[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 54 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.430 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 13:55
Voor de mensen die geen ticket hebben en toch nog kans willen maken:
Via de Facebook pagina van Stadshart Amstelveen kun je nog kaarten winnen.
Daar heb je dan wel hun klantenkaart voor nodig... link
Heb je geen ticket kunnen bemachtigen voor het evenement Pokémon GO Safari Zone? Als je in het bezit bent van de Personal Shopping Card van Stadshart Amstelveen, maak je nu kans op een van de 200 extra tickets! De loterij is nu geopend en morgen einde middag informeren we de winnaars.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-09 23:11
schaapiej schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 08:17:
Voor de mensen die geen ticket hebben en toch nog kans willen maken:
Via de Facebook pagina van Stadshart Amstelveen kun je nog kaarten winnen.
Daar heb je dan wel hun klantenkaart voor nodig... link

[...]
Hmmm net opgegeven voor vrouwtjelief. Als je wint krijg je dus een persoonlijke registratielink waarmee je dus kan aanmelden voor een ticket.

Vraag me dan wel af of er een controle is dat je de winnaar bent of niet. Anders zou je gewoon je registratielink kunnen doorverkopen....wat natuurlijk heel erg scam-gevoelig is...Hoop dat hier over nagedacht is. Iemand idee hoe het ging in Copenhagen/Praag? Kan er niet echt iets over vinden op die Facebook pagina's. Wel zie ik dat bij de loterij met klantenkaarten de eerste prijs een Nintendo Switch was....mssn toch nog een extra kaart aanmaken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik had gisteravond die loting al gezien. Ik vond de registratie voor de tickets eigenlijk ook al veel te veel persoonlijke informatie vragen. Nu moet je je gegevens ook nog aan UR afstaan. Juist door de toename van de mogelijkheden tot misbruik van je persoonsgegevens (identiteitsfraude) ben ik steeds terughoudender aan het worden om mijn gegevens steeds weer in de zoveelste database te gooien als die geen nut hebben voor mij en ze die gegevens helemaal niet nodig hebben.

Om de tickets niet overdraagbaar te maken hoeft die alleen maar aan je spelersnaam gekoppeld te zijn. Niantic weet die combinatie en je code invoeren in een ander spelaccount werkt dan domweg niet. Het maakt niet echt uit wie er met dat account komt aanzetten. Ook al zou je verhinderd zijn en iemand anders met jouw account zou sturen kan ik dat ook niet heel erg vinden. Het gaat om beheersing van de aantallen. Om een limiet aan de drukte te kunnen stellen. Daarvoor is dit genoeg. Omdat de kans bij die verloting klein is ben ik niet zo happig om me voor die kaart te registreren. Ik kan daar wel incorrecte gegevens invoeren maar dat heeft ook weer nadelen.

Ze moeten allemaal niet zo vreselijk datahongerig zijn. Hou het simpel en to the point. Spelersaccountnaam en een e-mailadres en that's it. Meer hebben ze niet nodig.

Wat mij betreft mag er wetgeving komen die het verbiedt om meer informatie van mensen te vragen en op te slaan dan redelijkerwijs nodig is voor het leveren van de onderhavige dienst. Ik zou dat veel nuttiger vinden dan het niet meer registreren van het geslacht wat de formatiepartijen nu weer willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:01

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Heel goed punt wat je maakt.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WahWah
Niet intrappen, hij wil gewoon meer kans maken op een ticket door anderen af te schrikken :+

[ Voor 3% gewijzigd door WahWah op 10-10-2017 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

WahWah schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 11:35:
[...]

Niet intrappen, hij wil gewoon meer kans maken op een ticket door anderen af te schrikken :+
Ik heb een Go'tcha, dus I don't care :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:15
Mad-Matt schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 11:39:
[...]

Ik heb een Go'tcha, dus I don't care :P
Haha, succes. Ik heb een ticket en zal waarschijnlijk elders pokemons gaan vangen.

Netwerk kon het afgelopen weekend niet eens aan, komend weekend zal het helemaal drama worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

xminator schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 11:40:
[...]

Haha, succes. Ik heb een ticket en zal waarschijnlijk elders pokemons gaan vangen.

Netwerk kon het afgelopen weekend niet eens aan, komend weekend zal het helemaal drama worden.
Wij beginnen 's ochtends ook ergens anders en als we honger hebben gaan we het centrum eens in. Dan zien we wel hoe het gaat. Werkt het niet lekker, gaan we na het eten weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:04
xminator schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 11:40:
[...]

Mag ik vragen waarom je dan een ticket hebt?

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
aDutchCow schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 11:48:
[...]

Voor de Medal. Goodiebag en eieren zijn dan leuke extra's. Maar gezien ik de enige uit de groep ben MET ticket heb je grote kans dat ik ook buiten het centrum zal gaan lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Autofan1985 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:05:
[...]

Voor de Medal. Goodiebag en eieren zijn dan leuke extra's. Maar gezien ik de enige uit de groep ben MET ticket heb je grote kans dat ik ook buiten het centrum zal gaan lopen...
Ik vraag me ook af hoeveel mensen met tickets er echt op locatie blijven. Ik heb ook een ticket, maar mijn vriendin niet. Ik ga dus ook de medal ophalen en vervolgens gaan we ergens anders heen zodat ook zij Pokémon kan vangen. I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:34:
[...]

