https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/52985051Anoniem: 988531 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 20:50:
Hoe herken je een rift, waar die drakenmoeder in zit?
apollo13
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/52985051Anoniem: 988531 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 20:50:
Hoe herken je een rift, waar die drakenmoeder in zit?
apollo13
Wat zijn de DPS en EPS van bovenstaande creatures?Haay schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 23:56:
Wat ik alleen echt nog niet snap is ... hoe werkt het nou met die 'labels' rechtsboven bij de Creatures ?
Zie bijvoorbeeld twee Kiddra's die ik heb:
[afbeelding]
De linker, met 4 STR / 5 Health heeft als label twee gekruiste zwaardjes, terwijl de rechter, met 5 Str / 4 Health het schildje heeft als label. Ik zou toch echt het omgekeerde verwachten!
En wat is het nut (afgezien van erop kunnen sorteren?) van het kiezen van die labels als rood, geel, groen of wit ?
apollo13
[ Voor 25% gewijzigd door Musta op 30-10-2017 16:40 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
Ei komt vanzelf uit wanneer de tijd is verstreken. Tenzij de Rift zich verplaatst en de MoD je ei dus voor het einde van de tijd heeft losgelaten. Dan blijft de resterende tijd op het ei staan en loopt die tijd weer verder af wanneer je dat ei bij een volgende MoD achterlaat.Musta schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 15:43:
Als je een MoD ei hebt achtergelaten in de rift, moet je die ook weer ophalen nadat de tijd is verstreken? Of komt die vanzelf uit?
[ Voor 23% gewijzigd door Haay op 31-10-2017 10:30 ]
377973
Met PoGo ben ik ook wel min of meer uitgespeeld. Nog niet bijna level 40 zoals jij, maar als je Pokédex vrijwel volledig is (afgezien van de regionals) dan is er weinig meer te doen.377973 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:06:
Aangezien ik bijna lvl40 ben met pokemon go dit spel maar eens aan het testen. Team rood weermaar ik vind het leuk om te spelen. Vangen vind lastiger dan pogo. En op de fiets spelen is lastig. Roept al snel dat je te snel gaat. Dat is wel een flink beperking tov pogo. Ook al heb je minder monsters er zit wel meer verdieping in het spel. Maar goed nu eerst als een dolle gyms pakken en muntjes sparen voor het echt populair wordt. Wellicht kunnen we samen een NL manual topic maken waar we in het openingpost alle info gooien?
[ Voor 20% gewijzigd door Musta op 01-11-2017 19:43 ]
377973
Net als in Pokémon Go zijn niet alle creatures even goed. Sowieso zijn 4/5 of 5/4 creatures binnen hun type het beste, maar het ene Water beest is sterker dan een ander Water beest.377973 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 20:26:
Hoe weet je nou of een monster goed is?
Ik kijk naar health en strength en hp
Hoog is goed, laag slecht? Geen idee. Iemand er wat zinnigs over te melden?
377973
Haay schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:30:
[...]
Ook nog wat observaties van mij:
- De beste beestjes hebben een 5/4 of 4/5 (Strength/Health) waarde. Er zijn bij mijn weten geen 5/5 beestjes.
5/5 creatures bestaan wel degelijk en zijn dus ook meteen de beste. Zoals te zien is op dit plaatje dat ik uit een DraGo discord groep heb. https://cdn.discordapp.co...nshot_20171102-100553.pngHaay schreef op woensdag 1 november 2017 @ 23:43:
[...]
Net als in Pokémon Go zijn niet alle creatures even goed. Sowieso zijn 4/5 of 5/4 creatures binnen hun type het beste, maar het ene Water beest is sterker dan een ander Water beest.
Is inderdaad vet irritant. Als het goed is zijn de devs er mee bezig om dit te fixxen. Het registreren van loop/fiets kilometers gaat wel echt suuuuuper fijn bij dit spel. Ik heb al veel eieren uitgebroed en volgens mij al 15% van het aantal kilometers op de teller vergeleken met wat ik in PoGo heb geregistreerd staan (5 dagen vs 1,2 jaar?).377973 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:04:
Ik wordt gek van die speed cap. Boven 14 a 15 km\u gaat mijn sightings leeg en kan je geen pilaar van overvloed meer draaien. Zag ookmdat de portals elke dag verplaatsen dat is wel fijn.
