[iOS/Android] Draconius GO

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:30
Haay schreef op donderdag 9 november 2017 @ 12:06:
Net m'n nieuwste aanwinst uit een 10km ei mogen verwelkomen! :) Een (4/4) Gryphon met CP1865. Nice!

@apollo13 Bedankt voor het aanbod, maar ik woon in Almere. Overigens, je kunt geen spreuk aan iemand anders geven bij mijn weten, maar hoogstens een altaar neerzetten en de spreuk activeren. Dan kunnen anderen in de buurt er ook van profiteren zolang de spreuk duurt.

Trouwens, blijkbaar heeft elke Creature (net als in Pokémon GO) de keuze uit twee Fast Attack moves, en uit drie Charge Attack moves.
Bv. de Manticore heeft als mogelijke Fast Attack: Eye of Horror (Good Slow) of Cadaur's Arcana (Best Slow), en als mogelijke Charge Attack: Curse (Good Middle), Banishment (Good Slow) of Wrath of Arcana (Best Long).

Bron: https://critical.gg/draconius-go/creatures/max-cp

Helpt dus om vooraf van je creatures hun movesets na te kijken zodat je weet welke het echt waard zijn om te vervangen als je via de Library weer een keertje mag. :)
Je hebt helemaal gelijk over die spreuken, je kunt ze wel delen, maar niet geven c.q. uitwisselen.
MIjn fout, "share" vertaalde ik niet helemaal goed. 8)7
Die tip over de movestes is een goede, toch wel een fijne toevoeging dat je met de Library deze kunt aanpassen.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:25
Haay schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 14:39:

En? Wat kwam er uit? :) Vandaag kwam er ook weer een 10km ei uit bij mij. Daar zat een Blaze in:
[afbeelding]
Helaas met crappy move-set, dus daar zal ik Libraries voor moeten gebruiken. Het is niet anders...

Overigens heb ik nu eindelijk m'n eerste Map Quest voltooid, en na het stukje kaart op Google Maps opgezocht te hebben weet ik nu waar ik straks moet gaan graven voor een gouden ei. Ben heel erg benieuwd wat daar uit komt! >:)
Heb een Bajun gekregen uit mn 10k ei met 1588 cp 5 strength/4 health en de 2e sterkste moveset.

Gelijk de libraries gebruikt en nu heeft die de sterkste moveset, so I'm happy. Is direct mn sterkste beest en zn eerste vorm was (chespin) was voordat deze uit uitkwam mn sterkste.
Nu een paar pvp duels doen en Bajun als laatste beest inzetten >:) >:)

Edit: wat een beest is t. Hij versloeg met gemak 5 beestjes van mn tegenstander terwijl het mn enige beest over was als laatste >:)

[ Voor 6% gewijzigd door Musta op 11-11-2017 11:04 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:20
Musta schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 23:53:
Heb een Bajun gekregen uit mn 10k ei met 1588 cp 5 strength/4 health en de 2e sterkste moveset.

Gelijk de libraries gebruikt en nu heeft die de sterkste moveset, so I'm happy. Is direct mn sterkste beest en zn eerste vorm was (chespin) was voordat deze uit uitkwam mn sterkste.
Nu een paar pvp duels doen en Bajun als laatste beest inzetten >:) >:)

Edit: wat een beest is t. Hij versloeg met gemak 5 beestjes van mn tegenstander terwijl het mn enige beest over was als laatste >:)
Wow, netjes! Bajun is inderdaad een bruut van een beest. Die helaas nog in mijn collectie ontbreekt. Maar ik heb wel een paar andere sterke beesten waarmee ik vandaag voor het eerst een PVP gevecht gewonnen heb. Vooral omdat ik enkele toppers door Essence investering helemaal gemaximaliseerd heb. Moet alleen van sommigen van hen de moveset nog verbeteren. Kwestie van tijd en geduld. >:)

Overigens is Elyland druk bezig met voorbereiden van de 1.2 patch die binnen niet al te lange tijd uit moet komen. Hierin zitten o.a. de volgende verbeteringen:
- improved processing of GPS signals on many phone models, which will fix the issue with messages about moving too fast;
- improved algorithm for choosing a secret place with a weekly treasure: your map will no longer be exclusively marine or forest, you will definitely see buildings and roads on it;
- fixed inaccuracies in the mechanism of fighting, for example, a dying creature of the enemy can no longer transmit the already prepared charged attack to the next creature;
- Gold League players can now put two creatures to protect an Arena or a Library;
- many more.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
@Haay Goed om te lezen dat de Devs er actief mee bezig zijn, ze lijken sneller te werken dan Niantic.
Gisteren mijn eerste artifact uit een schatkist gekregen, en helemaal niet zo'n slechte.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/HaKPypH3Zd7WMgzyd5XeFl3z/full.jpg
Scheelt mij weer 500 meter lopen ;), ben nu bezig met het verzamelen van stenen voor Basilisk.
Oh, ik denk dat ik al ongeveer 20 kisten heb opengemaakt, zal mij benieuwen wanneer ik de volgende artifact vind. 1 op 20 zou leuk zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door apollo13 op 12-11-2017 11:36 ]

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Handige Artifact, @apollo13 ! Dat type artifact waarmee je sneller soulstones van je pet krijgt zou ik ook graag willen hebben. Kwestie van kisten vinden en heel veel geluk hebben! :P

Dat, of dikke cash betalen en de Teddy Dragon (40% increase in speed of receiving soulstones from your pet) in de Shop kopen, voor 5000 coins. Wat je dus €47,99 kost, om 5200 coins te kopen. Pfffff! Pay to win anyone? Of anders ruim twee maanden sparen, met 70 coins per dag. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Haay schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 21:50:
- improved processing of GPS signals on many phone models, which will fix the issue with messages about moving too fast;
Als ze dan ook dat nagscherm dat je wil dwingen om Google location service aan te zetten eruit halen en 'cancel' gewoon accepteren zodat ik daar voorbij kan komen dan kan ik het spel ook een keertje gaan bekijken. }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Woohoo! Ik mocht van de Libraries weer aan een beestje knutselen. Heb de redelijk middelmatige Charge move van m'n Manticore gewijzigd en kreeg daar de beste move (Wrath of Arcana) voor terug! De Manticore had al Cadaur's Arcana als Fast move, en heeft hiermee nu dus de beste move set. Gemaximaliseerd (voor mijn level 21) doet die Manticore nu 51 DPS (Fast) / 183 DPS (Charge) :D

Overigens doet mijn gemaximaliseerde Curly (met Sphere of Peril / Wrath of Arcana) met lagere CP respectievelijk 44 DPS / 188 DPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArchNemeziz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-03 09:41
Is er een lijst met welke beestjes sterk zijn? Kan hier echt weinig informatie over vinden.