Ik vraag me ook af hoeveel mensen met tickets er echt op locatie blijven. Ik heb ook een ticket, maar mijn vriendin niet. Ik ga dus ook de medal ophalen en vervolgens gaan we ergens anders heen zodat ook zij Pokémon kan vangen. I
Ben ik ook bang voor dat dit er heel weinig worden... Lees toch heel veel dat mensen een ticket hebben, maar vrienden/vrouw/etc. niet.
Al is het concretiseren van de afspraak hier binnen de groep nu ff lastig icm het vervoer. Dus wie weet dat ik dan alsnog door het winkelcentrum loop. Ik rij iig zelf, want moet erna door naar een verjaardag.

[ Voor 9% gewijzigd door Autofan1985 op 10-10-2017 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:44
Autofan1985 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 07:35:
[...]

Wel in de mail met de QR code. Daarin staan je naam en teamkleur, welke je beide zal moeten aantonen verwacht ik dan.
Teamkleur heeft alleen betrekking op wat voor goodiebag je krijgt en bij welke balie je je mag melden, dat controleren ze niet ingame.
De naam die je hebt ingevuld wordt vergeleken met je ID.

In die goodiebag zit een nieuwe QR code om in te loggen op het event.
Die code zou je natuurlijk aan iemand anders kunnen geven, mocht je dat willen.
[...]

Laat mensen lekker zelf bepalen waar ze gaan spelen. ;)

Afgezien van dat het geen verplichting is om de hele dag in zo'n vol winkelcentrum te hangen, zijn er genoeg redenen om het niet te doen.
GPS/internet is verre van ideaal in die centra en zoals anderen hier ook al gemeld hebben, niet iedereen heeft kaarten.
Ik ga zelf ook alleen de badge ophalen, misschien eventjes daar rondlopen en daarna sowieso met mensen zonder kaartje buiten het winkelcentrum spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:15
[...]

Voor the badge en waarschijnlijk in de ochtend een uurtje daar hangen (wanneer het nog rustig is) en aan het einde van de dag daar hangen (wanneer het weer rustig is). Heb geen zin om daar te zijn wanneer het overvol is met mensen die denken dat ze daar iets te zoeken hebben zonder ticket (waardoor het netwerk ook overbelast is en het dus geen nut heeft om daar pokemons te vangen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
P.K. schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:36:
[...]

Laat mensen lekker zelf bepalen waar ze gaan spelen. ;)

Afgezien van dat het geen verplichting is om de hele dag in zo'n vol winkelcentrum te hangen, zijn er genoeg redenen om het niet te doen.
GPS/internet is verre van ideaal in die centra en zoals anderen hier ook al gemeld hebben, niet iedereen heeft kaarten.
Ik ga zelf ook alleen de badge ophalen, misschien eventjes daar rondlopen en daarna sowieso met mensen zonder kaartje buiten het winkelcentrum spelen.
Ik zeg toch niet dat ie in het winkelcentrum moet blijven?
Zijn eerste reactie kwam bij mij over dat ie wel een kaartje had, maar helemaal niet naar het centrum ging. Dan zou ik het zonde vinden van dat kaartje. Maar dat is dus niet het geval, hetgeen dat ik nu weet omdat ik het netjes vraag.

Beetje onnodig om meteen er zo bovenop te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
https://www.facebook.com/.../1481374078578085/?type=3

" De loterij is nu geopend en morgen einde middag informeren we de winnaars"

Wat een vage omschrijving weeral. Die moet wel van niantic zelf komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Of toch nog wat raids doen bij de sponsored gym, voor evt kans op de EX raid invite van OH-HO in december .

Of juist niet, want krijg je invite kan je er niet naar toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Eek2nd schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:33:
Of toch nog wat raids doen bij de sponsored gym, voor evt kans op de EX raid invite van OH-HO in december .

Of juist niet, want krijg je invite kan je er niet naar toe...
De laatste officiële berichten zijn nog steeds dat de raids uitgeschakeld zijn. Zal buiten een bepaalde range rondom het winkelcentrum misschien anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Gravediggerxx schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:57:
https://www.facebook.com/.../1481374078578085/?type=3

" De loterij is nu geopend en morgen einde middag informeren we de winnaars"

Wat een vage omschrijving weeral. Die moet wel van niantic zelf komen.
Achja heb je die van Zweden gezien (met google translate)? https://www.facebook.com/.../1537131669677083/?type=3

Moest je blijkbaar een klantenkaart hebben en een motivatie in de comment section schrijven waarom je er heen wil gaan. Oja en om te commenten moet je natuurlijk een Facebook account hebben :X :X laat het anti fb gezeik maar weer beginnen. Eindigde 8 oktober...geen tijd, niet eens een indicatie van dagdeel. En ook geen idee hoeveel kaartjes er waren.

Het kan slechter dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Sowieso ging alles via fb, maar niet een account nodig om deel te nemen.
Hier bij Amstelveen gaat op email, dus fb hoeft niet (of t uitmaakt durf ik noet te zeggen)
Autofan1985 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:50:
[...]

