Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Hubert schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 16:48:
Marktplaats staat al weer vol met snes mini's hoop dat ze er lekker mee blijven zitten... stumpers :D
Ik weet niet wat erger is dit soort reacties of die stumpers..... Kinderachtige opmerkingen.

Waar maak je je druk om is toch hun probleem, en ook als iemand er meer voor wilt betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Pater91 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 16:56:
Net wehkamp gebeld, electronica versturen ze altijd in de eigen doos. Kans is dus groot dat ik een gruwelijk gehavende verpakking aan krijg morgen :(
Klopt ja zat alleen een sticker op. Verder wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrockOlee
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 14:21
Nog net op tijd besteld vanmorgen in belgie, op fun.be
inmiddels bevestiging dat ie "verscheept" is.

Ik zie dat er geen voeding wordt bijgeleverd...klopt dat?

zo nee, kun je je GSM voeding gebruiken of moet je een zwaardere voeding hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dillithium
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09-2021
BrockOlee schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 17:29:

zo nee, kun je je GSM voeding gebruiken of moet je een zwaardere voeding hebben?
Op de doos staat 5v/1a. In het boekje staat vijf watt. Ik heb er een oude Sony X1 telefoon lader voor gebruikt, welke 150mA oplevert. Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BrockOlee schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 17:29:

Ik had deze toen de tijd gepreorderd, je kan em bij een winkel hier ergens misschien ook nog wel halen.
https://www.amazon.de/dp/...3044161_189395811_TE_dp_1

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2017 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Vroeger snes gehad. Was geweldig. Nu de kleine gekocht. Even aangesloten en bekeken en gemerkt dat ik het liever bij de herrinering hou. Mocht er iemand nog blij van worden hij kan worden opgehaald in Amsterdam. Anders gaat tie terug naar de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 19:40

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik heb 3 dagen geleden een telefoontje gekregen van de mediamarkt dat ik em kon afhalen. Vandaag gedaan en ik reed langs gamemania..... Dat was echt mania :N
Ik had op 30 juni al meteen besteld en 50 euro aanbetaald. Nu nog maar 30 euro bijbetaald, dus gewoon netjes 80 euro. Die van wehkamp voor mijn neef is ook bezorgd thuis hoop ik tenzij de postbode ervandoor gegaan is aangezien ie kaalheid geleverd wordt volgens sommigen hier. Vind ik eigenlijk niet kunnen, maar goed we gaan 't zien dalijk.
Eens kijken of de snes ook idd input lag heeft op mijn plasma tv net zoals de NES. Ik hoop 't niet...

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:22
Heb helaas weer eens pech. Had via Bol.com besteld. Was nog vandaag voor de laatste dag op vakantie. Briefje opgehangen voor de postbode dat hij het bij bepaalde buren mocht afleveren. Deed ie niet, mocht ie niet van bol.com zei de buuf. Pakket ging retour naar bol.com. :(

Ik contact opgenomen met bol, die zeiden dat het bullshit was. Het pakket mocht gewoon bij de buren afgegeven worden. Ze gaan nog proberen om het met post NL te regelen. Heb er een zwaar hoofd in. Medewerker van klantenservice zei als het pakket retour gestuurd wordt, dan hebben we geen nieuwe meer....

Was voor iemand anders , die al vooruit betaald had.

Gelukkig heb ik nog wel wat andere pre-orders uitstaan die wel keurig zijn aangekomen. Wel helaas duurder.

Vindt het gewoon geen stijl van Post NL. De buurvrouw deed de deur al open en ik had onder het briefje een handtekening gezet. Volgende keer niet meer online dus.

Had al besteld en wist pas later dan ik op die dag nog op vakantie was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papmetklonten
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-08 14:47
Iemand omgeving Amsterdam een tip waar ze nog voorraad hebben liggen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:02
D4V3 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 17:01:
[...]

Via Amazon? Woon je buiten NL? Ik heb hem ook ge-pre-ordered eind juni bij Amazon.de maar ik moet nog tot 3/4 oktober wachten
Ik woon in Duitsland, vandaar.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:08

Laguna

Connaisseur

Dillithium schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 17:18:
Paar pagina's terug riep ik dat ik mijn SNES niet op mijn receiver werkend kreeg. Blijkbaar is de HDMI port aan de voorkant van de Denon 1300W niet geschikt voor dergelijke aansluitingen(?). Misschien heeft het iets met HDCP te maken? Hoe dan ook, ik heb hem nu in een van de ports aan de achterzijde gestopt, waarmee hij het prima doet. *O*
Ja super irritant, komt omdat de HDMI-aansluiting op het voorpaneel alleen het YCbCr420-formaat ondersteunt en de NES en SNES sturen een 8/16-bit RGB formaat uit. Onbegrijpelijk overigens dat Denon/Marantz (bij al hun modellen) überhaupt gekozen hebben voor zo'n afwijkende HDMI-poort aan de voorzijde |:(

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 08:21
Pater91 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 16:56:
Net wehkamp gebeld, electronica versturen ze altijd in de eigen doos. Kans is dus groot dat ik een gruwelijk gehavende verpakking aan krijg morgen :(
Houd je hart maar vast. Mijn Wehkamp bestelling had echt een gehavend doosje. Eén hoek was helemaal ingedrukt; waarschijnlijk gevallen. En er zitten overal slijtplekken van de postsortering... Tot overmaat van ramp zit de adressticker op de voorkant geplakt.

