PENALTY
Nou nou nou, wat een aanfluiting weer. Fey wel erg zwaar bestraft.
Als dit de functie is van de videoref niet toch?dr.lowtune schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 19:15:
Nou nou nou, wat een aanfluiting meer. Fey wel erg zwaar bestraft.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Mooi dat die videoscheids er is. Was inderdaad buitenspel, en een penalty.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Hoezo, terechte penalty. inderdaad, de videoref werpt zijn vruchten af.dr.lowtune schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 19:15:
Nou nou nou, wat een aanfluiting meer. Fey wel erg zwaar bestraft.
[ Voor 10% gewijzigd door jaapstobbe op 05-08-2017 19:17 ]
Verwijderd
Wat the hell zeg.
Het is een strafschop....Dat moge duidelijk zijn.
Maar fluit dan meteen met de intentie om de video scheids te gebruiken..(wat ook de regel is)
Want nu liet die doorspelen...
En scoorde feyenoord....En wat als het GEEN buitenspel was.?
Maar fluit dan meteen met de intentie om de video scheids te gebruiken..(wat ook de regel is)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2017 19:17 ]
Komt ie dan na een half uur mee.
De penalty was gewoon terecht er was geen bal bij. Jorgensen liep buitenspel dus ook dat is terecht afgelopen.
Goeie vraag. Ik snap ook niet waarom het zo lang heeft moeten duren.Verwijderd schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 19:17:
Wat the hell zeg.
Dit vraag ik me ook wel af. Buiten dat, fijn dat de videoref er is, anders had de wedstrijd er (onterecht) heel anders uitgezien.Verwijderd schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 19:17:
Wat the hell zeg.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Thuisvoordeel?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Precies dit.Verwijderd schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 19:17:
Wat the hell zeg.
Gewoon simpel, penalty en geen goal. Die goal had er ook niet geweest als die penalty meteen was gegeven.Verwijderd schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 19:17:
Wat the hell zeg.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Wat ik niet snap: normaal gaat de scheidsrechter dan toch niet zelf nog eens kijken?carpebios schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 19:16:
Mooi dat die videoscheids er is. Was inderdaad buitenspel, en een penalty.
Verwijderd
En dat kan dus niet.Martinusz schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 19:18:
[...]
Gewoon simpel, penalty en geen goal. Die goal had er ook niet geweest als die penalty meteen was gegeven.
Want hij laat het spel doorgaan, en zou de goal gewoon hebben geteld.
Ik denk dat die de videoref gebruikte om de buitenspelgoal te onderzoeken en dat ze er toen "per ongeluk" achter kwamen dat het ook een Penalty is dus die maar meteen gegeven.
(ik zie Vitesse trouwens nog wel winnen).
En Diks zie ik nog wel Rood pakken.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2017 19:22 ]
Maar houd dat dan ook niet in dat het een rode kaart was, immers het simpelweg neerhalen van een doorgebroken speler.Verwijderd schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 19:20:
[...]
En dat kan dus niet.
Ik denk dat die de videoref gebruikte om de buitenspelgoal te onderzoeken en dat ze er toen "per ongeluk" achter kwamen dat het ook een Penalty is dus die maar meteen gegeven.
(ik zie Vitesse trouwens nog wel winnen)
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ja, dat is wel bijzonder inderdaad. Je moet vertrouwen op de video ref natuurlijk. (wat je ingefluisterd krijgt).D-e-n schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 19:20:
[...]
Wat ik niet snap: normaal gaat de scheidsrechter dan toch niet zelf nog eens kijken?
Maar goed, ik weet niet wat hij ingefluisterd kreeg.
Verwijderd
Nee, want ze hebben de regels vorig jaar aangepast zodat er geen dubbele straffen meer worden gegeven.Bossie schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 19:22:
[...]
Maar houd dat dan ook niet in dat het een rode kaart was, immers het simpelweg neerhalen van een doorgebroken speler.
Dus een rode kaart + Penalty doen ze niet meer tenzij het bijvoorbeeld een handsbal is of een smerige overtreding.
Waarbij hands altijd discutabel is in zulke sitauties (moest hij zijn arm eraf hakken....)Verwijderd schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 19:23:
[...]
Nee, want ze hebben de regels vorig jaar aangepast zodat er geen dubbele straffen meer worden gegeven.
Dus een rode kaart + Penalty doen ze niet meer tenzij het bijvoorbeeld een handsbal is of een smerige overtreding.
