[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 56 ... 141 Laatste
Acties:
  • 573.803 views

• summetje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-01 20:21
Ardana schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 20:34:
Ok, ik ben net begonnen met Pokemon Go (ja, ik weet het, ik loop achter :P) en sommige dingen snap ik nog niet helemaal. Ter referentie: ik ben nu lvl 22, en heb 96 verschillende Pokemon gevangen, en 150 verschillende gezien. Ow, en woon in Leiden :)

Als iemand zegt "hey, lees dit ff door, dan heb je op 50% van je vragen een antwoord" helemaal graag!
Handige sites die ik veel gebruik en waar heel wat uitgebreide info staat.
https://pokemongo.gamepress.gg/
https://thesilphroad.com/
https://www.reddit.com/r/TheSilphRoad/

Maar even snel wat antwoorden:
* Klopt het dat de lay-out van Pokemon Go gewijzigd is? Bijv. in TS wordt verwezen naar andere sites waarin ze het hebben over "nearby" en "sightings", maar "sightings" kan ik in de app helemaal niet vinden.
-yup, nearby pokemon zitten bij pokestopts, zodra die er niet meer zijn zie je sightings, die zitten dichtbij.

* Hoe "train" je Pokemon, en wat is het nut ervan?
- Trainen doe je door op de power up knop bij die pokemon te drukken hierdoor krijgt hij een hoger level en word hij ook sterker. Dit kost je dan stardust en candy.

* In de TS staat: "Vergeet niet je beloning op te eisen, via de shop en dan de knop rechtsboven. Je krijgt 500 Stardust en 10 PokéCoins voor elke Gym, tot 10 Gyms." Klopt dat nog? Bij mijn weten krijg je automatisch PokeCoins voor iedere x tijd dat een van jouw Pokemon in 'n Gym zit?
- klopt dit is outdated.
Nu krijgt elke pokemon die in een gym zit 1 coin per 10 minuten, zodra die pokemon eruit word gegooid krijg je zijn gespaarde coins.
er is helaas wel een limiet dat jouw account maar max 50 coins per dag kan krijgen.

* Heeft het nut om een Gym van een ander team aan te vallen als je weet dat je niet gaat winnen?
- nope, je krijgt pas xp als je tegenstander verslagen hebt.

* Hoe gebruik je verschillende aanvallen?
- je valt aan met quick moves door op het scherm te tikken.
elke keer als je schade doet of krijgt vult er een charge balk links boven.
zodra er een balk vol kun je een charge attack doen door je vinger op het scherm te houden.

* Wat is "IP"? CP ben ik tegen gekomen, maar IP niet.
- ik gok IV. elke pokemon heeft basis stats die voor elke pokemon gelijk zijn maar er elke pokemon heeft ook verborgen Inviduele Stats bovenop zijn normale stats, deze stats zijn met tooltjes en websites te achterhalen.

* Sommige van mijn Pokemon hebben een groen/blauwig achtergrondje in de lijst, anderen niet. Heeft dit nog 'n betekenis?
- dat betekend dat je die de afgelopen 24 uur hebt gekregen.

* wat is het verschil tussen shiney en niet-shiney?
- shiney's zijn zeldzaam en hebben een ander kleurtje, puur voor de show niks meer.

* ik zie een aantal posts hier met percentages er in, wat betekent dat?
- IV percentage.

* wat zijn Unowns?
- een zeldzame pokemon die elke letter in het alfabet kan zijn.

Ps:
Niantic heeft laatst een paar how to filmpjes op youtube gegooit.
YouTube: Pokémon GO

[ Voor 42% gewijzigd door summetje op 17-10-2017 18:08 ]

• Voodoo Doll
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-01 13:01
Hoe komen jullie eigenlijk aan je raid groepen?

Moet ik hier maar gewoon een papiertje in het appartementen complex gaan ophangen met 'Wie speelt er ook Pokemon Go?' (Wageningen) ;D

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:45

PB-powell

Mr. Laziness

Voodoo Doll schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:39:
Hoe komen jullie eigenlijk aan je raid groepen?

Moet ik hier maar gewoon een papiertje in het appartementen complex gaan ophangen met 'Wie speelt er ook Pokemon Go?' (Wageningen) ;D
Haha bijvoorbeeld, sommige groepen zitten ook op Facebook. Ik had de mazzel tegen een groep aan te lopen toen er een raid bezig was.

Vanavond hier twee suicune raids gedaan. De eerste niet gevangen, de tweede wel; eerste bal met een critical catch :)
Merk in onze app groepen dat zodra er snel genoeg man zijn, er later nog veel aanhaken. Zaten uiteindelijk op 16 man, dus het leeft nog behoorlijk :)

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:08
PB-powell schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:41:
[...]
dus het leeft nog behoorlijk :)
QED: https://www.telecompaper....gelijkse-spelers--1216174
Telecompaper.com schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 9:46:
Nederland telt zo'n 290.000 dagelijkse spelers van Pokémon Go en 560.000 consumenten van 12 jaar en ouder die het spel tenminste één keer per week spelen. Dat blijkt uit het Telecompaper-rapport Dutch Apps Market - August 2017 edition. Cijfers over Pokémon Go hebben betrekking op de maand juni.
_/-\o_

• summetje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-01 20:21
Ben eerst naar nijmegen gegaan voor de vogeltjes.
Daar een raid gevonden met een groep mensen.
Gevraagd of er een whatsapp groep was en die meteen gejoined.
Uiteindelijk vanuit die whatsapp groep een andere groep gevonden uit mijn eigen dorp.

Verwijderd

Blijkbaar nieuwe mewtwo passen uitgegeven voor vrijdag.
Het rare is dat die raid doorgaat in dezelfde gym als vorige keer en dus ook met ongeveer dezelfde mensen.
1 persoon die vorige keer geen uitnodiging had daar heeft toevallig gisteren er een raid gedaan.
Een andere persoon had geen nieuwe raid meer gedaan op die gym na de vorige mewtwo raid.
Bijden hebben terug de uitnodiging.

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:39
In Uithoorn zijn voor het eerst passen uitgedeeld, op een gym die nog niet eerder een EX-raid gehad heeft.

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-10-2025
In Dordrecht zijn er ook weer Ex raid passen uitgedeeld. Ook grotendeels aan dezelfde personen idd. Echter hier nog steeds niks.KutNiantic. :X

Nu maar hopen dat de definitieve release van Mewtwo met Haloween een feit wordt. Zou me logischer lijken dan gen 3 nl, maar we weten nog niks!

[ Voor 31% gewijzigd door Autofan1985 op 18-10-2017 08:10 ]

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:52
Rotterdam-Oost ook 'gewoon' een andere gym. Helaas wel 1 in plaats van 2 (en weer geen pasje voor mij).

Weet iemand hoelang deze 'field test' nog door gaan, en wat er voor in de plaats komt?

• Megalodon86
mat.hi.as schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 08:11:
Rotterdam-Oost ook 'gewoon' een andere gym. Helaas wel 1 in plaats van 2 (en weer geen pasje voor mij).

Weet iemand hoelang deze 'field test' nog door gaan, en wat er voor in de plaats komt?
Volgens mij is dat nog niet bekend gemaakt. Dus het blijft gissen. Zo te zien worden de EX-raid tijden korter. Ik denk dat ze een soort van big-data analyse loslaten op die EX-raids en dan voor zichzelf bepalen hoe ze er het meest aan kunnen verdienen. Uiteindelijk zijn die EX-raid passen gratis, maar je moet wel eerst zo veel mogelijk raids op verschillende gyms doen, om er een uitnodiging te krijgen. Wellicht proberen ze daar het patroon van spelers in te vinden ofzo.

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01 14:10

avotar

P0werd by Black Coffee

Fanta schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 17:07:
[...]

Kijkduin zit niet meer zoveel boeiends.
Wat vind je "niet zoveel boeiends"?

