Hoop van wat ik had was ook toen je gyms nog moest trainen.
Dan was het erg handig om een hele variatie te hebben van CP van iedere soort.
Dan was het erg handig om een hele variatie te hebben van CP van iedere soort.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Stel Niantic begint met de release van enkele gen 3 Pokemon met Halloween. Bijv. alleen Duskull, Poochyena en Shuppet ofzo...The Halloween season is a special time in Pokémon GO. Plenty of good stuff is coming to the game later this October, and we can’t wait to get out and about to see what sort of excitement we can scare up while catching new Pokémon to fill out our Pokédex. Stay tuned for more details about Pokémon GO’s Halloween event coming soon!
Geniet nooit met mate
Verwijderd
heel gen 3 in een keer nog beter en ook geen regionale pokemon graag...:(LekkerBipsje schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 14:56:
Ik had net een 'brain fart'... Zoals jullie wss wel weten heeft The Pokemon Company een aankondiging over Halloween (waaronder over Pokemon GO).
[...]
Stel Niantic begint met de release van enkele gen 3 Pokemon met Halloween. Bijv. alleen Duskull, Poochyena en Shuppet ofzo...
Hebben ze met Gen 2 bijv. gedaan door eerst de baby Pokemon te releasen.
Zou wel leuk zijn toch?
Ik denk eerder aan een definitieve release van Mewtwo (en evt Mew). Tot nu toe zijn er immers alleen maar field tests geweest.LekkerBipsje schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 14:56:
Ik had net een 'brain fart'... Zoals jullie wss wel weten heeft The Pokemon Company een aankondiging over Halloween (waaronder over Pokemon GO).
[...]
Stel Niantic begint met de release van enkele gen 3 Pokemon met Halloween. Bijv. alleen Duskull, Poochyena en Shuppet ofzo...
Hebben ze met Gen 2 bijv. gedaan door eerst de baby Pokemon te releasen.
Zou wel leuk zijn toch?
[ Voor 71% gewijzigd door WahWah op 04-10-2017 15:15 ]
Als het regent in mei, dan is april voorbij
[ Voor 8% gewijzigd door mat.hi.as op 04-10-2017 15:49 ]
Werktijd is voor iedereen andersAutofan1985 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 16:08:
Wat 'vervelend' nou dat ik vrijdag vrij ben.Wel bijzonder dat ze dit onder werktijd doen. Wordt de hardwerkende burger eigenlijk gewoon benadeeld.
Een kwartier voor het uur dat je kon registreren voor Oberhausen ging de link al rond en kon je ook effectief inschrijven. Ik zeg niet dat dit deze keer ook gaat zijn, maar ik ga wel proberenmat.hi.as schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 15:37:
Thanks voor het delen. Dat wordt klaarzitten rond voor dat tijdstip
[ Voor 14% gewijzigd door Musta op 04-10-2017 19:58 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
Ha, er is een hoop veranderd. In het kort, max 50 muntjes per dag, 1 per 10 minuten dat een Pokie in een gym zit. Wordt uitgekeerd als je Pokie eruit wordt gekicked.Musta schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 19:38:
Guys is er een app groep of telegram groep voor pogo in rotterdam?
Ben weer eens begonnen nu ik een reservetel heb zonder root. Laatste keer was langer dan een jaar geleden denk ik dat ik het speelde en vrienden zijn er helemaal mee gestopt al.. Voor die raids lijkt het me wel tof al moet ik me wel inlezen in wat er allemaal is veranderd.
Ik kreeg net zelfs opeen 36 candies omdat mn vaporeon terugkwam uit een gym? Dat systeem is dus ook veranderd?
Edit: net kwam espeon terug en kreeg 24 muntjes, raar systeem zeg, maar ben tevreden ermee, hoef ik niet net als eerst in de shop zelf te caimen
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2017 21:18 ]
Yes doe maar, ben wel overal in rotterdam te vinden bijna, behalve zuidmat.hi.as schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 20:10:
[...]
Ha, er is een hoop veranderd. In het kort, max 50 muntjes per dag, 1 per 10 minuten dat een Pokie in een gym zit. Wordt uitgekeerd als je Pokie eruit wordt gekicked.
Voor Rotterdam Oost heb ik wel een aantal linkjes, geïnteresseerd?
NS FC: SW 2742 0448 8213
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Even zonder klikbare linkjes, maar je snapt wat er bedoeld wordtMusta schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 21:33:
[...]
