Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 14:23

C0nscious

Mysteryman.

Beetje offtopic, maar: velen sommigen hebben nog steeds de voorkeur voor 5090/6090 Kuro plasma's van 10 jaar oud boven 7k kostende OLED's vanwege motion blur (en gelijkwaardige zwartwaardes) :9

Voor NES/SNES had ik ook het liefst een 480p plasma gehad, maar mijn 25" CRT voldoet ook wel voor retro stuff.

[ Voor 28% gewijzigd door C0nscious op 05-10-2017 01:16 ]

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-09 22:28
C0nscious schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 22:24:
Beetje offtopic, maar: velen hebben nog steeds de voorkeur voor 5090/6090 Kuro plasma's van 10 jaar oud boven 7k kostende OLED's vanwege motion blur (en gelijkwaardige zwartwaardes) :9

Voor NES/SNES had ik ook het liefst een 480p plasma gehad, maar mijn 25" CRT voldoet ook wel voor retro stuff.
Leuk voor ze, misschien heeft die groep in de tussentijd hun baan verloren of hun ogen zijn veel slechter geworden. :+

[ Voor 3% gewijzigd door NotSoSteady op 04-10-2017 22:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:20
_O-

[ Voor 19% gewijzigd door Cardwizard op 04-10-2017 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 01:29

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Deathchant schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 12:09:
[...]

Ik heb ook een Plasma tv. Er is niks beters ;) Ik heb met mijn NES mini hier en daar toch wel inputlag, ondanks alle tips om de TV op game-mode te zetten (staat bij mijn tv onder "professional"-settings). Ervaar jij dit met de SNES mini ook?
De truuk is om te zorgen dat alle beelprocessing opties van je tv worden uitgeschakeld. In game modus wordt het beeld dus direct as is naar je lcd / ips panel gestuurd. Hierdoor ervaar je het minste input lag. Bij Samsung heet dit game modus maar het kan best zijn dat er nog settings actief zijn die imageprocessing doen op je snes output. Kijk even of er ergens nog de volgende instellingen aanstaan:

- Clearview
- Sharpen
- Edge enhancement

Etc, zet zoveel mogelijk van deze functies uit of tot een minimum en dan zou het als het goed is tot iets werkbaars moeten kunnen komen.

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

NotSoSteady schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 22:42:
[...]
Leuk voor ze, misschien heeft die groep in de tussentijd hun baan verloren of hun ogen zijn veel slechter geworden. :+
Haha, wie weet ;)
Vooruit, bijna gelijkwaardig dan ;) Ervaringsdeskundige? Kan me voorstellen dat die 7k toen teveel voor je was :>

http://www.avsforum.com/f...82922-oled-vs-plasma.html

[ Voor 18% gewijzigd door C0nscious op 05-10-2017 01:06 ]

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
C0nscious schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 01:02:
[...]

Vooruit, bijna gelijkwaardig dan ;) Ervaringsdeskundige? Kan me voorstellen dat die 7k toen teveel voor je was :>

http://www.avsforum.com/f...82922-oled-vs-plasma.html
Ja helaas te veel ervaring met die dure prut en upgrade drang als er weer eens iets “beters” te koop is, maar Super Mario World is best leuk op een 65 inch 4K oled 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

Treevium schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 01:09:
[...]

Ja helaas te veel ervaring met die dure prut en upgrade drang als er weer eens iets “beters” te koop is, maar Super Mario World is best leuk op een 65 inch 4K oled 8)7
Geloof 't graag! Hier voorlopig nog geen drang om te upgraden, 5090 + aparte CRT bevalt me perfect. Voor mij is het fijne aan de 5090 Kuro dat het puur een monitor is zonder inmenging van vage image processing of 'smart' functies, geen lag dus met (retro) gaming.

[ Voor 16% gewijzigd door C0nscious op 05-10-2017 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 23:36
Hoe moet ik nou de SNES aansluiten op de CRT tv als deze geen HDMI heeft?! J/K ik speel op LCD TV en op de beamer met de SNES. Via de beamer heb ik pixels van een halve centimeter op de muur :9

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 10:05
Voor degene die door Wehkamp een tegoedbon is toegezegd (vanwege versturen SNES mini zonder beschermde doos); hebben jullie deze tegoedbon al ontvangen?

Mij is afgelopen dinsdag een dergelijke tegoedbon beloofd maar vooralsnog heb ik niets ontvangen?

PSN: breminem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• portie
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07:37
breminem schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 08:35:
Voor degene die door Wehkamp een tegoedbon is toegezegd (vanwege versturen SNES mini zonder beschermde doos); hebben jullie deze tegoedbon al ontvangen?

