[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 53 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.425 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

nimpie schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 11:49:
Initiatiefnemers zijn de Trainers die geen Pokemon Go Event Ticket kunnen bemachtigen.
De gegevens wordt alleen aan Niantic en Stadshart Amstelveen gegeven net als de originele formulier.
En wie garandeert ons dat dat ook daadwerkelijk zo is? Dit is natuurlijk een makkelijke manier om anoniem een shitload aan e-mail adressen, namen, etc binnen te slepen om vervolgens te verkopen ;)

Lekker laten voor wat het is, ver bij dat soort dingen vandaan blijven.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:01

Mad-Matt

TheDoctor#2181

10:01 een bevestiging gekregen dat de inschrijving gesloten was, das snel
Toppie dit. :|

Maar goed, we gaan wel gezellig in de hoop dat we toch nog wat leuks vangen in de omgeving.

[ Voor 45% gewijzigd door Mad-Matt op 06-10-2017 12:07 ]

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:42

Zeror

Ik Henk 'm!

Initiatiefnemers zijn de Trainers die geen Pokemon Go Event Ticket kunnen bemachtigen.
De gegevens wordt alleen aan Niantic en Stadshart Amstelveen gegeven net als de originele formulier.
En die trainers? Wie zijn dat? Is dit vanuit een bepaalde website of facebook groep of...? Waar is dit van?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimpie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-06 08:10
Zeror schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 12:06:
[...]

En die trainers? Wie zijn dat? Is dit vanuit een bepaalde website of facebook groep of...? Waar is dit van?
Deze link heb ik van een Pokemon Go Vriend gekregen.
Maar het is toch niet normaal dat binnen 30 sec uitverkocht is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:17

avotar

P0werd by Black Coffee

nimpie schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 12:10:
[...]

Het was van te voren duidelijk aangegeven hoeveel kaarten er waren en dat het waarschijnlijk seconden werk zou worden.

En wat willen ze bereiken. Meer mensen toelaten en daarmee grotere kans op netwerkissues en de ervaring verpesten voor de paar mensen die wel geluk hadden?

Erg egoïstische en kinderachtige actie als je het mij vraagt.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:17
En wat denken die Trainers daarmee te gaan bereiken?
formulier:
Met deze (klachten-) lijst gaan we naar Niantic en Stadshart Amstelveen om te zorgen voor een goede oplossing.
Wat zou "een goede oplossing zijn"? Je gaat echt niet voor alle tientallen/honderden/duizenden ondertekenaars event tickets krijgen. Of dacht je van wel?

Ik was er ook bijtijds bij, heb ook geen kaartje. Teleurstellend, inderdaad. En nu weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

In mijn ogen was de beste optie;

2 sessies, 's ochtend en 's middags. Kan je 2x zoveel mensen "helpen"
Vooraf aanmelden en dan met een loting x-aantal mensen een ticket geven.

Dan heb je geen netwerkissues en geen issues voor mensen die op dat moment vanwege werk/school niet bij een PC kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-09 23:11
nimpie schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 12:10:
[...]

Kijk eens op die facebook pagina (https://nl-nl.facebook.com/StadshartAmstelveen/) en dan die post van de "international smile day". Daar staat dat die post wel 30.000 keer bekeken is...99.99% daarvan zijn zeker mensen die voor de tickets kwamen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:20
Mad-Matt schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 12:20:

Dan heb je geen netwerkissues en geen issues voor mensen die op dat moment vanwege werk/school niet bij een PC kunnen.
Who cares?

Beste optie is huidige optie. Mensen die snel genoeg zijn krijgen tickets. Zo simpel is het. Je hebt maar een beperkt aantal tickets en kan dus niet iedereen tevreden houden.

Als je gaat klungelen (bijv. opzoeken van stadshart pasnummer) e.d. dan is het logisch dat je te laat bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brilsmurf
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 23:41
Bij mij wordt nu versie 0.75.1 gepushed als ik wil gaan spelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:52

PB-powell

Mr. Laziness

xminator schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 12:32:
[...]

Who cares?

Beste optie is huidige optie. Mensen die snel genoeg zijn krijgen tickets. Zo simpel is het. Je hebt maar een beperkt aantal tickets en kan dus niet iedereen tevreden houden.

Als je gaat klungelen (bijv. opzoeken van stadshart pasnummer) e.d. dan is het logisch dat je te laat bent.
Yups, elk concert of festival werkt zo. First come, first served.

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023

Juist niet...
Want ook dan binnen 30 sec uitgedeeld...
En heb men kans dat ie 2 tickets weet te bemachtigen, terwijl nu max 1 per man

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WahWah
Beste manier....die is er gewoon niet.

Men heeft 3.500 kaartjes beschikbaar.
Er zijn 30.000+ geinteresseerden.
Er zullen 26.500+ teleurgestelden zijn.

Klein deel van de teleurgestelden zijn kindjes die hun snoepjes niet krijgen en gaan daarom huilen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 09:41
Het is jammer, maar genoeg te doen zonder ticket hoor; heel Amstelveen en Amsterdam zal vol zitten met leuke Pokémon. Komt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Er is 1 kerel in mijn whatsapp groep die samen met een vriend naar Stockholm gaan. Ze hadden geen kaartjes voor Amstelveen weten te bemachtigen, maar in Zweden stond de registratie iets langer open. Ze hebben net vliegtickets en hotel geregeld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:20
WahWah schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 14:06:
Er is 1 kerel in mijn whatsapp groep die samen met een vriend naar Stockholm gaan. Ze hadden geen kaartjes voor Amstelveen weten te bemachtigen, maar in Zweden stond de registratie iets langer open. Ze hebben net vliegtickets en hotel geregeld :D
Haha dan ben je serieus niet slim bezig. Event met ticket biedt werkelijk waar weinig extra ten opzichte van geen ticket hebben. Je kan dezelfde pokemon vangen zonder ticket, weliswaar niet @ stadhart maar wel elders in amsterdam/amstelveen.