Ik ga zondag met de vrouw mee naar een musical in Scheveningen en op de terugweg zouden we Kijkduin aan doen.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12:31

Fanta

FordPerformance™️

avotar schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 09:01:
[...]

Wat vind je "niet zoveel boeiends"?

Ik ga zondag met de vrouw mee naar een musical in Scheveningen en op de terugweg zouden we Kijkduin aan doen.
Tenzij je je halve pokedex nog moet vullen spawnt er gewoon niet echt veel bijzonders meer. Allemaal standaard spul waar je niet zoveel aan hebt. Ik PB je nog even.

Daily driver | ’19 Ford Focus ST | Orange Fury
M.I.A.T.A. Is Always The Answer

• Passievrucht
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-01 16:52

Passievrucht

swarma

Volgens mij komt/is de 2 item bug weer terug, maar in kleinere mate? Vandaag 12 keer gedraaid met mijn eigen account/vriendins account. Vriendin krijgt van 12 keer, maar 1 keer 3 items en de andere keren maar 2 items (dus 11 keer 2 items). Ik daarentegen niet, ik krijg telkens 3 items of meer.

Vriendins account is op de ipad en de mijne op android, zal niks uit maken.

[ Voor 23% gewijzigd door Passievrucht op 18-10-2017 09:12 ]

Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 22-01 15:08
Ik kreeg deze afbeelding via een whatsapp group. Weet niet wat er waar van is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/QX0TA37TQ3YMngKzj6RBzvnv/thumb.jpg

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Zoet er wel goed uit.. en lijkt op vorig jaar, dus zou best kunnen...

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:08
Sunfalls schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 09:12:

[afbeelding]
"Have came to visit"? Je kan veel van Niantic zeggen maar dit soort spelfouten maken ze niet. Fake.

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-01 20:46

[afbeelding]
Fake

Have came to vist
Expand you item bag

En ze zouden Pokemon altijd met é schrijven

[ Voor 11% gewijzigd door wimpie007 op 18-10-2017 09:25 ]

• Megalodon86
"came to vist" zelfs. Lijkt me nep, maar het is wel een leuk event als dit echt is!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:52
sixtiek schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 09:20:
[...]

"Have came to visit"? Je kan veel van Niantic zeggen maar dit soort spelfouten maken ze niet. Fake.
Sterker nog: "Have came to vist". Zeker fake!

edit: en je zag het zelf ook :)

[ Voor 5% gewijzigd door mat.hi.as op 18-10-2017 09:26 ]

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 25-11-2025
Ik heb ook geen EX raid pass, maar in mijn app groep ook verder niemand (en zij raiden veel meer dan ik). Sinds de announcement van EX raids is er al aardig wat tijd overheen gegaan inderdaad en ik hoop echt dat ze de EX raids snel komen voor iedereen. Echter vraag ik me echt af of de reden voor de vertraging geld verdienen is....

Ik weet niet hoeveel mensen er nu een EX raid pass krijgen voor 1 gym. Precies 20 voor een max raid? Of 50? of 100? Of gewoon iedereen die er ooit een raid gedaan heeft?

Met het voorbeeld van @Verwijderd waar 2 mensen een pas hebben (1 die pas een raid gedaan had op de gym, en 1 lang geleden) is het toch wel interessant om te weten wat de condities zijn voor het verkrijgen van een raid pass. Tot hoe lang geleden kan je een raid gedaan hebben? Ook de frequentie waarmee je een pas kan krijgen. 1x per dag of week? Of elke gym waar je een raid hebt gedaan, krijg je een EX raid pass voor? Of moet je minimaal xx aantal raids gedaan hebben om uberhaupt een EX raid te krijgen? Dat je het eerst moet unlocken?

Geen idee allemaal, ik roep maar wat. Echter denk ik niet dat Niantic alleen denkt aan het geld dat verdient kan worden met deze nieuwe feature in de game. Als ze dit slecht regelen en zomaar iedereen raid passes geven kan het best voor wat chaos zorgen. Ook als ze het niet "exclusief" genoeg maken, dan klagen mensen weer dat het veel te makkelijk is en dat Mewtwo weer niet speciaal is. En zo is de cirkel weer rond...

Het probleem is dus...je moet iets exclusiefs aanbieden aan iedereen...wat het dus niet meer exclusief maakt :+

• Autofan1985
WahWah schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 09:29:
Ik heb ook geen EX raid pass, maar in mijn app groep ook verder niemand (en zij raiden veel meer dan ik). Sinds de announcement van EX raids is er al aardig wat tijd overheen gegaan inderdaad en ik hoop echt dat ze de EX raids snel komen voor iedereen. Echter vraag ik me echt af of de reden voor de vertraging geld verdienen is....

Ik weet niet hoeveel mensen er nu een EX raid pass krijgen voor 1 gym. Precies 20 voor een max raid? Of 50? of 100? Of gewoon iedereen die er ooit een raid gedaan heeft?

Met het voorbeeld van @Verwijderd waar 2 mensen een pas hebben (1 die pas een raid gedaan had op de gym, en 1 lang geleden) is het toch wel interessant om te weten wat de condities zijn voor het verkrijgen van een raid pass. Tot hoe lang geleden kan je een raid gedaan hebben? Ook de frequentie waarmee je een pas kan krijgen. 1x per dag of week? Of elke gym waar je een raid hebt gedaan, krijg je een EX raid pass voor? Of moet je minimaal xx aantal raids gedaan hebben om uberhaupt een EX raid te krijgen? Dat je het eerst moet unlocken?

Geen idee allemaal, ik roep maar wat. Echter denk ik niet dat Niantic alleen denkt aan het geld dat verdient kan worden met deze nieuwe feature in de game. Als ze dit slecht regelen en zomaar iedereen raid passes geven kan het best voor wat chaos zorgen. Ook als ze het niet "exclusief" genoeg maken, dan klagen mensen weer dat het veel te makkelijk is en dat Mewtwo weer niet speciaal is. En zo is de cirkel weer rond...

Het probleem is dus...je moet iets exclusiefs aanbieden aan iedereen...wat het dus niet meer exclusief maakt :+
Klopt, het moet wel exclusief blijven. Echter lijken ze hun doel voorbij te schieten als ik zie dat hier in de groepen nog niemand een pas heeft, terwijl in Dordrecht iemand vrijdag voor zijn derde! Mewtwo gaat. En daar zit bij velen de meeste frustratie: waarom weer hij/zij en ik/wij nog steeds niet!

• Zenety
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-01 17:19

[afbeelding]
https://www.reddit.com/r/...reddit&utm_name=pokemongo

What I hope the Halloween event will look like.

Gewoon door iemand in elkaar geflanst dus. Neem zelf aan dat er niet zoveel bonussen komen.

• WahWah
Autofan1985 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 09:48:
[...]

Klopt, het moet wel exclusief blijven. Echter lijken ze hun doel voorbij te schieten als ik zie dat hier in de groepen nog niemand een pas heeft, terwijl in Dordrecht iemand vrijdag voor zijn derde! Mewtwo gaat. En daar zit bij velen de meeste frustratie: waarom weer hij/zij en ik/wij nog steeds niet!
Dus er is 1 persoon in Dordrect met een EX raid pass? Voor een gym in Dordrecht waar iedereen ook raid? Of ergens waar die ene persoon een raid gedaan heeft en de rest niet?

Moet je dan precies in een radius zitten van die gym om die raid pass te krijgen? Is dit op een bepaald tijdstip, of hangt er een soort van timer aan tot wanneer raidpasses worden uitgedeeld op 1 gym? Zit er een max aantal raid passes op 1 gym, bijv. na 50 ex raidpasses is het op? First come first serve?

