[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 51 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.411 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
schaapiej schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 06:56:
[...]

Dan pak je nu Zapdos gecombineerd met een leger aan Jolteon! :)
Exeggutor met Bullet Seed en Solar Beam is ook leuk tegen Suicune.
Volgens Pogohub moet het Exeggutor met Confusion zjn ipv Bullet Seed.. Waarom weet ik ook niet.. :?

Doet Confusion alsnog meer damage dan de extra damage van Bullet Seed?

*Confused*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-09 13:50
Suicune gevangen! Weer klaar voor deze maand :+

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJKroon
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-12-2024

DJKroon

Fikkiestoker

Straks om 12 uur de mewtwo raid doen met 43 mensen bij Egyptian Mural in Vianen.
Dat worden dus ieder zijn eigen teamgroep.

Nu hopen op een mooie vangst!

Nog neer mensen met een ex-raid pas die vandaag mogen "testen"?

https://drive.google.com/...aUxVQXc/view?usp=drivesdk

[ Voor 15% gewijzigd door DJKroon op 01-10-2017 10:24 ]

1530 wp SF @ SE2200 ZO en 765 wp @ Soladin 600 ZW PVOutput: http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=52736&sid=47955

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 00:02
schaapiej schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 06:56:
[...]

Dan pak je nu Zapdos gecombineerd met een leger aan Jolteon! :)
Exeggutor met Bullet Seed en Solar Beam is ook leuk tegen Suicune.
jolteon is glass counter, gaat zo neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:45
DJKroon schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:52:

Nog neer mensen met een ex-raid pas die vandaag mogen "testen
In Groningen hebben we nu 22 man in de app voor Zwarte Vierkantjes. Dat is wat krap voor 2 groepen, maar te ruim voor 1 groep. Komen vast nog wel een paar extra bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4power
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-09-2020
DJKroon schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:52:
Straks om 12 uur de mewtwo raid doen met 43 mensen bij Egyptian Mural in Vianen.
Dat worden dus ieder zijn eigen teamgroep.

Nu hopen op een mooie vangst!

Nog neer mensen met een ex-raid pas die vandaag mogen "testen"?

https://drive.google.com/...aUxVQXc/view?usp=drivesdk
Succes,
Gewijzigd, zie nu 3 groepen dus ong 15 man per groep

4power

[ Voor 6% gewijzigd door 4power op 01-10-2017 10:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJKroon
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-12-2024

DJKroon

Fikkiestoker

Nice, ik heb hem helaas niet gevangen na alle golden razz en excellent curve.
Ongeveer 50-50 had hem wel en niet.
2 Hebben hem met 2264 cp.
Was wel makkelijk te verslaan als je de focus blast dodged.

En hebben jullie hem???

[ Voor 6% gewijzigd door DJKroon op 01-10-2017 12:59 ]

1530 wp SF @ SE2200 ZO en 765 wp @ Soladin 600 ZW PVOutput: http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=52736&sid=47955

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FireAge
PoGo-MewTwo

Twee groepen. Rood bijna 20 man en Geel + Blauw bijna twintig man.

Mewtwo blies mijn lv34 Dragonite in 1 charge move weg, maar we hadden met 20 man maar 40 seconden nodig.

Simpel te vangen. Iedereen had hem op 1 persoon van geel na.

Edit: lees net je bericht. Jammer man. Gek dat het bij jullie 50/50 was en bij ons >95% die hem ving.

[ Voor 13% gewijzigd door FireAge op 01-10-2017 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-09 19:23
Deze middag een Suicune raid gedaan en hem uiteindelijk ook kunnen vangen. Alvast die maar weer in de Pokédex.

Een Mewtwo met Focus Blast als charge move, dat is pijnlijk als je met een Tyranitar vecht (dubbele zwakte tegen Fighting met Rock/Dark).

Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 uit 3 suicune gevangen :)

Edit: 4 uit 4

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2017 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 14:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

ik 1 uit 2.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
Ik heb de mewtwo ook. Hele Lage iv helaas 76. 240 candy erop gezet, maar wacht met power uppen tot ik een keer een betere krijg. Ben er overigens wel heel blij mee.

Wij hier stonden met een man of 50 denk in totaal een stuk of 43 die hem gevangen hebben. We konden gewoon opsplitsen op kleur groepje geel rood en blauw. Allemaal groot genoeg om hem met speels gemak binnen 100
Seconden neer te halen.

Ook mijn eerste Suicune vandaag.

[ Voor 38% gewijzigd door aljooge op 01-10-2017 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Catch rate van Mewtwo slaat dus ook weer nergens op als ik t zo lees.. niks legendary aan op deze manier! :X

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
schaapiej schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 18:46:
Catch rate van Mewtwo slaat dus ook weer nergens op als ik t zo lees.. niks legendary aan op deze manier! :X
https://rankedboost.com/pokemon-go/mewtwo/

47% voor een golden curved excellent throw.

