349,- guldenNotSoSteady schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 12:13:
Ik vroeg toen ook klein was ook altijd om een SNES, maar werd afgescheept met een Amiga.![]()
Wat kostte dat ding vroeger eigenlijk?
Ja?
Staat mij bij dat je in het begin een pack had met Super Mario World voor 299 gulden, en later een pack zonder spel voor 199 gulden.
Haha best raar om het woord gulden te typen trouwens, is lang geleden.
Haha, ik weet nog dat ik Kuifje in Tibet voor 179 gulden in de Bijenkorf kocht. Man, wat een geld voor een vrij flauwe game.
PSN: Sluuz
Valt jullie ook op dat Zelda enorm gaat laggen als er meerdere vijanden tegelijk in beeld zijn? Voor zover ik weet ligt het niet aan m'n tv.
En aan t einde van de snes tijdperk werd je doodgegooid met Kuifje in Tibet en de smurfen in de winkels haha...Sluuz schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 13:18:
Haha, ik weet nog dat ik Kuifje in Tibet voor 179 gulden in de Bijenkorf kocht. Man, wat een geld voor een vrij flauwe game.
Heb die Snes boek van Amazon binnen.. had er 2 besteld en 1 ontvangen.. Moet maar ctc zoeken met Amazon
Op sommige momenten wel ja, al komt het niet zovaak voor dat er zoveel vijanden zijn.Libbz schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 13:21:
Valt jullie ook op dat Zelda enorm gaat laggen als er meerdere vijanden tegelijk in beeld zijn? Voor zover ik weet ligt het niet aan m'n tv.
Ik vroeg op mijn 4e verjaardag ook om een Super NintendoNotSoSteady schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 12:13:
Ik vroeg toen ook klein was ook altijd om een SNES, maar werd afgescheept met een Amiga.![]()
Lang verhaal kort: Papa trots met zoon naar de Halfords voor zijn eerste fiets. Zoon heeft alleen maar gehuild en geroepen dat die geen fiets wilde. Gaat je trots als vader.... Sorry pa.
Het jaar daarna moest ik 1 dag voor mijn verjaardag mee met mama (papa vertikte het, terecht) naar Dixons, om aan te wijzen wat nu eigenlijk een Super Nintendo was

Meeste spelletjes kocht ik bij Dixons, waar ze standaard 129 gulden waren. Al huurde ik vaak bij de videotheek, 10 gulden voor een week. Super Mario World heb ik zo vaak gehuurd, dat ik hem daar wel 2x van had kunnen kopen

Altijd mooi om te zien dat je savefile nog onaangetast op de cartridge stond als je even later weer dezelfde game ging huren 
Man, good old times waar ik ook nog GameBoy (Classic) games kon huren. Had helemaal geen demo's nodig toendertijd.
Man, good old times waar ik ook nog GameBoy (Classic) games kon huren. Had helemaal geen demo's nodig toendertijd.
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Verwijderd
Ik heb in 1992 een paar maanden moeten wachten voordat ik mijn Super Famicom met Mario World en F Zero kreeg, er was een behoorlijke wachtlijst/schaarste. Setje was 1200 gulden (545 euro).NotSoSteady schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 12:13:
Mijn Amiga 1000 was het dubbele in 1987.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2017 19:22 ]
Eindelijk ook even gespeeld erop toen iemand hem werkend wilde zien ivm verkoop 2e exemplaar, wat een plezier en nostalgie 
Goed om even te bevestigen dat ik nog steeds slecht ben in Street Fighter 2
Wel ff wennen aan de kleinere controllers want blijkbaar heb ik een stuk grote handen dan toen ik 12 was, of tenminste m'n herinneringen
Goed om even te bevestigen dat ik nog steeds slecht ben in Street Fighter 2
Wel ff wennen aan de kleinere controllers want blijkbaar heb ik een stuk grote handen dan toen ik 12 was, of tenminste m'n herinneringen
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Heb die van mij ook nog niet gespeeld, eergisteren wel uitgepakt.. wou gisteren spelen, maar dan net weer een diepe snee in mn duim
Deze zijn overigens wel vet

[ Voor 10% gewijzigd door Eek2nd op 12-10-2017 16:52 ]
Die wil ik wel kopen!Eek2nd schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 16:51:
Heb die van mij ook nog niet gespeeld, eergisteren wel uitgepakt.. wou gisteren spelen, maar dan net weer een diepe snee in mn duim![]()
[afbeelding]
Dat SNES boek wordt trouwens eerder verstuurd volgens Amazon.
Bisheriges voraussichtliches Lieferdatum : 08. November 2017 - 25. November 2017
Neues voraussichtliches Lieferdatum : 19. Oktober 2017
GTA VI - All aboard the hype train!!
Gaaf! Moet ik dit ergens op Amazon Japan vinden of waar heb je dit gezien?Eek2nd schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 16:51:
Heb die van mij ook nog niet gespeeld, eergisteren wel uitgepakt.. wou gisteren spelen, maar dan net weer een diepe snee in mn duim![]()
[afbeelding]
Nintendo heeft zich bezig gehouden met trademarks omtrent een mogelijke release van een Gameboy Classic Mini wat denk ik eerder een full size Gameboy zal worden met ingebouwde spelletjes en hopelijk inclusief backlight 
https://www.amazon.de/Nin...r%2Bfamicon%2Btshirt&th=1
Hij is niet helemaal het zelfde maar tada?!:Seroczynski schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 22:38:
[...]
