[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 57 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.478 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:23

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Amstelveen speelt er ook gelijk op in :P

Kom naar Stadshart Amstelveen van 21 tot 22 oktober, want de lures zullen de hele dag aan staan bij de PokéStops

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
WahWah schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 15:12:
Morgen al!? I am not prepared!
Moet nog steeds mijn ballen voorraad aanvullen na afgelopen zaterdag

The rest of the Pokémon first seen in the Pokémon Ruby and Pokémon Sapphire video games will gradually arrive starting as early as December!

Dus waarschijnlijk niet alles tegelijk. Misschien met het kerst event nog wat en dan de rest 2018.
Ben vooral benieuwd hoe we dat moeten lezen idd! Verder (zoals eigenlijk wel verwacht) lekker dubbele candy. Kan ik al die bewaarde honden transferen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 15:27
RickS29 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 15:32:
Even uit de algemene games gehaald, Dusclops is evo van Duskull de rest heeft geen evolutie
En Dusclops heeft nog een evolutie naar Dusknoir, maar dan heb je wel 100 candy nodig. Is wel mogelijk dus, gezien de dubbele candy tijdens het Halloween event!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RickS29 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 15:32:
[...]

Even uit de algemene games gehaald, Dusclops is evo van Duskull de rest heeft geen evolutie

322 Sableye
361 Duskull
362 Dusclops
377 Shuppet
378 Banette
Banette is de evolutie van Shuppet.
Haay schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 15:48:
[...]

En Dusclops heeft nog een evolutie naar Dusknoir, maar dan heb je wel 100 candy nodig. Is wel mogelijk dus, gezien de dubbele candy tijdens het Halloween event!
Dusknoir is gen 4 dus ik denk niet dat je die al kunt krijgen.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2017 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 11:03
[...]

Pinap erbij en je hebt er maar 8 nodig! :p

Edit: zie nu de reactie boven mij dus je hebt ook nog wat extra geduld er bij nodig haha

[ Voor 12% gewijzigd door schaapiej op 19-10-2017 15:51 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
P.K. schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 15:35:
[...]

Zo klagerig was mijn post helemaal niet, hij was iig niet zo bedoeld, het is maar net hoe je het opvat. ;)
Ben het spel nog lang niet zat iig en haal er nog genoeg voldoening uit, anders was ik idd allang gestopt.

Ik analyseerde de updates en concludeerde dat Niantic z'n eigen doelstellingen niet gehaald heeft. Als jij dat klagen vindt... so be it.

In dit geval is het overigens geen gebrek aan communicatie, het gaat ook niet om aannames. Want de communicatie van Niantic was op dit punt vrij duidelijk, rework+raids was één update... http://pokemongolive.com/en/post/raids
The biggest update to Pokémon GO is nearly here! Very soon, Trainers around the world will be able to participate in a revamped Gym gameplay experience, including the opportunity to join together with others to battle against powerful Pokémon in the new Raid Battle feature!

Staat er idd :o

Maar ok, its all good. We krijgen nieuwe content vanaf morgen. Dus iedereen weer blij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
WahWah schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 15:51:
[...]

Maar ok, its all good. We krijgen nieuwe content vanaf morgen. Dus iedereen weer blij :D
Hop hier heb je een snoepje en zoethoudertje.. En vervolgens vergeet iedereen het gekut van Niantic weer voor eventjes |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
poor Leno schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 15:56:
[...]

Hop hier heb je een snoepje en zoethoudertje.. En vervolgens vergeet iedereen het gekut van Niantic weer voor eventjes |:(
Wat zijn we toch makkelijk he....net kindjes :+

kleine kindjes dan, want die oudere gaan al snel allerlei vragen stellen

[ Voor 11% gewijzigd door WahWah op 19-10-2017 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
WahWah schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 12:29:
Hier misschien something new, een alternatief voor Pokemon Go (met pvp!!!!):
https://draconiusgo.com/
Trainer tips heeft er ook een video over YouTube: THIS NEW GAME IS LIKE POKÉMON GO WITH PVP [Draconius GO]
Ik heb het zojuist geïnstalleerd.

Eerste wat mij opviel toen ik het vanuit de Play Store wilde installeren is: ik had de optie om het te installeren zowel op mijn Android mobiel als op mijn Android tablet. Pokémon Go geeft alleen mijn mobiel als optie aan om het op te installeren.

Nadat ik het opgestart had viel wel meteen op hoe ontzettend veel het lijkt op Pokémon Go. In eerste instantie denk je direct: wat een ontzettende kopie! Daarna begin je de verschillen te zien en blijkt Draconius GO toch wel een aantal leuke/interessante/beter doordachte opties en features te hebben dan PoGo.

Verder ziet het er allemaal erg verzorgd uit. Het is dus geen snel in elkaar geflanste kopie puur als cash-grab. Zie ook het review filmpje van Trainer Tips waarin die verschillende mogelijkheden aangestipt worden.

Als laatste vind ik het wel grappig dat het 'gym' systeem in Draconius GO nog volgens het 'oude' PoGo gym-systeem is, dus vóór de Gym-rework van PoGo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Haay schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 16:02:
[...]

Ik heb het zojuist geïnstalleerd.
Hoe werkt het account systeem? Kun je iets aanmaken puur bij de makers zelf of gebruikt het een Google account of kun je kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
CaptJackSparrow schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 16:04:
Hoe werkt het account systeem? Kun je iets aanmaken puur bij de makers zelf of gebruikt het een Google account of kun je kiezen?
Keuze uit log-in via facebook of Google account, of via direct een nick-name kiezen en inloggen.

Overigens werkt de Creatures Nearby veel mooier en accurater dan die van Pokémon Go! Je tikt het beestje aan en er wordt precies op de kaart aangewezen waar hij zit!

[ Voor 20% gewijzigd door Haay op 19-10-2017 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
CaptJackSparrow schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 16:04:
[...]

En zou de GoPlus het ook doen? O-)

Maar serieus, ik merk dat PoGo me echt dee strot weer gaat uithangen, en dan vooral hoe Niantic er mee / met ons omgaat :(

Dus dat Draconius ziet er echt wel leuk uit.. De soort middeleeuwen / steampunk / fanatsy achtige stijl bevalt me wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Eigenlijk erg om te zeggen maar de ripoff is beter dan het origineel.
Ze luisterde duidelijk beter naar de community.
Communicatie kan ook niet slechter zijn dan niantic ;)
Een grote middelvinger naar niantic.
Hopelijk kan niantic er het een en ander van leren.
De items lijken me wel iets meer pay to win dan pokemon go.

Sorry dat we totaal oftopic zijn dus beter een nieuw forumdeel aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19-09 22:47
[...]

Klopt, Heb het iets verkeerd verwoord, maar zoiezo is Dusknoir een gen 4/5 pokemon dus duurt weer even

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Gravediggerxx schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 16:10:
Eigenlijk erg om te zeggen maar de ripoff is beter dan het origineel.
Ze luisterde duidelijk beter naar de community.
Communicatie kan ook niet slechter zijn dan niantic ;)
Een grote middelvinger naar niantic.
Hopelijk kan niantic er het een en ander van leren.
De items lijken me wel iets meer pay to win dan pokemon go.

Sorry dat we totaal oftopic zijn dus beter een nieuw forumdeel aanmaken.
Zelfde gevoel. En inderdaad, beter om een nieuw topic voor deze nieuwe AR game te maken en het hier weer alleen over Pokémon Go te hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Ricmaniac schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 15:36:

Kom naar Stadshart Amstelveen van 21 tot 22 oktober, want de lures zullen de hele dag aan staan bij de PokéStops
Stadshart Zoetermeer ook zo te zien: https://nl-nl.facebook.co.../1597715163614638/?type=3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Ricmaniac schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 15:36:

Die van Amstelveen is nu weggehaald

[ Voor 36% gewijzigd door wimpie007 op 19-10-2017 17:25 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Probably the biggest surprise are several notifications related to “Battle Teams,” which appear to be teams of Pokemon that players can pre-set.
Many Pokemon Go players have begged for the ability to pre-set teams for Raids and Gym Battles for months in order to save time and override the game’s flawed autopicking function. It looks like Pokemon Go is finally following through on this request, which will make at least high level players pretty happy.
*O* *O* *O*
Niantic CEO John Hanke said the company is working on a new feature that will allow players to communicate with each other in the game.
https://grouvytoday.com/category/gaming/pokemon-go/
Ho-Oh's base stats were all decreased by 9%
http://comicbook.com/gami...okemon-go-ho-oh-nerfed/#1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bestaan raids nog? al sinds zondagavond geen enkele gezien 's avonds op 7 gyms in het dorp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07:35
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 19:48:
bestaan raids nog? al sinds zondagavond geen enkele gezien 's avonds op 7 gyms in het dorp...
Tuurlijk, vandaag nog 1tje gedaan, suicune van maar 1541. Pinap suicune niet gevangen.
Merk wel dat de animo aan het eind van de maand erg laag is. Veel raids moeten worden gecancelled vanwege onvoldoende spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
https://pokemongohub.net/...isted-app-warning-screen/

Hopelijk haalt het iets uit tegen de spoofers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voodoo Doll
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 20:59
aljooge schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 20:48:
[...]
Tuurlijk, vandaag nog 1tje gedaan, suicune van maar 1541....
Hier ook 2 Suicune raids gedaan vandaag, dus raids zijn levend en wel.