I want more info! |:(

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik baal er goed van dat Dratini nergens meer te vinden is, de 2 locaties hier in het dorp waar hij spawnde is hij weg. Ik heb de candies nog nodig voor Dragonite :(

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• Passievrucht

Passievrucht

swarma

Iemand bij ons in de groep heeft 7 tot 8 weken de laatste raid in een ander dorp gedaan en heeft invites gekregen. Ook voor het account van zijn zoontje. Hij was toen daar wel erg actief (toen de vogels er nog waren).
Passievrucht schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 09:11:
Volgens mij komt/is de 2 item bug weer terug, maar in kleinere mate? Vandaag 12 keer gedraaid met mijn eigen account/vriendins account. Vriendin krijgt van 12 keer, maar 1 keer 3 items en de andere keren maar 2 items (dus 11 keer 2 items). Ik daarentegen niet, ik krijg telkens 3 items of meer.

Blijk dus niet de enige te zijn aldus Pokemon GO NL.

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

WahWah schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:01:
[...]

Dus er is 1 persoon in Dordrect met een EX raid pass? Voor een gym in Dordrecht waar iedereen ook raid? Of ergens waar die ene persoon een raid gedaan heeft en de rest niet?

Moet je dan precies in een radius zitten van die gym om die raid pass te krijgen? Is dit op een bepaald tijdstip, of hangt er een soort van timer aan tot wanneer raidpasses worden uitgedeeld op 1 gym? Zit er een max aantal raid passes op 1 gym, bijv. na 50 ex raidpasses is het op? First come first serve?

I want more info! |:(
je krijgt een invite als je recent bij de gym waar die spawnt een raid hebt gedaan.

Op die invite staat precies wanneer die spawnt f.e.: 18-10-2017 12:00-12:45

die tijd moet je gewoon daar zijn met mensen die allemaal een invite hebben gekregen en kan je de battle doen.

Nu is dus in kampen bij een collega van mij mewtwo gespawnd.. maar dat is dus aankomende vrijdag tussen 12 en kwart voor 1. hij werkt gewoon maandag - vrijdag 9-5 dus kan er niet bij zijn :S echt super dom want zo'n kans krijg je niet gauw weer

[ Voor 11% gewijzigd door Ricmaniac op 18-10-2017 10:47 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Mad-Matt schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:37:
Ik baal er goed van dat Dratini nergens meer te vinden is, de 2 locaties hier in het dorp waar hij spawnde is hij weg. Ik heb de candies nog nodig voor Dragonite :(
Hier is ie ook nauwelijks te vinden. Gebieden met veel water wilt ie nog wel eens spawnen. Maar het is sowieso een pokemon die weinig spawnt. Zelfs in Utrecht was ie vrij zeldzaam.
En anders kan je nog altijd lopen met het beestje :+

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:49
Passievrucht schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 09:11:

Je bent zeker niet de enige, ik heb deze item "bug" al een tijdje! Maakt niet uit op welke locatie ik ben en welke versie van PoGo geïnstalleerd is. Heb reeds nieuwere versie middels APK mirror geïnstalleerd en ook hier blijf ik maar 2 items per stop draaien.

https://photos.app.goo.gl/iUAqGZwQgZwQvz8o1
https://photos.app.goo.gl/zvCUsXK12WtJw4ny1

De enige stops waar ik meer dan 2 items uit krijg zijn stops die bij gyms te draaien zijn. Daar komen soms met enige geluk 4 a 5 items uit. Zelf als ik mijn day streak draai op een normale stop krijg ik maar 3 a 4 items.

Heb zelfs samen met een collega hetzelfde rondje gelopen en bij elke stap handmatige draai gedaan om te vergelijken, waar hij minimaal 3 en vaak meerdere items krijgt, blijven er bij mij maar 2 items komen. Gezien de communicatie van en naar Niantic bagger is ben ik benieuwd of dit wel een "bug" is en of dit uberhaupt aangepakt gaat worden.

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

• Passievrucht

Passievrucht

swarma

Salv schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:53:
[...]

Je bent zeker niet de enige, ik heb deze item "bug" al een tijdje! Maakt niet uit op welke locatie ik ben en welke versie van PoGo geïnstalleerd is. Heb reeds nieuwere versie middels APK mirror geïnstalleerd en ook hier blijf ik maar 2 items per stop draaien.

https://photos.app.goo.gl/iUAqGZwQgZwQvz8o1
https://photos.app.goo.gl/zvCUsXK12WtJw4ny1

De enige stops waar ik meer dan 2 items uit krijg zijn stops die bij gyms te draaien zijn. Daar komen soms met enige geluk 4 a 5 items uit. Zelf als ik mijn day streak draai op een normale stop krijg ik maar 3 a 4 items.

Heb zelfs samen met een collega hetzelfde rondje gelopen en bij elke stap handmatige draai gedaan om te vergelijken, waar hij minimaal 3 en vaak meerdere items krijgt, blijven er bij mij maar 2 items komen. Gezien de communicatie van en naar Niantic bagger is ben ik benieuwd of dit wel een "bug" is en of dit uberhaupt aangepakt gaat worden.
Ik had de avond voordat de nieuwe stops verdwenen het ook ineens bij elke gym, maar toen had heel pokemon go nederland er last van.

Ik vind het niet erg als ze er 2 items van maken, als ze de nieuwe pokestop maar teruggeven. Heb een pokestop in huisbereik dan. Die is nu helaas weg :(.

• Megalodon86
Mad-Matt schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:37:
Enige dat je dan kan doen is eitjes uitlopen terwijl je Dratini als buddy hebt. Of op zoek naar nieuwe spawnpoint.

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Passievrucht schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:59:
[...]

Ik had de avond voordat de nieuwe stops verdwenen het ook ineens bij elke gym, maar toen had heel pokemon go nederland er last van.

Ik vind het niet erg als ze er 2 items van maken, als ze de nieuwe pokestop maar teruggeven. Heb een pokestop in huisbereik dan. Die is nu helaas weg :(.
Die stop kan om allerlei verschillende redenen zijn verwijderd.

Zou de 2 items per stop misschien komen omdat je al 'te veel' items hebt? Of omdat je een bepaald level bent?
Het klinkt namelijk niet als vrij random maar account gebonden. Geen idee welk level men is en hoeveel items men heeft en hoeveel ruimte men heeft.
Ik zelf ben net level 31 geworden met 600 items ruimte en krijg gewoon 3-4 items per stop.

• Salv
PB-powell schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 11:03:
[...]

Zou de 2 items per stop misschien komen omdat je al 'te veel' items hebt? Of omdat je een bepaald level bent?
Het klinkt namelijk niet als vrij random maar account gebonden. Geen idee welk level men is en hoeveel items men heeft en hoeveel ruimte men heeft.
Ik zelf ben net level 31 geworden met 600 items ruimte en krijg gewoon 3-4 items per stop.
Ik denk niet dat dit het geval is. Als ik namelijk samen met een collega onze pauze rondje loopt draaien wij 12 verschillende stops. Ik krijg overal 2 items hij krijgt er 3 of meer, collega is lvl 37 met 1347/1500 items en ik ben lvl 30 met 1121 / 1500 items.

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
[...]
Zou de 2 items per stop misschien komen omdat je al 'te veel' items hebt?
BIj te veel items krijg je gewoon melding "Your bag is full"

Leeg - Sinds 20180907

• Passievrucht

Passievrucht

swarma

[...]

Level 27 is mijn vriendin., en ik ben level 30.

Zou dus een 30+ dingetje kunnen zijn.

De portal bestaat nog steeds in Ingress dus is niet deleted. Alle nieuwe ingress portals zijn in PoGo verdwenen vorige week dus ik verwacht dat dat een ander issue is.

[ Voor 11% gewijzigd door Passievrucht op 18-10-2017 11:21 ]

• WahWah
Passievrucht schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:44:
Iemand bij ons in de groep heeft 7 tot 8 weken de laatste raid in een ander dorp gedaan en heeft invites gekregen. Ook voor het account van zijn zoontje. Hij was toen daar wel erg actief (toen de vogels er nog waren).
Interessant...weet je ongeveer de afstand van dorp tot dorp? Denk echt wel dat er een soort van straal is om de gym heen waar je een EX raid pass kan krijgen. Anders krijgt dalijk half Nederland een EX raid pass voor gyms in Amsterdam/Amstelveen.
Ricmaniac schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:46:
Nu is dus in kampen bij een collega van mij mewtwo gespawnd.. maar dat is dus aankomende vrijdag tussen 12 en kwart voor 1. hij werkt gewoon maandag - vrijdag 9-5 dus kan er niet bij zijn :S echt super dom want zo'n kans krijg je niet gauw weer
Als die Mewtwo raid het waard is voor hem, dan neemt hij gewoon een (half) dagje vrij toch :*)

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Chillz schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 11:14:
[...]