MCSA/ MCSE/ MCDBA/ MCAD/ MCTS/ MCITP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
kstang80 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 11:02:
Is er een lijst met welke beestjes sterk zijn? Kan hier echt weinig informatie over vinden.
https://www.pokemongroup....st-creature-draconius-go/

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArchNemeziz
Top :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Waarbij opvalt dat de top 5 bestaat uit: Water - Water - Arcana - Water - Arcana !
En het hoogst geplaatste Earth type (Scylla) op de 12e (van 12) plek staat...

[ Voor 13% gewijzigd door Haay op 14-11-2017 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArchNemeziz
Ik weet niet of het al gemeld is, maar met openstreetmap (http://www.openstreetmap.org/#map=7/52.154/5.295) kun je de locatie wat makkelijker vinden. Google maps geeft het soms niet goed aan (vind ik dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Weet niet of het hier gemeld is, maar je kan zo makkelijk cheaten tijdens een pvp. Blijkbaar kan je wanneer je tegenstander ene charge attack uitvoert op opgeven drukken en daarna op nee (begint die met aftellen) waardoor je geen schade ontvangt. Net uitgeprobeerd en het lukt echt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Musta schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 16:57:
Weet niet of het hier gemeld is, maar je kan zo makkelijk cheaten tijdens een pvp. Blijkbaar kan je wanneer je tegenstander ene charge attack uitvoert op opgeven drukken en daarna op nee (begint die met aftellen) waardoor je geen schade ontvangt. Net uitgeprobeerd en het lukt echt :p
Je kan met timing een Charge aanval ook ontwijken... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

377973

Gisteren weer ff gespeeld(ben met pokemon ff klaar want lvl 40 en geen uitdaging meer behalve muntjes) Maar die speed limit begint echt irritant te worden. Ik had ook tot 2 x een dragons portal zonder dragons mother en 1x een portal onbereikbaar. Ook al drie keer naar een gym gefietst die dan onbereikbaar is. Ik hoop echt dat ze dat gaan verbeteren anders gaat dit spel niet echt doorbreken denk ik. En het is jammer want er het wel tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Kreeg net een Chesir uit een ei met 5 strength en 5 health, 851 CP en 770 HP _/-\o_
Vermoed alleen dat deze niet de beste is, swso niet met de moves maar ook niet met zijn hidden values denk ik. Heb namelijk nog een chespir met 605 CP en die heeft een HP van 697.

Pff en wat een gare reward voor het voltooien van de quest vang 150 beestjes, tax colelction time reduced by 8 hours terwijl ik nog maar 5 uur te gaan had.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Musta schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:42:
Kreeg net een Chesir uit een ei met 5 strength en 5 health, 851 CP en 770 HP _/-\o_
Vermoed alleen dat deze niet de beste is, swso niet met de moves maar ook niet met zijn hidden values denk ik. Heb namelijk nog een chespir met 605 CP en die heeft een HP van 697.

Pff en wat een gare reward voor het voltooien van de quest vang 150 beestjes, tax colelction time reduced by 8 hours terwijl ik nog maar 5 uur te gaan had.. :(
Gefeliciteerd met je eerste (?) 5/5 beest. Die heb ikzelf tot op heden nog niet gekregen.

Zal inderdaad aan de hidden value(s) liggen dat die andere Cheshir met ruim lagere CP vrijwel evenveel HP heeft. Zo las ik ergens dat gesuggereerd wordt dat Attack / Health beter naar Attack / Defense hernoemd zou kunnen worden, omdat die hidden value te maken heeft met Health (hitpoints).

En ja, de beloning voor het voltooien van quests komt bij mij 9 van de 10 keer ook neer op tijd verkorting op tax collection of Library duur. En omdat ik nu elke ochtend m'n tax collect heeft 5 uur minder tijd daarop voor mij ook geen zin. Of ik nou om 05:30 uur tax kan collecten (dan slaap ik nog) of om 00:30 uur (dan slaap ik doordeweeks al) is lood om oud ijzer! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Musta
377973 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:33:
Gisteren weer ff gespeeld(ben met pokemon ff klaar want lvl 40 en geen uitdaging meer behalve muntjes) Maar die speed limit begint echt irritant te worden. Ik had ook tot 2 x een dragons portal zonder dragons mother en 1x een portal onbereikbaar. Ook al drie keer naar een gym gefietst die dan onbereikbaar is. Ik hoop echt dat ze dat gaan verbeteren anders gaat dit spel niet echt doorbreken denk ik. En het is jammer want er het wel tof.
Ik ging net ff kijken of er portals waren in de buurt tijdens het boodschappen, zag 3 stuks zelfs maar geen een had de MoD erin..

Wel mijn 2e 10k ei gekregen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haay
Overigens, waar ik toevallig vandaag achter kwam, en wat ik nog niet eerder hier in dit topic langs heb zien komen, is dat je Pillars of Abundance kunt enchanten zodat ze altijd bv. eieren of potions uitgeven. En die enchantment is voor zover ik kan zien permanent. Kost alleen coins. Leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
Damn, vanochtend was er tijdelijk onderhoud aan de servers, de reden is nu duidelijk.
Aanpassingen in het spel. Ik was bijna level 22, stond op 69.000+ XP en moest nog zo'n 6.000 punten voor level 22 (75.000 XP).
Dat is nu veranderd, level 22 is nu 100.000 XP. Wat er nog meer veranderd is, is de opbrengst van de Arena's: je krijgt nu 60 coins, 10 minder dus. Een positieve is de hoeveelheid Essence, je krijgt nu 8.000 i.p.v. 5.000, als je 10 Arenea's in bezit hebt.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
apollo13 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 11:00:
Damn, vanochtend was er tijdelijk onderhoud aan de servers, de reden is nu duidelijk.
Aanpassingen in het spel. Ik was bijna level 22, stond op 69.000+ XP en moest nog zo'n 6.000 punten voor level 22 (75.000 XP).
Dat is nu veranderd, level 22 is nu 100.000 XP. Wat er nog meer veranderd is, is de opbrengst van de Arena's: je krijgt nu 60 coins, 10 minder dus. Een positieve is de hoeveelheid Essence, je krijgt nu 8.000 i.p.v. 5.000, als je 10 Arenea's in bezit hebt.
Ahhh, dat verklaart waarom ik nu bij m'n Captured Buildings zie dat ik 10 Arena's bezet, en toch maar 60 coins kan verdienen daarmee. Ik dacht al... wtf ??? :? Volgens mij heb ik trouwens vanochtend nog mooi 76 coins kunnen cashen bij m'n ochtend-collect momentje. :P

Ik ben trouwens toevallig net gisteren level 22 geworden, dus daar heb ik dan mazzel mee gehad! Voor level 23 moet ik nu 130.000 XP bij elkaar sprokkelen. Gaat dus wat langer duren.

<Edit>
Trouwens, ik merk dat na de server aanpassing m'n fiets kilometers nauwelijks geteld worden. Nog erger dan bij Pokémon GO nu! :( :( :(

[ Voor 6% gewijzigd door Haay op 17-11-2017 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
@Haay , Same here, tijdens mijn wekelijkse rondje fietsen bijna geen meter vooruit gekomen, met het uitbroeden van eieren.
Wel gisteren mijn eerste echte draak uit een ei gekregen: Smoargh.
Heb hem nu op CP 2010 en HP2396 ge-updatet. Health & Strenght zijn 4-4.
Ook nog een Artifact uit een kist: -20 seconden op de Pillars, leuk, maar niet echt om te juichen.

Edit 19:27 Het lijkt erop dat ze bij Elyland, tijdens het onderhoud, een fout hebben gemaakt.
Ik heb net een stuk gelopen en er is geen meter extra geregistreerd.

Net even een mailtje gestuurd naar de makers van het spel met een vraag of er iets fout is gegaan met betrekking tot het meten en registreren van de afgelegde meters.
Zal mij benieuwen hoe snel en accuraat ze reageren in vergelijking met Niantic.

[ Voor 37% gewijzigd door apollo13 op 17-11-2017 19:37 ]

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
apollo13 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 17:17:
@Haay , Same here, tijdens mijn wekelijkse rondje fietsen bijna geen meter vooruit gekomen, met het uitbroeden van eieren.
Wel gisteren mijn eerste echte draak uit een ei gekregen: Smoargh.
Heb hem nu op CP 2010 en HP2396 ge-updatet. Health & Strenght zijn 4-4.
Ook nog een Artifact uit een kist: -20 seconden op de Pillars, leuk, maar niet echt om te juichen.

Edit 19:27 Het lijkt erop dat ze bij Elyland, tijdens het onderhoud, een fout hebben gemaakt.
Ik heb net een stuk gelopen en er is geen meter extra geregistreerd.

Net even een mailtje gestuurd naar de makers van het spel met een vraag of er iets fout is gegaan met betrekking tot het meten en registreren van de afgelegde meters.
Zal mij benieuwen hoe snel en accuraat ze reageren in vergelijking met Niantic.
Gefeliciteerd met je eerste draak! Heb nu ook weer twee 10km eieren uit te broeden. Duimen maar dat in één van die eieren ook m'n eerste draak zit. ;)

Maar ja, op dit moment wordt dus geen afstand geregistreerd. Kwam er later vandaag al achter dat behalve fietsen ook m'n wandel meters niet geteld worden. Ben benieuwd hoe snel Elyland reageert. Ik hoor het hier graag van je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
@Haay Ik heb net een update binnen gehad, via de playstore, van Draconius Go.
Het lijkt er op dat het nu weer naar behoren werkt.
Ik had een beetje een gps-drift hier in huis en het spel heeft er 50 meter bijgeteld.
Vreemd genoeg was dit een update van 10 november, volgens Google.
Btw, nog geen bericht van Elyland.

Tijd voor bed, lang leve het weekend. Voor dat ik ga maffen, nog even de video met alle veranderingen in DraGo:

[ Voor 21% gewijzigd door apollo13 op 18-11-2017 00:58 ]

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

CaptJackSparrow schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 16:33:
Eigenwijze app weigert te werken tenzij ik Google location service aanzet. Die staat altijd uit want ik gebruik alleen GPS en ik heb geen zin om dat door zo'n dom spelletje vóór me te laten bepalen. Dealbreaker dus. :-(

Hebben ze soms een dealtje met Google? }:|
Bij de laatste update krijg ik dat nagscreen niet meer en kom ik bij het inlogscherm.
CaptJackSparrow schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 16:04:
[...]

Hoe werkt het account systeem? Kun je iets aanmaken puur bij de makers zelf of gebruikt het een Google account of kun je kiezen?
Haay schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 16:07:
[...]

Keuze uit log-in via facebook of Google account, of via direct een nick-name kiezen en inloggen.
Echter krijg ik nu alleen maar een optie om in te loggen met een Google of een Facebook account en niet de directe manier die er blijkbaar eerder wel was. Hebben mensen die directe optie gekozen? En hoe werkt dat nu dan nog?

Ik ben geen liefhebber van het gebruiken van een Google account voor inloggen op sites/diensten van derden en een FB account heb ik al niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
@CaptJackSparrow Ikzelf doe het via mijn Google account, maar kon ook in het begin kiezen voor de directe optie.
Probeer het eens via een oude versie van DraGo, met een beetje mazzel kun je die vinden op Apkmirror.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

apollo13 schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 11:45:
@CaptJackSparrow Ikzelf doe het via mijn Google account, maar kon ook in het begin kiezen voor de directe optie.
Probeer het eens via een oude versie van DraGo, met een beetje mazzel kun je die vinden op Apkmirror.
Daar heb ik apkmirror niet voor nodig omdat al mijn apps automatisch geback-upped worden maar met die versies kom ik niet bij het inlogscherm vanwege het Google location service nagscherm waarvan ik al aangaf dat ik dat niet wil aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Mooie changes lijst door Elyland! Hier kan Niantic nog veel van leren.
--> https://www.draconiusgohub.com/draconius-go-version-update/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
Soms heb je mazzel, kreeg deze uit een 10Km ei. Mijn eerste 5-5.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/c9nggbWH1DTXPTy4o6fnw920/full.jpg

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Gefeliciteerd, @apollo13 ! :)

Ik was van het weekend in een huisje van Landal. Zag er enkele neutrale Arena's die ik uiteraard even van mijn beestjes heb voorzien. Ook nog een 5km eitje uitgebroed waar m'n eerste 5/5 uit kwam. Las in de change-log dat de kans op 5/5 beestjes ook is verhoogd.

Een bug die trouwens ook is verbeterd (stond niet in de change-log) is dat als je vanaf een beestje naar z'n pagina in de Bestiary ging, en dan op het kruisje drukte, dan kwam je voorheen weer in het speel-scherm terecht. Dat was een irritante bug. Maar dat is opgelost want nu kom je weer terug bij het beestje vanaf de Bestiary na drukken op het kruisje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Nice @apollo13 met die 5/5 absolerm, meot die ook nog krijgen
@Haay heb je na de update ook meer 5/5 beestjes? Mijn 4/5 of 5/4 beestjes zijn bijna allemaal 5/5 beestjes geworden sinds de update maar heb er toch niks aan :p

Heb alweer mn bag uitgebreid nr 550, gisteren lvl20 geworden en ik zat er dik overheen, maar nog geen artifact gekregen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Musta schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:30:
Nice @apollo13 met die 5/5 absolerm, meot die ook nog krijgen
@Haay heb je na de update ook meer 5/5 beestjes? Mijn 4/5 of 5/4 beestjes zijn bijna allemaal 5/5 beestjes geworden sinds de update maar heb er toch niks aan :p

Heb alweer mn bag uitgebreid nr 550, gisteren lvl20 geworden en ik zat er dik overheen, maar nog geen artifact gekregen :(
Van in ieder geval één 5/4 beestje dat ik al had wat ik me kan herinneren is het nu een 5/5 beestje geworden. Maar ik heb het niet van alle beestjes bijgehouden, en van de lagere beestjes is het ook niet interessant. Chappian, Eskimo, dat soort beestjes. Helaas is m'n Manticore een 5/4 gebleven. :P

Ik kreeg trouwens zojuist wéér een artifact uit een kist: Bowl of Deep Thoughts (+40% fame to allied Arenas and Libraries during training). Nog niet echt nuttig met zo weinig spelers en dus geen gebrek aan plekken in Arena's of tegenstanders die er tegen vechten. Maar wanneer er meer spelers bij komen zal dat wel helpen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
Vandaag een theorie uitgeprobeerd die ik van de week op het grote www vond.
Deze is als volgt: Als beide tellers, die van Tax collecting en Training in the Library, niet actief zijn en je dan een quest voltooid. Dan krijg je een Recipe voor een Spell.
In mijn geval ging dat om een quest om 40 Creatures te vangen van het type Wind.
Tot nu toe lijkt de theorie te kloppen, ik kreeg een Recipe voor de: Tower of Wind.
Dit is dus bij de 1e poging goed gegaan, ik zou zeggen probeer het uit en laat weten of het jullie ook lukt.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
apollo13 schreef op maandag 20 november 2017 @ 17:37:
Deze is als volgt: Als beide tellers, die van Tax collecting en Training in the Library, niet actief zijn en je dan een quest voltooid. Dan krijg je een Recipe voor een Spell.
In mijn geval ging dat om een quest om 40 Creatures te vangen van het type Wind.
Tot nu toe lijkt de theorie te kloppen, ik kreeg een Recipe voor de: Tower of Wind.
Dit is dus bij de 1e poging goed gegaan, ik zou zeggen probeer het uit en laat weten of het jullie ook lukt.
Hm, interessante theorie, maar wel lastig te realiseren. Ik bedoel: bij mij zijn de tellers eigenlijk altijd wel actief. Zodra de Library cooldown klaar is prop ik meteen weer beestjes in zo veel Libraries als ik tegenkom om de countdown zo snel mogelijk te laten gaan. En ik zit continu in 10-15 Arena's, dus het enige moment dat er geen countdown bezig is is wanneer ik op het Collect knopje kan drukken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
apollo13 schreef op maandag 20 november 2017 @ 17:37:
Ook geprobeerd, de grap was dat ik beloning kreeg dat mijnn gymtijd omlaag ging met 3 uurtjes... :(

Enne een gare beest gekregen ui mn 2e 10k ei, een Gardrag met cp en/3 stats gekregen. Had m nog niet dus wel mooi meegenomen, maar ze mogen de eieren wel eens gaan verbeteren. Niet dat je in 10k eieren ook troep uit 5k eieren krijgt..

Oh en mn eerste artifact, -60 seconden bij de pilaren.

Ze hebben de snelheid trouwens weer verlaagd en veel mensen klagen daarover zag ik op reddit. Ik geef ze ook groot gelijk.
Ook verbruik ik opeens veel meer batterij sinds de update

[ Voor 10% gewijzigd door Musta op 21-11-2017 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
@Musta Lijkt er dus op dat die theorie niet klopt, ik zal hem nog 1 keertje proberen en daarna in de prullenbak gooien als hij niet werkt.
Over eieren waar prut uit komt, kreeg een Frogissimo uit een 5K ei, ook niet leuk.
Game is hier ook wat zwaarder en sneller laggy, batterijgebruik valt nog een beetje mee.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Musta schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 22:06:
Ook geprobeerd, de grap was dat ik beloning kreeg dat mijnn gymtijd omlaag ging met 3 uurtjes... :(

Enne een gare beest gekregen ui mn 2e 10k ei, een Gardrag met cp en/3 stats gekregen. Had m nog niet dus wel mooi meegenomen, maar ze mogen de eieren wel eens gaan verbeteren. Niet dat je in 10k eieren ook troep uit 5k eieren krijgt..

Oh en mn eerste artifact, -60 seconden bij de pilaren.

Ze hebben de snelheid trouwens weer verlaagd en veel mensen klagen daarover zag ik op reddit. Ik geef ze ook groot gelijk.
Ook verbruik ik opeens veel meer batterij sinds de update
Ik kreeg gisteren als beloning uit een Quest dat m'n Libary Time met 20 uur (!) omlaag ging. Toen hoefde ik ineens nog maar een uurtje tot ik weer een beestje kon hertrainen. :) En nu weer drie dagen wachten tot ik weer Libraries kan vullen.

Ik kreeg overigens maandag uit een 10km ei een Chappian (4/4). En daar had ik er al 4 van. :/ Maar het is nu eenmaal zo dat Tier-1 beestjes uit blauwe eieren komen, Tier-1 en Tier-2 beestjes uit groene eieren, Tier-2 en Tier-3 beestjes uit paarse eieren, en alleen uit gouden eieren krijg je gegarandeerd een Tier-3 beest. Gelukkig zit ik nu nooit zonder paarse eieren omdat ik nu de Pillar die nabij mijn huis staat enchanted heb om eieren te geven. >:)
---> Heeft iemand trouwens wel eens een paars ei van 10h gekregen? Wat dus door de Mother of Dragons uitgebroed moet worden? Ik heb die tot op heden nog niet gezien...

---> En wat is jullie Bestiary score nu ? Heb vanochtend toevallig nog een nieuw beestje gevangen welke ik nog niet had: Flibustus (3/4) met CP63. Niet om over naar huis te schrijven, maar wel weer een leeg plekje in m'n Bestiary opgevuld. Die staat nu inmiddels op 95 uit 125.

Heb nu in totaal 7 artifacts, maar een paar daarvan hebben hetzelfde effect, alleen met andere waardes.
The Habitually Late's Alarm Clock (-40 seconden recharging Pillars)
Space Accellerator (-60 seconden recharging Pillars)
Lazy Professor's Watch (-80 seconden recharging Pillars)
---
Honey Mug (+30% fame of allied Arenas / Libraries bij trainen)
Bowl of Deep Thoughts (+40% fame of allied Arenas / Libraries bij trainen)

En ik heb inmiddels 15 Purple Runes bij elkaar gesprokkeld waar ik niks aan heb omdat ik geen recepten heb die paarse runes nodig hebben. :|

[ Voor 10% gewijzigd door Haay op 22-11-2017 09:01 ]

• apollo13
@Haay Ik zit nu op 84 van de 125, gaat dus de goede kant op. Kreeg vandaag een Cheshir uit een 10K ei.
Ik heb net mijn 2e 10 uur ei aan de MoD gegeven, heb er ook nog eentje in mijn bag zitten.
Qua artifacts gaat het hier niet hard, 3 stuks pas. Zelf heb ik nu 3 spells, waarvan er 2 per keer 4 rode runes nodig hebben, paars heb ik ook nog niet nodig gehad.

apollo13

• Musta
Haay schreef op woensdag 22 november 2017 @ 08:58:
[...]

Ik kreeg gisteren als beloning uit een Quest dat m'n Libary Time met 20 uur (!) omlaag ging. Toen hoefde ik ineens nog maar een uurtje tot ik weer een beestje kon hertrainen. :) En nu weer drie dagen wachten tot ik weer Libraries kan vullen.

Ik kreeg overigens maandag uit een 10km ei een Chappian (4/4). En daar had ik er al 4 van. :/ Maar het is nu eenmaal zo dat Tier-1 beestjes uit blauwe eieren komen, Tier-1 en Tier-2 beestjes uit groene eieren, Tier-2 en Tier-3 beestjes uit paarse eieren, en alleen uit gouden eieren krijg je gegarandeerd een Tier-3 beest. Gelukkig zit ik nu nooit zonder paarse eieren omdat ik nu de Pillar die nabij mijn huis staat enchanted heb om eieren te geven. >:)
---> Heeft iemand trouwens wel eens een paars ei van 10h gekregen? Wat dus door de Mother of Dragons uitgebroed moet worden? Ik heb die tot op heden nog niet gezien...

---> En wat is jullie Bestiary score nu ? Heb vanochtend toevallig nog een nieuw beestje gevangen welke ik nog niet had: Flibustus (3/4) met CP63. Niet om over naar huis te schrijven, maar wel weer een leeg plekje in m'n Bestiary opgevuld. Die staat nu inmiddels op 95 uit 125.

Heb nu in totaal 7 artifacts, maar een paar daarvan hebben hetzelfde effect, alleen met andere waardes.
The Habitually Late's Alarm Clock (-40 seconden recharging Pillars)
Space Accellerator (-60 seconden recharging Pillars)
Lazy Professor's Watch (-80 seconden recharging Pillars)
---
Honey Mug (+30% fame of allied Arenas / Libraries bij trainen)
Bowl of Deep Thoughts (+40% fame of allied Arenas / Libraries bij trainen)

En ik heb inmiddels 15 Purple Runes bij elkaar gesprokkeld waar ik niks aan heb omdat ik geen recepten heb die paarse runes nodig hebben. :|
Ik heb net toevallig ene 10h ei gekregen, maar een MoD vinden is een ander verhaal.. Had gisteren wel geluk, een portal en ernaast een MoD op de campus, letterlijk naast het gebouw waar ik college kreeg en bleef studeren. Dus 3x een 2h ei uitgebroed maar ook 2x bs eruit gekregen... :( Lijkt alsof het een maand geleden veel beter was in mijn omgeving , bijna altijd een Portal en een MoD en 9/10 hatches waren wel goed.

Heb trouwens gisteren ook voor t eerst de dragon's eyesight gebruikt in de portal en nog een artifact gekregen, Iets met fame of allied arena's, gene idee wat die doet mr gewoon aanzetten :p
Zit zelf op 62/125 beestjes maar kan er nog wel wat evolueren. Oh heb trouwens een Cuticat gekregen uit ene van mn laatste eieren met 5/5 stats :)

• Haay
Musta schreef op donderdag 23 november 2017 @ 18:46:
Ik heb net toevallig ene 10h ei gekregen, maar een MoD vinden is een ander verhaal.. Had gisteren wel geluk, een portal en ernaast een MoD op de campus, letterlijk naast het gebouw waar ik college kreeg en bleef studeren. Dus 3x een 2h ei uitgebroed maar ook 2x bs eruit gekregen... :( Lijkt alsof het een maand geleden veel beter was in mijn omgeving , bijna altijd een Portal en een MoD en 9/10 hatches waren wel goed.

Heb trouwens gisteren ook voor t eerst de dragon's eyesight gebruikt in de portal en nog een artifact gekregen, Iets met fame of allied arena's, gene idee wat die doet mr gewoon aanzetten :p
Zit zelf op 62/125 beestjes maar kan er nog wel wat evolueren. Oh heb trouwens een Cuticat gekregen uit ene van mn laatste eieren met 5/5 stats :)
Dinsdag tegen de avond op de fiets naar huis zag ik een Rift. En zowaar een MoD zichtbaar! Alleen stond die MoD in een boerenveld en buiten bereik. In het donker door de modder banjeren zag ik niet zitten. :P Daar in de buurt zag ik nog een andere Rift, en die bevatte ook een (andere) MoD! Maar helaas, die zat middenin een manege en was dus ook buiten bereik voor mij. :X Dat kwam overigens na drie verschillende Rifts bezocht te hebben waar geen MoD in te vinden was.

