Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
Who Am I? schreef op maandag 30 juli 2018 @ 09:17:
[...]

Curse is echt fantastisch! Wat is 14 euro nou echt? Ik heb er denk ik wel dik 20-30uur plezier aan gehad, een bord spareribs is eerder leeg en kost even veel. Hidden Ones is leuk en onderhoudend, maar niet veel meer. Als je die voor minder dan een tientje kan krijgen is dat mooi en zou ik het zeker doen!
Oké bedankt voor het antwoorden, ik vroeg het omdat the Hidden ones 5 euro kost en the Curse of the Pharaohs 14 euro. Het verschil in prijs daartussen vond ik nogal opmerkelijk. Tevens heb ik nog nooit meer dan 10 euro voor een dlc besteed daarom mijn twijfel maar ik denk nu wel dat ik hem ga kopen.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11:47
Lasmibalsingh schreef op maandag 30 juli 2018 @ 09:23:
[...]

Oké bedankt voor het antwoorden, ik vroeg het omdat the Hidden ones 5 euro kost en the Curse of the Pharaohs 14 euro. Het verschil in prijs daartussen vond ik nogal opmerkelijk. Tevens heb ik nog nooit meer dan 10 euro voor een dlc besteed daarom mijn twijfel maar ik denk nu wel dat ik hem ga kopen.
Waar??
Ik vind ze alleen voor de volle mep of mis ik nou iets? (ik speel op xbox)

Zit nu zelf op de 27uur en character is pas lvl25, qua verhaal heb ik net de Scarab een kopje kleiner gemaakt.
Fantastische game! Geweldige setting ook..!
Niet zo'n diepe gameplay als witcher 3 maar een minstens zo grote map maakt een hoop goed, ben er behoorlijk van onder de indruk.
GOTY voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

PepieNL schreef op maandag 30 juli 2018 @ 10:32:
[...]

Waar??
Ik vind ze alleen voor de volle mep of mis ik nou iets? (ik speel op xbox)

Zit nu zelf op de 27uur en character is pas lvl25, qua verhaal heb ik net de Scarab een kopje kleiner gemaakt.
Fantastische game! Geweldige setting ook..!
Niet zo'n diepe gameplay als witcher 3 maar een minstens zo grote map maakt een hoop goed, ben er behoorlijk van onder de indruk.
GOTY voor mij.
In de Playstation Store zijn de DLC's in de aanbieding: 50% korting. Wellicht dat ze daar voor die prijs te koop zijn, maar ik kan de prijzen niet zien omdat ik ze al gekocht heb. Helaas voor jou als XBox speler. :/

[ Voor 4% gewijzigd door musiman op 30-07-2018 11:17 ]

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
musiman schreef op maandag 30 juli 2018 @ 11:17:
[...]

In de Playstation Store zijn de DLC's in de aanbieding: 50% korting. Wellicht dat ze daar voor die prijs te koop zijn, maar ik kan de prijzen niet zien omdat ik ze al gekocht heb. Helaas voor jou als XBox speler. :/
Ah dat verklaart het.. thnx!

Ach heb geen haast, ben nog wel ff bezig met de base game hoor, plus ze zullen nog wel gaan zakken naar oktober toe (release van AC:Odyssey) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

PepieNL schreef op maandag 30 juli 2018 @ 11:54:
[...]

Ach heb geen haast, ben nog wel ff bezig met de base game hoor, plus ze zullen nog wel gaan zakken naar oktober toe (release van AC:Odyssey) 8)
Ja, dat zal zeker wel. :P
En AD:Odyssey staat hier ook op het verlanglijstje (actually... mijn zoon is daar nu voor aan het sparen en we doen aan account sharing, dus kan ik zijn gekochte spellen ook spelen (en vice versa)).

Make music, not war

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Damn! Hidden ones is best tof en behoorlijk wat content. En dat voor 5,-. Vermaak me er prima mee. Origins is gewoon echt een lekkere game, props to Ubi!