Ik ving hem met 2x great throw, en voor de vrouw met de derde normal throw...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag eindelijk na 13 10km eieren een Porygon gehatched!! Gelijk geëvolueerd naar Porygon2 en dat maakt de gen 2 pokedex compleet!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Suicune is binnen, en meteen 96%. Dat betekend dat ik de rest van de maand vrij ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Verwijderd schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 23:00:
Vandaag eindelijk na 13 10km eieren een Porygon gehatched!! Gelijk geëvolueerd naar Porygon2 en dat maakt de gen 2 pokedex compleet!!! :)
En ik telkens hopen op Aerodactyl, krijg ik steeds Porygon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aljooge
FireAge schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 23:45:
Suicune is binnen, en meteen 96%. Dat betekend dat ik de rest van de maand vrij ben :)
nee. te vroeg gejuigd. De enige suicune die nog enigzins sterk is heeft water als hidden power. De hidden power kan bijna elk type hebben, maar water is degene die je wil. 1x hidden power met een bepaald type kan je ook niet met een fast tm opnieuw verkrijgen.

Heeft jouw suicune water als hidden power?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
aljooge schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 00:48:
[...]

nee. te vroeg gejuigd. De enige suicune die nog enigzins sterk is heeft water als hidden power. De hidden power kan bijna elk type hebben, maar water is degene die je wil. 1x hidden power met een bepaald type kan je ook niet met een fast tm opnieuw verkrijgen.

Geen idee. Extrasensory en bubble beam. Ga er ook geen TM aan verknoeien. Ik raid misschien om de dag oid en meestal lv3 of lager, dus heb daar maar een paar van.

Maar leuk om te weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
[...]

Kortom; Suicune lekker laten voor wat het is en Vaporeon pakken :)

Ik ga er zelf voorlopig in ieder geval geen rare candy en/of TMs in stoppen, andere legendary gaan wat dat betreft zeker voor!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ach, leuk voor de Pokedex net als alle andere legendaries.
Mewtwo schijnt ook niet echt heel nuttig te zijn in de game zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
[...]

Dus i was helemaal blij voor niks gisteren want mijn 96% heeft vuur als hidden power |:(
Raar dat dat niet verandert kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
Gravediggerxx schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 08:50:
[...]

Dus i was helemaal blij voor niks gisteren want mijn 96% heeft vuur als hidden power |:(
Raar dat dat niet verandert kan worden.
tja, euvel is dat charged attack water is, om hem goed in te zetten heb je water in hidden power nodig. Stom dat dat niet aan te passen is met een fast tm.

Water als charged en vuur als fast. Wat moet je ermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 09:41
Dan maar Extrasensory en Hydro Pump ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-09 23:11
Uhm, als je een TM gebruikt op een hidden power, dan krijg je toch die Extrasensory (psychic)? Als je dan weer een TM gebruikt, krijg je dan precies dezelfde hidden power terug? Als in, als je Fire had, dan weer Fire, of gewoon random? Ik heb hem zelf nog niet, dus kan het helaas niet testen.

Maarja zoals gezegd, er zijn genoeg water pokemon die goed genoeg zijn en waarschijnlijk heb je die al maxed? Ik iig wel met een hele leger van Vaporeons uit de (goede) oude tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Huh dat met die hidden power snap ik niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
poor Leno schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 09:17:
Hidden Power is often superior to Extrasensory; the two perform similarly but Hidden Power has the potential to be any type.

https://pokemongo.gamepress.gg/pokemon/245
Lees hier dat stukje bij "Offensive Moves Explanation"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
poor Leno schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 09:17:
Hidden power is een move die iedere willekeurige type kan hebben. Vuur, rock, water, etc. Dit is (in de originele games) normaliter, en correct me if I'm wrong), bepaald door de IV's van de pokemon. Als Hidden Power op deze manier ook in PoGo zit, dan kan je het met een Fast TM geen ander type meer geven. Ik heb zelf nog niet bekeken of het zo in PoGo zit, maar de kans is wel groot erop. Misschien echter niet op IV's maar op de fingerprint van de Pokemon oid.

Binnen de normale spellen kon je via een NPC al te horen krijgen welke Hidden Power je Pokemon zou krijgen als de Pokemon de move zou hebben, ik verwacht hier hetzelfde.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WahWah
Grumpmeister schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 09:24:
[...]

Hidden power is een move die iedere willekeurige type kan hebben. Vuur, rock, water, etc. Dit is (in de originele games) normaliter, en correct me if I'm wrong), bepaald door de IV's van de pokemon. Als Hidden Power op deze manier ook in PoGo zit, dan kan je het met een Fast TM geen ander type meer geven. Ik heb zelf nog niet bekeken of het zo in PoGo zit, maar de kans is wel groot erop. Misschien echter niet op IV's maar op de fingerprint van de Pokemon oid.

