeelde aanvallen ipv een stomme pirouette of een foute terugspeelbal.Ankona schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:22:
[...]
Tapia speelt eigenlijk altijd wel leuk voetbal, alleen laat hij standaard ook altijd verdedigend flinke steken vallen. Als hij dat eens afleert kan het een prima middenvelder worden.
Wat betreft de persoonlijke fouten, ik denk niet dat die de kop gekost hebben. Ze werden netjes afgestraft en daarmee kwam de uitslag op het bord. Maar zonder die fouten had Napoli ook wel gewonnen.
Bij Diks komt er nu een stuk frustratie die hem niet beter maakt. Zet Amrabat dus maar voorlopig op die plek tot Nieuwkoop weer (echt) fit is. En wellicht is het een aandachtspunt voor de winter transfer periode.
alles kan off-topic
Diks is gewoon net als Nelom een reserve speler. Als Nederlandse ploeg ontkom je er haast niet aan dat die minder zijn dan de basis, al heeft Feyenoord dat op meerdere posities wel goed voor elkaar (Jones, Ambrabat, Larsson etc). Als je met 1 of 2 reserve spelers speelt valt dat minder op, dan kunnen ze in de organisatie meehobbelen, maar als je met alleen maar reserves speelt gaat dat niet goed. Zowel de 1-0 als de 2-0 hebben in belangrijke mate te maken met automatisme en ritme dat ontbreekt.Ankona schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:28:
Diks heeft iets teveel van de "moderne back" De trend dat opkomende backs over de vleugel aanvaller moeten rennen en mee aanvallen. Prima. Echter, de eerste taak is als verdediger jouw kant van het veld op slot gooien. Zelfde eigenlijk met Nelom en Haps, ook lekker mee de aanval in maar verdedigend tekort schieten. (daarbij is Haps over de hele linie net een wat betere voetballer waardoor het minder opvalt)
Bij Diks komt er nu een stuk frustratie die hem niet beter maakt. Zet Amrabat dus maar voorlopig op die plek tot Nieuwkoop weer (echt) fit is. En wellicht is het een aandachtspunt voor de winter transfer periode.
[ Voor 4% gewijzigd door ph4ge op 27-09-2017 11:26 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Zo fantastisch vond ik die Italianen nou niet ... veel balverlies en foutjes en eerste helft zelfs meer balbezit voor Feyenoord.Martinusz schreef op woensdag 27 september 2017 @ 09:45:
Mwa volgens mij kunnen we concluderen dat het gewoon erg kansloos wordt tegen deze tegenstanders.
Tsja, penalty missen en Vilhena die een schot in de hoek blokkeert, da's jammer.
Penalty missen en op de verkeerde plek staan heeft ook allemaal te maken met (een gebrek aan) kwaliteit. Let's face it, het Nederlandse voetbal loopt mijlenver achter en blijft op deze manier achteruit hobbelen.Goner schreef op woensdag 27 september 2017 @ 11:50:
[...]
Tsja, penalty missen en Vilhena die een schot in de hoek blokkeert, da's jammer.
alles kan off-topic
En dan vind ik het des te erger dat er nog steeds niks gebeurt. We roepen allemaal dat het kut gaat maar nergens lijkt er ook maar iets van beleid te ontstaan dat dat zou kunnen veranderen.Vincent Dave schreef op woensdag 27 september 2017 @ 13:37:
[...]
Let's face it, het Nederlandse voetbal loopt mijlenver achter en blijft op deze manier achteruit hobbelen.
En dan kunnen we met zijn allen wijzen naar de bestuurders maar die zijn ook maar product van de cultuur waarin ze leven. In hoeverre zijn bijvoorbeeld de journalisten of wij als supporters medeverantwoordelijk? Wanneer een twintigjarige knul het drie potjes leuk doet tegen pakweg Willem II schrijven we hem in Oranje en wanneer er over een buitenlandse bondscoach wordt gesproken dan vinden velen dat niet kunnen. Maar zijn dit soort gedachten niet onderdeel van het probleem?
Ik vind het programma van Derksen best een vermakelijk programma maar ook deze heren zijn onderdeel van een conservatieve cultuur die ons voetbal doet stilstaan. Trainers die nooit hoog gevoetbald hebben worden belachelijk gemaakt en die laptopanalyses vinden ze maar raar. Ondertussen wordt er wel constant geklaagd over het niveau om vervolgens te constateren dat het aan "het geld" ligt. En ondertussen staat Oranje achter twintig landen die nog veel minder geld hebben. Die berusting: ik wordt er doodmoe van.
alles kan off-topic
Geld genoeg in de eredivisie?Ankona schreef op woensdag 27 september 2017 @ 14:16:
Geld is er in NL meer dan genoeg om op zeer hoog niveau te voetballen. Punt is alleen dat er elders nog meer geld is en dat als een magneet werkt op veel voetballers en trainers.
