• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:37

CyBeRSPiN

sinds 2001

Defector schreef op woensdag 27 september 2017 @ 14:09:
Wat is de consensus met de snes mini, beter verkrijgbaar dan de nes mini. Of worden er weer marktplaats taferelen verwacht?
Net zo goed als de Nintendo Switch waarschijnlijk ;)
Vraag > aanbod, maar er wordt voldoende geproduceerd dit keer (is de aanname).

De NES mini komt ook volgend jaar zomer weer terug, dus uiteindelijk kan iedereen er een krijgen.
Geen reden om die smerige scalpers te laten cashen dus! Geduld is een schone zaak!

[ Voor 19% gewijzigd door CyBeRSPiN op 27-09-2017 14:20 ]

Verwijderd

FrankoNL schreef op woensdag 27 september 2017 @ 12:57:
[...]

Heb reeds contact gehad met Coolblue. Krijgen hem pas medio oktober, volgens de medewerker stond de leveringsdatum nu op 26-10.

Vriend van me werkt bij een grote electronica-keten en trekt er morgen een van de stapel af, dan annuleer ik CB.
Vreemd, want tegen mij werd gezegd vrijdag, vanmorgen nog contact gehad. Ik heb 4 juli besteld.

Edit: Site zegt het volgende:
Omschrijving Nintendo Classic Mini: SNES

We verwachten de eerste levering van de Mini SNES vanaf 29 september te leveren. De leverdatum van de tweede golf pre-orders (vanaf 18-9-2017) is vooralsnog onbekend. OP=OP en Maximaal 1 SNES per klant.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2017 15:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 16:36
Aangezien iedereen hier over preoders praat, en ik die dus helaas niet heb:

Verkopen de winkels ze a.s. vrijdag ook los? Want ik heb mezelf voorgenomen om vroeg naar de winkels te gaan om er een te bemachtigen... maar als er alleen preorders worden geleverd kan ik mezelf een tripje besparen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:02
Ik weet niet hoeveel het betekend, maar als ik de website van de intertoys check zie ik bij meerdere intertoys vestigingen de voorraad op groen staan.

Maar even een belletje er achter aan gedaan, (Intertoys enkhuizen) Ze zijn vandaag geleverd bij de intertoys,
10 stuks per verstiging en uitgeleverd aan de eerste klanten. Er is een grote wachtrij dus ik hoefde het aankomende weken niet te proberen volgens de medewerker...

[ Voor 48% gewijzigd door HKLM_ op 27-09-2017 15:45 ]

Cloud ☁️

Verwijderd

En er is best een aantal Mediamarkten met een nachtopening, dus ik zou daar even informeren.

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Amazon.de heeft de pre-order weer open staan voor de liefhebbers :)

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:12

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

D4V3 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 15:45:
Amazon.de heeft de pre-order weer open staan voor de liefhebbers :)
Ja en

"Dit item wordt uitgebracht op 29 september 2017. "

Asus Zenbook i7 256gb

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-09 22:01
fun.be staat ook nog steeds netjes levering aan huis op 29-09-2017.

Ach en als het wat later is maakt het me persoonlijk ook niet veel uit, als hij maar voor de kerst geleverd wordt :)

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2017 @ 15:05:
[...]

Vreemd, want tegen mij werd gezegd vrijdag, vanmorgen nog contact gehad. Ik heb 4 juli besteld.

Edit: Site zegt het volgende:
Omschrijving Nintendo Classic Mini: SNES

We verwachten de eerste levering van de Mini SNES vanaf 29 september te leveren. De leverdatum van de tweede golf pre-orders (vanaf 18-9-2017) is vooralsnog onbekend. OP=OP en Maximaal 1 SNES per klant.
Hier begin augustus besteld. Vorige week contact opgenomen. Door vertraging bij Nintendo ontvang ik hem niet op 29 september. Mij werd verteld dat mijn bestelling vermoedelijk rond 20 oktober zou worden verzonden.

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Nu online
Ik heb iig mijn pre-order bij wehkamp vandeweek gecancelled, dus daar hebben ze er 1 over ;)

Heb er destijds 2 in de pre-order gegooid, maar was vergeten er 1 te cancellen, dus dat heb ik alsnog gedaan. Ik vertrouw erop dat Bol gewoon netjes uitlevert en die ander hoef ik niet zonodig met winst door te verkopen. :)

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• low_n_slow
HKLM_ schreef op woensdag 27 september 2017 @ 15:31:
Ik weet niet hoeveel het betekend, maar als ik de website van de intertoys check zie ik bij meerdere intertoys vestigingen de voorraad op groen staan.

Maar even een belletje er achter aan gedaan, (Intertoys enkhuizen) Ze zijn vandaag geleverd bij de intertoys,
10 stuks per verstiging en uitgeleverd aan de eerste klanten. Er is een grote wachtrij dus ik hoefde het aankomende weken niet te proberen volgens de medewerker...
Net even een rondje gebeld:

Gamemania Haarlem: Geen losse verkoop. Wel komt er in de loop van volgende week een nieuwe preorder.

