Hier al jullie meningen ervaringen over dit spel
https://draconiusgo.com/
https://draconiusgo.com/
[ Voor 22% gewijzigd door Gravediggerxx op 19-10-2017 16:29 ]
[ Voor 22% gewijzigd door Gravediggerxx op 19-10-2017 16:29 ]
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Leeg - Sinds 20180907
Huh hoe bedoel jeCaptJackSparrow schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 16:33:
Eigenwijze app weigert te werken tenzij ik Google location service aanzet. Die staat altijd uit want ik gebruik alleen GPS en ik heb geen zin om dat door zo'n dom spelletje vóór me te laten bepalen. Dealbreaker dus.
Hebben ze soms een dealtje met Google?
iPhone? Moet ik toch even uitzoeken dan..CaptJackSparrow schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 16:48:
Nee. Als je locatie aanzet dan krijg je de vraag of Google mag meekijken en dan gebruik je o.a. ook WiFi access points waarvan ze met de Streetview auto's de locatie hebben opgeslagen. Die optie kun je weigeren en dan gebruik je alleen GPS.
Ja net gezocht, werkt anders .. alles staat bij mij uitCaptJackSparrow schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 16:50:
Nee Android. Hoe dat op eifoons werkt weet ik niet.
NS FC: SW 2742 0448 8213
Ben er nog niet aan toegekomenMusta schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 20:55:
heb het ff ook geinstalleerd en het bevalt me wel. Iets anders dan pokemon en het lijkt beter uitgewerkt
Alleen dat gooien en vangen, daar moet je wel echt aan wennen als je pogo gewend bent
is anders dan pogo, vooral een curve ball is echt irritant. Iets hoger gooien vergeleken met pogo en bijna geen enkele curve ball is raak de eerste xpoor Leno schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 23:15:
[...]
Ben er nog niet aan toegekomenHoe is t gooien dan?
Ja, het gooien werkt echt anders dan bij PoGo. Daar gooi ik elke bal met curve omdat dat gewoon prettig werkt voor mij. In DraGo werkt dat voor geen meter en ben ik maar overgestapt op rechtuit gooien. Werkt in dit spel beter.Ricmaniac schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 23:20:
Het gooien vind ik echt kut zeg. Je moet echt donders ver omhoog swipe. curve bal is me nog helemaal niet gelukt.. automatisch probeer je dat door het vele pokemon go
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Air Element | Fire Element | Nature Element | Water Element | Arcana Element |
[ Voor 62% gewijzigd door Haay op 20-10-2017 13:19 ]
Om beestjes te vangen moet je echt lopen. Stil op één plekje blijven zitten levert niks op, tenzij je een Pheromones gebruikt. Dat is zeg maar de Incense van Pokémon Go. Alleen heeft het bij DraGo dus wel nut als je stil zit omdat je een half uur lang echt beestjes aantrekt.boemmie schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:33:
respawn tijd van beesten is insane hoog, gebeurd hier echt niets in omgeving van Carre
Hoeveel eieren heb je ? Uit die Pillars krijg je af en toe eieren. Gewone eieren en Ancient eieren. Alleen voor die Ancient eieren heb je een Mother of Dragons nodig. De gewone eieren kun je in een Cocoon uitbroeden, net als in Pokémon Go. Daarvoor heb je sowieso één oneindige Cocoon gekregen (idem als bij PoGo) en volgens mij ook één normale Cocoon die na 3 eieren kapot gaat (wederom idem als bij PoGo).boemmie schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:03:
dan kan ik op dit moment nog niet verder, ben nu lvl 2 en kan af en toe een "stopje"pakken en heb mother of all dragons nodig voor een ie
heb er 1Haay schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:06:
[...]