[ Voor 20% gewijzigd door Therapy777 op 02-11-2017 10:25 ]
377973
Ik speel daarom even niet meer. Maar zodra dat opgelost is ga ik weer aan de bak. Dit spel heeft veel potentie. Die plotse aanvallen zijn ook leuk bedacht! Maar ook dat je via portal in andere dimensie kan is ook cool. Stond gisteren wel midden in een weiland ivm gymTherapy777 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:21:
Is inderdaad vet irritant. Als het goed is zijn de devs er mee bezig om dit te fixxen. Het registreren van loop/fiets kilometers gaat wel echt suuuuuper fijn bij dit spel. Ik heb al veel eieren uitgebroed en volgens mij al 15% van het aantal kilometers op de teller vergeleken met wat ik in PoGo heb geregistreerd staan (5 dagen vs 1,2 jaar?).
Ik vermoedde ook al dat er wel 5/5 creatures zouden moeten zijn. Helaas zelf nog niet gekregen uit een ei of gevangen in het wild, maar ooit zal dat er wel eens van komen. Hoop ik.Therapy777 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:21:
5/5 creatures bestaan wel degelijk en zijn dus ook meteen de beste. Zoals te zien is op dit plaatje dat ik uit een DraGo discord groep heb. https://cdn.discordapp.co...nshot_20171102-100553.png
[ Voor 3% gewijzigd door apollo13 op 03-11-2017 11:02 ]
apollo13
Dan zou dit recept een uitkomst kunnen bieden, kreeg de onderste na het voltooien van mijn quest.Therapy777 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 11:43:
Ik had zelf een Quest om 40 water types te vangen en had toen op maandag pheromones gebruikt. Toen kreeg ik allemaal wind beesten. Dinsdag kreeg ik water. Vrijdag Arcana klopt wel. De rest weet ik nog niet zeker.
apollo13
[ Voor 35% gewijzigd door Haay op 03-11-2017 14:38 ]
apollo13
Ohhh, dat is ook een mooie! En die move-set is nog helemaal niet slecht ook!apollo13 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 15:37:
@Haay, dat is idd een leuke uit dat 10Km ei, kreeg zelf net deze uit zo'n ei:
En? Wat kwam er uit?Musta schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:18:
So eindelijk mijn eerste 10k ei, ben benieuwd
[ Voor 25% gewijzigd door Haay op 07-11-2017 14:43 ]
Net zoals bij pokemon go zijn er hidden stats. Soms kunnen wezens met een defender symbool meer attack hebben dan met de zwaardjes.Haay schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 23:56:
Wat ik alleen echt nog niet snap is ... hoe werkt het nou met die 'labels' rechtsboven bij de Creatures ?
Zie bijvoorbeeld twee Kiddra's die ik heb:
[afbeelding]
De linker, met 4 STR / 5 Health heeft als label twee gekruiste zwaardjes, terwijl de rechter, met 5 Str / 4 Health het schildje heeft als label. Ik zou toch echt het omgekeerde verwachten!
En wat is het nut (afgezien van erop kunnen sorteren?) van het kiezen van die labels als rood, geel, groen of wit ?
Ja, die YouTuber pakt het goed aan voor DraGO.Gravediggerxx schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:00:
Net zoals bij pokemon go zijn er hidden stats. Soms kunnen wezens met een defender symbool meer attack hebben dan met de zwaardjes.
Deze youtuber is echt bangelijk goed![]()
YouTube: THERE ARE HIDDEN STATS IN THE GAME! - DRACONIUS GO
Nog 8km te gaanHaay schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 14:39:
[...]
Ohhh, dat is ook een mooie! En die move-set is nog helemaal niet slecht ook!
[...]
En? Wat kwam er uit?Vandaag kwam er ook weer een 10km ei uit bij mij. Daar zat een Blaze in:
[afbeelding]
Helaas met crappy move-set, dus daar zal ik Libraries voor moeten gebruiken. Het is niet anders...
