• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

Ik krijg net bericht van de post.nl-app dat er een pakket van Bol.com naar mijn huis onderweg is. Dit moet de Snes mini zijn!
Als ik bij bol op de website kijk, staat er nog gewoon "In behandeling" en '"Wordt Verwerkt" dat zegt dus niks!

"May our framerates be high and our temperatures low."

• CoeliJoeli
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22:38

CoeliJoeli

Gamer

Ik kan bevestigen dat de eerste batch bij Wehkamp ook vandaag wordt verzonden! De datum is namelijk voorzien van verzend informatie (Pakket heeft magazijn verlaten) :)

Twitch.tv/coelijoeli

Verwijderd

Ik had hem 9 september bij de mediamarkt besteld, maar krijg hem morgen ook gewoon binnen. Had ik niet verwacht door alle verhalen van een tweede levering

Overigens geen bericht van de lokale intertoys, waar ik hem in juli had gepreordered

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2017 15:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mavel 128
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 18:02

Mavel 128

Gamertag: Mavel 128

PostNL: " Door een IT storing is vandaag de track&trace informatie niet up-to-date. Onze pakketbezorgers doen er alles aan om de pakketten vandaag nog wel te bezorgen. Excuses voor het ongemak."

Jaja IT storing, ze hadden zeker alle schermen met HDMI nodig :+

Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox

• Dyna20
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:04
Zojuist bevestigd dat mijn SNES mini vanuit Intertoys verstuurd is :)

Vriend van mij heeft trouwens vorige week pas zijn SNES mini gereserveerd bij coolblue en toch een bevestiging vandaag gehad. Dus die hebben wel heel veel voorraad gekregen, denk dat veel mensen op marktplaats teleurgesteld gaan zijn haha.

• Steffo78
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-03 06:48
Ik kreeg net een mail van Intertoys met de track & trace code. Als het goed is heb ik hem morgen dus ook binnen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:08
- Je hoeft niet te melden dat het besteld is, bezorgd is of dat je een Track&Trac hebt. Al deze berichten worden verwijderd.
Wat een ontzettende NON-informatie in dit topic zeg, pffff

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Modbreak:Ik snap jullie enthousiasme wel, maar toch even het volgende:
Dit is het topic over de SNES Mini en niet over wie wanneer een pakketje verwacht. Denk alsjeblieft even kritisch na voor je een bericht plaatst of het wel interessant voor anderen is wat je gaat melden :)

• Opperclowntje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-09 21:58
Het scalpen is begonnen, zie de vraag en aanbod pagina :P

Here in Holland we eat boerenkool from a wooden shoe with a rietje!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:36
Opperclowntje schreef op donderdag 28 september 2017 @ 16:31:
De echte scalpers hebben de pre-orders al verkocht.... ;-)

Verwijderd

Hoewel de voorpret misschien bestaat uit het wachten op het pakketje, is het veel leuker om te bedenken wat je met de SNES als eerste gaat doen.

Voor mij zijn de RPG's de voornaamste reden dat ik hem heb gekocht, maar daar zit je natuurlijk wel even aan vast. Ik denk dat ik zelf begin met Mega Man X, zo vreselijk lang geleden dat ik dat op het originele systeem heb gespeeld, wordt echt weer zoeken naar alle upgrades.

Wat zijn jullie plannen? Of misschien een tip naast de RPG's/Mario/Mega Man?

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:57
Opperclowntje schreef op donderdag 28 september 2017 @ 16:31:
Leuk hoor... zit je dan met je V&A ad van 150 euro terwijl die dingen gewoon in de schappen zullen liggen voor 89 euro.4

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 09:16
Vraagje aan de amazon.de kopers waarvan de snes al verstuurd is, welke prijs is het uiteindelijk geworden, €101,68 of lager ?
Die van mij is daar nog niet verzonden (4/5 okt.), prijs staat nog op €101,68 maar zou lager worden als de definitieve prijs bekend was volgens mij.

[ Voor 6% gewijzigd door Wobcat op 28-09-2017 16:37 ]

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

• loekf2
Wobcat schreef op donderdag 28 september 2017 @ 16:37:
Vraagje aan de amazon.de kopers, welke prijs is het uiteindelijk geworden, €101,68 of lager ?
Die van mij is daar nog niet verzonden (4/5 okt.), prijs staat nog op €101,68 maar zou lager worden als de definitieve prijs bekend was volgens mij.
Amazon pakt altijd de (zeg) advies prijs zoals bij de release datum geldt en heb je per credit card betaald krijg je het verschil netjes terug incl. uitleg in een e-mail 1-2 dagen erna.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
loekf2 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 16:39:
[...]

Amazon pakt altijd de (zeg) advies prijs zoals bij de release datum geldt en heb je per credit card betaald krijg je het verschil netjes terug incl. uitleg in een e-mail 1-2 dagen erna.
Oh, dat wist ik helemaal niet. Hoop dat die nog wat goedkoper wordt dan, heb daar ook een bestelling lopen.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• Neus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 10:50

Neus

www.zenaconsult.com

Liep vandaag door de Iper (grote supermarkt in Italië) en daar lagen 5-6 dozen in de vitrine. Prijs is 79,- en heb er maar eentje meegenomen. Geen pre-orders, geen bestellingen. Gewoon, in de winkel. Ik dacht dat ie pas morgen uitkwam. Vanavond lekker spelen dus!