Gaaf! Moet ik dit ergens op Amazon Japan vinden of waar heb je dit gezien?
https://www.amazon.de/Nin...r%2Bfamicon%2Btshirt&th=1
[ Voor 21% gewijzigd door Sir_Hendro op 12-10-2017 22:57 ]
Prachtig, meer van die oude advertenties waarbij je denkt "had ik toen maar...". Weet nog dat destijds bij de Intertoys de Jaguar voor 25 Gulden (!) in de winkels lag compleet in doos (uiteraard) en ik toen dacht "wat een mislukking". Nog steeds een gefaald ding maar had ik maar...apis29 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 00:41:
In de 1995 Intertoys catalogus:
[afbeelding]
[vlgns mij was de StreetFighter II SNES set met twee controllers fl.399,- ]
[afbeelding] [afbeelding]
Zo cool. Vroeger keek je nog uit naar dat boek.apis29 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 00:41:
[afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door NotSoSteady op 13-10-2017 00:52 ]
Verwijderd
Wat een prijzen, dat is dus 22 jaar geleden.NotSoSteady schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 00:52:
[...]
Zo cool. Vroeger keek je nog uit naar dat boek.
Mario, donkey kong kostten 77 euro, en Killer instinct 81 euro.
Tel daar nog 70% inflatie bij op en je ziet wat voor oplichters nintendo toen waren!
Prachtig!! over die boekjes (en dan vooral de inhoud) kon ik dagen dromen..... wat een pracht en praal stond daar inapis29 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 00:41:
[afbeelding]
Super Mario Kart was daar al een Classic
[ Voor 6% gewijzigd door Cardwizard op 13-10-2017 05:34 ]
Of hoe goedkoop games geworden zijn. Ze kosten een fractie van toen in nominale waarde om te kopen en tegelijkertijd kost het ontwikkelaars veel en veel meer om een spel te maken. Als consument krijg je veel meer voor je geld.Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 02:08:
[...]
Wat een prijzen, dat is dus 22 jaar geleden.
Mario, donkey kong kostten 77 euro, en Killer instinct 81 euro.
Tel daar nog 70% inflatie bij op en je ziet wat voor oplichters nintendo toen waren!
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Vroeger waren er minder games, dus minder concurrentie..
Tegenwoordig komen er zo veel games uit dat de prijzen ook sneller dalen.
Ook lijkt t mij vroeger ook moeilijker goede games te programmeren
(Ik had dacht ik idd voor die prijs mijn DK country pack)
(Ik had dacht ik idd voor die prijs mijn DK country pack)
Ik had het op fb via een chinese artiekel gezien, stond dCht ik erbij dat ie pas vanaf 25 oktober ofzo verkrijgbaar is in Japan vanaf ¥4900,-Seroczynski schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 22:38:
[...]
Wat ik begreep was het cardridge systeem ook veel duurder dan een CD/DVD.Eek2nd schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 08:55:
Vroeger waren er minder games, dus minder concurrentie..
(Ik had dacht ik idd voor die prijs mijn DK country pack)![]()
[...]
Ik had het op fb via een chinese artiekel gezien, stond dCht ik erbij dat ie pas vanaf 25 oktober ofzo verkrijgbaar is in Japan vanaf ¥4900,-
Toen spellen op CD/DVD uitkwamen werden ze ook goedkoper. Spellen op de Saturn of Playstation waren doorgaans 130 gulden, terwijl in die tijd N64 games vaak toch nog 150 gulden of duurder waren.
3 jaar geleden 1 bitcoin gekocht voor 317.-
Week later verkocht voor 70.- winst

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Super gaaf! Volgens mij was het 1995 dat ik bij de Intertoys de bundel met Super Mario Allstars heb gekocht en ook nog Eek the Cat er bij! Wat een nostalgieapis29 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 00:41:
[afbeelding]
Die Intertoys gids lag vroeger trouwens naast m'n bed. Iedere avond voor het slapen even doorbladeren en kijken naar de dingen die je graag wilde hebben. Mooie tijden.
Lol ik dacht dat ik de enigste was met dat boek naast mijn bedmaussert schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 10:46:
[...]
Super gaaf! Volgens mij was het 1995 dat ik bij de Intertoys de bundel met Super Mario Allstars heb gekocht en ook nog Eek the Cat er bij! Wat een nostalgie![]()
Die Intertoys gids lag vroeger trouwens naast m'n bed. Iedere avond voor het slapen even doorbladeren en kijken naar de dingen die je graag wilde hebben. Mooie tijden.
Ik kocht mijn games altijd bij games R fun, in de shopperhal zat deze op het bijlmerplein.
Daar heb ik heel wat uren staan kwijlen, ze verkochten veel amerikaanse games. De verkopen van de Intertoys daar verder op zei altijd tegen mijn ouders dat het daar illegaal was. Mijn ouders toch een keer een amerikaans spel gekocht (spanky's quest of zo) Kwamen ze trots mee thuis, op zich was ik blij maar hij kon natuurlijk niet in mijn console. Totdat mijn vader ook nog zo'n coverter uit de tas toferde
Je moeste achterop een pal spel in doen en bovenop kon dan een amerikaanse spel in. Hele ding ging dan de snes in en spelen maar. Sindsdien kochten mijn ouders of mijn broertje en ik daar de games PAL of USA. Dat scheelde toch aardig in de prijs wat ik mijn kan herinneren.
Any way de mini snes is hier vorige week binnengekomen en vorige week even meegenomen naar mijn ouders. toevallig was mijn broertje er ook, dus daar oldskool weer aangesloten en zitten op de tafel zitten spelen net als toen. Niet alleen wij waren aan het genieten van deze nostalgie maar zelfs mijn ouders gingen de herinneringen van toen ophalen. Die oudjes wisten nog precies te vertellen welke games ze waar en wanneer gekocht hadden voor ons
gr
Martijn
Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini
Als ik er zo aan terug denk verbaas ik mij ook over de selectie games die mijn vader toen maakte. F-Zero, Lemmings, A Link to the Past (mede dankzij mijn zus), StarFox, Super Mario All-Stars, Super GameBoy en nog een aantal games. Die haalde dat allemaal uit van die Duitse computerbladen geloof ik, maar achteraf gezien petje af voor een non-gamer.Desperado112 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:02:
[...]