De laatste officiële berichten zijn nog steeds dat de raids uitgeschakeld zijn. Zal buiten een bepaalde range rondom het winkelcentrum misschien anders zijn.
Ik ga waarschijnlijk ook gwn met mn groepje buiten t centrum lopen (tenzij t keihard regent :X :P ), ga wel eerder weg, dus maybe extra half uurtje zelf t centrum verkennen)

[ Voor 15% gewijzigd door Eek2nd op 10-10-2017 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:44
Autofan1985 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:50:
[...]

Ze maken de gyms in het winkelcentrum onzichtbaar, de gyms daar buiten werken als normaal en er kunnen dus gewoon raids verschijnen. :)

[ Voor 51% gewijzigd door P.K. op 10-10-2017 18:17 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

100% Tyranitar gevangen. *O* *O*

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15-09 13:09
Ik heb dus via die verloting alsnog een Ticket gekregen. Ga ik dus toch nog richting Amstelveen.

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 09:41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot hoe laat duurt het safari event zaterdagavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 09:03:
Tot hoe laat duurt het safari event zaterdagavond?
10:00 - 18:00

De 200 tickets van de loterij zijn uitgegeven. Houd onze Facebook pagina in de gaten voor een eventuele verrassing!
https://www.facebook.com/...061755620/?type=3&theater

Nu officieel duidelijk dat die 200 tickets zijn weggegeven. Een eventuele verrassing...hmm mssn nog een 2de ronde net als in Praag?

[ Voor 52% gewijzigd door WahWah op 11-10-2017 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben overgestapt naar iOS (iPhone 6s), maar nu heb ik regelmatig last van de melding "gps signal not found". Een workaround is om even Wifi in- en uit te schakelen, maar om dit nou elke keer te doen..

Had al wat gegoogled, maar vind geen echte oplossing. Iemand hier toevallig ervaring met dit issue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit ook, ook iPhone6,
Is hinderlijk, gebeurd dagelijks.
Gaat na 10 sec. weer weg.

Is gekomen na update naar iOS11.
Update van 11.0.2 heeft het nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-09 13:17

avotar

P0werd by Black Coffee

Nou, ik heb het op mijn huawei ook hoor.
Is gekomen met de update van de app een week of 2 terug.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WahWah
Nou wat zei ik, een 2de loting. Succes als je meedoet.

https://www.facebook.com/...018410991/?type=3&theater

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 14:08:
Ik ben overgestapt naar iOS (iPhone 6s), maar nu heb ik regelmatig last van de melding "gps signal not found". Een workaround is om even Wifi in- en uit te schakelen, maar om dit nou elke keer te doen..

Had al wat gegoogled, maar vind geen echte oplossing. Iemand hier toevallig ervaring met dit issue?
nooit last van gehad, maar vandaag ook al een paar keer.
Zal wel iets in de lucht zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:32
Nou, maar weer meegedaan met de tweede loterij. Zal wel weer niks worden, maar ze hebben toch al m'n gegevens... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
Mensen hier met een iPhone met iOS 11 en een Go-tcha?
Toen ik nog met de beta van iOS 11 speelde, kon ik mn telefoon vergrendelen en gaf een blauw balk aan dat mijn locatie werd gebruikt door Pokemon GO (in combinatie met de go-tcha).

Nu is iOS 11 officieel uit en is er geen blauw balk niet meer te zien op mn lockscreen helaas.
Ik vond dat wel handig aangezien dat ding de verbinding nog weleens wilt verbreken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:37

hneel

denkt er het zijne van

Yes! Een oddish van 100% uit een ei gekregen! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 12:58

Meneer iCy

swarma

Er is 2 weken geleden een portal voor mijn huis gekomen en in PoGo, maar ineens is die verdwenen vandaag? Iemand hier ook last van?

Edit: In ingress zie ik de portal nog wel en 1 van de 1 IOS user ziet de portal in PoGo ook nog. Ben niet de enige inmiddels aldus Facebook Pokemon Go groep.

Lijkt dus op een server/android bug.

[ Voor 43% gewijzigd door Meneer iCy op 12-10-2017 09:08 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 09:12
icy schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 08:46:
Er is 2 weken geleden een portal voor mijn huis gekomen en in PoGo, maar ineens is die verdwenen vandaag? Iemand hier ook last van?

Edit: In ingress zie ik de portal nog wel en 1 van de 1 IOS user ziet de portal in PoGo ook nog. Ben niet de enige inmiddels aldus Facebook Pokemon Go groep.

Lijkt dus op een server/android bug.
Hier melden meer mensen dat recent toegevoegde stops weer verdwenen zijn. Mogelijk in relatie tot de 2-items-per-stop bug van gisteravond.

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
Momenteel ervaar ik nog wel de 2-items-stop bug, op 't werk kan ik een mooi rondje lopen waarbij ik 12 verschillende stops tegenkom. Bij alle stops heb ik maar 2 items gespint.

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Geen last van, vanmorgen begonnen met 30 items uit m'n golden gym (7e dag) en voor de rest 3 a 4 items per gym

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:20

PB-powell

Mr. Laziness

Salv schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 11:36:
Momenteel ervaar ik nog wel de 2-items-stop bug, op 't werk kan ik een mooi rondje lopen waarbij ik 12 verschillende stops tegenkom. Bij alle stops heb ik maar 2 items gespint.
Hier geen last van, de hele dag al 3-4 items per stop.

Woehoe, zojuist zomaar een wilde porygon gevangen :*) Nu enkel alleen farfetch'd en grimer nog (en mew en mewtwo) en dan is gen1 compleet :)

[ Voor 17% gewijzigd door PB-powell op 13-10-2017 07:42 ]

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Hier iemand nog geluk gehad met de 2de verloting van tickets? Ik niet in ieder geval.

Gisteravond even paar raidjes gedaan, en iedereen praat natuurlijk over het event morgen. En ook iedereen zegt hetzelfde: "wij gaan naar het amstelpark". Dat park gaat voller zitten dan het winkelcentrum denk ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
WahWah schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 08:24:
Hier iemand nog geluk gehad met de 2de verloting van tickets? Ik niet in ieder geval.

Gisteravond even paar raidjes gedaan, en iedereen praat natuurlijk over het event morgen. En ook iedereen zegt hetzelfde: "wij gaan naar het amstelpark". Dat park gaat voller zitten dan het winkelcentrum denk ik :+
Ik twijfel nog tussen amstel park en broersepark.
Die event in het winkelcentrum duurt normaal tot 18.00 uur maar duurt die in de omgeving nog langer?

edit: amstelpark lijkt me dus veel beter ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Gravediggerxx op 13-10-2017 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:22
Ik ben morgenochtend in ieder geval in Amstelveen te vinden samen met een vriend van me, heb er superveel zin in :)

Vandaag eitjes uitlopen in ieder geval.

[ Voor 28% gewijzigd door Richh op 13-10-2017 08:52 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
WahWah schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 08:24:

Yes! Ik ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14:31
ik hoorde/las laatst dat misschien gen3 zo rond Halloween zou komen. Nu heb ik op google lopen zoeken, maar er worden daar wel 100 data genoemd voor Gen3. Veel ook minder recente berichten. Is er überhaupt iets bekend van Gen3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
Gravediggerxx schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 08:34:
[...]

Die event in het winkelcentrum duurt normaal tot 18.00 uur maar duurt die in de omgeving nog langer?

Hier twijfel ik dus ook over maar ik denk dat een heel groot deel van de mensen in Amstelpark te vinden is. Hier zijn wel de dubbele aantal stops tegenover broersepark. Het zal er bij ons afhangen waar de meeste mensen heen willen :)

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Gravediggerxx schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 08:34:
[...]

Als het goed is lopen de spawns gelijk met het event. Dus tot 18:00. Iemand zei dat het in Oberhausen ook zo was.
jaydenjarno schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 09:41:
ik hoorde/las laatst dat misschien gen3 zo rond Halloween zou komen. Nu heb ik op google lopen zoeken, maar er worden daar wel 100 data genoemd voor Gen3. Veel ook minder recente berichten. Is er überhaupt iets bekend van Gen3?
https://thesilphroad.com/...5-gen-three-species-added
135 New Species in the APK! (Gen III)

It's finally time to get hyped, travelers!

135 new species (all Gen III species) have now appeared in the APK metadata.

With that also comes 73 new candy 'families' from Treecko to Deoxys.

We anticipate it will be a little while yet before these species begin appearing. The following do not appear yet in the APK, and will be needed before Gen III goes live:

Sound files for each species (their battle 'cries')
Any additional moves that may be added for the Gen III species' use

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:25
Dat artikel is Published: 08.21.2017... manage your hype -O- . En ik hoor ook dat Gen 3 helemaal niet zo tof wordt als er geen Abilities meekomen. Zelf weet ik niet wat dat zijn (ik heb voor GO nooit gePokemon'd) maar ze schijnen cruciaal te zijn voor Gen 3. Anders heb je alleen maar 135 nieuwe dex entries, wie wil dat nou :*) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

sixtiek schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 10:02:
[...]

Dat artikel is Published: 08.21.2017... manage your hype -O- . En ik hoor ook dat Gen 3 helemaal niet zo tof wordt als er geen Abilities meekomen. Zelf weet ik niet wat dat zijn (ik heb voor GO nooit gePokemon'd) maar ze schijnen cruciaal te zijn voor Gen 3. Anders heb je alleen maar 135 nieuwe dex entries, wie wil dat nou :*) .
Zolang er geen datum vanuit Niantic wordt genoemd is het allemaal maar gis- en gokwerk volgens mij.
Het beste is nergens op hopen, dan kan het altijd beter uitpakken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Morgen dus beter naar Amstelpark ipv. Broersepark? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
sixtiek schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 10:02:
[...]

Ik hype niks hier, geef alleen de link naar de meest recente informatie, wat in dit geval dus 21 Augustus is. Er komt nog geen Gen3 release zonder sound files en moves. Staat daar gewoon. Maar ik had het er misschien bij moeten zetten dat de informatie al 2 maanden oud was. Sorry als er verwarring is ontstaan.

Het gerucht ging ook rond dat mssn de babies uit Gen3 met een Halloween event zouden komen, want dat was vorig jaar zo met de babies van Gen2. Maarja is maar een gerucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
PB-powell schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 19:30:
Woehoe, zojuist zomaar een wilde porygon gevangen :*) Nu enkel alleen farfetch'd en grimer nog (en mew en mewtwo) en dan is gen1 compleet :)
Gratz! Ik kan die klote badeend intussen niet meer zien... teller staat op 23/23.
Nog 406 candy dus mocht Porygon Z nog eens nuttig worden dan kan ik 'm maxen! :+

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
poor Leno schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 10:09:
Morgen dus beter naar Amstelpark ipv. Broersepark? :)
Op zich wel, maaaaarrrr, volgens mij gaat heel PoGo spelend Nederland naar het Amstelpark.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Megalodon86 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 10:40:
[...]

Op zich wel, maaaaarrrr, volgens mij gaat heel PoGo spelend Nederland naar het Amstelpark.
Nja genoeg Pokemon voor iedereen toch? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Ja dat wel. Hopelijk trekt ook het 4G netwerk het daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Megalodon86 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:36:
Ja dat wel. Hopelijk trekt ook het 4G netwerk het daar.
Ik ben hier dus ook een beetje bang voor.

Willen jullie allemaal naar het Vondelpark gaan please? Hopelijk weet Tele2 het dan nog vol te houden in Amstelveen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Richh schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:43:
[...]

Ik ben hier dus ook een beetje bang voor.

Willen jullie allemaal naar het Vondelpark gaan please? Hopelijk weet Tele2 het dan nog vol te houden in Amstelveen.
Misschien moet iemand de providers in Amstelveen even een mailtje sturen met een heads-up van wat er gaat gebeuren _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

schaapiej schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 10:36:
[...]

Gratz! Ik kan die klote badeend intussen niet meer zien... teller staat op 23/23.
Nog 406 candy dus mocht Porygon Z nog eens nuttig worden dan kan ik 'm maxen! :+
Haha ik moet eerst de candy voor porygon 2 zien te verzamelen. Heb inmiddels wel al meerdere up-grades weg kunnen gooien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 12:58

Meneer iCy

swarma

[...]

Heb hem vandaag ook, maar dan uit een ei en dat op internationale ei dag!

Porygon O+ O+ O+ (tenminste in Sun/Moon gebruik ik hem vrij vaak)
.
Megalodon86 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 10:40:
[...]

Nope, morgen bestaat mijn dag uit: Paardrijden, voetbal en scouting. :'( Dochter is er dit weekend. O+

Wellicht had ik dan de 500km retourtje dan wel gedaan.

[ Voor 30% gewijzigd door Meneer iCy op 13-10-2017 13:04 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
[...]

Ja, meest balen als ie uit een ei komt... voor nix 10 km gelopen :(
In t wild wil ik hem nog wel vangen..

Porygon: 63/64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4power
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-09-2020
Goedemorgen,

Veel plezier vandaag voor diegene die richting Amstelveen gaan.

Vanochtend spawnde een Miltank in m´n tuin en nearby div. Mareeps. (Woon in Weesp).

Het wordt erg druk in Amstelveen en omliggende parken. Het lijkt er op dat de straal > 10km vanaf Amstelveen is. Hou rekening met parkeren!

Groet,

4P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Goh...zou er iets met de spawns zijn gebeurd? :P Zo werd ik wakker. Zat nog een Charmander ook maar daar driftte ik vandaan. En tijdens het schrijven nog een Pikachu, Mareep en Squirtle.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/gdPsNPkNxZG1Fg3aHzZgOQyw/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ik wist niet dat het event vandaag is, maar op Schiphol-Oost zaten direct een Larvitar, twee Chikorita’s, Croconaw, Totodile, Bulbasaur, Clefairy en Pikachu! Leuke verrassing :D

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
4power schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 06:56:
Goedemorgen,

Veel plezier vandaag voor diegene die richting Amstelveen gaan.

Vanochtend spawnde een Miltank in m´n tuin en nearby div. Mareeps. (Woon in Weesp).

Het wordt erg druk in Amstelveen en omliggende parken. Het lijkt er op dat de straal > 10km vanaf Amstelveen is. Hou rekening met parkeren!

Groet,

4P
Goeiemorgen :)

Waar kunnen we t beste parkeren (Bij Amstelpark pref.)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Vang ik vanaf de bank een Squirtle die zowel mijn hoogste IV als CP heeft voor die soort met 96% (15/14/14) en L26. Die combinatie zie je niet vaak. Toeval of zou de 'kwaliteit' van de spawns vandaag ook verhoogd zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Google maps geeft al veel files aan in en rondom Amstelveen centrum.... Helaas woon in nét buiten het spawn gebied... eind van de ochtend ga ik ook die kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

avotar schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 15:19:
Nou, ik heb het op mijn huawei ook hoor.
Is gekomen met de update van de app een week of 2 terug.
Ik heb 2 iPhones 5, van de kids, die kunnen (nog) niet naar iOS 11.
Ze lopen met de pokemon-updates mee en hebben dit helemaal niet.

Daarom denk ik dat de GPS error op mijn iPhone6 aan IOS 11 ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 11:18

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Jammer dat het weer zo'n plaatsgebonden event is. Mensen in Amsterdam hebben maar weer geluk..

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Het is gezellig druk in Amstelveen, heel veel pogo spelers :)

Verder eigenlijk alles gevangen so far wat ik wou vangen (met ticket)
- 1x shiny karp
- 1x shiny Pika (had in nog niet)
- SAFARI Unown, wat tof is, want van EUROPE miste ik alleen de R.

Verder lekker veel Chansey, Larvitar en andere leuke poke's. Ik ben tevreden ;)

In het winkelcentrum is een spot die overbelast lijkt, maar verder is het bereik prima en stabiel trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vailen
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-09 15:40

Vailen

Shit happens

Richh schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 13:36:
Het is gezellig druk in Amstelveen, heel veel pogo spelers :)

Verder eigenlijk alles gevangen so far wat ik wou vangen (met ticket)
- 1x shiny karp
- 1x shiny Pika (had in nog niet)
- SAFARI Unown, wat tof is, want van EUROPE miste ik alleen de R.

Verder lekker veel Chansey, Larvitar en andere leuke poke's. Ik ben tevreden ;)

In het winkelcentrum is een spot die overbelast lijkt, maar verder is het bereik prima en stabiel trouwens.
Zijn er ook mensen zonder ticket die die shiny's zien en kunnen vangen?

Twitch | Youtube | GameRig: Lenovo Legion 5i | i7-14650HX | RTX 4070 | 16Gb | 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Vailen schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 15:16:
[...]

Zijn er ook mensen zonder ticket die die shiny's zien en kunnen vangen?
In het winkelcentrum niet. Daar kan je niks vangen als je geen ticket hebt. Vlak erbuiten is er echter genoeg... En het is daar moeilijk druk, bij het naastliggende park.

Als je wel een ticket hebt is het vooral veel drukker in het winkelcentrum. Veel meer stops, en eieren natuurlijk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
CAP-Team schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 13:01:
Jammer dat het weer zo'n plaatsgebonden event is. Mensen in Amsterdam hebben maar weer geluk..
Stap je toch in de auto, bus of trein...
Heb ook een uur heen en terug gereden om een paar uurtjes in het Amstelpark rond te lopen!

Overigens wel erg fijn voor de eettentjes daar, die wisten dus NIET dat dit event er zou zijn vandaag. Die kregen een leuke verassing! En dan ook nog van dat kansloze volk dat gaat schelden tegen de bediening terwijl het ontzettend druk was... 8)7

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:23

OmeJoyo

This is me

Ik ben gewoon lekker met vrouw en kinderen naar het Amsterdamse bos geweest en vervolgens bij de spottersplaats lekker vliegtuigen wezen kijken. Heb daar vrijwel alles kunnen vangen, heerlijk genoten van de natuur en de vliegtuigen. Kinderen een topdag en papa en mama ook.

Nu weet ik natuurlijk niet of jij er ook met drie kwartier heen kan, maar ik wil aangeven het is maar wat je er van maakt :) tot max 2 uur reizen (enkele reis) zou ik er voor over hebben omdat het gewoon een geweldige dag was.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Vanuit Hoogeveen naar Amstelveen afgereisd en nu weer terug :)
Groningen was ook breed vertegenwoordigd. En er waren genoeg Duitsers, Belgen en Britten te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:35

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

11 km door Amstelveen en omstreken gelopen, alle Unowns gevangen (nu 10 in totaal), berg Chanseys, Larvitars, Pika's en Magikarps, maar geen enkele shiny -O- Dat viel een beetje tegen, die had ik toch wel verwacht eindelijk eens tegen te komen.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Spawns lijken weer (bijna) normaal te zijn. Event afgelopen zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Zo, vandaag toch nog in Amsterdam wat bij elkaar kunnen sprokkelen :Y)

Wat ik nu nog moet:
083 - Farfetch'd
128 - Tauros
150 - Mewtwo
151 - Mew
214 - Heracross
222 - Corsola
225 - Delibird
235 - Smeargle
236 - Tyrogue
243 - Raikou

Waaronder natuurlijk n paar regionals/legendary die je niet zomaar kunt krijgen nog. Zover ik weet kan ik op dit moment enkel de dikgedrukte eventueel nog vinden hier in NL.

[ Voor 14% gewijzigd door Cartman! op 14-10-2017 19:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Cartman! schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 19:00:
Zo, vandaag toch nog in Amsterdam wat bij elkaar kunnen sprokkelen :Y)

Wat ik nu nog moet:
083 - Farfetch'd
128 - Tauros
150 - Mewtwo
151 - Mew
214 - Heracross
222 - Corsola
225 - Delibird
235 - Smeargle
236 - Tyrogue
243 - Raikou

Waaronder natuurlijk n paar regionals/legendary die je niet zomaar kunt krijgen nog. Zover ik weet kan ik op dit moment enkel de dikgedrukte eventueel nog vinden hier in NL.
Heracross en Corsola kun je niet vinden in NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
En Tyrogue kun je alleen in een ei vinden :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Weer wat geleerd :) Eieren lopen is wat ik t minst graag doe...krijg altijd alleen maar meuk eruit :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Wel weer het 'geluk' dat ze alleen in 5km zitten, de droprate van die eieren is echt mega :P
Ik moet bijvoorbeeld alleen nog een Cleffa voor mijn EU dex, maar 2km eieren krijg ik heel weinig :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
xPhantom schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 20:15:
Wel weer het 'geluk' dat ze alleen in 5km zitten, de droprate van die eieren is echt mega :P
Ik moet bijvoorbeeld alleen nog een Cleffa voor mijn EU dex, maar 2km eieren krijg ik heel weinig :/
Had je naar Amstelveen/Amsterdam moeten komen... heb denk ik wel 50 Clefairy's gezien :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnark
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:46
Cartman! schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 20:32:
[...]

Had je naar Amstelveen/Amsterdam moeten komen... heb denk ik wel 50 Clefairy's gezien :o
Cleffa != Clefairy, Cleffa is een baby. Komt enkel uit eieren.

[ Voor 8% gewijzigd door rnark op 14-10-2017 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ja, wij met drie spelers naar Amstelpark. Was leuk daar. Echt superveel PoGo spelers. Dex compleet kunnen maken. Echter alle drie geen shiny gezien. Dat vonden we wel een grote tegenvaller! verder spawnde er wel reteveel daar. De complete dex maakte het dan wel weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
rnark schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 21:16:
[...]
Cleffa != Clefairy, Cleffa is een baby. Komt enkel uit eieren.
Duh, je hebt gelijk :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:25
's Middags even met vrouw en zoon naar het Broersepark geweest. Eerlijk gezegd vond ik het wat tegenvallen. Wel superveel starter/Pikachu/Machopspawns maar slechts een handjevol Unowns (geen F gezien bijvoorbeeld, ook geen R maar die hadden we al van de vorige keer) en net zo weinig Chansey of Larvitar, dat zijn toch de pokies waar je voor gaat. Van de starters ook maar één evolutie, een lage IV Wartortle. En geen shinies ook nog es niet. Wel leuk om Mareep en Miltank te vangen, had ze tot nu toe alleen nog maar gehatcht.

Resumerend: we vonden het leuk maar niet top.

Maar volgende keer gaan we weer :Y .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
sixtiek schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 21:33:
's Middags even met vrouw en zoon naar het Broersepark geweest. Eerlijk gezegd vond ik het wat tegenvallen. Wel superveel starter/Pikachu/Machopspawns maar slechts een handjevol Unowns (geen F gezien bijvoorbeeld, ook geen R maar die hadden we al van de vorige keer) en net zo weinig Chansey of Larvitar, dat zijn toch de pokies waar je voor gaat. Van de starters ook maar één evolutie, een lage IV Wartortle. En geen shinies ook nog es niet. Wel leuk om Mareep en Miltank te vangen, had ze tot nu toe alleen nog maar gehatcht.

Resumerend: we vonden het leuk maar niet top.

Maar volgende keer gaan we weer :Y .
Mischien te kort geweest of net verkeerde moment. Ik was in amstelpark en daar was wel alles meer dan voldoende aanwezig. Enkel voor unown i was het wel spannend afwachten.

Heb er een shiny pikachu VROUW gevangen. In de pokedex heb ik zowel van het mannetje en vroutje de afbeelding.

Heb ik dan het mannetje laten lopen(soms moeilijk te zien vooral als de zon vol op je scherm staat)
Of kan het zijn dat een goude pikachu in een gyms stond en zo in de dex kwam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:24
Gravediggerxx schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 21:52:
[...]

Mischien te kort geweest of net verkeerde moment. Ik was in amstelpark en daar was wel alles meer dan voldoende aanwezig. Enkel voor unown i was het wel spannend afwachten.

Heb er een shiny pikachu VROUW gevangen. In de pokedex heb ik zowel van het mannetje en vroutje de afbeelding.

Heb ik dan het mannetje laten lopen(soms moeilijk te zien vooral als de zon vol op je scherm staat)
Of kan het zijn dat een goude pikachu in een gyms stond en zo in de dex kwam?
Wanneer je shiny hebt voegt ie van man en vrouw toe aan de pokedex, dit had ik ook met mijn eerste magikarp shiny

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Met ticket in de mall was echt super veel spawns.. maar ook weer boet zo veel bijzondere (veel starters)
Wel wat meer Chansey en heel veel meer Mareep dan buiten.
Van al die vissen en muizen maar van elk 1 shiny gevangen, dus valt ook een beetje tegen.
Was op een gegeven moment echt klikken om te kijken of t shiny was en dan vrijlaten.
Larvitar was best wel weinig van.
Wel een Lapras uit een 2k ei van Amstelveen.

En eindelijk mijn eerste Aerodacryl, maar die kwam gewoon uot een 10k van eerder

10 tot 15 uur gespeeld, best wel leuk gehad.
Moet nu weer balleb en besjes verzamelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:37

hneel

denkt er het zijne van

Wij zijn bij Amsterdamse bos geweest. Wel wat larvitar , chanse, mareep gevangen, maar niet echt heel veel. Wel heel veel gen1 en gen2 starters. Was niet erg, want de kinderen hadden die nog niet compleet. Zelf gign ik vooral voor de larvitar candy. Ook nog paar unowns en 2 kanga's. Ook nog paar miltanks en porygon gezien,, maar die hoefde ik niet. En eindelijk weer eens een tyranitar raid gedaan en nog gevangen ook. Al met al toch een leuke dag geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Oh ja.. heel heel heeeeel veel Miltank en Porygon ook... de laatste niet eens op gedrukt Miltank en Kanga paar gekeken naar hoge CP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Wat een dag... was erg leuk in Stadshart. Al vrij snel m'n eerste shiny Pikachu, en op de valreep, rond half 6, nog een shiny Magicarp. Die moest ik allebei nog.

