Haha. Nog 50000 xp voor level 35, dan kan ik m weer poweruppen
Iemand nog tips hoe je die Go-Tcha makkelijk kunt koppelen?
Heb regelmatig dat je het X keer moet doen en nu vindt hij het hele device niet ondanks dat die als bluetooth device gekoppeld staat en in de settings van Pokemon ook gezien wordt
Heb regelmatig dat je het X keer moet doen en nu vindt hij het hele device niet ondanks dat die als bluetooth device gekoppeld staat en in de settings van Pokemon ook gezien wordt
Tenzij hij in een gym langzaam leegloopt. Volgens mij kan hij wel 1CP worden dan
Nope, er zit altijd een minimum aan.mat.hi.as schreef op donderdag 28 september 2017 @ 08:01:
[...]
Tenzij hij in een gym langzaam leegloopt. Volgens mij kan hij wel 1CP worden dan
Bron: hier bij mn werk is nu een rode gym die al 2 dagen inactief is. Meeste pokemon komen niet lager dan 400CP ofzo
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Krijgt iedereen trouwens maar maximaal 1 ex-raid pas? Oftewel, slechts 1 kans om het beest te vangen?
hier in de stad hebben ze ook een pokemon go groep app om te raiden.
De meeste hebben wel een Raid pass gekregen.
Ik en nog een paar niet ... hoe kan dat dan?
en is het mogelijk om hem nog te krijgen voor dezelfde datum?
De meeste hebben wel een Raid pass gekregen.
Ik en nog een paar niet ... hoe kan dat dan?
en is het mogelijk om hem nog te krijgen voor dezelfde datum?
wanneer komt de nieuwe legendary er eigenlijk i? dat zou nu toch zo ongeveer wel moeten zijn?
merk zelf dat het minder wordt. Hoop dat ze snel gen 3 gaan doen. Dan zal ik het weer vaker gaan spelen. Nu alleen als ik toevallig ergens moet wachten alleen nog maar
merk zelf dat het minder wordt. Hoop dat ze snel gen 3 gaan doen. Dan zal ik het weer vaker gaan spelen. Nu alleen als ik toevallig ergens moet wachten alleen nog maar
Die min is er wel, maar die kan onder 10CP liggen voor een lage Pokemon. Zo heb ik wel eens een 4CP Rattata mogen verslaan met een 3000+ TTaraDutchCow schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:08:
[...]
Nope, er zit altijd een minimum aan.
Bron: hier bij mn werk is nu een rode gym die al 2 dagen inactief is. Meeste pokemon komen niet lager dan 400CP ofzo
De switches van de huidige legendaries over de werelddelen zijn de laatste dag van de maand. Dus 30 september (deze zaterdag) en 31 oktober.jaydenjarno schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:31:
wanneer komt de nieuwe legendary er eigenlijk i? dat zou nu toch zo ongeveer wel moeten zijn?
Sowieso nog tot dinsdag keihard alles vangen voor de dubbele stardust! Dat kan ik wel gebruiken, heb nog zat mooie pokémon die op level 20 zitten, die nog omhoog moeten.
Vanmorgen ein-de-lijk een Snorlax gekregen uit een 10 km ei 
IV 84%, helaas niet de beste moves maar toch.
Uit een 10 km ei dat ik nog tijdens het event in Almere heb gekregen.
Nu bijna alle eitjes weer uitgebroed, hopelijk komen er nog wat leuke 2 km eieren binnen, Chansey's zijn zeer welkom, evenals Larvitars.

Uit een 10 km ei dat ik nog tijdens het event in Almere heb gekregen.
Nu bijna alle eitjes weer uitgebroed, hopelijk komen er nog wat leuke 2 km eieren binnen, Chansey's zijn zeer welkom, evenals Larvitars.
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Gefeli.CAP-Team schreef op donderdag 28 september 2017 @ 10:30:
Vanmorgen ein-de-lijk een Snorlax gekregen uit een 10 km ei
Ik vind dat best jammer eigenlijk.. gewoon te veel gejank van mensen die een grote pokie hadden met een crap moveset.CaptJackSparrow schreef op donderdag 28 september 2017 @ 11:18:
[...]
Gefeli.Gelukkig hebben we nu TM's om mindere moves te 'genezen'.
Nouja pech dan toch? Op naar de volgende..
Dat was gewoon een stukje van de spanning van het upgraden van een beest.. Nu is het gewoon te makkelijk voor woorden

Zoals meer dingen in het spel; o.a. rare candy voor het geval je niet genoeg hebt

Wanneer krijg je nu zo een EX raidpass?
Gewoon aan een gym 'draaien' als zijnde Pokestop? En dan krijg je een EX pass als er een legendary raid komt bij een gym die jij eerder succesvol hebt veroverd/verslagen?
Gewoon aan een gym 'draaien' als zijnde Pokestop? En dan krijg je een EX pass als er een legendary raid komt bij een gym die jij eerder succesvol hebt veroverd/verslagen?
Die TM's hebben idd een hoop veranderd. Je wilt bijvoorbeeld niet weten hoeveel goede Machamps ik weg gedaan heb omdat ze Stone Edge kregen... Nu gooi je er gewoon een TM overheen en klaar! Die Rare Candy maken wat mij betreft hooguit de Legendairies wat minder legendarisch... Ik heb ze al omgezet in genoeg candy voor zowel Zapdos, Articuno als Moltres om ze max te trekken. Nu in de 100 candy voor Lugia en heb er nog 215 achter de hand voor Mewtwo. Nu die verrekte dust nog.poor Leno schreef op donderdag 28 september 2017 @ 11:34:
[...]