Binnen de normale spellen kon je via een NPC al te horen krijgen welke Hidden Power je Pokemon zou krijgen als de Pokemon de move zou hebben, ik verwacht hier hetzelfde.
https://www.reddit.com/r/...icunes_hidden_power_type/

https://pokemongo.gamepress.gg/q-a/suicune-hidden-power

Hier 2 links met mensen die inderdaad aangeven dat het niet veranderd met TM's, was blijkbaar ook al bij Starmie het geval.

Helaas dus...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gravediggerxx
WahWah schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 09:15:
Uhm, als je een TM gebruikt op een hidden power, dan krijg je toch die Extrasensory (psychic)? Als je dan weer een TM gebruikt, krijg je dan precies dezelfde hidden power terug? Als in, als je Fire had, dan weer Fire, of gewoon random? Ik heb hem zelf nog niet, dus kan het helaas niet testen.

Maarja zoals gezegd, er zijn genoeg water pokemon die goed genoeg zijn en waarschijnlijk heb je die al maxed? Ik iig wel met een hele leger van Vaporeons uit de (goede) oude tijd.
Ja ik heb 8 volledig gemaxte vaporeons uit de tijd dat je nog niet zomakelijk snorlaxen en chansey/blissey kreeg ;) dus datwaren mijn eerste keus als defenders.
Al krijg ik nog steeds geen goede iv chanseys/snolaxen.

Heb het al eens getest met 2 fast tms en kreeg terug vuur als hidden power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Gravediggerxx schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 09:31:
[...]

Ja ik heb 8 volledig gemaxte vaporeons uit de tijd dat je nog niet zomakelijk snorlaxen en chansey/blissey kreeg ;) dus datwaren mijn eerste keus als defenders.
Al krijg ik nog steeds geen goede iv chanseys/snolaxen.

Heb het al eens getest met 2 fast tms en kreeg terug vuur als hidden power.
Thanks voor de bevestiging, dan hoef ik het iig niet te gaan proberen als ik een gekke hidden power move krijg. Alleen als je nou Extrasensory krijgt, dan zou je dus mssn wel water als hidden power kunnen hebben :+ wellicht een gokje waard als je een leuke IV hebt dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Een van mijn Suicines heeft een hidden power met het Steel symbooltje ervoor.. Als ik er dus een TM overheen gooi, krijgt ie dan een random Steel move :?

Of blijft er hidden power staan en zie je pas bij aanvallen wat ie gebruikt?

Mijn 96% heeft Extrasensory.. ik kan daar dus maar 1x een TM op gooien en dan blijft ie de hidden power houden die ie dan random krijgt? Of kun je wel altijd terug naar de Extrasensory?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
poor Leno schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 09:41:
Een van mijn Suicines heeft een hidden power met het Steel symbooltje ervoor.. Als ik er dus een TM overheen gooi, krijgt ie dan een random Steel move :?

Mijn 96% heeft Extrasensory.. ik kan daar dus maar 1x een TM op gooien en dan blijft ie de hidden power houden die ie dan random krijgt? Of kun je wel altijd terug naar de Extrasensory?
Je kan terug naar Hidden Power, met weer een TM.

Wellicht komt (of is) er een manier om de Hidden Power type te berekenen aan de hand van je IV's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister

Het type van je Hidden Power staat idd al naast je attack. Ik meen me eerder een Starmie met Rock te herinneren, en op het moment heb ik nog een Starmie met een Psychic Hidden Power. Het is dus geen 'random psychic' of steel move, gewoon 'Hidden Power' die als element Steel heeft in dat geval. Als je er een TM op gooit, krijg je in geval van Suicune 'Extrasensory'. En als je daar weer een TM op gooit, krijg je (weer) de Steel-versie van Hidden Power.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah

Nee je hebt maar 2 fast attacks:
- Hidden Power (met random element, in jouw geval Steel)
- Extrasensory

Als je een TM gebruikt op Hidden Power, dan krijg je Extrasensory. Als je weer een TM gebruikt, dan krijg je weer Hidden Power terug (met hetzelfde element, in jouw geval Steel).

Dit is in ieder geval de informatie die beschikbaar is. Voorlopig is er nog geen manier om te berekenen/zien welke hidden power je Suicune zal krijgen. Deze informatie zou alleen nuttig zijn als je Extrasensory eerst krijgt op je Suicune. Anders heb je er niks aan, want je kan het element van Hidden Power dus niet wijzigen op die specifieke Suicune.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
aljooge schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 17:53:
Ik heb de mewtwo ook. Hele Lage iv helaas 76. 240 candy erop gezet, maar wacht met power uppen tot ik een keer een betere krijg. Ben er overigens wel heel blij mee.

Wij hier stonden met een man of 50 denk in totaal een stuk of 43 die hem gevangen hebben. We konden gewoon opsplitsen op kleur groepje geel rood en blauw. Allemaal groot genoeg om hem met speels gemak binnen 100
Seconden neer te halen.