Any way de mini snes is hier vorige week binnengekomen en vorige week even meegenomen naar mijn ouders. toevallig was mijn broertje er ook, dus daar oldskool weer aangesloten en zitten op de tafel zitten spelen net als toen. Niet alleen wij waren aan het genieten van deze nostalgie maar zelfs mijn ouders gingen de herinneringen van toen ophalen. Die oudjes wisten nog precies te vertellen welke games ze waar en wanneer gekocht hadden voor ons
Idd ja nu je het zegt, ik had altijd leuke games en dat zonder de game ervaring van die oude lui. Alleen maar uit wat blaadjes ja die ze wel eens kochten. Ik geloof dat er ooit een miskoop geweest is en dat is Krusty's super funhouse. Dat was een game die mij niet kon bekoren.Seroczynski schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:22:
[...]
Als ik er zo aan terug denk verbaas ik mij ook over de selectie games die mijn vader toen maakte. F-Zero, Lemmings, A Link to the Past (mede dankzij mijn zus), StarFox, Super Mario All-Stars, Super GameBoy en nog een aantal games. Die haalde dat allemaal uit van die Duitse computerbladen geloof ik, maar achteraf gezien petje af voor een non-gamer.
Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini
Haha dan hadden jullie mazzel!
Mijn pa had een keer een game meegenomen uit de USA (Home Alone), zonder te weten dat die natuurlijk niet ging passen in de EU SNES. Was ook trouwens een van de weinige games die niet met een converter te spelen was...
Mijn pa had een keer een game meegenomen uit de USA (Home Alone), zonder te weten dat die natuurlijk niet ging passen in de EU SNES. Was ook trouwens een van de weinige games die niet met een converter te spelen was...
PSN: Sluuz
ik heb mijn supernintendo destijds weggegooid, deed het niet meer en stonk behoorlijk. (condensator)
Nu denk ik echt
Ding was super simpel te maken geweest maarja..
De SNES mini verzacht de pijn een beetje
Nu denk ik echt

Ding was super simpel te maken geweest maarja..

De SNES mini verzacht de pijn een beetje
30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw
Ik heb eigenlijk zeer zelden games van mn ouders gekregen want ze vonden t allemaal veel te veel geld voor die spelletjes.
Het was al heel wat dat ik de v&d uit kon lopen met een nintendo destijds. De n64 was net uit, had (voor mijn gevoel) veel geld voor mn verjaardag gekregen en mn ouders wilden wel wat bijleggen. Die schrokken in de winkel van de 399 gulden zonder spel en mocht die snes van 299 met super mario all stars want dat waren 4 spellen in 1.
Had er ook maar 1 spel bijgekocht later. Killer Instinct lag voor 20 gulden ooit bij de intertoys. Dit heb ik nooit goed begrepen maar dat spel grijs gespeeld.
Gelukkig had ik wel een oom met de snes die veel spellen had die ik mocht lenen dus zelda, super ghouls n ghosts, mario world en donkey kong country 1 en 2 wel veel gespeeld
Ik heb mn pa wél zover gekregen om een super gameboy voor een goed rapport te krijgen met het argument dat gameboy spellen de helft goedkoper waren en ik had een defecte gameboy gekregen van iemand met wat spelletjes die ik dan ook kon spelen. Paar jaar later met pokemon heeft de snes hier dan ook overuren gedraaid. Was t nog in kleur ook.
Het was al heel wat dat ik de v&d uit kon lopen met een nintendo destijds. De n64 was net uit, had (voor mijn gevoel) veel geld voor mn verjaardag gekregen en mn ouders wilden wel wat bijleggen. Die schrokken in de winkel van de 399 gulden zonder spel en mocht die snes van 299 met super mario all stars want dat waren 4 spellen in 1.
Had er ook maar 1 spel bijgekocht later. Killer Instinct lag voor 20 gulden ooit bij de intertoys. Dit heb ik nooit goed begrepen maar dat spel grijs gespeeld.
Gelukkig had ik wel een oom met de snes die veel spellen had die ik mocht lenen dus zelda, super ghouls n ghosts, mario world en donkey kong country 1 en 2 wel veel gespeeld
Ik heb mn pa wél zover gekregen om een super gameboy voor een goed rapport te krijgen met het argument dat gameboy spellen de helft goedkoper waren en ik had een defecte gameboy gekregen van iemand met wat spelletjes die ik dan ook kon spelen. Paar jaar later met pokemon heeft de snes hier dan ook overuren gedraaid. Was t nog in kleur ook.
Verwijderd
merken jullie geen verschil in spellen dat je toen enorme balkjes boven en onder had en dat je spellen nu ongeveer 20,00% sneller lopen
Iemand?
Iemand?
Dat is het verschil tussen Pal (50hz) en Ntsc (60hz).
Op de europese snes mini staan de ntsc versies van de spellen, die sneller draaien en geen balken hebben.
Op de europese snes mini staan de ntsc versies van de spellen, die sneller draaien en geen balken hebben.
Over t SNES boek
Pff, vreemde gang van zaken.Guten Tag,
wir haben eine wichtige Information zu Ihrer aktuellen Bestellung 303-5319705-5929966.
Sie hatten bei uns folgende(n) Artikel bestellt:
Playing With Super Power: Nintendo Super NES Classics (Collectors Edition)
Der Artikel wurde von uns auf der Website irrtümlich mit einem falschen Preis ausgezeichnet. Wir mussten ihn daher aus Ihrer Bestellung stornieren. Selbstverständlich wird er Ihnen nicht in Rechnung gestellt.
Wir bitten um Ihr Verständnis - vielleicht haben Sie sich ja schon selbst über den ungewöhnlichen Preis gewundert.
Laut unseren AGB kommt der Kaufvertrag über ein Produkt immer erst mit Absenden der Versandbestätigungs-E-Mail zustande. Hilfsweise erklären wir jedoch die Anfechtung wegen Irrtums.
Bitte entschuldigen Sie den Fehler, den wir mittlerweile korrigiert haben. Bei Interesse bitten wir um Neubestellung des Artikels, sofern verfügbar.
Wir danken für Ihr Verständnis.