Ik vind dat best jammer eigenlijk.. gewoon te veel gejank van mensen die een grote pokie hadden met een crap moveset.
Nouja pech dan toch? Op naar de volgende..
Dat was gewoon een stukje van de spanning van het upgraden van een beest.. Nu is het gewoon te makkelijk voor woorden
Zoals meer dingen in het spel; o.a. rare candy voor het geval je niet genoeg hebt
Nee, dat helpt niet. Je krijgt hem gewoon in je Inventory als je inderdaad er een Raid hebt gedaan en er ook voor uitgenodigd bent. Waar dat laatste op gebaseerd is weet ik niet. Maar dat zal ook wel weer random zijn.readytoflow schreef op donderdag 28 september 2017 @ 11:37:
Wanneer krijg je nu zo een EX raidpass?
9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS
Het spel wordt compleet aangepast om het de casual spelers naar de zin te maken. Dat is de grootste groep die de meeste muntjes koopt. De casual speler krijgt o.a niet zo snel een volgend beest met betere moves en vergaart niet zo snel candy van de juiste soort. Deze 'dumbing down' van het spel is al vrij snel ingezet en gaat telkens weer verder. Je kunt je spelresultaat nog maar zeer beperkt beïnvloeden door meer moeite te doen.poor Leno schreef op donderdag 28 september 2017 @ 11:34:
Ik snap de motivatie van Niantic wel maar voor de actievere spelers wordt het er inderdaad vaak niet leuker op. De meeste spanning is er zo langzamerhand wel uitgehaald.

Idd..CaptJackSparrow schreef op donderdag 28 september 2017 @ 11:43:
[...]
Het spel wordt compleet aangepast om het de casual spelers naar de zin te maken. Dat is de grootste groep die de meeste muntjes koopt. De casual speler krijgt o.a niet zo snel een volgend beest met betere moves en vergaart niet zo snel candy van de juiste soort. Deze 'dumbing down' van het spel is al vrij snel ingezet en gaat telkens weer verder. Je kunt je spelresultaat nog maar zeer beperkt beïnvloeden door meer moeite te doen.
Ik snap de motivatie van Niantic wel maar voor de actievere spelers wordt het er inderdaad vaak niet leuker op. De meeste spanning is er zo langzamerhand wel uitgehaald.
En ALS straks PvP battles komen is de lol best eraf als iedereen dezelfde moveset en beestjes heeft, dankzij de Tm's en rare candies

Ze hadden de rare candies alleen voor legendaries moeten houden.. niet voor de gewone. Dankzij de rare candies kon ik in 1x al mn gaten opvullen in mn dex, zonder echt moeite te doen

Die rare candies hadden nooit in het spel moeten komen. Je kan al extra candies krijgen door met je pokemon te lopen. Dit had al genoeg moeten zijn voor degene die nog een paar candies missen om een evolutie te doen ofzo. Of ze hadden ze echt zeldzaam moeten maken, bijv een xx% kans op max 1 per raid oid.
Ook de rare candy kosten voor iedere pokemon hetzelfde snap ik niet echt. Ze hadden best wel 10 rare candy > 1 legendary candy mogen doen ofzo. Soort van verdeling net als het lopen voor een candy...
PVP...ik kan me er niks bij voor stellen...niet met het huidige battle system in ieder geval.
Is het spel ooit moeilijk geweest? Nee
Is het spel makkelijker gemaakt? Ja
Een jaar en 3 maanden verder en we spelen het nog steeds...doen ze toch wel goed bij Niantic of niet
Even lekker dust sparen nog de komende dagen, wachten op een EX raid pass voor Mewtwo, vanaf dit weekend een nieuwe hond, over 2 weken Safari Event (hopelijk met kaartje), oktober de laatste hond....en dan gen3??
Ook de rare candy kosten voor iedere pokemon hetzelfde snap ik niet echt. Ze hadden best wel 10 rare candy > 1 legendary candy mogen doen ofzo. Soort van verdeling net als het lopen voor een candy...
PVP...ik kan me er niks bij voor stellen...niet met het huidige battle system in ieder geval.
Is het spel ooit moeilijk geweest? Nee
Is het spel makkelijker gemaakt? Ja
Een jaar en 3 maanden verder en we spelen het nog steeds...doen ze toch wel goed bij Niantic of niet
Even lekker dust sparen nog de komende dagen, wachten op een EX raid pass voor Mewtwo, vanaf dit weekend een nieuwe hond, over 2 weken Safari Event (hopelijk met kaartje), oktober de laatste hond....en dan gen3??
Misschien is de meeste spanning er wel af doordat mensen gewoon erg snel de endgame halen? En dat de gameplay al niet erg diep ging
Nou...
Toen we nog maar met één pokie mochten trainen en je die voor maximaal resultaat liefst onder het halve CP van de defender koos had je de goede aanvallers met de goede moves nodig en moest je goed dodgen.
Die beesten vergaren kostte best moeite en het trainen vereiste finesse.

En toen kon je plotseling met zes pokies trainen...
Daarna is het verder 'bergafwaarts' gegaan met de invloed die je op je spelresultaat kon uitoefenen.
Entei zou hier zijn tot 30 september, daarna wordt er gewisseld. Meestal vind die wissel plaats als het hier nacht is en er geen raids zijnjaydenjarno schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:31:
In dat geval hebben we zaterdag nog de hele dag Entei en vanaf zondagochtend een nieuwe.
Er zijn mensen geweest die al meerdere van die passen hebben gehad, dus nee, je kan meerdere passen krijgen.hneel schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:12:
Krijgt iedereen trouwens maar maximaal 1 ex-raid pas? Oftewel, slechts 1 kans om het beest te vangen?