Yes doe maar, ben wel overal in rotterdam te vinden bijna, behalve zuid
TELEGRAM LINKS
Rotterdam
t.me/PokemonGoRotterdamRaid
t.me/PoGoRdam100iv
Rotterdam Oost
t.me/PoGoRdamOostRaid
t.me/PoGoRdamOostChat
Vlaardingen
t.me/PoGoVLDRaid
t.me/PoGoVLD
Zuid-Holland
t.me/PoGo100ivZH
t.me/PoGoUnownZH
Geen idee hoe het overdag is geweest, maar hier ook twee avonden geen Suicune gezien. Daardoor wel weer eens een Tyranitar gedaan gisteravond, dus eigenlijk ook wel prima!Verwijderd schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 21:12:
heeft niantic aan de knoppen van raids gedraaid? sinds zondag nog maar 2 raids gezien 's avonds, wel wat magertjes met 7 gyms in het dorp...
Verwijderd
Op een bayleef en Weezing raid na was er helemaal niks, zo bedoel ik het hahaschaapiej schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 07:10:
[...]
Geen idee hoe het overdag is geweest, maar hier ook twee avonden geen Suicune gezien. Daardoor wel weer eens een Tyranitar gedaan gisteravond, dus eigenlijk ook wel prima!
In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube
Oh dan is het helemaal om te janken!Verwijderd schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 07:22:
Op een bayleef en Weezing raid na was er helemaal niks, zo bedoel ik het haha
Het komt met golven... wij hebben maar 2 gyms in het dorp en gisteren twee suicunes gehad, en nog een 4 ster en 1 ster raid. vanmorgen begonnen met meteen weer 4 ster raids op beide.Verwijderd schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 21:12:
heeft niantic aan de knoppen van raids gedraaid? sinds zondag nog maar 2 raids gezien 's avonds, wel wat magertjes met 7 gyms in het dorp...
Waar was die link te vinden? Facebook heb ik niet en maar die zal ook wel te vinden zijn op de site vqn het winkelcentrum vermoed ik?wouter_84 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 19:09:
[...]
Een kwartier voor het uur dat je kon registreren voor Oberhausen ging de link al rond en kon je ook effectief inschrijven. Ik zeg niet dat dit deze keer ook gaat zijn, maar ik ga wel proberen![]()
Ter herinnering, vorige keer was de inschrijf-link http://www.playsafarizone.com/centro voor Centro Oberhausen. Deze keer is het in Stadshart Amstelveen![]()
verander je naam ff naar XPdiggerxx of DustDiggerxxGravediggerxx schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 15:03:
Resultaat van het event.
Verzameld op 11 dagen:
1153639 exp
903038 dust
220.2km
3094 pokemon gevangen
65 hatches (enige bruikbare is een chansey van 87%) Ook 100% togepi gekregen![]()
477 gym battles (zo weinig mogelijk gedaan maar soms moet het gewoon )
Verder het plaatselijke matchop nest optimaal benut en op 14 dagen 529 machops gevangen.
Waarvan 1 wilde 100% van lvl 13 en 1 van 96 % van lvl 11.
100 % ratata/sentret ook aan de collectie kunnen toevoegen
Forse cijfers, netjes! En was al bang dat ik geen leven meer had.Gravediggerxx schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 15:03:
Resultaat van het event.
Verzameld op 11 dagen:
1153639 exp
903038 dust
220.2km
3094 pokemon gevangen
65 hatches (enige bruikbare is een chansey van 87%) Ook 100% togepi gekregen![]()
Verder het plaatselijke matchop nest optimaal benut en op 14 dagen 529 machops gevangen.
Ik ben blij dat ik je van uw zorgen kan verlossenAutofan1985 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 15:22:
[...]
Forse cijfers, netjes! En was al bang dat ik geen leven meer had.Maar me nu iig geen zorgen meer.
Zeer netjes, ik zou die Togepi sowieso nog bewaren voor (over een tijdje) TogekissGravediggerxx schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 15:03:
Resultaat van het event.
Verzameld op 11 dagen:
1153639 exp
903038 dust
220.2km
3094 pokemon gevangen
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Dat was bij Centro dus niet het geval, voor die evenementen daarna hebben ze het wel aangepast. De link voor de vorige twee events was iig random en als je voor de 'start' keek werd ie automatisch doorgelink naar de normale pokemongolive site.Quincy5 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 12:30:
Naar mijn mening maakt het helemaal niet zoveel uit hoe de link eruit ziet, zolang er maar technische maatregelen genomen zijn om er voor te zorgen dat je er niet voortijdig in kan komen (dat je dan een vangpagina oid krijgt). Lijkt me niet heel ingewikkeld te bouwen en volgens mij doen ze dat bij veel evenementen al zo.
