[iOS/Android] Draconius GO

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Hier al jullie meningen ervaringen over dit spel

https://draconiusgo.com/

[ Voor 22% gewijzigd door Gravediggerxx op 19-10-2017 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:18

g0tanks

Moderator CSA
Dit is wel een karig begin voor een topic. Wat zijn je eigen ervaringen en voor de niet-spelers: wat zijn de grootste verschillen?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:10
Interessant!

Verdient inderdaad wel een betere Topicstart ;)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Met tei-pootje in de topictitel vertie->versie. Mag een mod even fixen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 15:56
Gebookmarked. Heb de game al geïnstalleerd en ga me er de komende dagen vast mee vermaken. Altijd leuk om een early adopter van een nieuwe game te zijn. :) Voordat de massa er in grote getallen op duikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 02-05 09:53
Met twee telefoons rondlopen straks: de ene met PoGo en de andere met DraGo! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Eigenwijze app weigert te werken tenzij ik Google location service aanzet. Die staat altijd uit want ik gebruik alleen GPS en ik heb geen zin om dat door zo'n dom spelletje vóór me te laten bepalen. Dealbreaker dus. :-(

Hebben ze soms een dealtje met Google? }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
CaptJackSparrow schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 16:33:
Eigenwijze app weigert te werken tenzij ik Google location service aanzet. Die staat altijd uit want ik gebruik alleen GPS en ik heb geen zin om dat door zo'n dom spelletje vóór me te laten bepalen. Dealbreaker dus. :-(

Hebben ze soms een dealtje met Google? }:|
Huh hoe bedoel je :?

Je moet je locatie toch aanzetten? Anders kan ie toch de GPS niet gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Nee. Als je locatie aanzet dan krijg je de vraag of Google mag meekijken en dan gebruik je o.a. ook WiFi access points waarvan ze met de Streetview auto's de locatie hebben opgeslagen. Die optie kun je weigeren en dan gebruik je alleen GPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
CaptJackSparrow schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 16:48:
Nee. Als je locatie aanzet dan krijg je de vraag of Google mag meekijken en dan gebruik je o.a. ook WiFi access points waarvan ze met de Streetview auto's de locatie hebben opgeslagen. Die optie kun je weigeren en dan gebruik je alleen GPS.
iPhone? Moet ik toch even uitzoeken dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Nee Android. Hoe dat op eifoons werkt weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
CaptJackSparrow schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 16:50:
Nee Android. Hoe dat op eifoons werkt weet ik niet.
Ja net gezocht, werkt anders .. alles staat bij mij uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 00:09
heb het ff ook geinstalleerd en het bevalt me wel. Iets anders dan pokemon en het lijkt beter uitgewerkt :p

Alleen dat gooien en vangen, daar moet je wel echt aan wennen als je pogo gewend bent

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Musta schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 20:55:
heb het ff ook geinstalleerd en het bevalt me wel. Iets anders dan pokemon en het lijkt beter uitgewerkt :p

Alleen dat gooien en vangen, daar moet je wel echt aan wennen als je pogo gewend bent
Ben er nog niet aan toegekomen :/ Hoe is t gooien dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:07

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Het gooien vind ik echt kut zeg. Je moet echt donders ver omhoog swipe. curve bal is me nog helemaal niet gelukt.. automatisch probeer je dat door het vele pokemon go :P

Verder speelt het opzich wel tof. maar kan me niet voorstellen dat ik hier op straat spelers van tegenkom :P wat met Pogo nog wel is gebeurd.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
poor Leno schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 23:15:
[...]

Ben er nog niet aan toegekomen :/ Hoe is t gooien dan?
is anders dan pogo, vooral een curve ball is echt irritant. Iets hoger gooien vergeleken met pogo en bijna geen enkele curve ball is raak de eerste x

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Haay
Ricmaniac schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 23:20:
Het gooien vind ik echt kut zeg. Je moet echt donders ver omhoog swipe. curve bal is me nog helemaal niet gelukt.. automatisch probeer je dat door het vele pokemon go :P
Ja, het gooien werkt echt anders dan bij PoGo. Daar gooi ik elke bal met curve omdat dat gewoon prettig werkt voor mij. In DraGo werkt dat voor geen meter en ben ik maar overgestapt op rechtuit gooien. Werkt in dit spel beter.

Ik ben overigens zojuist level 7 geworden. :) Heb m'n eerste inkomsten gebeurd (Captured --> Collect) wat me 20 coins + 1000 essence opleverde.

Ben er nog niet helemaal over uit hoe je kan zien welk beestje goed is en welke niet. Is dat puur de Strenght/Health waarde? De hoogste die ik heb is een 5/4. Kunnen we er vanuit gaan dat 5/5 het beste (100% IV) is of zijn er nog hogere waardes?

Wat me verder nog opgevallen is:
- multi-heal werkt niet in DraGo. Je moet bij meerdere gewonde beestjes ze stuk voor stuk een healing drankje geven, i.t.t. PoGo waar je met multitouch meerdere tegelijk kunt genezen;
- bij een Obelisk kun je een Quest ophalen en een Hunt starten. De Hunt betekent dat je 9 verschillende Obelisken moet bezoeken binnen een tijdsperiode van 14 uur en 45 minuten om 9 verschillende puzzelstukjes op te halen. Als de puzzel (kaart) compleet is krijg je neem ik aan de locatie te zien van iets (een kist?) waarin je mogelijk een artifact (?) kunt vinden.
- vanuit je Creature kun je rechtstreeks door naar de Bestiary. Dit is een fijne verbetering t.o.v. PoGo waar je geen optie hebt om vanaf een geselecteerde Pokémon direct naar de Pokédex kunt springen.
- in de Bestiary wordt zeldzaamheid van de Creatures met kleuren aangegeven. Groen = common/algemeen, Blauw = uncommon / ongewoon, Rood = rare / zeldzaam.
- er zijn twee soorten eieren: de gewone in de 2km (blauw), 5km (groen) en 10km (paars) varianten, en de Ancient eieren in de 2 uur (blauw), 5 uur (groen, en 10 uur (paars) varianten. De gewone eieren werken net als in Pokémon Go met cocoons (incubators) waarin je eieren stopt die je uitloopt door gelopen kilometers. Die Ancient eieren kunnen alleen door een moeder draak (Mother of Dragons) uitgebroed worden. Die heb ik nog niet gevonden dus hoe dat precies werkt is mij nog niet helemaal duidelijk.

Nog een overzicht video van de maker van Draconius Go:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=T0KjL33GbpQ]

In de game zitten vijf elementen:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/tmzErn9.jpgAfbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rTqFjSB.jpgAfbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rrl99ai.jpgAfbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/iGUZrtw.jpgAfbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/T5dDEur.jpg
Air ElementFire ElementNature ElementWater ElementArcana Element

Het is mij nog niet duidelijk welk element nou sterk is tegenover welk ander element, en wat dus de zwakheden van elk element zijn. Vrij standaard zou zijn:
water dooft vuur, dus water > vuur
vuur verbrandt natuur, dus vuur > natuur
Maar hoe lucht en magie zich daarin verhouden heb ik nog niet gezien.

En ik heb m'n eerste Artifact uit een kistje gekregen:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MbQvW8k.jpg

[ Voor 62% gewijzigd door Haay op 20-10-2017 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitzer
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:51
Interessant spelletje. Maar ben benieuwd of dit een groot succes gaat worden. De markt is er denk ik wel voor. Niet alleen Pokemon Go is groot, maar Ingres is ook nog groot.
Ik ga het binnenkort wel even testen, ben wel beetje uitgekeken op Pokémon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
  • Laatst online: 03-09-2024
respawn tijd van beesten is insane hoog, gebeurd hier echt niets in omgeving van Carre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
boemmie schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:33:
respawn tijd van beesten is insane hoog, gebeurd hier echt niets in omgeving van Carre
Om beestjes te vangen moet je echt lopen. Stil op één plekje blijven zitten levert niks op, tenzij je een Pheromones gebruikt. Dat is zeg maar de Incense van Pokémon Go. Alleen heeft het bij DraGo dus wel nut als je stil zit omdat je een half uur lang echt beestjes aantrekt.