Ik zie het probleem niet zo... wat wil jij dan? Dat PvP beslist gaat worden door welke moveset iemand toevallig heeft gekregen?poor Leno schreef op donderdag 28 september 2017 @ 11:54:
[...]
Idd..
En ALS straks PvP battles komen is de lol best eraf als iedereen dezelfde moveset en beestjes heeft, dankzij de Tm's en rare candies
Ze hadden de rare candies alleen voor legendaries moeten houden.. niet voor de gewone. Dankzij de rare candies kon ik in 1x al mn gaten opvullen in mn dex, zonder echt moeite te doen
Of dat iemand wint omdat 'ie toevallig een Larvitar meer heeft gehatched?
Dat iemand z'n dex alleen vol krijgt omdat 'ie toevallig een paar Mareep tegenkomt in het wild?
Dan kan je net zo goed kop of munt gaan spelen.
Die TM's en Candies nemen juist het 'random' gehalte van het spel voor een deel weg.
Ik vind het een sterke verbetering dat je als speler meer invloed hebt, in plaats van de RNG.
In de oude Pokemon spellen had je ook volledige controle over de moveset. Het levellen en evolueren van Pokemon ging eigenlijk nog veel makkelijker.
Ik ben het er mee eens dat het spel veel meer diepgang nodig heeft en het moeilijker mag worden, maar die TM's vind ik een prima toevoeging. Zeker omdat het altijd al een onderdeel is geweest van Pokemon spellen.
[ Voor 5% gewijzigd door P.K. op 28-09-2017 13:03 ]
Ik weet nog hoe irritant die verandering was. Moest je ineens 6 pokemons kiezen die allemaal onder de halve CP van de laagste pokemon was....Het koste meer tijd, maar moeilijk vond ik het niet. Maarja ieder heeft zijn eigen maatstaf hiervoor. We zijn het er ieder geval over eens dat het (nog) makkelijker is gewordenCaptJackSparrow schreef op donderdag 28 september 2017 @ 12:43:
[...]
Nou...
Toen we nog maar met één pokie mochten trainen en je die voor maximaal resultaat liefst onder het halve CP van de defender koos had je de goede aanvallers met de goede moves nodig en moest je goed dodgen.
Die beesten vergaren kostte best moeite en het trainen vereiste finesse.![]()
En toen kon je plotseling met zes pokies trainen...
Daarna is het verder 'bergafwaarts' gegaan met de invloed die je op je spelresultaat kon uitoefenen.
Sowieso mis ik het trainen wel. Ik vond het leuk om te testen hoe mijn eigen defenders presteerden. Daar heb je in het huidige gymsysteem geen weet van.
Je CP3500+ Dragonite (imo sowieso een attacker daar niet van) is nu nog slechter dan dat ie al was!sixtiek schreef op donderdag 28 september 2017 @ 13:45:
Sowieso mis ik het trainen wel. Ik vond het leuk om te testen hoe mijn eigen defenders presteerden. Daar heb je in het huidige gymsysteem geen weet van.
[ Voor 5% gewijzigd door schaapiej op 28-09-2017 14:13 ]
Ah, jij geniet ook al zo van het 2km ei event
[ Voor 4% gewijzigd door Megalodon86 op 28-09-2017 16:24 ]
Lucky you ! Straks 6 Porygons er bij ! Of Sudowoodo's !
[ Voor 3% gewijzigd door Oekiejoekie op 28-09-2017 16:29 ]
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Vergeet de Mantine's en Skarmory's niet.
Hier ook een zooi 10km eieren..Megalodon86 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 16:24:
Ah, jij geniet ook al zo van het 2km ei event
Verder mag ik niet klagen over de inhoud!
Uit 10km; Snorlax, Dratini en Porygon. Nu nog 4 aan 't uitbroeden.
Uit 2km; 2x Mareep, 1x Larvitar, 4x Chansey en als toetje 2x Oddish
Edit: 3 stuks intussen uitgekomen. Snorlax, Sudowoodo en Lapras. En nog een Tyrogue uit 2km.
Beide Snorlax crappy IV dus enkeltje shredder. Lapras wel 93%
[ Voor 17% gewijzigd door schaapiej op 28-09-2017 19:28 ]
Zo eindelijk een pokestop voor het huis. Een ingress player die ik ken heeft een portal aangevraagd dinsdag en is vanmiddag goedgekeurd en is vanavond ook al in pokemon go.
Kinderen zeer blij, vrouw nog blijer en papa het meest blij xD
[ Voor 16% gewijzigd door Meneer iCy op 28-09-2017 22:34 ]
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Lekkericy schreef op donderdag 28 september 2017 @ 22:33:
Zo eindelijk een pokestop voor het huis. Een ingress player die ik ken heeft een portal aangevraagd dinsdag en is vanmiddag goedgekeurd en is vanavond ook al in pokemon go.
Bij mij zijn er 2 submissions gedaan, 1 die ik niet zou kunnen bereiken uit de woonkamer, maar een minuutje lopen max, en een die ik wel zou kunnen bereiken. Gerenoveerd gebied in de buurt, dus er was een mozaïek bankje en een speeltuintje neergezet.
De mozaïeke bank gaat vrijwel zeker goedgekeurd worden, speeltoestel is nog afwachten...