Hoeveel eieren heb je ? Uit die Pillars krijg je af en toe eieren. Gewone eieren en Ancient eieren. Alleen voor die Ancient eieren heb je een Mother of Dragons nodig. De gewone eieren kun je in een Cocoon uitbroeden, net als in Pokémon Go. Daarvoor heb je sowieso één oneindige Cocoon gekregen (idem als bij PoGo) en volgens mij ook één normale Cocoon die na 3 eieren kapot gaat (wederom idem als bij PoGo).
Anoniem: 149800
apollo13
Zit die random ergens in zo'n rift of kun je die gegarandeerd op de map zien?pax12345 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 00:50:
ik ben nu level 15 en heb dit geleerd![]()
-Mother of dragons kan worden gevonden in een rift
-de inhoud van arenas zijn anders voor spelers onder level 15 en boven level 15 (dus er staan andere spelers in)(dit zorgt er ook voor dat als je level 15 wordt alle ingezetten wezens terugkomen)
-de hunt moet je de stukjes zoeken en dan je verplaatsen naar 1 van de delen die je hebt gevonden )je hoeft ze niet allemaal te hebben) als je klikt op menu->quest->hunt dan krijg je te zien welke je al hebt en wanneer je in een vakje staat komt er een gele pijl te staan wanneer dit er staat moet je een shovel gebruiken en krijg je te zien of je het ei gevonden hebt of niet. wanneer je het niet hebt gevonden moet je naar een ander vakje gaan en nog een keer proberen. (ik had bij de 8e van de 9 pas prijs)
Een rift kun je zien op de map. Heb er hier een in de buurt, moet op het randje van een sloot gaan staan om hem te activeren. Soms pakt de gps hem wel en soms net niet en dan kan ik hem dus niet activeren.schaapiej schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 14:12:
[...]
Zit die random ergens in zo'n rift of kun je die gegarandeerd op de map zien?
Ben intussen level 11 met 36 verschillende Poké... uhh.. beestjes.
Heb wel gemerkt dat het slim in om vlot een 5km ei uit te lopen, daarmee kan ik de wilde beesten die mij aanvallen makkelijk aan.
Kreeg ook al een keer een 2e evolve uit een ei, kan dus blijkbaar ook!
Dat was een Lavion (Potty > Firepaw > Lavion).
Hier in de buurt speelt in ieder geval niemand het verder nog, dus verder dan wat dingen op gyms zetten en rond waggelen kom ik nog niet..
[ Voor 4% gewijzigd door apollo13 op 23-10-2017 15:14 ]
apollo13
Ik ben net weer thuis en het lijkt er op dat de rift portals geen vaste plek hebben.schaapiej schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 15:29:
Zo'n rift ben ik al eens in geweest inderdaad, alleen toen had ik nog geen idee van die drakenmoeder (kunnen we haar niet gewoon Khaleesi noemen?). Zit zij er altijd of moet je daar geluk mee hebben?
apollo13
Kom ik net ook achter. Ik dacht; fiets er effe langs en zoek dat mokkel. Weg portal!apollo13 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 17:10:
[...]
Ik ben net weer thuis en het lijkt er op dat de rift portals geen vaste plek hebben.
Degene achter mijn huis is verdwenen. Zou natuurlijk ook kunnen dat ze wel een vaste plek hebben, maar dat ze om de zoveel tijd verschijnen en verdwijnen.
Volgens het grote www, zit er altijd een moeders in de rift.
Ik heb blauw gekozen, zelfde als Pokémon Go! Maar toen m'n vriendin level 5 werd kon zij geen blauw kiezen? Wellicht om er een beetje balans in te houden en niet hetzelfde probleem te krijgen als bij Pokémon Go?Musta schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 17:23:
hebben jullie rood of blauw gekozen na lvl 5? Ben toch maar voor rood gegaan, net 5 geworden en ook maar eens zo een rift ingestapt. Die beestjes daar zien er veel leuker uit
Haha ik om precies dezelfde reden voor rood.schaapiej schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 17:49:
[...]