Daar zou ik toch eens dieper naar kijken, op dit moment lijkt alleen Ajax genoeg geld te hebben. Maar kijk eens verder naar de andere clubs, de begrotingen houden niet echt over. Waarom denk je dat er zoveel kunstgrasvelden zijn bij eredivisie clubs? Allemaal kosten besparend, dat doe je niet als er geld genoeg is
Eens, zie bijvoorbeeld de statistieken van Brazilië - Duitsland van het afgelopen WK:Chrosser schreef op woensdag 27 september 2017 @ 11:53:
Dat balbezit komt omdat Napoli de bal aan Feyenoord gunde. We moeten eens loslaten dat dat een statistiek is die uberhaupt iets zegt. Alleen in Nederland is dat de heilige graal
Possession: 47% – 53%
Shots: 18 – 14
Shots on target: 8 – 10
Corners: 7 – 5
Final Score? 1-7
Er staan diverse artikelen online met deze wedstrijd als voorbeeld dat possesion een nietszeggende stat is.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Er is dus nog helemaal niets verloren.
Overigens ga je als 2e er keihard af tegen Real, maar dat is geen schande.
[ Voor 26% gewijzigd door Witte op 27-09-2017 15:15 ]
Houdoe
Verwijderd
Waarom was de trainer van Napoli zo ontzet was over het tegendoelpunt van Feyenoord?Gonadan schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 23:23:
[...]
Dat zeg ik toch al? Het is een subjectieve beoordeling, jij probeert te doen alsof jouw subjectieve beoordeling uit feiten bestaat.
Verwijderd
Bekijk de reactie van de trainer van Napoli na afloop van de wedstrijd zou ik je voor willen stellen. Kerel was woedend over het tegendoelpunt van Feyenoord. Omdat het doelsaldo bepalend kan zijn voor het al dan niet door gaan naar de volgende ronde.toolkist schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 23:27:
[...]
Wellicht dat wij het wat anders zien aangezien Ajax hetzelfde de afgelopen jaren pas een keer of 5 heeft gehad tegen een Italiaans team... repeP moet daar nog wat meer ervaring mee krijgen
En jij, met anderen hier, maar denken dat Napoli het wel geloofde met de cadeautjes die ze van Feyenoord kregen.
Ohja want Sjaktar stelt niks voorWitte schreef op woensdag 27 september 2017 @ 15:14:
Stel dat Feyenoord thuis met 2-0 van Napoli zou winnen, en 4 punten pakt tegen Shaktar, dan is Feyenoord 'gewoon' tweede in de poule, mits Manchester de sportieve plicht nakomt.
Er is dus nog helemaal niets verloren.
Overigens ga je als 2e er keihard af tegen Real, maar dat is geen schande.
Uh elke coach is toch boos met een tegendoelpunt van een mindere tegenstanderVerwijderd schreef op woensdag 27 september 2017 @ 15:24:
[...]
Bekijk de reactie van de trainer van Napoli na afloop van de wedstrijd zou ik je voor willen stellen. Kerel was woedend over het tegendoelpunt van Feyenoord. Omdat het doelsaldo bepalend kan zijn voor het al dan niet door gaan naar de volgende ronde.
En jij, met anderen hier, maar denken dat Napoli het wel geloofde met de cadeautjes die ze van Feyenoord kregen.
Ik begrijp je punt. Maar wat ik stel is dat er meer dan voldoende geld is in het Nederlandse voetbal om topsport op zeer hoog niveau te kunnen faciliteren. De verstorende factor is niet het gebrek aan geld, maar het feit dat er in het buitenland nog veel meer geld beschikbaar is waarmee het topsport klimaat hier verstoord wordt.Martinusz schreef op woensdag 27 september 2017 @ 14:55:
[...]
Geld genoeg in de eredivisie?
Daar zou ik toch eens dieper naar kijken, op dit moment lijkt alleen Ajax genoeg geld te hebben. Maar kijk eens verder naar de andere clubs, de begrotingen houden niet echt over. Waarom denk je dat er zoveel kunstgrasvelden zijn bij eredivisie clubs? Allemaal kosten besparend, dat doe je niet als er geld genoeg is
Een topsporter heeft aan een salaris van 50k/jaar meer dan voldoende en in veel sporten is dat al een utopie.
Ik hoop altijd nog op een stel liefhebbers met talent dat een voorbeeld neemt aan de Nederlandse volleyballers van het Bankras model. Niet dat ze meteen ook uit de competitie moeten stappen, maar het idee dat je ook gewoon als sporter je doelen hebt in plaats van alleen materieel succes na te streven. De gemiddelde ED voetballer kan bij clubs onder in de ED meer verdienen dan waar hij ooit buiten het voetbal van zou kunnen dromen. Maar ja, het gratis geld uit Engeland lonkt gewoon en als je daar niet meer aan de bak kunt kun je nog altijd in China of een zandbak competitie echt je zakken gaan vullen. Dat is wat de sport kapot maakt, niet dat er te weinig geld is.
Misschien denk ik veel te ideologisch. Ik zie ook niet zo snel hoe het op te lossen is. Er spelen enorme commerciele krachten rond het voetbal die niets met de sport te maken hebben.
alles kan off-topic
En ik ben een beetje klaar met die enorme fles azijn die je hier de laatste weken aan 't leeggieten bent. Ik kan me herinneren dat 't slecht ging met PSV en toen organiseerde je in dit topic een feest, nu is het consant iets met een gifbeker, Bilal of Diks.Leon Zwiers schreef op woensdag 27 september 2017 @ 09:56:
Ben beetje heel erg klaar met Diks. Die gast kost je punten.
