Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy-D
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:00
technopeuter schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:55:
Ff wat winkels langsgebeld, allemaal uitverkocht hoewel op de sites van BS en Intertoys op voorraad staat, weten we dat ook weer
Hier hetzelfde inderdaad, meerdere winkels van Intertoys en Bart Smit benaderd, allen met “ruime voorraad” aldus de website. Wat eigenlijk betekend: we hebben er een aantal binnen voor de reserveringen. De ene winkel had 20 reserveringen, 5 binnengekregen. Andere winkel 90 reserveringen, hebben er 15 gekregen.
Gaat nog lastig worden zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Vroeger op staan want bij de Wehkamp stonden ze vanmorgen gewoon te koop:P

Anders marktplaats in degaten houden

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-09 19:20
MM Alexandrium had er nog een hele berg liggen
Ik wou er 2 meenemen, maar het was 1 per persoon

(stond nergens aangegeven) alleen het personeel zei dit.
Ik vraag me af hoe dit wettelijk zit als het nergens staat aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

JK

Vanmorgen gekocht bij de Mediamarkt in Amersfoort. Ruime voorraad. Op een pallet stonden nog iets van 50-60 stuks, toen ik de winkel weer uit liep rond 10.30u. De pallet staat wel vooraan bij de ingang, dus grote kans dat die pallet wel leeg is ruim voor 17.00u. Idd wel 99,95. Maar ach...

Net even aangesloten, best grappig en werkt net even wat lekkerder dan Retropie. Maar dat is dan met name meer de controller, want Retropie is toch ook wel erg leuk om mee te spelen. De controllers bij de SNES classic zijn wat beter spul dan cheap ass klooncontrollers uit China. Nu alleen nog extenders een keer aanschaffen.

Er komt in 2018 toch sowieso nog meer uit? Ik zou niet de hoofdprijs er nu voor betalen, al is natuurlijk 99,95 ook niet echt goedkoop. Maar goed, nostalgie, makkelijk meenemen en ik game tegenwoordig zo weinig, dat ik toch daar ook weer wat geld door over hou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atillicious
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-09 19:39
Net bij Intertoys Den Haag Megastores mijn pre-order kunnen ophalen, was de negende op de lijst en ze hebben er precies negen binnengekregen. Megastores heeft geen voorraad dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Aangezien ik de NES classic niet kon kopen ondanks een preorder, had ik nu 3x een preorder staan bij verschillende shops. Vreemd genoeg zijn alle 3 gewoon verzonden.
Was vanochtend nog bij Media markt in Amsterdam Arena geweest, en die hadden ook nog een kleine voorraad, daar heb ik er ook nog een kunnen kopen aangezien ik niet kon wachten tot morgen.

De andere 3 die nog binnen moeten komen heb ik inmiddels al verkocht aan vrienden/collega's (zonder winst!) die ook de boot hadden gemist.

Hoorde van mijn collega die later dan mij naar de Media Markt was gegaan, dat er iemand bij de ingang stond van de Media Markt, die vroeg aan mensen of ze hem wilde overkopen voor 150,- euro 8)7
Waren toen al uitverkocht blijkbaar. Echt ongelofelijk wat men doet voor 50 euro.

Ga straks na het werk gelijk aan de slag met Mario Kart, echt een van de leukste games uit mijn jeugd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:17
Zoals het er nu uitziet ga ik één pre-order overhouden. Eventueel mensen in de buurt van Tilburg / Goirle die interesse hebben? Laat het me even weten per DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 20:18
Zijn er personen die al verlengkabels besteld hebben en eventueel al gebruikt/getest hebben?

Mijn bank staat +/- 3 meter van de tv, volgens mij heb ik dan nodig:

- verlengkabel voor USB nodig
- 2x verlengkabel voor controllers nodig
- Verleng kabel voor HDMI?

Is dit correct?

Dit lijkt me te werken voor de controllers:
https://www.onlinekabelsh...0ETgV-EAQYASABEgK0o_D_BwE

Iemand een idee voor de usb verleng kabel? Gewoon een standaard usb verleng kabel kopen en dit werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:59
Waarom 3 soorten verlengkabels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Nopheros schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 12:24:
Zijn er personen die al verlengkabels besteld hebben en eventueel al gebruikt/getest hebben?

Is dit correct?

Iemand een idee voor de usb verleng kabel? Gewoon een standaard usb verleng kabel kopen en dit werkt?
Je kan beter een langere HDMI kabel nemen samen met een langere USB micro kabel. Uiteindelijk veel veelzijdiger later of voor andere apparaten. Of een redelijke USB power bank, dat werkt ook :) Dan hoef je geen langere controller kabels te kopen en nog steeds op te staan om naar het menu te gaan. Maar volgens mij geraak je er sowieso wel met de standaard kabels die erbij zitten.

[ Voor 3% gewijzigd door Phuncz op 29-09-2017 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Excuus ik ben aan het slapen.. ik zet de SNES natuurlijk gewoon bij de tv neer en heb dan alleen verleng kabels nodig voor de controllers.....

