Ik heb m verslagen op level 19 + veel upgrades, maar bereid je voor op een pittig gevecht. Deze dude is serieus sterk.JannyWooWoo schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 08:49:
Hoeveel zorgen moet ik me maken om die "rode icoontjes met hoorntjes."
Ben level 18 en heb er nog niet zoveel last van gehad maar wel een paar angstige momentjes. Is het slim om gewoon weg te rennen of kan je ze op een gegeven moment ook confronteren?
Dat vraag ik me ook af... Zijn ze gewoon zo hoog in levels dat jij eerst moet inhalen, of blijven ze altijd heel veel hoger in level dan jij?JannyWooWoo schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 08:49:
Hoeveel zorgen moet ik me maken om die "rode icoontjes met hoorntjes."
Ben level 18 en heb er nog niet zoveel last van gehad maar wel een paar angstige momentjes. Is het slim om gewoon weg te rennen of kan je ze op een gegeven moment ook confronteren?
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Nee; ze zijn gewoon significant hoger in level dan jij dat bent maar uiteindelijk haal je ze in en kan je het gevecht aan.Wailing_Banshee schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 08:57:
[...]
Dat vraag ik me ook af... Zijn ze gewoon zo hoog in levels dat jij eerst moet inhalen, of blijven ze altijd heel veel hoger in level dan jij?
Je kan proberen te 'cheesen' of gewoon een half uur staan hakken met heel veel ontwijken, maar het probleem is met name dat ze vaak in groepjes zijn en dat is echt overkill met een te laag level.
Dit, 1 on 1 kan je ze pakken als 1 level lager bent, 2 moet ook nog wel lukken mits je wapens op niveau zijn.Notna schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:02:
[...]
Nee; ze zijn gewoon significant hoger in level dan jij dat bent maar uiteindelijk haal je ze in en kan je het gevecht aan.
Je kan proberen te 'cheesen' of gewoon een half uur staan hakken met heel veel ontwijken, maar het probleem is met name dat ze vaak in groepjes zijn en dat is echt overkill met een te laag level.
Wat je nekt zijn de adds die erbij zijn of er later bij komen. Probeer ze te isoleren en gebruik je hele arsenaal
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Gisteravond er eentje omgelegd waar wat adds bij komen. Smoke bombs zijn je vriend (al vind ik de wijze waarop je ze gebruikt een beetje lame, alleen na dodgen). Pittig gevecht, gaat je echt dwingen tactischer te zijn en dat helpt dan wel weer in de rest van de game.Bokkie schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:11:
[...]
Dit, 1 on 1 kan je ze pakken als 1 level lager bent, 2 moet ook nog wel lukken mits je wapens op niveau zijn.
Wat je nekt zijn de adds die erbij zijn of er later bij komen. Probeer ze te isoleren en gebruik je hele arsenaal
Heb zelf ook eentje omgelegd, bleef mooi op mijn kameel zitten en pijlen vuren (headshots zijn wel een must), duurt even maar ze gaan wel neer. Op die manier heb ik het groepje wat verkleind waarna het prima te doen is.Mavors schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:33:
[...]
Gisteravond er eentje omgelegd waar wat adds bij komen. Smoke bombs zijn je vriend (al vind ik de wijze waarop je ze gebruikt een beetje lame, alleen na dodgen). Pittig gevecht, gaat je echt dwingen tactischer te zijn en dat helpt dan wel weer in de rest van de game.
Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
Als iemand die een grote fan is van de AC series was ik vorige week vrijdag met mn kop in de hemel.
Ik kan mij niet herinneren een spel waar de map zo bloed groot is en waar je kan gaan waar je wil zodra je de prologue door speelt.
Ook ben ik zeer tevreden over de combat eindelijk iets van een uitdaging wanneer je tegen over 10 man staat, iets wat normaal gesproken een 'counter gevecht' zou zijn. Hier kom je toch echt goed in de penarie te zitten.
Vooral de heavy's (die lui met tower shields) zijn een doorn in het oog. Je verwacht dat ze sloom zouden zijn maar zijn de snelste van allemaal en kom je achter ze zijn zij je een stap voor of nou achter je.
Vooral de Eagel vision is mooi, en er letterlijk genomen, en vooral hoe je Senu verder kan upgraden is vet!
Naast de abilities kan je Senu upgraden door middel van synchronisatie points upgraden om zijn hover mode te verbeteren.
Ook voelt het free runnen een stuk soepeler ondanks dat het nog steeds op dezelfde engine draait als eerst.
Er zijn wel punten waar het soms akward is en je lastig weg kan komen.
Het verhaal is zeker interessant hoewel je meer bezig zal zijn met side-quests om jezelf te versterken voor de main-quests.
Gelukkig heb ik nog geen echte slechte ervaringen met het spel kunnen beleven en zal ik iedereen het aanraden om te spelen.
Ik kan mij niet herinneren een spel waar de map zo bloed groot is en waar je kan gaan waar je wil zodra je de prologue door speelt.
Ook ben ik zeer tevreden over de combat eindelijk iets van een uitdaging wanneer je tegen over 10 man staat, iets wat normaal gesproken een 'counter gevecht' zou zijn. Hier kom je toch echt goed in de penarie te zitten.
Vooral de heavy's (die lui met tower shields) zijn een doorn in het oog. Je verwacht dat ze sloom zouden zijn maar zijn de snelste van allemaal en kom je achter ze zijn zij je een stap voor of nou achter je.
Vooral de Eagel vision is mooi, en er letterlijk genomen, en vooral hoe je Senu verder kan upgraden is vet!
Naast de abilities kan je Senu upgraden door middel van synchronisatie points upgraden om zijn hover mode te verbeteren.
Ook voelt het free runnen een stuk soepeler ondanks dat het nog steeds op dezelfde engine draait als eerst.
Het verhaal is zeker interessant hoewel je meer bezig zal zijn met side-quests om jezelf te versterken voor de main-quests.
Gelukkig heb ik nog geen echte slechte ervaringen met het spel kunnen beleven en zal ik iedereen het aanraden om te spelen.
Vind de prestaties op Xbox One echt schommelen, soms echt goed, maar bij een zandstorm is het precies alsof hij het niet getrokken krijgt. Idem met sommige tussenfilmjes, sommige zien er prachtig uit, andere veel minder.
iemand die hem al uitgespeeld heeft? Op hoeveel uur klokken we dan af?
Om die achievement met legendarische items te voltooien, bestaan er legendarische gifpijltjes? De rest heb ik volgens mij.
Om die achievement met legendarische items te voltooien, bestaan er legendarische gifpijltjes? De rest heb ik volgens mij.
Idd, er is keiveel te doen. Alleen vind ik het ergens jammer dat je constant "verplicht" wordt niet enkel de hoofdmissies te doen. Je moet al wat zijmissies doen om sterk genoeg zijn voor de hoofdmissies. Dit zorgt toch een beetje dat de keuzevrijheid wat minder is.Plainside schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:55:
Als iemand die een grote fan is van de AC series was ik vorige week vrijdag met mn kop in de hemel.
Op gegeven moment zag ik iemand midden in de woestijn, bloemen plukken. Fata morgana? Of betekent dit iets, ben benieuwd of er meer mensen dit hebben gezien, of ik ga zelf al dingen zien haha
Speel ook op XBox, maar ondervind die problemen minder, tussenfilmpjes wel maar ingame loopt tot nu toe alles soepel, ook in zandstormen.. ...nou wel 1 keer gedood door een voorbij vliegende kameel, spel liep ook gelijk vast, maar ik ben vergevings gezindTits schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:14:
Vind de prestaties op Xbox One echt schommelen, soms echt goed, maar bij een zandstorm is het precies alsof hij het niet getrokken krijgt. Idem met sommige tussenfilmjes, sommige zien er prachtig uit, andere veel minder.
Als je het jezelf echt makkelijk wilt maken, pak je gewoon een speer en gebruik je continu de charge attack van je heavy attack. Hiermee heb ik zelfs gasten van 3 levels hoger omgelegdMavors schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:33:
[...]
Gisteravond er eentje omgelegd waar wat adds bij komen. Smoke bombs zijn je vriend (al vind ik de wijze waarop je ze gebruikt een beetje lame, alleen na dodgen). Pittig gevecht, gaat je echt dwingen tactischer te zijn en dat helpt dan wel weer in de rest van de game.
Ik zag een tijdje terug vlak bij een 'stone circle' (dat is een puzzel waar je naar de sterrenbeelden moet kijken) ook een persoon wijzen die richting op en dan verdwijnen. Wellicht is dat ook hier het geval?Desutoroiya schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:20:
Op gegeven moment zag ik iemand midden in de woestijn, bloemen plukken. Fata morgana? Of betekent dit iets, ben benieuwd of er meer mensen dit hebben gezien, of ik ga zelf al dingen zien haha
Hmm, ik heb Bayell iets horen zeggen dat er een zandstorm aan kwam, maar de storm zelf nooit gezien...Tits schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:14:
Dat zegt mij dus helemaal niets... Ik weet dat ik na 12 uur en 137km nog eigenlijk nergens beniemand die hem al uitgespeeld heeft? Op hoeveel uur klokken we dan af?
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Ik zat er toevallig gisteren middenin. Ziet er prachtig uit maar is wel extreem irritant; je ziet compleet niets meer en gaat (nog) langzamer bewegen. Uiteraard wel realistisch, maar verre van praktischWailing_Banshee schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:44:
[...]
Hmm, ik heb Bayell iets horen zeggen dat er een zandstorm aan kwam, maar de storm zelf nooit gezien...
[...]
Dat zegt mij dus helemaal niets... Ik weet dat ik na 12 uur en 137km nog eigenlijk nergens ben
Xbox One of Xbox One S?dragoncry schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:29:
[...]
Speel ook op XBox, maar ondervind die problemen minder, tussenfilmpjes wel maar ingame loopt tot nu toe alles soepel, ook in zandstormen.. ...nou wel 1 keer gedood door een voorbij vliegende kameel, spel liep ook gelijk vast, maar ik ben vergevings gezind
Hopelijk ligt het dan niet aan mijn tv, die heb ik pas een weekje:p. Strange.
[ Voor 7% gewijzigd door Tits op 30-10-2017 10:52 ]
Valt mee dat je er nog wel in kunt bewegen!Notna schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:48:
[...]
Ik zat er toevallig gisteren middenin. Ziet er prachtig uit maar is wel extreem irritant; je ziet compleet niets meer en gaat (nog) langzamer bewegen. Uiteraard wel realistisch, maar verre van praktisch
Dat vind ik ook erg mooi, je snelheid is afhankelijk van waar je bent. In de stad ga je in een langzamere galop dan buiten de stad, en als je een stijle heuvel (zand of steen) op galoppeert rem je ook behoorlijk af!
Ik vind vooral die auto-run wel handig, maar had liever gezien dat je je huidige snelheid kon blijven doorgaan. Als ik wil lopen ipv rennen (ik ga toch niet door de straten rennen!) moet ik mijn toets blijven vasthouden...
Xbox One, met de filmpjes drop hij regelmatig, maar met gamen zelf heb ik nog geen drops gezien, zal vanavond wat langer in een zandstorm doorbrengen, kijken of dat wat uitmaakt.Tits schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:51:
[...]
Xbox One of Xbox One S?
Hopelijk ligt het dan niet aan mijn tv, die heb ik pas een weekje:p. Strange.
Tot AC:Black Flag was dit toch zeker niet?ArnoldSmiley schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 07:49:
[...]
Wat is dan RPG element dat anders is als voorgaande AC's? Mijn inziens heb ik altijd moeten levelen en upgraden in alle AC games.
Unity niet gespeeld
Bij Syndicate had je een levelsysteem, maar dat ging volgens mij niet over XP, maar kreeg je points en daarmee kon je levelen...
Ik ben niet zeker, maar volgens mij heb ik daar toch nooit zo zitten twijfelen naar de beste manier op mijn points te gebruiken, zoals ik dat nu zeker doe. Enemies hadden volgens mij ook geen levels.
Verbeter me als ik verkeerd ben.
Syndicate had de eerste tekenen van een RPG. Wel heel mild. De enemies hadden ook levels boven hun hoofd, maar max level 10.Tits schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 11:05:
[...]
Tot AC:Black Flag was dit toch zeker niet?
Unity niet gespeeld
Bij Syndicate had je een levelsysteem, maar dat ging volgens mij niet over XP, maar kreeg je points en daarmee kon je levelen...
Ik ben niet zeker, maar volgens mij heb ik daar toch nooit zo zitten twijfelen naar de beste manier op mijn points te gebruiken, zoals ik dat nu zeker doe. Enemies hadden volgens mij ook geen levels.
Verbeter me als ik verkeerd ben.
Ja! ben nog op zoek naar een mooie legendary speer. De bijl die ik heb is legendary en daar blijf ik tot dat moment bij. Eén van de eerste games waarin speren netjes zijn verwerkt ipv alleen maar stom een beetje vooruit prikken .SparksNL schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:30:
[...]
Als je het jezelf echt makkelijk wilt maken, pak je gewoon een speer en gebruik je continu de charge attack van je heavy attack. Hiermee heb ik zelfs gasten van 3 levels hoger omgelegd
Volgens mij hadden ze allemaal wel een RPG-achtige gameplay. Zelfs AC1 moest ik upgraden, aantal throwing knives etc. Vanaf AC2 ging je ook de overige gear upgraden met meer health als gevolg bijvoorbeeld. AC Brotherhood (dacht ik) had zelfs het Armor of Brutus met als speciale stat dat het unbreakable was. De overige armors moest je repairen.Razorbite schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 11:12:
[...]
Syndicate had de eerste tekenen van een RPG. Wel heel mild. De enemies hadden ook levels boven hun hoofd, maar max level 10.
Ik lees veel over performance problemen op de PC, daarom de game maar gekocht voor de PS4, ik ben niet teleurgesteld.. wat een geweldig spel!
Ben ik de enige die net een mail ontvangt met ''bedankt voor je aankoop van de season pass'' ?
Ik heb gewoon de originele versie van 60 euro gepreorderd, geen speciale editie niks.
Vaag, foutje?
Ik heb gewoon de originele versie van 60 euro gepreorderd, geen speciale editie niks.
Vaag, foutje?
Liever dit dan andersomAmbition88 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 12:19:
Ben ik de enige die net een mail ontvangt met ''bedankt voor je aankoop van de season pass'' ?
Vaag, foutje?
Heb geen last van perfomance problemen gehad. Helemaal niet zelfs.Luukwa schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 12:14:
Ik lees veel over performance problemen op de PC, daarom de game maar gekocht voor de PS4, ik ben niet teleurgesteld.. wat een geweldig spel!
@Ambition88 ik kreeg hem ook net (heb wel een pre-order met seasonpass gekocht, dus maar goed ook!). Krijg ineens weer veel zin om te spelen, helaas moet ik eerst nog m'n werkdag vol maken
zelf alleen aan het begin wat gemerkt met wat stotterend beeld maar nu niet meer.Luukwa schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 12:14:
Maar daarvoor heb je ook de graphics opties
Wat mij trouwens opviel. Ik ben nu lvl 20 en heb poison dart. Echter Poison dart alleen is niet lethal, volgens is die poison alleen lethal als hij kan door infecten.
Iemand anders die dit ook zo ervaart? of heeft het te maken met levels?
Ik weet dat met de sleep darts level uitmaakt een hoger lever betekend minder effect(korte duratie) tot geen effect.Bokkie schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 12:59:
Wat mij trouwens opviel. Ik ben nu lvl 20 en heb poison dart. Echter Poison dart alleen is niet lethal, volgens is die poison alleen lethal als hij kan door infecten.
Waarschijnlijk precies hetzelfde voor poison darts.
Aparte is dat ik het al gemerkt heb met lvl 16 gastjes terwijl ik zelf 19 wasPlainside schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 13:09:
[...]
Ik weet dat met de sleep darts level uitmaakt een hoger lever betekend minder effect(korte duratie) tot geen effect.
Waarschijnlijk precies hetzelfde voor poison darts.
vanvond nog even verder testen.
Hm apart, misschien een foutje.Wailing_Banshee schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 12:25:
[...]
Heb geen last van perfomance problemen gehad. Helemaal niet zelfs.
@Ambition88 ik kreeg hem ook net (heb wel een pre-order met seasonpass gekocht, dus maar goed ook!). Krijg ineens weer veel zin om te spelen, helaas moet ik eerst nog m'n werkdag vol maken
Ben benieuwd of ik hem ook gewoon krijg dat zou leuk zijn
Goede tip, ga het vanavond weer proberen. Gister met me level 18 dus geprobeerd op de cheese manier door constant te kiten maar op een gegeven moment werd ik toch van me paard gemept en was het snel voorbij.Mavors schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:33:
[...]
Trouwens, er is een "intermission" tussen twee missies wat later waar ze uit staan.
spoiler:
Waneer je de missie hebt gedaan in het badhuis om "de snake" te vermoorden en uit het badhuis komt met 1 vinger minder heb je de quest om je vrouw te zoeken en haar het goede nieuws te vertellen. Op dit moment kan je ook gewoon sidequests gaan doen. Onze rode vrienden staan om eea reden uit.
Max level is voor nu 40shoombak schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 14:06:
Wat is eigenlijk het maximale level?
Nee, je bent niet de enige! Ik heb de goedkoopste versie gekocht. Bewust geen DLC, de laatste paar games mega spijt van gehad bij Ubi+Steam. Maar nu toch een mailtje dat ik bedankt wordt!Ambition88 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 12:19:
Vaag, foutje?
Ik zie het vanavond wel of er meer dingen unlocked zijn..
Wat zou er unlocked moeten zijn? de dlcs komen toch pas veel later uit?Macchill schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 14:15:
[...]
Nee, je bent niet de enige! Ik heb de goedkoopste versie gekocht. Bewust geen DLC, de laatste paar games mega spijt van gehad bij Ubi+Steam. Maar nu toch een mailtje dat ik bedankt wordt!
Ik zie het vanavond wel of er meer dingen unlocked zijn..
Gruwelijk spel trouwens, ik keek enorm uit naar shadow of war, maar ik vind AC-Origins echt game of the year.
Kan niet wachten tot ik de legendary dual swords heb. Ik ben alleen nog opzoek naar een mooi pak om aan te trekken.
Wat doen jullie om materials te vergaren voor de upgrades? gewoon een uur lang beesten killen en transports ''overvallen"' ?
Ben inmiddels lvl 23 maar ik ben zo druk met side quests doen dat ik bijna niet heb gehunt en mn upgrades lopen nu achter dus wil vanavond ffe een farm sessie doen.
[ Voor 9% gewijzigd door Ambition88 op 30-10-2017 14:22 ]
Stond er niet ergens in Uplay dat je dlc gekocht zou hebben?Ambition88 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 14:21:
[...]
Wat zou er unlocked moeten zijn? de dlcs komen toch pas veel later uit?
Nou ja, zal wel een fout zijn..
Was bezig met een side quest, kom ik daar een krokodil tegen die een persoon aan het aanvallen was! Dus aanvalluh! En gelijk maar de hele groep krokodillen uitgeroeid daar... En twee uur later bedacht ik dat ik met een side quest bezig wasAmbition88 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 14:21:
[...]
Wat doen jullie om materials te vergaren voor de upgrades? gewoon een uur lang beesten killen en transports ''overvallen"' ?
Dat dus ja. Ik had een rondje bij wat water gedaan en zo kom je echt aan een berg (hard)leather voor je upgrades.Ambition88 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 14:21:
[...]
Wat zou er unlocked moeten zijn? de dlcs komen toch pas veel later uit?
Gruwelijk spel trouwens, ik keek enorm uit naar shadow of war, maar ik vind AC-Origins echt game of the year.
Kan niet wachten tot ik de legendary dual swords heb. Ik ben alleen nog opzoek naar een mooi pak om aan te trekken.
Ben inmiddels lvl 23 maar ik ben zo druk met side quests doen dat ik bijna niet heb gehunt en mn upgrades lopen nu achter dus wil vanavond ffe een farm sessie doen.
Als je heel erg omhoog zit kan je bij een Weaver ook het materiaal gewoon kopen. Maar dat is wel saai
[ Voor 5% gewijzigd door Notna op 30-10-2017 14:28 ]
ah oke, mja ik heb ook veel van die groene leather nodig, volgens mij is het niet zo dat specifieke beesten specifieke materials droppen of wel?Notna schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 14:28:
[...]
Dat dus ja. Ik had een rondje bij wat water gedaan en zo kom je echt aan een berg (hard)leather voor je upgrades.
Als je heel erg omhoog zit kan je bij een Weaver ook het materiaal gewoon kopen. Maar dat is wel saai
hehe lui en saai inderdaad en eerlijk gezegd heb ik het gold er ook niet voor, gister mn legendary bow geupgrade van lvl 19>23 kostte me gewoon 4000 gold! en ik had maar 6k dus ben weer bijna broke
Natuurlijk wel!Ambition88 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 14:37:
[...]
ah oke, mja ik heb ook veel van die groene leather nodig, volgens mij is het niet zo dat specifieke beesten specifieke materials droppen of wel?
Tips:
- Scouten met Senu en je ziet de specifieke soorten crafting materialen + de hoeveelheid
- Je kan het volgende level van 1 item pinnen en zo de benodigheden zien tijdens het scouten met Senu
Ah daar dient dat pinnen dus voor! goeie tip thanksRazorbite schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 14:56:
[...]
Natuurlijk wel!
Tips:
- Scouten met Senu en je ziet de specifieke soorten crafting materialen + de hoeveelheid
- Je kan het volgende level van 1 item pinnen en zo de benodigheden zien tijdens het scouten met Senu
Gewoon rondjes om de meren doen voor groen leer en zacht leer.
Voor de tijger/leeuwenvellen moet je naar deze plek gaan https://imgur.com/a/gEjCw
Voor de tijger/leeuwenvellen moet je naar deze plek gaan https://imgur.com/a/gEjCw
het oplossen van papyrussen levert vaak goeie spullen op, als iemand zich afvraagt wat je aan die papyrussen hebt en of ze het waard zijn
Oh jawel hoor!~Ambition88 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 14:37:
[...]
ah oke, mja ik heb ook veel van die groene leather nodig, volgens mij is het niet zo dat specifieke beesten specifieke materials droppen of wel?
hehe lui en saai inderdaad en eerlijk gezegd heb ik het gold er ook niet voor, gister mn legendary bow geupgrade van lvl 19>23 kostte me gewoon 4000 gold! en ik had maar 6k dus ben weer bijna broke
Cedarwood
- found on military transports, for example in Alexandria (use your eagle Senu to mark them)
- obtained by dismantling bows, spears and maces
- randomly obtained while looting
- can be bought from Blacksmiths, once the skill Buy Materials is unlocked
- found on non-predatory animals like gazelles and some predators like hyenas
- can be bought from Weavers, once the skill Buy Materials is unlocked
- looted from dead crocodiles and hippos
- found on predators like lions and other felines
- found on military transports, for example in Alexandria (use your eagle Senu to mark them)
- obtained by dismantling swords, scepters and blades
- obtained by dismantling blades and spears
- found in ancient tombs. Each tomb has a few of them.
- randomly obtained while looting in military outposts
- 50 of them are needed to unlock the Secret Isu Outfit. There are more than 50 total.
- found in little loot boxes inside ancient tombs and other caves
- randomly obtained while looting in military outposts
- very rare material, used only for high tier upgrades
-The abovementioned skill Buy Materials opens the possibility to buy resources from merchants. The skill is located on the right-hand side on the Seer-tree and costs 2 points (plus 3 points to unlock this skill).
-If you have a Ubisoft Club (formerly Uplay) account, there is a way to get some free resources. You’ll get 10 of each for free and can get another 10 of each for spending 10 coins, which you earn for several different actions.
-Use Senu with :up: to scan your surroundings, while hovering :l2: . Invest in the skill Eagle Tagging and synchronize viewpoints to enhance your companions vision. It shows the type of resource, it’s status and – once you have upgraded Senu’s vision – also the amount on the right side. When you find something worth your time, simply press :x: to mark the resource.
-The best farming spot for animals is in region “Herakleion Nome”. There are all types of animals close together in the swamps. The best farming spot for raw materials is Alexandria. There are always transports happening throughout the town which you can mark using Senu.
@caesar1000, wellicht iets voor de TS?
[ Voor 28% gewijzigd door Notna op 30-10-2017 15:12 ]
Misschien dat mijn mobiel hem niet toont, maar ik krijg niet direct uit de afbeelding welke plek dat nu is, heb wel leeuwenvellen nodig momenteelBokkie schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 15:01:
Gewoon rondjes om de meren doen voor groen leer en zacht leer.
Verder is het inderdaad goed om te scouten met Senu en vergeet ook niet om alle vraagtekens af te gaan. Vaak heb je een animal lair, met een soort van animal captain, die dropt vaak nog meerdere van die vellen. Zo bijvoorbeeld ook bij de krokodillen heb een grote gehad die
spoiler:
vellen dropte, vaak zitten er daar ook nog een heel aantal om heen met een kleiner level die dan ook nog weer redelijk wat droppen (want redelijk aantal beesten). Ik had op een gegeven moment na een aantal van die plekken gehad te hebben 60 hard leather vellen. Dus dat loont wel. Het jammere is alleen (voor zo ver ik nu kan zien), dat je vervolgens niet meer zo'n captain kan afmaken op die locatie, dus dat je je dan moet beperken tot wat er nog wel ronddoolt in de wereld (die lagere level animals komen wel weer terug).
6
Latin capital letter y with diaeresis
Erm, gefluit? Afgezien van het roepen van je paard of het lokken van enemies, hoor ik geen gefluit?Martinspire schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 15:15:
Iemand enig idee waar dat constante gefluit vandaan komt? Geen idee of dat een hint moet zijn of iets, maar ik vind het echt rete irritant.
De enige uitleg die ik kan geven: hij heeft Syndicate opgestartNotna schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 15:23:
[...]
Erm, gefluit? Afgezien van het roepen van je paard of het lokken van enemies, hoor ik geen gefluit?

Volgens mij is het vaak als ik buiten steden ben, maar het is alsof ie constant met zijn vogel aan het communiceren is of iets. Zal het straks eens opnemen.Notna schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 15:23:
[...]
Erm, gefluit? Afgezien van het roepen van je paard of het lokken van enemies, hoor ik geen gefluit?
Het verbaast mij wel dat er vanuit tweakers nog geen review op de site staat, jammer.
Volgens mij is dat Senu. Vind het soms ook storend, maar het went.Martinspire schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 15:15:
Iemand enig idee waar dat constante gefluit vandaan komt? Geen idee of dat een hint moet zijn of iets, maar ik vind het echt rete irritant.
[PSN: carlhendrix] | Steam ID : n3w_w4rri0r |
Hebben ze alleen maar zichzelf mee. De review codes zijn de 20e (!) al uitgegeven. Als je dan een week later op de dag dat de game uitkomt geen review online hebt mis je ongelofelijk veel views. Daarnaast vind ik de reviews van tweakers meestal niet zo hoogstaand. Ze zouden meerwaarde kunnen hebben als de community erbij betrokken zou worden.Ambition88 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 15:42:
Het verbaast mij wel dat er vanuit tweakers nog geen review op de site staat, jammer.
Lees: ze zouden mij deze game moeten laten reviewen.Razorbite schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 15:44:
[...]
Hebben ze alleen maar zichzelf mee. De review codes zijn de 20e (!) al uitgegeven. Als je dan een week later op de dag dat de game uitkomt geen review online hebt mis je ongelofelijk veel views. Daarnaast vind ik de reviews van tweakers meestal niet zo hoogstaand. Ze zouden meerwaarde kunnen hebben als de community erbij betrokken zou worden.
Op de 20eSemperFidelis schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 15:49:
[...]
Lees: ze zouden mij deze game moeten laten reviewen.
Zal wel weer een cijfer worden dat uit de toon valt :kuch: Mario Odyssey :kuch:Razorbite schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 15:44:
[...]
Hebben ze alleen maar zichzelf mee. De review codes zijn de 20e (!) al uitgegeven. Als je dan een week later op de dag dat de game uitkomt geen review online hebt mis je ongelofelijk veel views. Daarnaast vind ik de reviews van tweakers meestal niet zo hoogstaand. Ze zouden meerwaarde kunnen hebben als de community erbij betrokken zou worden.
Dus dan krijgen ze toch wel clickbait.
Misschien doen ze wel een heel uitgebreide review met vergelijkingen tussen platforms en de invloed van verschillende videokaarten op de prestaties. Er zal vast een goede reden zijn, meestal is tweakers vrij snel met de reviews.Ambition88 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 15:42:
Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5
Is 1 van de 2 fast travel punten in sapi-res nome (niet de 3e in de stad dus)YdieresiS schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 15:18:
[...]
Misschien dat mijn mobiel hem niet toont, maar ik krijg niet direct uit de afbeelding welke plek dat nu is, heb wel leeuwenvellen nodig momenteel
[..]
Zijn die avenge-quests gewoon een manier om XP te vergaren? Of zit er ook nog een bepaalde gedachte achter?
PSN: xMaurice93
GEwoon leuk om de dood van andere spelers te wreken? en het levert je exp en gear opMaurice079 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 20:32:
Zijn die avenge-quests gewoon een manier om XP te vergaren? Of zit er ook nog een bepaalde gedachte achter?
GamiQ, de game notes app met game maps!
Ik heb het spel afgelopen vrijdag geïnstalleerd. Speelt lekker weg, lekker fris en anders dan de andere AC spellen. Al moet ik zeggen dat ik Unity en Syndicate ook met veel plezier heb gespeeld. Alleen dat templar/creed geneuzel werd wat vermoeiend. Mooi dat ze dat hebben laten varen.
Een echt punt van kritiek echter; welke mafketel bij Ubisoft heeft bedacht dat het interessant is voor mij om foto's van andere mensen op mijn map te zien? Ik speel dit spel alleen en ben alleen aan het ontdekken. Het haalt mij helemaal uit m'n element als ik zie dat iemand anders er ook al is geweest. Super irritant...hoe zet ik dat in godsnaam uit?
Een echt punt van kritiek echter; welke mafketel bij Ubisoft heeft bedacht dat het interessant is voor mij om foto's van andere mensen op mijn map te zien? Ik speel dit spel alleen en ben alleen aan het ontdekken. Het haalt mij helemaal uit m'n element als ik zie dat iemand anders er ook al is geweest. Super irritant...hoe zet ik dat in godsnaam uit?
We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !
Ik vind het wel een geinige toevoeging. Maar helaas voor jou, volgens mij kun je het niet uitzetten. Je kunt proberen het spel te spelen door onder instellingen tijdelijk je netwerk uit te zetten. Maar dan verlies je ook andere online functionaliteit ...Spam schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 22:14:
Ik heb het spel afgelopen vrijdag geïnstalleerd. Speelt lekker weg, lekker fris en anders dan de andere AC spellen. Al moet ik zeggen dat ik Unity en Syndicate ook met veel plezier heb gespeeld. Alleen dat templar/creed geneuzel werd wat vermoeiend. Mooi dat ze dat hebben laten varen.
GamiQ, de game notes app met game maps!
Heb ze gevonden. Heb er wel 10 achter elkaar afgemaakt daar. Lekker uitdagend en veel loot gepakt. Heerlijke plek om snel aan huiden te komen.Bokkie schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 17:36:
[...]
Is 1 van de 2 fast travel punten in sapi-res nome (niet de 3e in de stad dus)
okay heb er nu eindelijk even goed voor kunnen zitten ( heb teveel nieuwe games en te weinig tijd, en dan komt cod ook nog deze week..) maar begin het toch wel.heel vet te vinden, heb ook even de map voor het eerst goed bekeken en wtf is dit voor gigantisch spel niet normaal zeg. en combat is eindelijk is goed bij assassins creed dat was altijd zo crap gedaan vondt ik. What a time to be alive
Playstation 5
Even voor iedereen een leuke update:
Ik zit nu 22 uur in de game heb vooral veel sidequests gedaan en super mooie dingen gezien. Heb pas het begin van de storyline aangetast en moet dus nog steeds een hoop doen. Het is echt een super mooi spel.
Level 25 nu en nog niks te klagen. Het verveeld niet en het is super waanzinnig. Als iemand tips of tricks wilt van mij hoor ik het graag dan help ik je namelijk met veel plezier
Ook heb ik nog wat leuke video’s om je op weg te helpen in het spel:
Ik zit nu 22 uur in de game heb vooral veel sidequests gedaan en super mooie dingen gezien. Heb pas het begin van de storyline aangetast en moet dus nog steeds een hoop doen. Het is echt een super mooi spel.
Level 25 nu en nog niks te klagen. Het verveeld niet en het is super waanzinnig. Als iemand tips of tricks wilt van mij hoor ik het graag dan help ik je namelijk met veel plezier
Ook heb ik nog wat leuke video’s om je op weg te helpen in het spel:
[ Voor 19% gewijzigd door gamerboy op 31-10-2017 00:17 ]
"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier
Volgens mij kan je in de worldmap met de D-pad omhoog de photos van je map weghalen. Staat rechts onderaan een klein icoontje dat het triggered.-SaveMe- schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 22:41:
[...]
Ik vind het wel een geinige toevoeging. Maar helaas voor jou, volgens mij kun je het niet uitzetten. Je kunt proberen het spel te spelen door onder instellingen tijdelijk je netwerk uit te zetten. Maar dan verlies je ook andere online functionaliteit ...
Correct me if i'm wrong
Correct, maar dat is geen permanente settings helaas. Reset elke keer als je de map weer sluit.Wizard91 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 01:36:
[...]
Volgens mij kan je in de worldmap met de D-pad omhoog de photos van je map weghalen. Staat rechts onderaan een klein icoontje dat het triggered.
Correct me if i'm wrong
Ik vind het ook vreselijk. Ik kan m'n eigen foto's niet eens terugvinden zonder een extra actie te doen. Het zou precies andersom moeten zijn: standaard zie je je eigen foto's en door op F3 te drukken zie je de foto's van anderen. Ik zie nog wel gebeuren dat je de andere icoontjes niet eens meer ziet omdat er overal wel eens een foto is gemaakt...Spam schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 22:14:
Gisteren mijn eerste rage momentje van AC Orgins.
'The Outsider' je weet wel zo'n pylaki... of hoe je het ook spelt, had een pixel health over letterlijk een pixel, doet die een of andere swipe aanval en opeen health weg...
Was ik blij dat ik met toetsenbord en muis speelde anders was er weinig over van mijn controller.
Verder natuurlijk verschillende side quests gedaan kan je aanraden om ze vooral bij Letopolis (fuck the dude die je begroet daar....) te doen zit een hartstikke leuk "side-quest" tussen.
Daarnaast valt het me op hoe snel je eigenlijk het verhaal door kan laten lopen, heb telkens een gevoel dat ik er te snel door heen ga en specifiek side-quests opzoek, ondanks het spel claimt tenminste 20+ uur lang te zijn.
Ik kijk het nog even allemaal aan, die unicorn begint toch wel aantrekkelijk te worden om een of andere reden... maar ben nog steeds blij met mijn cobra horse ding...
'The Outsider' je weet wel zo'n pylaki... of hoe je het ook spelt, had een pixel health over letterlijk een pixel, doet die een of andere swipe aanval en opeen health weg...
Was ik blij dat ik met toetsenbord en muis speelde anders was er weinig over van mijn controller.
Verder natuurlijk verschillende side quests gedaan kan je aanraden om ze vooral bij Letopolis (fuck the dude die je begroet daar....) te doen zit een hartstikke leuk "side-quest" tussen.
Daarnaast valt het me op hoe snel je eigenlijk het verhaal door kan laten lopen, heb telkens een gevoel dat ik er te snel door heen ga en specifiek side-quests opzoek, ondanks het spel claimt tenminste 20+ uur lang te zijn.
Ik kijk het nog even allemaal aan, die unicorn begint toch wel aantrekkelijk te worden om een of andere reden... maar ben nog steeds blij met mijn cobra horse ding...
Op level 19 gister met een zwaard dat bleed doet hem echt in 5 steken omvergeprikt zonder enige damage zelf te nemen. Viel uiteindelijk dus wel mee. Levels zijn gewoon super belangerijk.Plainside schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 08:15:
Gisteren mijn eerste rage momentje van AC Orgins.
De duur is maar helemaal hoe je speelt. Heb nu 18 uur er op zitten en ben nog nergens in het verhaal heb ik het gevoel.
spoiler:
omdat ik gewoon echt de hele tijd afgeleid word door sidequests, viewpoints, ancient tombs of gewoon lekker toeristisch rondhang ergens.Pas net de een man bij een lighthouse ontmoet.
Enige dat ik jammer vind is dat de "current day" minder lijkt mee te spelen dan in b.v. Black Flag etc.
Ik zal vanavond weer verder, ben net aangekomen in Alexandria, leuke stad. Wat me opvalt is dat de guards zonder reden mij aanvallen? Denk dat ik ook mijn stream aandoe.
Veelal staan er guards bij kampen waar het een restricted area is. Ze vallen je dus al aan 'on sight'. Goed opletten dus dat je niet zo binnen komt stormen (been there, done thatDesutoroiya schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:04:
Ik zal vanavond weer verder, ben net aangekomen in Alexandria, leuke stad. Wat me opvalt is dat de guards zonder reden mij aanvallen? Denk dat ik ook mijn stream aandoe.

Haha dat had ik ook ja, werd vol in mn bek geschoten door een camp commanderDesutoroiya schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:04:
Haha ja die zijn mij wel opgevallen, maar als ik gewoon op straat loop ben ik soms ook een target (Ver buiten deze zones). Niet dat ik het erg vind, alleen soms blijven ze maar komen, langste gevecht was volgens mij 20 minuten op een kruispunt. (Had daarna wel genoeg materialen)Notna schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:06:
[...]
Veelal staan er guards bij kampen waar het een restricted area is. Ze vallen je dus al aan 'on sight'. Goed opletten dus dat je niet zo binnen komt stormen (been there, done that![]()
![]()
)
Ja het zijn opgewonden standjes. Ik stond ook gewoon te genieten van het uitzicht toen een aantal gasten te paard tegen mij aanliepen en besloten dat ze mij een kopje kleiner moesten makenDesutoroiya schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:36:
[...]
Haha ja die zijn mij wel opgevallen, maar als ik gewoon op straat loop ben ik soms ook een target (Ver buiten deze zones). Niet dat ik het erg vind, alleen soms blijven ze maar komen, langste gevecht was volgens mij 20 minuten op een kruispunt. (Had daarna wel genoeg materialen)
Ik ben level 19, zit nu net een beetje in Gizeh te kutten. Piramides verkennen. Doe vooral side-quests, terwijl ik eigenlijk een main quest gamer ben.. Verbaasd me wel dat ik dat nu echt totaal niet heb. Alleen maar side quests/crafting.. Wat een mooi spel..
Oh ja : Iemand een kleine hint over de papyrus scroll in Siwa? Omschrijving is heel summier en wel érg cryptisch..
Oh ja : Iemand een kleine hint over de papyrus scroll in Siwa? Omschrijving is heel summier en wel érg cryptisch..
[PSN: carlhendrix] | Steam ID : n3w_w4rri0r |
zoek een rond figuur op je map, een grotere hint wil ik je niet geven, kijk anders maar naar deze video:carlhendrix schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:04:
YouTube: Assassin's Creed Origins All Papyrus Puzzle Solutions & Loca...
Vergeet helemaal dat die papyrus scrolls bestaan...
Heb m'n kop er nog niet echt ingezonken maar wist wel een ander raadsel rond letopolis op te lossen, het lijkt allemaal niet super lastig maar kom daar vanzelf achter vanavond... denk ik.
Heb m'n kop er nog niet echt ingezonken maar wist wel een ander raadsel rond letopolis op te lossen, het lijkt allemaal niet super lastig maar kom daar vanzelf achter vanavond... denk ik.
Grappig om dit te lezen; Ik wilde namelijk iets soortgelijks posten.Plainside schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 08:15:
Heb er nu 12 uur inzitten en reeds 7 van die gemaskerde gasten afgemaakt.
A ) Het afmaken van die gasten gaat wel heeeeel gemakkelijk
B ) Wat is nou precies de connectie met het verhaal? Elk masker onderdrukt te bevolking, maar das wel een flinterdun verhaaltje?
C) Waarom heet dit eigenlijk Assassins Creed? Heb namelijk niet het gevoel dat ik een Assassijn ben. Logisch ook; De Assasijnen zijn ontstaan ten tijde van Asassins Creed 1 met Al Mu-Ahleem en Altair.
Don't get me wrong: De game an sich spelt prima. Ziet er geweldig uit. Alleen het verhaal heeft mijn inziens bar weinig met Assassins Creed te maken?
Dit is een goede hint, want je eerste gedachte is fout maar het bevind zich wel in elkaars buurt.jacolc schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:09:
[...]
zoek een rond figuur op je map, een grotere hint wil ik je niet geven, kijk anders maar naar deze video:
YouTube: Assassin's Creed Origins All Papyrus Puzzle Solutions & Loca...
^^Razorbite schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:39:
[...]
Dit is een goede hint, want je eerste gedachte is fout maar het bevind zich wel in elkaars buurt.
Assassin != AssasijnArnoldSmiley schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:35:
[...]
Grappig om dit te lezen; Ik wilde namelijk iets soortgelijks posten.
B ) Wat is nou precies de connectie met het verhaal? Elk masker onderdrukt te bevolking, maar das wel een flinterdun verhaaltje?
C) Waarom heet dit eigenlijk Assassins Creed? Heb namelijk niet het gevoel dat ik een Assassijn ben. Logisch ook; De Assasijnen zijn ontstaan ten tijde van Asassins Creed 1 met Al Mu-Ahleem en Altair.
Don't get me wrong: De game an sich spelt prima. Ziet er geweldig uit. Alleen het verhaal heeft mijn inziens bar weinig met Assassins Creed te maken?
De moderne definitie van het woord is als volgt:
Dat hoeft dus niet per definitie stealthy te zijn. Je kan dus ook gewoon een militair kamp binnen rennen en iedereen out in the open afslachten.A person who murders an important person for political or religious reasons.
In pure zin des woords klopt de titel Assasin's Creed dus nog steeds.
Maar goed, het was van tevoren bekend dat het een soort van reboot van de serie zou zijn en ik vind zelf dat ze daar goed in geslaagd zijn. Het heeft veel ARPG elementen gekregen en laat ik daar nou fervent fan van zijn. Gelukkig is het niet meer zo dat je missie gefaalt is als je detected bent en kan je dan alsnog "full mental Conan" gaan. Daar houd ik van.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Brotherhood of Assassins ontstaat tijdens dit spel.ArnoldSmiley schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:35:
[...]
Grappig om dit te lezen; Ik wilde namelijk iets soortgelijks posten.
spoiler:
Bayek en Aya vormen samen de brotherhood
In feite is dit een reboot, aangezien ze een aantal dingen retconnnen in deze game. (hidden blade, ringvinger *kuch*)
De hoofd drijfveer van Bayek komt van zijn roots, het feit dat hij en Aya de laatste Medjay zijn.
Das toch juist lekker. Veel materiale pakken is echt top.Desutoroiya schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:36:
[...]
Haha ja die zijn mij wel opgevallen, maar als ik gewoon op straat loop ben ik soms ook een target (Ver buiten deze zones). Niet dat ik het erg vind, alleen soms blijven ze maar komen, langste gevecht was volgens mij 20 minuten op een kruispunt. (Had daarna wel genoeg materialen)
Tip voor iedereen: pothalomies fist (1 van die rode Guys) als je level 18/19 bent ga achter hem aan dan kan je hem aan zijn wapen is voor level 22 maar als je die kan gebruiken is die tot level 27 een van de beter wapens zonder dat je hem hoeft te upgrade.
"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier
Help, ik ben in geldnood!
ik plunder bijna elke loot treasure en clear alle restricted areas, loot alles maar met 4k per upgrade per item (legendary) heb ik echt bij lange na niet genoeg gold.
tips? ik zit te denken om een paar van die puzzles op te lossen, maar ik ben niet zo een puzzelaar, zijn deze moeilijk?
tips? ik zit te denken om een paar van die puzzles op te lossen, maar ik ben niet zo een puzzelaar, zijn deze moeilijk?
Zo transport gastje met geld killen, lijkt mij best te werkenAmbition88 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:20:
Help, ik ben in geldnood!ik plunder bijna elke loot treasure en clear alle restricted areas, loot alles maar met 4k per upgrade per item (legendary) heb ik echt bij lange na niet genoeg gold.
mja daar zie ik er misschien 1 van per 10 minuten en dat is vaak maar 200g.Desutoroiya schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:31:
[...]
Zo transport gastje met geld killen, lijkt mij best te werken
OKBokkie schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:07:
[...]
Brotherhood of Assassins ontstaat tijdens dit spel.
Je vindt tijdens t spelen meer dan genoeg, dus upgraden is imo geld weggooien. Ik spaar iig mijn legendaries en upgrade ze pas als ik max lvl ben, dan kost t relatief gezien niet zoveel.Ambition88 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:20:
Help, ik ben in geldnood!ik plunder bijna elke loot treasure en clear alle restricted areas, loot alles maar met 4k per upgrade per item (legendary) heb ik echt bij lange na niet genoeg gold.
Plus dat je DPS in grote mate afhankelijk is van je level en niet zozeer van het level van je wapen. Alleen bij mijn predator bow houd ik in de gaten dat ik 1-shot kills kan blijven maken met headshots maar alles daarbuiten heb ik niet het idee damage tekort te komen, zelfs niet met een wapen wat 10 levels achter loopt.
Pas als ik dat gevoel ga krijgen upgrade ik meestal.
Pas als ik dat gevoel ga krijgen upgrade ik meestal.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Hier gisteren die Hippodrome gedaan. Eerste tournament en 3 races gedaan, vet veel moeite gedaan om iedereen voor te blijven, is de opbrengst dusdanig bar laag dat ik de andere tournaments niet eens meer gedaan heb. Is het verderop in de tournaments nog de moeite waard, of verdien je echt bijna niets in die Hippodrome? Ik hoef niet perse te weten wat je zou krijgen, als het maar de moeite waard is
Heeft iemand hier trouwens al een favoriet soort wapen en waarom?
Ik word zelf erg blij van Heavy blades. Het heftige geluid in combinatie met de hoge damage output als je "light attack" ingedrukt houdt (moet je wel de push perk hebben).
Je voelt je gewoon sterk en gevaarlijk met een heavy blade. Ik ben maf ik weet het..
Als tweede keuze heb ik een speer vast. Lekker groot bereik en toffe finishers!
Ik word zelf erg blij van Heavy blades. Het heftige geluid in combinatie met de hoge damage output als je "light attack" ingedrukt houdt (moet je wel de push perk hebben).
Je voelt je gewoon sterk en gevaarlijk met een heavy blade. Ik ben maf ik weet het..

De speer is mijn favoriete wapen, vooral om het grote bereik en de uitstaling wanneer er een groot gevaarte op bayek's rug zitBlaat schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:07:
mijn favo wapen zijn de dual swords, lekker up close en personal, je kan nice combos chainen en ik vind het ook echt bij een assassin passen.
Een heavy blade, met extra crit damage en extra adrenalin generation, heerlijk om mee in de rondte te slaan
Mijn voorkeur gaat uit naar double blades, lekker snel vind ik wel fijn.Blaat schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:07:
Als tweede gebruik ik Heavy Mace, flinke hoge dmg. (1 klap iemand van paard slaan is wel leuk)
Gisteren eens een speer geprobeerd, maar ik vind die dual swords ook leuker!Ambition88 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:15:
mijn favo wapen zijn de dual swords, lekker up close en personal, je kan nice combos chainen en ik vind het ook echt bij een assassin passen.
Kwam gisteren nog wel een plaag tegen: insecten! Ik hoorde allemaal gezoem, kwam er ineens een wolk van insecten op me af!
Hamer, heavy blade en scepter. Hamer heavy attack heeft n block parry animatie in t 1e gedeelte van de move, waarna je tegenstander op de grond valt.
Standaard Zwaard en dan een heavy blade of hammer, meestal kan je nog steeds lekker snel aanvallen met je zwaard en voor de wat lastigere vijanden gebruik je een hammer die de schedel open splijt.