[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 102 Laatste
Acties:
  • 178.563 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

RHPJS schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 12:55:
Ik vind het alleen vreemd dat je als selectie je eigen tekortkomen zo durft te erkennen.
Er wordt geroepen om verterkingen, niet om betere basisspelers. De selectie is te dun bezet en er moeten spelers bij, dat heet versterkingen. Wanneer de aanvoerder gaat roepen dat er een nieuwe basisspeler voor positie 'X' moet komen dan zou ik het met je eens zijn dat het vreemd is. Of ben je van mening dat een nieuwe speler die wordt aangetrokken geen versterking zijn? :)
Zul je zien dat juist op plaatsen versterking komt waar jeugd weer het slachtoffer van is en er volgend jaar weer ontevreden talenten de deur uitlopen...
Hoezo weer? Welk talent is ontevreden de deur uitgelopen die een basisspeler had kunnen zijn maar niet in de basis stond vanwege een aankoop? Doel je op Riedewald, die zeer wisselvallig presteerde en eigenlijk geen basisplaats waardig was? Riedewald was een wisselspeler en geen talent meer te noemen. Of bedoel je Tete? Die qua spel niet voldeed aan de eisen voor een basisplek bij Ajax? En die al sinds twee seizoenen zelf aanstuurde op vertrek, onder twee trainers geen basisplek wist te veroveren en toevallig Raiola als zakenwaarnemer heeft?

Wanneer Ajax geen spelers haalt en nog meer de jeugd de kans geeft dan is volgens de critici Ajax te jong en onervaren en moeten er ervaren spelers worden gehaald voor de balans. Maar wanneer Ajax spelers koopt voor de basis dan roepen die zelfde critici dat Ajax de ontwikkeling van die zelfde jeugdspelers blokkeert door externe spelers aan te trekken. Ergo; het is nooit goed en er is altijd wel iets te zeiken.
Bossie schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 12:30:
Is het denken dat spelers van het niveau Ziyech Ajax verder kunnen helpen ook niet een enorme fout?
Leuk voor in de eredivisie, maar koning balverlies in de CL kwalificatie.
En dat durf jij op basis van twee Europese wedstrijden te stellen? Vergeet je dan voor het gemak de Europese wedstrijden van vorig seizoen? Ziyech is gewoon een absolute topspeler in de Nederlandse competitie en heeft zijn visitekaartje in Europa afgelopen seizoen absoluut afgegeven. Het enige verschil met de afgelopen twee Europese wedstrijden ten opzichte van vorig seizoen is de veldbezetting en gekozen tactiek. En dan kom je weer uit bij Keizer vrees ik. Het staat bij Ajax sinds de aanvang van het seizoen gewoon niet goed. De wisselwerking tussen de middenvelders is dramatisch. Ziyech is een speler die het liefst kaatst en diep gaat. Dat hij nu met de bal gaat lopen (en dus balverlies lijdt) is niet omdat hem dat beter ligt. Het spel klopt gewoon niet meer.
Ajax moet simpelweg de portemonnee eens trekken of simpelweg creatiever zijn.
Mjah, lekker makkelijk, de portemonnee trekken. Hoe zie jij dat dan voor je? Welke spelers zou Ajax dan moeten halen? En welk prijskaartje hangt daar aan qua transferprijs en salaris? En zijn die spelers bereid om in de eredivisie te spelen? Het is allemaal makkelijker gezegd dan gedaan.
Je ziet bijvoorbeeld een paar clubs samenwerken met premier league teams en middels huurlingen de selectie aanvullen. Echter alleen PSV haalt van Ginkel terwijl dat toch voor meerdere spelers van dat niveau mogelijk moet zijn?
Nee, dat is lekker. Spelers huren van topclubs. Wil je serieus die kant op? Elk jaar weer een vreemdelingenlegioen op het veld? Elk seizoen andere spelers? En voor wat betreft PSV en van Ginkel, ik vind dat echt heel triest. In al die jaren dat ze van Ginkel huren zijn ze dus niet in staat geweest een speler te kopen voor die plek dan wel een eigen jeugdspeler klaar te stomen. Gewoon elk jaar huren, Chelsea lacht zich de ballen uit de broek. En wanneer PSV de speler wil kopen dat mogen ze de hoofdprijs betalen of kunnen ze het salaris niet betalen. Je schiet er als club totaal niks mee op.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:43
Lekker Feyenoord kijken nu. Beginnen redelijk. Twente heeft bijna geen enkele speler van vorig jaar meer.......

Fc Huurspeler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Gonadan schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 14:20:
[...]

Zucht, wat een knuppels. Ik was dat artikel van the mirror net aan het zoeken. Thanks.
Mirror is net zo kansloos, toch knap dat al die krantjes precies weten wat er gebeurd, maar de Ajax watchers geen updates hebben.
Kortom gewoon wachten op de wat officiëlere berichten. Ik denk zelf dat het 35 miljoen wordt met wat bonussen ofzo. Toch wel benieuwd of er wellicht nog andere clubs zich ermee bemoeien..

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Martinusz schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 14:43:
Mirror is net zo kansloos, toch knap dat al die krantjes precies weten wat er gebeurd, maar de Ajax watchers geen updates hebben.
Eens. Al heb ik van die watchers ook nooit zo'n hoge pet op.
Kortom gewoon wachten op de wat officiëlere berichten. Ik denk zelf dat het 35 miljoen wordt met wat bonussen ofzo. Toch wel benieuwd of er wellicht nog andere clubs zich ermee bemoeien..
Gewoon hetzelfde flikken als wat die Zuid Amerikanen ons flikken. De deal net zo lang rekken tot er iemand met meer geld langs komt. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Tempo mag een stuk hoger worden bij Feyenoord. Zo speel je die huurlingen niet kapot natuurlijk.
Opbouw van achteruit slecht, middenveld moet de bal komen halen en daarom wordt de aanval gewoon niet bereikt.... Jammer, maar goed, 1e potje.

[ Voor 42% gewijzigd door LZ86 op 13-08-2017 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Ah joh, het is nog vakantie. ;)
Han schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 14:26:
Hoezo weer? Welk talent is ontevreden de deur uitgelopen die een basisspeler had kunnen zijn maar niet in de basis stond vanwege een aankoop?
En welke van die hypothetische talenten zijn dan nu bij hun nieuw club wel onomstreden op niveau? :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:37

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Grudgie @D-e-n El Ahmadi is één van de weinige spelers binnen Nederland die Ajax direct sterker zou maken. Dat-ie daar weinig reden voor heeft omdat hij met Feyenoord kampioen is en heel goed nog een keer kan worden; in de Champions League gaat spelen én een goede tandem vormt met Vilhena, lijkt me logisch. Het lijkt me voor Ajax wel noodzakelijk dat ze naast Ziyech een meer defensieve middenvelder kopen. Ik heb vertrouwen in Van de Beek en De Jong, maar met die drie samen gaat Ajax in elk geval ervaring op het middenveld missen en Schöne wordt gewoon te oud.

Dat het lastig winkelen wordt voor Ajax, lijkt me logisch. De buitenlandse toppers zijn te duur, dus dan kom je uit bij je eigen jeugd en binnenlandse toppers. Bayern München laat zien dat die transfers best kunnen. In Nederland zijn ze wellicht ongebruikelijk, maar niet ondenkbaar. Vanenburg, Koeman, Menzo, Gullit, Cruijff, Vermeer, Hoekstra, en Groot, bijvoorbeeld, wisselden allen direct tussen de topclubs. Ook AZ, Twente, Vitesse, Heerenveen en Utrecht zullen geld ruiken als Ajax daar komt winkelen voor vervangers voor Klaassen en wellicht Schöne en Sanchez.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Hoppa! Daar gaan we

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Dit kan wel eens een grote uitslag worden. Dat Twente kan alleen maar tegenhouden. De bal in de ploeg houden is er niet bij, wat een flut ploeg is dat zeg :o

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:01

Grudgie

PSN: Grudgie7

Lekker! Jorgensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Waar appeleert die Twente keeper nou voor??