Iemand toevallig al kabels hiervoor besteld en kunnen testen?
Phuncz schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 12:29:
[...]

Je kan beter een langere HDMI kabel nemen samen met een langere USB micro kabel. Uiteindelijk veel veelzijdiger later of voor andere apparaten. Of een redelijke USB power bank, dat werkt ook :) Dan hoef je geen langere controller kabels te kopen en nog steeds op te staan om naar het menu te gaan. Maar volgens mij geraak je er sowieso wel met de standaard kabels die erbij zitten.
Bedankt, dan ga ik gewoon wachten tot de levering en dan testen..

[ Voor 44% gewijzigd door Nopheros op 29-09-2017 12:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t!n0
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-07 17:44
Phuncz schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 12:29:
[...]

Ik game op de NES Classic gewoon met een powerbank en lange HDMI kabel (ligt standaard achter de TV), niks geen gesodemieter met allerlei verlengkabels etc. 8)
Ik heb laatst nog een hele avond gespeeld, er is niet 1 streepje van de powerbank afgegaan, zo weinig stroom verbruikt ie.
Vanavond hetzelfde dus maar met de SNES doen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:02

Nitai

Live the life you love.

Ik krijg er ook 3 binnen, zowel Bol.com, als Wehkamp als Intertoys. 2 gaan terug (die heb ik toch nog niet betaald (Wehkamp en Bol) en Intertoys houd ik, want die moest ik voorschieten. Ik ben blij dat ik er eentje heb :)

Mocht je er eentje willen en je woont in Den Haag, pm me dan, dan mag je het overnemen voor 89 euro en een stevige handdruk ;)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:49
Hawk86 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:01:
[...]

Iemand die een paar tientjes verdient aan een spelcomputertje is natuurlijk niet het uitschot van de samenleving aansteller. Dat er minder voorraad ontstaat door de geweldig enge vervelende scalpers had je makkelijk kunnen aan zien komen. Als je dit apparaat namelijk echt had gewild dan heb je ongeveer 100 kansen gehad om hem te bestellen. Dus maak er niet zo'n drama van.
Ik adviseer je een cursus begrijpend lezen te gaan volgen, want ik heb al 2 keer aangegeven dat ik 'm in de eerste batch al heb besteld en dat ie vanmiddag nog geleverd gaat worden. Ik geef dat nota bene nog aan in de post die jij quote |:(
Nitai schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 12:40:
Ik krijg er ook 3 binnen, zowel Bol.com, als Wehkamp als Intertoys. 2 gaan terug (die heb ik toch nog niet betaald (Wehkamp en Bol) en Intertoys houd ik, want die moest ik voorschieten. Ik ben blij dat ik er eentje heb :)

Mocht je er eentje willen en je woont in Den Haag, pm me dan, dan mag je het overnemen voor 89 euro en een stevige handdruk ;)
Kijk, zo kan het dus ook. Kudos! d:)b

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:57
Het lijkt erop dat het verpakkingsmateriaal bij de Wehkamp op was, of niet voldoende voor de batch die ze gekregen hebben.

Net de SNES Mini Classic opgehaald op een DHL pickup point, was gewoon de retail verpakking met een verzendlabel erop.

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:13
DaLass schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 12:57:
Het lijkt erop dat het verpakkingsmateriaal bij de Wehkamp op was, of niet voldoende voor de batch die ze gekregen hebben.

Net de SNES Mini Classic opgehaald op een DHL pickup point, was gewoon de retail verpakking met een verzendlabel erop.
De mijne ook, met flinke deuken in de doos. Die gaat dus gewoon retour. :(

Gelukkig kan ik mijn exemplaar bij Colruyt ophalen. Die is nog goedkoper ook. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaLass schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 12:57:

Klopt, ik heb hetzelfde.
Geen verpakkingsmateriaal whatsoever, en een gigantische grote plakker op de voorkant (geen idee of ik die sticker eraf kan halen zonder de hele voorkant mee te nemen).
Beschadigde hoekjes etc., niet echt thumbs-up voor wehkamp.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2017 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankB2k
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-09 11:41
Voor iemadn die nog op zoek is.
Ik heb bericht dat er een voor mij klaar ligt in de Colruyt in Hoogstraten.
Stuur maar een PM wanneer je geintreseerd bent (wel zelf ophalen in Belgie :) )

[ Voor 9% gewijzigd door FrankB2k op 29-09-2017 13:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:57
Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 13:00:
[...]

Klopt, ik heb hetzelfde.
Geen verpakkingsmateriaal whatsoever, en een gigantische grote plakker op de voorkant (geen idee of ik die sticker eraf kan halen zonder de hele voorkant mee te nemen).
Beschadigde hoekjes etc., niet echt thumbs-up voor wehkamp.
Ik heb de sticker er zonder problemen afgekregen, voorzichtig een hoekje lospeuteren en dan rustig eraf trekken. Hij komt er dan schadevrij af.