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Huh? Ik dacht dat ze geen pokestop request meer aannamen? Of wel als je t via Ingress doet?icy schreef op donderdag 28 september 2017 @ 22:33:
Ik heb namelijk al een hele poos een monument voor de deur en wil m graag aanmelden.. Maar van alle 832453 monumenten in de buurt (waar ik natuurlijk niet bij kan) is uitgerekend deze om een of andere vage reden niet meegenomen
Enig idee hoe het via Ingress moet?
Als je level 11 bent, scherm ingedrukt houden als je op locatie bent en naar rechts 'Submit Portal' indrukken.poor Leno schreef op donderdag 28 september 2017 @ 23:07:
[...]
Huh? Ik dacht dat ze geen pokestop request meer aannamen? Of wel als je t via Ingress doet?
Ik heb namelijk al een hele poos een monument voor de deur en wil m graag aanmelden.. Maar van alle 832453 monumenten in de buurt (waar ik natuurlijk niet bij kan) is uitgerekend deze om een of andere vage reden niet meegenomen![]()
Enig idee hoe het via Ingress moet?
Belangrijke is dus dat je level 11 bent
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Ah ok.. ik ben level 0.. Ooit in t begin van PoGo bij Ingress aangemeld om te zien waar de 'hotspots' waren (voor pokemon spawns) maar verder nooit iets mee gedaan..Grumpmeister schreef op donderdag 28 september 2017 @ 23:08:
[...]
Als je level 11 bent, scherm ingedrukt houden als je op locatie bent en naar rechts 'Submit Portal' indrukken.
Maar je moet dus fysiek aanwezig zijn op de plek?
Yep, je kan niet van een afstandje een submission doen. Dus hopen dat je een Ingress speler zover kan krijgen langs te komen.poor Leno schreef op donderdag 28 september 2017 @ 23:11:
[...]
Ah ok.. ik ben level 0.. Ooit in t begin van PoGo bij Ingress aangemeld om te zien waar de 'hotspots' waren (voor pokemon spawns) maar verder nooit iets mee gedaan..
Maar je moet dus fysiek aanwezig zijn op de plek?
(Zelf ben ik helaas nog maar level 8, maar speelde vrij casual afgelopen jaar)
Thnx, Ik zal hier in de buurt eens zoeken! Zijn er volgens mij genoegGrumpmeister schreef op donderdag 28 september 2017 @ 23:13:
[...]
Yep, je kan niet van een afstandje een submission doen. Dus hopen dat je een Ingress speler zover kan krijgen langs te komen.
(Zelf ben ik helaas nog maar level 8, maar speelde vrij casual afgelopen jaar)
Misschien moet ik me maar beschikbaar gaan stellen om ingehuurd te worden als Portal>Pokestop submitter.
Zijn die jaren Ingress spelen toch nog ergens goed voor.
Hier ook voor regio Alkmaar geen probleem, ben maar lvl 16 in ingress.
Hoe lang duurt het doorgaans tot je level 11 bent? Ik zou ook wel wat stops willen toevoegen in m'n dorp, we zitten nu op 7 stops en 2 gyms. Veel te weinig.Grumpmeister schreef op donderdag 28 september 2017 @ 23:08:
[...]
Als je level 11 bent, scherm ingedrukt houden als je op locatie bent en naar rechts 'Submit Portal' indrukken.
Kan er dan misschien eens een Ingress speler naar Dinteloord komen?
1 gym en 4 stops zijn nog steeds veel te weinig IMHO.
1 gym en 4 stops zijn nog steeds veel te weinig IMHO.
Verwijderd
Wanneer heb je tijd?CaptJackSparrow schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 00:04:
Misschien moet ik me maar beschikbaar gaan stellen om ingehuurd te worden als Portal>Pokestop submitter.![]()
Submitten is één ding, maar daarna moeten ze ook nog gekeurd worden toch?
Klopt, de ingress player die voor mij gesubmit heeft baalt. Zijn eigen totempaal voor zijn huis is afgekeurd.Megalodon86 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 09:38:
Submitten is één ding, maar daarna moeten ze ook nog gekeurd worden toch?
Pff, als ik zie wat er hier in Spijkenisse (waar ik werk) allemaal als pokestop staat. Letterlijk een hele reeks onbeduidende paaltjes in de grond.
D'r gaat best wat tijd in zitten. Het optimale zou zijn als je in de 'minderheid' bent voor je gebied, want dan kan je bezig gaan met portals slopen (al is dat als level 1 nog wel eens lastig) en velden leggen. De kans is groot in zo'n gebied dat ze binnen no-time weer in de andere kleur staan en je dus weer bezig kan (en dus AP (xp) kan harken).Megalodon86 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 09:12:
[...]
Hoe lang duurt het doorgaans tot je level 11 bent? Ik zou ook wel wat stops willen toevoegen in m'n dorp, we zitten nu op 7 stops en 2 gyms. Veel te weinig.
Voor level 8 heb je 1,2 miljoen AP nodig, waarbij het hacken van portals 100 AP oplevert, het glyph-hacken iets meer. Portals overnemen en volledig deployen levert (even natte vinger werk) 1625 AP op, en het aanmaken van een veld ongeveer 1500. Het gaat dus niet heel vlug...
Daarnaast ga je na level 8 ook 'achievements' nodig hebben om te levelen, waar gewoonweg meer / veel tijd in gaat zitten (en het nodige geluk, zoals Sojourner (welke een x aantal dagen aan achter elkaar hacken is, tot aan 360 dagen voor de hoogste achievement) en Guardian (een portal x aantal dagen vasthouden)). De spelers van level 11 en hoger zijn vaak wel de serieuzere spelers in ieder geval.
Ah, oké. Dat gaat hem voor mij dus niet worden. Ik ga niet ook nog eens Ingress erbij doen, dat kan m'n vrouw niet aan haha.
