Dat klopt, na het weekend gaan we een analyse doen op wie er meer dan 2 besteld hebben en zullen die orders geannuleerd worden.Wolliebolly schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:14:
[...]
Website van Bol.com geeft aan dat je maximaal twee per klant kan kopen. Als je er dus vier hebt besteld zal je bestelling geannuleerd worden denk ik.
Welkom bij de show P-Nut..
Ik zie dat je binnenkomt tijdens de rust, de eerste helft was al best spannend hoor
Heerlijk, ik ken hetPurple Dolphin schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:24:
[...]
Yes, ik betaal het nu wel.
Maar oh jongens de chaosde paniek
heerlijk dit.
Ben normaal vrij nuchter met dit soort dingen maar heb me nu een beetje mee laten slepen. De SNES roept zoveel mooie herinneringen op en zo'n kleine SNES baby staat ook gewoon mooi in m'n tv meubel.
Heel benieuwd of Nintendo in tegenstelling tot de NES classic mini nu wel een shitload geproduceerd heeft.
Die snes baby gaat naast ze Japanse moeder en Europese vader bij mij
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Blijft een van mijn favorieten ook de Snes. Wou deze mini eigenlijk overslaan maar ook bevangen door de hype.
BertP, waarom die limiet niet gewoon inbouwen tijdens het orderproces?BertP schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:25:
[...]
Dat klopt, na het weekend gaan we een analyse doen op wie er meer dan 2 besteld hebben en zullen die orders geannuleerd worden.
Mijn order staat nog steeds op 'Wordt verwerkt' bij 'mijn bestellingen' op bol.com
Kan dat kloppen?
Kan dat kloppen?
Jamrstylo schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:27:
Mijn order staat nog steeds op 'Wordt verwerkt' bij 'mijn bestellingen' op bol.com
Kan dat kloppen?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Yup, dat is de standaard status voor items in pre-order. Die status blijft staan tot het item beschikbaar zal zijn op 29 september.mrstylo schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:27:
Kan dat kloppen?
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Oke top. Dan ga ik Conrad bellen om mijn bestelling daar te annuleren. Bol.com vind ik veel relaxter
Die van mij is inmiddels verzonden. Onder de productpagina zit een optie om het 'Product vroegtijdig te testen'.
[ Voor 52% gewijzigd door NotSoSteady op 30-06-2017 12:30 ]
En hij wordt vandaag nog geleverd en je gaat er dit weekeinde op spelen.NotSoSteady schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:28:
Die van mij is inmiddels verzonden.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Ja... jij krijgt de Lego uitvoeringNotSoSteady schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:28:
Die van mij is inmiddels verzonden. Onder de productpagina zit een optie om het 'Product vroegtijdig te testen'.

[ Voor 15% gewijzigd door Kadardar op 30-06-2017 12:34 ]
Trolll!!!P.C.Simonis schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:49:
Eigenlijk moet je nu een advertentie aanmaken op Marktplaats met de link naar Bol.com![]()
[ Voor 90% gewijzigd door NotSoSteady op 30-06-2017 12:38 ]
Vet man, ik wist niet dat je wist hoe developer tools werkte
Nedgame ondertussen ook uitverkocht. 10 min geleden bij beide als 1 van de laatste dan preorder gedaan dus ben benieuwd. Laat het wachten beginnen.
Grotere orders worden direct compleet geannuleerd en belast met 12,50 annuleringskosten.
Ik vraag me overigens af of NedGame dat überhaupt mag doen.
[ Voor 23% gewijzigd door NotSoSteady op 30-06-2017 12:42 ]
Ik heb hem ook nog net kunnen bestellen. Bij de NES mini dacht ik nog ik koop hem wel een andere keer. Wist ik niet dat het een beperkte oplage was
. Zodra hij bij GameMania te pre-orderen is ga ik ook nog even langs. Als ik er 2 heb doe ik er wel een weg tegen de koopprijs en een flesje speciaalbier ofzo
.

Welk speciaalbier wil je?Linkje3 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:42:
Ik heb hem ook nog net kunnen bestellen. Bij de NES mini dacht ik nog ik koop hem wel een andere keer. Wist ik niet dat het een beperkte oplage was. Zodra hij bij GameMania te pre-orderen is ga ik ook nog even langs. Als ik er 2 heb doe ik er wel een weg tegen de koopprijs en een flesje speciaalbier ofzo
.
Mogen ze niet idd, is meer om af te schrikken.NotSoSteady schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:42:
Grotere orders worden direct compleet geannuleerd en belast met 12,50 annuleringskosten.
Edit: de 12,50 bedoel ik dan.
[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 30-06-2017 12:49 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Na Nedgame en bol.com iemand nog een idee waar te bestellen is? Zag dat Gamemania sowieso nog even wacht...
Deze discussie gaan we niet nogmaals voeren, want de sfeer wordt er niet beter op.NotSoSteady schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:42:
Btw. De nes heb ik niet meer. De snes ga ik wel kopen....
[ Voor 26% gewijzigd door Grotman op 30-06-2017 14:01 ]
Nu een preorder staan bij Intertoys en Bol.com. Als ik en m'n maatje (heeft zelf 1 preorder) er 1 kunnen bemachtigen mag een medetweaker er 1 voor kostprijs overnemen. Ik meld me tegen die tijd wel weer, nu wel ff klaar met dat overspannen gedoe van de afgelopen dagen.
psn: jagermeistertim
Waar heb je het over, dit staat op hun productpagina.Aggressor schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:51:
[...]
En nog steeds ontkennen dat je maar 1 gekocht hebt?
Hoeveel heb je er nu al besteld 20 of 30 of nog meer?
Apart mannetje ben je...
Btw. De nes heb ik niet meer. De snes ga ik wel kopen....
[ Voor 4% gewijzigd door NotSoSteady op 30-06-2017 12:56 ]
Laat het rusten
[ Voor 92% gewijzigd door Grotman op 30-06-2017 14:01 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Nee dat kan niet en volgens mij wordt elke keer dezelfde discussie gestart.
[ Voor 60% gewijzigd door Grotman op 30-06-2017 14:02 ]
Geen idee, vermoed dat het vrij veel tijd (en dus geld) kost om het checkout proces door een it-team te laten ombouwen en te testen. Dan kan je beter achteraf de analyse maken op basis van salesdata, is ook een stukje minder foutgevoelig.CRoNiXX schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:26:
[...]
BertP, waarom die limiet niet gewoon inbouwen tijdens het orderproces?
Verwijderd
Amazon.co.uk begint ook met het annuleren van orders.
Had 2x een order geplaatst voor mijzelf en een familielid. 1 order is nu gecanceld.
Had 2x een order geplaatst voor mijzelf en een familielid. 1 order is nu gecanceld.
Ik heb zojuist bij de mediamarkt Maastricht een aanbetaling van 50 euro gedaan. Ik ben ongeveer de 20e op de lijst. Ik zag hun lijstje en op 5 mensen na had iedereen al aanbetaald. Ik had eerder kunnen zijn wäre het niet dat ze mijn verzoek naar Tilburg hadden gestuurd ipv Maastricht
Overigens, in Tilburg kun je ook op de lijst laten plaatsen en hoef je maar 25 euro aan te betalen.
De meneer uit Maastricht zei dat Nintendo 10miljoen exemplaren maakt wereldwijd. Geen idee of 't klopt maar ik dacht meld het even
De meneer uit Maastricht zei dat Nintendo 10miljoen exemplaren maakt wereldwijd. Geen idee of 't klopt maar ik dacht meld het even
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Verwijderd
net een mail van Bol gehad. Als mensen geen bevestigingsmail hebben ontvangen is de bestelling mislukt en word het geld terug gestort.
Telefonisch geregeld of...? Aangezien je het van Maastricht en Tilburg weet?Deathchant schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 13:08:
Ik heb zojuist bij de mediamarkt Maastricht een aanbetaling van 50 euro gedaan. Ik ben ongeveer de 20e op de lijst. Ik zag hun lijstje en op 5 mensen na had iedereen al aanbetaald. Ik had eerder kunnen zijn wäre het niet dat ze mijn verzoek naar Tilburg hadden gestuurd ipv MaastrichtOverigens, in Tilburg kun je ook op de lijst laten plaatsen en hoef je maar 25 euro aan te betalen.
Ik had Maastricht gebeld. Zij zouden mijn verzoek honoreren, maar ze hadden een mail naar Tilburg gestuurd ipv intern. Dus ik werd door Tilburg gebeld. Dus alles fout gegaan en ik kon vandaag naar de winkel in Maastricht gaan. Telefonische orders doen ze niet, je moet echt naar de winkel gaan, jezelf daar op de lijst laten zetten en dan ook aanbetalen. Ze willen voorkomen dat er mensen niet komen opdagen als 't zover is. Blijkbaar gebeurde dat, en ookal verkochtten ze alles, vinden ze het toch niet de bedoeling om mensen onnodig te laten wachten op iemand die niet komt opdagen. Althans zo werd het mij verteld.
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Haha whoops!CRoNiXX schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:26:
[...]
Welkom bij de show P-Nut..
Ik zie dat je binnenkomt tijdens de rust, de eerste helft was al best spannend hoor![]()
Even voor mijn duidelijkheid, met 'meer dan 2' bedoel je dus 3/4/5/6/etc.? Ik heb er namelijk een besteld en later nog een via de andere link die werd gepost. Ik heb van beide een 'bedankt voor je bestelling' mail ontvangen. Moet ik mij nu zorgen gaan maken dat ze beide geannuleerd worden, of heb ik kans dat ik ze alsnog beide krijg?BertP schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:25:
[...]
Dat klopt, na het weekend gaan we een analyse doen op wie er meer dan 2 besteld hebben en zullen die orders geannuleerd worden.
Sowieso wil ik er een voor thuis hebben, de andere is dan wellicht wel leuk voor op kantoor
Meer dan 2, is inderdaad 3,4,5 etc.xPhantom schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 13:31:
[...]
Even voor mijn duidelijkheid, met 'meer dan 2' bedoel je dus 3/4/5/6/etc.? Ik heb er namelijk een besteld en later nog een via de andere link die werd gepost. Ik heb van beide een 'bedankt voor je bestelling' mail ontvangen. Moet ik mij nu zorgen gaan maken dat ze beide geannuleerd worden, of heb ik kans dat ik ze alsnog beide krijg?
Sowieso wil ik er een voor thuis hebben, de andere is dan wellicht wel leuk voor op kantoor
En jij hebt er niet meer dan 2 besteld.
Dus, wat is je vraag eigenlijk?
Klopt, je mag er maximaal twee bestellen. Ik heb er één voor mijn broer en één voor mijzelf in de pre order staanxPhantom schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 13:31:
[...]
Even voor mijn duidelijkheid, met 'meer dan 2' bedoel je dus 3/4/5/6/etc.? Ik heb er namelijk een besteld en later nog een via de andere link die werd gepost. Ik heb van beide een 'bedankt voor je bestelling' mail ontvangen. Moet ik mij nu zorgen gaan maken dat ze beide geannuleerd worden, of heb ik kans dat ik ze alsnog beide krijg?
Ik heb 3x besteld omdat 2x de bestelling door een technische fout niet afgerond kon worden (wel na betaling, dus 2x 89,99 afgeschreven). Van deze 2 bestellingen heb ik geen mail gehad. De 3rde, en uiteindelijk enige succesvolle bestelling, heb ik via een updated link geplaatst, deze staat nu ook netjes bij 'mijn bestellingen' en heb een bevestingingsmail ontvangen. Moet ik me zorgen maken over deze bestelling door de 2 andere mislukte i.v.m. het max. 2 p.p. beleid op Bol.com?
Denk dat je deze vraag beter aan Bol.com kunt stellen.t!n0 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 13:59:
Ik heb 3x besteld omdat 2x de bestelling door een technische fout niet afgerond kon worden (wel na betaling, dus 2x 89,99 afgeschreven). Van deze 2 bestellingen heb ik geen mail gehad. De 3rde, en uiteindelijk enige succesvolle bestelling, heb ik via een updated link geplaatst, deze staat nu ook netjes bij 'mijn bestellingen' en heb een bevestingingsmail ontvangen. Moet ik me zorgen maken over deze bestelling door de 2 andere mislukte i.v.m. het max. 2 p.p. beleid op Bol.com?
Oke, vanmorgen via Nedgame gelukt om een exemplaar aan te schaffen. Bevestigingsmail ontvangen. Nu afwachten
Wel raar dat ik hier €10,- meer kwijt ben, dan bij Bol.com.
Over die laatste gesproken: voor Nedgame het eerst bij Bol.com geprobeerd met (naar wat nu blijkt) verkeerde link; dit ging ongeveer zo: bestellen ---) tabblad Betaling (ik zie al een rood gekaderde melding staan) ---) betalen met iDeal ---) (tussendoor maak ik screendumps voor het geval dat) en weer terug bij het tabblad Betaling (in plaats van bevestiging), waar de melding in het rode kader er nog steeds staat:
Geen bevestigingsmail ontvangen; het staat niet tussen mijn bestelingsoverzicht, maar het bedrag is wel afgeschreven...
Even afwachten de komende dagen of ze inderdaad het bedrag gaan terugstorten, zoals boven is beloofd. Anders maar even aan de bel trekken bij ze..
Nu fingers crossed, dat Nedgame kan gaan leveren
Wel raar dat ik hier €10,- meer kwijt ben, dan bij Bol.com.
Over die laatste gesproken: voor Nedgame het eerst bij Bol.com geprobeerd met (naar wat nu blijkt) verkeerde link; dit ging ongeveer zo: bestellen ---) tabblad Betaling (ik zie al een rood gekaderde melding staan) ---) betalen met iDeal ---) (tussendoor maak ik screendumps voor het geval dat) en weer terug bij het tabblad Betaling (in plaats van bevestiging), waar de melding in het rode kader er nog steeds staat:
Daaronder kon ik opnieuw gaan betalenWe vragen je aandacht voor het volgende:
- Er is helaas een technische fout opgetreden, de bestelling is daarom niet verwerkt. Mocht er een bedrag afgeschreven zijn van je rekening, dan storten we dat binnen 5 werkdagen automatisch terug. Eventueel gebruikte cadeaukaarten en cadeaubonnen worden binnen 30 minuten automatisch opgewaardeerd.

Even afwachten de komende dagen of ze inderdaad het bedrag gaan terugstorten, zoals boven is beloofd. Anders maar even aan de bel trekken bij ze..
Nu fingers crossed, dat Nedgame kan gaan leveren
Je bedoeld aan die brakke chatbot op hun site? Die scant op woorden en komt alleen met automatische antwoorden, zoals retourneren en het adres bij teveel ontvangen artikelen (3x besteld in mijn tekst).Wolliebolly schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 14:00:
[...]
Denk dat je deze vraag beter aan Bol.com kunt stellen.
Er zitten hier medewerkers van Bol, dus dacht gooi het hier even neer.
[ Voor 8% gewijzigd door t!n0 op 30-06-2017 14:06 ]
Zie ook mijn post. Denk dat je, net als ik, even Bol.com de kans moet geven om het bedrag terug te storten. Binnen 5 dagen volgens hun. Anders even contact opnemen met ze.t!n0 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 13:59:
Heeft iemand anders ook een gevalletje "ik refresh sinds de aankondiging meerdere malen per dag een pagina om het te bestellen" wat eindigt met: oh het is nu al overal uitverkocht?
Ik dacht wel dat er een run op zou zijn, maar ik had wel meer vooraad verwacht vanuit nintendo. Ook hoop ik dat ze niet dom zijn, zien dat dit geld verdient als een malle en dit keer wel kiezen om meer te maken.
De lokale intertoys krijgt het ook waarschijnlijk, ik weet niet hoe hoog ik daar op de lijst sta, maar moet misschien goed komen
Iedereen die het wel gelukt is: grats! want ondanks mijn salt, betekend dat niet dat ik andere niet kan feliciteren
Ik dacht wel dat er een run op zou zijn, maar ik had wel meer vooraad verwacht vanuit nintendo. Ook hoop ik dat ze niet dom zijn, zien dat dit geld verdient als een malle en dit keer wel kiezen om meer te maken.
De lokale intertoys krijgt het ook waarschijnlijk, ik weet niet hoe hoog ik daar op de lijst sta, maar moet misschien goed komen
Iedereen die het wel gelukt is: grats! want ondanks mijn salt, betekend dat niet dat ik andere niet kan feliciteren
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Verwijderd
Houdt game mania in de gaten die komt ook nog met een pre order mogelijkheid vandaag of morgen ochtend max denk ik.ye-roon schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 14:10:
Heeft iemand anders ook een gevalletje "ik refresh sinds de aankondiging meerdere malen per dag een pagina om het te bestellen" wat eindigt met: oh het is nu al overal uitverkocht?
https://www.gamemania.nl/...intendo-classic-mini-snes
https://gamer.nl/artikele...-snes-classic-mini-kopen/
Misschien moet Nintendo de originele SNES maar weer opnieuw uitbrengen met cartridges. Hoe moeilijk kan het zijn om dat nu nog te produceren? Ze hoeven er alleen nog maar een netwerk-kaartje in te stoppen en je kunt online samen Super Mario World spelen. Een paar Indie-developers aantrekken die nieuwe games willen maken. Dan volgen ook wel weer de grote namen. Hoppakee. Voor je het weer zit het Super Call Of Duty te spelen. Cashen!ye-roon schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 14:10:
Maar... kleine kans.
Coolblue:
Tijdelijk uitverkocht
Verwacht: week van 3 - 7 juli
(https://www.consoleshop.n...do-classic-mini-snes.html)
Tijdelijk uitverkocht
Verwacht: week van 3 - 7 juli
(https://www.consoleshop.n...do-classic-mini-snes.html)
Xbox Live: MarkH
Ik keek vandaag gewoon op nedgame en meteen besteld, hoeft niet hoor steeds te F5'en
Succes voor de rest die het nog probeert te bemachtigen
Doe niet zo overspannen mensen. Schaf een Raspberry Pi aan met authentieke Snes controllers en je kunt hetzelfde en meer. Snap al die ophef niet hoor, alleen maar om dat grijze plastic wat om de printplaten heenzit?
Ik denk dat je in het verkeerde thread zit, hier zitten mensen die graag de SNES Mini willen bemachtigenFitzierpi schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 14:39:
Doe niet zo overspannen mensen. Schaf een Raspberry Pi aan met authentieke Snes controllers en je kunt hetzelfde en meer. Snap al die ophef niet hoor, alleen maar om dat grijze plastic wat om de printplaten heenzit?
Ervaring kan dan wel hetzelfde zijn, 't is toch wel een andere belevenis om te spelen op een RPi imo.
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Ik denk zelfs dat ik de verpakking nog het mooiste vind. En de console natuurlijk. En de controllers.Seroczynski schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 14:41:
[...]
Ik denk dat je in het verkeerde thread zit, hier zitten mensen die graag de SNES Mini willen bemachtigen
Ervaring kan dan wel hetzelfde zijn, 't is toch wel een andere belevenis om te spelen op een RPi imo.
Wat moet je daar mee als je de spellen niet hebt?Fitzierpi schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 14:39:
Ik vind 90eu voor 21 spellen inclusief de juiste hardware een mooie deal!
[ Voor 34% gewijzigd door monkel op 30-06-2017 14:51 ]
En.. en.. en, eigenlijk wel alles.monkel schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 14:42:
[...]
Ik denk zelfs dat ik de verpakking nog het mooiste vind. En de console natuurlijk. En de controllers.
[...]
Wat moet je daar mee als je de spellen niet hebt?
Ook hier vanochtend toen dit topic ontplofte met: " Iedereen snel naar Bol/Nedgame" zonder problemen kunnen pre-orderen bij Bol.com
Heeft u al geprobeerd opnieuw op te starten?
Wat voor mij de unique selling point aan de SNES Mini is, is dat dit de eerste officiële release van Star Fox 2 bevat!
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Verwijderd
Illegaal downloaden natuurlijk. De pakkans is heel klein. Met een sd kaart van een paar GB kan je alle SNES games op 1 RPi draaien.monkel schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 14:42:
[...]
Wat moet je daar mee als je de spellen niet hebt?
Dat het super illegaal is maakt ze niets uit.
Dat geloof ik ook wel, kunnen ze nu toch niks meer op verdienenVerwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 15:19:
[...]
Illegaal downloaden natuurlijk. De pakkans is heel klein. Met een sd kaart van een paar GB kan je alle SNES games op 1 RPi draaien.
Dat het super illegaal is maakt ze niets uit.
Ik heb een Raspberry Pi gehad en ik vond het een waardeloos ding.Fitzierpi schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 14:39:
Hij kan niet out of the box uit worden gezet met een switch,je moet de stroom eraf halen, hij heeft lag, je bent er een rottijd aan kwijt om alles in te stellen en Retroarch werkt zeer omslachtig met de simpelste dingen, je hebt niet een Nintendo (of Sega) of wat je er ook op speelt, je hebt een Raspberry Pi met (als je niet uit kijkt) een crap kwaliteit 3rd party Snes Controller.
Ik vind het helemaal goed dat mensen dat kopen en er ongetwijfeld meer plezier van hebben dan ik had, het 1 is ook niet beter dan het ander, maar die discussie waarom je niet allemaal zo'n ding koopt leidt nergens toe, het is niet de reden dat men een Snes Mini koopt (voor de doos, de feel, de controllers, de games, de collectability).
Niet weer die discussie over de Raspberry. Ik wil gewoon een product dat door Nintendo is ontwikkeld en niet een slap aftreksel. Als ik SNES-games wil spelen kan ik dat ook prima doen op mijn Android TV of pc.
[ Voor 15% gewijzigd door NotSoSteady op 30-06-2017 15:59 ]
ik snap ook niet waarom het elke keer weer wordt genoemd.NotSoSteady schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 15:58:
Niet weer die discussie over de Raspberry. Ik wil gewoon een product dat door Nintendo is ontwikkeld en niet een slap aftreksel. Als ik SNES-games wil spelen kan ik dat ook prima doen op mijn Android TV of pc.
Het spreekt juist voor de kracht van Nintendo dat ondanks dat er een prima werkbaar, goedkoop alternatief is, mensen toch bereid zijn om diep in de buidel te tasten voor een genuine Nintendo apparaatje - dat aan de binnenkant niet verschilt van het alternatief. Hats off voor de Japanners
Sowieso, 2 (!) echte controllers erbij is toch al fantastisch? Was nog mooier geweest als ze draadloos waren geweest maar ja dat hoort bij het retrogevoel. Lekker over struikelen enzo

Sommige mensen denken dat alle Nintendo fans nu denken "yes, ik kan weer SNES games spelen!".Hawk86 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 16:00:
[...]
ik snap ook niet waarom het elke keer weer wordt genoemd.
Zelfs als je even de raspberry's vergeet, SNES emulators bestaan al 20+ jaar en daarnaast zijn er al 10 jaar legale mogelijkheden om SNES games te spelen (op iets anders dan een echte SNES).
Dus nee, fans willen de SNES (of NES) classic niet om de games te kunnen spelen. Het is voornamelijk een collectors item.
[ Voor 3% gewijzigd door BlackMage op 30-06-2017 16:08 ]
Het is al een uitdagend spel op zich, om zo'n console te bemachtigen (nieuwste game: zoveel mogelijk SNESsen scoren)
Ik wil wel een makkelijke plug and play manier om mijn SNES spellen te kunnen spelen, en daar voorziet dit voor mij veel meer in dan opzetjes via Shield TV, Raspberry Pi of PC, dat het een mooi collectors item is telt daarin voor mij nog minder mee.BlackMage schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 16:07:
[...]
Sommige mensen denken dat alle Nintendo fans nu denken "yes, ik kan weer SNES games spelen!".
Zelfs als je even de raspberry's vergeet, SNES emulators bestaan al 20+ jaar en daarnaast zijn er al 10 jaar legale mogelijkheden om SNES games te spelen (op iets anders dan een echte SNES).
Dus nee, fans willen de SNES (of NES) classic niet om de games te kunnen spelen. Het is voornamelijk een collectors item.
Ik ben blij met de twee controllers, de selectie aan games, en ik gok dat je over een maand of 2 na release alweer de guides gaat zien hoe je er nog meer op kwijt kan.
Oneens. Voor mensen die het leuk vinden om weer een keer de oude SNES games te spelen en geen zin hebben om gebruikte consoles/games op te sporen of gedoe met Raspberry Pi's, is dit juist een mooie oplossing. De prijs is ook nog goed te doen; voor dat geld vind je immers geen oude SNES met 30 games (+ gedoe met scart naar HDMI converter).Dus nee, fans willen de SNES (of NES) classic niet om de games te kunnen spelen. Het is voornamelijk een collectors item.
Bij bol.com gepre-ordert, betaald maar geen product bij mijn bestellingen. Contact opgenomen, geven ze aan dat ik er waarschijnlijk nét naast had gegrepen. Als ik heb betaald is de koop toch gewoon gesloten?!
Nee pas als je bevestiging hebt van je bestelling.Bas90 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 16:44:
Bij bol.com gepre-ordert, betaald maar geen product bij mijn bestellingen. Contact opgenomen, geven ze aan dat ik er waarschijnlijk nét naast had gegrepen. Als ik heb betaald is de koop toch gewoon gesloten?!
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Je moet altijd checken of je een bevestiging hebt in je e-mail, heb je die?Bas90 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 16:44:
Bij Intertoys kun je hem nu ook bestellen. Ik heb succesvol een bestelling gedaan en een bevestiging ontvangen. Geeft natuurlijk geen enkele garantie. Ze hebben wel netjes een limiet van 1.
aaaand it's goneMortalPiso schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 16:48:
Bij Intertoys kun je hem nu ook bestellen. Ik heb succesvol een bestelling gedaan en een bevestiging ontvangen. Geeft natuurlijk geen enkele garantie. Ze hebben wel netjes een limiet van 1.
Wehkamp zal ook nog wel komen?
Daar had ik destijd (met veel geluk) mn NES vandaan.
al geweest
al geweest

[ Voor 12% gewijzigd door CyBeRSPiN op 30-06-2017 17:00 ]
Wehkamp is al geweest voor een eerste lichting, toch.CyBeRSPiN schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 17:00:
Wehkamp zal ook nog wel komen?
Nee, na de betaling wordt er terug gekoppeld dat er betaald is en dan wordt er pas van het aantal afgehaald en wordt je order aangemaakt.Bas90 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 16:44:
Helaas werkt 99% van de webshops niet met een reservering van je winkelmandje.
Nee, die komen nogmaals. Vorige keer misgegaan.Gim schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 17:01:
[...]
Wehkamp is al geweest voor een eerste lichting, toch.
Wat is er mis gegaan dan?NotSoSteady schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 17:07:
[...]
Nee, die komen nogmaals. Vorige keer misgegaan.
Had een Check4Change op de site gedaan en warempel.... opeens beschikbaar! Dus ja, die Check4Change is een geweldige tip die ik iedereen kan aanraden.
Maar Intertoys is dus gewoon gelijk betalen (of afterpay).... Hmmm, of behoorde Intertoys nou tot de filialen die pre-orders mogelijkerwijs gaat annuleren en geld gaat terugstorten?!

Alleen apart dat je als bezorgdatum 01-07-2017 krijgt. Ik wilde hem al zetten naar 29 september, maar die keuze krijg je niet. Vreemd dat je een bezorgdatum kunt opgeven voor iets wat pas 29 september uitkomt......
Nog steeds bestelbaar bij Intertoys nu!
[ Voor 24% gewijzigd door Gim op 30-06-2017 17:21 ]
Lijkt wel een soort A/B test. Ik kan hem in Firefox nog steeds bestellen wat ik ook doe... Cache leeg, inloggen/uitloggen, maar niet met Chrome op welke manier dan ook.
Daar is niks mis gegaan. Ze wisten simpel niet hoeveel aantallen ze zouden krijgen en hadden toch het product al aangeboden. Resultaat is te veel orders. Ga er maar van uit dat de eerste lichting bij wehkamp is uitverkocht.
Dat is HEEL apart. Ik zie het nu ook. Met Firefox te bestellen en je kunt gewoon je bestelling afronden met bevestiging enzovoort. In Chrome dus totaal niet!Mau_Maus schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 17:22:
[...]
Lijkt wel een soort A/B test. Ik kan hem in Firefox nog steeds bestellen wat ik ook doe... Cache leeg, inloggen/uitloggen, maar niet met Chrome op welke manier dan ook.

Kans bestaat dus dat Intertoys geflood wordt met bestellingen die ze niet kunnen nakomen...
Is een bekend dingetje bij Intertoys/Bart Smit, iets met cache of meerdere servers ofzo; heel irritant.Mau_Maus schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 17:22:
[...]
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
Haha alleen nu net werkt het wel in alle browsers. Dus iedereen proberen!Gim schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 17:24:
[...]
Dat is HEEL apart. Ik zie het nu ook. Met Firefox te bestellen en je kunt gewoon je bestelling afronden met bevestiging enzovoort. In Chrome dus totaal niet!![]()
Kans bestaat dus dat Intertoys geflood wordt met bestellingen die ze niet kunnen nakomen...
Incognito.Mau_Maus schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 17:22:
[...]
Lijkt op Intertoys ook uitverkocht te zijn.
Zojuist een besteld bij intertoys en een bevestiging gekregen per mail.. wel leuk dat ze als leverdatum 1-7-2017 opgeven, dus nog niet alles lijkt helemaal goed te zitten.Timmet schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 17:29:
PS. gebruikte standaard FF zonder incognito... geen idee wat ze dan doen voor mensen die hem niet kunnen bestellen.
[ Voor 15% gewijzigd door Electrowolf op 30-06-2017 17:33 ]
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
Lijkt zo, is niet zo. Incognito gebruiken.Timmet schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 17:29:
Kunnen jullie bij die analyse inbouwen dat mensen die er teveel hebben besteld voor straf helemaal niks meer krijgen?BertP schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:25:
[...]
Dus dat de slimmeriken die er 3x 2 hebben besteld niet alsnog 1 order geleverd krijgen.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Ik heb hem zojuist met paypal bij Intertoys kunnen bestellen (in Chorme, niet incognito). Nu net ook een bevestigingsmail binnen.
Trouwens wel lekker dat ik me bij Intertoys had opgegeven om via email op de hoogte te worden gebracht wanneer hij te koop zou zijn, maar via dit forum moet horen dat ie te koop is...
Trouwens wel lekker dat ik me bij Intertoys had opgegeven om via email op de hoogte te worden gebracht wanneer hij te koop zou zijn, maar via dit forum moet horen dat ie te koop is...
[ Voor 42% gewijzigd door ruurd v. op 30-06-2017 17:39 ]
Met heel veel moeite is het uiteindelijk gelukt in Incognito modus.NotSoSteady schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 17:31:
[...]
Lijkt zo, is niet zo. Incognito gebruiken.
Heel veel dank!
Thx. Je kunt nog steeds bestellen zo te zien.MortalPiso schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 16:48:
Nu maar wachten of dat ding echt komt 29 september.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Heb het net via Edge gedaan, afterpay als betaling. Lukte niet via Chrome, normaal of Incognito.ruurd v. schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 17:36:
Ik heb hem zojuist met paypal bij Intertoys kunnen bestellen (in Chorme, niet incognito). Nu net ook een bevestigingsmail binnen.
Heb ondertussen al de bevestigingsmail ontvangen.
[ Voor 8% gewijzigd door -MB- op 30-06-2017 17:49 ]
Zelfde hier, geen mail gezien.ruurd v. schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 17:36:
Ik gebruik tegenwoordig standaard Paypal. iDeal is in de ban ivm dat gezeur met Raboscanners en geld terug claimen als een webshop het verkl**t.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Het is echt verbazingwekkend hoe populair dat ding is.
Tja, zoals al gezegd komt dat nogal door de NES classic. Daarbij dacht ik "ik wacht de rush wel af en koop er later wel een"... maar toen kon dat dus niet meerNotSoSteady schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 17:48:
Het is echt verbazingwekkend hoe populair dat ding is.
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
ik hoop echt dat niemand er 1 koopt via marktplaats, en dat al die scalpers straks met al die mini snes zitten.
Wat zal ik mij kapot lachen als dat gebeurt. Heb er gelukkig eentje bij intertoys besteld.
Wat zal ik mij kapot lachen als dat gebeurt. Heb er gelukkig eentje bij intertoys besteld.
Let op:
- We delen geen informatie of links over het hacken van de firmware.
- Je hoeft niet te melden dat het besteld is, bezorgd is of dat je een Track&Trace hebt. Al deze berichten worden verwijderd.
- Gaat niet opscheppen over hoeveel orders je hebt geplaatst en zeker niet dat je van plan bent om door te verkopen voor winst. Dat wordt altijd weer een eindeloze discussie die uit de hand gaan lopen.
- Je V&A-advertentie, eigen website of links met referrals naar winkels hier vermelden is zoals altijd ook hier niet toegestaan (spam).
- De discussie over de ethiek van doorverkopen voor winst is al heel vaak gevoerd, dat gaan we niet nogmaals doen. Het is jammer dat mensen een slaatje uit de hoge vraag proberen te slaan, maar dat probleem ga je hier niet oplossen.
- Voor beschikbaarheid en prijzen is SNES Mini - Levertijden en prijzen
- We delen geen informatie of links over het hacken van de firmware.
- Je hoeft niet te melden dat het besteld is, bezorgd is of dat je een Track&Trace hebt. Al deze berichten worden verwijderd.
- Gaat niet opscheppen over hoeveel orders je hebt geplaatst en zeker niet dat je van plan bent om door te verkopen voor winst. Dat wordt altijd weer een eindeloze discussie die uit de hand gaan lopen.
- Je V&A-advertentie, eigen website of links met referrals naar winkels hier vermelden is zoals altijd ook hier niet toegestaan (spam).
- De discussie over de ethiek van doorverkopen voor winst is al heel vaak gevoerd, dat gaan we niet nogmaals doen. Het is jammer dat mensen een slaatje uit de hoge vraag proberen te slaan, maar dat probleem ga je hier niet oplossen.
- Voor beschikbaarheid en prijzen is SNES Mini - Levertijden en prijzen