Kater? Eerst water, de rest komt later
FOR ANYONE WHO WANTS TO KNOW HOW THE REGISTRATION WORKS!!!
1. On 06.10.2017 at 10:00 a.m. Stadshart Amstelveen will release a new post with a link in it.
2. click the link and you will be directed to the site where you fill out following : Full Name, Postal Code, Birthday, Email adress, color of your team.
NOTE: BE QUICK they are sold out in 1-2 mins.
3. right after submitting your filled out formular you will get an email with an QR-Code. If you got it, you have a ticket.
NOTE: 1 Ticket per Person. You can't get more and you can't sell them. They are binded to your name.
4. If after submitting nothing happens (white screen) check your emails too. it might have worked.
5. if you're too late, they will let you know after "sending" your formular.
That's it.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Zeror schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 09:49:
Instructies voor zometeen voor de Amstelveen kaarten:
F5 F5 F5![]()
[...]
haha ik heb een toepasselijke Duivelse Charmander van 666Haan schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 09:36:
Toepasselijke hoeveelheid candy voor een Murkrow![]()
[afbeelding]
Hier een Rhyhorn, magby en phanpy op 666. Hoe die laatste ooit duivels zou kunnen zijn...poor Leno schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 09:53:
[...]
haha ik heb een toepasselijke Duivelse Charmander van 666
En dan 9 seconden te laat zijnaDutchCow schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 09:57:
Automatisch refresh plugin geinstalleerd voor Chrome en om de 10 seconden refreshen. (Pokemon) Gooooooooo!
?? Elke 6 minuten een bus binnen 10 minuten van 2 intercitystations... Wat wil je nog meer ??Cartman! schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 09:56:
Amstelveen per OV niet heel best te bereiken lijkt t, das wel wat jammer
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Nope, want ik heb er ook nog een klok naast zitten haha
en na 10 keer refreshen moest ik nog n keer invullen en kreeg ik na submit:This page isn’t working
www.playsafarizone.com is currently unable to handle this request.
HTTP ERROR 503
The registration is now closed. Thank you for your interest and see you soon at Stadshart Amstelveen !
[ Voor 44% gewijzigd door Cartman! op 06-10-2017 10:02 ]
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Reken er maar op dat je te laat was.poor Leno schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:04:
Gvd ik kreeg wit scherm na het registreren
Komt er dan nog iets of heb ik gewoon geen ticket?
Dit had ik ook. Kwam er op een gegeven moment wel door maar toen een witte pagina met error.poor Leno schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:04:
Gvd ik kreeg wit scherm na het registreren
Komt er dan nog iets of heb ik gewoon geen ticket?
[ Voor 2% gewijzigd door sixtiek op 06-10-2017 10:05 . Reden: Stijlfout ]
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
[ Voor 46% gewijzigd door Gravediggerxx op 06-10-2017 10:09 ]
Heb je een mail gekregen of stond dat in de site?
Humankind… be both.
De site zei "je hebt nu een mail" en dat klopt, ik heb een mail.Spike_wolf schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:07:
[...]
Heb je een mail gekregen of stond dat in de site?
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
Verwijderd
Jep, hier ook. Formulier ingevuld, kreeg een bedankpagina te zien. En direct een mail in m'n mailbox.Richh schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:07:
[...]
De site zei "je hebt nu een mail" en dat klopt, ik heb een mail.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Helaas zal dit maar een fractie zijn van wat ze nu aanbieden. Ik denk dat hun ook aan een maximum zitten ivm veiligheid enzo?Zeror schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:11:
Pagina inladen duurde erg lang hier. Toen zo snel mogelijk alles ingevuld, submitten en vervolgens lege pagina..... Helaas naast de boot gevallen.
Maar Stadhart Amstelveen gaf nog een klein beetje hoop. Ze gaan kijken of ze aan nog meer kaarten kunnen komen voor het event.
[afbeelding]
Zover kwam ik niet. Kon op submit klikken en na een tijd wachten kreeg ik de melding dat de pagina te lang nam om te reageren. Refresh en het was gesloten.Richh schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:07:
[...]
De site zei "je hebt nu een mail" en dat klopt, ik heb een mail.
Ik vraag me af in hoeverre alle kaarten inderdaad uitgegeven zijn of dat het systeem gewoon crashte en ze hem uitgezet hebben, later nog een kans.Zeror schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:11:
Pagina inladen duurde erg lang hier. Toen zo snel mogelijk alles ingevuld, submitten en vervolgens lege pagina..... Helaas naast de boot gevallen.
