[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 55 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.443 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
CaptJackSparrow schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 10:52:
Ik vind het niet zo verkeerd dat shinies moeilijk te vangen blijven. Als iedereen ze heeft zijn ze niet bijzonder meer en juist dat bijzonder zijn maakt ze leuk. Sommige zaken moeten dus gewoon lekker moeilijk te bereiken blijven. Dan is de voldoening des te groter als je ze behaalt. :Y
Helemaal mee eens. Daarom ben ik ook tegen het gebruik van maps. Spelers komen te makkelijk aan de goede iv pokemon zonder dat ze er moeite voor doen.
Ik heb liever dat ze dus iv voor iedereen verschillend maken om maps volledig nutteloos te maken.

Zoals gistere dat meer dan 100 man achter een 100 % machop liep die +- 1km ver zat.
Als je de iv niet wist had niemand er heen gegaan dus is dit eigenlijk niet verdiend. + de spelers die dan even inloggen op extra acounts en die van vrienden om het helemaal oneerlijk te maken.

@Tanuki ook wel map gebruikt zeker of een vriend om zo veel goede iv te vinden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Eindelijk echte bewijzen voor gen 3 ipv een wilde gok

https://pokemongohub.net/...gen-iii-coming-halloween/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 13:55
Hopen dat die wallpaper ook verwijst naar eventuele nieuwe Pokémon tijdens het Halloween event.
Ookal zijn het maar een paar nieuwe, dat zou al leuk zijn! :)

Ik neem aan dat die wallpaper ook uit de nieuwe apk komt?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/OcTwf3tl.png

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Zo gisteren tijdens een kort bezoek aan de omgeving van het event de Unown en een Kandashkan gevangen.

Pokedex is nu compleet. Mis alleen nog een Shiny Pikachu en Shiny Magicarp maar die hebben geen aparte vermelding in de Pokedex :)

En uiteraard Metwo.

Dus Gen3 mag (of een aantal er van) mogen zo snel mogelijk komen.

En dubbele XP tijdens het Haloween event. Ik heb te veel evolves klaar staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik mag wel hopen dat Niantic eindelijk door zal hebben dat we hoognodig meer beestenruimte moeten hebben als ze met Halloween de G3 beesten beginnen los te laten. Ik heb gisteren niet bijster veel gevangen omdat ik constant met een volle Pokebag zit te worstelen. Ik ben dan ook nergens speciaal heengegaan mede daardoor. Ik had gewoon geen zin om me daar mee bezig te moeten houden. Het was me de frustratie niet waard. Mijn plezier in het spel wordt fors negatief beïnvloed door deze beperking. Ik hoor van een toenemend aantal mensen dat ze die beperking ook storend gaan vinden.

En met al die extra items ook meer ballenruimte graag Niantic. Maak het voorlopig maar gewoon rond op 2000/2000. oOo Niet van dat benauwde. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ik kan 350 Pokemon kwijt en 500 items...vind t wel best. IV boeit me ook allemaal niet zoveel, ik ga voor t volmaken van de Pokedex en die getallen boeien me niet zoveel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Mannetjes... vrouwtjes... Unowns die steeds meer zullen worden. Heeft iemand ooit al eens geteld op hoeveel we zitten als je er van elk beest maar eentje zou hebben met de geslachten meegenomen?

En met één Vaporeon of Dragonite en zo was/ben je er niet als je in gyms speelt en battles deed/doet. En die Legendaries die je met moeite vangt gooi je ook niet alemaal weg op eentje na. :N En legacy moves bij beesten? Kun je niet meer opnieuw vangen (tenzij Niantic ze weer un-legacy maakt ;)). Het is per slot in niet geringe mate ook een verzamelspel. :Y

Loopt lekker op als je even wat meer wilt doen dan de Dex vullen, wat op zich voor mensen die dát willen een volkomen legitiem speldoel is natuurlijk. :)

En de petje-Pika's niet te vergeten. o<:) <+:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:05

PB-powell

Mr. Laziness

CaptJackSparrow schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 20:03:
Mannetjes... vrouwtjes... Unowns die steeds meer zullen worden. Heeft iemand ooit al eens geteld op hoeveel we zitten als je er van elk beest maar eentje zou hebben met de geslachten meegenomen?

En met één Vaporeon of Dragonite en zo was/ben je er niet als je in gyms speelt en battles deed/doet. En die Legendaries die je met moeite vangt gooi je ook niet alemaal weg op eentje na. :N En legacy moves bij beesten? Kun je niet meer opnieuw vangen (tenzij Niantic ze weer un-legacy maakt ;)). Het is per slot in niet geringe mate ook een verzamelspel. :Y

Loopt lekker op als je even wat meer wilt doen dan de Dex vullen, wat op zich voor mensen die dát willen een volkomen legitiem speldoel is natuurlijk. :)

Maar met een dubbel aantal van het verschillende zijn de meeste er al. Van de pidgey, rattata, weedle's en sentret van deze wereld heeft men er toch maar een. En die die-hard spelers die er meer willen zijn met te weinig voor niantic om rekening mee te houden.
Ik heb plek voor 350 en heb daar ruim genoeg aan (heb meerdere dragonite, legendary, rhydon enz) dus als je dat maxxed naar 2000 of 1000 en dan nog ruimte nodig hebt, moet je je misschien afvragen of je jezelf niet moet opgeven voor hoarders :9

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ik vraag me altijd af of ik een onderdeel in t spel nog moet unlocken ofzo waar ik die tig Pokemon voor nodig heb en waar die IV zoveel voor boeit. Dat is toch enkel verzamelwoede? Ik wil het zeker niet afkeuren, speel t zoals je wilt, maar wat is het nut precies :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Gewoon voor de 'lol' van de 'jacht' op die hoge IV. ;) Je kunt je elk doel stellen en dit is er eentje van. Daarnaast wil je graag genoeg ruimte hebben voor al die Pidgeys en Weedles en Rattata's en zo om je candy er met een Lucky Egg tijdens een dubbel XP event op meerdere toestellen doorheen te jassen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Voor de ruimte om te evolueren kom ik nu krap te zitten, dat klopt wel. Maar met die paar lucky eggs die je nog krijgt door het trage levellen ga ik daar geen munten aan spenderen.
Ik vraag me af hoeveel Pokémon je dan hebt @CaptJackSparrow
Dat je de hoge iv's houdt snap ik nog (soort van) maar zowel man als vrouw van elke pokemon snap ik zelf niet.