Intertoys Haarlem: Wel losse verkoop, maar men verwacht er te weinig te krijgen (12stuks) want de wachtlijst zit al tegen de 20 aan...

Verwijderd

Kortom, coolblue krijgt niet geleverd en de wachtlijsten zijn groter dan de levering.
Dus marktplaats is je enige optie als je geen goed betrouwbare pre order hebt.

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:11

Pykow

Angelo OTR

Ik heb mijn pre-order bij Nedgame staan en een mail ontvangen dat de SNES mini binnen is gekomen.
uiterlijk donderdag avond moet ik een Track en trace krijgen.
Zo niet, dan zit ik sowieso in de 2e levering van 26-10-2017.

Ik kan daar gerust op wachten, zolang ik de SNES maar in huis krijg.
Kan niet wachten op weer Donkey kong country, Ninja turtles en starfox te starten :D
Dat waren mijn eerste games die ik ooit gespeeld heb.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-09 22:18
Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2017 @ 16:45:
Kortom, coolblue krijgt niet geleverd en de wachtlijsten zijn groter dan de levering.
Dus marktplaats is je enige optie als je geen goed betrouwbare pre order hebt.
Enige optie? Ik heb het gevoel dat het allemaal wel mee gaat vallen en er best veel in de losse verkoop te vinden zal zijn. Als dat tegenvalt kan je altijd nog op Marktplaats kijken als die sukkels daar het geld gunt.

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Ik heb vrijdag sowieso 1 exemplaar binnen..
Werd net gebeld door lokale Intertoys...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:57
nickko schreef op woensdag 27 september 2017 @ 16:05:
fun.be staat ook nog steeds netjes levering aan huis op 29-09-2017.

Ach en als het wat later is maakt het me persoonlijk ook niet veel uit, als hij maar voor de kerst geleverd wordt :)
Fun Lier heeft volgens de website ruime voorraad. Ben benieuwd !. Als je vandaag niets hoort, denk ik wel dat je goed zit.

Zelf 1 pre-order bij Fun en 2 bij Amazon

Hou 1 voor de collectie, 1 om te spelen....en 1 heb ik hier op tweakers verkocht voor de kostprijs.

Amazon wordt gegarandeerd geleverd (werd mij belooft). Ontvang hem wel een paar dagen later natuurlijk.

Fun.be geen ervaring mee. Maar ik neem aan dat het wel goed komt.

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:37

CyBeRSPiN

sinds 2001

Zal van Coolblue wel weer een of ander kinderachtig grappig-bedoeld maar irritant verhaaltje komen om sorry te zeggen voor de faal.. :P

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Misschien moeten de mensen die bij Coolblue hebben besteld gewoon even 1,5 dag geduld hebben voordat ze de hooivorken gaan pakken :P

Ze zijn vrijwel nooit de goedkoopste, maar op gebied van klantenservice en voorraadbeheer zijn er geen betere. Natuurlijk kunnen ze foutjes maken maar in tegenstelling tot 99,9% van de webshops verkopen ze je niet eens iets wat ze niet de volgende dag kunnen leveren, heel goed wetende dat je dan naar een andere webshop gaat.

Dus ik denk dat als je voor de 18e hebt besteld dat je nog steeds een hele goede kans maakt om vrijdag wel 1 te krijgen.

Verwijderd

CyBeRSPiN schreef op woensdag 27 september 2017 @ 17:38:
Zal van Coolblue wel weer een of ander kinderachtig grappig-bedoeld maar irritant verhaaltje komen om sorry te zeggen voor de faal.. :P
Ik ga ze helemaal afzeiken op twitter en facebook en instagram met die irritante kudt reclames ook van ze

• Dyna20
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-09 19:54
Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2017 @ 18:16:
[...]

Ik ga ze helemaal afzeiken op twitter en facebook en instagram met die irritante kudt reclames ook van ze
Haha,

Maar zou wel raar zijn als ze geen of weinig voorraad krijgen, ze hebben vorige week nog aardig wat geld binnen geharkt met de zogenaamde 2e levering. Daar kon je een paar dagen achter elkaar nog reserveren. En nu zullen ze geen levering krijgen. Dat neigt meer naar bedrog dan als je het mij zou vragen.

• Bart0546
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-09 20:34
Ik heb m destijds bij bij de allereerste bestel mogelijkheid ge-preordered bij Amazon.de
Als ik daar nu inlog, krijg ik te zien dat de console op 1-10 verstuurd zal worden.
Verwachte leverdatum 4 - 6 oktober.

Best vreemd dat ze de pre-orders niet op 28-9 versturen, zoals de rest van alle webshops. Of zullen ze de Nederlandse klanten bewust 'achterstellen' t.o.v. de Duitsers?

Verwijderd

En hiervoor is V&A

[ Voor 90% gewijzigd door Gropah op 27-09-2017 20:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:11
Oh man, straks heb ik mijn preorder een dag of wat later!?

So what als dat ding later komt. Je bent toch geen 3 jaar oud? Ik heb mijn preorder bij Intertoys. Ik ga er vanuit dat het op tijd binnen komt. Zo niet, dan wacht ik fijn nog even.

• Mavel 128
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 18:02

Mavel 128

Gamertag: Mavel 128

Ik heb nog niks gehoord over mijn pre order van Intertoys. Als ik voorraad check zie ik voorraad bij alle omliggende winkels, behalve die in mijn woonplaats. Ik ben heel benieuwd of ik hem vrijdag krijg. Zou wel raar zijn als hij 30km in de losse verkoop ligt, maar ik hem niet kan afhalen in de winkel waar ik hem op 28-06 besteld heb.

Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox

• Syphrone
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18:18
Er is een grote vrije voorraad bij mediamarkt venlo heb ik gehoord tijdens de nachtopening. Voor wie er nog 1 wil. Je krijgt er ook nog een bon voor een 2de pizza gratis bij dominos bij

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• michel2506
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 13:44
Op reddit beginnen nu ook al berichten langs te komen dat de SNES classic mini voor 99% dezelfde hardware heeft als de NES variant en de kernel is ook al gedumpt met de hakchi 2 tool.

Het wachten lijkt ook op een update van die tool waarmee extra roms toegevoegd kunnen worden aan de SNES mini.

Spannnde dagen in elk geval!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
michel2506 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 22:16:
Op reddit beginnen nu ook al berichten langs te komen dat de SNES classic mini voor 99% dezelfde hardware heeft als de NES variant en de kernel is ook al gedumpt met de hakchi 2 tool.

Het wachten lijkt ook op een update van die tool waarmee extra roms toegevoegd kunnen worden aan de SNES mini.

Spannnde dagen in elk geval!
Dat is heel goed nieuws, binnenkort Turtles in Time spelen dus op een een "originele" SNES met HDMI.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:51
Idd, heb ook al een lijstje met toevoegingen. Spellen welke ik origineel heb en toch wel stiekem op de mini wil zetten.

• BlackMage
Ik verwacht ook dat het niet lang duurt voordat er dingen mogelijk worden. Maar ik zou wel iedereen aanraden om niet te snel te happen. Laat anderen maar hun SNES riskeren om het te testen :+

De standaard selectie is geweldig, daar doe ik wel eventjes mee :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
  • Laatst online: 19:57

:D

Verwijderd

Arunia schreef op woensdag 27 september 2017 @ 22:46:
Idd, heb ook al een lijstje met toevoegingen. Spellen welke ik origineel heb en toch wel stiekem op de mini wil zetten.
Nou , laten we het lijstje maken. Er mogen maximaal 29 bij.

TMNT : Turtles in Time
Axelay
Prince of Persia
UN Squadron
Super Mario All Stars

• aurelius142
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16:50
Ik was gisteren bij de Mediamarkt in Amersfoort om nog een mini classic te reserveren.
Volgens het systeem waren er 120 items ingeboekt als voorraad en "slechts" +-50 gereserveerd in de winkel.

Dus wellicht nog interessant voor de mensen die hem morgen direct willen hebben.

• Arunia
@Verwijderd
Had het al eerder gepost.
Soul Blazer
E.v.o.
Illusion of gaia
Terranigma
Alle andere donkey Kong country's
Lagoon

• Mavel 128

Mavel 128

Toch maar even de Intertoys gebeld :o . Word aangegeven, zonder om een order nummer te vragen, dat er uiterlijk vanavond een track en trace code komt om de bestelling te volgen. Ook als je gekozen hebt voor afhalen in de winkel. Dus lijkt wel goed te gaan, afwachten dus maar :)

• Dyna20
  • Laatst online: 16-09 19:54
Mavel 128 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:40:
Toch maar even de Intertoys gebeld :o . Word aangegeven, zonder om een order nummer te vragen, dat er uiterlijk vanavond een track en trace code komt om de bestelling te volgen. Ook als je gekozen hebt voor afhalen in de winkel. Dus lijkt wel goed te gaan, afwachten dus maar :)
Had misschien toch handiger geweest om de mensen die lang geleden besteld hebben via mail op de hoogte te houden. Nu wordt iedereen zenuwachtig krijg ik hem wel krijg ik hem niet, en worden ze plat gebeld.

Ik ga er maar vanuit dat ze hun werk goed gedaan hebben, als ze nu 1 dag van te voren laten weten dat ik niks krijg is dat wel een hele slechte zaak.

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 09:17
Voor de mensen die hem bij Intertoys hebben pre-ordered: zelf had ik bij 3 winkels een pre-order geplaatst en door alle 3 de winkels ben ik telefonisch benaderd om door te geven dat ik hem wel/niet kon ophalen.