Ook mijn eerste Suicune vandaag.
Waarom 240 candy :? Vanaf L20 naar maxed out is maar 218 candy. Dan ben je er. Zonde van die 22 extra, nog los van de candy die je krijgt bij een eventuele nieuwe Mewtwo.
WahWah schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 09:15:

Vriend van me heeft het ook geprobeerd op zijn 98% Suicune (15/15/14). Kreeg tot 3x toe weer Flying type Hidden Power terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Autofan1985 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 09:53:
Vriend van me heeft het ook geprobeerd op zijn 98% Suicune (15/15/14). Kreeg tot 3x toe weer Flying type Hidden Power terug.
Altijd goed om meer bevestigingen te krijgen. Lijkt inderdaad dan dat het gewoon vast staat.

MAAR hier komt het, leuk voor PVP toch!? Als dit ooit komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Ik lees net op Reddit dat 'Normal' het Steel symbooltje heeft?

Normal schijnt degene te zijn die je wil? (Normal Hidden + Hydropump = A-attack)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Voor zover ik weet is 'Normal' het enige type wat Hidden Power juist niet kan hebben (dat was in ieder geval in de originele games zo). Dus het lijkt me heel sterk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Grumpmeister schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 10:12:
Voor zover ik weet is 'Normal' het enige type wat Hidden Power juist niet kan hebben (dat was in ieder geval in de originele games zo). Dus het lijkt me heel sterk...
Nouja als je hier kijkt https://pokemongo.gamepress.gg/pokemon/245 dan staat Normal wel bij de A-Attacks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
poor Leno schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 10:15:
[...]

Nouja als je hier kijkt https://pokemongo.gamepress.gg/pokemon/245 dan staat Normal wel bij de A-Attacks..
Dat is gewoon gedaan zodat ze niet van elk type appart een combinatie ertussen moeten zetten wat de lijst onnodig lang maakt. Water heeft stab waardoor die het beste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
OK thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 18:40

hneel

denkt er het zijne van

De mijne heeft extrasensory. Kan ik ergens uitrekenen wat voor hidden power die zou kunnen krijgen als ik een TM zou gebruiken?
(Als dat water wordt, is het te overwegen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
2e Suicune raid en ik ving de 100 IV van 1613 ;-)

Had extrasensory en met fast TM kreeg ik Hidden power fire...

Had liever water gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:05
hneel schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 11:48:
De mijne heeft extrasensory. Kan ik ergens uitrekenen wat voor hidden power die zou kunnen krijgen als ik een TM zou gebruiken?
(Als dat water wordt, is het te overwegen)
Gewoon een TM gebruiken :P als de hidden power kut is, gebruik je opnieuw een TM en krijg je Extrasensory weer terug.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Mijn 96 heeft een Ice hidden power gekregen... wat is wijsheid?

Ik vind dit trouwens wel een stuk leuker, en zal er zeker voor zorgen dat (die veel te lange) maand een stuk interessanter gaat worden om Suicine te blijven vangen :)

Snap niet dat de andere honden dit niet hebben :/

En wat ik ook raar vind is dat Suicine al een maand uit is, maar toch dat ik dit over die hidden powers voor t eerst hoor.. ook op reddit..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Wat is hidden power?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 18:40

hneel

denkt er het zijne van

Richh schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 12:12:
[...]

Gewoon een TM gebruiken :P als de hidden power kut is, gebruik je opnieuw een TM en krijg je Extrasensory weer terug.
Is een idee, maar ik doe liever een beetje zuinig aan met mijn TM's. Ik heb er maar 2 meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
vaporeon > suicine :)

netals met de meeste voorgaande legendaries zou ik niks investeren in suicine

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Terryb47 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 14:51:
vaporeon > suicine :)

netals met de meeste voorgaande legendaries zou ik niks investeren in suicine
Vaporeon is idd de betere, maar om nou maar gewoon 6 Vaporeon te houden is naar mijn idee niet leuk. En dan kan Suicune een leuk alternatief zijn na Vaporeon en Gyarados. Maar waarom zou je niets in een Entei of Zapdos investeren bijvoorbeeld? Beide zijn op dit moment de beste in hun soort. Hooguit dat voor Zapdos er nog een Raikou overheen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Zo heb je géén Snorlax, en zo heb je er twee in één week :')
Deze keer met betere moves. Nu meer candies nodig :P

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Zapdos werkt goed tegen Suicune anders! Entei is ook beter dan Moltres, dus ook zeker wel de moeite waard. Maarja, het grote nadeel van de legendaries is dat ze alleen voor aanvallen (raids, gyms) goed zijn, je zal ze niet als defender kunnen inzetten. Hoge Lugia werkt ook goed tegen veel raids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
CAP-Team schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 15:38:
Zo heb je géén Snorlax, en zo heb je er twee in één week :')
Deze keer met betere moves. Nu meer candies nodig :P
Hier al 4 of 5 van die krengen deze week... Hoogste met 84% IV dus redelijk om te janken! :p moves maakt niks meer uit nu je TMs hebt. Jij wat meer geluk met de IVs?

