Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Bol.com 2x (waarschijnlijk. 1e link ging niet lekker kreeg later wel een melding over dat ik over een half uur moest checken of het gelukt was)
Nedgame 1x
Conrad 2x

En nee niet voor de winst. Als er zekerheid is over de levering ga ik (bij genoeg aanbod) de rest annuleren. Als er toch schaarste is verkoop is ze voor de aankoopprijs hier op Tweakers O-) al is het maar om scalpers te pesten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:29
St@m schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:13:
[...]

Hoe zo "Daar heb je er weer één"?
En ook al had ik er 12 besteld en op marktplaats gezet voor € 200,-

[...]
<knip>

[ Voor 9% gewijzigd door Grotman op 30-06-2017 12:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 00:00
Waah schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:13:
En nee niet voor de winst. Als er zekerheid is over de levering ga ik (bij genoeg aanbod) de rest annuleren. Als er toch schaarste is verkoop is ze voor de aankoopprijs hier op Tweakers O-) al is het maar om scalpers te pesten >:)
Maar dan kopen de scalpers jouw mini op om te verkopen tegen de meer prijs :) Dus pesten doe je ze niet ;)

NotSoSteady schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:13:
[...]

De winkels hebben vandaag te horen gekregen welke aantallen ze zullen ontvangen. Wehkamp en Media Markt komen later nogmaals met een pre-order.
Dat zou je denken van wel he als nedgame ene garantie geeft :)... maarja aangeven hoeveel ze krijgen en hoeveel erdaadwerkelijk komen is altijd nog iets wat volgt :)

[ Voor 33% gewijzigd door Kadardar op 30-06-2017 11:16 ]

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Kadardar schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:14:
[...]

Maar dan kopen de scalpers jouw mini op om te verkopen tegen de meer prijs :) Dus pesten doe je ze niet ;)
Daarom hier op Tweakers :+ kan je in de reacties in dit topic alleen al een goede schifting maken :9 plus dat ik een aantal Tweakers wel genoeg ken :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:20

St@m

@ Your Service

Nopheros schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:14:
[...]

Wat snap je niet aan sneu?
Ja prima dat jij het sneu vindt. Al die stomme bedrijven die alles kopen en dat jij het dan weer van hen moet kopen.. En alles wat jij graag wilt op marktplaats.. iedereen vraagt er veel te veel centjes voor.. boe hoe.
Het is niet eerlijk!!

Klik gewoon op die bol.com link en bestel er één, net zoals ik heb gedaan.

[ Voor 9% gewijzigd door St@m op 30-06-2017 11:17 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-09 10:24

Flotter

Pelipper!

Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:10:
Als je via de oude link van Bol besteld hebt en hij staat in je bestellingslijst met word verwerkt, kun je er dan vanuit gaan dat de bestelling goed is doorgekomen? Heb helaas geen twitter om dat te vragen aan bol.
Clickety-click op het product en je komt op de nieuwe productpagina uit (althans, ik wel). Dus dat zal wel goedkomen.

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky_NL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-09 14:38
DarthDavy schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:32:
[...]

Let op: maximaal 2 reserveringen per klant. Alle andere orders worden geannuleerd.

Bad luck dude.
Thx voor de heads up, bestelling geannuleerd en nu met 2 besteld :)

Hoop dat er nog 1 ergens anders kan ophalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Laatst online: 11:29
St@m schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:16:
[...]

Klik gewoon op die bol.com link en bestel er één, net zoals ik heb gedaan.
Ehm wie zegt dat ik dat niet heb gedaan? Je vraagt wat mijn probleem is en dat geef ik aan. Hoef je niet zo zielig lopen te doen met je post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semidevidra
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15-08-2021
[...]

Gelukkig vind ik geen scalpers op budgetgaming...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Nopheros schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:18:
[...]

Ehm wie zegt dat ik dat niet heb gedaan? Je vraagt wat mijn probleem is en dat geef ik aan. Hoef je niet zo zielig lopen te doen met je post.
Ik vroeg niet wat je probleem was, ik vroeg of het gejank kon stoppen over gelukszoekers en bedrijven die er meer voor vragen dan andere bedrijven.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

[...]

Laat zitten man. Scalpers doen in hun ogen niets verkeerd. Het is een ideologische instelling en daarom is het ook nutteloos om er over te discussiëren. De ene partij zal de andere partij nooit kunnen overtuigen van zijn of haar gelijk. Beide partijen hebben ook gelijk: de ene vanuit economisch standpunt, de ander vanuit een sociaal, integer standpunt.