Mij is afgelopen dinsdag een dergelijke tegoedbon beloofd maar vooralsnog heb ik niets ontvangen?
Ik heb een klacht ingediend via de website en kreeg na 1 dag een waardebon en een mail met excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Die kreeg ik vrijwel tegelijk met de e-mail waarin de tegoedbon werd toegezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 10:05
Oké, dank! Dan zal ik eens mailen ;)

PSN: breminem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:26

Daniel36

vernieuwde formule

Voor het leveren van twee SNES mini's en een PS4 zonder doos ontving ik een tegoed code van 30 euro.
Gelijk gisteren verzilverd met de bestelling van een kleine tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lama83
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 05-09 17:33
via bol.com zonet besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Daniel36 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 09:07:
Voor het leveren van twee SNES mini's en een PS4 zonder doos ontving ik een tegoed code van 30 euro.
Gelijk gisteren verzilverd met de bestelling van een kleine tv.
En kan je voor de tv ook weer tegoed code aanvragen voor sticker op doos _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06:52
Op voorraad bij bol.com. Hierbij de link: https://www.bol.com/nl/p/...-system/9200000079774662/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Gisteravond een SNES Mini kunnen bemachtigen via de online shop van Mediamarkt hier in Zwitserland voor CHF 100 (EUR 88). \\o o// \o/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel36

Daniel36

vernieuwde formule

Eek2nd schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 09:40:
[...]

Nou, ik ben inderdaad bang dat...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online

Ik had bij Wehkamp via social media geklaagd en met mij tig anderen. Werd enkele dagen daarna gebeld en dat dit niet zo had mogen gebeuren yadieya. Ik kon een nieuwe verpakking toegezonden krijgen of een tegoedbon van 20 euro. Waarop ik zei: kunnen jullie die niet van het openstaande bedrag afhalen? :7 En dat deden ze. Mini SNES voor €70 *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

MaZo schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 09:44:
Gisteravond een SNES Mini kunnen bemachtigen via de online shop van Mediamarkt hier in Zwitserland voor CHF 100 (EUR 88). \\o o// \o/
Zullen we het hier even ontopic houden? Hartstikke leuk dat je er ook eentje hebt, maar dat is duidelijk tegen de topic warning in. Bovendien hebben we voor levertijdendiscuusie e.d. onderstaande topic:
SNES Mini - Levertijden en prijzen

Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:06
Gisteren 2 SNES-en bij bol.com geannuleerd omdat PostNL ze terugstuurde, aangezien ze alweer uitverkocht zijn zullen dit retourtjes zijn. Op zich niet erg alhoewel ze wat meer beschadigingen (de dozen) opgelopen zullen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sir_Hendro schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 08:28:
Hoe moet ik nou de SNES aansluiten op de CRT tv als deze geen HDMI heeft?! J/K ik speel op LCD TV en op de beamer met de SNES. Via de beamer heb ik pixels van een halve centimeter op de muur :9
Er zijn diverse omzetters te koop op ebay. Ik heb dus een 480p plasma monitor met VGA, zonder HDMI.
En met zo iets

Afbeeldingslocatie: https://thumbs4.ebaystatic.com/d/l225/pict/111777716539_5.jpg

Heb ik nu dus beeld. In Nederland $23. Op ebay $4.
Actraiser en Pilotwings, leuke games.
Ik ben een enorme fan van Japanse arcade spellen, dat zijn altijd mijn favoriete spellen geweest. Maar het spel dat ik het liefst zou hebben op de mini SNES is
prince of persia. De snes versie is de beste versie met de mooiste gfx, beste sound en extra levels! Echt super!

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2017 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeeuw
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02:20

Zeeuw

5.6

Sir_Hendro schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 15:20:
[...]

Uurtje met short cuts (star world) en zonder 100% completion? :P
Zo heb ik Super Mario afgelopen weekend ook uitgespeeld. Puur toeval trouwens, dacht in eerste instantie dat het een bug was. Alleen na de aftiteling/credits liep de SNES Mini vast volgens mij. Kon niet uit het 'The End' scherm komen zonder de reset knop te gebruiken en daarna moet ik alles van Star World opnieuw doen. :/

Read the badge, Bitch!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:23
@Zeeuw Dat is normaal (dat over het The End scherm), was ook bij de originele zo :)

[ Voor 29% gewijzigd door tiguan op 05-10-2017 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:42

Onbekend

...

Zeeuw schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 15:56:
daarna moet ik alles van Star World opnieuw doen. :/
Als het goed is, had je bij het laatste Star World level de mogelijkheid om jouw voortgang op te slaan.

Het enige verschil met de oorspronkelijke SNES is dat als je alle levels hebt gehaald er nu een sterretje voor het getal 96 komt te staan en deze geel blijft, terwijl de oorspronkelijke versie het getal licht blauw kleurde. Maar misschien was dat niet zo in de USA of Japanse versie.

(Ik merk nu overigens ook op dat het Bowser kasteel niet als level wordt geteld. Ik had alles gespeeld en gehaald, zonder het Bowser kasteel te spelen, en toen had ik al de 96 levels te pakken. Eigenlijk heeft Super Mario World dus 97 levels.)

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 19:40

Deathchant

Don't intend. Do!

juggle schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 23:28:
[...]