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Eek2nd schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 23:47:
[...]

En ik telkens hopen op Aerodactyl, krijg ik steeds Porygon
ik krijg net Aeroductyl uit een 10km eitje 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:41
Megalodon86 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 15:54:
Zapdos werkt goed tegen Suicune anders! Entei is ook beter dan Moltres, dus ook zeker wel de moeite waard. Maarja, het grote nadeel van de legendaries is dat ze alleen voor aanvallen (raids, gyms) goed zijn, je zal ze niet als defender kunnen inzetten. Hoge Lugia werkt ook goed tegen veel raids.
Entei is niet beter dan Moltres. ;) Verdedigend wellicht, maar je kan ze toch niet in gyms zetten.
Aanvallend is Moltres sterker en heeft een veel gunstigere typing (doordat 'ie ook flying is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

schaapiej schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 17:04:
[...]

Hier al 4 of 5 van die krengen deze week... Hoogste met 84% IV dus redelijk om te janken! :p moves maakt niks meer uit nu je TMs hebt. Jij wat meer geluk met de IVs?
Vorige week 84% (lick / Heavy slam) en vandaag 89% (lick / hyperbeam)
:7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
:(
Verwijderd schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 18:22:
[...]

ik krijg net Aeroductyl uit een 10km eitje 8)7
Zij die 2k eieren can blik ofzo?
Heb alweer een sardien eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
P.K. schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 18:31:
[...]

Entei is niet beter dan Moltres. ;) Verdedigend wellicht, maar je kan ze toch niet in gyms zetten.
Aanvallend is Moltres sterker en heeft een veel gunstigere typing (doordat 'ie ook flying is)
Moltres'aanval is misschien iets sterker, maar Entei heeft veel langere hp/stamina. En flying geeft juist extra weakness van rock. Ik weet in ieder geval wel welke vuur type ik ga uppen; Entei. Daar komt nog bij dat ik één 78 IV Moltres heb, en meerdere Entei's waarvan een 89 IV. Dus ook qua candies (in mijn geval) gunstiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:40
Sinds ik iOS 11 op mijn iPhone SE heb is de GPS drift in Pokémon GO helemaal verdwenen. Op zich fijn als je bij een gym staat, dat je er dan ook echt blijft staan, maar ik mis wel een beetje de bonuskilometers onder werktijd :'( . Als mijn telefoon stilligt staat mijn avatar nu ook stokstijf stil.

Hebben meer mensen hier last plezier van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.K.
Megalodon86 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 22:45:
[...]

Moltres'aanval is misschien iets sterker, maar Entei heeft veel langere hp/stamina. En flying geeft juist extra weakness van rock. Ik weet in ieder geval wel welke vuur type ik ga uppen; Entei. Daar komt nog bij dat ik één 78 IV Moltres heb, en meerdere Entei's waarvan een 89 IV. Dus ook qua candies (in mijn geval) gunstiger.
Je kan ze niet in gyms plaatsen, dus die dubbele weakness tegen Rock vind ik irrelevant.
Je kiest zelf wat je gebruikt om aan te vallen...
Wanneer zou je überhaupt een Moltres of Entei willen gebruiken tegen rock?

Die extra tankiness heb je in gewone gym battles niet nodig.
Mochten ze ooit relevant worden in raids dan zal dat zijn tegen bug en grass Pokémon... daar is Moltres in het voordeel vanwege sterkere aanval én double resistance.

Ik houd het bij Moltres. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:36

PB-powell

Mr. Laziness

Ik moest ook even zoeken, maar Hidden Power is een aanval van Suicune die elk type kan zijn:
https://pokemongo.gamepress.gg/pokemon/245

Ik dacht dat elke pokemon zoiets had, wist niet dat het een aanval was :+

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Megalodon86 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 15:54:
Zapdos is idd mijn eerste keus tegen Suicune, gevolgd door Jolteon, Exeggutor en Venusaur. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Autofan1985 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 07:49:
[...]

Zapdos is idd mijn eerste keus tegen Suicune, gevolgd door Jolteon, Exeggutor en Venusaur. :)
Jolteon komt bij mij achteraan, maar verder doe ik hetzelfde inderdaad. En ik heb ook een hoge Victreebell nu, maar nog niet ingezet, gisterenavond waren er geen Suicunes in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Vanmorgen een gele gym leeggeknikkerd, ben er ook binnen 10 minuten weer uitgeknikkerd, 0 muntjes :(

Wel Miltank in de pocket :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LekkerBipsje
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-05 12:31
sixtiek schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 23:22:
Sinds ik iOS 11 op mijn iPhone SE heb is de GPS drift in Pokémon GO helemaal verdwenen. Op zich fijn als je bij een gym staat, dat je er dan ook echt blijft staan, maar ik mis wel een beetje de bonuskilometers onder werktijd :'( . Als mijn telefoon stilligt staat mijn avatar nu ook stokstijf stil.