Ik ben tijdens de lunchpauze buiten geweest en ben een Arcana Rift ingegaan. Dan heb je een vierkant gebied om je heen waar exclusief alleen Arcana beesten spawnen. Heb in ieder geval m'n Bestiary daarmee leuk uitgebreid. :)

Hoe het precies zit met die schep (Schovel) is mij nog niet helemaal duidelijk. Nodig voor Treasure hunting. Maar hoe ?

Vechten werkt in classificaties. Zodra je level 5 bereikt zit je in de Bronze League. Vanaf level 15 zit je in de Silver League en vanaf level 27 de Golden League. Je vecht alleen tegen beesten van spelers die in dezelfde League zitten, zowel in Arenas als in Libraries.

Vanaf level 9 kun je PVP vechten, maar hier is geen matching systeem en kun je als beginnende speler dus volledig weggevaagd worden door een hogere level speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
dan kan ik op dit moment nog niet verder, ben nu lvl 2 en kan af en toe een "stopje"pakken en heb mother of all dragons nodig voor een ie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
boemmie schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:03:
dan kan ik op dit moment nog niet verder, ben nu lvl 2 en kan af en toe een "stopje"pakken en heb mother of all dragons nodig voor een ie
Hoeveel eieren heb je ? Uit die Pillars krijg je af en toe eieren. Gewone eieren en Ancient eieren. Alleen voor die Ancient eieren heb je een Mother of Dragons nodig. De gewone eieren kun je in een Cocoon uitbroeden, net als in Pokémon Go. Daarvoor heb je sowieso één oneindige Cocoon gekregen (idem als bij PoGo) en volgens mij ook één normale Cocoon die na 3 eieren kapot gaat (wederom idem als bij PoGo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadeddy
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-04 17:02
Kan het spel zelf wel waarderen, alleen het rondkijken op de map gaat wat stroperig. (zou ook aan mijn S5 kunnen liggen natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
Haay schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:06:
[...]

Hoeveel eieren heb je ? Uit die Pillars krijg je af en toe eieren. Gewone eieren en Ancient eieren. Alleen voor die Ancient eieren heb je een Mother of Dragons nodig. De gewone eieren kun je in een Cocoon uitbroeden, net als in Pokémon Go. Daarvoor heb je sowieso één oneindige Cocoon gekregen (idem als bij PoGo) en volgens mij ook één normale Cocoon die na 3 eieren kapot gaat (wederom idem als bij PoGo).
heb er 1
een groen 5 uren ei voor mother of all dragons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Dit zijn op het moment nu mijn eieren:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Ht8txoK.jpg?1
en
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/alcvzzg.jpg?1

Ik heb al twee keer een 2km ei uitgelopen, en daar kwamen best leuke Creatures uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
ik heb dus onderste groene

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
M'n eerste battle met een Wild Monster gewonnen! :)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MolkSeY.jpg

Was een water monster, en daar maakte mijn Arcana beestje relatief gemakkelijk korte metten mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

Ik heb het n.a.v. dit topic maar eens geïnstalleerd en een half uurtje gespeeld. Misschien dat het verderop in het spel leuker wordt, maar tot nu toe (level 2...) is het nogal een rip-off van Pokémon Go. Ik weet dat zowel in dit spel als in PG de wezens en randzaken pure verzinsels zijn, maar in DG is het fantasyniveau wel érg hoog. Niet mijn smaak. Ook zijn de kleurtjes wel allemaal erg fel, haast anime achtig.
Maar... misschien is het te vroeg om conclusies te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:07

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik krijg het gooien maar niet onder de knie. ben nu op het randje van level maar elk fucking beest heb ik zeker 5-6 ballen nodig. veel beesten vallen elke seconde aan en ik swipe echt tot bijna boven aan me scherm en nog gooit die soms niet ver genoeg. (heb een iphone 6s plus misschien kan het daar aan liggen dat het scherm te groot is ofzo maar echt super hinderlijk.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149800

volgens mij moet je met het gooien ook rekening houden met de wind.
Zie de blaadjes die langswaaien bij het vangen.

Kijk de game ff aan maar lijkt me wel aardig goed in elkaar te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ioHpeiH
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05-05 09:56
Dankzij dit topic ook dit spel ontdekt. Leuk! Net in een andere dimensie geweest via een portal. Er zit wel wat meer diepgang in dit spel lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:51
Ik ben sinds gisteren ook bezig met deze game. Eerste indruk tot nu toe is positief.
Zit nu op level 5 en heb mijn eerste "gym" te pakken. Tijdens het vechten geen lag, wat nogal eens gebeurde op Pokemon go.
Er zit zeker meer diepgang in dit spel: Ben nu bezig met een opdracht, 5 vuur wezens pakken binnen 20 uur. Al 2 maal een schatkist gevonden en de distributie van Pillars, Towers is een stuk beter. Hier in mijn wijk staan er een paar, met Pokemon Go moet ik verder lopen voordat ik wat tegen kom.
Ook het maken van spells e.d. lijkt mij een leuke toevoeging.
Dit zou voor ij wel eens de vervanging voor Pokemon Go, kunnen worden.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pax12345
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 31-10-2017
ik ben nu level 15 en heb dit geleerd :P

-Mother of dragons kan worden gevonden in een rift
-de inhoud van arenas zijn anders voor spelers onder level 15 en boven level 15 (dus er staan andere spelers in)(dit zorgt er ook voor dat als je level 15 wordt alle ingezetten wezens terugkomen)
-de hunt moet je de stukjes zoeken en dan je verplaatsen naar 1 van de delen die je hebt gevonden )je hoeft ze niet allemaal te hebben) als je klikt op menu->quest->hunt dan krijg je te zien welke je al hebt en wanneer je in een vakje staat komt er een gele pijl te staan wanneer dit er staat moet je een shovel gebruiken en krijg je te zien of je het ei gevonden hebt of niet. wanneer je het niet hebt gevonden moet je naar een ander vakje gaan en nog een keer proberen. (ik had bij de 8e van de 9 pas prijs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ioHpeiH
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05-05 09:56
Zelfs met rustig fietstempo, 10 á 15 km/h ga je al te snel.. Het is dan niet mogelijk om pilaren te swipen. Beesten en items spawnen op dit tempo soms wel, maar vaak kun je ze dan niet aanklikken en verdwijnen ze weer. Zo miste ik gisteren een schatkist.

In 12 arena's staan leverde gisteren 100 muntjes op. Dat worden er vandaag 76 volgens de teller.

Pvp tegen mijn zoontje lukt niet, we worden allebij gelinkt aan een willekeurige speler.

Ik speel Ingress, Pokemon Go en zoek af en toe een Geocache. Op dit moment denk ik niet dat Draconius Go daar als vaste game bij komt, door bovenstaande redenen :-) Misschien als ik Pogo uitgespeeld heb, bijna lvl 38, dus ik moet nog even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
pax12345 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 00:50:
ik ben nu level 15 en heb dit geleerd :P

-Mother of dragons kan worden gevonden in een rift
-de inhoud van arenas zijn anders voor spelers onder level 15 en boven level 15 (dus er staan andere spelers in)(dit zorgt er ook voor dat als je level 15 wordt alle ingezetten wezens terugkomen)
-de hunt moet je de stukjes zoeken en dan je verplaatsen naar 1 van de delen die je hebt gevonden )je hoeft ze niet allemaal te hebben) als je klikt op menu->quest->hunt dan krijg je te zien welke je al hebt en wanneer je in een vakje staat komt er een gele pijl te staan wanneer dit er staat moet je een shovel gebruiken en krijg je te zien of je het ei gevonden hebt of niet. wanneer je het niet hebt gevonden moet je naar een ander vakje gaan en nog een keer proberen. (ik had bij de 8e van de 9 pas prijs)
Zit die random ergens in zo'n rift of kun je die gegarandeerd op de map zien?
Ben intussen level 11 met 36 verschillende Poké... uhh.. beestjes.
Heb wel gemerkt dat het slim in om vlot een 5km ei uit te lopen, daarmee kan ik de wilde beesten die mij aanvallen makkelijk aan.

Kreeg ook al een keer een 2e evolve uit een ei, kan dus blijkbaar ook!
Dat was een Lavion (Potty > Firepaw > Lavion).