De truuk is om te zorgen dat alle beelprocessing opties van je tv worden uitgeschakeld. In game modus wordt het beeld dus direct as is naar je lcd / ips panel gestuurd. Hierdoor ervaar je het minste input lag. Bij Samsung heet dit game modus maar het kan best zijn dat er nog settings actief zijn die imageprocessing doen op je snes output. Kijk even of er ergens nog de volgende instellingen aanstaan:

- Clearview
- Sharpen
- Edge enhancement

Etc, zet zoveel mogelijk van deze functies uit of tot een minimum en dan zou het als het goed is tot iets werkbaars moeten kunnen komen.
Goh echt? Daar had ik nou nog nooooit over nagedacht :P Vergeef me mijn sarcasme; ik heb het uiteraard allemaal uitstaan, ook vermeld in mijn review.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GetterRobo
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23-07-2021
Zojuist via Aliexpress een laptopscherm met hdmi boardje besteld.

https://www.aliexpress.co...Set-Free/32689440680.html

Plan was om het te gebruiken icm Raspberry.

Ik zit nu te denken om zo een set up te maken (BVM strippen en lcd erin en wat audio)
snes

Ff kijken wat ik ga doen, ik vind het steeds een plaatje! zo een BVM met een snes straalt gewoon retro uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Ben benieuwd of de zelf toegevoegde spellen goed gaan werken, 75% zou werkend zijn nu... 1 op de 4 niet, is best veel jammer genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Treevium schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 00:58:
Ben benieuwd of de zelf toegevoegde spellen goed gaan werken, 75% zou werkend zijn nu... 1 op de 4 niet, is best veel jammer genoeg
Hoe kan dat, is de emulator dan niet specifiek genoeg?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
Verwijderd schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 01:25:
[...]

Hoe kan dat, is de emulator dan niet specifiek genoeg?
Is me nog niet helemaal duidelijk, maar het is allemaal ook nog niet af, hopelijk wordt het nog beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 21:21
Joosie200 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 10:10:
[...]

Ik had bij Wehkamp via social media geklaagd en met mij tig anderen. Werd enkele dagen daarna gebeld en dat dit niet zo had mogen gebeuren yadieya. Ik kon een nieuwe verpakking toegezonden krijgen of een tegoedbon van 20 euro. Waarop ik zei: kunnen jullie die niet van het openstaande bedrag afhalen? :7 En dat deden ze. Mini SNES voor €70 *O*
Ik heb hiervoor ook maar eens een mailtje verstuurd! Nu ook hopen op een bon, want de vriendin wil nog wat bestellen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartosy
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07:19
GetterRobo schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 21:19:
Zojuist via Aliexpress een laptopscherm met hdmi boardje besteld.

https://www.aliexpress.co...Set-Free/32689440680.html

Plan was om het te gebruiken icm Raspberry.

Ik zit nu te denken om zo een set up te maken (BVM strippen en lcd erin en wat audio)
[afbeelding]

Ff kijken wat ik ga doen, ik vind het steeds een plaatje! zo een BVM met een snes straalt gewoon retro uit.
hoop dan wel dat de BVM stuk is anders is het wel zonde. Zoek al jaren naar BVMs op marktplaats en ik kan alle advertenties tellen op 1 hand. Dingen zijn bijna nergens meer te krijgen en zelf PVMs gaan tegenwoordig voor 200+ euro op marktplaats. (mocht je nog op zoek zijn er is nu wel een advertentie op marktplaats waar ze 2 PVMs verkopen voor 40 euro een 20 inch is wel stuk/knop maar is wellicht nog wat van te maken https://www.marktplaats.n...1b&previousPage=lr&pos=13 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

Zijn er eigenlijk draadloze controllers waarmee je ook de resetknop kunt bedienen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

CyBeRSPiN schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 09:43:
Zijn er eigenlijk draadloze controllers waarmee je ook de resetknop kunt bedienen?
Hop, gewoon opstaan. Uit die luie stoel. Vroeger had je tv ook geen afstandsbediening!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:06
Bij de action kun je voor 6,50 een 7.5 meter HDMI kabel kopen + 3 meter micro usb kabel. Dus voor 6.5 euro heb je dat ding voor je neus staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:27
Volgens mij die 8bit do controllers die leuken op de Wii classic controllers.
Als er een homeknop op zit, zou het moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Verwijderd schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 09:46:
[...]

Hop, gewoon opstaan. Uit die luie stoel. Vroeger had je tv ook geen afstandsbediening!
Het is niet meer vroeger! Anders was het ook niet “retro” :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Verwijderd schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 09:46:
[...]

Ondanks ik ook liever een button optie op de controller had gezien maakt het de Retro ervaring wel compleet. :9

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Als hakchi2 klaar is voor de SNES dan kan je deze vast ook gebruiken om een combinatie toe te wijzen aan de reset-functie. Dat kan bij de NES namelijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
@Bartosy PVM, BVM? Waar staat dat voor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:21

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Pas toen ik het plaatje zag en met de television erbij ging Googlen kwam ik hier uit:
Trinitron is Sony's brand name for its line of aperture-grille-based CRTs used in television sets ..... also produced lines of Trinitron professional studio monitors, the PVM (Professional Video Monitor) and BVM (Broadcast Video Monitor) lines.
Mijn nieuwsgierigheid ook weer bevredigd.. :Y)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartosy
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07:19
Dit zijn speciale CRT monitors die voornamelijk voor professionele doeleinden zijn gebruikt.