Net met Wehkamp gebeld, want retour melden via de website werkt voor geen meter. Gelukkig kon de vriendelijke dame een retourafspraak voor mij maken. Voor 89 Euro accepteer ik zeker geen deukjes.

Blij dat mijn bestelling via Dreamland wél goed is gekomen. Voor 75 Euro een onberispelijk doosje. Hoewel ook hier een sticker op zat, maar dat was meer van het type dat er makkelijk af komt en dient deels als bescherming tegen onvoorzichtige handjes. Bij Colruyt stond alles netjes gesorteerd in een afgesloten kast. Een aanrader voor grensbewoners. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Daniel36 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 17:23:
[...]

hahaha, sterk punt idd.

Inmiddels binnen: tweemaal SNES mini classic...eentje voor mij en eentje voor broerlief.
Maar geen doos eromheen EN geen seal...is dat niet erg vreemd???
:w
Ze worden geleverd zonder seal helaas, niet vreemd dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Laatst online: 03-09 21:48
HKLM_ schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 17:12:
[...]

Inderdaad, de prijzen die ze vragen gaan nergens over... Zeker niet nu die goed verkrijgbaar is.
Waar dan? In de Pricewatch staat geen enkel winkel. Bij Wehkamp zijn ze uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:36
EnigmaNL schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 18:55:
[...]

Waar dan? In de Pricewatch staat geen enkel winkel. Bij Wehkamp zijn ze uitverkocht.
Voornamelijk Mediamarkt, vanmiddag heb ik er 40 zien staan in een vestiging. En zo zijn er nog wat verstigingen volgens mij.

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Heb de laatste met een OK prijs van Amazon.fr kunnen bemachtigen (EUR 125). Ze kosten daar nu EUR 195!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawk86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 19:55
MaZo schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 19:00:
Heb de laatste met een OK prijs van Amazon.fr kunnen bemachtigen (EUR 125). Ze kosten daar nu EUR 195!
Dan had je hem voor dat geld beter van mij kunnen kopen! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Hawk86 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 19:00:
[...]

Dan had je hem voor dat geld beter van mij kunnen kopen! _/-\o_
Wist niet dat jij verkocht... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawk86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 19:55
MaZo schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 19:03:
[...]
Wist niet dat jij verkocht... :)
Ik heb netjes een vraag&aanbod advertentie gemaakt die ik hier niet mag aanbieden! Maar, daar zijn ze denk ik ook nog voor minder te vinden dan waar ik ze voor aan heb geboden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

er lagen vanmiddag, tot mijn verbazing, wel een stuk of 50-70 bij de mediamarkt Deventer voor 99.99/stuk. Heb er eentje meegenomen :)

M'n vriendin had 'm als verrassing willen kopen voor me, had overal geprobeerd en kon nergens meer pre-orderen... en vervolgens loop ik er zelf gewoon tegen aan :P

[ Voor 48% gewijzigd door woekele op 29-09-2017 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Ik zit hier serieus met 5 hdmi meter kabel van me tv alsmede 5 meter usb naar microusb . De kabel lengte is lekker retro zegmaar.

Power kan je overal vandaan halen. Zelfs de usb poort van een tv of mediaspeler.

Protip als je een gaat halen, haal dan gelijk een mega hdmi kabel en microusb kabel.

[ Voor 26% gewijzigd door Ghostrider op 29-09-2017 19:20 ]

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Is er al iets bekend of hij gemakkelijk te modden is? Ik heb inmiddels begrepen dat je een C64 EMU kan draaien op de NES classic.

Dat is voor mij wel een mooi moment om na te denken over een aankoop. Als ik hem kan vinden natuurlijk. :)

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarify
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-01 14:11
Hoopvol had ik net de media markt Rotterdam centrum gebeld na alle surplus berichten hier. Dikke pech :( iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HKLM_ schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 17:12:
[...]

Inderdaad, de prijzen die ze vragen gaan nergens over... Zeker niet nu die goed verkrijgbaar is.
Over een paar dagen is die op, dan stijgen de prijzen op marktplaats.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 12:06

Denko

|{ing Øf ßlitz

Scarify schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 19:31:
Hoopvol had ik net de media markt Rotterdam centrum gebeld na alle surplus berichten hier. Dikke pech :( iemand nog tips?
Alphen ad Rijn hadden er nog een stuk of 40, liep niet echt storm.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HLuL0fG.jpg

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:25

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 19:39:
[...]