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spanjard
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-07 23:52
wel uitkijken met het 'modden' van je SNES ik lees al berichten van gebrickte SNES Mini's, Nintendo heeft toch iets gewijzigd (was te verwachten). dus wacht even voor goede berichten voor je begint met oudere mod methodes van de NES classic. bron: https://github.com/ClusterM/hakchi2/issues/436

Domoticz + Fotografie + Gaming

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Spanjard schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 13:10:
wel uitkijken met het 'modden' van je SNES ik lees al berichten van gebrickte SNES Mini's, Nintendo heeft toch iets gewijzigd (was te verwachten). dus wacht even voor goede berichten voor je begint met oudere mod methodes van de NES classic. bron: https://github.com/ClusterM/hakchi2/issues/436
Ik wacht zoals met de nes mini op een youtube video (die mij word aanbevolen waarschijnlijk), met heel veel blije viewers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dillithium
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09-2021
Ik heb er eentje opgepikt bij de midnight release bij Mediamarkt Amersfoort. Er was een lange rij, maar de meeste mensen kwamen voor FIFA 18. Zij hadden er sowieso ongeveer 70 liggen voor mensen zonder pre-orders.

Gelijk aangesloten, maar ik kreeg hem niet werkend op mijn Denon x1300W :'( . Dit zal wel iets met HDMI instellingen te maken hebben, dus ik heb hem voorlopig maar direct op mijn tv aangesloten. Zo doet hij het wel.

Ik blijf het nog steeds belachelijk korte kabels vinden, dus ik zal inderdaad een langere HDMI kabel en micro USB kabel aanschaffen. De action heeft beide voor een paar euro :)

Ik heb overigens dus een pre-order over bij Nedgame amersfoort. PB mij maar als je hem wil hebben, zolang je maar geen scalper bent.

aaaaand it's gone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technopeuter
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 17:33
MM Groningen Sontplein heeft er nu (13:36) nog >50

diskeltische lurker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rammstein
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-09 19:10
Lol.. die biedingen op Marktplaats :')

*En toen was de postbode er. _/-\o_ Bol.com en Intertoys netjes verpakt :)
Amazon maar gelijk gecanceld. Ben tevreden zo :9

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2lnv59g.jpg

[ Voor 79% gewijzigd door Rammstein op 29-09-2017 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Amazon.de heeft de prijs niet aangepast naar beneden, al stond er bij bestellen wel een * achter de prijs met in de mail: 99,99 euro of minder. Kreeg net een bevestiging in de mail binnen dat ie 3 oktober bezorgd gaat worden. Ondertussen heeft Wehkamp al een exemplaar laten bezorgen. Komt die voor mijn neefje als nog ruim op tijd binnen voor Sinterklaas <+:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:21

St@m

@ Your Service

Dit is zo makkelijk geld verdienen, mijn 2e gaat er ook op.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Mocht er iemand eentje overhebben, dan houd ik mij aanbevolen :)
Intertoys heeft mij niet geleverd en nieuwe datum is onbekend.. graag een DM/PM!

P.s.: ik werk niet mee aan scalp-praktijken, tientje extra is natuurlijk geen probleem voor je service!

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nopheros schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 09:49:
Wehkamp is inmiddels ook uitverkocht, als ik het mis heb dan hoor ik het wel maar het lijkt er op dat de SNES weer overal is uitverkocht.
Joehoe, de scalpers juichen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Joosie200 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 13:39:
Amazon.de heeft de prijs niet aangepast naar beneden, al stond er bij bestellen wel een * achter de prijs met in de mail: 99,99 euro of minder. Kreeg net een bevestiging in de mail binnen dat ie 3 oktober bezorgd gaat worden. Ondertussen heeft Wehkamp al een exemplaar laten bezorgen. Komt die voor mijn neefje als nog ruim op tijd binnen voor Sinterklaas <+:)
Same here, wel jammer maar uiteindelijk betaal niet ik maar een vriend van mij die kosten :)

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Een van de grootste scalpers is de Mediamarkt. 100 euro verkopen terwijl die eigenlijk 70 euro kost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 14:24:
Een van de grootste scalpers is de Mediamarkt. 100 euro verkopen terwijl die eigenlijk 70 euro kost!
Je krijgt em anders nergens voor 70 euro. goedkoopste prijs was 89,99. op amazon.de staan ze nu voor 180 euro !!!

[ Voor 7% gewijzigd door bones op 29-09-2017 14:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackRyan
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 16:48
FrankB2k schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 13:04:
Voor iemadn die nog op zoek is.
Ik heb bericht dat er een voor mij klaar ligt in de Colruyt in Hoogstraten.
Stuur maar een PM wanneer je geintreseerd bent (wel zelf ophalen in Belgie :) )
Daar ligt die van mij ook klaar! Eind van de dag ga ik um ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 08:22
Michael Knight schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 14:07:
Mocht er iemand eentje overhebben, dan houd ik mij aanbevolen :)
Intertoys heeft mij niet geleverd en nieuwe datum is onbekend.. graag een DM/PM!

P.s.: ik werk niet mee aan scalp-praktijken, tientje extra is natuurlijk geen probleem voor je service!
Bezorgmoment
Vandaag 29 september
16:00 - 18:00 uur

Ik krijg die van mij vandaag bezorgd, weet nog niet in hoeverre ik geïnteresseerd ben. Wilde hem vooral omdat ik hem tegen NES wilde ruilen maar die heb ik inmiddels al. Had je op de hoek van de straat gewoond dan had je hem mogen overnemen en had ik hem wel over paar maanden gehaald :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 18:54

ddZ

Nopheros schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 12:24:

Is dit correct?

Heb bij deze toko ook 2 verlengkabels besteld; we gaan het zien of het wat is.. Voor de prijs hoef ik het niet iig. niet te laten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

Gim

Heeft er iemand eigenlijk al iets van Mediamarkt vernomen dat zijn/haar pre-ordered SNES Mini klaarligt?

Mijn pre-order bij Intertoys is momenteel onderweg, maar had nog een MM pre-order voor iemand staan. Ze zouden bellen, maar vooralsnog niks vernomen terwijl ik maar iets van 15e of zo op de lijst stond van het betreffende filiaal. Kreeg zonet ook niemand te pakken telefonisch.

[ Voor 6% gewijzigd door Gim op 29-09-2017 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Vanochtend bij MediaMarkt Arena toevallig een mee kunnen nemen. Ze gaven alleen consoles mee aan degene met een pre-order, maar er stonden al een man of 5 (ook zonder pre-order) te zeuren bij de verkoper toen ik aan kwam lopen. Kregen we er uiteindelijk allemaal één in onze handen gedrukt met verzoek om nu weg te gaan en niet zo te klagen :+

[ Voor 10% gewijzigd door MeltedForest op 29-09-2017 14:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online

BLACKfm

o_O

Lol.. wat een rukkers van de Wehkamp dan.. sturen de SNES mini gewoon op in de originele doos en daar zit vervolgens een dikke transportsticker op.

Heb gewoon zin die troep gelijk maar weer terug te sturen, dit heeft als collectors item nu totaal geen waarde meer :(

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:42
BLACKfm schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 14:45:
Lol.. wat een rukkers van de Wehkamp dan.. sturen de SNES mini gewoon op in de originele doos en daar zit vervolgens een dikke transportsticker op.

Heb gewoon zin die troep gelijk maar weer terug te sturen, dit heeft als collectors item nu totaal geen waarde meer :(
Je krijgt m er prima af.

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit wel veel kleine schade aan de doos zelf.
Gelukkig heb ik er meer dan 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

Klopt. Met de NES zat er ook een behoorlijke sticker op van Wehkamp maar ging er echt moeiteloos vanaf zonder plakrestanten of wat dan ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Nu online

BLACKfm

o_O

Dat kan mij spreekwoordelijk aan de anus oxideren, zo verzend je geen pakketjes!

En dat dus:
Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 14:47:
[...]

Er zit wel veel kleine schade aan de doos zelf.

[ Voor 29% gewijzigd door BLACKfm op 29-09-2017 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Daniel36

vernieuwde formule

Damnit! Zit met smart te wachten op de bestelling van Wehkamp...hun site deed ook vreemd trouwens zojuist: ik kon via Mijn bestellingen mijn bestelling niet tevoorschijn toveren.
Drukte?

Wat betreft het verzenden in alleen de originele doos: vind ik vrij onnozel voor een bedrijf als Wehkamp.
-O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

BLACKfm schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 14:45:

Hopelijk heb je er nog 1tje.
Want ik zal het sonde vinden om de console niet uit te pakken.
Een lichte beschadiging aan de doos of een geopende doos is natuurlijk gelijk minder waard als collector item.

Ik wilde juist deze mini snes voor mijn eigen verzameling en de waarde maakt mij dan niet veel uit ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-09 10:34
Gewoon met een föhn op warme stand rustig over de sticker blazen, dan komt 'ie zo los :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Nu online

Daniel36

vernieuwde formule

Pykow schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 14:50:
[...]

Een lichte beschadiging aan de doos of een geopende doos is natuurlijk gelijk minder waard als collector item.

Ik wilde juist deze mini snes voor mijn eigen verzameling en de waarde maakt mij dan niet veel uit ;)
Als collecters item is het mij een zorg idd. Maar ik wil wel graag een nette verpakking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

BLACKfm schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 14:48:
[...]

Dat kan mij spreekwoordelijk aan de anus oxideren, zo verzend je geen pakketjes!

En dat dus:

[...]
Maar gaat het je er nu om dat die sticker erop zit of dat ze het bestelde artikel zonder transportdoos verstuurd hebben? Dat laatste is inderdaad not done, want dan kan de doos makkelijk beschadigen. Bizar dat ze dat gedaan hebben.

Dat er een sticker op zit die er makkelijk afgaat is minder een probleem. Die had er namelijk ook op kunnen zitten, terwijl hij wel in een aparte transportdoos zat (dat is wat ik eigenlijk bedoelde net met wat ik bij de NES had).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 21:23
Mediamarkt hoorn heeft er nog 40 zo te zien (snel geteld) - 1 nu natuurlijk :+

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Nu online

BLACKfm

o_O

Gim schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 14:53:
[...]

Maar gaat het je er nu om dat die sticker erop zit of dat ze het bestelde artikel zonder transportdoos verstuurd hebben? Dat laatste is inderdaad not done, want dan kan de doos makkelijk beschadigen. Bizar dat ze dat gedaan hebben.
De doos beschadigd is tot daar aan toe, wie weet wat er met de inhoud is gebeurd? Niet alles wordt met een seal verstuurd, en die dingen gaan veelal met gepast geweld achter in de transport bus.
Dat er een sticker op zit die er makkelijk afgaat is minder een probleem. Die had er namelijk ook op kunnen zitten, terwijl hij wel in een aparte transportdoos zat (dat is wat ik eigenlijk bedoelde net met wat ik bij de NES had).
Nog nooit mee gemaakt dat een pakket op het product zelf en de doos waar het mee verstuurd wordt geadresseerd is, en ik heb wat pakketjes besteld in mijn leven.

[ Voor 3% gewijzigd door BLACKfm op 29-09-2017 14:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

BLACKfm schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 14:55:
[...]

De doos beschadigd is tot daar aan toe, wie weet wat er met de inhoud is gebeurd? Niet alles wordt met een seal verstuurd.

[...]

Nog nooit mee gemaakt dat een pakket op het product zelf en de doos waar het mee verstuurd wordt geadresseerd is, en ik heb wat pakketjes besteld in mijn leven.
Moet je zelf eens proberen.
Als je er geen doos omheen doet, zeggen ze gelijk dat je pakket onbeschermd hebt toegestuurd en dat je garantie vervallen is tegen eventuele schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:19
Gim schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 14:38:
Heeft er iemand eigenlijk al iets van Mediamarkt vernomen dat zijn/haar pre-ordered SNES Mini klaarligt?

Mijn pre-order bij Intertoys is momenteel onderweg, maar had nog een MM pre-order voor iemand staan. Ze zouden bellen, maar vooralsnog niks vernomen terwijl ik maar iets van 15e of zo op de lijst stond van het betreffende filiaal. Kreeg zonet ook niemand te pakken telefonisch.
Zelf heb ik niets vernomen van de Mediamarkt (vestiging Dordrecht), bij het reserveren was inderdaad gemeld dat ze zouden bellen als hij klaar lag. Telefonisch kreeg ik de vestiging ook niet te pakken.
Uiteindelijk ben ik vanochtend gewoon langs gegaan en de pre-orders / reserveringen lagen netjes bij de kassa te wachten.

Aangezien het franchises zijn, durf ik niet te zeggen of andere vestigingen hier net zo mee om gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

Slamdance schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 14:58:
[...]

Zelf heb ik niets vernomen van de Mediamarkt (vestiging Dordrecht), bij het reserveren was inderdaad gemeld dat ze zouden bellen als hij klaar lag. Telefonisch kreeg ik de vestiging ook niet te pakken.
Uiteindelijk ben ik vanochtend gewoon langs gegaan en de pre-orders / reserveringen lagen netjes bij de kassa te wachten.

Aangezien het franchises zijn, durf ik niet te zeggen of andere vestigingen hier net zo mee om gaan.
Zojuist gebeld met Eindhoven. Door de drukte met o.a. FIFA, SNES, enzovoort zijn ze nog niet aan bellen van mensen toegekomen, maar de pre-orders zouden er gewoon moeten liggen. De losse verkoop is er blijkbaar in een rap tempo doorheen aan het gaan of al gegaan.

Altijd leuk... "zouden" moeten liggen :P

[ Voor 3% gewijzigd door Gim op 29-09-2017 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bones schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 14:25:
[...]

Je krijgt em anders nergens voor 70 euro. goedkoopste prijs was 89,99. op amazon.de staan ze nu voor 180 euro !!!
Elders in Europa was die op vele plekken lokaal 70 euro.
Het zijn gewoon vieze boeven bij de Mediamarkt, ding is inkoop 40 euro en nig wat ex btw.
Mijne was 80 euro bij fun.be inclusief fucking verzending vanuit Belgie!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2017 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 14:50:
[...]

Het grappige van de nes en snes mini is dat er geen seal op de doos zit.
Je kan ze tientallen jaren bewaren maar zonder seal betekend het niet dat die nooit gebruikt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 15:02:
[...]

Het grappige van de nes en snes mini is dat er geen seal op de doos zit.
Je kan ze tientallen jaren bewaren maar zonder seal betekend het niet dat die nooit gebruikt is.
Jawel, dan moet je er en camera met dagteller boven hangen. En als je hem over 10 jaar voor $1000 verkoopt doe je die videobeelden van 10 jaar erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spimk
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-07 14:18
Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 14:24:
Bij Dreamland 75,95 euro :) als je hem elders goedkoper vindt, kan je het prijsverschil bij MM gaan ophalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Laatst online: 05-08 14:29
Heeft er iemand al een sms van GameMania gehad dat de SNES mini afgehaald kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Mijn SNES Mini van de Wehkamp is ook binnen. Inderdaad geen verzendverpakking, erg slordig van Wehkamp. Doos is licht beschadigd, maar de sticker ging er zonder moeite vanaf. SNES Mini werkt prima dus het is goed zo, blijft toch maar een doos. Wel net een 3m verlengkabel besteld, aangezien ik anders wel erg dicht op mijn 60" tv zit en dan vallen de pixels toch wel op :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

spimk schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 15:09:
[...]

Bij Dreamland 75,95 euro :) als je hem elders goedkoper vindt, kan je het prijsverschil bij MM gaan ophalen
Binnen een straal van X kilometer dan? Maar Dreamland is in dit geval toch alleen (?) online bestellen; geldt het dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 01:29

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Jeeh zonder pre-order gekocht bij de MM in Drachten. Ze hadden er nog 4 😊 Wel 100eur betaald maar vooruit een hobby mag geld kosten hehe

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Gim schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 15:20:
[...]

Binnen een straal van X kilometer dan? Maar Dreamland is in dit geval toch alleen (?) online bestellen; geldt het dan?
AFAIK geldt zo'n beetje bij alle winkels met een prijsgarantie dat het enkel geldt voor winkels met een fysieke winkel, waar je hem dus echt "in de winkel" kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Bisamrat schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 15:20:
Mijn SNES Mini van de Wehkamp is ook binnen. Inderdaad geen verzendverpakking, erg slordig van Wehkamp. Doos is licht beschadigd, maar de sticker ging er zonder moeite vanaf. SNES Mini werkt prima dus het is goed zo, blijft toch maar een doos. Wel net een 3m verlengkabel besteld, aangezien ik anders wel erg dicht op mijn 60" tv zit en dan vallen de pixels toch wel op :*)
Hier het zelfde.

Ik haalde mn SNES op bij een sigarenboer en hij had wel 20 van die dingen op de plank staan met een grote witte sticker erop :P

Lijkt er inderdaad op dat deze release iets grootschaliger is dan de NES :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:57

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Hier hetzelfde, ik snap niet wat ze daar gedaan hebben :{
Waar heb je die kabel besteld?

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:52

masauri

aka qwybyte

Heb ook alles binnen, en hou me aan de afspraak die ik hier indertijd gemaakt heb.

Zien er mooi uit, gelijk is testen met de vrouw.
Die gaat mee de verloskamer in binnen nu en een maand >:)
Mario Kart here we come!

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Phuncz schreef op donderdag 28 september 2017 @ 14:52:
[...]
Het leuke is dus dat de 8bitdo controllers ook gewoon werken ! En laat ik nou net voor mijn NES Classic een SFC30 hebben gekocht mét NES Classic adapter:

[afbeelding]

https://www.amazon.co.uk/...th-Gamepad/dp/B017PAX040/
https://www.amazon.co.uk/...er-Classic/dp/B01MQWUT0Q/
Heb zojuist de SNES Mini getest met de 8bitdo Classic Receiver en SF30 gamepad. Deze werkt in "NES" mode dus A & B wordt gespiegeld naar X & Y, ipv. als aparte knoppen. Voorlopig dus nog met de bedrade versie spelen totdat er een nieuwe firmware uitkomt ! >> http://support.8bitdo.com/#tab2 in de gaten houden

De ontvanger past wel trouwens, alhoewel zeer nipt :)

[ Voor 3% gewijzigd door Phuncz op 29-09-2017 15:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

BlackEyedAngel schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 15:32:
[...]

Hier hetzelfde, ik snap niet wat ze daar gedaan hebben :{
Waar heb je die kabel besteld?
Bij Onlinekabelshop (zie link hieronder), hopelijk leveren ze ook echt binnen 24 uur. Maar goed dat gaan we meemaken ;), tot die tijd maar wat dichter op de tv zitten haha.

https://www.onlinekabelsh...c-mini-controller-3-meter

Net ook even Mario Kart gedaan, maar dat is toch lastiger dan ik dacht. Vroeger kapot gespeeld met mijn broer, maar nu moet ik de skillz weer leren >:). Denk dat ik de Wii Classic Controller ga gebruiken in plaats van de meegeleverde normale controllers. Hoef je niet steeds naar de console te lopen voor reset, maar de kabel van de Wii Classic Controller is nog korter dan die van de NES mini :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:43
Blijf het jammer vinden dat er niet echt cases te vinden zijn voor de SNES mini zoals voor de NES mini. Van BigBen toen een grijze gekocht met de NES strepen.
Voor de SNES mini van BigBen iig helemaal niks te vinden.
Van 2 andere merken, zo lijkt het, alleen lelijke zwarte. Welgeteld echt maar 2 cases en dan nog best prijzig ook.

De doos gooi ik toch weg. Ga het niet bewaren als ik het zelf gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
  • Laatst online: 14-09 21:57
Zojuist een zonder preorder bemachtigd bij Mediamarkt in Eindhoven op eikersrijt. Wel 100€.

Er waren er nog 3 in de vrije verkoop, waarvan deze jongen er nu een heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northernstar1
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-06 21:31
spimk schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 15:09:
[...]