Hier in de buurt speelt in ieder geval niemand het verder nog, dus verder dan wat dingen op gyms zetten en rond waggelen kom ik nog niet..

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
schaapiej schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 14:12:
[...]

Zit die random ergens in zo'n rift of kun je die gegarandeerd op de map zien?
Ben intussen level 11 met 36 verschillende Poké... uhh.. beestjes.
Heb wel gemerkt dat het slim in om vlot een 5km ei uit te lopen, daarmee kan ik de wilde beesten die mij aanvallen makkelijk aan.

Kreeg ook al een keer een 2e evolve uit een ei, kan dus blijkbaar ook!
Dat was een Lavion (Potty > Firepaw > Lavion).

Hier in de buurt speelt in ieder geval niemand het verder nog, dus verder dan wat dingen op gyms zetten en rond waggelen kom ik nog niet..
Een rift kun je zien op de map. Heb er hier een in de buurt, moet op het randje van een sloot gaan staan om hem te activeren. Soms pakt de gps hem wel en soms net niet en dan kan ik hem dus niet activeren. |:(
Op een bewolkte dag lukt het makkelijker heb ik gemerkt.
Ik heb gisteren in een geactiveerde rift en oeroud ei aan de moeder van de draken gegeven, die broed hem dan voor je uit in 2 uur tijd.

Afbeeldingslocatie: https://cdn2s.iosnoops.com/wp-content/uploads/appsicons/1222496828xscreen1.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door apollo13 op 23-10-2017 15:14 ]

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Zo'n rift ben ik al eens in geweest inderdaad, alleen toen had ik nog geen idee van die drakenmoeder (kunnen we haar niet gewoon Khaleesi noemen? :p). Zit zij er altijd of moet je daar geluk mee hebben?

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
schaapiej schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 15:29:
Zo'n rift ben ik al eens in geweest inderdaad, alleen toen had ik nog geen idee van die drakenmoeder (kunnen we haar niet gewoon Khaleesi noemen? :p). Zit zij er altijd of moet je daar geluk mee hebben?
Ik ben net weer thuis en het lijkt er op dat de rift portals geen vaste plek hebben.
Degene achter mijn huis is verdwenen. Zou natuurlijk ook kunnen dat ze wel een vaste plek hebben, maar dat ze om de zoveel tijd verschijnen en verdwijnen.
Volgens het grote www, zit er altijd een moeders in de rift.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
hebben jullie rood of blauw gekozen na lvl 5? Ben toch maar voor rood gegaan, net 5 geworden en ook maar eens zo een rift ingestapt. Die beestjes daar zien er veel leuker uit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
apollo13 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 17:10:
[...]

Ik ben net weer thuis en het lijkt er op dat de rift portals geen vaste plek hebben.
Degene achter mijn huis is verdwenen. Zou natuurlijk ook kunnen dat ze wel een vaste plek hebben, maar dat ze om de zoveel tijd verschijnen en verdwijnen.
Volgens het grote www, zit er altijd een moeders in de rift.
Kom ik net ook achter. Ik dacht; fiets er effe langs en zoek dat mokkel. Weg portal! :X Net wel een nieuwe Quest gekregen om in een portal naar dat mokkel te zoeken, dus nu moet ik er wel effe een opzoeken..
Musta schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 17:23:
hebben jullie rood of blauw gekozen na lvl 5? Ben toch maar voor rood gegaan, net 5 geworden en ook maar eens zo een rift ingestapt. Die beestjes daar zien er veel leuker uit :p
Ik heb blauw gekozen, zelfde als Pokémon Go! Maar toen m'n vriendin level 5 werd kon zij geen blauw kiezen? Wellicht om er een beetje balans in te houden en niet hetzelfde probleem te krijgen als bij Pokémon Go?

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
schaapiej schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 17:49:
[...]

Kom ik net ook achter. Ik dacht; fiets er effe langs en zoek dat mokkel. Weg portal! :X Net wel een nieuwe Quest gekregen om in een portal naar dat mokkel te zoeken, dus nu moet ik er wel effe een opzoeken..

[...]

Ik heb blauw gekozen, zelfde als Pokémon Go! Maar toen m'n vriendin level 5 werd kon zij geen blauw kiezen? Wellicht om er een beetje balans in te houden en niet hetzelfde probleem te krijgen als bij Pokémon Go?
Haha ik om precies dezelfde reden voor rood.

Zag vandaag dat er n Rotterdam wel een paar mensen spelen, zowel blauwe als rode team. Zag dat een paar gym's bezet waren. Ik snap het spel nog niet helemaal mrja komt wel na mn tentamens :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 21-03 13:37
Onder het mom van 'Don't knock it until you try it' ben ik het aan het proberen, maar ik betwijfel of dit een succes gaat worden.

Een spel valt of staat bij gameplay, en hoewel ik nog niet alles heb kunnen doen is het belangrijkste, het gooien, erg beroerd uitgewerkt. Dat een curve niet lukt is tot daar aan toe, maar het gooien is gewoon niet aan te voelen. Je gooit veels te makkelijk te zacht of te hard, en het voelt totaal niet 'natuurlijk' aan.

Daarnaast mist het spel te veel een eigen identiteit. Het probeert te hard om Pokémon te zijn, met beestjes waar ik totaal niet warm voor loop. Mogelijk is het de (teken)stijl, deels de nostalgie, en de animatie. De animatie vind ik bijv. veels te spatisch. Het hele spel voelt aan alsof het in een 1.2x versnelling zit, waardoor de animaties (naar mijn mening) niet uit de verf komen. En qua beestjes, het hoeft natuurlijk geen Pokemon te zijn om succesvol te worden. Ik vond de beestjes van Ni No Kuni bijv. wel geinig.

Draconius Go voelt mij alsof ze Pokemon Go en Maguss in 1 hebben willen proppen, maar daarbij alles maar half uitgewerkt hebben. Ja, ze hebben functies die Pokemon Go niet heeft, maar het voelt gewoonweg niet goed aan. Als je dan een alternatief wilt op Pokemon Go, dan zou ik toch eerder Maguss in de gaten houden. Draconius Go voelt mij te veel als een cash grab inspelend op de hype (voor zover het er nog is :P )

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Ja het hele gooien is wel echt irritant, ben minimaal 3 ballen kwijt bijna altijd. Werd net wel opeens aangevallen door een monster, maar verloren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
Ik moest ook wennen aan het gooien, het luistert wat nauwer dan PoGo.
Eigenlijk vind ik het ook niet erg, het moet niet te makkelijk worden. Je hebt ook genoeg Spheres om mis te gooien, er zijn zat pillars of abundance in de omgeving om ze te krijgen, in tegenstelling tot PoGo.
Sommige creatures zijn ook een echte, spring in het veld. Dat is goed te counteren met een Unicorn's Marshmallow. Beestjes staan dan lekker stil.

Net van mijn eerste verdiende muntjes een bag upgrade gekocht. Ik merkte dat hij snel volliep, er zijn veel verschillende items de vinden in Draconius Go. Het aantal runes in mijn bag groeit gestaag, nu nog op zoek naar meer spreuken.
Nadat ik deze dame had gekregen uit een ei, en heb voorzien van een paar upgrades, heb ik een pvp battle gedaan.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ve6wMwE3aaMBT9nLJ3XEVkUI/full.jpg
Gisteren kon ik geen pvp winnen, nu 3 op en rij. Gem haal je 900XP en 600 Essence.
Altijd leuk die beloning voor een beetje knokken. Wel max drie pvp battles per dag.

[ Voor 42% gewijzigd door apollo13 op 24-10-2017 19:42 ]

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-05 09:31

Therapy777

Metal!

Ik werd inmiddels ook wel benieuwd en wilde de kans niet missen om er vlot bij te zijn. En waar ik een beetje op hoopte bleek waar: vrijwel niemand speelt dit spel hier vooralsnog 8) Op dit moment slechts een enkele gym tegengekomen met iemand van lvl14 er in. Zijn beest er uit gesloopt (zelf level 7 nu) en verder nog ff door de stad wezen fietsen om nog een hele zooi lege gyms te bezetten en eitjes uit te broeden.