(Dies ist eine automatisch versendete E-Mail. Bitte antworten Sie nicht auf dieses Schreiben, da die E-Mail-Adresse nur zum Versenden, nicht aber zum Empfang von E-Mails eingerichtet ist.)
Freundliche Grüße
Same here. Vond 6 euro incl verzenden eerlijk gezegd ook te goedkoop.. maar had goede hoop toen ik eerder deze week bevestiging kreeg dat ik het volgende week zou ontvangenDCNY schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 07:47:
Over t SNES boek
[...]
Pff, vreemde gang van zaken.
Alleen jammer dat ze hem ook meteen geannuleerd hebben en niet de keuze hebben gegeven. Hij is nu bij Amazon zelf niet meer te krijgen, alleen vanaf 23 euro bij andere vendors. Andere prijs was volgens mij 16 euro.
Net bij Amazon.co.uk zowel de Snes als nes versie van dit boek besteld. Die laatste is 10 pond nu.
Net bij Amazon.co.uk zowel de Snes als nes versie van dit boek besteld. Die laatste is 10 pond nu.
[ Voor 19% gewijzigd door Arunia op 14-10-2017 08:59 ]
Ik had dus 2 besteld 1 ontvangen..CyBeRSPiN schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 08:10:
[...]
Same here. Vond 6 euro incl verzenden eerlijk gezegd ook te goedkoop.. maar had goede hoop toen ik eerder deze week bevestiging kreeg dat ik het volgende week zou ontvangen
Mailtje gestuurd en volgende dag geld terug..
Wel blij mee, want wist ook niet waarom ik er 2 heb besteld
Mijn boek is ook geannuleerd. Het was dan ook wel een erg lage prijs. Als het een aanbieding was had ik eerder iets rond 15 euro verwacht. Ik ga eens kijken naar die 10 pond versie.
@Sir_Hendro dat gaat om de nes versie. De Snes versie is 25 euro volgens mij.
https://www.play-asia.com...utm_medium=&utm_campaign=Seroczynski schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 22:38:
[...]
Kan (en wil) iemand met een 8Bitdo Bluetooth SF30 controller + Retro receiver (met nieuwste firmware) even controleren of de "Home" shortcut ook werkt (tegelijk Down + Select), bij de SNES specifieke versie die 10 december uitkomt zit deze "Reset knop" feature er standaard op, zodat je niet elke keer naar je console hoeft te lopen
Ik kan helaas nérgens op internet vinden of het ook werkt met de bluetooth combinatie, dus vandaar maar even hier proberen! Zo niet, dan wordt het wachten op de SNES versie die over 2 mnd uitkomt, zo ja, dan kan ik nu vast een setje bestellen
Ik kan helaas nérgens op internet vinden of het ook werkt met de bluetooth combinatie, dus vandaar maar even hier proberen! Zo niet, dan wordt het wachten op de SNES versie die over 2 mnd uitkomt, zo ja, dan kan ik nu vast een setje bestellen
Wanna play?
Hier al tijden een set met een Wii u pro controller, werkt perfect. Ik verwacht Dat het met die controller ook werkt.
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Yup dat werkt, ik heb dezelfde combinatie apparaten ! Zeer handig, bespaart wat rugklachten later na wat lastige sessies load-play-die-repeat door telkens naar voor te moeten buigen.F-Tim schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:09:
Kan (en wil) iemand met een 8Bitdo Bluetooth SF30 controller + Retro receiver (met nieuwste firmware) even controleren of de "Home" shortcut ook werkt (tegelijk Down + Select), bij de SNES specifieke versie die 10 december uitkomt zit deze "Reset knop" feature er standaard op, zodat je niet elke keer naar je console hoeft te lopen

Ik overweeg om mijn SNES Mini te voorzien van Bluetooth voor de 8Bitdo controllers. Nu kan dit op 2 manieren:
- 2x 8Bitdo adapter kopen en in de voorkant pluggen. Niet zo heel erg mooi.
- 2x Nincade PCB kopen en deze in de SNES bouwen.
De Nincade oplossing is echter best prijzig (30 dollar per PCB), maar biedt wel de mogelijkheid om de poort nog steeds te gebruiken voor een wired controller, als er geen Bluetooth connectie is.
Op Facebook ben ik ook al een DIY mod tegengekomen van iemand die 2x 8Bitdo adapters opengemaakt heeft, de poorten aan de voorkant van de SNES Mini naar binnen gehaald heeft en daar de adapters in gestoken heeft.
Opzich mooie oplossing, want je hebt niet 2 lelijke dongles aan de voorzijde van de SNES Mini, maar verliest de mogelijkheid om alsnog een wired controller aan te sluiten als je dat wilt.
Nu dacht ik: dat moet toch te realiseren zijn, zonder de dure PCB's van Nincade? Op basis van detectie van een ingeplugde controller ofzo? Iemand hier een idee over?
De Nincade oplossing is echter best prijzig (30 dollar per PCB), maar biedt wel de mogelijkheid om de poort nog steeds te gebruiken voor een wired controller, als er geen Bluetooth connectie is.
Op Facebook ben ik ook al een DIY mod tegengekomen van iemand die 2x 8Bitdo adapters opengemaakt heeft, de poorten aan de voorkant van de SNES Mini naar binnen gehaald heeft en daar de adapters in gestoken heeft.
Opzich mooie oplossing, want je hebt niet 2 lelijke dongles aan de voorzijde van de SNES Mini, maar verliest de mogelijkheid om alsnog een wired controller aan te sluiten als je dat wilt.
Nu dacht ik: dat moet toch te realiseren zijn, zonder de dure PCB's van Nincade? Op basis van detectie van een ingeplugde controller ofzo? Iemand hier een idee over?
Twee reacties over prijzen verplaatst naar SNES Mini - Levertijden en prijzen.