Kom ik net ook achter. Ik dacht; fiets er effe langs en zoek dat mokkel. Weg portal!Net wel een nieuwe Quest gekregen om in een portal naar dat mokkel te zoeken, dus nu moet ik er wel effe een opzoeken..
[...]
Ik heb blauw gekozen, zelfde als Pokémon Go! Maar toen m'n vriendin level 5 werd kon zij geen blauw kiezen? Wellicht om er een beetje balans in te houden en niet hetzelfde probleem te krijgen als bij Pokémon Go?
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
[ Voor 42% gewijzigd door apollo13 op 24-10-2017 19:42 ]
apollo13
[ Voor 18% gewijzigd door Therapy777 op 25-10-2017 00:48 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
[ Voor 6% gewijzigd door Therapy777 op 25-10-2017 17:18 ]
[ Voor 15% gewijzigd door apollo13 op 27-10-2017 11:28 ]
apollo13
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Welke tekens bedoel je precies? De vijf elementen waar de beesten in onderverdeeld zitten? Vuur, Water, Lucht, Natuur en Arcana?Musta schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:19:
Ik snap eerlijk gezegd nog steeds niet wat al die tekens enzo zijn, bij pogo heb je gras, water, vuur etc maar hier geen idee. is er ergens een duidelijke uitleg van de game eigenlijk? Op de site kan ik het ook niet vinden.
[ Voor 45% gewijzigd door Haay op 27-10-2017 22:35 ]
Thanks man voor de waarschuwing!Haay schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:24:
Oh, even een waarschuwing!
Zodra je level 15 bereikt krijg je al je beestjes die in Arena's zitten als verslagen terug. Dit betekent dus ook dat als je 10 Arena's bezet had, en bijna weer je muntjes kon collecteren, je dus naar je muntjes kunt fluiten!
Dit overkwam mij dus vandaag.Met nog twee uur te gaan tot ik kon collecteren zag ik een nieuw beestje dat ik nog niet in de Bestiary had. Beestje gevangen, dus 1000XP verdiend, en level up gegaan. Balen zeg!
apollo13
Yep, dacht dat ze wel de basiselementen van de game op hun site zouden hebben beschreven.Haay schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:24:
Oh, even een waarschuwing!
Zodra je level 15 bereikt krijg je al je beestjes die in Arena's zitten als verslagen terug. Dit betekent dus ook dat als je 10 Arena's bezet had, en bijna weer je muntjes kon collecteren, je dus naar je muntjes kunt fluiten!
Dit overkwam mij dus vandaag.Met nog twee uur te gaan tot ik kon collecteren zag ik een nieuw beestje dat ik nog niet in de Bestiary had. Beestje gevangen, dus 1000XP verdiend, en level up gegaan. Balen zeg!
[...]
Welke tekens bedoel je precies? De vijf elementen waar de beesten in onderverdeeld zitten? Vuur, Water, Lucht, Natuur en Arcana?
Bij mijn weten is er nog geen site met alle info van de game overzichtelijk uitgeschreven. We spelen de game, vinden dingen uit, en delen dat met andere spelers. Bv hier in dit topic.
Bijvoorbeeld dat je na trainen in de Library van één beestje een moveset kunt wijzigen. Daar kwam ik pas achter toen de Library timer de eerste keer op 0 kwam.
Ja dat wist ik dus niet en ik zocht naar een draak, maar het is zo een pilaar achtig iets toch als ik het goed heb?apollo13 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:59:
@Musta,
Rifts veranderen dagelijks van positie.
Mother of Dragons kan je in de rift vinden om de Ancient eggs uit te broeden, maar ze is er niet altijd.
[ Voor 3% gewijzigd door WahWah op 27-10-2017 23:49 ]
Tja, je moet echt je gooi manier van Pokémon GO over boord gooien en voor deze game een nieuwe gooi techniek aanleren. In het begin kostte het me ook regelmatig 6-8 ballen voordat ik raak gooide. Ik heb het curve gooien (mijn standaard manier in Pokémon GO) hier laten gaan. Ik toss de bal met timing en vang ze nu regelmatig met de eerste worp. Niet vasthouden aan je aangeleerde PoGo manier want dit is een andere game.WahWah schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 23:48:
Ook het gooien van ballen gaat zo spastisch? Kan er maar niet aan wennen...