Hebben meer mensen hier last plezier van?
Ik heb het juist precies andersom...op 2 telefoons! Een 5S en een 6S. Voor iOS11 stond mn poppetje redelijk stil bij de Pokestop hier voor de deur. Sinds iOS11 rent hij van hot naar her.

Leuk voor de KM, wel moeilijker om een lure in te zetten.

Geniet nooit met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
P.K. schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 23:28:
[...]

Je kan ze niet in gyms plaatsen, dus die dubbele weakness tegen Rock vind ik irrelevant.
Je kiest zelf wat je gebruikt om aan te vallen...
Wanneer zou je überhaupt een Moltres of Entei willen gebruiken tegen rock?

Die extra tankiness heb je in gewone gym battles niet nodig.
Mochten ze ooit relevant worden in raids dan zal dat zijn tegen bug en grass Pokémon... daar is Moltres in het voordeel vanwege sterkere aanval én double resistance.

Ik houd het bij Moltres. ;)
En dan heb je een 'nadeel' tegen ice, zoals volgende generatie Regice ;) (even aannemend dat de Regi's als raids komen)

En daar heeft Moltres weer het nadeel dat het een flying type is, terwijl Entei dat niet is. Entei is dus ook prima om te behouden, beide hebben hun voordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Zo m'n go'tcha is ook binnen.
Hangt aan de lader, vanavond eens testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Grumpmeister schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:53:
[...]

En dan heb je een 'nadeel' tegen ice, zoals volgende generatie Regice ;) (even aannemend dat de Regi's als raids komen)

En daar heeft Moltres weer het nadeel dat het een flying type is, terwijl Entei dat niet is. Entei is dus ook prima om te behouden, beide hebben hun voordelen.
Als Gen3 komt, is er ook Blaziken, die is qua typing weer beter...
Again, geen reden om Entei te poweren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
P.K. schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 13:10:
[...]

Als Gen3 komt, is er ook Blaziken, die is qua typing weer beter...
Again, geen reden om Entei te poweren. :P
Alleen wordt die een stuk minder sterk dan Entei. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Hoe krijg je het voor elkaar dat Go'tcha ook Great balls gebruikt en niet alleen de standaard ballen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15-09 12:08
Mad-Matt schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 21:50:
Hoe krijg je het voor elkaar dat Go'tcha ook Great balls gebruikt en niet alleen de standaard ballen?
Niet, want dat kan met de pogo plus ook niet. En ze gebruiken dezelfde manier van vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

zonde, had de hoop dat hij gewoon over zou stappen bij gebrek aan anderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
Nop, dan trilt hij 3 of 4 keer bij elke pokemon die hij ziet dat er geen ballen meer zijn... Helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
Tijdens het Equinox event genoeg eitjes uitgebroed; in ieder geval 18x 5km, 18x 10km en ik schat zo'n 15x 2km. Totaal zo'n 500k stardust erbij. Nog maar even bedenken waar ik dat in ga stoppen...

Op naar 't volgende event! :p Halloween?

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
ik ben alweer blut met dust. Eerst de mons tegen suicune voltooid. Nu aan het opbouwen van een legertje tegen raiku. Gisteravond bijna een Rhydon met 98iv geupt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

schaapiej schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 06:23:
Tijdens het Equinox event genoeg eitjes uitgebroed; in ieder geval 18x 5km, 18x 10km en ik schat zo'n 15x 2km. Totaal zo'n 500k stardust erbij. Nog maar even bedenken waar ik dat in ga stoppen...

Op naar 't volgende event! :p Halloween?
Voor mij viel het event zwaar tegen, was paar dagen ziek waardoor ik nauwelijks kon spelen. En op vakantie zaten we op 3 spawnpunten, dus onwijs veel gevangen. Maar met 1 stop in het dorp op 5 minuten lopen had ik aan het eind van de vakantie nog maar 30 pokeballen over van de ruim 350 :')
En ondertussen welgeteld 1 chansey en 1 larvitar uit een eitje gekregen...
Wel al m'n pokemon die ik sterker wilde maken sterker gemaakt, en nu een klein voorraadje van 24k dust over. Volgende stap is om de legendary's wat sterker te maken, maar met maar 21 rare candy gaat dat nog lang duren :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Door ziekte en drukte helaas ook niet de gewenste hoeveelheid kunnen lopen. Heb tot nu nog 2x mareep en een chansey, maar ik moet nog 3 2km eieren.