Volgens mij wilde ze dit weekend op de Pokemon Go reddit een submission topic starten aangezien er daar ook redelijk wat Ingress spelers zitten (ook Nederlanders). Als je in je stad / dorp locaties ziet die mogelijk portals / stops / gyms hadden kunnen zijn, kan je het daar doorgeven. Ingress spelers zijn vaak de beroerdste niet om ergens naar toe te gaan om portals te submitten. Maar het limiet van 7 is nu wel een lastige factor, want in de buurt van de speler gaat vaak voor.
Het is ook een goed idee om alsnog even de tutorial van Ingress gedaan te hebben zodat je zicht hebt op de map. Het is goed mogelijk dat het punt al wel een portal is, maar door de logica achter Pokemon Go niet meegenomen is als een stop / gym (omdat er al veel in de buurt is). Een voorbeeld hier in Nijmegen is het Juliana Park. Daar staan best veel portals (nou ja, relatief gezien), maar ongeveer de helft is maar een pokestop / gym. Daar kunnen Ingress spelers verder niks aan doen, en het dubbel submitten van een portal gaat er vaak niet door komen (al is toevallig in dat voorbeeld er wel een dubbele portal beschikbaar
).
Ik hoor wel uit de Ingress groepchat dat het inderdaad nu wel een hot topic is en daardoor het goed danwel afkeuren vrij vlug gebeurd, inderdaad binnen een dag of 2-3. Dus die hoeveelheid van 7 portals wordt relatief vlug aangevuld.
Het is ook een goed idee om alsnog even de tutorial van Ingress gedaan te hebben zodat je zicht hebt op de map. Het is goed mogelijk dat het punt al wel een portal is, maar door de logica achter Pokemon Go niet meegenomen is als een stop / gym (omdat er al veel in de buurt is). Een voorbeeld hier in Nijmegen is het Juliana Park. Daar staan best veel portals (nou ja, relatief gezien), maar ongeveer de helft is maar een pokestop / gym. Daar kunnen Ingress spelers verder niks aan doen, en het dubbel submitten van een portal gaat er vaak niet door komen (al is toevallig in dat voorbeeld er wel een dubbele portal beschikbaar
Ik hoor wel uit de Ingress groepchat dat het inderdaad nu wel een hot topic is en daardoor het goed danwel afkeuren vrij vlug gebeurd, inderdaad binnen een dag of 2-3. Dus die hoeveelheid van 7 portals wordt relatief vlug aangevuld.
[ Voor 9% gewijzigd door Grumpmeister op 29-09-2017 10:30 ]
Het is natuurlijk niet toevallig dat de vereiste voor L11 is toegevoegd aan de mogelijkheid om portalsubmits te kunnen doen. Precies om te voorkomen dat elke Tom, Dik en Harry die PoGo spelen eventjes een Ingress account gaan maken en allemaal een hoop rommellocaties gaan indienen om lekker een stop of gym voor de deur te krijgen. 
http://decodeingress.me/ingress-manual/leveling/
6 miljoen AP en 4 gouden en 6 zilveren medals dus. Is een gemiddeld actieve spoeler toch wel de nodige maanden mee bezig. Een half jaar is dan best snel om.
6 miljoen AP en 4 gouden en 6 zilveren medals dus. Is een gemiddeld actieve spoeler toch wel de nodige maanden mee bezig. Een half jaar is dan best snel om.
En het helpt niet dat nu iedere willekeurige PoGo speler zich aanmeld bij Ingress, met 'Woont iemand hier?' 'Speel je ook Pokemon Go?', 'Kan je van dit propje papier een portal maken?'.CaptJackSparrow schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:29:
Het is natuurlijk niet toevallig dat de vereiste voor L11 is toegevoegd aan de mogelijkheid om portalsubmits te kunnen doen. Precies om te voorkomen dat elke Tom, Dik en Harry die PoGo spelen eventjes een Ingress account gaan maken en allemaal een hoop rommellocaties gaan indienen om lekker een stop of gym voor de deur te krijgen.
Ingress spelers willen graag dat je hun spel speelt, en willen je graag helpen, maar dit soort dingen werkt wel enorm demotiverend voor die gasten
Wat dat aangaat kunnen ze beter PoGo spelers vragen om hetzelfde te doen als de Ingress spelers. Level vereiste van 37 erop en gaan met die banaan. En voorrang voor de submits met minder dan x aantal stops in de directe omgeving, zodat er meer stops in dorpen bijkomen (waar nodig) ipv nog meer stops in de stad (waar er al zat zijn).
Het probleem is natuurlijk, en dat zal bij Ingress ook zijn, dat de hoogste levels (die mogen submitten), waarschijnlijk vooral op plekken wonen waar toch al genoeg te doen is. Als je in een klein dorpje woont, met weinig spelers, kan je moeilijker levelen. Een vicieuze cirkel...
Het probleem is natuurlijk, en dat zal bij Ingress ook zijn, dat de hoogste levels (die mogen submitten), waarschijnlijk vooral op plekken wonen waar toch al genoeg te doen is. Als je in een klein dorpje woont, met weinig spelers, kan je moeilijker levelen. Een vicieuze cirkel...
[ Voor 29% gewijzigd door Megalodon86 op 29-09-2017 10:38 ]
Ja, maar dat is bij Pokemon Go net zo. Levelen in een klein dorpje is veel lastiger dan in de stad (zelfs in een buitenwijk van de stad. Nu met de plus krijg ik zo belachelijk veel exp als ik door de stad loop vergeleken met het dagelijkse uitlaten van de hond).Megalodon86 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:35:
Wat dat aangaat kunnen ze beter PoGo spelers vragen om hetzelfde te doen als de Ingress spelers. Level vereiste van 37 erop en gaan met die banaan. En voorrang voor de submits met minder dan x aantal stops in de directe omgeving, zodat er meer stops in dorpen bijkomen (waar nodig) ipv nog meer stops in de stad (waar er al zat zijn).