Je brengt een enorm negatieve sfeer door constant af te geven op (spelers van) je eigen club. Daar gaan ze echt niet beter van voetballen hoor. Houdt 't positief, is een stuk leuker voor ons allen inclusief jezelf
Steam ID = Ackerfiets
De coach heeft gezegd dat het aan de overdonderde atmosfeer lag, maar dan moet het toch volle bak zijn geweest. Maar goed, die Turken kunnen volgens mij best een feestje bouwen.
Hij heeft VertigoMosin schreef op woensdag 27 september 2017 @ 17:08:
Ik neem aan dat dit nieuws berichtje ook voor dit topic bestemd is, maar heeft Werner een zeer lichte paniek aanval gekregen tegen Besiktas? Las net dat hij ademhalings problemen kreeg.
De coach heeft gezegd dat het aan de overdonderde atmosfeer lag, maar dan moet het toch volle bak zijn geweest. Maar goed, die Turken kunnen volgens mij best een feestje bouwen.
YouTube: 141 desibel Dünya Rekoru, Beşiktaş İnönü Stadı 1... Besiktas Overdonderend ?Mosin schreef op woensdag 27 september 2017 @ 17:08:
Ik neem aan dat dit nieuws berichtje ook voor dit topic bestemd is, maar heeft Werner een zeer lichte paniek aanval gekregen tegen Besiktas? Las net dat hij ademhalings problemen kreeg.
kan best hoor

betere video : YouTube: Beşiktaş'tan 141 Desibellik dünya rekoru
[ Voor 8% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 27-09-2017 17:57 ]
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Blijkbaar genoeg voor Werner om er niet goed van te wordenHanG-BuiK-ZwijN schreef op woensdag 27 september 2017 @ 17:56:
[...]
YouTube: 141 desibel Dünya Rekoru, Beşiktaş İnönü Stadı 1... Besiktas Overdonderend ?
kan best hoor
betere video : YouTube: Beşiktaş'tan 141 Desibellik dünya rekoru
Stadion is niet akelig gebouwd nee
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Daar ben ik blij om; meestal kijk ik een Europese thuiswedstrijd van een Turkse club niet vanwége dat lawaai. En dan nog het constante gefluit als de tegenstander de bal heeft, ik heb er niks mee.Gynnad schreef op woensdag 27 september 2017 @ 18:26:
(...) het is echt wel bizar hoeveel lawaai die Turken maken (ik zat overigens in het thuisvak), heel andere sfeer dan hier in Nederland.
Gisteren Napoli-Feyenoord gezien en het grote verschil zat 'm wat mij betreft in het jagen.
Als Napoli de bal had en opstoomde zag je dat heel Feyenoord mee terug liep, maar meer ook niet.
Zodra Feyenoord de bal had zag je dat er gelijk één of twee blauwe poppetjes op af sprintten om de bal af te pakken. Dat verschil in opjagen viel me wel érg op.
Jammer van de verliespunten maar een punt had er gewoon niet ingezeten. Wel nog een knappe goal gemaakt. Niet zo knap als die van Bale of Ronaldo (wat zaten die er lekker in!), maar toch knap.
Vanavond Paris-Bayern, ik ben benieuwd!
[ Voor 39% gewijzigd door Superkiwi op 27-09-2017 19:19 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Inderdaad, en daar ben ik nog steeds van overtuigd. Zou het wellicht eventueel kunnen dat ie boos was vanwege het nonchalante spel van Napoli?Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2017 @ 15:24:
[...]
Bekijk de reactie van de trainer van Napoli na afloop van de wedstrijd zou ik je voor willen stellen. Kerel was woedend over het tegendoelpunt van Feyenoord. Omdat het doelsaldo bepalend kan zijn voor het al dan niet door gaan naar de volgende ronde.
Maar als jij liever gelooft dat Napoli niet beter kon, be my guest. Ik geloof alleen niet dat dat door veel mensen hier beaamd wordt
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dat donker rode of wat het ook is?Bossie schreef op woensdag 27 september 2017 @ 21:14:
Barca speelt tegenwoordig in het tenue van AS Roma?
Het voetbal mag je tiki-brakka noemen. Slap aftreksel van die Guardiola troep.
[ Voor 28% gewijzigd door Mosin op 27-09-2017 21:21 ]
Dat valt toch wel mee? 't is alleen niet zo handig van Ancelotti om met 2 enorm trage centrale verdedigers te spelen tegen zulke snelle aanvallers.Mosin schreef op woensdag 27 september 2017 @ 21:20:
2-0 Achter.. Ik heb geen zeen om weer 90 minuten naar een stel slappelingen te kijken. Lijken net Nederlanders.
Als ik eerlijk moet zijn vind ik het spel van Bayern/Ancelotti kut. Niet mijn speelstijl en 't blijkt maar dat het ook totaal niet werkt. Ach ja, ik krijg helaas geen ton betaald om me eraan te ergerentoolkist schreef op woensdag 27 september 2017 @ 21:22:
[...]