BIj te veel items krijg je gewoon melding "Your bag is full"
Ik bedoelde dat je meer dan x items hebt maar nog wel ruimte hebt. Maar doordat je al zoveel items hebt het spel in de modus gaat van 'je hebt al zoveel, ik deel minder uit'.
Salv schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 11:07:
[...]

Ik denk niet dat dit het geval is. Als ik namelijk samen met een collega onze pauze rondje loopt draaien wij 12 verschillende stops. Ik krijg overal 2 items hij krijgt er 3 of meer, collega is lvl 37 met 1347/1500 items en ik ben lvl 30 met 1121 / 1500 items.
Dat lijkt het dan niet te zijn. Was meer een gedachte gang van mezelf. Ik zou het anders ook niet kunnen verklaren.
Passievrucht schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 11:21:
[...]

Level 27 is mijn vriendin., en ik ben level 30.

Zou dus een 30+ dingetje kunnen zijn
Tsja uit de reactie van Salv lijkt dat niet, aangezien ik (net 31) en mijn vriendin (al tijdje 31) er geen last van hebben.

Al een bugrapport naar niantic gestuurd? Niks doen lost het sowieso niet op.

• Passievrucht

Passievrucht

swarma

WahWah schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 11:22:
[...]

Interessant...weet je ongeveer de afstand van dorp tot dorp? Denk echt wel dat er een soort van straal is om de gym heen waar je een EX raid pass kan krijgen. Anders krijgt dalijk half Nederland een EX raid pass voor gyms in Amsterdam/Amstelveen.
Als je een raid doet in Amsterdam, kan het zijn dat je daar een pass voor krijgt. Passen worden uitgedeeld op gym niveau en hij heeft in het dorp, 12km verder op wel meerdere raids daar gedaan.
PB-powell schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 11:22:
[...]

Al een bugrapport naar niantic gestuurd? Niks doen lost het sowieso niet op.
Al gedaan en las dat een lvl 39 account er ook last van heeft, dus ook niet level gerelateer inderdaad.

Verwijderd

[afbeelding]
Dubbel candy en dubbel exp gaan ze ook denk ik niet tegelijkertijd doen.Die doen ze tot hier toe altijd appart net zoals de dubbel dust. Buiten dan toen ze echt alles tezamen deden na de geflopte go fest.

Verwijderd

WahWah schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 11:22:
[...]

[...]

Als die Mewtwo raid het waard is voor hem, dan neemt hij gewoon een (half) dagje vrij toch :*)
Je maakt het iets te complex volgens mij. Je moet een raid gedaan hebben op een gym hebben waar de uitnodiging op verstuurd wordt.
Die raid kan een paar weken geleden erop gedaan zijn. Er zijn al voldoende meldingen geweest dat mensen een uitnodiging krijgen voor meer dan 150km dus afstand maakt niet uit.

Het lijkt me logisch dat ze een limiet leggen op het aantal passen die ze versturen.
Logisch denk ik want anders heb je bij populaire gyms meer dan 1000 uitnodigingen 8)7 Ik heb ook al gehoord dat spelers geen uitnodiging kregen ondanks dat ze er recent een raid deden. Dat was in de VS dus weet niet hoe juist dat is.

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 24-01 17:23
Dat hoorde ik laatst hier ook, er was een EX Raid waarbij mensen die heel lang geleden een raid hadden gedaan bij de betreffende gym geen uitnodiging kregen. Het zijn officieel ook testen he, dus ze zitten waarschijnlijk nog te draaien aan de knoppen. De lengte van de raid, tijdstippen, dag van de week en hoe 'recent' je er geraid hebt lijken steeds anders te zijn.
Vrijdag van 12:00u tot 12:45u, is trouwens echt een geweldig tijdstip. d:)b

De manier waarop die EX Raidpasses uitgedeeld worden is sowieso een aanfluiting van jewelste...
In theorie kan iemand die toevallig op de juiste gym één raid doet een uitnodiging krijgen, terwijl spelers die in totaal honderd(en) raids gedaan hebben mis kunnen grijpen. Een ander uiterste; er zijn spelers die nu al hun derde uitnodiging hebben gekregen!

Ze hadden dit zoveel makkelijker op kunnen lossen door iedereen één EX Pass te geven (desnoods na het voltooien van opdrachten of X aantal raids), die vervolgens te gebruiken is op alle gyms waar een EX Raid verschijnt.
Andere oplossing: iedereen die X aantal raids gedaan heeft binnen 5 km van de betreffende EX Raid een pass geven.

Ik kan niks anders dan concluderen dat ze totaal niet over de werking en eerlijkheid van dit systeem hebben nagedacht. ;)
Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 11:40:
[...]

Dubbel candy en dubbel exp gaan ze ook denk ik niet tegelijkertijd doen.Die doen ze tot hier toe altijd appart net zoals de dubbel dust. Buiten dan toen ze echt alles tezamen deden na de geflopte go fest.
Waarom zouden ze bij Halloween überhaupt iets anders geven dan extra snoepjes? (trick or treat) :P
Dubbele XP lijkt mij meer iets voor Thanksgiving.

[ Voor 22% gewijzigd door P.K. op 18-10-2017 12:32 ]

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
[b][message=52927119,noline]WahWah schreef op woensdag 18 oktober

Aannenend dat in nn dorpje toch geen EX raid wordt uitgegeven, ben ik best blij dat tijdens Safari de raids waren uitgezet...
Zal naar zijn dat ik een ex raid invite krijgt voor een moment dat ik toch biet zou kunnen

• Autofan1985
Pokémon GO's Exclusive Mewtwo Raid Beta Test Shows The Idea Should Be Abandoned

Hij prikt daar toch wel in een paar gevoelige plekken als je het mij vraagt. En dat roep ik niet puur omdat ik nog geen pas gekregen heb, maar juist vanwege de punten waar Ex-raids de basisprincipes van het spel onderuit halen...

• WahWah
Autofan1985 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 13:32:

Hij prikt daar toch wel in een paar gevoelige plekken als je het mij vraagt. En dat roep ik niet puur omdat ik nog geen pas gekregen heb, maar juist vanwege de punten waar Ex-raids de basisprincipes van het spel onderuit halen...
Ja sommige punten kloppen wel, want men ging als een gek raiden in de hoop een raid pass te krijgen, ik ook. Als de EX raids echt verlopen als nu (in de test phase), dan gaat dat voor problemen zorgen ja (kijk maar naar alle frustrerende posts op internet). Want niemand weet wat de echte requirements zijn om aan een EX raid pass te komen (ja je moet een raid gedaan hebben op die gym |:( ). Het hele artikel is gebasseerd op de aanname dat Niantic niks gaat uitleggen aan ons als de EX raids ook daadwerkelijk komen. Als de EX raids (en uitdelen van de raid passes) gaan zoals de tests gaan nu, dan gaat dat niet werken nee. Echter zitten ze in de test fase.....

