Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 35 ... 65 Laatste
Acties:

• Deadsy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 22:06
quote:
Leon Zwiers schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 13:08:
[...]

Melvin Platje is atm beter dan Luuk, dus dat is niet zo moeilijk :+

Ik moet t eerst even zien. Vraag me echt af wat ie voor meerwaarde gaat hebben. Ik hoop maar dat t wat wordt. Seizoen moet wel voor iedereen leuk blijven
Maar Siem heeft dan weer belangrijke goals gemaakt vorig seizoen.
Het is altijd een risico qua meerwaarde maar de transfer prijs zou 2mln zijn en dat vind ik een acceptabel risico.

• Gonadan
  • Registratie: februari 2004
  • Niet online
quote:
Deadsy schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 13:04:
Dus ik vind de komst van Siem wel goed. Geen topper maar wel ervaring en iemand die continu blijft gaan. Dat hij blessure gevoelig is zie ik een beetje als pluspunt want dan komt de jeugd ook aan spelen toe.
Laat ik het anders verwoorden. Ik vind het helemaal niet erg dat hij komt, hij kan vast wat toevoegen. Maar hij is niet de directe versterking de problemen gaat verhelpen. In dat licht hoop ik dus wel dat er nog meer komt en het niet hierbij blijft.

Canon 70D ~ 10-18 IS STM ~ 18-135 IS STM ~ 24 f/2.8 STM ~ 50 f/1.8 STM ~ 430EX II

• P.O. Box
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 23:17
quote:
LoeWn schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 12:21:
Wat ik nogal krom vind is dat Ajax Sanchez laat gaan voor 45 miljoen en een bod van 50 miljoen op Dolberg afblaast. Persoonlijk vind ik Sanchez meer waard. Ik had dan ook liever gezien dat Dolberg ging en Sanchez bleef. Ookal ben ik wel fan van Dolberg hoor. Maar ik vind een superverdediger belangrijker dan een potientiele superspits.
heeft ook met de speler en zijn zaakwaarnemer te maken. Sanchez wilde naar de Spurs... dan ben je als Ajax zijnde al de sjaak.... dolberg wil blijkbaar zelf (nog) niet

• Deadsy
quote:
Gonadan schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 13:19:
[...]

Laat ik het anders verwoorden. Ik vind het helemaal niet erg dat hij komt, hij kan vast wat toevoegen. Maar hij is niet de directe versterking de problemen gaat verhelpen. In dat licht hoop ik dus wel dat er nog meer komt en het niet hierbij blijft.
Mja met wie heb je de garantie dan wel? Ik denk niet dat er voor Ajax iemand haalbaar is waar je direct van kunt zeggen dat hij de problemen gaat verhelpen.
Zou graag Vermaelen willen zien maar die zal wel niet haalbaar zijn.

• Gonadan
  • Niet online
quote:
Deadsy schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 13:20:
Mja met wie heb je de garantie dan wel? Ik denk niet dat er voor Ajax iemand haalbaar is waar je direct van kunt zeggen dat hij de problemen gaat verhelpen.
Zou graag Vermaelen willen zien maar die zal wel niet haalbaar zijn.
Geen idee, ik ben geen scout. Maar ik vind ook niet dat de haalbaarheid van een Vermaelen iets zegt over wat De Jong kan toevoegen.

Uiteraard ben ik blij dat in ieder geval wat ervaring in huis gehaald wordt, dat was langere tijd ook niet zo of van die afdankers uit het buitenland.

Canon 70D ~ 10-18 IS STM ~ 18-135 IS STM ~ 24 f/2.8 STM ~ 50 f/1.8 STM ~ 430EX II

• Deadsy
quote:
Gonadan schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 13:28:
[...]

Geen idee, ik ben geen scout. Maar ik vind ook niet dat de haalbaarheid van een Vermaelen iets zegt over wat De Jong kan toevoegen.

Uiteraard ben ik blij dat in ieder geval wat ervaring in huis gehaald wordt, dat was langere tijd ook niet zo of van die afdankers uit het buitenland.
Ik noemde Vermaelen omdat ik zelf graag een ervaren verdediger erbij had gehad en hij zit op een dood spoor bij Barca.

• toolkist
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 23:29
Maar als er iemand blessure gevoelig is, is hij het wel

• repeP
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 03:05
Siem is een aardige man. Maar of hij ooit nog terug weet te geraken op zijn niveau van indertijd? Hij lag ook goed bij Newcastle United, deed daar tijdens zijn blessure veel in hun jeugd. Waarvoor zij hem daar erkentelijk zijn.

Keek net ff naar zijn prestaties de laatste jaren, en die vielen niet echt mee: https://www.transfermarkt...atendetails/spieler/45509

Las een paar postjes terug dat mensen hem af zette tegen Larsson die naar Feyenoord is gegaan. Lijken mij andere spelers, die ook een andere rol spelen in hun teams. Desalniettemin ook ff de statistieken van Larsson opgezocht: https://www.transfermarkt...tendetails/spieler/159668

Maar ach, wat zeggen resultaten uit het verleden nu eigelijk? Toen was toen, nu is nu.

• Deadsy
quote:
repeP schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 13:45:
Siem is een aardige man. Maar of hij ooit nog terug weet te geraken op zijn niveau van indertijd? Hij lag ook goed bij Newcastle United, deed daar tijdens zijn blessure veel in hun jeugd. Waarvoor zij hem daar erkentelijk zijn.

Keek net ff naar zijn prestaties de laatste jaren, en die vielen niet echt mee: https://www.transfermarkt...atendetails/spieler/45509

Las een paar postjes terug dat mensen hem af zette tegen Larsson die naar Feyenoord is gegaan. Lijken mij andere spelers, die ook een andere rol spelen in hun teams. Desalniettemin ook ff de statistieken van Larsson opgezocht: https://www.transfermarkt...tendetails/spieler/159668

Maar ach, wat zeggen resultaten uit het verleden nu eigelijk? Toen was toen, nu is nu.
Laatste jaren inderdaad van blessure naar blessure.
Vraag me alleen af voor welke plek hij gehaald word.

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 23:30
Goed duo met Siem de Jong inderdaad, Vermaelen.
Kunnen ze samen de blessurebank bezet houden. :)

Zou qua naam wel een grote zijn, het is alleen de vraag wat die toe zou voegen.

dutchgio wijzigde deze reactie 23-08-2017 14:22 (29%)

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | XDA Recognized developer |

• EnzoMatrix
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 18-09 18:04

EnzoMatrix

Kruisje

de plek van klaassen denk ik, vd beek is daar toch nu de enige? Of zit ik fout?

Enzo Blogt. Diablo 3| "It's possible that you stepped into a time displacement machine during a nexus moment in a quantum field."

• Deadsy
quote:
EnzoMatrix schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 14:22:
de plek van klaassen denk ik, vd beek is daar toch nu de enige? Of zit ik fout?
Dan zal vd Beek terug gaan naar de positie van Schone?

• Harribo
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 12:23
Vergeet niet dat Siem de Jong wel een aantal knappe en belangrijke goals heeft gemaakt die psv soms redde.
Geen topper maar goed voor de breedte

www.harrofotografie.nl

• EnzoMatrix
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 18-09 18:04

EnzoMatrix

Kruisje

Frenkie de jong was ook aardig hoor, ja het was Groningen, maar die passen ze wel in, dat denk ik wel.
Dus dan heb je schone, vd beek, de jong, de jong, ziyech voor de drie plekken op het middenveld?

Enzo Blogt. Diablo 3| "It's possible that you stepped into a time displacement machine during a nexus moment in a quantum field."

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Compare Apples with Pears

Is Wesley Hoedt niet beschikbaar ?

If it ain't broke, don't fix it !

• Gonadan
  • Niet online
quote:
repeP schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 13:45:
Even los van Siem, wat zeggen dit soort overzichtjes nu eigenlijk? Alleen hoeveel wedstrijden iemand gespeeld heeft en hoeveel hij gescoord heeft. Dat zegt mij vrij weinig over hoe goed iemand is.

• Deadsy
quote:
Hackus schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 14:55:
Gaat naar Southampton. Hij doet het goed in Italie en er is genoeg interesse in hem, dus betwijfel dat hij voor minder salaris naar Ajax gaat.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Ah, Ok. Kan de transfers niet allemaal bijhouden. Tja, salaris is een hekelpunt hier in Nederland. Mega transferbedragen, maar salaris is minder.

• Deadsy
quote:
Hackus schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 14:59:
Ah, Ok. Kan de transfers niet allemaal bijhouden. Tja, salaris is een hekelpunt hier in Nederland. Mega transferbedragen, maar salaris is minder.
Grotendeels omdat het niet bij 1 salaris blijft. Je cap is 1mln, als je dan 1 speler 1.5mln geeft dan zullen er vlug andere spelers aankloppen die dit ook willen. Dan gaan andere spelers die 300k krijgen zeuren dat het verschil wel heel groot is en dat ze toch ook wel minimaal 600k willen etc.

• dutchgio
quote:
Hackus schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 14:55:
Voor 17 miljoen naar Southamton, is al rond.
En met dat salaris kun je natuurlijk nooit mee.

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | XDA Recognized developer |

• Gonadan
  • Niet online

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 02:37
Misschien zit hier nog iets bij voor Ajax: http://nieuwspaal.nl/over...pelers-nederlands-elftal/

• Leon Zwiers
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 00:09
Zit naar de CL potten te kijken voor morgen.
Hoe de f*ck komt Spartak moskou in pot 1 8)7

Makkelijkste loting mogelijk:
Spartak
Sevilla
Anderlecht/Piraeus
Feyenoord.

Maar het zal wel:
Real Madrid
PSG
Napoli
Feyenoord

Ben benieuwd. Real en Barca kunnen elkaar in de poule al tegenkomen, maar daar zal de Uefa wel een stokje voor steken

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 02:37
Dat laatste is altijd zo @Leon Zwiers In de poulfase komen teams uit 1 land elkaar nooit tegen. Teams uit dezelfde stad kunnen in principe ook nooit op dezelfde dag spelen. Barcelona tegen Real Madrid; of bijv. een combinatie Chelsea - Juventus plus tegelijkertijd Arsenal - Dortmund zal er niet zijn.

• Deadsy
quote:
Leon Zwiers schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 16:22:
Zit naar de CL potten te kijken voor morgen.
Hoe de f*ck komt Spartak moskou in pot 1 8)7

Makkelijkste loting mogelijk:
Spartak
Sevilla
Anderlecht/Piraeus
Feyenoord.

Maar het zal wel:
Real Madrid
PSG
Napoli
Feyenoord

Ben benieuwd. Real en Barca kunnen elkaar in de poule al tegenkomen, maar daar zal de Uefa wel een stokje voor steken
Sinds vorig seizoen is het de regel dat de kampioenen van de beste 8 landen in pot 1 zitten. Spartak is kampioen van Rusland, de nr8.

En is geloof ik altijd zo geweest dat er geen 2 clubs uit hetzelfde land in dezelfde groep kunnen

Deadsy wijzigde deze reactie 23-08-2017 16:49 (7%)

• JST94
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 19-09 14:15
Zit toch een beetje in dubio met de CL-loting. Aan de ene kant wil ik graag teams als Real Madrid/Bayern Munchen/Juventus/Barcalona e.d. naar de Kuip zien komen. Aan de andere kant zou ik een mindere loting (op papier) willen hebben waarbij een overwintering mogelijk is. :+

@_JST94 | Feyenoord Rotterdam

• Lekkerboeie86
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 00:26
quote:
JST94 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 18:32:
Zit toch een beetje in dubio met de CL-loting. Aan de ene kant wil ik graag teams als Real Madrid/Bayern Munchen/Juventus/Barcalona e.d. naar de Kuip zien komen. Aan de andere kant zou ik een mindere loting (op papier) willen hebben waarbij een overwintering mogelijk is. :+
Barcelona, Juventus, Spurs, Feyenoord.

PSN: lekkerboeie86 I Tweakers Eredivisie Poule https://www.voetbalpoules.nl/poule/106806/aanmelden

• Deadsy
quote:
JST94 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 18:32:
Ga er maar vanuit dat Feyenoord 2 clubs krijgt waar je van moet janken (2 toppers) en een 3e waar ze misschien punten tegen kunnen pakken.

• toolkist
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 23:29
quote:
Deadsy schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 16:48:
[...]

Sinds vorig seizoen is het de regel dat de kampioenen van de beste 8 landen in pot 1 zitten. Spartak is kampioen van Rusland, de nr8.

En is geloof ik altijd zo geweest dat er geen 2 clubs uit hetzelfde land in dezelfde groep kunnen
Is sinds 2 jaar geleden (2016-2016), zeg maar het 1e jaar na onze serie kampioenschappen ;)
PSV kwam toen ook meteen in pot 1 en zou volgens de supporters toen wel even laten zien hoe ze de volgende ronde zouden halen (wat ons steeds niet lukte).

Met die fijne splitsing van clubs uit hetzelfde land, heb je dus 4/8e kans op een Spaans team en minimaal 4/8e op een Engels team, maar ik denk dat die kans wel groter is door bepaalde combinaties van landen en potten.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Mwaaaah 8)7

Ik ben met gierende banden naar huis gereden, dacht dat het donderdag was vandaag :|

• Han
  • Registratie: juli 2001
  • Niet online
quote:
Hackus schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 19:56:
Mwaaaah 8)7

Ik ben met gierende banden naar huis gereden, dacht dat het donderdag was vandaag :|
Doe je goed! Prima op tijd voor de wedstrijd van morgenavond d:)b :Y

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Han
  • Registratie: juli 2001
  • Niet online
Hoffenheim wordt helemaal zoek gespeeld. Na 22 minuten al 3-0 voor Liverpool.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• dutchgio
3-1, maar dit lijkt wel klaar ja.

• Deadsy
Volgend jaar zullen er geen voorrondes met zulke ploegen zijn. Vanaf volgend seizoen direct door naar de groepsfase :/

• Deadsy
Luuk de Jong zou rond zijn met Bordeaux, PSV zou 6mln krijgen.
Vind zijn vervanger minder goed dan Luuk dus tot ze een goede vervanger hebben zou ik hem houden.

• repeP
quote:
Gonadan schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 14:55:
[...]

Even los van Siem, wat zeggen dit soort overzichtjes nu eigenlijk? Alleen hoeveel wedstrijden iemand gespeeld heeft en hoeveel hij gescoord heeft. Dat zegt mij vrij weinig over hoe goed iemand is.
In zoverre zeggen die statistieken iets dat het uiteindelijk wel de bedoeling is dat je scoort als team. Zonder scoren is het immers lastig 3 punten verdienen toch? Stelde Cruijff dat indertijd ook niet, wanneer je er maar eentje meer scoort dan je tegenstander is het goed.

En het is zeker ook zo dat de ene assists de andere niet is. Is natuurlijk ook best wel een beetje arbitrair, de voorlaatste die hem raakt voor het een doelpunt is. Waar ook de onbedoelde onder vallen. Maar ach, stelde van Basten niet onlangs dat voetbal een spel van fouten is? Hoorde Gullit dat van het weekeinde proclameren in Match of the Day.

Persoonlijk vind ik dat je als verdediger voor jezelf als doel zou moeten stellen dat je minimaal 5 doelpunten maakt per seizoen, als middenvelder 10 doelpunten, en als buitenspeler 15 doelpunten en als spits 20 doelpunten. Ambitieuze doelstellingen? Is toch niet zo veel mis aan, toch?

• Gonadan
  • Niet online
@repeP
Het zijn allemaal nogal aanvallend ingestelde statistieken. Zo zijn er ook middenvelders die relatief weinig scoren of assists geven maar wel heel belangrijk zijn in organiseren en onderscheppen. Het is allemaal een beetje appels met peren vergelijken.

• Deadsy
quote:
Gonadan schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 21:59:
@repeP
Het zijn allemaal nogal aanvallend ingestelde statistieken. Zo zijn er ook middenvelders die relatief weinig scoren of assists geven maar wel heel belangrijk zijn in organiseren en onderscheppen. Het is allemaal een beetje appels met peren vergelijken.
Zo was het toen met Eriksen dat hij niet veel goals of assists maakte. Maar toen men verder keek zag men dat hij veel kansen creerde etc.
Iedereen heeft een rol en dat hoeft niet altijd met goals of assists te maken te hebben.

• repeP
quote:
Gonadan schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 21:59:
@repeP
Maar het zou wel lekker zijn toch? Lekker aanvallend voetbal. Zo lang je er maar eentje meer weet te maken dan je tegenstander.

Denk dat Ajax bijvoorbeeld morgen ook veel aanvallender zal gaan spelen dan menigeen van tevoren voor mogelijk had gehouden. Scoort Ajax er daar eentje meer dan Rosenborg is Ajax toch echt wel door.

• Gonadan
  • Niet online
Ja dat is zeker lekker, maar dat is wel wat anders dan spelers puur beoordelen op oppervlakkige aanvallende statistieken.
Wat als zo'n speler die aanvallend heel goed uit de verf komt zo onmeunig veel balverlies lijdt op precies de verkeerde momenten? Misschien maakt de tegenstander er daardoor wel n meer dan jij, ondanks dat je door die aanvallendheid meer scoort.

Overigens Luuk de Jong weg bij PSV..

Gonadan wijzigde deze reactie 23-08-2017 22:09 (6%)

• Hoijong
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 18:11
quote:
repeP schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 21:54:
[...]

In zoverre zeggen die statistieken iets dat het uiteindelijk wel de bedoeling is dat je scoort als team. Zonder scoren is het immers lastig 3 punten verdienen toch? Stelde Cruijff dat indertijd ook niet, wanneer je er maar eentje meer scoort dan je tegenstander is het goed.

En het is zeker ook zo dat de ene assists de andere niet is. Is natuurlijk ook best wel een beetje arbitrair, de voorlaatste die hem raakt voor het een doelpunt is. Waar ook de onbedoelde onder vallen. Maar ach, stelde van Basten niet onlangs dat voetbal een spel van fouten is? Hoorde Gullit dat van het weekeinde proclameren in Match of the Day.

Persoonlijk vind ik dat je als verdediger voor jezelf als doel zou moeten stellen dat je minimaal 5 doelpunten maakt per seizoen, als middenvelder 10 doelpunten, en als buitenspeler 15 doelpunten en als spits 20 doelpunten. Ambitieuze doelstellingen? Is toch niet zo veel mis aan, toch?
Ambitieus lijkt me niet het juiste woord. Het slaat tactisch gezien nergens op om jezelf als verdediger een dergelijk doel te stellen. Zeker op profniveau is de kans enkel groter dat je de boel gaat verprutsen als je dergelijk 'doelen' probeert te halen.

Een spits moet gewoon scoren, maar in bepaalde opstellingen kan hij ook assist-koning zijn en zo het team helpen. Een verdediger heeft een simpele kerntaak, zorgen dat de tegenstander niet scoort. Van daaruit kan de rest volgen.

Maar voetbal is dynamisch dus dat soort doelstellingen zijn sowieso absurd, omdat ze nooit voor iedereen op kunnen gaan.

• Lekkerboeie86
Gaan ten Hag en zn mannen het flikken vandaag?! Hopelijk gaan ze niet teveel achteruit lopen en maken ze minstens 1 uit goal. Dan is het toch echt mogelijk!! Toch ben ik bang voor een late 3-1

Hoe dan ook. Trots mogen we zijn op FC Utrecht!

PSN: lekkerboeie86 I Tweakers Eredivisie Poule https://www.voetbalpoules.nl/poule/106806/aanmelden

• dvanpol
  • Laatst online: 19-09 16:00
Nog mensen met Unibets/Toto tips voor vanavond?

• Gonadan
  • Niet online
quote:
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 08:57:
Gaan ten Hag en zn mannen het flikken vandaag?! Hopelijk gaan ze niet teveel achteruit lopen en maken ze minstens 1 uit goal. Dan is het toch echt mogelijk!! Toch ben ik bang voor een late 3-1
Ik hoop het echt, maar ik blijf toch bang dat zenith thuis een heel andere versnelling erin gooit.

• dutchgio
Ik denk inderdaad hetzelfde als AZ had tegen Zenit, die wonnen thuis met 3-2 maar werden uit bij Zenit in een heel ander tempo met 5-0 weggetikt.

Ajax is het aan zijn stand verplicht om het tegen Rosenburg goed te maken.

• ph4ge
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 22:05
Vanavond de CL loting, toch een beetje een droom die uitkomt voor ons Feyenoorders. Ik hoop op prachtige tegenstanders want zelfs als je die niet hebt ben je waarschijnlijk behoorlijk kansloos. Grote clubs onderschatten ons misschien en morsen onderling ook punten. Hoewel, de Engelse media zijn er niet gerust op, Feyenoord wordt zelfs bestempeld als "nightmare draw" uit pot 4 8)7

Ik gok op een poule Bayern, Barcelona, Napoli en Feyenoord.

• Vincent Dave
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 19-09 13:29
quote:
ph4ge schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 09:06:
Vanavond de CL loting, toch een beetje een droom die uitkomt voor ons Feyenoorders. Ik hoop op prachtige tegenstanders want zelfs als je die niet hebt ben je waarschijnlijk behoorlijk kansloos. Grote clubs onderschatten ons misschien en morsen onderling ook punten. Hoewel, de Engelse media zijn er niet gerust op, Feyenoord wordt zelfs bestempeld als "nightmare draw" uit pot 4 8)7

Ik gok op een poule Bayern, Barcelona, Napoli en Feyenoord.
Hoezo, nachtmerrie loting. Je wilt toch meedoen met de grote jongens. De grote affiches blijven bij en je kunt alleen maar winnen. Geniet er gewoon van! :)

• dutchgio
In een rijtje van Celtic, CSKA Moscow, Sporting CP, APOEL Nicosia, Feyenoord, NK Maribor, FK Qarabag, RB Leipzig uit pot 4 valt dat wel mee lijkt me. Een CSKA of Leipzig lijkt me moeizamer.

Voor Feyenoord zelf natuurlijk wel leuk, in de CL heb je eigenlijk niks te zoeken maar dat je dan tegen grote ploegen speelt is wel een meerwaarde om je daartegen te kunnnen meten.
Met een beetje mazzel kunnen ze nog wellicht nog 3e worden.

dutchgio wijzigde deze reactie 24-08-2017 09:19 (12%)

• ph4ge
quote:
Vincent Dave schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 09:08:
Hoezo, nachtmerrie loting. Je wilt toch meedoen met de grote jongens. De grote affiches blijven bij en je kunt alleen maar winnen. Geniet er gewoon van! :)
Nee, je begrijpt het verkeerd, deze website stelt dat het voor de Engelse clubs het een "nachtmerrie" is als Feyenoord geloot wordt uit pot 4. M.a.w. Feyenoord wordt gezien als de sterkste ploeg in pot 4 met serieuze kansen om het de Engelse clubs moeilijk te maken.

• Exocet
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
quote:
ph4ge schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 09:21:
[...]

Nee, je begrijpt het verkeerd, deze website stelt dat het voor de Engelse clubs het een "nachtmerrie" is als Feyenoord geloot wordt uit pot 4. M.a.w. Feyenoord wordt gezien als de sterkste ploeg in pot 4 met serieuze kansen om het de Engelse clubs moeilijk te maken.
Beetje overdreven lijkt me, maar de reden zal de verliespartij van Man Utd van vorig jaar zijn.

• BrZ
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 17-09 00:18
quote:
dutchgio schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 09:05:
Ik denk inderdaad hetzelfde als AZ had tegen Zenit, die wonnen thuis met 3-2 maar werden uit bij Zenit in een heel ander tempo met 5-0 weggetikt.

Ajax is het aan zijn stand verplicht om het tegen Rosenburg goed te maken.
Dat kan je niet helemaal vergelijken. Die 3-2 was de laatste wedstrijd in de groepsfase. Zenit had de andere 5 westrijden al gewonnen en waren gegarandeerd groepswinnaar.

• Sargan
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 17:17

Sargan

Filmfreak...

Gewoon zelf de loting doen :+

https://draw.inker.fun/#/cl/gs

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

• Fleximex
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 20:59
quote:
[...]

De uitwedstrijden bij Feyenoord in de Kuip zijn misschien een nachtmerrie. Maar ik denk dat de thuiswedstrijden tegen Feyenoord eerder een nachtmerrie voor Feyenoord zijn :P

Maar zoals ik al aangeef: Feyenoord uit altijd lastig. Win zoals PSV thuis 3x dan heb je een zeer goede kans om te overwinteren.
quote:
Bayern Mnchen
FC Barcelona
FC Basel
Feyenoord

Well shit. Mijn virtuele voorspelling dan maar:
Barca loopt niet. Met wat geluk is Basel te kloppen. Tweede in de groep 8)

Fleximex wijzigde deze reactie 24-08-2017 09:56 (20%)

• Purehz
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 19-09 15:12
quote:
[...]

Nee volgens mij is dat niet het geval dat ze Feyenoord als sterkste ploeg zien.
Zo werd ook Maribor genoemd als nightmare draw...
Het gaat erom dat ze groep de moeilijkste tegenstanders uit groep 1, 2 en 3 pakken en dat een aantal clubs uitsluit als er een club gekozen wordt uit groep 4.

TalkSPORT have drawn up the potential best case and worst case scenarios for all five clubs. Remember that English clubs cannot be drawn against each other until the quarter-finals at the earliest.

Possible nightmare draws for Tottenham and Liverpool
Pot one club: Real Madrid
Pot two club: Paris Saint-Germain
Pot three club: Tottenham or Liverpool
Pot four club: Roma

Pot one: Bayern Munich
Pot two: Barcelona
Pot three: Tottenham or Liverpool
Pot four: Roma

Pot one: Juventus
Pot four: Feyenoord

Possible nightmare draw for Chelsea
Pot one: Chelsea
Pot three: Napoli

Possible nightmare draw for Man United and Man City
Pot one: Real Madrid
Pot two: Manchester United or City
Pot three: Napoli

Possible dream draw for Tottenham and Liverpool
Pot one: Spartak Moscow
Pot two: FC Porto
Pot four: Maribor

Possible dream draw for Chelsea
Pot one: Chelsea
Pot two: FC Porto
Pot three: Anderlecht

Possible dream draw for Man United and City
Pot one: Spartak Moscow
Pot two: Manchester United or City
Pot three: Anderlecht

The draw for the group stage takes place at 6:00pm tomorrow.

(H/T talkSPORT)

Football.london noemt RB leipzig als moeilijkste tegenstander uit groep 4
http://www.football.londo...ions-league-time-13511059

Purehz wijzigde deze reactie 24-08-2017 12:05 (53%)

• Sargan
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 17:17

Sargan

Filmfreak...

quote:
Fleximex schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 09:54:
[...]

[...]

Bayern Mnchen
FC Barcelona
FC Basel
Feyenoord

Well shit. Mijn virtuele voorspelling dan maar:
Barca loopt niet. Met wat geluk is Basel te kloppen. Tweede in de groep 8)
Chelsea
FC Porto
Anderlecht
Feyenoord

er zijn slechtere groepen denkbaar 8)

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

• JustSomeone
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 22:29
quote:
Purehz schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 09:57:
[...]

Ehm Maribor staat daar als possible dream draw....

• ph4ge
quote:
Purehz schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 09:57:
Het gaat erom dat ze groep de moeilijkste tegenstanders uit groep 1, 2 en 3 pakken en dat een aantal clubs uitsluit als er een club gekozen wordt uit groep 4.
Maribor is juist de dream draw. :P

• Purehz
quote:
JustSomeone schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 10:07:
[...]

Ehm Maribor staat daar als possible dream draw....
quote:
ph4ge schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 10:07:
[...]
Maribor is juist de dream draw. :P
oeps.. iets te snel gelezen... 8)7

• ph4ge
quote:
Ach, ik ben al lang blij dat we niet op voorhand uitgelachen worden. :+ Als fan dicht ik de Kuip natuurlijk magische krachten toe en daarom denk ik dat de meeste grote clubs ook niet op Feyenoord zitten te wachten, naast natuurlijk de beruchte extra curriculaire activiteiten van een deel van mijn medesupporters.

• Lekkerboeie86
quote:
Sargan schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 10:04:
[...]

Chelsea
FC Porto
Anderlecht
Feyenoord

er zijn slechtere groepen denkbaar 8)
In dat geval worden we eerste in de poule! :o

oh wacht..

• Lekkerboeie86
quote:
dvanpol schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 08:59:
Nog mensen met Unibets/Toto tips voor vanavond?
Everton wint van Split 2.2
AEK wint van Brugge 2.2
Ajax wint van Rosenborg 1.85

COMBO x 8.95

Tel uit je winst :*)

• Murrays
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 17:23
quote:
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 10:40:
[...]

In dat geval worden we eerste in de poule! :o

oh wacht..
Ook in deze Poule mag je hopen dat je 3e wordt :o. Van Chelsea & Porto zie ik Feyenoord niet winnen.

• chim0
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 19:42
Kijk, zo wil ik een verdediger binnen zien komen: met een gehechte snee op z'n voorhoofd! >:)

• PWM
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online

PWM

Moderator General Chat
Volgens mij gaat Ajax echt gewoon door vanavond. Rosenborg is echt het Sparta van Europa. Ajax leek tijdens Groningen een heel (heel) klein beetje zijn draai gevonden te hebben. Dat zou al voldoende moeten zijn om een Rosenborg met 2-0 aan de kant te zetten.

En je kan zelfs een gratis tegendoelpunt weggeven vanavond, dat is toch ook wel bonus :p

PWM wijzigde deze reactie 24-08-2017 10:53 (15%)

Nu, met zonder ondertitel

• Chief
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 02:59
Dat is ook mijn gedachten maar wellicht is hoop de vader van de gedachte? Als Ajax geen EL haalt zou dat een enorme domper zijn en zal niet helpen bij uitgaande in inkomende transfers.

• Lekkerboeie86
quote:
Murrays schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 10:44:
[...]

Ook in deze Poule mag je hopen dat je 3e wordt :o. Van Chelsea & Porto zie ik Feyenoord niet winnen.
Ik denk dat we gewoon realistisch moeten zijn. Bij elke loting is een 3 plaats wellicht mogelijk. Ik hoop op prachtige affiches en in de Kuip kan iedereen punten verliezen. Overwinteren in de CL is nagenoeg onmogelijk. Geeft helemaal niets. Het gaan stuk voor stuk prachtige wedstrijden worden. En duizenden Feyenoorders zullen het vliegtuig pakken om dit mee te maken. Ik hoop sowieso op een Engelse club. Spurs of Liverpool. Daarnaast zou Dortmund ook mooie loting zijn. We gaan het zien :)

• PWM
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online

PWM

Moderator General Chat
Zolang we maar geen teams als Shakter of Spartak treffen, vind ik het prima. Die oost-europese ploegen zijn toch veel minder aansprekend.

Nu, met zonder ondertitel

• Shadow_Zero
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 15-09 09:30
Wie zendt de Champions League loting uit vanavond? Ik had 18:00 genoteerd, maar kan geen tv zender achterhalen...

EDIT:
Good 'ol Eurosport blijkbaar: http://www.tvgids.nl/voetbal/programma/28593664/

Shadow_Zero wijzigde deze reactie 24-08-2017 11:58 (47%)

• OPSLAGHOND
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
Ben benieuwd tegen wie Feyenoord gaat vechten/strijden ... O-)

Siem de Jong mag wat mij betreft naar Ajax komen als zijn broer de Eredivisie verlaat, 1 van die 2 moeten aanschouwen is al erg genoeg.

OPSLAGHOND wijzigde deze reactie 24-08-2017 11:54 (4%)

PSN: u4gReservoirDogs <+> http://vizioneck.com/ <+> www.psx-sense.nl

• Purehz
quote:
Chief schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 10:54:
Dat is ook mijn gedachten maar wellicht is hoop de vader van de gedachte? Als Ajax geen EL haalt zou dat een enorme domper zijn en zal niet helpen bij uitgaande in inkomende transfers.
Niet alleen een enorme domper, ook behoorlijk slecht voor mn lever :X
Hopen op een snelle goal voor ajax, dan moet rosenborg toch meer iniatief nemen ipv achteroverhangen zolang het 0-0 is.

• Vincent Dave
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 19-09 13:29
quote:
Exocet schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 09:23:
[...]

Beetje overdreven lijkt me, maar de reden zal de verliespartij van Man Utd van vorig jaar zijn.
Er wordt dan wel even voor het gemak 'vergeten' dat de onderlinge verhouding 1-4 is. ;)

• Chief
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 02:59
quote:
Purehz schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 12:09:
[...]

Niet alleen een enorme domper, ook behoorlijk slecht voor mn lever :X
Hopen op een snelle goal voor ajax, dan moet rosenborg toch meer iniatief nemen ipv achteroverhangen zolang het 0-0 is.
Ben benieuwd of Keizer de 11 van afgelopen weekend laat staan. Ik verwacht KjH in de basis maar Schone ipv de Jong

• repeP
quote:
Hoijong schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 08:25:
[...]

Ambitieus lijkt me niet het juiste woord. Het slaat tactisch gezien nergens op om jezelf als verdediger een dergelijk doel te stellen. Zeker op profniveau is de kans enkel groter dat je de boel gaat verprutsen als je dergelijk 'doelen' probeert te halen.

Een spits moet gewoon scoren, maar in bepaalde opstellingen kan hij ook assist-koning zijn en zo het team helpen. Een verdediger heeft een simpele kerntaak, zorgen dat de tegenstander niet scoort. Van daaruit kan de rest volgen.

Maar voetbal is dynamisch dus dat soort doelstellingen zijn sowieso absurd, omdat ze nooit voor iedereen op kunnen gaan.
Hoe vaak denk je dat verdedigers in de 16 van de tegenstander geraken over een heel seizoen genomen?

Frappeert me dat er blijkbaar mensen zijn die erg statisch zijn in hun denken voor wat betreft voetbal. Een team valt met zijn allen aan en verdedigt met zijn allen. Het is het totaal voetbal waar Nederland internationaal opzien mee heeft gebaard.

En tactisch zou het nergens op slaan? Vertel dat al die verdedigers die bij corners of vrije schoppen mee gaan de aanval in.

• Hoijong
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 18:11
quote:
repeP schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 12:30:
[...]

Hoe vaak denk je dat verdedigers in de 16 van de tegenstander geraken over een heel seizoen genomen?

Frappeert me dat er blijkbaar mensen zijn die erg statisch zijn in hun denken voor wat betreft voetbal. Een team valt met zijn allen aan en verdedigt met zijn allen. Het is het totaal voetbal waar Nederland internationaal opzien mee heeft gebaard.

En tactisch zou het nergens op slaan? Vertel dat al die verdedigers die bij corners of vrije schoppen mee gaan de aanval in.
Nou hoe vaak?

Jij gooit in je verhaal alle verdedigers op een hoop (minimaal 5 doelpunten per verdediger) en gaat daar vrolijk mee verder. Als je werkelijk waar denkt dat alle verdedigers regelmatig in de 16 van de tegenstander geraken of meegaan met corners of vrije schoppen zou ik juist wel eens naar statistiek gaan kijken.

Het is geen zaalvoetbal. Dat je met zijn allen verdedigd klopt helemaal, met z'n allen aanvallen is voor de gemiddelde verdediger snel opbouwen of bal inleveren. Dat is je taak ook.

De backs die als buitens fungeren zijn ook niet de standaard en die zullen eerder assists dan goals maken.
Volgens mij heeft dit ook helemaal niets met totaal voetbal te maken.

Net zoals de 1 a 2 kopsterke verdedigers die meegaan met een corner of vrije schop weinig te maken heeft met iedere verdediger een doelpuntentarget op te leggen. Dat eerste is inderdaad tactiek, dat tweede niet.

• repeP
quote:
Hoijong schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 13:04:
[...]

Nou hoe vaak?

Jij gooit in je verhaal alle verdedigers op een hoop (minimaal 5 doelpunten per verdediger) en gaat daar vrolijk mee verder. Als je werkelijk waar denkt dat alle verdedigers regelmatig in de 16 van de tegenstander geraken of meegaan met corners of vrije schoppen zou ik juist wel eens naar statistiek gaan kijken.

Het is geen zaalvoetbal. Dat je met zijn allen verdedigd klopt helemaal, met z'n allen aanvallen is voor de gemiddelde verdediger snel opbouwen of bal inleveren. Dat is je taak ook.

De backs die als buitens fungeren zijn ook niet de standaard en die zullen eerder assists dan goals maken.
Volgens mij heeft dit ook helemaal niets met totaal voetbal te maken.

Net zoals de 1 a 2 kopsterke verdedigers die meegaan met een corner of vrije schop weinig te maken heeft met iedere verdediger een doelpuntentarget op te leggen. Dat eerste is inderdaad tactiek, dat tweede niet.
Pff, doe niet zo moeilijk man. Verdedigers mee naar voren is wel tactiek maar een ambitie stellen dat zij daarmee minimaal 5 maal scoren per seizoen is dat niet? Nee, maar wie stelde dat dan hier? Niet mijn persoontje hoor, dat je je niet vergist.

Jij denkt wel erg statisch wat rolverdelingen op het veld betreft.

• Gonadan
  • Niet online
quote:
BrZ schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 09:49:
Dat kan je niet helemaal vergelijken. Die 3-2 was de laatste wedstrijd in de groepsfase. Zenit had de andere 5 westrijden al gewonnen en waren gegarandeerd groepswinnaar.
Dat toont juist alleen maar heel goed aan wat Zenit thuis kan als het er wl om gaat. ;)

• ph4ge
Ik zeg dat FC Utrecht gaat winnen. Zenit begint met stormen maar Utrecht blijft overeind en naar mate de wedstrijd vordert neemt de wanhoop en frustratie bij Zenit toe, met als resultaat een counter van Utrecht 5 minuten voor het einde en een 0-1 einduitslag.

Ajax komt snel op een 0-1 voorsprong, maar geven 20 minuten voor tijd zomaar onnodig een goal weg (weer een slippertje van De Ligt of Veltman, een van de twee) om uiteindelijk in de extra tijd toch de bevrijdende 1-2 te maken.

FC Utrecht komt vervolgens in een loodzware poule en vliegt er roemloos uit, Ajax treft weer een makkelijke poule en komt weer minimaal tot de kwart finale, om vervolgens in mei te concluderen dat ze net een paar puntjes tekort komen ten opzichte van Feyenoord dat een paar wedstrijden minder speelde. :)

• Gynnad
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 21:48

Gynnad

* * *

Ik verwacht eerlijk gezegd dat Utrecht er gewoon ontzettend hard afgaat, Zenit is een ontzettend sterke tegenstander en volgens mij heeft een Nederlandse club nog nooit daar (en in heel Rusland) gewonnen. Gelijkspel zou overigens genoeg zijn, maar ik verwacht dat Zenit gaat stormen en makkelijk met 4-0 wint.

Hoop het natuurlijk niet! :)

Gynnad wijzigde deze reactie 24-08-2017 15:51 (5%)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Deadsy
Zolang Feyenoord geen top club uit pot 3 krijgt dan is Europees overwinteren gewoon te doen.
Ik zeg niet dat het twee vingers in de neus word maar het is wel haalbaar.

De Engelsen willen de transfer markt eerder sluiten. Ieder logisch denkend mens vind het een top idee.
Behalve een of andere gek bij de vvcs die direct over vrij verkeer van mensen begint te zeuren.

• KoningL
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 23:09
quote:
Gynnad schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 15:51:
Ik verwacht eerlijk gezegd dat Utrecht er gewoon ontzettend hard afgaat, Zenit is een ontzettend sterke tegenstander en volgens mij heeft een Nederlandse club nog nooit daar (en in heel Rusland) gewonnen. Gelijkspel zou overigens genoeg zijn, maar ik verwacht dat Zenit gaat stormen en makkelijk met 4-0 wint.

Hoop het natuurlijk niet! :)
Dat denk ik ook. Geweldig dat ze thuis wonnen van Zenit, en ze hebben ook echt een leuke ploeg bij elkaar gekregen dit seizoen, maar Zenit uit is denk ik een stapje te hoog.

Dat zou Ajax voor Rosenborg ook moeten zijn, maar zie het toch angstig tegemoet vanavond....

• Marmar
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 19-09 13:10
quote:
Deadsy schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 15:59:
Zolang Feyenoord geen top club uit pot 3 krijgt dan is Europees overwinteren gewoon te doen.
Ik zeg niet dat het twee vingers in de neus word maar het is wel haalbaar.

De Engelsen willen de transfer markt eerder sluiten. Ieder logisch denkend mens vind het een top idee.
Behalve een of andere gek bij de vvcs die direct over vrij verkeer van mensen begint te zeuren.
Het argument over vrij verkeer van mensen/werknemers kan ik eerlijk gezegd nog wel begrijpen.
Maar dat moet toch op te lossen zijn door de transferperiode ook eerder open te gooien, zodat de transferperiode in lengte gelijk blijft?

• Harribo
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 12:23
Ik klink misschien negatief maar ik heb weinig vertrouwen in Ajax vanavond. Ze kunnen wel roepen dat het goed komt maar ik zie nog niet de befaamde aanknopingspunten. Ze zullen echt alles op alles moeten zetten om nog door te komen.

En de verdediging van Ajax is tergend slecht.
Volgens mij heeft Ajax nog nooit zo'n slechte verdediging gehad als nu.
Maar ik hoop dat ik ongelijk krijg.

Harribo wijzigde deze reactie 24-08-2017 16:36 (21%)

www.harrofotografie.nl

• Deadsy
quote:
Marmar schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 16:31:
[...]

Het argument over vrij verkeer van mensen/werknemers kan ik eerlijk gezegd nog wel begrijpen.
Maar dat moet toch op te lossen zijn door de transferperiode ook eerder open te gooien, zodat de transferperiode in lengte gelijk blijft?
Ik kan het ook begrijpen, maar nu is er ook geen vrij verkeer in het voetbal. Behalve dan in de twee transfer periodes. Dus dit mag geen argument zijn van het vvcs of de EU.

Eerder dicht, iets eerder open. De EU moet gewoon snappen dat er voor voetbal een uitzondering gemaakt moet worden.
Simpelweg zodat het voor alle competities eerlijker word.
Zo speel je voorrondes en competitie wedstrijden. En wanneer de markt sluit staat er misschien een volledig ander elftal

• Lekkerboeie86
De loting gaat zo beginnen! Te zien op Eurosport.

• Leon Zwiers
Kom maar op met poule E dus!

• Lekkerboeie86
Groep D dus! :P

• Leon Zwiers
B,C,D en H willen we niet!

Het zal wel H worden ons geluk te kennen :+

Leon Zwiers wijzigde deze reactie 24-08-2017 18:34 (55%)

• Gynnad

Gynnad

* * *

Met Poule A of E mag je tot nu toe tevreden zijn, qua affiches moet je hopen op poule B of D.

• Lekkerboeie86
Ik zei het al eerder. Juve, Barca, Spurs, Feyenoord.

• Gynnad

Gynnad

* * *

quote:
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 18:35:
Ik zei het al eerder. Juve, Barca, Spurs, Feyenoord.
Dat is niet meer mogelijk ;)

• Leon Zwiers
Group E please. Kom maar op met Liverpool.... Dat zou episch zijn.

Edit: Anderlecht is fucked 8)

Leon Zwiers wijzigde deze reactie 24-08-2017 18:42 (21%)

• Faddermakker
  • Laatst online: 00:33
D of E, dan heb je een rele kans om voor plek 3 te gaan. De rest is kansloos, het 'kuip effect' of niet.

You don’t want it bad, You just kinda want it. You don’t want it badder than you wanna party. You don’t want it as much as you want to be cool. Most of you don’t want success, As much as you want to sleep!

• Leon Zwiers
A zou ook nog kunnen.

Edit: Fuuuuuuuuuu Shaktar |:(

Leon Zwiers wijzigde deze reactie 24-08-2017 18:49 (44%)

• Gynnad

Gynnad

* * *

Toch wel een teleurstellende loting, in de zin van geen 1 echt mooie tegenstander in de groep. Bied wel kansen om 3e en met wat geluk zelfs 2e te worden..

• Leon Zwiers
Echt de minst leuke poule van allemaal. Jammer.

• Quad
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 22:43

Quad

Selectief doof

quote:
Gynnad schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 18:49:
Toch wel een teleurstellende loting, in de zin van geen 1 echt mooie tegenstander in de groep. Bied wel kansen om 3e en met wat geluk zelfs 2e te worden..
Net wat je zegt, niet echt een spraakmakende poule. Als het nu de groep met Real Madrid, Dortmund en Tottenham was..

Ik heb geen schoonmoeder, maar een trouwma. ✓✓
Have you tried turning it off and on again? ✓✓

• Lekkerboeie86
Minst leuke poule en net te sterk voor plek 2. Best wel jammer!

• Ankona
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 21:34
Leuk of toch nog een overlevingskansje?

• apis29
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
Minst leuke poule? Manchester City onder Guardiola, Shaktar speelt altijd aanvallend en heeft altijd de toekomstige Braziliaanse categorie B sterren. Napoli ook zeer aanvallend spel ...

Feyenoord wordt gewoon mooi nr.4 O-)

apis29 wijzigde deze reactie 24-08-2017 18:52 (9%)

• Faddermakker
  • Laatst online: 00:33
Ik weet niet hoe sterk Sjaktar is maar denk dat het vrij kansloos is.

You don’t want it bad, You just kinda want it. You don’t want it badder than you wanna party. You don’t want it as much as you want to be cool. Most of you don’t want success, As much as you want to sleep!

Pagina: 1 ... 35 ... 65 Laatste

Apple iPhone X Google Pixel XL 2 LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*