Denk dat de meeste die hier zitten in de categorie (zeer) fanatiek vallen, maar het gros van de spelers deelt niet dezelfde speelwijze. Die willen de dex compleet en af en toe een gym en een legendary raid. Maar daar blijft het bij voor hun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Die mannetjes en vrouwtjes verzamel ik vooruitlopend op het eventuele breeden wat blijkbaar in de originele spellen zat en dat 'ooit' in PoGo zou kunnen komen. Ook van die wil je dan elk een fatsoenlijke IV hebben natuurlijk. Wel consequent blijven. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
CaptJackSparrow schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 21:06:
Die mannetjes en vrouwtjes verzamel ik vooruitlopend op het eventuele breeden wat blijkbaar in de originele spellen zat en dat 'ooit' in PoGo zou kunnen komen. Ook van die wil je dan elk een fatsoenlijke IV hebben natuurlijk. Wel consequent blijven. :+
Ik heb zo'n vermoeden dat het breeden in de praktijk zal uitkomen op: neem van een bepaalde Pokémon een mannetje en een vrouwtje (dus beiden van hetzelfde type). Vervolgens krijg je daaruit een ei, wat je dus kunt uitbroeden voor een nieuwe Pokémon van datzelfde type, maar met kans op goede (betere dan je al had) IV, plus bijbehorende candy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josefien
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-09 00:54
Ik merk bij het spinnen van PokéStops en Gyms dat er de laatste weken ontzettend weinig potions en revives uit komen. Als in: stuk of 20 stops en dan amper 6 potions, ook nog eens van de slechtste soort (die paarse) en hooguit 1 revive. Alleen maar Balls en Berries :/

Er is ook een tijd geweest waarbij ik wekenlang veel meer potions kreeg, dan kwam er gemiddeld per 2 gespinde stops wel minimaal 1 potion uit.

Herkent iemand dit? :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
Josefien schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 22:13:
Ik merk bij het spinnen van PokéStops en Gyms dat er de laatste weken ontzettend weinig potions en revives uit komen. Als in: stuk of 20 stops en dan amper 6 potions, ook nog eens van de slechtste soort (die paarse) en hooguit 1 revive. Alleen maar Balls en Berries :/

Er is ook een tijd geweest waarbij ik wekenlang veel meer potions kreeg, dan kwam er gemiddeld per 2 gespinde stops wel minimaal 1 potion uit.

Hier valt 't ook tegen met potions... Ik gooi eindeloos normale ballen weg om wat potions te krijgen (maar ik woon tegenover een stop, dus dat maakt het wel weer wat minder erg :D )

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06:34
xienator schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 17:47:
Zo gisteren tijdens een kort bezoek aan de omgeving van het event de Unown en een Kandashkan gevangen.

Pokedex is nu compleet.
Je weet dat er meer dan één Unown-vorm te vangen was, toch :) ? S-A-F(-A)-R-I, en eerder al E-U-R-O-P(-E)? En je alle vormen die je gevangen hebt, terugvindt in je Pokédex? En dat je dus waarschijnlijk nog wel een paar vormen mist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:21

avotar

P0werd by Black Coffee

CAP-Team schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 13:01:
Jammer dat het weer zo'n plaatsgebonden event is. Mensen in Amsterdam hebben maar weer geluk..
Helemaal mee eens.
Maar zo gaan die dingen he. Buiten de grote stad tel je niet meer mee.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Josefien schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 22:13:

Dat herken ik wel, toen ik veel ballen had en potions nodig had bleef ik maar ballen krijgen.
Maar toen ik terug was van vakantie had ik juist ballen nodig en geen potions. Drie keer raden waar ik het meeste van kreeg elke keer |:( inclusief een zevende dag stop gedraaid: 20 items waarvan 5(!) ballen maar
Nu heb ik weer genoeg van alles en is het redelijk verdeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-09 16:04
Wij waren redelijk laat in Amstelveen en hebben toen besloten om naar het Amstelpark te gaan, beste beslissing van die dag. Toen we aankwamen bij de brug was er nog 10 minuten een Suicune raid, hier in het dorp zou je dan al te laat zijn, maar hier stonden er 300 man. Dus gewoon met z'n 3'en gejoind. Eerste keer dat ik deze raid deed en ik had m gewoon! Daarnaast veel Chansey's kunnen vangen, veel starters. Op zoek geweest naar nog een shiny Pikachu maar die niet kunnen vinden helaas. Wel nog een shiny Magikarp!

Al met al een geslaagde dag, de verbinding viel even weg in het park, maar herpakte zich daarna keurig! M'n Go-tcha daarentegen, nog nooit zoveel verbindingsproblemen mee gehad zeg...

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-09 23:11
Tanuki schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 11:22:
Gelachen met veel mensen, gelachen om sommige mensen (iemand de meneer met houten rek met 4 telefoons erin gezien? :') )
:9~ Yup...weet niet wat ik daar nou van moest vinden.
1. Respect: deze man is echt dedicated
2. Creeped out: Omg ik vind Pokemon Go wel leuk, maar dit gaat te ver...

Leun toch meer richting 2 :+

Al met al gewoon een leuk event. Beetje stress, want me ballen waren bijna op. Even kijken in de loop van de dag/week wat er uit die 2km eitjes nog komen. Tot zover 2x Magikarp -O- en 2x Mareep...Ik had er 7 kunnen verzamelen in het winkelcentrum voordat we naar de parken gingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
Waar ik mij momenteel veel meer aan erger is 2 items per stop. Vorige week kreeg ik rustig 3 of meer items op het moment dat ik stops aan het draaien was. Sinds een update van vorige week krijg ik bij elke stop die ik draai maar 2 items en heel soms 3 a 4.

In mijn werkomgeving heb ik een mooie rondje te lopen voor 12 verschillende stops. Vorige week haalde ik ruim 40 items op als ik het rondje liep, momenteel mag ik blij zijn dat ik er 25 items uit weet te toveren. Terwijl ik samen met een collega loopt die uit elke stop minimaal 3 en soms nog wel meer items draait.

Zaterdag ook in Amstelpark geweest, wat een drukte! Op sommige plekken zoals bij het speeltuin of bij het glazenhuis waren er toch plekken waarin PoGo vast liep of het netwerk een steekje liet vallen. Toen moesten we toch wel even naar de rand om opnieuw ingame te komen of netwerk te krijgen. Verder prima gevangen, helaas maar 12 chansey's, weinig larvitars ( 5 tal ) en meer dan voldoende machamps maar van alles geen enkele boven de 84% IV score helaas. Maargoed chansey's leuk voor in de gyms en de rest maar sparen voor halloween, hopende dat daar een double exp / candy event gaat komen.

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-09 15:14
Zaterdag twee shiny magikarps (m'n eersten) en een shiny pikachu (ook eerste) gevangen, dus mag niet klagen. Verder héél veel Machops, Pikachu's en natuurlijk de nodige Chanseys, Larvitars en een bak met starters.

[ Voor 3% gewijzigd door Megalodon86 op 16-10-2017 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:13
Gelachen met veel mensen, gelachen om sommige mensen (iemand de meneer met houten rek met 4 telefoons erin gezien? :') )
Wel iemand met 3 smartphones, dus wat dat betreft was hij niet eens de enige :+

Of misschien nog wel erger: iemand met een Mystic-tattoo in zijn nek. En nee, dat was geen plakplaatje ofzoiets :P hij zag er behoorlijk echt uit.
avotar schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 07:05:
Maar zo gaan die dingen he. Buiten de grote stad tel je niet meer mee.
Guttegut :P laten we nou niet doen alsof Nederland zo gigantisch is. Vrijwel vanuit iedere uithoek van Nederland kan je in 2-3 uur in Amsterdam zijn. Wij zijn hier ook met een groepje vanuit Hoogeveen (+buitengebied) naar Amstelveen afgereisd.

[ Voor 31% gewijzigd door Richh op 16-10-2017 09:22 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:29
Ik ben maar naar Amsterdam gegaan zaterdag, gelukkig was het daar ook druk (qua Pokemon, helaas ook qua mensen). Vriendinlief een Shiny Pikachu gevangen (gelukkig had ik dat uitgelegd vooraf, want het verschil zie je niet goed :+) en ik zelf op de terugweg m'n 2e shiny Magikarp. Gelukkig wat beter IV dat de vorige, dus dat wordt een rooie Gyarados :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Zo nog maar even naar Kijkduin, eens kijken of ik daar nog wat Dratini kan vinden, moet namelijk nog steeds een dragonite

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:21

avotar

P0werd by Black Coffee

Richh schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 09:17:
[...]

Wel iemand met 3 smartphones, dus wat dat betreft was hij niet eens de enige :+

Of misschien nog wel erger: iemand met een Mystic-tattoo in zijn nek. En nee, dat was geen plakplaatje ofzoiets :P hij zag er behoorlijk echt uit.

[...]

Guttegut :P laten we nou niet doen alsof Nederland zo gigantisch is. Vrijwel vanuit iedere uithoek van Nederland kan je in 2-3 uur in Amsterdam zijn. Wij zijn hier ook met een groepje vanuit Hoogeveen (+buitengebied) naar Amstelveen afgereisd.
En 2,5 uur ook weer terug.
Niet handig met een gezin.

Maar hopelijk hebben jullie je ogen uit kunnen kijken.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx

Ik dacht vooral " weer zo een valsspeler" denk er maar eens aan dat je graag gyms doet en die in u buurt hebt wonen en dus zo 4 accounts in elke gym duwt.
Ook als de acounts van een ander zijn en dat die wel echt mee naar de gyms gaan is het oneerlijk doordat die account sneller in lvls omhoog gaat dan normaal.
Het ging ook helamaal niet om een paar pokemon want die liep zo een hele dag rond.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:47

Fanta

FordPerformance™️

Gravediggerxx schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 10:06:
[...]

Ik dacht vooral " weer zo een valsspeler" denk er maar eens aan dat je graag gyms doet en die in u buurt hebt wonen en dus zo 4 accounts in elke gym duwt.
Ook als de acounts van een ander zijn en dat die wel echt mee naar de gyms gaan is het oneerlijk doordat die account sneller in lvls omhoog gaat dan normaal.
Het ging ook helamaal niet om een paar pokemon want die liep zo een hele dag rond.
Ik ken hem persoonlijk, van de Pokemon Hillegom appgroep. Hij loopt bijna altijd met 4 accounts, maar hij maakt er geen misbruik van vind ik. De telefoons (en accounts) zijn van zijn vrouw en dochters. Ze kunnen niet altijd mee naar raids en events, vandaar deze oplossing. Hij gebruikt deze accounts niet om op een oneerlijke manier gyms te slopen of te verdedigen.

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Dan doet hij het erg netjes, chappau.

Maar het ziet er wel heel erg geeky uit :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Fanta schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 10:45:
[...]

Ik ken hem persoonlijk, van de Pokemon Hillegom appgroep. Hij loopt bijna altijd met 4 accounts, maar hij maakt er geen misbruik van vind ik. De telefoons (en accounts) zijn van zijn vrouw en dochters. Ze kunnen niet altijd mee naar raids en events, vandaar deze oplossing. Hij gebruikt deze accounts niet om op een oneerlijke manier gyms te slopen of te verdedigen.
Die zijn vrouw is dan niet oud genoeg om te begrijpen dat ze niet zelf de moeite in haar account steekt om zo hoger te raken? Volwassen mensen moeten daar mee kunnen leven.

Van de kinderen kan ik het op een of andere manier nog begrijpen maar die hebben gewoon meestal het doel om van alles 1 pokemon te verzamelen en dan hoef je niet hele dag in hun plaats te vangen want dan gebruik je uw kinderen maar als excuus.

Als hij het eerlijk wil houden zonder er voordeel uit te halen dan kan hij ook afwisselend op 1 van de 4 accounts spelen.

[ Voor 6% gewijzigd door Gravediggerxx op 16-10-2017 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)

- 93% Larvitar gevangen met 765 cp
Lol dioe heb ik ook gevangen :)
haha ja wie niet.. dacht eerst ff dat t iemand was die hotdogs of snacks verkocht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta

Fanta

FordPerformance™️

Gravediggerxx schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 10:57:
[...]

Die zijn vrouw is dan niet oud genoeg om te begrijpen dat ze niet zelf de moeite in haar account steekt om zo hoger te raken? Volwassen mensen moeten daar mee kunnen leven.

Van de kinderen kan ik het op een of andere manier nog begrijpen maar die hebben gewoon meestal het doel om van alles 1 pokemon te verzamelen en dan hoef je niet hele dag in hun plaats te vangen want dan gebruik je uw kinderen maar als excuus.

Als hij het eerlijk wil houden zonder er voordeel uit te halen dan kan hij ook afwisselend op 1 van de 4 accounts spelen.
Je kent hem niet, dus waarom oordeel je? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Zaterdag ook naar Amstelveen geweest. Eerst naar Stadshart om te registeren en de goodiebag in ontvangst te nemen. Alhoewel: goodies? :) Vervolgens even wat rondgelopen daar en vrij snel al een shiny Pikachu gevangen! :)
Daarna even naar het Amstelpark geweest waar de lokale club aan het vangen was. Man, wat was het druk daar! Regelmatig gewoon te druk voor het spel/netwerk. Hier de nog missende Unowns gevangen en toen zij na een paar uur naar huis gingen terug ben ik weer naar Stadshart gegaan tot de spawns duidelijk minder werden tegen zessen.

Al met al was het een leuke dag en de ideale gelegenheid om die verrekte Pikachu-medaille eindelijk eens goud te maken. :) Verder weer wat Unowns toegevoegd aan de collectie en die shiny Pikachu weten te bemachtigen. :) En uiteraard de nodge XP gefarmd. Voor de IV's had ik btw net zo goed thuis kunnen blijven...

Wat naar mijn idee wel slechts geregeld was waren de teamlounges. Rood en Geel stonden prima op het plein (tussen de stops/spawns in), maar de blauwe hadden ze buiten het winkelcentrum geplaatst zodat je echt net nergens bij kon!