PVM= professional Video Monitor
BVM= Broadcast Video Monitir

Grof gezegd :

BVM>PVM>Sony Trinitron CRT 4:3>CRT scart:RGB>CRT s-video>CRT compositie>CRT> RF

Ze kosten in de tijd vele duizenden euro’s en kenmerkte zich door de vele aanpassingen en Het haarscherpe beeld (door meer horizontale lijnen te gebruiken een normale tv heeft standaard 400 lijnen een pvm en NVM kan tussen de 400 en 1000+ lijnen hebben)en de mooie strakke scanlines. Ook heeft een goede Pvm en BVM standaard. BNC RGB aansluitingen wat vaak voor oude consoles de maximaal haalbare beeldkwaliteit opleverde . Nu is RGB niet zo speciaal in Europa dankzij scart maar in Amerika was RGB bijna op geen enkele andere manier te realiseren

Als je retro echt in de beste beeldkwaliteit wilt beleven dan is de PVM of BVM route via RGB de beste optie. Helaas zijn ze schaars geworden. Alhoewel ze als tanks gebouwd zijn(vaak wegen zelf de 20 inch varianten al 20~30 kilo.

Mocht je nog meer erover willen weten

Mylifeingaming legt erg goed uit wat de verschillen en opties zijn tussen oude consoles

En phonedork een goede wat betreft PVM en BVM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GetterRobo
Bartosy schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 09:21:
[...]

hoop dan wel dat de BVM stuk is anders is het wel zonde. Zoek al jaren naar BVMs op marktplaats en ik kan alle advertenties tellen op 1 hand. Dingen zijn bijna nergens meer te krijgen en zelf PVMs gaan tegenwoordig voor 200+ euro op marktplaats. (mocht je nog op zoek zijn er is nu wel een advertentie op marktplaats waar ze 2 PVMs verkopen voor 40 euro een 20 inch is wel stuk/knop maar is wellicht nog wat van te maken https://www.marktplaats.n...1b&previousPage=lr&pos=13 )
Nee, ga geen werkende slopen☺

Ik heb zelf een 14 inch met goed beeld.

Lijkt me gaaf als project om het in een afgedankte monitor te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Deathchant schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 20:03:
[...]

Goh echt? Daar had ik nou nog nooooit over nagedacht :P Vergeef me mijn sarcasme; ik heb het uiteraard allemaal uitstaan, ook vermeld in mijn review.
Oh prima geen probleem 😁 Waar kan ik je review lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denver
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 14:27
Ik heb de eerste (nes) laten schieten omdat ik nog mijn originele nes heb staan met alle cartridges van mijn favoriete spellen. Omdat ik ooit mijn snes verkocht heb wou ik deze graag hebben en gelukkig is dat ook gelukt. Nu nog hopen dat er een "mod" komt zodat ik ook mijn favorieten nes en gamboy* spellen erop kan zetten. Voorlopig blijft deze in de verpakking tot de nes/gameboy* mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:27
Net dezelfde hoes besteld als dat ik al voor de NES mini had. Die grijze in de stijl van de NES van BigBen.
Past goed, dus dan maar die erbij halen.
10 euro overigens via bol.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

De 8bitdo SNES controllers kunnen dat via SELECT + DOWN.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel36

Daniel36

vernieuwde formule

Eek2nd schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 09:40:
[...]

Dit was helaas inderdaad het geval...inmiddels een iets minder vrolijk mailtje gestuurd aan die potsenbakkers van Wehkamp... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Daniel36 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 14:52:
[...]

Dit was helaas inderdaad het geval...inmiddels een iets minder vrolijk mailtje gestuurd aan die potsenbakkers van Wehkamp... ;)
Haha... ja hoor.. snes was 90 euro, kreeg je 20 voor terug... Dus hier moet je ook 22.5% terug krijgen })

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeeuw
  • Laatst online: 02:20

Zeeuw

5.6

Ik snap het niet over die resetknop....ik kan er gewoon met mijn grote teen bij (8>

Read the badge, Bitch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
denver schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 12:21:
Ik heb de eerste (nes) laten schieten omdat ik nog mijn originele nes heb staan met alle cartridges van mijn favoriete spellen. Omdat ik ooit mijn snes verkocht heb wou ik deze graag hebben en gelukkig is dat ook gelukt. Nu nog hopen dat er een "mod" komt zodat ik ook mijn favorieten nes en gamboy* spellen erop kan zetten. Voorlopig blijft deze in de verpakking tot de nes/gameboy* mod.
offtopic:
Fun fact: Voor de SNES bestond er een 'Super Game Boy'-converter, hiermee kon je Game Boy-spellen spelen op de SNES. Funner fact: Deze 'converter' was eigenlijk gewoon alle Game Boy-hardware in een cartridge gepropt :P

Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3e/Nintendo-Super-Game-Boy.jpg/1024px-Nintendo-Super-Game-Boy.jpg

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eek2nd
anandus schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:46:
[...]

offtopic:
Fun fact: Voor de SNES bestond er een 'Super Game Boy'-converter, hiermee kon je Game Boy-spellen spelen op de SNES. Funner fact: Deze 'converter' was eigenlijk gewoon alle Game Boy-hardware in een cartridge gepropt :P

[afbeelding]
Ik heb de Super Game Boy!
Leuke fact: Je kan de GB versie vab Street Fighter 2 met zn 2en spelen (Nooit opgezocht, maar is de enige game die ik weet dat t kan op de Super Game Boy)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lennertvdkort
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 17:45
Eek2nd schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 21:21:
[...]

