[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 102 Laatste
Acties:
  • 178.563 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-10 22:12
JdM schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:00:
[...]

Maradona komt op bezoek bij PSV-AZ, misschien dat Locadia de spirit nu wel kan vinden :+
Schijnt dat Maradona een paar ton vraagt om gewoon in je stadion te komen, maar wat hij vraagt om ook echt naar het voetbal te kijken weet ik niet, maar dat kan in de miljoenen lopen denk ik :P Hadden ze beter een nieuwe spits voor kunnen kopen O+
Geloof je het zelf? :F

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-10 14:12

JdM

Humbled

Nee natuurlijk niet :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:21
Martinusz schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:29:
[...]

Behoorlijk gat ook tussen 1-3 en nummer 4, weet niet hoe het lijstje verder loopt, maar dat de begrotingen nogal uiteen lopen is een understatement :P
Ik weet niet hoe accuraat dit is: Begrotingen clubs eredivisie 2017/2018

Ajax Amsterdam - 80
PSV Eindhoven - 70
Feyenoord Rotterdam - 60
FC Twente - 27,5
Vitesse - 26
AZ - 23
SC Heerenveen - 20
ADO Den-Haag - 18
FC Groningen - 16,5
FC Utrecht - 16
PEC Zwolle - 12
Heracles Almelo - 11
Roda JC Kerkrade - 11
NAC Breda - 11
Willem II - 10,9
Sparta Rotterdam - 10,5
VVV-Venlo - 6,5
Excelsior - 6,3

FC Utrecht had ik hoger verwacht, ADO lager, hoewel daar de begroting nog niet definitief is. Relatief gezien zijn de verschillen binnen Nederland groter dan tussen de top van Nederland en de grote buitenlandse clubs waar we vaak over klagen. Ik vertrouw de cijfers van het FD meer maar dat is niet compleet.

[ Voor 3% gewijzigd door ph4ge op 11-08-2017 11:15 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Grappig dat Twente nog zo hoog staat ondanks wat er gebeurd is.

Die kunnen amper meer een competatief elftal op de been brengen nu de voorhoede weer terug naar hun club is. Verwacht Twente laag in het linker/hoog in het rechterrijtje op z'n best.

Ook opvallend dat Utrecht vrij laag staat. Die doen het over het algemeen dus beter dan hun budget doet denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Ik hoorde trouwens dat Man. City ook bij Pec al spelers gaat stoppen? Dan zouden we naast Twente, Nac nu ook Pec al hebben die teren op huurspelers vanuit Engeland. Dan hebben we nog Vitesse met de Chelsea link, worden we het speeltje van de PL? Ze kapen ook al onze beste jeugspelers steeds op :/

[ Voor 9% gewijzigd door Martinusz op 11-08-2017 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Dat die begroting van Ajax zo belachelijk hoog is heeft ook te maken met het feit dat ze een beursgenoteerd bedrijf zijn, waardoor de organisatie en dus kosten hoger zijn dan bijvoorbeeld Feyenoord of PSV. Die 80 miljoen is niet alleen voor voetbal relateerde zaken :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-10 13:01

Grudgie

PSN: Grudgie7

Toch wel erg netjes hoe Feyenoord staat met de begroting als je kijkt naar jaaaren terug! Hebben ze toch wel erg goed gedaan! Trots op Feyenoord! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Van min 40 miljoen naar +60 miljoen is een topprestatie in 5 jaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
Leon Zwiers schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 12:13:
Van min 40 miljoen naar +60 miljoen is een topprestatie in 5 jaar.
De begroting was min 40 miljoen? :P das best knap 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-10 12:57
Martinusz schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 12:18:
[...]

De begroting was min 40 miljoen? :P das best knap 8)
Betekend dat dan eigenlijk dat ze elk jaar er 40 miljoen bij kregen? :+

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
We waren bijna failliet he, negatief eigen vermogen van 40 miljoen :+
Nog een paar jaar en dan hebben we PSV structureel ingehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Benieuwd wie er bij Ajax nog gaat vertrekken, als je de laatste jaren bekijkt vertrekt er elke keer na de competitie start nog wel een belangrijke speler:

2016:
- Cillessen

2015
- Niemand?

2014
- Blind

2013
- Eriksen
- Alderweireld

2012
- Anita
- van der Wiel
Ajax
Van de drie topclubs is het eigenlijk alleen bij Ajax bijna een zekerheidje dat er nog een belangrijke speler verkocht gaat worden tegen het einde van de transfermarkt, nadat de eerste duels in de competitie al gespeeld zijn. Slechts in één van de afgelopen vijf jaar, in de zomer van 2015, was dat níet het geval.

2016
In de laatste week van de transfermarkt kwam FC Barcelona naar Amsterdam om Jasper Cillessen, eerste doelman bij Ajax weg te kopen. Directeur spelerszaken ontving 13 miljoen euro, maar moest plotseling wel op zoek naar een nieuwe goalie. De keuze viel op Tim Krul, die gehuurd werd van Newcastle United, maar André Onana veroverde de plek onder de lat.

2014
Twee jaar geleden moest Ajax op de laatste dag van de transfermarkt van twee spelers afscheid nemen. Kenneth Vermeer werd verkocht aan Feyenoord, maar de grootste deal was die van Daley Blind naar Manchester United. Ajax ontving 17,5 miljoen euro, maar raakte op de valreep wel een belangrijke kracht kwijt.

2013
Ook een jaar daarvoor was het raak voor Ajax met twee belangrijke vertrekkers toen het seizoen al lang en breed begonnen was. Christian Eriksen verruilde Ajax op 30 augustus voor Tottenham Hotspur voor 13,5 miljoen euro en op de laatste dag van de transfermarkt werd ook Toby Alderweireld van de hand gedaan. Atlético Madrid kocht hem voor 7 miljoen euro.

2012
Vijf seizoenen geleden verkocht Ajax twee spelers na het begin van de competitie. Op 16 augustus verkaste Vurnon Anita voor 8,5 miljoen euro naar Newcastle United en Gregory van der Wiel werd op 3 september vor zes miljoen euro opgepikt door Paris Saint-Germain.
Bron: voetbalprimeur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:19:
Grappig dat Twente nog zo hoog staat ondanks wat er gebeurd is.

Die kunnen amper meer een competatief elftal op de been brengen nu de voorhoede weer terug naar hun club is. Verwacht Twente laag in het linker/hoog in het rechterrijtje op z'n best.

Ook opvallend dat Utrecht vrij laag staat. Die doen het over het algemeen dus beter dan hun budget doet denken.
Utrecht draait volgens mij ook al jaren dikke verliezen. Ze zullen die 16 wel begroten qua inkomsten, maar iets van 20 qua uitgaven ofzo? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
Han schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:27:
Dat die begroting van Ajax zo belachelijk hoog is heeft ook te maken met het feit dat ze een beursgenoteerd bedrijf zijn, waardoor de organisatie en dus kosten hoger zijn dan bijvoorbeeld Feyenoord of PSV. Die 80 miljoen is niet alleen voor voetbal relateerde zaken :)
Tja, aan de andere kant staat weer dat Feyenoord nog steeds rente over schulden moet betalen en Ajax niet. Linksom of rechtsom is het financiele gat heel groot en is het maar goed dat dat op de ranglijst niet zo duidelijk is. :)
Grudgie schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:48:
Toch wel erg netjes hoe Feyenoord staat met de begroting als je kijkt naar jaaaren terug! Hebben ze toch wel erg goed gedaan! Trots op Feyenoord! :)
PSV en Ajax hadden net niet een dubbele begroting als Feyenoord in 2013/2014, dus ja, Feyenoord is heel hard ingelopen. De vraag is natuurlijk wel hoe structureel het is, is het bij PSV echt een eenmalig dip of doen ze blijvend een stap terug en misschien gaat Ajax de begroting opschroeven door het geld wat nu op de bank staat op een of andere manier in te zetten (stadion kopen).

Feyenoord is financieel echt uit de dood herrezen en daar verdienen de mensen in het Maasgebouw een groot compliment voor.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 20:39
De vraag is denk meer of we ingelopen zijn op Europese clubs.
Gok van niet... Al zou het wel mooi zijn met het 'gezond beleid' wat we hier voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Feyenoord wil nu ook met de CL inkomsten gaan beginnen met het afbetalen van de VVF. Zo worden de schulden minder/minder rente --> structureel meer inkomsten.

Als dat stadion dan ook nog echt doorgaat ( en Feyenoord idealiter daar ook zelf wat geld in stopt ) is ook Ajax uiteindelijk in te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:11

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Volgens mij is het stadion alleen nu al veel te klein. Als je dan toch groot gaat bouwen, ga dan ook meteen naar 80.000 man. Ze hebben al jaren een vol stadion en moeten een seizoenkaartstop hebben, om supporters die naar een enkele wedstrijd willen ook binnen te kunnen laten.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Jorgen schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 13:22:
Volgens mij is het stadion alleen nu al veel te klein. Als je dan toch groot gaat bouwen, ga dan ook meteen naar 80.000 man. Ze hebben al jaren een vol stadion en moeten een seizoenkaartstop hebben, om supporters die naar een enkele wedstrijd willen ook binnen te kunnen laten.
80.000 man 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Martinusz Feyenoord en Ajax hebben het grootste aantal fans in Nederland. Feyenoord krijgt zelfs in slechte jaren die 50.000 gemakkelijk vol. Er is een stop voor seizoenskaarten. Ik denk echt dat 63.000 - 65.000 plaatsen nu al vol zit. Er is bij eerdere plannen ook gesproken over 70.000 of meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Gynnad schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 12:22:
Benieuwd wie er bij Ajax nog gaat vertrekken, als je de laatste jaren bekijkt vertrekt er elke keer na de competitie start nog wel een belangrijke speler:

2016:
- Cillessen

2015
- Niemand?

2014
- Blind

2013
- Eriksen
- Alderweireld

2012
- Anita
- van der Wiel
[...]

Bron: voetbalprimeur
Oh god, dat soort artikels... Het zegt allemaal geen reet.

"Resultaten behaald in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst."

edit: Niks tegen jou hoor Gynnad. Maar dat soort artikels... brrr... :P

[ Voor 6% gewijzigd door Gaius op 11-08-2017 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Als ik het me goed herinner was er in ene vroeg stadium inderdaad iets van 80.000 gepland voor het nieuwe, geen idee wat het nu wordt.

[ Voor 4% gewijzigd door Illegal_Alien op 11-08-2017 13:48 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Jorgen schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 13:41:
@Martinusz Feyenoord en Ajax hebben het grootste aantal fans in Nederland. Feyenoord krijgt zelfs in slechte jaren die 50.000 gemakkelijk vol. Er is een stop voor seizoenskaarten. Ik denk echt dat 63.000 - 65.000 plaatsen nu al vol zit. Er is bij eerdere plannen ook gesproken over 70.000 of meer.
Je moet helemaal geen stadion van 80.000 man willen hebben, op je roze wolk krijg je dat misschien vol. Of wellicht bij een CL wedstrijd, maar we hebben het over eredivisie. Zelfs in Engeland hebben ze gewoon stadions tussen de 40 en 60 duizend capaciteit, met enige uitschieter Old Trefford met 76.000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Martinusz schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 13:48:
[...]

Je moet helemaal geen stadion van 80.000 man willen hebben, op je roze wolk krijg je dat misschien vol. Of wellicht bij een CL wedstrijd, maar we hebben het over eredivisie. Zelfs in Engeland hebben ze gewoon stadions tussen de 40 en 60 duizend capaciteit, met enige uitschieter Old Trefford met 76.000.
Ik ben Ajacied, dus heb geen roze wolk richting Feyenoord. Het leek mij met deze enorme Rotterdamse achterban een beter idee, dan "maar" 63.000 - 65.000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Jorgen schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 13:57:
[...]

Ik ben Ajacied, dus heb geen roze wolk richting Feyenoord. Het leek mij met deze enorme Rotterdamse achterban een beter idee, dan "maar" 63.000 - 65.000.
Zie eerst maar eens een seizoen lang 65.000 stoeltjes te vullen ;) zal je nog vies tegenvallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Jorgen schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 13:57:
Als Feyenoord tegen Ajax of CL speelt kan je wel 120.000 kaartjes verkopen, maar het probleem zijn de wedstrijden tegen "de kleintjes". De beleidsmakers zijn bang dat als er teveel plekken zijn mensen geen seizoenskaart meer nemen om zeker alle wedstrijden te kunnen zien. Ze weten dan dat ze toch altijd makkelijk een kaartje kunnen krijgen en gaan dan selectief wedstrijden bezoeken.

Wat je wil is een stadion waar je iedereen die een seizoenskaart wil kopen kwijt kan met nog een klein beetje voor dagjesmensen wat ook altijd uitverkocht is. De wijze mannen hebben uitgerekend dat de sweetspot ergens rond de 65.000 plaatsen ligt. Daarnaast moet het stadion vrij gemakkelijk uit te breiden zijn voor als er over 30 jaar meer mensen willen komen.

Maar het belangrijkste verschil is natuurlijk de zakelijke markt en alle horeca en activiteiten rond het veld, dat is waar het grote pijnpunt ligt bij de Kuip. Naar FC Twente kijken de helft minder toeschouwers maar die verdienen meer met horeca etc dan Feyenoord, dat is het verschil wat een modern stadion maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
ph4ge schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 14:08:
[...]

Als Feyenoord tegen Ajax of CL speelt kan je wel 120.000 kaartjes verkopen, maar het probleem zijn de wedstrijden tegen "de kleintjes". De beleidsmakers zijn bang dat als er teveel plekken zijn mensen geen seizoenskaart meer nemen om zeker alle wedstrijden te kunnen zien. Ze weten dan dat ze toch altijd makkelijk een kaartje kunnen krijgen en gaan dan selectief wedstrijden bezoeken.

Wat je wil is een stadion waar je iedereen die een seizoenskaart wil kopen kwijt kan met nog een klein beetje voor dagjesmensen wat ook altijd uitverkocht is. De wijze mannen hebben uitgerekend dat de sweetspot ergens rond de 65.000 plaatsen ligt. Daarnaast moet het stadion vrij gemakkelijk uit te breiden zijn voor als er over 30 jaar meer mensen willen komen.

Maar het belangrijkste verschil is natuurlijk de zakelijke markt en alle horeca en activiteiten rond het veld, dat is waar het grote pijnpunt ligt bij de Kuip. Naar FC Twente kijken de helft minder toeschouwers maar die verdienen meer met horeca etc dan Feyenoord, dat is het verschil wat een modern stadion maakt.
Precies :) je kunt nog beter een ring met business units erin verwerken dan een extra ring voor toeschouwers. Een business unit levert al snel minimaal een ton per jaar op, dat gaat dus over miljoenen per jaar.

Ajax neemt Dennis Johnsen over van Heerenveen? Ken de speler niet, maar als het zo is, snap ik niet goed wat Cerny en Cassiera voor rol krijgen. Waarom krijgt Cerny niet eens een kans? Hoe weten ze nu of die Johnsen meer brengt dan een Cerny bijvoorbeeld? :?

[ Voor 8% gewijzigd door Martinusz op 11-08-2017 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Johnsen is een linksbuiten, Cerny speelt rechtsbuiten,
Cassiers is een centrumspits. Ik verwacht overigens dat Johnsen als backup voor Younes is gehaald, die positie was slecht bezet en met Johnsen haal je een waardige concurrent.

[ Voor 4% gewijzigd door Han op 11-08-2017 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:34
Cerny kan ook op links.ik zou hem ook eerder een kans geven. Johnson heeft nog geen Eredivisie minuten gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Johnsen.... Weer een jeugdspeler voor jong ajax?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Cerny is toch wel beetje te licht voor Ajax 1? Die heeft paar keer meegedaan en het is helemaal niks.

In Jong Ajax doet hij leuk mee. Maar voor het 1e is hij toch wel te licht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-10 15:20
Han schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 14:40:
Johnsen is een linksbuiten, Cerny speelt rechtsbuiten,
Cassiers is een centrumspits. Ik verwacht overigens dat Johnsen als backup voor Younes is gehaald, die positie was slecht bezet en met Johnsen haal je een waardige concurrent.
Beetje ruimdenkend: (Ik heb er niet al te veel verstand van en ik ken Johnsen niet)

Misschien ook als backup voor langere tijd. Ik weet niet wat het contract is van Younes. Maar als hij aankomend seizoen goed gaat spelen en hij gaat zomaar weg voor een miljoentje of €10-12. Dan heb je toch een mooie opvolger voor op links. Laat 'm af en toe een nietszeggend eredivisie duel spelen en voor de rest leuke wedstrijden bij jong en hij kan lekker groeien.

Zoals ik op filmpjes kan zien ben ik persoonlijk wel fan van de speelwijze van Johnsen. Iig meer dan van Younes. Wat ik het nadeel vind aan Younes is natuurlijk dat hij 6 van de 10x zijn tegenstander niet voorbij komt. Maar als hij er wel voorbij komt, het vaak zo lang duurt om zijn tegenstander te passeren dat de snelheid en het gevaar al uit de aanval is. Bij Johnsen lijkt er toch meer snelheid in te zitten. Iets wat wel heel erg past bij het spel van Ajax in de tweede helft van het seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13:18
Het seizoen is 15 minuten oud en de eerste arbitrale dwaling is een feit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Is wel zwaar off topic maar iemand net het sportjournaal gezien. Joep Schreuder stond in de sproeier haha hij was zeiknat.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Pierre schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 19:20:
Is wel zwaar off topic maar iemand net het sportjournaal gezien. Joep Schreuder stond in de sproeier haha hij was zeiknat.
http://voetbalflitsen.nl/...t-koude-douche-bij-adoutr

Zou haast denken dat het opgezet is _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
Gaius schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 13:42:
[...]

Oh god, dat soort artikels... Het zegt allemaal geen reet.

"Resultaten behaald in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst."

edit: Niks tegen jou hoor Gynnad. Maar dat soort artikels... brrr... :P
Daar ben ik het ook absoluut mee eens, maar wel opvallend dat er vaak nog belangrijke spelers vertrekken na de start van de competitie. Ik snap eerlijk gezegd ook niet dat de UEFA/FIFA het transferwindow niet wat eerder sluit, zou toch best op 1 augustus kunnen zijn.
Leon Zwiers schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 14:50:
Johnsen.... Weer een jeugdspeler voor jong ajax?
Behalve dat hij al 19 is, het was overigens de verwachting dat hij in de basis zou staan tegen FC Groningen, ken de jongen verder niet, benieuwd of hij kan aanhaken.

[ Voor 21% gewijzigd door Gynnad op 11-08-2017 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
dubbel

[ Voor 97% gewijzigd door Gynnad op 11-08-2017 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Jorgen schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 13:41:
@Martinusz Feyenoord en Ajax hebben het grootste aantal fans in Nederland. Feyenoord krijgt zelfs in slechte jaren die 50.000 gemakkelijk vol.
Er mogen al een aantal jaren geen (+)50.000 toeschouwers meer in De Kuip toch?
Volgens mij is het maximum op dit moment +/- 45.000 - 47.500 ofzo?
Er is een stop voor seizoenskaarten. Ik denk echt dat 63.000 - 65.000 plaatsen nu al vol zit. Er is bij eerdere plannen ook gesproken over 70.000 of meer.
60.000 met de mogelijkheid om later uit te breiden naar 65.000 -> 70.000 -> 75.000 lijkt me goed.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:41
OPSLAGHOND schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 20:12:
[...]

Er mogen al een aantal jaren geen (+)50.000 toeschouwers meer in De Kuip toch?
Volgens mij is het maximum op dit moment +/- 45.000 - 47.500 ofzo?

[...]

60.000 met de mogelijkheid om later uit te breiden naar 65.000 -> 70.000 -> 75.000 lijkt me goed.
"Bij thuiswedstrijden wordt Stadion Feijenoord tijdens seizoen 2016-2017 bezocht door gemiddeld circa 47.500 supporters."
Zie: Wikipedia: Feyenoord

Al weet ik niet precies waar dit vandaan komt.

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Gynnad schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 20:08:
[...]

Daar ben ik het ook absoluut mee eens, maar wel opvallend dat er vaak nog belangrijke spelers vertrekken na de start van de competitie. Ik snap eerlijk gezegd ook niet dat de UEFA/FIFA het transferwindow niet wat eerder sluit, zou toch best op 1 augustus kunnen zijn.
Dit jaar wel, maar in Ek/WK jaren is het tekort natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Martinusz schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 20:26:
[...]

Dit jaar wel, maar in Ek/WK jaren is het tekort natuurlijk
Want? Ja als ze geblesseerd raken is het vervelend, maar als je een speler wilt dan bepaal je dat meestal niet aan de hand van 1 toernooi, najah de waarde kan omhoog gaan tijdens zo'n toernooi. Het is en blijft lastig, maar dit is ook niets eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Gynnad schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 20:29:
[...]

Want? Ja als ze geblesseerd raken is het vervelend, maar als je een speler wilt dan bepaal je dat meestal niet aan de hand van 1 toernooi, najah de waarde kan omhoog gaan tijdens zo'n toernooi. Het is en blijft lastig, maar dit is ook niets eigenlijk..
EK en WK's hebben altijd invloed op de transfermarkt dat is altijd al zo geweest. Maar dan is 1 september gewoon prima, dit jaar had halverwege augustus of begin augustus makkelijk haalbaar geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Lekkere eerste pot hoor! Uitslag wel btje geflatteerd. ADO had de voorsprong moeten pakken en de 0-1 was buitenspel. Maar uiteindelijk zit er wel veel kwaliteit in het team van Utrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Die dessers gaat belangrijk zijn dit seizoen, vorig jaar ook goed seizoen gedraaid bij NAC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:41
Jammer dat je, ondanks dat de wedstrijd gewonnen is, toch Kali en Ayoub verliest en er waarschijnlijk woensdag niet bij hebt. Maar toch blij met de eerste 3-punter!

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Laatst online: 11:49

St@m

@ Your Service

Sanchez verkocht voor 35 miljoen aan de spurs, lekker cashen weer (bron: Twitter)

Ben benieuwd naar het vuur, dit is de rook.

[ Voor 32% gewijzigd door St@m op 11-08-2017 22:18 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:32

On_E

Housemusic

Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 21:02:
Lekkere eerste pot hoor! Uitslag wel btje geflatteerd. ADO had de voorsprong moeten pakken en de 0-1 was buitenspel. Maar uiteindelijk zit er wel veel kwaliteit in het team van Utrecht.
Geflatteerd ? Had nog hoger moeten zijn de score. ADO echt armoedig slecht en bizar dat Beugelsdijk (natrappen) en vooral Bakker (Kali én Ayoub uit de wedstrijd geschopt) mochten blijven staan.

Op een 10 minuten in de 2e helft na waarin ADO een paar kansen kreeg met opportunistisch spel, was Utrecht de veel betere ploeg.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
St@m schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 22:09:
Sanchez verkocht voor 35 miljoen aan de spurs, lekker cashen weer (bron: Twitter)

Ben benieuwd naar het vuur, dit is de rook.
https://twitter.com/SpursOfflclaI/status/896101388882550784

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
-O- -O-
34 miljoen pond is veel geld, maar dit is verdomme klote. Overmars met z'n we houden vast aan hoog bedrag, dan moet je gewoon je poot stijf houden en 45-50 miljoen vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Martinusz schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 22:24:
[...]

-O- -O-
34 miljoen pond is veel geld, maar dit is verdomme klote. Overmars met z'n we houden vast aan hoog bedrag, dan moet je gewoon je poot stijf houden en 45-50 miljoen vragen.
Is kennelijk fake, maar wel veel geruchten nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Hmm fake account zo lijkt het, Ajax watchers hebben er niks over gezegd, dus hopelijk gewoon fake :)
En Marc gewoon poot stijf houden dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
On_E schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 22:18:
[...]

Geflatteerd ? Had nog hoger moeten zijn de score. ADO echt armoedig slecht en bizar dat Beugelsdijk (natrappen) en vooral Bakker (Kali én Ayoub uit de wedstrijd geschopt) mochten blijven staan.

Op een 10 minuten in de 2e helft na waarin ADO een paar kansen kreeg met opportunistisch spel, was Utrecht de veel betere ploeg.
Zoals ik al zei had ADO gewoon op voorsprong moeten komen (200% kans) en die 0-1 was buitenspel. ADO heeft echt extreem veel kansen verpruts. Maar Utrecht heeft wel verdiend gewonnen. Maar een 0-3 vond ik persoonlijk wel geflatteerd ja. Verder wel heel blij voor Utrecht. Prachtige club :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Martinusz schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 22:27:
Hmm fake account zo lijkt het, Ajax watchers hebben er niks over gezegd, dus hopelijk gewoon fake :)
Geruchten van the sun, geen idee hoe betrouwbaar

https://www.thesun.co.uk/...chez-mauricio-pochettino/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Tja een hoop "zou" en "misschien", hoop dat ie nog een jaar blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:32

On_E

Housemusic

Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 22:35:
[...]

Zoals ik al zei had ADO gewoon op voorsprong moeten komen (200% kans) en die 0-1 was buitenspel. ADO heeft echt extreem veel kansen verpruts. Maar Utrecht heeft wel verdiend gewonnen. Maar een 0-3 vond ik persoonlijk wel geflatteerd ja. Verder wel heel blij voor Utrecht. Prachtige club :)
Die eerste kans moet Becker gewoon maken ja maar hij deed het niet. De buitenspelgoal strepen we weg tegen de 2 onbestrafte doodschoppen van Bakker.

Bij Kali wordt gevreesd voor een zware blessure..

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Sanchez lijkt me onzin, daar 40 van Inter nog werd afgewezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gynnad schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 20:08:
[...]

[...]

Behalve dat hij al 19 is, het was overigens de verwachting dat hij in de basis zou staan tegen FC Groningen, ken de jongen verder niet, benieuwd of hij kan aanhaken.
Dan sluit je em op 1 augustus, en dan? In NL wordt er dan nog geen competitie gespeeld, in o.a. Scandinavië wel. Mogen die dan nog wel spelers kopen? Het gaat nooit lukken om dit voor alle landen goed te regelen. Overigens meen ik wel gehoord te hebben (tijdens de wedstrijd om de Engelse Community Shield?), dat ze daar volgend jaar de transferwindow willen gaan sluiten voor het begin van de competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Eindelijk, het nieuw seizoen is begonnen! :*)

ED Live weer geactiveerd dus Ado-Utrecht kijken, eens zien wat ze er van bakken :9
*update 1: Utrecht lijkt zich niet echt in te hoeven spannen; Ado speelt behoorlijk slecht.
*update 2: het seizoen is nog geen 15 minuten oud of de eerste "je moeder is een hoer" rolt alweer van de tribunes af... klasse hoor, man man man :F
*update 3: Utrecht op voorsprong, zonder al te veel moeite.
*update 4: Wat mist Ado een kansen :D Zo pak je geen punten natuurlijk.
*update 5: Beugelsdijk had wel even gevideoscheidst mogen worden voor zijn natrappen.

0-3. Beetje geflatteerd, wel verdiend. Matige openingswedstrijd.
Ook even Arsenal-Leicester gezien; dát is hoe een openingswedstrijd hoort te zijn :D

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:33
Martinusz schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 22:27:
Volgens mij is het begonnen met deze tweet, schijnt wel een betrouwbare journalist te zijn:

https://twitter.com/gerardromero/status/896088239232081920

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Joster schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 09:30:
[...]

Volgens mij is het begonnen met deze tweet, schijnt wel een betrouwbare journalist te zijn:

https://twitter.com/gerardromero/status/896088239232081920
Nu ook op telegraaf, maar 40 miljoen is te weinig volgens nettomars, Goedzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Leggen ze er nog 10 miljoen bij dan is er geen houden meer aan, zie Sanchez 1 september niet halen bij Ajax.

Probleem is wat moet Ajax met dat geld, zou in de Eredivisie zo geen spelers weten die Ajax sterker maken (buiten de top 3),dus dan hebben ze er in het buitenland hopelijk nog een paar op de korrel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Sanchez is de rots in de branding in de verder matige verdediging. Als je die wegdoet heb je als Ajax zijnde echt een probleem. Jammere is alleen dat een 50 miljoen b.v niet te weigeren is voor Ajax. Dan hebben ze straks ineens 200 miljoen op de (ABN) Bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Tja... het lot van een Nederlandse topclub. Heb je een goede speler in de gelederen dan kun je daar slechts een jaar tot twee jaar van genieten. Je krijgt wel een mega bedrag bijgeschreven op de bankrekening maar daar heb je geen zak aan. Sterker nog, wil je een speler uit het buitenland halen van pakweg het kaliber Viergever (om maar niet te hoog in te zetten), dan moet je daar al 15 miljoen voor neertikken. ALs die speler überhaupt wil komen. Los van het sportieve gedeelte, het salarisplafond is meestal de bottleneck. Laagvliegers in Duitsland of Frnakrijk bieden het dubbele salaris, zelfs ploegen uit de Engelese Championship hebben betere financiële voorwaarden.

Kortom, wanneer Sanchez vertrekt moeten we weer hopen op een toevalstreffer en dat kan jaren duren. Dergelijke speler uit de jeugd komt al niet meer voor daar deze op steeds jongere leeftijd al worden weggeplukt. Het wordt er allemaal niet leuker op zo.

Het zou nog erger worden wanneer én Sanchez én Dolberg nog voor de transferdeadline worden weggekocht. Dan is de gehele as van vorig seizoen verdween; Sanchez - Klaassen - Dolberg. Dat zou echt catastrofaal zijn in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:54
Leon Zwiers schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 11:48:
Sanchez is de rots in de branding in de verder matige verdediging. Als je die wegdoet heb je als Ajax zijnde echt een probleem. Jammere is alleen dat een 50 miljoen b.v niet te weigeren is voor Ajax. Dan hebben ze straks ineens 200 miljoen op de (ABN) Bank.
Inderdaad. Dan heeft Ajax verdedigend een groot probleem in een verdediging die toch al niet zo solide is.
Dolberg is een talent maar kakt wat in naar mijn mening. Die mag weg voor een goede prijs zou ik zeggen.

[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 12-08-2017 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Iedereen altijd maar over Dolberg (of Jorgensen als je andere voorkeuren hebt..) Best aardige voetballers, maar spitsen worden zwaar overgewaardeerd. Zet je een goede verdediging met een lekker draaiend middenveld neer dan tikt iedere spits er wel een paar ballen in. Heb je een zwakke verdediging en een matig draaiend middenveld dan is een spits als Ronaldo of Messi ook compleet onzichtbaar.

Spitsen kosten de hoofdprijs maar middenvelders maken het spel mits de verdediging op orde is. Bij Ajax is het middenveld sterk maar de verdediging zwak. Zeker als nu de enige topper uit de verdediging ook nog verkocht wordt. Om een verkoop van een spits zou ik me dus niet zo druk maken, maar de verkoop van een goede verdediger is een aderlating. Voor ieder team.

En wat Ajax met die pot geld moet doen? Ik zie ze er niet als een PSG of Man United toppers mee aantrekken. Misschien is het wel in het belang van Ajax om in de NL competitie te investeren. Samenwerking met JL teams aan te gaan om talenten op te leiden en andere regio ondersteuningsprogramma's uit te breiden. Naast de eigen opleiding natuurlijk. Als het niveau omhoog gaat en de NL teams ook weer in europa aanzien krijgen willen de betere spelers makkelijker blijven of komen en kun je weer aan selecties gaan werken die om de prijzen gaan spelen in Europa. Ajax zit financieel in een luxe positie.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:02
ze komen in de buurt van de afkoopsom van Messi ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10 23:22
@Ankona
Het verschil tussen Feyenoord het laatste seizoen en het seizoen ervoor is toch voor een groot deel op het conto van Jorgensen te schrijven. De ballen die eerst keihard terig kwamen worden nu voorin vastgehouden.

En ik denk dat zeker met het beweeglijke pressiespel wat Ajax nu wil spelen dat een Huntelaar veel minder brengt dan Dolberg of Traore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Sanchez krijg een nieuwe contractaanbieding van Ajax om hem te behouden. Lijkt me goed werk, die kan echt niet weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
VI meldt dat sanchez niet te koop is, oké die gaat dus weg voor 50 miljoen ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
rik86 schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 12:36:
ze komen in de buurt van de afkoopsom van Messi ;)
Nu nog op weg naar die van Cristiano Ronaldo, zijn afkoopsom is 1 miljard ;)
dutchgio schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 12:43:
Sanchez krijg een nieuwe contractaanbieding van Ajax om hem te behouden. Lijkt me goed werk, die kan echt niet weg.
We lijken er in ieder geval alles aan te doen om hem te houden. Nu maar afwachten of dat genoeg is.
Harribo schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 12:18:
[...]

Inderdaad. Dan heeft Ajax verdedigend een groot probleem in een verdediging die toch al niet zo solide is.
Dolberg is een talent maar kakt wat in naar mijn mening. Die mag weg voor een goede prijs zou ik zeggen.
Bij jou mag iedereen weg volgens mij ;) als ze even een dipje hebben (wat bij Dolberg nog niet te zeggen is, gezien het geringe aantal wedstrijden dit seizoen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Martinusz schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 12:52:
VI meldt dat sanchez niet te koop is, oké die gaat dus weg voor 50 miljoen ofzo ;)
Dat was bij Milik ook zo ja, "nee hij gaat dit jaar niet weg". 2 weken later verkocht voor een recordbedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Salarisaanbieding boven het salarisplafond gedaan aan Sanchez. Dus Ajax kan het wel.....
Barca staat ws ook op de stoep binnenkort ( Hadden afspraak dat ze voorrang krijgen op Sanchez toch? ), en die hebben geld als water na dat Neymar debacle.

Sanchez wordt voor die bedragen echt onhoudbaar. Dikke aderlating voor Ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
50 miljoen lijkt me een mooi bedrag, dan heb je genoeg geld om in de verdediging te investeren.

Die engelsen krijgen zo veel geld van die tv deals van hun, je weet maar nooit, misschien zijn ze zo gek om dat bedrag op tafel te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Volgens mij moet dat plafond sowieso al omhoog, dat is niet meer marktconform.

Niet ineens bij iedereen natuurlijk, maar voor dit soort spelers moet dat prima kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Probleem is wel dat men ( dus ook zaakwaarnemers) zien dat dat plafond dus niet onaantastbaar is. Die gaan daar natuurlijk opduiken als gieren op een rottende bizon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

En wat brengt je het salarisplafond? Betere spelers of hogere eisen bij onderhandelingen? Kijk naar PSV, waar Luuk de Jong 1,4 miljoen verdiend, 4 ton boven het salarisplafond van Ajax, 40% meer. Dat is ook geen topper. Al verhoog ie het salarisplafond met 100%, je kan dan nog niet concurreren met Engelse of Duitse ploegen, laat staan met Franse en Spaanse. Dan zit je ook nog eens met een onaantrekkelijke competitie. Sanchez was een schot in de roos, met het huidige salarisplafond. Dat zelfde geldt voor Dolberg. Dus het kan wel maar het is sporadisch.

[ Voor 5% gewijzigd door Han op 12-08-2017 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Han schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 13:20:
En wat brengt je het salarisplafond? Betere spelers of hogere eisen bij onderhandelingen? Kijk naar PSV, waar Luuk de Jong 1,4 miljoen verdiend, 4 ton boven het salarisplafond van Ajax, 40% meer. Dat is ook geen topper. Al verhoog ie het salarisplafond met 100%, je kan dan nog niet concurreren met Engelse of Duitse ploegen, laat staan met Franse en Spaanse. Dan zit je ook nog eens met een onaantrekkelijke competitie. Sanchez was een schot in de roos, met het huidige salarisplafond. Dat zelfde geldt voor Dolberg. Dus het kan wel maar het is sporadisch.
Hogere eisen voor dezelfde spelers dus, daar is de Jong inderdaad een goed voorbeeld van. Maar het PSV beleid is natuurlijk een slecht voorbeeld, die bakken er atm niets van. Dus dan kan je wel shitloads aan geld op de bank hebben, maar dan gaan voor dezelfde selectie dus de kosten omhoog.

Also, VI kraakt die nieuwe aankoop van Ajax. Veltman zal dus wel in de basis blijven als je de statistieken ziet.
https://www.vi.nl/pro/aja...in-schaduw-staan-van-tete

Kleine quote voor wie t niet kan lezen
Ajax heeft met Orejuela een 21-jarige belofte gehaald die zich op technisch en tactisch gebied nog flink moet ontwikkelen wil hij uitgroeien tot een versterking van Ajax. Met zijn mentaliteit en fitheid zit het wel goed, maar tegelijkertijd kan hij niet in de schaduw staan van bijvoorbeeld de vertrokken Tete en zal het nog enige tijd duren voordat hij serieus kan concurreren met Veltman.

[ Voor 16% gewijzigd door LZ86 op 12-08-2017 13:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Voordat je enige waarde hecht aan dat artikel dien je je ook even te verdiepen in de schrijver van het stuk; Taco van den Velde. Droeftoeter eerste klas en een ster in stukjes met vooringenomen meningen en eenzijdige benaderingen. Die gast vind zichzelf echt heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Ik ken die schrijver niet goed. Maar die statistieken heeft ie niet uit zijn duim gezogen. Die zeggen meer dan het hele stuk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Leon Zwiers schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 13:41:
Ik ken die schrijver niet goed. Maar die statistieken heeft ie niet uit zijn duim gezogen. Die zeggen meer dan het hele stuk
Tja, wanneer je prat gaat op statistieken dan weet je ook wel dat deze niks zeggend zijn.

En sowieso, allereerst de beelden op Youtube;
U begrijpt dat het een compilatie is van zijn beste acties, waardoor je al snel de indruk krijgt dat Ajax een geweldenaar heeft ingelijfd
Waarna de statistieken volgen en wordt gesteld;
Gecombineerd met de beelden levert dat een indruk op van een speler met behoorlijk wat tekortkomingen.
Vreemde conclusie als je het mij vraagt. Sowieso zijn die statistieken slechts op basis van 5 (!!!) duels, niet echt representatief, wordt er verder niet gekeken naar de omstandigheden; Speelde hij met een blessure? Of tegen een tegenstander met een bepaalde tactiek waardoor hij niet uit de verf kwam? Of zaten er scouts op de tribune waardoor er wellicht meer druk was? Etc, etc, etc.

Die statistieken zijn de rode draad door het verhaal, waar het negatieve beeld uit is ontstaan... op basis van 5 wedstrijden en een vergelijking met Sanchez zijn carrière en diens ontwikkeling. Buiten beschouwing wordt gelaten dat Sanchez meer dan het dubbele kostte.

Nee, echt een topstuk :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
En dan nog, is er iemand die reeel verwacht (nee, hopen valt daar niet onder ;) ) dat Ajax ontevreden is over Veltman, de captain notabene, en hij in no time op de bank zal plaats moeten nemen? Die jongen is helemaal niet gehaald met de verwachting dat ie nu al beter is dan Veltman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Het filmpje wat ik eerder postte is uit meerdere wedstrijden, had ie niet al 81 wedstrijden gespeeld?
Technisch zit het wel goed en qua snelheid ook, de rest zullen we zien :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-10 19:22
Voor 3.5mln ga je geen wereld topper halen. Dat er aan een speler van 3.5mln nog gewerkt moet worden is logisch.
Mja Taco vd Velde heeft vaker negatieve artikelen, hij is die gast die met v Marwijk mee ging naar de zandbak om zijn zakken te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Geen Sanchez bij de wedstrijdselectie voor vanavond...
Zou het dan toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Grrrr... heb er buikpijn van :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13:17
Nou, Sanchez is waarschijnlijk ook weg. Dag kampioenschap + Europees succes, hallo veel geld...

Ik word echt stront gestoord door het beleid van Ajax... Op deze manier naait Ajax zijn supporters. Voor 70 miljoen verkopen en maar 5 miljoen uitgeven. Ik begin dit zo ongelovelijk zat te worden.

Ajax heeft al genoeg geld, geef de supporters nou is iets om naar te kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Dejavu...

Nee, Sneijder blijft bij Ajax
Nee, Milik blijft bij Ajax
Nee, Sanchez blijft bij Ajax

Kolere zeg... weer een berg geld er bij, maar ja, wat haal je er bij? Wie is een versterking voor Ajax en is haalbaar? Ik ben bang dat Overmars weer voor een habbekrats een vervanger uit de hoed tovert die er niet direct zal staan. En in de jeugd is er op dit moment ook geen speler die Sanchez 1-2-3 vervangt. Slechte dag voor Ajax dit, wat z'n effect op het gehele seizoen zal hebben. Kutzooi dit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:22
:|

Mag toch hopen dat ze de helft van dat bedrag gebruiken om een ervaren bewezen kracht voor het centrum te halen.

[ Voor 96% gewijzigd door Maverick op 12-08-2017 18:29 ]

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Naar verluid een bod van 45 miljoen geaccepteerd. Dat betekent maar één ding; Sanchez heeft niet willen bijtekenen en heeft aangegeven een transfer naar Tottemham te willen. Andere reden kan ik niet bedenken.

En geef hem eens ongelijk; naar een top competitie, bij een topploeg en voor ruim 3 miljoen euro salaris.

Wat ik niet snap is dat er niet een week gewacht is. De Engelse competitie is net begonnen en ploegen als Liverpool en Chelsea hebben hun eerste punten al gemorst. Je kan er donder op zeggen dat die ploegen ook interesse zouden hebben in Sanchez, laat ze lekker tegen elkaar opbieden dan.

[ Voor 33% gewijzigd door Han op 12-08-2017 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Sneu voor die aanvaller van AZ, kruisbandje lijkt me.. jeugdig, gretig en een domme overtreding.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Dat wordt Veltman centraal en de nieuwe back erin? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:22

Vos

AFCA

dutchgio schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 18:23:
Geen Sanchez bij de wedstrijdselectie voor vanavond...
Zou het dan toch?
Pff, die gaat hard gemist worden. De selectie is lang niet op orde en dat wordt zo alleen maar erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Martinusz schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 18:39:
Dat wordt Veltman centraal en de nieuwe back erin? :?
Viergever en De Ligt centraal en Dijks LB lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
St@m schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 18:43:
[...]

Viergever en De Ligt centraal en Dijks LB lijkt me?
Dat lijkt logischer ja.
Maar wat een farce weer van Nettomars, stoere taal en dan vlak erna verkopen.

Overigens zegt mijn glazen bol dat hij het zwaar gaat krijgen in Engeland, hier valt hij op, maar PL is ander niveau.

[ Voor 17% gewijzigd door Martinusz op 12-08-2017 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Feyenoord kampioen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:22
nou, lekker begin in Eindhoven. Het lek is boven hoor...

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Maverick schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 18:49:
nou, lekker begin in Eindhoven. Het lek is boven hoor...
Wie zei dat? Zolang Brenet linksback staat wordt er geen wedstrijd gewonnen hoor.
100% op zijn conto weer dit doelpunt.

En als Brenet er dan uit is hebben we altijd nog Schwaab

[ Voor 9% gewijzigd door St@m op 12-08-2017 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Martinusz schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 18:45:
[...]

Dat lijkt logischer ja.
Maar wat een farce weer van Nettomars, stoere taal en dan vlak erna verkopen.

Overigens zegt mijn glaze bol dat hij het zwaar gaat krijgen in Engeland, hier valt hij op, maar PL is ander niveau.
Of Sanchez heeft gezegd, stop dat nieuwe contract maar ergens waar de zon niet schijnt, ik wil weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Lekker dat AZ voorstaat!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
toolkist schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 18:53:
[...]

Of Sanchez heeft gezegd, stop dat nieuwe contract maar ergens waar de zon niet schijnt, ik wil weg
Prima, hij heeft contract tot 2021, gewoon lekker aan zijn contract houden een jaar ;)

Ja maar dan gaat ie tegenwerken! Lekker doen, dan word je vanzelf niet meer interessant voor buitenlandse clubs.

Als je als club zegt niet te koop, moet je niet alsnog 2 uur erna in onderhandeling gaan voor 5 miljoen verschil :(

Pagina: 1 ... 21 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.