Dat valt toch wel mee? 't is alleen niet zo handig van Ancelotti om met 2 enorm trage centrale verdedigers te spelen tegen zulke snelle aanvallers.
Spelers gehaald die net niet goed genoeg zijn.
Begrijp me niet verkeerd, nog steeds een top ploeg maar Europees gezien niet meer het niveau dat ze 5 jaar geleden waren. Ze hadden eigenlijk onder Guardiola al moeten doorselecteren richting spelers om bv Robben te vervangen die de klasse hebben om het verschil te maken.
edit:
Waar ik dan vooral op doel is voldoende basis spelers met klasse die er 10+ per jaar maken. Er zit in deze basis gewoon te weinig scorend vermogen op top niveau.
[ Voor 17% gewijzigd door Deadsy op 27-09-2017 21:32 ]
Er komen niet echt kansen, maar PSG heeft dan ook wel echt een topverdediging en ze zijn wel erg snel in de omschakeling, dus je moet een bepaalde zekerheid in blijven bouwen in je passing.
In het verleden maakte Muller er zeer regelmatig een maar vorig seizoen nauwelijks nog. Vidal maakt ook zelden goalsZieMaar! schreef op woensdag 27 september 2017 @ 21:55:
Volgens mij is het gebrek aan snelheid in de verdediging het grote probleem. Lewandowski heeft volgens mij zijn laatste 5 CL duels gescoord, Muller heeft ook een bepaalde leepheid en scorend vermogen, terwijl Vidal er ook nog wel eens eentje van ver erin schiet.
Er komen niet echt kansen, maar PSG heeft dan ook wel echt een topverdediging en ze zijn wel erg snel in de omschakeling, dus je moet een bepaalde zekerheid in blijven bouwen in je passing.
Er is buiten Lewa in deze basis niemand met scorend vermogen.
Er ontbreekt dus gewoon scorend vermogen, neemt niet weg dat je gelijk hebt dat de verdediging te traag is.
Bayern wil geen groot geld uitgeven, maar met wat ze nu hebben is dat wel nodig willen ze weer aan de top komen.
Lijkt net of ik naar Ajax - Real kijk of Napoli - Feyenoord.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Echt briljant.
De tijd dat talenten tot 22 / 23 in de Eredivisie moeten blijven om te rijpen is definitief voorbij. Je moet als talent zsm in een sterke competitie terechtkomen anders word het niks: Clasie, Klaassen, Memphis gaat het allemaal niet worden.
[ Voor 76% gewijzigd door Witte op 27-09-2017 22:57 ]
Houdoe
Omdat er toevallig weer een jonkie voorbij komt die zulke dingen kan? Sommige pieken nu eenmaal sneller dan anderen, Depay heeft verkeerde instelling, Klaassen zal z'n draai wel vinden op netjes engels niveau, je hoeft niet meteen top of the bill te worden op je 18de.Witte schreef op woensdag 27 september 2017 @ 22:54:
De tijd dat talenten tot 22 / 23 in de Eredivisie moeten blijven om te rijpen is definitief voorbij. Je moet als talent zsm in een sterke competitie terechtkomen anders word het niks: Clasie, Klaassen, Memphis gaat het allemaal niet worden.
Je moet met vlagen ook geluk hebben met je team, Marcello, Vardy, Dani Alves, zijn veel beter dan dat ze tijd terug waren. Lukaku, zelfde verhaal (goed, elke lange gast kan daar voorin wel goed doen, is het geen Ibra, is het wel fellaini), Lukaku zat ook al jaren bij een Everton.
Uitblinkers zullen altijd bestaan, over 10 jaar weten of mbappe er eentje zal worden (caliber Messi/Ronaldo), nu is het gewoon leuk om naar te kijken (zoals Rashford), een supertalent jonkie zal Nederland toch niet gaan redden, die hebben een compleet nieuw elftal nodig.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dan moet je ook maar net een talent hebben met de kwaliteiten van Mbappe. Die lopen hier niet rond.Witte schreef op woensdag 27 september 2017 @ 22:54:
En Mbappe is pas 18!!!
Echt briljant.
Gisteren ook weer, er zijn gewoon veel meer teams die sneller denken en spelen dan Bayern. Spelers vallen erg tegen, Zoals Müller, Coman, Alaba en in wat mindere mate een Vidal. Het spel wat ze spelen laat ook gewoon zeer veel steken vallen, maar dat zeg ik al vaker.
Ik vind Ancelotti 300.000x niks, maar er zijn ook een aantal spelers die ik liever niet meer zie bij Bayern.
[ Voor 4% gewijzigd door Mosin op 28-09-2017 08:34 ]
Niet helemaal mee eens. Ten eerste moeten we afwachten hoe goed hij wordt maar dat terzijde.Witte schreef op woensdag 27 september 2017 @ 22:54:
En Mbappe is pas 18!!!
Echt briljant.
Probleem is allereerst dat we geen speler met die kwaliteiten hebben momenteel. Ik had meer verwacht van Memphis maar zijn probleem was juist dat de stap naar Man Utd te groot was.