[ Voor 4% gewijzigd door Autofan1985 op 16-10-2017 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:29
Autofan1985 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:03:
Zaterdag ook naar Amstelveen geweest. Eerst naar Stadshart om te registeren en de goodiebag in ontvangst te nemen. Alhoewel: goodies? :)
Nou maak je me wel nieuwsgierig, wat zat er dan in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
CaptJackSparrow schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 20:03:

Ik heb mijn enige petje Pika perongeluk gedeleted toen met die klote bug van de vorige update waarbij je in t overzicht niet zag dat ze petjes hadden.,. dus hop mass-delete een zooi Pika's.. en toen #@$@% :( ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
mat.hi.as schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:04:
[...]
Nou maak je me wel nieuwsgierig, wat zat er dan in?
Die kartonnen pikachu-kroon waar je mensen mogelijk mee hebt zien lopen, wat aanbiedingen van winkels en een stikker met je teamlogo. Verder nog een poster erbij gekregen van het Safari-zone plaatje.
poor Leno schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:05:
[...]

Ik heb mijn enige petje Pika perongeluk gedeleted toen met die klote bug van de vorige update waarbij je in t overzicht niet zag dat ze petjes hadden.,. dus hop mass-delete een zooi Pika's.. en toen #@$@% :( ;w
Heb ik dus met de kerstpika. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Echt zin om Niantic er een mail over te sturen.. Het is toch echt wel hun schuld dat we die hebben gedeleted :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-09 06:13
Fanta schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:03:
[...]

Je kent hem niet, dus waarom oordeel je? ;)
Dus je mag nergens een mening over hebben omdat je iemand niet kent? ;)

Hier lopen ook een aantal figuren met extra accounts van kinderen/partners rond en ik vind het gewoon onzin. Veelal omdat je de personen van wie die accounts zijn nooit of heel sporadisch ziet...
Zeker als je plekken in gyms gaat innemen met dat soort accounts ben je gewoon asociaal bezig vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
poor Leno schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:10:
Echt zin om Niantic er een mail over te sturen.. Het is toch echt wel hun schuld dat we die hebben gedeleted :(
Lol dit is sarcasme toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fanta

Fanta

FordPerformance™️

P.K. schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:18:
[...]

Dus je mag nergens een mening over hebben omdat je iemand niet kent? ;)
Er is nog wel een verschil tussen een mening en een veroordeling. Dat laatste moet je pas doen als je de persoon in kwestie en/of de feiten kent. Eerder niet. En dat is dan weer mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
Bij ons in het dorp hebben ze nu een scanner actief, hoewel het handig is voor de pokemon, kan je ook checken wie welke pokemon in welke gym heeft gezet.

En aangezien sommige van hun nogal persoonlijk worden, kan het nog leuk gaan worden. Sommige mensen trekken het echt veel te veel door, het is maar een spelletje :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

aDutchCow schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:27:
Bij ons in het dorp hebben ze nu een scanner actief, hoewel het handig is voor de pokemon, kan je ook checken wie welke pokemon in welke gym heeft gezet.

En aangezien sommige van hun nogal persoonlijk worden, kan het nog leuk gaan worden. Sommige mensen trekken het echt veel te veel door, het is maar een spelletje :')
haha, is hier ook, echt bizar. Mensen voelen zich soms zo enorm persoonlijk aangevallen, ongelooflijk.
Moet je vooral tegen mij zeggen, want dan ga ik je juist jennen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
Mad-Matt schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:28:
[...]

haha, is hier ook, echt bizar. Mensen voelen zich soms zo enorm persoonlijk aangevallen, ongelooflijk.
Moet je vooral tegen mij zeggen, want dan ga ik je juist jennen >:)
Ik dus ook, vandaar dat ik verbannen ben uit de lokale pogo groep :'). Maar ik heb mn Suicune kunnen vangen in Amsterdam dus ik heb ze voorlopig even niet meer nodig haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

aDutchCow schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:29:
[...]

Ik dus ook, vandaar dat ik verbannen ben uit de lokale pogo groep :'). Maar ik heb mn Suicune kunnen vangen in Amsterdam dus ik heb ze voorlopig even niet meer nodig haha
Het is bij ons gelukkig maar een handje vol (en bijna allemaal team Instinct), en ze hebben geen "beheer"-status in de app.
Dus echt veel kunnen ze niet doen, behalve ons compleet negeren met raids :X

(het was zelfs zo erg, was er niet bij. Maar een groepje stond bij iemand haar fiets en ze heeft om het hoekje staan wachten tot de rest weg was voordat ze haar fiets ging halen om niet tegen mensen te hoeven praten. Let wel, dit is een volwassen vrouw in de 40)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Nee eigenlijk niet eens.. natuurlijk had ik misschien elke Pika stuk voor stuk moeten checken. Maar als je er 6346347 hebt staan dan doe je in je homescreen gewoon een mass-delete.

En het is niet alsof het om 1 bugje gaat waar ze niets aan kunnen doen he.. Het is de zoveelste.. Dit fkk spel zit vol bugs en er komen er gvd steeds meer bij. Ongelofelijk wat een prutsers :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aDutchCow
poor Leno schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:42:
[...]

Nee eigenlijk niet eens.. natuurlijk had ik misschien elke Pika stuk voor stuk moeten checken. Maar als je er 6346347 hebt staan dan doe je in je homescreen gewoon een mass-delete.

En het is niet alsof het om 1 bugje gaat waar ze niets aan kunnen doen he.. Het is de zoveelste.. Dit fkk spel zit vol bugs en er komen er gvd steeds meer bij. Ongelofelijk wat een prutsers :(
Laatste jaar hebben ze veel foutjes gemaakt inderdaad, maar ik vind de PoGo community echt heel erg toxic, Niantic kan bijna niks goed doen. Terwijl het echt niet makkelijk is om zo'n app op zo'n grote schaal te onderhouden. De laatste updates zijn erg goed geweest, een vriend van mij heeft een Sony Xperia en kon er amper op spelen. Een van de laatste update heeft het voor hem drastisch verbeterd. Vergeet niet dat ze nu nog steeds 6 maanden achterlopen op hun oorspronkelijke schema he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
aDutchCow schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 12:04:
[...]

Laatste jaar hebben ze veel foutjes gemaakt inderdaad, maar ik vind de PoGo community echt heel erg toxic, Niantic kan bijna niks goed doen. Terwijl het echt niet makkelijk is om zo'n app op zo'n grote schaal te onderhouden. De laatste updates zijn erg goed geweest, een vriend van mij heeft een Sony Xperia en kon er amper op spelen. Een van de laatste update heeft het voor hem drastisch verbeterd. Vergeet niet dat ze nu nog steeds 6 maanden achterlopen op hun oorspronkelijke schema he.
Dude, ze trekken miljarden en miljarden binnen.. MILJARDEN.. :X

Sorry maar dan mag je echt verwachten dat ze een perfect spel afleveren. Maarja dat kost klauwen met geld. Dus laten ze het liever door een paardekop en een aardappel maken en onderhouden, want ja dan hou je meer over. |:(

Kom op zeg, ik snap dat je t soms 'toxic' vindt, maar je kan al dat gekloot toch niet goedpraten??
Kijk, prima de eerste paar weken, miss maanden.. Maar na meer dan een jaar? 8)7

Dit is echt wel een simpel spel om te maken, en dat lukt ze nog niet eens. Het gaat hier niet om een Battlefield of wat dan ook he?

Communicatie is nul en t interesseert ze niets.. Luisteren totaal niet naar de community.
Ze zijn ons eigenlijk best wel wat verschuldigd, in de vorm van een awesome goedwerkend en telkens vernieuwend spel..
Niet van een halfbakken spel met bijvoorbeeld nog steeds GEEN werkend tracking/zoek systeem en een klote gym systeem etc etc :(
(Legendaries die veeeeel te lang beschikbaar zijn en dus niet meer legendary, terugkerende vogels terwijl ze weg hadden moeten zijn)

Alles is gericht op geld binnenharken via coins passes etc.. Ze doen al die dingen niet om ons een pleziertje te gunnen. Ze willen het onderste uit de kan schrapen..

Stop dan, zeg je misschien? Tsja ik ga ook nog steeds naar een McD of Kfc.. ook al is t fkk ranzig ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• WahWah
Ja wat een prutsers bij Niantic, maar wij gebruiken deze gratis 'prutserige' service wel gewoon. Het is nog steeds je eigen keuze om dit spel te spelen. Je betaalt er niets voor (ik iig niet). En doe je dit wel, dan betaal je dus voor een slechte service? Nou wie is er dan de echte prutser :+

Ja er kan veel beter, ben ik ook van mening. Ze zouden meer kunnen (ze moeten niks) communiceren, ja. Maar echt, van een gratis spel verwacht ik niks en alles wat ik wel krijg is mooi meegenomen. Ik heb genoeg gratis spelletjes op me mobiel gespeeld en geen één daarvan heeft het zo lang volgehouden bij mij.

Ja ieder zijn eigen mening en men mag zeggen wat ze willen, maar sommigen stellen wel erg hoge eisen aan een gratis spel, vind ik dan weer.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• aDutchCow
poor Leno schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 12:16:
[...]

Dude, ze trekken miljarden en miljarden binnen.. MILJARDEN.. :X

Sorry maar dan mag je echt verwachten dat ze een perfect spel afleveren. Maarja dat kost klauwen met geld. Dus laten ze het liever door een paardekop en een aardappel maken en onderhouden, want ja dan hou je meer over. |:(

Kom op zeg, ik snap dat je t soms 'toxic' vindt, maar je kan al dat gekloot toch niet goedpraten??
Kijk, prima de eerste paar weken, miss maanden.. Maar na meer dan een jaar? 8)7
Boh, ik ga er nog een keer op in. Is Battlefield perfect? Is FIFA perfect? Nee, hoe komt dat? Grotendeels omdat het complexe systemen zijn, maar ook omdat iedereen denkt dat ze een bepaald aspect zelf beter zouden kunnen ontwerpen of verbeteren. Je kunt het nooit goed doen als game-developer. En denk je nou serieus dat ze niks met dat geld doen? Alsjeblieft zeg. Dat wordt echt meteen in licentiekosten, infrastructuur, testing, werknemers en dergelijke gepompt.
Dit is echt wel een simpel spel om te maken, en dat lukt ze nog niet eens. Het gaat hier niet om een Battlefield of wat dan ook he?
Ja want het is ook hartstikke simpel om een game van deze schaal op honderden verschillende devices soepel te laten werken, alles in real time met de server te verwerken met wel duizenden requests per seconden. Come on, met een een beetje gezond verstand snap je toch wel dat dit spel niet alleen je locatie zoekt, daar een poppetje op animeert en de pokemon laat spawnen. Het is serieus een complex systeem. En bug die jij beschrijft kan zomaar 1 regel zijn in een bestand van 2000 regels. Dan moet je het fixen, kijken of je niks anders kapot maakt en of het het gewenste resultaat heeft. Dat is geen werk van een half uur.
Als je denk dat het zo simpel is, waarom doe je het zelf dan niet beter? Of solliciteer je voor de functie van John Hanke en gooi je het roer om?
Communicatie is nul en t interesseert ze niets.. Luisteren totaal niet naar de community.
Ze zijn ons eigenlijk best wel wat verschuldigd, in de vorm van een awesome goedwerkend en telkens vernieuwend spel..
Dude ;), ze zijn je helemaal niks verschuldigd. Jij wilt het spel spelen. Er is geen beter alternatief dus jij bent degene met vrij weinig keuze, niet Niantic. Hun communicatie was zeker het eerste jaar niet echt een succes en ik denk zeker dat ze qua ingame communicatie zeker nog winst kunnen halen, maar ik vind dat het de laatste tijd steeds beter gaat.
Niet van een halfbakken spel met bijvoorbeeld nog steeds GEEN werkend tracking/zoek systeem en een klote gym systeem etc etc :(
(Legendaries die veeeeel te lang beschikbaar zijn en dus niet meer legendary, terugkerende vogels terwijl ze weg hadden moeten zijn)
Dit vindt jij en ik had laatst ook een discussie met @CaptJackSparrow en iedereen heeft een andere mening. Ikzelf was op vakantie met Articuno en vond het tof dat op het laatst nog een poging had om m te vangen, niet dat dit gelukt is :P, maar toch.
Alles is gericht op geld binnenharken via coins passes etc.. Ze doen al die dingen niet om ons een pleziertje te gunnen. Ze willen het onderste uit de kan schrapen..
Het is een bedrijf en wat is het doel van een bedrijf? Oh ja, winst maken. Gek he. Mensen doen het nog steeds en dus zal er dus nog steeds vraag voor zijn. En je zegt het zelf; Het spel is een middel om geld te verdienen...
Stop dan, zeg je misschien? Tsja ik ga ook nog steeds naar een McD of Kfc.. ook al is t fkk ranzig ;)
Ik zeg niet dat je moet stoppen, maar mensen moeten niet gaan doen alsof dit een simpele app is, de meeste mensen van Niantic komen van Google en hebben meer kennis in hun pink dan deze hele thread bij elkaar. Die gasten weten echt wel hoe het werkt.

EDIT; en daarbij, als je je costumed pikachu als favoriet had ingesteld, kon er niks fout aan gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Ik blijf bij mn punten, je kunt t wel goedpraten, maar t feit is dat ze met al het geld een veel beter product zouden moeten/kunnen afleveren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aDutchCow
poor Leno schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 12:42:
Ik blijf bij mn punten, je kunt t wel goedpraten, maar t feit is dat ze met al het geld een veel beter product zouden moeten/kunnen afleveren.
Ik blijf ook bij mijn punten, je kunt wel op alles kritiek hebben maar je kunt het ook gewoon accepteren zoals het is en blij zijn dat je er gewoon gratis gebruik van mag maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
sixtiek schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 23:55:
[...]