Lees die problemen, een EX raid die kilometers verder weg is in een andere stad. 100% zeker dat er een max afstand gaat komen als in binnen een straal van xx km van de raid krijg je pas een raid pass. Ook de gyms die niet bereikbaar zijn, zoals die op de airport, dit moet er allemaal uitgefilterd worden natuurlijk. Zie je het al voor je als 100 man een EX raid pass krijgt voor een raid ergens op een vliegveld? Probeert men dalijk de beveiliging te passeren, men slaat alarm, vliegveld op slot....en waarom? Door Pokemon terroristen :+

Deze man zeikt dus dat de manier waarop het nu gaat, niet gaat werken, en ja dat klopt, totaal mee eens. Vandaar dat het een test fase is....wellicht duurt het allemaal langer, want je komt er toch achter dat sommige dingen niet gaan werken en dit moet opgelost worden zodat ze toch nog de EX raids kunnen doen. Uiteraard kunnen ze het hele idee afschaffen, maarja dan weer gezeik dat het gewoon weer een andere Legendary raid is....niks bijzonders....gewoon weer een dex entry bla bla bla.....Doen ze iets nieuws (of willen ze iets nieuws uitbrengen) is het ook weer niet goed...

• Megalodon86
Tsja, als je bij normaal raid gedrag (bijv. 1 a 2 per dag), straks 4 invites per week kan krijgen, dan is er op zich geen probleem denk ik. Hij kan extra exclusief gemaakt worden door de vangkans te verhogen, maar de boss CP veel hoger; alleen dat is voor gebieden met weinig spelers weer niks. Die hebben liever lagere vangkans, maar lagere boss CP. Ach, met de diversiteit van spelers en omgevingen waarin gespeeld wordt, kunnen ze het inderdaad nooit goed doen.

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 29-12-2025
krijg je zo een pas ingame gestuurd of krijg je deze zodra je een Gym "spint" hoop dat snel gen 3 komt :-)

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Autofan1985 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 13:32:

Ik denk dat het concept prima past binnen PoGo, maar dan wel met duidelijke voorwaarden. Op de huidige manier (wat WahWah ook schrijft) werkt het inderdaad niet.
Er nu helemaal mee stoppen zorgt er weer voor dat mensen die het beest niet hebben (kunnen vangen) zich benadeeld gaan voelen ten opzichte van de mensen die hem wel hebben.

Het bevind zich nog in een testfase, dus het eindproduct zal er ongetwijfeld anders uit zien. Maar ze mogen bij Niantic wel beter en meer communiceren dan wat ze nu doen. Maar dat was al langer bekend. :X

Overigens wat een pokke site, verplicht de ad-blocker uitzetten om de content te mogen lezen en om daarna m'n halve geheugen vol te laden met crappy reclame

• Autofan1985
@WahWah @PB-powell :
Tuurlijk zit het nog in de testfase, maar ook dat is niet zoals ze het aangekondigd hebben. Al is 'soon' uiteraard een breed begrip, maar bij een dergelijk bericht verwacht ik niet dat ze 2 maanden er na nog in de testfase zitten!
Ik weet niet of het een logische gedachtegang is, maar Mewtwo lijkt me de perfecte Pokemon om met het Haloween-event te introduceren! Dus laat ik eerst dat maar eens afwachten voor ik een klaagbrief ga schrijven. :+

• WahWah
Autofan1985 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 14:46:
@WahWah @PB-powell :
Tuurlijk zit het nog in de testfase, maar ook dat is niet zoals ze het aangekondigd hebben. Al is 'soon' uiteraard een breed begrip, maar bij een dergelijk bericht verwacht ik niet dat ze 2 maanden er na nog in de testfase zitten!
Ik weet niet of het een logische gedachtegang is, maar Mewtwo lijkt me de perfecte Pokemon om met het Haloween-event te introduceren! Dus laat ik eerst dat maar eens afwachten voor ik een klaagbrief ga schrijven. :+
Was helemaal vergeten dat de eerste announcement al zo lang geleden was. Ik keek altijd naar deze, wat ook al lang geleden is. Nu ik het nog eens lees zie ik wel:

We have collected some valuable early feedback on the new EX Raid Battle feature and will look to further test and hone the experience through the feedback of the dedicated global Trainer community. During the field test, we'll be making periodic adjustments to EX Raid eligibility requirements, frequency, times, locations, and durations with the goal of making the EX Raid Battle feature engaging, rewarding, and most importantly, fun for Trainers who regularly participate in Raid Battles.

Ik hoop dat het uiteindelijke resultaat het waard was om zo lang te wachten. Ik denk dat ze bij Niantic zelf ook niet hadden gedacht dat er zoveel problemen zouden zijn en dat het daarom langer duurt.

Ik zie het liever een goede feature wat later, dan een halfgebakken feature maar gewoon released worden omdat de kindjes zitten te schreeuwen voor snoep. Zou wat zijn toch, stel je krijgt 1 ex raid pass per maand, en die raid pass die jij krijgt zit op Schiphol achter security....nou dan ben je blij dat de EX Raids er zijn... Of in mijn geval, ik deed een raid bij Sagrada Familia in Barcelona tijdens het wachten tot me online ticket geldig was om naar binnen te gaan.....die van mij zou ik natuurlijk daar krijgen met mijn geluk :+

Er is in ieder geval 1 ding waar IEDEREEN het mee eens is. De communicatie vanuit Niantic is niet zo al te best. Totdat ze dit verbeteren, blijven we lekker klagen/discussieren/speculeren/gezellig praten hier in het altijd gezellige Pokemon Go topic :)

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:09
Testfase of niet. Je kunt zoals op die site gezegd geen EX systeem maken zonder de requirements voor een pas heel duidelijk te communiceren. En als er iets is wat ze al een jaar lang aantonen niet te kunnen is het dat. Het testen duurt denk ik ook zolang omdat ze niet weten wat ze ermee moeten.

Zoals PB-powell zegt kan stoppen nu ook niet meer.
WahWah schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 15:18:
[...]

Ik zie het liever een goede feature wat later, dan een halfgebakken feature maar gewoon released worden omdat de kindjes zitten te schreeuwen voor snoep. Zou wat zijn toch, stel je krijgt 1 ex raid pass per maand, en die raid pass die jij krijgt zit op Schiphol achter security....nou dan ben je blij dat de EX Raids er zijn... Of in mijn geval, ik deed een raid bij Sagrada Familia in Barcelona tijdens het wachten tot me online ticket geldig was om naar binnen te gaan.....die van mij zou ik natuurlijk daar krijgen met mijn geluk :+

Er is in ieder geval 1 ding waar IEDEREEN het mee eens is. De communicatie vanuit Niantic is niet zo al te best. Totdat ze dit verbeteren, blijven we lekker klagen/discussieren/speculeren/gezellig praten hier in het altijd gezellige Pokemon Go topic :)
'Wat later' mee eens, maar ondertussen hebben we het over ruim 2 maanden en counting, wat ik gewoon 'veel later' zou willen noemen. En voor de juiste lokaties kiezen is echt niet een heel lange test procedure nodig.

PV Output

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Wat Niantic, en vele andere bedrijven/instanties, maar niet goed kan begrijpen is de waarde van adequate communicatie met de mensen waar ze mee te maken hebben. Mensen kunnen een hoop minder prettige zaken accepteren, mits ze weten dat er redelijke gronden zijn die dat veroorzaken én dat adequaat met ze gecommuniceerd is.

Waarom ze dat maar niet kunnen of willen snappen ontgaat mij telkens weer. Of er zijn geen redelijke gronden maar alleen onredelijke gronden die men niet naar buiten wil brengen. Maar ik heb toch sterk de indruk dat dat in heel veel situaties niet het geval is.

Ondertussen stijgt het versienummer van de updates gestaag. Ik ben benieuwd wanneer versie 1.0 het licht zal zien en of dat nog met enig tam-tam gepaard zal gaan. Al mensen die zich aan een voorspelling van de releasedatum daarvan willen wagen? ;)

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
CaptJackSparrow schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 16:58:
Wat Niantic, en vele andere bedrijven/instanties, maar niet goed kan begrijpen is de waarde van adequate communicatie met de mensen waar ze mee te maken hebben. Mensen kunnen een hoop minder prettige zaken accepteren, mits ze weten dat er redelijke gronden zijn die dat veroorzaken én dat adequaat met ze gecommuniceerd is.