Er is dus geen voorrang mogelijkheid. Een portal wordt gesubmit en goed/afgekeurd door de community. Dit gaat vrij vlug op het moment, met dus een paar dagen ertussen. De portals die mensen voorgeschoteld krijgen is in een straal van...25-50 km (pin me er niet op vast)? Dus binnen Nederland heb je al gauw een gigantisch bereik.
Daarnaast, eerlijk is eerlijk, heb ik veel meer vertrouwen in de hoge level Ingress spelers dan in hoge level PoGo spelers. De Ingress spelers zijn maar al te bekend met wat nodig is voor een portal om goedgekeurd te worden, en wat de eisen zijn. Hierdoor krijg je gelimiteerde hoeveelheden aan troep submission (al komen die ook zeker voor). PoGo spelers, van wat ik hoor, zijn allemaal van 'Ik wil 4 portals bij me thuis hebben', 'Ik maak wel een foto van iets in de achtertuin', 'Kan je bij m'n werk geen portal maken?'. En dit zijn hoge level spelers... De hoeveelheid troep waar je dan doorheen moet worstelen gaat echt ongekend zijn, zeker gezien de hoeveelheid PoGo spelers...
Ik denk dat de hoge levels PoGo spelers toch wel iets serieuzer zijn, het handjevol 39/40 lvl spelers die ik ken uit de WA groep zijn allemaal volwassenen, geen tieners. En je kan het aantal submits natuurlijk beperken per speler. Bijv. max 5 tegelijk, en alleen nieuwe submits voor goedgekeurde submits. Dan kan je de troep vrij snel filteren en komt het er ook niet snel meer bij.
Niantic heeft gewoon geen PoGo spelers nodig voor nieuwe submits. Ze hebben aan de Ingress spelers simpelweg voldoende om dat te doen. Geen noodzaak om de app daarvoor aan te passen en een onzeker effect te introduceren. Als ik Niantic was zou ik het ook niet doen.
Ja, daar zit wel wat in. Nouja, hopen dan er dan toch ook Ingress spelers zin hebben in het submitten van portals in buitengebieden. Nog zat kunstwerken/borden/historische plekken/parken die in aanmerking komen hier.
Grote kans van wel. Ingress spelers zijn ook gebaat bij portals (in buitengebieden), vanwege de grote velden die zo nu en dan gelegd worden (bijv. een veld die over heel Nederland heel lag met punten in Frankrijk, Duitsland en Engeland). Voor de nieuwere spelers zijn die portals vaak interessant als mogelijke guardian portals (het 150 dagen vasthouden van een portal is ERG lastig in de binnenstad. Ik heb 'm laatst te pakken gekregen juist door een portal in een klein dorpje met weinig activiteit).Megalodon86 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:15:
Ja, daar zit wel wat in. Nouja, hopen dan er dan toch ook Ingress spelers zin hebben in het submitten van portals in buitengebieden. Nog zat kunstwerken/borden/historische plekken/parken die in aanmerking komen hier.
Klopt, dinsdagavond aangevraagd donderdagmiddaggoedgekeurd en donderdagavond al in PoGo.Grumpmeister schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:28:
Wat is een 'rommel' spot en wat niet? Er zijn nu een hoop stops bij kunstwerken maar nu ook al een hoop bij onzinnge plekken (een paaltje of een wegwijzer oid.)
Ze zouden beter kunnen kijken naar iets als aantal stops per hectare en gyms per aantal inwoners van betreffende stad/dorp.
Ze zouden beter kunnen kijken naar iets als aantal stops per hectare en gyms per aantal inwoners van betreffende stad/dorp.
In het verleden zijn er inderdaad veel crappy objecten doorgelaten omdat er toen weinig portals waren en alles welkom was en de beoordeling door één persoon gedaan werd die het dus snel boven het hoofd ging groeien.
Nu is dat wel even anders en zijn er strikte criteria.
https://support.ingress.c...Candidate-Portal-criteria
Nu is dat wel even anders en zijn er strikte criteria.
https://support.ingress.c...Candidate-Portal-criteria
Ik zie op de ingress intel dat er inderdaad een portal bijgekomen is in mijn dorp, maar dat het nog geen stop/gym is geworden. Dat zal dan wel snel gebeuren denk ik. Top! Op dit moment is alles welkom, van 6 naar 7 stops scheelt toch. Nog één erbij dan hebben we er 10 (incl gyms); dat is leuk voor de stop-bonus
Als er een portal te dicht bij een andere portal, dan komt deze portal niet in PoGo. Bij mijn werk is dat ook het geval namelijk.Megalodon86 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:46:
Ik zie op de ingress intel dat er inderdaad een portal bijgekomen is in mijn dorp, maar dat het nog geen stop/gym is geworden. Dat zal dan wel snel gebeuren denk ik. Top! Op dit moment is alles welkom, van 6 naar 7 stops scheelt toch. Nog één erbij dan hebben we er 10 (incl gyms); dat is leuk voor de stop-bonus
Oh... dat zou jammer zijn. Ik ben benieuwd. Ze zijn niet dichterbij als andere stops in een dorp verderop.icy schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 12:03:
[...]
Als er een portal te dicht bij een andere portal, dan komt deze portal niet in PoGo. Bij mijn werk is dat ook het geval namelijk.