Over een paar dagen is die op, dan stijgen de prijzen op marktplaats.
Gezien hardware bijna identiek is aan de nes versie lijkt het mij wel dat Nintendo er veel meer kan maken.
En die prijzen op MP zolang iedereen mee blijft zitten en mensen niet meer willen betalen vechten ze het onderling wel uit met prijs verlagingen.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

God wat maakt PostNL er weer een zooitje van. Met 4 collega's het ding besteld, op hetzelfde kantooradres, en maar 1 heeft hem gekregen. De rest varieert van sorteercentrum (en nog wel beweren dat hij vandaag wordt bezorgd) tot afgeleverd bij de buren, die vervolgens van niets weten.

De webshops zijn het probleem niet als je vanaf release wilt spelen is mijn ervaring tegenwoordig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:30
giantgiantus schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 17:47:
Vroeger snes gehad. Was geweldig. Nu de kleine gekocht. Even aangesloten en bekeken en gemerkt dat ik het liever bij de herrinering hou.
Kun je dat toelichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
De pixels doen pijn aan mijn ogen en als ik dan vrij ben speel ik liever op de switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Dat is heel simpel: De nostalgie laat je denken dat het vroeger allemaal beter was, maar als je het weer speelt ben je er weer gauw klaar mee.
Ik had dat iig wel met mijn NES mini, en als ik ouwe sega roms speel ben ik er ook binnen een paar minuten wel weer klaar mee.
In totaal heb ik zo'n 30 minuten gespeeld op de NES mini.

[ Voor 6% gewijzigd door unfor op 29-09-2017 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 21:39

JK

unfor schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 20:11:
[...]

Dat is heel simpel: De nostalgie laat je denken dat het vroeger allemaal beter was, maar als je het weer speelt ben je er weer gauw klaar mee.
Ik had dat iig wel met mijn NES mini, en als ik ouwe sega roms speel ben ik er ook binnen een paar minuten wel weer klaar mee.
En dat maakt mij benieuwd naar waar we over 25 jaar staan, vergeleken met de games van nu.
Zitten we dan echt midden in het spel en is game en echte wereld niet meer uit elkaar te houden?
We gaan het zien. Hoop ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:30
Ah zo. Naja...
Ik heb dat wel met oude films.
Best of the best bijvoorbeeld. Was vroeger 1 van mijn favoriete films. Laatst nog eens gekeken en dat had ik inderdaad beter niet kunnen doen.

Maar beetje oude spellen spelen vind ik niet zo erg.
Ik weet nu al dat ik me enorm ga amuseren met Zelda.

[ Voor 9% gewijzigd door NeutraleTeun op 29-09-2017 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:45

Nikeo

Jawelles

evjatar schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 16:47:
Mediamarkt Sontplein in Groningen heeft er nog om en nabij de 40 liggen om 16:45.
Rond 1900 uur waren het een stuk of 15-20. Ik had er een gekocht maar ik breng hem ongeopend terug. Het was een impulsaankoop. Ik dacht dat een vriend er wel wat aan kon hebben aangezien hij overal uitverkocht was (had ik gehoord). Maar dat blijkt al niet meer zo te zijn. Dus met winst verkopen gaat ook niet lukken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-09 10:41

yGiDoRp

Sawasdee

Ik ben en er echt superblij mee... Meteen nadat de postbode geweest was Starfox uitgespeeld op easy en daarna begonnen aan Starfox 2 tot ik weg moest.

Volgende week de andere games checken/opnieuw beleven.

O+

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetzel
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-08-2024
Iemand die weet of ze bij de Action de juiste voeding voor het apparaatje verkopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Wetzel schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 20:44:
Iemand die weet of ze bij de Action de juiste voeding voor het apparaatje verkopen?
Ja.

Die gewone enkele usb-adapter werkt prima. Die dubbele waarschijnlijk ook. Een adapter van een oude telefoon of tablet werkt ook prima hoor. Veel TV's hebben zelfs USB-poorten, die zijn ideaal. Het maakt echt niet uit, de SNES gebruikt heel weinig stroom.

Maar met die cheapo adapters zou ik wel aanraden om ze uit het stopcontact te halen als je klaar bent met gamen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Net eventjes gespeeld. Merk dat sommige games de tand des tijds prima hebben doorstaan (Mario, DK country), zeker wanneer er een lekker sausje herinneringen over heen zit. Andere games die ik niet eerder had gespeeld (bijv metroid) heb ik wat meer moeite mee om door de veroudering heen te kijken.

Ben expres nog niet aan de rpgs begonnen, die ga ik rustig 1 voor 1 spelen. Te beginnen met secret of mana denk ik :-)

psn: jagermeistertim

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sir_Hendro
yGiDoRp schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 20:39:
Ik ben en er echt superblij mee... Meteen nadat de postbode geweest was Starfox uitgespeeld op easy en daarna begonnen aan Starfox 2 tot ik weg moest.

Volgende week de andere games checken/opnieuw beleven.

O+
Ik ben zelf begonnen met Super Mario World. Na ongeveer een uurtje had ik World 1 en 2 compleet uitgespeeld inclusief alle geheime levels (ik weet het nog allemaal uit mijn hoofd). Daarna Starfox 1 aangezet, ook op easy en doorgespeeld tot het laatste level waar ik toen een quick save heb gemaakt om een andere keer verder te gaan. Straks gooi ik de SNES weer aan om verder te gamen. Echt een heerlijk ding en het is precies zoals ik het mij herinner sinds de eerste dag.

Wel moet ik toegeven dat ik steeds meer verwend raak door al die nieuwe dingen op de game markt. Veel 'nieuwe' spellen vind ik niet leuk omdat het teveel op een ander spel lijkt wat ik al 1000x heb gespeeld zeg maar. Daarom speel ik dan vaak het origineel uit de oude tijd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorgen83
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 12:15
Is er al bekend wanneer Hakchi voor deze SNES mini werkt? :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BlackMage
jorgen83 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 20:58:
Is er al bekend wanneer Hakchi voor deze SNES mini werkt? :P
Over 5 dagen, 4 uur, 2 minuten en 43 seconden. Ongeveer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:17

Daniel36

vernieuwde formule

Krijg net een mailtje van deze toko: https://www.coolshop.nl/p...inment-system-snes/AD398H

... :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scarify schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 19:31:
Bij de Intertoys hier in Friesland kocht er iemand 3 voor mij (ik was voor pokemon kaarten daar), maar dat waren de laatste 3.

Ik zie mijn broer wel boos op whatsapp omdat zijn pakket vertraagd is met een dag :P , die had hem van te voren besteld.

Zelf speel ik op de shield, de nes had ik wel gekocht, maar weggegeven en die extra controller en oplader die ik besteld had zijn nooit geleverd, ik ben er wel klaar mee. Op de shield een emulator en gaan, ik heb een bluetooth snes controller erbij, ideaal.
giantgiantus schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 20:10:
De pixels doen pijn aan mijn ogen en als ik dan vrij ben speel ik liever op de switch.
Precies, de shield is de ultieme game machine voor de niet echt die hard gamers, maar als ik wat jonger was geweest had ik wel mijn oude nes en snes neergezet op zolder en de mini's ernaast, dat is toch wel leuk om te zien. Maar ach, ik heb amper tijd om te gamen, helaas.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2017 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 09:01
Heel raar. Bij de Mediamarkt in Venlo waren er ook nog genoeg voor 99 euro. Bij de kassa vertelden ze dat ik een factuur moest laten maken en dan kostte die 89 euro. Scheelt toch een tientje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikieperikie
  • Laatst online: 03-09 22:14
Media Markt Apeldoorn heeft er nog 4 op dit tijdstip. Ze liggen verstopt in een mandje onder een schap, dus vraag er meteen naar als je er nog 1 wilt bemachtigen! Max 1 pp overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:42

Onbekend

...

BlackMage schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 20:49:
[...]

Ja.

Die gewone enkele usb-adapter werkt prima. Die dubbele waarschijnlijk ook. Een adapter van een oude telefoon of tablet werkt ook prima hoor. Veel TV's hebben zelfs USB-poorten, die zijn ideaal. Het maakt echt niet uit, de SNES gebruikt heel weinig stroom.
5V x 1A = 5W. Echt weinig inderdaad. :)
Met die grote tv's van tegenwoordig zit je met die korte kabels er veel te dicht op dan vroeger met die kleine tv's. Volgende week even twee verlengkabels (USB+HDMI) regelen zodat ik op een grotere afstand van de tv zit. :)

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrockOlee
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 14:21
Dillithium schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 17:32:
[...]

Op de doos staat 5v/1a. In het boekje staat vijf watt. Ik heb er een oude Sony X1 telefoon lader voor gebruikt, welke 150mA oplevert. Werkt prima.
Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 17:46:
[...]

Ik had deze toen de tijd gepreorderd, je kan em bij een winkel hier ergens misschien ook nog wel halen.
https://www.amazon.de/dp/...3044161_189395811_TE_dp_1
Thanks, ik zal eens kijken of ik nog een ouwe adapter heb liggen die daaraan voldoet! Anders ergens ff een nieuwe halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Niet online
Onbekend schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 21:48:
[...]

Met die grote tv's van tegenwoordig zit je met die korte kabels er veel te dicht op dan vroeger met die kleine tv's. Volgende week even twee verlengkabels (USB+HDMI) regelen zodat ik op een grotere afstand van de tv zit. :)
Kan je niet beter gewoon een verlengkabeltje voor de controller regelen? Lijkt me wat makkelijker :)

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Positief verrast door de beeldkwaliteit en de ervaring. Graphics vind ik ook in orde zo via HDMI en nog geen (input) lag ervaren. Net even Streetfighter II Turbo gespeeld en nu verder met Super Mario World. B)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spone schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 21:53:
[...]

Kan je niet beter gewoon een verlengkabeltje voor de controller regelen? Lijkt me wat makkelijker :)
Het lijkt mij makkelijker om een draadloze controller te halen (ik heb er 1 van 8bitdo die werkt op nes en snes), en zodra je em kan hacken zet je een reset knop op de controller.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
[...]

Hij trekt lang niet 1A.

Ik heb het net even gemeten. Tijdens gamen piekt ie op 0,35A, maar schommelt meestal tussen dat en 0,25A.

Het zelfde als de NES mini dus, maar dat is ook niet onverwacht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 01:29

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Wauw echt gaaf het ziet er zo kleurrijk uit allemaal op mijn Samsung tv ik ben helemaal om wat een cool apparaat. De lag kwam idd door mijn tv nu op game mode gezet en draait als een zonnetje.

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikieperikie
BlackMage schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 22:05:
[...]

Hij trekt lang niet 1A.

Ik heb het net even gemeten. Tijdens gamen piekt ie op 0,35A, maar schommelt meestal tussen dat en 0,25A.

Het zelfde als de NES mini dus, maar dat is ook niet onverwacht :+
Ja, die jongens en meisjes bij Nintendo maken al jaren hardware en doen dat al jaren goed. Zo goed zelfs dat ze het opnieuw uitbrengen zelfs goed doen. De bouwkwaliteit bedoel ik dan, niet per se de productieaantallen. Wellicht dat het ene te maken heeft met het andere.

[ Voor 45% gewijzigd door erikieperikie op 29-09-2017 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 19:40

Deathchant

Don't intend. Do!

Nou mijn Wehkamp pakketje was bij de buren afgeleverd....Kaal, niet gesealed en met een enorm grote lelijke verzendsticker van DHL pal op de voorkant :'( Leuk...Ik heb wel een klacht ingediend bij Wehkamp voor deze enigszins respectloze manier van "verpakken" |:( . Gelukkig heb ik geen game-grage postbode/buren....

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slomy
  • Laatst online: 17:05
Deathchant schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 22:33:
Nou mijn Wehkamp pakketje was bij de buren afgeleverd....Kaal, niet gesealed en met een enorm grote lelijke verzendsticker van DHL pal op de voorkant :'( Leuk...Ik heb wel een klacht ingediend bij Wehkamp voor deze enigszins respectloze manier van "verpakken" |:( . Gelukkig heb ik geen game-grage postbode/buren....
Hier exact hetzelfde, vond het al erg vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drijfhout
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-05 03:25
Deathchant schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 22:33:
Alleen maar slechte ervaringen met Wehkamp hier, al 5+ jaar een volledige boycot.

Volgens Coolblue ben ik ineens een vrouw geworden maar verder alles prima in orde met de inhoud van het pakje :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 16:47
Voor 10 oktober heb ik er nog 2 staan... Al is dat ondertussen nog 1. Dus mocht iemand echt desperate zijn, voor kostprijs gaat die weg.

Vandaag mailtje, kan de Snes Mini ruilen tegen de NES Mini! Blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Jeetje, dacht dat ze geleerd hadden van de nes mini. Toch jammer dat je zulke mini kabouterkabels krijgt. Vroeger was het normaal, maar toen was je tv ook een heel stuk kleiner.

blijf het wel jammer vinden dat ze niet voor bluetooth ofzo gegaan zijn, zo'n kabel door de woonkamer is ook brak eigenlijk, maar wel lekker oldschool :D
drijfhout schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 22:52:
Alleen maar slechte ervaringen met Wehkamp hier, al 5+ jaar een volledige boycot.
Wehkamp laat ik altijd bij de bouwmarkt afleveren en haal daar op, dat gaat eigenlijk altijd prima. Levering is er altijd voor 10.00 in de ochtend als ik de avond ervoor heb besteld en die toko heeft lekkere ruime openingstijden, zit ook altijd verpakt in een mega doos of een mega zak. Heb echt nooit iets gehad los in de verpakking zonder hoes of wat eromheen. Dat had ik trouwens wel toen ik het thuis liet bezorgen. Dus wellicht een tip voor wie nog wel daar wil bestellen.

Ik gebruik de wehkamp meer voor kleding enzo dan voor games trouwens, maar afijn, het zou beiden wel werken. Maar een sticker op de doos is wel echt een no go. Maarja, als je hem retour stuurt vis je waarschijnlijk achter het net.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2017 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northernstar1
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-06 21:31
Kreeg er 2 van bol.com die wel apart in een doosje verpakt zaten, maar ook niet helemaal ongehavend helaas. De doosjes aan de randjes wat kaal. Waarschijnlijk al door stapelen. En ook een ingedeukt hoekje. Maakt dus ook niet veel uit of ze wel of niet in een doos zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Soms werkt nostalgie ook omgekeerd. Even een hele cup in F-Zero gespeeld. Had deze game begin jaren 90 op de SNES maar wist niet meer dat ie zo leuk en snel was. Zeker voor die tijd. Vermaak mij voorlopig wel met het kleine kastje denk ik.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Man, wat zijn jullie helden in die games, even een cup in F-zero spelen, even op easy Star Fox 1 uitspelen, wat ben ik toch een matige gamer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:38
Slomy schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 22:47:
[...]

Hier exact hetzelfde, vond het al erg vreemd.
Zag ik ook al op Twitter.

Heb hem vandaag ook bij Wehkamp besteld, deels als kado voor mijn vriendin. Moet hem bij een afhaalpunt ophalen (als het goed is, heb nog geen tracking). Moet het maar een beetje sneaky doen, want ze gaat mee de stad in als ik hem moet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

418O2 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 23:29:
[...]

Zag ik ook al op Twitter.

Heb hem vandaag ook bij Wehkamp besteld, deels als kado voor mijn vriendin. Moet hem bij een afhaalpunt ophalen (als het goed is, heb nog geen tracking). Moet het maar een beetje sneaky doen, want ze gaat mee de stad in als ik hem moet halen.
Nou, succes, meestal zit het in een doos van 1 meter hoog en 1 meter breed als ik een onderbroek daar bestel, dus dat valt wel wat op helaas. Of je moet die doos daar laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:38
Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 23:30:
[...]

Nou, succes, meestal zit het in een doos van 1 meter hoog en 1 meter breed als ik een onderbroek daar bestel, dus dat valt wel wat op helaas. Of je moet die doos daar laten.
Dat zou prima zijn, zonder omdoos zou wat gaar zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 23:29:
Man, wat zijn jullie helden in die games, even een cup in F-zero spelen, even op easy Star Fox 1 uitspelen, wat ben ik toch een matige gamer :D
Muscle memory is dat. :+

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Alhoewel ik begrijp waarom hij er zo uit ziet zou het denk ik toch beter zijn geweest als ze dat vage klepje aan de voorkant hadden weggelaten en de usb poorten daarvoor in de plaats direct aan de voorkant hadden geplaatst. Op deze manier ziet het er zo appart uit met dat klepje open en dan controllers erin.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:41

Nitai

Live the life you love.

Hahah, precies! M’n oudste zoon vroeg hoe je die grote baddies met helm kan killen in Donkey Kong, ik zei, daar moet je tegenaan/doorheen rollen! Lol

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Almerian
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-09 20:45
[...]

spone schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 21:53:
[...]

Tip: Bijna iedereen heeft wel een powerbank. SNES of NES mini aan de powerbank en je hebt alleen nog een lange hdmi kabel nodig.

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 09:16
Almerian schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 00:53:
[...]

[...]

Tip: Bijna iedereen heeft wel een powerbank. SNES of NES mini aan de powerbank en je hebt alleen nog een lange hdmi kabel nodig.
En dat is genoeg power voor een fiks aantal uren Secret Of Mana ?
:)

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

• Almerian
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-09 20:45
Wobcat schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 01:04:
[...]

En dat is genoeg power voor een fiks aantal uren Secret Of Mana ?
:)
Ik heb er zelf 1 met 20000mah capaciteit. Die heeft geen enkele moeite om de NES mini vele uren van stroom te voorzien :)

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:48
Weet niet of ik de eerste ben, maar op je surface pro 4 voeding werkt het (ook) fantastisch (USB voeding zit hier geïntegreerd in de adapter :+ :+ )

[ Voor 19% gewijzigd door nickko op 30-09-2017 01:36 ]

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

• erikieperikie
Wat ik wel vreemd vind is dat hij niet aan gaat op de usb poort van m'n tv noch STB. Dat zijn meestal geen poorten met groot vermogen, omdat ze bedoeld zijn voor usb sticks die haast geen stroom behoeven. Echter, helemaal niet aan kunnen gaan vind ik nogal wat voor een apparaat dat nog geen 2,5W vreet.

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

erikieperikie schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 01:56:
Wat ik wel vreemd vind is dat hij niet aan gaat op de usb poort van m'n tv noch STB. Dat zijn meestal geen poorten met groot vermogen, omdat ze bedoeld zijn voor usb sticks die haast geen stroom behoeven. Echter, helemaal niet aan kunnen gaan vind ik nogal wat voor een apparaat dat nog geen 2,5W vreet.
Inderdaad vreemd hier hangt die ook gewoon aan de USB van de TV en het werkt prima.
Al op een andere USB bron getest?

www.gevoeligeplaten.nl

• erikieperikie
Geteisem schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 01:59:
[...]