Fey moet gewoon weer even aanzetten, net iets te weinig druk nu op Vitesse.
Verwijderd
Bedoel er meer mee Hands in de vorm van de bal weg slaan van de Lijn (Zoals Suarez een paar jaar geleden op het WK)carpebios schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 19:24:
[...]
Waarbij hands altijd discutabel is in zulke sitauties (moest hij zijn arm eraf hakken....)
Ik denk het niet...Verwijderd schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 19:20:
[...]
Tel er maar 10min extra tijd bij op straks
Waarom kan dat nietVerwijderd schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 19:20:
[...]
En dat kan dus niet.
(ik zie Vitesse trouwens nog wel winnen).
En Diks zie ik nog wel Rood pakken.
Videoscheids geeft aan dat het mogelijk een penalty was, alles daarna is dan irrelevant, aangezien die aanval mogelijk was doordat er geen penalty werd gegeven.
Als blijkt dat het geen penalty was, dan doet alles erna wel ertoe en had het een doelpunt kunnen zijn (als het geen buitenspel was).
Ander voorbeeld:
Keeper pakt spits, pakt snel de bal en schiet de bal direct in het doel met een verre uittrap. Grensrechter vlagt, omdat die wel zag dat de keeper de speler pakte, en dus een penalty. Dan ga je de goal van de keeper toch ook niet tellen?
Houthakkersbedrijf Vitesse laat zich weer van z'n beste kant zien.Verwijderd schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 19:28:
Nou..
Over 5 minuten word er geel gegeven voor de overtreding op Berghuis...
Verwijderd
Normaal heb je gelijk.Martinusz schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 19:28:
[...]
Waarom kan dat nietWaar staat dat
Videoscheids geeft aan dat het mogelijk een penalty was, alles daarna is dan irrelevant, aangezien die aanval mogelijk was doordat er geen penalty werd gegeven.
Als blijkt dat het geen penalty was, dan doet alles erna wel ertoe en had het een doelpunt kunnen zijn (als het geen buitenspel was).
Ander voorbeeld:
Keeper pakt spits, pakt snel de bal en schiet de bal direct in het doel met een verre uittrap. Grensrechter vlagt, omdat die wel zag dat de keeper de speler pakte, en dus een penalty. Dan ga je de goal van de keeper toch ook niet tellen?
Maar hier geeft de scheids duidelijk aan dat er niets aan de hand is na de overtreding (Kijk maar terug) en dat het spel door kan gaan.
Dus niets aan de hand..
Als dan was gescoord dan was dat een legitieme goal geweest.
Volgens mij moet je bij dit soort momenten meteen fluiten om te kijken of het iets is.
Maar we horen het straks wel van de scheids zelf
Het is toch mooi dat een videoref in zo'n wedstrijd getest kan worden? Natuurlijk was het te laat, natuurlijk hadden ze uit de kar wat eerder moeten roepen. Of had Makkelie eerder moeten reageren.
Maar, hier leren ze van. En hierdoor gaat het de volgende keer weer ietsje beter.
Maar, hier leren ze van. En hierdoor gaat het de volgende keer weer ietsje beter.
Nou waarom eigenlijk?Verwijderd schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 19:32:
[...]
Normaal heb je gelijk.
Maar hier geeft de scheids duidelijk aan dat er niets aan de hand is na de overtreding (Kijk maar terug) en dat het spel door kan gaan.
Dus niets aan de hand..
Als dan was gescoord dan was dat een legitieme goal geweest.
Volgens mij moet je bij dit soort momenten meteen fluiten om te kijken of het iets is.
Maar we horen het straks wel van de scheids zelf
Stel dat het geen penalty was geweest, en geen buitenspel, had Feyenoord mooi 2-0 voorgestaan. Dat had dan weer niet gebeurd als ie direct floot om het eerst uit te zoeken.
Het moet geen 10 minuten later nee, maar er kan best een aanval van de tegenpartij tussen zitten. Zo voorkom je dat je constant stil gaat leggen.
Beter dat ze dit soort foutjes in de procedures van de tv scheidsrechter uitvinden in een oefenwedstrijd dan in de competitie. Geluk bij een ongeluk dat de goal buitenspel was want anders had het deze oplossing echt niet goed geweest.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Nee hoor. Als de scheids denk dat er niets aan de hand is, moet hij gewoon door laten spelen. De videoscheids kan daar dan later op reageren, mocht er wel iets aan de hand zijn.Verwijderd schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 19:32:
[...]
Dat klopt helemaal, net even de beelden terug gezien. Duurt wel erg lang dat er wat besloten wordt. Maar uiteindelijk wel een terechte beslissing.ph4ge schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 19:36:
Beter dat ze dit soort foutjes in de procedures van de tv scheidsrechter uitvinden in een oefenwedstrijd dan in de competitie. Geluk bij een ongeluk dat de goal buitenspel was want anders had het deze oplossing echt niet goed geweest.
https://sportnieuws.nl/vo...-feyenoord-vitesse-video/
[ Voor 8% gewijzigd door Terranova op 05-08-2017 19:41 ]
Wat een laag tempo en vrij matig spel zeg. Valt me echt enorm tegen. Ze begonnen zo lekker fel.
Buttner nam die penalty goed, en dan haal je hem er vlak voor de penalty reeks uit. Edit: had blijkbaar kramp.
[ Voor 13% gewijzigd door ph4ge op 05-08-2017 19:45 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Een straf omdat ie hem eigenlijk niet mocht nemenph4ge schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 19:44:
Buttner nam die penalty goed, en dan haal je hem er vlak voor de penalty reeks uit.
Niet gezien, maar was het weer de befaamde Buttner peun? 200km per uur in de bovenhoek?
Nee, rustig in het hoekje keeper de andere kant op gestuurd.Terranova schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 19:46:
Niet gezien, maar was het weer de befaamde Buttner peun? 200km per uur in de bovenhoek?
Waarom nu geen videoscheids?
Edit blijkbaar mag je tegenwoordig de bal wegslaan als je hem eerst kopt? Lijkt me een gekke regel.
Edit blijkbaar mag je tegenwoordig de bal wegslaan als je hem eerst kopt? Lijkt me een gekke regel.
[ Voor 64% gewijzigd door ph4ge op 05-08-2017 19:51 ]
Was toch niks aan de hand? Schwalbe
Verwijderd
Inderdaad Schwalbe..carpebios schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 19:51:
Maar ook Hands.....
Handscarpebios schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 19:51:
Hij doelt denk ik op die vermeende handsbalcarpebios schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 19:51:
Wat zijn de nieuwe regels waar de verslaggever het over heeft, zijn uitleg mbt hands klonk erg vaag.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Weg slaanph4ge schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 19:50:
Waarom nu geen videoscheids?
Ja inderdaad, als de bal vanaf het lichaam komt kan het geen hands zijn ofzo. Totaal onlogisch, dan duw ik de bal vanaf mijn borst tegen mijn arm en kan het geen hands zijnBossie schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 19:52:
Wat zijn de nieuwe regels waar de verslaggever het over heeft, zijn uitleg mbt hands klonk erg vaag.

Dat er direct penalties zijn en dat de landskampieon thuisspeelt zijn dat ook nieuwe regels?
Volgens mij was dat al aantal jaar zo dat er meteen pingels zijn, omdat de competitie volgende week begint en de spelers dan vermoeider zijn dan de rest van de competitie.jaapstobbe schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 19:54:
Dat er direct penalties zijn en dat de landskampieon thuisspeelt zijn dat ook nieuwe regels?
Dat vroeg ik mij allebei ook af.jaapstobbe schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 19:54:
Dat thuis spelen wel, geen verlenging is volgens mij al langer.jaapstobbe schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 19:54:
Die Jones hahaha, wat een held.
nou Vermeer, ga maar een andere club zoeken
Jones in Oranje...!!!

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Vermeer staat toch ook bekend als penalty killer?jaapstobbe schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 19:58:
nou Vermeer, ga maar een andere club zoeken
Ik kan de nieuwe regel over hands nergens vinden. Het lijkt mij raar en zelfs als het zo is zal het geen vrijbrief zijn om hands te maken.
Pff, Vitesse haalt alle kunstjes uit de kast op de penalty nemer te ontregelen. Zonder succes.
[ Voor 12% gewijzigd door ph4ge op 05-08-2017 20:00 ]
Wat een kleuters emotioneel gezien he....
Verwijderd
Mooie pingel van Foor.
Maar een beetje een verkeerd moment om te doen als je 2-0 achter staat lijkt mij.
Maar een beetje een verkeerd moment om te doen als je 2-0 achter staat lijkt mij.
Die gasten van Vitesse? Zeker, nare club!carpebios schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 20:00:
De thuisploeg met een vol stadium heeft de schaal, verrassend. Al met al, die Jones is een held!
Yes de JC Schaal is voor Feyenoord!

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Mooi toch.carpebios schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 20:00:
Gejank altijd als er een opstootje is. Lekker de boel opnaaien. Het is mannenvoetbal, geen padvinders.
Was toch mooier geweest als Jones die laatste gewoon gestopt had, maar

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Ajax won hem ook niet altijd toen het nog in de ArenA was. Toch weer een prijs, dat is bij Ajax en PSV alweer even geleden.carpebios schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 20:02:
De thuisploeg met een vol stadium heeft de schaal, verrassend. Al met al, die Jones is een held!
Lekker hoor!! Let's make some noise for Bradley Jones.
In ieder geval best een leuke wedstrijd, ook voor de neutrale kijker.
Mwa... Ik hoop dat Dortmund - Bayern een stuk beter is. Komt gelijk hiernaph4ge schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 20:08:
In ieder geval best een leuke wedstrijd, ook voor de neutrale kijker.
Tja, beter is subjectief. Er gebeurde in ieder geval van alles in de wedstrijd en bij vlagen was het erg mooi voetbal, zeker de eerste 25 minuten.Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 20:10:
[...]
Mwa... Ik hoop dat Dortmund - Bayern een stuk beter is. Komt gelijk hierna
En ik denk dat de JC schaal wedstrijd altijd snel vergeten wordt, maar de situatie rond de videoscheids vergeten we niet snel meer denk ik.
Mag hopen dat de letters langer op deze schaal blijven zitten dan die op de kampioensschaal
De aanfluiting van een Johan Cruijff schaal wedstrijd niet in de Johan Cruijff Arena en zonder "uit"supporters ook niet..ph4ge schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 20:13:
[...]
En ik denk dat de JC schaal wedstrijd altijd snel vergeten wordt, maar de situatie rond de videoscheids vergeten we niet snel meer denk ik.
Lekkere 1e helft van Feyenoord. 2 e helft veel teveel gas terug en kwam Vitesse knap terug. Feyenoord was aardig onder de indruk van dat videoref moment.
Zwakste schaal Diks.
Zwakste schaal Diks.
Feyenoord viel mij best tegen. Aan de ene kant duidelijk zo'n wedstrijd waarbij je vorig jaar geroepen zou hebben dat Kuyt erin moet komen om de rust en scherpte terug te brengen. Aan de andere kant...
Het begon vol energie maar onrustig en slordig. En na een half uur waren de spelers duidelijk vermoeid en was het over. En dat terwijl het wapen van Feyenoord vorig jaar altijd was dat ze de eerste 70 minuten de tegenstander kapot speelden en daarna met een superieure conditie eroverheen konden knallen. Van die conditionele overmacht lijkt niets meer over.
Het begon vol energie maar onrustig en slordig. En na een half uur waren de spelers duidelijk vermoeid en was het over. En dat terwijl het wapen van Feyenoord vorig jaar altijd was dat ze de eerste 70 minuten de tegenstander kapot speelden en daarna met een superieure conditie eroverheen konden knallen. Van die conditionele overmacht lijkt niets meer over.
alles kan off-topic
De Johan Cruijff Arena bestaat nog niet. Denk dat je eerder te rade mag gaan bij de aandeelhouders van de Amsterdam Arena die hebben gewacht tot de man zijn dood, voordat ze actie ondernamen tot een naamswijziging, dan dat deze troostprijs gespeeld elders gespeeld word.Inflatable schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 20:35:
[...]
De aanfluiting van een Johan Cruijff schaal wedstrijd niet in de Johan Cruijff Arena
De eerste 20-22 wedstrijden wel. Maar de laatste 12-14 wedstrijden was daar ook niet veel meer van over.Ankona schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 21:30:
En dat terwijl het wapen van Feyenoord vorig jaar altijd was dat ze de eerste 70 minuten de tegenstander kapot speelden en daarna met een superieure conditie eroverheen konden knallen. Van die conditionele overmacht lijkt niets meer over.
[ Voor 32% gewijzigd door PWM op 05-08-2017 21:37 ]
Conditioneel mogen ze inderdaad nog wel wat stappen maken. Vitesse was nergens, tot de energie bij Feyenoord een beetje op raakte. Helaas was dat al na een half uur
Om eerlijk te zijn vind ik niet dat je iets naar iemand moet vernoemen die nog in leven is. Of het nu een stadion of een straat is.PWM schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 21:36:
[...]
De Johan Cruijff Arena bestaat nog niet. Denk dat je eerder te rade mag gaan bij de aandeelhouders van de Amsterdam Arena die hebben gewacht tot de man zijn dood, voordat ze actie ondernamen tot een naamswijziging, dan dat deze troostprijs gespeeld elders gespeeld word.
Bosz schijnt vanavond nog in Eindhoven gepresenteerd te worden
?Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 22:39:
Bosz schijnt vanavond nog in Eindhoven gepresenteerd te worden
Supercup verloren na penalties tegen Bayern Munchen, niks mis mee.
Ergens inderdaad wel lullig voor Bosz. Geeft 2x een voorsprong weg en dan verliezen met penalties. Had een mooie start voor hem geweest. Voorbereiding is niet zo best verlopen voor Dortmund. Als hij niet snel punten gaat pakken in de competitie zie ik hem wel bij PSV belanden voor de kerst.
De manier waarop alleen is zo sneu. Bayern was helemaal nergens in het laatste half uur, op 1 vrije trap na die na 10x heen en weer klutsen erin rolt. Dan de penalty's. Keeper van Bayern gaat echt elke keer naar z'n rechterhoek, al voordat de bal ingeschoten wordt. De 1e 3 van Dortmund schieten em dus onbedreigd in de andere hoek, de 2 die missen (nr 4 en 5) schieten naar de hoek waar de keeper steeds heen gaat...Vos schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 00:21:
Ah op die fiets. Maar verliezen van Bayern kan altijd.

Wou net zeggen. Iets wordt pas naar iemand vernoemd als degene is overleden, anders is het geen "vernoemen" meer. Rare en beetje misselijkmakende opmerking. Kom op mensen, we hebben het over Johan Cruijff hier. Een beetje respect graag!Deadsy schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 22:12:
[...]
Om eerlijk te zijn vind ik niet dat je iets naar iemand moet vernoemen die nog in leven is. Of het nu een stadion of een straat is.
Hoe dan ook, het niveau was weer schrijnend gisteren. Zelfs het vrouwtje, die geen verstand heeft van voetbal, zat te kijken van wat is dit? Hopelijk worden we vanavond wél getrakteerd op hoogstaand voetbal van de dames.
Ik verwacht meer van de community shield vanmiddagchim0 schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 06:20:
[...]
Hopelijk worden we vanavond wél getrakteerd op hoogstaand voetbal van de dames.
Wel onsportief van Vitesse spelers dat ze al voor de uitreiking naar binnen gingen. Ik snap dat het flink regende, maar je moet wel het fatsoen hebben om de uitreiking van de prijs aan de tegenstander bij te wonen. Jammer!
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Op papier zeker een mooi affiche!Bossie schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 07:23:
[...]
Ik verwacht meer van de community shield vanmiddag
Ajax schijnt Barac van Osijek binnen te halen, Pröpper gaat PSV wellicht verlaten voor een club uit Engeland.
Die Barac is al 23... een aankoop voor de breedte vermoed ik. Kan zowel op linksback als links-centraal spelen.Joster schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 11:55:
Ajax schijnt Barac van Osijek binnen te halen, Pröpper gaat PSV wellicht verlaten voor een club uit Engeland.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Zou Dijks dan alsnog mogen vertrekken?Han schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 12:16:
[...]
Die Barac is al 23... een aankoop voor de breedte vermoed ik. Kan zowel op linksback als links-centraal spelen.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ik zou het raar vinden wanneer Dijks blijft... hij is te licht bevonden. Wanneer Ajax er in slaagt twee fatsoenlijke versterkingen te vinden dan zal hij vermoedelijk alsnog vertrekken. Met van der Wiel er bij heeft Ajax samen met die Barac zichzelf op de back-posities versterkt en zijn ze zonder Dijks al dubbel bezet.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik denk inderdaad voor de breedte erbij, kan zowel links als centraal uit de voeten.
Dijks zijn contract loopt af, die zou dus nog weg kunnen gaan. Kun je Sinkgraven stand-in op het middenveld maken en van de backpositie af halen.
Dijks zijn contract loopt af, die zou dus nog weg kunnen gaan. Kun je Sinkgraven stand-in op het middenveld maken en van de backpositie af halen.
Dit topic is gesloten.