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:29

Daniel36

vernieuwde formule

meesje schreef op donderdag 28 september 2017 @ 10:05:
[...]

Na het bericht van eddoh dacht je niet van ‘goh zal ik dit bericht maar niet plaatsen’? |:(
En waarom niet?
Een deel van de pret is voorpret wat mij betreft.
Wehkamp meldt dat er bezorgt voor morgenmiddag, Bol houdt het op wordt verwerkt icm op verschijningsdatum.
Ziet er goed uit dus oOo

• Mavel 128

Mavel 128

sarlo schreef op donderdag 28 september 2017 @ 10:09:
Voor de mensen die hem bij Intertoys hebben pre-ordered: zelf had ik bij 3 winkels een pre-order geplaatst en door alle 3 de winkels ben ik telefonisch benaderd om door te geven dat ik hem wel/niet kon ophalen.
Van drie Intertoys filialen of van drie verschillende winkels?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
meesje schreef op donderdag 28 september 2017 @ 10:05:
[...]

Na het bericht van eddoh dacht je niet van ‘goh zal ik dit bericht maar niet plaatsen’? |:(
Ik heb enkel een berichtje geplaatst, om andere mensen die voor 18 september een bestelling bij Coolblue hebben geplaatst (en eerst, net zoals ik, te horen kregen dat 29 september hem niet ging worden) te laten weten dat hun bestelling dan wellicht ook vandaag verzonden zou worden.

[ Voor 4% gewijzigd door Hendrikje1 op 28-09-2017 10:18 ]

• Havoc.
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 28-02 22:15
Hoppa! Verzendbevestiging van Media Markt binnen. Morgen collega's afmaken met Mario Kart :-)

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 09:17
Mavel 128 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 10:13:
[...]

Van drie Intertoys filialen of van drie verschillende winkels?
Drie verschillende filialen.

• copywizard
  • Niet online
ik heb gisteren al een tracking code gehad van nedgame en hij zou vandaag worden bezorgd tussen 12 en 14 maar dat vermoed ik niet.

maar goed ik heb ook enkele pre-orders staan bij intertoys winkels maar nog niks van vernomen helaas.

mochten er mensen in de buurt van het gooi / utrecht er graag een willen laat het mij dan even weten mocht ik meer reacties op mijn pre orders krijgen dan nodig dan mogen jullie ze desnoods zelf ophalen bij het filiaal voor de normale winkel prijs?

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

• Mavel 128

Mavel 128

sarlo schreef op donderdag 28 september 2017 @ 10:23:
[...]

Drie verschillende filialen.
Ah oke, nou het filiaal waar ik hem wil ophalen, word aangegeven in de webshop als geen voorraad. Maar dat is logisch als vannacht mijn pre-order pas verzonden wordt naar het filiaal. Ach we wachten het wel af. Wel gek dat je van het ene filiaal wel wat hoort, en van de ander niet.

• diedbase
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10:40
The Verge heeft een (korte) review geschreven: https://www.theverge.com/...es-classic-edition-review

Zojuist ook een mail gehad dat mijn pre-order bij Fun vandaag wordt verzonden *O*

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Njamo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-11-2024
Ik hem gisteren al opgehaald bij mijn lokale intertoys...denk niet helemaal dat het de bedoeling was maar ik ben er blij mee! _/-\o_ _/-\o_ Afbeeldingslocatie: https://rhadinio-my.sharepoint.com/personal/info_rhadinio_nl/_layouts/15/guestaccess.aspx?docid=0e79e78a570564a42bf93650aee172558&authkey=AZT6qu7loNECGfxO3Ng6LtE

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:42
Njamo schreef op donderdag 28 september 2017 @ 11:39:
Ik hem gisteren al opgehaald bij mijn lokale intertoys...denk niet helemaal dat het de bedoeling was maar ik ben er blij mee! _/-\o_ _/-\o_ [afbeelding]
Nice, even ter check: welke variant qua looks wordt hier uitgeleverd? Diegene die op de doos staat, of de grijs/paarse versie? Ik hoop op diegene zoals hij op de doos van jouw foto staat, want zo ken ik hem vanuit mijn jeugd.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 14:21

WCA

Moi_in_actie schreef op donderdag 28 september 2017 @ 11:42:
[...]

Nice, even ter check: welke variant qua looks wordt hier uitgeleverd? Diegene die op de doos staat, of de grijs/paarse versie? Ik hoop op diegene zoals hij op de doos van jouw foto staat, want zo ken ik hem vanuit mijn jeugd.
Degene op de foto. De paars/grijze versie wordt alleen in amerika geleverd

Share and Enjoy!

• Ro-Maniak2
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:24
Ik hem gisteren al opgehaald bij mijn lokale intertoys...denk niet helemaal dat het de bedoeling was maar ik ben er blij mee! _/-\o_ _/-\o_ [afbeelding]
Waar?? :D

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:42
GreNade schreef op donderdag 28 september 2017 @ 11:43:
[...]