Maar Stadhart Amstelveen gaf nog een klein beetje hoop. Ze gaan kijken of ze aan nog meer kaarten kunnen komen voor het event.
[afbeelding]
Humankind… be both.
De rest van Amstelveen en AmsterdamGravediggerxx schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:13:
Kunnen ze het gewoon niet verschillende dagen doen? Elke ingegeven naam kan maar 1x meedoen ofzo.
En waar in de buurt is nu de beste optie om te spelen zonder ticket?
[ Voor 11% gewijzigd door aDutchCow op 06-10-2017 10:15 ]
Gewoon in de stad om het event heen.. Was in Oberhausen ook. Was echt supergoed te doen.Gravediggerxx schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:13:
En waar in de buurt is nu de beste optie om te spelen zonder ticket?
Zo is het maar net, het overgrote deel gaat hoe dan ook teleurgesteld worden. Zelf zou ik overigens misschien een oplossing hebben gekozen waarbij iedereen z'n inzending doet en je daarna pas achter de schermen uitzoekt wie er t snelst waren of eventueel de registratie na 5min dicht en dan random bepalen wie er gewonnen hebben.PB-powell schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:14:
Tsja gek he dat een site eruit klapt als 10-duizenden tegelijk ernaar toe surfenis bij een gemiddeld concert of ander groot festival niet anders...
En je kan wel tig servers extra neerzetten zodat de site blijft werken, dat doet niks af aan het feit dat de kaarten dan alsnog binnen 3 sec weg zijn gezien de belangstelling en de hoeveelheid beschikbare kaarten...
[ Voor 27% gewijzigd door WahWah op 06-10-2017 10:21 ]
Dan zit je nog steeds met veel mensen die tegelijk proberen in te loggen.Cartman! schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:16:
[...]
Zo is het maar net, het overgrote deel gaat hoe dan ook teleurgesteld worden. Zelf zou ik overigens misschien een oplossing hebben gekozen waarbij iedereen z'n inzending doet en je daarna pas achter de schermen uitzoekt wie er t snelst waren of eventueel de registratie na 5min dicht en dan random bepalen wie er gewonnen hebben.
Mevrouw?WahWah schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:17:
De tweede voor me vrouw is waarschijnlijk niet doorgekomen
De Wedstrijd Prijzen kunnen tot en met 31 augustus 2017 worden opgehaald bij de informatie balie van Stadshart Amstelveen.
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2017 10:26 ]
Lotterij? Prijs?Richh schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:23:
Iemand trouwens de moeite genomen om zijn Amstelveen-klantenkaart ID in te sturen?![]()
Ja, ik had voor het geval dat maar vast een kaart aangemaakt. Maar als ik dan lees dat je super snel moet zijn ga ik niet nog helemaal inloggen om dat ID te bemachtigen...
Sowieso was het vrij nutteloos: https://s3-eu-west-1.amaz...ne/privacy/lottery_nl.pdf
[...]
99% zeker dat er nog kaartjes zijn, want waarom? Ze willen dat mensen zich aanmelden voor de klantenkaart. De events in Copenhagen en Praag hadden dit ook. In Praag zelfs 2x 250 tickets.Zeror schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:26:
Er worden schijnbaar nog extra kaarten verloot onder de kaarthouders van de Stadshart Amstelveen.
https://www.nwtv.nl/15089...tickets-mogelijk-verloot/
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Yep, had hem al onder de Ctrl+V geplaatst. Rest via auto aanvullen en hopsa!Richh schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:23:
Iemand trouwens de moeite genomen om zijn Amstelveen-klantenkaart ID in te sturen?![]()
Ja, ik had voor het geval dat maar vast een kaart aangemaakt. Maar als ik dan lees dat je super snel moet zijn ga ik niet nog helemaal inloggen om dat ID te bemachtigen...
Sowieso was het vrij nutteloos: https://s3-eu-west-1.amaz...ne/privacy/lottery_nl.pdf
[...]
Wie is de initiatiefhouder hiervan? Ik ga niet zomaar mn gegevens met iedereen delen.nimpie schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 11:27:
Als je geen ticket heb bemachtig?
Vul deze Formulier in.
Je hebt meer kans op een kaartje als je wacht tot de verloot actie (waarschijnlijk volgende week maandag), dan dit domme formuliertje in te vullen en je gegevens aan een onbekende te geven.nimpie schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 11:27:
Als je geen ticket heb bemachtig?
Vul deze Formulier in.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq