☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Verwijderd
Niet bij wehkamp, die stuurt hem zo op met een sticker op de nintendo doosVerwijderd schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 23:30:
[...]
Nou, succes, meestal zit het in een doos van 1 meter hoog en 1 meter breed als ik een onderbroek daar bestel, dus dat valt wel wat op helaas. Of je moet die doos daar laten.
Ja is belachelijk, doos komt iets meer beschadigd aan als andere verzendingen (bol.com etc). De stikker kun je er makkelijk af halen btw, zonder beschadigingen.Verwijderd schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 12:15:
[...]
Niet bij wehkamp, die stuurt hem zo op met een sticker op de nintendo doos
Nou dat denk ik niet, ik heb er één verkocht voor kostprijs en ik krijg nu nog mensen die hem willen ophalen voor €110,00/€ 120,00, terwijl de advertentie op gereserveerd staat.lennox-06 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 07:50:
Het lijkt wel dat de scalpers minder succesvol zijn dit keer, complimenten voor de mensen die er niet in trappen.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Bij de Mediamarkt in België/Antwerpen is is €79,99 zag ik net op een foto in een nieuwsbericht (van gister).bones schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 14:25:
[...]
Je krijgt em anders nergens voor 70 euro. goedkoopste prijs was 89,99. op amazon.de staan ze nu voor 180 euro !!!
Bij MM Almere niks te bekennen gister, ook niet naar gevraagd verder ... Zitten nou niet bepaald spellen bij waar ik om te springen sta die meteen te spelen dus kijk wel weer als de volgende batch binnenkomt wat de prijzen zijn (en wat je dan al kan toevoegen

[ Voor 39% gewijzigd door apis29 op 30-09-2017 12:57 ]
Ja de winkels in Nederland denken wat ze op marktplaats kunnen, da kenne wij ook haha. Gewoon 20 euro meer moeten betalen hier hmmmmmmmmmapis29 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 12:52:
[...]
Bij de Mediamarkt in België/Antwerpen is is €79,95 zag ik net op een foto in een nieuwsbericht (van gister)
[afbeelding]
Dan doe je iets beter dan ik, want ik heb er nog 2 over die ik voor mijn kostprijs (100 euro) op marktplaats en hier heb gezet, en er is gewoon niemand geinteresseerdJumpman schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 12:25:
[...]
Nou dat denk ik niet, ik heb er één verkocht voor kostprijs en ik krijg nu nog mensen die hem willen ophalen voor €110,00/€ 120,00, terwijl de advertentie op gereserveerd staat.

Ja, er zijn wat mensen die hem voor 70 euro willen hebben, maar ik kan ze natuurlijk altijd nog terugsturen naar Coolblue (of terugbrengen, ik woon letterlijk, en dan bedoel ik ook echt letterlijk
Het is dus wel grappig dat mijn bewuste eigenlijk vergeten is waarom ik iets doe, maar dat toch mijn onderbewuste, gegeven een bepaalde situatie op een scherm, ervoor zorgt dat ik een bepaalde actie meen te moeten doen. Iemand daar verder "last" van?
Verwijderd
<knip> Zie topicwarningTommy-D schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 14:05:
Gelukkig vraagt niet iedereen de hoofdprijs, ik heb er zojuist eentje opgehaald in Beverwijk via Marktplaats. Voor €95 kan ik niet klagen, helemaal aangezien het incl. factuur is (€89,99). Mijn weekend is goed![]()
![]()
[ Voor 35% gewijzigd door Grotman op 30-09-2017 15:55 ]
Jawel, ik speel alle levels van Starwing blindelings uitM_V schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 13:46:
En ook nog even iets over de spelervaring: ik ben nu in de boswereld van Super Marioworld en kom er steeds achter dat ik, zonder te weten waarom, ergens ga springen, of inloop etc. Dat had ik nog veel sterker bij Super Mario 3 op de Mini NES. Achteraf blijkt daar dan een UP te zitten, een secret of iets anders.
Het is dus wel grappig dat mijn bewuste eigenlijk vergeten is waarom ik iets doe, maar dat toch mijn onderbewuste, gegeven een bepaalde situatie op een scherm, ervoor zorgt dat ik een bepaalde actie meen te moeten doen. Iemand daar verder "last" van?