Deze ff een keer testen als ik zo een rift weer kan vinden, kan je makkelijk alles vangen ind e omgevingDragon's Eyesight
Widens your catch area significantly (!) but the area does not change from the point where you activate it, so there's no point in moving a lot around. You can also pick up chests from far away, but you will still have to be near Pillars, Arenas and Libraries to use them. Best to sit next to a Pillar or two - you will need a lot of balls! Tip: Go to a portal and activate the Dragons Eyesight. Catch everything in the Rift of Arcana, then exit the rift and catch everything you can in the normal world
[ Voor 97% gewijzigd door Musta op 28-10-2017 15:53 ]
Anoniem: 926397
Kijk bij captured, daar zie je je libraries en arenas die je in bezit hebt en kan j ede coins claimenAnoniem: 926397 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 18:09:
Eugm, hoe geraak je aan coins eens je in een gym zit? Moet je ergens op collect duwen of iets doen?
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/52985051Anoniem: 988531 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 20:50:
Hoe herken je een rift, waar die drakenmoeder in zit?
apollo13
Wat zijn de DPS en EPS van bovenstaande creatures?Haay schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 23:56:
Wat ik alleen echt nog niet snap is ... hoe werkt het nou met die 'labels' rechtsboven bij de Creatures ?
Zie bijvoorbeeld twee Kiddra's die ik heb:
[afbeelding]
De linker, met 4 STR / 5 Health heeft als label twee gekruiste zwaardjes, terwijl de rechter, met 5 Str / 4 Health het schildje heeft als label. Ik zou toch echt het omgekeerde verwachten!
En wat is het nut (afgezien van erop kunnen sorteren?) van het kiezen van die labels als rood, geel, groen of wit ?
apollo13
[ Voor 25% gewijzigd door Musta op 30-10-2017 16:40 ]
Ei komt vanzelf uit wanneer de tijd is verstreken. Tenzij de Rift zich verplaatst en de MoD je ei dus voor het einde van de tijd heeft losgelaten. Dan blijft de resterende tijd op het ei staan en loopt die tijd weer verder af wanneer je dat ei bij een volgende MoD achterlaat.Musta schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 15:43:
Als je een MoD ei hebt achtergelaten in de rift, moet je die ook weer ophalen nadat de tijd is verstreken? Of komt die vanzelf uit?
[ Voor 23% gewijzigd door Haay op 31-10-2017 10:30 ]
377973
Met PoGo ben ik ook wel min of meer uitgespeeld. Nog niet bijna level 40 zoals jij, maar als je Pokédex vrijwel volledig is (afgezien van de regionals) dan is er weinig meer te doen.377973 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:06:
Aangezien ik bijna lvl40 ben met pokemon go dit spel maar eens aan het testen. Team rood weermaar ik vind het leuk om te spelen. Vangen vind lastiger dan pogo. En op de fiets spelen is lastig. Roept al snel dat je te snel gaat. Dat is wel een flink beperking tov pogo. Ook al heb je minder monsters er zit wel meer verdieping in het spel. Maar goed nu eerst als een dolle gyms pakken en muntjes sparen voor het echt populair wordt. Wellicht kunnen we samen een NL manual topic maken waar we in het openingpost alle info gooien?
[ Voor 20% gewijzigd door Musta op 01-11-2017 19:43 ]
377973
Net als in Pokémon Go zijn niet alle creatures even goed. Sowieso zijn 4/5 of 5/4 creatures binnen hun type het beste, maar het ene Water beest is sterker dan een ander Water beest.377973 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 20:26:
Hoe weet je nou of een monster goed is?