Waarom ze dat maar niet kunnen of willen snappen ontgaat mij telkens weer. Of er zijn geen redelijke gronden maar alleen onredelijke gronden die men niet naar buiten wil brengen. Maar ik heb toch sterk de indruk dat dat in heel veel situaties niet het geval is.

Ondertussen stijgt het versienummer van de updates gestaag. Ik ben benieuwd wanneer versie 1.0 het licht zal zien en of dat nog met enig tam-tam gepaard zal gaan. Al mensen die zich aan een voorspelling van de releasedatum daarvan willen wagen? ;)
Hou maar op, geen goed woord voor over ;)

Tsja versie 1.0.. Ik hoop dat het een fullblown AR versie wordt (zoals we nu zien met de iPhone X) dat je dus echt in AR je Pokemon kan zien battelen :D

En dat je in AR je poppetje ziet lopen op de map, waar je daadwerkelijk bent, ipv de nu blauwe map.. Maar dan wel helemaal gealtered in Pokemon stijl.

En Pokecenters

En dat je je buddy met je mee ziet lopen op de map

En dat je vrienden (lijst) ook op de map ziet lopen (of andere spelers als je daar toestemming voor geeft)

En.. En.. En..

[ Voor 13% gewijzigd door poor Leno op 18-10-2017 17:59 ]

Verwijderd

Ik denk dat het in het begin de bedoeling was om door weinig te communiceren de comunity meer met elkaar alles te laten uitzoeken en zo de hype vergroten.

Een limiet op een afstand voor een uitnodiging van een ex raid vind ik wel overbodig. Je weet op voorhand goed genoeg dat je bij elke gym waar je een raid doet een uitnodiging kan krijgen.
Dat je niet kunt gaan naar een uitnodiging is spijtig maar niet het einde van de wereld.

• brilsmurf
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-01 10:49
Forced update naar 0.79.3 nu

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05-2025
Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 19:05:
.. Je weet op voorhand goed genoeg dat je bij elke gym waar je een raid doet een uitnodiging kan krijgen.
Dat je niet kunt gaan naar een uitnodiging is spijtig maar niet het einde van de wereld.
Mee eens, ook die hele speculatie over hoe die ex-raidpassen nu uitgedeeld worden is totaal niet belangrijk want we zitten nog steeds in testfase...

Wat mij betreft mag die hele ex-raid pass systeem in de prullenbak. Kan nu al voorspellen dat zoveel mensen uiteindelijk niet kunnen, klagen en Niantic uiteindelijk weer zal toegeven. Als ze Mewtwo zo exclusief willen houden, waarom niet max 1 Mewtwo per account? Dan heb je helemaal geen ingewikkeld raid pass invite systeem nodig.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Verwijderd

Legendary Raid en Hoenn Region badges zijn toegevoegd.

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
Corsola ook toegevoegd aan de dex! Is de vakantie naar Bali ook nog nuttig geweest :)

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 01:01:
Legendary Raid en Hoenn Region badges zijn toegevoegd.
Die legendary kreeg ik vanmorgen toen ik het spel opstartte, die andere nog niet gezien.
Gaat nu echt niet lang meer duren _/-\o_

Verwijderd

PB-powell schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 07:17:
[...]

Die legendary kreeg ik vanmorgen toen ik het spel opstartte, die andere nog niet gezien.
Gaat nu echt niet lang meer duren _/-\o_
Duurt geen week meer :)

• Autofan1985
Moeten ze wel snel de movesets er in gooien dan, aangezien die nog ontbreken. :) Tevns zou het in strijd zijn met John Hanke zijn uitspraak dat ze ieder jaar een nieuwe generatie willen releasen. Hooguit dat ze een paar ghost/dark types en/of de babies er vast in doen, maar voor heel gen 3 blijf ik bij begin 2018.

• WahWah
Wist niet wat ik zag toen ik ineens een badge kreeg toen ik opstartte vanochtend. Goed om te zien dat de raid teller gewoon werkte op de achtergrond...vond het al zo raar dat de legendary raids niet meetelde voor de raid badge. Nu moet je dus 1000 raids doen (1 tot 4 ster) en 1000 legendary raids om beiden op goud te krijgen. 8)7 Achja hebben de diehard raiders iets om naar toe te werken. Ik zal hem ergens over 3-4 jaar op goud krijgen...net als die Pikachu badge :+

Wat betreft Gen3...ik ga mee met wat @Autofan1985 zegt. Een aantal met het halloween event ja, de rest in 2018.

[ Voor 3% gewijzigd door WahWah op 19-10-2017 08:25 ]

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

WahWah schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 08:25:
Wist niet wat ik zag toen ik ineens een badge kreeg toen ik opstartte vanochtend. Goed om te zien dat de raid teller gewoon werkte op de achtergrond...vond het al zo raar dat de legendary raids niet meetelde voor de raid badge. Nu moet je dus 1000 raids doen (1 tot 4 ster) en 1000 legendary raids om beiden op goud te krijgen. 8)7 Achja hebben de diehard raiders iets om naar toe te werken. Ik zal hem ergens over 3-4 jaar op goud krijgen...net als die Pikachu badge :+

Wat betreft Gen3...ik ga mee met wat @Autofan1985 zegt. Een aantal met het halloween event ja, de rest in 2018.
Pff 1000 raids, terwijl je er maar 1 per dag kan doen (voor gratis dan). Dan gaat het 2000/365=5,48 jaar duren voor je beide op goud hebt en elke dag 1 doet 8)7 Dat laatste lukt mij al niet eens
Ik zie wel welke pokemon van gen 3 komen, grote kans dat ze met een klein groepje beginnen. Maar maakt het wel weer leuker om wat vaker eropuit te gaan :)

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01 11:35
poor Leno schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 17:56:
[...]

Hou maar op, geen goed woord voor over ;)

Tsja versie 1.0.. Ik hoop dat het een fullblown AR versie wordt (zoals we nu zien met de iPhone X) dat je dus echt in AR je Pokemon kan zien battelen :D

En dat je in AR je poppetje ziet lopen op de map, waar je daadwerkelijk bent, ipv de nu blauwe map.. Maar dan wel helemaal gealtered in Pokemon stijl.

En Pokecenters

En dat je je buddy met je mee ziet lopen op de map

En dat je vrienden (lijst) ook op de map ziet lopen (of andere spelers als je daar toestemming voor geeft)

En.. En.. En..
Ja want dit is ook allemaal mogelijk met de huidige telefoons :+ En ik zou het netwerk van Niantic niet meer stress geven, aangezien het van papier is gemaakt :P

Als het regent in mei, dan is april voorbij

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 25-01 05:07
- Mimikyu hat
- Halloween Pichu
- Halloween Pikachu
- Halloween Raichu
- Sableye
- Shuppet
- Bannette
- Duskull
- Dusclops

En interessant; die Gen3 Pokémon zijn inclusief shiny variant in de code te vinden.

Bron

<GoT>NightStalker

• Salv
In een eerder genoemde post gaf ik al aan dat ik als andere hier mogelijk last hebben van een 2 item bug. Hiervoor heb ik uiteraard een report gemaakt en verwacht geen reactie erop maar gister kreeg ik toch een email.

Hello Trainer,
Thanks for contacting us.
At times you may notice changes to existing features as well as the addition of new features. Please note that the items received at PokéStops may vary.
We appreciate you taking the time to share your feedback. We'll be sure to pass it along to the team.

Regards,
Olive
Niantic Support

Natuurlijk niet het antwoord waar ik op hoopte en heb dan ook een reactie geplaatst dat ik alleen maar 2 items per stop krijg de gehele dag behalve als ik gym badges draai. Benieuwd welk gevolg dit gaat hebben maar zal wel geen succes zijn.

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Er klopt volgens mij iets niet met die raid medals. De gewone/totale en de legendary raid tellers staan even hoog en ik heb natuurlijk ook genoeg niet-legendary raids gedaan. Hebben ze die dan niet bijgehouden? Zou me sterk lijken. Dat ene tellertje kan er ook nog wel bij.

