Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:24
DarthDavy schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:11:
Omg, uitverkocht bij BOL.com op 10 minuten. Wedden dat er ergens iemand was die een hele dag zat te refreshen en gedurende die 10 minuten nét naar het toilet was. >:)
Ik heb er eentje besteld, maar kan nu nog steeds bestellen. Of ben ik nu gek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 22:28
Haha, wat mooi dit. Ik dacht eerst nog; ik zie het wel als ie in de winkel verschijnt. En nu had ik 'm binnen 2 minuten betaald :P Mede dankzij dit topic. Hoezo hype :D

*heeft nog altijd spijt dat hij 20 jaar geleden z'n SNES verkocht (met MK2, SMW, DKC, Starwing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzier
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-09 08:01
Ook besteld bij bol.com, staat hier dat ie nog steeds te reserveren is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-01 16:39
Net besteld bij BOL Bezorgd op 29 september.

Gelukkig was ik al ingelogd op de site :). Ik heb nog nooit zo snel geklikt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:04
Gelukkig naast mijn Amazon.co.uk bestelling een back-up reservering.

Nu nog een Amerikaanse zien te krijgen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu maar hopen dat hun de zaakjes goed op orde ivm zoveel pre orders. En dat we geen mail naderhand krigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17:38
Nedgame ook nog steeds te preorderen. Zal me niks verbazen dat ze gewoon weer een hele hoop pre orders aannemen en dan wel zien hoeveel ze binnen krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:47

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

Heb nu uitstaan bij Bol.com, Nedgame en Wehkamp..

We gaan het zien :)

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Hij is toch nog te reserveren bij BOL.com

Ik heb toch ook heel eventjes gezien dat hij niet meer te reserveren was. Ctrl-F5 refreshen hé ;)

Zal waarschijnlijk een foutje geweest zijn.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

DarthDavy schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:20:
Hij is toch nog te reserveren bij BOL.com

Ik heb toch ook heel eventjes gezien dat hij niet meer te reserveren was. Ctrl-F5 refreshen hé ;)

Zal waarschijnlijk een foutje geweest zijn.
Kan m niet eens vinden op Bol :/

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinnocchio
Zal er sws wel 1 krijgen, ben er nu klaar mee.
De rest is voor jullie jongens, succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinmi
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-11-2024
Dank voor deze tip. Heb mijn exemplaar meteen gereserveerd (viste bij alle andere opties steeds achter het net). Helemaal blij _/-\o_ .

From DEC to Dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:34

masauri

aka qwybyte

Geteisem schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:24:
[...]

Vaag. Vrijdag denk. Maar bedankt. Pre-order geplaatst :)
Mogelijk dat t vrijdag is ja, want de link die ik plaatste is meer dan 5 keer in de posts boven je vermeld. 8)7 :+

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Maar het product is niet terug te vinden in mijn bestellingen ;(

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12:18

TradeMarkNL

Videoproducer
Geteisem schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:26:
Maar het product is niet terug te vinden in mijn bestellingen ;(
Same here. Wordt weer afwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky_NL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-09 14:38
Vreemd, ik heb 10 minuten geleden besteld (3 stuks) en gelukkig staat deze wel bij de bestellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordFather
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:45
10 minuten geleden besteld en gewoon onder mijn bestellingen tevinden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx
  • Laatst online: 20-09 16:33

cronixx

krieuw

Nog gewoon te bestellen bij Nedgame, maximaal 3 per klant, en daar staat bij:

Inclusief levergarantie: zijn de maximum aantallen bereikt dan sluit deze pre-order automatisch. Kun je nog bestellen dan ga je de SNES Mini ook zeker van ons krijgen.

Dus voor diegene die nog niets hebben (en wel willen)... GO GO GO!

https://www.nedgame.nl/su...ic-mini:-snes/9477088972/

[ Voor 13% gewijzigd door cronixx op 30-06-2017 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
grappig om te zien dat deze mini's nu al voor 200+ euro op ebay etc worden aangeboden. wat een kansloos gedoe dat mensen daadwerkelijk op ebay gaan kopen als hij nog niet eens uit is.

ik zie wel als die in de winkel is.....of niet. heb zelf nog een snes thuis staan en anders is een emulator zo aangeslingerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennieNL
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-09 13:18
Sharky_NL schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:28:
Vreemd, ik heb 10 minuten geleden besteld (3 stuks) en gelukkig staat deze wel bij de bestellingen.
Let op bij bol staat:
Let op: maximaal 2 reserveringen per klant. Alle andere orders worden geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derKaiser29
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-09 10:46
Er is helaas een technische fout opgetreden, de bestelling is daarom niet verwerkt. Wil je alsnog bestellen, plaats dan de bestelling opnieuw. Mocht er een bedrag zijn afgeschreven van je rekening, dan storten wij dit binnen 5 werkdagen automatisch terug. Eventueel gebruikte cadeaukaarten en cadeaubonnen worden binnen 30 minuten automatisch opgewaardeerd.

ZUCHT BOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:11
Website van Nedgame ligt bij mij plat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 18:08
Voor wie wil...bol.com krijgt er nog genoeg kan ik uit betrouwbare bron melden :) En inderdaad niet meer dan 2 bestellen!

[ Voor 19% gewijzigd door BertP op 30-06-2017 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19:11
CRoNiXX schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:30:
Nog gewoon te bestellen bij Nedgame, maximaal 3 per klant, en daar staat bij:

Inclusief levergarantie: zijn de maximum aantallen bereikt dan sluit deze pre-order automatisch. Kun je nog bestellen dan ga je de SNES Mini ook zeker van ons krijgen.

Dus voor diegene die nog niets hebben (en wel willen)... GO GO GO!

Opzich fijn voor degene die nog geen pre-order hebben kunnen plaatsen maar ze vragen wel 99 euro. Hoop nu met 2 pre-orders hem toch goedkoper binnen te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Sharky_NL schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:28:
Let op: maximaal 2 reserveringen per klant. Alle andere orders worden geannuleerd.

Bad luck dude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx
  • Laatst online: 20-09 16:33

cronixx

krieuw

Virtual Reality schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:32:
[...]

Opzich fijn voor degene die nog geen pre-order hebben kunnen plaatsen maar ze vragen wel 99 euro. Hoop nu met 2 pre-orders hem toch goedkoper binnen te krijgen.
ja 't is ff een tientje extra inderdaad en zolang bol.com nog heeft kun je daar ook gewoon terecht voor 89,99...
Maargoed, het is toch weer een extra zekerheidje voor mensen die tot nu toe missen hadden gegrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

derKaiser29 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:30:
Er is helaas een technische fout opgetreden, de bestelling is daarom niet verwerkt. Wil je alsnog bestellen, plaats dan de bestelling opnieuw. Mocht er een bedrag zijn afgeschreven van je rekening, dan storten wij dit binnen 5 werkdagen automatisch terug. Eventueel gebruikte cadeaukaarten en cadeaubonnen worden binnen 30 minuten automatisch opgewaardeerd.

ZUCHT BOL
Ja krijg nu ook alleen nog maar dit. Ffs :X

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• paulb_nl
  • Laatst online: 24-05 12:27
Bedankt. Hoe heb je die eigenlijk gevonden? Hij is via de zoekfunctie niet te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 20:30

ZUCHT BOL
Ik heb wel een bevestiging via de mail gehad maar is nog niet terug te vinden in mijn bestellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Ik heb er 1 besteld. Maar hij staat niet onder mijn bestellingen. Meer mensen dit of duurt dit gewoon altijd even?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

GovertNL schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:35:
Ik heb er 1 besteld. Maar hij staat niet onder mijn bestellingen. Meer mensen dit of duurt dit gewoon altijd even?
Lees deze / de vorige pagina even.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:34

masauri

aka qwybyte

Ik heb m bij men bestellingen staan nadat ik m besteld had.
(heb eerst de link hier geplaatst en erna pas besteld, kan dus ff duren vermoed ik)

@paulb_nl via ander budgetgaming prijspagina.

Edit: Voor iedereen: Als ik er meer dan nodig binnen zou krijgen doe ik wel een tweakblog contest om er 1tje voor de standaardprijs weg te geven.

[ Voor 27% gewijzigd door masauri op 30-06-2017 10:39 . Reden: tweakblog edit ]

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 15:52

ZUCHT BOL
Ik krijg precies hetzelfde. In mn winkelwagentje, maar kan de bestelling/betaling niet afronden.