Ten tweede: Mbappe speelt in Frankrijk, niet in Engeland of Spanje. Dus vraag is: wat is een grote competitie?
Ik denk dat juist de Engelse competitie de laatste is waar je als speler van 19/20 (of jonger) heen moet gaan. Je bent daar niet meer dan handelswaar op die leeftijd. Zelfs Mbappe had daar langer moeten wachten op zijn debuut.
Nog even terugkomen op Feyenoord. Van Gaal: ''In principe waren ze niet veel minder dan Napoli'' Van Gaal is niet de minste en ziet het ondanks de nederlaag nog niet zo negatief in.
[ Voor 32% gewijzigd door ph4ge op 28-09-2017 08:30 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Die zelfde van Gaal;ph4ge schreef op donderdag 28 september 2017 @ 08:29:
Nog even terugkomen op Feyenoord. Van Gaal: ''In principe waren ze niet veel minder dan Napoli'' Van Gaal is niet de minste en ziet het ondanks de nederlaag nog niet zo negatief in.
[url=“https://www.nu.nl/voetbal/4940681/van-gaal-vindt-ajax-heel-goede-trainer-keizer-niet-moet-ontslaan.html”]Van Gaal vindt dat Ajax 'heel goede trainer' Keizer niet moet ontslaan[/url]
Van Gaal gaat de kant van Sjaak Swart en van Hanegem dus op, begint onzin uit te kramen
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik ben alleen bang dat met de blessures van nu er de komende weken teveel punten verspeeld gaan worden om in de competitie voor de hoofdprijs te gaan. Misschien de knvb beker dan maar als eerste doel nemen?
alles kan off-topic
Zo gaan denken is vragen om problemen en jezelf in de put praten. Natuurlijk komen AZ uit en Ajax er aan, maar verder is het programma in Nederland ook met een zwaar gehandicapt team te doen. Eind november tref je dan pas weer Groningen uit, Vitesse thuis, Utrecht uit en Heerenveen thuis op een rij en dan zijn hopelijk alweer wat spelers terug. Ajax heeft dan misschien nauwelijks blessures maar die gaan verder ook niet alles winnen en staan ook al op een achterstand.Ankona schreef op donderdag 28 september 2017 @ 08:48:
Ik ben alleen bang dat met de blessures van nu er de komende weken teveel punten verspeeld gaan worden om in de competitie voor de hoofdprijs te gaan. Misschien de knvb beker dan maar als eerste doel nemen?
Als je halverwege een punt of 7 achter staat is dat ook nog wel recht te zetten, er zijn wel gekkere dingen gebeurd.
[ Voor 7% gewijzigd door ph4ge op 28-09-2017 08:55 ]
Toch schat ik in dat dat niet dezelfde verhouding is als PSG - Bayern, ondanks de uitslag.ph4ge schreef op donderdag 28 september 2017 @ 08:29:
Elke speler van die leeftijd krijgt een terugslag en pas daarna kan je kijken of een speler zich echt doorontwikkelt naar een wereldtopper. Er is geen enkele reden waarom een laatbloeier geen wereldtopper kan worden (afgezien van dat hij minder kansen krijgt omdat hij het label toptalent niet heeft).
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ik zie Ajax ook niet direct als enige en meest voor de hand liggende kampioenskandidaat. Op dit moment is dat PSV, die lijken de boel aan het draaien gekregen en hebben gewoon een paar prima spelers. Het is geen top, maar beter dan de rest. Verder zijn er nog AZ, Heerenveen en Vitesse die je maar achter je moet zien te houden.ph4ge schreef op donderdag 28 september 2017 @ 08:53:
[...]
Zo gaan denken is vragen om problemen en jezelf in de put praten. Natuurlijk komen AZ uit en Ajax er aan, maar verder is het programma in Nederland ook met een zwaar gehandicapt team te doen. Eind november tref je dan pas weer Groningen uit, Vitesse thuis, Utrecht uit en Heerenveen thuis op een rij en dan zijn hopelijk alweer wat spelers terug. Ajax heeft dan misschien nauwelijks blessures maar die gaan verder ook niet alles winnen en staan ook al op een achterstand.
Als je halverwege een punt of 7 achter staat is dat ook nog wel recht te zetten, er zijn wel gekkere dingen gebeurd.
Maar voor Feyenoord zijn er natuurlijk ook kansen. Juist nu gedwongen een beroep op de bank gedaan moet worden hebben spelers de kans uit de schaduw te stappen. Wie weet blijft de schade beperkt en blijkt de selectie straks breder en flexibeler dan verwacht.
alles kan off-topic
Maar uiteindelijk krijgt elke ploeg tegenslagen, dat de clubs die jij noemt dat nog niet zo erg hebben gehad wil niet zeggen dat ze over een heel seizoen stabiel genoeg gaan zijn. Het is scorebord journalistiek om alleen naar de meest recente uitslagen te kijken. Ajax komt er heus wel overheen.Ankona schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:00:
Ik zie Ajax ook niet direct als enige en meest voor de hand liggende kampioenskandidaat. Op dit moment is dat PSV, die lijken de boel aan het draaien gekregen en hebben gewoon een paar prima spelers. Het is geen top, maar beter dan de rest. Verder zijn er nog AZ, Heerenveen en Vitesse die je maar achter je moet zien te houden.