• Passievrucht

Passievrucht

swarma

Copy paste reactie dus, want mijn vriendin kreeg dezelfde reactie. Struisvogelpolitiek bij niantic dus.

[ Voor 9% gewijzigd door Passievrucht op 19-10-2017 09:45 ]

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

CaptJackSparrow schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 09:31:
Er klopt volgens mij iets niet met die raid medals. De gewone/totale en de legendary raid tellers staan even hoog en ik heb natuurlijk ook genoeg niet-legendary raids gedaan. Hebben ze die dan niet bijgehouden? Zou me sterk lijken. Dat ene tellertje kan er ook nog wel bij.
Hier staan ze wel verschillend, dus misschien toch toevallig evenveel van beide gedaan?

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

PB-powell schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 09:50:
[...]

Hier staan ze wel verschillend, dus misschien toch toevallig evenveel van beide gedaan?
Kan natuurlijk maar is dan wel vreselijk toevallig. :P

• WahWah
11/100 normale raids
42/100 legendary raids

• Autofan1985
CaptJackSparrow schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 09:31:
Bij mij zit er wel een duidelijk verschil in iig:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ESdXZAq4lAtNMYA74Ld8kbrK/thumb.png Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3yluEyRzUKVZbmaWmVvVaxhA/thumb.png

Ik denk dat je er van beide toevallig evenveel gedaan hebt.

• LekkerBipsje
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-05-2025
Candy requirement voor Gen 3 toegevoegd in de game master file:

https://pokemongohub.net/...der-moves-buddy-distance/

Eindelijk weer een nieuwe Pidgey/Weedle mass evolver: Wurmple en Whismur.

Geniet nooit met mate

• Autofan1985
LekkerBipsje schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 09:53:
Candy requirement voor Gen 3 toegevoegd in de game master file:

https://pokemongohub.net/...der-moves-buddy-distance/

Eindelijk weer een nieuwe Pidgey/Weedle mass evolver: Wurmple en Whismur.
Natu en Sentret werken anders ook prima. :P

• LekkerBipsje
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-05-2025
Autofan1985 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 09:53:
[...]

Natu en Sentret werken anders ook prima. :P
Met dit verschil dat Natu 50 candy en Sentret 25 candy nodig heeft voor een evolve.
En Wurmple / Whismur maar 12 (eigenlijk 11, en met transfer zelfs maar 10) candy :-)

Geniet nooit met mate

• Passievrucht

Passievrucht

swarma

LekkerBipsje schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 09:55:
[...]

Met dit verschil dat Natu 50 candy en Sentret 25 candy nodig heeft voor een evolve.
En Wurmple / Whismur maar 12 (eigenlijk 11, en met transfer zelfs maar 10) candy :-)
3 evoluties vs 2 evoluties.

• Autofan1985
LekkerBipsje schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 09:55:
[...]

Qua candy klinkt het idd goed, maar de beschikbaarheid van de pokies moeten we nog afwachten. Bijvoorbeeld Caterpie is ook maar 12 candy, maar eer ik daar een ei van vol heb, heb ik al minimaal 2 Rattata-eieren gedaan. Al zijn dat 25 candy.

Verwijderd

Autofan1985 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 07:54:
Moeten ze wel snel de movesets er in gooien dan, aangezien die nog ontbreken. :) Tevns zou het in strijd zijn met John Hanke zijn uitspraak dat ze ieder jaar een nieuwe generatie willen releasen. Hooguit dat ze een paar ghost/dark types en/of de babies er vast in doen, maar voor heel gen 3 blijf ik bij begin 2018.
Ze moeten nog een grote update doen dit jaar en het enige dat ze kunnen doen is gen 3. Eerst lossen ze er een paar met halloween en de rest met kerst+nieuwjaar.
Mewto is kan je helemaal geen grote update noemen.

• Autofan1985
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 10:06:
[...]

Ze moeten nog een grote update doen dit jaar en het enige dat ze kunnen doen is gen 3. Eerst lossen ze er een paar met halloween en de rest met kerst+nieuwjaar.
Mewto is kan je helemaal geen grote update noemen.
Mewtwo zelf niet, maar het systeem van de EX-raids wel. Later volgt Ho-Oh hier ook in bijvoorbeeld is al bevestigd. En wie weet Mew en Celebi ook nog wel!

• WahWah
Mewtwo is geen update nee, maar EX raid is anders toch wel een nieuwe feature in de game die nog niet released is.

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Wat is de kans? :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nvFcC5jOrO5HOqUfQ2K3Zukl/full.png

Geen wonder dat ik even op het verkeerde been werd gezet en dacht dat die eerste een totaalteller was. :?

Verwijderd

WahWah schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 10:09:
Mewtwo is geen update nee, maar EX raid is anders toch wel een nieuwe feature in de game die nog niet released is.
Dat vind ik niet het is gewoon exact hetzelfde als een normale raid alleen is de verdeling iets anders.
Eer zijn zo nog updates geweest die niantic zelf niet als grote updat telt terwijl het voor mij iets speciaal was.
Ik denk zelf dat buddy niet meegeteld werd al weet ik dat niet zo zeker want dat is al lang geleden :)

Verwijderd

Autofan1985 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 10:09:
[...]

Mewtwo zelf niet, maar het systeem van de EX-raids wel. Later volgt Ho-Oh hier ook in bijvoorbeeld is al bevestigd. En wie weet Mew en Celebi ook nog wel!
Ho-Oh is later weer ontkent.

https://pokemongohub.net/...bunked-niantic-officials/

• WahWah
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 10:21:
[...]

Dat vind ik niet het is gewoon exact hetzelfde als een normale raid alleen is de verdeling iets anders.
Eer zijn zo nog updates geweest die niantic zelf niet als grote updat telt terwijl het voor mij iets speciaal was.
Ik denk zelf dat buddy niet meegeteld werd al weet ik dat niet zo zeker want dat is al lang geleden :)
Ik weet het ook niet echt meer om eerlijk te zijn. Ze communiceerde in het begin nog minder dan nu :+

Voor 2017 hadden ze inderdaad wat gezegd over 4 grote updates. Gen 2, Gym re-work, Raids, en...... Ja wat dat laatste is, dat kan verschillen per mening. Ik hoop dat jij gelijk hebt en niet @Autofan1985 of ik :D

• Autofan1985
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 10:21:
[...]

Het hele systeem van de verdeling (en die bosses zo (proberen) nog exclusiever maken/houden) is juist de grote update. Niet de raid op zich. De buddy was idd ook een grote update, maar ik meen vorig jaar al.
Er waren geruchten dat hij in december al zou komen wanneer het EX-raid systeem live zou gaan. DAT is ontkent. Niet dat hij later alsnog er in zou komen. ;)

• P.K.
WahWah schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 10:34:
[...]

Ik weet het ook niet echt meer om eerlijk te zijn. Ze communiceerde in het begin nog minder dan nu :+

Voor 2017 hadden ze inderdaad wat gezegd over 4 grote updates. Gen 2, Gym re-work, Raids, en...... Ja wat dat laatste is, dat kan verschillen per mening. Ik hoop dat jij gelijk hebt en niet @Autofan1985 of ik :D
Dat hele gym gebeuren was één update. De rework en raids kwamen (vrijwel) gelijk, aan het begin van de zomer. De EX Raids zijn er een variant op, maar kan je moeilijk zien als een grote update.
Mijn gevoel zegt dat ze die EX Raids eigenlijk al tijdens GoFest hadden willen introduceren, maar dat liep toen nogal in de soep.
Ik ga er van uit de Legendaries vanaf Gen3 alleen in EX Raids zullen verschijnen.

We hebben dit jaar twee grote updates gehad, Gen2 en de Gym rework (met raids).
Alles wijst er nu op dat er tijdens Halloween 'slechts' 5 nieuwe Pokemon van Gen3 bij komen, dus dat is ook nog geen grote update.

Niantic beloofde weer iets wat ze niet waar gaan maken. What's new. :+

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
P.K. schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 11:27:
[...]