Eindelijk de Wageningen raidgroep gevonden. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:27

PB-powell

Mr. Laziness

Raids doen het hier ook gewoon :)

Overigens heb ik dat nieuwe laadscherm nog niet gezien wat overal werd aangekondigd. Of komt die ook vandaag pas? Want dan was mij dat niet helemaal duidelijk

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Wat een spel blijft het ook he!..... Nog steeds geen hitmonchan en top of Miltank.
Maar gisteren uit het niets ineens een shiny carp.

Vrouwlief wilde meteen scheiding aanvragen :p

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PB-powell schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 07:06:
Raids doen het hier ook gewoon :)

Overigens heb ik dat nieuwe laadscherm nog niet gezien wat overal werd aangekondigd. Of komt die ook vandaag pas? Want dan was mij dat niet helemaal duidelijk
Vanavond vanaf 21:00 waarschijnlijk als het event begint!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 07:08
Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 08:28:
[...]

**22:00 uur toch **

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 15:12
Dj Neo Ziggy schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 08:08:
Wat een spel blijft het ook he!..... Nog steeds geen hitmonchan en top of Miltank.

Ik ook hoor, heb gen 2 bijna compleet afgezien van Lugia (Pino bleef niet zitten), Elekid, Tyrogue en Hitmontop. Gister met een maatje van mij aan het hardlopen geweest en ik was continue aan het mauwen dat de kans zo klein was dat ik een van die laatste drie zou uitlopen.

Ik ben bijna thuis, 5km ei komt uit dus ik hoop op een Elekid. Is het een Tyrogue! Nog maar 2 te gaan dus! Maar wat zijn z'n IV's? Ja hoor, HP als beste stat! Man wat was ik blij zeg. Nu alleen nog Elekid, maar het heeft mij weer motivatie gegeven! *O*

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 08:28:
[...]

Oke dus toch vanavond pas :)
aDutchCow schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 08:41:
[...]

Ik ook hoor, heb gen 2 bijna compleet afgezien van Lugia (Pino bleef niet zitten), Elekid, Tyrogue en Hitmontop. Gister met een maatje van mij aan het hardlopen geweest en ik was continue aan het mauwen dat de kans zo klein was dat ik een van die laatste drie zou uitlopen.

Ik ben bijna thuis, 5km ei komt uit dus ik hoop op een Elekid. Is het een Tyrogue! Nog maar 2 te gaan dus! Maar wat zijn z'n IV's? Ja hoor, HP als beste stat! Man wat was ik blij zeg. Nu alleen nog Elekid, maar het heeft mij weer motivatie gegeven! *O*
Van de week zaten we in de auto na een raid en tijdens het rijden (ik reed) kwamen bij m'n vriendin 3 eieren uit. Bij de eerste begon ze half te juichen en werd ze helemaal enthousiast omdat ze eindelijk een grimer kreeg :D die had ze uberhaupt nog nooit ergens gezien. Nadeel is dat ik die zelf ook nog moet ;(

[ Voor 83% gewijzigd door PB-powell op 20-10-2017 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voodoo Doll schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 23:53:
[...]

Hier ook 2 Suicune raids gedaan vandaag, dus raids zijn levend en wel.

Eindelijk de Wageningen raidgroep gevonden. *O*
Wageningen is erg actief inderdaad. Ik speel zelf in Ede, ook nog genoeg te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om precies te zijn begint op vrijdag om 21:00 uur het evenement in de game, dat duurt tot 10 uur 's avonds op donderdag 2 november.
In nieuwsbericht van gister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
PDT = UTC -7
Nederland = UTC +2

9 uur verschil.

12:00 PDT = 21:00 onze tijd

https://www.timeanddate.com/time/zones/pdt

Dit geeft mij 4 uurtjes na werk om nog ballen te verzamelen

[ Voor 19% gewijzigd door WahWah op 20-10-2017 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

hneel

denkt er het zijne van

Ligt het aan mij of zijn die gen3 pokemons qua uiterlijk en namen nog exotischer en onherkenbaarder geworden. Wat ik er van zie lijken het allemaal bizarre fantiasiewezens die nergens meer op lijken. Of is het een kwestie van wennen?