Je weet dat er meer dan één Unown-vorm te vangen was, toch :) ? S-A-F(-A)-R-I, en eerder al E-U-R-O-P(-E)? En je alle vormen die je gevangen hebt, terugvindt in je Pokédex? En dat je dus waarschijnlijk nog wel een paar vormen mist?
Nee dat wist ik niet :)

Dan had ik er meer moeten vangen. Welke nummers zijn dit dan? Had helaas geen tijd om de hele dag daar rond te wandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonyuri
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:38

bonyuri

Investigator!

Unown blijft maar 1 entry in je Pokedex, maar als je die bekijkt zie je dat er meerdere vormen zijn.
Net zoals je kunt zien of een Pokemon mannetje/vrouwtje/shiny is.

What Do You Call An Alligator In A Vest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

xienator schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 13:08:
[...]

Nee dat wist ik niet :)

Dan had ik er meer moeten vangen. Welke nummers zijn dit dan? Had helaas geen tijd om de hele dag daar rond te wandelen.
Unknown is maar 1 nummer in de dex (201), maar waar je normaal dan tussen het uiterlijk van een mannetje en vrouwtje kan wisselen, kan je bij die wisselen tussen de verschillenden vormen (letters).
Dus met 1 heb je de dex-entry compleet

edit: bonyuri was me net voor :9

[ Voor 3% gewijzigd door PB-powell op 16-10-2017 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
PB-powell schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 13:16:
[...]

Unknown is maar 1 nummer in de dex (201), maar waar je normaal dan tussen het uiterlijk van een mannetje en vrouwtje kan wisselen, kan je bij die wisselen tussen de verschillenden vormen (letters).
Dus met 1 heb je de dex-entry compleet

edit: bonyuri was me net voor :9
Owh dan had ik toch gelijk!

Bedankt voor de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
xienator schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 13:35:
[...]

Owh dan had ik toch gelijk!

Bedankt voor de update.
Toevoeging aan het verhaal van @bonyuri en @PB-powell : Unown heeft ook zijn eigen medaille in de game. Met 3 verschillende vormen heb je hem brons, met 10 zilver en met 26 (het helealfabet dus) goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

poor Leno schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:05:
[...]

Gezien deze nieuwe functies in de laatste update t.a.v. petje-Pika's hebben ze blijkbaar wel doorgekregen dat zie iets nog niet helemaal goed deden en dat genoeg mensen er problemen mee hadden om er iets aan te doen.
WHAT'S NEW

- A confirmation dialogue now appears when attempting to transfer costumed Pokémon.
- Costumed Pokémon can no longer be mass-transferred.

- Resolved a bug causing occasional network errors while battling in Gyms.
- Resolved a bug causing the Pokémon selected in the Raid Battle lobby to be reset after clicking the items button.
- Resolved a bug where some Curveballs weren’t registering properly.
- Various bug fixes and performance updates.
Je zou dus zeker even een mailtje kunnen sturen over wat je overkomen is en dat je je petje-Pika graag weer in zijn nest terug wilt hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
CaptJackSparrow schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 13:43:
Je zou dus zeker even een mailtje kunnen sturen over wat je overkomen is en dat je je petje-Pika graag weer in zijn nest terug wilt hebben. :)
Vergeet niet te vermelden dat het een 100% IV was! :*)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

schaapiej schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 13:45:
[...]

Vergeet niet te vermelden dat het een 100% IV was! :*)
En shiny. B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
omg 100% IV shiny petje-pikachu <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Wat wat wat!? Kan je nu pokemon fusion doen!? Kan ik een Fire Flying Pikachu krijgen!? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Haha ik denk dat ze dat wel kunnen terugvinden in de logs?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schaapiej
WahWah schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 13:55:
Wat wat wat!? Kan je nu pokemon fusion doen!? Kan ik een Fire Flying Pikachu krijgen!? :+
Ik zou zeggen, Google voor de gein eens naar Pokémon fusion! :+

Afbeeldingslocatie: https://imgix.ranker.com/user_node_img/50058/1001152533/original/charchamp-_charizard-and-machamp_-photo-u1?w=650&q=50&fm=jpg&fit=crop&crop=faces

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Was er op het event weer een nieuwe Pikachu met petje die ik nu niet heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15-09 12:08
Nee, deze is een tijd geleden met het 1 jarig bestaan van Pogo uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Sunfalls schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 14:03:
Nee, deze is een tijd geleden met het 1 jarig bestaan van Pogo uitgebracht.
Gelukkig, die heb ik allemaal al :)

Pokedex maximum is nu 240 toch? (Zonder Metwo en regionals)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:19
Zie dat ik toch in de buurt van een paar tweakers heb gelopen, want ik heb de befaamde lvl 30 93% larvitar ook gevangen in het amstelpark.

Is inmiddels een mooie 3124 CP tyranitar :9

[ Voor 17% gewijzigd door Mirx_NL op 16-10-2017 14:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 10:05
xienator schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 14:28:
[...]

Gelukkig, die heb ik allemaal al :)

Pokedex maximum is nu 240 toch? (Zonder Metwo en regionals)
Dit aantal kun je tot nu toe hebben als je alleen in Nederland pokemons hebt gevangen ja. Er vanuit gaande dat je alle legendaries hebt gevangen die beschikbaar zijn gekomen en ook kangaskhan hebt gevangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
The_Ghost16 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 14:37:
[...]

Dit aantal kun je tot nu toe hebben als je alleen in Nederland pokemons hebt gevangen ja. Er vanuit gaande dat je alle legendaries hebt gevangen die beschikbaar zijn gekomen en ook kangaskhan hebt gevangen.
Top dan heb ik geen misrekening gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
poor Leno schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 13:55:
[...]

Haha ik denk dat ze dat wel kunnen terugvinden in de logs?
En wie is er dan zo dom om hem niet als gavorite in te stellen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Ik gebruik mn favorieten voor andere dingen, maar had idd gekund ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
poor Leno schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 15:00:
Ik gebruik mn favorieten voor andere dingen, maar had idd gekund ja.
Hier idem. Lijst favorieten wordt anders erg lang. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Merken jullie ook in jullie raid groepen dat er de laatste tijd veel minder animo is voor raids? Bij ons met een groep van 19 is het elke keer weer een hele strijd om genoeg mensen bij elkaar te krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 15:13:
Merken jullie ook in jullie raid groepen dat er de laatste tijd veel minder animo is voor raids? Bij ons met een groep van 19 is het elke keer weer een hele strijd om genoeg mensen bij elkaar te krijgen :(
Je bedoelt, merk je ook dat minder mensen interesse hebben in raids waar ze de pokemon al van hebben? Ja dat merk ik. Is dit raar dan?

Is het een strijd om mensen bij elkaar te krijgen in mijn app groep (59 man)? Nee, want waar ik woon zijn de mensen erg fanatiek en raiden ze nog dagelijks, meerdere malen per dag, legendary of niet. Niet ik, maar zij wel. Ik ben die saaie kerel die alleen in het begin kwam voor zijn legendary en verder doe ik niet veel moeite om te raiden. Anderen komen speciaal naar buiten om elkaar te helpen, maarja zij praten dan ook constant in de app groep en zijn vrienden (geworden).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Nou vandaag naar Kijkduin geweest, daar spawnde echt helemaal niets. Dus maar weer naar huis.
Go'tcha stond nog aan. Kom ik thuis heb ik onderweg een shiney magicarp gevangen. Automatisch via dat ding.
Ik helemaal happy :D
Dat hij maar CP10 is negeren we maar ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 15:13:
Ja hoer ook met 100 man wordt t moeilijker om mensen te verzamelen..
Meestal lukt t wel 1 a 2 keer op een dag.

Maar er zijn meerdere redenen
-1 Legendary voor een hele maand is wel saai (terwijl Tyranitar haast niet meer spawnt)
- Meeste van de groep vangen er 1 en vind t verder wel ok.
-Schoolvakantie is voorbij
-Geen nieuwe beestjes in raids.

Enz...
Bij een nieuwe beest (Raikou, Mewtwo) zullen de mensjes weer fanatiek naar buiten komen voor 2 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Hier hetzelfde, de groep is 100+, maar echt actieve raiders zo rond de 30. En die kunnen lang niet altijd tegelijk. Meestal gaan er 2 á 4 raids door, in de avond. Dan heb ik het natuurlijk over Suicunes en evt. Tyranitars en Snorlax als die nog eens opduiken. Level 1 en 2 kan je alleen doen, en voor level 3 vaak ook maar één medespeler nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta

Fanta

FordPerformance™️

Mad-Matt schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 16:19:
Nou vandaag naar Kijkduin geweest, daar spawnde echt helemaal niets. Dus maar weer naar huis.
Go'tcha stond nog aan. Kom ik thuis heb ik onderweg een shiney magicarp gevangen. Automatisch via dat ding.
Ik helemaal happy :D
Dat hij maar CP10 is negeren we maar ff
Kijkduin zit niet meer zoveel boeiends. Meer richting Monster (tussen Monster en ‘s-Gravenzande) zitten langs de kust nog wel een paar mooie plekjes waar regelmatig wat leuks spawnt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Eek2nd schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 16:30:
[...]

Ja hoer ook met 100 man wordt t moeilijker om mensen te verzamelen..
Meestal lukt t wel 1 a 2 keer op een dag.
Ik snap best dat ook voor een hoer 100 man moeilijk is :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Fanta schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 17:07:
[...]

Kijkduin zit niet meer zoveel boeiends. Meer richting Monster (tussen Monster en ‘s-Gravenzande) zitten langs de kust nog wel een paar mooie plekjes waar regelmatig wat leuks spawnt.
Heb je locaties? (Ben niet zo bekend daar)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Event was leuk! Twee shiny Magikarps gevangen en vandaag nog een shiny Pichu uit een 2km ei gekregen. :-D

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Ik vind ook wel dat de community erg negatief is. Bijvoorbeeld over de mewtwo raids werden op voorhand ook al veel geklaagd zonder dat er zelf iet van datails bekend gemaakt werd.
Geklaag over amstelveen omdat het minder goed was dan in oberhausen?? Serieus wees eens tevreden
Dat het spel niet helemaal volgens uw normen gemaakt is is ook wel normaal dus er zijn altijd wel dingen die anders kunnen.

Al het geklaag over bugs vind ik wel meer dan terecht. Ze verdienen geld genoeg dus kunnen ze daar eindelijk eens wat meer volk voor aannemen.

Vooral dat ze spoofers niet kunnen blockeren is raar want uber kan wel fake gps blokeren.
Maak maps gewoon ineens onbruikaar door alle iv's bij alle lvls random te maken net als shinypokemon eigenlijk.
Zorg ervoor dat je niet op 1 toestel vlak achter elkaar 2 verschillende acounts kan openen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eek2nd
Oke, ik had dan wel een ticket, maar vind t ook nergens op slaan om boos te zijn als je geen ticket hebt..
Al helemaal niet boos op Stadshart A'veen, die maar een platform is voor het event en dus nix kan doen aan de hoeveelheid te vergeven tickets.

Enige stomme (maar ben er niet boos om) vond ik dat alle gyms (ook buiten de mall) uit waren gezet.. En dan komen ze met de slogan 'ontmoet andere spelers van jouw team'.. Wat is de nut dan? Haha...
Maar met al die beestjes heb je yoch geen tijd voor gyms/raids.
En qua drukte viel het erg mee, makkelijk parkeren en genoeg loopruimte (ook voor de paar winkelend publiek)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Laatst online: 11:50

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Woohoo eindelijk een app groep voor Vriezenveen *O* :P

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-09 13:37

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Ok, ik ben net begonnen met Pokemon Go (ja, ik weet het, ik loop achter :P) en sommige dingen snap ik nog niet helemaal. Ter referentie: ik ben nu lvl 22, en heb 96 verschillende Pokemon gevangen, en 150 verschillende gezien. Ow, en woon in Leiden :)

* Klopt het dat de lay-out van Pokemon Go gewijzigd is? Bijv. in TS wordt verwezen naar andere sites waarin ze het hebben over "nearby" en "sightings", maar "sightings" kan ik in de app helemaal niet vinden.
* Hoe "train" je Pokemon, en wat is het nut ervan?
* In de TS staat: "Vergeet niet je beloning op te eisen, via de shop en dan de knop rechtsboven. Je krijgt 500 Stardust en 10 PokéCoins voor elke Gym, tot 10 Gyms." Klopt dat nog? Bij mijn weten krijg je automatisch PokeCoins voor iedere x tijd dat een van jouw Pokemon in 'n Gym zit?
* Heeft het nut om een Gym van een ander team aan te vallen als je weet dat je niet gaat winnen?
* Hoe gebruik je verschillende aanvallen?
* Wat is "IP"? CP ben ik tegen gekomen, maar IP niet.
* Sommige van mijn Pokemon hebben een groen/blauwig achtergrondje in de lijst, anderen niet. Heeft dit nog 'n betekenis?
* wat is het verschil tussen shiney en niet-shiney?
* ik zie een aantal posts hier met percentages er in, wat betekent dat?
* wat zijn Unowns?

Als iemand zegt "hey, lees dit ff door, dan heb je op 50% van je vragen een antwoord" helemaal graag!

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Er is een hele hoop veranderd sinds de 'gym-rework'. Lees eerst hier maar even bij. :)

http://www.eurogamer.net/...efender-bonus-gym-battles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

Eek2nd schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 19:42:
Oke, ik had dan wel een ticket, maar vind t ook nergens op slaan om boos te zijn als je geen ticket hebt..
Al helemaal niet boos op Stadshart A'veen, die maar een platform is voor het event en dus nix kan doen aan de hoeveelheid te vergeven tickets.