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
In dat geval kan ik het wel begrijpen idd, ben ook de NES Mini misgelopen, ondanks tig pre-orders.. maar goed de NES Mini schijnt nog een productierun te krijgen dus hopelijk kan ik die in 2018 nog krijgen
[ Voor 37% gewijzigd door Grotman op 30-09-2017 15:55 ]
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Of je haalt gewoon een SNES Mini, die precies dezelfde hardware heeft, en een NES Mini controller op ebay voor 2,50 uit China, en flasht de NES Mini software op de SNES Mini. Dat is wat ik ga doen. Maar het mooiste zou natuurlijk zijn om SNES en NES als dual boot, hopelijk wordt dat nog mogelijk.Tommy-D schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 14:50:
[...]
In dat geval kan ik het wel begrijpen idd, ben ook de NES Mini misgelopen, ondanks tig pre-orders.. maar goed de NES Mini schijnt nog een productierun te krijgen dus hopelijk kan ik die in 2018 nog krijgen
Hoe krijg je die korting bon?Morpheusk schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 14:53:
Wehkamp geeft als compensatie een 10 euro kortingsbon voor de bestickerde doos
Op te halen bij mij in de buurt van groningen tegen kostprijs of ik stuur hem op voor kostprijs + verzendkosten.
Maatje had getwittert naar Wehkamp of ze geen verzenddozen konden gebruiken. Maar dat ze dit niet deden vanwege het milieu.
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Verwijderd
En, is de opwarming van de aarde gestopt?Morpheusk schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 15:01:
[...]
Maatje had getwittert naar Wehkamp of ze geen verzenddozen konden gebruiken. Maar dat ze dit niet deden vanwege het milieu.
Ik kan de eerste route van starfox uitspelen zonder een bom te gebruiken of dood te gaan. (laatst met een emulator nog geprobeerd) En meestal alles 99% maar de 2e en 3e route waren voor mij echt onmogelijk...AyeAyeCaptain! schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 14:38:
[...]
Jawel, ik speel alle levels van Starwing blindelings uit
<knip> Zie topicwarningVerwijderd schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 14:24:
[...]
Ik ben vorig jaar de nes mini misgelopen, heb em toen gekocht voor 125 euro (persoon zelf had em voor 65 euro). Ik had er werkelijk geen seconde over na gedacht waarom hij em zo duur verkocht, ik wilde em gewoon graag hebben! Had deze keer met de snes mini de kans om bij 3 winkels een preorder te doen (4 snes minis). En ik heb er nu 3 verkocht voor 110 euro, dus precies mijn geld terug van vorig jaar.
[ Voor 6% gewijzigd door Grotman op 30-09-2017 15:55 ]
Ik mis bij veel actie een deel van de geluidskanalen bij MegaMan X.. ik kan die soundtrack dromen op de Super Nintendo, maar bij hits en explosies lijk ik niet dezelfde hoeveel geluidskanalen te horen t.o.v. mijn originele SNES.ToFast schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 15:06:
Ik ben wel benieuwd hoe goed de emulator van Nintendo is vergeleken met biivoorbeeld een snes9x gx. Hopelijk wordt deze eens geport (eventueel iets verbeterd) en dan kunnen we er op meer systemen van genieten.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Heb niet veel verstand van stroom.
Nintendo geeft zelf aan USB 1.0A @5V trouwens.
[ Voor 7% gewijzigd door Xfade op 30-09-2017 15:26 ]
Ja. Bijna elke usb-lader geeft minimaal de 0,5A, dus dat werkt gewoon.Xfade schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 15:25:
kan ik gewoon elke USB adapter gebruiken?
Nintendo geeft zelf aan USB 1.0A @5V trouwens.
Speel ook Balls Connect en Repeat
Intertoys had de doos wel even mogen opvullen, maar goed.P.C.Simonis schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 13:36:
Lol.. die biedingen op Marktplaats
*En toen was de postbode er.Bol.com en Intertoys netjes verpakt
Amazon maar gelijk gecanceld. Ben tevreden zo![]()
[afbeelding]
Beter dan Wehkamp die het zonder omdoos verstuurt.

Flashen is idd een optie, maar sowieso wil ik de NES Mini ook “in box” hebben. Voor de collectie zegmaarCooler_King schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 14:53:
[...]
Of je haalt gewoon een SNES Mini, die precies dezelfde hardware heeft, en een NES Mini controller op ebay voor 2,50 uit China, en flasht de NES Mini software op de SNES Mini. Dat is wat ik ga doen. Maar het mooiste zou natuurlijk zijn om SNES en NES als dual boot, hopelijk wordt dat nog mogelijk.
Ik heb nog niets gehoord en ook daar besteld. Maar tijdens het plaatsen van de bestelling (in juli) begreep ik dat YGZ vaak wat later is met pre-orders in vergelijking tot andere winkels.SpoekGTi schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 07:51:
Ik heb een order gezet bij ygz.nl met afterpay maar die hebben nog weinig laten horen......iemand anders ook toevallig en die wel iets heeft vernomen ?
Ik heb nog geen contact opgenomen, maar ha dat doen als ik deze week niets hoor.
Verwijderd
Echter zie ik nu berichten dat de SNES wel genoeg gemaakt zou worden, maar de NES niet. Komt er ooit nog een nieuwe collectie NES? Of was dit het?
Ehm, waarom zou je nog een nes classic willen? Bedoel alle games van de nes kunnen hier straks ook gewoon op...Squ1zZy schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 17:23:
Met heel veel pijn en moeite heb ik een SNES mogen bemachtigen, maar ben nu eigenlijk opzoek naar de NES mini gezien deze mooi naast de SNES staat. Nu wil uiteraard een nieuwe en had ergens gelezen dat de NES ook weer wordt gemaakt.
Echter zie ik nu berichten dat de SNES wel genoeg gemaakt zou worden, maar de NES niet. Komt er ooit nog een nieuwe collectie NES? Of was dit het?
Collectieokio schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 17:29:
[...]
Ehm, waarom zou je nog een nes classic willen? Bedoel alle games van de nes kunnen hier straks ook gewoon op...
Er worden nu, op dit moment, geen NES mini's gemaakt.Squ1zZy schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 17:23:
Met heel veel pijn en moeite heb ik een SNES mogen bemachtigen, maar ben nu eigenlijk opzoek naar de NES mini gezien deze mooi naast de SNES staat. Nu wil uiteraard een nieuwe en had ergens gelezen dat de NES ook weer wordt gemaakt.
Maar de geruchten gaan dat ze in de zomer van 2018 een nieuwe serie van de NES gaan leveren. Het feit dat de SNES en NES qua interne hardware vrijwel identiek zijn geeft dit een wat hogere kans op waarheid.
Met nieuwe serie bedoel je gewoon de "oude"? Of moeten ze beide in mijn collectie?BlackMage schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 17:30:
[...]
Er worden nu, op dit moment, geen NES mini's gemaakt.
Maar de geruchten gaan dat ze in de zomer van 2018 een nieuwe serie van de NES gaan leveren. Het feit dat de SNES en NES qua interne hardware vrijwel identiek zijn geeft dit een wat hogere kans op waarheid.
De "oude" ja.Squ1zZy schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 17:32:
[...]
Met nieuwe serie bedoel je gewoon de "oude"? Of moeten ze beide in mijn collectie?
Er is weinig/niks wat ze daar aan kunnen verbeteren. Misschien met langere kabels op de controllers en in een verpakking met beide controllers erin, maar afgezien daarvan geef ik weinig kans op nieuwigheden
Indien iemand er nog 1 nodig heeft geef maar een gil. (Vanuitgaande dat ze nog op voorraad zijn)
It's me
Waren geen geruchten toch? Nintendo heeft dit zelf bevestigd.BlackMage schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 17:30:
[...]
En vanmiddag binnengekregen, dat is lekker vlot; niet verwacht dat ze ook in het weekend zouden leverenddZ schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 14:29:
[...]
Heb bij deze toko ook 2 verlengkabels besteld; we gaan het zien of het wat is.. Voor de prijs hoef ik het niet iig. niet te laten..

De kabels aangesloten op de SNES Mini en het werkt allemaal prima. De totale lengte is nu wel wat aan de lange kant, het is ook altijd wat
Op de site van Nintendo zelf staat zelfs dat er in de zomer van 2018 weer een batch mini NESsen komt.BlackMage schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 17:30:
[...]
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
En dat verhaal met die domme actie van Wehkamp: twijfel nog of ik de moeite wil nemen om achter de korting aan te gaan en aan de andere kant is dat dan in het meest positieve geval 40 keiharde euro's...
tempting
oh, bedankt voor het melden trouwens mensen
[ Voor 5% gewijzigd door Daniel36 op 30-09-2017 19:59 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Geef me een hedendaagse game op (ultra) hard en ik speel je die zo uit.
Net even snel potje Contra geprobeerd en kwam nog geen 5 meter ver.
ddZ schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 19:13:
[...]
En vanmiddag binnengekregen, dat is lekker vlot; niet verwacht dat ze ook in het weekend zouden leveren![]()
[afbeelding]
De kabels aangesloten op de SNES Mini en het werkt allemaal prima. De totale lengte is nu wel wat aan de lange kant, het is ook altijd wat
geldermalsen schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 02:42:
Heren zijn ze nog ergens te krijgen?
Kan je nagaan hoe simpel games zijn geworden, om het maar toegankelijker te maken voor de jeugd.NeutraleTeun schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 21:26:
Mijn feeling is helemaal verdwenen.
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Ja/Nee/MisschienJan-maartentuk schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 21:39:
Weet iemand of ik er misschien morgen in Belgie of Duitsland nog een kan bemachtigen?
#glazenbol vraag.
39
Ik vind dit stiekem wel een beetje storend eerlijk gezegd.
Mijn 3m kabel hebben ze niet op voorraad blijkt (maar wel volgens de website uiteraard). Dus wachten we op de kabel, in de tussen tijd de SNES mini voor me neus gezet tijdens het gamenddZ schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 19:13:
[...]
En vanmiddag binnengekregen, dat is lekker vlot; niet verwacht dat ze ook in het weekend zouden leveren![]()
Verwijderd
Dat zijn geen geruchten, maar een feit.BlackMage schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 17:30:
[...]
Eerst zien, dan geloven.Verwijderd schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 22:17:
[...]
Dat zijn geen geruchten, maar een feit.
Verwijderd
Ik merk ook soms een fps drop bij veel actie.Michael Knight schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 15:24:
[...]
Ik mis bij veel actie een deel van de geluidskanalen bij MegaMan X.. ik kan die soundtrack dromen op de Super Nintendo, maar bij hits en explosies lijk ik niet dezelfde hoeveel geluidskanalen te horen t.o.v. mijn originele SNES.
Dit merk je bij verschillende spellen inderdaad. Super Ghouls & Ghost bij die vuurbeeste in de eerste level; bij super street fighter bij bepaalde aanvallen.Verwijderd schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 22:34:
[...]
Ik merk ook soms een fps drop bij veel actie.
Ik bedoel het moment dat ze in de winkel liggen is het moment dat ik het geloofbartsled schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 22:31:
[...]
Niet zo achterdochtighttps://twitter.com/NintendoEurope/status/907537433692131328
Dat was volgens mij ook bij de originele SNES als ik me dat goed herinner.J_star schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 22:40:
[...]
Dit merk je bij verschillende spellen inderdaad. Super Ghouls & Ghost bij die vuurbeeste in de eerste level; bij super street fighter bij bepaalde aanvallen.
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Precies de slow downs zitten ook in de orginele spellen / cartridges gebeurd ook als je de power bomb gebruikt in super metroid. Vind het wel tof dat ze het perfect emuleren, dus ook met de foutjes van toen.AyeAyeCaptain! schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 07:31:
[...]
Dat was volgens mij ook bij de originele SNES als ik me dat goed herinner.
Zo veel! Moet ik ook maar eens een klacht gaan indienen. Had je nog bewijs moeten leveren?Deathchant schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 19:50:
Nou, mijn klacht bij Wehkamp is goed terecht gekomen. Er wordt 20 euro van de nog openstaande factuur (had gekozen voor achteraf betalen) af getrokken. Ondanks de doos niet voor mij is (had em al van de mediamarkt) heb ik voor mijn neef dus wel 20 euro eraf kunnen krijgen. Toch wel goed geregeld dan. Ze Boden hun excuses ook aan voor het niet inpakken in een andere doos.
Ik heb hem hier aan de versterker hangen (Sony), werkt prima, geen issues. De eerste keer duurde het wat langer voordat ik beeld kreeg, maar dat zal denk ik wat initialisatie geweest zijn op de SNES zelf. Heb wel iets eerder in dit topic gelezen dat sommige versterkers wat moeite hebben als je hem op de voorkant van de versterker aansluit (Denon of Marantz geloof ik).cooper87 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:22:
Gebruikt iemand hem in combinatie met een versterker? HDMI zit nu op versterker (net als AppleTV, Ziggo box etc) en er gaat 1 HDMI naar de tv. Geeft veel problemen bij de SNES, moet de hele boel tig keer opieuw opstarten voordat alles werkt (geluid is vaak issue). Wellicht direct op tv aansluiten? Moet ie alleen even van de muur af....