Heb voor de rest nog wel wat 5km eieren uit gekregen en 10km. 3x 10km en 9x 5km en 3x 2km. Als je 2km eieren wil, dan krijg je ze niet en krijg je lekker 5 en 10km eggies. :+

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Nou dat was het event dan. Niantic heeft me toch zo ver gekregen om mijn muntjes te gebruiken voor incubators ipv bag upgrades. Kheb 4x Mareep en 5x Chansey uit de 2km eitjes gekregen. Geen enkele Larvitar helaas... Kheb niet echt zoveel meer gespeeld dan normaal eigenlijk. Zit nu op 1.5 miljoen dust, maarja ik ben erg zuinig :p

Vandaag precies 10 dagen nog tot het Safari Event in Amstelveen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
5KM eieren zijn toch eigenlijk gewoon een straf? 2KM krijg je met t event nog leuke dingen, 10KM zitten meestal ook wel wat zeldzamere pokemon in maar 5KM is veel lopen voor helemaal niks lijkt t :{ Incubators koop ik niet meer iig, weggegooid geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
Cartman! schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 08:32:
5KM eieren zijn toch eigenlijk gewoon een straf? 2KM krijg je met t event nog leuke dingen, 10KM zitten meestal ook wel wat zeldzamere pokemon in maar 5KM is veel lopen voor helemaal niks lijkt t :{ Incubators koop ik niet meer iig, weggegooid geld.
Dat ligt eraan wat je nog mist in je pokedex. Ik moet nog steeds tyrogue en elekid dus ik loop altijd eerst mijn 5 km uit in de hoop mijn dex een keer compleet te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Cartman! schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 08:32:
Vaak wel ja, laatst weer een shelder en een voltorb uit een 5km ei |:(
Maar uit mijn laatste 10km eieren kwamen alleen maar dratini. In het afgelopen jaar 2 gevangen, wel meer dan 100 candy daarvan inmiddels... En een porygon, mareep of miltank nog altijd niet gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:30
Sunfalls schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 08:39:
[...]

Dat ligt eraan wat je nog mist in je pokedex. Ik moet nog steeds tyrogue en elekid dus ik loop altijd eerst mijn 5 km uit in de hoop mijn dex een keer compleet te krijgen.
Ik mis(te) ook nog Tyrogue, maar ook nog Hitmonlee en Hitmontop. Kreeg ik gister een Tyrogue uit een ei, met defense als beste stat (dus kon ik niet een van die andere aftikken :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Uit de eieren komen doorgaans wel veel hogere IV Pokémons. Ik vond het wel een geslaagd event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

x

Oeps.

[ Voor 117% gewijzigd door CaptJackSparrow op 04-10-2017 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Megalodon86 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 09:00:
Uit de eieren komen doorgaans wel veel hogere IV Pokémons. Ik vond het wel een geslaagd event.
Voor mij waren de eieren dit event eigenlijk alleen goed voor de dust en candy, IV viel bij het meeste vies tegen! Enige 2 uit eieren boven de 90% waren een 93% Lapras en een 96% Lapras.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
schaapiej schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:05:
[...]

Voor mij waren de eieren dit event eigenlijk alleen goed voor de dust en candy, IV viel bij het meeste vies tegen! Enige 2 uit eieren boven de 90% waren een 93% Lapras en een 96% Lapras.
Hier alleen de dust, aangezien de enige candy die ik mis Snorlax candy zijn. :) Desondanks een nuttig event door de dubbele dust! Daardoor nu Zapdos maxed out en nu sparen voor Articuno en Moltres! De candy liggen klaar, dus alleen de dust nog. :+ Lugia nog een stuk of 60 candy en dan heeft hij er ook genoeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Prima event

Rond de 250k hust en nu nog 185k dus voor Metwo over.

Nu nog 4 x 10 km eieren op voorraad en geen enkel 2 km ei gekregen.

Enige wat ik nuttig had gevonden was een Chansey. De rest heb ik er al meer dan genoeg van.

Muntjes worden hier opgespaard om incubators te kopen als gen3 komt.

Wordt wel tijd voor een dubbel XP event want ik heb veel te veel evolves op voorraad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
xienator schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 11:48:
Prima event

Rond de 250k hust en nu nog 185k dus voor Metwo over.

Nu nog 4 x 10 km eieren op voorraad en geen enkel 2 km ei gekregen.

Enige wat ik nuttig had gevonden was een Chansey. De rest heb ik er al meer dan genoeg van.

Muntjes worden hier opgespaard om incubators te kopen als gen3 komt.

Wordt wel tijd voor een dubbel XP event want ik heb veel te veel evolves op voorraad
Kan nog leuk worden dan als ze Haloween in de lijn van vorig jaar doen. Toen hadden we dubbele candy: oftewel nog meer evolves in je voorraad. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Nou ik zit bijna op de 750 pokemons en ben al redelijk kritisch geweest wat weg moest en wat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 12:29
Dan hanteer ik een ander niveau van kritisch, want ik kom nog steeds uit met ruimte voor max 500 pokemons. Wel regelmatig veel wissen (vooral sinds de go plus).

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Hmmm nog steeds geen informatie over de Safari Event tickets.

Als ik kijk op de FB paginas van de malls in Copenhagen en Praag zie ik dat ze een soort actie hebben voor extra kaartjes (eerste inschrijving al geweest?). Moet je dus je klanten kaart nummer en email doorgeven om mee te doen aan de actie om 1 van de 250 extra kaartjes te winnen (in praag zelfs een 2de ronde bezig)...Beetje naaierig, maarja ze moeten op een 1 of andere manier meer "klanten" binnen halen. Ik denk dat er een grote kans dat ze dit bij Stadshart ook wel gaan doen.