Inderdaad vreemd hier hangt die ook gewoon aan de USB van de TV en het werkt prima.
Al op een andere USB bron getest?
Jazeker, op een standaard 5V1A adapter doet ie het, maar het is wel zo makkelijk als de NES en SNES aan de tv of andere usb poort in de buurt kunnen. Scheelt weer een stopcontact en een kabel die de verkeerde kant op gaat: ze zijn al niet zo lang. Ik zal de poort van de Wii eens proberen (moet ie wel aan staan), dan heb je een soort van ironische reis back to the future 🔮.

[ Voor 3% gewijzigd door erikieperikie op 30-09-2017 02:05 ]

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:04
Als je een collector/verzamelaar bent en waarde hecht aan verpakkingen, moet je sowieso nooit meer bij Wehkamp bestellen.
Mijn PS4 werd destijds zonder verzenddoos geleverd. Dus gewoon de PS4 doos en verder niets erom heen.

Stelletje koekenbakkers zijn het.

• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:29
Heren zijn ze nog ergens te krijgen?

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Nog even goed nieuws voor het slapen gaan. Nintendo blijkt dus in de zomer van 2018 de NES classic weer te gaan leveren! http://en-americas-suppor...s/detail/a_id/17522/p/966 *O*

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:30
Geteisem schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 02:56:
Nog even goed nieuws voor het slapen gaan. Nintendo blijkt dus in de zomer van 2018 de NES classic weer te gaan leveren! http://en-americas-suppor...s/detail/a_id/17522/p/966 *O*
Was alleen al bekend sinds dat ze aangegeven hebben dat de Snes mini geproduceerd gaat worden tot eind dit jaar. ;)

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Het lijkt wel dat de scalpers minder succesvol zijn dit keer, complimenten voor de mensen die er niet in trappen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
lennox-06 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 07:50:
Het lijkt wel dat de scalpers minder succesvol zijn dit keer, complimenten voor de mensen die er niet in trappen.
Lekker belangrijk, is al meerdere keren gezegd waar maak je je druk om toch niet jouw probleem wat iemand koopt en verkoopt ?
Gaat met alle getypte spullen zo, IPhone's, horloges, auto's, en zelfs huizen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Slux schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 07:56:
[...]

Lekker belangrijk, is al meerdere keren gezegd waar maak je je druk om toch niet jouw probleem wat iemand koopt en verkoopt ?
Gaat met alle getypte spullen zo, IPhone's, horloges, auto's, en zelfs huizen.
Oh is een stukje amusement voor mij. Puur genieten dit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Arunia schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 07:41:
[...]

Was alleen al bekend sinds dat ze aangegeven hebben dat de Snes mini geproduceerd gaat worden tot eind dit jaar. ;)
Gemist 🤗

www.gevoeligeplaten.nl

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:36

RayNbow

Kirika <3

nickko schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 01:34:
Weet niet of ik de eerste ben, maar op je surface pro 4 voeding werkt het (ook) fantastisch (USB voeding zit hier geïntegreerd in de adapter :+ :+ )
Alleen bij de duurdere modellen. Tijdje terug zag ik de adapter voor het m3-model en daar miste de USB-aansluiting.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Slux
  • Niet online
lennox-06 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 08:06:
[...]

Puur genieten ?

Die dingen worden massaal verkocht via marktplaats en als ze niet verkocht worden dan worden ze gewoon terug gestuurd.

Het is maar goed dat we niet allemaal genot uit de zelfde dingen halen, ieder zijn ding :P

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:42

Onbekend

...

Almerian schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 00:53:
[...]

[...]

Die hdmi-kabel ligt er al, dus of er nu een extra usb-kabel parallel daar langs loopt maakt niet zoveel uit.

Maar je brengt mij wel op het idee om een powerbank te kopen en de hdmi draadloos te maken. :)
Die controllers draadloos maken (aan het einde van de huidige connector een zender zetten) is misschien nog beter. :)

Speel ook Balls Connect en Repeat

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:41

Nitai

Live the life you love.

Mocht iemand nog op zoek zijn naar eentje voor 89 euro in Den Haag, dm mij, anders gaat hij dinsdag terug naar Intertoys.

Vandaag maar eens de tijd nemen om te genieten van zeh nostalgie! Heerlijk!

Hoop dat hij snel te hacken is, dan kan ik Killer Instinct er op gooien en dan is het feest compleet.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Northernstar1
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-06 21:31
Is er iemand die hem als pre-order bij dreamland had staan voor 99 en hem al afgehaald heeft bij zo'n droppoint?
Ben benieuwd of de prijs is aangepast naar de huidige prijs van 74.95 of dat ik 99 moet betalen, als ik hem besluit af te halen...

• Akula
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:02
Even een tip voor liefhebbers die nog zonder zitten. Zojuist heeft mijn vader er nog eentje opgehaald bij Mediamarkt Drachten. En dat was niet de laatste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeroenremie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-01 15:07
Bij droppoint in Weelde mijn dreamland bestelling opgehaald. Besteld toen ie voor 99,95 op de site stond maar hoefde maar 74,95 te betalen. Ze hadden er gigantisch veel binnen gekregen zuchtte de medewerkster.

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

erikieperikie schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 21:33:
Media Markt Apeldoorn heeft er nog 4 op dit tijdstip. Ze liggen verstopt in een mandje onder een schap, dus vraag er meteen naar als je er nog 1 wilt bemachtigen! Max 1 pp overigens.
Inmiddels 0, heb na een vroege treinrit zojuist de laatste gekocht ;-) Thx voor de headsup!

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 16:23
Als iemand in Arnhem nog een tip heeft dan hou ik me aanbevolen ;-)

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 22:01:
[...]

Het lijkt mij makkelijker om een draadloze controller te halen (ik heb er 1 van 8bitdo die werkt op nes en snes), en zodra je em kan hacken zet je een reset knop op de controller.
Meest irritante is nog dat je enkel kunt switchen tussen games via de reset knop...

Dus gewoon lange hdmi kabel imho

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schnater
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:12
Nog ongeveer 5 stuks bij MediaMarkt Westerhaven, Groningen...

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

unfor schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 20:11:
[...]

In totaal heb ik zo'n 30 minuten gespeeld op de NES mini.
Dat heb ik ook wel een beetje. Ook als ik de amiga500 of 1200 aanslinger. Je moet er gewoon even inkomen.

Hoe dan ook is het prettig dat er hdmi beschikbaar is en moderne hardware. Dus geen cartridge gepruts..

Asus Zenbook i7 256gb

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

PeevdTee schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 10:48:
Als iemand in Arnhem nog een tip heeft dan hou ik me aanbevolen ;-)
Ik heb gehoord dat er gisteren om 8 uur 's avonds nog 30 stuks ofzo bij de mediamarkt in deventer te koop stonden. Ik denk dat als je nu een tripje arnhem - deventer inplant je er wel een kan kopen :) Zou wel even bellen vooraf uiteraard om te informeren naar voorraad. Succes!

• kaas-schaaf
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-06 18:14

kaas-schaaf

Beunhaas

Zojuist in Ypenburg geweest waar volgens de Intertoys site alles nog op voorraad stond maar wat waren natuurlijk preorders zoals te verwachten was. Ik was bij verre niet de eerste volgens de dame achter de counter. Populair blijkbaar :)

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:11
lennox-06 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 08:06:
[...]

Ehm "scalpers" hebben die dingen allang verkocht natuurlijk, namelijk al 2 maanden geleden.

Als je ze nu nog wilt verkopen ben je inderdaad veel te laat, markt is verzadigd met over aanbod.

[ Voor 15% gewijzigd door Nopheros op 30-09-2017 10:59 ]

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 23:29:
Laat ik t je nog sterker vertellen. Ik werd bijna elke lap eerste. Maar goed zegt misschien ook wel weer genoeg over hoe ik als 10/11 jarige mijn avonden/nachten doorbracht :X
Moet zeggen dat ik gisteren ook door de eerste 3 werelden van Super Mario heen vloog. Zo maar weer even ‘Retro’ gamen.

www.gevoeligeplaten.nl

• Naranya
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:11
Ik had vanmorgen de laatste bij MediaMarkt Venlo, dus daar zijn ze ook op.

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:01
Mijne wordt hopelijk vandaag bezorgd door Wehkamp (ja DHL doet de bezorging, I know). Helaas geen tijd om te spelen alleen ;(

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:51
Tweakers,

Iemand enig idee waar ik een US SNES Mini kan importeren?
Pagina: 1 ... 25 ... 30 Laatste

Let op:
- We delen geen informatie of links over het hacken van de firmware.
- Je hoeft niet te melden dat het besteld is, bezorgd is of dat je een Track&Trace hebt. Al deze berichten worden verwijderd.
- Gaat niet opscheppen over hoeveel orders je hebt geplaatst en zeker niet dat je van plan bent om door te verkopen voor winst. Dat wordt altijd weer een eindeloze discussie die uit de hand gaan lopen.
- Je V&A-advertentie, eigen website of links met referrals naar winkels hier vermelden is zoals altijd ook hier niet toegestaan (spam).
- De discussie over de ethiek van doorverkopen voor winst is al heel vaak gevoerd, dat gaan we niet nogmaals doen. Het is jammer dat mensen een slaatje uit de hoge vraag proberen te slaan, maar dat probleem ga je hier niet oplossen.
- Voor beschikbaarheid en prijzen is SNES Mini - Levertijden en prijzen