[ Voor 13% gewijzigd door Ircghost op 19-10-2017 15:09 ]
Ik zie die PCB alleen nog voor de NES mini, en niet de SNES mini...DaLass schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 14:42:
Ik overweeg om mijn SNES Mini te voorzien van Bluetooth voor de 8Bitdo controllers. Nu kan dit op 2 manieren:
En 30 dollar is toch niet duur? Het is wel de makkelijkste en elegantste oplossing.
Er zijn al berichten dat de PCB ook werkt in de SNES mini.Nyarlathotep schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:28:
[...]
Ik zie die PCB alleen nog voor de NES mini, en niet de SNES mini...
En 30 dollar is toch niet duur? Het is wel de makkelijkste en elegantste oplossing.
Het is wel 2x 30 dollar, want voor elke controller poort is 1 PCB nodig. Daarnaast heb ik ook een NES Mini staan waarmee ik hetzelfde wil doen, dan praten we over 4x 30 dollar. Voor minder heb ik hetzelfde aantal 8Bitdo adapters, alleen ontbreekt de optie om de wired controllers nog te kunnen gebruiken.
Dan is het wel een ander verhaal inderdaad.DaLass schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:37:
[...]
Er zijn al berichten dat de PCB ook werkt in de SNES mini.
Het is wel 2x 30 dollar, want voor elke controller poort is 1 PCB nodig. Daarnaast heb ik ook een NES Mini staan waarmee ik hetzelfde wil doen, dan praten we over 4x 30 dollar. Voor minder heb ik hetzelfde aantal 8Bitdo adapters, alleen ontbreekt de optie om de wired controllers nog te kunnen gebruiken.
Ik wil zéker een wireless oplossing, want op een stoel voor de tv zitten is 'm echt niet...
Begin december na mijn vakante maar eens kijken wat er voor mooie oplossingen zijn.
Eindelijk tijd gehad,om de retro receiver in te bouwen in de mini snes. Dat flapje is nu mooi dicht,en geen lelijk zwart stuk plastic met een rood knopje dat uitsteekt. Gewoon de RR uit zijn behuizing getrokken, en de connector van de mini snes los gemaakt,en kon zo in een de lege ruimte leggen,met war kabels verleggen. Het is wat krap, maar het past,zonder problemen. Niets solderen, of andere modificaties nodig aan de behuizing van de mini nes,of de RR . En het is in een oogwenk ongedaan te maken,zonder sporen achter te laten. Controllerpoort 2 is ook gewoon aanwezig en functioneert, en is op de normale manier toegankelijk. Zorg wel even dat je de antenne van de RR naar je toe hebt gericht,als je het printje zijn uiteindelijke plaats geeft. Dit maakt nogal uit!
Voor nu weer blij.
Voor nu weer blij.
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
Je hebt dan dus 1 controller wireless en 1 wired begrijp ik hier uit?PsYgHo schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:03:
Eindelijk tijd gehad,om de retro receiver in te bouwen in de mini snes.
...
Controllerpoort 2 is ook gewoon aanwezig en functioneert, en is op de normale manier toegankelijk. Zorg wel even dat je de antenne van de RR naar je toe hebt gericht,als je het printje zijn uiteindelijke plaats geeft. Dit maakt nogal uit!
Voor nu weer blij.
Klopt. Ik weet dat de 8bitdo geen merkbare lag heeft. Helaas ben ik een super gevoelig perdoon,die het verschil merkt tussen 19ms en 35ms lag op een tv. Vroeger ook bij crt monitoren kon ik de zien of ze op 60,85,100,of 120hz stonden.
De nincade is leuk, maar weet de eventuele lag niet, daarbij is hij duurder. Ik heb toch niet beide opties nodig.
Een2e 8bit do zal passen,maar dan moet je de draden wat verlengen,of de case wat aanpassen...
Of idd solderen,aan je board, iets wat ik niet bij deze doe. Mocht er ooit een 2e komen, dan heb ik geen moeite met een soldeerbout!
De nincade is leuk, maar weet de eventuele lag niet, daarbij is hij duurder. Ik heb toch niet beide opties nodig.
Een2e 8bit do zal passen,maar dan moet je de draden wat verlengen,of de case wat aanpassen...
Of idd solderen,aan je board, iets wat ik niet bij deze doe. Mocht er ooit een 2e komen, dan heb ik geen moeite met een soldeerbout!
Ik vind het best knap dat je 16 ms verschil kan merken.PsYgHo schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:16:
Klopt. Ik weet dat de 8bitdo geen merkbare lag heeft. Helaas ben ik een super gevoelig perdoon,die het verschil merkt tussen 19ms en 35ms lag op een tv. Vroeger ook bij crt monitoren kon ik de zien of ze op 60,85,100,of 120hz stonden.
Mijn 8bitdo receiver reageert niet op de pairing knop als hij in mijn SNES Mini zit (geen LED, niets). Heb hem ervoor kunnen updaten met nieuwste firmware en zodra ik hem weer connect op de pc, reageert de pairing knop wel weer gewoon
Normale SNES controller reageert wel gewoon op dezelfde poort. Merk wel dat de 8bitdo receivers er niet echt inklikken, maar er losjes inschuiven. Misschien iets met de connectie mis waarmee hij de SNES Mini ingaat? Klikt hij bij jullie er wel 'vaster' in?

Normale SNES controller reageert wel gewoon op dezelfde poort. Merk wel dat de 8bitdo receivers er niet echt inklikken, maar er losjes inschuiven. Misschien iets met de connectie mis waarmee hij de SNES Mini ingaat? Klikt hij bij jullie er wel 'vaster' in?
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Echt vast zitten ze idd niet, maar eventueel een beetje voorzichtig de contacten buigen helpt al erg veel.
Bij de nes wel gedaan, maar bij de snes niet. Werkt hier prima
Wbt het merken van 16ms,
Of het knap is weet ik niet, ik ervaar dat ik hypersesitive ben, meer als een last....
Wbt het merken van 16ms,
Of het knap is weet ik niet, ik ervaar dat ik hypersesitive ben, meer als een last....