(PS, ik heb geen enkele ervaring met het 'oude' pokemon van tv en games)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 10:24
hneel schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:16:
Ligt het aan mij of zijn die gen3 pokemons qua uiterlijk en namen nog exotischer en onherkenbaarder geworden. Wat ik er van zie lijken het allemaal bizarre fantiasiewezens die nergens meer op lijken. Of is het een kwestie van wennen?

Volgens mij wordt het per generatie 'gekker', als ik reacties op The Silphroad mag geloven.
Ik kende alleen generatie 1 en een paar van 2, die van 3 zien er idd nogal fatasierijk uit. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

Dit is de reactie betreffende de verdwenen nieuwe portals....
Hello,

Thanks for your feedback. We’re constantly making improvements to our game board, and at times, you may notice changes to the PokéStops or Gyms in your community. While we aren’t able to revert the changes at this time, we welcome you to explore other Pokéstops/Gyms at local parks, tourist attractions, or other interesting and historical locations in your community.

Thanks,
Stephen
Niantic Support
P.K. schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:39:
[...]

Volgens mij wordt het per generatie 'gekker', als ik reacties op The Silphroad mag geloven.
Ik kende alleen generatie 1 en een paar van 2, die van 3 zien er idd nogal fatasierijk uit. :')
Heb je Gen7 nog niet gespeeld

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Heb even een uitdagend tweetje gestuurd naar de vrienden van Niantic, zal vast hetzelfde antwoord blijven maar mijn vriendin is door deze bug zo goed als klaar met het spelletje. Want naast het feit dat ze nu veel vaker moet draaien krijgt ze ook nog steeds weinig revives/potions. We wonen helaas niet in een stad waar je gewoon tientallen pokestops achter elkaar heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
icy schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:02:
[...]

Heb even een uitdagend tweetje gestuurd naar de vrienden van Niantic, zal vast hetzelfde antwoord blijven maar mijn vriendin is door deze bug zo goed als klaar met het spelletje. Want naast het feit dat ze nu veel vaker moet draaien krijgt ze ook nog steeds weinig revives/potions. We wonen helaas niet in een stad waar je gewoon tientallen pokestops achter elkaar heb.
Ja is echt ellende, snap haar wel! Zelf kom ik namelijk om in de ballen, momenteel 400 normal, 200 great en 250 ultra. Ik blijf ze weg gooien maar draai ze net zo hard weer terug ( zo hard als het kan met 2 items ) Echter potions, revives blijven ver achter. Momenteel 9 normal, 1 super, 29 hyper en 62 max potions.

Ik wil nog wel gaan reageren op de mail maar heb toch het gevoel dat het niks uit gaat maken. Gelukkig heb ik wel wat meer stops tot mijn beschikking in het dorp en vaak ook wel gym control dus daar krijg ik iets meer ( lees max 5 ) items uit. Dit allen wel zonder potions natuurlijk, draai vaak genoeg voor 5 ballen en thats it.

Tweets ook al gedaan maar dat is geen succes helaas. Ben nu meer bezig om spoofers bij onze discord groep te reporten. Gister een raid waar 17 van ons zich aanmelden waarvan er 5 niet hebben kunnen mee doen omdat er spoofers in zaten die niets van zich laten horen. Nu ben ik daar sowieso geen fan van dus nu screenshots van hun GPS afbeeldingen en +1 spoof aanmeldingen ter bewijs hopelijk worden deze snel gebanned..

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 19:50
hneel schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:16:

Wacht maar tot je de zandkasteel pokemon krijgt, of de "vuilniszak" pokemon.

Er is er zelfs 1 dat is een zwaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:55
We hadden toch al Grimer? Die noemen we hier ook vuilniszak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds 8 oktober weer begonnen. Volledig nieuw account toen aangemaakt.

Ben momenteel level 19 en ik merk persoonlijk dat ik genoeg potions heb alleen heb ik continue een tekort aan ballen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 15:12
FrankoNL schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:09:
[...]

Wacht maar tot je de zandkasteel pokemon krijgt, of de "vuilniszak" pokemon.

Er is er zelfs 1 dat is een zwaard.
Afbeeldingslocatie: https://cdn.bulbagarden.net/upload/thumb/3/32/770Palossand.png/250px-770Palossand.png
Mijn god zeg, dikke inspiratie :') :')

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Laatst online: 19-09 19:50
sixtiek schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:12:
[...]

We hadden toch al Grimer? Die noemen we hier ook vuilniszak...
Afbeeldingslocatie: https://cdn.bulbagarden.net/upload/thumb/e/e2/568Trubbish.png/250px-568Trubbish.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Salv schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:09:
[...]

Ja is echt ellende, snap haar wel! Zelf kom ik namelijk om in de ballen, momenteel 400 normal, 200 great en 250 ultra. Ik blijf ze weg gooien maar draai ze net zo hard weer terug ( zo hard als het kan met 2 items ) Echter potions, revives blijven ver achter. Momenteel 9 normal, 1 super, 29 hyper en 62 max potions.

Ik wil nog wel gaan reageren op de mail maar heb toch het gevoel dat het niks uit gaat maken. Gelukkig heb ik wel wat meer stops tot mijn beschikking in het dorp en vaak ook wel gym control dus daar krijg ik iets meer ( lees max 5 ) items uit. Dit allen wel zonder potions natuurlijk, draai vaak genoeg voor 5 ballen en thats it.
Ballen heeft ze ook genoeg. Reactie heb ik inderdaad gedaan, maar daar de reactie weer op was teleurstellend. Hoop dat de twitter support meer invloed heeft..

Dit is de 2e reply die mijn vriendin kreeg. Ik heb daar wederom op geantwoord dus ben benieuwd:
Hello Trainer,

Thanks for contacting us back.

Being a fellow trainer, I understand the situation you are in right now. I appreciate your enthusiasm and interest in Pokémon GO and we look forward to bringing new features to the game.

Unfortunately, we are not able to comment on the specifics of future features as they are subject to change. Keep an eye out for update and announcements on the official Pokémon GO website or Niantic Blog!

Let me know if you need anything else.

Best regards,
Salvador
Niantic Support
aDutchCow schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:15:
[...]

[afbeelding]
Mijn god zeg, dikke inspiratie :') :')
Of Vanilla! :9

[ Voor 8% gewijzigd door Meneer iCy op 20-10-2017 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:27
Agh, ik had een tijdje te weinig ballen. Toen kwam de gym rework en had ik veel te weinig revives en potions. Nu ben ik weer wat rustiger bezig met gyms, en heb ik weer teveel potions. Er is altijd wat te weinig, omdat je zelf een grotere noodzaak hebt aan 1 soort item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

mat.hi.as schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:24:
Agh, ik had een tijdje te weinig ballen. Toen kwam de gym rework en had ik veel te weinig revives en potions. Nu ben ik weer wat rustiger bezig met gyms, en heb ik weer teveel potions. Er is altijd wat te weinig, omdat je zelf een grotere noodzaak hebt aan 1 soort item.
Maar als je 45 keer een pokestop draait, waarvan maar 3x 3 items krijgt en 1x 4 items (x day streak). Waarvan je van over de 45 keer draaien maar 2x een revive krijgt en 6x normale potion en 1x hyper gaat het ook niet erg hard. De rest waren berries/ballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik heb gisteren ook maar eens wat rode ballen weggegooid (bag full), dat is lang geleden.. Eerder gooide ik vaak potions weg aangezien ik die toch bijna niet nodig had maar ik begin nu een tekort te ontwikkelen.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10:48
icy schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:40:
Dit is de reactie betreffende de verdwenen nieuwe portals....

[...]

Heb je Gen7 nog niet gespeeld
Op die zandkasteel Pokémon na, vind ik generatie 7 best meevallen nog. Maar zoals de eerste twee generaties wordt het nooit; deels door nostalgie, maar ook omdat er toen nog genoeg 'te kiezen' was voor de ontwerpers; daarna ging langzaam maar zeker de inspiratie (en originele mogelijkheden) op.

Ondertussen lijkt mij dat ze echt niet meer 100+ nieuwe hoeven te doen per spel, ze kunnen gewoon de eerste twee a drie generaties hergebruiken in combinatie met ± 30 nieuwe, weinig Sun&Moon spelers die al meededen ten tijde van de eerste paar generaties.

[ Voor 20% gewijzigd door Megalodon86 op 20-10-2017 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Ja ik heb ook niets met gen3 en later.. Daarom vind ik misschien dat Draconius Go me wel aanspreken? Echt coole beesten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmo_1978
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-09 10:10
Is er een raid groep in Alkmaar / Koedijk.
Zo ja wil je mij dan een BP bericht sturen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WahWah
Zelf heb ik ook maar tot gen2 gespeeld, dus ik weet echt niks van gen3 en verder. Is wel een beetje jammer, en ik zat er aan te denken om de remake te spelen op de 3ds...maarja te weinig tijd. Eens kijken hoe ik me erbij voel als ze er eemaal zijn. Wellicht haak ik inderdaad gewoon af (nostalgie weg), maarja nog een beetje te vroeg om te zeggen. Gen1 is gewoon the very best, like no other generation ever was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19-09 22:47
Ik heb in ieder geval zin in Gen 3. Voor mij is dat de beste generatie, heb ik ook de mooiste herinneringen aan, tevens was dat ook voor mij de generatie die ik helemaal verzameld had in Sapphire, na 4~5 savegames van heel wat uren. Kan niet wachten om Metagross, Salamence, Gardevoir en nog zoveel meer toe te voegen aan de dex.

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
Megalodon86 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:49:
[...]

Op die zandkasteel Pokémon na, vind ik generatie 7 best meevallen nog. Maar zoals de eerste twee generaties wordt het nooit; deels door nostalgie, maar ook omdat er toen nog genoeg 'te kiezen' was voor de ontwerpers; daarna ging langzaam maar zeker de inspiratie (en originele mogelijkheden) op.

Ondertussen lijkt mij dat ze echt niet meer 100+ nieuwe hoeven te doen per spel, ze kunnen gewoon de eerste twee a drie generaties hergebruiken in combinatie met ± 30 nieuwe, weinig Sun&Moon spelers die al meededen ten tijde van de eerste paar generaties.
In gen 7 heb je volgens mij ook een lichtblauwe meoth en persian en ook ratata, vulpix riachou, sandscrew, sandslash, diglet, geodude en muk worden weer opnieuw gebruikt in een ander kleurtje. Daarnaast krijgen raticate, ninetales, graveler, golem en marowak een iets ander uiterlijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Ben nu meer bezig om spoofers bij onze discord groep te reporten. Gister een raid waar 17 van ons zich aanmelden waarvan er 5 niet hebben kunnen mee doen omdat er spoofers in zaten die niets van zich laten horen. Nu ben ik daar sowieso geen fan van dus nu screenshots van hun GPS afbeeldingen en +1 spoof aanmeldingen ter bewijs hopelijk worden deze snel gebanned..
Waarom zijn jullie dan niet met z'n alle uit de lobby gegaan om vervolgens een private group te maken? Dan kunnen de spoofers ook niet joinen. (Tenzij iemand de spoofers kent natuurlijk en de group code doorstuurt).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-06 08:30
Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:16:
[...]

Waarom zijn jullie dan niet met z'n alle uit de lobby gegaan om vervolgens een private group te maken? Dan kunnen de spoofers ook niet joinen. (Tenzij iemand de spoofers kent natuurlijk en de group code doorstuurt).
Dit dus.. gewoon spoofers melden, dan uit de lobby en privategroup maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

icy schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:30:
[...]

Maar als je 45 keer een pokestop draait, waarvan maar 3x 3 items krijgt en 1x 4 items (x day streak). Waarvan je van over de 45 keer draaien maar 2x een revive krijgt en 6x normale potion en 1x hyper gaat het ook niet erg hard. De rest waren berries/ballen.
Ik ken het gevoel ook. Toen ik potions nodig had kreeg ik bijna alleen maar ballen, en andersom kreeg ik bijna alleen maar potions en berries en nauwelijks ballen (met een dag 7 streak van 21 items waarvan 5 ballen als hoogtedieptepunt).
Nu ik van beide genoeg heb krijg ik redelijk verdeeld de items voor m'n gevoel. Maar ik snap de frustratie wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

PB-powell schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:31:
[...]

Ik ken het gevoel ook. Toen ik potions nodig had kreeg ik bijna alleen maar ballen, en andersom kreeg ik bijna alleen maar potions en berries en nauwelijks ballen (met een dag 7 streak van 21 items waarvan 5 ballen als hoogtedieptepunt).
Nu ik van beide genoeg heb krijg ik redelijk verdeeld de items voor m'n gevoel. Maar ik snap de frustratie wel.
Frustatie is dubbel natuurlijk. Niet de juiste items krijgen is kwestie van meer draaien, maar het gaat nu dubbel want minder items per pokestop en niet de juiste items krijgen.

Zal hopelijk wel gefixxed worden, de 2_items_pokestop_bug (of iedereen krijgt dat straks)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 10:24
PB-powell schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:31:
[...]

Het is de laatste dagen niet heel goed verdeeld, ik raak meer potions kwijt dan ik er binnen krijg, terwijl ik voorheen altijd teveel potions had.
De gulden middenweg is nog niet gevonden bij Niantic. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

hneel

denkt er het zijne van

Ik gooi nu soms revives weg. Met pijn in het hart, want ooit had ik een chronisch gebrek aan revives.
Maar sinds de gym-rework heb ik ze bij gym battles nauwelijks meer nodig. Alleen nog bij raids, maar daar krijg je er vaak ook een hoop bij als je wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Ik gooide afgelopen weken echt bakken met potions en revives weg.... ik merk wel dat dat bijna niet meer nodig is. ook omdat ik m'n bag storage weer met 150 plekjes geupt heb, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
Dj Neo Ziggy schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 08:08:

liever een shiny vrouw dan een shiny magicarp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
  • Laatst online: 29-04 13:15
Mewto is ook weer binnen :D

Mewto

[ Voor 43% gewijzigd door erwin26 op 20-10-2017 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
Zijn er dan ex raids op vrijdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
aljooge schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 18:22:
[...]

Ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:09
aljooge schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 18:22:
[...]

Yup, er waren er vandaag een paar. Jammer genoeg niet in mijn woonplaats, aan de andere kant... Was ik toch niet thuis geweest 🙃

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
Blij dat ik de Mewtwo al heb. Werk namelijk op vrijdag. Wie verzint het? een mewtwo op vrijdag. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
aljooge schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 18:26:
[...]

Blij dat ik de Mewtwo al heb. Werk namelijk op vrijdag. Wie verzint het? een mewtwo op vrijdag. 8)7
Dat vond ik dus ook al haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gravediggerxx
[...]

Ben nu meer bezig om spoofers bij onze discord groep te reporten. Gister een raid waar 17 van ons zich aanmelden waarvan er 5 niet hebben kunnen mee doen omdat er spoofers in zaten die niets van zich laten horen. Nu ben ik daar sowieso geen fan van dus nu screenshots van hun GPS afbeeldingen en +1 spoof aanmeldingen ter bewijs hopelijk worden deze snel gebanned..
Al de dubbele accounts vind ik ook even erg als spoofen. Ze zijn er ook niet echt!!! Gisteren waren we met 8 en waren er 6 extra acounts bij waardoor ik dan weer een deel ballen kwijtspeel. (wat me ook rare candy/goden razbarrys en tms kan kosten)
Als subtiele hint zeg ik dan steeds van doe alle dubbele accounts maar weg want die hebben we nu niet nodig O-)
Die spoofers hebben gewoon geen vriend die ze in hun plaats kunnen laten spelen maar vangen die nog eigenlijk zelf. Dus doen ze nog meer moeite dan al die extra acounts die meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Laatst online: 19-09 14:08

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik ben er klaar voor

YouTube: Ghostbusters song

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

event is live! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
Moeten we de special boxes nog kopen deze keer ? Of zijn de super-incubators alleen weer minder lopen ? En waarom mogen we met gen3 nog geen pokemon storage uitbreiden ???

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

In de app hier al meerdere mensen met een heksen-pikachu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:54
5 extra dus?
3 vangen plus 2 evolven?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Nou dat was gen 3 alweer :P paar pinaps en catches en kan ze evolven.. ook de pikachu met hoed al toevallig precies waar ik stond toen het 21:00 was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:09
5x Hoenn badge alweer binnen :) alleen die Pikachu met zo'n hoed moet ik nog...

Ik vrees nu al voor de Pichu met hoed...

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Oekiejoekie schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 21:14:
Moeten we de special boxes nog kopen deze keer ? Of zijn de super-incubators alleen weer minder lopen ? En waarom mogen we met gen3 nog geen pokemon storage uitbreiden ???
Zal nog wel komen, denk met Thanksgiving of later nog. Voorlopig maar 5 nieuwe Gen3 hè.

Ik had al meteen de Pikachu met hoed, en Duskull, Sableye en Shuppet ook gewoon vanaf de bank gevangen. Ik zie dat er ook een Shiny Sableye is, dat is wel cool, toch nog iets om op te jagen dit event!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:21
Wat ia die super incubator? Ik zag dst in die boxen in de shop en lijkt (voor mij) nieuw?
En die nieuwe gen pokemon allemaal al binnen ging snel, jammer dat een houdoom van 16k cp weg ging rennen :(
Oh en Pikachu paar keer gezien op de uni mr geen zij gehad om ernaartoe te lopen :p hopelijk krijg ik daar geeb spijt van..

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Musta schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 00:28:
Wat ia die super incubator? Ik zag dst in die boxen in de shop en lijkt (voor mij) nieuw?
En die nieuwe gen pokemon allemaal al binnen ging snel, jammer dat een houdoom van 16k cp weg ging rennen :(
Oh en Pikachu paar keer gezien op de uni mr geen zij gehad om ernaartoe te lopen :p hopelijk krijg ik daar geeb spijt van..
Super incubator loopt eieren 1.5x zo snel uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Is er iets aangepast qua IV met spawns?
Ik vang zojuist een Shuppet wat een wonder blijkt te zijn, mijn vriendin vangt dezelfde en dat is geen wonder.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-06 08:30
schaapiej schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 09:39:
Is er iets aangepast qua IV met spawns?
Ik vang zojuist een Shuppet wat een wonder blijkt te zijn, mijn vriendin vangt dezelfde en dat is geen wonder.
Jullie zijn een ander level..
Vanaf level 30 en hoger krijg je allemaal hetzelfde qua IV.

Hier alweer bijna alles binnen. Ik moet nu nog 1 evolutie en een pichu uit een ei.... en dat al na 20 minuten pokemonnen.

[ Voor 14% gewijzigd door A-Jay op 21-10-2017 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
A-Jay schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 10:10:
[...]

Jullie zijn een ander level..
Vanaf level 30 en hoger krijg je allemaal hetzelfde qua IV.
Ohja.. even niet aan gedacht dat zij pas level 25 is!
Tijd voor koffie! :Z

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier die toevallig weet of de lures in Amstelveen (Stadshart) aanstaan? Stond even op facebook, maar was weer weggehaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sunfalls
Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 10:44:
Iemand hier die toevallig weet of de lures in Amstelveen (Stadshart) aanstaan? Stond even op facebook, maar was weer weggehaald.
Moest er net langs voor mn werk en zag er wel een paar aan staan maar lang niet alles.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Zo na 180 kilometer is het eindelijk zo ver, ik heb een venasaur :D
Nu alleen machamp en grimer nog en dan heb ik gen 1 compleet 8)
Ondertussen loopt de hex maniac badge hier aardig op. Je struikelt over al die nieuwe Pokémon zo ongeveer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voodoo Doll
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 20:59
Hoe kom je precies aan Mewto? Ik heb gehoord dat het speciale invite-only raids zijn, maar hoe kom je dan aan een invite? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Zitten de Gen3 Shinys nu ook al in het spel of alleen in de code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
xienator schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 12:44:
Zitten de Gen3 Shinys nu ook al in het spel of alleen in de code?
Heb tot nu toe alleen berichten gezien dat shiny Sableye gevangen is. De andere nog niet..

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
Voodoo Doll schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 12:18:
[...]

Hoe kom je precies aan Mewto? Ik heb gehoord dat het speciale invite-only raids zijn, maar hoe kom je dan aan een invite? }:O
Speciale invite is nu nog nodig en die invite krijg je alleen als je succesvol een raid boss hebt verslagen op die gym. Dus je moet echt veel raid bossen doen op verschillende gyms om je kans zo groot mogelijk te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Alleen Shiny Sableye zit er nu in ja. de rest niet.. wel in de code maar niet in game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

top, een nutteloze pokemon die een shiney is...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Mad-Matt schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 19:28:
Zijn pikachu en magikarp/gyarados ook toch =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:21
sinds start van evenement al 3 dratini's gevangen, spawnen die ook opeens meer? 42 candies erbij, altijd goed om dragonite te uppen

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ricmaniac schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 20:09:
[...]

Zijn pikachu en magikarp/gyarados ook toch =p
Gyarados is nog wel een aardige attacker.
Pikachu heb je een punt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Mad-Matt schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 19:28:
Leuk voor de heb, net als 220 van de 250 overige Pokémon. Het gros is nu eenmaal nutteloos

[ Voor 7% gewijzigd door PB-powell op 21-10-2017 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Gisteren struikelde je over gen 3 en nu zie ik niks meer?

Edit:
Volgens mij ben ik ge shadow banned :'(

[ Voor 30% gewijzigd door CAP-Team op 21-10-2017 22:31 ]

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:55
CAP-Team schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 21:38:
Gisteren struikelde je over gen 3 en nu zie ik niks meer?

Edit:
Volgens mij ben ik ge shadow banned :'(
Just curious: hoe krijg je dat voor elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

ben ik ook wel benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
https://www.imore.com/pokemon-go-shadow-bans staat beetje uitleg hoe of wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

een site die vraagt of ik mn adblocker uit wil zetten |:(
(Alleen tweakers mag dat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Mad-Matt schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 11:26:
[...]

een site die vraagt of ik mn adblocker uit wil zetten |:(
(Alleen tweakers mag dat)
Geen last van :) PFBlockerNG ingesteld op PFSense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTinusNL
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
schaapiej schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 12:55:
[...]

Heb tot nu toe alleen berichten gezien dat shiny Sableye gevangen is. De andere nog niet..
Ik kan dat bevestigen: de 5e Sableye die ik tegenkwam was gelijk een shiny. :D
Helaas heb je helemaal niets aan Sableye, nu niet maar ook in de toekomst niet aangezien hij geen evolutie heeft. Alleen een Mega-vorm maar ook die is zwak en dat was pas Gen6 :'(

Informaticus of vakkundig Googler?

Pagina: 1 ... 57 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.