Ik vind ze wel vrij schaars en ver uit elkaar staan, ik heb ruim 20km gefietst om aan 10 gyms te komen... maar goed. Hopelijk kan ik in ieder geval enkele dagen genieten van 100 muntjes en 5000 spul per dag :)

Wat me opviel is dat het eieren hatchen veel beter gaat dan in PoGo. Zelfs op de fiets krijg je je kilometertjes tot op twee cijfers achter de komma nauwkeurig snel geregistreerd. Het draaien van pillars is een ander verhaal, daar moet ik echt bijna stilstaan om te kunnen draaien. Wat betreft het ballen gooien, dat is even wennen en ik ben er nog niet uit wat ik er van moet vinden... het is echt heel naar om beesten die ver weg staan te pakken te krijgen, bijna onmogelijk met een curveball.

Ik had na lang zoeken eindelijk een portal gevonden, maar kon nergens die draak vinden om mijn eitje uit te broeden :( Daarnaast onderweg echt NET aan een random fight verloren, omdat ik ineens twee keer achter elkaar met een charge attack gesloopt werd :(

Over het algemeen intrigeert het spel me wel. Er lijkt meer diepgang in te zitten dan in PoGo en ik zie mezelf wel af en toe Obelisks hunten voor treasure.

VRAAGJE aan de mensen hier: weten jullie al enigszins wat voor element beesten er spawnt met pheromones op welke dagen? Ik moet 40 earth types vangen maar na een uur rondzoeken heb ik er pas 4 :'(

[ Voor 18% gewijzigd door Therapy777 op 25-10-2017 00:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:07
Zou de topicstarter een fatsoenlijke startpost willen maken? :) Ik heb de titel alvast voor je aangepast, maar van een algemeen spel-topic verwachten we wel iets meer werk in een mooie start!

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Dit beestje (#125) uit een 10km ei gehatched vandaag :D lekker om random encounters mee te slopen en ik heb er vandaag ook drie PvP battles mee gewonnen.

Helaas weer een rift zonder MoD gevonden :(

draak

[ Voor 6% gewijzigd door Therapy777 op 25-10-2017 17:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Haay
Ha ha ha, Niantic wordt zenuwachtig. Concurrentie vinden ze niet leuk....
https://pokemongohub.net/...ght-violation-complaints/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
Ook Draconius Go heeft een Halloween party.

De bewoners van de Draconius wereld vieren Helloween!

Afbeeldingslocatie: https://draconiusgo.com/resources/images/news-image-residents-of-draconius-are-celebrating-halloween.png?e-tag=67d07399548d7b2f9630ee07c7c2985d

De astrologen waarschuwen over de komende Helloween. Zijn aankomst zal zich manifesteren met de verschijning van een groot aantal van mysterieuze wezens: Mummykeens, Vampieren en andere duistere schepsels. De evolutiekosten van deze schepsels worden verminderd tijdens het vieren van de feest.

Bron: https://draconiusgo.com/n...are-celebrating-halloween
Komt mij wel goed uit, ben bezig met een quest, moet 30 creatures van het type Arcana vangen.

@Haay: Ik las het op hun website, ze schijnen het, volgens hun advocaten, compleet legaal te doen. Voor ze de game gingen maken hebben ze alle haken en ogen onderzocht....zeggen ze.
Hier vindt je de reactie van de makers, is wel een leuke: https://draconiusgo.com/news/hurray-fantastic-news

[ Voor 15% gewijzigd door apollo13 op 27-10-2017 11:28 ]

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-02 10:27
Voordeel is natuurlijk wel dat dit volledig hun eigen IP is. Niantic moet voor belachelijk veel dingen goedkeuring vragen aan The Pokemon Company. Dus zo heel raar is het allemaal niet natuurlijk dat deze game sneller features uitpoept dan een PoGo ;)

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Ik snap eerlijk gezegd nog steeds niet wat al die tekens enzo zijn, bij pogo heb je gras, water, vuur etc maar hier geen idee. is er ergens een duidelijke uitleg van de game eigenlijk? Op de site kan ik het ook niet vinden.

En de pvp duels, damn. Mensen hebben 500+ cp creatures, geen enkele keer kunnen winnen. Het is ook jammer dat je die beestjes die je in het wild vecht niet kunt vangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Oh, even een waarschuwing!

Zodra je level 15 bereikt krijg je al je beestjes die in Arena's zitten als verslagen terug. Dit betekent dus ook dat als je 10 Arena's bezet had, en bijna weer je muntjes kon collecteren, je dus naar je muntjes kunt fluiten! :'(

Dit overkwam mij dus vandaag. :( Met nog twee uur te gaan tot ik kon collecteren zag ik een nieuw beestje dat ik nog niet in de Bestiary had. Beestje gevangen, dus 1000XP verdiend, en level up gegaan. Balen zeg!
Musta schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:19:
Ik snap eerlijk gezegd nog steeds niet wat al die tekens enzo zijn, bij pogo heb je gras, water, vuur etc maar hier geen idee. is er ergens een duidelijke uitleg van de game eigenlijk? Op de site kan ik het ook niet vinden.
Welke tekens bedoel je precies? De vijf elementen waar de beesten in onderverdeeld zitten? Vuur, Water, Lucht, Natuur en Arcana?

Bij mijn weten is er nog geen site met alle info van de game overzichtelijk uitgeschreven. We spelen de game, vinden dingen uit, en delen dat met andere spelers. Bv hier in dit topic.

Bijvoorbeeld dat je na trainen in de Library van één beestje een moveset kunt wijzigen. Daar kwam ik pas achter toen de Library timer de eerste keer op 0 kwam.

[ Voor 45% gewijzigd door Haay op 27-10-2017 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Haay schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:24:

Zodra je level 15 bereikt krijg je al je beestjes die in Arena's zitten als verslagen terug. Dit betekent dus ook dat als je 10 Arena's bezet had, en bijna weer je muntjes kon collecteren, je dus naar je muntjes kunt fluiten! :'(

Dit overkwam mij dus vandaag. :( Met nog twee uur te gaan tot ik kon collecteren zag ik een nieuw beestje dat ik nog niet in de Bestiary had. Beestje gevangen, dus 1000XP verdiend, en level up gegaan. Balen zeg!
Thanks man voor de waarschuwing!
Kan je hier ook max 100 coins per dag halen net als het oude pogo systeem?
Ik ben nu zelf lvl 11. Ik zat me vandaag rot te zoeken naar die rift, maar het blijkt dat die dingen van plek kunnen veranderen? Nu heb ik er eentje iets verder van mn huis, terwijl die in de buurt van de uni verdwenen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
@Musta,
Rifts veranderen dagelijks van positie.
Mother of Dragons kan je in de rift vinden om de Ancient eggs uit te broeden, maar ze is er niet altijd.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Haay schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:24:

[...]

Welke tekens bedoel je precies? De vijf elementen waar de beesten in onderverdeeld zitten? Vuur, Water, Lucht, Natuur en Arcana?

Bij mijn weten is er nog geen site met alle info van de game overzichtelijk uitgeschreven. We spelen de game, vinden dingen uit, en delen dat met andere spelers. Bv hier in dit topic.

Bijvoorbeeld dat je na trainen in de Library van één beestje een moveset kunt wijzigen. Daar kwam ik pas achter toen de Library timer de eerste keer op 0 kwam.
Yep, dacht dat ze wel de basiselementen van de game op hun site zouden hebben beschreven.

Dat had ik dus ook en heb zomaar een move veranderd. Wist niet precies wat ik deed en na het veranderen moet je 3 dagen wachten tot je weer libraries kan innemen.
apollo13 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:59:
@Musta,
Rifts veranderen dagelijks van positie.
Mother of Dragons kan je in de rift vinden om de Ancient eggs uit te broeden, maar ze is er niet altijd.
Ja dat wist ik dus niet en ik zocht naar een draak, maar het is zo een pilaar achtig iets toch als ik het goed heb?

Spelen er veel mensen in jullie omgeving?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-05 00:20
Ik heb het een paar dagen geleden geinstalleerd om gewoon even te kijken hoe het is. Om eerlijk te zijn, echt een totale rip-off qua game mechanics, maarja Pokemon Go is de trendzetter misschien? De monsters spreken me echt niet aan. Pokemon nostalgie kan je niet evenaren, maar ze zien er echt raar uit.

