Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
alles kan off-topic
[ Voor 5% gewijzigd door HollowGamer op 03-08-2017 22:11 ]
Heb die wedstrijd niet gevolgd, oostblok scheids toevallig?HollowGamer schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 22:11:
Gerechtigheid - misschien moeten we maar af van die voorrondes - pfff, of kies gewoon een goede bewezen scheidsrechter.
Float like a butterfly, sting like a bee.
PSV moet zich diep en diep schamen.
Psv? Wie? Was dat niet de zwemclub van een lampjes fabriek?Deadsy schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 22:15:
PSV moet zich diep en diep schamen.
alles kan off-topic

[ Voor 7% gewijzigd door Hupske op 03-08-2017 22:19 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Nee, maar ik denk niet dat er hier iemand verwacht dat ze plotseling goed gaan spelen en er een paar inschieten.Verwijderd schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 22:18:
PSV is toch nog niet afgelopen toch? (Ben de vrouwen aan het kijken)
Als ik naar PSV kijk, heb ik het gevoel dat het al is afgelopen.Verwijderd schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 22:18:
PSV is toch nog niet afgelopen toch? (Ben de vrouwen aan het kijken)
Ik noem alvast een paar.
-We moeten ons nu volledig op de competitie richten.
-Het zat er niet in
-We hebben ze onderschat
-Dit moet beter
Verwijderd
PSV heef de handdoel dus reeds geworpen? Zonde. Het hele seizoen voetballen voor Europees voetbal en als het eindelijk zo ver is de beslissende wedstrijd zo maar te laten lopen.HollowGamer schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 22:19:
[...]
Als ik naar PSV kijk, heb ik het gevoel dat het al is afgelopen.
Dan blijft er niet veel over.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ik denk dat er iets anders aan de hand is. PSV heeft goed naar de vrouwen gekeken en speelt nu als een stel wijven.dr.lowtune schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 22:21:
Kunnen we die vrouwen ook niet naar het EK en WK voor mannen sturen? Ze doen het een stuk beter dan de mannen...
alles kan off-topic
Wat een aanfluiting deze ploeg. Te triests voor woorden.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Hoe kan het? De ploeg is nog redelijk intact, van Ginkel is terug.Han schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 22:23:
Jongens, geen paniek. Het is een valse start, geen wanprestatie. Tenminste, dat zegt Cocu.
Wat een aanfluiting deze ploeg. Te triests voor woorden.
Er mist wel een topspits en iemand die de ploeg kan dragen (Hendriks kan dat niet).
Ze proberen het wel, maar er zit totasl geen gedachte achter de acties, en kan eigenlijk ook niet zeggen dat ik echt grote kansen van ze heb gezien. Van de tegenstander ook niet, op wat vrije trappen na. Overigens ben ik wel pas in de 2e helft echt gaan kijken, dus kan zijn dat ik wat gemist hebVerwijderd schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 22:22:
[...]
PSV heef de handdoel dus reeds geworpen? Zonde. Het hele seizoen voetballen voor Europees voetbal en als het eindelijk zo ver is de beslissende wedstrijd zo maar te laten lopen.
Verwijderd
Dank voor je info. Missen misschien meer dan gedacht Guardado?toolkist schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 22:25:
[...]
Ze proberen het wel, maar er zit totasl geen gedachte achter de acties, en kan eigenlijk ook niet zeggen dat ik echt grote kansen van ze heb gezien. Van de tegenstander ook niet, op wat vrije trappen na. Overigens ben ik wel pas in de 2e helft echt gaan kijken, dus kan zijn dat ik wat gemist heb
[ Voor 88% gewijzigd door DaniëlWW2 op 03-08-2017 22:45 ]
[ Voor 106% gewijzigd door DaniëlWW2 op 03-08-2017 22:46 ]
alles kan off-topic
Verwijderd
[ Voor 118% gewijzigd door DaniëlWW2 op 03-08-2017 22:46 ]
Vorig seizoen was PSV ook niks. Het materiaal is niet PSV waardig en er zit ook geen karakter in de groep of in de staff om dan maar op een andere manier te winnen.Verwijderd schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 22:28:
Dank voor je info. Missen misschien meer dan gedacht Guardado?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik denk dat er weinig PSV supporters zijn die blij zijn dat ze hem zo goedkoop hebben verkocht. Ze hebben nu helemaal geen leiders meer in het team en al het geld wat er binnen kwam is richting Lozano gegaan. Die zie ik dit team niet in zn eentje reddenVerwijderd schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 22:28:
[...]
Dank voor je info. Missen misschien meer dan gedacht Guardado?
Verwijderd
Dan kan het niet anders of er gaat kritiek aanzwellen op Cocu en/of Brands. Al zit PSV financieel ook niet echt lekker dacht ik. Dus zal er niet echt veel mogelijk zijn.ph4ge schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 22:37:
[...]
Vorig seizoen was PSV ook niks. Het materiaal is niet PSV waardig en er zit ook geen karakter in de groep of in de staff om dan maar op een andere manier te winnen.
Waarschijnlijk had FC Emmen nog gewonnen van deze tegenstander though... Echt hoog tijd dat Cocu eens ontslagen wordt, maar goed, dat zal wel weer gebeuren nadat ook dit seizoen verloren gaat.Grindtegel schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 22:40:
Misschien is het wel goed dat PSV dit jaar hopeloos gaat falen, worden ze tenminste een keer wakker daar, wat een verschrikkelijke prutsers echt niet te geloven hoe slecht...
De trainer zou tegen zo'n team niet moeten uitmaken. De spelers die helemaal niks brengen, dat is het probleem.Snowdog schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 22:42:
[...]
Waarschijnlijk had FC Emmen nog gewonnen van deze tegenstander though... Echt hoog tijd dat Cocu eens ontslagen wordt, maar goed, dat zal wel weer gebeuren nadat ook dit seizoen verloren gaat.
Het behalen van de poulefase was begroot, dus financieel doet dit pijn. Het is misschien te vroeg in het seizoen voor zulke conclusies, er zijn aankopen gedaan die even tijd verdienen. Meer aankopen is wel lastiger geworden, geld is op en sportief ben je minder aantrekkelijk.Verwijderd schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 22:41:
Dan kan het niet anders of er gaat kritiek aanzwellen op Cocu en/of Brands. Al zit PSV financieel ook niet echt lekker dacht ik. Dus zal er niet echt veel mogelijk zijn.
Ik verwacht nog steeds een tweestrijd in de Eredivisie tussen Feyenoord en Ajax, maar PSV heeft nu wel een 'voordeeltje' dus geef ik weer een beetje kans.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Cocu zal wel ontslag krijgen. Wat een wanprestatie
De trainer kan een rol spelen, misschien zorgt Cocu er wel voor dat ze mentaal zo zwak zijn.Leon Zwiers schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 22:47:
Alsof een andere trainer dit beperkte team wel even aan het voetbal krijgt.
Cocu zal wel ontslag krijgen. Wat een wanprestatie
Verwijderd
Dat voordeel hebben AZ en Twente ook, om er maar eens twee te noemen. Met name de eerstgenoemd zie ik om die reden echt wel bovenin mee gaan draaien.ph4ge schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 22:47:
[...]
Het behalen van de poulefase was begroot, dus financieel doet dit pijn. Het is misschien te vroeg in het seizoen voor zulke conclusies, er zijn aankopen gedaan die even tijd verdienen. Meer aankopen is wel lastiger geworden, geld is op en sportief ben je minder aantrekkelijk.
Ik verwacht nog steeds een tweestrijd in de Eredivisie tussen Feyenoord en Ajax, maar PSV heeft nu wel een 'voordeeltje' dus geef ik weer een beetje kans.
Hij stelt ze opExocet schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 22:47:
[...]
De trainer zou tegen zo'n team niet moeten uitmaken. De spelers die helemaal niks brengen, dat is het probleem.
Niet helemaal mee eens, probleem is dat ze nu alweer een hele tijd onder Cocu op deze manier spelen. Redelijk wat balbezit, maar 0 kansen. Het doet me echt aan de Boer in zijn tijd bij Ajax denken. Dat was ook niet om aan te zien. En ook daar maakten de spelers het verschil niet.Exocet schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 22:47:
[...]
De trainer zou tegen zo'n team niet moeten uitmaken. De spelers die helemaal niks brengen, dat is het probleem.
Cocu had het geluk dat hij met Depay, Wijnaldum en Guardado nog spelers met uitzonderlijke kwaliteiten had, maar nu blijkt wel dat niemand de creativiteit heeft dat er (ondanks het systeem van Cocu) ook nog maar iets uitkomt.
Daarnaast was het seizoen dat er countervoetbal werd gespeeld gewoon beter, maar goed, het is duidelijk dat ze daar nu niet meer de kwaliteiten voor hebben. Ik weet dat velen het countervoetbal van PSV als laf zouden omschrijven, maar het was gewoon effectief en soms ook gewoon vrijwel perfect uitgevoerd (iig voor eredivisie-standaarden).
Verwijderd
Hebben zowel de Boer als Cocu niet het assistent bondscoachschap gelopen onder van Marwijk?Snowdog schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 22:52:
[...]
Niet helemaal mee eens, probleem is dat ze nu alweer een hele tijd onder Cocu op deze manier spelen. Redelijk wat balbezit, maar 0 kansen. Het doet me echt aan de Boer in zijn tijd bij Ajax denken. Dat was ook niet om aan te zien. En ook daar maakten de spelers het verschil niet.
Cocu had het geluk dat hij met Depay, Wijnaldum en Guardado nog spelers met uitzonderlijke kwaliteiten had, maar nu blijkt wel dat niemand de creativiteit heeft dat er (ondanks het systeem van Cocu) ook nog maar iets uitkomt.
Daarnaast was het seizoen dat er countervoetbal werd gespeeld gewoon beter, maar goed, het is duidelijk dat ze daar nu niet meer de kwaliteiten voor hebben. Ik weet dat velen het countervoetbal van PSV als laf zouden omschrijven, maar het was gewoon effectief en soms ook gewoon vrijwel perfect uitgevoerd (iig voor eredivisie-standaarden).
Wanneer er één trainer is die op zekerheid speelt is het van Marwijk wel.
En dus bracht ie vandaag Lammers als invaller voor Propper en speelde PSV vanaf toen met 3 centrum spitsen. Alleen is Propper nou net 1 van de creatievere spelers...Martinusz schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 22:51:
[...]
Hij stelt ze open krijgt ze niet wakker blijkbaar. Cocu zit daar alleen omdat hij oud speler is, wat blijkbaar ineens hot was (Frank, Gio, Philip). Hij faalt, werd 2x kampioen omdat die de beste selectie van de eredivisie ter beschikking had, maar zodra hij wat mindere goden heeft, valt hij door de mand. De jeugd van PSV heeft geen uitzicht op speeltijd, want het is immers geen speeltuin aldus Cocu.
Bergen ruimte op rechts de laatste 20 minuten, geen enkele keer gebruikt. De laatste minuten leken wat dat betreft wel op Ajax gisteren, ook zo'n kansloos 'offensief'
Mezelf helaas quotenRobbertC schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 21:40:
Deze PSV supporter (die in het stadion zatwel met gratis kaartje...) biedt zijn oprechte en nederige excuses aan alle voetbalfans in Nederland voor het verspelen van kostbare Europese punten dit jaar...
Heel veel meer heb ik er nu niet over te zeggen

Cocu en technische staf moet nu weg. Niet volgende week, niet morgen, niet over een uur, maar nu! Wat hebben die de afgelopen weken gedaan? Niet getraind zo te zien, er zit werkelijk waar geen enkele lijn in het spel. Elke 2e bal voor de tegenstander omdat niemand een idee heeft waar ze staan. Corners en vrije trappen die telkens door iemand anders genomen worden, geen enkele uitgespeelde kans. Dat is echt diep en diep triest. Als PSV geen geld meer heeft dan is dat ook vooral te danken aan het feit dat geen enkele speler beter is geworden en daarom dus een goede transfer heeft kunnen maken voor veel geld. Een Luuk de Jong als topscorer 2 jaar geleden zou eigenlijk voor 30 miljoen weg moeten gaan, een Willems voor 20, etc. Nu zou ik geld bijleggen bij Luuk als die maar weg gaat...
En als Cocu gaat, dan ook maar meteen Toon 'topsport' Gerbrands weg. Ik was echt blij met hem een paar jaar geleden, maar nu kan het echt niet meer. Is alleen maar bezig met de verkeerde randzaken (boekjes verkopen) en vergeet ondertussen een echte topsportmentaliteit (voor het eerste elftal). Ook slaagt hij er al 2 jaar niet in om een nieuwe commerciële man aan te stellen, zodat sponsorinkomsten er niet op vooruit gaan (integendeel), terwijl je juist die 2 kampioenschappen had moeten benutten

FC Utrecht & fans, gefeliciteerd!
Dan viel de prestatie van Ajax nog best mee...
Utrecht opzich niet verkeerd, hadden de arbitrage niet mee...
En de vrouwen ook goed natuurlijk.
[ Voor 7% gewijzigd door dutchgio op 03-08-2017 23:02 ]
Het begon al met die tweedehands shirtleverancier, vervolgens tweedehands shirtsponsor en nu tweedehands voetbal.
Maargoed, die drie bij PSV beschermen elkaar tot het bittere eind, dus we zullen nog minstens een seizoen naar dit ruk PSV moeten kijken alvorens er mogelijk iets gedaan wordt aan dit kliekje in de staff wat elkaar niet kan corrigeren. Zie het somber in voor dit seizoen.
Het seizoen? Je moet specifieker zijn, want dat zijn er nogal wat.Snowdog schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 22:52:[...]
Daarnaast was het seizoen dat er countervoetbal werd gespeeld gewoon beter, maar goed, het is duidelijk dat ze daar nu niet meer de kwaliteiten voor hebben.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Nja, prestatie. Het spel was bij Ajax tenminste gedeeltelijk goed.dutchgio schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 23:00:
Ben benieuwd of ze bij PSV durven om Cocu weg te doen, anderzijds is het wel een wanprestatie.kan natuurlijk niet over 2 wedstrijden van zo'n team.
Dan viel de prestatie van Ajax nog best mee...
Utrecht opzich niet verkeerd, hadden de arbitrage niet mee...
Ik heb een TR aangemaakt voor deze troll. Als je dit PSV gaat vergelijken met Ajax dan is dat echt een belediging voor Ajax. Ajax voetbalde tenminste, was dreigend en speelde tegen een gerenommeerde tegenstander. Dat is wat anders dan de FC Balophetdak waar PSV tegen speelde. Wat een belediging zegtoolkist schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 22:56:
De laatste minuten leken wat dat betreft wel op Ajax gisteren, ook zo'n kansloos 'offensief'
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Toch, kop op. Misschien over 8 maanden zien we dat dit de start was van het kampioenschap.
Natuurlijk is het zonde dat je de vele kansen niet benut, maar kop op! Alle kansen in de competitie nu.
Met Brenet op linksback en Bergwijn op rechtsbuiten heb je toch 2 exponentiele talenten die wellicht nog een half seizoen nodig hebben om het team op sleeptouw te kunnen nemen.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
De vele kansen? Welke wedstrijden heb jij zitten kijken?St@m schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 23:04:
Mwah.. Osijek is best een lastige tegenstander. Kun je over 190 minuten best 2x van verliezen. Laten we wel zijn, PSV had duidelijk het overwicht. 1e wedstrijd 72% balbezit en deze wedstrijd 53% balbezit.
Natuurlijk is het zonde dat je de vele kansen niet benut, maar kop op! Alle kansen in de competitie nu.
Met Brenet op linksback en Bergwijn op rechtsbuiten heb je toch 2 exponentiele talenten die wellicht nog een half seizoen nodig hebben om het team op sleeptouw te kunnen nemen.
Ik weet uit mn hoofd even niet welk seizoen het was, maar ik zou zeggen het seizoen dat ze in blessuretijd de 3-2 maakten tegen feyenoord. PSV heeft ook weer niet zoveel seizoenen countervoetbal gespeeld, ze hebben heel wat seizoenen met een gesloten defensie gespeeld waarbij een goal genoeg was om te winnen, maar niet zoveel seizoenen op de counter (hoewel het er wellicht 2 zijn geweest).OPSLAGHOND schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 23:02:
[...]
Het seizoen? Je moet specifieker zijn, want dat zijn er nogal wat.
Waarschijnlijk dezelfde als jij. Het vuur is nog lang niet gedoofd, dit is helaas een uitzondering op de uitstekende prestaties van PSV het afgelopen jaar. Ik heb het volste vertrouwen in Cocu, die krijgt dit PSV wel weer op hetzelfde niveau als afgelopen seizoen.Snowdog schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 23:05:
[...]
De vele kansen? Welke wedstrijden heb jij zitten kijken?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Sarcasme?St@m schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 23:04:
Mwah.. Osijek is best een lastige tegenstander. Kun je over 190 minuten best 2x van verliezen. Laten we wel zijn, PSV had duidelijk het overwicht. 1e wedstrijd 72% balbezit en deze wedstrijd 53% balbezit.
Ik hoop het want "balbezit" is juist het probleem in Nederland
Nouja, vorig seizoen was (imo) al een enorme stap terug ten opzichte van het seizoen ervoor. Ik vind het op dit moment echt niet meer om aan te zien om eerlijk te zijn. Ik vind het er in de afgelopen seizoenen iig niet op vooruit gegaan en het afgelopen seizoen was wat mij betreft het saaiste seizoen qua wedstrijden kijken. Zelfs hetzelfde niveau zou wat mij betreft dat ook een reden zijn om Cocu er per direct uit te knikkeren. Ik heb het idee dat hij het gewoon niet heeft en geluk heeft gehad met een paar exceptionele spelers.St@m schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 23:07:
[...]
Waarschijnlijk dezelfde als jij. Het vuur is nog lang niet gedoofd, dit is helaas een uitzondering op de uitstekende prestaties van PSV het afgelopen jaar. Ik heb het volste vertrouwen in Cocu, die krijgt dit PSV wel weer op hetzelfde niveau als afgelopen seizoen.
edit: ok even gemist
[ Voor 3% gewijzigd door Snowdog op 03-08-2017 23:18 ]
Ja.. sarcasme.. maar dat hadden jullie best kunnen weten. Ben volgens mij wel een regular hierSt@m schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 20:34:
Nou.. unlucky op de paal.
Maar tjonge jonge.. ik mis de gedrevenheid, de wil om te winnen, het gras moet opgevroten worden... maar het is allemaal zo gedwee, gezapig.. echt het PSV van de laatste jaren. Er veranderd he-le-maal niets, en ik vraag me dan af.. ben ik de enige die het ziet? Dit moeten prominente PSV'ers toch ook zien (Cocu ziet het blijkbaar niet)? Dus er moet toch wat veranderen? Je staat potdomme na 80 minuten achter tegen een club waarvan ik de naam niet eens weet, in eigen huis. Met je fokking miljoenenselectie.
Lekker Cocu! Volgens Cocu heeft PSV meer gebracht dan vorige week.. afvoeren die man.
[ Voor 5% gewijzigd door St@m op 03-08-2017 23:13 ]
Nee ze gaan bij Advocaat aankloppen die weer een clausule blijkt te hebbenLekkerboeie86 schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 23:18:
Blind zou best een interessante trainer voor PSV kunnen zijn. Gezien de analyse van gisteren heeft hij er wel verstand van.
St@m schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 23:04:
Mwah.. Osijek is best een lastige tegenstander. Kun je over 190 minuten best 2x van verliezen. Laten we wel zijn,

Locadia:
Zo'n speler zet je toch direct op de transferlijst? De wedstrijd waarmee je je kunt behouden voor Europees voetbal en meneer kan zich niet opladen. Schandalig... echt schandalig. Ook lekker voor de betalende fans die de ploeg Europa in wil supporten."Voor hun is het natuurlijk de wedstrijd van hun leven", zegt Locadia tegen FOX Sports. "Voor ons is het... Persoonlijk vind ik het moeilijk om bij zo'n wedstrijd het gevoel op te roepen. Het is niet hetzelfde als je tegen Bayern München speelt natuurlijk, dan komt het gevoel vanzelf.
[ Voor 67% gewijzigd door Han op 04-08-2017 00:30 ]
Gerucht: van Rhijn komt terug naar Ajax voor op de bank...
93 wedstrijden Ligue 1, CL- en EL-ervaring, ben benieuwd.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Locadia heeft zijn kans helemaal niet gegrepen. Hij is zogenaamd al jaren toptalent maar moet zich realiseren dat als het dit seizoen niet lukt dat hij zijn persoonlijke carrieredoelen ook moet bijstellen.Han schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 00:21:
Zo'n speler zet je toch direct op de transferlijst? De wedstrijd waarmee je je kunt behouden voor Europees voetbal en meneer kan zich niet opladen. Schandalig... echt schandalig. Ook lekker voor de betalende fans die de ploeg Europa in wil supporten.
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar als het half zo slecht was als ik her en der lees dan zit PSV in grote problemen. Ik las in het AD dat ze nu zelfs een speler moeten verkopen, daar word je ook niet beter van en dat zijn ook niet de omstandigheden waar je hoofdprijzen voor spelers krijgt. De Jong of Propper zouden de spelers zijn die je normaal gesproken zou willen verkopen, maar die zijn juist gepasseerd net in deze fase dus staan ook niet bepaald in de etalage.
Het seizoen is lang en de bal is rond, maar voor PSV kan het seizoen weleens heel lang gaan duren. En zonder exceptionele talenten of grond die je kan verkopen zal het ook moeilijk worden om weer uit de malaise te komen.
Dit wordt het seizoen dat Feyenoord met 10-1 0 wint van PSV. Zeker als Cocu trainer blijft
Vind het echt nog onvoorstelbaar dat ik nog niet in het nieuws heb gezien dat Cocu is ontslagen. Je kan nog beter zonder trainer aan het seizoen beginnen dan met Cocu. De spelers hebben totaal geen vertrouwen. Elke speler moet de bal eerst 3-4 keer aannemen voordat ze een beter zeker zijn dat ze de bal onder controle hebben en door durven te spelen, wat dan allang te laat is. Het vertrouwen zal er na vandaag niet groter op zijn geworden.
Dit is vorig seizoen al ingezet en is er niet op vooruit gegaan. En dan ook nog in een interview durven aan te geven dat ze 100% en meer zich hebben ingezet. Onvoorstelbaar dat je dat nog durft te zeggen. Niemand weet wat ze moeten doen in het veld. 11 eilandjes zijn het. En met een coach die zo ongeïnspireerd over komt, dat straalt door in het team.
Maarja als zoals hierboven gesteld wordt dat ze ook problemen krijgen met het geld, dan kunnen ze wellicht Cocu ook helemaal niet ontslaan.
10-0Hupske schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 08:57:
Eindelijk kans voor Feyenoord om zich te revancheren van de 10-1 nederlaag van paar jaar terug.
Uiteindelijk het beste wat Feyenoord kon overkomen. De hele wederopstanding en de financiele injecties waren er niet gekomen als het een reguliere 2-0 was geweest.
Blijft pijnlijk
Is het tenminste wel ergens goed voor geweestUiteindelijk het beste wat Feyenoord kon overkomen. De hele wederopstanding en de financiele injecties waren er niet gekomen als het een reguliere 2-0 was geweest.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=biMZafWuhXg]
[ Voor 6% gewijzigd door Martinusz op 04-08-2017 09:04 ]
Dat gezegd hebbende is het natuurlijk iets goed te praten dat je als PSV 2x verliest van een team met de begroting van Excelsior, Sparta. Cocu heeft lang bij elke tegenstander uit het rechterrijtje van de Eredivisie gezegd dat die niet onderschat moest worden. En is twee keer kampioen geworden. En nu zegt hij dat een keer niet en vol zelfverzekerdheid dat ze gingen winnen. Niet dus.
Het was vorig seizoen geen goed seizoen bij PSV maar je eindigt ook maar 5 en 6 punten achter de nummer 1 en 2. Veel wedstrijden werden toen niet verloren door echt slecht spel. Meer omdat de kansen niet afgemaakt werden (Luuk de Jong werd nooit gewisseld) en late gelijkmakers in wedstrijden die zakelijk met 1-0 gewonnen hadden kunnen worden.
In principe is de onwil om te wisselen nu wel minder dan vorig seizoen bij Cocu. Dat zullen Brand en/of Gerbrands er wel ingepraat hebben. Of Cocu heeft zijn zwakte zelf onder ogen gezien.
Maar nu dat probleem weg is, is er het volgende probleem. Het middenveld is in on balans het is te statisch en Hendrix is geen Guardado. Van Ginkel is ook geen Guardado. Ramselaar eveneens. Niemand geeft de (steek)bal op de aanvallers. Alleen Pröpper die nog steeds een vorm risico heeft zou dat kunnen. Groot probleem voor lange termijn maar tegen Osjik is dat geen probleem. Uiteindelijk speelde PSV met 3 spitsen. Bijna 20 minuten lang. Luuk die Jong won in de tweeluik bijna elke kopduel maar dan moet je niet volharden in verzorgd voetbal.
Cocu kan dat er maar blijkbaar niet in krijgen of heeft de koppigheid van Frank de Boer te pakken. En dus elke keer balverlies op de flank of bij een middenvelder omdat die geen afspeelmogelijkheid heeft en weigert op de laatste 10 minuten na gewoon de lange bal te spelen.
Van mij mag Cocu best nog even blijven en de eerste competitiewedstrijden leiden (of lijden
Als tegen AZ het helemaal kut is dan moet je gaan kijken naar een frisse wind.
Terecht, had ik ook gedaan andersomMartinusz schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 09:04:
[...]
Blijft pijnlijkals topclub van NL met 10-0 verliezen, ik wist niet wat ik toen zag, denk dat ik hierom blijf gniffelen tot aan mijn dood
Was ook een hele vreemde wedstrijd. Het was echt niet zo dat PSV zo afgrijselijk goed speelde en 100 kansen had. Nee, ze hadden er 11 en 10 gingen er. Echt surrealistisch was het.
Over PSV is genoeg gezegd en ik snap ook niet waarom die 10-0 aangehaald moet worden.
Hattrick: Thorgal Eagles
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Sorry maar wat een een slap lulverhaal. PSV is gewoon precies verder gaan waar ze vorig seizoen zijn gebleven. PSV glijdt alleen maar verder af die bodemloze put in waarin alle kritische geluiden weg echoën. Lekker alles met de mantel der liefde bedekken, we hebben 100% ons best gedaan, kan gebeuren, volgende keer beter. Iedereen is alweer bezig met indekken en downplayen. Als je jezelf serieus neemt kan dit alleen maar het ontslag van Cocu betekenen.Fleximex schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 09:07:
Ik moet ook wel zeggen dat media en niet PSV supporters ontzettend happig zijn om te reageren. Er mag ook wel nuance gezocht worden. Osjik is geen FC Emmen, de Treffers, etc. Het is de vorige twee voorrondes goed doorgekomen plus heeft dus al 6 serieuze wedstrijden gespeeld voordat het PSV trof. Het is gewoon geen slecht team. Niet in de zin dat ze goed voetballen, maar wel dat ze er vol voor gaan en dan kansen die ze krijgen benutten.
Dat gezegd hebbende is het natuurlijk iets goed te praten dat je als PSV 2x verliest van een team met de begroting van Excelsior, Sparta. Cocu heeft lang bij elke tegenstander uit het rechterrijtje van de Eredivisie gezegd dat die niet onderschat moest worden. En is twee keer kampioen geworden. En nu zegt hij dat een keer niet en vol zelfverzekerdheid dat ze gingen winnen. Niet dus.
Het was vorig seizoen geen goed seizoen bij PSV maar je eindigt ook maar 5 en 6 punten achter de nummer 1 en 2. Veel wedstrijden werden toen niet verloren door echt slecht spel. Meer omdat de kansen niet afgemaakt werden (Luuk de Jong werd nooit gewisseld) en late gelijkmakers in wedstrijden die zakelijk met 1-0 gewonnen hadden kunnen worden.
In principe is de onwil om te wisselen nu wel minder dan vorig seizoen bij Cocu. Dat zullen Brand en/of Gerbrands er wel ingepraat hebben. Of Cocu heeft zijn zwakte zelf onder ogen gezien.
Maar nu dat probleem weg is, is er het volgende probleem. Het middenveld is in on balans het is te statisch en Hendrix is geen Guardado. Van Ginkel is ook geen Guardado. Ramselaar eveneens. Niemand geeft de (steek)bal op de aanvallers. Alleen Pröpper die nog steeds een vorm risico heeft zou dat kunnen. Groot probleem voor lange termijn maar tegen Osjik is dat geen probleem. Uiteindelijk speelde PSV met 3 spitsen. Bijna 20 minuten lang. Luuk die Jong won in de tweeluik bijna elke kopduel maar dan moet je niet volharden in verzorgd voetbal.
Cocu kan dat er maar blijkbaar niet in krijgen of heeft de koppigheid van Frank de Boer te pakken. En dus elke keer balverlies op de flank of bij een middenvelder omdat die geen afspeelmogelijkheid heeft en weigert op de laatste 10 minuten na gewoon de lange bal te spelen.
Van mij mag Cocu best nog even blijven en de eerste competitiewedstrijden leiden (of lijden?). Veel speler hebben nog niet vrij gespeeld en alles kan nog komen. Ik vind 2 wedstrijden tegen Osjik zo vroeg in het seizoen te weinig om een oordeel te geven. Dan komt de reactie dat het als sinds vorig seizoen speelt, maar daar ben ik het niet helemaal mee eens. Toen lag het meer aan spelers uit vorm en het niet wisselen dan nu de weinig gecreëerde kansen. Het wisselen heeft Cocu al verbeterd nu de spelers in vorm nog en een taktiek tegen teams die zoals Osjik spelen.
Hoe kan Cocu nou vorige week verwachten dat Schwaab en Isimat ineens hebben leren voetballen en wél kunnen opbouwen? En dat spelers na de wedstrijd in Eindhoven zeiden dat PSV de wil mistte om te winnen, dat is allang symptomatisch voor PSV. Dat zo'n Locadia gisteren zegt dat ie het toch lastig vindt het gevoel op te roepen omdat het geen Bayern München is, pleur op met je gejank dat je in de spits wil staan man. En Cocu die het vorige week zelf geen blamage vond want veel balbezit, alleen dat al is een blamerende uitspraak.
Cocu heeft geen idee. Hij gedraagt zich alsof PSV pech had. En dat terwijl PSV enorm weinig heeft gecreëerd en er geen één fatsoenlijke aanval vanuit verzorgd positiespel is opgezet in 2 wedstrijden. Dat is exemplarisch voor PSV vorig seizoen en daar heeft men binnen heel "topsportklimaat" PSV niets van geleerd. Cocu zit vast in zijn eigen visie, ramt alle creativiteit eruit en gaat uit van discipline en traag verleggen van het spel om zekerheid in te bouwen. Dat maakt dat je zelfs tegenstanders van dit niveau niet kapot speelt en je aanvalsspel op toeval berust. Zoals hier al een keer vermeld is dat de erfenis van Van Marwijk denk ik.
En waar ik helemaal van kots is dat gebrek aan zelfreflectie. Ik lees en hoor al 2 jaar dezelfde interviews over pech, gebrek aan concentratie, niet scherp voor de goal, we toonden niet de absolute scherpte en dat soort troep.
Als je doet wat je deed krijg je wat je kreeg.
Vroege rode kaart, is vervelend, maar geen excuus voor zo'n uitslag. Maar goed, heel ander team, moet je kijken wie er speelde, met notabene van Dijk op doel, dat leek wel een trekpop in die wedstrijdPWM schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 09:08:
[...]
Terecht, had ik ook gedaan andersom
Was ook een hele vreemde wedstrijd. Het was echt niet zo dat PSV zo afgrijselijk goed speelde en 100 kansen had. Nee, ze hadden er 11 en 10 gingen er. Echt surrealistisch was het.

Maar genoeg erover, ik heb mijn gniffel voor vandaag gehad
Uuuuh....Fleximex schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 09:07:
Ik moet ook wel zeggen dat media en niet PSV supporters ontzettend happig zijn om te reageren. Er mag ook wel nuance gezocht worden. Osjik is geen FC Emmen, de Treffers, etc. Het is de vorige twee voorrondes goed doorgekomen plus heeft dus al 6 serieuze wedstrijden gespeeld voordat het PSV trof. Het is gewoon geen slecht team. Niet in de zin dat ze goed voetballen, maar wel dat ze er vol voor gaan en dan kansen die ze krijgen benutten.
Je wilt het niet goed praten, maar je doet wel een poging tot het downplayen van deze fantastisch prestatie tegen deze lastige club uit Kroatie?Dat gezegd hebbende is het natuurlijk iets goed te praten
Nog erger HahaPWM schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 08:58:
[...]
10-0![]()
Uiteindelijk het beste wat Feyenoord kon overkomen. De hele wederopstanding en de financiele injecties waren er niet gekomen als het een reguliere 2-0 was geweest.
@Fleximex WoW! Erg bijzonder dat je dit nog bijna goed kan praten.
Osjik is van het niveau GAE, Cambuur en De Graafschap. Als je er 2x met 4-0 van had gewonnen had niemand verbaasd opgekeken.
Je verliest er gewoon 2x van! Dat is geen incident.
Het zal bijna een schande zijn als AZ niet met 3-0 wint van PSV.
Ik weet niet, ik ben zelf vanaf het moment dat ik voetbal volgde PSV supporter, maar ik ben net zo happig om dit team samen met Cocu finaal af te branden hoor. Daarvoor hoef ik geen niet PSV supporter te zijn. Osjik is inderdaad geen FC Emmen, het is een club uit Kroatische welke een begroting van 4 miljoen heeft. Dit team is kwa mogelijkheden te vergelijken met een team uit ons rechterrijtje. Ook dan zouden we boos worden na twee van zulke wedstrijden. Daarbij vol ervoor gaan zou voor een technisch goed team nooit dergelijke problemen op mogen leveren, we hebben in twee wedstrijden misschien 3 uitgespeelde kansen gecreëerd.Fleximex schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 09:07:
Van mij mag Cocu best nog even blijven en de eerste competitiewedstrijden leiden (of lijden?). Veel speler hebben nog niet vrij gespeeld en alles kan nog komen. Ik vind 2 wedstrijden tegen Osjik zo vroeg in het seizoen te weinig om een oordeel te geven. Dan komt de reactie dat het als sinds vorig seizoen speelt, maar daar ben ik het niet helemaal mee eens. Toen lag het meer aan spelers uit vorm en het niet wisselen dan nu de weinig gecreëerde kansen. Het wisselen heeft Cocu al verbeterd nu de spelers in vorm nog en een taktiek tegen teams die zoals Osjik spelen.
Vorig seizoen was wel gewoon een rotseizoen. Ik ben de gehele tweede seizoenshelft met tegenzin naar het stadion gegaan. Er werden zoveel kansen niet afgemaakt en het spel was niet om aan te gluren. Er zat ook geen enkele lijn in het spel. En dan je een of twee wedstrijden de kansen niet maakt kan gebeuren weetje, maar als dat een heel seizoen gebeurd, dan is er iets mis.
Ook het wisselbeleid was en is gewoon slecht bij Cocu. Je wist vooraf al welke spelers gewisseld zouden worden in welke minuut. Het maakte daarbij niet uit hoe goed of slecht iemand speelde, gewisseld werd hij. De Jong leek een werkelijk oneindig krediet te hebben. Daarbij stonden ook een aantal spelers compleet op de verkeerde plek en werd amper gebruik gemaakt van tactische mogelijkheden als een 3-5-2 opstelling (waar de spelers die we op dat moment hadden veel beter in tot hun recht kwamen.
Daarbij komt dat er geen tactische verandering in de speelwijze mogelijk lijkt te zijn, het is gewoon breiwerk met veel verkeerde looplijnen. Het gevolg is een statisch middenveld welke niet in staat is om de bal op de juiste plaats te krijgen. De flankspelers krijgen de bal onvoldoende voor en de spitsen krijgen de bal er niet in. Als dit alles nu iets van de laatste wedstrijden was oke, maar dit speelt al het gehele vorige seizoen. Ik denk dat we gewoon reëel moeten zijn en moeten inzien dat het tactisch, positioneel en op het vlak van inzet gewoon niet meer goed gaat komen onder Cocu. Hij was een enorm belangrijke en groot speler, maar het is nu gewoon voorbij.
Dat oordeel moet je dus wel geven als er EL op het spel staat. Dit is een cruciale fout die NOOIT had gemogen. Voor iedereen is het vroeg in het seizoen en dan verliezen van zo'n tegenstander. Het is gewoon een schande.[b][message=52132497,noline] Ik vind 2 wedstrijden tegen Osjik zo vroeg in het seizoen te weinig om een oordeel te geven. Dan komt de reactie dat het als sinds vorig seizoen speelt, maar daar ben ik het niet helemaal mee eens. Toen lag het meer aan spelers uit vorm en het niet wisselen dan nu de weinig gecreëerde kansen. Het wisselen heeft Cocu al verbeterd nu de spelers in vorm nog en een taktiek tegen teams die zoals Osjik spelen.
Dan proberen ze het met hoge ballen waarbij ook bijna ieder duel verloren werd.
Ik vond het een afgang.
Utrecht leuk gedaan hoewel ze wel eerder de kansen mochten afmaken. Emanuelson had ik gewisseld.
Nu hopen dat ze ook de vierde en laatste ronde overleven anders is dit voor niets geweest
Ik zoek de nuance. Het is geen amateurclub wat iedereen wel zegt. Dat spreek ik tegen. Het is een team dat er vol voor gaat en heel effectief en gedisciplineerd speelt. Precies een team waar je zonder vorm en inzet van kan verliezen.
Als je Cocu had willen ontslaan had dat vorig seizoen of in de zomerstop gemoeten. Dat is niet gebeurt dus dan moet hij ook de kans krijgen om een team in vorm te laten komen.
De kans dat dat gebeurt acht ik ook niet groot gezien Osjik. Maar ik wil het even nog zien. Tegen AZ tref je een hele andere tegenstander. Winst tegen hen kan eenzelfde schokeffect geven als een nieuwe trainer.
Het is ook nog steeds de trainer waaronder het team in de CL overwinterde en 2x kampioen werd. Waarvan de eerste keer op een indrukwekkende manier.
Het tweede kampioensseizoen was ook prima. Met veel meer initiatiefvoetbal dan het eerste seizoen.
Hem als nietsnut wegzetten gaat mij te ver. Vorig seizoen was slecht. En nu hij niet ontslagen is mag hij van mij nog wel een aantal wedstrijden krijgen om te kijken wat er gebeurt. Twee wedstrijden tegen Osjik zeggen mij nog te weinig.
Als je als PSV zijnde financieel de laatste jaren in zwaar weer zit (grond gemeente, 2e shirtsponsor, haast alleen nog huur constructies) en de EL op de begroting hebt gezet dan is plaatsing voor de EL echt essentieel, zeker als je de selectie ook nog zou willen versterken en daar geld voor nodig hebt. Als je dan als Cocu zijnde je spelers niet eens kunt motiveren om tegen een dergelijke club alles te geven en te winnen dan is het in mijn ogen in de basis qua cultuur en houding/gedrag niet goed. Dat mag je Cocu zeer zeker aanrekenen en het niet behalen van zo'n essentiele doelstelling zou voor mij een reden tot ontslag kunnen zijn als je de voorgaande jaren ook al matig gepresteerd hebt.
Utrecht zal met 1 van deze clubs af moeten rekenen in de laatste voorronde.
Zolang het maar geen Legia of Zenit wordt.
Marseille wil je ook niet als tegenstander hebben;)On_E schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 10:03:
Partizan Belgrado, Zenit, Marseille, Viktoria Pilzen, Legia Warschau, PAOK.
Heeft u een juridische vraag, stuur dan vrijblijvend een berichtje!
Dat is tenminste nog een mooi affiche en te bereizen. Marseille is ook niet meer wat het ooit was he, vorig seizoen 5e.BeToBe schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 10:06:
[...]
Marseille wil je ook niet als tegenstander hebben;)
Over nuance gesproken, Cocu heeft 3 a 4 jaar de beste selectie van Nederland gehad, alle posities waren dubbel bezet met goede spelers. Nogal wiedes dat je daar wel 2x kampioen mee kan worden, daar hoef je geen groot tacticus voor te zijn.Fleximex schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 09:47:
Wat is lezen moeilijk zeg.
Ik zoek de nuance. Het is geen amateurclub wat iedereen wel zegt. Dat spreek ik tegen. Het is een team dat er vol voor gaat en heel effectief en gedisciplineerd speelt. Precies een team waar je zonder vorm en inzet van kan verliezen.
Als je Cocu had willen ontslaan had dat vorig seizoen of in de zomerstop gemoeten. Dat is niet gebeurt dus dan moet hij ook de kans krijgen om een team in vorm te laten komen.
De kans dat dat gebeurt acht ik ook niet groot gezien Osjik. Maar ik wil het even nog zien. Tegen AZ tref je een hele andere tegenstander. Winst tegen hen kan eenzelfde schokeffect geven als een nieuwe trainer.
Het is ook nog steeds de trainer waaronder het team in de CL overwinterde en 2x kampioen werd. Waarvan de eerste keer op een indrukwekkende manier.
Het tweede kampioensseizoen was ook prima. Met veel meer initiatiefvoetbal dan het eerste seizoen.
Hem als nietsnut wegzetten gaat mij te ver. Vorig seizoen was slecht. En nu hij niet ontslagen is mag hij van mij nog wel een aantal wedstrijden krijgen om te kijken wat er gebeurt. Twee wedstrijden tegen Osjik zeggen mij nog te weinig.
Afgelopen jaar was die selectie iets minder, spelers uit vorm of niet meer te motiveren?
Op dat soort momenten ga je pas zien wat voor trainer je in de 'kuip' hebt, en ik denk dat Cocu hier door de mand valt. Met iets mindere goden en gasten die hij niet kan motiveren het op dezelfde manier blijven proberen, dat gaat fout. Maar hij ziet het niet, want hij zegt na 2 verliesbeurten tegen deze dwerg ploeg (2x verliezen he, we hebben niet over beetje pech met gelijkspel eruit vliegen ofzo), dat het geen blamage is en dat ze wel aardig speelden.

Het vuur zou uit zijn ogen moeten komen en die jongens helemaal verrot moeten schelden na die wanprestatie in de thuiswedstrijd al, maar zie jij dat Cocu doen?
uit de oude doos, 'boze' Cocu:
PSV-coach Phillip Cocu was dinsdagochtend ongekend fel tegen zijn spelers tijdens de training. "Gelatenheid in de ploeg, dan ga je naar de kloten. Je moet er alles aan doen om je partij te winnen"

Oops. Tja zou zeggen hopen op Partizan en misschien PaokOn_E schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 10:03:
Het begint weer naar goed voor de Nederlandse clubs.
Ajax en Utrecht moeten nog zien te winnen, psv er al uit.
Anders hebben we alleen feyenoord in de CL, waarvan ik vrees dat die misschien slechts een figuranten rol gaan spelen.
[ Voor 24% gewijzigd door Harribo op 04-08-2017 10:12 ]
- Rosenborg (Noo)
- Oleksandriya (Oek)
- Skënderbeu (Alb)
- Altach (Oos)
- Vardar (Mac)
- Sūduva (Lit)
Oostenrijkse clubje zou mooi zijnBeToBe schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 10:12:
De mogelijke tegenstanders van Ajax zien er trouwens prima uit:
- Rosenborg (Noo)
- Oleksandriya (Oek)
- Skënderbeu (Alb)
- Altach (Oos)
- Vardar (Mac)
- Sūduva (Lit)
Maar theoretisch inderdaad appeltje eitje voor Ajax en nogal een uitdaging voor Utrecht
één van die zwakke broeders uit dat rijtje, een simpele laatste horde naar de groepsfase
http://www.gelderlander.n...n-cruijffschaal~aa84889d/
Echt zo dwaas om dit in te voeren zonder te kijken naar de gevolgen.
Waarom met droge ogen? Het is evident dat Kongolo beter is dan Viergever.Leon Zwiers schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 10:28:
@Han ik durf zeker met droge ogen te beweren dat Kongolo veruit de beter back is tav Viergever.
Ik ben wel met je eens day Veltman niet de hoofdschuldige was. De hele verdediging en Schone+ Youness waren ondermaats.
En dat die niét makkelijk te vervangen zijn is precies het probleem. Ajax is in de breedte ontzettend verzwakt.
Wat betreft Schone en Viergever heb ik altijd geroepen, je hoeft alleen maar te kijken naar de voetballende kwaliteiten.
Legia is vorig seizoen, in de reguliere competitie, maar 3 punten boven Lech Poznan geëindigd. Je zou zeggen dat dat ook wel te doen is. Maar wat NK Osijek tegen PSV flikt, zou Utrecht toch ook wel moeten kunnen tegen een van deze clubs?On_E schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 10:03:
[ Voor 0% gewijzigd door Sup4rdurt op 04-08-2017 10:54 . Reden: typo ]
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
Erg mooi gebaar van de clubs en heel mooi dat Feyenoord hier ook in meegaat (zij spelen toch de wedstrijd). Het blijft mij iedere keer weer verbazen hoe goed de KNVB is in het stijfhouden van de poot. Van mij mogen ze de wedstrijd dit jaar afschaffen. Het gaat nu toch nergens meer over..PWM schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 10:45:
Ik had deze gemist, maar vind het heel goed
http://www.gelderlander.n...n-cruijffschaal~aa84889d/
Echt zo dwaas om dit in te voeren zonder te kijken naar de gevolgen.
Denk dat je tegen Belgrado de meeste kans maakt, al is ook dat gewoon een goede tegenstander natuurlijk.Sup4rdurt schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 10:54:
[...]
Legia is vorig seizoen, in de reguliere competitie, maar 3 punten boven Lech Poznan geëindigd. Je zou zeggen dat dat ook wel te doen is. Maar wat NK Osijek tegen PSV flikt, zou Utrecht toch ook wel moeten kunnen tegen een van deze clubs?
Maar goed, zolang het dus maar geen Legia of Zenit wordt ben ik wel tevreden.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Lees meer op www.voetbalzone.nl
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=310283
succes psv supporters
[ Voor 46% gewijzigd door chimera2 op 04-08-2017 12:02 ]
Wat wil je met die balbezit statistieken zeggen? In mijn ogen bevestigt het dat Psv de onderliggende ploeg was.St@m schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 23:04:
Immers, als je beter bent weet je rendement te halen uit de momenten dat je aan de bal bent. Dus doelpunten maken. Veel aan de bal zijn zonder te scoren bevestigt dat je door de tegenstander vast gezet bent en geen kansen kunt creëren.
alles kan off-topic
Dat zijn de standaard uitlatingen voor het weekend, maandag is hij weg. Zo gaat dat altijd.chimera2 schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 12:01:
Cocu krijgt steun van PSV: ‘De positie van de trainer? Dat is geen issue’
Lees meer op www.voetbalzone.nl
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=310283
succes psv supporters
alles kan off-topic
Dit topic is gesloten.