Over een heel seizoen hebben alle clubs pech en geluk en normaal gesproken komt de sterkste dan bovendrijven. Dat het nu erg tegen zit bij Feyenoord (en Ajax) doet niets af aan de selectie en de basiself die in principe gewoon beter zijn dan die van de rest, over een heel seizoen komt dat bijna altijd ongeveer zo uit.
Zo kan je het ook bekijken inderdaad. Spelers als Tapia en Van Beek hebben het in zich om het niveau aan te kunnen en zullen nu moeten, Ambrabat laat dat al zien. Vd Heijden en Botteghin zal je toch moeten slijten aan het einde van het seizoen want ze zijn de jongste niet meer en zullen niet beter worden.Ankona schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:00:
Maar voor Feyenoord zijn er natuurlijk ook kansen. Juist nu gedwongen een beroep op de bank gedaan moet worden hebben spelers de kans uit de schaduw te stappen. Wie weet blijft de schade beperkt en blijkt de selectie straks breder en flexibeler dan verwacht.
[ Voor 15% gewijzigd door ph4ge op 28-09-2017 09:25 ]
Waarom meteen van topfavoriet voor de titel naar KNVB beker gaan, na enkele nederlagen. Mijn mening over Feyenoord zelf zal ik verder voor me houden echter de Eredivisie clubs onder de grote drie zijn helemaal niks en PSV gaat zichzelf toch wel tegenkomen. Om over Ajax al niet te spreken..Ankona schreef op donderdag 28 september 2017 @ 08:48:
Ik kan me wel vinden in de woorden van Van Gaal. Gezien de blessures en het beschikbare materiaal hebben ze op het hoogste podium wat je voor club teams kunt bedenken nog best leuk mee gevoetbald. Ze gaven mij niet de indruk kans te maken op een overwinning, maar weggespeeld werden ze ook niet. Al heb ik niet de indruk dat Napoli alles uit de kast trok, die vonden het wel best hoe het ging.
Kortom.. in de euforie zegt men wel eens rare dingen, de waarheid zal ergens in het midden liggen.
Hahaha selectief citeren voor gevorderden.ph4ge schreef op donderdag 28 september 2017 @ 08:29:
Maar zo negatief was het toch ook allemaal niet? Vooraf was al bekend dat je het met shaktar moet uitvechten. Feitelijk worden pas de komende wedstrijden interessant.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zal ook brood kunnen verdienen met atletiek
Daarom geluk dat je ze eerst thuis krijgt want hadden ze eerst uit gespeeld en je verliest (dat kan zomaarGonadan schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:34:
[...]
Hahaha selectief citeren voor gevorderden.
Maar zo negatief was het toch ook allemaal niet? Vooraf was al bekend dat je het met shaktar moet uitvechten. Feitelijk worden pas de komende wedstrijden interessant.
Heeft derhalve niets met beleid te maken, deze speler heeft de techniek en fysiek om op topniveau mee te komen. Dat leer je hen niet aan.Harribo schreef op donderdag 28 september 2017 @ 10:36:
Gisteren psg gezien... Tjemig wat is die Mbappe snel en ook nog goed zeg. Wist niet dat hij zó goed was.
Zal ook brood kunnen verdienen met atletiek
[ Voor 28% gewijzigd door Vincent Dave op 28-09-2017 10:50 ]
Overigens vind ik Real Madrid wederom het beste voetbal spelen. Jezus die hebben een team staan. Dortmund heeft zich voor hun doen nog goed kunnen weren, maar ze hadden zelfs nog voor een gelijk spelletje kunnen gaan.
[ Voor 44% gewijzigd door Mosin op 28-09-2017 11:15 ]
Keizer heeft/is geen van beide, die zit er alleen nog doordat hem ontslaan het falen van het TH aan zou geven en die posities eigenlijk ook niet houdbaar meer zijn.
Dat kan alleen nog worden verbloemd door een snel succesje van Keizer.
Gio heeft resultaten behaald met een zeer ervaren team waarbij hij op het veld geholpen werd door de feitelijke coach Kuyt. Daarnaast is het team onder zijn leiding al een keer door Advocaat uit het moeras getrokken en mocht hij in functie blijven toekijken hoe het moet.
Cocu is een grijze muis. Wat me wel opvalt is dat hij een van de weinigen is die soms in het begin van een wedstrijd al het lef heeft om te wisselen als het niet loopt. De meeste coaches wachten hiermee tot het al veel te laat is.
alles kan off-topic
En je weet ook waarom hij hoofdtrainer is geworden? En ook de rest van zijn CV? Het enige waar je hem om kunt prijzen is zijn zelfkennis omdat hij zichzelf niet klaar achtte om als hoofdtrainer aan de slag te gaan bij Ajax. Maar omdat meneer Bergkamp zijn arm zo diep in de reet van de karakterloze van der Sar heeft zitten heeft deze het voor elkaar gekregen om toch de slechtste optie aan te stellen zodat 'l Ami, Rekelhof en Spijkerman als assistenten aan konden blijven en zijn eigen hachje niet op het spel kwam te staan. Keizer zelf wilde het liefst als assistent van het eerste aan de slag, naast een nieuwe maar ervaren trainer. De keuze voor Keizer is zo helder als het maar kan zijn; dat is geen trainer die zijn eigen nieuwe staf mee neemt en het technische hart onder loep gaat nemen of gaat beperken in hun macht.Ankona schreef op donderdag 28 september 2017 @ 12:18:
Keizer heeft zich bij Jong bewezen. Je moet ergens beginnen en hij was in elk geval al bekend binnen de club.
Het was Overmars die kostte wat het kost Bosz wilde behouden en tegemoet wilde komen aan de eisen van Bosz, welke gevolgen had voor Bergkamp, 'l Ami, Spijkerman en Rekelhof. Om die reden is hij overruled door van der Sar, op aandringen van Bergkamp. Na het vertrek van Bosz wilde Overmars Michael Laudrup als nieuwe trainer. Echter is hij ook hierbij overruled, met de zelfde reden.
Die Bergkamp maakt alles kapot binnen Ajax. Eerder al was hij de oorzaak van het vertrek van Wim Jonk en Ruben Jongkind, diverse fysiotherapeuten en later Peter Bosz. Daarnaast is hij degene achter de benoeming van Keizer, het aanstellen van Saïd Ouaali als hoofd opleidingen en het tegenhouden van Laudrup als hoofdtrainer. Als klap op de vuurpijl gaat meneer Bergkamp geeneens meer mee naar uitwedstrijden en beperkt hij zijn toch al beperkte input op basis van enkel de thuiswedstrijden.
Ik zal de gehele dag een dansje doen wanneer Bergkamp samen met van der Sar er wordt uitgeknikkerd bij Ajax, gevolgd door 'l Ami, Spijkerman, Rekelhof en Ouaali. Schoon schip maken is de enige remedie, net als het degraderen van Keizer naar assistent.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dat vroeg wisselen is ook pas sinds dit seizoen.Ankona schreef op donderdag 28 september 2017 @ 12:18:
Cocu is een grijze muis. Wat me wel opvalt is dat hij een van de weinigen is die soms in het begin van een wedstrijd al het lef heeft om te wisselen als het niet loopt. De meeste coaches wachten hiermee tot het al veel te laat is.
Gio heeft nu in 2 seizoen (en een beetje) 3 prijzen gepakt. Ik zie dus geen enkele reden om hem de laan uit te sturen. Verder, een beginnend coach die om advies vraagt bij een ervaren rot. Ik zie het probleem niet om eerlijk te zijn.Vincent Dave schreef op donderdag 28 september 2017 @ 11:46:
Overigens heb ik een tip voor de top drie: Ontsla je coach, want ze zijn stuk voor stuk niet capabel. Cocu dan wel het minste want die zie ik nog wel enige vorm van coaching bezigen (alleen heeft hij het charisma van een kamerplant). Keizer is gewoon een pionnetje van Bergkamp en Giovanni weet het niet meer zodra hij op een andere wissel is gezet (saillant detail, het was nota bene Advocaat die hem op de juiste wissel plaatste).
Nee hoor. Haalt een paar keer per seizoen wel een speler rond de 20e minuut er uit als deze door de mand valt.Fleximex schreef op donderdag 28 september 2017 @ 12:56:
[...]
Dat vroeg wisselen is ook pas sinds dit seizoen.
Hendrix, Arias (tegen Antonia van GAE volgens mij?), Brenet en Narsingh zijn een paar voorbeelden die hij er sterk voortijdig eens af gehaald heeft omdat ze geen knikker raakten.
Steam ID = Ackerfiets
Keizer heeft helemaal niks bewezen met Jong Ajax. Met spelers die per stuk meer verdienen dan 1 speler van de concurrentie kan iedereen goed presteren.Ankona schreef op donderdag 28 september 2017 @ 12:18:
Keizer heeft zich bij Jong bewezen. Je moet ergens beginnen en hij was in elk geval al bekend binnen de club.
Gio heeft resultaten behaald met een zeer ervaren team waarbij hij op het veld geholpen werd door de feitelijke coach Kuyt. Daarnaast is het team onder zijn leiding al een keer door Advocaat uit het moeras getrokken en mocht hij in functie blijven toekijken hoe het moet.
Cocu heeft gewoon een kwalitatief niet briljant team momenteel. Belangrijke spelers moeten verkopen en qua echte kwaliteit alleen Lozano ervoor terug gekregen.
Bij Feyenoord is het probleem momenteel gewoon de enorme berg blessures. Ik snap de berg kritiek op van Bronkhorst dan ook totaal niet. Sure, hij zal vast niet alles uitstekend doen maar t is wel de trainer die Feyenoord kampioen gemaakt heeft dus iets meer krediet zou wel mogen.