Megalodon86 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 12:08:
[...]
Oh... dat zou jammer zijn. Ik ben benieuwd. Ze zijn niet dichterbij als andere stops in een dorp verderop.
Bovenste is dezelfde locatie in PoGo onderste is in Ingress. De middelste portal komt helaas niet in PoGo.
[ Voor 4% gewijzigd door Meneer iCy op 29-09-2017 13:17 ]
Als ik zo kijk, heb je weinig reden tot klagen.....icy schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 13:10:
[...]
Bovenste is dezelfde locatie in PoGo onderste is in Ingress. De middelste portal komt helaas niet in PoGo.
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Mee eens, genoeg in de buurt
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Hij klaagt niet, hij laat zien dat portals verschillen tussen Ingress en PGOavotar schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 14:04:
[...]
Als ik zo kijk, heb je weinig reden tot klagen.....
Verwijderd
Yay! Eindelijk een Tangela uit een (5km) ei!
Net level 31 geworden..nog slechts een paar af te strepen..
Gefeliciteerd! Ik moet zelf nog Elekid, Tyrogue, Hitmontop en Feraligatr.Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 15:17:
Yay! Eindelijk een Tangela uit een (5km) ei!
En die eerste 3 gaan heel lastig worden zonder een flinke dosis geluk
5 weken geleden moet ik Tyrogue en Hitmontop ook nog... ondertussen heb ik die eerste al 6 keer uit een ei gehad, en een daarvan naar Hitmontop geevolueerd. Gewoon doorgaanaDutchCow schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 15:22:
[...]
Gefeliciteerd! Ik moet zelf nog Elekid, Tyrogue, Hitmontop en Feraligatr.
En die eerste 3 gaan heel lastig worden zonder een flinke dosis geluk
Er is nog hoop dus, zeker met dit eventMegalodon86 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 16:08:
[...]
5 weken geleden moet ik Tyrogue en Hitmontop ook nog... ondertussen heb ik die eerste al 6 keer uit een ei gehad, en een daarvan naar Hitmontop geevolueerd. Gewoon doorgaan
Network error (29) , Network error (2).
Wat is het toch af tn toe een rotspel.
Het kan geen kwaad de nauwkeurigheid van de tijd op je foon te checken. Als die teveel afwijkt van de tijd op de servers kan dat ook problemen geven, o.a. met raids.hneel schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 18:13:
Network error (29) , Network error (2).![]()
Met Android kun je daar ClockSync voor gebruiken.
avotar schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 14:04:
[...]
Als ik zo kijk, heb je weinig reden tot klagen.....
@ mijn werk niet neeMad-Matt schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 14:39:
Mee eens, genoeg in de buurt
Thuis inmiddels ook niet meer, met een pokestop vanuit huis die ik kan bereiken thanks to een ingress player
Klopt, had alleen liever in het hoofdgebouw gezeten had ik 2 pokestops bij mijn werk gehad.Afvalzak schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 14:45:
[...]
Hij klaagt niet, hij laat zien dat portals verschillen tussen Ingress en PGO
Het lijkt er op als 3 portals dicht op elkaar zitten, pokemon er maar 2 stops van maakt. Een andere plek waar ik woon heeft ook 3 dicht bij elkaar en in pogo maar 2.
[ Voor 70% gewijzigd door Meneer iCy op 29-09-2017 21:08 ]
Ik krijg nu ook relatief veel 10 km eieren. Mooi aan het uitlopen met super incubators
Update van 11 augustus CAP-Team in "\[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5"
Lvl 30 (Caught: 224 / Seen: 233)
30983 van 500000 XP
To do:
Begint nu mooi op te schieten met Gen 1 en Gen 2.
Lvl 30 (Caught: 224 / Seen: 233)
30983 van 500000 XP
To do:
Generation 1 006 Charizard 068 Machamp 083 Farfetch'd (regional) 106 Hitmonlee 107 Hitmonchan 128 Tauros (regional) 143 Snorlax 144 Articuno (legendary) 145 Zapdos (legendary) 146 Moltres (legendary) 150 Mewtwo (legendary) 151 Mew (legendary) | Generation 2 154 Meganium 157 Typhlosion 160 Feraligatr 172 Pichu 175 Togepi 176 Togetic 181 Ampharos 210 Granbull 212 Scizor 214 Heracross (regional) 222 Corsola (regional) 225 Delibird (nog niet uitgebracht) 233 Porygon2 235 Smeargle (nog niet uitgebracht) 241 Miltank 242 Blissey 243 Raikou (legendary) 244 Entei (legendary) 245 Suicune (legendary) 248 Tyranitar 249 Lugia (legendary) 250 Ho-Oh (legendary) 251 Celebi |
Begint nu mooi op te schieten met Gen 1 en Gen 2.
En daarbij gratis incubatoren op een heel gelukkig moment.
Ken je lekker al die 10 km eieren uitbroeden.aljooge schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 00:02:
[...]
En daarbij gratis incubatoren op een heel gelukkig moment.
Ik krijg geen 2 km eieren namelijk
Vandaag mijn 8e Tyranitar gevangen weer met een Pineapple Berry
ik had gisteren mijn 12e entei met een pinap gevangen. 🍍xienator schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 00:29:
[...]
Ken je lekker al die 10 km eieren uitbroeden.
Ik krijg geen 2 km eieren namelijk![]()
Verwijderd
Vreemd genoeg kreeg ik 7 2, 1 5 en 1 10km ei...xienator schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 00:29:
[...]
Ken je lekker al die 10 km eieren uitbroeden.
Ik krijg geen 2 km eieren namelijk![]()
Vandaag...
4x 10km ei gehad
2x 2km ei gehad
Ik ben benieuwd...
4x 10km ei gehad
2x 2km ei gehad
Ik ben benieuwd...
Hallo allemaal, kom ook gezellig mee posten. /zwaai
Team blauw, level 26, speel sinds 1 augustus dit jaar. Net m'n 2000e pokestop medal gekregen. Erg handig dat m'n huis bovenop een pokestop staat.
Speel voornamelijk in Wageningen, waar ik woon en studeer, en bij m'n ouders in de buurt in Langedijk/Alkmaar. Daar hebben ze een whatsapp group om raids te organiseren, maar hier ben ik nog niks tegen gekomen. Iemand enig idee hoe ik daar achter kan komen? (De Wageningen facebook pagina is al een jaar dood.)
Team blauw, level 26, speel sinds 1 augustus dit jaar. Net m'n 2000e pokestop medal gekregen. Erg handig dat m'n huis bovenop een pokestop staat.
Speel voornamelijk in Wageningen, waar ik woon en studeer, en bij m'n ouders in de buurt in Langedijk/Alkmaar. Daar hebben ze een whatsapp group om raids te organiseren, maar hier ben ik nog niks tegen gekomen. Iemand enig idee hoe ik daar achter kan komen? (De Wageningen facebook pagina is al een jaar dood.)
"From August 31 to September 30, you can find these Legendary Pokémon in the following areas of the world:
Raikou, an Electric-type Legendary Pokémon, can be battled throughout the Americas.
Entei, a Fire-type Legendary Pokémon, can be battled throughout Europe and Africa.
Suicune, a Water-type Legendary Pokémon, can be battled throughout the Asia-Pacific region.
On September 30, all three of these Legendary Pokémon will move to a different location and will be available for Trainers to battle with friends until October 31. They will make their final stop in the last remaining location on October 31. Raikou, Entei, and Suicune will be available for this limited time period, so make sure to battle against them when they arrive at Gyms near you!"
http://pokemongo.nianticlabs.com/en/post/johtolegendary
Als je dat letterlijk neemt zou het op enig moment vandaag dus al kunnen gebeuren. Weet niet of de verlenging van het Equinox event met een dag i.v.m. de inlogproblemen e.e.a. nog beïnvloeden zal.
Raikou, an Electric-type Legendary Pokémon, can be battled throughout the Americas.
Entei, a Fire-type Legendary Pokémon, can be battled throughout Europe and Africa.
Suicune, a Water-type Legendary Pokémon, can be battled throughout the Asia-Pacific region.
On September 30, all three of these Legendary Pokémon will move to a different location and will be available for Trainers to battle with friends until October 31. They will make their final stop in the last remaining location on October 31. Raikou, Entei, and Suicune will be available for this limited time period, so make sure to battle against them when they arrive at Gyms near you!"
Als je dat letterlijk neemt zou het op enig moment vandaag dus al kunnen gebeuren. Weet niet of de verlenging van het Equinox event met een dag i.v.m. de inlogproblemen e.e.a. nog beïnvloeden zal.
Verwijderd
events starten ook om 22:00 hier, dus dan lijkt mij dat niantic dat ook aanhoudt voor de wissel van deze legendarys. aangezien er hier dan geen raids meer zijn, zijn ze vanaf morgen pas te vangen.CaptJackSparrow schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 16:30:
"From August 31 to September 30, you can find these Legendary Pokémon in the following areas of the world:
(al weet je het bij niantic nooit)
vanavond weten we het antwoord wat morgen komt, als de raids in Azië beginnen is er nog maar 1 combinatie mogelijk voor Europa en Amerika.
Heb van de ongeveer 30 eieren ongeveer 20 keer een 5KM gekregen, 5 keer 10KM en 5 keer 2KM....wat een leuk event weer

Entei daar betekent dat wij Raikou krijgen. En als ze daar Raikou krijgen, krijgen wij Suicune.aljooge schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 17:11:
vanavond weten we het antwoord wat morgen komt, als de raids in Azië beginnen is er nog maar 1 combinatie mogelijk voor Europa en Amerika.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Denk het. Maar zou vanavond niet gaan power uppen. Zekerheid heb je morgen.Jaap-Jan schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 19:46:
[...]
Entei daar betekent dat wij Raikou krijgen. En als ze daar Raikou krijgen, krijgen wij Suicune.
In Amerika hebben ze nu Entei gekregen.
bron?
Gymhuntr.com Er zijn nog level 5 raids bezig in New York en die waren raikou en net na 22:00 uur kwam er 1 uit en dat was een Entei
Zie hem staan ja
Australië heeft Raikou dus wij krijgen Suicine
Dus dan krijgen wij morgen Suicune. Dat wordt weer een leuke dagje raiden (maar was het met Raikou ook geweest).
Ik had liever andersom gehad. Met de Raikou had je goed de Suicune kunnen vangen.
Ja nouja, die vang je ook maar op level 20 dan hè. Zapdos werkt ook goed heb ik begrepen.
Dan pak je nu Zapdos gecombineerd met een leger aan Jolteon!hneel schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 22:35:
Ik had liever andersom gehad. Met de Raikou had je goed de Suicune kunnen vangen.
Exeggutor met Bullet Seed en Solar Beam is ook leuk tegen Suicune.
[ Voor 11% gewijzigd door schaapiej op 01-10-2017 07:21 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Verder in [iOS/Android] Pokémon GO - Deel 6
Verder in [iOS/Android] Pokémon GO - Deel 6