Verder wat ik wel leuk vind is:
1. Quests: geeft toch weer een uitdaging en dit had ik ook best willen zien in Pokemon Go ipv de daily spin/catch wat echt 0.0 inspanning vereist.
2. Random monster attacks, alleen jammer dat je ze niet kan vangen als je ze verslaat.

Ik ben level 5 door af en toe in te loggen als ik stil sta ergens en er niks op Pokemon Go te vinden is. Ben nog niet door een rift gegaan, heb nog geen arena gedaan, geen pvp (need lvl 9?, maar geen matchmaking zoals ik las) en vast nog een aantal dingen die ik mis. Echter trekt het me graphic-wise niet echt aan. Ook het gooien van ballen gaat zo spastisch? Kan er maar niet aan wennen...

Ik ben blij dat ze met dit spel zijn gekomen en ben voorstandar van wat concurrentie. Hoop dat er meer van dit soort spellen komen alleen maar omdat dit innovatie en development bevorderd.

en nee, dat ik (weer) geen stops/arenas thuis heb is totaal irrelevant! :+

[ Voor 3% gewijzigd door WahWah op 27-10-2017 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
WahWah schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 23:48:
Ook het gooien van ballen gaat zo spastisch? Kan er maar niet aan wennen...
Tja, je moet echt je gooi manier van Pokémon GO over boord gooien en voor deze game een nieuwe gooi techniek aanleren. In het begin kostte het me ook regelmatig 6-8 ballen voordat ik raak gooide. Ik heb het curve gooien (mijn standaard manier in Pokémon GO) hier laten gaan. Ik toss de bal met timing en vang ze nu regelmatig met de eerste worp. Niet vasthouden aan je aangeleerde PoGo manier want dit is een andere game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
http://draconius-go.wikia.com/wiki/Draconius_Go_Basics

https://www.reddit.com/r/...ers_guide_to_draconiusgo/

Wat basics over de game.
Misschien iets voor de topic start?
Dragon's Eyesight
Widens your catch area significantly (!) but the area does not change from the point where you activate it, so there's no point in moving a lot around. You can also pick up chests from far away, but you will still have to be near Pillars, Arenas and Libraries to use them. Best to sit next to a Pillar or two - you will need a lot of balls! Tip: Go to a portal and activate the Dragons Eyesight. Catch everything in the Rift of Arcana, then exit the rift and catch everything you can in the normal world
Deze ff een keer testen als ik zo een rift weer kan vinden, kan je makkelijk alles vangen ind e omgeving :)

[ Voor 97% gewijzigd door Musta op 28-10-2017 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 926397

Eugm, hoe geraak je aan coins eens je in een gym zit? Moet je ergens op collect duwen of iets doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Anoniem: 926397 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 18:09:
Eugm, hoe geraak je aan coins eens je in een gym zit? Moet je ergens op collect duwen of iets doen?
Kijk bij captured, daar zie je je libraries en arenas die je in bezit hebt en kan j ede coins claimen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 988531

Hoe herken je een rift, waar die drakenmoeder in zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Wat ik alleen echt nog niet snap is ... hoe werkt het nou met die 'labels' rechtsboven bij de Creatures ?

Zie bijvoorbeeld twee Kiddra's die ik heb:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/sDEDxPP.png?1
De linker, met 4 STR / 5 Health heeft als label twee gekruiste zwaardjes, terwijl de rechter, met 5 Str / 4 Health het schildje heeft als label. Ik zou toch echt het omgekeerde verwachten!

En wat is het nut (afgezien van erop kunnen sorteren?) van het kiezen van die labels als rood, geel, groen of wit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
Haay schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 23:56:
Wat ik alleen echt nog niet snap is ... hoe werkt het nou met die 'labels' rechtsboven bij de Creatures ?

[afbeelding]
De linker, met 4 STR / 5 Health heeft als label twee gekruiste zwaardjes, terwijl de rechter, met 5 Str / 4 Health het schildje heeft als label. Ik zou toch echt het omgekeerde verwachten!

En wat is het nut (afgezien van erop kunnen sorteren?) van het kiezen van die labels als rood, geel, groen of wit ?
Wat zijn de DPS en EPS van bovenstaande creatures?

Die gekruiste zwaardjes geven aan dat dit een aanvaller is, degene met het schildje is een verdediger.
Dus die met het schildje kun je goed gebruiken om je Arena of bibliotheek te laten verdedigen. Die met de zwaardjes gebruik je dan voor de aanvallen.
Die kleurcodering gebruik ik zelf om de sterkte van mijn creatures in te delen. Groen de beste, rood de slechtste

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Dit is een mooie voor de Topic Start post!
Afbeeldingslocatie: https://vignette.wikia.nocookie.net/draconius-go/images/7/7f/What_moveset_to_use.jpg/revision/latest/scale-to-width-down/500?cb=20171029203700

[ Voor 8% gewijzigd door Haay op 30-10-2017 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Als je een MoD ei hebt achtergelaten in de rift, moet je die ook weer ophalen nadat de tijd is verstreken? Of komt die vanzelf uit?

En een type advantage plaatje:
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/w30n470o7zuz.png

[ Voor 25% gewijzigd door Musta op 30-10-2017 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Musta schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 15:43:
Als je een MoD ei hebt achtergelaten in de rift, moet je die ook weer ophalen nadat de tijd is verstreken? Of komt die vanzelf uit?
Ei komt vanzelf uit wanneer de tijd is verstreken. Tenzij de Rift zich verplaatst en de MoD je ei dus voor het einde van de tijd heeft losgelaten. Dan blijft de resterende tijd op het ei staan en loopt die tijd weer verder af wanneer je dat ei bij een volgende MoD achterlaat.

Gisteren trouwens de Quest: vang 15 Arcana Creatures gedaan. Daarvoor kreeg ik als beloning dat de countdown van Arena's cashen met 8 uur verkort werd. Altijd fijn. :)

Trouwens, dit is een erg nuttig overzicht van de move-sets welke slecht, redelijk, goed, best zijn:
http://draconius-go.wikia.com/wiki/Moves

[ Voor 23% gewijzigd door Haay op 31-10-2017 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

377973

Aangezien ik bijna lvl40 ben met pokemon go dit spel maar eens aan het testen. Team rood weer :) maar ik vind het leuk om te spelen. Vangen vind lastiger dan pogo. En op de fiets spelen is lastig. Roept al snel dat je te snel gaat. Dat is wel een flink beperking tov pogo. Ook al heb je minder monsters er zit wel meer verdieping in het spel. Maar goed nu eerst als een dolle gyms pakken en muntjes sparen voor het echt populair wordt. Wellicht kunnen we samen een NL manual topic maken waar we in het openingpost alle info gooien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haay
377973 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:06:
Aangezien ik bijna lvl40 ben met pokemon go dit spel maar eens aan het testen. Team rood weer :) maar ik vind het leuk om te spelen. Vangen vind lastiger dan pogo. En op de fiets spelen is lastig. Roept al snel dat je te snel gaat. Dat is wel een flink beperking tov pogo. Ook al heb je minder monsters er zit wel meer verdieping in het spel. Maar goed nu eerst als een dolle gyms pakken en muntjes sparen voor het echt populair wordt. Wellicht kunnen we samen een NL manual topic maken waar we in het openingpost alle info gooien?
Met PoGo ben ik ook wel min of meer uitgespeeld. Nog niet bijna level 40 zoals jij, maar als je Pokédex vrijwel volledig is (afgezien van de regionals) dan is er weinig meer te doen.

Voor het gooien moet je echt je vertrouwde PoGo gooi-manier overboord gooien en opnieuw beginnen. Net zoals je in het begin van PoGo ook niet gemakkelijk met curve-ballen "Great" worpen gooide. Dat moet je je aanleren door te oefenen. :)

Ja, DraGo is gevoeliger voor snelheid bij het draaien van de Pillars of Abundance. Als je fietst moet je gewoon even stoppen en dan kun je binnen enkele seconden wel de pillar draaien. Maar ... het uitbroeden van eieren werkt in DraGo juist weer beter! De afstand-registratie tijdens het fietsen in DraGo telt veel beter dan in PoGo, zodat je sneller eieren uitbroedt in DraGo dan in PoGo. Elk nadeel hep z'n voordeel! ;)

Hoewel DraGo het 'oude' systeem gebruikt dat PoGo had vóór de grote Gym-Rework, werkt het net iets anders. De eerste keer dat je een Arena bezet krijg je daar 3 bonus muntjes voor, voor in totaal 10 muntjes. De volgende keren dat je in die Gyms blijft zitten krijg je elke keer 7 muntjes.
Dus: als je 10 nieuwe Arena's bezet krijg je na 21 uur 100 muntjes, maar de volgende dag krijg je voor diezelfde 10 Arena's 'maar' 70 muntjes. Extra Arena's bezetten die je nog niet eerder bezet had geeft je dan wel de 3 bonus muntjes per nieuwe Arena.
Zo had ik gisteren 10 'oude' Arena's in bezit en zou ik 70 muntjes krijgen. Maar omdat ik door wat rondfietsen nog 4 extra Arena's kon bezetten kreeg ik nog 4x 3 bonusmuntjes erbij voor een totaal van 82 muntjes vanochtend. Helaas zal ik dus morgen nog maar 70 muntjes krijgen. :P

Ook nog wat observaties van mij:
- De beste beestjes hebben een 5/4 of 4/5 (Strength/Health) waarde. Er zijn bij mijn weten geen 5/5 beestjes.
- Wanneer je een Power-Up doet gaan niet alleen de CP en de Hitpoints omhoog, maar ook de schade die je Quick Attacks en Charge Attacks doen lopen op! Bij PoGo liggen die waardes vast, maar bij DraGo heeft het dus zeker zin om lage CP beestjes die 5/4 of 4/5 zijn, te boosten. Desnoods via een Libary nog een slechte move-set aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Die kat, Chesir en Phantomo zijn wel erg sterk zeg. Net mn eerste gevecht gewonnen eindelijk na de vorige keren allemaal verloren te hebben. Kwam ook vooral omdat ik die chart boven gebruikte en zwakheden benutte :p

En na het gevecht merkte ik dat ik heel veel beestjes terug had, iemand is al mijn gyms aan het overnemen :D

[ Voor 20% gewijzigd door Musta op 01-11-2017 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

377973

Hoe weet je nou of een monster goed is?
Ik kijk naar health en strength en hp
Hoog is goed, laag slecht? Geen idee. Iemand er wat zinnigs over te melden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haay
377973 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 20:26:
Hoe weet je nou of een monster goed is?
Ik kijk naar health en strength en hp
Hoog is goed, laag slecht? Geen idee. Iemand er wat zinnigs over te melden?
Net als in Pokémon Go zijn niet alle creatures even goed. Sowieso zijn 4/5 of 5/4 creatures binnen hun type het beste, maar het ene Water beest is sterker dan een ander Water beest.

Als je kijkt in je Bestiary (en in deze lijst: http://draconius-go.wikia.com/wiki/Bestiary) dan kun je er van uit gaan dat de zeldzame (rode) beestjes sterker zijn dan de algemene (groene) beestjes.

Ik heb bv. uit een 10km ei een Curly gekregen. Dat is de derde evolutie van Magglad --> Snailyn --> Twist --> Curly. En het is een absoluut monster van een creature!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

377973

Ik wordt gek van die speed cap. Boven 14 a 15 km\u gaat mijn sightings leeg en kan je geen pilaar van overvloed meer draaien. Zag ookmdat de portals elke dag verplaatsen dat is wel fijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Haay schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:30:
[...]
Ook nog wat observaties van mij:
- De beste beestjes hebben een 5/4 of 4/5 (Strength/Health) waarde. Er zijn bij mijn weten geen 5/5 beestjes.
Haay schreef op woensdag 1 november 2017 @ 23:43:
[...]
Net als in Pokémon Go zijn niet alle creatures even goed. Sowieso zijn 4/5 of 5/4 creatures binnen hun type het beste, maar het ene Water beest is sterker dan een ander Water beest.
5/5 creatures bestaan wel degelijk en zijn dus ook meteen de beste. Zoals te zien is op dit plaatje dat ik uit een DraGo discord groep heb. https://cdn.discordapp.co...nshot_20171102-100553.png

In dit groepje zijn mensen al heftig bezig met dingen uit te vogelen. Zo lijkt het dat er ook hier weer hidden IV stats zijn, want iemand had bijvoorbeeld de volgende twee basilisks. Beide 4/5 maar met andere stats.

https://cdn.discordapp.co...nshot_20171031-132958.png
https://cdn.discordapp.co...nshot_20171031-133008.png
377973 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:04:
Ik wordt gek van die speed cap. Boven 14 a 15 km\u gaat mijn sightings leeg en kan je geen pilaar van overvloed meer draaien. Zag ookmdat de portals elke dag verplaatsen dat is wel fijn.
Is inderdaad vet irritant. Als het goed is zijn de devs er mee bezig om dit te fixxen. Het registreren van loop/fiets kilometers gaat wel echt suuuuuper fijn bij dit spel. Ik heb al veel eieren uitgebroed en volgens mij al 15% van het aantal kilometers op de teller vergeleken met wat ik in PoGo heb geregistreerd staan (5 dagen vs 1,2 jaar?).

[ Voor 20% gewijzigd door Therapy777 op 02-11-2017 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

377973

Therapy777 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:21:
Is inderdaad vet irritant. Als het goed is zijn de devs er mee bezig om dit te fixxen. Het registreren van loop/fiets kilometers gaat wel echt suuuuuper fijn bij dit spel. Ik heb al veel eieren uitgebroed en volgens mij al 15% van het aantal kilometers op de teller vergeleken met wat ik in PoGo heb geregistreerd staan (5 dagen vs 1,2 jaar?).
Ik speel daarom even niet meer. Maar zodra dat opgelost is ga ik weer aan de bak. Dit spel heeft veel potentie. Die plotse aanvallen zijn ook leuk bedacht! Maar ook dat je via portal in andere dimensie kan is ook cool. Stond gisteren wel midden in een weiland ivm gym :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Ja veel pillars en arena's en andere gebouwen staan op random plekken, dus ook veel in weilanden. Hier gaan ze ook wat aan doen. O.a. een meldingssysteem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Wat ik jammer vindt is dat je die beestjes bij ene random aanval niet kan vangen, dat zou pas echt geweldig zijn. Beetje net als de pokemon games op de 3ds.
Ff wat gyms pakken zo en dan mn muntjes claimen, bijna lvl 15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Therapy777 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:21:
5/5 creatures bestaan wel degelijk en zijn dus ook meteen de beste. Zoals te zien is op dit plaatje dat ik uit een DraGo discord groep heb. https://cdn.discordapp.co...nshot_20171102-100553.png
Ik vermoedde ook al dat er wel 5/5 creatures zouden moeten zijn. Helaas zelf nog niet gekregen uit een ei of gevangen in het wild, maar ooit zal dat er wel eens van komen. Hoop ik. :P Ze zullen (terecht) wel erg zeldzaam zijn!

Ik heb trouwens aan de Devs gevraagd hoe het precies zit met die schildjes en zwaardjes logo's (rechtsboven) omdat ik twee Kiddra beestjes heb waarbij de Kiddra met hogere Strength een schildje heeft en die met hogere Health juist een zwaardje, wat ik onlogisch vond. Het antwoord was:

You can assign your creatures to different lists (represented by different colours and images, such as swords or shields).This is just the way to group them in order to quickly find a necessary one.
Regarding these images, this is a hint which creature will perform better as a defender of a building (shields) or in the fight (swords), taking into account the creature's CP and HP.

Die kleuren (rood, geel, groen) zijn dus puur zodat je daar op kunt sorteren om ze snel terug te kunnen vinden. En dat de Kiddra met 5 Strength een schildje heeft terwijl de Kiddra met 5 Health die zwaardjes heeft zal dan wel met "verborgen stats" te maken hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
Ik kwam op het internet het volgende tegen.
Pheromones:

Day Type
Monday Water
Tuesday Fire
Wednesday Wind
Thursday Earth
Friday Arcana
Saturday Different each week
Sunday Different each week

Afhankelijk van de dag kun je dus een specifiek type vangen.
Ik had er nog een aantal van het Arcana type nodig voor een quest en aangezien het nu vrijdag is, dacht ik, proberen maar.
Dat is dus gelukt, het lijkt er op dat bovenstaande lijstje klopt.

[ Voor 3% gewijzigd door apollo13 op 03-11-2017 11:02 ]

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
In aanvulling op bovenstaande: de overgang van de dag gaat in op 0:00 UCT (heb ik elders gelezen). Dat is dus nu we wintertijd hebben (UCT +1) om 01:00 uur 's nachts.

Voordeel van het feit dat Elyland een Oekraïense ontwikkelaar is en dus minder Amerikaans gefocust is. Pokémon Go events starten altijd 's avonds in Nederlandse tijd omdat het dan ochtend is in Amerika. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Ik had zelf een Quest om 40 water types te vangen en had toen op maandag pheromones gebruikt. Toen kreeg ik allemaal wind beesten. Dinsdag kreeg ik water. Vrijdag Arcana klopt wel. De rest weet ik nog niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
Therapy777 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 11:43:
Ik had zelf een Quest om 40 water types te vangen en had toen op maandag pheromones gebruikt. Toen kreeg ik allemaal wind beesten. Dinsdag kreeg ik water. Vrijdag Arcana klopt wel. De rest weet ik nog niet zeker.
Dan zou dit recept een uitkomst kunnen bieden, kreeg de onderste na het voltooien van mijn quest.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/HPkuGEVNzyFDRuy06hr6ADCA/full.jpg

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Ja klopt, dat zijn hele fijne spells, zeker als je daarmee weer nieuwe quests kunt vervullen om zo nog meer spells te krijgen. Helaas krijg ik tot nu toe alleen maar verminderde arena- of library time voor het vervullen van mijn quests... heel irritant zeker aangezien ik al dagenlang de library al kan gebruiken (weet alleen nog niet op welk beest). Sowieso stom dat je bijvoorbeeld ook quests kan krijgen zoals "Capture X libraries" terwijl je in je 3-dagen cooldown periode zit en dus helemaal geen libraries kan capturen. Zouden ze ook wat aan moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Woohoo, ik kreeg een mooie Manticore uit een 10km ei!
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/sV28Qcg.jpg

Niet de beste move-set, maar daar valt via de Libraries nog wel aan te knutselen. :)

Overigens, als je het label van een beestje wijzigt (van wit/neutraal naar rood, geel of groen) dan kun je dat beestje niet meer wegsturen. Vergelijkbaar dus met in Pokémon Go een ster geven aan je Pokémon.

[ Voor 35% gewijzigd door Haay op 03-11-2017 14:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apollo13
@Haay, dat is idd een leuke uit dat 10Km ei, kreeg zelf net deze uit zo'n ei:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/GwBP0K3dxGDsJMzBsbVm9vIE/full.jpg
Ik had vanmiddag vrij, dus met de fiets de polder ingedoken.
Regelmatig gestopt bij een pillar en een rustig tempo aangehouden met fietsen.
Ik had 7 eieren in mijn bag, allemaal uitgebroed tijdens mijn fietstochtje.
Dit gaat dus een stuk beter dan met PoGo. DraGo registreert de afstanden beter en is wat meer vergevingsgezind wat betreft de snelheid waarmee je jezelf voortbeweegt.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
So eindelijk mijn eerste 10k ei, ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
apollo13 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 15:37:
@Haay, dat is idd een leuke uit dat 10Km ei, kreeg zelf net deze uit zo'n ei:
Ohhh, dat is ook een mooie! En die move-set is nog helemaal niet slecht ook!
Musta schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:18:
So eindelijk mijn eerste 10k ei, ben benieuwd
En? Wat kwam er uit? :) Vandaag kwam er ook weer een 10km ei uit bij mij. Daar zat een Blaze in:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/tkRagcv.jpg
Helaas met crappy move-set, dus daar zal ik Libraries voor moeten gebruiken. Het is niet anders...

Overigens heb ik nu eindelijk m'n eerste Map Quest voltooid, en na het stukje kaart op Google Maps opgezocht te hebben weet ik nu waar ik straks moet gaan graven voor een gouden ei. Ben heel erg benieuwd wat daar uit komt! >:)

[ Voor 25% gewijzigd door Haay op 07-11-2017 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Haay schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 23:56:

[afbeelding]

Net zoals bij pokemon go zijn er hidden stats. Soms kunnen wezens met een defender symbool meer attack hebben dan met de zwaardjes.

Deze youtuber is echt bangelijk goed ;)

YouTube: THERE ARE HIDDEN STATS IN THE GAME! - DRACONIUS GO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Gravediggerxx schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:00:
Net zoals bij pokemon go zijn er hidden stats. Soms kunnen wezens met een defender symbool meer attack hebben dan met de zwaardjes.

Deze youtuber is echt bangelijk goed ;)

YouTube: THERE ARE HIDDEN STATS IN THE GAME! - DRACONIUS GO
Ja, die YouTuber pakt het goed aan voor DraGO. :) Ik had al enkele van zijn videos bekeken en dat is best nuttig.

Wat voor Artifacts hebben jullie intussen zoal verzameld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Haay schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 14:39:
[...]

Ohhh, dat is ook een mooie! En die move-set is nog helemaal niet slecht ook!

[...]

En? Wat kwam er uit? :) Vandaag kwam er ook weer een 10km ei uit bij mij. Daar zat een Blaze in:
[afbeelding]
Helaas met crappy move-set, dus daar zal ik Libraries voor moeten gebruiken. Het is niet anders...

Overigens heb ik nu eindelijk m'n eerste Map Quest voltooid, en na het stukje kaart op Google Maps opgezocht te hebben weet ik nu waar ik straks moet gaan graven voor een gouden ei. Ben heel erg benieuwd wat daar uit komt! >:)
Nog 8km te gaan :') Heb wel 2 ancient eggs van 2 uur kunnen uitbroeden omdat de MoD heel dichtbij huis was, hopelijk staat die er straks nog als ik thuis ben

Helemaal nog geen artifacts ontvangen helaas, terwijl ik best veel chests heb geopned en quests heb afgelegd. Nu een quest om 150 monsters te vangen, maar die rewards zijn echt niet goed in verhouding met de quests. Tot nu toe elke keer tijdsvermindering voor coin collect of voor de libraries.

Heb btw nog steeds geen golden egg hunt gedaan. Of nja de eerste keer heb ik zomaar 2 shovels verspild omdat ik niet wist wat ik moest doen of hoe t werkte..

Ik probeer trouwens voor een artifact te sparen, maar die dingen kosten veels te veel zeg. En heb telkens meer bag ruimte nodig, kom ballen tekort nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
Hier ook nog geen artifacts gevonden, ik had gisteren wel een mazzeltje.
Toen ik gisterenavond thuis kwam was er een rift portal in mijn wijk, deze dus aangezet en wat creatures gescoord.
Toen ik thuis kwam, de rift stond nog open, zag ik dat er twee pillars of abundance in mijn huiskamer stonden.
Ik dus een paar uurtjes lekker farmen voor items.
Ik probeerde een Altar op te richten en een recept te activeren, dubbele hoeveelheid items uit een pillar. Dit lukte echter niet.
Als ik klikte op: "install Altar" gebeurde er niets, zou dit kunnen liggen omdat ik nog in de rift zat?
Is het (on)mogelijk om een Altar te installeren in een rift, hebben jullie dit al eens geprobeerd?

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Van de artifacts op deze lijst: http://draconius-go.wikia.com/wiki/Artifacts heb ik de volgende uit Chests gekregen:
- Tablet of Possession (+45 minutes to owning an Arena after it's been captured by an opponent)
- The Habitually Late's Alarm clock (-40 seconds to the recharding of Pillars of Abundance)
- Space Accelerator (-60 seconds to the recharging of Pillars of Abundance)
- Conqueror's Helmet (+3 remote placings a creature to Arena or Library per day)

Artifacts die vergelijkbaar zijn maar met verschillende waardes, zoals de 2e en 3e, stapelen niet. Dus ik draag de Space Accelerator waarmee die Pillars of Abundance dus 1 minuut sneller weer blauw worden. Dat is wel prettig!

Maar helemaal blij ben ik met die Conqueror's Helmet! 3x per dag kan ik gewoon een beestje in een neutrale Arena of Library plaatsen terwijl die toren niet binnen mijn cirkel zit. Heb dus al vanuit de trein, terwijl de trein even op een station stil staat, een nabijgelegen neutrale Arena of Library bezet. Mega!

Overigens heb ik eind van de middag voor het eerst de Gold Egg Hunt gedaan. Heeft me wel 6 scheppen gekost voordat ik het gouden ei ontving. Maar in ieder geval niet de volle 9. :P En uit dat gouden ei kreeg ik ... een 4/4 Basilisk. :) Geen draak, helaas, maar een Basilisk is toch ook niet verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149800

Had laast mazzel met een 10 KM ei, daar kwam deze uit.
Charybdis

de aanval is niet echt goed maar die kan ik wel omgooien via de bibliotheek.

Merk nu dat als ik een duel of wizzards aanga ik bijna altijd win met alleen deze :D
ben zelf level 16 nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Wow, @Anoniem: 149800 die is echt goed zeg! Geen wonder dat je daar Duels mee wint!

Mijn sterkste beest is Curly, die ik (als level 21) gemaxed heb en die daarmee 'slechts' CP1990 is. Nog steeds een bruut beest waar ik Random Encounters en Arena gevechten met twee vingers in de neus mee win. Maar als ik een Wizzards Duel aanga, en een tegenstander krijg die meerder CP2000+ beesten heeft, dan delf ik echt het onderspit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Nice man Freaky!

Ik kreeg net een grapjas in een pvp duel. Bleek die zijn beste beest voor t laatst bewaard te hebben met 1500 cp...
Ik maar blij worden dat ik zn andere beestjes van rond de 700/800 kan verslaan door de zwakte van ze te benutten. Tot die opeens die laatste vogel erin gooide.. Mijn hoogste beestje is een Chespir, die gekke kat, met een cp van 605.

Nog 5km te gaan voor mn 10k ei, hopleijk komt er ene tier 3 beestje uit. Blijkbaar kan een 10km ei een tier 2 en tier 3 beestje bevatten, zie https://critical.gg/artic...g-chart-discoveries-myths
Deze site houdt het goed bij, ze krijgen ook reacties van de dev lees ik op reddit.

Hebben jullie ook veels te weinig ruimte in je bag :X

[ Voor 4% gewijzigd door Musta op 08-11-2017 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
Musta schreef op woensdag 8 november 2017 @ 11:05:
Nice man Freaky!

Ik kreeg net een grapjas in een pvp duel. Bleek die zijn beste beest voor t laatst bewaard te hebben met 1500 cp...
Ik maar blij worden dat ik zn andere beestjes van rond de 700/800 kan verslaan door de zwakte van ze te benutten. Tot die opeens die laatste vogel erin gooide.. Mijn hoogste beestje is een Chespir, die gekke kat, met een cp van 605.

Nog 5km te gaan voor mn 10k ei, hopleijk komt er ene tier 3 beestje uit. Blijkbaar kan een 10km ei een tier 2 en tier 3 beestje bevatten, zie https://critical.gg/artic...g-chart-discoveries-myths
Deze site houdt het goed bij, ze krijgen ook reacties van de dev lees ik op reddit.

Hebben jullie ook veels te weinig ruimte in je bag :X
Het gaat inderdaad snel, je bag is vlot vol met al die pillars.
Heb mijn bag al een paar keer vergroot, kan nu 450 items kwijt, maar ga dat binnenkort weer een keer doen. Het is ook wel logisch als je het vergelijkt met PoGo, in Draco is de variëteit aan items gewoonweg groter. Ik heb nu alleen al, in totaal, 58 runes in the bag. :)

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
apollo13 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 12:06:
Het gaat inderdaad snel, je bag is vlot vol met al die pillars.
Heb mijn bag al een paar keer vergroot, kan nu 450 items kwijt, maar ga dat binnenkort weer een keer doen. Het is ook wel logisch als je het vergelijkt met PoGo, in Draco is de variëteit aan items gewoonweg groter. Ik heb nu alleen al, in totaal, 58 runes in the bag. :)
Ik heb tot nu toe één keer m'n bag vergroot, van 250 naar 300. Maar heb nu wel weer regelmatig dat m'n bag vol zit en dan moet ik weer wat items weggooien. Dan gooi ik vooral die doughnut en marshmallows weg, als ik er daar teveel van heb. Meer dan 10 van elk heb ik in de praktijk niet nodig. Je krijgt ze toch sneller terug dan dat je ze gebruikt.

Van de runes doe ik regelmatig upgraden naar hoogste level. Heb daarom inmiddels 8 paarse (Rune VI) in m'n tasje. Niet dat ik daar wat aan heb want ik heb alleen nog maar het ene recept dat iedereen bij het begin krijgt (Gift of the Golden Dragon) welke 2 groene en 1 oranje rune nodig heeft. En omdat ik nooit zonder items zit heb ik dat recept ook nog nooit gebruik. :P

Overigens, dit zegt Elyland zelf over de 'Hidden Stat':
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5LIdDI1.jpg

Informatie over de eieren en welke beesten uit welke typen eieren kunnen komen:

A number of Draconius GO creatures have a special property titled "Egg Tier" which determines the Egg group from which they are hatchable. There are 3 Tier levels currently in the game:
Tier 1 (Common)
Tier 2 (Uncommon)
Tier 3 (Rare)

Each of the Egg distance (and time) groups has the ability to hatch a creature from one or two tiers listed above:
2 KM / Hour group can hatch only Tier 1 creatures
5 KM / Hour group can hatch Tier 1 and Tier 2 creatures
10 KM / Hour group can hatch Tier 2 and Tier 3 creatures
Golden Egg can contain only Tier 3 creatures

In other words, it is possible (and expected) to hatch a lower Tier creature using a higher difficulty Egg. This is not a mistake, but a deliberate game design choice on Elyland's end.

(bron: Critical.gg Draconius GO)

[ Voor 28% gewijzigd door Haay op 09-11-2017 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
Ik heb gisteravond mijn nieuwe spreuk geprobeerd: Tower of water.
Kost me wel 4 rode, 1 grijze en groene Rune.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Ut6hndXVWpc8V3JFd4zwoL3P/full.jpg
De spreuk deed prima zijn werk. In een half uurtje ongeveer 20 water creatures gevangen, waaronder 2 die ik nog niet had gezien, laat staan gevangen.
Dus weer twee stuks extra in mijn Bestiary, 71 van de 125 nu.

Ik upgrade mijn stenen ook regelmatig hoor, vooral naar rood nu omdat die spreuk er al 4 vereist.

@Haay Mocht je in de buurt van Alkmaar wonen, dan kan ik je die spreuk geven, als je belangstelling hebt?

[ Voor 10% gewijzigd door apollo13 op 09-11-2017 11:03 ]

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Net m'n nieuwste aanwinst uit een 10km ei mogen verwelkomen! :) Een (4/4) Gryphon met CP1865. Nice!

@apollo13 Bedankt voor het aanbod, maar ik woon in Almere. Overigens, je kunt geen spreuk aan iemand anders geven bij mijn weten, maar hoogstens een altaar neerzetten en de spreuk activeren. Dan kunnen anderen in de buurt er ook van profiteren zolang de spreuk duurt.

Trouwens, blijkbaar heeft elke Creature (net als in Pokémon GO) de keuze uit twee Fast Attack moves, en uit drie Charge Attack moves.
Bv. de Manticore heeft als mogelijke Fast Attack: Eye of Horror (Good Slow) of Cadaur's Arcana (Best Slow), en als mogelijke Charge Attack: Curse (Good Middle), Banishment (Good Slow) of Wrath of Arcana (Best Long).

Bron: https://critical.gg/draconius-go/creatures/max-cp

Helpt dus om vooraf van je creatures hun movesets na te kijken zodat je weet welke het echt waard zijn om te vervangen als je via de Library weer een keertje mag. :)
Pagina: 1 2 Laatste