vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Als de directie/bestuur dat zegt, dan weet je wel hoe ver 't ischimera2 schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 12:01:
Cocu krijgt steun van PSV: ‘De positie van de trainer? Dat is geen issue’
Lees meer op www.voetbalzone.nl
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=310283
succes psv supporters
We hebben alle vertrouwen in Cocu!!rik86 schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 12:14:
[...]
Als de directie/bestuur dat zegt, dan weet je wel hoe ver 't is
Float like a butterfly, sting like a bee.
Inderdaad, het is van de zotten om de supercup / JC Schaal in het stadion van de landskampioen te laten spelen. Die wedstrijd zou altijd op neutraal terrein gespeeld moeten worden net als de bekerfinale. Maar volgens mij waren ze bang dat al die Feyenoord supporters naar de JC ArenA af zouden reizen en vervolgens daar gingen matten. Vandaar deze ridicule beslissing. Je kan nog beter de JC Schaal schrappen dan hiermee doorgaan.PWM schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 10:45:
Ik had deze gemist, maar vind het heel goed
http://www.gelderlander.n...n-cruijffschaal~aa84889d/
Echt zo dwaas om dit in te voeren zonder te kijken naar de gevolgen.
Kan, maar vorig jaar was dat toch ook geen probleem? PSV én Feyenoord nota bene...Vlassie1980 schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 12:22:
[...]
Inderdaad, het is van de zotten om de supercup / JC Schaal in het stadion van de landskampioen te laten spelen. Die wedstrijd zou altijd op neutraal terrein gespeeld moeten worden net als de bekerfinale. Maar volgens mij waren ze bang dat al die Feyenoord supporters naar de JC ArenA af zouden reizen en vervolgens daar gingen matten. Vandaar deze ridicule beslissing. Je kan nog beter de JC Schaal schrappen dan hiermee doorgaan.
Aha okSR8 schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 13:10:
Ajax had een geplaatste status gehad, Napoli ook. Ajax - Napoli was dus niet mogelijk geweest.
edit: uiteraard zou 't prima te doen moeten zijn voor Ajax, maar ja, dat dacht ik vorige keer ook...
[ Voor 48% gewijzigd door rik86 op 04-08-2017 13:16 ]
rik86 schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 13:15:
nou, én geen Ajax én geen PSV in europa, dat is raar
Wel leuke wedstrijden en tenminste in normale omstandigheden (lees normaal stadion etc.).
Uh afgelopen jaar ging het ook dus....rik86 schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 13:15:
edit: uiteraard zou 't prima te doen moeten zijn voor Ajax, maar ja, dat dacht ik vorige keer ook...
Dat is exit Utrecht helaasCoocoocachoo schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 13:15:
Oei Zenit voor Utrecht...

[ Voor 44% gewijzigd door Martinusz op 04-08-2017 13:17 ]
Utrecht is wel klaar.
Het is de enige ploeg van het rijtje die ik al kende, maar nog steeds een club waar een Nederlandse topclub gewoon van moet winnen. Voor Utrecht is het jammer, Zenit is normaal gesproken een paar maatjes te groot. Wel een mooie tegenstander.Martinusz schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 13:16:
want Rosenborg is te sterk ofzo
![]()
Wel leuke wedstrijden en tenminste in normale omstandigheden (lees normaal stadion etc.).
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Liever dit dan richting Oost EuropaTerranova schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 13:17:
Niet verrassend dat Ajax weer de zwaarste tegenstander loot, zit niet echt mee. Al moet je nog steeds winnen van Roserborg.
Verwijderd
Ajax moet waken voor onderschatting.
Nou onderschatting zal er niet zijn als je de zwaarst mogelijke tegenstander lootVerwijderd schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 13:29:
Ajax moet waken voor onderschatting.
Verwijderd
Rosenborg heeft een nieuwe goaltjesgetter sinds het begin van dit seizoen: Bendtner https://en.wikipedia.org/wiki/Nicklas_BendtnerMartinusz schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 13:30:
[...]
Nou onderschatting zal er niet zijn als je de zwaarst mogelijke tegenstander lootdaarnaast hebben ze er vorig jaar ook tegen gespeeld, dus ze weten wat te verwachten ongeveer. Eerst thuis, hopelijk goede overwinning wegzetten.
Locadia ongemotiveerd: ‘Het is niet hetzelfde als je tegen Bayern speelt’
Voor we het aandurft om het filmpje te bekijken, zelden iemand zo ongeïnteresseerd uit z'n ogen zien kijken

[ Voor 9% gewijzigd door Gunner op 04-08-2017 13:38 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
alles kan off-topic
Verwijderd
Zag dat gisteravond laat. Net zo bizar als Viergever die vond dat Ajax in de CL thuis hoorde.Gunner schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 13:34:
Locadia kon zich niet motiveren;
Voor we het aandurft om het filmpje te bekijken
Wat een mentaliteit voor iemand die voor een professionele topsporter door moet gaan.Gunner schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 13:34:
Locadia kon zich niet motiveren;
Voor we het aandurft om het filmpje te bekijken, zelden zo iemand ongeïnteresseerd uit z'n ogen zien kijken
alles kan off-topic
Lord BendtnerVerwijderd schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 13:34:
[...]
Rosenborg heeft een nieuwe goaltjesgetter sinds het begin van dit seizoen: Bendtner https://en.wikipedia.org/wiki/Nicklas_Bendtner

Verwijderd
Lord??? Was Bendtner niet menigmaal geschorst vanwege zijn uitspattingen op en buiten het veld?
Bovendien moest PSV en kon de tegenstander achterover leunen, nogal wiedes dat je dan meer balbezit hebt (of eigenlijk gewoon krijgt).Ankona schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 12:02:
[...]
Wat wil je met die balbezit statistieken zeggen? In mijn ogen bevestigt het dat Psv de onderliggende ploeg was.
Immers, als je beter bent weet je rendement te halen uit de momenten dat je aan de bal bent. Dus doelpunten maken. Veel aan de bal zijn zonder te scoren bevestigt dat je door de tegenstander vast gezet bent en geen kansen kunt creëren.
Zo wilde die toch genoemd worden Dat was zijn bijnaamVerwijderd schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 13:41:
[...]
Lord??? Was Bendtner niet menigmaal geschorst vanwege zijn uitspattingen op en buiten het veld?

ZIt net te kijken, in zijn hele carriere 83 keer gescoord bij een club

Klaas Jan 312 keer in club verband

[ Voor 3% gewijzigd door Martinusz op 04-08-2017 13:44 ]
Of dat je wel even overwintert in de CL als je Benfica en Dortmund lootVerwijderd schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 13:35:
[...]
Zag dat gisteravond laat. Net zo bizar als Viergever die vond dat Ajax in de CL thuis hoorde.
Dit. Al die complottheorieën, als dit, als dat. Vermoeiend! Hou gewoon je mond en wacht tot de wedstrijd afgelopen is. It ain't over till de fat lady sings is en moment van de dag zijn de enige twee regels in voetbal, uitzonderingen daar gelaten.Ankona schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 13:35:
Wat maakt het uit wie je loot, als je meedoet doe je mee om de prijs te pakken en moet je iedereen verslaan.
Ah, in m'n geheugen werd Ajax recent uitgeschakeld door een Noorse ploeg en hebben ze recent tegen Rosenborg gespeeld, maar nu ik dat terug zoek is dat inderdaad onzinMartinusz schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 13:16:
[...]
want Rosenborg is te sterk ofzo
![]()
[...]
Uh afgelopen jaar ging het ook dus....![]()
[...]
Dat is exit Utrecht helaas
Als je het over Feyenoord hebt: er werd gesteld dat Feyenoord kans heeft op overwintering als het in de groep met deze twee én Anderlecht komt te zitten. Maar onder overwintering valt ook de derde plek.toolkist schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 13:43:
[...]
Of dat je wel even overwintert in de CL als je Benfica en Dortmund loot
Verwijderd
Las daar iets van nadat ik op je post had gereageerd (van wikipedia):Martinusz schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 13:42:
[...]
Zo wilde die toch genoemd worden Dat was zijn bijnaam![]()
ZIt net te kijken, in zijn hele carriere 83 keer gescoord bij een club![]()
Klaas Jan 312 keer in club verband
'In November 2009, it was reported that Bendtner was seen in Hyde Park with former Baroness Caroline Iuel-Brockdorff, a socialite and close friend of the Danish Royal Family.[133] In 2008 she divorced banker Rory Fleming, nephew of James Bond writer Ian Fleming, with whom she has two children.[134] The couple met when Iuel-Brockdorff was filmed renovating her family home, Valdemar's Castle, on a reality show. Bendtner was a guest and they did a photoshoot together to promote his appearance.[133] In December 2010, Iuel-Brockdorff gave birth to Bendtner's son at London's Portland Hospital.[135] The couple separated soon afterwards.[136]
Bendtner has a cult following who refer to him as "Lord Bendtner". In March 2015, Danish celebrity tabloid Se og Hør bought him a square foot of land in Scotland to bestow him the title of "Lord", and according to his agent, he considered it a "fun gimmick".[137] Bendtner has also taken part in the joke, uploading on Instagram a poster of him holding the Ballon d'Or and running as a candidate for Prime Minister in the June 2015 Danish election.[138]
Helaas...D-e-n schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 13:49:
[...]
Als je het over Feyenoord hebt: er werd gesteld dat Feyenoord kans heeft op overwintering als het in de groep met deze twee én Anderlecht komt te zitten. Maar onder overwintering valt ook de derde plek.
Verwijderd schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 12:05:
[...]
Nah, Benfica en Dortmund zijn toch veel leuker vanuit historisch perspectief. Bovendien zie ik Feyenoord ook nog wel in staat in die groep zo hoog te eindigen dat ze overwinteren in de CL.
Die gast (je mag niet schelden hier) kan niet voetballen, loopt alsof ie in z'n broek heeft gescheten, heeft een mentaliteit van lik m'n reet en gaat stoer doen tegen Kluivertje, die drie koppen kleiner is (oké, Kluivertje moet ook niet stoer doen als ie drie koppen kleiner is, maar toch je kan ook anders reageren). Echt, ik haat zulke gasten die stoer doen en niks bereikt hebben en doen alsof ze Ronaldo zijn.Ankona schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 13:38:
[...]
Wat een mentaliteit voor iemand die voor een professionele topsporter door moet gaan.

Mwoah, het is eerder andersom.. overschatting op basis van... waarvan eigenlijk?Verwijderd schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 13:54:
[...]
Ga gerust door met Feyenoord te onderschatten hoor. Heb ik geen probleem mee.
Je beticht Viergever net ervan dat ie onzin roept als ie vindt dat Ajax in de CL hoort. Maar als je dan aan een nog boudere uitspraak herinnert wordt, dan ben ik het die Feyenoord onderschat?
Ik vind het wel apart dat vorig seizoen, 4 wedstrijden voor het einde ofzo, er nog diverse keren geroepen werd door Feyenoordfans (niet per defintie door jou) dat ze nog totaal niet zeker waren dat ze wel kampioen zouden worden, dat het nog verkeerd zou gaan enzo, en dat er nu ineens toch redelijk stellig geclaimd wordt dat je wel even de 2e ronde zal halen als je Dortmund en Benfica zou loten.
En ondertussen zijn 'wij' arrogant...

Verwijderd
Face it, Viergever stelde dat hij vond dat Ajax in de CL thuis zou horen. Speelde Ajax domweg niet goed genoeg voor. Feyenoord speelt daarentegen wel in de CL via directe plaatsing. En ja, met die ploegen die ik noemde kan Feyenoord inderdaad overwinteren in de CL. Weinig met arrogantie te maken lijkt mij.toolkist schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 13:59:
[...]
Mwoah, het is eerder andersom.. overschatting op basis van... waarvan eigenlijk?
Je beticht Viergever net ervan dat ie onzin roept als ie vindt dat Ajax in de CL hoort. Maar als je dan aan een nog boudere uitspraak herinnert wordt, dan ben ik het die Feyenoord onderschat?
Ik vind het wel apart dat vorig seizoen, 4 wedstrijden voor het einde ofzo, er nog diverse keren geroepen werd door Feyenoordfans (niet per defintie door jou) dat ze nog totaal niet zeker waren dat ze wel kampioen zouden worden, dat het nog verkeerd zou gaan enzo, en dat er nu ineens toch redelijk stellig geclaimd wordt dat je wel even de 2e ronde zal halen als je Dortmund en Benfica zou loten.
En ondertussen zijn 'wij' arrogant...
Zijn bepaald geen alternative facts in dit specifieke geval.
Zo vermoeiend in dit topic. Als je als Feyenoordsupporter met ook maar een klein beetje vertrouwen naar het komend (CL-)seizoen kijkt, onterecht of niet, ben je meteen arrogant en overschat je Feyenoord mateloos.
Terwijl Feyenoord gewoon volledig terecht de kampioen van Nederland is, daarmee CL-deelname heeft afgedwongen, en dus ook best mag hopen op een gunstige loting, waarbij met wat geluk ook nog overwinterd kan worden. Maar oh nee, pas op: daarover speculeren en je wordt meteen van hoogmoed en weet ik wat beschuldigd. Zie het al vaker voorbijkomen en is een opmerkelijke trend. Vraag me af waar het vandaan komt. Jaloezie wellicht?See what I did there
Verwijderd
http://nl.soccerway.com/m...fc/2515980/?ICID=PL_MS_28Leon Zwiers schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 14:11:
De uefa denkt: als die corrupte scheids Utrecht niet eruit krijgt. Dan maar Zenit
Zenit is niet onverslaanbaar.
Je mag er best hoop op hebben, sterker nog, dat moet je hebben. Maar dit was wel wat overtuigender dan wat hopen op een beetje geluk...PrinsPils schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 14:10:
@toolkist Er wordt toch alleen gezegd dat hij denkt dat Feyenoord een kans heeft....
Zo vermoeiend in dit topic. Als je als Feyenoordsupporter met ook maar een klein beetje vertrouwen naar het komend (CL-)seizoen kijkt, onterecht of niet, ben je meteen arrogant en overschat je Feyenoord mateloos.
Terwijl Feyenoord gewoon volledig terecht de kampioen van Nederland is, daarmee CL-deelname heeft afgedwongen, en dus ook best mag hopen op een gunstige loting, waarbij met wat geluk ook nog overwinterd kan worden. Maar oh nee, pas op: daarover speculeren en je wordt meteen van hoogmoed en weet ik wat beschuldigd. Zie het al vaker voorbijkomen en is een opmerkelijke trend. Vraag me af waar het vandaan komt. Jaloezie wellicht?See what I did there
Had Ajax wat meer geluk (bal Sanchez niet op de lat in 1e wedstrijd bv), dan speelden wij ook gewoon CL
Moet je eens kijken wat er gebeurt als er een Ajax supporter hier zou claimen dat we nu wel weer een reële kans hebben op de EL finale...
FTFYtoolkist schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 14:17:
[...]
Je mag er best hoop op hebben, sterker nog, dat moet je hebben. Maar dit was wel wat overtuigender dan wat hopen op een beetje geluk...
Had Ajax wat meer geluk (bal Sanchez niet op de lat in 1e wedstrijd bv), dan speelden wij ook gewoon CLdan waren ze een ronde verder
Die glazen bol van jou, is die nog ergens te verkrijgen?Han schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 10:44:
Ajax zal wel weer Rosenborg loten, de zwaarste tegenstander. Ik hoop gewoon op
één van die zwakke broeders uit dat rijtje, een simpele laatste horde naar de groepsfase
klopt, maar europees presteren ze beter dan de Nederlandse ploegen en als je ff 't resultaat van Ajax van afgelopen seizoen wegdenkt ook een staat van dienst waar alle Nederlandse ploegen jaloers op zouden zijn. seizoen 2010/2011 was de laatste keer dat ze niet Europees overwinterden en dat hebben ze ook nog eens 3x in de CL gedaan.Verwijderd schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 14:16:
[...]
http://nl.soccerway.com/m...fc/2515980/?ICID=PL_MS_28
Zenit is niet onverslaanbaar.
Je hoort mij niks zeggen over Viergever hoor.. Heb het hele fragment niet gezien, daar ging het mij ook niet om. Snap alleen niet zo dat dan meteen Feyenoord erbij gehaald wordt; reageer dan waarom je zo'n uitspraak geen onzin vindt en Ajax wel in de CL hoort. Maar je gebruikt het nu om aan te stippen dat het onzin is dat Feyenoord een kans heeft op Europese overwintering?toolkist schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 14:17:
[...]
Je mag er best hoop op hebben, sterker nog, dat moet je hebben. Maar dit was wel wat overtuigender dan wat hopen op een beetje geluk...
Had Ajax wat meer geluk (bal Sanchez niet op de lat in 1e wedstrijd bv), dan speelden wij ook gewoon CLMaar nee, Viergever mag niet vinden dat Ajax in de CL hoort (wat dat 'in de CL horen' ook inhoudt voor Viergever. Weet jij het? Ik niet)
Precies dit is mijn punt. Wat gij niet wilt dat u geschied... Ondertussen gebeurt het andersom net zoveel. Prima, de meesten hier supporten een club en kijken daardoor door een bepaalde bril, ook helemaal niet erg en logisch, alleen wel goed om dat zo nu en dan te realiseren en vervolgens wat inhoudelijker te reageren.Moet je eens kijken wat er gebeurt als er een Ajax supporter hier zou claimen dat we nu wel weer een reële kans hebben op de EL finale...
Niet jaloezie, gewoon realisme. Feyenoord, maar Ajax en PSV net zo goed, hebben momenteel gewoon niks te zoeken in de CL. Dat is gewoon een treetje te hoog. Op dit moment hooguit EL, wat Ajax heeft laten zien, maar dan moet alles meezitten. Maar wat bijvoorbeeld Ajax met Schalke en Lyon deed, gaat Feyenoord niet lukken met Real en Bayern of denk jij van wel? Hierbij moet ik mijn twee regels aanhalen, maar zelfs dan gaat Feyenoord het echt niet redden in de CL. Dat zou op alle vlakken totaal onlogisch zijn of bij die anderen moeten iedereen geblesseerd zijn en de sterren en maan moeten op één lijn staan.
Nederland moet gewoon net als Bulgarije en dat soort landen voorronde CL spelen en niet directe plaatsing. Daarvoor zijn de verschillen (zowel sportief als financieel) simpelweg te groot. Sta je ook niet zo voor lul met je club als je eruit vliegt.
[ Voor 7% gewijzigd door chim0 op 04-08-2017 14:40 ]
Laatste was ook sarcastischchim0 schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 14:36:
[...]
Niet jaloezie, gewoon realisme. Feyenoord, maar Ajax en PSV net zo goed, hebben momenteel gewoon niks te zoeken in de CL. Dat is gewoon een treetje te hoog. Op dit moment hooguit EL, wat Ajax heeft laten zien, maar dan moet alles meezitten. Maar wat bijvoorbeeld Ajax met Schalke en Lyon deed, gaat Feyenoord niet lukken met Real en Bayern of denk jij van wel? Hierbij moet ik mijn twee regels aanhalen, maar zelfs dan gaat Feyenoord het gaat redden in de CL.
Nederland moet gewoon net als Bulgarije en dat soort landen voorronde CL spelen en niet directe plaatsing. Daarvoor zijn de verschillen (zowel sportief als financieel) simpelweg te groot. Sta je ook niet zo voor lul met je club als je eruit vliegt.
Ben het helemaal met je eens hoor; Nederlandse clubs hebben normaliter niks te zoeken in de CL, alleen al kijkend naar de begrotingen van deelnemende clubs. Maar het kan ook best een keer meezitten; als Feyenoord in een kolkende Kuip punten pakt door te stunten tegen Benfica, Dortmund en Olympiakos (http://www.feyenoordeuropa.nl/loting/) is er best wat mogelijk.
Gaat Feyenoord overwinteren? Normaal gesproken niet. Maar je weet het nooit. Wat ik dan jammer vind, is dat een beetje vertrouwen hierin meteen wordt afgekapt als arrogantie.
Ik zeg niet dat ik die opmerking van Viergever geen onzin vind. Gezien de resultaten de afgelopen seizoenen hebben we er ook helemaal niks te zoeken.PrinsPils schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 14:30:
[...]
Je hoort mij niks zeggen over Viergever hoor.. Heb het hele fragment niet gezien, daar ging het mij ook niet om. Snap alleen niet zo dat dan meteen Feyenoord erbij gehaald wordt; reageer dan waarom je zo'n uitspraak geen onzin vindt en Ajax wel in de CL hoort. Maar je gebruikt het nu om aan te stippen dat het onzin is dat Feyenoord een kans heeft op Europese overwintering?![]()
[...]
Precies dit is mijn punt. Wat gij niet wilt dat u geschied... Ondertussen gebeurt het andersom net zoveel. Prima, de meesten hier supporten een club en kijken daardoor door een bepaalde bril, ook helemaal niet erg en logisch, alleen wel goed om dat zo nu en dan te realiseren en vervolgens wat inhoudelijker te reageren.
Waarom ik er dan specifiek bij RepeP zo op inga dat ie zichzelf 'tegenspreekt' laat ik achterwege, ik geloof niet dat de mods er behoefte aan hebben dat ik dat hier uit ga schrijven.
Verwijderd
Denk dat Utrecht met alle egards zal worden ontvangen in Petersburg. Het was namelijk het toenmalige bedrijf van de gebroeders van Seumeren die de Koersk onderzeeër heeft geborgen indertijd. Dat plachten Russen bepaald niet licht te vergeten.rik86 schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 14:30:
[...]
klopt, maar europees presteren ze beter dan de Nederlandse ploegen en als je ff 't resultaat van Ajax van afgelopen seizoen wegdenkt ook een staat van dienst waar alle Nederlandse ploegen jaloers op zouden zijn. seizoen 2010/2011 was de laatste keer dat ze niet Europees overwinterden en dat hebben ze ook nog eens 3x in de CL gedaan.
Verwijderd
Spreek mijzelf nergens tegen hoor. Dat je je niet vergist.toolkist schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 14:45:
[...]
Ik zeg niet dat ik die opmerking van Viergever geen onzin vind. Gezien de resultaten de afgelopen seizoenen hebben we er ook helemaal niks te zoeken.
Waarom ik er dan specifiek bij RepeP zo op inga dat ie zichzelf 'tegenspreekt' laat ik achterwege, ik geloof niet dat de mods er behoefte aan hebben dat ik dat hier uit ga schrijven.
En voor lul staan, hou op zeg. Er zijn teams waartegen je eruit kan vliegen, dat klopt. En ik vlieg liever eruit tegen een team, maar dat ik het wel heb geprobeerd. Als dat ik de UEFA bel en zeg, "joh, weet je wat, die Champions League, we horen daar niet thuis, doe ons maar de Europa League, lekker veilig, niet van die lastige teams ook."
Een topsporter zou zeggen dat ie zich niet kan opladen voor NK Osijek omdat het geen Bayern Munchen is
De bal is rond, kansloos ben je nooit. Dit Feyenoord is ook anders dan de Nederlandse clubs die CL speelden de laatste jaren. De spelers zijn relatief fysiek sterk, constant en volwassen. De selectie is al vroeg compleet en hoeft niet ingespeeld te worden. Dit zijn zaken die Nederlandse clubs vaak hebben opgebroken in Europa en die Feyenoord best aardig voor elkaar heeft. Daarnaast is de Kuip gewoon een wapen, ook in de magere jaren gingen sterke Europese clubs daar weleens ten onder.PrinsPils schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 14:44:
Gaat Feyenoord overwinteren? Normaal gesproken niet. Maar je weet het nooit. Wat ik dan jammer vind, is dat een beetje vertrouwen hierin meteen wordt afgekapt als arrogantie.
Het zijn altijd dezelfde mensen die roepen dat het niks wordt met Feyenoord, maar die zijn vorige seizoenen ook al verrast en dat zou zomaar weer kunnen als het een beetje meezit.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Tegen Nice was ik niet echt tevreden..
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Die Onana is trouwens qua spelhervattingen en lange ballen wel een verademing t.o.v. Cillessen zeg. Hij legt ze vaak van grote afstand op de stropdas....
De nieuwe Chilavert
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Held!
only goalkeeper to score a hat trick (3 goals in a single game)[
Overigens niet de meest scorende keeper!
Wikipedia: List of goalscoring goalkeepers
Want dat is deze man:
Wikipedia: Rogério Ceni
[ Voor 47% gewijzigd door Martinusz op 04-08-2017 16:13 ]
Over een aantal maanden gaan we het zien. Zoveel CL ervaring loopt er niet volgend mij? Dus je weet niet hoe spelers reageren.ph4ge schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 14:55:
[...]
Dit Feyenoord is ook anders dan de Nederlandse clubs die CL speelden de laatste jaren. De spelers zijn relatief fysiek sterk, constant en volwassen. De selectie is al vroeg compleet en hoeft niet ingespeeld te worden.
.....
Ik ben wel heel benieuwd! Weer zin in de nieuwe competitie.
Dat was tegen Nice ook te zien; van de lange ballen die in de slotfase werden verstuurd kwam juist die van Onana aan, daar de verdedigers dat niet lukte.P.O. Box schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 15:46:
[...]
Die Onana is trouwens qua spelhervattingen en lange ballen wel een verademing t.o.v. Cillessen zeg. Hij legt ze vaak van grote afstand op de stropdas....
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ik help het je mee hopen, maar als ik me nog Manchester United uit en Fenerbache uit van vorig seizoen herinner was dat wel redelijk ontluisterend (en uiteindelijk het ook niet kunnen brengen thuis tegen Fenerbache). Ben benieuwd of Gio een aangepaste opstelling/tactiek voor de CL van stal haalt!ph4ge schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 14:55:
[...]
De bal is rond, kansloos ben je nooit. Dit Feyenoord is ook anders dan de Nederlandse clubs die CL speelden de laatste jaren. De spelers zijn relatief fysiek sterk, constant en volwassen. De selectie is al vroeg compleet en hoeft niet ingespeeld te worden. Dit zijn zaken die Nederlandse clubs vaak hebben opgebroken in Europa en die Feyenoord best aardig voor elkaar heeft. Daarnaast is de Kuip gewoon een wapen, ook in de magere jaren gingen sterke Europese clubs daar weleens ten onder.
Wel weer een frappante loting voor de Nederlandse clubs, Rosenborg en Zenit, sheesh...
Die club stelt niets voor.
2017/2018
Winst VCL2 tegen Dundalk FC (Na verlenging)
Verlies VCL3 tegen Celtic
Uitgeschakeld Play-off ronde tegen Ajax
2016/2017
Winst VCL2 tegen IFK Norrköping
Verlies VCL3 tegen APOEL Nicosia
Uitgeschakeld in voorronde EL door Austria Wien
2015/2016
Winst VEL1 tegen Víkingur Gøta
Winst VEL2 tegen KR
Winst VEL3 tegen Debreceni
Winst play-off ronde tegen Steaua Boekarest
Groepsfase 2x gelijk tegen Saint-Étienne
Groepsfase 2x verlies tegen Lazio
Groepsfase 2x verlies tegen Dnipro Dnipropetrovsk
2014/2015
Winst VEL1 tegen FK Jelgava
Winst VEL2 tegen Sligo Rovers
Gelijkspel, maar op basis van uitdoelpunten eruit tegen Karabükspor
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ja Rosenborg is echt niet meer het team wat vroeger nog wel eens mee kon doen Europees. Dit moet te doen zijn. Als Ajax oa achterin maar geconcentreerd blijft anders kan het wel tegenvallen. Grootste tegenstander is Ajax vaak zelf.Leon Zwiers schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 09:00:
Rosenborg wordt hier groter gemaakt dan het is. Beter.dit dan een oeloeboeloe club uit een of.ander vijandig gat in oost europa
Maar wat een pet loting voor Utrecht zeg.
Slechter kon het weer niet.
Wil je nu suggereren dat mijn Fc Groningen niets voorstelt? Pas op he!PWM schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 07:48:
Rosenborg staat 154e op de UEFA ranking. Net zoveel Europese punten als FC Groningen.
[ Voor 31% gewijzigd door Harribo op 05-08-2017 09:45 ]
Moet je tegen PSV'ers eens zeggenPWM schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 07:48:
Rosenborg staat 154e op de UEFA ranking. Net zoveel Europese punten als FC Groningen.

Is zo? :-)
Hahaha jaMartinusz schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 09:58:
[...]
Moet je tegen PSV'ers eens zeggenOsijek staat 244ste of zoiets
Klinkt wat raar misschien maar hoop echt dat Psv nu nationaal ook niet ver komt, het zou wel een hard bewijs zijn dat we als competitie geen moer meer voorstellen
Iedere tegenstander van psv heeft gezien hoe het moet : achterin wat ingraven en hoge ballen winnen, dan is psv aanvallend wel aardig uitgespeeld
[ Voor 61% gewijzigd door Harribo op 05-08-2017 10:01 ]
Redbull Leipzig staat 116de en speelt dalijk CL als nummer 2 van Duitsland. Sparta en Excelsior staan niet op die lijst. Dus wat wil je daarmee zeggen?Martinusz schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 09:58:
[...]
Moet je tegen PSV'ers eens zeggenOsijek staat 244ste of zoiets
Tegelijk zeggen dat je nog nooit van de tegenstander gehoord hebt, maar wel de inschatting maken dat het een amateur clubje zou zijn. Er is toch genoeg over gezegd lijkt mij.
Meer een bewijs dat het beleid van Psv gewoon niet loont.Harribo schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 09:59:
[...]
Is zo? :-)
[...]
Hahaha ja
Klinkt wat raar misschien maar hoop echt dat Psv nu nationaal ook niet ver komt, het zou wel een hard bewijs zijn dat we als competitie geen moer meer voorstellen
Iedere tegenstander van psv heeft gezien hoe het moet : achterin wat ingraven en hoge ballen winnen, dan is psv aanvallend wel aardig uitgespeeld
RBL is natuurlijk een uitzondering, de meeste clubs komen niet zo snel op maar ontwikkelen zich geleidelijk of vervallen geleidelijk. Rodenburg was de enige tegenstander die Ajax kon loten met enige naamsbekendheid maar daar is ook alles mee gezegd.Fleximex schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 10:11:
[...]
Redbull Leipzig staat 116de en speelt dalijk CL als nummer 2 van Duitsland. Sparta en Excelsior staan niet op die lijst. Dus wat wil je daarmee zeggen?
Tegelijk zeggen dat je nog nooit van de tegenstander gehoord hebt, maar wel de inschatting maken dat het een amateur clubje zou zijn. Er is toch genoeg over gezegd lijkt mij.
Niet zo happen johFleximex schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 10:11:
[...]
Redbull Leipzig staat 116de en speelt dalijk CL als nummer 2 van Duitsland. Sparta en Excelsior staan niet op die lijst. Dus wat wil je daarmee zeggen?
Als jij vindt dat Osijek een tegenstander is waarvan je mag verliezen 2x prima, ik vind het beschamend.
Rosenborg de kampioen van Noorwegen is iets beter dan Osijek, maar als Ajax daarvan niet van doorgaat vind ik dat ook beschamend. Stel je voor dat we straks alleen Feyenoord in CL hebben

Feyenoord wint dat denk ik vrij eenvoudig, zijn er overigens hier mensen die deze wedstrijd ook echt leuk of bijzonder vinden?TerrorSource schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 11:03:
Wat denken jullie eigenlijk over de Johan Cruijfschaal vanavond? Klinkende overwinning voor Feyenoord in de eigen Kuip of gaat Vitesse er als underdog toch met de schaal er vandoor?
Ik heb er helemaal niks mee, net als de beker overigens, ik blijf er zeker niet voor thuis en over het algemeen zie ik de wedstrijden ook niet op tv.
Ik vind er helemaal geen charme aan hangen ofzo, waarom is die wedstrijd eigenlijk niet na de competitie en beker?
Dan heb je tenminste dezelfde elftallen die de competitie en beker hebben gewonnen op dat moment.
Ik heb knetterveel zin in deze wedstrijd! Eindelijk gaat het beginnenTerrorSource schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 11:03:
Wat denken jullie eigenlijk over de Johan Cruijfschaal vanavond? Klinkende overwinning voor Feyenoord in de eigen Kuip of gaat Vitesse er als underdog toch met de schaal er vandoor?
Het is een echte wedstrijd met een prijs. Feyenoord gaat deze normaal gesproken gewoon winnen.
De kuip is tot de laatste stoel uitverkocht. Waarschijnlijk start Bilal om in de 55e minuut plaats te maken voor Berghuis.
Vitesse mist hun vaste keeper en heeft weer tal van mutaties uit alle werelddelen in zijn elftal. Dat heeft waarschijnlijk wat meer tijd nodig.
Maargoed, we gaan Vitesse dus niet onderschatten want de beker hebben ze niet voor niets gewonnen. Ook schakelde ze Feyenoord uit als ik me niet vergis. Dus ze hebben zeker een kans.
Klopt, Vitesse won 2-0 van Feyenoord op weg naar de bekerfinale.Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 11:17:
[...]
Ik heb knetterveel zin in deze wedstrijd! Eindelijk gaat het beginnen
Het is een echte wedstrijd met een prijs. Feyenoord gaat deze normaal gesproken gewoon winnen.
De kuip is tot de laatste stoel uitverkocht. Waarschijnlijk start Bilal om in de 55e minuut plaats te maken voor Berghuis.
Vitesse mist hun vaste keeper en heeft weer tal van mutaties uit alle werelddelen in zijn elftal. Dat heeft waarschijnlijk wat meer tijd nodig.
Maargoed, we gaan Vitesse dus niet onderschatten want de beker hebben ze niet voor niets gewonnen. Ook schakelde ze Feyenoord uit als ik me niet vergis. Dus ze hebben zeker een kans.
Ben het wel met je eens betreft Bilal. Rendement moet echt omhoog van hem anders zal hij alleen speeltijd krijgen als Berghuis niet speelt. Gelukkig loopt het wel allemaal redelijk vloeiend over links met Haps+Boetius.
Eloy Room wil een vertrek forceren al vraag ik mezelf dan af waar naar toe..Zo'n geweldige keeper vindt ik het persoonlijk niet, laat genoeg steken vallen.
Hoho, Vitesse komt er ook nog bij.Martinusz schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 10:57:
[...]
Niet zo happen joh![]()
![]()
Als jij vindt dat Osijek een tegenstander is waarvan je mag verliezen 2x prima, ik vind het beschamend.
Rosenborg de kampioen van Noorwegen is iets beter dan Osijek, maar als Ajax daarvan niet van doorgaat vind ik dat ook beschamend. Stel je voor dat we straks alleen Feyenoord in CL hebben

Ik vind het stiekem wel wat hebben.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Veredelde oefenwedstrijd waar toevallig een niet zoveel zeggende prijs aan vast hangt.TerrorSource schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 11:03:
Voor Vitesse wel leuk, die hadden tot voor kort niet eens een prijzenkast, maar er echt toe doen doet het niet.
Feyenoord in de eigen Kuip moet natuurlijk gewoon winnen.
Ajax wel, Viergever niet.Verwijderd schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 13:35:
[...]
Zag dat gisteravond laat. Net zo bizar als Viergever die vond dat Ajax in de CL thuis hoorde.
Ben er van overtuigd dat Feyenoord de competitie uiteindelijk gewonnen heeft dankzij het verlies van de JC schaal.
Volgens mij was dat bij eerdere oefenwedstrijden van de tweede lichting ook al zo, dat Cerny positief opviel/scoorde.Martinusz schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 17:06:
Ajax heeft een "geheim" oefen duel met Sparta gewonnen met 3-1. Wat mij opvalt, Cerny scoort weer 2x, doet dat ook in Jong Ajax. Waarom krijgt die jongen ook niet eens een kans buiten de oefen wedstrijden? Kun je gerust eens voor Younes in laten vallen lijkt mij.
Lijkt me ook een prima alternatief voor Youness, zolang er ook geen aankoop bij komt. Als die voldoet is er ook niks nieuws nodig.
Dan kunnen Kluivert en Neres het op rechts uitvechten.
Slecht vergelijk. Of bestaat Osijek ook pas sinds een paar jaar net zoals Leipzig? En zit achter Osijek ook een miljardair?Fleximex schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 10:11:
[...]
Want dat is de enige reden waarom Leipzig zo laag staat. Komend seizoen word pas hun 2e seizoen in de 1e Bundesliga en de club bestaat pas 8 jaar.
Dat ze dan toch nog zo hoog in stromen is omdat het een Duitse club is.
Als PSV ervoor gevochten had en Osijek beter bleek dan was het nog acceptabel. Maar het vertoonde spel was gewoon beschamend en dat 2x.
Dat Sparta en co niet op de lijst staan is logisch aangezien deze de afgelopen 6 jaar niet in Europa actief geweest zijn. Ze zouden instromen in de 220e plek ofzo.
[ Voor 3% gewijzigd door Deadsy op 05-08-2017 17:49 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Veel mutaties bij Vitesse ja, maar toch nagenoeg allemaal spelers met Eredivisie ervaring. Ik vind het iig een prima team zo en verwacht, als ze niet teveel blessures krijgen, dat ze bovenin de subtop mee gaan draaien. Als die ingespeeld zijn gaat ook de top 3 het best lastig krijgen tegen zeLekkerboeie86 schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 11:17:
[...]
Ik heb knetterveel zin in deze wedstrijd! Eindelijk gaat het beginnen
Ik zit der ook klaar voor. Maar dan wel in de kuip zelfGrudgie schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 17:39:
Heb echt zin in de wedstrijd! Ga er lekker voor zitten!
Op naar een betere 2de helft!
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
El ahmadi speelde in ieder geval niet de bal, vind het moeilijk te zeggen.Bossie schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 19:13:
Penalty toch gewoon?
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Dit topic is gesloten.