Bij de GameStop iets verderop waren ze allen via een pre-order beschikbaar.

[ Voor 13% gewijzigd door Neus op 28-09-2017 16:53 ]

Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !

• loekf2
Seroczynski schreef op donderdag 28 september 2017 @ 16:43:
[...]

Oh, dat wist ik helemaal niet. Hoop dat die nog wat goedkoper wordt dan, heb daar ook een bestelling lopen.
Ik kan me niet voorstellen dat Amazon een andere prijs hanteert dan de 89.99 zoals die bij NLse webshops geldt. Echter Amazon.de zelf levert nog niet of geen voorraad... zo te zien.

Hoewel... Mediamarkt.de vraagt 99.99. Interessant die verschillende prijzen.

• Triqster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-03-2023
Vanochtend toch maar even met de lokale Mediamarkt gebeld (Ede). Dit gezien de meeste pre-orders centraal afgehandeld worden.

Voor zover ik begrepen heb waren er een stuk of 70 geleverd, waarvan er een 20-tal reeds gereserveerd/order waren.

Ik kon zonder problemen er alsnog 1 reserveren welke ik morgen avond/weekend waarschijnlijk op ga halen.
De prijs waarvoor deze gekocht gaat worden betreft 79 euro.

Tevens wist de medewerker mij te vertellen dat vanavond/nacht de FIFA launch is (hetgeen niet op de lokatie specifieke deel van de site vermeld staat) en dat ik de SNES ook dan al mocht ophalen als ik dat zou willen (echter is me dat toch net iets te laat / druk).

Niet verkeerd :)

Wat heb ik een zin om weer eens met Secret of Mana aan de slag te gaan...

[ Voor 10% gewijzigd door Triqster op 28-09-2017 17:00 ]

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:55
Gefeliciteerd, maar zie de modbreak een paar posts terug

[ Voor 83% gewijzigd door Grotman op 28-09-2017 17:07 ]

• Dillithium
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09-2021
Triqster schreef op donderdag 28 september 2017 @ 16:53:
Vanochtend toch maar even met de lokale Mediamarkt gebeld (Ede). Dit gezien de meeste pre-orders centraal afgehandeld worden.

Voor zover ik begrepen heb waren er een stuk of 70 geleverd, waarvan er een 20-tal reeds gereserveerd/order waren.

Ik kon zonder problemen er alsnog 1 reserveren welke ik morgen avond/weekend waarschijnlijk op ga halen.
De prijs waarvoor deze gekocht gaat worden betreft 79 euro.

Tevens wist de medewerker mij te vertellen dat vanavond/nacht de FIFA launch is (hetgeen niet op de lokatie specifieke deel van de site vermeld staat) en dat ik de SNES ook dan al mocht ophalen als ik dat zou willen (echter is me dat toch net iets te laat / druk).

Niet verkeerd :)

Wat heb ik een zin om weer eens met Secret of Mana aan de slag te gaan...
Op basis van deze informatie toch nog even gebeld met Mediamarkt Ede, vooral vanwege de lagere prijs. Ze wilden voor mij niet zonder betaling over de telefoon reserveren, blijkbaar zijn er ook sinds vanochtend bijster weinig nog over. Het verhaal was dat ik maar even heen en weer moest rijden om hem te reserveren met betaling, zodat ik hem dan morgen (vanavond is FIFA 18 hoor meneer, niet de SNES) kan ophalen. Met twee maal heen en weer heb ik al 20 euro in benzine verstookt, dus jammer maar helaas.

Ik heb een reservering bij Nedgame staan, maar ik heb daar nog niets over gehoord. Misschien dat ik vanavond de lokale media markt wel probeer na mijn werk.

Ik kijk zelf uit naar Super mario :)

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2017 @ 16:35:
Hoewel de voorpret misschien bestaat uit het wachten op het pakketje, is het veel leuker om te bedenken wat je met de SNES als eerste gaat doen.

Voor mij zijn de RPG's de voornaamste reden dat ik hem heb gekocht, maar daar zit je natuurlijk wel even aan vast. Ik denk dat ik zelf begin met Mega Man X, zo vreselijk lang geleden dat ik dat op het originele systeem heb gespeeld, wordt echt weer zoeken naar alle upgrades.

Sowieso Super Mario World. Alle 96 levels opnieuw halen en natuurlijk ook 9.999.990 punten scoren. Waarschijnlijk zal ik mij wel ergeren aan de controller, want inmiddels zijn we zoveel generaties verder wat betreft ergonomie.

Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• michel2506
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 13:44
De handleidingen van de snes en de games staan ook online!

https://www.nintendo.co.jp/clvs/manuals/

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 14:50

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Zijn er mensen die weten of de Media Markt in Eindhoven of Son een nachtverkoop doen? Online kan ik niets vinden en telefonisch werd er net niet gereageerd. Zit morgen de hele dag zonder mogelijkheid om naar een winkel te gaan. :/

Tesla Model Y RWD (2024)

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:28

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Is er ook al iets bekend of het een beetje dezelfde softwarestructuur zal hebben als de NES-mini?
Dus kunnen we binnenkort ook weer 'rooten' verwachten? Heb nog een rom van Super Mario AllStars liggen die ik erg graag wil toevoegen ;).

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
AW_Bos schreef op donderdag 28 september 2017 @ 19:07:
Is er ook al iets bekend of het een beetje dezelfde softwarestructuur zal hebben als de NES-mini?
Dus kunnen we binnenkort ook weer 'rooten' verwachten? Heb nog een rom van Super Mario AllStars liggen die ik erg graag wil toevoegen ;).
Jazeker! De snes software draait zelfs al op de nes mini en Nintendo heeft een bericht voor de hackers achter gelaten: https://amp.reddit.com/r/.../?st=J83B4IYO&sh=d310fb71

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

Gim

--MeAngry-- schreef op donderdag 28 september 2017 @ 19:06:
Zijn er mensen die weten of de Media Markt in Eindhoven of Son een nachtverkoop doen? Online kan ik niets vinden en telefonisch werd er net niet gereageerd. Zit morgen de hele dag zonder mogelijkheid om naar een winkel te gaan. :/
Zie pb voor een vraag.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:43
@Erapaz dat is echt heel gaaf en eigenlijk had ik wel verwacht dat Nintendo weinig aan beveiliging zou veranderen. Wellicht dat ze liever hebben dat men het apparaat koopt en er zelf spellen op zetten oid. Maar dat zullen we wel nooit weten.

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:04
Ik heb nog geen mail van Intertoys gehad...
Meer mensen die er nog op wachten?

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:00

Onbekend

...

Aggressor schreef op donderdag 28 september 2017 @ 20:37:
Ik heb ook nog geen mail gehad.
Het zal me niet verbazen dat hij morgen pas wordt verzonden. (Morgen overdag ben ik toch niet thuis, en zaterdag overdag wel.)

Speel ook Balls Connect en Repeat

• Roger Beurskens
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:43
Heb een Pre-order in de winkel gedaan al een hele tijd terug ( was toen 4de op de lijst) maar nog niets gehoord.

Morgenvroeg heb ik vrij, dus maar even naar de intertoys dan ;)

PVE install Midden Limburg: https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102722&sid=90342

• hmr
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

loekf2 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 16:36:
[...]

Leuk hoor... zit je dan met je V&A ad van 150 euro terwijl die dingen gewoon in de schappen zullen liggen voor 89 euro.4
Toch zie je al een paar advertenties op gereserveerd staan.... blijf het apart vinden hoe al die mensen voor een schamele 50 euro dit soort praktijken ondernemen.

Ben blij dat voorraad goed is en hoop dat alle fans er eentje kunnen krijgen!!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Roger Beurskens schreef op donderdag 28 september 2017 @ 20:45:
Heb een Pre-order in de winkel gedaan al een hele tijd terug ( was toen 4de op de lijst) maar nog niets gehoord.

Morgenvroeg heb ik vrij, dus maar even naar de intertoys dan ;)
Ik was 5e in rij en werd gisteren al gebeld door de lokale Olifant...
En vanmiddag laat ook mail van webshop dat t is verzonden naar zelfde filliaal.

• okio
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:31
Hier wel intertoys mail dat hij er morgen is

• SteveWoz
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Zojuist een mail gehad dat 'ie morgen in de winkel op te halen is. Had ik niet verwacht, want had hem op 30 juni besteld (vrij laat toch?) via betaling met AfterPay.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2017 @ 16:35:
Lekker op de kast zetten en laten verstoffen, toch geen tijd voor |:( 8)7 fml.

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 22:03
Ik had er een besteld bij de Intertoys voor 90 euro en ontving met een mail dat hij morgen wordt besteld..

Maar blijkt dat die nu gewoon voor80 euro te koop is? Is het dsn verstandig om te weigeren aan de deur? Of aannemen en retourneren?

• Bartosy
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 15-09 07:18
President schreef op donderdag 28 september 2017 @ 22:02:
Ik had er een besteld bij de Intertoys voor 90 euro en ontving met een mail dat hij morgen wordt besteld..

Maar blijkt dat die nu gewoon voor80 euro te koop is? Is het dsn verstandig om te weigeren aan de deur? Of aannemen en retourneren?
Mwa ja voor dat tientje. je kan het ook verkopen en iemand anders er een plezier mee doen.. 5 euro voor de moeite dus 95 euro en je maakt er wellicht iemand heel blij mee. als je de prijzen hier al ziet dat al richting de 150 euro opgaat scheelt het toch 55 euro.

het is natuurlijk wel de vraag of hij ergens anders makkelijk verkrijgbaar is voor 80 eur0. de theorie kan wel kloppen wat betreft de prijs maar als het verleden ons iets heeft geleerd is dat ene tientje meer een stuk beter alternatief dan 55 euro meer aan een scalper betalen als je er naast zit (kans groot)bij een andere winkel

• Dyna20
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:04
President schreef op donderdag 28 september 2017 @ 22:02:

Waar zie jij hem voor 80 staan dan? Bijna elke winkel verkoopt hem voor 99 euro. Voor 80 euro heb ik hem nog niet op een Nederlandse website zien staan.

• robino007
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:56
Twijfel om zo naar mm nieuwegein te gaan, die hebben nachtverkoop icm fifa18 :Z

• Eek2nd
robino007 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 22:36:
Twijfel om zo naar mm nieuwegein te gaan, die hebben nachtverkoop icm fifa18 :Z
En dan heb je hem lekker als 1 vd eersten thuis, maar ga je toch slapen 8)7

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Postnl heeft een storting.
Je kan je track en trace niet volgen.
Ik heb wel een bevestiging van Nedgame gehad en op hun facebook staan heel veel doosjes al klaar in de winkels zelfs.

Morgen de bel in de gatrn houden

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:23

Laguna

Connaisseur

Leek mij wel grappig om een keer naar zo'n nachtverkoop te gaan, dus m'n reservering vast opgehaald. Was er pas iets voor twaalven dus stond zo ongeveer achteraan in de rij, ging het rolluik aan de andere zijde open, oftewel vlak naast me :D hele menigte gelijk de andere kant op rennen :+

Je kon overigens wel vrij duidelijk zien wie voor de SNES kwam en wie voor FIFA ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Laguna op 29-09-2017 01:45 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Laguna schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 01:42:
Je kon overigens wel vrij duidelijk zien wie voor de SNES kwam en wie voor FIFA ;)
Hoe dan? Vertel het ons!
Afbeeldingslocatie: https://images.eurogamer.net/2017/articles/2017-09-27-18-05/DSC_0079.JPG/EG11/resize/300x-1/quality/80/format/jpg

Afbeeldingslocatie: https://images.eurogamer.net/2017/articles/2017-09-27-18-05/DSC_0080.JPG/EG11/resize/300x-1/quality/80/format/jpg

Our teardown photography of the SNES mini (eerste foto) and its predecessor confirms that they both run on the same hardware. The same processor, memory and storage sits on the same board. You'll note that the two internal controller cables also snake out in the same places too.

Bron: http://www.eurogamer.net/...ed-recycled-nes-mini-tech
Oh snap, toch maar terug naar de NES mini :o

[ Voor 62% gewijzigd door Zakkenwasser op 29-09-2017 05:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eek2nd
Mensen in voetbalshirts voor de Fifa
Menseb boor snes mini.... in Mario pak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online

[ Voor 3% gewijzigd door Zakkenwasser op 29-09-2017 07:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Zag net de tweakers review en was helemaal vergeten om dit nostalgische speelgoed te bestellen. Hij is gewoon op voorraad in de twee dichtstbijzijnde mediamarkten en als je daar te lui voor bent online bij wehkamp.nl. Je hoeft dus niet een dure 2e hands te kopen of naar het buitenland uit te wijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Laatst online: 19:18
Ik heb een order gezet bij ygz.nl met afterpay maar die hebben nog weinig laten horen...... :( iemand anders ook toevallig en die wel iets heeft vernomen ?

[ Voor 24% gewijzigd door SpoekGTi op 29-09-2017 07:52 ]

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Northernstar1
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-06 21:31
Heb een pre order uitstaan bij dreamland. Deze kan vanaf nu opgehaald bij Okay Essen.

Iemand interesse.? Prijs is 99 euro en daar te voldoen.

Pb maar even

Hoop dat dit niet tegen de regels is? Wil juist een mede-tweaker een mini snes gunnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:21
AyeAyeCaptain! schreef op donderdag 28 september 2017 @ 21:27:
[...]

Lekker op de kast zetten en laten verstoffen, toch geen tijd voor |:( 8)7 fml.
Earthbound heb ik zin in, net als Contra :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dillithium schreef op donderdag 28 september 2017 @ 17:37:
[...]

Op basis van deze informatie toch nog even gebeld met Mediamarkt Ede, vooral vanwege de lagere prijs. Ze wilden voor mij niet zonder betaling over de telefoon reserveren, blijkbaar zijn er ook sinds vanochtend bijster weinig nog over. Het verhaal was dat ik maar even heen en weer moest rijden om hem te reserveren met betaling, zodat ik hem dan morgen (vanavond is FIFA 18 hoor meneer, niet de SNES) kan ophalen. Met twee maal heen en weer heb ik al 20 euro in benzine verstookt, dus jammer maar helaas.

Ik heb een reservering bij Nedgame staan, maar ik heb daar nog niets over gehoord. Misschien dat ik vanavond de lokale media markt wel probeer na mijn werk.

Ik kijk zelf uit naar Super mario :)
Ben je helaas verkeerd geïnformeerd. Want ik heb hem vannacht in Ede opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Waarom zou de snes zo moeilijk te verkrijgen zijn ?
zie en lees dat ie overall goed verkrijgbaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Laatst online: 23:09
Slux schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 08:53:
Waarom zou de snes zo moeilijk te verkrijgen zijn ?
zie en lees dat ie overall goed verkrijgbaar is
Overal verkrijgbaar? Bij de mediamarkt hadden ze nog wat extra voorraad en bij de wehkamp nog, graag ontvang ik informatie waar deze nog meer verkrijgbaar is want dit noem ik niet overal. Zal vrij snel uitverkocht zijn lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:36
Zelf krijg ik ze tussen 11 en 1. Eentje al aan een Tweaker vergeven, 2e hoor ik vandaag of die gewenst is en zo niet gaat die ook naar een Tweaker (staat al op de lijst).

ik heb sowieso nog 2x bij conrad staan. Dus mocht die echt snel uitverkocht zijn, dan heb ik 10 oktober nog 2 voor 2 gelukkige Tweakers. Maar eigenlijk hoop ik gewoon dat ze goed verkrijgbaar zijn en dat ik de Conrad-preorders kan annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Nopheros schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 08:55:
[...]

Overal verkrijgbaar? Bij de mediamarkt hadden ze nog wat extra voorraad en bij de wehkamp nog, graag ontvang ik meer informatie waar deze nog meer verkrijgbaar is want dit noem ik niet overal. Zal vrij snel uitverkocht zijn lijkt me.
naast die ja al opnoemt, intertoys
ik heb er net 5 voor een aantal medewerkers besteld bij de wehkamp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Slux schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 08:59:
[...]

naast die ja al opnoemt, intertoys
ik heb er net 5 voor een aantal medewerkers besteld bij de wehkamp
Intertoys:
Leverdatum niet bekend

Mediamarkt online: Product tijdelijk niet op voorraad.

Alleen wehkamp lijkt 'm nog online te verkopen en trekken ons een poot uit, 100 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Nopheros schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 09:04:
[...]

Intertoys:
Leverdatum niet bekend

Mediamarkt online: Product tijdelijk niet op voorraad.

Alleen wehkamp lijkt 'm nog online te verkopen en trekken ons een poot uit, 100 euro.
Ik had mn preorder bij wehkamp van 90 euro nog gecancelled.. verkopen ze voor 10eur duurder door :(

Intertoys staat ie op 90, dus als ik vanmiddag ophaal zal het wel zo zijn.. anders neem ik hem ook niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Daar hebben we Vraag en aanbod voor en niet het forum. Op het forum is reclame of het pluggen van advertenties niet toegestaan.

[ Voor 92% gewijzigd door Grotman op 29-09-2017 09:48 ]

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Wehkamp is inmiddels ook uitverkocht, als ik het mis heb dan hoor ik het wel maar het lijkt er op dat de SNES weer overal is uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Goed om te horen dat het een fijne investering blijkt te zijn:)

Even megaman x spelen en dan weer doorverkopen.

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:34
Glorificationer426 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 09:51:

Nutteloze en slechte investering. Na komende levering is er een ruime voorraad en als je kijkt op andere kanalen zie je dat er een overschot is. Kan je beter 100 euro gaan storten op cryptos, bereik je veel meer mee met veel minder moeite.

Ik stuur mijn bestelling van wehkamp terug (had voor de zekerheid op twee plaatsen gereserveerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Laatst online: 14-09 19:20
xminator schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:07:
[...]

Nutteloze en slechte investering. Na komende levering is er een ruime voorraad en als je kijkt op andere kanalen zie je dat er een overschot is. Kan je beter 100 euro gaan storten op cryptos, bereik je veel meer mee met veel minder moeite.

Ik stuur mijn bestelling van wehkamp terug (had voor de zekerheid op twee plaatsen gereserveerd).
Ik koop hem wel van je over! ;-)

Pff belachelijke prijzen op marktplaats!! tot 200 euro zelfs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
xminator schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:07:
[...]

Nutteloze en slechte investering. Na komende levering is er een ruime voorraad en als je kijkt op andere kanalen zie je dat er een overschot is.
Bron ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpinus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-08 19:49
FYI net bij de mediamarkt in Assen geweest, daar lag nog een bak vol. Zeker 20+.

Wel voor 99,99 helaas.

Who is General Failure and why is he reading my disk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Scorpinus schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:17:
FYI net bij de mediamarkt in Assen geweest, daar lag nog een bak vol. Zeker 20+.

Wel voor 99,99 helaas.
Ja handig als je in de buurt van assen woont.. anders niet zinvol om er heen te rijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scorpinus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-08 19:49
Nopheros schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:18:
[...]

Ja handig als je in de buurt van assen woont.. anders niet zinvol om er heen te rijden.
Wou alleen even delen dat er bij deze mediamarkt in elk geval nog een hele zooi van die dingen ligt. Wat jij ermee doet moet je natuurlijk zelf weten.

Who is General Failure and why is he reading my disk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Glorificationer426 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 09:51:

Obvious troll?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
Want?
Ik zou hetzelfde doen.. dingen worden voor 175 euro verkocht nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

C6DL schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:29:
[...]

Want?
Men vraagt 175 euro... En je zou beter moeten weten dan over scalpen praten binnen dit forum. Daarom obvious troll. Lekker dat je 75 euro kan verdienen.. dat je werkelijk die moeite doet voor dat schamele bedrag.. haha.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMR90
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:36
C6DL schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:29:
[...]

Want?
Tja, sukkels die dat betalen, verpesten de hele markt. Heb zelf een pi voor retrogaming, denk dat ik daar nog eens een 3d geprinte snes case voor haal. Maar succes met hem verkopen voor 175.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Scorpinus schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:22:
[...]

Wou alleen even delen dat er bij deze mediamarkt in elk geval nog een hele zooi van die dingen ligt. Wat jij ermee doet moet je natuurlijk zelf weten.
Altijd fijn om te weten dat ik een keuze heb O-)
HMR90 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:32:
[...]

Tja, sukkels die dat betalen, verpesten de hele markt. Heb zelf een pi voor retrogaming, denk dat ik daar nog eens een 3d geprinte snes case voor haal. Maar succes met hem verkopen voor 175.
Ze staan er ook wel op voor 120 - 140 euro, marktplaats dan.

[ Voor 36% gewijzigd door Nopheros op 29-09-2017 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
hmr schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:31:
[...]

Men vraagt 175 euro... En je zou beter moeten weten dan over scalpen praten binnen dit forum. Daarom obvious troll. Lekker dat je 75 euro kan verdienen.. dat je werkelijk die moeite doet voor dat schamele bedrag.. haha.
ik zeg, ik ZOU het doen..
Ik doe het dus niet, maar ik kan me erg goed voorstellen dat die 75 euro snel verdiend is!
Doe dit 10x en je bent binnen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Laatst online: 01:22
C6DL schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:33:
[...]

ik zeg, ik ZOU het doen..
Ik doe het dus niet, maar ik kan me erg goed voorstellen dat die 75 euro snel verdiend is!
Doe dit 10x en je bent binnen :9
750 Euro verdienen en je bent binnen? Valt niet bepaald binnen mijn definitie van "binnen zijn". Maar het zal allicht meer zijn dan de uitkering die de betreffende personen ontvangen.

Ik heb die van mij voor 90 besteld en hij gaat voor geen goud weg O+

En ik hoop dat alle scalpers (wat lijkt dat woord verrassend veel op paupers) er lekker mee blijven zitten.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Het is met alles zo en helaas wordt de markt er niet door verpest

vraag en aanbod daar draait de hele wereld op

[ Voor 40% gewijzigd door Slux op 29-09-2017 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Enkelen (5 stuks om precies te zijn) op voorraad bij Mediamarkt alphen aan den rijn. Overwogen ze allemaal mee te nemen en voor grof geld door te verkopen, maar ik heb over mijn hart gestreken en ze laten liggen. Ze liggen er dus nog.

[ Voor 65% gewijzigd door joblamie op 29-09-2017 10:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hawk86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 19:55
Denman schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:36:
[...]

750 Euro verdienen en je bent binnen? Valt niet bepaald binnen mijn definitie van "binnen zijn". Maar het zal allicht meer zijn dan de uitkering die de betreffende personen ontvangen.

Ik heb die van mij voor 90 besteld en hij gaat voor geen goud weg O+

En ik hoop dat alle scalpers (wat lijkt dat woord verrassend veel op paupers) er lekker mee blijven zitten.
Oh oh huilebalk. Je hebt er geen last van en die scalpers kunnen hun apparaatjes gewoon binnen 30 dagen terug sturen naar de winkel. Dus laat mensen lekker zelf bepalen of ze niet kunnen wachten en er meer voor neer willen leggen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

Hawk86 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:50:
[...]

Oh oh huilebalk. Je hebt er geen last van en die scalpers kunnen hun apparaatjes gewoon binnen 30 dagen terug sturen naar de winkel. Dus laat mensen lekker zelf bepalen of ze niet kunnen wachten en er meer voor neer willen leggen. ;)
Hoezo huilebalk? Begrijp deze reactie niet echt.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Naranya
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:23
Net wat winkels in Eindhoven afgegaan:
  • Mediamarkt centrum: geen voorraad zonder een reservering
  • Intertoys heuvelgalerij: geen voorraad zonder een reservering
  • Intertoys winkelstraat: geen voorraad zonder een reservering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Yes hij is binnen.
Besteld op 18 September 2017 12:14 uur bij Nedgame

https://twitter.com/Pykow/status/913687569849835520

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Denman
  • Laatst online: 01:22
Hawk86 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:50:
[...]

Ah, een scalper.

Uiteraard mogen ze het zelf bepalen of ze het neerleggen. Maar de tekorten worden veroorzaakt door scalpers, waardoor niet-scalpers de dupe zijn en (bijvoorbeeld) 80 Euro meer leggen dan de advies verkoop prijs. Dat is niet normaal en ronduit asociaal.

Dat ze die hogere prijs betalen is uiteraard hun eigen beslissing, maar ze hebben niet bewust voor deze situatie gekozen.
Dus ik mag ook zelf bepalen dat ik scalpers het uitschot van de samenleving vind.

Laatste wat ik er over gezegd heb, want daar is dit topic niet voor. Ik ga 'm straks binnen krijgen, en ik hoop een heleboel andere echte Nintendo fans ook. Veel plezier er mee allemaal! :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Hawk86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 19:55
Denman schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:54:
[...]

Ah, een scalper.

Uiteraard mogen ze het zelf bepalen of ze het neerleggen. Maar de tekorten worden veroorzaakt door scalpers, waardoor niet-scalpers de dupe zijn en (bijvoorbeeld) 80 Euro meer leggen dan de advies verkoop prijs. Dat is niet normaal en ronduit asociaal.

Dat ze die hogere prijs betalen is uiteraard hun eigen beslissing, maar ze hebben niet bewust voor deze situatie gekozen.
Dus ik mag ook zelf bepalen dat ik scalpers het uitschot van de samenleving vind.

Laatste wat ik er over gezegd heb, want daar is dit topic niet voor. Ik ga 'm straks binnen krijgen, en ik hoop een heleboel andere echte Nintendo fans ook. Veel plezier er mee allemaal! :)
Iemand die een paar tientjes verdient aan een spelcomputertje is natuurlijk niet het uitschot van de samenleving aansteller. Dat er minder voorraad ontstaat door de geweldig enge vervelende scalpers had je makkelijk kunnen aan zien komen. Als je dit apparaat namelijk echt had gewild dan heb je ongeveer 100 kansen gehad om hem te bestellen. Dus maak er niet zo'n drama van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hmr

hmr

Hawk86 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:01:
[...]

Iemand die een paar tientjes verdient aan een spelcomputertje is natuurlijk niet het uitschot van de samenleving aansteller. Dat er minder voorraad ontstaat door de geweldig enge vervelende scalpers had je makkelijk kunnen aan zien komen. Als je dit apparaat namelijk echt had gewild dan heb je ongeveer 100 kansen gehad om hem te bestellen. Dus maak er niet zo'n drama van.
Volgens mij lijk je zijn punt niet helemaal te begrijpen. Maakt ook verder niet uit. Begrijpend lezen is ook best moeilijk.

Hoop dat die mensen iets leuks kopen van die paar tientjes! Het zij ze gegund. :F

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Niet online
Mediamarkt DH: Dame aan de lijn gaf aan dat ze er 70 hadden toen de winkel open ging (10:00) en een kwartier later 50. Toen ik er kwam waren er nog een stuk of 10 (ca. 10:40) voor de vrije verkoop. Misschien hadden ze er nog een paar 'achter liggen'. Ik zag namelijk vooral mensen die FIFA 18 afrekenden... Gelukkig dus in de vrije verkoop kunnen oppikken zonder reservering e.d.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
hmr schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:03:
[...]

Volgens mij lijk je zijn punt niet helemaal te begrijpen. Maakt ook verder niet uit. Begrijpend lezen is ook best moeilijk.

Hoop dat die mensen iets leuks kopen van die paar tientjes! Het zij ze gegund. :F
Iedereen heeft inderdaad kansen genoeg gehad om ze te bestellen, heb er zelf ook een aantal extra maar alleen omdat wehkamp mij mailde dat ik niet moest verwachten dat ze geleverd zouden worden omdat ze er teveel hadden verkocht...

Nu blijken ze wel geleverd te worden. Scheelt weer een paar euro voor m'n nieuwe game pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Ik ben benieuwd of Wehkamp alles gaat uitleveren, ze staan al ze lang als enige met een voorraad online :/ Heb in juni een pre-order gedaan bij Amazon.de maar deze is nog niet verzonden, ben ook benieuwd of ze de prijs van 100 euro nog omlaag aanpassen...

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
D4V3 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:10:
Ik ben benieuwd of Wehkamp alles gaat uitleveren, ze staan al ze lang als enige met een voorraad online :/ Heb in juni een pre-order gedaan bij Amazon.de maar deze is nog niet verzonden, ben ook benieuwd of ze de prijs van 100 euro nog omlaag aanpassen...
Is al dik uur niet meer beschikbaar toch?

Hele apparaat is niet meer terug te vinden op hun website zie ik..

[ Voor 7% gewijzigd door Nopheros op 29-09-2017 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMR90
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:36
Hawk86 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:01:
[...]

Ja en nu moet iedereen op de volgende levering wachten of totdat de dertig dagen om zijn aangezien dan de winkels weer voorraad krijgen van alle scalpers. Helaas zijn mensen niet zo geduldig en dat is jou geluk, als iedereen een verstandige consument was had jij geen winst. Conclusie koop aub niet bij deze ....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

wilmundo schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:06:
Mediamarkt DH: Dame aan de lijn gaf aan dat ze er 70 hadden toen de winkel open ging (10:00) en een kwartier later 50. Toen ik er kwam waren er nog een stuk of 10 (ca. 10:40) voor de vrije verkoop. Misschien hadden ze er nog een paar 'achter liggen'. Ik zag namelijk vooral mensen die FIFA 17 afrekenden... Gelukkig dus in de vrije verkoop kunnen oppikken zonder reservering e.d.
Ik hoop deel 18, of FIFA 17 moet voor een Euro in de budgetbakken liggen :+

Heb zelf ook twee SNES mini's besteld, komen vandaag binnen. Mijn bedoeling was om er eentje sealed te houden maar bij nader inzien vind ik dat doodzonde van het geld. gaat voor de prijs die ik betaal nu naar een vriend toe, hij blij, ik blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater91
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:08
Gisteren mijn eigen snes mini binnen gekregen, geweldig apparaat! Icm hakchi ga ik hem inzetten als allround emulator voor oa nes, snes, gameboy, sega etc. Na een facebook post gelijk de vraag gehad van wat anderen om hetzelfde te regelen, en vanmorgen voor 10:00 nog 5 exemplaren kunnen bestellen ( op ieders eigen adres ) bij wehkamp / fun.be.

Ze zijn dus een stuk beter leverbaar naar mijn idee dan de nes mini, vind alleen het klepje voor de controllers wat jammer. Had het leuker gevonden als ze desnoods een verloopstekkertje hadden gemaakt voor een mini snes controller port oid :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Laatst online: 21:53

CyBeRSPiN

sinds 2001

Ze zijn zeker beter leverbaar! Temeer omdat iedereen nu wist dat een pre-order een must zou zijn.
In tegenstelling tot bij de NES mini, waarvan de meeste dachten: waarom zo'n haast voor een Console van 30 jaar oud, ik haal hem wel een keer in de winkel.. ;)
Met alle reguliere pre-orders, extra voor-het-geval-dat en echte scalper-orders heeft alsnog (bijna) iedereen er een kunnen claimen. En er komt alweer een volgende batch aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Pater91 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:20:
Gisteren mijn eigen snes mini binnen gekregen, geweldig apparaat! Icm hakchi ga ik hem inzetten als allround emulator voor oa nes, snes, gameboy, sega etc.
Je kan met de snes dus ook games van de nes spelen begrijp ik hieruit ?
zit er genoeg opslag ruimte op ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:35

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Nopheros schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:12:
[...]

Is al dik uur niet meer beschikbaar toch?

Hele apparaat is niet meer terug te vinden op hun website zie ik..
Nou ik heb er zojuist nog drie kunnen bestellen, dus ik ben een blije kampeerder :)
Het spamclicken op die link helpt blijkbaar toch.

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Leeghoofd21 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:25:
[...]

Nou ik heb er zojuist nog drie kunnen bestellen, dus ik ben een blije kampeerder :)
Het spamclicken op die link helpt blijkbaar toch.
Link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:35

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater91
Slux schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:24:
[...]

Je kan met de snes dus ook games van de nes spelen begrijp ik hieruit ?
zit er genoeg opslag ruimte op ?
De binnenkant is identiek aan dat van de nes mini volgens diverse fora ( ik maak de mijne niet open ).
Ook is iemand al succesvol geweest in het overzetten van de firmware naar een mini nes, ben alleen even kwijt waar ik dat las.

Het is aannemelijk dat de snes mini een iets betere beveiliging heeft, maar dat zal binnen een paar dagen wel weer wagenwijd open liggen. Even 2 wii pro controllers bestellen, en je bent good to go. Tevens werkt de home knop op de controller dan ook, hoef je niet telkens naar je console te lopen voor een ander spel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcalibur
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:15
Wehkamp heeft hem weer, net besteld :-)

Designer | Developer | Director | Photographer | LARPer | Geek | Male | 39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Weer op voor het moment, maar voor de volhouders is hier de link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Thx:P snel nog eentje besteld

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater91
Dit is best komisch :p Er zit een easter egg in de firmware. Net de firmware gedumpt en gecheckt of het waar was, en jawel, in /etc/nineties:
Enjoy this Mini,
Disconnect from the present, and
Go back to the nineties.
Briljante zet van Nintendo, daarlijk eens kijken of hij inderdaad al te modden is zonder extra poespas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Laatst online: 21:53

CyBeRSPiN

sinds 2001

Pater91 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:46:
Dit is best komisch :p Er zit een easter egg in de firmware. Net de firmware gedumpt en gecheckt of het waar was, en jawel, in /etc/nineties:

[...]

Briljante zet van Nintendo, daarlijk eens kijken of hij inderdaad al te modden is zonder extra poespas.
Jup, dat is gister al uitgebreid besproken :)
Op Reddit had iemand em 2 dagen terug al.

[ Voor 10% gewijzigd door CyBeRSPiN op 29-09-2017 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technopeuter
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 11:38
Ff wat winkels langsgebeld, allemaal uitverkocht hoewel op de sites van BS en Intertoys op voorraad staat, weten we dat ook weer

diskeltische lurker

Pagina: 1 ... 23 ... 30 Laatste

Let op:
- We delen geen informatie of links over het hacken van de firmware.
- Je hoeft niet te melden dat het besteld is, bezorgd is of dat je een Track&Trace hebt. Al deze berichten worden verwijderd.
- Gaat niet opscheppen over hoeveel orders je hebt geplaatst en zeker niet dat je van plan bent om door te verkopen voor winst. Dat wordt altijd weer een eindeloze discussie die uit de hand gaan lopen.
- Je V&A-advertentie, eigen website of links met referrals naar winkels hier vermelden is zoals altijd ook hier niet toegestaan (spam).
- De discussie over de ethiek van doorverkopen voor winst is al heel vaak gevoerd, dat gaan we niet nogmaals doen. Het is jammer dat mensen een slaatje uit de hoge vraag proberen te slaan, maar dat probleem ga je hier niet oplossen.
- Voor beschikbaarheid en prijzen is SNES Mini - Levertijden en prijzen