Overigens heb ik nu eindelijk m'n eerste Map Quest voltooid, en na het stukje kaart op Google Maps opgezocht te hebben weet ik nu waar ik straks moet gaan graven voor een gouden ei. Ben heel erg benieuwd wat daar uit komt!
apollo13
[ Voor 4% gewijzigd door Musta op 08-11-2017 11:05 ]
Het gaat inderdaad snel, je bag is vlot vol met al die pillars.Musta schreef op woensdag 8 november 2017 @ 11:05:
Nice man Freaky!
Ik kreeg net een grapjas in een pvp duel. Bleek die zijn beste beest voor t laatst bewaard te hebben met 1500 cp...
Ik maar blij worden dat ik zn andere beestjes van rond de 700/800 kan verslaan door de zwakte van ze te benutten. Tot die opeens die laatste vogel erin gooide.. Mijn hoogste beestje is een Chespir, die gekke kat, met een cp van 605.
Nog 5km te gaan voor mn 10k ei, hopleijk komt er ene tier 3 beestje uit. Blijkbaar kan een 10km ei een tier 2 en tier 3 beestje bevatten, zie https://critical.gg/artic...g-chart-discoveries-myths
Deze site houdt het goed bij, ze krijgen ook reacties van de dev lees ik op reddit.
Hebben jullie ook veels te weinig ruimte in je bag
apollo13
Ik heb tot nu toe één keer m'n bag vergroot, van 250 naar 300. Maar heb nu wel weer regelmatig dat m'n bag vol zit en dan moet ik weer wat items weggooien. Dan gooi ik vooral die doughnut en marshmallows weg, als ik er daar teveel van heb. Meer dan 10 van elk heb ik in de praktijk niet nodig. Je krijgt ze toch sneller terug dan dat je ze gebruikt.apollo13 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 12:06:
Het gaat inderdaad snel, je bag is vlot vol met al die pillars.
Heb mijn bag al een paar keer vergroot, kan nu 450 items kwijt, maar ga dat binnenkort weer een keer doen. Het is ook wel logisch als je het vergelijkt met PoGo, in Draco is de variëteit aan items gewoonweg groter. Ik heb nu alleen al, in totaal, 58 runes in the bag.
[ Voor 28% gewijzigd door Haay op 09-11-2017 10:32 ]
[ Voor 10% gewijzigd door apollo13 op 09-11-2017 11:03 ]
apollo13
Je hebt helemaal gelijk over die spreuken, je kunt ze wel delen, maar niet geven c.q. uitwisselen.Haay schreef op donderdag 9 november 2017 @ 12:06:
Net m'n nieuwste aanwinst uit een 10km ei mogen verwelkomen!Een (4/4) Gryphon met CP1865. Nice!
@apollo13 Bedankt voor het aanbod, maar ik woon in Almere. Overigens, je kunt geen spreuk aan iemand anders geven bij mijn weten, maar hoogstens een altaar neerzetten en de spreuk activeren. Dan kunnen anderen in de buurt er ook van profiteren zolang de spreuk duurt.
Trouwens, blijkbaar heeft elke Creature (net als in Pokémon GO) de keuze uit twee Fast Attack moves, en uit drie Charge Attack moves.
Bv. de Manticore heeft als mogelijke Fast Attack: Eye of Horror (Good Slow) of Cadaur's Arcana (Best Slow), en als mogelijke Charge Attack: Curse (Good Middle), Banishment (Good Slow) of Wrath of Arcana (Best Long).
Bron: https://critical.gg/draconius-go/creatures/max-cp
Helpt dus om vooraf van je creatures hun movesets na te kijken zodat je weet welke het echt waard zijn om te vervangen als je via de Library weer een keertje mag.
apollo13
Heb een Bajun gekregen uit mn 10k ei met 1588 cp 5 strength/4 health en de 2e sterkste moveset.Haay schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 14:39:
En? Wat kwam er uit?Vandaag kwam er ook weer een 10km ei uit bij mij. Daar zat een Blaze in:
[afbeelding]
Helaas met crappy move-set, dus daar zal ik Libraries voor moeten gebruiken. Het is niet anders...
Overigens heb ik nu eindelijk m'n eerste Map Quest voltooid, en na het stukje kaart op Google Maps opgezocht te hebben weet ik nu waar ik straks moet gaan graven voor een gouden ei. Ben heel erg benieuwd wat daar uit komt!
[ Voor 6% gewijzigd door Musta op 11-11-2017 11:04 ]
Wow, netjes! Bajun is inderdaad een bruut van een beest. Die helaas nog in mijn collectie ontbreekt. Maar ik heb wel een paar andere sterke beesten waarmee ik vandaag voor het eerst een PVP gevecht gewonnen heb. Vooral omdat ik enkele toppers door Essence investering helemaal gemaximaliseerd heb. Moet alleen van sommigen van hen de moveset nog verbeteren. Kwestie van tijd en geduld.Musta schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 23:53:
Heb een Bajun gekregen uit mn 10k ei met 1588 cp 5 strength/4 health en de 2e sterkste moveset.
Gelijk de libraries gebruikt en nu heeft die de sterkste moveset, so I'm happy. Is direct mn sterkste beest en zn eerste vorm was (chespin) was voordat deze uit uitkwam mn sterkste.
Nu een paar pvp duels doen en Bajun als laatste beest inzetten![]()
Edit: wat een beest is t. Hij versloeg met gemak 5 beestjes van mn tegenstander terwijl het mn enige beest over was als laatste
[ Voor 15% gewijzigd door apollo13 op 12-11-2017 11:36 ]
apollo13
Als ze dan ook dat nagscherm dat je wil dwingen om Google location service aan te zetten eruit halen en 'cancel' gewoon accepteren zodat ik daar voorbij kan komen dan kan ik het spel ook een keertje gaan bekijken.Haay schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 21:50:
- improved processing of GPS signals on many phone models, which will fix the issue with messages about moving too fast;
MCSA/ MCSE/ MCDBA/ MCAD/ MCTS/ MCITP
https://www.pokemongroup....st-creature-draconius-go/kstang80 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 11:02:
Is er een lijst met welke beestjes sterk zijn? Kan hier echt weinig informatie over vinden.
apollo13
Waarbij opvalt dat de top 5 bestaat uit: Water - Water - Arcana - Water - Arcana !
[ Voor 13% gewijzigd door Haay op 14-11-2017 12:13 ]
Je kan met timing een Charge aanval ook ontwijken...Musta schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 16:57:
Weet niet of het hier gemeld is, maar je kan zo makkelijk cheaten tijdens een pvp. Blijkbaar kan je wanneer je tegenstander ene charge attack uitvoert op opgeven drukken en daarna op nee (begint die met aftellen) waardoor je geen schade ontvangt. Net uitgeprobeerd en het lukt echt
377973
Gefeliciteerd met je eerste (?) 5/5 beest. Die heb ikzelf tot op heden nog niet gekregen.Musta schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:42:
Kreeg net een Chesir uit een ei met 5 strength en 5 health, 851 CP en 770 HP![]()
Vermoed alleen dat deze niet de beste is, swso niet met de moves maar ook niet met zijn hidden values denk ik. Heb namelijk nog een chespir met 605 CP en die heeft een HP van 697.
Pff en wat een gare reward voor het voltooien van de quest vang 150 beestjes, tax colelction time reduced by 8 hours terwijl ik nog maar 5 uur te gaan had..
Ik ging net ff kijken of er portals waren in de buurt tijdens het boodschappen, zag 3 stuks zelfs maar geen een had de MoD erin..377973 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:33:
Gisteren weer ff gespeeld(ben met pokemon ff klaar want lvl 40 en geen uitdaging meer behalve muntjes) Maar die speed limit begint echt irritant te worden. Ik had ook tot 2 x een dragons portal zonder dragons mother en 1x een portal onbereikbaar. Ook al drie keer naar een gym gefietst die dan onbereikbaar is. Ik hoop echt dat ze dat gaan verbeteren anders gaat dit spel niet echt doorbreken denk ik. En het is jammer want er het wel tof.
apollo13
Ahhh, dat verklaart waarom ik nu bij m'n Captured Buildings zie dat ik 10 Arena's bezet, en toch maar 60 coins kan verdienen daarmee. Ik dacht al... wtf ???apollo13 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 11:00:
Damn, vanochtend was er tijdelijk onderhoud aan de servers, de reden is nu duidelijk.
Aanpassingen in het spel. Ik was bijna level 22, stond op 69.000+ XP en moest nog zo'n 6.000 punten voor level 22 (75.000 XP).
Dat is nu veranderd, level 22 is nu 100.000 XP. Wat er nog meer veranderd is, is de opbrengst van de Arena's: je krijgt nu 60 coins, 10 minder dus. Een positieve is de hoeveelheid Essence, je krijgt nu 8.000 i.p.v. 5.000, als je 10 Arenea's in bezit hebt.
[ Voor 6% gewijzigd door Haay op 17-11-2017 13:24 ]
[ Voor 37% gewijzigd door apollo13 op 17-11-2017 19:37 ]
apollo13
Gefeliciteerd met je eerste draak! Heb nu ook weer twee 10km eieren uit te broeden. Duimen maar dat in één van die eieren ook m'n eerste draak zit.apollo13 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 17:17:
@Haay , Same here, tijdens mijn wekelijkse rondje fietsen bijna geen meter vooruit gekomen, met het uitbroeden van eieren.
Wel gisteren mijn eerste echte draak uit een ei gekregen: Smoargh.
Heb hem nu op CP 2010 en HP2396 ge-updatet. Health & Strenght zijn 4-4.
Ook nog een Artifact uit een kist: -20 seconden op de Pillars, leuk, maar niet echt om te juichen.
Edit 19:27 Het lijkt erop dat ze bij Elyland, tijdens het onderhoud, een fout hebben gemaakt.
Ik heb net een stuk gelopen en er is geen meter extra geregistreerd.
Net even een mailtje gestuurd naar de makers van het spel met een vraag of er iets fout is gegaan met betrekking tot het meten en registreren van de afgelegde meters.
Zal mij benieuwen hoe snel en accuraat ze reageren in vergelijking met Niantic.
[ Voor 21% gewijzigd door apollo13 op 18-11-2017 00:58 ]
apollo13
Bij de laatste update krijg ik dat nagscreen niet meer en kom ik bij het inlogscherm.CaptJackSparrow schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 16:33:
Eigenwijze app weigert te werken tenzij ik Google location service aanzet. Die staat altijd uit want ik gebruik alleen GPS en ik heb geen zin om dat door zo'n dom spelletje vóór me te laten bepalen. Dealbreaker dus.
Hebben ze soms een dealtje met Google?
CaptJackSparrow schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 16:04:
[...]
Hoe werkt het account systeem? Kun je iets aanmaken puur bij de makers zelf of gebruikt het een Google account of kun je kiezen?
Echter krijg ik nu alleen maar een optie om in te loggen met een Google of een Facebook account en niet de directe manier die er blijkbaar eerder wel was. Hebben mensen die directe optie gekozen? En hoe werkt dat nu dan nog?Haay schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 16:07:
[...]
Keuze uit log-in via facebook of Google account, of via direct een nick-name kiezen en inloggen.
apollo13
Daar heb ik apkmirror niet voor nodig omdat al mijn apps automatisch geback-upped worden maar met die versies kom ik niet bij het inlogscherm vanwege het Google location service nagscherm waarvan ik al aangaf dat ik dat niet wil aanzetten.apollo13 schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 11:45:
@CaptJackSparrow Ikzelf doe het via mijn Google account, maar kon ook in het begin kiezen voor de directe optie.
Probeer het eens via een oude versie van DraGo, met een beetje mazzel kun je die vinden op Apkmirror.
apollo13
Van in ieder geval één 5/4 beestje dat ik al had wat ik me kan herinneren is het nu een 5/5 beestje geworden. Maar ik heb het niet van alle beestjes bijgehouden, en van de lagere beestjes is het ook niet interessant. Chappian, Eskimo, dat soort beestjes. Helaas is m'n Manticore een 5/4 gebleven.Musta schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:30:
Nice @apollo13 met die 5/5 absolerm, meot die ook nog krijgen
@Haay heb je na de update ook meer 5/5 beestjes? Mijn 4/5 of 5/4 beestjes zijn bijna allemaal 5/5 beestjes geworden sinds de update maar heb er toch niks aan
Heb alweer mn bag uitgebreid nr 550, gisteren lvl20 geworden en ik zat er dik overheen, maar nog geen artifact gekregen
apollo13
Hm, interessante theorie, maar wel lastig te realiseren. Ik bedoel: bij mij zijn de tellers eigenlijk altijd wel actief. Zodra de Library cooldown klaar is prop ik meteen weer beestjes in zo veel Libraries als ik tegenkom om de countdown zo snel mogelijk te laten gaan. En ik zit continu in 10-15 Arena's, dus het enige moment dat er geen countdown bezig is is wanneer ik op het Collect knopje kan drukken.apollo13 schreef op maandag 20 november 2017 @ 17:37:
Vandaag een theorie uitgeprobeerd die ik van de week op het grote www vond.
Deze is als volgt: Als beide tellers, die van Tax collecting en Training in the Library, niet actief zijn en je dan een quest voltooid. Dan krijg je een Recipe voor een Spell.
In mijn geval ging dat om een quest om 40 Creatures te vangen van het type Wind.
Tot nu toe lijkt de theorie te kloppen, ik kreeg een Recipe voor de: Tower of Wind.
Dit is dus bij de 1e poging goed gegaan, ik zou zeggen probeer het uit en laat weten of het jullie ook lukt.
Ook geprobeerd, de grap was dat ik beloning kreeg dat mijnn gymtijd omlaag ging met 3 uurtjes...apollo13 schreef op maandag 20 november 2017 @ 17:37:
Vandaag een theorie uitgeprobeerd die ik van de week op het grote www vond.
Deze is als volgt: Als beide tellers, die van Tax collecting en Training in the Library, niet actief zijn en je dan een quest voltooid. Dan krijg je een Recipe voor een Spell.
In mijn geval ging dat om een quest om 40 Creatures te vangen van het type Wind.
Tot nu toe lijkt de theorie te kloppen, ik kreeg een Recipe voor de: Tower of Wind.
Dit is dus bij de 1e poging goed gegaan, ik zou zeggen probeer het uit en laat weten of het jullie ook lukt.
[ Voor 10% gewijzigd door Musta op 21-11-2017 22:08 ]
apollo13
Ik kreeg gisteren als beloning uit een Quest dat m'n Libary Time met 20 uur (!) omlaag ging. Toen hoefde ik ineens nog maar een uurtje tot ik weer een beestje kon hertrainen.Musta schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 22:06:
Ook geprobeerd, de grap was dat ik beloning kreeg dat mijnn gymtijd omlaag ging met 3 uurtjes...
Enne een gare beest gekregen ui mn 2e 10k ei, een Gardrag met cp en/3 stats gekregen. Had m nog niet dus wel mooi meegenomen, maar ze mogen de eieren wel eens gaan verbeteren. Niet dat je in 10k eieren ook troep uit 5k eieren krijgt..
Oh en mn eerste artifact, -60 seconden bij de pilaren.
Ze hebben de snelheid trouwens weer verlaagd en veel mensen klagen daarover zag ik op reddit. Ik geef ze ook groot gelijk.
Ook verbruik ik opeens veel meer batterij sinds de update
[ Voor 10% gewijzigd door Haay op 22-11-2017 09:01 ]
apollo13
Ik heb net toevallig ene 10h ei gekregen, maar een MoD vinden is een ander verhaal.. Had gisteren wel geluk, een portal en ernaast een MoD op de campus, letterlijk naast het gebouw waar ik college kreeg en bleef studeren. Dus 3x een 2h ei uitgebroed maar ook 2x bs eruit gekregen...Haay schreef op woensdag 22 november 2017 @ 08:58:
[...]
Ik kreeg gisteren als beloning uit een Quest dat m'n Libary Time met 20 uur (!) omlaag ging. Toen hoefde ik ineens nog maar een uurtje tot ik weer een beestje kon hertrainen.En nu weer drie dagen wachten tot ik weer Libraries kan vullen.
Ik kreeg overigens maandag uit een 10km ei een Chappian (4/4). En daar had ik er al 4 van.Maar het is nu eenmaal zo dat Tier-1 beestjes uit blauwe eieren komen, Tier-1 en Tier-2 beestjes uit groene eieren, Tier-2 en Tier-3 beestjes uit paarse eieren, en alleen uit gouden eieren krijg je gegarandeerd een Tier-3 beest. Gelukkig zit ik nu nooit zonder paarse eieren omdat ik nu de Pillar die nabij mijn huis staat enchanted heb om eieren te geven.
![]()
---> Heeft iemand trouwens wel eens een paars ei van 10h gekregen? Wat dus door de Mother of Dragons uitgebroed moet worden? Ik heb die tot op heden nog niet gezien...
---> En wat is jullie Bestiary score nu ? Heb vanochtend toevallig nog een nieuw beestje gevangen welke ik nog niet had: Flibustus (3/4) met CP63. Niet om over naar huis te schrijven, maar wel weer een leeg plekje in m'n Bestiary opgevuld. Die staat nu inmiddels op 95 uit 125.
Heb nu in totaal 7 artifacts, maar een paar daarvan hebben hetzelfde effect, alleen met andere waardes.
The Habitually Late's Alarm Clock (-40 seconden recharging Pillars)
Space Accellerator (-60 seconden recharging Pillars)
Lazy Professor's Watch (-80 seconden recharging Pillars)
---
Honey Mug (+30% fame of allied Arenas / Libraries bij trainen)
Bowl of Deep Thoughts (+40% fame of allied Arenas / Libraries bij trainen)
En ik heb inmiddels 15 Purple Runes bij elkaar gesprokkeld waar ik niks aan heb omdat ik geen recepten heb die paarse runes nodig hebben.
Dinsdag tegen de avond op de fiets naar huis zag ik een Rift. En zowaar een MoD zichtbaar! Alleen stond die MoD in een boerenveld en buiten bereik. In het donker door de modder banjeren zag ik niet zitten.Musta schreef op donderdag 23 november 2017 @ 18:46:
Ik heb net toevallig ene 10h ei gekregen, maar een MoD vinden is een ander verhaal.. Had gisteren wel geluk, een portal en ernaast een MoD op de campus, letterlijk naast het gebouw waar ik college kreeg en bleef studeren. Dus 3x een 2h ei uitgebroed maar ook 2x bs eruit gekregen...Lijkt alsof het een maand geleden veel beter was in mijn omgeving , bijna altijd een Portal en een MoD en 9/10 hatches waren wel goed.
Heb trouwens gisteren ook voor t eerst de dragon's eyesight gebruikt in de portal en nog een artifact gekregen, Iets met fame of allied arena's, gene idee wat die doet mr gewoon aanzetten![]()
Zit zelf op 62/125 beestjes maar kan er nog wel wat evolueren. Oh heb trouwens een Cuticat gekregen uit ene van mn laatste eieren met 5/5 stats
377973
Dat de MoD cocoon generfd is vind ik persoonlijk niet belangrijk. Over het algemeen haalde ik toch maar één of hoogstens twee kansen voor een ei laten uitbroeden. En de MoD heeft 3 cocoons. Voor mensen die het artifact hebben om twee eieren tegelijk door de MoD te laten uitbroeden en de tijd hebben om terug te gaan zodra die twee eieren uitkomen, is het wel een nerf ja. Maar dat artifact heb ik niet en de tijd/gelegenheid om meteen terug te gaan meestal ook niet.Musta schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 20:56:
Er is een update lees ik net en nog meer pissed off people in the reddit sub over DraGo, ik speel het zelf ook niet meer sinds een paar dagen, zal de update wel installeren en kijken .
https://draconiusgo.com/n...ng-news-from-battlefields
Belangrijkste zo snel wat ik kon zien is dat de MoD cocoon generfd is? En blijkbaar zijn er ook 6/6 beestjes
https://www.reddit.com/r/...cp_on_mon_i_hatched_this/
Samen in een gym... Was dat in de Molenbuurt in Buiten? Of Bouwmeesterbuurt? Ik heb een Conqueror's Helmet Artifact, en kan dus elke 24 uur drie beesten in een Arena of Libary plaatsen van afstand. Kan dus soms bij Arena's een beest plaatsen zonder dat ik er daadwerkelijk naast gestaan heb.377973 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 19:56:
Ik stond laatst samen met je in een gym Haay en ook verschillende keren gehad dat of het portal onbereikbaar was of de mod. (Buiten industrie terrein achter bij de kassen)
[ Voor 40% gewijzigd door Haay op 01-12-2017 08:32 ]
[ Voor 72% gewijzigd door Haay op 06-12-2017 09:45 ]
apollo13
Vreemd, bij mij lijkt het niet veranderd te zijn. Voor 8 Arena's in bezit krijg ik 9600 Essence en 48 Dracoins. Nog steeds 6 coins per Arena dus. Of was alleen de hoeveelheid Essence verhoogd?apollo13 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 16:10:
@Haay
Het lijkt er op dat ze al wat veranderingen hebben doorgevoerd.
Je krijgt meer voor de arena's die je in bezit hebt. Ook voor het vangen van creatures krijg je meer.
Bij mij zijn de recepten van de spreuken in mijn bezit ook veranderd, de kleuren van de runes zijn nu wat beter verdeeld.
Net even een tower of Wind neergezet. Normaal kreeg ik in een half uur zo'n 10 á 12 creatures. Nu kreeg ik er 23, hopelijk blijft het zo.
apollo13
[ Voor 30% gewijzigd door apollo13 op 09-12-2017 20:05 ]
apollo13
Tracking doet het nu voor mij wel weer goed. Dat was even tijdelijk dat het niet tot nauwelijks werkte.Musta schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 10:31:
Ik heb het al een tijdje niet gespeeld meer, beetje mn interesse verloren erin, vooral nadat de tracking het niet meer deed bij mij.
Doet die het nu wel weer goed? Ik zal wel weer kijken als de update er is, heb toch tentamens in het vooruitzicht dus beter zo
[ Voor 37% gewijzigd door Haay op 15-12-2017 10:26 ]
Ben zelf ook nog dagelijks bezig, bijna level 24.jameslast17 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 17:12:
Upgrade tassen voor wezens en items nu voor 100 coins i.p.v. 200 coins.
Speelt er überhaupt nog iemand Draconius Go? Het is hier al 2 weken stil.
Ben zelf inmiddels level 27 met 400.000 XP. Dus nog even en dan level 28.
apollo13
Ik speel nog dagelijks, maar verbaasde me ook al over de stilte in dit topic en begon te denken dat ik nog de enige overgebleven speler op Tweakers was.jameslast17 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 17:12:
Upgrade tassen voor wezens en items nu voor 100 coins i.p.v. 200 coins.
Speelt er überhaupt nog iemand Draconius Go? Het is hier al 2 weken stil.
Ben zelf inmiddels level 27 met 400.000 XP. Dus nog even en dan level 28.
Gefeliciteerd! Dat is echt een geweldige spreuk om te hebben. Vooral als je ook een Conqueror's Helmet (of helemaal een Dragonslayer's Helmet) hebt.apollo13 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 19:42:
Ben zelf ook nog dagelijks bezig, bijna level 24.
Kreeg vorige week de spel: Purification by Fire, als beloning voor een quest. Was er eentje waarop ik wachtte.
[ Voor 17% gewijzigd door Haay op 09-01-2018 21:28 ]
Bij gebrek aan een nuttige spreuk heb ik sinds het begin runes gespaard en telkens geüpgraded richting paars. Dus ik heb, zelfs na inmiddels 2x Purification by Fire gebruikt te hebben, op het moment nog 24 paarse runes.jameslast17 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 08:49:
In de Golden Leage is het net zo rustig. De champions zijn echter van level 40. Hier kan de spreuk Purification by Fire inderdaad van pas komen. De prijs van 6 paarse runes is me echter te hoog. Dus knok ik ze er maar uit. Hierdoor wel bijna permanent tekort aan healing potion. Zeker omdat je ook in het duel der magiërs sterke beesten moet verslaan.
[ Voor 9% gewijzigd door Haay op 10-01-2018 09:37 ]
apollo13
Dat komt waarschijnlijk omdat jullie in level schelen, er zijn dacht ik 3 levels in Dragonius Go.jaydenjarno schreef op woensdag 25 september 2019 @ 16:36:
Net even met mijn zoontje gaan lopen. Hij was weer gaan spelen. Nu heel vreemd. Hij krijgt overal champions te zien. En ik een lege bibliotheek. Als.ik er 1 plaats ziet hij dat niet en andersom ook. En we staan naast elkaar.
Iemand enig idee hoe.dit kan?
apollo13
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq