In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube
Ik denk het gebruik van IV Go. Maar gebruik het al heel lang. Ik heb de app verwijderd en doe het nu met standaard meuksixtiek schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 01:44:
[...]
Just curious: hoe krijg je dat voor elkaar?
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
10 berries per 30 min, maar het is wel buggy zoals je hebt kunnen merkenPB-powell schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 12:31:
Vanmorgen een aantal gyms overgenomen en een aantal aangevuld met Pokémon, maar bij de laatste kreeg ik de melding dat de Pokémon geen besjes meer wilde. Ook mijn eigen niet die ik er net had in gezet. Zit er een limiet op hoeveel besjes je in bepaalde tijd mag voeren?
Verder had ik het idee dat de gen 3 spawns iets minder was, gaf wel wat meer variatie
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Per pokémon neem ik aan?Terryb47 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 13:25:
[...]
10 berries per 30 min, maar het is wel buggy zoals je hebt kunnen merken
Want soms kan ik een hele gym a 6 pokémon 10 berries geven.
En dan als ik er heel veel heb gegeven, kan ik opeens helemaal niets meer geven, ongeacht welke pokémon. Ik denk dat er ook een persoonlijke limiet is naast de 10 per pokémon?
[ Voor 3% gewijzigd door TheTinusNL op 22-10-2017 13:52 ]
Informaticus of vakkundig Googler?
Het is niet per pokemon want hij kon in geen enkele gym meer besjes voeren.TheTinusNL schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 13:52:
[...]
Per pokémon neem ik aan?
En dan als ik er heel veel heb gegeven, kan ik opeens helemaal niets meer geven, ongeacht welke pokémon. Ik denk dat er ook een persoonlijke limiet is naast de 10 per pokémon?
Verwijderd
Ja ik dus ook... aan het begin 1x gezien, daarna nooit meer...CAP-Team schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 21:05:
Ik heb nog maar één keer gezien dat je bij het geven van een berry een candy terug kreeg..
Geen shiny, anders was je er wel blij mee geweesthneel schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 22:56:
Wat ik nou uit een 10km ei kreeg... Een Sableye!
Later op de dag remote een gym met 5 pokemon elk een snoepje gegeven. Daarna een andere gym met 6 pokemon wilde ik ze ook elk een snoepje geven, maar bij nummer 6 kreeg ik weer de melding dat die geen honger zou hebbenTheTinusNL schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 13:52:
[...]
Per pokémon neem ik aan?
Blijven geven, gebeurt het vanzelf weer... maar het is een kleine kans!CAP-Team schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 21:05:
Ik heb nog maar één keer gezien dat je bij het geven van een berry een candy terug kreeg..
Over kleine kansen gesproken... Gisteren Shiny Sableye gevangen!
Ik kreeg het zowaar vanochtend en dan ook meteen 2 snoepjes...Megalodon86 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 09:25:
[...]
Blijven geven, gebeurt het vanzelf weer... maar het is een kleine kans!
Over kleine kansen gesproken... Gisteren Shiny Sableye gevangen!![]()
... alleen geen idee wat nou de trigger is om snoepjes te krijgen.
Gaat puur op kans volgens mij.A-Jay schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 10:24:
[...]
Ik kreeg het zowaar vanochtend en dan ook meteen 2 snoepjes...
... alleen geen idee wat nou de trigger is om snoepjes te krijgen.
Geen idee waar jij dan loopt, maar hier is meer dan 50% procent aangepast. Zowel in Epe als in Amersfoort rond het station... Wat had je dan precies verwacht?xienator schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 09:45:
Moet zeggen dat ik de hoeveelheid Pokemon die spawnt vindt tegen vallen tegen over hoeveel er vorig jaar waren tijdens dit event.
Verder geen gewone dikkies meer..

Gisteren nog een lapras in ons dorp (een whopping 35 cppoor Leno schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 10:35:
Ligt t nou aan mij, of spawned er alleen die Halloween meuk nu?
Verder geen gewone dikkies meer..
Ik merk weinig echt verschil. De pidgey's, weedles en rattata zijn vervangen door duskull en shuppets maar verder is even variërend als normaal.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Het is minder extreem dan vorig jaar idd.Terryb47 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:04:
Vorig jaar had ik het idee dat 80% halloween spawns waren en weinig variatie, begon toen de pidgeys te missen op een gegeven moment
De 5 nieuwe pokies incl 2 goede pikahoedjes kostte een uurtje max. Nu hooguit nog shiny Sableeye hunten, al vind ik die shinies ook weer niet zo heel boeiend eigenlijk.
Sowieso lekker verder knallen aan 'the final grind'. Eind vorige week L39 geworden en DAMN, wat is die balk lang...

Verder? Was er voorheen dan nog wat anders?[b]PB-powell schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 10:52
Ik merk weinig echt verschil. De pidgey's, weedles en rattata zijn vervangen door duskull en shuppets maar verder is even variërend als normaal.
Ik reageerde op Leno dat hij geen 'dikkies' meer zag, maar die zijn er nog wel.
Waar je voorheen veel weedle en pidgey zag, zijn die nu vervangen door de halloween pokemon. Verder is niks veranderd aan de spawns, althans niet wat ik merk ten opzichte van voor het halloween event.

Het is ook aangepast maar vorig jaar was de hoeveelheid veel meer naar mijn idee.PB-powell schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 10:34:
[...]
Geen idee waar jij dan loopt, maar hier is meer dan 50% procent aangepast. Zowel in Epe als in Amersfoort rond het station... Wat had je dan precies verwacht?
Lol, wat is t?WahWah schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 13:06:
Ik zie wel dikkies. Volgepropt met candies
[afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door CaptJackSparrow op 23-10-2017 13:50 ]
Pigeot met een ananas, met de berekening zoals @CaptJackSparrow hierboven schrijft
Derde.CaptJackSparrow schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 13:50:
Tweede evolutie pokie brengt 10 candy. Met eventbonus 20 en Pinapje 40.
TTar raid ftwCaptJackSparrow schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 13:50:
Tweede evolutie pokie brengt 10 candy. Met eventbonus 20 en Pinapje 40.
Het oospronkelijke beest is geen resultaat van een evolutiestap dus die tel ik niet mee.Autofan1985 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 13:53:
[...]
Derde.Tweede brengt 5 candy, wat met eventbonus en Pinap 20 zou maken. Qua pokie specifiek ga ik voor een Pidgeot.
Ah, dan tellen we gewoon anders. Ik zie iedere vorm als 1 evolutiestap en zodoende is Pidgeoto bij mij de 2e stap.CaptJackSparrow schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 13:55:
[...]
Het oospronkelijke beest is geen resultaat van een evolutiestap dus die tel ik niet mee.
Vorig jaar heb ik niet veel gespeeld rond halloween, maar ik vind het persoonlijk niet weinig. Eerder aan de ruime kant waardoor het vrij makkelijk was om alles bij elkaar te sprokkelen.xienator schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 13:29:
[...]
Het is ook aangepast maar vorig jaar was de hoeveelheid veel meer naar mijn idee.
Duurt ongeveer een week voordat het weer normaal zou zijn.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Ah leuk, een target om op te mikken.Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 15:14:
bijna op 1.5 miljoen nog 3.5 miljoen te gaan zucht !
Verwijderd
Blijkbaar een probleem typisch in water biome.Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 22:08:
Heeft niantic de spawns ook aangepast? Heb altijd al 2 water pokemon spawns gehad bij mn huis. Maar er spawnen nu ook gewoon event pokemon, bij vorige event was dat niet zo, niet dat ik het erg vind haha
https://pokemongohub.net/...nt-spawns-ex-raid-oct-27/
9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS
Alle spoofers verzameluhhhhh!!sankao schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:43:
Net gewoon een 100% Larvitar in het wild gevangen op Schiermonnikoog. Ik ben daar nu voor de herfstvakantie en de verscheidenheid aan Pokemon is hier erg groot.
Ja. Collega heeft er al een.xienator schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 15:23:
Komt er nu ook een Pichu met muts uit een 2 km ei?
Ze houden standvast aan hun niveau van communicatie

Afwachten dan maar wat de "improvements" zullen zijn.
Wat is er mis mee? Ik zie niks verkeerd?
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Ik zie ook niet wat er mis zou zijn. Ze testen het, mensen komen met verbeteringen en deze gaan ze doorvoeren. Wat de verbeteringen zijn wordt dan niet vermeld, dat kan inderdaad (stukken) beter.aDutchCow schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 10:33:
[...]
Wat is er mis mee? Ik zie niks verkeerd?
Dit is een nieuwsbericht zonder daadwerkelijk nieuws.
Verwijderd
Laten we het op de betekenis van ex in het latijn houdenP.K. schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 12:01:
Ik snap eigenlijk niet waarom deze raids 'EX' heten, het heeft vooralsnog niks met exclusiviteit te maken, eerder met een ontransparante loterij.
Alvast bedankt.
http://lmgtfy.com/?q=go-tcha+wristband+black+codejunkiesMarc_76 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 14:52:
Geen linkje?
nope, moest hem ook opzoeken en dat kan je dan best zelfMarc_76 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 14:52:
Geen linkje?
Bij Codejunkies zelf heb je een pakketje met extra lader, wit bandje en zwart bandje. Weet niet precies wat ie kost, maar wellicht ook interessant mocht je een extra lader willen hebben!Marc_76 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 14:40:
Kan iemand me helpen aan een linkje voor een zwart armbandje voor de Go-Cha?
Alvast bedankt.
7 hele pondschaapiej schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 16:06:
[...]
Bij Codejunkies zelf heb je een pakketje met extra lader, wit bandje en zwart bandje. Weet niet precies wat ie kost, maar wellicht ook interessant mocht je een extra lader willen hebben!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Klopt het is de Xiaomi Mi band 1 of 1SRichh schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 16:51:
Het is toch gewoon een Xiaomi Mi Band 1? Ik geloof dat je daar gewoon bandjes voor kan kopen en die om je Go-Cha heen kan wikkelen.
Ali Express staat er vol mee, maar let wel op dat versie 2 Mi bandje niet past.
And now we wait
Hier geen problemen gemerkt vanmorgen. Alles wordt gewoon ingeladen.sixtiek schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 07:03:
Lijkt erop dat er iets mis is: ik kreeg zojuist na inloggen een lege wereld te zien. Geen stops, geen gyms, geen spawns, lege nearby. Wel muntjes voor een teruggestuurde pokie maar op bezoek bij een zittende defender gaf een network error. Kaart is in daglichtmodus maar de zon moet nog opkomen. Reddit gecheckt: het lijkt een wereldwijd probleem te zijn, maar niet iedereen wordt geraakt: https://www.reddit.com/r/...tiple_users_in_our_group/ .
And now we wait.
Ik neem aan dat je het spel al een keer opnieuw hebt opgestart?
Misschien een server-side update die wat langer duurt dan gepland, wie weet komt Mewtwo wel
Een paar keer, zonder resultaat. Daarna hier gekeken, op Reddit gekeken, hier gepost, nog een keer opnieuw opgestart en nu werkt alles weerPB-powell schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 07:07:
[...]
Hier geen problemen gemerkt vanmorgen. Alles wordt gewoon ingeladen.
Ik neem aan dat je het spel al een keer opnieuw hebt opgestart?
Maar alleen voor wie hierdoor geraakt isMisschien een server-side update die wat langer duurt dan gepland, wie weet komt Mewtwo wel
Ik heb het hier ook regelmatig je kan het omzeilen door gewoon je GPS uit te zetten. Dan opstarten en als het laadrondje stopt je GPS weer aan en dan laad alles alsnog.sixtiek schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 07:14:
[...]
Een paar keer, zonder resultaat. Daarna hier gekeken, op Reddit gekeken, hier gepost, nog een keer opnieuw opgestart en nu werkt alles weer.
[...]
Maar alleen voor wie hierdoor geraakt is.

[ Voor 4% gewijzigd door frickY op 26-10-2017 08:11 ]
Yeah eindelijk de raidapp kunnen benaderen zonder dat dan mijn PoGo weer uit het geheugen is.frickY schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 08:10:
PoGo ondersteunt nu splitscreen op Android (7.0)![]()
[afbeelding]
De 3 item bug is ook echt gefixxed voor de overige mensen. Mijn vriendin had er last van + dat ze vrijwel geen revives krijgt = vriendin die er mee wil stoppen.
50 keer draaien en maar 2 revives krijgen en van de 50 keer draaien maar 3x 3 items krijgen en 1x 4 items (x day bonus)
Nu hopen dat de nieuwe ingress portals wat pokestops waren geworden ook weer terugkomen.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Dat doet ie al een paar maandenfrickY schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 08:10:
PoGo ondersteunt nu splitscreen op Android (7.0)![]()
[afbeelding]
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
Het viel mij ook al op inderdaad, hier in het dorp was laatst een stop toegevoegd en gister was ie weer weg.icy schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 08:33:
[...]
Nu hopen dat de nieuwe ingress portals wat pokestops waren geworden ook weer terugkomen.
Zou denken dat ze bezig zijn met de database?
En heeft iemand een bron over het feit dat ze vier grote updates dit jaar zouden uitbrengen? Want er moet er nog 1 komen toch?
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Hier lijkt het inderdaad ook opgelost te zijn door nu standaard weer 3 items per stop, ik ga straks nog een rondje lopen op t werk tijdens pauze dus ben benieuwdicy schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 08:33:
[...]
Yeah eindelijk de raidapp kunnen benaderen zonder dat dan mijn PoGo weer uit het geheugen is.![]()
![]()
De 3 item bug is ook echt gefixxed voor de overige mensen. Mijn vriendin had er last van + dat ze vrijwel geen revives krijgt = vriendin die er mee wil stoppen.
50 keer draaien en maar 2 revives krijgen en van de 50 keer draaien maar 3x 3 items krijgen en 1x 4 items (x day bonus)
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Het blijft hier continue met 3 items minimaal binnen stormenSalv schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:43:
[...]
Hier lijkt het inderdaad ook opgelost te zijn door nu standaard weer 3 items per stop, ik ga straks nog een rondje lopen op t werk tijdens pauze dus ben benieuwdVanochtend ook mijn 7th day streak op een golden gym waarbij ik 30 items kreeg, waarvan 11 normal balls, 4 great balls en 5 normal potions en rest random items.
De pokemons rondom de verdwenen spawn verschijnen nog steeds. Wellicht dat ze de nieuwe portal toevoegingen te vroeg hebben geactiveerd en dit als big bang willen aanbieden.aDutchCow schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:37:
[...]
Het viel mij ook al op inderdaad, hier in het dorp was laatst een stop toegevoegd en gister was ie weer weg.
Zou denken dat ze bezig zijn met de database?
En heeft iemand een bron over het feit dat ze vier grote updates dit jaar zouden uitbrengen? Want er moet er nog 1 komen toch?
Heb eerder het idee dat ze een restore van iets hebben gedaan de 12e van oktober, want toen had ineens iedereen last van 2 item pokestop voor een paar uur en toen dat gefixxed was, waren ook alle nieuwe pokestops verdwenen.
Oudere Pokestops die door de nieuwe stops een gym zijn geworden, zijn wel een gym gebleven overigens.
Dank je maar dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde dit verschijnsel: https://www.reddit.com/r/...tiple_users_in_our_group/.A-Jay schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 08:03:
[...]
Ik heb het hier ook regelmatig je kan het omzeilen door gewoon je GPS uit te zetten. Dan opstarten en als het laadrondje stopt je GPS weer aan en dan laad alles alsnog.
Maar zoals gezegd, 't heeft zichzelf opgelost.
Daarentegen zijn sommige nieuwe gyms weer wel verdwenen. Leuk dat weg halen van die gyms: heb ik in mijn gouden kaart steeds zo'n stomme bronzen badge er tussen waar ik niet vanaf kom.icy schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:59:
[...]
Het blijft hier continue met 3 items minimaal binnen stormen
[...]
De pokemons rondom de verdwenen spawn verschijnen nog steeds. Wellicht dat ze de nieuwe portal toevoegingen te vroeg hebben geactiveerd en dit als big bang willen aanbieden.
Heb eerder het idee dat ze een restore van iets hebben gedaan de 12e van oktober, want toen had ineens iedereen last van 2 item pokestop voor een paar uur en toen dat gefixxed was, waren ook alle nieuwe pokestops verdwenen.
Oudere Pokestops die door de nieuwe stops een gym zijn geworden, zijn wel een gym gebleven overigens.

Nieuwe pokestops die direct een gym zijn geworden zijn inderdaad ook verdwenen. Oude pokestops die een gym zijn geworden, zijn een gym gebleven.Autofan1985 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 11:43:
[...]
Daarentegen zijn sommige nieuwe gyms weer wel verdwenen. Leuk dat weg halen van die gyms: heb ik in mijn gouden kaart steeds zo'n stomme bronzen badge er tussen waar ik niet vanaf kom.
Dat is precies wat ik ook bedoelde... geen Gyms, geen Stops alleen een kaart.sixtiek schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 11:43:
[...]
Dank je maar dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde dit verschijnsel: https://www.reddit.com/r/...tiple_users_in_our_group/.
Maar zoals gezegd, 't heeft zichzelf opgelost.
Bij mij leek het altijd te werken door de keer daarop de GPS later aan te zetten.... Kan natuurlijk altijd toeval zijn geweest...
0! Ben nog geen level 38Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 15:02:
Hoeveel maxed out pokiezzzzz heeft iedereen al?
Mijn Gengar op level 31Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 15:02:
Verwijderd
Knap wat, stuk of veertig. Misschien wat meerVerwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 15:02:
Bijzonder weinig, zit met chronisch dust te kort en vanaf lvl 30 krijg je er minder cp bij per level. Ben dus druk met andere eerst richting lvl 30 te brengen en daarna doe ik de rest wel weer hoger maken wanneer het kanVerwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 15:02:
Verwijderd
ps met maxed out bedoel ik de pokemon na level 38 op max dus zeg maar level 39
Ik merk wel, hoe hoger ik kom, hoe selectiever ik moet worden.
Door het gebrek aan stardust neig ik ernu toe de iv niet meer zo veel als leidraad te nemen. Als ik nu bv een level 30 ghastly met iv 53% vang, dan ga ik die evolueren. Vroeger zou ik die weggegooid hebben. (Ik had vroeger ook het idee dat een iv van bv 50% maar half zo sterk was dan een 100%, maar nu weet ik beter hoe het zit met de base values en individual values).
Het aantal potions was de afgelopen week al flink minder vergeleken met daarvoor, maar nu is het helemaal nul.

Yup, gisterenavond! Vrijwel direct nadat iemand de tweet stuurde waarin hij werd aangekondigd.

[ Voor 9% gewijzigd door Fanta op 27-10-2017 07:09 ]
Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack
Netjes, en lekker vlot!Fanta schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 06:06:
[...]
Yup, gisterenavond! Vrijwel direct nadat iemand de tweet stuurde waarin hij werd aangekondigd.
[afbeelding]
Ps, kon de afbeelding niet groter?

Aangezien ik de eerste zo snel had, ga ik nu op jacht naar nog 2 stuks. Ik wil natuurlijk ook een shiny dusclops en uiteindelijk een shiny dusknoir.schaapiej schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 07:08:
Oké, net als ik naar jou wilde typen dat je een lucky bastard bent... Vang ik 'm zelfuiteraard een super slechte IV, maarja hij is binnen!
Op de pc niet, maar je hebt hem aangepast
Nu zelf ook op zoek naar dat beest, zou m'n eerste shiny zijn...
Dat heb ik ook. Ben elke keer bang dat ik hem per ongeluk weg gooi maar dan krijg je een waarschuwing begreep ik.jaydenjarno schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 08:01:
Het zal wel aan mij liggen maar al die shiny's vind ik maar moeilijk te herkennen. kunnen ze er niet gewoon Shiny bij zetten :-)
Er zijn nu dus 4 shiny's ? Die ik alle vier nog mis
22 stuks. Heb de candy voor nog een paar, maar nu de dust nog... En uiteraard hou ik 205k dust achter de hand voor Mewtwo.Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 15:02:
Bij Pikachu kan ik het begrijpen. Maar Magikarp, Sableye en Duskull zijn prima te zien, toch?jaydenjarno schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 08:01:
Het zal wel aan mij liggen maar al die shiny's vind ik maar moeilijk te herkennen. kunnen ze er niet gewoon Shiny bij zetten :-)
Dit topic is gesloten.
Verder in [iOS/Android] Pokémon GO - Deel 6