Ik ben blij dat ik bij de tweede groep hoor en dat de meeste mensen uit deze community dat ook zijn. Het zijn maar een paar enkelingen die het scalpen proberen goed te praten. Toch nog geloof in de mensheid. :P

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-09 23:13
Kan die discussie over scalpers een keer stoppen, iedereen krijgt in dit topic zijn kans. Dit is een nutteloze discussie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

DarthDavy schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:20:
[...]

Laat zitten man. Scalpers doen in hun ogen niets verkeerd. Het is een ideologische instelling en daarom is het ook nutteloos om er over te discussiëren. De ene partij zal de andere partij nooit kunnen overtuigen van zijn of haar gelijk. Beide partijen hebben ook gelijk: de ene vanuit economisch standpunt, de ander vanuit een sociaal, integer standpunt.

Ik ben blij dat ik bij de tweede groep hoor en dat de meeste mensen uit deze community dat ook zijn. Het zijn maar een paar enkelingen die het scalpen proberen goed te praten. Toch nog geloof in de mensheid. :P
Ben benieuwd voor hoeveel jij je huis verkoopt.. voor de prijs die de sloeber wil betalen, want dat is toch wel sociaal, heeft ie ook een huis, of voor de prijs die op dat marktconform is.
Hoogstwaarschijnlijk zal je je prijs aanpassen op het marktaanbod en de vraag, maar zodra een ander dat doet met welk product dan ook zijn ze evil!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawk86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 20:00
DarthDavy schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:20:
[...]

Het zal je verbazen hoeveel er bij de 1e groep horen maar dit niet zeggen omdat het ''not done'' is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zakaro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-12-2024
iemand nog een link?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
https://www.bol.com/nl/p/...ic-mini/9200000079774662/

[ Voor 32% gewijzigd door NotSoSteady op 30-06-2017 11:51 . Reden: Uitverkocht bij NedGame. ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-09 18:52
BertP schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:59:
Dit is de nieuwe link: https://www.bol.com/nl/p/...ic-mini/9200000079774662/

Met het oude product ging er iets mis in de orderflow :)
Jij bent echt mijn held van de dag, ik zat al drie dagen internet te struinen, en was iedere keer te laat haha.
Net ook, moest echt ff van m'n bureau af, klik op die link en Bam! Product bestaat niet meer..ik zag m'n geest al dwalen haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 18:08
Partypsych schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:27:
[...]

Jij bent echt mijn held van de dag, ik zat al drie dagen internet te struinen, en was iedere keer te laat haha.
Net ook, moest echt ff van m'n bureau af, klik op die link en Bam! Product bestaat niet meer..ik zag m'n geest al dwalen haha
Haha veel plezier met je aankoop :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zakaro
bedankt, superrrr, ik zou normaal een bericht krijgen als ze weer gereserveerd konden worden,niks geen bericht gehad van allemaal. wel erg slecht van ze dan. en ik maar wachten
:? :(

[ Voor 20% gewijzigd door NMe op 30-06-2017 12:10 . Reden: Referral links... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 00:22
St@m schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:25:
[...]

Ben benieuwd voor hoeveel jij je huis verkoopt.. voor de prijs die de sloeber wil betalen, want dat is toch wel sociaal, heeft ie ook een huis, of voor de prijs die op dat marktconform is.
Hoogstwaarschijnlijk zal je je prijs aanpassen op het marktaanbod en de vraag, maar zodra een ander dat doet met welk product dan ook zijn ze evil!!
Om de discussie niet verder aan te zwengelen zal ik niet ingaan op het waarom, maar de vergelijking die je maakt gaat uiteraard volledig mank en dat snap je zelf ook wel.

OT: is het al 29 september? :)

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
De servers van NedGame zijn ermee gestopt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-09 17:42
Bol.com over de eerste link:

@bol_com_games 2 minuten geleden
Als je een bevestigingsmail hebt ontvangen, is je bestelling goed doorgekomen. Anders adviseren we je opnieuw te bestellen.

Xbox Live: MarkH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rammstein
  • Laatst online: 02-09 19:10
Gewoon Bol.com doen. Werkt prima die site :)

Zit te twijfelen of ik m'n order bij de Mediamarkt nu annuleer of aanhoudt, hmm..