Of ze moeten het nu anders aanpakken dan in oberhausen

[ Voor 5% gewijzigd door xminator op 06-10-2017 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

WahWah schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 14:06:
Tsja hoe ver kan je gaan voor het spelen van pokemon :D in dit geval dus kennelijk zo'n 1000 kilometer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Je krijgt toch een of andere badge in de app als je er geweest bent met een kaartje?

Wat men zou kunnen doen is een veel ruimere registratie waarbij men dan een code krijgt die men die dag moet invoeren en een stop in de omgeving tussen bijv. 250 meter en 2,5km afstand (of welke waarden dan ook) van het winkelcentrum moet spinnen en waarmee bezoek aan het winkelcentrum zelf geen enkele toegevoegde waarde heeft en ontmoedigd wordt door die minimale afstand van 250m.

Kunnen mensen toch 'meedoen' en die badge krijgen en de beesten vangen die toch ook in de omgeving spawnen maar het leidt niet tot een uitpuilend winkelcentrum. :) Je kunt zelfs voor die mensen gedurende die dag na het krijgen van die badge alle spawns/stops/gyms binnen die cirkel van 250m onwerkzaam maken zodat mensen al helemaal uit dat winkelcentrum wegblijven.

Kortom, mogelijkheden te over als je een beetje fantasie hebt. Maar Niantic hè. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:42

Zeror

Ik Henk 'm!

Meerdere sessies niet nodig. Gewoon alleen dit. De loting om een bepaalde tijd uitrollen en klaar. Dan is het ook gewoon geluk of ongeluk hebben. En niet een oneerlijke strijd wie het snelste is. Misschien was ik wel de snelste, maar omdat mn browser het even niet goed deed, ben ik ineens de langzaamste? Is dat eerlijk?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WahWah
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 14:29:
Je krijgt toch een of andere badge in de app als je er geweest bent met een kaartje?

Wat men zou kunnen doen is een veel ruimere registratie waarbij men dan een code krijgt die men die dag moet invoeren en een stop in de omgeving tussen bijv. 250 meter en 2,5km afstand (of welke waarden dan ook) van het winkelcentrum moet spinnen en waarmee bezoek aan het winkelcentrum zelf geen enkele toegevoegde waarde heeft en ontmoedigd wordt door die minimale afstand van 250m.

Kunnen mensen toch 'meedoen' en die badge krijgen en de beesten vangen die toch ook in de omgeving spawnen maar het leidt niet tot een uitpuilend winkelcentrum. :) Je kunt zelfs voor die mensen gedurende die dag na het krijgen van die badge alle spawns/stops/gyms binnen die cirkel van 250m onwerkzaam maken zodat mensen al helemaal uit dat winkelcentrum wegblijven.

Kortom, mogelijkheden te over als je een beetje fantasie hebt. Maar Niantic hè. :/
Dus je wordt als Stadshart sponsor voor Pokemon Go, maar het event moet mensen juist ontmoedigen om naar het winkelcentrum te komen? 8)7

Hoe je het nu verteld is dat Niantic dit gewoon zelf moet organiseren. Maarja wat krijg je dan, gemeentes die gaan klagen dat je pokemon in overvloed laat spawnen op een gecontreerde plek wat weer voor overlast gaat zorgen.

Dus als de badge er niet zou zijn, was er geen probleem meer? Denk niet dat iedereen het alleen maar voor die badge doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
(mooi plan...) maar het leidt niet tot een uitpuilend winkelcentrum.
Maar dat is nou net niet de bedoeling natuurlijk! Het winkelcentrum moet vol, waarom denk je dat Unibail-Rodamco sponsorcentjes naar Niantic schuift :+ !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Zeror schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 14:31:
[...]

Meerdere sessies niet nodig. Gewoon alleen dit. De loting om een bepaalde tijd uitrollen en klaar. Dan is het ook gewoon geluk of ongeluk hebben. En niet een oneerlijke strijd wie het snelste is. Misschien was ik wel de snelste, maar omdat mn browser het even niet goed deed, ben ik ineens de langzaamste? Is dat eerlijk?
Nogmaals, bij een concert is het niet anders. Hoe snel denk je dat kaartjes voor The Rolling Stones zijn uitverkocht? Nee het is niet eerlijk, maar zo werkt elk evenement wat ticket-based is... Je kan gewoonweg niet iedereen tevreden stellen.

Maar het idee achter een safari-zone is juist dat het maar op een plek is. Dat is in de spellen niet anders... En hierdoor krijg je juist contact en interactie tussen de spelers. Dat was in Almere van de zomer ook, super gezellig juist daardoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de beste / leukste plek om de dag door te brengen als je geen kaartje hebt? Amstelpark?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Verwijderd schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 14:49:
Wat is de beste / leukste plek om de dag door te brengen als je geen kaartje hebt? Amstelpark?
Waarschijnlijk wel. Broersepark is ook leuk, maar stuk kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

WahWah schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 14:39:
[...]

Dus je wordt als Stadshart sponsor voor Pokemon Go, maar het event moet mensen juist ontmoedigen om naar het winkelcentrum te komen? 8)7
Ja grapjassen. Ik bedoel natuurlijk BOVENOP de tickets die toegang tot de extra's in het winkelcentrum geven. Die mensen mogen er natuurlijk wel in maar de rest wil je er niet hebben omdat het dan veel te vol wordt, wat bijv. de brandweer wel eens niet goed zou kunnen vinden. Die kun je hiermee toch wat geven (die badge en de extra spawns in de omgeving) maar hou je wel bewust weg uit dat winkelcentrum. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:03:
[...]

Ja grapjassen. Ik bedoel natuurlijk BOVENOP de tickets die toegang tot de extra's in het winkelcentrum geven. Die mensen mogen er natuurlijk wel in maar de rest wil je er niet hebben omdat het dan veel te vol wordt, wat bijv. de brandweer wel eens niet goed zou kunnen vinden. Die kun je hiermee toch wat geven (die badge en de extra spawns in de omgeving) maar hou je wel bewust weg uit dat winkelcentrum. :*)
Ja ok , maar wat had je in gedachten dan? Soort van "troostprijs tickets"? En hoeveel wil je er daarvan weggeven dan? Niantic moet dit met de gemeente kortsluiten dan, want als je met jouw event 30.000+ man aantrekt wordt je denk ik wel erop aangesproken als er problemen zullen ontstaan. Project Pokemon X (/Y)?

De extra spwns krijgen we toch (in mindere mate)? De badge alleen niet...Genoeg troost prijs toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Als je het gebied waarin het werkt heel Amsterdam laat bestrijken kun je makkelijk tienduizenden mensen kwijt. Men is daar wel wat gewend met toeristen en grote evenementen. Maar er kan ook een maximum aan gesteld worden. Alleen een die beduidend groter is dan die voor het winkelcentrum zodat mensen tenminste een reële kans hebben om zo'n code te scoren en niet 95% loopt te balen zoals nu.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WahWah
Waarom niet gewoon heel de wereld dezelfde spwans. Iedereen gelijk, geen gezeik, iedereen blij. Geen events, want daar stel je altijd mensen mee teleur die dan die dag niet kunnen komen, want A-Z redenen. Etc etc etc. Dus dan maar 24/7, 365. Niemand wat te klagen meer toch!? Of is het spel dan weer te saai en heeft niks nieuws te bieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:04
De vorige keer dat ik naar Amstelveen was geweest was ik toch erg teleurgesteld dat er bijvoorbeeld geen goede raids waren. Weet iemand toevallig of deze wel plaats vinden in de rest van de stad? :)

Voor de rest is het toch ook gewoon leuk om beetje mensen te kijken haha :P

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Het is voor de mensen die nu zonder kaartje gaan. Die kunnen dan toch nog iets extra's krijgen in de vorm van die badge. Vinden mensen toch leuker dan alleen de spawns denk ik zo. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
nimpie schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 11:27:
Als je geen ticket heb bemachtig?
Vul deze Formulier in.
Vul deze formulier

DIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Je geeft ze een vinger en ze willen je hele hand....Als Niantic dus gewoon geen spawns hadden beloofd buiten het winkelcentrum, dan waren de spawns genoeg troostprijs. Maarja die spawns waren er al zonder ticket, dus nu wil je meer >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
En dan corrigeer je niet "heb bemachtig"? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:39
Mensen, wat is nou de manier om aan een Exclusive Raid Pass te komen?

Ik was er van overtuigd dat Niantic random gyms uitzoekt, en vervolgens alle spelers die daar de laatste 4 weken een Legendary Raid hebben gedaan een ticket geven.

Maar nu heb ik een groep spelers ontmoet die beweert dat het juist gewoon om Raids gaat, en dat de legends helemaal niet meetellen.

Iemand die dit kan verduidelijken? :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sixtiek
Richh schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:47:
Morgenochtend precies om 10 uur verschijnt er een link op een Facebookpagina, daar moet je op klikken en een formulier invullen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Richh schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:47:

Ik was er van overtuigd dat Niantic random gyms uitzoekt, en vervolgens alle spelers die daar de laatste 4 weken een Legendary Raid hebben gedaan een ticket geven.

Maar nu heb ik een groep spelers ontmoet die beweert dat het juist gewoon om Raids gaat, en dat de legends helemaal niet meetellen.

Iemand die dit kan verduidelijken? :P
Volgens mij worden die nu random uitgedeeld aan een selecte groep spelers als test. Tenminste dat zie ik overal op de uitnodiging staan: field test

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

sixtiek schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:56:
[...]

Morgenochtend precies om 10 uur verschijnt er een link op een Facebookpagina, daar moet je op klikken en een formulier invullen. :+
engerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
PB-powell schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 17:27:
[...]

Volgens mij worden die nu random uitgedeeld aan een selecte groep spelers als test. Tenminste dat zie ik overal op de uitnodiging staan: field test
Het is niet random geweest, het had te maken met hoeveel Raids iemand gedaan had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Mensen met een Go'tcha;

Ik heb hem niet opgeladen (althans, wel toen ik hem kreeg), dus het kan zijn dat hij leeg is, kan dit dan kloppen?

Als ik hem probeer te verbinden en op het knopje druk gaat het scherm heel even aan en daarna direct weer uit, Go kan hem ook niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:55
Zojuist een 96% (14-15-14) Suicune gevangen.
En ook nog eens geluk met Hidden Power want het element is water!
Ik denk niet dat ik nog een betere ga vangen...

*O*

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
Mad-Matt schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 18:10:
Mensen met een Go'tcha;

Ik heb hem niet opgeladen (althans, wel toen ik hem kreeg), dus het kan zijn dat hij leeg is, kan dit dan kloppen?

Als ik hem probeer te verbinden en op het knopje druk gaat het scherm heel even aan en daarna direct weer uit, Go kan hem ook niet vinden.
Ja, eigenlijk vanzelfsprekend he ;).
Ding kan 12 uur actief zijn en heeft een standby tijd van 48 uur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Nu online
schaapiej schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 18:53:
Zojuist een 96% (14-15-14) Suicune gevangen.
En ook nog eens geluk met Hidden Power want het element is water!
Ik denk niet dat ik nog een betere ga vangen...

*O*
Bofferd, de ideale Suicune 💧

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
aljooge schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:47:
Bofferd, de ideale Suicune 💧
Ik moest ook meteen aan deze post van jou denken! :p
aljooge schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 00:48:
nee. te vroeg gejuigd. De enige suicune die nog enigzins sterk is heeft water als hidden power. De hidden power kan bijna elk type hebben, maar water is degene die je wil. 1x hidden power met een bepaald type kan je ook niet met een fast tm opnieuw verkrijgen.

Heeft jouw suicune water als hidden power?

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiemster
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-03 08:52
Heeft iemand toevallig ook problemen met de Rabobank app tijdens het coins kopen?

Zodra ik de optie krijg 'ga naar Rabobank app' (of iets dergelijks) om te betalen (ideal) Krijg ik foutmelding dat de app niet is geïnstalleerd of niet werkt ofzo. Zodra ik het met iets anders in de play store probeer werkt het echter prima. Ik kon hier verder ook niet echt iets over vinden helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Nu online
Ik zit nog steeds met die laatste bal bug. Ben niet de enige in de appgroep. Maar het aparte is, bij een paar anderen is hij er gewoon uit. Met bijna precies hetzelfde toestel en IOS versie. updaten gedaan, niks helpt. Hij blijft er maar bij de laatste bal in 1x uitfloepen.

Heeft iemand een idee hoe het kan dat bij hetzelfde toestel en dezelfde IOS versie, met allebei een geupdate pogo, bij de 1 de bug er nog wel inzit en bij de andere niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aljooge schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 21:13:
Ik zit nog steeds met die laatste bal bug. Ben niet de enige in de appgroep. Maar het aparte is, bij een paar anderen is hij er gewoon uit. Met bijna precies hetzelfde toestel en IOS versie. updaten gedaan, niks helpt. Hij blijft er maar bij de laatste bal in 1x uitfloepen.

Heeft iemand een idee hoe het kan dat bij hetzelfde toestel en dezelfde IOS versie, met allebei een geupdate pogo, bij de 1 de bug er nog wel inzit en bij de andere niet?
volgens mij heb je bij de laatste bal nu 2 kansen, of de pokemon springt er gelijk uit, en als dat niet zo is heb je hem zoiezo gevangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 21:16:
[...]

volgens mij heb je bij de laatste bal nu 2 kansen, of de pokemon springt er gelijk uit, en als dat niet zo is heb je hem zoiezo gevangen
Dat zou nog kunnen inderdaad. Dat ik niet naar de animatie moet kijken. Maar blijft nog steeds verdacht veel op een bug lijken, of toch een verminderde kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

aDutchCow schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:15:
[...]

Ja, eigenlijk vanzelfsprekend he ;).
Ding kan 12 uur actief zijn en heeft een standby tijd van 48 uur
ja precies.

Ik krijg hem alleen niet meer opgeladen...
Ding heeft 4 uur in de lader gezeten en het lijkt erop of dat hij niets heeft gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:54
Richh schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 17:49:
[...]

Het is niet random geweest, het had te maken met hoeveel Raids iemand gedaan had.
Lijkt me sterk. Ik had een invite voor een gym waar ik toevallig 1x een Entei had geraid en verder niets. In totaal zit ik nu op 62 raids, wat vrij weinig is. Zelfde voor mijn ega.
Heb ook gehoord van anderen die alleen een magikarp hadden gevangen op een gym en daar een invite kregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
FireAge schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 23:55:
[...]

Lijkt me sterk. Ik had een invite voor een gym waar ik toevallig 1x een Entei had geraid en verder niets. In totaal zit ik nu op 62 raids, wat vrij weinig is. Zelfde voor mijn ega.
Heb ook gehoord van anderen die alleen een magikarp hadden gevangen op een gym en daar een invite kregen.
Ik had geen invite op een gym die ik in die week nog een paar keer heb gehad, en waar ik ~5 weken geleden toen nog een Lugia op gevangen had. De omliggende gyms heb ik wel in de laatste 4 weken gehad :P

Vandaar dat ik behoorlijk benieuwd ben wat precies de eisen zijn, maar als ik het goed begrijp zijn die gewoon niet bekend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15-09 12:08
Mad-Matt schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 22:56:
[...]

ja precies.

Ik krijg hem alleen niet meer opgeladen...
Ding heeft 4 uur in de lader gezeten en het lijkt erop of dat hij niets heeft gedaan
Stop hem eens in de lader en druk eens op de rode knop. Dan moet hij aangeven dat hij oplaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
Even een andere melding: In de safari zone in tjechie en denemarken vandaag zijn alle vogels beschikbaar gemaakt voor de raids. Misschien in NL ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Een Suicune raid gedaan en bij mijn vriendin kwam er een CP1601 naar voren. Bleef na de 3e bal zitten, een great curve met een normale razz. Een mooie 96% voor haar! :) En ik had een whopping CP1549 en die ging pleite na 13x excellent curve met golden razz!

Thanks RNGesus 8)7

Edit: net nog een 98% voor mijzelf gevangen. Gekeken wat Hidden Power kreeg maar dat was Ground. Jammer maar helaas. Dan maar terug naar Extrasensory!
Sunfalls schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 10:34:
Even een andere melding: In de safari zone in tjechie en denemarken vandaag zijn alle vogels beschikbaar gemaakt voor de raids. Misschien in NL ook wel.
Alleen met ticket zo lijkt het?
Dit weekend zijn weer twee edities van dit evenement en zojuist bereikt ons het nieuws dat de legendarische vogels op Pokémon GO Safari Zone aanwezig zijn. Waar eerder het nieuws was dat er geen Raids speelbaar zouden zijn tijdens Safari Zone lijkt dit nu toch het geval te zijn. Na vermoedelijk een aantal testen in Barcelona, Parijs en Oberhausen, kunnen spelers die het evenement bezoeken nu nog meer krijgen voor een ticket. Wat je verder tijdens het evenement kunt verwachten lees je in eerdere artikelen van ons.

Bron

[ Voor 81% gewijzigd door schaapiej op 07-10-2017 14:56 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Heb na zoveel pogingen pas aan t eind 1 Articuno, wil er best nog 1 bij.. Of een 3e Lugia..
Maar ook niet zo nodig, ben blij dat ik van elk minimaal 1 heb

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:14

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Yes het is gelukt om Tauros nog te vinden :) had nog maar 1 dag de kans :D super blij.
Nu alleen Farfetched nog en dan heb ik volledig Gen1.(edit: En mewtwo ofcourse) Ook Corsola deze zomervakantie kunnen vinden. Geslaagde zomer al zeg ik het zelf :P

[ Voor 5% gewijzigd door Ricmaniac op 07-10-2017 22:49 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik zie vanuit kopenhagen shiny Pikachu’s en shiny Magicarps voorbij komen?

Wij hebben (uiteraard) geen ticket voor Anstelveen, maar als we toch die kant op gaan, hebben we dan kans op die shinies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

als het goed is wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

readytoflow schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 23:15:
Ik zie vanuit kopenhagen shiny Pikachu’s en shiny Magicarps voorbij komen?

Wij hebben (uiteraard) geen ticket voor Anstelveen, maar als we toch die kant op gaan, hebben we dan kans op die shinies?
Ja alleen niet in het winkelcentrum zelf. maar gewoon er om heen in regio amstelveen.

Althans als het het zelfde werkt als het oberhausen event.
Het enige wat je miste als je geen ticket had was in principe de fysieke goodies, een medal in game en de 10km eieren die maar 2km gelopen hoefde te worden.

Voor de rest kon je alles in oberhausen gewoon vangen met zieke increased spawnrate. Maar niet op de event locatie als je geen ticket had. als je dan iets ving dan werd het een murkrow of kreeg je een error.

De vraag is alleen even wat de afstand word. want rondom het winkelcentrum waar het event is zijn niet veel stops. dan zou je beter naar Amsterdam bijvoorbeeld kunnen gaan maar ik denk niet dat die speciale spawns zo ver uitreiken dat je ze in amsterdam ook vind :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
https://pokemongohub.net/...rms-added-huge-bug-fixes/

Eindelijk curve bal bug fix _/-\o_

Dat gaat wel voor iets meer gevangen raid bossen zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:16

hneel

denkt er het zijne van

En veel belangrjker: de gym battle network fix.
Ik heb nu al meer dan een week de enige gym in het dorp al niet meer kunnen aanvallen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Wat was de curve ball big dan eigenlijk?
Dat de catch rate niet stijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eek2nd schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 12:53:
Wat was de curve ball big dan eigenlijk?
Dat de catch rate niet stijgt?
Deze vid van prodigiesnation legt het goed uit : YouTube: HOW TO GET CURVEBALLS 100% OF THE TIME WITHOUT FAIL & WHY EXCELL...

Errste stuk video uitleg tweede gedeelte bewijs.
De catchrate zonder curvebonus is significant lager, wat bij legendaries veel uit kan maken.
Oefen maar eens op een pidg, in welke zone jouw ballen meestal terecht komen.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2017 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Oh.. dus ik had de apk wel moeten downloaden net voordat ik de suicune voor t eerst niet heb gevangen :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Niantic is me echt aan het peste.
Voor de legendarische zoek ik iv 96% of hoger maar 91% vind ik ook al redelijk.

Bij articuno vond ik pas de eerste van boven de 91% na de 13 de vangst en die was 96%
In totaal 17/35 articuno gevangen en de tweede hoogste cp is 89%.
Moltres 14/23 kunnen vangen. 1 van 96 + die helaas ging lopen. 93% hoogste die ik kon vangen bij een van de laatste dagen
Zapdos 11/22 kunnen vangen waarvan geen enkele keer 1 van 96+ tegengekomen en hoogste ook 93% die ik erg laat kon bemachtigen
Lugia nog veel slechter want 15/33 gevangen.
Hoogste die ik tegenkwam en ving was 2040 cp met 89 iv. Tweede 2039cp/89 iv/ derde 2029 cp/87 iv.
Voor de rest alles 28/84% of veel lager.

Bij entei(13/28 gevangen) kwam ik na een tijdje wel 3x een deftige cp/iv tegen. 1919cp/1914cp/1914 cp gingen uiteraard alle drie lopen.
27 september eindelijk gerustgesteld toen ik een 96% ving. Wel spannend zo een van de laatste dagen een goede te krijgen.

