Je hebt helemaal gelijk over die spreuken, je kunt ze wel delen, maar niet geven c.q. uitwisselen.Haay schreef op donderdag 9 november 2017 @ 12:06:
Net m'n nieuwste aanwinst uit een 10km ei mogen verwelkomen!Een (4/4) Gryphon met CP1865. Nice!
@apollo13 Bedankt voor het aanbod, maar ik woon in Almere. Overigens, je kunt geen spreuk aan iemand anders geven bij mijn weten, maar hoogstens een altaar neerzetten en de spreuk activeren. Dan kunnen anderen in de buurt er ook van profiteren zolang de spreuk duurt.
Trouwens, blijkbaar heeft elke Creature (net als in Pokémon GO) de keuze uit twee Fast Attack moves, en uit drie Charge Attack moves.
Bv. de Manticore heeft als mogelijke Fast Attack: Eye of Horror (Good Slow) of Cadaur's Arcana (Best Slow), en als mogelijke Charge Attack: Curse (Good Middle), Banishment (Good Slow) of Wrath of Arcana (Best Long).
Bron: https://critical.gg/draconius-go/creatures/max-cp
Helpt dus om vooraf van je creatures hun movesets na te kijken zodat je weet welke het echt waard zijn om te vervangen als je via de Library weer een keertje mag.
MIjn fout, "share" vertaalde ik niet helemaal goed.

Die tip over de movestes is een goede, toch wel een fijne toevoeging dat je met de Library deze kunt aanpassen.
apollo13