Degene op de foto. De paars/grijze versie wordt alleen in amerika geleverd
Ah oke, super. Ik zag gisteren namelijk een Youtuber (uit de US) die hem in ontvangst had genomen en die had inderdaad de grijs/paarse variant.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

• Arunia
Heb vroeger kort een grijs/paarse variant gehad als import zijnde. Maar uiteindelijk omgeruild voor een EU versie met de kleuren.

Het is idd een Amerikaanse variant zoals JP de Super Famicom heeft met zijn eigen uiterlijk.

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 12:02

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Modbreak:Zoals in alle andere topics geldt, er is geen meerwaarde om aan anderen te laten lezen dat je het ook aangeschaft hebt.

• JackRyan
  • Laatst online: 06:25
Heeft iemand al iets gehoord van Dreamland (Belgie)?
Ik heb de snes daar gereserveerd, maar tot nu toe niks gehoord.

• vtx
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:28

vtx

Weet iemand of er in zuid / midden-limburg (of in België) nog nachtopeningen zijn (so far kan ik alleen vinden dat Media Markt Venlo open is)?

[ Voor 5% gewijzigd door vtx op 28-09-2017 12:14 ]

• Xerius
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-06 23:45
Amazon.fr heeft ze op voorraad echter kom je met verzendkosten uit op 101,xx euro

• Waffle
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-09 23:07
JackRyan schreef op donderdag 28 september 2017 @ 12:11:
Heeft iemand al iets gehoord van Dreamland (Belgie)?
Ik heb de snes daar gereserveerd, maar tot nu toe niks gehoord.
Niks gehoord, maar ik heb even gevraagd op fb messenger en als het goed is ligt die van mij morgen klaar.

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:34
Tot nu toe dus is de uitlevering* begonnen van:

Coolblue - 29e
Bol.com - 29e
Mediamarkt - 29e
Fun.be - 29/30e
Amazon.co.uk - 2e

Nog geen mail? geen paniek! kan even duren. Heb bijvoorbeeld pas net de Coolblue bevestiging gehad, terwijl anderen die al 2 uur geleden hadden....

*uitlevering betekend dat mensen een mail hebben gehad met track&trace/dispatched melding. Dus niet:
"Winkel X geeft aan dat".

• xeromorphic
  • Laatst online: 20-08 13:52
Mocht je hem nog niet besteld hebben, je kan ook gewoon even langs de intertoys lopen morgen (wel ff reserveren vandaag).
via de intertoys site kan je gewoon kijken welke intertoys hem op voorraad hebben; Zo heb ik er net pas een gereserveerd en kan hem morgen ophalen.

• low_n_slow
MediaMarkt bij het centraal station Amsterdam, bevestigde net dat ze morgen een voorraad hebben voor de losse verkoop! *O*

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:23
xeromorphic schreef op donderdag 28 september 2017 @ 12:41:
Mocht je hem nog niet besteld hebben, je kan ook gewoon even langs de intertoys lopen morgen (wel ff reserveren vandaag).
via de intertoys site kan je gewoon kijken welke intertoys hem op voorraad hebben; Zo heb ik er net pas een gereserveerd en kan hem morgen ophalen.
Bij Intertoys zijn ze zeer enthousiast qua voorraad - dit is regio Eindhoven.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4OJcfAF.png

• maghribier
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-09 21:15
xeromorphic schreef op donderdag 28 september 2017 @ 12:41:
Goed nieuws, de scalpers worden niet beloond. De advertenties op marktplaats zijn al aanzienlijk lager in prijs dan verwacht.

• xeromorphic
  • Laatst online: 20-08 13:52
ZiSE schreef op donderdag 28 september 2017 @ 12:53:
[...]

Bij Intertoys zijn ze zeer enthousiast qua voorraad - dit is regio Eindhoven.
*knip*
Bij mij in de regio was er maar 1 intertoys die ze had. Ze hadden er 4 beschikbaar en op de site stond ruime voorraad... dus je moet het wel met een korreltje zout nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Mijn ervaring is dat die voorraadindicatie op de Intertoys-website niet betrouwbaar is. Alle pre-orders worden daarop ook als 'voorraad' gezien. Kan goed zijn dat de gehele voorraad al vergeven is, dus. Zo ging het althans ook bij de NES mini.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
Het lijkt erop dat Nintendo z'n lesje geleerd heeft en dat er voldoende aanbod is.
Hoop dat alle scalpers er mee blijven zitten. :X

• Ashy
  • Laatst online: 16:42
Famoso schreef op donderdag 28 september 2017 @ 12:58:
Mijn ervaring is dat die voorraadindicatie op de Intertoys-website niet betrouwbaar is. Alle pre-orders worden daarop ook als 'voorraad' gezien. Kan goed zijn dat de gehele voorraad al vergeven is, dus. Zo ging het althans ook bij de NES mini.
dit dus. heb net contact gehad met Best, en daar was alles vergeven aan pre orders.

• wes-
  • Laatst online: 17:48
NikkiNailz schreef op donderdag 28 september 2017 @ 12:58:
Het lijkt erop dat Nintendo z'n lesje geleerd heeft en dat er voldoende aanbod is.
Hoop dat alle scalpers er mee blijven zitten. :X
Die sturen de snesjes gewoon binnen 30 dagen weer retour, die blijven daar echt niet mee zitten.

• Opperclowntje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-09 21:58
Ik heb van Coolblue en Bol.com verzendbevestiging gehad.

Here in Holland we eat boerenkool from a wooden shoe with a rietje!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:05

hmr

Mijn beide bestellingen zijn ook inmiddels verstuurd (Amazon.de en Coolblue). Ik hoop een van mijn bestellingen te kunnen ruilen voor een NES Mini of een leuke headphone en anders gaat hij naar de Tweakers aan wie ik hem reeds onder voorbehoud heb toegezegd of een andere Tweakers voor de kostprijs!

[ Voor 4% gewijzigd door hmr op 28-09-2017 13:14 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:43
Besteld bij Wehkamp en maanden geleden al een bevestiging dat ze genoeg gingen hebben. Nog geen verzendmelding, maar op de orderpagina staat wel dat hij morgen bezorgd gaat worden.

PSN: Sluuz

• vtx
  • Laatst online: 20:28

vtx

Iemand een idee waar langere (3m minimaal) controller verlengkabels tegen een schappelijke prijs te bestellen zijn?

• alvani
  • Nu online
Famoso schreef op donderdag 28 september 2017 @ 12:58:
Precies dat is ook mijn ervaring van vorig jaar. Voorraadindicatie bij Intertoys betekent niet automatisch dat dit de vrije verkoopvoorraad is.

Mijn bol.com reservering staat overigens al vanaf de besteldatum op "wordt verwerkt". Ben benieuwd...

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 20:52
alvani schreef op donderdag 28 september 2017 @ 13:17:
[...]

Precies dat is ook mijn ervaring van vorig jaar. Voorraadindicatie bij Intertoys betekent niet automatisch dat dit de vrije verkoopvoorraad is.

Mijn bol.com reservering staat overigens al vanaf de besteldatum op "wordt verwerkt". Ben benieuwd...
Ik heb hetzelfde bij Bol.com ga er vanuit dat het goedkomt. heb half juni besteld.
Nog steeds geen mail gekregen over een eventuele verzendbevestiging. Volgens mij komt dit altijd 's nachts.

• Seroczynski
  • Niet online
Same here m.b.t. Bol.com, nog geen melding. Ik maak me er niet zo druk over, komt wel goed.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:09
Waffle schreef op donderdag 28 september 2017 @ 12:15:
[...]

Niks gehoord, maar ik heb even gevraagd op fb messenger en als het goed is ligt die van mij morgen klaar.
Ook maar een bericht gestuurd naar Dreamland via Messenger. In de bevestigingsmail van de bestelling begin juli stond 9-11-2017 als vermoedelijke leveringsdatum maar volgens het antwoord via Messenger mag ik 'm toch morgen afhalen *O*

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online
epamel schreef op donderdag 28 september 2017 @ 13:30:
[...]

Ik heb hetzelfde bij Bol.com ga er vanuit dat het goedkomt. heb half juni besteld.
Nog steeds geen mail gekregen over een eventuele verzendbevestiging. Volgens mij komt dit altijd 's nachts.
Ik had mijne 30-06-2017 besteld bij Bol.com. Vanochtend een mail gehad dat hij is verzonden.

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Ben ik de enige die vooral benieuwd is waar de SNES morgen (liefst vandaag) gewoon fysiek op te pikken is? Zo te zien is er een redelijk kans dat deze bij Mediamarkt en Intertoys te verkrijgen is. Maar het zou wel mooi zijn als ik dat vandaag al kan doen...

Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

wilmundo schreef op donderdag 28 september 2017 @ 13:54:
Ben ik de enige die vooral benieuwd is waar de SNES morgen (liefst vandaag) gewoon fysiek op te pikken is? Zo te zien is er een redelijk kans dat deze bij Mediamarkt en Intertoys te verkrijgen is. Maar het zou wel mooi zijn als ik dat vandaag al kan doen...
Waarom ga je dan niet op pad in plaats van hier te hangen? ;)

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:35
Seroczynski schreef op donderdag 28 september 2017 @ 13:30:
Same here m.b.t. Bol.com, nog geen melding. Ik maak me er niet zo druk over, komt wel goed.
Intertoys gebeld, wordt vandaag verzonden.

Weet iemand of de controller verlengkabels van de vorige mini ook op de mini SNES werken ? Lijkt zelfde connector.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• BlackMage
EddoH schreef op donderdag 28 september 2017 @ 14:01:
[...]

Waarom ga je dan niet op pad in plaats van hier te hangen? ;)
Sommigen moeten misschien werken :+

Ik zag op Budgetgaming iemand die zegt bij MediaMarkt Rotterdam Centrum te werken, zeggen dat er morgen voldoende voorraad is voor losse verkoop.

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:28
Intertoys Amersfoort (Emiclaer) heeft mij net gebeld om aan te geven dat mijn pre-order klaar ligt. Nog gevraagd of ze vandaag al op te halen zijn, dat doen ze niet ivm risico op boete.

Een rondje doen vandaag kan, maar als ze zich netjes aan de regeltjes houden zul je bot vangen vandaag.

Mijn advertenties op V&A

• Arunia
loekf2 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 14:05:
[...]

Intertoys gebeld, wordt vandaag verzonden.

Weet iemand of de controller verlengkabels van de vorige mini ook op de mini SNES werken ? Lijkt zelfde connector.
Zal haast wel, want het zijn dezelfde als voor de Wii nunchucks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Wat een drukte ineens hier :) Ook van mensen die niet kunnen lezen :)

Dan ben ik alleen maar hier omdat ik niet kan wachten om Final Fantasy 6 eindelijk op een "super nintendo" te spelen. Ja het is puur nostalgie, maar het gevoel om dat te spelen op die console gaat priceless worden.

Maar misschien nog wel beter, dit delen met de kids van me zus. Zo van: hier is ome ye-roon mee groot geworden, super mario world, mario kart, donkey kong, yoshi's island. Oh man, ik kan niet wachten tot hun die werelden gaan ontdekken.

Was het maar morgen :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

BlackMage schreef op donderdag 28 september 2017 @ 14:06:
[...]

Sommigen moeten misschien werken :+

Ik zag op Budgetgaming iemand die zegt bij MediaMarkt Rotterdam Centrum te werken, zeggen dat er morgen voldoende voorraad is voor losse verkoop.
Snap ik, ik ook natuurlijk. Ik bedoelde alleen dat als hij hem fysiek ergens wilt gaan halen (en liefst vandaag) er maar 1 manier is om er achter te komen danwel op tijd bij te zijn.

• semidevidra
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15-08-2021
Iemand al iets bekend van Nedgame? :o

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:11

Pykow

Angelo OTR

Ja ik heb een Track en trace nummer binnen gekregen.
Maar dat is nog geen zekerheid op een levering.
Pas na 20:00 uur vanavond weet ik het definitief.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• alvani
  • Nu online
loekf2 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 14:05:
[...]

Als ik deze en deze afbeelding zo bekijk niet.

• Hubert
  • Registratie: November 1999

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

alvani schreef op donderdag 28 september 2017 @ 14:27:
[...]

Als ik deze en deze afbeelding zo bekijk niet.
werken wel. zijn dezelfde aansluitingen als op de nes mini.
dat wat je op de snes mini ziet is een klepje.. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Hubert op 28-09-2017 14:29 ]

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• Bartosy
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:32
was vandaag ook geweest maar ze gaven hem niet mee bij de Intertoys hier. er stonden er wel 10 klaar!

• Njamo
Dat ga ik natuurlijk niet wereldkundig maken hahaha. Sommige adresjes moet je niet prijs geven, anders gooi je je eigen glazen in. 8)7

• xPhantom
  • Niet online
Bij bol.com staat de status op 'wordt verwerkt', volgens bol_com op twitter zou ik alsnog morgen mijn Classic Mini SNES moeten ontvangen. Die bij wehkamp staat op levering 29-09-2017 tussen 11:00 en 15:00.

Ik heb nog geen verzendbevestiging ontvangen van bol.com en ook niet van wehkamp.

• Njamo
Hubert schreef op donderdag 28 september 2017 @ 14:28:
[...]

Inderdaad een klepje. Had het ook niet direct door. Je staat raar te kijken kan ik je vertellen! Ik dacht eerst nog, zal ik de controller aan de achterkant moeten aansluiten? Klepje blijft hangen met een soort van lipje btw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Hubert schreef op donderdag 28 september 2017 @ 14:28:
[...]

Inderdaad:

Afbeeldingslocatie: https://cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/8773501/snes_classic_edition_08_2400.jpg
US versie maar zelfde principe

Het leuke is dus dat de 8bitdo controllers ook gewoon werken ! En laat ik nou net voor mijn NES Classic een SFC30 hebben gekocht mét NES Classic adapter:

Afbeeldingslocatie: http://www.8bitdo.com/images/snes30+sfc30/sfc30-spec.png

https://www.amazon.co.uk/...th-Gamepad/dp/B017PAX040/
https://www.amazon.co.uk/...er-Classic/dp/B01MQWUT0Q/

[ Voor 33% gewijzigd door Phuncz op 28-09-2017 14:57 ]

• Hubert
  • Registratie: November 1999

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Njamo schreef op donderdag 28 september 2017 @ 14:49:
[...]

Inderdaad een klepje. Had het ook niet direct door. Je staat raar te kijken kan ik je vertellen! Ik dacht eerst nog, zal ik de controller aan de achterkant moeten aansluiten? Klepje blijft hangen met een soort van lipje btw.
Snap niet dat ze niet gewoon voor usb hebben gekozen of mini usb. ziet het er een stuk netter uit. was ook beter geweest voor de nes mini imho.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik ben geneigd mijn mini snes te modden zodat het klepje gewoon dicht kan blijven terwijl de controllers gewoon verbonden zijn. Want het ziet er best knullig uit.

• Njamo
Bartosy schreef op donderdag 28 september 2017 @ 14:40:
[...]

was vandaag ook geweest maar ze gaven hem niet mee bij de Intertoys hier. er stonden er wel 10 klaar!
Precies dat, volgens mij was het miscommunicatie binnen het filiaal. Komt dat mij ook een keer goed uit :X

• semidevidra
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15-08-2021
Pykow schreef op donderdag 28 september 2017 @ 14:19:
[...]

Ja ik heb een Track en trace nummer binnen gekregen.
Maar dat is nog geen zekerheid op een levering.
Pas na 20:00 uur vanavond weet ik het definitief.
Weet niet of ik vandaag gewoon langs moet gaan om te proberen op te halen, ondanks geen bericht van Nedgame.

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
EddoH schreef op donderdag 28 september 2017 @ 14:17:
[...]

Snap ik, ik ook natuurlijk. Ik bedoelde alleen dat als hij hem fysiek ergens wilt gaan halen (en liefst vandaag) er maar 1 manier is om er achter te komen danwel op tijd bij te zijn.
In veel gemeenten is het koopavond en Mediamarkten zijn tot relatief laat open (steden waar geen koopavond is). Stel dat het eventueel embargo niet geldt na een bepaald tijdstip vandaag, dan is het geen gekke gedachte dat hij gewoon in de verkoop gaat vandaag.

Er op tijd bij te zijn? Ik denk dat dat wel meevalt, want er zijn geen mensen in slaapzakken gesignaleerd. De indruk die ik krijg is dat er voldoende voorraad zal zijn. Wellicht een tweede of derde winkel langsgaan.

Flickr

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

Net gebeld door de Intertoys. Expliciet gemeld door hun dat er pas vanaf morgen verkocht mag en zal worden. Vanavond koopavond bij ons maar dus GEEN SNES....

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

• BlackMage
Hubert schreef op donderdag 28 september 2017 @ 14:53:
[...]

Snap niet dat ze niet gewoon voor usb hebben gekozen of mini usb. ziet het er een stuk netter uit. was ook beter geweest voor de nes mini imho.
De aansluiting die ze hebben gekozen is veel beter geschikt, die connector zit er veel sterker in dankzij het lock-mechanisme. Een USB stekker zal constant bewegen als je aan de kabel zit totdat deze door deze beweging slecht contact maakt.

En het signaal van deze dingen is ook beter (sneller), niet merkbaar beter voor 99,999% van de spelers, maar toch beter :P

En hiermee kan je ze ook op de Wii of Wii U gebruiken (of andersom; de Classic en Classic Pro controllers werken prima op de SNES en NES en geven ook de mogelijkheid om naar het menu te gaan zonder op de reset-knop te drukken), mocht je dat willen :+

• Waah
  • Laatst online: 20:34
Ik heb al 6 bevestigingen van Fun.be... ondanks dat ik er eentje besteld heb :+

Ik neem aan dat het een foutje is en dat ze dezelfde mail sturen aangezien de inhoud gelijk is :+ anders krijgt de postbode het zwaar morgen :D

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:16
Ik ging vanochtend naar de lokale Intertoys, maar ze krijgen 'm morgen pas binnen dus eerder kopen kon niet eens. Bovendien stond er een flinke inschrijflijst, heb me zelf er maar bij laten zetten. Maar ik denk dat ik voorlopig niet aan de beurt ben.
Pagina: 1 ... 22 ... 30 Laatste

Let op:
- We delen geen informatie of links over het hacken van de firmware.
- Je hoeft niet te melden dat het besteld is, bezorgd is of dat je een Track&Trace hebt. Al deze berichten worden verwijderd.
- Gaat niet opscheppen over hoeveel orders je hebt geplaatst en zeker niet dat je van plan bent om door te verkopen voor winst. Dat wordt altijd weer een eindeloze discussie die uit de hand gaan lopen.
- Je V&A-advertentie, eigen website of links met referrals naar winkels hier vermelden is zoals altijd ook hier niet toegestaan (spam).
- De discussie over de ethiek van doorverkopen voor winst is al heel vaak gevoerd, dat gaan we niet nogmaals doen. Het is jammer dat mensen een slaatje uit de hoge vraag proberen te slaan, maar dat probleem ga je hier niet oplossen.
- Voor beschikbaarheid en prijzen is SNES Mini - Levertijden en prijzen