Het gaat er mij om dat geen van allen goede coaches zijn #mening. Frank de Boer heeft 4 titels op rij en ook hij is een beperkte coach dus die vlag gaat niet op. Je moet niet vergeten dat de omstandigheden mee kunnen zitten, in het geval van de Boer was het de beperkte tegenstand (viermaal kampioen onder de 80 punten, Bosz had er meer en werd tweede). VB is inmiddels een aantal keer gered en het heeft net als bij Ajax meegezeten voor Feyenoord. Cocu beheerst een trucje goed en teert daar weer op ondanks zijn lamlendige houding.JST94 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 13:04:
[...]
Gio heeft nu in 2 seizoen (en een beetje) 3 prijzen gepakt. Ik zie dus geen enkele reden om hem de laan uit te sturen. Verder, een beginnend coach die om advies vraagt bij een ervaren rot. Ik zie het probleem niet om eerlijk te zijn.
en hij mag wegMosin schreef op donderdag 28 september 2017 @ 11:12:
Mooi om te horen dat Rummenigge absoluut niet blij is met dat verlies. Hij heeft gezegd dat er consequenties volgen. Dat is maar goed ook..
Overigens vind ik Real Madrid wederom het beste voetbal spelen. Jezus die hebben een team staan. Dortmund heeft zich voor hun doen nog goed kunnen weren, maar ze hadden zelfs nog voor een gelijk spelletje kunnen gaan.

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Dat ligt eraan, het tijdstip dat ze vrijdag zouden gaan spelen.toolkist schreef op donderdag 28 september 2017 @ 20:25:
Als Vitesse die wedstrijd morgen uit moet spelen door de problemen met de verlichting, dan hoop ik toch dat de KNVB zo verstandig is om de wedstrijd van komende zondag uit te stellen.
Zou me niks verbazen. En dan eens kijken hoe snel Ajax, PSV, Feyenoord en de KNVB interesse tonenMartinusz schreef op donderdag 28 september 2017 @ 22:50:
Zou Koeman weer vrij komen als trainer binnenkort?
Your Friendly Neighborhood Moderator
29.09. 20:00 FCTwente v Heracles
30.09. 18:30 NAC v ADO Den Haag
30.09. 19:45 PSV v Willem II
30.09. 19:45 PEC Zwolle v FC Groningen
30.09. 20:45 Excelsior v VVV-Venlo
01.10. 12:30 AZ v Feyenoord
01.10. 14:30 Heerenveen v Ajax
01.10. 14:30 Vitesse v FC Utrecht
01.10. 16:45 Sparta v RodaJC
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Zaterdag ook Chelsea vs Man City en zondag AC Milan vs Roma.
Steam ID = Ackerfiets
Dat is de maandrente van AjaxFamily Guy schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:04:
"PSV heeft in het boekjaar 2016-2017 financieel een positief resultaat behaald. Uit het vrijdag gepubliceerde financieel jaarverslag blijkt dat het resultaat na belasting € 2,2 miljoen is. "
Maar verder gaat het financieel uitstekend daarFamily Guy schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:04:
"PSV heeft in het boekjaar 2016-2017 financieel een positief resultaat behaald. Uit het vrijdag gepubliceerde financieel jaarverslag blijkt dat het resultaat na belasting € 2,2 miljoen is. "
Niet dan?Martinusz schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:39:
[...]
Maar verder gaat het financieel uitstekend daar
Steam ID = Ackerfiets
Als je als PSV zijnde (grote club) 2,2 miljoen overhoudt, vind ik nou niet echt fantastisch nee
Jij wel?
Schril contrast:PSV verwacht voor het seizoen 2017/2018 dat het operationeel resultaat 5 miljoen lager zal zijn wegens het missen van de groepsfase van de Europa League.
https://www.nu.nl/voetbal...iljoen-euro-20162017.html
[ Voor 24% gewijzigd door dutchgio op 29-09-2017 11:44 ]
Kan me zo voorstellen dat het doel van een dergelijke organisatie niet primair is om geld over te houden. Niet elke club hoeft aandeelhouders tevreden te stellen, sommige kunnen gewoon hun geld in de selectie steken en hoeven alleen maar financieel gezond te blijven.Martinusz schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:42:
[...]
Als je als PSV zijnde (grote club) 2,2 miljoen overhoudt, vind ik nou niet echt fantastisch nee
Jij wel?
alles kan off-topic
Toon Gerbrands: "De afgelopen drie jaar is volgens de algemeen directeur 48 miljoen aan langlopende schulden en achtergestelde leningen weggewerkt."Martinusz schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:42:
[...]
Jij wel?
bron.
PSV presteert financieel goed. Winst zegt niks.
Steam ID = Ackerfiets
Allemaal leuk en aardig, PSV hoeft nergens verantwoording voor af te leggen enkel de RvC. Ze kunnen wel vanalles roepen, in tegenstelling tot Ajax waar vrijwel het hele huishoudboekje bekend is. Toon Gerbrands roept iets dus het het waar.Family Guy schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:46:
[...]
Toon Gerbrands: "De afgelopen drie jaar is volgens de algemeen directeur 48 miljoen aan langlopende schulden en achtergestelde leningen weggewerkt."
bron.
PSV presteert financieel goed. Winst zegt niks.

Dit topic is gesloten.