Hoe bedoel je precies, de contacten buigen? De connector op mijn 8bitdo receiver heeft geen uitstaande metalen deeltjes of iets dergelijks, maar gewoon 1 blokje dat erin past.PsYgHo schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:03:
Echt vast zitten ze idd niet, maar eventueel een beetje voorzichtig de contacten buigen helpt al erg veel.

Alle overige connectors voor de Mini's/Wii hebben inderdaad wel van die lipjes aan de zijkant.
[ Voor 11% gewijzigd door C0nscious op 20-10-2017 15:47 ]
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
De goed kleurige aan de binnenkant... die kun je iets omhoog krijgen,buigen.
Thanks. Ik ga even voorzichtig testen.PsYgHo schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:49:
De goed kleurige aan de binnenkant... die kun je iets omhoog krijgen,buigen.
Edit: superslim, had de verkeerde firmware erop gezet (retro receiver snes ipv retro receiver classic), nu dus gefixed en hij werkt perfect haha.
Moet zeggen dat ik de d-pad en controllervorm van de Wii Classic controller fijner vindt tov de Wii U Pro controller. Enige nadeel is de Wiimote die er los aanbungelt. Syncen gaat supersnel, topdingetje! Let the modding begin.
[ Voor 45% gewijzigd door C0nscious op 20-10-2017 20:20 ]
Uit een Famitsu interview:
Nintendo explains how StarFox 2 came to be a part of the SNES Classic Edition
Nintendo explains how StarFox 2 came to be a part of the SNES Classic Edition
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Bezig met een projectje, snes mini portable.
https://streamable.com/bhli2
8 inch hdmi monitor
powerbank 20.000 mAh
amiibo case
snes mini
Nu nog wat kabelmanagement.
8 inch hdmi monitor
powerbank 20.000 mAh
amiibo case
snes mini
[ Voor 4% gewijzigd door Saget op 02-11-2017 10:17 ]
Sweet! raaymakers-autos.nl
Is toch lachen man, wie is hier nu de tweaker?Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:34:
Leuk, maar een New Nintendo 2/3DS (XL) is handiger
Ik dacht vandaag, laat ik eens gek doen en ook een snes mini halen. Ben naar de speelgoed winkel gegaan en daar stonden er nog een paar.
Ik was vergeten dat er 2 controllers bij zitten, da's wel fijn. Kastje is leuk om te zien, werkt ook snel. Controllers spelen lekker. Uiteindelijk denk ik, dat wanneer je er extra roms bij zet (DKC 2 en 3 zijn toch wel mijn favo SNES-games) dat het wel de 90 euro waard is.
Ik was vergeten dat er 2 controllers bij zitten, da's wel fijn. Kastje is leuk om te zien, werkt ook snel. Controllers spelen lekker. Uiteindelijk denk ik, dat wanneer je er extra roms bij zet (DKC 2 en 3 zijn toch wel mijn favo SNES-games) dat het wel de 90 euro waard is.
Hier paar een paar games erbij gezet,en voor mij is het de 99 eur meeeeer dan waard!
(Mario allstars, fzero2,en pilotwings,bomberman2)
Geinig, waar heb je de monitor vandaan?Saget schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:16:
Bezig met een projectje, snes mini portable.
8 inch hdmi monitor
powerbank 20.000 mAh
amiibo case
snes mini
Eyoyo 8 inch hdmi monitor op amazon
https://www.amazon.de/Eyo...AV-Funktion/dp/B01FJK54IS
Om het scherm werkend te krijgen op de powerbank heb ik een 5v to 12v booster kabel gebruikt.
Sweet! raaymakers-autos.nl
Roms erbij zetten maakt het een stuk intressanter. Van weekend dk2,dk3 en nog hele andere zwik roms erop gezet waarvan ik de echte casettes heb liggen.
Vind het wel een voordeel dat het plug en play is nu is, ipv plug, blaas, plug, plug, plug, play
Vind het wel een voordeel dat het plug en play is nu is, ipv plug, blaas, plug, plug, plug, play
Ach dat is toch juist nostalgie! (en dat blaas-gedoe is bij de gewone Nintendo een verbogen-pinnen probleem. Ik heb dat destijds zelf opgelost en sindsdien hoef ik bij de NES nooit meer te blazen. Misschien dat het voor de SNES ook zo'n oplossing is).flip_eg4 schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:12:
Roms erbij zetten maakt het een stuk intressanter. Van weekend dk2,dk3 en nog hele andere zwik roms erop gezet waarvan ik de echte casettes heb liggen.
Al zal mijn Snes Mini vast ook niet "vanilla" blijven.
Hier ook inmiddels lekker bezig met de mini en aardig op weg met link to the past. Ik heb deze nog nooit gespeeld en ben met Zelda pas begonnen op de Gamecube. Maar jeetje, wat is deze Zelda pittig zeg. Überhaupt vind ik trouwens de Snes games behoorlijk lastig.
Daarom maar lekker "vals" gespeeld met de hybrid saves. Rewind gebruik ik niet maar het is wel echt prettig om voor de eindbaas te saven en niet weer de hele swamp tempel door te hoeven met 4 hartjes 😁
Daarom maar lekker "vals" gespeeld met de hybrid saves. Rewind gebruik ik niet maar het is wel echt prettig om voor de eindbaas te saven en niet weer de hele swamp tempel door te hoeven met 4 hartjes 😁
Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl
Ik krijg op m'n 4:3 TV alsnog randen aan de zijkant hoe kan dat?
Facts don't care about your feelings
Omdat het voor breedbeeld gemaakt is.
Tenzij je een of andere zoom functie op je 4:3 tv hebt , zul je balken aan de zijkant houden.
Ik vind het hoe dan ook jammer dat je de balken niet kan uitzetten.
Tenzij je een of andere zoom functie op je 4:3 tv hebt , zul je balken aan de zijkant houden.
Huh dat snap ik niet. Als ik het op m'n normale TV afspeel (16:9) dan krijg ik randen aan de zijkant...Slogra schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 16:39:
Omdat het voor breedbeeld gemaakt is.