Mooi werk van Boetius.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Botteghin staat trouwens verder als een vaatdoek te spelen. Deed ie vorig seizoen een stuk beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Hehe, wilde hetzelfde zeggen. De keeper dacht aan buitenspel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Boetius is wel stuk volwassener geworden in zijn spel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:50
Grudgie schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 14:56:
Boetius is wel stuk volwassener geworden in zijn spel. :)
3x een assist in 3 wedstrijden. Prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Jan Scharie in the house!.

Edit: Twente heeft ontzettende moeite tegen te houden. Ondanks dat Feyenoord eigenlijk maar matig speelt. Wordt inderdaad nog wel 2/3-0

[ Voor 73% gewijzigd door LZ86 op 13-08-2017 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Als Twente deze wedstrijd met 11 man uitspeelt dan zou dat op zich een prestatie zijn. Wat verdedigen die gasten slecht, veels te traag en machteloos, tekens een stap te laat en veels te lomp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Ooooooooh! Topploeg dit Twente _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
FFS wat een lucky bullshit goal.
Feyenoord moet gewoon doorgaan. Eindpass beter = nog veel goals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:44

Hupske

AFCA

>:)

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Oh oh oh. Ouderwets Feyenoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:47
Han schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 15:06:
Als Twente deze wedstrijd met 11 man uitspeelt dan zou dat op zich een prestatie zijn. Wat verdedigen die gasten slecht, veels te traag en machteloos, tekens een stap te laat en veels te lomp.
Gozubuyuk heeft ze al een paar keer gespaard en dan wordt het nog beloond ook. Mooi zondagsschot, wel onterecht.

Nouja, Feyenoord is zoveel sterker dat dit geen probleem hoeft te zijn.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:44

Hupske

AFCA

Wel een gruwelijk lekker schot!

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Tweede keer dat Feyenoord een penalty wil versieren... erg jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Het zou me verbazen als Feyenoord hier punten laat liggen

[ Voor 114% gewijzigd door Gunner op 13-08-2017 15:20 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Gunner schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 15:10:
Alle Ajacieden helemaal blij ineens?
Zou me serieus aan m'n reet roesten wat andere ploegen doen. Vind alleen de prestaties van Ajax belangrijk. Mochten de concurrenten punten morsen dan is dat mooi meegenomen maar je zal het zelf moeten doen. Neemt niet weg dat gewoon maar voetbal kijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Feyenoord wint dit gewoon. Zijn 2 klassen beter. Lucky zondagschot maken die tukkers nooit meer.
Jammer ook dat Gozublabla de tukkers aardig spaart. Hadden al flink meer kaarten gegeven moeten worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Han schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 15:12:
[...]

Zou me serieus aan m'n reet roesten wat andere ploegen doen. Vind alleen de prestaties van Ajax belangrijk. Mochten de concurrenten punten morsen dan is dat mooi meegenomen maar je zal het zelf moeten doen. Neemt niet weg dat gewoon maar voetbal kijk :)
Zo een reactie doet anders vermoeden;
Han schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 15:07:
Ooooooooh! Topploeg dit Twente _O-
gekijk reageren aks Twente scoort. Gewoon opvallend :)

[ Voor 4% gewijzigd door Gunner op 13-08-2017 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik82
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 25-09 18:07
Gunner schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 15:10:
Alle Ajacieden helemaal blij ineens? Alles om maar de miserie bij je eigen club te vergeten ?

Het zou me verbazen als Feyenoord hier punten laat liggen
Nou nee zo denk jij klaarblijkelijk, ik niet zal me echt aan me reet roesten wat die club doet, zit lekker tottenham te kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Ben benieuwd naar de extra tijd, er wordt al de hele wedstrijd heel veel tijd gerekt.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Leon Zwiers schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 11:55:
Dat ze dan een nobody als Keizer aanstellen zodat Bergkamp en die opa die naast m op de bank zit blijkbaar hun stempel kunnen drukken brengt Ajax weer terug naar het betonvoetbal van de Boer.
Ja volgens mij hebben ze nu het idee opgevat dat het technisch hart de tactiek gaat bepalen, de coach degradeer je dan in feite tot marionet. Leuk om te roepen dat je zo de lijn van Bosz wilt continueren en je kunt geen goede trainer vinden die in de Eredivisie wil komen werken. Ik denk echter ook ergens dat ze al wat meer begonnen te bemoeien vorig seizoen en dat het één van de redenen is geweest waarom Bosz zo gemakkelijk weg ging.
Er zit in die top ergens een zooitje stronteigenwijze knakkers die denken alles te kunnen bepalen. Ben benieuwd of er op termijn daadwerkelijk een goede lijn uit rolt of dat het weer ten onder gaat aan misplaatste arrogantie. (Ja ik ben wat sceptisch)
toolkist schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 11:38:
Veltman had gisteren, zeker in de 1e helft, diverse belangrijke intercepties. Dat gebash hier op Veltman begint een beetje vervelend te worden. En ondertussen hoor je niemand (van de Ajaxsupporters iig) over De Ligt die gisteren alweer schuldig was aan een tegendoelpunt. Is dat dan alleen omdat ie jong is 'en alles nog moet leren'? Of over Viergever, die ook nergens was nu Sanchez niet naast em stond. Maar nee, alleen Veltman wordt er weer uitgehaald... :F
Zowel Veltman als Viergever zijn harde werkers die veel goed doen maar ook vaak onbesuisd domme acties uit halen. Tegen een Heracles kan je dat meestal wel hebben, maar tegen betere tegenstanders is iets meer volwassenheid wel gewenst. Ze zijn niet slecht, maar ik ben bang dat het plafond wel al bereikt is.
Dat De Ligt dat (nog) minder verweten wordt is inderdaad vanwege zijn leeftijd. Die moet je dan ook beschermen en niet blind (:+) in oranje neerzetten als basisspeler. Op termijn verwacht je dan dat die slippertjes minder worden en hij uitgroeit tot echte basisspeler.
Veltman en Viergever hadden daar al moeten zijn in mijn optiek, maar blijven helaas naast het vele goede werk toch vaak de wedstrijd ondermijnen. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Gunner schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 15:12:

Zo een reactie doet anders vermoeden;

gekijk reageren aks Twente scoort. Gewoon opvallend :)
Mis je de cynisme is deze opmerking? Dat komt waarschijnlijk omdat je puur en alleen op die ene opmerking reageerd en mijn voorgaande reacties niet hebt gelezen ;)

Op zich niet opvallend, had niet anders van jou verwacht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Amrabat erin 2e helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 21:24
Voor wie? Die gaat ze er namelijk ook niet inschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Moet zeggen dat Twente helemaal niet slecht staat achterin. 10 man achter de bal en rechtsachter staan er steeds 3.

Voetballend is het verder niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Wissels zijn geeneens nodig denk ik. Die 1-1 is echt een toevalstreffer, qua veldspel moet alleen de eindpass wat beter. Maar meer tempo er in en de gele kaarten zullen bij bosjes gaan vallen voor Twente. Dit houden ze nooit vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Han schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 15:15:
[...]

Mis je de cynisme is deze opmerking? Dat komt waarschijnlijk omdat je puur en alleen op die ene opmerking reageerd en mijn voorgaande reacties niet hebt gelezen ;)

Op zich niet opvallend, had niet anders van jou verwacht ;)
Excuus. Wellicht heb ik je cynisme gemist. Kusje erop? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Tempo in de 2e helft iets hoger en Twente gaat eraan. Die tegengoal is vervelend, maar daar kan niemand echt iets aan doen. Dik geluk. Als Twente zo doorvoetbalt eindigen ze echt niet met 11 man.

Feyenoord heeft flink wat mooie aanvallen geproduceert, maar de laatste pass was maar 1 keer echt goed. Dat was meteen ook de goal. Iets scherper en sneller spelen en dit wordt gewoon 3-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Kijken hoe ze conditioneel uit de zomer zijn gekomen en of ze het kunnen opbrengen om de tweede helft nog scherper te zijn.
Op zich mag het inderdaad geen probleem zijn, maar in de praktijk moet die bal nog wel vaker in het netje. En de kans op zo'n lucky van Twente blijft helaas ook bestaan.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Nou. Even scherper worden en die Tukkers afdrogen svp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 15:34:
Dat dacht ik gisteren bij Ajax ook >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Gunner schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 15:19:
Excuus. Wellicht heb ik je cynisme gemist. Kusje erop? :>
Nee dank je... had je gisteravond wel verwacht, toen er plots supporters hun Feyenoord shirt inwisselden voor een shirt van Heracles ;)
Toen had je wellicht meer recht van spreken gehad. Dat gedrag zie je nu in ieder geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Leon Zwiers schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 15:34:
Ik ben er niet erg gerust op. Ze zijn zeker beter, maar het loopt niet echt vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
wtf scheids...... je spaart die Tukkers en geeft Toornstra geel voor niks?

Wat een lul is die gozobuyuk toch ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:58
Wat een gefluit op de tribunes toch altijd. Supporter je eigen team gewoon!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Toornstra mag er wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Ja inderdaad. Die staat echt slecht te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Dat is nu net de enige speler in de selectie voor wie er geen stand-in op de bank zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Kan je toch prima Amrabat voor doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Is kaartvragen niet gewoon ook geel. Hij zou er een verdienen hoor, maar dat oncollegiale gedoe over een kaart zeiken...

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Ohh lekker Berghuis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Pff, wat moeten ze doen om een tweede gele kaart te krijgen?

Edit ik loop een beetje achter :+ Jaaah! Terwijl Berghuis helemaal niet goed speelt.

[ Voor 42% gewijzigd door ph4ge op 13-08-2017 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Grudgie schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 15:47:
Kan je toch prima Amrabat voor doen.
Nee. Die heeft net zoveel scorend vermogen als El Ahmadi en Vilhena en is geen aanvallende middenvelder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Nou, dat werd tijd. Als ze nu het tempo omhoog gooien dan slachten ze dit Twente helemaal af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Mooi Berghuis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

ph4ge schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 15:47:
Die gaat Gozeblabla niet geven, durft ie niet. Maar goed, 2-1 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Het enige op het veld wat slechter is dan Twente is de scheids. Die tukkers mogen al echt wel met 10 man staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Gelukkig is na de 2-1 het supporteren begonnen en het gefluit over.
Edit: terwijl ik dit typ is het gefluit weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Ja allang. Die maken de hele tijd overtredingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Leon Zwiers schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 15:49:
Het enige op het veld wat slechter is dan Twente is de scheids. Die tukkers mogen al echt wel met 10 man staan
En het is niet de eerste keer dat die man zo raar fluit. Elk seizoen zijn er wel meerdere problemen met hem en zeker niet alleen bij Feyenoord...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Leon Zwiers schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 15:49:
Mwoh, vlak Feyenoord zelf ook niet uit. Het loopt niet echt over van mooi spel. Vind Feyenoord niet goed spelen, dit Twente is dermate slecht dat je 2-1 na 65 minuten nou niet echt een goede prestatie mag noemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 15:47:

Edit ik loop een beetje achter :+ Jaaah! Terwijl Berghuis helemaal niet goed speelt.
Je bedoelt toch niet dat Jensen voor zo'n slim uitgelokt overtredinkje (voorlangs kruisen) een tweede kaart verdiende?
Overigens weer erg triest, 'vriend van de Joden' gaan zingen dan. Wat is dat toch met die focus op Amsterdam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Het is voor alle ploegen nog wat wennen, getuige het spel van PSV en Ajax gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Han schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 15:52:
[...]

Mwoh, vlak Feyenoord zelf ook niet uit. Het loopt niet echt over van mooi spel. Vind Feyenoord niet goed spelen, dit Twente is dermate slecht dat je 2-1 na 65 minuten nou niet echt een goede prestatie mag noemen.
Helemaal mee eens. Het middenveld speelt matig, het is dat de vleugels goed spelen zodat er nog gevaar komt.

Feyenoord kan veel en veel beter.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Het is de eerste wedstrijd van het seizoen, mogen ook geen topwedstrijd verwachten. Een elftal moet altijd groeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Is natuurlijk ook niet echt een spraakmakende tegenstander. Men lijkt t op halve kracht te willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
toolkist schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 15:52:
[...]

Je bedoelt toch niet dat Jensen voor zo'n slim uitgelokt overtredinkje (voorlangs kruisen) een tweede kaart verdiende?
Overigens weer erg triest, 'vriend van de Joden' gaan zingen dan. Wat is dat toch met die focus op Amsterdam?
Hij is er gewoon langs, duidelijk een veelbelovende aanval onderbroken en gewoon geel. Niet eens de intentie om de bal te spelen. En dat is echt niet de eerste keer.

Valt mij vooral op dat jij zo goed zit te luisteren naar de Kuip. Ik heb dat liedje niet gehoord. Maar klopt, er blijft een groepje die altijd maar weer over 'Joden' begint. De andere 95 procent het stadion vindt dat ook helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Daar gaat Toornstra, terecht. Nu de 3e maken en douchen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Amrabat erin. Ja ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Berghuis speelt ook lekker.

Edit: Mag best wel een kaart geven hoor. Pfff..

[ Voor 48% gewijzigd door Grudgie op 13-08-2017 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 15:58:
[...]

Hij is er gewoon langs, duidelijk een veelbelovende aanval onderbroken en gewoon geel. En dat is echt niet de eerste keer.

Valt mij vooral op dat jij zo goed zit te luisteren naar de Kuip. Ik heb dat liedje niet gehoord. Maar klopt, er blijft een groepje die altijd maar weer over 'Joden' begint. De andere 95 procent het stadion vindt dat ook helemaal niets.
Dan zal het aan mijn ziggo instellingen liggen dat het luid hoorbaar was, vlak na wat jij een tweede kaart waardig vond. Mijn tv stond overigens echt pas net aan (nou ja, netflix net uit) dus nee ik was niet specifiek aan het luisteren wat jullie nou weer allemaal zingen... En als je dit serieus een (tweede) gele kaart vindt, dan eindigt geen enkele wedstrijd met meer dan 20 man en heeft de scheids een extra assistent nodig voor zn administratie. Haps kruist gewoon slim voor langs, waar Jensen al loopt. Die kan niet ineens verdwijnen ofzo en steekt ook niet zn ben uit om em neer te halen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
toolkist schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 16:05:
[...]

Dan zal het aan mijn ziggo instellingen liggen dat het luid hoorbaar was, vlak na wat jij een tweede kaart waardig vond. Mijn tv stond overigens echt pas net aan (nou ja, netflix net uit) dus nee ik was niet specifiek aan het luisteren wat jullie nou weer allemaal zingen... En als je dit serieus een (tweede) gele kaart vindt, dan eindigt geen enkele wedstrijd met meer dan 20 man en heeft de scheids een extra assistent nodig voor zn administratie. Haps kruist gewoon slim voor langs, waar Jensen al loopt. Die kan niet ineens verdwijnen ofzo en steekt ook niet zn ben uit om em neer te halen ofzo.
Dus het was geen overtreding? Het is dat, of een gele kaart. Veelbelovende aanval onderbreken en geen intentie de bal te spelen.

Maar je kan best een keer een allerlaatste waarschuwing geven, maar dit was al de zoveelste keer.

[ Voor 9% gewijzigd door ph4ge op 13-08-2017 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Was gewoon een overtreding, maar absoluut geen gele kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Waarom reageert er niemand op het feit dat Amrabat geen nummer tien is? Met hem heb je gewoon drie defensieve middenvelders staan. Dat is in de eredivisie geen oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Hij doet t anders tnt niet onverdienstelijk. Maar ik had Toornstra ook willen wisselen. Wie had er dan ingemoeten ipv hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 16:07:
[...]

Dus het was geen overtreding? Het is dat, of een gele kaart.

Maar je kan best een keer een allerlaatste waarschuwing geven, maar dit was al de zoveelste keer.
Je weet dat er ook een middenweg is? Dus wel overtreding, maar geen kaart? Zeg maar, wat 8 van de 10 overtredingen per wedstrijd zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Wat een scheids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Leon Zwiers schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 16:09:
Hij doet t anders tnt niet onverdienstelijk. Maar ik had Toornstra ook willen wisselen. Wie had er dan ingemoeten ipv hem.
Dat is nu net het probleem in deze selectie. Alleen Berghuis kan daar nog spelen

Edit:
Ik vind het wat dat betreft ongelofelijk dat trainers, beleidsbepalers, publiek en journalisten vaak nog steeds zo simpel denken in hokjes als "verdediger", "middenvelder" en "aanvaller", alsof een 433 verdeling automatisch een goede balans geeft.

[ Voor 28% gewijzigd door D-e-n op 13-08-2017 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
toolkist schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 16:09:
Je weet dat er ook een middenweg is? Dus wel overtreding, maar geen kaart? Zeg maar, wat 8 van de 10 overtredingen per wedstrijd zijn?
Pff, dat zeg ik helemaal niet. Maar dit was een schoolvoorbeeld van een veelbelovende aanval onderbreken zonder intentie om het reglementair te doen. Niet dan? Misschien hebben we het over een andere situatie ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Ook wel fijn dat Diks zich redelijk herpakt heeft. Speelde gewoon een goede pot.

Edit: Nouja, goede..... Hij speelde verdienstelijk :+ En na die eerste 2 dramapotjes van m had ik niet veel vertrouwen in m.

[ Voor 44% gewijzigd door LZ86 op 13-08-2017 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
D-e-n schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 16:11:
Dat is nu net het probleem in deze selectie. Alleen Berghuis kan daar nog spelen
Met een '10' spelen is erg Nederlands gedacht, internationaal speelt men vaker met middenvelders die kunnen aanvallen en verdedigen. Overigens kunnen Nieuwkoop en Jorgensen ook op '10'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

ph4ge schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 16:12:
Pff, dat zeg ik helemaal niet. Maar dit was een schoolvoorbeeld van een veelbelovende aanval onderbreken zonder intentie om het reglementair te doen. Niet dan? Misschien hebben we het over een andere situatie ofzo.
Mwoh, ik vond jouw interpretatie ook overdreven. Dan waren er andere overredingen waar eerder geel voor moeten worden gegeven. Je stelt zelf onterecht dat of niks of geel was. Er werd terecht opgemerkt dat het de tussenweg was; een overtreding. En een veel belovende aanval dus geel? Wellicht ben jij diegene die dan een andere wedstrijd kijkt. Maar een overtreding was het zeker, en ja, slim uitgelokt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Pff. Wat een zaaddodende 2de helft. De top-3 heeft nog heel wat te sleutelen.

En Twente mag zich wel kapot schamen dat ze met 1 doelpunt achterstand toch niets proberen op 1 kans na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 16:12:
[...]

Ik heb het over dat sprint duel tussen Jensen en Haps, waaruit de vrije trap volgt die de 2-1 inleidt. Jensen deed niks anders dan meelopen en niet genoeg inhouden toen Haps voor em langs kruiste. Hij hield niet vast of wat dan ook, Haps was gewoon net iets sneller en buit dat goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Tja, Twente kan echt helemaal niets op die lucky 1 op 1000 goal na. Bus parkeren en hopen dat t niet te erg uit de hand loopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Geef dan een kaart vent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
ph4ge schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 16:15:
[...]

Met een '10' spelen is erg Nederlands gedacht, internationaal speelt men vaker met middenvelders die kunnen aanvallen en verdedigen. Overigens kunnen Nieuwkoop en Jorgensen ook op '10'.
Jorgensen is onze spits. In geval van nood kun je met Jorgensen achter Kramer spelen maar of dat nu een basisopstelling is?

Het gaat verder om de balans. We spelen met een blok met twee weinig scorende fysieke spelers. Daar moet dus iets anders bij qua kwaliteiten en dat is ook Nieuwkoop niet. Daar is niks Nederlands aan. Dat is zoeken naar balans. Het is juist Nederlands om te denken dat je zomaar iedere middenvelder bij die twee kunt zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 16:15:
[...]

Die Nieuwkoop maakt me serieus nieuwsgierig. Blijkbaar een betere back dan Karsdorp en nu kan ie ook nog op 10 uit de voeten? Als hij zo talentvol is, dan is het jammer dat ie (in mijn beleving) zo blessuregevoelig is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Pfff.. daar wel geel voor geven. Niet te geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Waarom floot hij nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Wanfluiter die Gozubuyuk. Mag hopen dat ie voorlopig geen Feyenoord meer fluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Omdat een Twente speler zich torpedeerde in twee verdedigers die vervolgens tegen de keeper bosten. Niks mis mee met die beslissing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Matig, maar lelijk winnen is ook winnen. Waarom die Laukart geen 2e geel kreeg?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
3 punten, maar nog genoeg te verbeteren. Er moet eigenlijk wel een concurrent voor Toornstra komen. Dan toch maar van Persie :p

Blij met de punten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Leon Zwiers schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 16:22:
Wanfluiter die Gozubuyuk. Mag hopen dat ie voorlopig geen Feyenoord meer fluit.
Waarom alleen Feyenoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
toolkist schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 16:20:
Die Nieuwkoop maakt me serieus nieuwsgierig. Blijkbaar een betere back dan Karsdorp en nu kan ie ook nog op 10 uit de voeten? Als hij zo talentvol is, dan is het jammer dat ie (in mijn beleving) zo blessuregevoelig is
Hij is toevallig nu geblesseerd, net nu hij basisspeler werd. Verder geen geschiedenis met veel blessures. En hij is nou eenmaal middenvelder die back is gemaakt, dat is toch niet zo bijzonder tegenwoordig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Omdat de KNVB hem toch niet naar de JL verbant. Dan liever niet meer dat wij m tegen het lijf lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
ph4ge schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 16:40:
[...]

Hij is toevallig nu geblesseerd, net nu hij basisspeler werd. Verder geen geschiedenis met veel blessures. En hij is nou eenmaal middenvelder die back is gemaakt, dat is toch niet zo bijzonder tegenwoordig?
Maar dat hij middenvelder is betekent nog niet dat hij een aanvulling is op El Ahmadi en Vilhena. Drie goede middenvelders maken nog geen goed middenveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:13
3 punten zijn binnen. Dat is voor nu het belangrijkste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Volgens Driessen is het transferspel begonnen rondom Sanchez, bod spurs afgewezen en meer clubs in de race, richting 50-55 miljoen 8)7

Float like a butterfly, sting like a bee.

Pagina: 1 ... 24 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.