Ik betaal daar 99 anders. Dat was de prijs tijdens de pre order. Kan hem ophalen en ga ervan uit dat ik dan 99 mag aftikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northernstar1
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-06 21:31
Wehkamp verzendt alle electronica etc op deze manier. Al vaker meegemaakt. . Bij gratis verzending moet je niet te veel willen he 🤑

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Arunia schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 15:46:
Blijf het jammer vinden dat er niet echt cases te vinden zijn voor de SNES mini zoals voor de NES mini. Van BigBen toen een grijze gekocht met de NES strepen.
Van 2 andere merken, zo lijkt het, alleen lelijke zwarte. Welgeteld echt maar 2 cases en dan nog best prijzig ook.

Ik vind dit best een leuke case.

Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/71WEoCTI8XL._SX425_.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Arunia schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 15:46:

https://www.pcmag.com/new...cludes-swappable-snes-art

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:43
Die zwarte hangen echt teveel labeltjes aan.
Die grijze is wel leuk, maar zo'n knijterharde case is het dan ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

Northernstar1 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 15:52:
[...]

Wehkamp verzendt alle electronica etc op deze manier. Al vaker meegemaakt. . Bij gratis verzending moet je niet te veel willen he 🤑
Niet alle. Dat is wellicht jouw ervaring, maar niet alle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swiss Recon
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 09-09 02:04
Bij Dreamland (en Collishop van Colruyt) verkopen ze deze:
https://www.dreamland.be/...e-armor-case-zwart-116074

en ook deze draadloze controller:
https://www.dreamland.be/...o-controller-grijs-116060

wel alleen levering in België...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeeftZijWeer
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-08-2024
Mijn SNES Mini van de Wehkamp is ook binnen. Inderdaad geen verzendverpakking, erg slordig van Wehkamp.
Bij mijn afhaalpunt hadden ze 'm daarom maar apart gelegd. ("Anders is hij zo weg.")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Mediamarkt Nieuwegein had vanmiddag 13:00 ook nog ruime voorraad voor de vrije verkoop!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HeeftZijWeer
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-08-2024
Daniel36 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 14:50:
Damnit!

Wat betreft het verzenden in alleen de originele doos: vind ik vrij onnozel voor een bedrijf als Wehkamp.
-O-
Blij dat ik geen ander apparaatje had besteld.... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:51
Zo te lezen overal krijgt Wehkamp veel 'onverkoopbare' apparaten terug (voor verzamelaars tenminste).

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 16:23:
Zo te lezen overal krijgt Wehkamp veel 'onverkoopbare' apparaten terug (voor verzamelaars tenminste).
Het laat zien hoeveel Wehkamp zich er in heeft verdiept en hoe ze er mee omgaan.
Ze verkopen ten slotte niet vaak iets wat ontzettend veel van "waarde" is voor sommige mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swiss Recon
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 09-09 02:04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:26

MsG

Forumzwerver

Volgens mij is dat vrij gangbaar bij Wehkamp. Huisgenoot bestelde onlangs een sandwich maker en die kwam ook zonder Wehkamp-doos of iets dergelijks. Schrok ook een beetje dat mijn SNES Mini kaal aan de deur kwam.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Swiss Recon schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 16:09:
Bij Dreamland (en Collishop van Colruyt) verkopen ze deze:
https://www.dreamland.be/...e-armor-case-zwart-116074

en ook deze draadloze controller:
https://www.dreamland.be/...o-controller-grijs-116060

wel alleen levering in België...
Kunt ook af halen, wel België maar misschien net over de grens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 08:22
Apparaat net binnen gekregen via Intertoys, die leveren wel netjes in een kartonnen doos! Zit wel 4,5m van de televisie af dus kan er niet zoveel mee. Houd hem maar gesloten zodat die morgen weer terug naar de Intertoys kan, dan heeft een volgende een ongeopende versie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evjatar
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-09 11:17
Mediamarkt Sontplein in Groningen heeft er nog om en nabij de 40 liggen om 16:45.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 17:01

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Marktplaats staat al weer vol met snes mini's hoop dat ze er lekker mee blijven zitten... stumpers :D

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Bij de action zojuist 7,5 m lange hdmi kabel gekocht voor 5 euro en 3 meter usb kabel voor 1,5 euro. SNES zal wel geen 4k draaien dus kwaliteit maakt ook niet zoveel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

President schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 16:46:
Apparaat net binnen gekregen via Intertoys, die leveren wel netjes in een kartonnen doos! Zit wel 4,5m van de televisie af dus kan er niet zoveel mee. Houd hem maar gesloten zodat die morgen weer terug naar de Intertoys kan, dan heeft een volgende een ongeopende versie!
Er zit geen seal op dus ze zijn allemaal "open".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Bij Game Mania was er geen losse verkoop meer, heb hem maar gepreorderd, nieuwe levering komt over twee weken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pater91
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-09 12:23
Net wehkamp gebeld, electronica versturen ze altijd in de eigen doos. Kans is dus groot dat ik een gruwelijk gehavende verpakking aan krijg morgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 23:04

Mauz1978

Console War Veteran

Zojuist mijn bol.com levering gekregen. Leuk ding, en mooi menu! Ik heb mn conrad bestelling geannuleerd daar ik geen enkel bericht heb gekregen en mn order op 7 oktober staat ineens, terwijl ik een van de eerste was die destijds bestelde daar...

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
  • Laatst online: 14-09 21:57
Ik vraag me af, stotterd Super Ghouls and Ghost ook bij jullie? Volgens mij gebeurd dit via emulators niet?

Edit: Zojuist getest via mijn computer, en daar draait hij beter en zonder stotteren. Zijn er meer mensen die dit merken (als er veel vijanden in beeld zijn)?

[ Voor 43% gewijzigd door J_star op 29-09-2017 17:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-09 21:58
Mijn SNES van amazon is binnen en ben nu Mario World aan het spelen. Geen last van input lag en aangezien ik Super Mario World vroeger helemaal kapot gespeeld heb zit ik nu nog steeds kont te schoppen :9

Dit ding is awesome! Volgend jaar moet ik echt eens de NES erbij scoren.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Sir_Hendro schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 17:00:
Mijn SNES van amazon is binnen en ben nu Mario World aan het spelen. Geen last van input lag en aangezien ik Super Mario World vroeger helemaal kapot gespeeld heb zit ik nu nog steeds kont te schoppen :9

Via Amazon? Woon je buiten NL? Ik heb hem ook ge-pre-ordered eind juni bij Amazon.de maar ik moet nog tot 3/4 oktober wachten

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
Hubert schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 16:48:
Marktplaats staat al weer vol met snes mini's hoop dat ze er lekker mee blijven zitten... stumpers :D
Ze kunnen die exemplaren gewoon binnen 14 dagen (sommige winkels 30) retourneren hoor. :z

[ Voor 4% gewijzigd door Mawlana op 29-09-2017 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 21:23
Hubert schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 16:48:
Inderdaad, de prijzen die ze vragen gaan nergens over... Zeker niet nu die goed verkrijgbaar is.

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Sir_Hendro schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 17:00:

Straks als ik thuis ben ga ik hem ook gelijk aansluiten.
Heb veel zin in Super Mario kart, Donkey kong Country en Super Mario World.
Dat waren mijn eerste games die ik ooit heb gespeeld.

naast Fifa 94, Roller coaster tycoon 1 en The sims op de PC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 01:29

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Ik heb trouwens het gevoel dat super Mario world een fractie later reageert op de controls. Iemand datzelfde idee?

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vlooi schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 15:13:
Heeft er iemand al een sms van GameMania gehad dat de SNES mini afgehaald kan worden?
Yup, ik moet hem binnen 5 dagen gaan ophalen.

Een tweede ligt bij mn moeder (bol.com foutje, verkeerde adres :p) - dus die is ook al veilig. Die gaat naar een vriend die nu op reis is in Zuid-Amerika.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dillithium
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09-2021
Paar pagina's terug riep ik dat ik mijn SNES niet op mijn receiver werkend kreeg. Blijkbaar is de HDMI port aan de voorkant van de Denon 1300W niet geschikt voor dergelijke aansluitingen(?). Misschien heeft het iets met HDCP te maken? Hoe dan ook, ik heb hem nu in een van de ports aan de achterzijde gestopt, waarmee hij het prima doet. *O*

Moet alleen wel erg dichtbij de tv zitten nu -O-

Zoals al eerder gezegd, even naar de action voor een langere HDMI en usb kabel gaan dus.

Ik geniet overigens bizar veel van Super Punch Out, had ik niet gedacht. Stond niet hoog op mijn lijstje ofzo, maar het is erg vermakelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Nu online

Daniel36

vernieuwde formule

HeeftZijWeer schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 16:17:
[...]

Blij dat ik geen ander apparaatje had besteld.... :o
hahaha, sterk punt idd.

Inmiddels binnen: tweemaal SNES mini classic...eentje voor mij en eentje voor broerlief.
Maar geen doos eromheen EN geen seal...is dat niet erg vreemd???
:w
Pagina: 1 ... 24 ... 30 Laatste

Let op:
- We delen geen informatie of links over het hacken van de firmware.
- Je hoeft niet te melden dat het besteld is, bezorgd is of dat je een Track&Trace hebt. Al deze berichten worden verwijderd.
- Gaat niet opscheppen over hoeveel orders je hebt geplaatst en zeker niet dat je van plan bent om door te verkopen voor winst. Dat wordt altijd weer een eindeloze discussie die uit de hand gaan lopen.
- Je V&A-advertentie, eigen website of links met referrals naar winkels hier vermelden is zoals altijd ook hier niet toegestaan (spam).
- De discussie over de ethiek van doorverkopen voor winst is al heel vaak gevoerd, dat gaan we niet nogmaals doen. Het is jammer dat mensen een slaatje uit de hoge vraag proberen te slaan, maar dat probleem ga je hier niet oplossen.
- Voor beschikbaarheid en prijzen is SNES Mini - Levertijden en prijzen