[ Voor 49% gewijzigd door Rammstein op 30-06-2017 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
NotSoSteady schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:31:
De servers van NedGame zijn ermee gestopt.
Nee ze zijn er gewoon mee gestopt, geld is binnen dus iedereen naar de bahamas!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 10:05
Bedankt voor de link. Toch ook maar een reservering gedaan :) Ben benieuwd of het echt fantastisch is. Mis helaas wel wat leuke titels maar daarvoor heb ik nog een originele super nintendo thuis staan 8)

Edit: Heb gekozen voor achteraf betalen, ik hoop dat dit niet uitmaakt voor de voorrang bij de levering.

[ Voor 11% gewijzigd door The_Ghost16 op 30-06-2017 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Laatst online: 20-09 14:49

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Kadardar schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:32:
[...]

Nee ze zijn er gewoon mee gestopt, geld is binnen dus iedereen naar de bahamas!
Helaas gebeurt dat wel eens bij zaakjes rond de kerstperiode... :X

Goed net besteld via bol.com en bevestiging binnen

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• cronixx
  • Laatst online: 20-09 16:33

cronixx

krieuw

St@m schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:25:
[...]

Het is gewoon een stukje frustratie joh, meer is het eigenlijk niet.

En omdat zij zelf niet wensen in die situatie te komen (te veel betalen voor een product omdat je "te laat" was met kopen) doen zij dit anderen ook niet aan.

Je kan het doortrekken tot in de verkoop van een huis (of elk ander product/object) maar ergens gaat de vergelijking een beetje mank.

Ik zit er een beetje tussenin qua gedachte, ik hoop zelf dat ik er op tijd bij ben zodat ik de normale prijs betaal. Ondertussen roep ik heel stoer dat ik weiger om de hoofdprijs te betalen aan een scalper, maar ik weet niet wat ik zou doen als ik een product echt heel erg graag wil hebben en dit product alleen nog maar voor >normale prijs te krijgen is.

Verder dan: De scalpers zelf, ik kan me er niet te druk om maken, lekker laten gaan, als zij er een zakcentje aan verdienen dan hebben ze geluk gehad, kunnen zij dat niet dan hebben ze fout gegokt en pech gehad.

Beetje nutteloos om je daar zo druk om te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
The_Ghost16 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:33:
[...]

Bedankt voor de link. Toch ook maar een reservering gedaan :) Ben benieuwd of het echt fantastisch is. Mis helaas wel wat leuke titels maar daarvoor heb ik nog een originele super nintendo thuis staan 8)

Edit: Heb gekozen voor achteraf betalen, ik hoop dat dit niet uitmaakt voor de voorrang bij de levering.
Dat maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Ghostrider schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:33:
[...]

Helaas gebeurt dat wel eens bij zaakjes rond de kerstperiode... :X

Goed net besteld via bol.com en bevestiging binnen
Ach zo SNES Mini staat toch bijna gelijk aan kerst :) Hangen er een stel balletjes aan en een piek en tadah :D SNESmis is er ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
  • Laatst online: 17-09 23:31
BertP schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:29:
[...]

Haha veel plezier met je aankoop :*)
Hi Bert, ik las eerder dat je bij bol werkt ;) ik lees nergens anders dat winkel de voorraad weten. Jij geeft aan dat bol dit weet en alle pre orders nu kan laten doorgaan? Ik heb een bestelling geplaatst maar zei eigenlijk al tegen mijzelf "ja dit is wachten tot ik mijn geld terugkrijg xD" (wel een bevestiging per mail etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
ls789 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:36:
[...]

Hi Bert, ik las eerder dat je bij bol werkt ;) ik lees nergens anders dat winkel de voorraad weten. Jij geeft aan dat bol dit weet en alle pre orders nu kan laten doorgaan? Ik heb een bestelling geplaatst maar zei eigenlijk al tegen mijzelf "ja dit is wachten tot ik mijn geld terugkrijg xD" (wel een bevestiging per mail etc)
Er is voldoende voorraad en de overige winkels weten vanaf vandaag ook welke hoeveelheden ze binnenkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:04
BertP schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:09:
[...]

Ik werk bij bol.com en de voorraad is vrij groot :)
Wat gaat er met dit soort onderstaande gevallen gebeuren? Wordt dit automatisch terug gestort?
Jumpman schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:56:
Even goed opletten bij Bol.com. Er zijn mensen hier op kantoor waar CC twee keer is gecharged en iDeal ook één keer, omdat ze alle betaalopties probeerden. En dan nog geen orderbevestiging hebben.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Laatst online: 20-09 14:49

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

ls789 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:36:
[...]