Enige stomme (maar ben er niet boos om) vond ik dat alle gyms (ook buiten de mall) uit waren gezet.. En dan komen ze met de slogan 'ontmoet andere spelers van jouw team'.. Wat is de nut dan? Haha...
Maar met al die beestjes heb je yoch geen tijd voor gyms/raids.
En qua drukte viel het erg mee, makkelijk parkeren en genoeg loopruimte (ook voor de paar winkelend publiek)
Voor mensen zonder ticket was het andersom, daar deden de stops op het plein en in het winkelcentrum het niet. Ook waren de spawns daar erg matig. Maar in dat park naast het winkelcentrum des te beter, man! Wat een walhalla! Heb heel veel Pokies kunnen vangen en m'n dex lekker kunnen aanvullen.

Er waren in ieder geval meer dan genoeg mensen te ontmoeten, wat een drukte! Weliswaar alsnog genoeg loopruimte, maar ik heb het nooit eerder zo druk gezien in Amstelveen. Zelfs niet in de dagen voor Kerst.
Ik weet niet hoe laat jij kwam maar toen ik er om 14u was, waren alle parkeergarages vol.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ardana schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 20:34:
* Wat is "IP"? CP ben ik tegen gekomen, maar IP niet.
* Sommige van mijn Pokemon hebben een groen/blauwig achtergrondje in de lijst, anderen niet. Heeft dit nog 'n betekenis?
* wat is het verschil tussen shiney en niet-shiney?
* ik zie een aantal posts hier met percentages er in, wat betekent dat?
* wat zijn Unowns?

Als iemand zegt "hey, lees dit ff door, dan heb je op 50% van je vragen een antwoord" helemaal graag!
Ik denk dat je IV bedoelt. Zie hier: http://www.ign.com/wikis/...%28IV%29_and_Hidden_Stats

Blauwe achtergrond heb je in de afgelopen 24u gevangen.

IV wordt uitgedrukt in percentage,

Unown is de naam van een van de Pokebeesten. Ze komen in de vorm van letters en er zijn er dan ook 26. Maar nog niet alle zijn te vangen, en alleen tijdens 'events'. Tot op heden zijn hier EUROP(E) en SAF(A)RI te vangen geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voodoo Doll
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 20:59
Amstelveen was enorm druk afgelopen zaterdag. Maakte me helemaal blij om zoveel nerds Pokemon Go spelers bij elkaar te zien. :>

Veel leuks gevangen, echter geen shinys. Wilde nog wel langer blijven maar al m'n pokeballs waren op, en er waren rond het winkelcentrum niet genoeg pokestops om goed bij te draaien voor mensen zonder ticket. (Een van ons groepje had wel een ticket dus vandaar dat we daar zaten.)

Kom maar op met het volgende event wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Gitarist schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 20:40:
[...]

Voor mensen zonder ticket was het andersom, daar deden de stops op het plein en in het winkelcentrum het niet. Ook waren de spawns daar erg matig. Maar in dat park naast het winkelcentrum des te beter, man! Wat een walhalla! Heb heel veel Pokies kunnen vangen en m'n dex lekker kunnen aanvullen.

Er waren in ieder geval meer dan genoeg mensen te ontmoeten, wat een drukte! Weliswaar alsnog genoeg loopruimte, maar ik heb het nooit eerder zo druk gezien in Amstelveen. Zelfs niet in de dagen voor Kerst.
Ik weet niet hoe laat jij kwam maar toen ik er om 14u was, waren alle parkeergarages vol.
Ja, ik was met iemand zonder ticket en zijn broertje met.. En dat parkje was idd erg goed, hoewel in t winkelcentrum iets beter was, kon je daar prima vangen (en mooi weer).

Ik was er wel al om 10.00 en net buiten t winkelcentrum op straat geparkeerd..
Maar een vriend kwam rond 13.30 en had wel in garage kunnen parkeren.

Ik ging om 15.00 weg en op straat nog genoeg plaatsen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ardana schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 20:34:
Ok, ik ben net begonnen met Pokemon Go (ja, ik weet het, ik loop achter :P) en sommige dingen snap ik nog niet helemaal. Ter referentie: ik ben nu lvl 22, en heb 96 verschillende Pokemon gevangen, en 150 verschillende gezien. Ow, en woon in Leiden :)
Oh... en welkom in het gekkenhuis. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fanta

Fanta

FordPerformance™️

CaptJackSparrow schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 20:51:
[...]

Unown is de naam van een van de Pokebeesten. Ze komen in de vorm van letters en er zijn er dan ook 26. Maar nog niet alle zijn te vangen, en alleen tijdens 'events'. Tot op heden zijn hier EUROP(E) en SAF(A)RI te vangen geweest.
Kleine correctie/aanvulling: andere letters zijn ook te vangen geweest, alleen zijn die extreem zeldzaam.

Zo heb ik naast de letters EUROP(E) en SAF(A)RI ook al een J in het wild gevangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Sinds een half uurtje eigenaar van een 100% suicine.

fast attack is wel hidden power (rock).
Charge attack bubble beam.

Geen idee wat de beste set is voor suicine.
Maar ik gok dat het deze niet is :p.

Battle.net: NagaByrd#2844

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Hidden power moet water zijn, dus helaas.
Maar leuk voor "bragging"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
100% Suicune is erg leuk, maar zoals gezegd, kan nog beter door Hidden Power water type. En verder is het naar mijn inzicht de meest nutteloze legendary tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mang028
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 05-08-2020
Fanta schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 21:08:
[...]

Kleine correctie/aanvulling: andere letters zijn ook te vangen geweest, alleen zijn die extreem zeldzaam.

Zo heb ik naast de letters EUROP(E) en SAF(A)RI ook al een J in het wild gevangen.
Nog een andere correct: er zijn 28 unowns. de ! en ? zijn er ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Mang028 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 11:27:
[...]

Nog een andere correct: er zijn 28 unowns. de ! en ? zijn er ook nog.
Die zijn er nog niet, aangezien die pas in gen 3 komen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Schijnbaar komt er weer een nieuwe variant voor Pikachu: https://www.reddit.com/r/...witch_hat_pikachu_do_you/

Is er inmiddels al een datum bekend gemaakt wanneer t event start? Kan dit nergens vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Cartman! schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:26:
Schijnbaar komt er weer een nieuwe variant voor Pikachu: https://www.reddit.com/r/...witch_hat_pikachu_do_you/

Is er inmiddels al een datum bekend gemaakt wanneer t event start? Kan dit nergens vinden...
Het is Niantic, dat horen we waarschijnlijk 2 dagen van te voren :P
Halloween is de 31e. Dus de opties zijn dat het er een week voor start, een dag of 3 ervoor of op die dag start.
De 31e is een dinsdag, dus ik gok dat het de zaterdag (28e) ervoor start en eindigt op vr de 3e of zo de 5e. Met een uitloop van een paar dagen als de servers weer eens plat gaan.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Fanta schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 21:08:
[...]

Ik heb 5 verschillende unowns gevangen tijdens het event afgelopen zaterdag (Amsterdam centrum).

Edit: zijn er nog raid groepen voor Amsterdam? :)

[ Voor 6% gewijzigd door FreqAmsterdam op 17-10-2017 16:57 ]

Pagina: 1 ... 55 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.