Gelukkig had ik vandaag meer geluk. Tijdens de lunchpauze van m'n werk naar een Rift gelopen die wel een bereikbare MoD had. Haar een 5h ei gegeven (waar uiteindelijk een Dummyween uit kwam :| )

Wat die Artifact met "...fame of Allied Arenas..." betekent is:
Wanneer je een neutrale (gele) Arena of Library claimt staat die Arena of Library op 3000 fame punten en heeft die drie plekken beschikbaar. Als alle drie de plekken gevuld zijn en een vierde speler wil er ook bij, dan zal de Arena naar 4000 fame punten omhoog getraind moeten worden. Als je nou bv. de Honey Mug Artifact hebt, dan krijg je voor elk trainingsgevecht 30% extra fame punten erbij. Snappie ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

377973

Ik stond laatst samen met je in een gym Haay en ook verschillende keren gehad dat of het portal onbereikbaar was of de mod. (Buiten industrie terrein achter bij de kassen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Er is een update lees ik net en nog meer pissed off people in the reddit sub over DraGo, ik speel het zelf ook niet meer sinds een paar dagen, zal de update wel installeren en kijken .

https://draconiusgo.com/n...ng-news-from-battlefields

Belangrijkste zo snel wat ik kon zien is dat de MoD cocoon generfd is? En blijkbaar zijn er ook 6/6 beestjes
https://www.reddit.com/r/...cp_on_mon_i_hatched_this/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Musta schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 20:56:
Er is een update lees ik net en nog meer pissed off people in the reddit sub over DraGo, ik speel het zelf ook niet meer sinds een paar dagen, zal de update wel installeren en kijken .

https://draconiusgo.com/n...ng-news-from-battlefields

Belangrijkste zo snel wat ik kon zien is dat de MoD cocoon generfd is? En blijkbaar zijn er ook 6/6 beestjes
https://www.reddit.com/r/...cp_on_mon_i_hatched_this/
Dat de MoD cocoon generfd is vind ik persoonlijk niet belangrijk. Over het algemeen haalde ik toch maar één of hoogstens twee kansen voor een ei laten uitbroeden. En de MoD heeft 3 cocoons. Voor mensen die het artifact hebben om twee eieren tegelijk door de MoD te laten uitbroeden en de tijd hebben om terug te gaan zodra die twee eieren uitkomen, is het wel een nerf ja. Maar dat artifact heb ik niet en de tijd/gelegenheid om meteen terug te gaan meestal ook niet. :P

Waar ik de laatste tijd wel veel last van heb is dat ik elke ochtend wakker word en iets van 6 beesten weer moet reviven. Die dus uit een Arena gekickt zijn. Maar meestal niet door de tegenpartij, maar 'zo maar'. Daar komt nu dus die Champion voor in de plaats. Als je beesten nu uit een Arena gekickt worden is dat niet 'zo maar' zonder aanwijsbare reden, maar omdat een Champion van de andere partij de Arena heeft overgenomen en jouw beesten eruit gegooid heeft. :X
377973 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 19:56:
Ik stond laatst samen met je in een gym Haay en ook verschillende keren gehad dat of het portal onbereikbaar was of de mod. (Buiten industrie terrein achter bij de kassen)
Samen in een gym... Was dat in de Molenbuurt in Buiten? Of Bouwmeesterbuurt? Ik heb een Conqueror's Helmet Artifact, en kan dus elke 24 uur drie beesten in een Arena of Libary plaatsen van afstand. Kan dus soms bij Arena's een beest plaatsen zonder dat ik er daadwerkelijk naast gestaan heb. :P De vraag is nu wel of dat nog zinvol gaat zijn met die Champions erbij... :/

Overigens lijkt het wel of ik alleen maar tegenstanders (lees: team Blauw) om me heen heb. Zowel in de buurt waar ik woon als bij mijn werk. Maar heel zelden zie ik een rode Arena met een beest van iemand anders erin!

----------------
Aanvulling op 1 december
----------------
Dit topic lijkt aardig dood te bloeden. :/ Men verliest de interesse in Draconius GO ? Of is men weer even fanatiek Pokémon Go aan het spelen vanwege het event ?

In ieder geval had ik gisteren weer eens de 9 stukjes van de kaart voor de Hunt compleet. En ik had nog 5 schepjes, dus had ik een kans van 5 uit 9 om het gouden ei te vinden. En gelukkig, bij het allerlaatste schepje had ik het ei gevonden, dus hoefde ik daarover niet gefrustreerd te zijn. Helaas kwam er niks bijzonders uit: een Flibustus. :| Echt, elke andere creature die uit een Golden Egg kan komen (nou ja, met uitzondering dan misschien van Tempter) was beter geweest! *zucht*

Tja, en als je dan moet betalen voor schepjes, terwijl je nog steeds crap uit een Golden Egg kunt krijgen, terwijl je dezelfde beesten ook uit een paars ei kunt krijgen (met alleen een veel kleinere kans) die je gratis kunt uitbroeden, dan is mijn conclusie eenvoudig: ik ga niet betalen voor schepjes, en laat die Hunt dus vanaf nu aan me voorbij gaan.

[ Voor 40% gewijzigd door Haay op 01-12-2017 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Heel raar! Ineens is de Draconius GO cliënt op m'n mobiel de Google account connectie kwijt en start het op met een nieuwe beginners account. Maar als ik bij settings probeer te koppelen met m'n Google account zegt de game dat die account al in use is!

Cache weggooien en game verwijderen en weer opnieuw installeren maken geen verschil. Heb maar een support verzoek ingediend. :(

---------------
Toevoeging
---------------
Via Support contact gehad, maar probleem is nog niet opgelost. Ik kan zonder problemen verbinding maken met mijn Google account in DraGo op m'n Android tablet, en op de iPhone van de zaak, maar niet op mijn eigen Android mobiel :( Wordt vervolgd, zullen we maar zeggen ...

---------------

Overigens, Elyland heeft dit gezegd over de betekenis van zwaardjes of schildje als symbool bij elke Creature:
“A creature receives a 15% power-up, if it attacks a building or other creature in the Duel of Wizards with the role Attacker (Swords in the right upper corner) or defends a building, with the role Defender (Shield in the right upper corner).”

Afbeeldingslocatie: http://drajira.com/wp-content/uploads/2017/11/Swords-and-Shields.jpg

---------------

En Generation 2 is aangekondigd, naast nog meer verbeteringen en uitbreidingen:

“Hi friends,

Already in early January, an expansion of the Bestiary in Draconius GO awaits our players! Fans of battles will receive new fighters, and collectors will be able to replenish their creature storages with wonderful and exotic creatures.

The winter update 1.3 will include:

1) Dozens of new creatures to expand your Bestiary.
2) In case of defeating a creature in a Duel of Wizards, you will, with some probability, receive the soulstone of the defeated creature.
3) The rewards for daily tasks will also include reducing of the cooldown until the next Duel of Wizards.
4) Unnecessary artifacts can be sold for essence.
5) There will be a new buff from chests in the game.
6) The Lure for creatures can also be placed in the Pillars of Abundance, which are created by the spell.

And many other changes that will make the game even better and more enjoyable.”

bron: http://drajira.com/generation-2-creatures-draconius-go/

[ Voor 72% gewijzigd door Haay op 06-12-2017 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
@Haay
Het lijkt er op dat ze al wat veranderingen hebben doorgevoerd.
Je krijgt meer voor de arena's die je in bezit hebt. Ook voor het vangen van creatures krijg je meer.
Bij mij zijn de recepten van de spreuken in mijn bezit ook veranderd, de kleuren van de runes zijn nu wat beter verdeeld.
Net even een tower of Wind neergezet. Normaal kreeg ik in een half uur zo'n 10 á 12 creatures. Nu kreeg ik er 23, hopelijk blijft het zo. :)

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
apollo13 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 16:10:
@Haay
Het lijkt er op dat ze al wat veranderingen hebben doorgevoerd.
Je krijgt meer voor de arena's die je in bezit hebt. Ook voor het vangen van creatures krijg je meer.
Bij mij zijn de recepten van de spreuken in mijn bezit ook veranderd, de kleuren van de runes zijn nu wat beter verdeeld.
Net even een tower of Wind neergezet. Normaal kreeg ik in een half uur zo'n 10 á 12 creatures. Nu kreeg ik er 23, hopelijk blijft het zo. :)
Vreemd, bij mij lijkt het niet veranderd te zijn. Voor 8 Arena's in bezit krijg ik 9600 Essence en 48 Dracoins. Nog steeds 6 coins per Arena dus. Of was alleen de hoeveelheid Essence verhoogd?

Mijn magische recepten zijn ook niet gewijzigd trouwens:
Gift of Golden Dragon: 2 groen + 1 oranje
Field of Abundance: 2 grijs, 1 oranje, 1 blauw en 2 groen

Mijn Bestiary is overigens inmiddels gevuld met 102 uit 125. Van de lagere nummers mis ik nog:
44 (Earthborn), 55 (Dadachum), 60 (Spooky), 80 (Hippofly), 86 (Undine), 87 (Stormdine), 93 (Salute) en 95 (Puerogryph). Boven de #100 is het meer niet dan wel. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apollo13
@Haay
Ik krijg nu 12.000 essence voor 10 arena's, dit was 10.000.
Per creature nu 150 essence en ook 150 XP.
ik kreeg net voor een level 2 creature 450 essence, die is dus volgens mij ook verhoogd, was dacht ik 300 essence.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Ah, tijdelijke boost tot 14 december:
https://draconiusgo.com/n...nt-to-win-become-stronger

The fight for Arenas, Libraries and battles in the Duels of Wizards require tremendous power! To win, you will need experience and essence to make your creatures worthy of great battles.

It's time to gain some experience!

+ 50% of experience for your characters

+ 50% of essence for your creatures

- 20% on sets of Crystals of Wisdom.

The special offer will last until December 14 inclusive.

Great power only comes together with great wisdom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Ik heb het al een tijdje niet gespeeld meer, beetje mn interesse verloren erin, vooral nadat de tracking het niet meer deed bij mij.
Doet die het nu wel weer goed? Ik zal wel weer kijken als de update er is, heb toch tentamens in het vooruitzicht dus beter zo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
Filmpje over de updates:

[ Voor 30% gewijzigd door apollo13 op 09-12-2017 20:05 ]

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Musta schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 10:31:
Ik heb het al een tijdje niet gespeeld meer, beetje mn interesse verloren erin, vooral nadat de tracking het niet meer deed bij mij.
Doet die het nu wel weer goed? Ik zal wel weer kijken als de update er is, heb toch tentamens in het vooruitzicht dus beter zo :p
Tracking doet het nu voor mij wel weer goed. Dat was even tijdelijk dat het niet tot nauwelijks werkte.

Overigens kwam gisteren een 10km ei uit bij mij, en kreeg ik m'n allereerste perfecte 5/5 Pillowcat! :>
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1js4xJQ.jpg

-------------------------------------------------------------------
Holy SH!T, ik voltooide gisteren de "Hatch 12 eggs" quest, en kreeg als beloning:
Afbeeldingslocatie: https://www.pokemongroup.com/wp-content/uploads/2017/11/Purification_by_fire.jpg

Hiermee kan ik in één klap alle zichtbare Arena's die door de Champion-bot bezet zijn neutraliseren! >:)
Vanuit mijn huis kan ik 5 Arena's zien, en die waren allemaal door (vijandige) Champion-bots bezet. Even later ... BOEM, allemaal neutraal. _/-\o_

Dan dit combineren met m'n Conqueror’s Helmet Artifact (+3 Remote Placings per day) en ik kan, voordat ik m'n dagelijkse muntjes incasseer, nog even snel 3 Arena's bezetten. 8)

Kan het alleen niet te vaak doen, gezien de kosten van 6 paarse runes! :P

[ Voor 37% gewijzigd door Haay op 15-12-2017 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Nieuwe 1.3 versie is beschikbaar!

Changelog:
- 26 new creatures with Christmas mood will appear in the streets!
- the shop will offer you 10 new artifacts and a set-bonus for an additional Hunt;
- the healing and resurrecting potions will be available in the shop;
- there will be a new reward for the quests that reduces the cooltime timer for the Duel of Wizards;
- in case of victory in a Duel of Wizards, you will, with some probability, receive the soulstone of the defeated creature;
- you can get a new bonus for the pheromones from the chests;
- now you can change artifacts for some essence;
- the control of the creatures in battle has been improved;
- some errors with the results of the Duels have been fixed;
- the errors, that made the opponent with 0 HP invincible in the battle have been fixed;
- the opponent can't dodge anymore, when he is using a charged attack;
- the position of the player in the hunt map and the progress of the eggs will now update without reopening the window;
- some errors with counting distance have been fixed;
- the movements of the character in the map with an unstable GPS signal have been improved;
- the exit of the battery saving mode has been accelerated for many devices;
- the download process of the new graphics in the background has been improved;
- the effect of the pheromones, when you change the worlds, and also when the app isn't active, has been fixed;
- the performance of the interface of arenas, creature catching, altars, eggs hatching, journal etc. has been improved;
- some errors with the display of the locality in the map have been fixed;
- sorting by the bestiary number has been improved;
- a mechanism for notifications of the promotions in the game has been added;
- the texts of some messages have been improved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jameslast17
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-04 10:50
Upgrade tassen voor wezens en items nu voor 100 coins i.p.v. 200 coins.

Speelt er überhaupt nog iemand Draconius Go? Het is hier al 2 weken stil.

Ben zelf inmiddels level 27 met 400.000 XP. Dus nog even en dan level 28.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
jameslast17 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 17:12:

Ben zelf ook nog dagelijks bezig, bijna level 24.
Kreeg vorige week de spel: Purification by Fire, als beloning voor een quest. Was er eentje waarop ik wachtte. :P

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
jameslast17 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 17:12:

Ik speel nog dagelijks, maar verbaasde me ook al over de stilte in dit topic en begon te denken dat ik nog de enige overgebleven speler op Tweakers was. :P

Als ik naar de Arena's om me heen kijk, zowel rond mijn woonwijk als rond mijn werk, dan zie ik erg weinig actie. Soms zie ik nog de naam van een andere speler maar voornamelijk verlies ik Arena's door Champions. Hierdoor ben ik ook gemakzuchtig gaan spelen. Ik stop 'wegwerp' beesten in Arena's en Libraries, en als ze eruit geschopt worden stuur ik ze weg voor candy. Daardoor heb ik ook weinig potions nodig.

Misschien is het drukker in de Gold League, maar dat duurt nog een paar levels tot ik daar aankom. Ben Level 24 plus een half ongeveer.
apollo13 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 19:42:
Ben zelf ook nog dagelijks bezig, bijna level 24.
Kreeg vorige week de spel: Purification by Fire, als beloning voor een quest. Was er eentje waarop ik wachtte. :P
Gefeliciteerd! Dat is echt een geweldige spreuk om te hebben. Vooral als je ook een Conqueror's Helmet (of helemaal een Dragonslayer's Helmet) hebt. ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Haay op 09-01-2018 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jameslast17
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-04 10:50
In de Golden Leage is het net zo rustig. De champions zijn echter van level 40. Hier kan de spreuk Purification by Fire inderdaad van pas komen. De prijs van 6 paarse runes is me echter te hoog. Dus knok ik ze er maar uit. Hierdoor wel bijna permanent tekort aan healing potion. Zeker omdat je ook in het duel der magiërs sterke beesten moet verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
jameslast17 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 08:49:
In de Golden Leage is het net zo rustig. De champions zijn echter van level 40. Hier kan de spreuk Purification by Fire inderdaad van pas komen. De prijs van 6 paarse runes is me echter te hoog. Dus knok ik ze er maar uit. Hierdoor wel bijna permanent tekort aan healing potion. Zeker omdat je ook in het duel der magiërs sterke beesten moet verslaan.
Bij gebrek aan een nuttige spreuk heb ik sinds het begin runes gespaard en telkens geüpgraded richting paars. Dus ik heb, zelfs na inmiddels 2x Purification by Fire gebruikt te hebben, op het moment nog 24 paarse runes. :)

Duel der Magiërs zag ik tot recentelijk geen nut in. Tja, het leverde wat XP op als je won. So what? Ik zit niet in een race om zo snel mogelijk level up te gaan. Nu je ook een kansje hebt om een zeldzame creature stone te krijgen is het iets interessanter geworden, maar doe ik het nog steeds eigenlijk zelden.

Ik mis overigens nog een sterk Vuur en een sterk Aarde beest in mijn line-up. Water, Arcana en Lucht zijn goed vertegenwoordigd, maar Vuur en Aarde ontbreken bij mij aan de top van m'n CP lijst. :/

[ Voor 9% gewijzigd door Haay op 10-01-2018 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Draconius Go versie 1.4 is uit!

Changelog:
We are glad that we were able to fulfill many of your wishes in this update:

- We've added the possibility to set a lure in a Pillar of the Field of Abundance.
- Purchased Duels no longer have a time limit.
- In the Arena window, we’ve added the display of charges and the timer of an artifact of remote placing.
- We've added a warning when using an artifact remote placing.
- The timer of an artifact of remote placing is now updated in server time.
- We’ve added a creature/chest appearance vibration with open windows in the game.
- We’ve added a possibility to resurrect a creature on its screen.
- We've accelerated resurrection and healing of creatures.
- Now, you can dig from the treasure map window, and also complete an unsuccessful hunt (if an artifact of additional hunting is put on).
- We've added counters of creatures and eggs, as well as the timer for "Long Hands" in the character window.
- We've added a counter of all captured Arenas.
- We've fixed errors of displaying Arenas in the "Captured" window.
- The ability to wear artifacts of different levels with the same effect is blocked.
- We've blocked the chance to accidentally take a step back when you dodge in battle.
- We've fixed rare errors in processing the results of a Duel.
- We've fixed errors in the enemy's dodge in a Duel.
- We've fixed a bug of healing a creature when it's being powered up or evolved.
- We've improved error handling of Google/FB authentication when the application starts.
- We've improved some elements of the interface and animation.
- We've improved descriptions of artifacts, temporary effects and other text messages.

But that's not all. You will have a pleasant surprise in the nearest future. Follow our news!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
Behoorlijke lijst met fixes, ben vooral blij dat het healen en reviven nu wat sneller gaat.
Zal mij benieuwen wat er binnenkort staat te gebeuren.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Ik ben gestopt met spelen door de champion bots. Ik dacht eigenlijjk altijd dat het gewoon spoofers waren die ze overnamen maar kom er nu net achter dat het door de makers van draconius go is toegevoegd :o 8)7

Ik dacht dat ze de namen gewoon allemaal hadden aangepast naar champion voor privacy redenen. :F

Veel van de arenas (3/4 die ik van thuis kan zien) liggen op plaatsen waar ik niet bij kan om te vechten.
Daar kon k in het begin wel in vanop afstand maar terug heroveren is dus een probleem.

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-10-2024
Net even met mijn zoontje gaan lopen. Hij was weer gaan spelen. Nu heel vreemd. Hij krijgt overal champions te zien. En ik een lege bibliotheek. Als.ik er 1 plaats ziet hij dat niet en andersom ook. En we staan naast elkaar.

Iemand enig idee hoe.dit kan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apollo13
jaydenjarno schreef op woensdag 25 september 2019 @ 16:36:
Net even met mijn zoontje gaan lopen. Hij was weer gaan spelen. Nu heel vreemd. Hij krijgt overal champions te zien. En ik een lege bibliotheek. Als.ik er 1 plaats ziet hij dat niet en andersom ook. En we staan naast elkaar.

Iemand enig idee hoe.dit kan?
Dat komt waarschijnlijk omdat jullie in level schelen, er zijn dacht ik 3 levels in Dragonius Go.
Op die manier is het wat eerlijker/beter als je een arena wilt veroveren of verdedigen.
De champions zitten sinds een tijd in de arena's, de arena's zijn dus bijna nooit meer leeg, dus als je er een wilt veroveren moet je er moeite voor doen.

apollo13

Pagina: 1 2 Laatste