Ik heb de Super Game Boy!
Leuke fact: Je kan de GB versie vab Street Fighter 2 met zn 2en spelen (Nooit opgezocht, maar is de enige game die ik weet dat t kan op de Super Game Boy)
Die heb ik ergens ook nog wel liggen, vroeger veel pokemon red gespeeld op de tv! geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lama83 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 22:16:
Is er ook een mogelijkheid om de rendering aan te passen ipv die grove pixels? Dus sai engine bijv.
Koop een vga panasonic sd plasma voor €75. Beste beeld. Hdmi adaptertje voor €4 op aliexpress.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09:04
Boek is nu voor nog geen 6,- te koop op Amazon.de, zonder verzendkosten :)

https://www.amazon.de/gp/...smid=A3JWKAKR8XB7XF&psc=1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dat yoshis island toch een som k#$! Spel.
Lelijke graphics, onduidelijke playability, moeilijke levels, stom gejank van die baby.
Ben na vijf minuten gestopt met dit kutspel op level 1-1.

Wat een verschil met Super Mario World 1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Verwijderd schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 17:00:
Lelijke graphics, onduidelijke playability, moeilijke levels, stom gejank van die baby.

Star Fox 2 dan? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:25
Yoshi's island is top.
Super simpel om uit te spelen. Maar als je hem 100% wil halen.... God damn :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend

Onbekend

...

Super Mario World 2 lijkt inderdaad niet op deel 1 van het spel. Ik wil die toch nog eens proberen uit te spelen, want vroeger lukte mij dat niet.

Overigens merk ik dat de SNES Mini trager is met beeldverwerking dan de originele SNES.
Een duidelijk voorbeeld is een van de eerste levels in Super Mario World 1: Yoshi's Island 4. Zodra je de ster pakt (op 1/5e van het level) dan kan het apparaat het knipperen van Mario en het weergeven van het water niet aan. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onbekend schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 17:17:
Super Mario World 2 lijkt inderdaad niet op deel 1 van het spel. Ik wil die toch nog eens proberen uit te spelen, want vroeger lukte mij dat niet.

Overigens merk ik dat de SNES Mini trager is met beeldverwerking dan de originele SNES.
Een duidelijk voorbeeld is een van de eerste levels in Super Mario World 1: Yoshi's Island 4. Zodra je de ster pakt (op 1/5e van het level) dan kan het apparaat het knipperen van Mario en het weergeven van het water niet aan. :(
Ik geloof dit pas als ik twee originele videos naast elkaar zie.
Een van de NTSC snes of Super Famicom (want 60 hz) versus een van de mini snes classic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Onbekend schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 17:17:

Ik had exact dezelfde ervaring. Misschien werkt het beter als scanlines uit staan? Maar dat heb ik nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MortalPiso
  • Laatst online: 12-09 20:57
DCNY schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:41:

Bedankt voor de tip! Meteen besteld. Levertijd is wel wat vaag zo tussen 3 november en 2 december maar goed, heb ook iets van 3 maanden moeten wachten op de mini zelf :D
Verwijderd schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 17:00:

Ik heb Yoshi's Island destijds voor 169 gulden gekocht en was toch echt een van mijn favoriete spellen. Ja, het is anders dan SMB1, 2, 3, World 1 en die baby is irritant maar dan moet je gewoon niet geraakt worden :+
Waah schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 17:07:
Yoshi's island is top.
Super simpel om uit te spelen. Maar als je hem 100% wil halen.... God damn :X
Die bonus levels als je de 8 levels van een wereld op 100% uit hebt gespeeld zijn pas uitdagend :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend

Onbekend

...

Verwijderd schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 17:30:
[...]

Ik geloof dit pas als ik twee originele videos naast elkaar zie.
Een van de NTSC snes of Super Famicom (want 60 hz) versus een van de mini snes classic.
Waarom speciaal de Amerikaanse variant? Wij hebben hier de ervaring met de Europese(PAL)-versie, dus zou de SNES mini die hier verkocht wordt toch geen lagere prestaties mogen geven?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Laguna
  • Laatst online: 13-09 21:25

Laguna

Connaisseur

Arunia schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 14:29:
Net dezelfde hoes besteld als dat ik al voor de NES mini had. Die grijze in de stijl van de NES van BigBen.
Past goed, dus dan maar die erbij halen.
10 euro overigens via bol.
Ik ben zelf nog aan het wachten op de officiële hoes/tas voor de SNES Classic mini. Helaas is de Europese/Aziatische editie nog nergens te vinden, alleen de lelijke Amerikaanse editie.

Next level:

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lama83
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 05-09 17:33
dit is geinig... jammer dat het niet voor iedereen weggelegd is

ik merk trouwens bij SF2 dat als ryu zo'n fireball schiet, dat ie vertraagt

[ Voor 13% gewijzigd door lama83 op 07-10-2017 19:54 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is die Zelda toch een geweldig spel. De allerbeste Zelda ooit, beter dan al die andere Zeldas! Een verplicht spel voor iedereen om dit te spelen. Als je dit spel nooit gespeeld hebt dan mag je jezelf geen gamer noemen.
Het allerbeste spel aller tijden ooit gemaakt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

Verwijderd schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 07:01:
De allerbeste Zelda ooit, beter dan al die andere Zeldas!
Je weet dat er mensen zijn die OoT op hun #1 plek hebben staan? En dat er mensen zijn die LA op hun #1 plek hebben staan? En dat er recentelijk mensen zijn die BotW op #1 hebben staan? ;)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

AyeAyeCaptain! schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 10:01:
Er zit daarbij wel verschil in spelgrootte, games kunnen zelfs 48mb zijn!
48 Megabits, ja... dat is 6 MB. ;)

Tales of Phantasia was bijv. 48 Megabits groot:

(Een spel met een gezongen intro.)

[ Voor 5% gewijzigd door RayNbow op 08-10-2017 10:28 ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Verwijderd schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 07:01:
Wat is die Zelda toch een geweldig spel. De allerbeste Zelda ooit, beter dan al die andere Zeldas! Een verplicht spel voor iedereen om dit te spelen. Als je dit spel nooit gespeeld hebt dan mag je jezelf geen gamer noemen.
Het allerbeste spel aller tijden ooit gemaakt!
Ik heb er al moeite mee om het de beste game van de snes te noemen. Laat staan ooit.
Zo vond ik Chrono Trigger en Super Metroid beter.

Het is absoluut een hele goede game hoor, bij mij net aan top10 allertijden.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deem
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

Voor nu nog enkel uit die 3.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 16:25

masauri

aka qwybyte

Deem schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 15:22:
[...]

Wat staat er op de doos van het apparaat dat je gekocht hebt? ;)
Discussieerbaar, snap de verwarring wel:
apis29 schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 20:39:
[...]

De PAL SNES draait natuurlijk op 50Hz (en de mini op 60Hz), misschien kon de US 60Hz het ook niet aan is waarschijnlijk de gedachtengang erachter? (maar dat zal vast wel niet het geval zijn)

Wel een groot verschil eigenlijk tussen 50 en 60Hz, weet nog dat ik een japanse Tekken had op de Playstation en de PAL leek net slowmotion toen ik die voor het eerst speelde.

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

masauri schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 15:29:
[...]

Discussieerbaar, snap de verwarring wel:

[...]
Maakt niks uit. Het zaakje draait op usb, dus gelijkspanning. De software bepaald of iets 50 of 60hz is.
De SNES mini die hier in Europa verkocht is is gewoon de SNES mini, maar draait eigenlijk de US versie van de games op 60Hz en alleen 60Hz.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PL3X4N
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 14:19

PL3X4N

Add me on XBL: PL3X4N

Heb de mijne pas sinds gisteren maar wat een leuk ding. Zelfs de vrouw vind 'm leuk. Wel dood zonde (vind ik) dat Goof Troop er niet bij op zit vroeger uren in gezet 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PL3X4N schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 18:42:
Heb de mijne pas sinds gisteren maar wat een leuk ding. Zelfs de vrouw vind 'm leuk. Wel dood zonde (vind ik) dat Goof Troop er niet bij op zit vroeger uren in gezet 😁
Zelda. En Mario World 1. Zelda en Mario. En Super Ghouls n Ghosts. En Castlevania 4. En Contra 3!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:12
Modbreak:Hoewel het modden van de SNES Classic Mini populair is en dat in ons tweakers bloed zit, is het nog altijd niet toegestaan om hier discussie, hulp of linkjes over te plaatsen.

Ik citeer het Algemeen beleid:

Modificeren of chippen van gameconsoles

Het modificeren of chippen van Gameconsoles (Xbox, Playstation ed.) om onder andere gedownloade of gekopieerde spellen te spelen zijn zaken waarvoor je op GoT niet terecht kunt. Ook zogeheten flashkaartjes voor bijvoorbeeld de Nintendo DS zijn niet bespreekbaar. Bij het installeren van Linux op je console kun je wel om hulp vragen, mits je de normale procedure volgt.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
RayNbow schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 10:28:
[...]

48 Megabits, ja... dat is 6 MB. ;)

Tales of Phantasia was bijv. 48 Megabits groot:
[video]
(Een spel met een gezongen intro.)
Ah ok!

Overigens wel vreemd dat mijn bericht ineens weg is...
Ah, Modbreak nog niet gelezen!

[ Voor 4% gewijzigd door Zakkenwasser op 09-10-2017 06:13 ]

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 17:01

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

PL3X4N schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 18:42:
dan zet je die er op toch O-)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PL3X4N
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 14:19

PL3X4N

Add me on XBL: PL3X4N

Hubert schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 09:04:
[...]

dan zet je die er op toch O-)
Ja ware het niet dat *verboden woord** Goof Troop nog niet ondersteund :P

*verboden weet ik niet zeker, heb de originele cartridge nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 23:36

Voor die prijs laat ik hem niet liggen. Bedankt voor de tip! :)

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online

Leuk Sinterklaas cadeau als ik zo naar de levertijd kijk. Maar voor die prijs heb ik hem ook meegepakt.

Hoe werkt het nu trouwens met de rewind functie? Want ik lees vaker van die berichten dat je heel gemakkelijk een verkeerde jump ongedaan kunt maken en je kunt drie rewind files aanmaken. Maar het enige wat ik dan te zien krijg is een kort fragment van het moment zelf. Hoe activeer je de file dat ie je terugneemt naar dat moment? Of blokkeert de game eigen save de rewind optie? Daar kom ik iig nog niet uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bajan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-07 23:34
Joosie200 schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 12:22:
[...]

Leuk Sinterklaas cadeau als ik zo naar de levertijd kijk. Maar voor die prijs heb ik hem ook meegepakt.

Hoe werkt het nu trouwens met de rewind functie? Want ik lees vaker van die berichten dat je heel gemakkelijk een verkeerde jump ongedaan kunt maken en je kunt drie rewind files aanmaken. Maar het enige wat ik dan te zien krijg is een kort fragment van het moment zelf. Hoe activeer je de file dat ie je terugneemt naar dat moment? Of blokkeert de game eigen save de rewind optie? Daar kom ik iig nog niet uit.
YouTube: SNES Rewind & Save State Features Explained (+ bonus easter egg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

lees de modbreak aub.

[ Voor 84% gewijzigd door Geronimous op 09-10-2017 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henvar
  • Registratie: April 2015
  • Niet online
SNES tijdens mijn vakantie binnen gekregen. Gisteren eindelijk ff aangezet.
Echt geweldig. Heb de originele SNES nog liggen maar heb daar nooit veel spellen voor gekocht (100 gulden per spel was voor mij in die tijd heel duur) dus veel van de 21 games heb ik nooit gespeeld.

Begonnen met Mario RPG, nu al heerlijk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Henvar schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 14:51:
SNES tijdens mijn vakantie binnen gekregen. Gisteren eindelijk ff aangezet.
Echt geweldig. Heb de originele SNES nog liggen maar heb daar nooit veel spellen voor gekocht (100 gulden per spel was voor mij in die tijd heel duur) dus veel van de 21 games heb ik nooit gespeeld.

Begonnen met Mario RPG, nu al heerlijk spel.
100 gulden is nog goedkoop. Volgens mij was MK3 185 gulden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JK
  • Laatst online: 13-09 21:39

JK

wimpie007 schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 14:58:
[...]

100 gulden is nog goedkoop. Volgens mij was MK3 185 gulden
Street Fighter 2; 249 gulden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
In die tijd kocht je waarschijnlijk je games zonder te kijken wat het elders moest kosten. Omdat je toen ook geen prijsvergelijkers had waren er vast genoeg winkels (vooral speelgoedwinkels?) die je niet de beste deal gaven ;)

In de VS hadden SNES games volgens mij ook altijd een 60 USD adviesprijs. Maar door inflatie komt dat wel overeen met nu zo'n 100 USD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-09 09:48
Lees de modbreak aub

[ Voor 88% gewijzigd door Geronimous op 09-10-2017 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GetterRobo
BlackMage schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 15:18:
In die tijd kocht je waarschijnlijk je games zonder te kijken wat het elders moest kosten. Omdat je toen ook geen prijsvergelijkers had waren er vast genoeg winkels (vooral speelgoedwinkels?) die je niet de beste deal gaven ;)

In de VS hadden SNES games volgens mij ook altijd een 60 USD adviesprijs. Maar door inflatie komt dat wel overeen met nu zo'n 100 USD.
Haha, herkenbaar. Ik kan me herinneren dat mijn broer ooit 129 gulden had uitgegeven aan een K&*t spel (ben naam kwijt), hij wilde het op dezelfde dag voor sluitingstijd ruilen. Zei de eigenaar: daar doen we niet aan.

Tegenwoordig moet het toch raar lopen als je een miskoop doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
GetterRobo schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 19:23:
[...]

Haha, herkenbaar. Ik kan me herinneren dat mijn broer ooit 129 gulden had uitgegeven aan een K&*t spel (ben naam kwijt), hij wilde het op dezelfde dag voor sluitingstijd ruilen. Zei de eigenaar: daar doen we niet aan.

Tegenwoordig moet het toch raar lopen als je een miskoop doet.
Vroeger kon je nog wel je games huren in de videotheek :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dountill
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-09 09:16
Kon me toch niet herinneren dat Donkey Kong zó moeilijk was. Of ben ik gewoon oud aan het worden en is mijn reactiesnelheid niet meer wat het was? :P

Mijn Steamaccount. Altijd op zoek om te ruilen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Dountill schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 20:21:
Kon me toch niet herinneren dat Donkey Kong zó moeilijk was. Of ben ik gewoon oud aan het worden en is mijn reactiesnelheid niet meer wat het was? :P
Haha nee hoor, Donkey Kong is echt zo moeilijk! Altijd al geweest daar staan ze bekend om. Ik heb ook de versies op de WiiU en Wii en die zijn ook niet mals. Dus schaam je niet, en gewoon die hybrid save opstarten voor de 10e keer :P

Off-topic: Er loopt al een draadje over het hacken van de SNES mini en het beleid van GoT daarop, laten we dat onderwerp voorlopig even vermijden tot de discussie in dat topic gevoerd is.

[ Voor 15% gewijzigd door juggle op 09-10-2017 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
juggle schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 20:37:
[...]

Off-topic: Er loopt al een draadje over het hacken van de SNES mini en het beleid van GoT daarop, laten we dat onderwerp voorlopig even vermijden tot de discussie in dat topic gevoerd is.
Die had ik even gemist. Voor de mensen die mee willen lezen/discussieren:Jeroenimoes in "Feedback op moderatie binnen Spielerij"

[ Voor 14% gewijzigd door itons op 09-10-2017 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:03

Tarin

Just plain weird.

JK schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 15:00:
[...]

Street Fighter 2; 249 gulden.
Man, en ik vond Majoras Mask voor ƒ189 destijds duur..
Vervolgens nauwelijks gespeeld want te weinig irl tijd en de tijdslimiet was een stressfactor, zit nog steeds op een redelijk geprijsde 3DS-remake te jagen hoewel ik hem ook voor de GC heb liggen.

[ Voor 5% gewijzigd door Tarin op 10-10-2017 12:18 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:40
Dountill schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 20:21:
For these codes, highlight the “Erase Data” option on the file select menu and press the following buttons.

Bad Buddy – B, A, Down, B, Up, Down, Down, Y, A

Music Test – Down, A, R, B, Y, Down, A, Y, Select

50 Lives – B, A, R, R, A, L

This additional code should be entered when the intro music is playing.

Bonus Rounds – Down, Y, Down, Down, Y
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Laatst online: 12-09 18:19
juggle schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 20:37:
[...]

Haha nee hoor, Donkey Kong is echt zo moeilijk! Altijd al geweest daar staan ze bekend om. Ik heb ook de versies op de WiiU en Wii en die zijn ook niet mals. Dus schaam je niet, en gewoon die hybrid save opstarten voor de 10e keer :P

Ik heb het idee dat het ook komt door de vertraging op huidige TVs, sloeg namelijk constant te laat met Donkey Conga: TV vergeten op Game-modus te zetten dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PsYgHo
  • Laatst online: 13-09 22:26
Draadloos gamen zonder lag,
8 bit do adapter voor nes classic.
Wii u pro controller.
Firmware flashen van de adapter. (Zelfde firmware als voor mini nes, en retroarch.)
Niet meer op de site, wel in mijn bezit en te krijgen via bekend forum.
KLAAR!
Alles werkt., alle buttons, helaas niet de sticks. Maar dat is ook geen probleem, lijkt me.

Wbt inputlag, en het niet willen van motion, blur heb speciaal hiervoor een c7 van LG gekocht.. Beste koop ooit!

[ Voor 14% gewijzigd door PsYgHo op 10-10-2017 22:03 ]

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Laatst online: 13-09 21:39

JK

Tarin schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:13:
[...]

Man, en ik vond Majoras Mask voor ƒ189 destijds duur..
Vervolgens nauwelijks gespeeld want te weinig irl tijd en de tijdslimiet was een stressfactor, zit nog steeds op een redelijk geprijsde 3DS-remake te jagen hoewel ik hem ook voor de GC heb liggen.
Wij hadden geen geld voor de SNES vroeger. De buren hadden er een, waar ik regelmatig SF2 speelde en uiteraard wat andere games. Zelf hadden we een Commodore Amiga 500. Eigenlijk kon dat ding meer dan de SNES. :)

Majora's Mask.. ik heb 'm hier voor de 3DS liggen, maar ik speel zo weinig op dat ding. Maar weg doen doe ik 'm ook niet. Binnenkort maar eens er bij pakken.

Nu in elk geval de Mini in huis, maar je verbaast je elke keer weer hoe anders het er in je herinneringen uit ziet. Soms kan je beter de herinneringen koesteren dan terug gaan naar toen. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-09 22:28
Ik vroeg toen ook klein was ook altijd om een SNES, maar werd afgescheept met een Amiga. 8)

Wat kostte dat ding vroeger eigenlijk?
Pagina: 1 ... 28 ... 30 Laatste

Let op:
- We delen geen informatie of links over het hacken van de firmware.
- Je hoeft niet te melden dat het besteld is, bezorgd is of dat je een Track&Trace hebt. Al deze berichten worden verwijderd.
- Gaat niet opscheppen over hoeveel orders je hebt geplaatst en zeker niet dat je van plan bent om door te verkopen voor winst. Dat wordt altijd weer een eindeloze discussie die uit de hand gaan lopen.
- Je V&A-advertentie, eigen website of links met referrals naar winkels hier vermelden is zoals altijd ook hier niet toegestaan (spam).
- De discussie over de ethiek van doorverkopen voor winst is al heel vaak gevoerd, dat gaan we niet nogmaals doen. Het is jammer dat mensen een slaatje uit de hoge vraag proberen te slaan, maar dat probleem ga je hier niet oplossen.
- Voor beschikbaarheid en prijzen is SNES Mini - Levertijden en prijzen