Zal wel meevallen zelf in dit geval voor afterpay gekozen

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zakaro
Hoe lang duurt het voordat je een bevestiging krijgt van bol.com? Geld is wel afgeschreven via internetbankieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11:58
BertP schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:09:
[...]

Ik werk bij bol.com en de voorraad is vrij groot :)
Kun je vertellen hoe groot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrstylo
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-09 15:10
zakaro schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:39:
Hoe lang duurt het voordat je een bevestiging krijgt van bol.com? Geld is wel afgeschreven via internetbankieren.
Ik kreeg het direct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

zakaro schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:39:
Met de oude of de nieuwe URL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
Jumpman schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:37:
[...]

Wat gaat er met dit soort onderstaande gevallen gebeuren? Wordt dit automatisch terug gestort?

[...]
Het is lastig om op specifieke zaken in te gaan. Vanuit mijn rol kan ik niet namens heel bol.com spreken wat er exact met je order gaat gebeuren dat inzicht heb ik zelf niet. Van wat ik nu kan zien is er nog genoeg voorraad om te pre orderen dus mijn vermoeden is dat de bestellingen gewoon uitgeleverd worden. Als je dubbel betaald hebt neem even contact op met onze klantenservice, zij kunnen er voor zorgen dat je geld teruggestort gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
Vinnocchio schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:40:
[...]

Kun je vertellen hoe groot?
Dat mag ik van de leverancier helaas niet delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawk86
BertP schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:40:
[...]

Het is lastig om op specifieke zaken in te gaan. Vanuit mijn rol kan ik niet namens heel bol.com spreken wat er exact met je order gaat gebeuren dat inzicht heb ik zelf niet. Van wat ik nu kan zien is er nog genoeg voorraad om te pre orderen dus mijn vermoeden is dat de bestellingen gewoon uitgeleverd worden. Als je dubbel betaald hebt neem even contact op met onze klantenservice, zij kunnen er voor zorgen dat je geld teruggestort gaat worden.
Ik zal maar niet weer beginnen over dat dit allemaal gebaseerd is op niks en iedereen kan roepen dat die bij Bol.com werkt? Je kan deze thread beter omdopen tot de paniek thread. Klopt de link? heb je bevestiging? heb je 110 preorders?? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Ik verwacht enkele duizenden, via het Bol.com partnerprogramma zit ik inmiddels al bijna op meer dan 400 orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
  • Laatst online: 17-09 23:31
BertP schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:41:
[...]

Dat mag ik van de leverancier helaas niet delen.
denk ook dat je weinig hebt aan zo een getal.. nogal relatief? goed om te horen dat er in ieder geval genoeg voorraad is voor de pre orders en het geen loze beloftes zijn of gokjes vanuit bol.com (zoals wehkamp deed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 20:30
Hawk86 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:42:
[...]

Ik zal maar niet weer beginnen over dat dit allemaal gebaseerd is op niks en iedereen kan roepen dat die bij Bol.com werkt? Je kan deze thread beter omdopen tot de paniek thread. Klopt de link? heb je bevestiging? heb je 110 preorders?? :X
Hé, goed verhaal man.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BertP
[...]

https://www.google.nl/sea...&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starcaz
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 14-05 10:15
St@m schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:53:
Kunnen jullie alsjeblieft ophouden met het gejank over scalpers en handelaren? Het is een vrije markt, staat het je niet aan, prima, maar ga alsjeblieft niet huilen over die paar mensen die er op gokken dat ze er een slaatje uit kunnen slaan, of over bedrijven die een hogere prijs hanteren dan andere bedrijven.
Vraag en aanbod, vrije markt.
Dat het kan betekent niet meteen dat je goed bezig bent. De producten die via deze sites worden verkocht zijn bedoeld voor de consument, niet voor resale. Resale producten komen namelijk van de fabrikant (Nintendo). Dus JA je KAN het doen maar dat laat alleen maar zien dat je heel erg egoistisch bent. Je laat namelijk zien dat het je niet interesseert of anderen mensen een console krijgen, dat interesseert je namelijk alleen als ze bij jou een console kopen. Waardoor jij eraan verdient, anders maak je het aanbod voor een mooie prijs namelijk niet kleiner, wat je dus wel doet.

Ik hoop dat er genoeg consoles komen voor iedereen tegen een mooie prijs zodat niemand van andere consumenten hoeven te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 22:28
Zouden ze bij nintentdo nou alle fora en sites in de gaten houden (inclusief dit topic) en zich rot lachen hoe iedereen compleet gek en boos wordt over deze release (en ondertussen roepen; "ja hoor, produceer er nog maar een miljoen bij"). Echt fantastisch dit. 8)7 ( en ja, ik ga net zo hard mee in de gekte, terwijl ik thuis nog een snes heb liggen met 4 van de 21 titels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrstylo
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-09 15:10
Wanneer kwam die link online? Ik heb minuutje of twee geleden eentje bij bol gekocht. Hopelijk ben ik optijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zakaro
CRoNiXX schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:40:
[...]

Met de oude of de nieuwe URL?
met de laatste link.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Laatst online: 08:43
NotSoSteady schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:42:
Ik verwacht enkele duizenden, via het Bol.com partnerprogramma zit ik inmiddels al bijna op meer dan 400 orders.
Serieus gebruik jij referer terwijl je loopt te meuken als iemand anders een refere link plaatst. @Verwijderd kan je die links verwijderen of aanpassen?

Dit is een clean link:
https://www.bol.com/nl/p/...ic-mini/9200000079774662/

[ Voor 17% gewijzigd door Ryatzu op 30-06-2017 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawk86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Ryatzu schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:44:
[...]

Serieus gebruik jij referer terwijl je loopt te meuken als iemand anders een refere link plaatst.
Ik zit in de affiliate markt, heb een eigen website, dus mondje dicht. :O

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hawk86
NotSoSteady schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:45:
[...]

Ik zit in de affiliate markt, heb een eigen website, dus mondje dicht. :O
Ja met die houding willen mensen vast je link gebruiken.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
[...]

Lol komt hij weer :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hawk86
Ja je hebt ze er tussen he, mensen die niet blind alles aannemen zonder enige feiten :)
Bert is zo vriendelijk om dat op te helderen, waarvoor dank.
Het is niet gelijk trollen als je duidelijke informatie wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Lijkt me wel dat ze bij Bol toch een hele grote voorraad hebben. Ze nemen nog altijd pre-orders aan, terwijl ze aangegeven hebben om te wachten met pre-orders tot ze wisten hoeveel ze er gingen krijgen.

Nou nou, Nintendo heeft precies dan toch geleerd van hun fouten in het verleden. Wie had dat ooit gedacht? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
DarthDavy schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:47:
Lijkt me wel dat ze bij Bol toch een hele grote voorraad hebben. Ze nemen nog altijd pre-orders aan, terwijl ze aangegeven hebben om te wachten met pre-orders tot ze wisten hoeveel ze er gingen krijgen.

Nou nou, Nintendo heeft precies dan toch geleerd van hun fouten in het verleden. Wie had dat ooit gedacht? :+
Of bol is gewoon ze bank aan het vullen voor de rente :+

Maar nee, ik denk dat ze wel wat geleerd hebben hiervan, gelukkig kunnen we dan eindelijk mini consoels on de kerstboom schuiven :) :)

[ Voor 12% gewijzigd door Kadardar op 30-06-2017 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rammstein
  • Laatst online: 02-09 19:10
Eigenlijk moet je nu een advertentie aanmaken op Marktplaats met de link naar Bol.com :9 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Dan komt het wel goed denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
Kadardar schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:49:
[...]

Uhmmm nee, wel grappig dat je dat denkt though :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawk86
BertP schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:50:
[...]

Kan je wel iets roepen (zonder details) over het verschil tussen de voorraden van de Nes mini en de Snes Mini, is dat echt een groot verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Bij NedGame inmiddels uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Kadardar schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:49:
[...]

Maar nee, ik denk dat ze wel wat geleerd hebben hiervan, gelukkig kunnen we dan eindelijk mini consoels on de kerstboom schuiven :) :)
Ja, met de huidige rentes in de financiële markt lijkt me dat een heel lucratief zaakje. :+

Voor 2007 misschien en dan nog. De rompslomp van terugbetalen kost ook geld.

Nintendo is eindelijk in het nieuwe millennium aangekomen. Hulde! _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vinnocchio
Hawk86 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:52:
[...]

Kan je wel iets roepen (zonder details) over het verschil tussen de voorraden van de Nes mini en de Snes Mini, is dat echt een groot verschil?
Zonder details? Meer dan de NES 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawk86
Vinnocchio schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:53:
[...]

Ja heel simpel: Ja het is inderdaad een stuk meer, of nee, het ligt ongeveer gelijk maar mensen bestellen nu al eerder?

Niet proberen te blijven trollen he O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
BertP schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:50:
[...]

Was ook een grap he mr bol.com :) Ik geloof wel dat bol.com niet van dat soort praktijken is eerlijk gezegd. Ze zouden er alleen maar negatieve aandacht van krijgen, is ook weer niet goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
Hawk86 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:53:
[...]

Ja heel simpel: Ja het is inderdaad een stuk meer, of nee, het ligt ongeveer gelijk maar mensen bestellen nu al eerder?

Niet proberen te blijven trollen he O+
Geen trol maar gewoon een grapje :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zakaro
heb net bol.com gebeld en de linkjes kloppen niet. is een fout van het systeem zoals de mevrouw mij heeft verteld. ik krijg mijn geld binnen 3 werkdagen terug gestort

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BertP
Vinnocchio schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:53:
[...]

Haha, de launch van de NES ben ik niet bij betrokken geweest dus daar kan ik helaas weinig zinnigs over zeggen.

Kleine side note
Ja ik werk bij bol.com maar ik hoop dat jullie begrijpen dat ik geen verkoop en of voorraad aantallen mag en kan noemen. Ben best bereid om te helpen tot waar mogelijk maar zoals jullie wellicht ook begrijpen kan ik geen uitspraken doen over individuele cases, daarvoor zal je echt even met onze klantenservice moeten schakelen, zij kunnen je verder helpen met betalingen etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
zakaro schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:55:
heb net bol.com gebeld en de linkjes kloppen niet. is een fout van het systeem zoals de mevrouw mij heeft verteld. ik krijg mijn geld binnen 3 werkdagen terug gestort
En dat moeten we aannemen van iemand die geen hoofdletters gebruikt? _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-09 17:42
zakaro schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:55:
https://twitter.com/bol_com_games/status/880711249763368960

Als je via https://www.bol.com/nl/p/...ic-mini/9200000079774662/ hebt besteld en een bevestiging hebt gehad moet alles goed komen.

Xbox Live: MarkH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zakaro
NotSoSteady schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:56:
[...]

En dat moeten we aannemen van iemand die geen hoofdletters gebruikt? _/-\o_
je hoeft het niet aan te nemen hoor,maar ik heb ze toch echt gebeld.ik zou zeggen probeer het eens zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
zakaro schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:57:
[...]

je hoeft het niet aan te nemen hoor,maar ik heb ze toch echt gebeld.ik zou zeggen probeer het eens zelf.
Doe ik ook niet, het is zelfs door Bol.com op Twitter geplaatst. Heb ik meer vertrouwen in dan Truus van de klantendienst of Zakaro van Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zakaro
De mevrouw zei dat als de bevestiging er toch doorkomt,dan is dat gewoon een fout. Ik vind het ook erg jammer, Snap er zelf geen hol van,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
De voorraad gaat hard krijg ik net door, denk nog max een half uur/uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zakaro
NotSoSteady schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:58:
[...]

Doe ik ook niet, het is zelfs door Bol.com op Twitter geplaatst. Heb ik meer vertrouwen in dan Truus van de klantendienst of Zakaro van Tweakers.
Hey gap ik hoef jouw goedkeuring ook niet, ik geef alleen mijn ervaring meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawk86
zakaro schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:59:
[...]

De mevrouw zei dat als de bevestiging er toch doorkomt,dan is dat gewoon een fout. Ik vind het ook erg jammer, Snap er zelf geen hol van,
Nee, de dame zegt dat als je de bevestiging hebt ontvangen, alles goed is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Precies, ik heb ook via de eerste link besteld (die nu blijkbaar stuk is: https://www.bol.com/nl/p/...-system/9200000079774662/). Het item staat in mijn bestellingen, ik heb bevestigingsmail gekregen net zoals ieder ander item ik ooit bij bol besteld heb.

Ik ga me niet paranoide laten maken door hier op het forum te zitten lurken. Ik heb er vertrouwen in dat het goed is.

[ Voor 13% gewijzigd door DarthDavy op 30-06-2017 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
zakaro schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:59:
[...]

Als je de bevestiging hebt zit het vast goed, zo niet dan stikken ze er maar in :)

[ Voor 8% gewijzigd door Kadardar op 30-06-2017 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Als je trouwens de nieuwe link https://www.bol.com/nl/p/...ic-mini/9200000079774662/ met de oude link https://www.bol.com/nl/p/...-system/9200000079774662/ vergelijkt, dan zie je dat het nummer op het einde hetzelfde is. Ik ga ervanuit dat dit bol zijn eigen id voor het product is. Hetgeen ervoor staat is gewoon een url. Via de eerste url gaat er iets fout bij het bestellen, vandaar dat ze een nieuwe url voorzien hebben, maar het item id is gewoon hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:49

Daniel36

vernieuwde formule

Zojuist besteld via die link, achteraf betalen gekozen en een bevestigingsmail gekregen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolliebolly
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 08-07 16:29
Same here!
Daniel36 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:08:
Zojuist besteld via die link, achteraf betalen gekozen en een bevestigingsmail gekregen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Op de website van Wehkamp kon ik hem al niet meer vinden. Uiteindelijk via budgetgaming.nl kon ik toch nog via een juiste link bij Bol.com terecht. De bevestiging is binnen (achteraf betalen). Ik ben vooral benieuwd naar de games die ik nog niet heb of heb kunnen spelen. Yoshi's Island en Super Mario RPG om wat te noemen bijvoorbeeld.

De Super Nintendo hebben mijn ouders in het verleden aangeschaft inclusief diverse spellen zoals de hele Donkey Kong Country trilogie. In die tijd had ik hooguit wat zakgeld en dat ging toen op aan andere zaken en spelletjes voor de SNES waren ook behoorlijk aan de prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolliebolly
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:11:
Op de website van Wehkamp kon ik hem al niet meer vinden. Uiteindelijk via budgetgaming.nl kon ik toch nog via een juiste link bij Bol.com terecht. De bevestiging is binnen (achteraf betalen). Ik ben vooral benieuwd naar de games die ik nog niet heb of heb kunnen spelen. Yoshi's Island en Super Mario RPG om wat te noemen bijvoorbeeld.

De Super Nintendo hebben mijn ouders in het verleden aangeschaft inclusief diverse spellen zoals de hele Donkey Kong Country trilogie. In die tijd had ik hooguit wat zakgeld en dat ging toen op aan andere zaken en spelletjes voor de SNES waren ook behoorlijk aan de prijs.
Ik heb vroeger nooit op deze console gespeeld dus voor mij is alles nieuw. Ben erg benieuwd of dit leuk blijft en of Nintendo wat aan de lengte van de kabel heeft gedaan. Die was volgens mij bij de Super Nintendo Mini (van vorig jaar) wat aan de korte kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik ook. Vier leek het limiet voor achteraf betalen trouwens.

We gaan het zien.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Hier hanteren ze een toch wat nettere prijs!

https://www.dreamland.be/...ni-super-nes-grijs-125371

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purple Dolphin
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-06 13:22
Achteraf betalen kan ik helemaal niet kiezen (is niet mogelijk voor dit product), weet iemand hoe dat kan en of ik dat kan verhelpen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:40

CyBeRSPiN

sinds 2001

Ja als ik het me goed herinner gingen top-games zoals DKC toen voor 170 gulden over de toonbank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 15:40

Anno

Griefmaker#2862

Wolliebolly schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:12:
[...]

Ik heb vroeger nooit op deze console gespeeld dus voor mij is alles nieuw. Ben erg benieuwd of dit leuk blijft en of Nintendo wat aan de lengte van de kabel heeft gedaan. Die was volgens mij bij de Super Nintendo Mini (van vorig jaar) wat aan de korte kant.
Aan de lengte van de kabel hebben ze id wat gedaan.

http://www.ign.com/articl...-longer-than-nes-classics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolliebolly
Donstil schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:13:
[...]

We gaan het zien.
Website van Bol.com geeft aan dat je maximaal twee per klant kan kopen. Als je er dus vier hebt besteld zal je bestelling geannuleerd worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zakaro
Ik heb 2 x besteld via mobiel, allebei geld afgeschrven maar geen bevestiging.
derde keer via pc besteld en hoppa wel een bevestiging, ook in mijn account een bevestiging.
al met al gelukt :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Donstil schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:13:
[...]

We gaan het zien.
De limiet ligt inderdaad ergens rond de 400 euro geloof ik, ligt er ook aan wat je nog open hebt staan. Je mag er overigens maximaal 2 bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:49

Daniel36

vernieuwde formule

Purple Dolphin schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:14:
[...]

Achteraf betalen kan ik helemaal niet kiezen (is niet mogelijk voor dit product), weet iemand hoe dat kan en of ik dat kan verhelpen?
Ik heb een bestaand account waar ik al jaren spullen op bestel, jouwe is nieuw misschien?

Oh en Dreamland bezorgt niet in NL, laat ik nu in Friesland wonen... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kadardar
Purple Dolphin schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:14:
[...]

Toevallig net een nieuw account? Dacht dat je een bepaalde criteria moest hebben om achteraf te betalen bij bol.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Modbreak:Dit topic loopt weer net zo uit de hand als een tijd terug met de NES Classic. Even duidelijk de regels, dus let goed op voor je post:

- Blijf normaal doen tegen elkaar, schelden of op de man reageren is nooit toegestaan, dus ook hier niet.
- Gaat niet opscheppen over hoeveel orders je hebt geplaatst en zeker niet dat je van plan bent om door te verkopen voor winst. Dat wordt altijd weer een eindeloze discussie die uit de hand gaan lopen.
- Je V&A-advertentie, eigen website of links met referrals naar winkels hier vermelden is zoals altijd ook hier niet toegestaan (spam).
- De discussie over de ethiek van doorverkopen voor winst is al heel vaak gevoerd, dat gaan we niet nogmaals doen. Het is jammer dat mensen een slaatje uit de hoge vraag proberen te slaan, maar dat probleem ga je hier niet oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ooh goeie tip. Dan laat ik mijn order even aanpassen naar 2 stuks.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purple Dolphin
Kadardar schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:16:
[...]

Toevallig net een nieuw account? Dacht dat je een bepaalde criteria moest hebben om achteraf te betalen bij bol.
Nah, toch zeker een jaar oud. Heb er ook maar eentje besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Purple Dolphin schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:17:
[...]

Nah, toch zeker een jaar oud. Heb er ook maar eentje besteld.
Kan dan alleen denken dat je dan een bepaald bedrag nodig hebt, helaas weet ik die niet voor je :( Anders gewoon betalen met iDeal of Paypal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippowave
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 17:21
Update vrijdag 30 juni: Lever garantie! Iedereen die een unit in bestelling heeft, heeft deze voor release op 30 september 2017. Mocht Nintendo op het laatste moment beslissen toch veel te weinig uit te levveren ga je automatisch door naar een volgende levering maar blijf je wel op de lijst voor levering. Een reservering of bestelling kan op elk moment geannuleerd worden, op dat moment vervalt deze en kan niet terug gezet worden. Ons advies aan iedereen is wacht de release geduldig af. Als wij te weinig units geleverd krijgen krijgen alle andere leveranciers ook te weinig wat ze ook beloven. We zijn altijd eerlijk en open en handelen altijd voor het beste voor jou. O, en we hanteren geen annuleringskosten, fijn toch.

Staat op site van ForeGames, je ziet dat op veel webshops een lever garantie is nu. We gaan het meemaken, Nintendo zal de leverancier wel meer duidelijk verschaft hebben. Want die lever garanties waren tot vandaag nergens te bekenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Purple Dolphin
Kadardar schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:19:
[...]

Kan dan alleen denken dat je dan een bepaald bedrag nodig hebt, helaas weet ik die niet voor je :( Anders gewoon betalen met iDeal of Paypal?
Yes, ik betaal het nu wel.

Maar oh jongens de chaos >:) de paniek >:) heerlijk dit.

Ben normaal vrij nuchter met dit soort dingen maar heb me nu een beetje mee laten slepen. De SNES roept zoveel mooie herinneringen op en zo'n kleine SNES baby staat ook gewoon mooi in m'n tv meubel.
Heel benieuwd of Nintendo in tegenstelling tot de NES classic mini nu wel een shitload geproduceerd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 10:00
Pagina: 1 ... 11 ... 30 Laatste

Let op:
- We delen geen informatie of links over het hacken van de firmware.
- Je hoeft niet te melden dat het besteld is, bezorgd is of dat je een Track&Trace hebt. Al deze berichten worden verwijderd.
- Gaat niet opscheppen over hoeveel orders je hebt geplaatst en zeker niet dat je van plan bent om door te verkopen voor winst. Dat wordt altijd weer een eindeloze discussie die uit de hand gaan lopen.
- Je V&A-advertentie, eigen website of links met referrals naar winkels hier vermelden is zoals altijd ook hier niet toegestaan (spam).
- De discussie over de ethiek van doorverkopen voor winst is al heel vaak gevoerd, dat gaan we niet nogmaals doen. Het is jammer dat mensen een slaatje uit de hoge vraag proberen te slaan, maar dat probleem ga je hier niet oplossen.
- Voor beschikbaarheid en prijzen is SNES Mini - Levertijden en prijzen