Als ik het via HDMI > scart afspeel op m'n oude CRT (4:3) dan krijg ik ook randen aan de zijkant...
Waarschijnlijk heeft de SNES mini geen ander output formaat.
[ Voor 5% gewijzigd door tiguan op 07-11-2017 17:09 ]
F zero 2?PsYgHo schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 12:43:
Hier paar een paar games erbij gezet,en voor mij is het de 99 eur meeeeer dan waard!
Welk output format is dat dan, als het zowel op 16:9 als 4:3 niet past...tiguan schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 17:09:
Waarschijnlijk heeft de SNES mini geen ander output formaat.
Nee dan heb ik zwarte randen aan de zijkant...tiguan schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 19:23:
Hij doet toch juist wel op 16:9.

Ik denk dt Psygho BS F-Zero Grand Prix bedoelt. Dat is een exclusive voor de Satellaview-uitbreiding op de SFC. In de basis gewoon F-Zero, maar met een nieuw circuit (de circuits uit het origineel zitten er ook in).
Er is ook een derde F-Zero-game op de SNES (ook weer Satellaview-only), namelijk BS F-Zero Grand Prix 2. Vier nieuwe schepen, een extra league (dus extra banen) en verder hetzelfde als F-Zero zelf.
Zowel BS F-Zero als BS F-Zero 2 zijn Japan-only.
Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl
Volgens mij stuurt de SNES mini altijd een 16:9 signaal uit en slaat de 4:3 verhouding alleen op het speelveld en niet op fysieke output.YoshiBignose schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 19:26:
[...]
Nee dan heb ik zwarte randen aan de zijkant...
[afbeelding]
Ik weet wel dat er een niet nader te noemen modificatie bestaat waarmee je de output met wat handige tweakery kan aanpassen, maar dan breek je dus wel de voorwaarden en garantie van je SNES mini.
Helaas mogen wij hier dergelijke hacks niet bespreken en zul je dus even elders moeten kijken,.
Kun je me misschien een hint PM'en?juggle schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:37:
[...]
Volgens mij stuurt de SNES mini altijd een 16:9 signaal uit en slaat de 4:3 verhouding alleen op het speelveld en niet op fysieke output.
Ik weet wel dat er een niet nader te noemen modificatie bestaat waarmee je de output met wat handige tweakery kan aanpassen, maar dan breek je dus wel de voorwaarden en garantie van je SNES mini.
Helaas mogen wij hier dergelijke hacks niet bespreken en zul je dus even elders moeten kijken,.

mod-edit: sorry, maar enige hulp met ROMs staan we niet toe...Heroic_Nonsense schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:24:
[...]
Ik denk dt Psygho BS F-Zero Grand Prix bedoelt. Dat is een exclusive voor de Satellaview-uitbreiding op de SFC. In de basis gewoon F-Zero, maar met een nieuw circuit (de circuits uit het origineel zitten er ook in).
Er is ook een derde F-Zero-game op de SNES (ook weer Satellaview-only), namelijk BS F-Zero Grand Prix 2. Vier nieuwe schepen, een extra league (dus extra banen) en verder hetzelfde als F-Zero zelf.
Zowel BS F-Zero als BS F-Zero 2 zijn Japan-only.
[ Voor 7% gewijzigd door Geronimous op 08-11-2017 18:46 ]
Heeft je 4:3 TV geen overscan functie zodat het beeldvullend is?
Volgens mij mag je niet naar ROMS linken op tweakers.net. De schermteksten zijn grotendeels in het Engels, al komt er zo nu en dan wat Japans voorbij. Maar de games zijn prima speelbaar als je geen Japans spreekt/kunt lezen (er zit weinig verhaal in
[ Voor 8% gewijzigd door Geronimous op 08-11-2017 18:47 ]
Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl
NopeMeltedForest schreef op woensdag 8 november 2017 @ 12:21:
[...]
Heeft je 4:3 TV geen overscan functie zodat het beeldvullend is?
Je hoeft niet te linken, gewoon een vraag of ze bestaan ;-)Heroic_Nonsense schreef op woensdag 8 november 2017 @ 14:48:
[...]
Volgens mij mag je niet naar ROMS linken op tweakers.net. De schermteksten zijn grotendeels in het Engels, al komt er zo nu en dan wat Japans voorbij. Maar de games zijn prima speelbaar als je geen Japans spreekt/kunt lezen (er zit weinig verhaal in).
Weet dat voor veel platformen dit soort dingen bestaan. Je moet hier alleen echt zelf naar zoeken.wimpie007 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 15:25:
[...]
Je hoeft niet te linken, gewoon een vraag of ze bestaan ;-)
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Eindelijk eentje kunnen bemachtigen via Bol. Pak ik 'm uit en ik denk... huh er klopt iets niet! Zit dat hele klepje er niet op, die voor de controller ports hoort te zitten. Gewoon compleet vergeten in de fabriek! Echt...

Daar ben je dan klaar mee!
Zijn er nog meer tweakers die een bestelling hebben gedaan bij Conrad?
Ik had er één in back-order staan met de leverdatum 10-11-2017.
Nu had ik er nog geen verzendbevestiging van gekregen dus dacht zal is even kijken wat de status is.
Tot mijn grote verbazing zie ik dat de bestelling is geannuleerd
Hiervan helemaal geen bericht ontvangen
Nu had ik er nog geen verzendbevestiging van gekregen dus dacht zal is even kijken wat de status is.
Conrad is niet zo goed met klantenservicefonias schreef op zondag 12 november 2017 @ 14:24:
Ja, er wordt als het goed is een klepje opgestuurd. Dus prima service en ik moet zeggen zo met 2 controllers aangesloten mis ik dat klepje totaal niet (sterker nog, beter zo), maar het blijft wel raar. Het kan ook zijn dat het een retour is en met die gedachte wil ik liever een nieuwe console. Alleen, tja zijn die er voorlopig niet.