Vervolgens naar een verjaardag geweest, rijd ik naar huis op de fiets, vang ik in m'n eigen dorp een shiny Magikarp. Hoe bestaat het.

Maargoed, was dus erg leuk. 70000 stardust erbij, héél veel candies, en morgen maar even door de Pokémon heen spitten. Ook leuk dat ik met meer berries thuis kwam als ik ging (uitgezonderd de golden rasps natuurlijk). Ook het ballen bijdraaien ging uitstekend, geen enkel moment tekort gehad.

[ Voor 33% gewijzigd door Megalodon86 op 15-10-2017 01:48 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Apk mine van nieuwe update!!

https://www.reddit.com/r/...ine_of_v0792_is_complete/

Gen 3 gaat nu echt niet lang meer duren!!:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Ik had mijn ticket opgehaald en even mijn medal gecahshed. Vrouwtje wilde starbucks en ik in die tussentijd zoveel mogelijk stops draaien voor eitjes en pokemon vangen natuurlijk. Ja het winkelcentrum was veel beter dan daarbuiten, maar daar zou ik niet zoveel gelopen hebben. Alles was echt gewoon te vinden als je ergens bleef zitten. Helaas voor mij geen Sniny kunnen vinden, niemand uit mijn groep trouwens. Het blijft een kleine kans dus. Verder gewoon een leuke dag gehad in het Broerse Park en daarna in het Amstel Park.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Gister ook met een groepje naar Amstelveen geweest, helaas niemand een ticket.
Eerst naar Broersepark geweest, hoop Croconaw, Cindaquils en Gen 1 starters gevangen.
Helaas maar weinig Larvitar en Chanseys.

Daarna door naar Amstelpark, wat een gigantisch gekkenhuis was dat zeg. Bizar.

Daar weer meer van hetzelfde gevangen, ook heel veel Machops, goed voor m'n badge. Wederom erg weinig Larvitars en Chanseys.

Uit onze groep hebben er 2 een shiney magicarp (uiteraarde personen die hem al hadden) en 1 iemand een shiney pikachu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik vind het niet zo verkeerd dat shinies moeilijk te vangen blijven. Als iedereen ze heeft zijn ze niet bijzonder meer en juist dat bijzonder zijn maakt ze leuk. Sommige zaken moeten dus gewoon lekker moeilijk te bereiken blijven. Dan is de voldoening des te groter als je ze behaalt. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Laatst online: 23:07
Hoogtepunt gisteren in A’veen: Charizard op incense. Verder ook 2 Blastoise kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 09:12
Mad-Matt schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 10:47:
Gister ook met een groepje naar Amstelveen geweest, helaas niemand een ticket.
Eerst naar Broersepark geweest, hoop Croconaw, Cindaquils en Gen 1 starters gevangen.
Helaas maar weinig Larvitar en Chanseys.

Daarna door naar Amstelpark, wat een gigantisch gekkenhuis was dat zeg. Bizar.

Daar weer meer van hetzelfde gevangen, ook heel veel Machops, goed voor m'n badge. Wederom erg weinig Larvitars en Chanseys.

Uit onze groep hebben er 2 een shiney magicarp (uiteraarde personen die hem al hadden) en 1 iemand een shiney pikachu.
Ik ben gisteren met een groep naar het Vondelpark geweest en door het centrum daarheeen gelopen. Hetzelfde beeld qua spawns, behalve dat we wel veel Larvitars en Chanseys hebben gezien.

Minder druk als wat ik begrepen heb dat het was in Amstelpark. Ook weinig problemen met de verbinding gehad.

PV Output

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Echte Nederlanders hè. :) Ik vond het een super dag!

- Mijn tweede 100% Suicune gezien èn gevangen
- Mega veel machops gevangen (heb nu 800+ machop candy)
- 2x 100% iv machop gevangen, met 651 cp en 822 cp
- 93% Porygon gevangen met 1194 cp
- 93% Larvitar gevangen met 765 cp
- 89% unown f gevangen
- 91% unown a gevangen
- stuk of 50 Mareep gevangen
- stuk of 30 Larvitar gevangen
- 98% Kangaskhan
- 100% miltank
- 6x wilde Charizard gepinapt
- 3x Wilde Blastoise gepinapt
- meteen toen ik in het park kwam een wilde Venusaur gepinapt
- genoeg magikarps gevangen om 2 nieuwe gyarados te kunnen maken
Etc etc etc

Gelachen met veel mensen, gelachen om sommige mensen (iemand de meneer met houten rek met 4 telefoons erin gezien? :') )

Ik snap niet waarom mensen dan op zo'n dag alsnog kunnen mopperen dat het niet goed genoeg was. :)

Ik heb helaas geen shiny Pikachu (die zocht ik nog), maar die komt wel een keer. :)

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

JA!! Wat een die-hard freak was dat zeg! (met zn plankje)

En ik mopper niet, gezien de spawns in Oberhausen was mijn verwachtingspatroon iets anders.
Pokedex nu wel een stuk completer kunnen maken;
- Venasaur kunnen maken
- Meganium kunnen maken
- Typhlosion kunnen maken
- Feraligatr kunnen maken

Dus ondanks mijn "teleurstelling" qua chansey en Larvitar, toch erg blij.

Pagina: 1 ... 54 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.