Ik kan het product ook enkel vinden met de hier gegeven link. Als ik direct zoek op Bol vindt hij niks.

[ Voor 8% gewijzigd door Malfunctions op 30-06-2017 10:38 ]

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Ik vind het wel bijzonder dat, net als bij de NES Classic Mini, de prijzen bij MM, Coolblue en Nedgame weer een tientje duurder zijn. Bij b.v. Intertoys en Bol.com wel 'normale' prijzen (er is geen adviesprijs afgegeven).

T.o.v. de NES Mini zijn bol en Intertoys wel wat duurder geworden. De US dollar prijs voor de NES Mini was 60 dollar, de euro prijs 60. Nu bij de SNES Mini 80 dollar = 90 euro. Redelijk gangbaar was altijd een 1:1 omzetting van dollar naar euro.

Mijn pre-order bij Amazon.de (iets meer dan 100 euro, door btw verschil) ga ik denk ik al vroegtijdig annuleren. Ik vind deze te duur. Bij Intertoys heb ik er eentje besteld (geen bericht ontvangen van annulering), bij Wehkamp (wel bericht van mogelijk niet kunnen leveren, eind volgende week meer duidelijkheid) en nu bij bol.com. In de laatste heb ik het meest vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faberge
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-09 12:27
Vooral leuk bij Bol.com dat als je met iDeal hebt betaald en de bestelling door 'technische problemen' niet is doorgekomen je 5 dagen op je centen mag wachten..

[ Voor 30% gewijzigd door Faberge op 30-06-2017 10:40 ]

http://steamcommunity.com/id/nijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
meesje schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:38:
Ik vind het wel bijzonder dat, net als bij de NES Classic Mini, de prijzen bij MM, Coolblue en Nedgame weer een tientje duurder zijn. Bij b.v. Intertoys en Bol.com wel 'normale' prijzen (er is geen adviesprijs afgegeven).

T.o.v. de NES Mini zijn bol en Intertoys wel wat duurder geworden. De US dollar prijs voor de NES Mini was 60 dollar, de euro prijs 60. Nu bij de SNES Mini 80 dollar = 90 euro. Redelijk gangbaar was altijd een 1:1 omzetting van dollar naar euro.

Mijn pre-order bij Amazon.de (iets meer dan 100 euro, door btw verschil) ga ik denk ik al vroegtijdig annuleren. Ik vind deze te duur. Bij Intertoys heb ik er eentje besteld (geen bericht ontvangen van annulering), bij Wehkamp (wel bericht van mogelijk niet kunnen leveren, eind volgende week meer duidelijkheid) en nu bij bol.com. In de laatste heb ik het meest vertrouwen.
Amazon zal de prijs nog wel aanpassen hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman

Jumpman schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 11:55:
Media Markt en Coolblue zijn er als de kippen bij om producten omhoog te prijzen, als ze schaars worden of zijn. Maar hè, dit hebben we over ons zelf afgeroepen, eerst zijn alle kleinere winkels met hetzelfde assortiment om zeep geholpen (hier hebben deze grote ketens veel in geïnvesteerd, om constant het goedkoopst te zijn) en hebben nu de grootste order rechten bij de groothandels/leveranciers. Dit fenomeen gaat alleen maar erger worden. Gelukkig hebben we Bart Smit, Intertoys, Bol, Game Mania etc. nog, maar hoe minder retailers er zijn, hoe meer we dit gedrag bij dit soort ketens gaan zien.
Professionele scalpers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfaNe
  • Niet online
Faberge schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:39:
Vooral leuk bij Bol.com dat als je met iDeal hebt betaald en de bestelling door 'technische problemen' niet is doorgekomen je 5 dagen op je centen mag wachten..
Gewoon kiezen voor achteraf betalen ;) kan je binnen 14 dagen na ontvangst van product met ideal betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Edit; Zie nu dat er zelfs 2 keer is afgeschreven.....
Rente wie is er niet groot/bol mee geworden ;)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
Achteraf betalen kiezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Nu online

Dat is ook deels de schuld van Nintendo door geen adviesprijs te hanteren, hoewel ze die ook niet hoeven te volgen natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Ik kies bij BOL altijd om achteraf te betalen. In dit geval vond ik dat ook de beste optie: je kan het snelst bestellen op die manier; op drie klikjes was ik klaar, max 10 seconden werk. Mailtje gehad en de SNES mini staat ook tussen mijn bestellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faberge
Wou inderdaad achteraf betalen kiezen, maar door het technische probleem dacht ik dat iDeal misschien wel lukte. Achteraf betalen lukte mij namelijk ook niet bij Wehkamp..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebunted
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Ik krijg helaas ook deze melding en kan de bestelling niet afronden :(
Update: never mind, het is mij toch gelukt via bol.com :)

[ Voor 5% gewijzigd door Rebunted op 30-06-2017 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShiftHappenz
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-09 16:05

ShiftHappenz

PSN: GameOfTrophies

DarthDavy schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:41:
[...]

Ik kies bij BOL altijd om achteraf te betalen. In dit geval vond ik dat ook de beste optie: je kan het snelst bestellen op die manier; op drie klikjes was ik klaar, max 10 seconden werk. Mailtje gehad en de SNES mini staat ook tussen mijn bestellingen.
idem hier , werkte perfect in 3 clicks en item staat ook bij m'n bestellingen _/-\o_

I Don't want to sound like a badass but I eject my USB without removing it safely...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Faberge schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:41:
Wou inderdaad achteraf betalen kiezen, maar door het technische probleem dacht ik dat iDeal misschien wel lukte. Achteraf betalen lukte mij namelijk ook niet bij Wehkamp..
je kan alleen achteraf betalen bij wehkamp als je al eerder ooit iets besteld hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
Even kiezen voor achteraf betalen, ze werken aan een oplossing voor iDeal betalingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
BertP schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:42:
Even kiezen voor achteraf betalen, ze werken aan een oplossing voor iDeal betalingen.
Ik heb inmiddels alle betaalopties geprobeerd, maar blijf de melding van een technische fout krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faberge
nemesis2212 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:42:
[...]

je kan alleen achteraf betalen bij wehkamp als je al eerder ooit iets besteld hebt...
Bestel vaker bij Wehkamp. Had even contact opgenomen met de klantenservice en krijg het geld van Wehkamp teruggestort en mag achteraf betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandanl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-08 10:13
Met de optie achteraf betalen krijg ik ook de zelfde foutmelding helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:22

Bluebe

Roar

Malfunctions schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:43:
[...]

Ik heb inmiddels alle betaalopties geprobeerd, maar blijf de melding van een technische fout krijgen.
Ja zelfde probleem, misschien is het tijdelijk te druk ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Probleem bij iDeal: teveel 89,99 euro betalingen binnen één minuut. Anomaly detected, automatic shutdown. :+

Ik zuig maar iets uit mijn duim. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bluebe schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:43:
[...]

Ja zelfde probleem, misschien is het tijdelijk te druk ofzo
Hou zou dat toch komen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

En nog steeds geen pre-order voor ondergetekende. On the upside scheelt weer geld :z

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Faberge schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:43:
[...]

Bestel vaker bij Wehkamp. Had even contact opgenomen met de klantenservice en krijg het geld van Wehkamp teruggestort en mag achteraf betalen.
mooi, ik had ook niks minder verwacht van het bedrijf waar ik zelf werk, wehkamp dus!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Bij elk product, ook die met een adviesprijs, hanteren winkels diverse prijzen. Van Bijenkorf tot je lokale supermarkt.
Spellen kost toch ook bij de één 59 en bij de andere 55,- ? Niets vreemds aan, zo werkt de retail.
nemesis2212 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:46:
[...]

mooi, ik had ook niks minder verwacht van het bedrijf waar ik zelf werk, wehkamp dus!
Je bedoeld dat prachtige bedrijf dat 1000-en pre-orders met betaling aanneemt zonder te weten wat ze kunnen leveren?

[ Voor 11% gewijzigd door EddoH op 30-06-2017 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Zojuist bij Nedgame besteld en betaald met IDEAL. De bestelling is er door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 20:12
Jammer dat bol.com niet werkt... Ben bang dat ze op zijn. Maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semidevidra
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15-08-2021
ixl85 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:49:
Zojuist bij Nedgame besteld en betaald met IDEAL. De bestelling is er door.
Bestelling is ook geplaatst bij Nedgame voor 2 stuks.
afhalen in de winkel...
Mochten er hier mensen zijn die de snes mini willen.
Plaats bestelling op Nedgame, daar gaat het wel soepel.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• St@m
  • Laatst online: 21:32

St@m

@ Your Service

Kunnen jullie alsjeblieft ophouden met het gejank over scalpers en handelaren? Het is een vrije markt, staat het je niet aan, prima, maar ga alsjeblieft niet huilen over die paar mensen die er op gokken dat ze er een slaatje uit kunnen slaan, of over bedrijven die een hogere prijs hanteren dan andere bedrijven.
Vraag en aanbod, vrije markt.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe

Bluebe

Roar

Waah schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:52:
Jammer dat bol.com niet werkt... Ben bang dat ze op zijn. Maar goed.
Ja denk het ook, ze hebben hun bericht ook van Twitter verwijderd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:26
St@m schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:53:
Kunnen jullie alsjeblieft ophouden met het gejank over scalpers en handelaren? Het is een vrije markt, staat het je niet aan, prima, maar ga alsjeblieft niet huilen over die paar mensen die er op gokken dat ze er een slaatje uit kunnen slaan, of over bedrijven die een hogere prijs hanteren dan andere bedrijven.
Daar heb je er weer een hoor, je hebt er zeker 12 besteld? Al op marktplaats staan voor 200e? ;w

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-09 17:42
@bol_com_games 22 seconden geleden
Belangrijk! Er ging even iets fout, Nintendo SNES Classic Mini nu enkel via deze link te bestellen: https://www.bol.com/nl/p/...ic-mini/9200000079774662/

[ Voor 58% gewijzigd door Grotman op 30-06-2017 12:21 ]

Xbox Live: MarkH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
semidevidra schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:52:
[...]

Bestelling is ook geplaatst bij Nedgame voor 2 stuks.
afhalen in de winkel...
Mochten er hier mensen zijn die de snes mini willen.
Plaats bestelling op Nedgame, daar gaat het wel soepel.
Behalve dat de site enorm langzaam is nu vanwege de interesse ;)

Ik heb 'm ook met afhalen besteld, die 10 euro extra voor de garantie die ze zeggen te geven vind ik dat wel waard. M'n vrouw kijkt enorm uit naar dit toestel (en helaas ook de NES Mini die we nooit hebben kunnen krijgen), dus deze keer er gelukkig dan wel op tijd bij. Famous last words; dit kan haast niet meer mis gaan :')

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Even goed opletten bij Bol.com. Er zijn mensen hier op kantoor waar CC twee keer is gecharged en iDeal ook één keer, omdat ze alle betaalopties probeerden. En dan nog geen orderbevestiging hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe

Bluebe

Roar

MarkH NL schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:55:
bol.com games‏ @bol_com_games 21 sec.22 seconden geleden
Meer
Belangrijk! Er ging even iets fout, Nintendo SNES Classic Mini nu enkel via deze link te bestellen: http://bit.ly/2u5oNH3
Ik kan bevestigen dat het nu wel werkt, thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 17:58
bol.com games‏ @bol_com_games 21 sec.22 seconden geleden
Meer
Belangrijk! Er ging even iets fout, Nintendo SNES Classic Mini nu enkel via deze link te bestellen: http://bit.ly/2u5oNH3
Thanks! Dat werkt wel, heb er twee pre-ordered. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 19:13
op bol kan ik hem nu niet meer bestellen,

Kreeg eerst foutmelding en daarna was item uit de winkelwagen gehaald door de site zelf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Laatst online: 17:52

Rick-Jan

always connected

rico_fxp schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:57:
op bol kan ik hem nu niet meer bestellen,

Kreeg eerst foutmelding en daarna was item uit de winkelwagen gehaald door de site zelf
Probeer de bit link hierboven, die werkte wel bij mij!

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Moreel zelfbeeld ligt ook serieus onder het nulpunt. Integriteit? Nooit van gehoord. Survival of the fittest. Ik hoop dat je zelf nooit in de problemen komt en op sociale ondersteuning moet rekenen. Want ja... we zijn toch maar jankers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zvennn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 12:52
Nieuwe link werkte ook bij mij :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BertP
Dit is de nieuwe link: https://www.bol.com/nl/p/...ic-mini/9200000079774662/

Met het oude product ging er iets mis in de orderflow :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malfunctions
Held!

Nu werkte het wel. De vorige was door de site al automatisch uit m'n winkelwagentje gegooid..

Ben benieuwd of het gaat werken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:02

Ypho

Allround Nerd

Eerste bestelling bij Bol ging fout. Een van mijn twee cadeaukaarten is nu "weg". Tweede bestelling (linkje in topic) wel gelukt, helaas dan 65 euro in plaats van 40. Zo maar even contact opzoeken.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derKaiser29
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-09 10:46
Jeuj gelukt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t!n0
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-07 17:44
Nice, met nieuwe link van Bol.com ook gelukt 'een te bestellen, na 2 foutmeldingen na betaling (geld wel 2x afgeschreven |:( ) dure SNES mini zo 3x 89,99 hehe.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

DarthDavy schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:58:
[...]

Moreel zelfbeeld ligt ook serieus onder het nulpunt. Integriteit? Nooit van gehoord. Survival of the fittest. Ik hoop dat je zelf nooit in de problemen komt en op sociale ondersteuning moet rekenen. Want ja... we zijn toch maar jankers.
Sociale ondersteuning gelijkstellen aan het verkopen van een spelcomputertje voor een hogere prijs dan je zelf aanstaat? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DBreda
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:19
Yes, met de nieuwe link is het gelukt! Geen pinpas bij de hand, maar achteraf online betalen kan ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-09 17:42
Heb nu 2 losse bestellingen bij Bol, een via de oude link en een via de nieuwe. Ben benieuwd wat ze met die oude link orders gaan doen..

Xbox Live: MarkH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semidevidra
Grumpmeister schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:56:
[...]

Behalve dat de site enorm langzaam is nu vanwege de interesse ;)

Ik heb 'm ook met afhalen besteld, die 10 euro extra voor de garantie die ze zeggen te geven vind ik dat wel waard. M'n vrouw kijkt enorm uit naar dit toestel (en helaas ook de NES Mini die we nooit hebben kunnen krijgen), dus deze keer er gelukkig dan wel op tijd bij. Famous last words; dit kan haast niet meer mis gaan :')
Garantie? welke garantie? :|
Ik moet dat ding bemachtigen, voor starfox 2.
Ik begon op nintendo 64 met lylat wars en god dat heb ik vaak gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

semidevidra schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:01:
[...]

Dan hoop ik niet dat je te veel verwacht. Lylat wars op de N64 is toch wel van een iets andere orde dan Starfox op de SNES ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Bij mij nu ook in behandeling / op wordt verwerkt. Dank in ieder geval. :)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasXCI
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-09 13:22

ThomasXCI

Mine!

MarkH NL schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:01:
Heb nu 2 losse bestellingen bij Bol, een via de oude link en een via de nieuwe. Ben benieuwd wat ze met die oude link orders gaan doen..
Ik heb ook enkel besteld via 'de oude link', maar die zijn gewoon zichtbaar onder mijn bestellingen. Dus dat zal wel loslopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
[...]

Dit stukje: Inclusief levergarantie: zijn de maximum aantallen bereikt dan sluit deze pre-order automatisch. Kun je nog bestellen dan ga je de SNES Mini ook zeker van ons krijgen.

Ik neem het nog wel met een korreltje zout, maar we zullen het zien.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tessa vd Heide
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 17-09 18:30
Nieuwe link werkte! Ging super snel, gelijk naar de App, inloggen met Touch ID en achteraf betalen. Bevestiging van bestelling al binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semidevidra
EddoH schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:02:
[...]

Dan hoop ik niet dat je te veel verwacht. Lylat wars op de N64 is toch wel van een iets andere orde dan Starfox op de SNES ;)
Tis meer een collectors item, aangezien ik de nes mini ook heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik ga em net als de nes mini volgooien met roms, wanneer dat mogelijk is. Dus een garantie telt dan wss toch niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Daar ben ik het eerlijk gezegd wel mee eens! Scalpers en handelaren nemen bewust een risico. Indien ik zelf een extra pre-order ontvangen, zal ik eerst checken of ie tegen de kostprijs doorverkocht kan worden in mijn omgevingen en anders kan ie gewoon terug naar de winkel (wehkamp: binnen 14 dagen, intertoys: binnen 100 dagen, bol.com: binnen 30 dagen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semidevidra
Grumpmeister schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:03:
[...]

Dit stukje: Inclusief levergarantie: zijn de maximum aantallen bereikt dan sluit deze pre-order automatisch. Kun je nog bestellen dan ga je de SNES Mini ook zeker van ons krijgen.

Ohh die heb ik niet gelezen. Bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 00:00
Grumpmeister schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:03:
[...]

Als het waar is dan heb ik in dit geval is een keer niet achter het net gevist met de mini :)

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Nu online
Als je er nu ook niet 1 kan krijgen, dan ligt het aan jezelf. Bol.com en NedGame ontvangen enorme aantallen en Coolblue, MediaMarkt, Wehkamp, Intertoys en Bart Smit zullen nog volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfaNe
  • Niet online
NotSoSteady schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:08:
Als je er nu ook niet 1 kan krijgen, dan ligt het aan jezelf. Bol.com en NedGame ontvangen enorme aantallen en Coolblue, MediaMarkt, Wehkamp, Intertoys en Bart Smit zullen nog volgen.
Hoe kom je hier bij? bron?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BertP
ProfaNe schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:08:
[...]

Ik werk bij bol.com en de voorraad is vrij groot :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Als je via de oude link van Bol besteld hebt en hij staat in je bestellingslijst met word verwerkt, kun je er dan vanuit gaan dat de bestelling goed is doorgekomen? Heb helaas geen twitter om dat te vragen aan bol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Nu online
ProfaNe schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:08:
[...]

Ik zit in de affiliate markt. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 00:00
NotSoSteady schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:08:
mediamarkt is al geweest, wehkamp was bezig met annuleren, intertoys heb ik gemist (alleen winkel bestelling maar ook zonder enige vorm van garantie) en dan nu bol.com en nedgame op ingezet

Heb nu 4 lopende pre orders, als ik er geen 1 krijg dan is het me gewoon niet gegund. Vind het mooi geweest :9

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• St@m
  • Laatst online: 21:32

St@m

@ Your Service

Nopheros schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:55:
[...]

Daar heb je er weer een hoor, je hebt er zeker 12 besteld? Al op marktplaats staan voor 200e? ;w
Hoe zo "Daar heb je er weer één"?
En ook al had ik er 12 besteld en op marktplaats gezet voor € 200,- Mijn geld, mijn investering, mijn risico.
Wat snap je niet aan het principe handelaar :? Inkopen om weer met winst te verkopen. Zoals iedere winkel doet, of denk je dat bol.com/amazon e.d. er geen winst op maken?
DarthDavy schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:58:
[...]

Ik weet niet welke past :') of :D

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Nu online
Kadardar schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:12:
[...]

mediamarkt is al geweest, wehkamp was bezig met annuleren, intertoys heb ik gemist (alleen winkel bestelling maar ook zonder enige vorm van garantie) en dan nu bol.com en nedgame op ingezet

Heb nu 4 lopende pre orders, als ik er geen 1 krijg dan is het me gewoon niet gegund. Vind het mooi geweest :9
De winkels hebben vandaag te horen gekregen welke aantallen ze zullen ontvangen. Wehkamp en Media Markt komen later nogmaals met een pre-order.
Pagina: 1 ... 10 ... 30 Laatste

Let op:
- We delen geen informatie of links over het hacken van de firmware.
- Je hoeft niet te melden dat het besteld is, bezorgd is of dat je een Track&Trace hebt. Al deze berichten worden verwijderd.
- Gaat niet opscheppen over hoeveel orders je hebt geplaatst en zeker niet dat je van plan bent om door te verkopen voor winst. Dat wordt altijd weer een eindeloze discussie die uit de hand gaan lopen.
- Je V&A-advertentie, eigen website of links met referrals naar winkels hier vermelden is zoals altijd ook hier niet toegestaan (spam).
- De discussie over de ethiek van doorverkopen voor winst is al heel vaak gevoerd, dat gaan we niet nogmaals doen. Het is jammer dat mensen een slaatje uit de hoge vraag proberen te slaan, maar dat probleem ga je hier niet oplossen.
- Voor beschikbaarheid en prijzen is SNES Mini - Levertijden en prijzen