Hierna gelijk Curse erachter aan :) Die is 14,- in de sale, dus beide DLC's voor 19,-. Mooie prijs en heb ik tenminste niet met de SP betaald voor al die stomme meuk, zoals Centurion Pack enzo ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:58
Is hier iemand die AC: Origins DLC heeft gespeeld? Ik heb voor Odyssey de gold editie gekocht en ik ben wel benieuwd hoe uitgebreid de DLC's van Origins waren. Van Far Cry 5 viel de season pass mij vies tegen helaas, maar wellicht was die van Origins wel goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PepieNL
PepieNL schreef op maandag 30 juli 2018 @ 11:54:
[...]

Nu dus ook op xbox store in de aanbieding ;)
Hidden Ones 6,99
The Curse Of the Pharaohs 13,99
Season Pass 23,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:49

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 07:51:
Is hier iemand die AC: Origins DLC heeft gespeeld? Ik heb voor Odyssey de gold editie gekocht en ik ben wel benieuwd hoe uitgebreid de DLC's van Origins waren. Van Far Cry 5 viel de season pass mij vies tegen helaas, maar wellicht was die van Origins wel goed.
DLC 1 was leuk, maar niet héél erg groot, ben er denk ik 30 of 40 uur mee bezig geweest. (nog enkele kleine side-quest niet gedaan)
DLC 2 is ook leuk, en echt weer gigantisch! Zit nu zo'n 15 uur in en heb het gevoel dat ik nog maar net begonnen ben er in. Nog hele gebieden waar ik nog niet geweest ben.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:46

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Ben net begonnen aan AC Origins. Het bevalt me erg goed moet ik zeggen. Het enige dat me opvalt is dat je meteen in een verhaal gegooid wordt, er allerhande namen genoemd worden maar ik totaal geen idee heb over wie het gaat (heb er nu drie uurtjes inzitten dus nog maar net begonnen). Het is nog allemaal wat wennen voor me omdat je niet echt aan de hand genomen wordt en ik maar gewoon alle missies in siwa accepteer. Nu moet ik wel zeggen dat ik hiervoor Uncharted 4 heb uitgespeeld en dat is natuurlijk ook echt een verhalende game. Misschien moet ik nog ff wennen aan de overstap.

Ik ben wel al wat bugs tegen gekomen. Ze verpesten niet mijn gameplay maar een beetje slordig staat het soms wel. Zo heb ik schorpioenen in de lucht zien lopen en blijven van die grote geiten de moonwalk doen op dezelfde plaats. Geen dealbrekers verder. Vanavond weer verder :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:27

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Chrosser schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 12:51:
Ben net begonnen aan AC Origins. Het bevalt me erg goed moet ik zeggen. Het enige dat me opvalt is dat je meteen in een verhaal gegooid wordt, er allerhande namen genoemd worden maar ik totaal geen idee heb over wie het gaat (heb er nu drie uurtjes inzitten dus nog maar net begonnen). Het is nog allemaal wat wennen voor me omdat je niet echt aan de hand genomen wordt en ik maar gewoon alle missies in siwa accepteer. Nu moet ik wel zeggen dat ik hiervoor Uncharted 4 heb uitgespeeld en dat is natuurlijk ook echt een verhalende game. Misschien moet ik nog ff wennen aan de overstap.

Ik ben wel al wat bugs tegen gekomen. Ze verpesten niet mijn gameplay maar een beetje slordig staat het soms wel. Zo heb ik schorpioenen in de lucht zien lopen en blijven van die grote geiten de moonwalk doen op dezelfde plaats. Geen dealbrekers verder. Vanavond weer verder :)
Bugs en open world RPG's zijn synoniem. Zie ook Skyrim en TW3. :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/fyXIvIod2bZRKth38PbqcTBY/full.jpg

Een van de bugjes waar ik tegenaan liep. :>

Of:

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ik ben nu met Curse of the Pharaohs bezig en dat is best een grote uitbreiding en best wel mooi. Valt me wel op dat de moeilijkheidsgraad soms wat hoger ligt. Allerereerst die random spannende gasten; niet alleen doen ze erg veel damage, maar ze hebben ook veel health en het valt niet mee ze neer te krijgen in de beperkte tijd die hebt voordat ze despawnen.

Ten tweede de bosses in the Duat, heb er nu 2 gedaan. Ze doen insane amount of damage en kunnen mij zelfs one/two shotten. Maakt dus dat je extreem voorzichtig moet zijn. Ze hebben ook erg veel health.

Dergelijke difficulties ben ik in de main game niet tegen gekomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Uitgespeeld! Mooie uitbreiding. veel content. Heb nog niet alle vraagtekens verkend en nog 2 side missions open staan, maar hier laat ik het bij. Genoeg geweest zo. Die Tours geloof ik ook wel.

Odessey ga ik voorlopig niet oppikken... ff wat afstand van AC nemen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Laatst online: 21:27

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Vraagje: Ik ben inmiddels level 40 geworden dit weekend, de game zei toen dat dit het maximaal level was. Alleen nu zie ik events met een hoger leven die ik niet kan halen met het huidig level, is er een secret of iets speciaals wat ik moet doen om hoger te worden of is het gewoon de moeilijkheid van de game?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:50

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

G_Dragon schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:46:
Vraagje: Ik ben inmiddels level 40 geworden dit weekend, de game zei toen dat dit het maximaal level was. Alleen nu zie ik events met een hoger leven die ik niet kan halen met het huidig level, is er een secret of iets speciaals wat ik moet doen om hoger te worden of is het gewoon de moeilijkheid van de game?
In de DLC wordt de level cap verhoogd (naar resp. 45 en 55). Je zal, als je dat dus wilt, de DLC moeten kopen om aan de events mee te kunnen doen.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Notna schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:49:
[...]

In de DLC wordt de level cap verhoogd. Je zal, als je dat dus wilt, de DLC moeten kopen om aan de events mee te kunnen doen.
Pff.. wat weer heerlijk slim gedaan van Ubisoft..

Edit; Bedankt voor je reactie :) :)

[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 15-10-2018 09:50 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Laatst online: 19:50

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

G_Dragon schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:50:
[...]

Dat is niet anders dan bij bijvoorbeeld Destiny (2), World of Warcraft etc. Wordt steeds vaker gedaan

[ Voor 4% gewijzigd door Notna op 15-10-2018 09:51 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Notna schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:50:
[...]

Dat is niet anders dan bij bijvoorbeeld Destiny (2). Wordt steeds vaker gedaan
Helaas wel, vind het echt niet kunnen.
We kunnen er alleen weinig aan doen, dan maar niet voorbij level 40.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 15:52
G_Dragon schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:50:
[...]

Ik kan je wel heel erg aanraden om de DLC's te spelen! Vooral Curse of the Pharao's is echt heel erg de moeite waard! The Hidden Ones is wel aardig, maar ben je niet meer dan 10-15u zoet mee. Curse is wel echt een stuk groter, 20-30u kan je er wel aan besteden als je alles doet.

Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:01
Moet je als je de leider van een bepaalde regio dusdanig hebt verzwakt, gelijk die grote battle aangaan? Ik had gisteren dus een bepaalde regio helemaal op 0 gezet, kon ook die grote battle aangaan, maar wilde eerst het hele gebied nog clearen van vraagtekens e.d. Tot mijn verbazing was op een gegeven moment die hele regio weer op volle sterkte. Wél onder ander gezag dacht ik, Spartaans ipv Atheens maar heb dat gevecht nooit gedaan. Wel jammer want had graag die 2 epische stukken gear verzameld...

Oeps, verkeerd topic. Moet in Odessey ipv Origins |:(

[ Voor 12% gewijzigd door DutchOwnage op 15-10-2018 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Who Am I? schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:51:
[...]

Ik kan je wel heel erg aanraden om de DLC's te spelen! Vooral Curse of the Pharao's is echt heel erg de moeite waard! The Hidden Ones is wel aardig, maar ben je niet meer dan 10-15u zoet mee. Curse is wel echt een stuk groter, 20-30u kan je er wel aan besteden als je alles doet.
Bedankt voor je reactie!
Ik ga er geen geld in steken om die 5 levels hoger te worden, misschien haal ik hem ooit wanneer de season pass rond de 10 euro is. Rdr2 komt nu ook al erg dichtbij, daar zal mijn tijd sowieso heengaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Who Am I?
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 15:52
G_Dragon schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 08:58:
[...]

Bedankt voor je reactie!
Ik ga er geen geld in steken om die 5 levels hoger te worden, misschien haal ik hem ooit wanneer de season pass rond de 10 euro is. Rdr2 komt nu ook al erg dichtbij, daar zal mijn tijd sowieso heengaan.
Het is dus niet alleen om 5 levels hoger te komen. Er is ook enorm veel extra content waarin je je helemaal kan verliezen. Die extra levels boeiden mij eigenlijk niet eens veel. Het gaat trouwens niet om 5 extra levels, de uiteindelijke max is lvl 55 met de Curse of the Pharao uitbreiding. Als hij een keer in de aanbieding is zou je het kunnen doen. Ik vond het de 20 euro voor Curse en 10 euro voor Hidden Ones meer dan waard!

Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Who Am I? schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 09:04:
[...]

Het is dus niet alleen om 5 levels hoger te komen. Er is ook enorm veel extra content waarin je je helemaal kan verliezen. Die extra levels boeiden mij eigenlijk niet eens veel. Het gaat trouwens niet om 5 extra levels, de uiteindelijke max is lvl 55 met de Curse of the Pharao uitbreiding. Als hij een keer in de aanbieding is zou je het kunnen doen. Ik vond het de 20 euro voor Curse en 10 euro voor Hidden Ones meer dan waard!
Oeps, helemaal vergeten te reageren. Dat had ik inderdaad in de gaten dat je een heel stuk meer bij krijgt, stuk extra story en content. Als de season pass een keer in de aanbieding is zal ik hem waarschijnlijk wel halen.

Gisteren eindelijk alle iconen op de map gehaald, lang mee bezig geweest :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 13:40
Heb het spel redelijk goedkoop weten te strikken, en na eerdere AC games die ik na een uur al weg lag (de gameplay hield me niet vast om de een of andere reden), ben ik echt blij dat ik deze de kans heb gegeven. Er is veel te doen (nu nog wel?) dmv sidequests, die merchant quests en revenge missies. Daarnaast ook de camps die je kan innemen enz.

Het houdt me deze keer wel vast en daar ben ik wel blij om. Wel jammer dat er sommige dingen tussen zitten die wel erg goedkoop gedesigned zijn (gameplay wise) maar dat mag de pret niet drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
heb na een tijdje deze weer opgepikt, maar ik weet niet waarom ik dit spel geen kans heb gegeven. wat een heerlijke spel is dit. het voelt zelfs beter dan odyssey, deze had ik weer redelijk snel verkocht. het gekke is dat het spel totaal niet repetitief voelt. elke missie is anders.

[ Voor 18% gewijzigd door Farabi op 28-01-2019 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
weet iemand hoe ik een sterkere pak/uniform kan kopen? is dit wel mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Nu online
Hamazaki schreef op maandag 11 februari 2019 @ 08:45:
De bedoeling in Origins was volgens mij dat je grondstoffen verzamelt en daarmee betere pakken kan craften. Het is wel mogelijk om deze pakken te kopen met helixpunten maar dat is in principe echt geld en dat is het niet waard eerlijk gezegd.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:57
Hamazaki schreef op maandag 11 februari 2019 @ 08:45:
Je kan bij de smid gear kopen, dit kun je hier ook upgraden dacht ik.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Curva schreef op maandag 11 februari 2019 @ 10:05:
[...]

Je kan bij de smid gear kopen, dit kun je hier ook upgraden dacht ik.
Bij wie kan je dat kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:57
Bij de smid in de meeste dorpen. Het heeft ook een logo van een ijzersmid op de kaart dacht ik.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Curva schreef op maandag 11 februari 2019 @ 10:15:
[...]

Bij de smid in de meeste dorpen. Het heeft ook een logo van een ijzersmid op de kaart dacht ik.
Ik kan geen pak kopen bij een smid, misschien bij weinige dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Laatst online: 21:32

Superkiwi

Hoi doei

Hier alle outfits en hoe je er aan komt:
https://www.ign.com/wikis/assassins-creed-origins/Outfits

Bij de smid koop en upgrade je vooral je wapens.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 22:57
Kleine bump*

Met de aanbieding van de Humble Bundle deze game nu toch aangeschaft. Zat al een tijdje te azen, maar een echt goede aanbieding kwam voor mijn gevoel nog niet voorbij. Nu voor 9€ deze game gekocht en voor 9€ beide uitbreidingen erbij via de UPlay store.

Van de serie heb ik deel 1 en 2 inclusief uitbreidingen gespeeld. Deel 2 heb ik een keer of drie uitgespeeld zelfs. Deel drie nooit in kunnen komen en toen eigenlijk gestopt. De settings waren ook totaal niet interessant voor mij. De nieuwe settings in Egypte en Griekenland spreken me veel meer aan, plus de flinke wijzigingen aan de gameplay.

Eerste uurtje beviel goed. Vechten is wat uitdagender geworden, in twee was het vooral de counter knop ingedrukt houden en op tijd op de juiste knop drukken. Dat is nu voor mijn gevoel niet meer het geval. En de setting is echt heel erg tof. Als je op je kameel door die zandvlaktes gaat en zo'n oasis op ziet doemen in de verte, ik ben enthousiast :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:31

Zeddicius

Conscience do cost

Mij bevalt het nieuwe vechtsysteem ook meer dan prima! Wat ik vooral erg fijn vind is dat je een favoriete stijl/wapen combo kan kiezen en daar ook goed ik kunt worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steppert
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-12-2024
ik had ruimte nodig op mijn c schijf van windows 10 omdat windows mijn externe drive niet voor microsoft downloads wil zien. ik kon bij uplay de installatie dir niet veranderen. dus heb ik het spel verwijderd. maar nu is ook mijn key verwijderd. die had ik van humble bundle en in humble bundle staat dat ie al geclaimd is of iets dergelijks en in uplay staat er niks meer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Oké, mooi verhaal.
Wat is nu precies je vraag? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steppert
dvdkiwi schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 20:51:
Oké, mooi verhaal.
Wat is nu precies je vraag? ;)
of ik nu de key kwijt ben en naar origins kan fluiten ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Geen idee, ik ben niet bekend met dat systeem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Laatst online: 13:41

Wailing_Banshee

You're Next

Lijkt me een beetje vreemd verhaal dat je key verwijderd is. Die zou gekoppeld moeten zijn aan je account en dus zou je het spel weer gewoon moeten kunnen downloaden. Dit kun je controleren door gewoon de Uplay launcher te starten (of op de uplay site te kijken).

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equazor_
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 15:37
steppert schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 19:59:
ik had ruimte nodig op mijn c schijf van windows 10 omdat windows mijn externe drive niet voor microsoft downloads wil zien. ik kon bij uplay de installatie dir niet veranderen. dus heb ik het spel verwijderd. maar nu is ook mijn key verwijderd. die had ik van humble bundle en in humble bundle staat dat ie al geclaimd is of iets dergelijks en in uplay staat er niks meer :/
Kan het zijn dat je Humble bundle key niet direct op uplay hebt gebruikt maar dat het een key was voor Steam?
In dat geval kan je hem via steam weer installeren ipv via uplay zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steppert
Equazor_ schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 11:39:
[...]

Kan het zijn dat je Humble bundle key niet direct op uplay hebt gebruikt maar dat het een key was voor Steam?
In dat geval kan je hem via steam weer installeren ipv via uplay zelf.
nee jammer genoeg is het een direkte uplay key die je direkt via een link activeert. alle humble steam keys kan ik nog wel inzien :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlChoco
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-08 14:06
Dan moet je denk ik gewoon inloggen in Uplay en zal daar het spel nog wel staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alarma2nd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Hier hebben we V&A voor.

[ Voor 91% gewijzigd door Bart ® op 30-05-2020 08:11 ]

• f.h
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online

f.h

Voor de tweakers die nu pas AC Origins spelen (zoals ik misschien :+ ) wellicht interessant.
De ACO season pass is in de korting in de PlayStation Store. Afgeprijsd van 39,99 naar 15,99.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PearlChoco
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-08 14:06
Door alle hype rond AC Valhalla nog eens Origins opgestart, en voor ik het wist ben ik al 5 uur kwijt :)

Voor het eerst in Memphis, mooiste gebied tot nu toe.
Blijft fantastisch spel!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5HulQgzm.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door PearlChoco op 20-11-2020 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01 19:42
PearlChoco schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:56:
Door alle hype rond AC Valhalla nog eens Origins opgestart, en voor ik het wist ben ik al 5 uur kwijt :)
Ha, dat ken ik. Ik heb eerder dit jaar Origins en Odyssey achter elkaar uitgespeeld en door die "hype" The Ezio Collection gekocht. Alleen ben ik daar nog niet aan toe gekomen :9 en Valhalla heeft mij nog niet kunnen grijpen.

Xbox Live: Springbok NL

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-08 10:55

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

Ik heb nog nooit een AC gespeeld. Door de hype ook maar eens gekeken waar ik dan wilde beginnen, dat is dus Origins geworden. Wat gaaf zeg! Dit is precies het soort spel waarvoor ik de Series X heb gekocht en na 15 jaar weer ben begonnen met gamen. Hier kan ik me heerlijk op een avond dat ik niets gepland heb in verliezen, waardoor ik zo weer 4 uur verder ben. En dan te bedenken dat ik hierna nog verder kan met Odyssey en Valhalla!

XBox Series X: BloodyB2121

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:58

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Afgelopen weken met veel plezier Syndicate uitgespeeld. En in de aanbieding voor Origins gegaan.

Moet zeggen dat dat geen makkelijke overstap is. De controls vallen me nogal tegen.
Geprobeerd dit gelijk te trekken naar wat ik gewend was, maar dat leverde wat conflicten op in de bediening.

Uit frustratie weer eraf gegooid, maar nu toch weer aan het installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:33

gwystyl

Beugeltje dan maar?

@MikeyMan Oh dan ben ik benieuwd wat het verschil is, ik ga het waarschijnlijk andersom doen :). Ik ben nu bezig met Valhalla na Odyssey en Origins, en die drie hebben redelijk dezelfde controls. Ik speel op PC met een XBOX Series controller. Ik heb Syndicate net gekocht, maar ook Black Flag nog in de backlog staan. Ik heb Black Flag eergisteren geïnstalleerd en een half uurtje geprobeerd, en die controls wijken behoorlijk af van de laatste drie. Als Syndicate dus dezelfde logica gebruikt als Black Flag, kan ik me voorstellen dat dat flink wennen is.

Waarschijnlijk zijn er maar twee oplossingen:
- doorspelen en wennen aan de contols zoals ze standaard in het spel zitten
- alle controls zo aanpassen als jij gewend bent van Syndicate....

Ik vond Origins in het begin tegenvallen, maar dat kwam ook doordat ik net Odyssey uitgespeeld had en daar dus een verschrikkelijk hoog level was met goede uitrusting. Toen ik wat verder in Origins kwam, speelde het al veel fijner. Het hoeft dus niet per se aan de controls te liggen, maar kan ook anders aanvoelen doordat je uitrusting en abilities nog niet zo goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:58

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

@gwystyl Heb het inmiddels een beetje aangepast. Denk dat het grootste verschil is dat Origins niet zoveel gecombineerde bindings accepteert. Veel meer gesplitste acties. Das dus niet zomaar met andere instellingen af te vangen.

Sfeer valt me tot nu toe een beetje tegen t.o.v. syndicate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-06 23:17

GS88

π raat

Sfeer bevalt mij juist heel erg, speel het nu een paar weken en ben sinds vandaag lvl 40.

Ben er alleen nog niet uit wat ik met die papyrusrollen moet.. het zijn puzzels?

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Laatst online: 18:57
GS88 schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 00:43:
Sfeer bevalt mij juist heel erg, speel het nu een paar weken en ben sinds vandaag lvl 40.

Ben er alleen nog niet uit wat ik met die papyrusrollen moet.. het zijn puzzels?
Ja ze wijzen naar een plek op de map waar er een reward ligt (geld en gear). het zijn eigenlijk raadsels, maar als je het in het nederlands speelt kan de betekenis soms wel eens verloren gaan.

Als je verloren loopt, kan je altijd online zoeken:
https://www.ign.com/wikis...d-origins/Papyrus_Puzzles
Pagina: 1 ... 29 30 Laatste