Alles wijst er nu op dat er tijdens Halloween 'slechts' 5 nieuwe Pokemon van Gen3 bij komen, dus dat is ook nog geen grote update.

Niantic beloofde weer iets wat ze niet waar gaan maken. What's new. :+
-O-

• WahWah
Achja het is natuurlijk heel persoonlijk wat jij en ik als "groot" zien. Uiteraard zou Niantic er goed aan doen om zelf te zeggen: Big Update 1: Generation 2 Pokemons! Dan is er ook geen verwarring, maarja moeten we nu nog een keer vermelden dat de communicatie niets is?

Omdat zij dit niet communiceren, gaan wij zelf maar een standaard aannemen (mijn gevoel zegt, ik ga er van uit) wat een grote update is. En ja de een heeft hogere eisen dan een ander. Als jij vindt dat de gym rework en raids 1 grote update is, ja dan is dat zou in jouw ogen. Dan gaat Niantic in jouw ogen hun beloftes niet waarmaken. Wat ga jij nu doen dan? Klagen en verder spelen? What's new :+

Ik zie liever de echte klagers gewoon zeggen: ik stop ermee, ik ben het zat, Niantic heeft dit spel voor mij verpest, vaarwel. Maarja...what's new toch?

Hier misschien something new, een alternatief voor Pokemon Go (met pvp!!!!):
https://draconiusgo.com/
Trainer tips heeft er ook een video over YouTube: THIS NEW GAME IS LIKE POKÉMON GO WITH PVP [Draconius GO]

Have fun!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01 11:35
WahWah schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 12:29:

Trainer tips heeft er ook een video over YouTube: THIS NEW GAME IS LIKE POKÉMON GO WITH PVP [Draconius GO]

Have fun!
Jezus, dit is wel echt een dikke rip-off zeg. Het is echt 1 op 1 een kopie 8)7
Hoewel ze pluspunten verdienen door de features die pokemon mist, zie ik niet waarom ik dit zou willen spelen. De vergelijkenis is gewoon te groot.

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Verwijderd

Have fun!
Van de morgend eens gedawnload en de verdeling van de stops ziet er al veel eerlijker uit dan bij pokemon go. Al gaat de boer bij ons het niet leuk vinden dat ik door zijn wei zou lopen om daar een 20- 30 tal stops te bezoeken 8)7

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Het wordt ook totaal niet onder stoelen of banken geschoven dat ze "het een en ander" van PokemonGo hebben afgekeken. :X _o- :')

Leeg - Sinds 20180907

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
hah ziet er nog best cool uit :D

• pauluzmuller
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 02-12-2025
aDutchCow schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 12:39:
[...]

Jezus, dit is wel echt een dikke rip-off zeg. Het is echt 1 op 1 een kopie 8)7
Hoewel ze pluspunten verdienen door de features die pokemon mist, zie ik niet waarom ik dit zou willen spelen. De vergelijkenis is gewoon te groot.
Zoals iemand in de comment zei:
Great for gamers who maybe don't like Pokémon, but not for me. I'm happy to wait for features like PvP in order to stick with the monsters I've loved for the last 20 years.

iRacing Profiel

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 28-11-2025
Ja, fijn is dat :')

Binnen de app krijg ik de melding dat ik moet updaten, binnen de App Store is er geen update beschikbaar. Liep ik daarmee lekker richting een raid, terwijl ik de app voor het eerst vandaag open ;w

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Verwijderd

Gen 3 in december.
Halloween treats coming to Pokémon GO!

Gastly, Drowzee, Cubone, and other spooky Pokémon are back again this Halloween, and this time, they’re bringing some special friends! Sableye, Banette, and a few other Ghost-type Pokémon originally discovered in the Hoenn region will be making their first-ever appearance in Pokémon GO. The rest of the Pokémon first seen in the Pokémon Ruby and Pokémon Sapphire video games will gradually arrive starting as early as December! We hope Trainers enjoy this special Halloween treat. The Halloween celebration will start on October 20 at 12:00 P.M. PDT and run until November 2 at 1:00 P.M. PDT.

A special Pikachu will be out celebrating Halloween in an all-new costume, and you can, too! Dress up your avatar for the occasion by wearing Mimikyu’s Disguise Hat. You’ll also earn extra Candy while you’re out trick-or-treating with your Buddy Pokémon: Candy rewards from catching, hatching, and transferring Pokémon will be doubled, and your buddy will find Candy twice as fast during the Halloween celebration! Last but not least, you’ll have the opportunity to stock up for your upcoming adventures with special boxes from the in-game shop, featuring items such as Raid Passes and Super Incubators.

While you’re out looking for Sableye, Banette, and other spooky Pokémon, use your Pokémon GO AR camera to capture festive photos and share them on social media using #PokemonGOHalloween. As always, make sure to remain alert and aware of your surroundings while playing Pokémon GO this season.
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/1431eh1.jpg

https://pokemongolive.com/en/post/halloween2017

• WahWah
Morgen al!? I am not prepared!
Moet nog steeds mijn ballen voorraad aanvullen na afgelopen zaterdag

The rest of the Pokémon first seen in the Pokémon Ruby and Pokémon Sapphire video games will gradually arrive starting as early as December!

Dus waarschijnlijk niet alles tegelijk. Misschien met het kerst event nog wat en dan de rest 2018.

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

De dubbele candy wordt ik wel weer vrolijk van :) lekker evo-grut verzamelen en lopen voor de dex. Moet nog aardig wat voor sommige. En toch leuk dat ze gen 3 zo introduceren

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Is er al een lijst welke Pokemon van Gen3 er exact komen en welke nummers?

Geen dubbele XP helaas

Verwijderd

xienator schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 15:22:

Geen dubbele XP helaas
De 5 spook pokemon uit het filmpje.De badge telt ook maar tot 5.
Geen dubbelle exp is zoals eerder gezegd heel logisch.

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Have fun!
en dan de video discription van Trainer Tips: Today's video is a little different. This is a sponsored review of the new AR game Draconius GO that aims to build on the successful model launched by Pokémon GO.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
xienator schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 15:22:

Geen dubbele XP helaas
Even uit de algemene games gehaald, Dusclops is evo van Duskull de rest heeft geen evolutie

322 Sableye
361 Duskull
362 Dusclops
377 Shuppet
378 Banette

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

• P.K.
Achja het is natuurlijk heel persoonlijk wat jij en ik als "groot" zien. Uiteraard zou Niantic er goed aan doen om zelf te zeggen: Big Update 1: Generation 2 Pokemons! Dan is er ook geen verwarring, maarja moeten we nu nog een keer vermelden dat de communicatie niets is?

Omdat zij dit niet communiceren, gaan wij zelf maar een standaard aannemen (mijn gevoel zegt, ik ga er van uit) wat een grote update is. En ja de een heeft hogere eisen dan een ander. Als jij vindt dat de gym rework en raids 1 grote update is, ja dan is dat zou in jouw ogen. Dan gaat Niantic in jouw ogen hun beloftes niet waarmaken. Wat ga jij nu doen dan? Klagen en verder spelen? What's new :+

Ik zie liever de echte klagers gewoon zeggen: ik stop ermee, ik ben het zat, Niantic heeft dit spel voor mij verpest, vaarwel. Maarja...what's new toch?

Have fun!
Zo klagerig was mijn post helemaal niet, hij was iig niet zo bedoeld, het is maar net hoe je het opvat. ;)
Ben het spel nog lang niet zat iig en haal er nog genoeg voldoening uit, anders was ik idd allang gestopt.

Ik analyseerde de updates en concludeerde dat Niantic z'n eigen doelstellingen niet gehaald heeft. Als jij dat klagen vindt... so be it.

In dit geval is het overigens geen gebrek aan communicatie, het gaat ook niet om aannames. Want de communicatie van Niantic was op dit punt vrij duidelijk, rework+raids was één update... http://pokemongolive.com/en/post/raids
Pagina: 1 ... 56 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.