Nu het absurde. Suicune die me niet echt interesseert omdat vaporeon veel beter is. 5/7 gevangen
In volgorde 91%/96%/98%/93%/ 96% 8)7 maar geen enkele met water als hidden power dus vrij onbruikbaar.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Gravediggerxx schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 15:33:
Niantic is me echt aan het peste.
Voor de legendarische zoek ik iv 96% of hoger maar 91% vind ik ook al redelijk.

Bij articuno vond ik pas de eerste van boven de 91% na de 13 de vangst en die was 96%
In totaal 17/35 articuno gevangen en de tweede hoogste cp is 89%.
Moltres 14/23 kunnen vangen. 1 van 96 + die helaas ging lopen. 93% hoogste die ik kon vangen bij een van de laatste dagen
Zapdos 11/22 kunnen vangen waarvan geen enkele keer 1 van 96+ tegengekomen en hoogste ook 93% die ik erg laat kon bemachtigen
Lugia nog veel slechter want 15/33 gevangen.
Hoogste die ik tegenkwam en ving was 2040 cp met 89 iv. Tweede 2039cp/89 iv/ derde 2029 cp/87 iv.
Voor de rest alles 28/84% of veel lager.

Bij entei(13/28 gevangen) kwam ik na een tijdje wel 3x een deftige cp/iv tegen. 1919cp/1914cp/1914 cp gingen uiteraard alle drie lopen.
27 september eindelijk gerustgesteld toen ik een 96% ving. Wel spannend zo een van de laatste dagen een goede te krijgen.

Nu het absurde. Suicune die me niet echt interesseert omdat vaporeon veel beter is. 5/7 gevangen
In volgorde 91%/96%/98%/93%/ 96% 8)7 maar geen enkele met water als hidden power dus vrij onbruikbaar.
Sommigen zijn al blij als ze er een van ieder hebben... }:| je kan ook overdrijven denk ik dan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
PB-powell schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 17:55:
[...]

Sommigen zijn al blij als ze er een van ieder hebben... }:| je kan ook overdrijven denk ik dan...
Als casual player kan ik me er ook totaal niet druk om maken wat voor IV iets heeft, ik heb er een unieke bij...next :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voodoo Doll
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 20:59
Vandaag m'n 3e Suicune binnen :)

Weet iemand al wat de radius van het Amstelveen event gaat worden? Zit te twijfelen of het zin heeft om te gaan zonder kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMaxedTank
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:33
Voodoo Doll schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 20:14:
Vandaag m'n 3e Suicune binnen :)

Weet iemand al wat de radius van het Amstelveen event gaat worden? Zit te twijfelen of het zin heeft om te gaan zonder kaartje.
Zal wel een forse radius zijn: ik was in Parijs in het weekend van het event daar, en liep rond op ongeveer 7 km (hemelsbreed) afstand van de locatie van het event. Tevens wordt op twitter gesproken dat de spawns in Amstelveen én Amsterdam beter zijn tijdens het event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:11
MrMaxedTank schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 21:24:
[...]

Zal wel een forse radius zijn: ik was in Parijs in het weekend van het event daar, en liep rond op ongeveer 7 km (hemelsbreed) afstand van de locatie van het event. Tevens wordt op twitter gesproken dat de spawns in Amstelveen én Amsterdam beter zijn tijdens het event.
Remember, even if you aren't able to secure a ticket to attend the event at Stadshart Amstelveen, you'll still be able to catch a variety of Pokémon all throughout Amstelveen and Amsterdam. Have fun, Trainers!

;)
https://www.facebook.com/...843785071/?type=3&theater

Zoals het tot nu toe bij alle Safari evenementen ging dus.
Op die Legendary Birds zou ik niet rekenen trouwens, het waren er heel weinig en ze waren er alleen in de ochtend. Misschien een foutje van Niantic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Zou wel leuk zijn als ze als foutje per ongeluk wat Mewtwo loslaten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
Eek2nd schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 09:01:
Zou wel leuk zijn als ze als foutje per ongeluk wat Mewtwo loslaten :p
Of de vogels ook gewoon in Amstelveen en Amsterdam loslaten, heb Articuino en Lugia niet kunnen vangen helaas. Heb volgens mij iets verkeerd gedaan bij RNGsus. Misschien omdat ik niet in m geloof?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
MrMaxedTank schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 21:24:
[...]

Zal wel een forse radius zijn: ik was in Parijs in het weekend van het event daar, en liep rond op ongeveer 7 km (hemelsbreed) afstand van de locatie van het event.
En wat zag je daar dan zoal? Dat was blijkbaar dichtbij genoeg?
Tevens wordt op twitter gesproken dat de spawns in Amstelveen én Amsterdam beter zijn tijdens het event.
Wie zegt dat, en met welke autoriteit? En wat is "beter"? Ik geloof je graag maar vind dit wel een erg vaag verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
FireAge schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 23:55:
[...]

Ik zit met alleen Entei al op 52 raids en nog steeds geen invite idd. Lijkt gewoon random te zijn.

P.s.: wat valt er eigenlijk te verwachten met die 'speciale 2 km eieren'? Aangezien er nog maar weinig voor mij de moeite waard zijn ben ik benieuwd of het zin heeft daarvoor te gaan rapen i.p.v. met de anderen hier uit dorp ergens anders te gaan lopen. Ben van de 100+ trainers in de apps hier de enige met ticket nl... :X Zodoende probeer ik een afweging te maken wat nu wijsheid is: bijvoorbeeld met lege eiertas daar 9 eieren rapen en dan met de rest meelopen?

[ Voor 4% gewijzigd door Autofan1985 op 09-10-2017 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Autofan1985 schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 10:38:
[...]

met lege eiertas daar 9 eieren rapen en dan met de rest meelopen?
Great minds think alike ;)

Beetje hetzelfde dilemma hier. De groep waarmee ik ga ben ik de enige met een kaartje. We waren al van plan om te gaan, met of zonder kaartjes. Het plan is dan inderdaad niet om in me eentje in het winkel centrum te gaan lopen natuurlijk :p Dus ff een badge ophalen, goodie bag, eggs cashen en de groep weer joinen :)

Hier een lijstje als ik google: https://www.reddit.com/r/...0o/special_2k_eggs_batch/
Note* dit is een lijst met pokemon van de Go Fest (Chicago) en Yokohama event, op basis van youtube video's

[ Voor 8% gewijzigd door WahWah op 09-10-2017 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
WahWah schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 10:59:
[...]

Beetje hetzelfde dilemma hier. De groep waarmee ik ga ben ik de enige met een kaartje. We waren al van plan om te gaan, met of zonder kaartjes. Het plan is dan inderdaad niet om in me eentje in het winkel centrum te gaan lopen natuurlijk :p Dus ff een badge ophalen, goodie bag, eggs cashen en de groep weer joinen :)

Hier een lijstje als ik google: https://www.reddit.com/r/...0o/special_2k_eggs_batch/
Note* dit is een lijst met pokemon van de Go Fest (Chicago) en Yokohama event, op basis van youtube video's
De enige interessante voor mij staat er iig tussen daar. :P Mis nog 29 Snorlax candy nl en met Lick zou het wel een fijne tank zijn om tegen Mewtwo te gebruiken. Alternatief zou eventueel zelfs nog kunnen zijn ochtend rondlopen/eggs hatchen en dan na de lunch aansluiten. Hoezo luxeprobleem? :+ Alvast gefeliciteerd met je vrij unieke medal iig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Autofan1985 schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 11:05:
[...]

De enige interessante voor mij staat er iig tussen daar. :P Mis nog 29 Snorlax candy nl en met Lick zou het wel een fijne tank zijn om tegen Mewtwo te gebruiken. Alternatief zou eventueel zelfs nog kunnen zijn ochtend rondlopen/eggs hatchen en dan na de lunch aansluiten. Hoezo luxeprobleem? :+ Alvast gefeliciteerd met je vrij unieke medal iig. ;)
https://www.reddit.com/r/...ns_safari_zone_aftermath/
Hier een post (met wat screenshots) van het event in Copenhagen. Niet zoveel info over de eitjes helaas.

Jij ook alvast gefelicteerd ;)

[ Voor 5% gewijzigd door WahWah op 09-10-2017 11:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMaxedTank
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:33
sixtiek schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 10:01:
[...]

En wat zag je daar dan zoal? Dat was blijkbaar dichtbij genoeg?
Eigenlijk geen "gangbare" spawns. Ladingen machops, magikarp, pikachu, chansey, larvitar, mareep en eerste gen starters (+evolves). Had helaas weinig tijd, er was vast nog meer moois te vinden. Baalde behoorlijk dat ik pas om ~19:30 in de buurt kwam en het om ongeveer 20:00 eindigde.

[ Voor 3% gewijzigd door MrMaxedTank op 09-10-2017 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
Niemand heeft ooit teveel Larvitar en Chansey candy :P. Ook wij gaan zaterdag naar Amstelveen, puur om de chaos te bekijken en wat extra candy te verzamelen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Heeft iemand enig idee wat in Amstelveen een goeie spot is om heen te gaan waar ook wat stops bij elkaar zitten als je geen toegang tot het winkel centrum hebt met een ticket?

Want rondom het winkelcentrum zelf zit niet veel bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
Ik denk dat het broersepark dan de meeste kans maakt.

Met een beetje geluk 21 stops in en rondom het park

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Ricmaniac schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 11:35:
Heeft iemand enig idee wat in Amstelveen een goeie spot is om heen te gaan waar ook wat stops bij elkaar zitten als je geen toegang tot het winkel centrum hebt met een ticket?

Want rondom het winkelcentrum zelf zit niet veel bij elkaar.
Zag hier al voorbij komen dat het Amstelpark een goede spot moet zijn.
Ik kom zelf niet uit de buurt dus voor mij geldt dezelfde vraag.

Ga zonder ticket dus moet in de omgeving een leuke plek hebben. Het liefst een combinatie van veel stops en de mogelijkheid tot koffie drinken en lunchen! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Sunfalls schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 11:39:
Ik denk dat het broersepark dan de meeste kans maakt.

Met een beetje geluk 21 stops in en rondom het park
mooie locatie, thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
WahWah schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 10:59:
[...]

Ik ook met de dillema van enige twee in de groep met ticket...
Misschien moeten we een tweakers met tickets groep maken haha..
Denk zelf ook maar gewoon ff binnen kijken en dan groep joinen.
De eventuele vogels raids boeien mij niet zo (hoewel ee Lugia of Arti erbij geen kwaad kan).

Moet wel een Aerodactyl eitje scoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Eek2nd schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 13:15:
[...]

Ik ook met de dillema van enige twee in de groep met ticket...
Misschien moeten we een tweakers met tickets groep maken haha..
Denk zelf ook maar gewoon ff binnen kijken en dan groep joinen.
De eventuele vogels raids boeien mij niet zo (hoewel ee Lugia of Arti erbij geen kwaad kan).

Moet wel een Aerodactyl eitje scoren
De Tweakers tickets groep is misschien niet eens zo'n gek idee. :+ Die vogels sla ik sowieso over: heb in alle 4 nu genoeg Rare Candy gepompt om ze max te trekken. Alleen voor Moltres en Lugia mis ik de dust nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-06 08:30
A-Jay schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:23:
Vandaag...

4x 10km ei gehad
2x 2km ei gehad

Ik ben benieuwd...
2km Remoraid en een Chansey *O*
10km 2x Porygon, Miltank en Skarmony

Het was een super event _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Autofan1985 schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 13:56:
[...]

De Tweakers tickets groep is misschien niet eens zo'n gek idee. :+ Die vogels sla ik sowieso over: heb in alle 4 nu genoeg Rare Candy gepompt om ze max te trekken. Alleen voor Moltres en Lugia mis ik de dust nog.
10k xp per raid is ook gewoon wel fijn toch =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Ricmaniac schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 14:35:
[...]

10k xp per raid is ook gewoon wel fijn toch =p
Klopt, maar aangezien de rest ook zijn/haar pas van die dag bewaart doe ik de zondag erna liever een Suicune extra. Is ook 10k XP en aan die candy heb ik meer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik hoorde een verhaal dat Go'tcha en mogelijk de Go + de verborgen gyms zou kunnen spinnen bij events.
Weet iemand hier iets van of ergens wat gelezen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mad-Matt schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 14:52:
Ik hoorde een verhaal dat Go'tcha en mogelijk de Go + de verborgen gyms zou kunnen spinnen bij events.
Weet iemand hier iets van of ergens wat gelezen?
Dat lijkt inderdaad te werken.

https://www.reddit.com/r/...he_ticket_requirement_at/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Damn, waarom kon ik dat niet vinden...
Maar dat is een flinke bug dan 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Mad-Matt op 09-10-2017 15:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:11
WahWah schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 11:06:
[...]

https://www.reddit.com/r/...ns_safari_zone_aftermath/
Hier een post (met wat screenshots) van het event in Copenhagen. Niet zoveel info over de eitjes helaas.

Jij ook alvast gefelicteerd ;)
Ik ben in zowel Oberhausen als Kopenhagen geweest, ik zou me niet te veel voorstellen van die eieren.
Heb denk ik een stuk of 30 van die dingen uitgelopen, maar het overgrote deel bestaat uit Pichu, Magikarp, Sudowoodo en Chinchou. Sporadisch een Chansey/Mareep/Larvitar, maar die kan je sowieso elke 5 minuten al vangen tijdens dat event... Daar hoef je iig geen incubators aan te verspillen, naar mijn mening. ;)
Zonder ticket krijg je die 2km's niet, mét ticket krijg je ze alleen in de mall. (daarbuiten ook niet)

Om verdere misverstanden uit de wereld te helpen:
Ik heb welgeteld één Bird gezien zaterdag, er schijnen er een paar meer te zijn geweest, maar je kwam ze echt niet zomaar tegen. 's Middags waren ze sowieso weer gevlogen, don't get your hopes up. ;)

Je kon met een Go Plus idd de verborgen gyms spinnen, er zijn echter zoveel stops in die malls dat dat geen enorm voordeel is.
Zonder ticket kon je alle verborgen Pokemon, stops en gyms 'plussen', maar je krijgt er geen Badge door, je krijgt geen 2km eieren, wat overblijft is dus de vangsten... Maar je hebt dan zo weinig controle over je vangsten... Larvitar, Mareep en Chansey zou ik niet willen plussen, dan kan je echt beter buiten de mall gaan spelen waar je zelf berries en ballen kan kiezen.

In zowel Oberhausen als Kopenhagen was de radius enorm, je kon in de hele stad (en daar buiten) spelen. Niantic heeft zelf al aangekondigd dat je in Amsterdam kan spelen a.s. zaterdag.
Zonder ticket zou ik een plek zoeken in Amsterdam met veel spawns en pokestops. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Wat voor badges kan je eigenlijk verdienen tijdens het event?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Deze blijkbaar.

Afbeeldingslocatie: https://i0.wp.com/pinoypokemongo.com/wp-content/uploads/2017/09/Safari-Zone-update-rewards-ticket-info-and-future-event-dates.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:16

hneel

denkt er het zijne van

Wat is er aan de hand? Nu nog maar maximaal 1 raid per gym per dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Event in oberhausen kon je ook gewoon je plus al gebruiken.. zolang je de app op je telefoon niet open had in je hand zeg maar kon je gewoon zonder ticket met je plus binnen allemaal pokemon vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik me trouwens afvraag. De tickets zijn persoonsgebonden, maar waarop controleren ze dat? Staat mijn naam bijvoorbeeld opgeslagen in de QR-code op mijn ticket?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
hneel schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 18:59:
Geen idee, maar het was een erg rustig dagje hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Ricmaniac schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 19:26:
[...]

Event in oberhausen kon je ook gewoon je plus al gebruiken.. zolang je de app op je telefoon niet open had in je hand zeg maar kon je gewoon zonder ticket met je plus binnen allemaal pokemon vangen.
Als ik het toen al had geweten zou mijn reactie hetzelfde zijn! :p
Gewoon slecht geprogrammeerd zoiets... maargoed Niantic he.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
hneel schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 18:59:
Gisteren nog 2 Suicunes op 1 gym gedaan, dus lijkt me sterk. :)
Verwijderd schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 20:19:
Wat ik me trouwens afvraag. De tickets zijn persoonsgebonden, maar waarop controleren ze dat? Staat mijn naam bijvoorbeeld opgeslagen in de QR-code op mijn ticket?
Wel in de mail met de QR code. Daarin staan je naam en teamkleur, welke je beide zal moeten aantonen verwacht ik dan.
Pagina: 1 ... 53 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.