Misschien toch maar een klanten kaart aanmaken |:(

*Google translate gebruikt, dus informatie kan misschien verkeerd zijn

[ Voor 3% gewijzigd door WahWah op 04-10-2017 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

een kennis van me zit elke dat te mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Quincy5 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 12:24:
Dan hanteer ik een ander niveau van kritisch, want ik kom nog steeds uit met ruimte voor max 500 pokemons. Wel regelmatig veel wissen (vooral sinds de go plus).
Alleen voor alle Pidgey heb ik op het moment al zo'n 350 plekken nodig :p
Een dubbel XP event is zeker welkom wat dat betreft.. voor mij de laatste nuttige XP boost naar level 38!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
schaapiej schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 13:15:
[...]

Alleen voor alle Pidgey heb ik op het moment al zo'n 350 plekken nodig :p
Een dubbel XP event is zeker welkom wat dat betreft.. voor mij de laatste nuttige XP boost naar level 38!
Voor mij de laatste nuttige XP boost naar level 40. :9
Probleem is, dat als ik nu alles evolueer ik er al ben. Alleen is het zoveel xp vernietiging als er later een keer toch nog een paar leveltjes bij worden gevoegd.

[ Voor 18% gewijzigd door aljooge op 04-10-2017 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

In principe bewaar ik alleen pokies met een IV van 80% en hoger. En het liefst van alles één of meerdere als het nuttige pokies zijn.
Bij het event enkele Mareeps gehatched, een Larvitar, een Miltank en twee Snorlaxen. Maar laatstgenoemde waren oudere eieren al van voor het event. Ik had wel 6 10 km eieren opgespaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 14:51
Ik heb tijdens het event drie keer een Tyrogue uit een 2km ei gekregen. En zowaar zat er één bij met de juiste eigenschappen om te evolueren naar een betere Hitmonchan dan ik had.

Verder is mijn Pokémon voorraad maximaal 400 en heb ik nog steeds ruimte over. Maar ik spaar dan ook niet voor massa-evolutie voor XP. Ik ben level 35, bijna level 36, maar zie weinig toegevoegde waarde meer in het nog verder stijgen in level. Daar hoef ik dus ook niet meer actief voor te buffelen.

Wel ben ik al bezig met het toekomstige 'breeden' wat hopelijk ooit ook in PoGo komt. Dus van elk type Pokémon waarvan geslachten bestaan (Legendaries en sommige Pokémon hebben geen geslacht) wil ik zowel een mannetje als een vrouwtje, en dan allebei een IV van 82% of hoger (liefst zo hoog mogelijk natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

xienator schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 12:00:
Nou ik zit bijna op de 750 pokemons en ben al redelijk kritisch geweest wat weg moest en wat niet.
Wtf bewaar je dan allemaal? Ik heb met 350 genoeg ruimte, ik mis nog een stuk 30 uit de dex dus zal waarschijnlijk nog naar 400 moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
PB-powell schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 14:26:
[...]

Wtf bewaar je dan allemaal? Ik heb met 350 genoeg ruimte, ik mis nog een stuk 30 uit de dex dus zal waarschijnlijk nog naar 400 moeten.
Sowieso van iedere Pokemon minimaal 1 en dan ook van vele heb ik 1 hoge cp lage IV en 1 lage CP hoge IV

Dan van iedere lengendary een stuk of 6, 7 Tyranitars, 5 snorlexen, 5 lapras, 3 dragonite, 3 rhydon, 5 gyrandos etc. etc.

En nu dan heel erg veel Pidgeys, weedles en caterpies voor eveoluties.

Zit nu weer op rond de 670 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
970/1000....Geen idee hoe jullie het doen met zo weinig space Volgens mij vond ik 500 space al weinig met alleen Gen1 :D

Maar ok ik moet toegeven, ik moet eens gaan "opruimen"...alleen daar heb ik nooit zo'n zin in :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

xienator schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 14:31:
[...]

Sowieso van iedere Pokemon minimaal 1 en dan ook van vele heb ik 1 hoge cp lage IV en 1 lage CP hoge IV

Dan van iedere lengendary een stuk of 6, 7 Tyranitars, 5 snorlexen, 5 lapras, 3 dragonite, 3 rhydon, 5 gyrandos etc. etc.

En nu dan heel erg veel Pidgeys, weedles en caterpies voor eveoluties.

Zit nu weer op rond de 670 :)
Ik heb ook van alles 1, sommige 2 of 3. Maar 5 snorlax en 5 lapras. Heb van elk maar een gevangen ooit :')
Maar ik doe niet aan zoveel gevechten of gyms overnemen. Maar dan heb ik aan mijn huidige set nog altijd ruim voldoende...

Pagina: 1 ... 51 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.