"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
alles kan off-topic
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
[ Voor 5% gewijzigd door Sjurm op 31-08-2017 20:59 ]
Wat zij je ook al weer? 13de minuut hé voor Oranje.Fiber schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 20:49:
Lekker begin!

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Gelukkig hebben we Manolev nog.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Houdoe
Float like a butterfly, sting like a bee.
Als dit Nederland naar het WK gaat worden ze 4e in de groep.Witte schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:00:
Als Nederland 2e zou worden, is het de slechtste nr 2...
Iedereen heeft dat allang opgegeven.Martinusz schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:00:
Normaal storm van kritiek op de verdedigers, nu ineens niet?

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Als twee houthakkers het bos in jaMartinusz schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:00:

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Vooral verdedigend slecht. Fransen lopen vrij en mogen ballen aannemen.
Niemand zit bij iemand vlak in de rug
Dat was ook een en al mazzel. Zweden mazzelt steeds.Exocet schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:00:
Hoe kon zweden van dit Frankrijk winnen?
Doelman van Frankrijk trapte de bal gewoon naar Toivonen destijds.
Tegen Nederland werd een goede goal afgekeurd.
[ Voor 54% gewijzigd door Harribo op 31-08-2017 21:04 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
De Fransen zijn gewoon zoveel beter dat kritiek ook weinig zin heeft. Er is gewoon geen houden aan, er lopen 11 betere tegenstanders op het veld.Martinusz schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:00:
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Tien, Robben is nog steeds geweldig. De rest...ph4ge schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:02:
[...]
De Fransen zijn gewoon zoveel beter dat kritiek ook weinig zin heeft. Er is gewoon geen houden aan, er lopen 11 betere tegenstanders op het veld.
We zijn gewoon niet goed genoeg
Als Robben echt zo geweldig was had hij de openingstreffer wel op zijn naam staan. De kans heeft hij gehad.DaniëlWW2 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:02:
[...]
Tien, Robben is nog steeds geweldig. De rest...
alles kan off-topic
Als hij topfit is misschien, maar wanneer is dat? Hij heeft ook niet de vorm om het elftal op sleeptouw te nemen.DaniëlWW2 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:02:
Tien, Robben is nog steeds geweldig. De rest...
Liever vroeg dan laat. Nu kun je er nog wat aan doen...Vlassie1980 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:02:
Zo vroeg al achter... Bah
We zijn gewoon niet goed genoeg
/optimist, glas is half vol!
Houdoe
Witte schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:04:
Tegen spanje stonden we ook eerst achter:)
En dat is inderdaad het grootste probleem. Niemand durft strak te dekken. Niet de eerste keer.Deadsy schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:04:
Er word zo slecht gedekt. In balbezit van de Fransen staan de meeste spelers gewoon want rond te huppelen inplaats van het aantal aanspeelpunten van de Fransen te beperken.
Zie jij onze spits ook zowel aanvallend gevaarlijk zijn, maar tevens ook in de omschakeling naar de eigen helft terugrennen om een counter te stoppen?Exocet schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:03:
[...]
Overtredingen maakt Nederland genoeg hoor.
Sowieso, lekker 10 inzakken en Robben centraal voorin en schade beperkt houden.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Robben is geloof ik pakweg 30 dagen per jaar topfit. Dat is niet nu. Derhalve mag je vind ik ook nooit verwachten dat hij het verschil zal maken.ph4ge schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:03:
[...]
Als hij topfit is misschien, maar wanneer is dat? Hij heeft ook niet de vorm om het elftal op sleeptouw te nemen.
Maar dat zeg ik al jaren.
Betekent niet dat hij opeens een slechte speler is, verre van. Hij is ook bijna einde carrière, maar zeker niet slecht.ph4ge schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:03:
[...]
Als hij topfit is misschien, maar wanneer is dat? Hij heeft ook niet de vorm om het elftal op sleeptouw te nemen.
Tegen Spanje hadden we een goede coach, en een goed samenwerkend team.Witte schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:04:
Tegen spanje stonden we ook eerst achter:)
Zit gewoon veel rond te huppelen alsof hij geen man heeft die hij moet dekken. Loopt te ver achter om aanspeelbaar te zijn bij een aanval etc.
Ik kijk al zo lang voetbal dat ik nu wel weet dat dit niks gaat worden. Realisme noemen we dat...Fiber schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:03:
[...]
Liever vroeg dan laat. Nu kun je er nog wat aan doen...
/optimist, glas is half vol!
Houdoe
En als hij dat niet doet heb je er niets aanWitte schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:07:
Omdat snijdertje nog wel eens een goede pass geeft of een afvallende bal binnenschiet

Btw Spanje viel toen ook wel flink door de mand, of niet? Niet echt te vergelijken met de Fransen die nu een van de beste ploegen ter wereld hebben.
Blijkbaar heeft PSV ook van Aanholt gepolst, goed dat ze het proberen maar realistisch is anders.Gynnad schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:07:
Transfer Locadia afgeketst tijdens of net na de keuring, niet zozeer omdat hij niet goed bevonden was, maar Cocu hielt het hoogstpersoonlijk tegen. Toch wel verrassend als je dan leest dat Vincent Janssen gepolst is om hem te komen vervangen, lijkt me toch dat PSV daar een hele stap mee vooruit had gezet..
Anholt of Aanholt?Bossie schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:09:
[...]
Blijkbaar heeft PSV ook van Aanholt gepolst, goed dat ze het proberen maar realistisch is anders.
Toch een beetje noodgrepen om op het laatste moment nog een linksback aan te trekken. Willems was al even weg?!
[ Voor 18% gewijzigd door dutchgio op 31-08-2017 21:11 ]
Houdoe
Wijnaldum bakt er niets van.
Blind daarentegen wel die is beter geworden
Slappe hap. Ik mis van GaalFleximex schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:11:
Geen een speler van Oranje is ook eens boos op zijn team genoot. Je kan toch na een slechte pass of aanname vragen om wat scherpte bij je team genoot.
[ Voor 59% gewijzigd door Harribo op 31-08-2017 21:12 ]
Ik vrees dat je gelijk hebt, maar blijf nog even hopen.Vlassie1980 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:07:
[...]
Ik kijk al zo lang voetbal dat ik nu wel weet dat dit niks gaat worden. Realisme noemen we dat...
Zo lang mogelijk alles tegenhouden en dan in de laatste minuut de 1-1 binnen tikken met een gelukje...
idd,dutchgio schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:10:
[...]
Anholt of Aanholt?
Toch een beetje noodgrepen om op het laatste moment nog een linksback aan te trekken. Willems was al even weg?!
https://www.vi.nl/nieuws/...ij-van-aanholt-geprobeerd
Gullit, misschien kunnen ze die inbrengen.Deadsy schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:12:
Wie hebben ze allemaal op de bank?
Snap overigens niet dat Wijnaldum er zo weinig van bakt. Zou juist een speler zijn waar je nog iets van verwacht en in Engeland is hij dit tempo en deze kracht ook wel gewend.
[ Voor 31% gewijzigd door ph4ge op 31-08-2017 21:14 ]
Houdoe
JepDeadsy schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:15:
Is Klaassen geblesseerd?
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
De spelers van Oranje vinden het blijkbaar normaal als Strootman weer eens een belachelijk slechte bal geeft of Wijnaldum de bal van zijn voet laat springen. Idioot dit.
Jammer, hij is iemand die ik er echt graag bij had gehad.

En dan Wijnaldum nog zo kritisch dat ie bij Oranje niet gewaardeerd wordt.
Beste speler tegen Arsenal van het weekend en nu helemaal niks.
Geen idee. Ik zou al dolblij zijn met een 1-1 gelijkspelletje...Witte schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:13:
Volgens mij moet Nederland met 1-3 winnen om boven Frankrijk te komen. (Onderling resultaat, toch?)
Shit, Lustig 1-1 voor Zweden...
Beter nog 5-3-2, maar daar is zelfs Advocaat te trots voor.
Nul zelf reflectie.dutchgio schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:16:
Middenveld kan nog niet eens een fatsoenlijke pass naar voren geven...
Wijnaldum heeft voor Oranje meer slechte dan goede wedstrijden gespeeld, maar als je hem zou vragen zal hij zeggen dat ze meestal goed zijn.
Liverpool speelt ook pressing met het hele team, die organisatie mis je simpelweg bij oranje.dutchgio schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:16:
Middenveld kan nog niet eens een fatsoenlijke pass naar voren geven...
Ze staan er wel, maar het reageert allemaal twee/drie versnelling trager.
Die hebben alles mee deze reeks volgens mij.Fiber schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:17:
[...]
Geen idee. Ik zou al dolblij zijn met een 1-1 gelijkspelletje...![]()
Shit, Lustig 1-1 voor Zweden...
Ik vind het overigens een vrij aanvallende opstelling. Dat helpt niet denk ik
Edit: Wijnaldum leek daar al te moe om mee te rennen met Pogba.
[ Voor 44% gewijzigd door Fleximex op 31-08-2017 21:21 ]
Wordt Bulgerije ook nog ergens uitgezonden? Schijnt een goede wedstrijd te zijn gezien de goals.
Ziggo sportdutchgio schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:21:
Je had gewoon 5-3-2 moeten spelen. Gooi het achterin dicht en lange ballen op de counter.
Wordt Bulgerije ook nog ergens uitgezonden? Schijnt een goede wedstrijd te zijn gezien de goals.
Is Janssen überhaupt al een keer aan de bal geweest deze wedstrijd?
Als je dat een half jaar had kunnen oefenen had je gelijk. Als je dat nu doet zijn de weinige automatismes die er nu nog zijn ook weg.dutchgio schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:21:
Je had gewoon 5-3-2 moeten spelen. Gooi het achterin dicht en lange ballen op de counter.
We hebben nu niet de spelers voor 532
Verder speelt alleen die Fosuh mensah een beetje met pit. De rest is echt drama, overal te laat en passes die nergens op slaan en alles behalve aan komen. Strootman veruit de zwakste, nog geen enkele pass is aangekomen.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Bieden heel slecht. Niet alleen in balbezit.Fleximex schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:15:
[...]
De spelers van Oranje vinden het blijkbaar normaal als Strootman weer eens een belachelijk slechte bal geeft of Wijnaldum de bal van zijn voet laat springen. Idioot dit.
Maar vooral verdedigend. Ze dekken hun man totaaaaal niet. Daardoor loopt de rest ook achter de feiten aan.
Begin zelfs Nigel de Jong te missen, zo erg
Heb Strootman trouwens nooit bijzonder gevonden
Edit: nu Wijnaldum weer bal kwijt.
Serieus wissel ze beiden, slechter kan het niet worden
[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 31-08-2017 21:24 ]
Laat maar weer zien dat we het op het WK weinig te zoeken hebben. Ik kan er mee leven.
Wel voor een 4-3-3 dan?D-e-n schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:22:
@dutchgio
Voor 4-3-3 wel dan?D-e-n schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:22:
@dutchgio
451/4231 met Robben als spits?D-e-n schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:22:
@dutchgio
Ze hebben veruit de beste team van de wereld.
[ Voor 3% gewijzigd door sevinc op 31-08-2017 21:25 ]
Je bent Martial vergetensevinc schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:24:
Moet je nagaan dat martial,mbappe,dembele,martial,benzama etc. Niet in de basis staan.
Ze hebben veruit de beste team van de wereld.
Frankrijk is top favoriet op het WK, maar dat wil niet zeggen dat wij geen top 20 kunnen / horen te eindigen.RoD schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:23:
Tsja, Nederland is slecht, maar het niveauverschil is ook gewoon te groot. Het niveau van Frankrijk zullen wij nooit halen met deze selectie.
Laat maar weer zien dat we het op het WK weinig te zoeken hebben. Ik kan er mee leven.
Ik heb Strootman nooit hoog gehad.Deadsy schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:23:
Is het misschien zo dat we Strootman bij Oranje massaal overschatten? Want hij heeft bij Oranje nooit echt langdurig kunnen overtuigen?
Bij Roma is hij vaak ook de zwakste schakel laatste jaar. Parasiteert op de energie bij zijn medespelers.
Kom Dickie zet een bijter op Griezman.
Tis allemaal ook tactisch niet zo slim
Maar zo is het bijna elke keer met hem. En toch staat hij elke keer weer basis als hij fit is.Fleximex schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:25:
Strootman net ook slechte pass en dus balverlies. En dan blijft ie een paar seconden stil staan en boos zijn op zichzelf en stopt daardoor met mee verdedigen. Ik had 'm als medespeler helemaal de huid vol gescholden. Ik zit me hier echt op te kroppen
De wedstrijden waar hij echt goed gespeeld heeft in Oranje kun je denk ik op 1 hand tellen.
Dit topic is gesloten.