@fonias goed dagje het zegt.had nog 2 pre-orders staan voor vrienden. Die mag ik dus gaan teleurstellen. Wat een Ballentoko zeg. 5 maanden geleden besteld en dan zo annuleren.
Te triest voor woorden. Snap best dat er overmacht kan zijn, maar ze hebben volgens mij geen preorder uitgeleverd nog en gewoon 5 maanden rente getrokken. En geen eens een berichtje over annulering.
Te triest voor woorden. Snap best dat er overmacht kan zijn, maar ze hebben volgens mij geen preorder uitgeleverd nog en gewoon 5 maanden rente getrokken. En geen eens een berichtje over annulering.
[ Voor 30% gewijzigd door Waah op 12-11-2017 20:56 ]
Geld is sinds deze ochtend terug gestort, dat is dan wel snel.fonias schreef op zondag 12 november 2017 @ 14:24:
Toevallig zag ik gister nog een SNES mini bij de Media Markt in Groningen liggen, ik weet niet of hij er nog is, maar ik wil hem wel eventueel meenemen voor iemand...
Zijn die SNES mini's nog steeds zo schaars? IK moet zeggen dat ik ze steeds vaker gewoon in de winkel zie liggen, dit was bij de NES mini wel anders.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Online lijkt het in ieder geval nauwlijks beschikbaar maar in de winkels idd is er best aan te komen. De voorraad meldingen bij de Mediamarkt blijven ook steeds doorkomen en schijnbaar bij GameMania ook te vinden. Had zelf drie (bijna vier) weken geleden nog gemeld dat er bij de MM hier lag en dat was vorige week nog niet op. Heb er toen toch maar eentje voor mezelf gehaald met een pricematch tegen Bol
(net op tijd ook want in de avond was ie bij Bol alweer uitverkocht; maar was toch iets van een etmaal te bestellen daar).
Gister voor het eerst eens aangezwengeld en ...
(
). Misschien maar eens aan m'n CRT monitor aansluiten alleen die is nog 4:3 . Snap ook niet waarom dat hoofdmenu zo'n ontwerp heeft met opzettelijk slechte graphics, ziet er echt niet uit (om de overgang naar de games niet zo pijnlijk te maken zeker).
(sommige [andere] spellen moet je maar niet meer willen spelen, die hebben de tand des tijds niet doorstaan. Wat overigens ook wel eens in wat reviews/comments voorbij is gekomen dat de spellen die juist voor die tijd grafisch vooraanstaand waren nu juist het meest tegenvallen tov simpele sprites). Op CRT via VGA niet voor elkaar gekregen, tv settop box met 1920x1080i met HDMI naar VGA converter pakt ie zonder problemen ...
Gister voor het eerst eens aangezwengeld en ...

Edit: dit is al wat beter"Boot up the SNES Mini and you’re greeted with the same fantastic retro-styled user interface as the NES Mini."

[ Voor 28% gewijzigd door apis29 op 19-11-2017 20:56 ]
Blij dat ik mijn bestelling heb geannuleerd daar. Heb er regelmatig zelf achteraan moeten zitten om statusupdates e.d. te vragen. Het geld was wel snel teruggeboekt trouwens...fonias schreef op zondag 12 november 2017 @ 14:24:
Intertoys in laren nh heeft Snes mini staan dus voor de liefhebber, bel ff.
Verwijderd
hoi,
Om het spel te spelen, moet je dan de niet bijgeleverde USB adapter eerst kopen???
Kun je anders nog niet beginnen met het spel?
Om het spel te spelen, moet je dan de niet bijgeleverde USB adapter eerst kopen???
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2017 08:23 ]
Om je SNES Mini te gebruiken, dien je een willekeurige USB bron te gebruiken. Veel TV's en receivers hebben er één, daarnaast (verwacht ik) heb je genoeg USB laders voor je mobiele telefoons. Deze kan je ook gebruiken.Verwijderd schreef op zondag 19 november 2017 @ 08:22:
hoi,
PSN: Redrafted
Voor de mensen die nog een snes mini zoeken, iBood heeft ze in de “aanbieding” vandaag. Incl verzenden 135 euro.
Let op:
- We delen geen informatie of links over het hacken van de firmware.
- Je hoeft niet te melden dat het besteld is, bezorgd is of dat je een Track&Trace hebt. Al deze berichten worden verwijderd.
- Gaat niet opscheppen over hoeveel orders je hebt geplaatst en zeker niet dat je van plan bent om door te verkopen voor winst. Dat wordt altijd weer een eindeloze discussie die uit de hand gaan lopen.
- Je V&A-advertentie, eigen website of links met referrals naar winkels hier vermelden is zoals altijd ook hier niet toegestaan (spam).
- De discussie over de ethiek van doorverkopen voor winst is al heel vaak gevoerd, dat gaan we niet nogmaals doen. Het is jammer dat mensen een slaatje uit de hoge vraag proberen te slaan, maar dat probleem ga je hier niet oplossen.
- Voor beschikbaarheid en prijzen is SNES Mini - Levertijden en prijzen
- We delen geen informatie of links over het hacken van de firmware.
- Je hoeft niet te melden dat het besteld is, bezorgd is of dat je een Track&Trace hebt. Al deze berichten worden verwijderd.
- Gaat niet opscheppen over hoeveel orders je hebt geplaatst en zeker niet dat je van plan bent om door te verkopen voor winst. Dat wordt altijd weer een eindeloze discussie die uit de hand gaan lopen.
- Je V&A-advertentie, eigen website of links met referrals naar winkels hier vermelden is zoals altijd ook hier niet toegestaan (spam).
- De discussie over de ethiek van doorverkopen voor winst is al heel vaak gevoerd, dat gaan we niet nogmaals doen. Het is jammer dat mensen een slaatje uit de hoge vraag proberen te slaan, maar dat probleem ga je hier niet oplossen.
- Voor beschikbaarheid en prijzen is SNES Mini - Levertijden en prijzen