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
Helemaal waar. Al was Contra toen die uitkwam al behoorlijk pittig vergeleken met de meeste andere spellen.SpoekGTi schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 21:33:
[...]
Kan je nagaan hoe simpel games zijn geworden, om het maar toegankelijker te maken voor de jeugd.
Dit. De echt moeilijke games zijn vandaag op een hand te tellen; moet hierbij meteen denken aan de Dark Souls-serie/ Bloodborne, Nioh etc.NeutraleTeun schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 21:26:
Mijn feeling is helemaal verdwenen.
De kabellengte is idd storend. Ik ga denk ik voor draadloze controllers kijken.
Heb de rewind functie nog niet gebruikt. Weet ook niet of ik dat ga doen. Maar de kabellengte schiet inderdaad te kort. Ook het klepje vind ik een rare keuze. Ziet er niet uit.Akula schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:17:
Gisteravond de hele avond FFIII gespeeld. Heerlijk. Heb de rewind functie al nodig gehad... Dit spel zit niet zo in mijn systeem als sommige anderen.
De kabellengte is idd storend. Ik ga denk ik voor draadloze controllers kijken.
Ook maar even een belletje gedaan naar Wehkamp, 20 euro retour gekregen en excuses. Ook mijn console werd zonder extra doos verstuurd met de verzendsticker vol op de voorkant. Ik had wat schade aan de hoekjes en een wat diepere kras. Tevens was de doos nat geregend maar hierdoor kon ik de sticker er wel redelijk af halen.Deathchant schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 19:50:
Nou, mijn klacht bij Wehkamp is goed terecht gekomen. Er wordt 20 euro van de nog openstaande factuur (had gekozen voor achteraf betalen) af getrokken. Ondanks de doos niet voor mij is (had em al van de mediamarkt) heb ik voor mijn neef dus wel 20 euro eraf kunnen krijgen. Toch wel goed geregeld dan. Ze Boden hun excuses ook aan voor het niet inpakken in een andere doos.
Ondanks de fout van Wehkamp toch prima opgelost zo..
Bedankt voor het delen van je ervaring Deathchant
De mijne is doorgezet naar een of andere afdeling. >_<TheDutchChef schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 12:00:
[...]
Ook maar even een belletje gedaan naar Wehkamp, 20 euro retour gekregen en excuses. Ook mijn console werd zonder extra doos verstuurd met de verzendsticker vol op de voorkant. Ik had wat schade aan de hoekjes en een wat diepere kras. Tevens was de doos nat geregend maar hierdoor kon ik de sticker er wel redelijk af halen.
En ondertussen is de update voor de Retro Receiver uit: http://download.8bitdo.co...ini_RR_Firmware_V1.07.zipPhuncz schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 15:35:
[...]
Heb zojuist de SNES Mini getest met de 8bitdo Classic Retro Receiver en SF30 gamepad. Deze werkt in "NES" mode dus A & B wordt gespiegeld naar X & Y, ipv. als aparte knoppen. Voorlopig dus nog met de bedrade versie spelen totdat er een nieuwe firmware uitkomt ! >> http://support.8bitdo.com/#tab2 in de gaten houden
De ontvanger past wel trouwens, alhoewel zeer nipt
Net gebeld met wehkamp. Op mijn openstaande rekening wordt maar 10 euro in mindering gebracht. Geen excuses gekregen. Ik heb aangegeven: geen verpakking en licht beschadigd, regen, groot etiket, en bezorger kan zien wat hij bezorgd (vanuit privacy oogpunt een slechte zaak). Hij kon verder niks voor me betekenen. Ik zal vandaag wel een klacht via de email indienen. Bijzonder dat er met twee maten wordt gemeten (20 euro vs 10 euro).TheDutchChef schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 12:00:
[...]
Ook maar even een belletje gedaan naar Wehkamp, 20 euro retour gekregen en excuses. Ook mijn console werd zonder extra doos verstuurd met de verzendsticker vol op de voorkant. Ik had wat schade aan de hoekjes en een wat diepere kras. Tevens was de doos nat geregend maar hierdoor kon ik de sticker er wel redelijk af halen.
[ Voor 76% gewijzigd door Grotman op 01-10-2017 16:10 ]
Ik baal een beetje van het feit dat er blijkbaar totaal willekeurig met de klacht omgegaan wordt. De één krijgt 20 euro terug, de ander 10 en in mijn geval zijn ze niet verder gekomen met excuses misschien kan je een fohn gebruiken om m eraf te halen.
Dat stoort me toch wel. Ik ga ervanuit dat alle klachten gelijk afgehandeld worden. Ik had me erbij neergelegd en gewoon besloten om geen electronica bij wehkamp te bestellen maar we hebben allemaal hetzelfde product voor dezelfde prijs en dezelfde klacht. Dan vind ik het vanzelfsprekend dat een compensatie voor iedereen moet gelden.
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Verwijderd
Dit dus, de verpakking zit er om om wat in de doos zit te beschermen. Niet meer en niet minder. De doos gooi je weg! #firstworldproblemsGlorificationer426 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 15:13:
Vind het een grote zeurpartij hoorhet is maar een verpakking
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2017 15:17 ]
Zo kun je het inderdaad ook bekijken. Een belletje van 1 minuut levert je 10 euro op. Eigenlijk zonde om niet te klagen. ;-)DaLass schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 14:02:
Hier ook een tientje terug van Wehkamp. Ach, is toch weer een tientje.
[ Voor 50% gewijzigd door Deathchant op 01-10-2017 15:40 ]
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Dat is dus onzin. Bij veel mensen hoort de verpakking ook bij het produkt en de totaalbeleving. Daarom zijn retro gaming produkten met originele verpakking duurder dan zonder. Hetzelfde b.v. bij produkten van Apple; het openmaken van een mooie verpakking hoort ook bij de totaalbeleving.Verwijderd schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 15:16:
[...]
Dit dus, de verpakking zit er om om wat in de doos zit te beschermen. Niet meer en niet minder. De doos gooi je weg! #firstworldproblems
Daarnaast is het vanuit privacy oogpunt een erg slechte zaak dat de bezorger ziet wat hij levert. Wat als je produkten koopt waarvan je niet wil dat de hele straat dat weet. Nu gaat het om een spelcomputer, maar niemand hoeft dat toch te weten? Daar gaat privacy om. Het is geen geheim, maar jij moet degene zijn die dat met de wereld deelt en niet een ander.
Stel je koopt het topmodel iPad. Niemand hoeft dat toch te weten? Voor je het weet, heb je ‘s nachts ongewenst bezoek.
Ook is de verpakking van de snes mini niet eens verzegeld.....
Die van mij van bol.com is nog niet eens aangekomen, alleen aangemeld bij het sorteercentrum.
Heb al contact opgenomen maar moet tot morgen wachten omdat er 2 werkdagen tussen moest zitten.
Ik ben er bang voor dat ik hem helemaal niet meer krijg
Volgens mij claimen ze dat gewoon bij DHL.NeutraleTeun schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 16:04:
Ik vraag me dan af wat hun marge is. Als ze zo makkelijk €20 willen compenseren voor alleen een stickertje op de originele doos.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Hier hetzelfde. Ook van bol.com.LordFather schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 15:52:
Jullie hebben hem teminste binnengekregen haha.
Die van mij van bol.com is nog niet eens aangekomen, alleen aangemeld bij het sorteercentrum.
Heb al contact opgenomen maar moet tot morgen wachten omdat er 2 werkdagen tussen moest zitten.
Ik ben er bang voor dat ik hem helemaal niet meer krijg
Weet dat er problemen zijn geweest afgelopen dagen bij Post NL. Gister zou ie weer langkomen tussen 11.00 en 13.00 uur. Uiteindelijk kwam ie om 18.30 langs en was ik er niet.
Nu ervoor gekozen om het bij het dichtbijzijnde postlocatie op te halen.
Dus zou nog even afwachten.
Nu komen ze wel aan, maar had net zo goed niet kunnen zijn.
Kapot is een groot woord, maar de doos is zeker beschadigd door het onbeschermde transport. Bovendien, je zou is moeten weten hoe sorteerders en pakketbezorgers met de pakketten omgaan.. blijft gevoelige elektronica!Deathchant schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 15:38:
@TheDutchChef Ik ben "blij" dat je doos dan ook echt kapot is. Proberen geld terug te vragen op basis van of je bewijs moet leveren of niet terwijl je doos niet stuk is zou niet netjes zijn
Voor menig consument (en ook verkopers) zou een beschadiging of afwijking van de verpakking een reden zijn om een artikel af te prijzen of zelfs niet meer te verkopen. Alleen al om die grote 'verzend sticker' op het artikel zelf zou ik het al volledig terecht vinden dat klanten het artikel terugsturen of om een compensatie vragen.

https://www.reddit.com/r/...serplease_do_not_pm_with/
Tis een teaser, maar er lijkt iig voortgang te worden geboekt m.b.t. het hacken cq. toevoegen van andere games
Heb 2 SNES mini's ontvangen (beide van Intertoys). Kan ik er één modden en één geheel origineel laten.
Ook meteen een receiver besteld voor m'n 8bitdo controller, die kabels zijn echt te kort. Ik zit op 3,5 tot 4 meter afstand van mijn tv, dat redt de kabel niet.
In Super Mario World gaat het spel zelf wel sneller, maar de tijd lijkt wel nog steeds op het oude tempo te lopen. In kasteel 7 bereikte ik bijvoorbeeld een bepaald punt altijd op tijdstip 201, terwijl ik dit punt nu al op tijdstip 216 bereik. De tijd in het spel start op 300, en het verschil tussen 201 en 216 lijkt inderdaad de verschillen tussen de 50Hz en 60Hz.
Verder ben ik heel blij met de betere beeldkwaliteit vergeleken met de vorige SNES die toen met een scart-kabel aangesloten zat.
Speel ook Balls Connect en Repeat
10 * snelheid i.p.v. max 4.
Oh, dat is goed nieuws!Bananeman schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 16:50:
[afbeelding]
https://www.reddit.com/r/...serplease_do_not_pm_with/
Tis een teaser, maar er lijkt iig voortgang te worden geboekt m.b.t. het hacken cq. toevoegen van andere games
Een van de redenen dat ik er geen heb aangeschaft was omdat ik bepaalde games miste (oa Chrono Trigger en R-Type).
Als ik ze later gewoon toe kan voegen wordt het wel weer interessant...
"Always remember to quick save" - Sun Tzu

SHIT NU moet ik er 1 hebben

[ Voor 28% gewijzigd door Cardwizard op 01-10-2017 19:02 ]
Ik heb nog nooit eerder iets bij Conrad besteld. Heeft iemand enige ervaringen met deze organisatie? Gaat er nog geleverd worden?
Conrad is een prima toko, op basis van de ervaringen die ik heb opgedaan. De artikelen die ik toen destijds bestelde waren wel op voorraad.
Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity
ik vraag me af of alle games te emuleren zijn, niet dat bepaalde spellen specifieke functies gebruiken die niet opgevangen zijn in de hard- of softwareBananeman schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 16:50:
Als er november staat, dan is dat de 2e levering. Ze hadden dus meer pre-orders dan ze besteld hadden. De dame van de shop waar ik hem weg heb had het tenminste over november voor een nieuwe batch.BasedDutchGuy schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 21:38:
Ik heb maanden geleden een pre order geplaatst bij Conrad en nu is voor de zoveelste keer de leverdatum verplaatst. Eerst zou hij op de release geleverd worden, toen op 7 oktober en nu weer op 10 november. Dit zonder ook maar enige informatie. Ik vind dit eigenlijk best wel een vreemde gang van zaken.
Ik heb nog nooit eerder iets bij Conrad besteld. Heeft iemand enige ervaringen met deze organisatie? Gaat er nog geleverd worden?
Vrij slecht van Conrad.
- We delen geen informatie of links over het hacken van de firmware.
- Je hoeft niet te melden dat het besteld is, bezorgd is of dat je een Track&Trace hebt. Al deze berichten worden verwijderd.
- Gaat niet opscheppen over hoeveel orders je hebt geplaatst en zeker niet dat je van plan bent om door te verkopen voor winst. Dat wordt altijd weer een eindeloze discussie die uit de hand gaan lopen.
- Je V&A-advertentie, eigen website of links met referrals naar winkels hier vermelden is zoals altijd ook hier niet toegestaan (spam).
- De discussie over de ethiek van doorverkopen voor winst is al heel vaak gevoerd, dat gaan we niet nogmaals doen. Het is jammer dat mensen een slaatje uit de hoge vraag proberen te slaan, maar dat probleem ga je hier niet oplossen.
- Voor beschikbaarheid en prijzen is SNES Mini - Levertijden en prijzen