Ik kijk naar health en strength en hp
Hoog is goed, laag slecht? Geen idee. Iemand er wat zinnigs over te melden?
377973
Haay schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:30:
[...]
Ook nog wat observaties van mij:
- De beste beestjes hebben een 5/4 of 4/5 (Strength/Health) waarde. Er zijn bij mijn weten geen 5/5 beestjes.
5/5 creatures bestaan wel degelijk en zijn dus ook meteen de beste. Zoals te zien is op dit plaatje dat ik uit een DraGo discord groep heb. https://cdn.discordapp.co...nshot_20171102-100553.pngHaay schreef op woensdag 1 november 2017 @ 23:43:
[...]
Net als in Pokémon Go zijn niet alle creatures even goed. Sowieso zijn 4/5 of 5/4 creatures binnen hun type het beste, maar het ene Water beest is sterker dan een ander Water beest.
Is inderdaad vet irritant. Als het goed is zijn de devs er mee bezig om dit te fixxen. Het registreren van loop/fiets kilometers gaat wel echt suuuuuper fijn bij dit spel. Ik heb al veel eieren uitgebroed en volgens mij al 15% van het aantal kilometers op de teller vergeleken met wat ik in PoGo heb geregistreerd staan (5 dagen vs 1,2 jaar?).377973 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:04:
Ik wordt gek van die speed cap. Boven 14 a 15 km\u gaat mijn sightings leeg en kan je geen pilaar van overvloed meer draaien. Zag ookmdat de portals elke dag verplaatsen dat is wel fijn.
[ Voor 20% gewijzigd door Therapy777 op 02-11-2017 10:25 ]
377973
Ik speel daarom even niet meer. Maar zodra dat opgelost is ga ik weer aan de bak. Dit spel heeft veel potentie. Die plotse aanvallen zijn ook leuk bedacht! Maar ook dat je via portal in andere dimensie kan is ook cool. Stond gisteren wel midden in een weiland ivm gymTherapy777 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:21:
Is inderdaad vet irritant. Als het goed is zijn de devs er mee bezig om dit te fixxen. Het registreren van loop/fiets kilometers gaat wel echt suuuuuper fijn bij dit spel. Ik heb al veel eieren uitgebroed en volgens mij al 15% van het aantal kilometers op de teller vergeleken met wat ik in PoGo heb geregistreerd staan (5 dagen vs 1,2 jaar?).
Ik vermoedde ook al dat er wel 5/5 creatures zouden moeten zijn. Helaas zelf nog niet gekregen uit een ei of gevangen in het wild, maar ooit zal dat er wel eens van komen. Hoop ik.Therapy777 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:21:
5/5 creatures bestaan wel degelijk en zijn dus ook meteen de beste. Zoals te zien is op dit plaatje dat ik uit een DraGo discord groep heb. https://cdn.discordapp.co...nshot_20171102-100553.png
[ Voor 3% gewijzigd door apollo13 op 03-11-2017 11:02 ]
apollo13
Dan zou dit recept een uitkomst kunnen bieden, kreeg de onderste na het voltooien van mijn quest.Therapy777 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 11:43:
Ik had zelf een Quest om 40 water types te vangen en had toen op maandag pheromones gebruikt. Toen kreeg ik allemaal wind beesten. Dinsdag kreeg ik water. Vrijdag Arcana klopt wel. De rest weet ik nog niet zeker.
apollo13
[ Voor 35% gewijzigd door Haay op 03-11-2017 14:38 ]
apollo13
Ohhh, dat is ook een mooie! En die move-set is nog helemaal niet slecht ook!apollo13 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 15:37:
@Haay, dat is idd een leuke uit dat 10Km ei, kreeg zelf net deze uit zo'n ei:
En? Wat kwam er uit?Musta schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:18:
So eindelijk mijn eerste 10k ei, ben benieuwd
[ Voor 25% gewijzigd door Haay op 07-11-2017 14:43 ]
Net zoals bij pokemon go zijn er hidden stats. Soms kunnen wezens met een defender symbool meer attack hebben dan met de zwaardjes.Haay schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 23:56:
Wat ik alleen echt nog niet snap is ... hoe werkt het nou met die 'labels' rechtsboven bij de Creatures ?
Zie bijvoorbeeld twee Kiddra's die ik heb:
[afbeelding]
De linker, met 4 STR / 5 Health heeft als label twee gekruiste zwaardjes, terwijl de rechter, met 5 Str / 4 Health het schildje heeft als label. Ik zou toch echt het omgekeerde verwachten!
En wat is het nut (afgezien van erop kunnen sorteren?) van het kiezen van die labels als rood, geel, groen of wit ?
Ja, die YouTuber pakt het goed aan voor DraGO.Gravediggerxx schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:00:
Net zoals bij pokemon go zijn er hidden stats. Soms kunnen wezens met een defender symbool meer attack hebben dan met de zwaardjes.
Deze youtuber is echt bangelijk goed![]()
YouTube: THERE ARE HIDDEN STATS IN THE GAME! - DRACONIUS GO
Nog 8km te gaanHaay schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 14:39:
[...]
Ohhh, dat is ook een mooie! En die move-set is nog helemaal niet slecht ook!
[...]
En? Wat kwam er uit?Vandaag kwam er ook weer een 10km ei uit bij mij. Daar zat een Blaze in:
[afbeelding]
Helaas met crappy move-set, dus daar zal ik Libraries voor moeten gebruiken. Het is niet anders...
Overigens heb ik nu eindelijk m'n eerste Map Quest voltooid, en na het stukje kaart op Google Maps opgezocht te hebben weet ik nu waar ik straks moet gaan graven voor een gouden ei. Ben heel erg benieuwd wat daar uit komt!
apollo13
[ Voor 4% gewijzigd door Musta op 08-11-2017 11:05 ]
Het gaat inderdaad snel, je bag is vlot vol met al die pillars.Musta schreef op woensdag 8 november 2017 @ 11:05:
Nice man Freaky!
Ik kreeg net een grapjas in een pvp duel. Bleek die zijn beste beest voor t laatst bewaard te hebben met 1500 cp...
Ik maar blij worden dat ik zn andere beestjes van rond de 700/800 kan verslaan door de zwakte van ze te benutten. Tot die opeens die laatste vogel erin gooide.. Mijn hoogste beestje is een Chespir, die gekke kat, met een cp van 605.
Nog 5km te gaan voor mn 10k ei, hopleijk komt er ene tier 3 beestje uit. Blijkbaar kan een 10km ei een tier 2 en tier 3 beestje bevatten, zie https://critical.gg/artic...g-chart-discoveries-myths
Deze site houdt het goed bij, ze krijgen ook reacties van de dev lees ik op reddit.
Hebben jullie ook veels te weinig ruimte in je bag
apollo13
Ik heb tot nu toe één keer m'n bag vergroot, van 250 naar 300. Maar heb nu wel weer regelmatig dat m'n bag vol zit en dan moet ik weer wat items weggooien. Dan gooi ik vooral die doughnut en marshmallows weg, als ik er daar teveel van heb. Meer dan 10 van elk heb ik in de praktijk niet nodig. Je krijgt ze toch sneller terug dan dat je ze gebruikt.apollo13 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 12:06:
Het gaat inderdaad snel, je bag is vlot vol met al die pillars.
Heb mijn bag al een paar keer vergroot, kan nu 450 items kwijt, maar ga dat binnenkort weer een keer doen. Het is ook wel logisch als je het vergelijkt met PoGo, in Draco is de variëteit aan items gewoonweg groter. Ik heb nu alleen al, in totaal, 58 runes in the bag.
[ Voor 28% gewijzigd door Haay op 09-11-2017 10:32 ]
[ Voor 10% gewijzigd door apollo13 op 09-11-2017 11:03 ]
apollo13
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq